Karakterszám: |
6458 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
31 |
Játékhét: |
31 |
E
forduló ára: |
25 zs. |
Maradék zseton: |
745 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2002. aug. 9. 8h:58' |
A következõ
fordulód táplálható: 2002. aug. 16. |
|
E-mail!
SAM ÖLDÖK KALANDJAI
Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
**
4. NAP ** Ez nem lehet igaz! Valaki ellopott tõled 36 aranyat. Fejlesztened
kellene az éberségedet!
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Maximilian Ûbertáp, egy rettentõen
büdös, kultúrálatlanul szitkozódó, TÁP-ra éhes MÁGUS férfi. (hírneve 9505.)
A te szinteden a legnevesebb
Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös,
bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 7063.)
A következõ híreket kaptad a szintedrõl:
*aug. 2.* Csuhi a Pusztító pszionikus küzdelemben diadalt aratott Lendorien
Drako felett.
*aug. 2.* Sünkutya a "Rettentõ" és Jelena megküzdöttek egymással,
és Sünkutya a "Rettentõ" gyõzött.
*aug. 5.* Avvocato Terrasini teljesítette
a 14. küldetést, amit a templomban kapott.
*aug. 5.* Eki-eki Eki-eki Vapang
felköltözött a következõ szintre.
*aug. 5.* Rémálom csatában legyõzte
Brutuszt.
*aug. 5.* Rémálom csatában legyõzte Thiefet.
*aug. 5.* Rogen
a Kalandor teljesítette a 10. küldetést, amit a palotában kapott.
*aug.
5.* Rogen a Kalandor teljesítette az 5. küldetést, amit a mágustoronyban
kapott.
*aug. 7.* Sünkutya a "Rettentõ" mellé szegõdött egy púpos molad.
*aug. 8.* Rémálom és Hercegnõ megküzdöttek egymással, és Rémálom gyõzött.
Táborozásod alatt messzi hírek jutottak el hozzád:
*aug. 1.* Maximilian Ûbertáp gyõzelmet aratott Vovien Lamassh felett.
*aug.
1.* Malgias a Rém gyõzelmet aratott Atanko felett.
*aug. 2.* Féreg Artis
mellé szegõdött egy óriáspók.
*aug. 2.* Fortian rangja a Halhatatlanok
Klánjában "a rend nagyhatalmú tagja" lett.
*aug. 5.* Maximilian Ûbertáp
és Dron Arakis pszi párbajt vívtak. Maximilian Ûbertáp került ki gyõztesen.
*aug. 6.* Lord Khalel pszionikus párviadalban legyõzte Ádázt.
*aug. 6.*
Garabonciást majdnem felfalta egy orgling kölyök.
*aug. 7.* Nomis Leinád
csatában legyõzte Fehér Chelestrát.
*aug. 8.* Maximilian Ûbertáp rangja
a Mágusok Klánjában "varázsló-jelölt" lett.
*aug. 8.* Nyafogó Nefelejcs
pszionikus küzdelemben diadalt aratott Garabonciás felett.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 190.]
l 1 27 29 31 58 1 |
lopás preferencia: |
Minimum 1 arany értékû tárgyakat fogsz ellopni. Persze, ha van lehetõséged,
elsõsorban mindenképpen a következõ tárgyakat lopod: 27, 29, 31, 58, arany.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 190.]
vg 9855 27 |
tárgy megvásárlása galetkitõl |
Ha Delonso eladásra kínál neked 1 27. tárgyat, szeretnéd megvenni. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 190.]
kno 100 21 |
100. képességre 21 képességpont |
Elköltesz 21 képességpontot jobb mancs végtagod méretének növelésére. A
gyakorlásnak köszönhetõen jobb mancs végtagod megnõtt, új mérete 12. [0
TVP-t használtál fel, maradt még 190.]
bb 11 11 |
több épület meglátogatása |
[be 11:] Ellátogatsz a Tudósok Klánjának épületébe. [Hozz 12 õsi relikviát.]
Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz
egy rangpont. Új rangod a Klánon belül: hallgató. A következõ feladat,
amivel meg szeretnénk bízni téged: 1.) Lássuk, mennyire széleskörûek az
ismereteid - számolj be a klánházban 60 különbözõ torzszülött fajról! (legalább
ennyifélérõl legyen már enciklopédiád.)
