Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
A kos rend szerzetese
Küldd el képeslapként!
Minden becsületes, értelmes galetki ellenfele, az Ellenség szolgája ez a renegát. A fekete kos rendje sajnos egyre több csalódott, renegáttá vált galetkit tömörít, és indít harcba az Ellenség nevében.
Nézz szét a galériában!
60. Beholder Találkozó 2024.06.15. - Beszámoló

A lista folytatása...
60. Beholder Találkozó 2024.06.15. - Beszámoló
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-07-16 16:11:44 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
2819-298

Karakterszám: 2819 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 298 Játékhét: 557
E forduló ára: 11 zs. Maradék zseton: 2455
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2024. júl. 12. 22h:24'
A következõ fordulód táplálható: 2024. júl. 13.

E-mail!

RE BORN KALANDJAI




Kissé már éhezel, ezért csak 293 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Morq Fan Gor, egy magas, vékony testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve 32700.) A te szinteden a legnevesebb Maximilian Ûbertáp, egy pillanatig tudod csak állni átható tekintetét. Az Õsök tudását õrzi e férfi. (hírneve 23122.)
Zavartalanul és eseménytelenül pihentél barlangodban. Ezen a héten a banktól 499 arany kamatot kaptál a betéted után.
Ellátnak a gyógyító kamrában. (+126 életpont.)
Automatikus eladás: Ellátogatsz a helyi "fûszerárushoz". Eladsz 1 a bérmágus bíbor láncingét 200 aranyért. Eladsz 1 a majom fekete csizmáját 153 aranyért. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 519.]

kno 9 4 9. képességre 4 képességpont
Elhagyod a boltot. Elköltesz 4 képességpontot a méreted növelésére (+2 méret).
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 519.]

var 207 7 207. varázslatra 7 képességpont
Sajnálom, de nem ismered azt a varázslatot. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 519.]
h 82 82. tárgy használata
Felhörpintesz 1 energiaitalt.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 514.]

e 30 élelemszerzés
Közel vagy az éhhalálhoz. Ilyen állapotban már vadászni sem tudsz! Végül elhatározod magad, elmész munkát keresni. Egy gazdag galetki nagyarányú építkezést folytat, palotát épít, ott dolgozol hosszú órákon át. Közben is adnak enni, és a munka végén alaposan jóllakhatsz. (+50% jóllakottság.)
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 484.]

v 269 269. varázslat elmondása
Ellõsz egy h.látó vérkutya észlelés varázslatot. Vékony, ezüstös fényszál indul a lábadtól le, a mélybe, a sötétbe. Izgatottan vágsz neki, hogy kövesd a nyomot. Szûk járatokon, kõomlásokon, dohos barlangokon küzdöd át magad, míg végül az ezüstös fényszál végetér, egy lény elõtt! Ellenfeled egy tüskés dohratog (#310) [aura: erõ: 22.].

*** 1. KÖR *** Lhoal'zetan nyílpuskájával meglövöd a tüskés dohratogot. (9 találattal 919 sebzést okoztál.) A tüskés dohratog holtan terül el.
[A csatában összesen 482 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az óriáspók: 0/0, a gázelementál: 0/0, a csúf gusztustalanság: 0/0, a sötét elf harcos: 0/0, a zafír kaletrich: 0/0.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+33%). Szolgáidnak is jut 16%. Az óriáspók az ételre veti magát. (+25% jóllakottság.) (-50 vp.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 464.]

v 256 11454 256. varázslat elmondása
Sajnos nem ismered a varázslatot elég magas szinten.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 464.]

be 20 20 18 meglátogatod a 20. épületet
Felkeresed a remetét, és közlöd a választ.
- Tökéletes megoldás! - mondja õ mosolyogva. - Látom, bízhatok benned. Akkor térjünk a lényegre. - elõvesz egy térképet, és magyarázni kezd, hol tudsz ezúttal bejutni a Legendák Völgyébe. - Néhány galetki lord is bent vadászik, szolgáik a bejáratoknál várakoznak. Javaslom, hogy a két leggyengébb csapat közül próbálkozz valamelyikkel. Az egyikben a következõ szolgák vannak: egy mágiaelementál, egy piromancer, egy nagyobb tûzszalamandra és egy gázelementál. Míg a másik csapat ezekbõl épül fel: egy mágiaelementál, 2 manapoid figyelõ és egy mutáns szójer. [Ehhez a következõ körödben az LV 1 vagy az LV 2 parancsot add ki, ahol a paraméter értelemszerûen az elsõ ill. második csapatot jelöli.] Ha megfelelõen felkészülsz, könnyedén legyõzheted õket! Sok szerencsét, Re Born, remélem zsákmánnyal megrakodva térsz vissza! Arra az esetre, ha mégis kudarcot vallanál, itt egy talizmán [a karakterlapon nem jelöljük], ez segíteni fog a menekülésben.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 459.]

ep 50 50 26 építed az 50. épületet 50 TVPért
[Rendben, az építkezés során a lõfegyver tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Ott folytatod a munkát, ahol abbahagytad, a kiképzõközpontot építed. Beindítod az építõgépet. A korszerû gnóm szerkezet zümmögni kezd. Keményebben dolgozol, mint bármely orgling rabszolga. Persze hol is érhetne fel egy orgling tehozzád! Az építés 96 TVP-nyit haladt, még 5192 van hátra. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+100%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[50 TVP-t használtál fel, maradt még 409.]

t 6 10 6. szakértelem tanulása 10 TVP-ért
Hasznosítod az oskolában szerzett ismereteket. A kellékekre 10 aranyat költesz. Versenyfutásra hívsz egy vadászó galetkit. Õ bólint, tetszik neki a játék. Teli erõbõl rohantok. Talán egy picivel te voltál a gyorsabb.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 399.]

kt 36 37 37 készíttetés/leadás
Beadsz a fûraktárba 1 db muskilt. Beadsz a fûraktárba 1 db muskilt. Cserébe kapsz egy szemani gombát.
[2 TVP-t használtál fel, maradt még 397.]

be 29 20 meglátogatod a 29. épületet
Felkeresed a kaszinót. Összesen 2000 aranyat kívánsz eljátszani, 20 kör alatt. A játék nagyon izgalmas, és váltakozó szerencsével zajlik. Lássuk, melyik körben mit nyertél!
[4. kör:] Ebben a körben a nyereményed 2 fekete dukát.
[8. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 a sün bronz mellvértje.
[9. kör:] Olyan brutálisan gyõztél, hogy ellenfeleid lélekenergiát vesztenek, amit magadba szívhatsz (+5 képességpont).
[11. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 hõsiesség itala.
[13. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 parafû.
[18. kör:] Ebben a körben a nyereményed 3 sötét mák.
[19. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 a káosz lüktetõ fülbevalója.
[20. kör:] Ebben a körben a nyereményed 2 aranydukát.
A maradék körökben sajnos veszítettél.
Automatikus eladás: Felkeresed a szint vegyesboltját. Eladod a káosz lüktetõ fülbevalóját 280 aranyért. [25 TVP-t használtál fel, maradt még 372.]

mak 4 4. makró definiálása/hívása

mak 1 1. makró definiálása/hívása

tps 35 35 TVP spórolása, félrerakása
Elhagyod a boltot. Félreteszel, megspórolsz 35 TVP-t késõbbi használatra.
[35 TVP-t használtál fel, maradt még 337.]

bsz 2 belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Elsõ utad az élelmiszerraktárba vezet. (+7% jóllakottság.) Már majdnem berozsdásodtak az izmaid! A szövetség más tagjaival együtt küzdesz a katonai gyakorlópályán. (+10% támadás, +4 lehelet kör végéig.) Az akadálypályán is edzel kicsit. Jólesõen ellazulsz a barlangfürdõben. (+2 rugalmasság, +2 bûz/illat) Beugrasz a jelmezkölcsönzõbe. (+2 álcázás, +2 lopakodás) Megnézed az üzenõfalat. Nincs új üzenet. Imádkozol az õsök oltáránál (+10% lélekenergia). Szolgáid morálja is javul (+10%). Karbantartod szerszámaidat (+2 mászás, +2 zárnyitás). Beugrasz az ivóba. Egy korsó jéghideg sör mellett tetteidrõl handabandázol társaidnak. (+4 hírnév.) Szolgáidat közben ellátják az itatóban (+5% morál mindegyiknek). Búcsúzóul körülleng a mágustorony aurája.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 332.]

