Twardowski 36. fordulója
TÚLÉLÕK FÖLDJE | Betáplálva: 2004. jún. 3. 15h:14'
EZ A 157. JÁTÉKHETED, 36. FORDULÓD
158. játékheted kezdete: jún. 7.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #4089
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 144
Extra forduló: 15 |
|
TWARDOWSKI KALANDJAI
2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [100,80] koordinátán. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 1. napján
találkozol DEF az IGAZzal. Tharr kisebb papja. Egy fekete bõrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy igazgy. fülbevalót, egy
két kard szimbólumot, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy réz papi karkötõt, egy sárga erõövet, egy smaragd
védõgyûrût, egy ulkor kötényt, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Felszerelését egy óriásféreg trófea, egy ekharion trófea
és egy lábascet trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: hatalmas hegyek ormai mögött
lenyugvó Nap. Jobb kezében egy csatabárdot, bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Egy kõtipró a
hátasa. Teherhordója is van: egy karmos tankány! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: jellegtelen, mint
minden semlegesé. Köszöntitek egymást, aztán tovább. Az 1. napon valaki a táborod közelébe keveredett: egy
meghatározhatatlan színû, zilált hajú, izzóan vörös szemû, többnapos borostájú kobudera férfi. Bõre teljesen fehér!
Dornodon bíborosa. Egy bíbor erõövet, egy denevér szimbólumot, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy regeneráló
gyûrût, egy rejtõköpenyt, egy smaragd védõgyûrût, egy umbatari karkötõt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy
vasvértet visel. Bézs-Korona érdemrendet visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy
ekharion trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: bézs alapon édeskés illatú halálsikoly. Érzékeled auráját: gonosz fekete, a sötét
oldalt szolgálja! Nálad õ jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Rettegve bújtál el.
A 2. napon valaki a táborod közelébe keveredett: egy fekete, hosszú hajú, szürke szemû ember férfi. Körszakálla és bajsza
van. Fekete a bõre. Leah ministránsa. Egy bronzpáncélt, egy fekete bõrcsizmát, egy koponya szimbólumot, egy lánckesztyût,
egy obszidián karkötõt, egy örökkéval. rubinját és egy sárga erõövet, egy vassisakot visel. Felszerelését egy elit palotaõr
trófea, egy nukleáris cickány trófea és egy ryuku gárdista trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: egy tûzförgetegbõl kilépõ
ember. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Auráját érzékelve máris tudod, sötét, mint
az éj. A gonosz követõje! Nálad õ jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Gyorsan elrejtõztél a
kalandozó félelmetes léptei elõl. A 2. napon összefutsz egy vörös, hosszú hajú, csillogó szemû kobudera nõvel. A bõre
világosabb az átlagosnál. Sheran fõpap-jelöltje. Mellkasán a Jáde Sárkány tetoválását viseli. Egy a szirén köpenyét, egy
bíbor erõövet, egy fekete bõrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy mászókarmot, egy obszidián karkötõt, egy smaragd
védõgyûrût és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy norpadolótika trófea, egy lábascet trófea és egy ongóliant
trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy kolostort védelmezõ Jáde- sárkány. Nem kell
gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen semleges. Talán a magad oldalára
állíthatod. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Lilien-Dour. Bizalmas homlokérintésetek lehetõvé teszi, hogy a
késõbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
A 2. napon találkozol Amulett-tel. Tharr kisebb papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötõt, egy bíbor
erõövet, egy ezüst papi karkötõt, egy gromak páncélt, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyût, egy ryuku csizmát, egy
smaragd védõgyûrût és egy vassisakot visel. Ruházatát egy varkaudar behemót trófea, egy kardszárnyú pocok trófea és egy
varkaudar bajnok trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: Lelkekben élõ Igaz Barátság. Jobb kezében egy ryuku kopját, bal
kezében egy orgyilkos tõrt tart. Érzékeled auráját: semleges jellemû. A másik barátságos viselkedése belõled is felszabadítja
a pozitív energiákat (+8 varázspont). Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerõsítése után
elbúcsúztok egymástól.
