Karakterszám: |
9288 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
3 |
Játékhét: |
5 |
E forduló
ára: |
28 zs. |
Maradék zseton: |
344 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2004. szept. 16. 9h:10' |
A következõ
fordulód táplálható: 2004. szept. 19. |
|
E-mail!
GABRIEL VAN HIELSING KALANDJAI
Recsegésre-ropogásra leszel figyelmes, mire kirohansz a barlangod elé. Lélegzetelállító
látvány tárul a szemed elé! A hatalmas központi csarnok, amelynek lejtõs
oldalába a te barlangod is van vájva, olyan magas, hogy teteje a sötétségbe
vész. Most azonban szemet gyönyörködtetõ, szivárványszerû fényjelenség
világítja be az egészet, lila, sárga, kék és zöld fénylepedõk olvadnak
egymásba és cikáznak össze-vissza furcsa, az egész csarnokot megremegtetõ
hangot kiadva, amely leginkább a mennydörgésre hasonlít. A csodálatos látvány
az egész csarnokot megvilágítja, semmihez sem fogható látványban részesítve
benneteket. Amikor a fényjelenség véget ér, megkérdezel egy idõsebb galetkit,
hogy mi is volt ez. Õ vállat vonva válaszol.
- Senki sem tudja igazán.
Van, aki azt állítja, a mágusok találták ki a lárvák szórakoztatására.
Mások szerint viszont a felsõbb szintek nagyhatalmú szövetségei hatalmas
nekrofun fókuszokat építenek, amelyek megrendítik a Hegy mágikus stabilitását,
és ezek a jelenségek egy óriási katasztrófa elõjelei. Mindenesetre látványos,
és a vezetõk azt mondják, ne törõdjünk vele.
Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
**
2. NAP ** Meglátogat egy galetki:
Enequil Toradon, egy vörös szemû, másokban
félelmet gerjesztõ férfi. Tárgyai: bronzmedál, díszes fejék, kristályamulett.
Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A barlang mögött van
egy igen meredek sziklafal, a tetején egy sziklapárkánnyal. Igencsak képzett
mászónak kell lenni ahhoz, hogy fel tudj oda jutni, méghozzá gyorsan! Fürgén
mászni kezdtek. Lihegve érsz fel a tetõre, Enequil Toradon már ott várakozik.
Õ nyert!
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Maximilian Ûbertáp, egy pillanatig
tudod csak állni átható tekintetét. Az Õsök tudását õrzi e férfi. (hírneve
21755.) A te szinteden a legnevesebb
Adren Alin, egy szikár, jóképû, lenézõ,
szûk tekintetû, magabiztos, zöld szemû férfi. (hírneve 975.)
Most pedig lássuk, mi hír a nagyvilágban:
*aug. 30.* Alba Regina pszionikus párviadalban legyõzte Shackallort.
*aug.
30.* Alba Regina pszionikus párviadalban legyõzte Ádázt.
*aug. 30.* Köpködõ
Méregzsák és Sirály pszi párbajt vívtak. Köpködõ Méregzsák került ki gyõztesen.
*szept. 2.* Fortian és Klogd Syslogd a démon megküzdöttek egymással, és
Fortian gyõzött.
*szept. 2.* Nemesis és Don Juan Gomez dela Vega megküzdöttek
egymással, és Nemesis gyõzött.
*szept. 3.* Avvocato Terrasini csatában
legyõzte Marconit.
*szept. 3.* Clow és Álmaid Nõje pszi párbajt vívtak.
Clow került ki gyõztesen.
*szept. 6.* Endyrt majdnem felfalta egy tûhátú
gootarg.
*szept. 6.* Baltazárt kis híján megölte egy lelketlen parancsnok.
*szept. 6.* Theo pszionikus küzdelemben diadalt aratott Rip Imhotep Kázmér
felett.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 326.]
kno 100 3 |
100. képességre 3 képességpont |
Elköltesz 3 képességpontot jobb karom végtagod méretének növelésére. A gyakorlásnak
köszönhetõen jobb karom végtagod megnõtt, új mérete 5.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 326.]
kno 16 1 |
16. képességre 1 képességpont |
Elköltesz 1 képességpontot a tüskés bõr harci képességed növelésére. A sok
gyakorlás meghozta eredményét, a tüskés bõr szakértelmed 3. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 326.]
m 5 4 1221 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 5,4) Itt az ideje, hogy tiszteletedet tedd az õsöknél! Elsétálsz a fenséges
Csarnokig.