vv 154 176 158 148 188 több varázslat elmondása
[V 154 0 0:] Magadban motyogva, létrehozol egy kisebb erõpajzsot. (+12% védekezés.) (-5 vp.)
[V 176 0 0:] Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy szélpajzsot. (-59 vp.)
[V 158 0 0:] Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy láth. észlelését. (-3 vp.)
[V 148 1 0:] Ellõsz egy méregsemlegesítés varázslatot. (-5 vp.)
[V 188 0 0:] Magadban motyogva, létrehozol egy sziklaerõt. Támadásod megnõ (+5%). (-25 vp.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 312.]

v 159 5884 1 159. varázslat elmondása
Elmormolsz egy szellemidézés varázslatot. A varázslat segítségével megidézed a szellemet a barlangban, amely így szól a szerencsétlen galetkihez: "Re Born vagyok, a Hegy csúcsának uralkodója, az istenek ura és parancsolója! Intésemre még az Ellenség is porrá omlik. Szolgák tízezrei lesik parancsomat, varázshatalmammal képes vagyok még az univerzum tengelyét is meggörbíteni. Képes vagyok életet létrehozni és elvenni, úgy, ahogy a galetki egy követ rúg odébb. Tisztelj és félj engem, és élni hagylak, te, aki kevesebb vagy a legapróbb porszemnél is."
(-10 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 309.]

pv 4 8 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is átokszórást javasolsz. Ha te mész portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 309.]

p portyázás
Huh, már majdnem berozsdásodtak az izmaid! Elkelne egy kis csetepaté. Útközben más, portyára induló galetkikkel is összeakadsz. Hiába, pezseg az élet! Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1 csótánylábat. [PV 8:] Öt barlangot látogatsz meg, de mind az ötnek a lakója a harcot tekinti az egyedüli lehetséges választásnak. Szomorúan indulsz haza.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 309.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

bsz 3 belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
A nekrofun trónba ülve, visszanyersz 100 varázspontot.
[6 TVP-t használtál fel, maradt még 303.]

b 1 barlangod bõvítése
A jelenleginél nagyobb méretû barlang kiásására sajnos ezen a szinten nincs hely. Ha nagyobb barlangot szeretnél, költözz egy szinttel feljebb. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 303.]
kno 9 2 9. képességre 2 képességpont
A méreted nem lehet nagyobb, mint a barlangod.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 303.]
ad 10 aranydukát szerzése
Jelentkezel a dukátbanknál, munkát szeretnél vállalni. A latrinapucolást bízzák rád. Milyen megalázó munka! De valakinek ezt is el kell végeznie, és te nem vagy válogatós. A munka után hosszú fürdõt veszel a közeli barlangtónál (a bûz fejlesztése egy dolog, de ez még neked is túlzás volt), majd jelentkezel a fizetségedért. 2 aranydukátot kaptál.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 293.]

be 9 5 meglátogatod a 9. épületet
De hiszen nincs is rajtad átok!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 293.]

pv 5 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 293.]

mak 3 3. makró definiálása/hívása

e 9 100 élelemszerzés
Nincs egyetlen szolgád sem, akinek a jóllakottsága 100% alatt lenne, és etetni lehet. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 293.]
sza 1 20 99 20 db 1 tárgy átadása 99. szolgának
[SZA 1 20 1:] A szolgád morálja már 200%, nincs sok értelme ajándékot adni neki. [SZA 1 20 2:] A szolgád morálja már 200%, nincs sok értelme ajándékot adni neki. [SZA 1 20 3:] A szolgád morálja már 200%, nincs sok értelme ajándékot adni neki. [SZA 1 20 4:] A szolgád morálja már 200%, nincs sok értelme ajándékot adni neki. [SZA 1 20 5:] A szolgád morálja már 200%, nincs sok értelme ajándékot adni neki.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 293.]

szl 95 szolgák lélekenergia-részesedése 95%
Rendben, a harcban szerzett lélekenergia 90 százalékát engeded át szolgáidnak.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 293.]

be 30 meglátogatod a 30. épületet
Ellátogatsz a szövetség arénájába. Egy pillanatra elgyönyörködsz a faragásokban, amelyek a tulajdon kezed munkáját dícsérik. Aztán odafordulsz az arénamesterhez. Megtudod, hogy a legügyesebb arénaharcos Miss Missing, a Remény Küldöttei szövetség tagja. A legerõsebb csoport, amit sikeresen legyõzött: egy torz orgling, egy mammut bika, egy fungoid vadász, egy renegát pszionicista, egy latrinaféreg, egy õraltató manó, egy kisebb agyszívó, egy molitár, egy sziklaóriás és egy húsevõ növény. Szövetségetek legügyesebb arénaharcosa Törött Nyíl. A legerõsebb csoport, amit sikeresen legyõzött: egy kõtörõ boa, egy fémszörnyeteg, egy botlóindás alga, egy piromancer, egy albinó pók, egy agglomerátor és egy tehemót. A legügyesebb szövetség a Remény Küldöttei, amelynek tagjai összesen 12417 gyõzelmet arattak. A ti szövetségetek eddig 493 gyõzelmet aratott. A kölcsönös üdvözlés és a belépõ, 1180 arany kifizetése után elmondod az arénamesternek, hogy a soron következõ torzszülöttekkel szeretnél harcolni. Rövid idõ alatt elõkészítik számodra a porondot. Ellenfeleid egy lelketlen katona (#350), egy orgling szatócs (#253) [aura: 30-as mágiatörés.] és egy orgling szolga (#23) [aura: ügyesség: 3.].

*** 1. KÖR *** A lelketlen katonát célzod, amikor a Lhoal'zetan nyílpuskájával lõsz. (10 lövéstõl 933 ép-t sebzõdött.) A lelketlen katona halálhörgés közepette a földre zuhan. Összegyûjtve mágikus energiáit, a zafír kaletrich elvarázsol egy dermesztést. Az orgling szatócs ellenállt a varázslatnak. A sötét elf harcos felemeli az ében nyílpuskát, és az orgling szolga felé lõ. (3 lövéssel 83 ép-t sebzett.) Az orgling szolga halálos sebet kapva a földre zuhan. Az orgling szatócs az óriáspók irányába megy. A gázelementál az orgling szatócs irányába megy. Az óriáspók az orgling szatócs irányába megy. A csúf gusztustalanság az orgling szatócsot rohamozza. Az orgling szatócs és az óriáspók egymással harcolnak. A gázelementál az orgling szatócsot támadja. Az orgling szatócs megtántorodik. A csúf gusztustalanság az orgling szatócsot támadja.
*** 2. KÖR *** A sötét elf harcos ellõ egy csendvarázs varázslatot. Az orgling szatócs ellenáll a varázslatnak. Az orgling szatócs irányába mozogsz. A zafír kaletrich az orgling szatócs irányába megy. Támadod az orgling szatócsot. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (135 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (9 sebzés). Az orgling szatócs hörögve elterül.
[A csatában összesen 795 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az óriáspók: 22/46, a gázelementál: 49/0, a csúf gusztustalanság: 72/0, a sötét elf harcos: 83/0, a zafír kaletrich: 0/0.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+8%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 204% jut. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami a káosz irtózatos öve, a tûz átlátszó köntöse, a kígyó díszes fejpántja, egy rozsdás kard, egy kõbalta és 146 arany. A nézõk hangos tapssal jutalmazzák produkciódat. (+1 hõsiesség pont, hírneved megnövekedett.)
Fejlõdsz: +1 auraészlelés;
Automatikus eladás: Lebattyogsz a boltba. Eladod a káosz irtózatos övét 302 aranyért. Eladod a tûz átlátszó köntösét 102 aranyért. Eladod a kígyó díszes fejpántját 98 aranyért. [15 TVP-t használtál fel, maradt még 278.]

szl 30 szolgák lélekenergia-részesedése 30%
Hazamész a boltból. Rendben, a harcban szerzett lélekenergia 30 százalékát engeded át szolgáidnak.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 278.]

