Vissza a Főoldalra
 
Hatalom Kártyái

2025-től a kétszínű lapoknak csak az egyik színét kell figyelembe venni pakliépítéskor. Legyen ez érvényes az 1 és 2 színű versenyekre is?

1) Igen
2) Nem
3) Tartózkodom

(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
További szavazások...
Fórum a témához...

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kártyái - Moa civilizáció november 30.
Alfa menü – Druidák október 15.
Alfa menü – Boszorkányok október 15.
Alfa menü – Tengeri rablók október 15.
Alfa menü – Mágusok október 15.
Alfa menü – Felfedezők október 15.
Alfa menü – Kereskedők október 15.
Zén Legendái: Varázslatok szeptember 21.
A pillanat képe
Jármű rigó
(Shadowrun archetípus)
Küldd el képeslapként!
Akár volán, akár botkormány, a rigó el tudja vezetni. Ha nem ismeri a járművet, akkor is.
Nézz szét a galériában!
Új webshop
Szavazás: új kétszín szabály
Moa civilizáció előrendelés: 2024.11.15-től.
Kalandozók Versenye 3.
Társasjátékok Ünnepe 2024. November 16.

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020

A lista folytatása...
Jégmágus kt. alakulna (9375)
Lapötletek (65040)
TF help (6745)
Moa civilizáció előrendelés: 2024.11.15-től. (3)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8233)
Szavazás: új kétszín szabály (13)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Csillagpermet 279. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. nov. 18. 9h:43'
EZ A 279. JÁTÉKHETED, 279. FORDULÓD
280. játékheted kezdete: nov. 25.
A következõ fordulódat legkorábban
a 280. játékhéten tudjuk betáplálni.
KALANDOZÓ: #3879
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 86
Extra forduló: 1

CSILLAGPERMET KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [173,83] koordinátán. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hûségérmédet. Kifizetted a megvett 1 életköves gyûrût (2250 arany), 1 lidérckoronát (900 arany), 1 cápabõr csizmát (310 arany), 1 ryuku vállvédõt (1210 arany), 1 Raia pallosát (350 arany). Átveszed a sikeresen eladott 1 xirnox szív (eladási ár: 98 arany, ebbõl a kezelési költség: 7 arany), 1 xirnox szív (eladási ár: 99 arany, ebbõl a kezelési költség: 7 arany), 1 párducbõr övtáska (eladási ár: 1222 arany, ebbõl a kezelési költség: 97 arany) ellenértékét. Nyárizápor átutalt a bankszámládra 7134 aranyat a táborozásod 2. napján. Nyárizápor, amikor összefutottatok, adott neked egy moa varázsdobozt és 4 deus ex machinát. A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) troll dorongot (ld. enc.) és teknõcpajzsot (ld. enc.). Kellemes álmot látsz, együtt vagy szüleiddel. Még egész kis baba vagy, rá sem ismersz magadra, mégis bizonyosan érzed, Te vagy az a gyermek, mely fölé oly boldogan hajolnak. Apád apró figurát nyom csöppnyi kezedbe - az imént faragta egy darab rát-fából. Édesanyád éppen azt igyekszik elmagyarázni, mi volt az a fekete szõrcsomó, mely az imént tûnt el egy föld alatti lyukban. De eljõ a reggel, és felébredsz. Kipihenten indulsz utadra, de elhatározod, meglátogatod szüleidet. A teremtés zsákja létrehozott 1 ezüstdarabot. A teremtés zsákja létrehozott 1 mákrózsa virágot. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+98 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+164 varázspont.) Idõt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltõdnek. (+49 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A madárkád varázsol rád: Készen állsz a tudatokba való behatolásra. Karizmatikusabbá váltál. A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [A két forduló között 5 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)] Sokat keresgéltél, hátha találsz egy quwarg harcos fészket vagy búvóhelyet. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy vakító fény varázslatot. Ellenfeled vakon tántorog! Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos bal középsõ lábát. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a quwarg harcos torát. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal épp hogy eltalálod a quwarg harcos jobb oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A quwarg harcos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kiváló munka volt (+27 varázspont). 1021 tapasztalati pontot kaptál. [7 pontot használtál fel, van még 420.]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 88. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 418.] Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 418.] Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókõ). [0 pontot használtál fel, van még 418.]

* 2. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 78. varázslatot a 4. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókõ). [0 pontot használtál fel, van még 418.] Szupersebesen mormolsz. [-7 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 416.] Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészültél az aurák kilesésére. [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 414.]

* 3. KP: energia fejlesztése 3
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-3 TU.] A befejezéshez még 905 TU szükséges. Egészséged TF-elõdött. (+1 egészség.) [30 pontot használtál fel, van még 384.]

* 4. KP: használod az 1269. tárgyat
Belenézel a kaleidoszkópba. A különbözõ fényû üvegszilánkok hatására rögtön transzba zuhansz. Az idõ dimenziói teljesen összekuszálódnak körülötted. (+10 TVP.) Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [3 pontot használtál fel, van még 391.]

* 5. KP: t. energia kisütése: 285 3
Elõveszel 3 mákrózsavirágot, s halk imádkozás közben istennõd segítségét kéred az elõtted álló kalandok átvészeléséhez. Halk lobbanással eltûnik az áldozat, jelezvén, Elenios meghallgatta fohászodat! (a forduló végéig: +3 szerencse, +3 védelem). [0 pontot használtál fel, van még 391.]


t 766 1 támadod a 766. szörnyet
FT 766 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 391.]

fkt 403 3 1 felt. készítesz a 403. tárgyat (3 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 391.]

av 13 alakváltás 13
Oké, álcázod magad a táborozás alatt. [3 pontot használtál fel, van még 388.]

szk 201 keresed a 201. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy quwarg harcost. [0 pontot használtál fel, van még 388.]

v 83 elmormolod a 83. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erõvel telik meg. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 385.]

v 96 143 61 elmormolod a 96. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kitörni készülõ energia már az ujjaidban is van! Elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELÕTTI TÉRKÉPED

(173,83) quwarg harcos (#201)

[143,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy fõutcát. Oldalt pillantva, meglátsz egy fekete lótuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy sárkánytanyát. Észreveszel egy borkonyó cserjét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyöngymangó bokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 1700 TVP épült bele.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. A következõ épületeket látod: egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.). Eladsz 1 igazgy. fülbevalót 20 aranyért. [-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 375.]