[be 11:] Belépsz a Tudósok Klánjának épületébe. [Ismerj legalább 60 különbözõ
fajta torzszülöttet!] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad
egy képességpont és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg
szeretnénk bízni téged: 1.) Ezúttal egy különlegesen veszélyes feladatot
szeretnénk rádbízni. Egy õsi szobrot talált egy munkatársunk mélyen a csatornaszint
közepén. Ezt a szobrot kellene megvizsgálni minél alaposabban. Azonban
figyelmeztetünk, a feladat nem veszélytelen (KK 9).
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 180.]
h 8 103 |
8. tárgy használata |
Bekapod az õskövet. Máris érzed a hatást! A gyakorlásnak köszönhetõen fog
végtagod megnõtt, új mérete 11. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 180.]
h 8 103 |
8. tárgy használata |
Elnyeled az õskövet. A hatás azonnal érezhetõ! A gyakorlásnak köszönhetõen
fog végtagod megnõtt, új mérete 12. [0 TVP-t használtál fel, maradt még
180.]
k 314 211 297 |
kaland elvállalása |
(314. kaland:) Nocsak! A sziklaajtó visszazáródott. Újra a falhoz érinted
a tenyeredet, mire az ajtó kinyílik. Egy hatalmas követ görgetsz az ajtónyílásba,
nehogy megint visszazáródjon, és aztán bent rekedjél. Aztán belépsz. Egyszercsak
minden figyelmeztetés nélkül támadás ér. Ellenfeleid 2 kisebb agyszívó
(#37).
*** 1. KÖR *** Az 1. kisebb agyszívó elmond egy gránitbõr varázslatot. Az
1. kisebb agyszívó mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy ellenáll.megtörését.
A 2. kisebb agyszívó a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy gránitbõr!
Magában motyogva, a 2. kisebb agyszívó létrehoz egy ellenáll.megtörését.
Megindulsz az 1. kisebb agyszívó felé. Már ott is vagy! Az 1. kisebb agyszívót
próbálod megsebezni. Odaütsz jobb mancsoddal. Gránitbõr védi.
(0 ép-t sebeztél).
Kitátod szádat, harapni próbálsz. Gránitbõr védi.
(0 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Az 1. kisebb agyszívó elmormol egy egokínzás varázslatot.
Gyengülsz (-12% támadás).
Sebzõdsz 6 ép-t. A 2. kisebb agyszívó téged támad.
Elõresuhint bal csápjával.
(6 ép-t sebzõdtél). Elszívja 6 vp-det. Lecsap
rád jobb csápjával.
(9 ép-t sebzõdtél). Elszívja 6 vp-det. Megtámadod az
1. kisebb agyszívót. Odacsapsz jobb mancsoddal. Ez mellément. Fogaidat
próbálod belemélyeszteni.
(32 ép-t sebeztél). Az 1. kisebb agyszívó holtan
terül el.
*** 3. KÖR *** Megtámadod a 2. kisebb agyszívót. Benyomsz neki jobb mancsoddal.
Gránitbõr védi.
(0 ép-t sebeztél). Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat.
Gránitbõr védi.
(0 ép-t sebeztél). A 2. kisebb agyszívó téged támad. Villámgyorsan
elõrevág bal csápjával.
(10 ép-t sebzõdtél). Elszívja 6 vp-det. Meglóbálva
zúz jobb csápjával.
(8 ép-t sebzõdtél). Elszívja 6 vp-det.
*** 4. KÖR *** A 2. kisebb agyszívó rád veti magát. Ostorként csattant bal
csápjával.
(11 ép-t sebzõdtél). Elszívja 6 vp-det. Tekergetve suhint jobb
csápjával. Ez mellément. A 2. kisebb agyszívót próbálod megsebezni. Odacsapsz
jobb mancsoddal.
(23 ép-t sebeztél). Fogaidat próbálod belemélyeszteni.
(37 ép-t sebeztél). A 2. kisebb agyszívó halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 92 sebzést okoztál, és 50 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a
lélekenergiát (+109%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy
kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: 13 arany.
