Karakterszám: |
9362 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
35 |
Játékhét: |
40 |
E
forduló ára: |
31 zs. |
Maradék zseton: |
0 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2008. máj. 20. 9h:24' |
A következõ
fordulód táplálható: 2008. máj. 21. |
|
Számládon a zsetonok száma 80 alá esett!
E-mail!
LL.TUATHEN KALANDJAI
Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
**
1. NAP ** Ez nem lehet igaz! Valaki ellopott tõled 1 drágakövet. Fejlesztened
kellene az éberségedet!
Kissé már éhezel, ezért csak 44 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy
leghíresebb galetkije
Lord Khalel, egy magas, halványkék bõrû, legyõzhetetlennek
tûnõ, jeges pillantású férfi. (hírneve 32000.) A te szinteden a legnevesebb
Night Wolf, egy szürkés-kék bõrû, kék szemû, tüskés fejû, emberre hasonlító
férfi. (hírneve 1458.)
Egy öreg galetki érdekes dolgokat mesélt:
*ápr. 22.* Morq Fan Gor gyõzelmet aratott Vega felett.
*ápr. 22.* Morq
Fan Gort majdnem felfalta egy eruacidus.
*ápr. 23.* Pannonica csatában
legyõzte Ádázt.
*ápr. 24.* Ambassadar és Sub-Zero megküzdöttek egymással,
és Ambassadar gyõzött.
*ápr. 25.* Ssuesh egy új varázsitalt talált fel,
melynek neve "oldószer."
*ápr. 29.* Morq Fan Gor rangja a Halhatatlanok
Klánjában "felemelkedett" lett.
*máj. 5.* Rent kis híján megölte egy éjpolip.
*máj. 6.* Morq Fan Gor csatában legyõzte Ssuesht.
*máj. 7.* Ambassadart
legyõzte harcban egy glaidiata.
*máj. 8.* Ren csatában legyõzte Errtut.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 219.]
kno 1029 6 |
1029. képességre 6 képességpont |
Elköltesz 6 képességpontot életszívás varázslatod erejének növelésére. A
gyakorlásnak köszönhetõen életszívás varázslatod ereje 8. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 219.]
kno 101 1 |
101. képességre 1 képességpont |
Elköltesz 1 képességpontot bal karom végtagoddal való harci jártasságod
növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen bal karom végtagoddal való harci
jártasságod megnõtt 7. szintre.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 219.]
m 10 6 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 10,6) Sajnálom, de azt a mezõt még nem ismered az Õsök Csarnokában, így
nem mehetsz egyenesen oda!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 219.]
m 6 10 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 6,10) Ellátogatsz az Õsök Csarnokába.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 214.]
m 1 1 1 1 1 1 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 6,9) Rövid vizsgálódás után észak felé indulsz. Ez egy üres, jellegtelen
barlangterem.
(M 6,8) Rövid vizsgálódás után észak felé indulsz. Egy óriási gombákkal
teli terembe lépsz be. Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik:
leszedsz 2
mitulen füvet.
(M 6,7) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 6,7) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 6,7) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 6,7) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
[6 TVP-t használtál fel, maradt még 208.]
m 2 2 2 3 4 3 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 7,8) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 7,8) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 7,8) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 6,9) A délre vezetõ folyosót követed. Azon a helyen, ahol korábban a
szellem megjelent, most nincs semmi.
(M 5,9) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 6,10) Dél felé mész az útvesztõben. Ebben a teremben már gyõzedelmes
csatát vívtál.
[2 TVP-t használtál fel, maradt még 206.]
m 1 4 2 3 4 4 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 6,9) Északra mész tovább. Azon a helyen, ahol korábban a szellem megjelent,
most nincs semmi.
(M 5,9) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 7,9) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 6,10) Nem sokat töprengesz, mész dél felé. Ebbõl a csarnokból már sikerrel
kiûzted a torzszülötteket.