be 701 bemész a 701. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a lesõnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend fõnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlõdtél. Egy kis gyakorlás még, és megvan a következõ szint! Elbúcsúzol a szerzetesektõl, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 370.]

be 701 bemész a 701. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a lesõnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend fõnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlõdtél. Egy kis gyakorlás még, és megvan a következõ szint! Elbúcsúzol a szerzetesektõl, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 365.]

be 701 bemész a 701. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a lesõnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend fõnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlõdtél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 harcmûvészetek). Egy új fogást sajátítottál el: A Villámkéz technikáját. (ld. enc.) Elbúcsúzol a szerzetesektõl, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 360.]

ve 705 1 megveszed a 705. tárgyat 1
Vásároltál 1 kobudera csontot. 8 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 360.]

kt 711 elkészíted a 711. tárgyat
Itt nincs lápi hajlék, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy csontamulettet kaphass. [0 pontot használtál fel, van még 360.]

le 373 223 leveszed/lerakod a 373. tárgyat a 223. tárgyat
Leveszed az Eldaran karkötõjét. Lehúzod az ujjadról a smaragd védõgyûrût. [0 pontot használtál fel, van még 360.]

kf 1330 832 531 kézbeveszed/felveszed az 1330. tárgyat a 832. tárggyal az 531. tárgyat
Ezt a tárgyat kizárólag gnóm fajúak használhatják. [0 pontot használtál fel, van még 360.] Leveszed a varkaudar csizmát, majd felhúzod a cápabõr csizmát. Leveszed a kvazár sisakot, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 360.]

kf 1572 1323 711 kézbeveszed/felveszed az 1572. tárgyat az 1323. tárggyal a 711. tárgyat
Az ujjadra húzod az életköves gyûrût. A válladra helyezed a ryuku vállvédõt. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 360.]

h 1133 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul elõtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következõ kör elejéig megnõtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 340.]

kno 16 képesség-növelés 16
Elegendõ tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a kar.lapon * jelöli.) [0 pontot használtál fel, van még 340.]

p 112 használod a 112. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Kiengeded magadból a pszi-gyûjtés pszi képességet. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségû szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-16 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetõen újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve teljes õrület. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetõen fejlõdött. (+7 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] [30 pontot használtál fel, van még 310.]

ff 426 28 felt. fegyverváltás: 426 28
Felt. fegyverváltás: << Raia pallosa << ököl. [0 pontot használtál fel, van még 310.]

hu 49 57 277 hulladék: 49 57 277
Hulladék, ezért nem gyûjtesz kígyóbõr kesztyût. Hulladék, ezért nem gyûjtesz bõrsisakot. Hulladék, ezért nem gyûjtesz rejtõköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 310.]

hu 8 94 190 hulladék: 8 94 190
Hulladék, ezért nem gyûjtesz szöges bunkót. Hulladék, ezért nem gyûjtesz bronzhegyû nyilat. Hulladék, ezért nem gyûjtesz mérg. vas dobónyilat. [0 pontot használtál fel, van még 310.]

hu 158 192 180 hulladék: 158 192 180
Hulladék, ezért nem gyûjtesz ezüst karkötõt. Hulladék, ezért nem gyûjtesz gyöngysort. Hulladék, ezért nem gyûjtesz ezüst gyûrût. [0 pontot használtál fel, van még 310.]

m 7 1 mozogsz északnyugatra, északkeletre
[142,60] Még mindig a városban vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy fõutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Észreveszel egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy pézsmatököt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy csillagbozótost. Oldalt pillantva, meglátsz egy fekete kaktuszt. Látsz egy morgud hagymatövet.
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 1 fokhagymát. [Rahn ékkõ:] 675 tapasztalati pontot kaptál. Egészséged TF-elõdött.

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erõt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezõre. Hushhh, elteleportálsz! [173,83] Síkság, továbbra is csak síkság. Megérezve a magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy élõholt quwarg. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 98 életpontot sebeztél. Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az élõholt quwarg torát. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az élõholt quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kiváló munka volt (+34 varázspont). 1306 tapasztalati pontot kaptál. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szekérkaravánt. Délkeletre tart. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtõzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledõ szörny egy Kitaszított. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekezõ varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 45 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiaspirál varázslatot lõ rád. 96 életpontot vesztettél. Teli erõbõl hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a Kitaszított testét. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Kitaszított bal vállát. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal párszor súrolva eltalálod a Kitaszított jobb lábát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 68 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. Ki energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel többször eltalálod a Kitaszított testét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a Kitaszított jobb vállát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a Kitaszított minden csapását hárítanod. (4 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Isteni hited kicsit megrendült! A Kitaszított szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 gyöngymangó, egy sárga erõöv és egy ezüst karkötõ, ezenkívül 1 trikornis nyereg (ld. enc.). Jutalmad nem marad el (+34 varázspont). Eldobod az értéktelenné vált fagymágus trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes Kitaszított trófeát. 3990 tapasztalati pontot kaptál.

(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+91 életerõ). [-15 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+86 életerõ). [-15 varázspont.] [38 pontot használtál fel, van még 272.]

h 1167 14 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag mákrózsafõzetet támad kedved fõzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Teljesen elbódulsz a hatásától. 540 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 271.]

kt 392 elkészíted a 392. tárgyat
Legyártottál 1 mászó-karperecet. [Rahn ékkõ:] 2700 tapasztalati pontot kaptál. Egészséged TF-elõdött. [40 pontot használtál fel, van még 231.]

kf 816 kézbeveszed/felveszed a 816. tárgyat
A csuklódra húzod a halálhozó karkötõjét. [0 pontot használtál fel, van még 231.]

be 1215 15 bemész az 1215. épületbe
Úgy döntesz, hogy a karavánnal tartasz. Közelebb lépsz egy szekérhez, és felkéredzkedsz rá. A háromkezû mutáns, aki a jármû elé kötött lovakat hajtja bólint, szállj csak fel. Keresel magadnak némi helyet a szekér hátuljában, és kényelmesen elhelyezkedsz. A karaván délkeletre indul. 9 mérföldre az indulási helytõl (ritka erdõben): van itt egy tûzrakó hely; 12 mérföld zötykölõdés után (síkságon): van itt egy márványtorony; 24 mérföldre az indulási helytõl (bozótos területen): van itt egy grok-képzõdmény; 27 mérföld megtétele után (síkságon): van itt egy kristálypalota; 33 mérföld megtétele után (hegyszirtek között): van itt egy törpe bánya, egy kolostor; 36 mérföld megtétele után (alacsony hegységben): néhány tüskés harci gromakot pillantasz meg, a karaván megtámadását fontolgatják, de végül inkább nem teszik. És végül elérkezel a karavánnal közös utazásod végére. Leszállsz a szekérrõl, búcsút intesz nekik, majd szemügyre veszed, hol is vagy éppen. [30 pontot használtál fel, van még 201.]

