Karón Varjú 358. fordulója
TÚLÉLÕK FÖLDJE | Betáplálva: 2005. márc. 16. 10h:38'
EZ A 528. JÁTÉKHETED, 358. FORDULÓD
529. játékheted kezdete: márc. 17.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #3779
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 212
Extra forduló: 1 |
|
KARÓN VARJÚ KALANDJAI
274 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [143,61] koordinátán. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 1.
napján összeakadsz Vadállat Rabbannal. Fairlight fõpapja. Homlokán a mágia ezüstszínû rúnáját látod. Egy arany papi
karkötõt, egy arany pikkelyvértet, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyût, egy mágusköpenyt, egy smaragd védõgyûrût, egy
umbatari karkötõt, egy villám szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy Chara-din fattya trófea, egy
ongóliant trófea és egy orbitális mackósajt trófea teszi egyedivé. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy Pusztítás Botját, bal
kezében egy vámpírtõrt tart. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Tisztán érzed auráját: semleges jellemû, mint
ahogy Te is. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Baráti varázspárbajt vívtok. Mélyen koncentráltok, mire két
manaelementál jelenik meg elõttetek, majd egymásnak estek. Keményen feszültök egymásnak, míg végül a te lényed arat
gyõzelmet. Ellenfeled gratulál neked. Aztán elköszöntök egymástól. Az 1. napon találkozol egy kopasz, csillogó szemû
gnóm nõvel. Bõre bronzként csillog. Elenios kisebb avatárja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy átkozott karkötõt, egy
dr'thanox gyûrût, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyûrût, egy kreiton palástot, egy moa cipõt, egy moa köntöst, egy
moa nadrágot, egy moa sisakot, egy moa vállapot, egy moa védõkesztyût, egy moa védõmellényt, egy natharion talizmánt,
egy Notermanthi amulettet, egy óriás fülbevalót, egy óriások övét, egy örökkéval.gyémántját, egy õsmágus fülbevalóját, egy
Ovgun nyakláncát, egy rogalhal csuklópántot, egy Rughar gyûrûjét, egy szem szimbólumot és egy Teremtõ koronáját, egy
teriadan karkötõt, egy Urgod fétisét visel. Felszerelését egy élõholt drakolder trófea, egy triklem drakolder trófea és egy
zg'umrad facsaró trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy sújtásra emelt pöröly. Övén 1 kalandozóskalp
fityeg! Jobb kezében egy vámpírölõt, bal kezében egy moa hárítópajzsot tart. Lõfegyvere egy vas dobónyíl. Érzékeled
auráját: jelleme jó, valószínûleg nem akar rosszat. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Lexendorin. Mentális kapcsolatot
vesztek fel egymással. Szórakozás gyanánt varázsviadalt vívtok. Némi kántálás és koncentrálás után megjelenik
mindegyikõtök elõtt 1-1 manaelementál. Megkezdõdik a csata. Hosszú a küzdelem. Fejed már majd szétrobban, amikor
végül elementálod megadja magát, és szétrobban. Gratulálsz ellenfelednek. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a
maga útján.
Az 1. napon összeakadsz K'Nrtunggal. Raia személyes tanácsadója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany
pikkelyvértet, egy hatalom fülbevalóját, egy kreiton fókuszt, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötõjét, egy mágusköpenyt,
egy mihlanil medált, egy nap szimbólumot, egy Natharion karkötõt, egy Rughar gyûrûjét, egy smaragd védõgyûrût, egy
Urgod kesztyûjét, egy varkaudar csizmát, egy zafír erõövet és egy zafír fülbevalót visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió
vas emlékérmét. Ruházatát egy kisebb quwarg isten trófea, egy mópat fatty trófea és egy triklem drakolder trófea teszi
egyedivé. Furcsa jelvénye van: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy Végítéletet, bal kezében egy sárkánytõrt tart.
Lõfegyvere egy rövid íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd alanori csatamén. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli.
Tisztán érzed auráját: a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Tanítod a másik kalandozót, amiért õ viszonzásképp téged tanít.
Kis mértékben fejlõdött teológia szakértelmed, míg te õt a gyógyítás szakértelemre oktattad. Idõmúlatás gyanánt mágikus
párviadalt vívtok. Gyûlik és formálódik az energia, míg végül megjelenik két manaelementál, és küzdeni kezdenek. Régóta
harcoltok, lényeitek alig élnek. Végül elementálodat hatalmas ütés éri, eltûnik - vesztettél! Köszöntitek egymást, aztán
tovább. Az 1. napon találkozol egy fekete, rövid hajú, kék szemû gnóm férfival. Bõre teljesen fehér! Leah földi és égi
helytartója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy che-vállszalagot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyûrût, egy
koponya szimbólumot, egy Luthius karkötõjét, egy mihlanil medált, egy natharion talizmánt, egy õsmágus fülbevalóját, egy
Ovgun nyakláncát, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy Rughar gyûrûjét, egy ryuku csizmát, egy ryuku
karvédõt, egy ryuku kesztyût, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot és egy ryuku sisakot, egy
Vlagyimir gyûrûjét visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy végzetes szójer trófea és egy kisebb jégisten trófea
teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kasza. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Daramoula pálcáját,
bal kezében egy kyorg tõrt tart. Lõfegyvere egy gnóm nyílpuska. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Teherhordója is van: egy
Thargodan csontváz! Szegény állat majd megszakad. Auráját érzékelve máris tudod, feketén vibrál. Egy alattomos gonosz!
Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Albertus Magnus. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális
kapcsolatot. Idõmúlatás gyanánt mágikus párviadalt vívtok. Gyûlik és formálódik az energia, míg végül megjelenik két
manaelementál, és küzdeni kezdenek. Hosszú a küzdelem. Fejed már majd szétrobban, amikor végül elementálod megadja
magát, és szétrobban. Gratulálsz ellenfelednek. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Az 1. napon összeakadsz egy hófehér, hosszú hajú, teljesen vak kobudera férfival. Bõre teljesen fehér! Õ Chisho férje!
Dornodon testi manifesztációja. Egy árnykarkötõt, egy árnyszõttest, egy átkozott karkötõt, egy beholderfej medált, egy
denevér szimbólumot, egy Dornodon talizmánját, egy drag'kór fülkarikát, egy drag'kór vértet, egy drakolder gyûrût, egy
háború gyûrûjét, egy halálhozó karkötõjét, egy hósárkánybõr csizmát, egy jégisten amulettet, egy jegygyûrût, egy kráken
gyûrût, egy kreiton palástot, egy lidérckoronát, egy lordok övét, egy moa nyakláncot, egy örökkéval. topázát, egy õselemek
köpenyét, egy rogalhal csuklópántot, egy rubin fülbevalót, egy ryuku kalózkendõt, egy ryuku ökölgyolcsot és egy Teremtõ
koronáját, egy torz fülkarikát, egy yiang kesztyût, egy yiang nadrágot, egy yiang vállvédõt visel. Fegyverzetét egy triklem
drakolder trófea, egy Nap bírája trófea és egy vtoeken döntõbíra trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a
ruhájára festett jel: koponyák gyûrûjében fekete obszidián denevér. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Lõfegyvere egy moa
stuki. Érzékeled auráját: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Erynome
Killmaster. Homlokérintéssel biztosítjátok a késõbbi telepatikus összeköttetést. Baráti varázspárbajt vívtok. Mélyen
koncentráltok, mire két manaelementál jelenik meg elõttetek, majd egymásnak estek. Hosszú a küzdelem. Fejed már majd
szétrobban, amikor végül elementálod megadja magát, és szétrobban. Gratulálsz ellenfelednek. Egy végsõ búcsú, aztán
mindegyikõtök megy tovább.