p portyázás
Portyázásra szottyan kedved. Meglátogatod galetkitársaidat. Izgatottan lépkedsz. Itt is, ott is barlangnyílások sötétlenek, hozzád hasonló (vagy teljesen más) galetkiket rejtve! Észreveszel 1 parafüvet. Szakértõ módon leszeded. Kiválasztasz egy barlangnyílást, amelybõl némi fényt látsz. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A galetki, aki itt lakik Nyálkoid Slájm, egy nyáladzó, zöld csíkot húzó, antennáival vadul integetõ, amorf férfi. [aura: 21-es mágikus csapda.] A Mágusok klánjának elemi mágus rangú tagja. A Rúvel Öklei szövetségbe tartozik. Kalandor rangja kezdõ felderítõ. Tárgyai: a merénylõ obszidián karkötõje, Rogan karkötõje, Õsmágus köpenye, a pók smaragdgyûrûje, opilíchium gyûrû, bronz helyt. emlékérem, xenóbõr pajzs, óriás fülbevaló, méregvándor vállvédõ, Fairlight sipkája, a tökéletesség fekete csizmája, Fairlight görbekardja, a tökéletesség malachitgyûrûje, sárkányamulett, Lhoal'zetan nyílpuskája, a természet gyíkbõr öve, Fénygyûrû, Abarrun fülbevalója, Fairlight ezüst nyaklánca, nilbongi kitûzõ, kvatáns fókusz, elementáris karkötõ, aréna márvány érme, Firandi kesztyûje, hókristály, Leanthil karkötõje, az áttörés rubingyûrûje, xenóbõr karkötõ, az elfek ezüst mellvértje. Fel sem tûnik, hogy elveszted az antiõskövet. Fõleg, mert a tárgy osztódott: egy új példány lapul a zsákodban! Nyálkoid Slájm mosolyogva tessékel beljebb, és leültök a bõrbõl készült ülõpárnákra. Milyen kellemes meleg van itt! Elõveszed az ételt, amit hoztál, míg Nyálkoid Slájm finomságai már a földre terített takarón gõzölögnek. Jó étvággyal falatoztok. Érdekfeszítõ beszélgetésbe kezdtek a mágiáról. Vajon igaz az a rémhír, hogy egyes varázslatoknak káros mellékhatásai is vannak? Hú, milyen késõ van már! Megköszönöd a vendéglátást, és hazaindulsz. (+10% jóllakottság) Megjegyzel valamit a Nyálkoid Slájm által meséltekbõl, megtudod, mi az a vörös fivér. [ld. enc.]
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 270.]

h 14 1 29 30 31 14. tárgy használata
Sajnálom, de nincs a birtokodban 30. tárgy.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 270.]

h 14 1 28 32 36 14. tárgy használata
Porrá töröd, felvagdalod az anyagokat, majd az üvegcsébe belerakod õket egy kis vízzel, és tûz fölött lassan kevergeted az egészet. Siker! Elõállítottál 1 fehér varázsitalt. Belekóstolsz. Aha, ez immunitás itala.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 265.]

p portyázás
Kedved szottyan egy kis kirándulásra a városban. Útközben más, portyára induló galetkikkel is összeakadsz. Hiába, pezseg az élet! Útközben észreveszel egy csótánylábat. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 2 darabot. Nem telik sok idõbe, hogy kiválassz egy barlangnyílást. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Odabent fogad Tiger, egy acélszürke tekintetû, marcona férfi. [aura: 8-as csendvarázs.] A Mágusok klánjának varázsló rangú tagja. A Gránitszövetség szövetségbe tartozik. Felszerelése: Õsmágus köpenye, kõmûves kalapács, ében láncing, szivárvány karkötõ, a tárgyalás gyûrûje, krakoch csizma, szilmill tõr, rubin mágusbot, nilbongi kitûzõ, a siker aranyveretes öve, Laillia talizmánja, az Õsök Szent Kardja, Yssuf tõre, a tökéletesség kerek pajzsa, Fairlight sipkája, az ellenállás díszes karkötõje, ozin fülkarika, az áttörés obszidiángyûrûje, a mágia smaragdja, a sün díszes karkötõje, elementáris karkötõ, galetki érdemérem, arany orgling fétis, sárkányamulett, opilíchium gyûrû, Fénygyûrû, az áttörés rubingyûrûje, manapoid fülbevaló. Tiger mosolyogva tessékel beljebb, és leültök a bõrbõl készült ülõpárnákra. Milyen kellemes meleg van itt! Elõveszed az ételt, amit hoztál, míg Tiger finomságai már a földre terített takarón gõzölögnek. Jó étvággyal falatoztok. A véleménycsere ezúttal egy kicsit nehezen indul: úgy tûnik, a másik galetki most nincs túlságosan beszédes kedvében. Vagy mégsem vagy annyira rokonszenves neki? Bár még szívesen maradnál, de már tényleg ideje indulni. Elköszönsz, és távozol. (+6% jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod, mi az a Fairlight sipkája. [ld. enc.]
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 257.]

m 27 4 8119 4433 2232 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 27,4) Õseid misztikus, szent helyére látogatsz.
(M 8 119) A legközelebbi feladat megoldásánál 119 lesz a válaszod.
(M 26,4) Nyugat felé mész. Egy szellem materializálódik elõtted. Egy õs! Micsoda megtiszteltetés! Síri hangon közli a feladványt, amelynek megoldása nélkül nem mehetsz tovább:
Történt egyszer, hogy egy öreg paraszt elindult, hogy eladja Uvar városában a terményét. Útközben számolta a lépéseit - 85 alkalommal számolt el 100-ig, míg elért Rastar város fõterére. Mivel innen már nem vezetett tovább út, elõvette iránytûjét, 81 fokot elfordult balra, és erre ment tovább, míg végül újabb 72 százas lépés után érkezett meg Uvar városába. Este a paraszt gondolt egyet, és egyenesen ment haza, Rastar érintése nélkül. Rájött, hogy sokkal rövidebb így az út! Vajon hányszor száz lépéssel ért haza? (max. 5-öt tévedhetsz)
Magabiztosan válaszolsz. [119] A szellem biccent, jelezve, hogy jó volt a megfejtés. (+20% lélekenergia.)
(M 25,4) Nyugat felé sétálsz a misztikus Csarnokban. A következõ helyszínen nincs semmi érdekes.
(M 25,5) A folyosó délre visz. Egy óriási mancsokkal felszerelt, fekete bõrû, vörösen izzó szemû galetki toppan eléd. - Egy egyszerû próbát kell kiállnod! - mondja. Nem kapsz túl nehéz feladatot: meg kell jegyezned és el kell ismételned egy sor számot, amit a galetki mond.
[IQ próba 9-es küszöbre: sikeres] Káprázatosan csillogtatod elmédet. A galetki meghajol tudásod elõtt.
(M 25,6) A térképen még egyszer ellenõrizve, déli irányba indulsz. Torzszülöttek fészkét pillantod meg. Micsoda szentségtörés! A te feladatod, hogy megtisztogasd az Õsök Csarnokát. Ellenfeled egy tomboló mameluk (#302) [aura: 16-os méretû 20-as szintû fog.].

*** 1. KÖR *** A tomboló mamelukot célzod, amikor a Lhoal'zetan nyílpuskájával lõsz. (10 találattal 725 sebzést okoztál.) A tomboló mameluk kileheli lelkét.
[A csatában összesen 411 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az óriáspók: 0/0, a gázelementál: 0/0, a csúf gusztustalanság: 0/0, a sötét elf harcos: 0/0, a zafír kaletrich: 0/0.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+35%). Szolgáidnak 16% jut. Összegyûjtöd a "kincset": egy xenópete és 78 arany. A sötét elf harcos kajával tömi magát. (+25% jóllakottság.)
(M 26,6) Kelet felé mész. Nocsak, mit találtál! Ez a terem tele van mindenféle növénnyel, gyökerek hálóznak be mindent. Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez hónakkupók ! Leszedsz 3 adagot.
(M 27,6) Keletre mész tovább. Szerencsés vagy: ebben a szobában nem vár semmilyen gonosz akadály.
(M 27,7) A délre vezetõ folyosót követed. Egy állatbõrrel álcázott ládát találsz az egyik sarokban. Nagy lakat van rajta. Elõ a zárnyitó készlettel!
[Zárnyitás próba 16-os küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres] Izgatottan vizsgálod meg a láda tartalmát. a yeti kék köpenye.
(M 28,7) Kelet felé sétálsz a Csarnok barlangfalai közt. Óriási terembe érkezel. Apró, világító pöttyök kezdenek ide-oda repkedni, és egyszercsak összeállnak egy szellemalakká. Egy õs materializációja! Nyilván feladatot akar neked adni. Nem is csalatkozol. A szellem megszólal:
Történt egyszer, hogy egy vámpírdenevér alomban csak nõstény vámpírdenevér született. Amikor felnõttek, mindegyik szaporodott, és csodák csodája, mindegyiknek ugyanannyi kölyke lett, mint ahányan az eredeti alomban voltak. Születésüktõl egészen addig, amíg csemetéik megnõttek, minden egyes nõstény felfalt 9 mázsa rovart, ugyaneddig az ideg minden egyes csemete megevett 2 mázsa rovart. Ezek a falánk lények tehát összesen 2475 mázsa rovart pusztítottak el. Hány vámpírdenevér volt egy alomban?
Ez így egybõl sajnos nem megy, mondod a szellemnek.
[37 TVP-t használtál fel, maradt még 220.]