(M 5,10) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 5,10) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
[2 TVP-t használtál fel, maradt még 204.]
m 1 2 3 4 3 3 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 6,9) Óvatosan lépkedsz tovább. Ebben a csarnokban különösen hideg van,
de semmi sem mozdul.
(M 7,9) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 6,10) Dél felé mozogsz. A termet valaki megtisztította a torzszülöttektõl.
(M 5,10) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 6,11) A délre vezetõ folyosót követed. Alapos körbevizsgálódás után sem
találsz semmi fontosat itt.
(M 6,12) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 201.]
m 1 2 3 4 1 2 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 6,10) Északra mész. Ebben a teremben már gyõzedelmes csatát vívtál.
(M 7,10) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 6,11) A folyosó délre visz. A csarnok egy üres keresztfolyosójára értél.
(M 5,11) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 6,10) Nem sokat töprengesz, mész észak felé. Itt már legyõzted a torzszülötteket.
(M 7,10) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 198.]
m 3 4 1 2 3 4 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 6,11) Déli irányba folyatod utadat. Körbevizsgálódsz a helyen, ahová
érkezel, de nincs itt semmi.
(M 5,11) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 6,10) Északi irányba folyatod utadat. A teremben csak halvány bûz emlékeztet
arra, hogy valaha torzszülöttek laktak itt.
(M 7,10) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 6,11) A következõ terem délre van, így arra mész. Egy jellegtelen barlangszobába
érsz.
(M 5,11) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 195.]
m 1 2 3 4 1 2 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 6,10) Északi irányba folyatod utadat. Ezt a helyiséget megpucolták a
torzszülöttektõl.
(M 7,10) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 6,11) A következõ terem délre van, így arra mész. Egy jellegtelen barlangszobába
érsz.
(M 5,11) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 6,10) Észak felé mozogsz. Nincs itt semmi, csak egy torzszülött oszladozó
maradványai.
(M 7,10) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 192.]
m 3 4 1 2 3 4 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 6,11) A folyosó délre visz. Üres szobába érkezel.
(M 5,11) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 6,10) Észak felé mész a labirintusban. A teremben egy elpusztult torzszülött
lerágott csontváza hever.
(M 7,10) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 6,11) Irány dél! Egy sötét barlangszobába érkeztél.
(M 5,11) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 189.]
m 1 2 3 4 1 2 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 6,10) Északra mész tovább. Ebbõl a csarnokból már sikerrel kiûzted a
torzszülötteket.
(M 7,10) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 6,11) Rövid vizsgálódás után dél felé indulsz. A barlangszobában, ahová
az út vezet, nincs semmi néhány kövön kívül.
(M 5,11) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 6,10) Mindenre felkészülve, északra mész. A teremben csak halvány bûz
emlékeztet arra, hogy valaha torzszülöttek laktak itt.
(M 7,10) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 186.]
m 3 4 1 2 3 4 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 6,11) A négy égtáj közül délt választod. Szerencsés vagy: ebben a szobában
nem vár semmilyen gonosz akadály.
(M 5,11) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 6,10) Nem sokat töprengesz, mész észak felé. A teremben egy elpusztult
torzszülött lerágott csontváza hever.
(M 7,10) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 6,11) Kissé ellazítva, tovább indulsz délre. A terem, ahová belépsz,
nagyon magas, de nincs benne semmi érdekes.
(M 5,11) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 183.]
m 1 2 3 4 1 2 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 6,10) A következõ terem északra van, így arra mész. Nincs itt semmi,
csak egy torzszülött oszladozó maradványai.
(M 7,10) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 6,11) A délre vezetõ folyosót követed. Alapos körbevizsgálódás után sem
találsz semmi fontosat itt.
(M 5,11) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 6,10) A folyosó északra vezet. A teremben csak halvány bûz emlékeztet
arra, hogy valaha torzszülöttek laktak itt.