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel
kezeled a sebesüléseidet. (+43 életpont.) Rövid keresgélés után találsz
egy rejtett ajtót, ami nemcsakhogy szinte beleolvad a falba, de ráadásul
még zárva is van. Bízva ügyességedben, nekilátsz a zár feltörésének.
[Zárnyitás próba 8-as küszöbre: sikeres] Nemhiába vagy mestere a szakmának,
kinyitottad az ajtót. Hurrá, kincset találtál, ami 27 arany és egy drágakõ.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 33%
lélekenergia.
(211. kaland:) Dobogó szívvel lépsz be az óriási barlangnyíláson. A barlang
mélyérõl átható bûz árad. Vajon ki lesz a büdösebb, te, vagy a lehetséges
ellenfeled? Egyszercsak minden figyelmeztetés nélkül támadás ér. Ellenfeleid
2 förtelemféreg (#27).
*** 1. KÖR *** Az 1. förtelemféreg felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az 1.
förtelemféreg közelebb jön, hogy támadhasson. A 2. förtelemféreg odajön
hozzád. Támadod az 1. förtelemférget. Lendületet véve ütsz jobb mancsoddal.
(26 ép-t sebeztél). A fogaiddal támadsz.
(32 ép-t sebeztél). Az 1. förtelemféreg
hörögve elterül. Nagy detonáció közepette darabokra robban.
Sebzõdsz 9
ép-t. A 2. förtelemféreg
5 ép-t sebzõdik. A 2. förtelemféreg rád támad.
Odacsap neked farkával.
(3 ép-t sebzõdtél). Bûze zavar.
(-2 ép.)
*** 2. KÖR *** Megtámadod a 2. förtelemférget. Lekeversz egyet jobb mancsoddal.
(27 ép-t sebeztél). Harapni próbálsz.
(24 ép-t sebeztél). A 2. förtelemféreg
halálos sebet kapva a földre zuhan. Nagy detonáció közepette darabokra
robban.
5 ép-t sebzõdtél.
[A csatában összesen 109 sebzést okoztál, és 19 sebzést kaptál.] Ismét
látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi
lélekenergia (+51%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy
kapj egy képességpontot.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Kihasználva gyógyítói tudásodat, gyógyítasz
magadon. (+15 életpont.) Egy díszes, keretezett ajtó vezet tovább. Zárva
van, ki kell nyitnod, ha tovább akarsz jutni! Matatni kezdesz a záron,
bízol ügyességedben.
[Zárnyitás próba 9-es küszöbre: sikertelen] Hosszasan
vacakolsz, míg végül ráébredsz, hogy te ezt az ajtót nem fogod tudni kinyitni.
A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(297. kaland:) Megkeresed a barlangnyílást, amit korábban a találtál. A
fal ugyan meredek, de nem függõleges, és jócskán van rajta kapaszkodó.
Óvatosan mászni kezdesz.
[Mászás próba 7-es küszöbre: sikeres] Bemászol
a barlangba. Úgy tûnik, hiába fáradtál - nem találsz kincset. A küldetést
sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 20% lélekenergia.
[72 TVP-t használtál fel, maradt még 108.]
m 3 6 1212 1212 1212 1212 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 3,6) Izgatottan keresed fel a fajod zarándokhelyét, az Õsök Csarnokát.
(M 3,5) Tovább északra! A barlangszobában találsz egy nagy vasalt ládát.
Úrrá lesz rajtad a kíváncsiság. A hatalmas lakatot a zárnyitó készlettel
próbálod kinyitni.
[Zárnyitás próba 9-es küszöbre: sikertelen] Bizony,
igencsak ügyetlen vagy! Rugdosni, ütlegelni kezded a ládát, hiszen nem
akarod csak úgy itthagyni. A következõ pillanatban a láda nagyot robban.
Hátrarepülsz. Megsemmisült a láda tartalma! (-13 életerõ.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Pihenni térsz, és hagyod, hogy tested
természetes regenerációja gyógyítsa be a sebeidet. (+15 életpont.)
(M 4,5) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 3,4) Északra mész. Ahogy belépsz a következõ helyiségbe, egy alak mozdul
feléd. Védekezõ pozíciót veszel fel. Ellenfeled egy harci törpe (#36).