AZ UTAZÁS MEGKEZDÉSE ELÕTTI TÉRKÉPED

(173,83) quwarg harcos (#201), élõholt quwarg (#202), délkeletre tartó szekérkaraván (#1215), Kitaszított (#962)

[188,98] Síkság, továbbra is csak síkság. A távolban sakálok üvöltenek. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kristálypalotát. (ld. enc.)
(Vándorcirkusz:)
Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmibõl. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integetõ embereket. - Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Elveszi a belépõre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva elõreenged. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés). Egy eldugott sátor elõtt egy kis asztal fölé görnyedõ alakot pillantasz meg. Az árnymanó felnéz közeledtedre, és kihívó tekintettel feléd mutatja a kezében szorongatott kártyapaklit. Játszani akar. Bólintasz, majd leülsz vele szemben az asztal túloldalára. Hamar kiderül ellenfeledrõl, hogy nem kispályázik. Látni akarja, hogy van nálad elég pénz. Még csak az kellene, hogy aggódjon! Egyesével leszámolsz 100 aranyat magad elé az asztalra. 1. kör: Megnézed a kezedbe kerülõ lapokat: 2 Ellenvarázslat, 1 A bajnok manifesztációja, 1 Orzag bilincse, 1 Tisztítótûz. Ez egy pár! Az árnymanó emel a téten. Tartod. Látszólag elégedetten tovább emel. Elgondolkozol, érdemes-e kockáztatni. Inkább nem. Feladod. 675 tapasztalati pontot kaptál. 48 arannyal könnyebben hagyod ott nevetõ ellenfeled. Hirtelen a szirén labirintusát rejtõ sátor bukkan fel az orrod elõtt. Kedved támad újra próbára tenni tudásod és szerencséd. Átadod az ajtónál álló férfinak a tárgyaidat, majd belépsz az útvesztõbe. Egy kör alakú terem falai közt állsz, minden égtáj felé egy járat vezet tovább. Kezdeti magabiztosságod rohamos mértékben alábbhagy, amint egyik úton sem jársz sikerrel. Vagy lezárt falba ütközöl, vagy a választott folyosó egy másik járaton keresztül visszavezet a kiindulási pontra. Bosszúsan adod fel. 675 tapasztalati pontot kaptál. A férfi, aki a sátorba engedett, szomorúan megjegyzi: - Még egy kalandor, akinek nem sikerült. - Elteszed a tárgyaidat, majd megígéred, hogy egyszer még visszatérsz. [20 pontot használtál fel, van még 181.]

v 96 186 106 elmormolod a 96. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Energia árad testedbe. Megidézted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELÕTTI TÉRKÉPED

(188,98) kristálypalota (#401)

[186,106] Lakott területre érkeztél. A következõ épületeket látod: egy vegyesbolt (617. épület.) és egy fegyverbolt (620. épület.). Eladsz 2 bakkura csizmát 22 aranyért, 1 bõrsisakot 5 aranyért, 1 bronzhegyû nyilat 5 aranyért, 1 bronzpengét 12 aranyért, 1 csontszablyát 2 aranyért, 8 kígyóbõr kesztyût 40 aranyért, 3 mérg. ubuk tüskét 6 aranyért, 2 mérg. vas dobónyilat 20 aranyért, 1 rejtõköpenyt 14 aranyért, 2 sallank nyilat 6 aranyért, 2 szöges bunkót 20 aranyért, 3 szöges páncélt 72 aranyért, 1 sárga erõövet 25 aranyért. [-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 171.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[187,106] Még mindig a városban vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy templomot. Raia hívõi építették. Vízcsobogást hallasz magad elõtt: egy szökõkút! Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy félig kész királyi emlékmûvet. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 23700 pontot kell rákölteni.) (ld. enc.) Felfedeztél egy Vlagyimir szobrát. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Hmm, csak egy õrült varázsló. Ettõl nincs semmi félnivalód. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Egy láthatatlan védekezõ rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lõsz. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhõ II varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tûzgolyó varázslatot lõ rád. 19 életpontot vesztettél. Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja az õrült varázsló törékeny testét. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a Raia pallosát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {KCC:} Raia pallosával kegyetlenül összevagdalod az õrült varázsló törékeny testét. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod az õrült varázsló bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az õrült varázsló újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következõ kincseket találtad: 2 fekete gyöngy és egy manifeszt.nyúlvány. Jutalmad nem marad el (+34 varázspont). 2020 tapasztalati pontot kaptál.

(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+93 életerõ). [-15 varázspont.] Itt található a legendás királyi palota. A hat méter magas, díszes vaskerítés mögött meseszép kertet pillantasz meg. A változatos állat formájúra vágott bokrok, csodálatos virágoskertek között szigorú tekintetû palotaõrök járkálnak. A palota három emeletes, szikrázóan fehér márványlapok borítják, tizenkét tornya tör az ég felé. Az erkélyeket különbözõ faragott szörnyfigurák tartják, az ablakok rajzolatát kiváló mesterek rakták ki mormeudi színes üvegbõl. Meseszép az egész, méltó Boraxhoz, a birodalom uralkodójához! A fényûzés netovábbja, hogy a királyság mindhárom nagyvárosában megtalálható egy ugyanilyen palota, hogy a király bármelyikbõl irányíthassa az országot szükség esetén. (652. épület.)