(M 5,3) Óvatosan lépkedsz tovább. Az elhagyatott teremre nyomasztó csend
telepszik.
(M 6,3) Nem sokat töprengesz, mész kelet felé. Hatodik érzéked jelzi a veszélyt,
és a következõ pillanatban meglátod az oszlopok közt mozgó árnyakat. Ellenfeled
egy kétfejû patkány (#15).
*** 1. KÖR *** A kétfejû patkány máris elõtted terem! Megközelíted a kétfejû
patkányt. A kétfejû patkány téged támad. Elõrehajolva harapni próbál fogával.
(9 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Harapásra nyitja száját, támad
fogával.
(7 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Megtámadod a kétfejû patkányt.
Rávágsz jobb karmoddal. Nem találtál.
*** 2. KÖR *** A kétfejû patkányt próbálod megsebezni. Odacsapsz jobb karmoddal.
El sem találtad. A kétfejû patkány rád veti magát. Kitátja száját, harapni
próbál fogával.
(6 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Harapásra
nyitja száját, támad fogával.
(5 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik.
[A csatában összesen 12 sebzést okoztál, és 27 sebzést kaptál.] Menekülsz,
mented az irhádat. Újra a 5,3-es mezõn vagy.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod,
hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+21 életpont.)
(M 6,3) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 5,2) Óvatosan lépkedsz tovább. A teremben, ahová érkezel, mocorgás támad.
Csak nem egy kitrancsírozandó torzszülött? Ellenfeled egy johhtukul (#4).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** Megindulsz a johhtukul felé. Már ott is vagy! A johhtukul
feléd rohan. Megtámadod a johhtukult. Kimeresztve, elõre suhintasz jobb
karmoddal.
(11 ép-t sebeztél). A johhtukul rád veti magát. Acsarogva harapni
próbál fogával. Elhibázta. Bûze nehezen elviselhetõ számodra.
(-2 ép.)
*** 2. KÖR *** A johhtukult próbálod megsebezni. Gyorsan felé lendítesz
jobb karmoddal.
(12 ép-t sebeztél). A johhtukul kileheli lelkét.
[A csatában összesen 23 sebzést okoztál, és 2 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+40%).
[32 TVP-t használtál fel, maradt még 294.]
Visszatérsz szállásodra.
(11. kaland:) Felkeresed a gyakorlópályát. Inse
C'toid már ott vár rád.
- Kiváncsi vagyok, hogy boldogulsz, Gabriel van
Hielsing. Nem túl nehéz a pálya, én pl. bármikor hibátlanul végigcsinálom.
- mondja nevetve. - De ma neked kell bizonyítani. Az elsõ feladat egy versenyfutás.
Amikor hármat számolok, egy versenypók fog kiugrani abból az ólból. A cél
ott a távolban levõ két cseppkõ között van.
Felkészülsz az indulásra.
Amikor elhangzik a három, egy hatalmas pók ugrik elõ az ólból, és mint
az õrült elkezd rohanni a cseppkövek felé. Ennek fele sem tréfa.
[Gyorsaság
próba 6-os küszöbre: sikeres]
A póknak szemmel láthatóan jobbak a reflexei, így induláskor egy kis elõnyre
tett szert. De hol van egy pók kitartásban egy igazi galetkihez képest!
Bár a szíved majd kiesik a helyérõl minden lépésnél megpróbálod fokozni
a tempót. Lassan utóléred a pókot és egy hajszálnyival sikerül is megelõznöd.
A pók még megpróbál hajrázni, de már elkésett. Te értél elõbb célba. Gyõztél!.
- Jól van, eddig elég gyorsnak bizonyultál. De vajon még most is az vagy?
A cél itt van, ahol állok. Indulás! Te még a földön próbálod kipihenni
az elõzõ futás fáradalmait, közben a pók már ki is lõtt a gazdája felé.
Õt valószínûleg nem érte meglepetésként az újabb verseny. Felpattansz és
a lehetõ legnagyobb sebességget próbálod kicsikarni magadból. Sajnos a
pók elõnyét képtelen vagy behozni.
- Mindig készen kell állnod, különben
nem viszed sokra. Legközelebb már biztos nem fogsz a földön heverészni
egy verseny közben. - Inse C'toid jóindulatúan int és ezzel elbocsát az
utadra. [A következõ fordulódban próbáld újra a kalandot!]
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 289.]