*** 1. KÖR *** Megindulsz a harci törpe felé. Már ott is vagy! A harci törpe
odajön hozzád. Megtámadod a harci törpét. Benyomsz neki jobb mancsoddal.
(27 ép-t sebeztél). Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat.
(30 ép-t sebeztél).
A harci törpe halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 57 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+47%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Összegyûjtöd a "kincset": egy törpe pikkelyvért, egy harci fejsze és
22 arany.
(M 4,4) Tovább keletre! Fehér szálú, a sötétséghez szokott növények növik
keresztül-kasul ezt a barlangszobát. Menet közben botanikus gyûjteményed
szaporodik: leszedsz 2
ragálygombát.
(M 4,3) Merre tovább? Északra! A teremben, ahová belépsz, mozgást látsz.
A harc elkerülhetetlen! Ellenfeled egy molitár (#35).
*** 1. KÖR *** A molitár irányába mozogsz. A molitár feléd mozog. Megtámadod
a molitárt. Odacsapsz jobb mancsoddal.
(13 ép-t sebeztél). Fogaidat próbálod
belemélyeszteni. Fürgén elhajolt. A molitár rád veti magát. Megpróbál felbuktatni
jobb lábával.
(9 ép-t sebzõdtél). Hasba próbál rúgni bal lábával.
(9 ép-t
sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** A molitárt próbálod megsebezni. Odaütsz jobb mancsoddal.
(11 ép-t sebeztél). Elõrehajolva harapni próbálsz.
(20 ép-t sebeztél).
A molitár kileheli lelkét.
[A csatában összesen 44 sebzést okoztál, és 18 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+45%). Elrakod a zsákmányt, ami egy molitár háj.
[ld. enc.]
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Pihenni térsz, és hagyod, hogy tested
természetes regenerációja gyógyítsa be a sebeidet. (+17 életpont.)
(M 5,3) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 4,2) A folyosó északra tart. Körbevizsgálódsz a helyen, ahová érkezel,
de nincs itt semmi.
(M 5,2) A térkép szerint itt jobbra mész. Ahogy megkerülöd az utolsó oszlopokat,
ricsaj támad. Megzavartál egy torzszülött szeánszt! Ellenfeled egy kõzúzó
(#49).
*** 1. KÖR *** Megközelíted a kõzúzót. A kõzúzó feléd mozog. A kõzúzót próbálod
megsebezni. Odaütsz jobb mancsoddal. Ez mellément. Harapni próbálsz.
(16
ép-t sebeztél). A kõzúzó téged támad. Lecsap rád nyelvével.
(5 ép-t sebzõdtél).
Bénító méreg gyengít. Gyengülsz (-10% támadás).
*** 2. KÖR *** A kõzúzó rád veti magát. Elõresuhint nyelvével.
(7 ép-t sebzõdtél).
Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz (-11% támadás). Támadod a kõzúzót.
Lesújtasz jobb mancsoddal.
(5 ép-t sebeztél). A fogaiddal támadsz.
(13
ép-t sebeztél). A kõzúzó holtan terül el.
[A csatában összesen 34 sebzést okoztál, és 12 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+50%).
Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod,
hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+15 életpont.)
(M 5,1) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 6,2) Keletre mész tovább. Egy megtermett galetki lép eléd. Óriási csápjai
vannak, és bikafeje. Üdvözöl, és közli, hogy egy egyszerû próbát kell kiállnod.
Kétségbeesve érzed, hogy a galetki belép elmédbe! A mágia fonalát szõni
kezded, hogy bizonyítsd védettségedet.
[Mágia próba 7-es küszöbre: sikeres]
- Egy igazi mágus! - nyilatkozik elismerõen a galetki.
(M 6,1) Óvatosan lépkedsz tovább. Torzszülöttek fészkét pillantod meg. Micsoda
szentségtörés! A te feladatod, hogy megtisztogasd az Õsök Csarnokát. Ellenfeled
egy tûzgyík (#40).
*** 1. KÖR *** A tûzgyík feléd mozog. A tûzgyík irányába mozogsz. A tûzgyík
rád támad. Kitátja száját, és tüzet lehel! Elborítanak a lángnyelvek.
(9
ép-t sebzõdtél). Támadod a tûzgyíkot. Lendületet véve ütsz jobb mancsoddal.