Egy ismeretlen lovag jön veled szembe, sötét vértje tündököl a napfényben. Büszkén ül lova hátán, miközben a horizontot
kémleli. Mikor melléd ér, Te udvariasan meghajolsz, és jó utat kívánsz neki. Õ megállítja lovát, és rád néz, majd felnyitva
sisakrostélyát, visszaköszön: "Üdvözöllek vándor! Régen hallottam már emberi szót, nagyon jól esett. Engedd meg, hogy
egy csekély szívességgel viszonozzam." azzal kezét válladra teszi. A következõ pillanatban érzed, hogy különös belsõ tûz
árad szét tagjaidban, izmaid felfrissülnek, felébredsz.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+40 életerõ.)
Varázserõd regenerálódik. (+31 varázspont.) Idõt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erõd regenerálódik. (+3 pszi pont.)
A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.)
Idõközben sokat nézelõdtél, keresgéltél, hátha egy orgyilkos nyomára bukkansz. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környezõ
néhány négyzetmérföldes területen. [10 pontot használtál fel, van még 190.]
[99,80] Még mindig a városban vagy. Itt, a vadon közepén kissé meglepõ megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát.
Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Wargpin város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb
szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetõleges): Júra-park 60 mérföld keletre, Trollkeltetõ Zóna 60 mérföld
keletre és 20 mérföld délre, Óriások földje 60 mérföld keletre és 30 mérföld északra. Mindenkit NAGY-NAGY szeretettel
várunk! " Egy fehér kõbõl kifaragott, tiszta vizû szökõkutat találsz. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlõdet is. Utad során
felfedezel egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Oldalt pillantva, meglátsz egy sörsátrat. Ahogy tovább caplatsz,
egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyõzõdhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal.
Kiböngészed: " Vérszomjas vagy? Ölni akarsz? Jónak mondod magad? Lépj az Irgalmas Nõvérek közé! S.P. " Itt, a vadon
közepén kissé meglepõ megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy
elolvasd. " Jött, száguldott, s futottam én, hõs Vasalt Bunkó volt ki életem elvevé. <<Quwarg sírvers>> " Épületeket látsz:
egy helytartói hivatal (579. épület.) és egy bank (582. épület.). A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára
bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Aki elfogja a Setét Patkány nevû árnymanót élve vagy halva (ha lehet, halva) 1000
arany jutalmat kap az Alanori Törvényszéktõl. " [10 pontot használtál fel, van még 180.]
pki 50 | kiveszel a bankból 50 aranyat
| Kiveszel a bankból 50 aranyat. A számládon van még 21 arany. [0 pontot használtál fel, van még 180.]
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
| [98,80] Még mindig a városban vagy. Magasan fölötted egy ónix piramis lebeg! Valami egészen sajátos dologra bukkansz:
egy tábla, felirattal. Elolvasod: " ÁRNYMENÕK - Egy biztos befektetés. Kell ennél több?! " Egy nagy, barna sátrat
pillantasz meg. Rajta sárga betûkkel a felirat: "IRMEGA GORDON JÓSDÁJA. JÖVENDÕMONDÁS,
GYÓGYFÜVEK, SZERELMI MÁGIA". Vajon mi lehet odabent? (576. épület.)
(Továbbmész...) [97,80] Sûrû bozóttal teli terepre érkeztél. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep
egyhangúságát. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betûkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Csupa erõ,
csupa izom, minden nap csak tejet iszom. Tej=élet, erõ, egészség! - DM " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy
rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel
kiszúrtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Ráismersz a lényre. Egy
pszi elementál. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó.
Felkészülsz az összecsapásra.
Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lõsz. 13 életpontot sebeztél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontaktus I
pszi támadást. Ellenfeled elszívta az összes pszi-energiádat! Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontaktus I pszi
támadással. Ellenfeled elszívta az összes pszi-energiádat! Elpusztult 3 poszogó möszéd! A közelharc elõtt még megeresztesz
a fúvócsõvel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a pszi elementál testét. (1 támadással 5
életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ajaj! 1 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. A pszi elementál
összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 560 tapasztalati pontot
kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
(Továbbmész...) [96,80] A bozótost ritka erdõ váltja fel. [30 pontot használtál fel, van még 150.]
v 5 5 | elmormolod az 5. varázslatot
| Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erõ áramlik a tagjaidba. Megidézted a gyógymógy
varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerõ). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 145.]
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre
| [97,81] Fellélegzel, ahogy az erdõ nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Látsz egy rúnakövet. Az auráját
megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetõen Fairlight rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy
templomot. Raia hívõi építették. Találsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. A feléd lopakodó szörny nem volt
elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy karmos tankány közeledett feléd.