Kedved szottyan egy baráti, ámde tanulságos párviadalra. Végigjárod a környék
barlangjait, megfelelõ ellenfél után kutatva. Na végre, találtál egy megfelelõ
barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Vendéglátód
Nameless One, egy identitás-zavaros, amnéziás, szörös mellkasú
skizofrén férfi. Máris otthonosan érzed magad vendéglátód barlangjában.
Nameless One mosolyogva hellyel kínál, majd õ maga is lehuppan. Hohó, micsoda
finomságok vannak itt elõkészítve! Máris falatozni kezdtek. A szokásos
témák - torzszülöttek, kalandok - után a családotokra terelõdik a szó,
és egy pillanatnyi csönd támad. Te is eltûnõdsz, mit csinálhatnak most
a szüleid. Nocsak, hogy elrepült az idõ! Sajnos menned kell. Elköszönsz
vendéglátódtól. (+9% jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál,
megtudod, mi az a hártyás lemúr.
[ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 289.]
Vadászni támad kedved. Izgatottan ereszkedsz le egy publikus folyosón a
rettegve bujdokló vadak, a torzszülöttek világába. Megérkeztél az alsó
szintekre! Lábadnál a csatorna szennyvize csordogál. Észreveszel 1
liánvirágot.
Szakértõ módon leszeded.
[ld. enc.] Befordulva egy sarkon, megzavarsz egy
torzszülött rituálét. Szétspriccelnek, azonban van, amelyik harcolni akar.
Ellenfeled egy mikropoid (#1).
*** 1. KÖR *** Megrohamozod a mikropoidot. A mikropoid máris elõtted terem!
Támadod a mikropoidot. Rávágsz jobb karmoddal. El sem találtad. A mikropoid
rád támad. Acsarogva harapni próbál fogával.
(8 ép-t sebzõdtél). Tüskéid
megszúrják. Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz (-7% támadás).
*** 2. KÖR *** A mikropoidot próbálod megsebezni. Lecsapsz jobb karmoddal.
El sem találtad. A mikropoid téged támad. Harapni próbál fogával.
(8 ép-t
sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül
véredbe. Gyengülsz (-8% támadás).
*** 3. KÖR *** Megtámadod a mikropoidot. Lesújtasz jobb karmoddal. Mellé!
A mikropoid rád veti magát. Harapásra nyitja száját, támad fogával.
(9
ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül
véredbe. Gyengülsz (-7% támadás).
[A csatában összesen 9 sebzést okoztál, és 25 sebzést kaptál.] Megérint
a halál szele. Rettegve menekülsz.
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod,
hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+24 életpont.)
Fejlõdsz:
+1 jobb karom szakértelem; [34 TVP-t használtál fel, maradt még
255.]
Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. Rövid séta után elérkezel
egy ösvényhez, amely a torzszülöttek sötét világába vezet. Tétovázás nélkül
haladsz tovább. Huh, leértél a csatornaszintre. Nevéhez hûen, a levegõt
betölti a csatornák dögletes bûze. Menet közben botanikus gyûjteményed
szaporodik: leszedsz 1
csótánylábat.
[ld. enc.] Lábdobogást hallasz. Valaki
közeledik! Elmosolyodsz. Ellenfeled egy tûzféreg (#5).
*** 1. KÖR *** A tûzféreg irányába mozogsz. A tûzféreg máris elõtted terem!
Támadod a tûzférget. Elõre szúrsz jobb karmoddal.
(10 ép-t sebeztél).
A tûzféreg téged támad. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban elborít
tûzleheletével.
(7 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Támadod a tûzférget. Felé döfsz jobb karmoddal.
(11 ép-t
sebeztél). A tûzféreg kileheli lelkét.
[A csatában összesen 21 sebzést okoztál, és 7 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+25%).
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 242.]
Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. Izgatottan ereszkedsz le egy publikus
folyosón a rettegve bujdokló vadak, a torzszülöttek világába. A barlangteremben,
ahová érkezel, óriási szobrokat pillantasz meg. Egy letûnt, barbár civilizáció
idoljai, õseid már ledöntötték, lerombolták õket. Valami mozdul a sötétben.
Igen! Vérszomjas torzszülött(ek)! A csatába veted magad. Ellenfeled egy
márvány atka (#17).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** A márvány atka máris elõtted terem! A márvány atka irányába
mozogsz. A márvány atka rád támad. Harapni próbál.
(7 ép-t sebzõdtél).
Tüskéid sebzik. Megtámadod a márvány atkát. Felé suhintasz jobb karmoddal.
(5 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** A márvány atka rád támad. Elõrehajolva marni próbál.