(23 ép-t sebeztél). Fogaidat próbálod belemélyeszteni.
(34 ép-t sebeztél).
A tûzgyík holtan terül el.
[A csatában összesen 57 sebzést okoztál, és 9 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+44%).
Elrakod a zsákmányt, ami egy pirgamit és 21 arany.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Elég rossz állapotban vagy. Lepihensz
egy kicsit, várod, hogy regenerálódj. (+13 életpont.)
(M 7,1) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 6,0) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 7,1) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 6,0) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 7,1) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út. Ismét tanultál valamit:
+1 gyógynövények; [73 TVP-t használtál fel, maradt még 35.]
m 4443 4443 4443 3333 3333 5 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 5,1) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 5,1) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 5,1) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 6,2) A következõ terem délre van, így arra mész. Ez egy próba helyszíne
volt, szerencsére te itt már sikeres voltál.
(M 5,2) Nyugat felé mész az útvesztõben. Itt már legyõzted a torzszülötteket.
(M 4,2) Nyugat felé sétálsz a misztikus Csarnokban. Megkönnyebbülten sóhajtasz
fel: ezen a mezõn nem vár semmilyen akadály!
(M 3,2) Nyugati irányba folyatod utadat. Szerencsés vagy: ebben a szobában
nem vár semmilyen gonosz akadály.
(M 3,3) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 2,2) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 2,2) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 2,2) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 3,3) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 3,3) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 3,3) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 3,3) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 3,3) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 3,3) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 3,3) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 3,3) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 3,3) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
Visszasietsz az Õsök Csarnokának bejáratához. [4 TVP-t használtál fel, maradt
még 31.]
be 4 52 |
meglátogatod a 4. épületet |
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Az ügyeletes egy vékony,
szürke bõrû, gülüszemû szárnyatlan denevér. Csicseregve kérdi, hogy miért
jöttél. Megmondod, hogy
az auraészlelés képességet szeretnéd itt megtanulni.
Az ajtónálló elmagyarázza, hová kell menned. Az akadémia egyik mestere,
egy szõrös-bozontos négykarú lény tanít. Odafigyelsz mindenre, de persze
a mágikus hókuszpókuszokat te sem tudod követni. A kimerítõ lecke végén
az oktató gratulál: megszerezted az új szakértelmet! (-5 képességpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 11.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
ism 5 |
a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal |
Elmész egy régi csata helyszínére. Bár már sokan ástak itt, még mindig lehet
találni érdekes dolgokat. Észreveszel 1
mátekel gombát. Szakértõ módon
leszeded. Miután a zsebedbe gyûrted a növényt, hozzálátsz az igazi régészkedéshez.
Az izzadságos munkád nem jár eredménnyel. Talán nem jó helyen keresgéltél...
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 1.]
be 4 52 |
meglátogatod a 4. épületet |
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]
kno 52 1 |
52. képességre 1 képességpont |
Elköltesz 1 képességpontot az auraészlelés szakértelmed növelésére. A sok
gyakorlás meghozta eredményét, az auraészlelés szakértelmed 2. szintre
nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]
ho 10 |
hõsiesség pont használata |
Szükség esetén egy próbánál max. 10 hõsiesség pontot költesz el. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 1.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]
k 9 15 |
kaland elvállalása |
(9. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak
a végrehajtásához.
(15. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak
a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]
bb 7 4 |
több épület meglátogatása |
[be 7:] Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[be 4:] Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]
ism 5 |
a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal |
Portyázásra indulsz a szomszédos barlangok irányában. A telep egy távolabbi
részét látogatod meg, persze útközben is figyelsz, hátha neked tetszõ jelzéseket
látsz valamelyik barlangon. Egy gigantikus barlangterembe jutsz, amelynek
mind távoli vége, mint plafonja a sötétbe vész. A padlón repedéseket látsz,
amelyek a feneketlen mélységbe nyílnak, itt-ott felszûrõdik a fortyogó
láva vörös fénye. A terem közepén rég elpusztult óriásszörnyek csontjaiból
emelt épületet látsz. Elég félelmetes!
(497. kaland, összköltsége 35 TVP.)