(Továbbmész...) [188,106] Még mindig a városban vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy templomot. Tharr hívei emelték. Tátott szájjal bámulsz egy hatalmas és igen különös épületet. Egy óriási, zöld kupola, magas kéményekkel, amelyekbõl sárgás füst pöfög elõ sûrû pamacsokban. A bejáratokon emberek mászkálnak ki-be, óriási kupac pirkitet tolva maguk elõtt vagy különös, csillogó tárgyakat hordozva. A bejárat fölött feliratot látsz: KVAZÁR KOHÓ. (629. épület.) Ezen kívül van itt egy fegyvermester háza (632. épület.).

(Továbbmész...) [189,106] Még mindig a városban vagy. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy õrült varázsló. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekezõ varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Egy pszi ragyogás varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pszi ragyogás. Semmi eredménye! Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja az õrült varázsló bal lábát. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a Raia pallosát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Raia pallosával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az õrült varázsló testét. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal kissé megkarcolod az õrült varázsló hosszú szakállát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az õrült varázsló nem hagy pihenõt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az õrült varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tûnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 7 spiritusz és egy fokhagyma. Kiváló munka volt (+34 varázspont). 2020 tapasztalati pontot kaptál. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy csodák kútját. [29 pontot használtál fel, van még 142.]

hh 1096 1096 10966 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Látomásod támad. Egy zöld fûvel benõtt réten állsz, a közelben mindenütt a Földanya teremtményei szaladgálnak. Mielõtt véleményt alkothatnál a helyrõl, különös dologra leszel figyelmes a lábaidnál. Jobban szemügyre veszed, mi az: 17 ovimon-bogyó. Miután ruhád alá rejtetted, az illúzió egycsapásra szertefoszlik, és újra a kút elõtt találod magad. (A tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Gyors hálát rebegsz az égieknek a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 138.] Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Hirtelen meglódul a lábad alatt a talaj, és egy étkezõben találod magad. Egy asztalnál ülsz, melynél a legelképesztõbb formába bújt alakváltók az asztaltársaid. Hangosan csócsálják az ízletes falatokat a tányérjaikról. Csak te nem eszel, nem érted mi ez az egész... Aztán megérkezik a pincér és megkérdezi, hozhat-e még valamit. Miközben megrázod a fejed, felnézel rá, és szíved kis híján azon nyomban leáll. A pincér egy triklem drakolder... Földbe gyökerezett lábbal állsz a kút elõtt. Nem tudod hova tenni ezt a látomást, bár annyira élethû volt. 27554 tapasztalati pontot kaptál. Remek hangulatba kerülsz, és gyors imát mormolsz a megtörtént eseményekért. [4 pontot használtál fel, van még 134.] Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Hirtelen tûnik el a bicegés, ami a legutóbbi csata óta kíséri utadat. (+6 életerõ.) Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [4 pontot használtál fel, van még 130.]

hh 1096 1096 10966 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Pár pillanat elteltével csoda történik: a környezet megváltozik, mindent élesebben látsz, minden mozdulat könnyedebb, mint elõtte volt. (+3 védettség forduló végéig.) Remek hangulatba kerülsz, és gyors imát mormolsz a megtörtént eseményekért. [4 pontot használtál fel, van még 126.] 1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Megjelenik elõtted a kút szelleme. Elmondja mi az, amit még nem árt, ha tudsz a zárnyitás szakértelemrõl, utána magadra hagy, hogy töprenghess a dolgokon. (Szakértelmed 15 százalékkal nõtt.) Le sem tudod törölni az elégedett mosolyt az arcodról. [4 pontot használtál fel, van még 122.] Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Végtagjaid pár pillanat alatt könnyedebbé, jobban koordinálhatóbbá válnak. (+3 erõ forduló végéig.) Remek hangulatba kerülsz, és gyors imát mormolsz a megtörtént eseményekért. [4 pontot használtál fel, van még 118.]

hh 1096 1096 10966 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Egy õrjárat halad el melletted. Mivel élénk érdeklõdéssel arcukon méregetnek, odabiccentesz nekik. Az egyik katona közelebb lép, és mond valamit. Aztán mindannyian továbbhaladnak. Csak most van idõd eltöprengeni azon, mit is hallottál: "Eránia hátasállata jelenleg egy sullár." Hihetetlen, hogy ezt pont így kell megtudnod. Na de ha már így alakult, elégedett vagy a hallottakkal. [4 pontot használtál fel, van még 114.] A behajított aranyérme visszhangozva ütõdik a kút belsõ falának. Semmi nem történik... de aztán, néhány ákombákomot veszel észre a kút padkáján. Egybeolvasva értelmes mondatnak tûnnek. Központi témájuk a csapdakészítés. Végigböngészed, mi az konkrétan, és lám, a szavak tudnak neked újat mondani. (Szakértelmed 5 százalékkal nõtt.) Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [4 pontot használtál fel, van még 110.] 1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Már épp beletörõdnél, hogy a kút most nem tesz csodát, amikor a hátad mögött álldogáló kalandozó felhívja a figyelmedet a kút felett apró felhõcskében lebegõ vérvörös betûkre: "Ha már elég kiforrott vagy a mágia használatában, a Sötét Ceremóniát ne felejtsd el elsajátítani. Ez a papi varázslatok egyike." Örömmel fogadod az információt. Késõbb még jó lehet valamire. [4 pontot használtál fel, van még 106.]

hh 1096 1096 10966 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Babonából elõbb összedörzsölöd két tenyered, majd elõkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Egy edzõteremben eszmélsz, ahol csak ketten vagytok. Te és a kobudera mestered. A legkülönfélébb alakzatok garmadáját sajátítod el, röpke másodpercek alatt, majd megkíméled oktatód életét is, mikor a tesztcsatában a földre kényszerítetted... Mint valami látomásból felébredve, újra ott találod magad, ahol az egész kezdõdött, a kút padkájának támaszkodva. Túl valóságos emlékeid vannak az eseményekrõl. 5072 tapasztalati pontot kaptál. Felvillanyozódva indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 102.] Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Vársz pár pillanatig, de nem történik semmi... Már épp fordulnál el, amikor észreveszed a kút padkáján fekvõ tárgyat. Közelebb lépsz, és beazonosítod: ez egy Niagren pálcája. Hurrá, ez most már a tied. (ld. enc.) Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [4 pontot használtál fel, van még 98.] Babonából elõbb összedörzsölöd két tenyered, majd elõkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Egy pillanatra mély transzba esel a zümmögõ hangtól, amit a kút áraszt magából. Aztán magadhoz térsz, és megállapítod, tested mágikus energiákkal töltõdött fel. (+9 varázspont.) Elégedetten mosolyodsz el. [4 pontot használtál fel, van még 94.]