Az 1. napon összefutsz egy fekete, hosszú hajú, szürke szemû árnymanó férfival. Körszakálla és bajsza van. Fekete a bõre.
Chara-din félisten hatalmú személyes tanácsadója. Egy arany pikkelyvértet, egy cápabõr csizmát, egy hatalom fülbevalóját,
egy káosz szimbólumot, egy Morgan sipkáját, egy obszidián karkötõt, egy roxati üvegszemet, egy smaragd védõgyûrût, egy
szerencsetalizmánt, egy szirén köpenyét, egy tolvaj klánjelvényt, egy umbatari karkötõt, egy Urgod kesztyûjét és egy zafír
erõövet visel. Fegyverzetét egy besurranó trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy õrjáratozó katona trófea díszíti. Jelet
látsz a ruhájára festve: Árnymanó feje felett tündöklõ glória. Jobb kezében egy árnyszablyát, bal kezében egy sárkánytõrt
tart. Lõfegyvere egy bûvös shuriken. Holmiját egy Thargodan csontváz cipeli. Mentális auráját felismered, sötét, akárcsak a
lelke. Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Kazimir. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Szórakozás gyanánt varázsviadalt
vívtok. Némi kántálás és koncentrálás után megjelenik mindegyikõtök elõtt 1-1 manaelementál. Megkezdõdik a csata.
Régóta harcoltok, lényeitek alig élnek. Végül elementálodat hatalmas ütés éri, eltûnik - vesztettél! Aztán elköszöntök
egymástól. Az 1. napon összefutsz Quod Deus Avertattal. Tharr félisten hatalmú szolgája. Egy arany papi karkötõt, egy
cápabõr csizmát, egy halálhozó karkötõjét, egy gránit szimbólumot, egy lidérckoronát, egy mithril kesztyût, egy mithril
láncinget, egy nekrofun medált, egy örökkéval.gyémántját, egy regeneráló gyûrût, egy smaragd védõgyûrût, egy szirén
köpenyét és egy zafír erõövet, egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy élõholt õsmágus trófea, egy mouthlan trófea és egy
Notermanthi trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Izzó magmából elõtörõ gránit monolit. Övén 4
kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy vámpírtõrt tart. Hátasállata egy tüskés
gigaféreg! Tárgyainak egy részét egy bazaltelementál viszi. Szórakozás gyanánt varázsviadalt vívtok. Némi kántálás és
koncentrálás után megjelenik mindegyikõtök elõtt 1-1 manaelementál. Megkezdõdik a csata. Régóta harcoltok, lényeitek
alig élnek. Végül elementálodat hatalmas ütés éri, eltûnik - vesztettél! Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga
útját.
Az 1. napon találkozol Manussal. Homlokán a mágia ezüstszínû rúnáját látod. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany
papi karkötõt, egy che-vállszalagot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyûrût, egy Eldaran karkötõjét, egy Eldereth
kristályt, egy hatalom fülbevalóját, egy játékmesteri palástot, egy kreiton palástot, egy mahagóni csizmát, egy mahagóni
kesztyût, egy mahagóni lábvédõt, egy mihlanil medált, egy natharion talizmánt, egy ogre övet, egy óriások övét, egy
örökkéval. rubinját, egy õselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy rogalhal csuklópántot, egy Rughar gyûrûjét és egy
villám szimbólumot, egy Vlagyimir gyûrûjét, egy Zu'lit koronáját visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy kisebb
jégisten trófea és egy Morghatal A'ton trófea díszíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Övén 1 kalandozóskalp fityeg!
Jobb kezében egy bronz taidert, bal kezében egy sárkánytõrt tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy pikkelyes ptog!
Tárgyainak egy részét egy eszement trappoló viszi. Auráját érzékelve máris tudod, az õ jelleme is semleges. Halvány
tapogatódzást érzel az agyadban. Baráti varázspárbajt vívtok. Mélyen koncentráltok, mire két manaelementál jelenik meg
elõttetek, majd egymásnak estek. Régóta harcoltok, lényeitek alig élnek. Végül elementálodat hatalmas ütés éri, eltûnik -
vesztettél! Aztán elköszöntök egymástól. Az 1. napon összefutsz Vadmacska Valériával. Tharr félisten hatalmú uralkodó
papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötõt, egy cetbõr válltömést, egy császári kesztyût, egy
dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyûrût, egy Eldereth kristályt, egy hatalom fülbevalóját, egy gránit szimbólumot, egy
kreiton fókuszt, egy Natharion karkötõt, egy ryuku vadászinget, egy topáz erényövet, egy törpe bakancsot, egy Vlagyimir
gyûrûjét, egy vortex talizmánt és egy zafír erõövet, egy Zu'lit koronáját visel. Ruházatát egy fekélyes hernyó trófea, egy
triklem drakolder trófea és egy dübörgõ bahrot trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Izzó
magmából elõtörõ gránit monolit. Jobb kezében egy bronz taidert, bal kezében egy sárkánytõrt tart. Lõfegyvere egy vas
dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Holmiját egy eszement trappoló cipeli. Halvány
tapogatódzást érzel az agyadban. Idõmúlatás gyanánt mágikus párviadalt vívtok. Gyûlik és formálódik az energia, míg végül
megjelenik két manaelementál, és küzdeni kezdenek. Régóta harcoltok, lényeitek alig élnek. Végül elementálodat hatalmas
ütés éri, eltûnik - vesztettél! Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Az 1. napon összefutsz egy fekete, hosszú hajú, zöld szemû, harcsabajszos ember férfival. A bõre sötétebb az átlagosnál.
Elenios kisebb avatárja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy che-vállszalagot, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder
gyûrût, egy Eldereth kristályt, egy gyakorlónadrágot, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötõjét, egy mihlanil medált, egy
mithril kesztyût, egy óriások övét, egy örökkéval. rubinját, egy ryuku vadászinget, egy szem szimbólumot, egy tleikan
karkötõt, egy torz fülkarikát és egy tûzúr csizmáját, egy Vlagyimir gyûrûjét, egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy
triklem drakolder trófea, egy Techiulan trófea és egy tleikan fõbíra trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a
ruhájára festett jel: egy sújtásra emelt pöröly. Jobb kezében egy vámpírölõt, bal kezében egy sárkánytõrt tart. Lõfegyvere
egy hosszú íj. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: fehér,
jelezve, hogy jó. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Tirkiz Azor. Bizalmas homlokérintésetek lehetõvé teszi, hogy a
késõbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Baráti varázspárbajt vívtok. Mélyen koncentráltok, mire két manaelementál
jelenik meg elõttetek, majd egymásnak estek. Régóta harcoltok, lényeitek alig élnek. Végül elementálodat hatalmas ütés
éri, eltûnik - vesztettél! Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Thym Bonecrusher elszívott tõled 27 varázspontot a táborozásod 6. napján. Thym Bonecrusher elszívott tõled 24
varázspontot a táborozásod 6. napján. Radul Renier elszívott tõled 22 varázspontot a táborozásod 8. napján. Radul Renier
elszívott tõled 20 varázspontot a táborozásod 8. napján. Pirquet Tuberklin elszívott tõled 18 varázspontot a táborozásod 9.
napján. Pirquet Tuberklin elszívott tõled 16 varázspontot a táborozásod 9. napján. Bow Syck elszívott tõled 14 varázspontot
a táborozásod 9. napján. Radul Renier elszívott tõled 13 varázspontot a táborozásod 9. napján. Radul Renier elszívott tõled
11 varázspontot a táborozásod 9. napján. Radul Renier elszívott tõled 10 varázspontot a táborozásod 9. napján. Valika,a
négyujjú elszívott tõled 9 varázspontot a táborozásod 13. napján. Radul Renier elszívott tõled 8 varázspontot a táborozásod
13. napján. Radul Renier elszívott tõled 8 varázspontot a táborozásod 13. napján. Bow Syck elszívott tõled 7 varázspontot a
táborozásod 13. napján. Bow Syck elszívott tõled 6 varázspontot a táborozásod 14. napján. Bow Syck elszívott tõled 6
varázspontot a táborozásod 14. napján. Bow Syck elszívott tõled 5 varázspontot a táborozásod 14. napján. Bow Syck
elszívott tõled 4 varázspontot a táborozásod 16. napján. Bow Syck elszívott tõled 4 varázspontot a táborozásod 16. napján.