k 27 18 322 248 kaland elvállalása
Visszasietsz az Õsök Csarnokának bejáratához. (27. kaland:) Felkeresed a boltost, és közlöd vele, hogy indulhattok, készen állsz a harcra. A boltos nagyon örül, és meg is itatja veled az egyik mérgektõl óvó varázsitalát. Pfúj, de rossz íze van.
[Egészség próba 17-es küszöbre: sikeres]
Megacélozod magad, és lenyeled az irtózatos nedût. Nem érzel semmit, de reménykedsz, hogy tényleg hatott, nem szeretnél örökre elpusztulni. A boltos mosolyog, és int, hogy induljatok gyorsan. Jó messze van, sokáig gyalogoltok. A pók barlangja elõtt hatalmas a tömeg, vajon ezek meg mit keresnek itt?
- Remélem nem nagy baj, meghívtam pár nézõt is a csatára. Rengeteget fizettek ezért, így valamit már biztosan nyerünk a dolgon, még akkor is, ha esetleg elvéreznél.
[Éberség próba 10-es küszöbre: sikeres]
Éppen elkezdenéd bevetni minden átokszóró tudományod a boltos ellen, amikor szerencsére feltûnik egy kis pókocska, ami a lábadra akar mászni. Undorodva taposod el. Hopp, itt van még egy. Azt is eltaposod. Na jó lesz végezni ezzel a nagy pókkal is. Mielõtt azonban elindulnál az odújához, a boltos a kezedbe nyom egy adag varázsitalt.
- Khm, ezt nem árt, ha megiszod, ugyanis amit az elõbb itattam veled az nem valódi ital volt, csak egy hasonló ízû folyadék. Gondoltam nem lenne túl mókás, ha az irtózatos íze miatt a valódi varázsitalt köpnéd ki, de most, hogy láttam, azt lebírtad nyelni, meg merem veled itatni az egyik valódi varázsitalt is.
Ezt az alakot, ez nem lehet igaz! De most már szeretnél túl lenni a dolgon, inkább lenyeled ezt is, és újra célba veszed a pók barlangját. Úgy látszik, õ is végezni szeretne, jön is kifelé. Ellenfeled egy õsöreg pókkirály (#338) [aura: gyorsaság: 108.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Az õsöreg pókkirály téged támad. Megpróbál megmarni. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Lábaid megremegnek. Ellenfeled kontaktmérget használt. Összerogysz.
[A csatában összesen 14 sebzést okoztál, és 1 sebzést kaptál.] Ebben a csatában alulmaradtál. Nem kell sok idõ, hogy magadhoz térj - iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a torzszülöttek nekilátnak, hogy felfaljanak. Segítségért kiáltasz, és a közelben vadászó galetkik elzavarják a ragadozókat. Sajnos így is károsodást szenvedtél (-1 méret).
(Feltételes gyógyítás:) narancs gyógyitallal kezeled magad. Ennek eredményeképp gyógyulsz 120 ép-t.
(Feltételes gyógyítás:) nagyobb gyógyítással kezeled magad. Ennek eredményeképp gyógyulsz 45 ép-t. (-7 vp.) Gyógyulsz 40 életpontot. (-7 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 41 ép-t. (-7 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 40 ép-t. (-7 vp.) Gyógyulsz 37 életpontot. (-7 vp.)

(18. kaland:) Felderítõket fogtok küldeni a szörnyeteg kastélyához, döntöd el. Hihetetlen bár, de sajnos a helytartónak nincsenek felderítõi. Neked kell kiképezned párat, hacsak nem akarsz - és te nem akarsz - személyesen utánajárni a torzszülött képességeinek.
[Felderítés próba 15-ös küszöbre: 4 hõsiesség pont árán sikeres]
Gyakorlott oktatóként elmagyarázod az önkénteseknek, mire kell figyelniük, hogy is megy ez a felderítés a gyakorlatban. Szerencsére okos kis galetkik ezek, hamar felfogják a dolgokat. Na, már csak arra van szükség, nehogy észrevegyék õket, hogy jól álcázzák magukat. Na ezt azonban nem lehet olyan hamar elmagyarázni, jobban jársz, ha te álcázod el õket.
[Álcázás próba 20-as küszöbre: sikeres]
Egy kis tinta az arcra, mohából készült kalap, és egyéb trükkök segítségével hamar elrejted õket a kíváncsi tekintetek elõl. Elmagyarázod nekik az útvonalat, és vársz a hírekre. Addig elbeszélgetsz a helytartóval, iszogatsz kedvedre. Egyszercsak beállít az egyik embered, csurom véresen, teljesen kifáradva. A földre esik és nem mukkan többet. Rövid ápolás után kiderül, hogy életben marad, de az elméje megbomlott, csak néz maga elé bambán. Hiába kérdezed a hírekrõl, semmit nem válaszol, csak hisztérikusan kacag. Ejnye, itt bizony csak úgy tudhatod meg mi történt, ha gondolatolvasást alkalmazol (min. 5. szinten). Bár ismered a szükséges varázslatot, de nem elég magas szinten. Itt nem juthatsz tovább - visszafordulsz.

(322. kaland:) Felkeresed a különös felfedezés helyszínét. Szerencsére eléggé eldugott volt, láthatóan nem zavarta meg senki. Erõdben, ügyességedben bízva mászol felfelé.
[Mászás próba 12-es küszöbre: sikeres] Felkapaszkodsz a sziklaperemre.
Ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeleid 2 gortangu (#258) [aura: erõ: 12.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a zafír kaletrich létrehoz egy dermesztés varázslatot. Az 1. gortangu elkerülte a varázslatot. A sötét elf harcos a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy vakító fény! Az 1. gortangu megtántorodik. A 2. gortangu megtántorodik. Támadod a 2. gortangut. Villámokat köpsz. (145 ép-t sebeztél). A gázelementál az 1. gortangut támadja. Az óriáspók és az 1. gortangu egymással harcolnak. Az 1. gortangu megtántorodik. A csúf gusztustalanság a 2. gortangut támadja. a 2. gortangu kontaktmérget kapott. A 2. gortangu halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+19 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod az 1. gortangut. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (145 ép-t sebeztél). A zafír kaletrich az 1. gortangut támadja. A gázelementál az 1. gortangut támadja. A sötét elf harcos az 1. gortangut támadja. A csúf gusztustalanság az 1. gortangut támadja. Az 1. gortangu és az óriáspók egymással harcolnak. Az óriáspók halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+19 ép)
*** 3. KÖR *** Az 1. gortangut próbálod megsebezni. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (156 ép-t sebeztél). Az 1. gortangu halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+19 ép)
[A csatában összesen 409 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az óriáspók: 24/68, a gázelementál: 0/0, a csúf gusztustalanság: 146/0, a sötét elf harcos: 9/0, a zafír kaletrich: 31/0.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+48%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 24% jut. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami a pontosság rövid tõre, a jég díszes pikkelyvértje és 128 arany. A csúf gusztustalanság az ételre veti magát. (+25% jóllakottság.) A sötét elf harcos táplálkozik. (+25% jóllakottság.)
Körbenézel, hátha találsz valami kincset - de sajnos nem.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont, 1 képességpont és 80% lélekenergia.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, óriáspók újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat.