(5 ép-t
sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Támadod a márvány atkát. Kimeresztve,
elõre suhintasz jobb karmoddal.
(5 ép-t sebeztél). A márvány atka kileheli
lelkét.
[A csatában összesen 16 sebzést okoztál, és 12 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+25%). Elegendõ
lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Összefut
a nyál a szádban. Hozzálátsz az ételhez. (+15% jóllakottság.) [16 TVP-t
használtál fel, maradt még 226.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +3 galetki
erõt kaptál. A kör során összesen 81 sebzést okoztál, és 73 sebzést kaptál.
A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
3 képességpontot kapsz. Errõl
a fordulóról 226 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ
fordulóban kapsz, összesen
372 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Gabriel van Hielsing, egy izmos, magas, koromba tekintetû,
elszánt férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: lárvaszint (1. szint). Táplálkozásod:
rovarevõ. Ez a 3. fordulód.
|
[1] erõ: |
3 / 0.10 |
[2] IQ: |
3 / 0.10 |
[3] ügyesség: |
4 / 0 |
[4] egészség: |
3 / 1.10 |
[5] mágia: |
1 / 0 |
[6] gyorsaság: |
3 / 0.40 |
[9] Méret/ép: |
41 / 13 |
Min. méret: |
28 |
Barlangméret: |
41 |
|
|
Varázspont: |
5 / 5 |
Képességpont: |
4 / 17% |
Hõsi pont: |
1 (2) |
Tám.bónusz: |
0% |
Véd.bónusz: |
0% |
Galetki erõ: |
75 / 62 |
Hírnév : |
3 |
Jóllakottság: |
101% |
Életkor: |
12 / 12 |
|
|
Galetki csaták: |
2 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
0 (0) |
Torzsz. csaták: |
15 (5) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
10 (3) |
Leölt torzszülött: |
10 (3) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
0 (0) |
|
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[10] tûzlehelet: |
3 / 2.28 |
[16] tüskés bõr: |
3 / 0 |
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[48] mászás: |
3 / 0.75 |
[49] rugalmasság: |
1 / 0 |
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb karom |
[100] méret: |
5 / 0 |
[101] szakért.: |
2 / 0.52 |
|
|
FELTÉTELES PARANCSAID GY 60 0 25;
VI erõ:80% ép:35%;
PV 3 5;
PSZ 48;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #2 (7. épület), #11 (2. forduló), #209 (0. forduló).
TÁRGYAID |
|
15 arany (#1) |
|
1 csótányláb (#25) |
|
1 liánvirág (#24) |
|
Az elõzõ forduló óta szerzett tárgyaid: 1 liánvirág (#24), 1 csótányláb
(#25).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
JOHHTUKUL (4. LÉNY) Visszataszító, szõrös féreg a johhtukul, amelynek
mérgezõ harapása már nem egy szerencsétlenül járt galetki végét jelentette.
A méter hosszú, nyálkásan nedvedzõ testû johhtukul farkával ellentétes
vége egyetlen óriási szájban végzõdik, amely egyformán alkalmas a föld
és a zsákmány átrágására. Ez a lény nemcsak büdös, de szinte teljesen immunis
a mérgezõ gázokra. A johhtukul kedvelt tápláléka a kõevõknek és a puhányoknak
(de õk is kedvenc táplálékai a johhtukulnak).
HÁRTYÁS LEMÚR (2. LÉNY) Ez az apró, egérszerû emlõs hatalmas ugrásokra
képes, az ugrás közben hártyás bõrlebernyegein vitorlázik. Általában csapatban
vadásznak, sok lúd disznót gyõz alapon ejtik el a nagyobb lényeket. A hártyás
lemúr is sokszor vadászat áldozata lesz, a tejivók és a zöldvérûek elõszeretettel
ejtik el az erszényükben termelt tejszerû anyag miatt. Állítólag a hártyás
lemúrok évszázadokon keresztül a messzi északon éltek, így nagyon jól tûrik
a hideget.
LIÁNVIRÁG (24. TÁRGY) Az eldugott földalatti tavak közelében a fény nélkül
is megélni képes somel lián sok helyen belepi a barlangfalat. Persze az
nem igaz, hogy egyáltalán nincs szüksége fényre, a patakok, tavak közelében
gyakran vannak repedések, az ezeken beáramló kevéske fénnyel táplálkoznak,
és nagy ritkán kibontják sárga, puha tapintású virágukat, amely fontos
komponense bizonyos varázsitaloknak. [Szükséges varázsital fõzés szint:
2.]