Báró Münchhausen elszívott tõled 20 varázspontot a táborozásod #. napján. Báró Münchhausen elszívott tõled 20
varázspontot a táborozásod #. napján. Báró Münchhausen elszívott tõled 23 varázspontot a táborozásod #. napján. Báró
Münchhausen elszívott tõled 23 varázspontot a táborozásod #. napján. Bow Syck elszívott tõled 24 varázspontot a
táborozásod #. napján. Valika,a négyujjú elszívott tõled 24 varázspontot a táborozásod #. napján. Bow Syck elszívott tõled
24 varázspontot a táborozásod #. napján. Valika,a négyujjú elszívott tõled 27 varázspontot a táborozásod #. napján. Bow
Syck elszívott tõled 28 varázspontot a táborozásod #. napján. Radul Renier elszívott tõled 29 varázspontot a táborozásod
#. napján. Radul Renier elszívott tõled 29 varázspontot a táborozásod #. napján. Bow Syck elszívott tõled 35 varázspontot
a táborozásod #. napján. Pumuk-Lee elszívott tõled 43 varázspontot a táborozásod #. napján. Az egyik téren az
összeverõdött tömeg gyûrûjében bárdokat látsz, akik tökéletes összhangban zenélnek a köréjük gyûlteknek. A hangszerek
harmóniája és az énekesek hangja megdobogtatja a szíveket, a látványról pedig az egyikük által idézett illúziók
gondoskodnak. Röpködnek az aranyak, s nem kevés helyen látsz vágyakozó pillantásokat egyik-másik dalnok irányába.
Egymást követik a szebbnél szebb dalok, szólnak szerelemrõl-háborúról egyaránt. Majd vége szakad a varázslatnak, a
muzsikusok elbúcsúznak hallgatóiktól, meghajolnak, vakító villanás... A téren döbbent csend, aztán felharsan a taps... Fürge
Gyopi elszívott tõled 51 varázspontot a táborozásod #. napján. Fürge Gyopi elszívott tõled 51 varázspontot a táborozásod
#. napján. Fürge Gyopi elszívott tõled 51 varázspontot a táborozásod #. napján. Báró Münchhausen elszívott tõled 62
varázspontot a táborozásod #. napján. Báró Münchhausen elszívott tõled 62 varázspontot a táborozásod #. napján. Radul
Renier elszívott tõled 62 varázspontot a táborozásod #. napján. Radul Renier elszívott tõled 62 varázspontot a táborozásod
#. napján. Fürge Gyopi elszívott tõled 65 varázspontot a táborozásod #. napján. Fürge Gyopi elszívott tõled 65
varázspontot a táborozásod #. napján. Fürge Gyopi elszívott tõled 65 varázspontot a táborozásod #. napján. Sandoval
elszívott tõled 69 varázspontot a táborozásod #. napján. Báró Münchhausen elszívott tõled 69 varázspontot a táborozásod
#. napján. Báró Münchhausen elszívott tõled 69 varázspontot a táborozásod #. napján. Pumuk-Lee elszívott tõled 73
varázspontot a táborozásod #. napján. Suttogó Penge elszívott tõled 73 varázspontot a táborozásod #. napján. Báró
Münchhausen elszívott tõled 83 varázspontot a táborozásod #. napján.
Báró Münchhausen elszívott tõled 83 varázspontot a táborozásod #. napján. Acid Burn elszívott tõled 84 varázspontot a
táborozásod #. napján. Acid Burn elszívott tõled 84 varázspontot a táborozásod #. napján. Acid Burn elszívott tõled 84
varázspontot a táborozásod #. napján. Acid Burn elszívott tõled 87 varázspontot a táborozásod #. napján. Acid Burn
elszívott tõled 87 varázspontot a táborozásod #. napján. Acid Burn elszívott tõled 87 varázspontot a táborozásod #.
napján. Báró Münchhausen elszívott tõled 90 varázspontot a táborozásod #. napján. Báró Münchhausen elszívott tõled 90
varázspontot a táborozásod #. napján. Acid Burn elszívott tõled 92 varázspontot a táborozásod #. napján. Acid Burn
elszívott tõled 92 varázspontot a táborozásod #. napján. Acid Burn elszívott tõled 92 varázspontot a táborozásod #.
napján. Suttogó Penge elszívott tõled 98 varázspontot a táborozásod #. napján. Sandoval elszívott tõled 100 varázspontot a
táborozásod #. napján. Pumuk-Lee elszívott tõled 101 varázspontot a táborozásod #. napján. Bow Syck elszívott tõled 104
varázspontot a táborozásod #. napján. Acid Burn elszívott tõled 104 varázspontot a táborozásod #. napján. Acid Burn
elszívott tõled 104 varázspontot a táborozásod #. napján. Acid Burn elszívott tõled 104 varázspontot a táborozásod #.
napján. Bow Syck elszívott tõled 104 varázspontot a táborozásod #. napján. Bow Syck elszívott tõled 104 varázspontot a
táborozásod #. napján. Suttogó Penge elszívott tõled 108 varázspontot a táborozásod #. napján. Bow Syck elszívott tõled
108 varázspontot a táborozásod #. napján. Bow Syck elszívott tõled 108 varázspontot a táborozásod #. napján. Báró
Münchhausen elszívott tõled 111 varázspontot a táborozásod #. napján. Báró Münchhausen elszívott tõled 111
varázspontot a táborozásod #. napján. Báró Münchhausen elszívott tõled 111 varázspontot a táborozásod #. napján. Acid
Burn elszívott tõled 112 varázspontot a táborozásod #. napján. Radul Renier elszívott tõled 113 varázspontot a
táborozásod #. napján. Radul Renier elszívott tõled 113 varázspontot a táborozásod #. napján. Bow Syck elszívott tõled
118 varázspontot a táborozásod #. napján. Suttogó Penge elszívott tõled 120 varázspontot a táborozásod #. napján. Acid
Burn elszívott tõled 127 varázspontot a táborozásod #. napján. Fürge Gyopi elszívott tõled 128 varázspontot a táborozásod
#. napján. Fürge Gyopi elszívott tõled 128 varázspontot a táborozásod #. napján. Fürge Gyopi elszívott tõled 128
varázspontot a táborozásod #. napján. Acid Burn elszívott tõled 132 varázspontot a táborozásod #. napján. Pumuk-Lee
elszívott tõled 132 varázspontot a táborozásod #. napján. Thymus elszívott tõled 136 varázspontot a táborozásod #. napján.