(248. kaland:) A gödörhöz mész, és a kapaszkodókat markolva, leereszkedsz a mélybe. Egy tiszta, kivilágított barlangszobában találod magadat. A továbbjutás útját egy lelakatolt vasajtó zárja el. Nem vagy rest, máris próbálgatod a nálad lévõ kulcsokat, és ha nem segítene, még mindig ott van a zárnyitó készlet.
[Zárnyitás próba 12-es küszöbre: sikeres] Ügyes voltál! Kinyitod az ajtót, és továbbmész.
Fáradtságodat siker koronázza! Kincsre bukkansz: a káosz irtózatos lándzsája, a gyorsaság díszes karkötõje és az elefánt szürke maszkja.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 36% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Automatikus eladás: Ellátogatsz a helyi "fûszerárushoz". Eladod a yeti kék köpenyét 100 aranyért. Eladod a pontosság rövid tõrét 127 aranyért. Eladod a jég díszes pikkelyvértjét 123 aranyért. Eladod a gyorsaság díszes karkötõjét 127 aranyért. Eladod az elefánt szürke maszkját 234 aranyért. [151 TVP-t használtál fel, maradt még 69.]

z 588 20 zenélsz 588. hangszeren 20 TVP-ért
Hazamész a boltból. Ellátogatsz a palota elõtti térségre, ahol ilyenkor mindig sok galetki kóborol. Leraksz magad elé egy üres edényt, remélve, hogy produkciódat honorálni fogja a hálás közönség. Elõveszed a dorony dudát, és játszani kezdesz rajta. Egy népszerû, vidám számot adsz elõ, amely arról szól, hogy hogyan itta magát betegrészegre egy kövér kereskedõ. A közönségbõl néhányan udvariasan megtapsolnak, de azért nem aratsz akkora sikert, mint egy mesterbárd. (+50 arany.) Nicsak, most veszed észre, az arany mellé kaptál még egy bajnokok italát is. A dorony duda hangja elõcsalt egy torzszülöttet! Ellenfeled egy gortangu (#258) [aura: erõ: 12.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a zafír kaletrich létrehoz egy dermesztés varázslatot. A gortangu megdermed. A sötét elf harcos ellõ egy vakító fény varázslatot. A gortangu megtántorodik. Támadod a gortangut. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (132 ép-t sebeztél). A gázelementál a gortangut támadja. A csúf gusztustalanság a gortangut támadja. a gortangu kontaktméreg áldozata lett. A gortangu halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+19 ép)
[A csatában összesen 132 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az óriáspók: 0/0, a gázelementál: 0/0, a csúf gusztustalanság: 80/0, a sötét elf harcos: 0/0, a zafír kaletrich: 0/0.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+32%). Szolgáidnak is jut 15%. Gázelementál 11. szintre lépett! Elteszed a zsákmányt, ami a légzés malachit fülbevalója és 72 arany. A csúf gusztustalanság kajával tömi magát. (+25% jóllakottság.)
Automatikus eladás: Elmész a szint középpontjában épült boltba. Eladod a légzés malachit fülbevalóját 268 aranyért. [25 TVP-t használtál fel, maradt még 44.]

be 11 meglátogatod a 11. épületet
Hazamész a boltból. Ellátogatsz a Tudósok Klánjának épületébe. [Látogass el a klánépületbe ha már van 5 szolgád.] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 1.) A császári szint felügyelõi szerint sok nyápic galetki csak úgy képes megoldani az elé kerülõ feladatokat, ha hõsiesség pontjait használja, esze, illetve ügyessége helyett. Mutasd meg nekik, hogy te nem tartozol közéjük, gyere el, ha kevesebb, mint 10 hõsiesség pontod van.
[Lépj 15 fordulót vadászat nélkül.] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 3.) Minden klán igyekszik megmutatni a többi klán elõtt, hogy az õ tagjai a legrátermettebbek. Bizonyíts te is, 15 fordulón keresztül oldj meg minden egyéni próbát önerõbõl, ne használj fel hõsiesség pontot!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 39.]

ftk 1 3 felszíni tárgy kutatása
[Torzszülött vadászat:] Ellátogatsz a felszínhez közeli járatokba. Hosszas keresés és felderítés után kiszemelsz magadnak egy fura módon alamuszi torzszülöttet, aki mintha különös módon rejtegetne valamit magánál. Csak nem egy felszíni varázstárgyat? Hát, ha meg akarod tudni, bizony le kell gyõzzed! Ellenfeled egy óriás kétfejû vérfarkas (#290) [aura: erõ: 30.].

*** 1. KÖR *** Az óriás kétfejû vérfarkast célzod, amikor a Lhoal'zetan nyílpuskájával lõsz. (9 találattal 751 sebzést okoztál.) A zafír kaletrich rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy dermesztés. Az óriás kétfejû vérfarkas elkerülte a varázslatot. A sötét elf harcos az óriás kétfejû vérfarkast próbálja távolról eltalálni. Nem talált. Az óriás kétfejû vérfarkas megközelíti az óriáspókot. A gázelementál megközelíti az óriás kétfejû vérfarkast. A csúf gusztustalanság az óriás kétfejû vérfarkas felé mozog. Az óriáspók megközelíti az óriás kétfejû vérfarkast. Az óriás kétfejû vérfarkas és az óriáspók egymással harcolnak. Az óriáspók hörögve elterül. A gázelementál az óriás kétfejû vérfarkast támadja. A csúf gusztustalanság és az óriás kétfejû vérfarkas egymással harcolnak. Regenerálsz (+19 ép)
*** 2. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy csábmosoly. Az óriás kétfejû vérfarkas megtántorodik. (-4 vp.) Elõhívsz egy gránitbõr varázslatot. (-8 vp.) A sötét elf harcos mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy vakító fényt. Az óriás kétfejû vérfarkas megtántorodik. A zafír kaletrich elindul az óriás kétfejû vérfarkas felé. A zafír kaletrich az óriás kétfejû vérfarkast támadja. Az óriás kétfejû vérfarkas és a gázelementál egymással harcolnak. A gázelementál halálhörgés közepette a földre zuhan. A csúf gusztustalanság az óriás kétfejû vérfarkast támadja. Regenerálsz (+1 ép)
*** 3. KÖR *** Megindulsz az óriás kétfejû vérfarkas felé. Már ott is vagy! A sötét elf harcos megközelíti az óriás kétfejû vérfarkast. Megtámadod az óriás kétfejû vérfarkast. Villámokat köpsz. (145 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (38 sebzés). A zafír kaletrich az óriás kétfejû vérfarkast támadja. Az óriás kétfejû vérfarkas téged támad. Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül fogával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Acsarogva harapni próbál fogával. Ez mellément. A sötét elf harcos az óriás kétfejû vérfarkast támadja. A csúf gusztustalanság az óriás kétfejû vérfarkast támadja. Az óriás kétfejû vérfarkas regenerálódik.
*** 4. KÖR *** Támadod az óriás kétfejû vérfarkast. Villámokat köpsz. (149 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (36 sebzés). A zafír kaletrich az óriás kétfejû vérfarkast támadja. Az óriás kétfejû vérfarkas téged támad. Megpróbál megmarni fogával. Nem talált. Kitátja száját, harapni próbál fogával. Elkerülted. A sötét elf harcos az óriás kétfejû vérfarkast támadja. A csúf gusztustalanság az óriás kétfejû vérfarkast támadja. Az óriás kétfejû vérfarkas regenerálódik.
*** 5. KÖR *** Megtámadod az óriás kétfejû vérfarkast. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (145 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (35 sebzés). A zafír kaletrich az óriás kétfejû vérfarkast támadja. Az óriás kétfejû vérfarkas rád veti magát. Pofáját nagyra tátva harap fogával. Elkerülted. Pofáját nagyra tátva harap fogával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. A sötét elf harcos az óriás kétfejû vérfarkast támadja. A csúf gusztustalanság az óriás kétfejû vérfarkast támadja. Az óriás kétfejû vérfarkas regenerálódik.
*** 6. KÖR *** Támadod az óriás kétfejû vérfarkast. Villámokat köpsz. (152 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (39 sebzés). Az óriás kétfejû vérfarkas halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 1496 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az óriáspók: 0/185, a gázelementál: 0/196, a csúf gusztustalanság: 119/0, a sötét elf harcos: 1/0, a zafír kaletrich: 138/0.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+56%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 28%. A zafír kaletrich zabál. (+25% jóllakottság.) Mohón kutatod át, remélve, hogy felszíni varázstárgyra bukkansz. De semmi! Megérzésed ezúttal megcsalt.
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, óriáspók újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, gázelementál újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 60 aranyat.
[Asztrális kutatás:]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [30 TVP-t használtál fel, maradt még 9.]
ism 10 a következõ parancs ismétlése 10 alkalommal

x 10 exkaváció, ásatás
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 9.]
mak 5 5. makró definiálása/hívása

tpf 25 25 TVP felszabadítása
Felszabadítasz 25 TVP-t a korábban félrerakottból. [-25 TVP-t használtál fel, maradt még 34.]