Most sem aggódsz különösebben. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 13 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok
egymástól ahhoz, hogy a fúvócsõvel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Becsapódva, megdöfi a karmos
tankány rovarfejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyû lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyû
lándzsával többször eltalálod a karmos tankány bal középsõ lábát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A karmos tankány
meglök a szarvával. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a karmos tankány megcsapja a fejedet. (2
támadástól 6 életpontot vesztesz.) Vashegyû lándzsával megbököd a karmos tankány testét. (1 támadással 6 életpontot
sebezve.) Orgyilkos tõrrel meghorzsolod a karmos tankány testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A karmos tankány
szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A karmos tankány csapásokat oszt a bal
karodra karmaival. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltûnik a színrõl.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Megújítod az áldomás
varázslatot. [-5 varázspont.] Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Megtömöd magad
kajával. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [98,82] Síkság, továbbra is csak síkság. Felfedeztél egy rát-fát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles
szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Elenios hívõi építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet.
Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínûleg
Chara-din rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1
álomport. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél
meg, ha egy sérült sóhajtó dorony közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Már éppen kezdted elunni a céltalan
bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 13 életpontot sebeztél. Mielõtt ellenfeled a
közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsõvel. Elrepül 2 tüske. A lény nagy levegõt vesz, és félrefújja lövedékedet. Marokra
fogva a vashegyû lándzsát a másikra rontasz. Vashegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sóhajtó dorony bal
vállát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel jól megszúrod a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 9
életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony állkapcsa a levegõben csattan. A sóhajtó dorony még megpróbál elszaladni, de
két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdõt. 285 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot.
[-5 varázspont.] Jó lenne valami kaját keresni. [20 pontot használtál fel, van még 125.]
kt 69 1 | elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot)
| Felkapaszkodsz a mászókarmok segítségével a fára. Begyûjtöttél 1 szárnyas hernyót. [10 pontot használtál fel, van még 115.]
[99,82] Épületek tûnnek fel. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll
testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Egy orgyilkos közeledik. Mivel
nyilván Te vagy az erõsebb, elmosolyodsz. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 18 életpontot sebeztél. A közelharc
elõtt még megeresztesz a fúvócsõvel néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja az orgyilkos nyakát. (2
támadással 11 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vashegyû lándzsával tökéletesen perforálod az orgyilkos
testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel épp hogy megszúrod az orgyilkos jobb karját. (1 támadással 5
életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve az orgyilkos gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2
támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tõrt. 320
tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a
következõ felirattal: " Xantorg, szívem szottya, szebb vagy nekem, mint egy mammutcombika! Böhi " Megtorpansz, mert
valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy csodák kútját. [10 pontot használtál fel, van még 105.]
h 1096 | használod az 1096. tárgyat
| Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. A kút szelleme megjelenik elõtted.
Anyagtalan kezeit kinyújtja feléd, és fejed köré kulcsolja. Érzed, ahogyan kiadod magadból azt a rengeteg információt, amit
odabent õrzöl. Aztán a jelenség visszahúzódik, csupán egy hasznos információt hagyva hátra számodra: "Ölj északi
aurachot, mert nagyon ritkán ugyan, de szenzációs zsákmányt: aurach bõrt találhatsz nála!" Hát ezt nem felejted el
egyhamar. Fontos információ! [3 pontot használtál fel, van még 102.]
h 1096 | használod az 1096. tárgyat
| Babonából elõbb összedörzsölöd két tenyered, majd elõkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy
hajítod be a kútba. Egy öreg nénike sétál el melletted, rõzsét cipel görnyedt hátán. Fél kézzel emeled le róla a terhet, minek
következtében elõször gyanakodva figyel, és az öklét rázza. Amikor megnyugtatod, hogy csak segíteni szeretnél, rögtön
készséges lesz, elmondja, melyik házba kell vinni a rõzsét. Ami egyébként ott van pár háztömbnyire. Valami jótett helyébe
várt jóról hablatyol, amikor elhagyod a házát. (+1 jóság.) Gyors hálát rebegsz az égieknek a történtekért. [3 pontot
használtál fel, van még 99.]
h 1096 | használod az 1096. tárgyat
| Babonából elõbb összedörzsölöd két tenyered, majd elõkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy
hajítod be a kútba. Vársz pár pillanatot, de semmi nem történik... Aztán szabadon lévõ alkarodra pillantasz, ahol egy
pillanatra vörös betûs felirat jelenik meg: "A tapasztalat azt mutatja, a fekete griffet zsákmánynak teremtette a Teremtõ.