Thymus elszívott tõled 136 varázspontot a táborozásod #. napján. Bow Syck elszívott tõled 142 varázspontot a táborozásod
#. napján. Bow Syck elszívott tõled 142 varázspontot a táborozásod #. napján. Bow Syck elszívott tõled 143 varázspontot a
táborozásod #. napján. Bow Syck elszívott tõled 143 varázspontot a táborozásod #. napján. Suttogó Penge elszívott tõled
147 varázspontot a táborozásod #. napján. Bow Syck elszívott tõled 147 varázspontot a táborozásod #. napján. Sandoval
elszívott tõled 150 varázspontot a táborozásod #. napján. Fürge Gyopi elszívott tõled 150 varázspontot a táborozásod #.
napján. Fürge Gyopi elszívott tõled 150 varázspontot a táborozásod #. napján. Fürge Gyopi elszívott tõled 150
varázspontot a táborozásod #. napján. Fürge Gyopi elszívott tõled 153 varázspontot a táborozásod #. napján. Fürge Gyopi
elszívott tõled 153 varázspontot a táborozásod #. napján. Fürge Gyopi elszívott tõled 153 varázspontot a táborozásod #.
napján. Báró Münchhausen elszívott tõled 153 varázspontot a táborozásod #. napján. Báró Münchhausen elszívott tõled
153 varázspontot a táborozásod #. napján. Báró Münchhausen elszívott tõled 153 varázspontot a táborozásod #. napján.
Sandoval elszívott tõled 160 varázspontot a táborozásod #. napján.
Fürge Gyopi elszívott tõled 164 varázspontot a táborozásod #. napján. Fürge Gyopi elszívott tõled 164 varázspontot a
táborozásod #. napján. Fürge Gyopi elszívott tõled 164 varázspontot a táborozásod #. napján. Sundéra elszívott tõled 168
varázspontot a táborozásod #. napján. Sundéra elszívott tõled 168 varázspontot a táborozásod #. napján. Bow Syck
elszívott tõled 169 varázspontot a táborozásod #. napján. Sundéra elszívott tõled 169 varázspontot a táborozásod #.
napján. Sundéra elszívott tõled 169 varázspontot a táborozásod #. napján. Fürge Gyopi elszívott tõled 176 varázspontot a
táborozásod #. napján. Fürge Gyopi elszívott tõled 176 varázspontot a táborozásod #. napján. Fürge Gyopi elszívott tõled
176 varázspontot a táborozásod #. napján. Fürge Gyopi elszívott tõled 176 varázspontot a táborozásod #. napján. Fürge
Gyopi elszívott tõled 176 varázspontot a táborozásod #. napján. Fürge Gyopi elszívott tõled 176 varázspontot a
táborozásod #. napján. Radul Renier elszívott tõled 178 varázspontot a táborozásod #. napján. Radul Renier elszívott
tõled 178 varázspontot a táborozásod #. napján. Suttogó Penge elszívott tõled 178 varázspontot a táborozásod #. napján.
Sundéra elszívott tõled 178 varázspontot a táborozásod #. napján. Sundéra elszívott tõled 181 varázspontot a táborozásod
#. napján. Sundéra elszívott tõled 181 varázspontot a táborozásod #. napján. Suttogó Penge elszívott tõled 182
varázspontot a táborozásod #. napján. Dur Yazil Abbad elszívott tõled 184 varázspontot a táborozásod #. napján. Dur
Yazil Abbad elszívott tõled 184 varázspontot a táborozásod #. napján. Dur Yazil Abbad elszívott tõled 184 varázspontot a
táborozásod #. napján. Radul Renier elszívott tõled 188 varázspontot a táborozásod #. napján. Zanarchista elszívott tõled
188 varázspontot a táborozásod #. napján. Leon elszívott tõled 202 varázspontot a táborozásod #. napján. Radul Renier
elszívott tõled 203 varázspontot a táborozásod #. napján. Leon elszívott tõled 205 varázspontot a táborozásod #. napján.
Zanarchista elszívott tõled 210 varázspontot a táborozásod #. napján. Dur Yazil Abbad elszívott tõled 211 varázspontot a
táborozásod #. napján. Dur Yazil Abbad elszívott tõled 211 varázspontot a táborozásod #. napján. Zanarchista elszívott
tõled 212 varázspontot a táborozásod #. napján. Dur Yazil Abbad elszívott tõled 212 varázspontot a táborozásod #.
napján. Acid Burn elszívott tõled 213 varázspontot a táborozásod #. napján. Acid Burn elszívott tõled 216 varázspontot a
táborozásod #. napján. Radul Renier elszívott tõled 218 varázspontot a táborozásod #. napján. Zanarchista elszívott tõled
219 varázspontot a táborozásod #. napján. Dur Yazil Abbad elszívott tõled 223 varázspontot a táborozásod #. napján.
Thymus elszívott tõled 224 varázspontot a táborozásod #. napján. Smylie-tt elszívott tõled 230 varázspontot a táborozásod
#. napján. Zanarchista elszívott tõled 234 varázspontot a táborozásod #. napján. Radul Renier elszívott tõled 234
varázspontot a táborozásod #. napján. Smylie-tt elszívott tõled 237 varázspontot a táborozásod #. napján. Zanarchista
elszívott tõled 237 varázspontot a táborozásod #. napján. Leon elszívott tõled 238 varázspontot a táborozásod #. napján.
Zanarchista elszívott tõled 239 varázspontot a táborozásod #. napján. Zanarchista elszívott tõled 240 varázspontot a
táborozásod #. napján. Zanarchista elszívott tõled 240 varázspontot a táborozásod #. napján. Zanarchista elszívott tõled
241 varázspontot a táborozásod #. napján. Zanarchista elszívott tõled 244 varázspontot a táborozásod #. napján. Bow Syck
elszívott tõled 246 varázspontot a táborozásod #. napján. Zanarchista elszívott tõled 248 varázspontot a táborozásod #.
napján. Smylie-tt elszívott tõled 251 varázspontot a táborozásod #. napján. Leon elszívott tõled 252 varázspontot a
táborozásod #. napján. Smylie-tt elszívott tõled 259 varázspontot a táborozásod #. napján. Timothy elszívott tõled 259
varázspontot a táborozásod #. napján.
Sundéra elszívott tõled 260 varázspontot a táborozásod #. napján. Zanarchista elszívott tõled 261 varázspontot a
táborozásod #. napján. Zanarchista elszívott tõled 265 varázspontot a táborozásod #. napján. Sundéra elszívott tõled 266
varázspontot a táborozásod #. napján. Zanarchista elszívott tõled 267 varázspontot a táborozásod #. napján. Zanarchista
elszívott tõled 267 varázspontot a táborozásod #. napján.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki, melynek neve ment.felfrissülés. (ld. enc.) Varázserõd regenerálódik. (+415
varázspont.) Mentális erõd regenerálódik. (+24 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-11
pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A plusz TU-kat 10 TVP-re váltod. Sajnos túl sok idõ telt el
legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült.
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 24. varázslatot a 86. varázslatot
| 14 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem
megy. [0 pontot használtál fel, van még 708.]
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse.) [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 706.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál
fel, van még 706.]
* 2. KP: | elmormolod a 64. varázslatot a 12. varázslatot a 26. varázslatot
| Fürgén varázsolsz! [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 704.]
Beizzik a turbómágia. Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még
702.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [+2% teo] [2
pontot használtál fel, van még 700.]
* 3. KP: | t. energia kisütése: 275
| Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 100% lesz (-24 vp). [0 pontot használtál fel, van még
700.]