hh 1096 1096 10966 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Álmot látsz. Egy ismeretlen, de vonzó férfi hajol feléd, majd vékony kezeivel végigsimítja tested minden porcikáját. Beleborzongsz a mozdulatba, és érzed, ahogyan sejtjeid vad bizsergéssel életre kelnek. Aztán apró csókok következnek, leginkább a leglágyabb testrészeiden. Aztán... Megrázod a fejed, mikor észreveszed, újra a kút elõtt állsz. Még ha csak egy álom is volt, testedben továbbra is érzed azt a késztetõ bizsergést. 5156 tapasztalati pontot kaptál. Vigyorogva sétálsz odébb. [4 pontot használtál fel, van még 90.] Babonából elõbb összedörzsölöd két tenyered, majd elõkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Elõször csak lenyûgözve állsz ott, és azt bámulod, ahogy egy szivárványszín sugárnyaláb elõtör a kútból, és a testedbe csapódik. Mágikus aurád bizonyos mértékig feltöltõdik tõle. (+9 varázspont.) Felvillanyozódva indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 86.] Babonából elõbb összedörzsölöd két tenyered, majd elõkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Egy õrjárat halad el melletted. Mivel élénk érdeklõdéssel arcukon méregetnek, odabiccentesz nekik. Az egyik katona közelebb lép, és mond valamit. Aztán mindannyian továbbhaladnak. Csak most van idõd eltöprengeni azon, mit is hallottál: "Azért szeretik a kalandozók a Vlagyimir gyûrûjét, mert viselése erõt növel." Hangosan felnevetsz. Képtelen információnak tartod, nem sok valóságtartalma lehet! [4 pontot használtál fel, van még 82.]

hh 1096 1096 10966 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielõtt a kútba hajítanád. Váratlanul néhány sebed beforr. (+5 életerõ.) Felvillanyozódva indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 78.] Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Most, hogy ilyen közel léptél a kúthoz, veszed csak észre, hogy a belsõ oldalára egy felirat van vésve. Ah, biztos csak egy Közös Tudat protezsálja magát ilyetén módon, gondolod, de azért, hogy tévedésed kiderülhessen, elolvasod a szöveget: "A következõ varázslat, amit megtanulsz a megifjodás legyen! Ez a varázslatok egyike." Elraktározod magadban az információt, hátha késõbb tudsz még vele valamit kezdeni. [4 pontot használtál fel, van még 74.] Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Csupán egy pillanat telik el, és csoda történik: minden eddig sajgó sebed egy csapásra beforr. (+37 életerõ.) Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [4 pontot használtál fel, van még 70.]

hh 1096 1096 10966 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Babonából elõbb összedörzsölöd két tenyered, majd elõkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Valami arra késztet, hogy megragadd a kút peremét, és beleugorj. Egyáltalán nem zuhansz le, mint ahogy várható volt, hanem lebegni kezdesz. Ebben a furcsa állapotban, mintha egy burokban lennél, leírt szavak tömegét látod. A szavak pedig mondatokká állnak össze. Amint elolvasod az elsõt, újra a kút elõtt találod magad. A mondat így szólt: "Innen keletre 141, északra 114 mérföldre egy hájas okerón haldoklik. Még most is véres csíkokat húz maga után a szerencsétlen." Hát ezt nem felejted el egyhamar. Fontos információ! [4 pontot használtál fel, van még 66.] Babonából elõbb összedörzsölöd két tenyered, majd elõkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. A kút szelleme megjelenik elõtted. Anyagtalan kezeit kinyújtja feléd, és fejed köré kulcsolja. Érzed, ahogyan kiadod magadból azt a rengeteg információt, amit odabent õrzöl. Aztán a jelenség visszahúzódik, csupán egy hasznos információt hagyva hátra számodra: "Higgadt kegyetlenségérõl híres Bronzszakállú Holg pillanatok alatt miszlikbe aprított egy fagymágust." Vicces, hogy ezt pont így kellett megtudnod. Na de pont ezért nevezik a csodák kútját csodák kútjának. [4 pontot használtál fel, van még 62.] Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Rövid várakozás után láthatatlan kezek közelebb taszítanak a kút padkájához. Pont, hogy a belsejébe nézhess, ahol pont elérhetõ magasságban 6 óndarab lebeg. Elégedetten konstatálod, hogy ez mind a tied. Elégedetten mosolyodsz el. [4 pontot használtál fel, van még 58.]

hh 1096 1096 10966 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Pár pillanat múlva kasztroplanáris energiáid feltöltõdnek. (+3 tudatpont.) Szerencsésnek érzed magad a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 54.] Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielõtt a kútba hajítanád. Bizsergetõ érzés vándorol végig testeden, mintegy mindenhol megacélosítva azt. (+3 védettség forduló végéig.) Öröm és elégedettség lesz úrrá rajtad. [4 pontot használtál fel, van még 50.] A behajított aranyérme visszhangozva ütõdik a kút belsõ falának. Pár pillanat múlva a rejtõzködés vadonatúj dimenziói tárulnak fel elõtted: új ötletek, új fogások, új szemléletek. (Szakértelmed 13 százalékkal nõtt.) Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [4 pontot használtál fel, van még 46.]