Elsõsorban azért, mert mindig kaja üti gyilkosának markát." Hangosan felnevetsz. Képtelen információnak tartod, nem sok
valóságtartalma lehet! [3 pontot használtál fel, van még 96.]
h 1096 | használod az 1096. tárgyat
| A behajított aranyérme visszhangozva ütõdik a kút belsõ falának. Felkapod a fejed, amikor egy éles hang tölti be a teret.
Ránézel a mögötted álldogáló kalandozókra, akik szintén a kút csodás hatásának kipróbálására várnak, de azok mintha
semmit sem hallanának. Akkor jobb lesz, ha odafigyelsz a hangra, mit is mond: "A tapasztalat azt mutatja, az epokitférget
zsákmánynak teremtette a Teremtõ. Elsõsorban azért, mert mindig ragasztó üti gyilkosának markát." Hálát rebegsz az
elhangzott információért, és vidáman indulsz tovább. [3 pontot használtál fel, van még 93.]
h 1096 | használod az 1096. tárgyat
| Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielõtt a kútba hajítanád. A kút mélyérõl sóhajok törnek fel, melyeknek hangja addig
visszhangzik, míg teljesen körbe nem ölelik testedet. Aztán már ott tombolnak a fejedben, egy pillanatra a teljes relaxáció
állapotát idézve elõ sejtjeidben. A hatása szenzációs: regenerálódtál 4 varázspontot. Gyors hálát rebegsz az égieknek a
történtekért. [3 pontot használtál fel, van még 90.]
h 1096 | használod az 1096. tárgyat
| Elõkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Miközben a kúttal voltál elfoglalva, melletted felgyorsulnak az
események. Épp egy hetyke elf lánynak szúrták le a troll testõrét, álarcot viselõ banditák. Most épp a lánnyal készülnek
tenni valamit... Hát ezt nem hagyhatod. Rohanva indulsz az eset helyszíne felé. Szerencsére a banditák szétrebbennek
jöttödre, nincs szükség harcra. Az elf lányka hálát rebeg, majd miután megígérteted vele, hogy ezentúl jobban fog vigyázni,
eltûnik az utca másik végében álló kocsmában. Megint bajba fog keveredni, gondolod, de ez ellen már nem tehetsz semmit.
(+1 jóság.) Le sem tudod törölni az elégedett mosolyt az arcodról. [3 pontot használtál fel, van még 87.]
h 1096 | használod az 1096. tárgyat
| Babonából elõbb összedörzsölöd két tenyered, majd elõkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy
hajítod be a kútba. Észreveszel egy quwargot a földön, épp eltûnni készül egy repedésben a földön. Még agyontaposhatod!
Már emelnéd a lábad, de aztán meggondolod magad. Ne pont a csodák kútja elõtt haljon meg szegény. A piciny teremtmény
kihasználva tétovázásodat elillan. (+1 jóság.) Gyors hálát rebegsz az égieknek a történtekért. [3 pontot használtál fel, van
még 84.]
h 1096 | használod az 1096. tárgyat
| Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Hirtelen meglódul veled a világ, és: egy boltban találod magad,
valami kereskedésféle ez. A rozoga pult mögött egy alakváltó férfi ül, és jöttödre feláll. Kipakolod elé a tárgyakat, amit el
szeretnél adni: 1 kerek követ, 1 tüskét, és 3 botot. Az árus megvizsgálgatja a tárgyaidat, majd közli, hogy ezért sajnos csak 93
ezer aranyat tud adni... Elképedt arckifejezéssel bámulsz a kútra, ami ismét megjelent elõtted. Értelmetlen látomás volt.
166 tapasztalati pontot kaptál. Remek hangulatba kerülsz, és gyors imát mormolsz a megtörtént eseményekért. [3 pontot
használtál fel, van még 81.]
h 1096 | használod az 1096. tárgyat
| Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielõtt a kútba hajítanád. Felkapod a fejed, amikor egy éles hang tölti be a teret.