* 4. KP: | elmormolod a 78. varázslatot
| Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan érzed, hogy kezed erõvel telik meg. Az utolsó ige
kiejtésével elmondtad a láth. észlelése varázslatot! [-11 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 695.]
* 5. KP: | elmormolod a 227. varázslatot
| Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ereidben a vér forrón lendül elõre. Megidézted a villámmágia varázslatot! [-36
varázspont.] [+5% tau] [5 pontot használtál fel, van még 690.]
m 1 2 3 | mozogsz északkeletre, keletre, délkeletre
| Gyomorkavaró érzés vesz erõt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezõre. Hushhh,
elteleportálsz!
[202,108] A sík vidéket bozótos váltja fel. A sûrû bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. A feléd
közeledõ pszi õselementál mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed
a pimasz lényt.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lõsz. 154
életpontot sebeztél. [+2% teo] Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit.
Semmi hatás! A pszi õselementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül.
Megölted.
2026 tapasztalati pontot kaptál.
(Felt. gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+31 életerõ). [-8
varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+33 életerõ). [-8
varázspont.] Felfedeztél egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Tharr rúnaköve. Találsz egy kihívás tornyát.
Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretû verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem
fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetû mutáns lapul. A verem mélyérõl mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz
a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43.
jellempróba). Észreveszel egy oltárt. Elenios hívõi építették. Elõpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami
érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra.
(Továbbmész...) [203,108] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: sûrû erdõben vagy. Az ágak reccsenése
idejében jelzi a közelgõ veszélyt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy kronotapír. {egyik sebzési
módja: 1x 2d6+8.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Még megfelelõ a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan
védekezõ mágiát. Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lõsz. A támadás sajnos hatástalan volt. [+1% teo] Ellenfeled
mormol, majd ujjaiból kirepül egy a káosz szava varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A
lénybõl áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-10 életerõ.) Vad csatakiáltással, felemelve a szívkeresõt ellenfeledre rohansz.
Szívkeresõvel több döféssel felnyársalod a kronotapír tekergõ ormányát. (5 támadással 151 életpontot sebezve.)
Vámpírtõrrel jól megszurkálod a kronotapír testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerõ).
Üdvözlésképpen egy tûzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 40 életpontot sebeztél. [+2% tau] A kronotapír
fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-5 TVP). Válladon apró
sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Maga az idõ szivárog el (-4 TVP). A szörny sugárzása
sejtjeidet roncsolja. (-6 életerõ.) Szívkeresõvel megdöfködöd a kronotapír bal hátsó lábát. (3 támadással 106 életpontot
sebezve.) Vámpírtõrrel megbököd a kronotapír pörsenéses hátát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3
életerõ). Ellenfeledre tûzkéz varázslatot lõsz. 46 életpontot sebeztél. [+2% tau] Egy kis bõrt csippent le a lábfejedrõl a
kronotapír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-9 TVP).
Nyelvével a kronotapír eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-7 TVP).
A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerõ.) Véres nyál csordul ki a kronotapír száján, majd halk hörgéssel a porba
hull.
Felhasználva a fûszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. Magad mögé lököd a pitiáner Orkhan Thai trófeát, és kiszedsz
egy kronotapír trófeát. 2891 tapasztalati pontot kaptál.
(Felt. gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+35 életerõ). [-8
varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+38 életerõ). [-8
varázspont.] [+1% teo] Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy
rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetõen Leah rúnaköve.
(Továbbmész...) [204,109] Fellélegzel, ahogy az erdõ nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A feléd
lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben
reménykedsz. Elõkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy
kronoelementál. {védettsége: 40 szúró, 90 vágó, 90 ütõ ellen.} Amint megtisztul a terep, Te is elõkerülsz. A feléd lopakodó
szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. A feléd közeledõ Raia szent lovagja mosolyt csal ajkaidra.
Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {támadása: 48.} Békésen szemlélitek egymást. Egyikõtök sincs harapós hangulatban, így a
várt mészárszék elmarad. [50 pontot használtál fel, van még 615.]
m 4 5 6 | mozogsz délre, délnyugatra, nyugatra
| [204,110] Még mindig füves síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Már
gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy magger közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) Legjobb
védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következõ másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. [+1% tau] Egy
villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 158 életpontot sebeztél. [+1% teo] Üdvözlésképpen egy puha ütés
varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz.
Szívkeresõvel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a magger bal vállát. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpírtõrrel
megbököd a magger testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerõ). Egy kézmozdulatot teszel, majd
ellõsz egy villámkéz varázslatot. 56 életpontot sebeztél. Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 24 életpontot
vesztesz.) Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A
magger most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 mandibulapengét. 1932 tapasztalati pontot kaptál.
(Felt. gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a
testedbe áramlik (+33 életerõ). [-8 varázspont.] Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehetõ. (+1 kaja.)
(Továbbmész...) [203,111] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet.
Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy mákrózsa bokrot. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy
malmot. (ld. enc.) Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északra.
Összefutsz egy kék-zöld csíkos, rövid hajú, borostyánszemû troll férfival. Bõre mélykék és nagyon rücskös. Õ Leia Organa
férje! Chara-din minden ügyének intézõje földi és égi dolgokban. Egy árnyszõttest, egy bársony övsálat, egy derit
sodronynadrágot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyûrût, egy Eldereth kristályt, egy háború gyûrûjét, egy inváziós
amulettet, egy Istenek Talizmánját, egy játékmesteri palástot, egy jegygyûrût, egy káosz szimbólumot, egy Khór maszkját,
egy kreiton palástot, egy Luthius karkötõjét, egy Morgan sipkáját, egy natharion talizmánt, egy Notermanthi amulettet, egy
óriások övét, egy örökkéval. topázát, egy õsi csizmát, egy õsmágus fülbevalóját, egy rogalhal csuklópántot, egy Rughar
gyûrûjét, egy ryuku kalózkendõt, egy ryuku vadászinget, egy smaragd karkötõt, egy Teremtõ koronáját és egy troglodita
gyûrût, egy tûzhaj diadémet, egy uglaok lánckesztyût, egy uglaok vállvédõt visel. A Pöröly Olimpia réz emlékérmét viseli.
Felszerelését egy Zt'tuzzarxn trófea, egy élõholt drakolder trófea és egy triklem drakolder trófea teszi egyedivé. Furcsa
jelvénye van: Kardra tekeredõ, kitárt szárnyú háromfejû sárkány. Övén 18 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy
vámpírölõt, bal kezében egy kyorg tõrt tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Teherhordója is van:
egy Thargodan csontváz! Szegény állat majd megszakad. {legmagasabb fegyver szakértelme: 71.} Mentális auráját
felismered, fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Clod Onar.
Homlokérintéssel biztosítjátok a késõbbi telepatikus összeköttetést. Idõmúlatás gyanánt mágikus párviadalt vívtok. Gyûlik
és formálódik az energia, míg végül megjelenik két manaelementál, és küzdeni kezdenek. Régóta harcoltok, lényeitek alig
élnek. Végül elementálodat hatalmas ütés éri, eltûnik - vesztettél! Aztán elköszöntök egymástól.
(Továbbmész...) [202,111] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Felfedeztél egy õsi csatamezõt. Elõpakolod a kaját, és eszel.