hh 1096 1096 10966 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. A világ hirtelen változik meg körülötted. Magadat látod öregen, gyerekeid társaságában, amint egy tanyán, visszavonulva élsz. Az istállóban egy gnóm szolgáló vigyáz a lovakra, unokáidat egy sunyi árnymanó szórakoztatja HKK kártyatrükkökkel... Aztán a látomás eltûnik, a kút szelleme pedig nyájas hangon megszólít. Azt kérdi, mit szeretnél tudni. Nos, valami okosat kellene kérdezni. A kimondatlan kérdésedre a szellem elnyújtott hangon válaszol, mielõtt még eltûnne. "Nem egy hõs köszönhette a hírnevét annak, hogy ismerte a sivatagi vihart. Ez egy a varázslói támadó varázslatok közül." Elraktározod az információt magadban. Ideje lesz utánanézni, valóban igaz-e az állítás. [4 pontot használtál fel, van még 42.] Elõkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Felkapod a fejed, amikor egy éles hang tölti be a teret. Ránézel a mögötted álldogáló kalandozókra, akik szintén a kút csodás hatásának kipróbálására várnak, de azok mintha semmit sem hallanának. Akkor jobb lesz, ha odafigyelsz a hangra, mit is mond: "A statisztikák azt bizonyítják, hogy a tûzvarázslók elõszeretettel tartanak Zu'lit fülkarikáját maguknál." Elraktározod az információt magadban. Ideje lesz utánanézni, valóban igaz-e az állítás. [4 pontot használtál fel, van még 38.] Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Eddig azt hitted, van egy téma, amirõl már senki semmi újat nem tud neked mondani, ez pedig a versengés. Tévedtél, ezzel kapcsolatban támad néhány kreatív ötleted, amit késõbb majd felhasználhatsz. (Szakértelmed 8 százalékkal nõtt.) Remek hangulatba kerülsz, és gyors imát mormolsz a megtörtént eseményekért. [4 pontot használtál fel, van még 34.]

m 2 3 3 mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erõt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezõre. Hushhh, elteleportálsz! [188,98] Szûnni nem akar a zöld síkság. Valahonnan csengõ madárdal száll feléd. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy kristálypalotát.

(Továbbmész...) [189,99] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdõ kezdõdik. A madarak már messzirõl jelzik VALAMI érkezését. Úgy gondolod, hogy a közeledõ varkaudar behemót nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy villámcsapás varázslatot. 93 életpontot sebeztél. Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar behemót izmos testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jól harcoltál! (+7 varázspont.) 1213 tapasztalati pontot kaptál. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy kék orchideacserjét. Gyanús mozgást látsz a fák között. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy trikornis herceg. Valahogy hiányzik belõletek ezúttal az igazi harci szellem. Unottan végigméritek egymást, aztán továbbálltok.

(Továbbmész...) [190,100] Tovább barangolsz a fák között. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Fairlight rúnaköve. [24 pontot használtál fel, van még 10.]

m 3 4 mozogsz délkeletre, délre
[191,101] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul elõtted a hullámzó, zöld füves síkság. Észreveszel egy borkonyó cserjét. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Találsz egy fekete lótuszt. Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhetõ (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [8 pontot használtál fel, van még 2.]

kf 939 kézbeveszed/felveszed a 939. tárgyat
Elrakod az ubuk dobónyílat, majd elõkészíted a hajító csillagot. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: elmormolod a 88. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlõdtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 3. BP: fejleszted a 3. tulajdonságodat 2 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetõen fejlõdjön. [2 pontot használtál fel, van még 0.]

* 4. BP: használod a 337. tárgyat
(Felhasználsz a következõ forduló TVP-jébõl:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [2 pontot használtál fel, van még -2.] Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 7, 5, 14. Etetési idõ! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját fal föl a karmos tankány. Apró bokorrá változol, hogy a táborozás alatt észrevétlen maradhass a külvilág számára. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerõ.)

Gratulálok, a következõ szintbe léptél! A minõsítésed mostantól széttápolt kalandozó lord helyett szaggatott fülûre tápolt kalandozó mester. Ennek eredményeképp, karaktered a következõ fejlõdést tapasztalja: +30 max. varázspont, +12 max. életerõ, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 3 képesség-pontot. Kifejlesztettél egy újabb alakváltó képességet. (ld. enc.) Elmúlt a gondolatolvasás hatása. Elmúlt a csábmosoly hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az auralátás hatása.
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebbõl a következõ körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 420 pontot. A következõ körben tehát 418 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TROLL DORONG (550. TÁRGY)
Az óriási méretû tyrex csont szinte kínálja magát, hogy óriási ütõfegyvert faragj belõle. Sajnos, a trollokon kívül szinte senki sem lenne képes egy ilyen hatalmas és ormótlan szerszámot hatékonyan forgatni mágikus segítség nélkül. Ha viszont troll vagy - örülj! Feltaláltad (bármennyire nehezen ment is) fajod szent fegyverét. A troll dorong elkészítéséhez elõször is hosszadalmas munkával le kell csiszolnod (ez 3 smirglilevélbe kerül!) hogy a csont egyenetlenségei ne akadályozzák a fegyver hatékony használatát. Ezután, egy kis extra sebzés végett szúrj tíz darab acéltût a dorong vastag végébe, és készen is van a 4D6+7 sebzésû fegyver, csekély 50 TVP árán. A troll dorong forgatásához legalább 14-es ütõfegyver szakértelem szükséges.

TEKNÕCPAJZS (417. TÁRGY)
Hát, nem egy bonyolult találmány, de igencsak hatékony! Hosszas munkával kiszáríthatod, megtisztíthatod a teknõcteknõt, és a belsejére egy bõrpántot erõsíthetsz, amellyel megfoghatod: már is kész a hatalmas és kemény teknõcpajzs! Amellett, hogy a védettségedet 8-al megnöveli, 2-t ad a szerencsédhez (és így a mentõdobásaidhoz) is. A teknõcpajzs elkészítése 40 TVP-t és egy teknõcteknõt igényel.

ÉLETKÖVES GYÛRÛ (1572. TÁRGY)
A sors fintora, hogy ez a csodálatos tárgy éppen a ragály hírnökének maradványai közül kerül elõ. Ki tudja, talán éppen a skarlátia terjesztésével ellopott életenergia kicsapódása ez az apró, hófehér kövecske, mely a skarlátdémon egyik ujján talált gyûrûnek a foglalatában tündököl. Az életköves gyûrû hatalma lenyûgözõ: ha ujjadra húzod, amellett, hogy immúnis leszel a skarlátia nevû betegségre (csupán akkor, ha viseled, amikor megkapnád, utólagos KFeléskor nem segít a betegséget elmulasztani), +6 egészséget és +40 max. ÉP-t is kapsz. Az életköves gyûrû viseléséhez legalább 25. szintûnek kell lenned.