Ránézel a mögötted álldogáló kalandozókra, akik szintén a kút csodás hatásának kipróbálására várnak, de azok mintha
semmit sem hallanának. Akkor jobb lesz, ha odafigyelsz a hangra, mit is mond: "Varlbrakgárhhum még 5 bakkura bõrt tart
boltjának pultja alatt, kizárólag az érte legtöbbet fizetõ kalandozók részére." Vicces, hogy ezt pont így kellett megtudnod.
Na de pont ezért nevezik a csodák kútját csodák kútjának. [3 pontot használtál fel, van még 78.]
h 1096 | használod az 1096. tárgyat
| Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Hirtelen önt el a forróság, és mágikus energiák áramlanak a
testedbe. 4 varázspontot kaptál. Felvillanyozódva indulsz tovább. [3 pontot használtál fel, van még 75.]
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
| Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning
szükséges ahhoz, hogy az erõd érezhetõen megnövekedjen. [Még 54 TVP-t kell elköltened.] Hamarosan valami ennivalót
kellene találnod. [40 pontot használtál fel, van még 35.]
kotb 9126 | belépés K.T.-be: 9126
| Belépésedet fogod kérni az Aranysárkány K.T-be. [0 pontot használtál fel, van még 35.]
szk 131 | keresed a 131. szörnyet
| A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy orgyilkost. [0 pontot használtál fel, van
még 35.]
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat
| Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 32.]
* 2. BP: | használod a 396. tárgyat
| Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid,
nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlõdtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.]
[0 pontot használtál fel, van még 32.]
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot
| Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A földbõl energia áramlik testedbe. Létrehoztad az
éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 32.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz /
élelmet szerzel.
tf 1 2 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 2 pontért
| Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Már csak egész keveset kell gyakorolnod,
hogy az erõd észrevehetõen fejlõdjön. [Még 52 TVP-t kell elköltened.] [2 pontot használtál fel, van még 30.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlõbõl. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.)
Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledõlsz, szemeid
lecsukódnak, és a következõ percben már a lóbõrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max.
életerõ.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 176 pontot. A következõ körben
tehát 206 pontot költhetsz el.
KARAKTERLAP |
Twardowski, egy fekete, rövid hajú, zöld szemû gnóm férfi vagy. A bõröd világosabb az átlagosnál. Raia hûséges követõje vagy. Ez a 36. fordulód.
Erõ: | 16 (18) | | Szint: | 10 | | Merészség: | 7/3 | | Magasság: | 111 cm |
IQ: | 26 | | Támadás: | 13 | | Agresszió: | 3 | | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 15 | | Védekezés: | 18 | | Menekülés: | 30 % | | Életkor: | 1/1 év |
Egészség: | 11 | | Életpont: | 127/92 | | Jellem: | jó (67) | | Tul. pont: | 11 |
Szerencse: | 22 | | Varázspont: | 191/94 | | Pénz: | 68 arany | | Kép. pont: | 2 |
| | | Pszi pont: | 8/1 | | | | | | |
|
Eddig összesen 61 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1331 TP-t kaptál. Jelenleg 15677 TP-d van. A következõ szinthez még 1323 TP szükséges. Trófeáid: pszi elementál, törpemammut, szürke rinocérosz. A 36. fordulódban 21 arany került a bankszámládra. 21 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
| ökölvívás: | 1 | | szúrófegyverek: | 10 | | vágófegyverek: | 1 |
ütõfegyverek: | 1 | | lõfegyverek: | 9 | | dobófegyverek: | 1 |
|
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
|
EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtõzködés: | 2 | | 2. nyomkövetés: | 8 | | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 1 | | 5. csapdakészítés: | 5 | | 6. csapdaészlelés: | 1 |
7. gyógyítás: | 8 | | 8. titkosírás: | 1 | | 9. felderítés: | 1 |
10. szörnyidomítás: | 1 | | 11. teológia: | 1 | | 12. taumaturgia: | 8 |
13. szerencsejáték: | 1 | | 14. versengés: | 2 | | 15. harcmûvészetek: | 1 |