(-1 kaja.) [35 pontot használtál fel, van még 580.]
m 7 8 | mozogsz északnyugatra, északra
| [201,110] A sík vidéket bozótos váltja fel. Találsz egy nekrofunt. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem
tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Egyszercsak
megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon híveié. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy
egyedül. Csak egy norpadolótika. Megvetõ mosollyal várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekezõ rúna felrakása. A következõ pillanatban már meg is idézted. [+1%
tau] Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 76 életpontot sebeztél. [+2%
teo] Megmarkolva a szívkeresõt ellenfeledre rohansz. Szívkeresõvel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a norpadolótika
testét. (5 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpírtõrrel megkarcolod a norpadolótika testét. (1 támadással 18
életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerõ). Távolról villámkéz varázslatot lõsz a másikra. 26 életpontot sebeztél.
Csápok tekergõdznek feléd. Megpróbálod elkerülni õket, de néhány lecsap a testedre. (8 támadástól 31 életpontot
vesztesz.) A norpadolótika fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A norpadolótika
összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
2091 tapasztalati pontot kaptál.
(Felt. gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a
testedbe áramlik (+35 életerõ). [-8 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Egy végsõ mozdulattal elõhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik
(+39 életerõ). [-8 varázspont.] Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Megvizsgálod a
talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre
vezetnek.
Találkozol egy fekete, hosszú hajú, kék szemû, körszakállas alakváltó férfival. A bõre kreolszínû. Tharr felszentelt papja.
Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötõt, egy Bufa páncélját, egy gyémánt védõgyûrût, egy halálhozó
karkötõjét, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy kreiton fókuszt, egy mágusköpenyt, egy mithril
kesztyût, egy Morgan sipkáját, egy örökkéval. zafírját, egy smaragd védõgyûrût, egy vortex talizmánt, egy zafír erõövet és egy
zafír fülbevalót, egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy ryuku gólem trófea, egy Notermanthi trófea és egy taalru trófea
ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy sújtásra emelt pöröly. Jobb kezében egy bronz taidert, bal kezében egy sárkánytõrt tart.
Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Málhásállata egy sivatagi doareg. Bemutatkoztok egymásnak.
Az õ neve Neal Syrrus-Derra. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Baráti varázspárbajt vívtok. Mélyen
koncentráltok, mire két manaelementál jelenik meg elõttetek, majd egymásnak estek. Keményen feszültök egymásnak, míg
végül a te lényed arat gyõzelmet. Ellenfeled gratulál neked. Aztán elköszöntök egymástól.
(Továbbmész...) [201,109] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. A feléd lopakodó
szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledõt. Hiszen csak egy ezoterikus
mardel. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Nem árt az elõvigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy
villámsújtás varázslatot. 152 életpontot sebeztél. [+2% teo] A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja
szemöldökét. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Fegyvert váltasz:
elõkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával megvagdalod az
ezoterikus mardel testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpírtõrrel megérinted az ezoterikus mardel szõrös testét.
(1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerõ). Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 37
életpontot sebeztél. Az ezoterikus mardel belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetõen csak gyenge sebet ejt.
(1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az ezoterikus mardel száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 9 drótszõrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál. Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az
elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 550.]
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat
| Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 549.]
* 2. BP: | elmormolod a 83. varázslatot
| Mivel nincs érvényben SZK parancsod, a Szörnycsábításnak sem lenne sok értelme. [0 pontot használtál fel, van még 549.]
* 3. BP: | használod a 66. pszi képességet
| 8 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 12 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy.
[0 pontot használtál fel, van még 549.]
* 4. BP: | elmormolod a 15. varázslatot
| Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ereidben a vér forrón lendül elõre. Elmormoltad a szaporítás
varázslatot! Ekkor döbbensz rá, hogy ilyen tárgyad nincs is! [0 pontot használtál fel, van még 549.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz /
élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
| Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen
õket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges
ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetõen fejlõdjön. [Még 54 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 509.]
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
| A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed észrevehetõen
fejlõdjön. [Még 6 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 469.]
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
| Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elõl való félreugrást. A gyakorlásnak megvan az eredménye! (+1
ügyesség.) [40 pontot használtál fel, van még 429.]
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
| Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az
ügyességed fejlesztése céljából. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnõjön. [40 pontot használtál fel,
van még 389.]
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
| A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetõen fejlõdjön. [40
pontot használtál fel, van még 349.]
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
| Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merõ egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb
idõ alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed érezhetõen megnövekedjen.
Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 309.]
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
| Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merõ egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb
idõ alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed
érezhetõen megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 269.]
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
| Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az
ügyességed fejlesztése céljából. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetõen megnövekedjen.
[Még 218 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 229.]
tf 3 29 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 29 pontért
| Néhány kaviccsal zsonglõrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az
ügyességed észrevehetõen fejlõdjön. [Még 184 TVP-t kell elköltened.] [29 pontot használtál fel, van még 200.]
A sötét tekercsek szaporodnak. Micsoda öröm! A szervezetedet méreg pusztítja (-43 életerõ). [KT képesség hatása:]
Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel,
általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt,
amelyen a tippjeid: 25, 14, 6.
Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idõ! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a mutáns pók. 3
kaját töm magába a sivatagi doareg. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra
alkalmasnak tûnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a
szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt a
hadiszerencse II hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a pszi-ernyõ hatása. Elmúlt az erõpajzs I hatása. Elmúlt a
tulajdonságpajzs hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 499 pontot. A következõ
körben tehát 699 pontot költhetsz el.
MENTÁLIS FRISSÜLÉS (255. TUDATI KÉPESSÉG)
A tudati energiát immár nemcsak elméd, de akár tested felfrissítésére is képes vagy használni. Ha az EK 40 <TU>
parancsot kiadod, a megadott számú tudatpontot átváltod TVP-re 1:5 arányban [azaz 1 TU-ért 5 TVP-t kapsz]. Ezt akkor is
automatikusan megteszed, ha fordulód elején tudatpontjaid száma meghaladná azt a mennyiséget, melyet maximálisan
kezelni tudsz. 2004. jún. 2-tõl érvényes korlátozás: Egy körben legfeljebb 2*MXTU/7 TU-t válthatsz így át (de legfeljebb az
adott körre kapott TVP 20%-kát). Ha egy körben nem használod ki a teljes keretet, az továbbmegy a következõ körre, max.
5 körig halmozhatsz így.
Amennyiben tudatod vezetõje letiltja számodra az EK parancs használatát, úgy a regenált tudatpontjaid egy részét
automatikusan átváltod TVP-re (a fenti arány szerint), és ennek segítségével a maradékot befejleszted a képességbe. (de az
utolsó TU-t mindenképpen EF paranccsal kell befejleszteni.)
|
MAGGER (747. SZÖRNY)
A magger leginkább egy hatalmas szöcskére emlékeztet. Izmos hátsó lábaival elrugaszkodva, a levegõben vitorlázva támad,
s közben óriási mandibuláinak keresztirányú csapásaival szinte felszabdalja áldozatát. S ha mindez még nem lenne elég
ahhoz, hogy az ellenfél deus ex machinája mûködésbe lépjen, messzire rugaszkodik, majd újra támad, kivédhetetlenül,
halálosan. Ha te vagy az áldozat, örülhetsz, ha sikerül egyáltalán eltalálod.
|
MALOM (1204. ÉPÍTMÉNY)
Elõször, amikor megpillantottad a malmot, nehéz volt feldolgozni ennek a toronymagas, ismeretlen funkciójú épületnek a
látványát. A zömök, hengerforma alap oldalán két egymáson keresztbe fektetett faszerkezet áll, melyen valamilyen szürke
színû vászon feszül. Ebbe kap bele a szél, hogy megforgassa az irdatlan nagy alkotmányt a hozzá képest picinek tûnõ
építmény oldalán. Szóval ez a malom kívülrõl, s bizony sejthetõ, hogy belül valamilyen módon felhasználják valamire a
szélkerékkel nyert energiát. Fogalmad sincs, mi célból. De igazából nem is várható el egy kalandozótól, hogy tudja.