(M 7,10) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 180.]
z 19 50 |
zenélsz 19. hangszeren 50 TVP-ért |
Visszatérsz szállásodra. Elõveszed a mandolint, és játszani kezdesz rajta.
Csendben elszórakoztatod magad, élvezed a muzsikát, ha mégoly egyszerû
is a dallam, amelyet játszol. Majdnem hiba nélkül sikerül elõadnod! Ejnye!
A zenéd annyira zavart egy torzszülöttet, hogy betört a barlangodba. Ellenfeled
egy katapulter (#33).
*** 1. KÖR *** Elmondasz egy életszívás varázslatot. A katapulter
sebzõdik
12 ép-t. 5 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) Kerek kõvel meglõ téged a katapulter.
(14 ép-t sebzett.)
*** 2. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy életszívás.
A katapulter
12 ép-t sebzõdik. Ennek eredményeképp gyógyulsz 12 ép-t. (-5
vp.) Kerek kõvel meglõ téged a katapulter. Mellé!
*** 3. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy életszívást. A katapulter
12 ép-t sebzõdik. 2 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) A katapulter hörögve
elterül.
[A csatában összesen 36 sebzést okoztál, és 14 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+40%). Viszed,
ami mozdítható: 2 kerek kõ, 10 arany és egy hamis arany.
[50 TVP-t használtál fel, maradt még 130.]
Keresel a szint távoli végében egy elhagyatott, csontokkal teli barlangot,
és nekilátsz, hogy aprólékos munkával régi leletek után kutass. Hmmm, mi
van itt! Ép és egész csontok, valamilyen õsi fajtól! (+4 õsi relikvia.)
[50 TVP-t használtál fel, maradt még 80.]
A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. A szokásos izgalom lesz
rajtad úrrá, ahogy lemászol a csatornarendszer szûk és sötét folyosói közé.
Megpillantasz egy másik vadászt: épp leölt ellenfelei lélekenergiáját szívja
el látványos szikrázás közepette. Odébbállsz, itt már úgy sem találsz vadat.
Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1
mitulen füvet.
Lábdobogást hallasz. Valaki közeledik! Elmosolyodsz. Ellenfeled egy jégmedúza
(#22).
*** 1. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy életszívást. A
jégmedúza rezisztálja. (-5 vp.) A jégmedúza odajön hozzád. A jégmedúza
rád veti magát. A jégmedúza csonttá fagyaszt jéghideg leheletével.
(8 ép-t
sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy életszívást. A jégmedúza
sebzõdik 12 ép-t. Gyógyulsz 8 életpontot. (-5 vp.) A jégmedúza rád támad.
Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban dermesztõ hideget köp rád.
(8 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy életszívás varázslatot.
A jégmedúza
12 ép-t sebzõdik. Gyógyulsz 8 életpontot. (-5 vp.) A jégmedúza
kileheli lelkét.
[A csatában összesen 24 sebzést okoztál, és 16 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+36%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elteszed a zsákmányt, ami egy nordkristály, 13 arany és egy hamis arany.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 70.]
Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. Rövid sétálás után eljutsz
az egyik jól õrzött járathoz, amelyen a galetkik vadászni járnak az alsó
szintre, de amelyen még élõ torzszülött nem jutott ki. Odalent a fentinél
sokkal áthatóbb, mélyebb sötétség fogad, még infralátásoddal is nehezen
boldogulsz. Egy árny suhan el melletted. Aha, egy torzszülött! Üldözõbe
veszed. Lehet, hogy nem is egyedül van? Befordulva egy sarkon, szembesültök.
Ellenfeled egy elemi rin (#28).
*** 1. KÖR *** Az elemi rin elmormol egy sorvasztás varázslatot. Sikerült
elkerülnöd a varázslat hatását. Ellõsz egy életszívás varázslatot. Az elemi
rin
12 sebzést kap. (-5 vp.)
*** 2. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy életszívást.
Az elemi rin
12 ép-t sebzõdik. (-5 vp.) Az elemi rin holtan terül el.