LIDÉRCKORONA (531. TÁRGY)
Bizarr mágikus tárgy, aranykorona, benne öklömnyi méretû smaragdokkal, rubinokkal és zafírokkal. Az életükben nagyhatalmú mágusként tevékenykedõ lidérckirályok viselik, és persze mondani sem kell, hogy nem szívesen válnak meg ettõl a csecsebecsétõl... És erre megvan a jó okuk, hiszen a lidérckorona 10-zel növeli a teológia és taumaturgia szakértelmet, ezenkívül 10-et ad a védettségedhez és +20 VP-t regenerálsz a köröd elején, ha viseled. Ennek persze feltétele, hogy min. 25. szintû legyél, egyébként a korona szeszélyes belsõ egójánál fogva azonnal uralma alá von, és agyatlan zombiként tengõdsz attól fogva...

CÁPABÕR CSIZMA (832. TÁRGY)
A homokcápa bõrébõl készült lábbeli amellett, hogy tetszetõs viselet, komoly tekintélyhez is juttatja gazdáját, hiszen a sivatagok e különös lakójának legyõzése nem egyszerû feladat. A csizma meglepõ képességekkel ruházza fel azt a személyt, aki azt magára ölti: védettsége nyolccal, egészsége eggyel, maximális lehetséges VP-je pedig hússzal nõ. A ruganyos lábbelit csak legalább 25. szintû tapasztalt kalandozók ölthetik magukra.

RYUKU VÁLLVÉDÕ (1323. TÁRGY)
Ezt a kékre lakkozott vállvédõt irtózatosan kemény anyagból, vendesorból készítették. A ryuku katonák általában ennél gyérebb minõségû vállvédõket viselnek, s csak néhány kiváltságos tisztnek jut ilyen nívójú varázstárgy. Ha már legalább 25. tapasztalati szintre léptél, magadra öltheted e vállvédõt: ilyenkor +5 védekezést kapsz, valamint immúnissá válsz a ryuku átokvarázs nevû varázslatra.

RAIA PALLOSA (426. TÁRGY)
Raia pallosa nagyhatalmú vágófegyver, kizárólag jók forgathatják, õk is csak min. 26-os vágófegyver szakértelemmel. Raia pallosa 6D6+2, és használatakor kapsz +2 támadást. Ezenkívül, ha gonoszt sebzel vele, kapsz +12 sebzést. Aki Raia pallosát forgatja, nem sokat foglalkozik a védekezéssel: amíg forgatod, van -4 védekezésed. Raia pallosát varázsfegyver készítéssel lehet megalkotni, ehhez din formázó minta, 12 mithril, egy nap szimbólum, egy moa gyémánt, 250 arany értékû egyéb alapanyag és 250 TVP szükséges.

VILLÁMKÉZ
A Sziklazuhataggal megkezdett leckét most fejlesztetted tökélyre: olyan, szinte már emberfelettinek mondható reakcióképességet értél el, hogy képes vagy elhárítani a feléd lõtt, kisebb méretû dobó/lõfegyvereket. A siker esélye (és hogy egyáltalán van-e idõd használni ezt a képességet) természetesen a harcmûvészet szakértelmedtõl és az ellenfél dobó/lõfegyver szakértelmétõl függ.

TELJES ÕRÜLET (118. TÁMADÓ PSZI KÉPESSÉG)
A Teljes õrület, ha csak rövid idõre is, nyálát csorgató õrültet csinál a célpontból, ezenfelül maradandó károsodást is okozhat. Ha a célpont elrontja mentális mentõdobását, és nem védi Pszi-Acéltorony vagy valamilyen más védelem, a harc idõtartamára kap -10 támadást és -10 védelmet. Ezenfelül elveszíti összes varázspontját, és ha ismer varázslói varázslatokat, akkor azok közül egy kitörlõdik az agyából. Ezenfelül max. varázspontja is csökken 3 ponttal. A Teljes õrület csak harcban használható, 12 pszi pontért. Arra, hogy az ellenfél elrontsa mentõdobását, kisebb esély van, mint egyéb pszi támadásoknál (tehát igazán hatékony csak az Elme Fölényével vagy az Elme Hatalmával együtt lesz).

KITASZÍTOTT (962. ELLENFÉL)
Raia szent lovagjai a gonoszok elleni fanatikus harcuk közben nagyon keskeny mezsgyén egyensúlyoznak. A jó oldal morális követelményei, sokszor ellentétbe kerülnek a háború szükségszerû realitásaival. A többség megtalálja a maga útját, és a korlátokon belül marad, de néhány lovag átlép e határokon, és elveszti a morális önkontrolját. Sajnos ez történt Ab'arg Morqeurus lovaggal is. A legkiválóbbak egyike volt, de egyre elvakultabb lett, egyre kevésbé volt képes megõrizni a lelki egyensúlyát, a végén már csak a harc, az ölés, és a pusztítás éltette. Többen próbálták megállítani, és a helyes irányba terelni, de nem hallgatott senkire. Végül Raia kitaszította a hívei közül az eltévelyedett lovagot. Ezért aggatták rá a Kitaszított nevet. Azóta Morqeurus lovag isten, hit, és társak nélkül bolyong Ghallán. Egy dolog nem változott nála, az elvakultság. A saját kis szent háborúját most már nem csak a gonoszok, hanem az egész világ ellen vívja. A lovag támadása elõl a BA parancs sem nyújt védelmet, neki nincsenek barátai, csak ellenségei.

TRIKORNIS NYEREG (1536. TÁRGY)
Hogy néz ki egy lovag ló nélkül, és hogy néz ki egy csatamén nyereg nélkül? Mint tudjuk komikusan. Ezt Raia szent lovagjai is tudják, ezért természetesen csak a felnyergelt trikornis hercegeik hátán lovagolnak ki a rendházaik kapuján. Persze ezek a nyergek korántsem olyan durva, és elnagyolt darabok, mint amilyeneket a városok piacán lehet vásárolni. Mindegyiket a legjobb elf mesterek, a legjobb anyagokból készítették el, és varázslatos rúnák biztosítják, hogy se lovas, se a hátas ne fáradjon el túlságosan, miközben hosszú-hosszú távolságokat tesznek meg együtt, hogy megszabadítsák a világot néhány gonosztevõtõl. Ha véletlenül hozzájutsz egy ilyen nyereghez, és azt a hátasodra teríted (KF 1536), akkor "paripáddal" ezentúl fordulónként egy mezõvel többet tudsz megtenni, mint egyébként (de max. 11-et). Persze azért van némi hátránya is a sok lovaglásnak, hátasod valamivel falánkabb lesz, valamint a számára kényelmetlen eszköz miatt lassabban mozog, a mozgás mezõként +2 TVP-be kerül. [Abban a fordulóban, amiben a nyerget KFeled, illetve akár egyszer is leveszed a nyerget a hátasról, nem léphetsz +1 mezõt.]