Ha akarsz, beléphetsz a malomba, 5 TVP árán.
|
KARAKTERLAP |
Karón Varjú, egy copfos õsz hajú, kék szemû gnóm nõ vagy. Fekete a bõröd. Fairlight fõpapja vagy. Az Ezüst Kígyó Szövetsége (#9107) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 358. fordulód.
Erõ: | 41 (44) | | Szint: | 24 | | Merészség: | 5/5 | | Magasság: | 114 cm |
IQ: | 28 | | Támadás: | 23 | | Agresszió: | 3 | | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 49 (51) | | Védekezés: | 59 | | Menekülés: | 50 % | | Életkor: | 109/110 év |
Egészség: | 27 | | Életpont: | 404/301 | | Jellem: | semleges | | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 38 (40) | | Varázspont: | 868/116 | | Pénz: | 0 arany | | Kép. pont: | 9 |
Tudatpont: | 14/14 | | Pszi pont: | 51/8 | | Halhatatlanság: | 1 % | | | |
|
Eddig összesen 1565 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 10238 TP-t kaptál. Jelenleg 1267975 TP-d van. A következõ szinthez még 132025 TP szükséges. Trófeáid: Chara-din fattya, kronotapír, ongóliant. A 357. fordulódban 3062 arany került a bankszámládra. 3092 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
| víziharc: | 9/72 | | ökölvívás: | 3/73 | | szúrófegyverek: | 29/86 (+6%) |
vágófegyverek: | 8/97 (+5%) | | ütõfegyverek: | 8/3 | | lõfegyverek: | 10/20 |
dobófegyverek: | 17/92 | | | | | | |
|
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (100%) << mandibulakasza (#127) (100%) << szöges bunkó (#8) (100%) |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
|
EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtõzködés: | 33/79 (+10%) | | 2. nyomkövetés: | 67/60 (+12%) | | 3. lopás: | 4/56 |
4. mászás: | 4/38 | | 5. csapdakészítés: | 20/85 (+5%) | | 6. csapdaészlelés: | 10/40 |
7. gyógyítás: | 86/16 | | 8. titkosírás: | 13/93 | | 9. felderítés: | 24/72 |
10. szörnyidomítás: | 5/94 | | 11. teológia: | 46/21 (+14%) | | 12. taumaturgia: | 64/39 (+11%) |
13. szerencsejáték: | 1/53 | | 14. versengés: | 1/39 | | 15. zene: | 19/36 |
16. szörnyismeret: | 12/26 | | 17. pszi: | 7/41 (+3%) | | 18. zárnyitás: | 1/87 |
19. vadászat: | 12/38 | | 20. bányászat: | 25/40 | | 21. úszás: | 8/30 |
|
FELTÉTELES PARANCSOK |
deus ex machinád 8 mezõre repítsen |
totem 80% életpont alatt [gyógymógy (#5)] |
maradék TVP-dbõl az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
|
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid | energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tûzgolyó (#155, 25 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esõidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
tûzesõ (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókõpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) |
agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szopókõirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Pszi képességeid | pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | | |
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 8 költség alatt; taumaturgia: +4 vp 20 költség alatt; |
|
JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK |
láth. észlelése (#78) | villámmágia (#227) | | |
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
1. és magasabb szintûek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10) |
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50), villámsújtás (#89), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), tûzesõ (#61), tûzgolyó (#155) |
Védekezõ varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
hhaar burka (#32) |
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt) |
villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | | villámcsapás (#50) | >> | nukleáris cickány (#155) |
villámcsapás (#50) | >> | szintszívó (#96) | | tûzesõ (#61) | >> | õrült varázsló (#255) |
tûzesõ (#61) | >> | zoloboo sámán (#230) | | tûzesõ (#61) | >> | quwarg parafenomén (#248) |
tûzesõ (#61) | >> | Mnebolath (#237) | | tûzesõ (#61) | >> | áeratikus hasnyák (#243) |
|
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
|
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Rakj be a bankszámládra legalább 2000 aranyat, és hagyd érintetlenül (ne vegyél ki róla és ne rakjál be hozzá) legalább 10 körig! Ezután IMádkozz (mielõtt hozzányúlnál a pénzhez). |
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. |
3.) Nagyon kíváncsi vagyok, hogy ezt hogy fogod megcsinálni. Imádkozz úgy, hogy megterheltséged 10 százalék alatt van! |
|
NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) |
Páncélok és pajzsok |
1 | * | arany pikkelyvért (#456) | $2 | | bakkura csizma ($96) | $2 | | bõrsisak ($57) |
1 | | fekete bõrcsizma (#247) | 1 | * | kvazár kesztyû (#445) | 1 | * | kvazár sisak (#266) |
1 | | lánckesztyû (#230) | 1 | * | mágusköpeny (#453) | 3 | | optiri agysisak (#315) |
1 | | rejtõköpeny (#277) | 4 | | rézsisak (#72) | 1 | | sárga erõöv (#276) |
$1 | | szöges páncél ($65) | 1 | | vassisak (#160) | 1 | * | zafír erõöv (#397) |
1 | * | zangrozi csizma (#451) | | | | | | |
Fegyverek és lövedékek |
1 | | bronzpenge (#126) | 3 | | dárda (#10) | 1 | | esszenciakristály (#350) |
3 | | ezüsthegyû nyíl (#323) | $1 | | ezüstshuriken ($327) | 1 | | ezüsttollú nyíl (#363) |
1 | * | gnóm nyílpuska (#546) | 1 | | hosszú íj (#111) | 2 | | kerek kõ (#19) |
2 | | kõkés (#6) | 1 | | mandibulakasza (#127) | $7 | | mérg. ubuk tüske ($137) |
1 | | mérg. vas dobónyíl (#190) | 1 | | moa stuki (#413) | 16 | | nyílvesszõ (#108) |
2 | | nyu-shuriken (#157) | 1 | | rövid íj (#107) | 1 | * | szívkeresõ (#423) |
3 | | szöges bunkó (#8) | 1 | | tolmokov-koktél (#351) | 10 | | ubuk dobónyíl (#138) |
34 | | ubuk tüske (#131) | 1 | * | vámpírtõr (#364) | 2 | | varkaudar lándzsa (#224) |
$4 | | vas dobónyíl ($189) | $1 | | vashegyû lándzsa ($182) | | | |
Ékszerek és egyéb csecsebecsék |
4 | | ametiszt medál (#275) | 1 | | arany masszariasztó (#437) | 2 | * | arany papi karkötõ (#309) |
$1 | | aranygyûrû ($193) | 1 | * | Eldaran karkötõje (#373) | $1 | | ezüst gyûrû ($180) |
1 | | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | | igazgy. fülbevaló (#197) | 2 | | obszidián karkötõ (#229) |
1 | | réz papi karkötõ (#307) | 1 | * | Rughar gyûrûje (#518) | 1 | * | smaragd védõgyûrû (#223) |