[A csatában összesen 24 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+44%).
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 57.]
ol 1 3 |
olimpiára való jelentkezés |
Az 1. olimpiára/kategóriába te nem nevezhetsz. [0 TVP-t használtál fel,
maradt még 57.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
Figyelem! Jóllakottságod
a következõ forduló elején már 50% alatt lesz, nem árt, ha ennivaló után
nézel.
Figyelem! Hamarosan megkezdõdnek az olimpiai játékok. Ha te is részt
akarsz venni, jelentkezésedet add le legkésõbb 2008. jún. 9. hétfõig. Az
olimpiai fordulókat a jún. 14-i TF/ÖV találkozón veheted át, ill. jún.
14-én postázzuk annak, aki nem tudta átvenni, és emailben elküljük mindazoknak,
aki kérték. FONTOS változások az elõzõ olimpiákhoz képest: a hagyományos
kategóriában ezúttal lesznek szolgák; ha egy szinten nincs elég jelentkezõ
egyéni vagy csapatversenyben, akkor összevonjuk a következõ szinttel, tehát
ha nem azon a szinten indulsz, ahol jelentkeztél, akkor kategóriád össze
lett vonva egy másikkal; a jelentkezésed után továbbra is használhatod
az eladás és átadás parancsot; a csapatolimpiára akkor is jelentkezhetsz,
ha az adott szinten már nyertél olimpián valamit.
[ld. enc.]
Ebben a körben +2 galetki erõt kaptál. A kör során összesen 84 sebzést okoztál,
és 30 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
4 képességpontot
kapsz. Errõl a fordulóról 57 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt,
amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
260 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Ll.tuathen, egy fekete csukjás holtsápadt nekromanta férfi
vagy. Jelenlegi lakóhelyed: puhányszint (2. szint). Táplálkozásod: micinista.
Ez a 35. fordulód.
|
[1] erõ: |
5 / 4.28 |
[2] IQ: |
10 / 1.01 |
[3] ügyesség: |
4 (6) / 0.14 |
[4] egészség: |
6 / 1.38 |
[5] mágia: |
7 / 0.16 |
[6] gyorsaság: |
4 / 1.21 |
[9] Méret/ép: |
47 (49) / 49 |
Min. méret: |
44 |
Barlangméret: |
50 |
|
|
Varázspont: |
49 / 9 |
Képességpont: |
5 / 66% |
Hõsi pont: |
5 (20) |
Tám.bónusz: |
2% |
Véd.bónusz: |
11% |
Galetki erõ: |
182 / 110 |
Hírnév : |
9 |
Jóllakottság: |
41% |
Életkor: |
12 / 12 |
|
|
Galetki csaták: |
14 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
2 (0) |
Torzsz. csaták: |
159 (3) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
118 (3) |
Leölt torzszülött: |
139 (3) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
14 (0) |
|
A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: hallgató (11)
Speciális
képességeid:
+2 gyógynövények, +2 v.ital fõzés, +11% varázstárgy találására;
55%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz nyolc molad púpot! 2.) Hajtsd végre a 9-es Klánkalandot (KK
9)! (összesen 40 TVP-t igényel) 3.) Ismerj legalább 60 különbözõ fajta
torzszülöttet! |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[11] jéglehelet: |
4 / 0.46 |
[16] tüskés bõr: |
4 / 0 |
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
5 / 0.70 |
[46] csapdaészlelés: |
4 / 0.56 |
[48] mászás: |
3 / 1.37 |
[56] varázsitalfõzés: |
3 (5) / 0.10 |
[57] gyógynövények: |
6 (8) / 4 |
[58] nyomkeresés: |
5 / 2.65 |
[59] vezetõkészség: |
4 / 0 |
[64] átokszórás: |
5 / 1.55 |
[66] lopakodás: |
4 / 0.10 |
[67] régészet: |
9 / 4.67 |
[68] zene: |
7 / 4.55 |
[69] tanulás: |
4 / 1.96 |
|
VÉGTAGOK |
|
|
bal karom |
[100] méret: |