Nini, ez a barlang pont jónak tûnik. A jelzés alapján, a lakóval baráti
társalgás lesz.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd
Wharyoo, egy magas, csontos, kopasz,
fényes fekete bõrû, sárga szemû férfi. A Tudósok klánjának tanársegéd rangú
tagja. Tárgyai: az enyészet utazóköpenye, az enyészet márványgyûrûje, szivárvány
karkötõ, az egyensúly gyûrûje, a légzés ezüst fülbevalója, az ügyesség
sárgaréz nyaklánca, a ragadozó ezüst nyaklánca, a gepárd kõamulettje, az
elektromosság szöges öve, kék gömb, ezüst nadrág, a küzdelem könnyû pikkelyvértje,
Enyészmester, a regenerálódás díszes fejpántja, a regenerálódás karkötõje,
a regenerálódás vaspajzsa. A kölcsönös üdvözlések után kényelembe helyezitek
magatokat a földön, és kirakjátok az ennivalót a padló közepére terített
takaróra. Micsoda finomságok! Nem kell sokáig biztatni: máris enni kezdtek.
Vacsora közben barátságos vitába keveredtek kedvenc klánjaitokkal kapcsolatban;
hosszasan érveltek egyik vagy másik mellett. Bár még szívesen maradnál,
de már tényleg ideje indulni. Elköszönsz, és távozol. (+6% jóllakottság)
Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az a quwarg katona.
[ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +7 galetki
erõt és +7 hírnevet kaptál. A kör során összesen 393 sebzést okoztál, és
121 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
5 képességpontot
kapsz. Errõl a fordulóról 1 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt,
amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
190 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Sam Öldök, egy férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: féregszint
(3. szint). Táplálkozásod: micinista. Ez a 31. fordulód.
|
[1] erõ: |
7 / 1.60 |
[2] IQ: |
6 / 1.80 |
[3] ügyesség: |
5 (7) / 0.70 |
[4] egészség: |
6 / 3.80 |
[5] mágia: |
3 / 1.25 |
[6] gyorsaság: |
6 (8) / 0.39 |
[9] Méret/ép: |
61 (65) / 62 |
Min. méret: |
55 |
Barlangméret: |
61 |
|
|
Varázspont: |
35 / 5 |
Képességpont: |
33 / 54% |
Hõsi pont: |
19 (10) |
Tám.bónusz: |
3% |
Véd.bónusz: |
9% |
Galetki erõ: |
184 / 124 |
Hírnév : |
219 |
Jóllakottság: |
173% |
Életkor: |
12
/ 12 |
|
|
Galetki csaták: |
26 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
10 (0) |
Torzsz. csaták: |
134 (6) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
116 (6) |
Leölt torzszülött: |
135 (8) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
16 (0) |
|
A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: hallgató (11)
Speciális
képességeid:
+2 gyógynövények, +2 v.ital fõzés, +11% varázstárgy találására;
55%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hajtsd végre a 9-es Klánkalandot (KK 9)! (összesen 40 TVP-t igényel)
2.) Érj el 10-es intelligenciát. 3.) Készíts el két gázlehelet italát!