CSÓTÁNYLÁB (25. TÁRGY) Hát, igen ocsmány név egy virágnak, de valljuk
be, illik rá. Förtelmesen csúnya, és visszataszítóan büdös: nyilvánvalóan
az évszázados evolúció alakította ki ezeket az életben maradáshoz elengedhetetlenül
szükséges jellemzõket. Vannak, akik még így is vadásznak az oly ritka csótánylábra:
a boszorkánymesterek. [Szükséges varázsital fõzés szint: 2.]
MÁRVÁNY ATKA (17. LÉNY) A márvány atka két tenyérnyi átmérõjû, kaméleonszerû
képességekkel rendelkezõ ízeltlábú. Nevét onnan kapta, hogy tökéletesen
képes volt alkalmazkodni még egy Klánfõnök palotaudvarának márvány mintázatú
padlózatához is. Ha a márvány atka ráébred, hogy leleplezték, és nem tud
elmenekülni, harcba kezd, de apró csáprágóival nem sok esélye van a harcra
edzett galetkikkel szemben, legfeljebb különösen vastag kitinpáncéljának
védelmében reménykedhet. Ennek ellenére, nincs sok esélye, mert a rovarevõk
és a zöldvérûek külön vadásznak is rá.
NÉHÁNY TIPP, ÖTLET A NEGYEDIK FORDULÓDHOZ Most, hogy már némi idõt önállóan
eltöltöttél a Hegy gyomrában, lassan elkezdheted szervezni a Felnõtté válás
Ceremóniáját. Ez egy fontos pillanat minden galetki életében: az õsök szelleméhez
szólva, bemutatod harcban való jártasságodat, és így bizonyítod, hogy elérted
a felnõtt kort. A ceremónia során nem akármilyen ellenféllel kell szembenézned:
két sahran rákkal. Ezek igen veszedelmes torzszülöttek, amelyek a felsõbb
szinten élnek. Egyedül semmi esélyed sincs ellenük! Keresned kell legalább
még egy (de jobb, ha még kettõ) galetkit, akikkel együtt hajtod végre a
Ceremóniát. Az elkövetkezendõ fordulók mindegyikében adj ki 2-3 Portyázás
parancsot, hogy megismerkedhess más galetkikkel. Nem kell feltétlenül harcolnod,
az is elég lehet, ha csak barátságos beszélgetésre látogatod meg õket!
A lényeg, hogy megismerd néhány társadat. Írj nekik levelet, és hívd meg
õket, hogy a Ceremóniát együtt hajthassátok végre! A Ceremónia a Többszemélyes
parancsoknál leírt módon zajlik: mindkettõtöknek ill. mindhármótoknak ki
kell adni egy FC parancsot, paraméterül pedig a többi résztvevõ galetki
sorszámát. A parancs akkor kerül végrehajtásra, amikor a csoportból az
utolsó is kiadta a parancsot! Az FC minden résztvevõnek 20 TVP-be kerül.
[Ld. még Szabálykönyv: Többszemélyes parancsok. Az FC-ben max. három galetki
vehet részt egyszerre, és kudarc esetén lehet újra próbálkozni késõbb.]
KARAKTERÁTADÁS A játékosok kérésére, már van lehetõség van a karakterek
átadására. Az átadási nyilatkozatot mindenképp levélben kell nekünk elküldeni,
az átadó és az átvevõ aláírásával. Az átadási nyilatkozat formanyomtatványa
letölthetõ honlapunkról (http://www.beholder.hu/osok/kariatad.doc), vagy
kérésre E-mailben vagy levélben elküldjük címedre. A kitöltött és aláírt
nyomtatványt a szokásos címre küldd: Beholder Kft. 1680 Budapest, Pf. 134.
A karakterátadás ingyenes, nem számítunk fel költséget.
KARAKTERLEÍRÁS
MEGVÁLTOZTATÁSA Megvalósítottunk még egy, sokak által igényelt szolgáltatást.
Lehetõség van a karaktered kinézetének megváltoztatására. A karakterleírás
a szabálykönyvben, a JL-nél is megadott feltételeknek feleljen meg. Elküldheted
az UL-ed hátoldalán, külön lapon, vagy emailben (jelszó és számlaszám szükséges,
ha emailben kéred). Használhatod a formanyomtatványunkat is, (http://www.beholder.hu/osok/karileir.doc)
A karakterleírás megváltoztatásának költsége 20 zseton.