be 9 1 250 meglátogatod a 9. épületet
Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Gyógyíttatni szeretnéd magad.
Jelenleg nincs szükséged gyógyulásra. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 34.]
be 9 3 1 meglátogatod a 9. épületet
De hiszen az a szolgád magánál van, nincs szüksége gyógyításra!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 34.]

be 9 3 2 meglátogatod a 9. épületet
De hiszen az a szolgád magánál van, nincs szüksége gyógyításra!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 34.]

be 9 3 3 meglátogatod a 9. épületet
De hiszen az a szolgád magánál van, nincs szüksége gyógyításra!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 34.]

be 9 3 4 meglátogatod a 9. épületet
De hiszen az a szolgád magánál van, nincs szüksége gyógyításra!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 34.]

10 TVP felszabadítása
Felszabadítasz 10 TVP-t a korábban félrerakottból. [-10 TVP-t használtál fel, maradt még 44.]

forduló vége
A siker aranyveretes öve segítségével 20 aranyat kerestél ebben a körben, és 4 TVP-t spóroltál meg. Torzul az idõ (-10 TVP, +1 kno).
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéd megduzzadt! Néhány duzzadt xenópetéd már óriásira nõtt! Óriásira nõtt xenó petéd nagy reccsenéssel szétnyílik, és valami fertelmes dolog kel ki belõle. Ha mindez nem lenne elég, a frissen kikelt xenókhoz egy sötét árny csatlakozik, a barlangod végében levõ nyílás mélyérõl! Ellenfeleid 2 xenomorf gyermek (#421).

*** 1. KÖR *** Megcélzod az 1. xenomorf gyermeket a Lhoal'zetan nyílpuskájával, és lõsz. Gránitbõr védi. (10 lövéstõl 575 ép-t sebzõdött.) Az 1. xenomorf gyermek kileheli lelkét. Néhány rövid kézmozdulat után a zafír kaletrich létrehoz egy dermesztés varázslatot. A 2. xenomorf gyermek megdermed. A sötét elf harcos felemeli az ében nyílpuskát, és a 2. xenomorf gyermek felé lõ. (3 találattal 0 sebzést okozott.) A gázelementál a 2. xenomorf gyermeket rohamozza. Az óriáspók a 2. xenomorf gyermeket rohamozza. A csúf gusztustalanság megközelíti a 2. xenomorf gyermeket. A gázelementál a 2. xenomorf gyermeket támadja. Az óriáspók a 2. xenomorf gyermeket támadja. A csúf gusztustalanság a 2. xenomorf gyermeket támadja.
*** 2. KÖR *** Magában motyogva, a sötét elf harcos létrehoz egy csendvarázst. A 2. xenomorf gyermek elkerülte a varázslatot. Megindulsz a 2. xenomorf gyermek felé. Már ott is vagy! A zafír kaletrich a 2. xenomorf gyermek felé mozog. Megtámadod a 2. xenomorf gyermeket. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (154 ép-t sebeztél). A zafír kaletrich a 2. xenomorf gyermeket támadja. A 2. xenomorf gyermek hörögve elterül.
[A csatában összesen 496 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az óriáspók: 0/0, a gázelementál: 25/0, a csúf gusztustalanság: 42/0, a sötét elf harcos: 0/0, a zafír kaletrich: 37/0.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+61%). Szolgáidnak 31% jut. Viszed, ami mozdítható: a harcos rövid tõre, egy díszes karkötõ és 126 arany. Fényes gyõzelmed után a barlangod alapos nagytakarításra szorul.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
*** Ebben a fordulóban 2 véletlen kalandot teljesítettél, így kalandor rangod nem változott.
Ebben a körben +2 galetki erõt és +37 hírnevet kaptál. A kör során összesen 4235 sebzést okoztál, és 1 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 25 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 38 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 538 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Re Born, egy az újjászületés glóriájában tündöklõ galetki férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: városlakók szintje (10. szint). Táplálkozásod: rovarevõ. Kalandor rangod: felderítõ (2.24). Ez a 298. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 20 (38) / 0.66
[2] IQ: 17 (24) / 6.14
[3] ügyesség: 14 (24) / 1.21
[4] egészség: 14 (18) / 2.65
[5] mágia: 18 (22) / 7.57
[6] gyorsaság: 91 (97) / 20.66
[9] Méret/ép: 304 (420) / 420
Min. méret: 213
Barlangméret: 305
PONTJAID
Varázspont: 314 / 210
Képességpont: 162 / 72%
Hõsi pont: 478 (30)
Tám.bónusz: 20%
Véd.bónusz: 63%
Galetki erõ: 1553 / 1188
Hírnév : 6692
Jóllakottság: 96%
Életkor: 17 / 27
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 408 (0)
Galetki gyõzelmek: 381 (0)
Torzsz. csaták: 2041 (8)
Torzsz. gyõzelmek: 1902 (7)
Leölt torzszülött: 3745 (11)
Pszi csaták: 182 (0)
Pszi gyõzelmek: 104 (0)
Ájulások száma: 69 (1)

A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: tudósjelölt (71)
Speciális képességeid:
+12 gyógynövények, +11 v.ital fõzés, +71% varázstárgy találására; 95%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak. Képességek gyorsabban fejlõdnek a harcban.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Látogass el hozzánk ha kevesebb, mint 10 hõsiesség pontod van. 2.) Oldj meg 50 fejtörõt az Õsök Csarnokában! [számláló: 1] 3.) 15 fordulón keresztül ne használj fel hõsiesség pontot!

HARCI SZAKÉRTELMEK
[13] elektr.lehelet: 33 (71) / 20.44 [15] regeneráció: 15 (26) / 1 [16] tüskés bõr: 14 / 1.10
[17] vastag bõr: 14 (23) / 0.89 [18] tûzimmunitás: 10 (24) / 1.06 [19] hidegimmunitás: 10 (23) / 0.29
[20] savimmunitás: 10 (38) / 3.02 [21] elkt.immunitás: 10 (29) / 3.08 [22] imm.mérg.gázra: 5 (37) / 0
[23] imm.ktkt.méreg: 20 / 0 [24] rezisztencia: 10 (19) / 0.22 [25] bûz: 16 (28) / 0.33
[26] lõfegyver: 91 (104) / 16.20 [31] áttörés: 0 (5) / 0 [33] manaformálás: 0 (6) / 0

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 10 / 0.69 [46] csapdaészlelés: 9 / 2.96 [47] zárnyitás: 10 / 9.91
[48] mászás: 10 / 7.23 [49] rugalmasság: 15 (21) / 1.48 [50] meggyõzõkészség: 12 (14) / 4.93
[51] transzformáció: 10 / 0.42 [52] auraészlelés: 14 (15) / 0.27 [53] ékszerészet: 10 / 7.92
[54] kereskedelem: 15 / 9.86 [55] szívósság: 35 (41) / 2.05 [56] varázsitalfõzés: 9 (20) / 4.72
[57] gyógynövények: 15 (27) / 2.91 [58] nyomkeresés: 10 / 3.03 [59] vezetõkészség: 9 (15) / 2.59
[60] pszi támadás: 22 / 1.32 [61] pszi energia: 23 / 1.37 [62] lopás: 6 / 0.54
[63] éberség: 10 / 3.47 [64] átokszórás: 17 / 4.52 [65] álcázás: 27 (25) / 1.82
[66] lopakodás: 10 / 1.54 [67] régészet: 22 / 10.48 [68] zene: 11 / 4.91
[69] tanulás: 17 (19) / 15.95 [70] idézés: 8 / 1.05 [71] javítás: 14 / 9.17
[72] építés: 18 (21) / 7.49 [73] felderítés: 9 / 6.02    