16. zene: | 1 | | 17. szörnyismeret: | 4 | | 18. pszi: | 1 |
19. vadászat: | 4 | | 20. bányászat: | 1 | | | |
|
FELTÉTELES PARANCSOK |
deus ex machinád 1 mezõre repítsen |
gyógyítasz 30% életerõ alatt 30 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
segítesz max. 65 TVP-ért |
udvarolsz a 4337. karakternek |
cirkusz: ötpróba, labirintus (18) |
maradék TVP-dbõl az erõ (1) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 5, max: 12) |
kérõdzõ etra (#368), nukleáris cickány (#155), fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990) |
|
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | idõcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | |
|
JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK |
áldomás (#6) | méregsemlegesítés (#14) | éber kakukk (#3) | |
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
5. és magasabb szintûek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
lángcsóva (#31) |
|
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Építs fel egy világítótornyot! [Ha még nem tudod, hogyan kell, adj ki F parancsot dözmöng szívre.] |
2.) Bizonyítsd be, hogy a lelked tiszta, és nem a pénz iránti mohóság vezérel: áldozz fel 100 aranyat számomra. |
3.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya. |
|
NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) |
Páncélok és pajzsok |
1 | * | bíbor erõöv (#291) | 1 | * | fekete bõrcsizma (#247) | 1 | | kígyóbõr kesztyû (#49) |
1 | * | láncing (#222) | 1 | * | lánckesztyû (#230) | 1 | | mászókarom (#78) |
1 | * | vassisak (#160) | | | | | | |
Fegyverek és lövedékek |
1 | | bot (#4) | 1 | * | fúvócsõ (#20) | 1 | | kõkalapács (#13) |
1 | | kõkés (#6) | 2 | * | orgyilkos tõr (#225) | 4 | * | tüske (#22) |
1 | | varkaudar lándzsa (#224) | 1 | * | vashegyû lándzsa (#182) | | | |
Ékszerek és egyéb csecsebecsék |
1 | * | nap szimbólum (#141) | 1 | * | obszidián karkötõ (#229) | | | |
Eszközök, használati tárgyak, készletek |
4 | + | aranypikkely (#415) | 1 | | bronzkulcs (#76) | 2 | | deus ex machina (#1) |
1 | | furulya (#233) | 1 | + | hebrencs csapda (#147) | 1 | | kis vaskulcs (#40) |
1 | | szeksztáns (#32) | 1 | | tüskecsapda (#242) | | | |
Löttyök és porok, tartóstul |
2 | | kavadu iszák (#25) | [bennük 3 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 17] |
4 | | sullár hólyag (#168) | [bennük 3 csepp spiritusz (#170), fér még: 77] |
4 | | uzbány csõr (#169) | [bennük 3 csepp ugh méreg (#166), fér még: 45] |
2 | | vizestömlõ (#3) | [bennük 37 korty víz (#27), fér még: 3] |
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok |
26 | | álompor (#396) | 3 | | aurach fog (#657) | 3 | | dorony tüdõ (#212) |
5 | | dözmöng szív (#122) | 8 | | drótszõr (#37) | 1 | | grifftojás (#179) |
3 | | gyöngymangó (#135) | 8 | | madártoll (#112) | 2 | | magszim bél (#103) |
1 | | móri gyümölcs (#116) | 6 | | pirkit (#153) | 3 | | púderkõ (#119) |
8 | | rókafarok (#124) | 16 | | sallank karom (#128) | 8 | | smirglilevél (#29) |
3 | | szárnyas hernyó (#69) | 1 | | szvó-ektoplazma (#151) | 10 | | vasérc (#152) |
|
Összsúly: 30.60 kg | Megterheltség: 66% |
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
|
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következõ körben legalább egy É 30 vagy É 40 parancs.
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... |
3 | | spiritusz (#170) | 6 | | tüske (#22) | | | |
|
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... |
40 | | arany (#50) | 1 | | dorony tüdõ (#212) | 1 | | orgyilkos tõr (#225) |
1 | | szárnyas hernyó (#69) | 10 | | víz (#27) | | | |
|
|
E körben tett lépéseid térképe |
|
(97,80) egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár, pszi elementál (#221)
(97,81) Fairlight rúnaköve, Raia oltár, oltár, karmos tankány (#137)
(98,80) jósda (#576)
(98,82) rát-fa (#77, belõle készíthetõ: #69), Elenios oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, álomvirág (#395, belõle
készíthetõ: #396), sóhajtó dorony (#112)
(99,80) helytartói hivatal (#579), bank (#582), szökõkút, Vlagyimir szobra (#433), sörsátor (#486)
(99,82) orgyilkos (#131), csodák kútja (#1096)
(100,80) fegyverbolt (#591), vegyesbolt (#594)
|