|
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[17] vastag bõr: |
2 / 0 |
[25] bûz: |
1 / 0 |
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
2 / 0.15 |
[46] csapdaészlelés: |
4 / 3.18 |
[47] zárnyitás: |
4 / 1.50 |
[48] mászás: |
4 / 1 |
[50] meggyõzõkészség: |
3 / 0.80 |
[52] auraészlelés: |
2 / 0 |
[54] kereskedelem: |
3 / 0.75 |
[56] varázsitalfõzés: |
2 (4) / 0.10 |
[57] gyógynövények: |
2 (4) / 0.15 |
[58] nyomkeresés: |
3 / 0.15 |
[62] lopás: |
3 / 0.80 |
[64] átokszórás: |
3 (5) / 1.80 |
[65] álcázás: |
3 / 0 |
[66] lopakodás: |
4 (6) / 0.58 |
[67] régészet: |
7 / 2.11 |
[69] tanulás: |
2 / 1.40 |
|
|
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb mancs |
[100] méret: |
12 / 0 |
[101] szakért.: |
6 / 1.16 |
|
|
fog |
[103] méret: |
12 / 0 |
[104] szakért.: |
6 / 4.52 |
|
|
FELTÉTELES PARANCSAID GY 80 20 15 50;
VI erõ:250% ép:8%;
PV 5 8;
PSZ
67 66;
L 1 27 29 31 58 1;
ÁTADÁS PARANCSAID: VG 9855 27 1;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #9 (7. épület), #15 (9. épület), #17 (4. épület),
#19 (1. épület), #497 (31. forduló), #211 (30. forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
* |
1 sisak (#1075) |
|
1 kerek pajzs (#1061) |
|
1 fejpánt (#1105) |
|
1 az ellenállás fejpántja (#28555) |
|
3 törpe pikkelyvért (#4) |
|
1 kék
köpeny (#1137) |
* |
1 suhanó csizma (#195) |
|
1 bõr mellvért (#1046) |
|
1 a nyomkeresés
fejpántja (#194) |
|
1 bíbor láncing (#1032) |
Ékszerek, kincsek |
|
871 arany (#1) |
|
1 fülbevaló (#1255) |
|
1 csepp fülbevaló (#1256) |
|
1 kristályamulett (#130) |
* |
1 bronzmedál (#207) |
|
18 drágakõ (#2) |
* |
1 szivárvány karkötõ (#139) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
|
1 a
kalmár nyaklánca (#142) |
|
1 ezüst fülbevaló (#1257) |
|
1 ezüst nyaklánc (#1182) |
|
1 díszes karkötõ
(#1242) |
* |
1 a ragadozó sárgaréz nyaklánca (#20081) |
|
1 a szakács üstje (#192)
|
|
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
|
1 a bûz amulettje (#29095) |
Felszerelés |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 kötél (#128) |
Fegyverek |
|
1 kés (#5) |
|
1 az enyészet barbár lándzsája (#23381) |
|
1 rövid tõr
(#1302) |
|
5 fogazott tõr (#6) |
|
14 kerek kõ (#11) |
|
1 gyalogos lándzsa (#1332)
|
|
1 parittya (#10) |
|
1 a légzés barbár lándzsája (#27881) |
|
3 harci fejsze
(#12) |
|
1 kard (#1315) |
Varázsitalok és füvek |
|
1 liánvirág (#24) |
|
8 winropu moha (#22) |
|
3 sötét mák (#23) |
|
1 tejfonál (#28) |
|
4 ragálygomba (#26) |
|
8 üvegcse (#14) |
|
2 csótányláb (#25) |
|
5 mátekel gomba (#21) |
|
2 mitulen fû (#20) |
|
1 védelem itala (#59) |
|
1 óriásnövés itala (#60) |
|
2 hónakkupók (#30)
|
Egyéb kacatok |
|
1 lemúr hártya (#161) |
|
2 nohnetár gumó (#212) |
|
4 õsi relikvia (#17)
|
|
7 nordkristály (#146) |
|
3 pirgamit (#152) |
|
2 mandibula (#157) |
|
3 molad púp (#16) |
|
1 húsevõ bibe (#151) |
|
2 elektronit (#141) |
|
1 molitár háj (#165) |
|
2 bolhedor szárny (#15) |
|
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
MOLITÁR HÁJ (165. TÁRGY) A babonás galetkik képesek arra, hogy munkát
és fáradtságot nem kímélve, megnyúzzák a molitárt. Állítólag ugyanis ha
valaki megfelelõen sok molitár hájat használ fel, és azt magára keni, akkor
elsajátíthat egy elemi immunitást. A felvilágosult galetkik persze ezt
nevetségesnek tartják, de a molitár hájat még õk is gyûjtik, hiszen jó
pénzért el lehet adni bogaras fajtársaiknak.
QUWARG KATONA (69. LÉNY) A quwarg egy õsi rovarfajta, amely a hangyához
hasonlóan, bolyokban él. Riasztó mesék szólnak arról, hogy a hegy gyomrában,
ismeretlen járatok mélyén vannak barlangok, amelyek több ezernyi quwargnak
adnak otthont. A quwarg dolgozókkal ugyan nem fogsz találkozni, de a méteresre
nõtt quwarg harcosokkal annál inkább! Rovarevõk és micinisták számára jelenthet
a quwarg táplálékot.