VÉGTAGOK
jobb mancs [100] méret: 1 (2) / 0.48 [101] szakért.: 7 / 3.31     az Õsök Szent Kardja
bal mancs [103] méret: 1 (2) / 0 [104] szakért.: 7 / 3.27     a káosz fekete lándzsája
jobb csáp [106] méret: 1 (2) / 0 [107] szakért.: 6 / 1.55     a káosz csábító tõre
bal csáp [109] méret: 1 (2) / 0 [110] szakért.: 5 / 0.04     arénarém karom
bal csáp [112] méret: 1 (2) / 0 [113] szakért.: 3 / 0.33     a káosz bíbor kardja

VARÁZSLATOK & PSZIK
[130] agyvihar: 17 / 0.64 [147] alkímia: 1 (2) / 0.72 [32] animáció: 7 / 1.50
[36] csábmosoly: 11 / 7.10 [42] csendvarázs: 5 / 0.06 [149] dimenziókapu: 12 / 0.06
[11] elektromos kéz: 1 (2) / 0 [48] ellenáll.megtörése: 7 / 2.86 [10] energiatüske: 4 (5) / 0.06
[160] esszenciaelnyelés: 15 / 5.45 [29] életszívás: 16 / 10.96 [168] fürgülés: 8 / 3.28
[172] gázpajzs: 5 / 0.08 [204] gondolatolvasás: 3 / 0.06 [17] gránitbõr: 16 / 0.31
[269] h.látó vérkutya észlelés: 10 / 0.88 [33] halál csókja: 4 / 0.12 [13] jégcsóva: 4 (5) / 1.06
[15] jégpajzs: 5 (6) / 1.50 [163] kineport: 10 (13) / 0.53 [154] kisebb erõpajzs: 8 / 2.72
[146] kontakt.õseiddel: 14 / 1.04 [294] kristályfókuszálás: 1 (2) / 0 [158] láth. észlelése: 8 / 6.44
[157] láthatatlanság: 9 / 6.12 [165] manafókuszálás: 7 (8) / 0.18 [162] mágikus csapda: 1 (2) / 0
[129] mentális robbanás: 15 / 0.95 [34] méregfelhõ: 7 / 0.24 [148] méregsemlegesítés: 9 / 4.25
[141] mérges csípés: 1 / 0 [153] nagyobb gyógyítás: 10 / 9.52 [133] pszi acéltorony: 10 / 0.42
[128] pszi csáp: 14 / 1.22 [171] savpajzs: 4 / 0 [30] sorvasztás: 4 / 0.12
[131] sz.áll.roncsolása: 10 / 1.30 [159] szellemidézés: 5 / 1.21 [176] szélpajzs: 5 / 4.04
[188] sziklaerõ: 4 (5) / 2.05 [150] tárgyvédelem: 4 (5) / 0 [167] tombolás: 9 / 3.01
[265] torzszülött észlelése: 20 / 2.50 [132] tudati méreg: 10 / 0.30 [256] tudattágítás: 14 / 0.18
[16] tûzpajzs: 1 (2) / 0.32 [14] vakító fény: 4 (5) / 0.06 [170] villámpajzs: 2 (3) / 0.68
[194] vízlélegzés: 6 (7) / 0        

T/V VARÁZSLATLISTÁID
1. lista (40%): 29 életsz                  

RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK
szélpajzs (5), láth. észlelése (8), méregsemlegesítés (9).


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] óriáspók 98/98 200% 190% 10 / 7 harcol
[2] gázelementál 158/158 200% 88% 11 / 0.06 harcol
[3] csúf gusztustalanság 89/89 200% 200% 11 / 1.62 harcol
[4] sötét elf harcos 80/80 200% 200% 12 / 1.38 harcol
[5] zafír kaletrich 96/96 200% 183% 4 / 1.67 harcol
lélekenergia rész 30% jóllakottság határ 0% gyógyítás: 7

MAKRÓID
1. Makró
tps 35
bsz 2
vv 154 176 158 148 188
v 159 5884 1
pv 4 8
p
2. Makró
bsz 3
b 1
kno 9 2
ad 10
be 9 5
pv 5
3. Makró
e 9 100
sza 1 20 99
szl 95
be 30
szl 30
p
4. Makró
mak 1
mak 2
mak 3
h 14 1 29 30 31
h 14 1 28 32 36
p
5. Makró
tpf 25
be 9 1 250
be 9 3 1
be 9 3 2
be 9 3 3
be 9 3 4

HARCI PROGRAMOD
1: Lõfegyver használata a harc 1. körétõl. Prioritás: 150.
2: Lõfegyver használata ha ellenfeled #1900. Prioritás: 200.
3: elektr.lehelet használata ha ellenfeled #1902. Prioritás: 160.
4: fürgülés v.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 164, és ha ellenfeled #1903.
6: elektr.lehelet használata a harc 2. körétõl, Prioritás: 155, és ha ellenfeled #226.
8: Közelharc támadás a harc 2. körétõl, Prioritás: 166, és ha ellenfeled #1903.
10: tombolás v.var. ha ellenfeled #1903, Prioritás: 162, és ha ellenfeled torzszülött, és ha a harc 1. köre van.
12: gránitbõr v.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 170, és ha ellenfeled #1901.
14: esszenciaelnyelés v.var. ha ellenfeled #1901, Prioritás: 175, és ha 1 vagy kevesebb ellenfél van, és ha a harc 1. köre van.
16: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #1904, Prioritás: 180, és ha 1 vagy kevesebb ellenfél van, és a harc 2. körétõl.
18: csábmosoly v.var. ha 1 vagy kevesebb ellenfél van, Prioritás: 181, és ha ellenfeled #1904, és ha a harc 2. köre van.


ELLENFÉL LISTÁK
1900: zombi mester (#80), tycharonid (#153), voharai szellem (#121), pusztító szójer (#154), mélységi ent (#133), zombi herceg (#140), nyálkapók (#190), zombi nagymester (#171), mutáns szójer (#174), orgling varázsló (#197), keyrasi démonlidérc (#207), zafír kaletrich (#177), sárkányszellem (#222), õsöreg élõ cseppkõ (#327), szirén fattyú (#223), manapoid figyelõ (#226), tektonikus atka (#217), szójer anyakirálynõ (#490), piromancer (#214), lidércszellem (#304), fehér amõba (#30), öreg szívó (#308).
1901: Oxata, az orgling (#484), X-1 (#493), bjöltreodrok nagyúr (#486).
1902: Selenia, a szirén fattyú (#492), mélységi gnóm (#10).
1903: lélektáncos (#227).
1904: daergaoth lord (#213), óriás kétfejû vérfarkas (#290).

FELTÉTELES PARANCSAID
GY 70 0 0 1 50 61 80 153; VI erõ:120% ép:20%; PV 5; BA 15152; TT 30; HE 1; PT 1; I 100 1 1 75; HU 8 6 500 30 16; HUA 1;

SPECIALIZÁCIÓD: Vezéregyéniség. (Szolgáid morálja a kör végén fele mértékben csökken csak, és az új szolga felfogadásához kisebb vezetõkészség kell. Valamivel nagyobb eséllyel találhatsz kalandban szolgát. A szolgák harcban kapott lélekenergiája megnõ.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #18 (7. épület), #22 (8. épület), #27 (1. épület), #29 (9. épület), #52 (20. épület), #213 (293. forduló), #276 (297. forduló), #323 (296. forduló), #481 (297. forduló), #335 (297. forduló).