5 / 0 |
[101] szakért.: |
7 / 0.92 |
[102] vámpirizáció: |
6
/ 0 |
|
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[29] életszívás: |
8 / 0.70 |
[15] jégpajzs: |
3 / 0 |
[27] kisebb gyógyítás: |
3 / 0 |
MAKRÓID |
1. Makró |
z 19 20 |
bb 11 1 29 |
x 30 |
|
2. Makró |
bb 1 3 4 5 7 9 |
vd |
|
|
|
|
HARCI PROGRAMOD |
1: jégpajzs v.var. |
2: életszívás t.var. a harc 1. körétõl. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 40 5 0 50;
VI erõ:300% ép:20%;
PV 5;
PSZ
57 48 67;
BA 3 5917 9644;
HE 2;
CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 30 szint: 5 sebzés: 12-20
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #1 (3. épület), #9 (7. épület), #14 (4. épület),
#51 (20. épület), #497 (34. forduló), #298 (19. forduló), #340 (21.
forduló), #238 (23. forduló), #374 (24. forduló), #461 (26. forduló),
#214 (28. forduló), #449 (29. forduló), #345 (29. forduló), #294 (30.
forduló), #247 (31. forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
* |
1 bõrpáncél (#9) |
* |
1 csizma (#1120) |
* |
1 díszes fejék (#135) |
* |
2 köpeny (#1135) |
* |
1 öv (#1165) |
Ékszerek, kincsek |
|
1 a sólyom márványgyûrûje (#29576) |
|
1 a titán kõamulettje (#5696) |
|
1 amulett (#1195) |
|
74 arany (#1) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
* |
1 az Örökkévalóság
Rubinja (#373) |
|
1 drágakõ (#2) |
|
14 hamis arany (#809) |
|
1 karkötõ (#1240) |
* |
1 kristályamulett (#130) |
|
1 szimbólum (#1210) |
* |
1 szivárvány karkötõ
(#139) |
Felszerelés |
|
1 ezüst tárgyformázó (#723) |
|
1 ezüst tóken (#763) |
|
10 Krónika (#783)
|
|
1 mandolin (#19) |
Fegyverek |
|
1 fogazott tõr (#6) |
|
9 kerek kõ (#11) |
|
1 parittya (#10) |
Varázsitalok és füvek |
|
1 csótányláb (#25) |
|
2 gázlehelet itala (#57) |
|
1 gyilkos boróka (#27)
|
|
1 jéglehelet itala (#54) |
|
3 mátekel gomba (#21) |
|
1 méregellenállás
itala (#51) |
|
4 mitulen fû (#20) |
|
2 ragálygomba (#26) |
|
3 sötét mák (#23) |
|
3 tejfonál (#28) |
|
1 üvegcse (#14) |
|
9 winropu moha (#22) |
Egyéb kacatok |
|
2 bazalt mytokronit minta (#745) |
|
6 molad púp (#16) |
|
1 nohnetár gumó
(#212) |
|
6 nordkristály (#146) |
|
14 õsi relikvia (#17) |
A szürkével jelölt
tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az
EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat
eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz
el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat. |
|
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 23 arany (#1), 2 kerek kõ (#11),
1 nordkristály (#146), 2 hamis arany (#809), 3 mitulen fû (#20), 4
õsi relikvia (#17).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
OLIMPIAI JÁTÉKOK A Hegy minden szintjén félévente megrendezésre kerül
a Galetki Olimpia. A szint lakói játékos versenyekben és látványos csatákban
mérik össze tudásukat. A bölcsek szerint a játék hagyományai évszázadokkal
nyúlnak vissza, de már senki sem emlékszik, mikor és miért rendezték meg
a felszínen az elsõ olimpiai játékokat. Tény, hogy minden galetki izgatottan
várja a nagy eseményt, és csak kevés olyan nyomorult van, aki nem nevez
be legalábbis valamelyik versenyszámra. Fõként, mert a részvétel szinte
ingyen van: annyiszor 10 arany, ahányadik szinten laksz, és a gyõztesek
gazdag jutalomban részesülnek. Ha még mindez nem lenne elég, minden résztvevõ
bõségesen részesül lélekenergiában.