1 | | trófea nyaklánc (#196) | 1 | | umbatari karkötõ (#278) | 1 | * | villám szimbólum (#145) |
Eszközök, használati tárgyak, készletek |
1 | | áldott kõ (#642) | 7 | | aranytû (#272) | 1 | | ásó (#34) |
4 | + | deus ex machina (#1) | 1 | | dobóháló (#221) | 7 | | ezüst kulcs (#184) |
1 | | gyógykenõcs (#313) | 3 | | kaja (#2) | 2 | | kötél (#92) |
1 | | kristálygömb (#265) | 1 | | nagy aranykulcs (#246) | 4 | | nagy bronzkulcs (#185) |
1 | | nagy vaskulcs (#186) | 1 | + | pukkanó tûcsapda (#336) | 1 | | roxati zárfaló (#314) |
4 | | sötét tekercs (#535) | 2 | | szeksztáns (#32) | 1 | | szent jogar (#150) |
1 | | varkaudar pálinka (#1137) | | | | | | |
Löttyök és porok, tartóstul |
10 | | fûszertartó (#210) | [bennük 13 csepp sáfránypor (#211), fér még: 37] |
1 | | uzbány csõr (#169) | [benne 10 csepp ugh méreg (#166), fér még: 2] |
1 | | vizestömlõ (#3) | [üres, kapacitás: 20] |
1 | | zöld üveg (#82) | [benne 2 csepp ragasztó (#83), fér még: 18] |
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok |
1 | | acélpengõke (#231) | 8 | | álompor (#396) | 4 | | arkog kõ (#632) |
1 | | dlathog kõzet (#829) | 27 | | drótszõr (#37) | 3 | | ezüstdarab (#326) |
1 | | fémrúd (#104) | 1 | | fokhagyma (#403) | 6 | | fõnixtoll (#563) |
1 | | fpi formázó minta (#419) | 2 | | fülemüle agyar (#267) | 22 | | gyöngymangó (#135) |
1 | | karbin plazma (#199) | 5 | | kék orchidea (#68) | 6 | | kvazár (#244) |
9 | | lótuszvirág (#447) | 16 | | madártoll (#112) | 2 | | mandibulapenge (#125) |
1 | | manifeszt.nyúlvány (#214) | 4 | | mithril (#352) | 1 | | moa gyöngy (#378) |
6 | | mocsári penke (#148) | 3 | | mutáns csont (#331) | 7 | | óndarab (#85) |
40 | | pirkit (#153) | 7 | | púderkõ (#119) | 1 | | purifikátor háj (#269) |
1 | | ramit kõ (#226) | 3 | | remák szív (#264) | 1 | | rézdarab (#70) |
5 | | smirglilevél (#29) | 25 | | sünmedve tüske (#14) | 2 | | szvó-ektoplazma (#151) |
3 | | tyrex csont (#280) | 25 | | vasérc (#152) | 3 | | xirnox szív (#213) |
|
Összsúly: 170.31 kg | Megterheltség: 123% |
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
Még 31 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
|
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12) |
71 | | drótszõr (#37) | 26 | | gyöngymangó (#135) | 1 | | kvazár kard (#297) |
50 | | madártoll (#112) | 7 | | zafír erõöv (#397) | | | |
|
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... |
5 | | kaja (#2) | | | | | | |
|
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... |
9 | | drótszõr (#37) | 2 | | mandibulapenge (#125) | 3 | | sáfránypor (#211) |
2 | | sötét tekercs (#535) | | | | | | |
|
|
E körben tett lépéseid térképe |
|
(201,109) oltár, ezoterikus mardelek (#184)
(201,110) nekrofun (#173), 31. jellempróba, Dornodon oltár, norpadolótika (#226), Neal Syrrus-Derra (2463. kalandozó)
(202,108) pszi õselementál (#258), Tharr rúnaköve, kihívás tornya (#502), 43. jellempróba, Elenios oltár
(202,111) õsi csatamezõ (#263)
(203,108) kronotapír (#286), Leah rúnaköve
(203,111) mákrózsa bokor (#55, belõle készíthetõ: #56), malom (#1204), Clod Onar (4373. kalandozó)
(204,109) kronoelementál (#287), Raia szent lovagja (#239)
(204,110) magger (#747)
VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA... |
|
* Bekerült a játékba 3 új KT épület, a júniusi TF találkozó KT épület tervezõ pályázatának nyertesei. Bunkó Akadémia
(134,46) és (183,55), Ördögi Kör (74,58) és (144,61), Trikornis Futárszolgálat (73,60) és (144,61).
* Az internetes szavazás eredményeképp módosítottunk az FTV parancs prioritássorrendjén. Mostantól, ha férfiakra,
nõkre, vagy jellemre kiadott FTV parancsaid vannak, ezek magasabb prioritásúak, azaz felülbírálják a szintre kiadott FTV
parancsaidat.
* A Bunkó Akadémia mûködése kicsit megváltozott, mostantól egy fordulóban csak ötször használhatod az épületet, vagyis
max. tíz enciklopédiát kérhetsz le az õsquwarg-kristályból.
* Mostantól mûködik a labirintusokban is a Feltételes KészíTés (ez mozgásonként történik meg, ha van tárgy, amit el akar
készíteni a karakter). Természetesen olyan tárgyakat, amelyek elkészítése tereptípusfüggõ, vagy felszíni tereptárgyat
igényel, nem lehet labirintusban elkészíteni.
* Az FTV listába mostantól bepakolhatók azokra a szörnycsoportokra is feltételes varázslatok, amik eddig csak FT
parancsban voltak használhatóak. Ezek a szörnycsoportok a következõk: 9095 öregedést okozó lények, 9096 éjfattyak, 9097
szintszivó lények, 9098 halált okozó képességgel megáldott lények, 9099 armageddon varázslatot lövõ lények. Egy példa: ha
kiadod az FTV 260 9096 parancsot, minden éjfatty ellen éjfattyak végzete támadó varázslattal fogsz kezdeni (ha
komponensed is van, és nincs az adott éjfattyra konkrétabb beállításod).
* Eddig a Közös Tudatokra és egy konkrét vallásra kiadott FT, ill. BA parancsok egyenlõ prioritásúak voltak, mostantól
azonban a KT-ra kiadott parancsokat elõbb értékeli ki a program. Ezenkívül szövetségre kiadott BA parancs esetén a
szövetség tagjaival nem csak harcolni, de tõlük lopni sem fog karaktered.
* A mocsári penkét most már nem használod el a 37-es jellempróbában, ha nagyon õrzöd.
* Az esõidézés, illetve öntözés varázslatok elmondását követõen az összes addigi lábnyom törlõdik az aktuális mezõrõl.
* Mivel mostanában több olyan visszajelzést is kaptunk tõletek, miszerint egy-egy FT parancs miatt a Túlélõk Földje
épületeiben is harcoltatok az ottani lakóval, pedig eredeti szándékotok nem ez volt, felülbíráltuk a program jelenlegi
mûködését. Mostantól egy karakter csak abban az esetben támad be egy épületet, ha magas agressziója ezt indokolja. Így
innentõl az nem számít, hogy van-e Feltételes Támadás parancsa a benn lakóra.
* Történt egy szabályváltoztatás: ha valaki meghal öregedéstõl, az adott fordulójában többször már nem halhat meg kora
miatt. Természetesen az öregítõ lények, a gyorsvarázslás, stb. továbbra is öregítenek rajta, csak meg nem halhat miatta. Ha
nem fiatalít sietve magán, a következõ fordulójától kezdve, az elsõ természetellenes öregedésnél újra meghalhat a karakter.
* Beszerkesztettük a karakter által ismert, Rodger féle üstökkel elkészíthetõ ételrecepteket neveit is a 10 fordulónként
kiküldött referencialistába.
|