SZÖVETSÉGED: Feltámadás Hírnökei (#15152). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg a 3168. karakternél van. Jelenleg a kiképzõközpont építésén dolgozol, eddig 146 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Monokonstrumatik Abarrun. Még 2 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 8 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a káosz õrült maszkja (#11454) * 1 a káosz sötét köntöse (#10614) 1 a káosz terjesztõjének köpenye (#19599)
1 a siker aranyveretes öve (#302) 1 a sün bronz mellvértje (#24897) * 1 bohókás szandál (#406)
* 1 Firandi kesztyûje (#625) * 1 hõsi babérkoszorú (#351) * 1 káoszkígyó vért (#271)
* 1 platina villámöv (#187) 2 szent templomi maszk (#232) * 2 xenóbõr pajzs (#614)

Ékszerek, kincsek
* 1 aréna adamantit érme (#441) * 1 a bénaság fülbevalója (#199) 1 a fõfelügyelõ érme (#609)
* 1 a káosz dalebgad karkötõje (#32304) 1 a káosz õrült fülbevalója (#11619) 1 a pók smaragdgyûrûje (#253)
* 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) * 1 adamantit karkötõ (#377) * 1 Akadémiai nyaklánc (#321)
5988 arany (#1) * 1 az áttörés rubingyûrûje (#378) 1 az Érzés Amulettje (#774)
1 Banyapók gyûrûje (#601) 1 bronz helyt. emlékérem (#313) 1 császári dekrétum (#254)
* 1 cseppkõ gyûrû (#234) 1 díszes karkötõ (#1242) 931 drágakõ (#2)
* 1 elementáris karkötõ (#348) 3 ezüst xenó embléma (#505) * 1 galetki érdemérem (#276)
1 hókristály (#485) 1 karmazsin tûzgyûrû (#338) 1 kék gömb (#143)
* 3 kvatáns fókusz (#611) 1 Laillia talizmánja (#319) * 2 Leanthil karkötõje (#610)
3 manapoid fülbevaló (#294) * 1 nilbongi kitûzõ (#311) * 1 ozin fülkarika (#211)
1 romfosztogató karkötõ (#408) 2 roxati üvegszem (#580) * 1 sárkányamulett (#292)
* 1 smaragd életkõ (#306) * 2 toronyõr gyûrû (#620) 1 Trix gyûrûje (#595)
2 uthanax talizmán (#335) 20 üvegszimbólum (#138) * 5 xenomorf bõrgyûrû (#613)
* 1 xenomorf csuklópánt (#498)

Felszerelés
1 a kétségbeesés tegeze (#635) 1 áldott oprasszum fókusz (#352) 1 antiõskõ (#206)
3 arany tóken (#764) 72 aranydukát (#437) 1 bajnoki oklevél (#273)
1 bunthar bõrdarab (#515) 3 dorony duda (#588) 4 ezüst tóken (#763)
2 fekete csuha (#586) 28 fekete dukát (#218) 1 furulya (#167)
1 idõtorzító kristály (#374) 3 izzó vörös tóken (#623) 1 javítókalapács (#401)
1 Kisebb Zan (#537) 14 Krónika (#783) 3 legendás tóken (#606)
1 orvosságos zacskó (#590) 4 platina tóken (#765) 2 rúvel fókusz (#350)
1 Tiume batyuja (#529) 3 Urgod kémszeme (#533) 1 varázsfigura töredék (#684)
1 varázskõ (#210) 1 Zarknod Szeme (#536)

Fegyverek
1 a harcos rövid tõre (#8052) * 1 a káosz bíbor kardja (#5829) * 1 a káosz csábító tõre (#26964)
* 1 a káosz fekete lándzsája (#4944) 1 a káosz hercegi íja (#24234) 1 a káosz irtózatos lándzsája (#26094)
1 a káosz papjának tõre (#19314) 1 a káosz végzetes íja (#28284) * 2 arénarém karom (#353)
* 1 az Õsök Szent Kardja (#380) 2 ében tündekard (#132) 1 Enyészmester (#217)
1 kõbalta (#18) 1 kõmûves kalapács (#250) * 5 Lhoal'zetan nyílpuskája (#608)
1 rozsdás kard (#131) 1 törp szekerce (#235)

Varázsitalok és füvek
1 a szívósság itala (#115) 1 arany gyógyital (#101) 1 arany manaital (#102)
1 bajnokok itala (#62) 2 bosszantás itala (#81) 1 csapdaészlelés itala (#65)
45 csótányláb (#25) 63 elfu moha (#33) 40 elonotichlan (#31)
2 energiaital (#82) 10 féregtüske (#42) 1 gránitbõr itala (#110)
77 gyilkos boróka (#27) 8 hatalom bíbor itala (#77) 17 hatalom kék itala (#58)
3 hónakkupók (#30) 44 hõsiesség itala (#52) 25 immunitás itala (#71)
6 kék manaital (#75) 6 kihívás itala (#68) 77 liánvirág (#24)
1 lila manaital (#83) 4 mágiaellenállás (#76) 64 mátekel gomba (#21)
31 mézfû (#29) 88 mitulen fû (#20) 29 muskil (#37)
9 nekrofun bimbó (#43) 56 parafû (#41) 4 pontosság itala (#72)
89 ragálygomba (#26) 62 rémcserje (#34) 29 sárkányvirág (#32)
26 sötét mák (#23) 2 szemani gomba (#36) 18 tejfonál (#28)
32 tokin kaktusz (#40) 76 üvegcse (#14) 1 védelem itala (#59)
77 velparaj (#35) 41 waarkin (#38) 54 winropu moha (#22)
59 xita uborka (#39) 6 zöld manaital (#63)

Egyéb kacatok
7 asztrálesszencia (#154) 51 barna manakõ (#149) 5 bíbor golyó (#396)
1 bolhedor szárny (#15) 2 duzzadt xenópete (#479) 23 elektronit (#141)
5 fókuszrubin (#337) 24 gólemagyag (#330) 3 húsevõ bibe (#151)
15 káoszkígyó pikkely (#230) 7 krakolich csont (#397) 17 kristályfatty por (#403)
11 maerju koponya (#336) 14 mandibula (#157) 3 nordkristály (#146)
2 óriási xenópete (#480) 75 õsi relikvia (#17) 15 pirgamit (#152)
4 ratifikátor agy (#236) 11 smaragd esszencia (#229) 1 szellem ektoplazma (#426)
1 szirénhaj (#293) 103 szójer csáprágó (#231) 1 szuvas cápafog (#416)
1 vérkutya trófea (#683) 2 xenópete (#278) 1 xorex fûszer (#329)

A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat.


Bankbetéted: 99967 arany.
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a mentát jáde karkötõje #12944 (18), átlátszó köntös #1152 (3).

Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 a sün bronz mellvértje (#24897), 1 immunitás itala (#71), 1 óriási xenópete (#480), 3 hónakkupók (#30), 1 hõsiesség itala (#52), 4 aranydukát (#437), 1 bajnokok itala (#62), 2 fekete dukát (#218), 1 a harcos rövid tõre (#8052), 1 díszes karkötõ (#1242), 3 csótányláb (#25), 3 sötét mák (#23), 1 rozsdás kard (#131), 1 kõbalta (#18), 1 a káosz irtózatos lándzsája (#26094), 2 parafû (#41).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 117 arany (#1), 1 tejfonál (#28), 1 duzzadt xenópete (#479), 2 muskil (#37), 1 energiaital (#82), 1 üvegcse (#14), 1 sárkányvirág (#32), 1 a bérmágus bíbor láncinge (#17232), 1 a majom fekete csizmája (#14172), 1 narancs gyógyital (#80).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
16  
17  
18  
19  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



VÖRÖS FIVÉR (348. LÉNY)
A vörös fivér, bár mindenben ellentéte a kék fivérnek, mégis, vér szerinti ikertestvére! Míg a kék a hidegnek parancsol, addig a vörös fivér a tüzet uralja. Persze neked mindegy, hogy megtámadva õket, a kék fivér hidegaurája fagyaszt össze, vagy a vörös fivért nyaldosó lángok égetnek meg... Ha küzdesz velük, ki kell használni gyenge pontjukat: azaz, hogy a tûz és jég ritkán fér meg egymással. Ha belehajszolod õket abba, hogy egyszerre használják ellentétes varázslataikat, az valószínûleg rájuk nézve is katasztrofális következményekkel jár...



FAIRLIGHT SIPKÁJA (265. TÁRGY)
Õsi, legendás varázstárgy ez e csúcsos varázslósipka. Kék bársony felületére ezüst mintákat hímeztek. Minden elemi mágus errõl a relikviáról álmodik, hiszen elemi varázslataid szintjét eggyel megnöveli, sõt, azt suttogják, a nagyobb hatalmú galetkik még ennél is nagyobb bónuszt élvezhetnek. A sisak emelett +6% védekezést ad. Persze, egy ilyen hatalmas és díszes fejfedõben nem igazán lehet sumákolni - amíg viseled, lopás szakértelmedre -2 -t, lopakodás szakértelmedre -1 -et kapsz.


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.