NEVEZÉS A jelentkezéshez az
OL
{szint} {mire} parancsot add ki, ha csak levélben, az
OLB {szint} {mire}
parancsot, ha emailben, base64 kódolással,
OLU {szint} {mire} parancsot,
ha emailben, uuencode kódolással kéred a fordulódat. Ha az email forduló
mellett nyomtatott fordulót is kérsz, akkor az OLB ill. OLU parancs 3.
paraméterének írj 1-et.
A
{szint}-hez írd be a szintedet, ahol élsz.
A
{mire} legyen 1, ha csak harcban, 2, ha csak játékos versenyben, 3,
ha harcban és játékos versenyben, 5, ha harcban és psziben, 6, ha psziben
és játékos versenyben, és 7, ha mindháromban nevezni akarsz.
1. Példa:
OL 1 2. Az 1-es szinten, csak játékos versenyen akarsz indulni, és nyomtatásban
kéred a fordulódat. 2. Példa: OLB 3 7 1. Az 3-as szinten nevezel, harcban,
psziben és játékos versenyben, és a fordulódat emailben is kéred, meg nyomtatásban
is. Ha a jelentkezéskor valamit elrontottál (pl. épp nagyon éhezel), a
jelentkezést megismételheted, de az arany nevezési díjat ilyenkor újra
ki kell fizetned. Egyetlen kivétel van: ha nevezés után továbbköltözöl,
akkor már nem nevezhetsz ismét!
A parancs kiadása TVP-be nem kerül. Az
olimpiára a fordulódban megadott határidõig lehet jelentkezni, az ezt követõ
naptól jelentkezést sajnos már nem tudunk elfogadni. Csak a saját szinteden
rendezett olimpián vehetsz részt, és min. 5 résztvevõ esetén rendezik meg
a versenyt. Bár az olimpiai játékok egy idõben történnek, egymástól függetlenek.
Még egy korlátozás a nevezéssel kapcsolatban: ha egy szinten akár az összetett
versenyben, akár más kategóriában (pl. pankráció vagy csapatverseny) az
elsõ három helyezett között voltál bármikor, vagy te nyerted azon a szinten
a játékos versenyt, akkor a következõ olimpián már nem nevezhetsz azon
a szinten. Ezenfelül, aki legalább 3 alkalommal elsõ lett játékos versenyen,
az többet már ebben a versenyszámban nem indulhat.
A kinyomtatott olimpiai
fordulókat mindig az aktuális TF-ÖV találkozón veheted át (Láng Mûv. Központ,
XIII. Bp, Rozsnyai u. 3. Idõpont: 2008. jún. 14. szombat, kezdés 9 órától).
Ha nem tudsz személyesen eljönni, a fordulót postán küldjük el.
Az olimpiai
fordulók ugyanúgy pénzbe kerülnek, mint egy normál forduló. A forduló árát
az olimpia futtatásakor vonjuk le a számládról, tehát pl. ha hétfõn fut
az olimpia, akkor már kedden az a pénz hiányozni fog a számládról, függetlenül
attól, hogy a fordulókat csak a szombati TF találkozón osztjuk ki.
SZABÁLYOK
Fontos változások a korábbiakhoz képest: a hagyományos kategóriában
ezúttal lesznek szolgák; ha egy szinten nincs elég jelentkezõ egyéni
vagy csapatversenyben, akkor összevonjuk a következõ szinttel, tehát ha
nem azon a szinten indulsz, ahol jelentkeztél, akkor kategóriád össze lett
vonva egy másikkal; a jelentkezésed után továbbra is használhatod az eladás
és átadás parancsot; a csapatolimpiára akkor is jelentkezhetsz, ha az adott
szinten már nyertél olimpián valamit.
Az Olimpia svájci rendszerben zajlik,
azaz minden körben olyan ellenféllel küzdesz, akinek veled azonos számú
gyõzelme van. A végsõ kiértékelésnél elsõsorban az számít, hogy hányszor
gyõztél, másodsorban az, hogy mennyire gyõztél (ha ellenfeled 0 ép-re kerül,
akkor az értékesebb gyõzelem, mintha a csatát mindketten túlélitek, vagy
mindketten elájultok, és a gyõzelmet csak azért ítélik neked, mert többet
sebeztél), harmadsorban az, hogy a verseny során ellenfeleid mennyi gyõzelmet
értek el. A harcba viheted szolgáidat, és minden egyes kört úgy kezdesz,
ahogy az olimpiára beneveztél: tehát azokkal a tárgyakkal, varázslatokkal
stb. Ha pl. egy varázsitalból csak egy volt a birtokodban, minden csatában
meg tudod inni. Az olimpiai jelentkezéstõl az olimpia lefuttatásáig az
A, EA és EE parancsokat nem használhatod, a jelentkezés kiadásakor összes
A parancsod törlõdik. Az olimpián a teljes körig ható varázsitalok hatása
nem érvényesül. A pankráción az egész körre ható varázslatok nem mûködnek
(pl. erõpajzs). Minden kör elején max. ép-rõl és vp-rõl indulsz. A legjobbak
pénz és tárgyjutalomban részesülnek. A játékos versenyek egyéb szakértelmeidet
teszik próbára. Az olimpia során elszenvedett sebzés, esetleges permanens
károsodás, kapott lélekenergia stb. a karakterednél NEM jelentkezik. Csakis
az esetleges tárgy- és pénzjutalmat, ill. az olimpia végén kapott KNO-t
kapja meg a karaktered.
CSAPATVERSENY Az idei olimpián is lesz csapatverseny,
3 fõs csapatok jelentkezését várjuk. A csapatversenyre az OLCS {1. csapattárs}
{2. csapattárs} paranccsal jelentkezhetsz. Ez egy többszemélyes parancs,
az FC parancshoz hasonlóan. A karaktert NEM a parancs kiadásákor tároljuk
le, hanem csak amikor a harmadik ember is kiadja a parancsot, és az sikeresen
végrehajtásra kerül. Próbáljátok tehát a nevezést úgy megszervezni, hogy
ne teljen el több forduló az elsõ és harmadik ember nevezése között. Legjobb,
ha A játékos kiadja a parancsot, majd B, és végül C úgy, hogy A és B nem
lép közben. Csak azonos szinten levõk nevezhetnek. A csapatversenyre való
jelentkezés díja fejenként 50 arany. A csapatversenyen csak akkor veszel
részt, ha a normál olimpiára is beneveztél, a csapatversenyes forduló díja
+9 zseton. A csapatversenyes jelentkezést többször meg lehet ismételni,
de csak ugyanazokkal a tagokkal, akikkel elõször is jelentkeztél, és újbóli
jelentkezésnél mindhármótoknak újra ki kell adni a parancsot. Korábban
korlátozva volt a csapattagok össz. harci ereje, szinttõl függõen. Ezt
a korlátozást most kísérleti jelleggel eltöröljük. FIGYELEM, a program
a csapat arénát és az OLCS-t ugyanúgy kezeli, tehát felülírják egymást!
NE jelentkezz ugyanazzal a csapattal mindkettõre közel azonos idõben, mert
probléma lehet belõle. Az OLCS a normál olimpai jelentkezéstõl független,
jelentkezhetsz eltérõ idõben, eltérõ felszereléssel.