KRISTÁLYPALOTA (401. ÉPÍTMÉNY)
AAHH! Hiszen ez valami gyönyörûségesen csodálatosan döbbenetesen megrázóan élvezetes látvány! Egy palota, amely tökéletesre csiszolt, töretlen, tömör kristályból épült! Vajon mi lehet a belsejében? Körbejárva, sajnálkozva látod, hogy sehol egy ajtó! Sehol egy ablak, vagy egyéb kiszögellés, ahová felmászhatnál a mászókampó segítségével! Pedig valahogyan biztosan be lehet jutni. Mivel a nyilván létezõ varázsszót nem ismered, az egyetlen megoldás az lehet, ha valahogyan feljutsz az épület tetejére, és ott körülnézel. Ha úgy érzed, hogy rendelkezel a megfelelõ eszközzel, kiadhatod a H parancsot rá, 40 TVP-ért, és megpróbálhatod átkutatni a csodálatos kristálypalotát. Vigyázz, ehhez minimum 14-es mászás szakértelem szükséges!

KIRÁLYI EMLÉKMÛ (411. TÁRGY)
Ez a gigantikus emlékmû VI. Borax király örök dicsõségére épül. Egy húsz méter magas kõpiramis, amely önmagában is igen tekintélyes: de mintha ez nem lenne elég, óriási Borax-szobrot építenek köré, amely a lapos tetejû piramison ül. A hihetetlen méretû építmény elkészülte minden kétséget kizáróan több évtizedbe kerül. A munkálatoknál fõként jobbágyokat, fizetett dolgozókat és varkaudar rabszolgákat alkalmaznak. A piramis belsõ termei fognak az uralkodó és családja végsõ nyughelyéül szolgálni. Az emlékmû építése egész embert kíván: csak akkor alkalmaznak, ha legalább egy teljes napot eltöltesz az építkezéssel. A munkát a palota írnoki hivatalában lehet elvállalni. Ez a munka 150 TVP-nyi építkezést igényel, egyben! Tehát mindenképp EP 411 150 parancsot adj ki, ha nincs elég TVP-d, a parancs egyáltalán nem hajtódik végre. Arra, hogy az építkezés összesen hány TVP-t igényel, igen merész becslések vannak.

NIAGREN PÁLCÁJA (1101. TÁRGY)
Niagren, az egykor híres harcos, akit a gonosz oldal csábítása foglyul ejtett, hordta övén ezt a díszes jogarra hasonlító pálcát. A jelek, amik a tárgy végét tarkítják, egy õsi varázslat rúnái, melyeken elég csupán végighúznod a tenyered (H 1101), s érintésedre mûködésbe lépnek, mintha csak kimondtad volna a hozzájuk tartozó szavakat. A rád kerülõ varázslat hatása a Tárgyvédelem varázslatéval tökéletesen egyenértékû.

UTÁNZÁS (25. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG)
Más kalandozók alakjának, arcformájának, viselkedésének utánzása mindig is a legnagyobb kihívást jelentette egy alakváltó számára. Mostantól képes vagy bármelyik, általad ismert kalandozó alakját felvenni. Ehhez az alakváltás: AV 25 <kalandozó szám> parancsot kell kiadnod, 10 pontért. Addig ilyen formában maradsz, amíg vissza nem változol az AV 25 paranccsal, szintén 10 pontért. A másik kalandozónak kizárólag külsejét kapod meg: sem felszerelését, sem ismereteit, sem auráját nem tudod leutánozni. Más kalandozók, ha találkoznak veled, az õ személyleírását kapják meg, barátságosság esetén az õ nevét, címét.



KARAKTERLAP
Csillagpermet, egy hosszú ezüsthajú, kék szemû alakváltó nõ vagy. A bõröd világosabb az átlagosnál. Elenios bíborosa vagy. A Szeretet Vándorai (#9138) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 279. fordulód.

 Erõ:35 (39)  Szint:26  Merészség:5/5 Magasság:165 cm 
 IQ:39 (58)  Támadás:34  Agresszió:3 Testsúly:76 kg 
 Ügyesség:37 (41)  Védekezés:58  Menekülés:30 % Életkor:7/8 év 
 Egészség:37 (50)  Életpont:411/411  Jellem: jó (777) Tul. pont:
 Szerencse:46 (50)  Varázspont:858/671  Pénz:6381 arany Kép. pont:14 
 Tudatpont:28/4   Pszi pont:182/43   Halhatatlanság:2 %   EFejl:133 
Eddig összesen 2472 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 54617 TP-t kaptál. Jelenleg 1734006 TP-d van. A következõ szinthez még 265994 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, Kitaszított, varkaudar hadúr. A 279. fordulódban 16113 arany került a bankszámládra. 16113 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  víziharc: 9   ökölvívás: 27   szúrófegyverek: 12
  vágófegyverek: 26   ütõfegyverek: 1   lõfegyverek: 15
  dobófegyverek: 27       

Feltételes fegyverváltás: Raia pallosa (#426) (210%) << ököl (#28) (120%)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -11.); ubuk dobónyíl (#138) (12 -17.); hajító csillag (#939) (18 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 4   2. nyomkövetés: 65   3. mászás: 7
  4. csapdakészítés: 21   5. csapdaészlelés: 6   6. gyógyítás: 4
  7. titkosírás: 3   8. felderítés: 23   9. szörnyidomítás: 7
  10. teológia: 37 (+10)   11. taumaturgia: 49 (+10)   12. versengés: 14 (+1)
  13. harcmûvészetek: 25 (+1)   14. zene: 29   15. szörnyismeret: 17
  16. pszi: 28 (+1)   17. zárnyitás: 1   18. vadászat: 5
  19. bányászat: 19   20. úszás: 9   21. fõzés: 16

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
deus ex machinád 1 mezõre repítsen
totem 70% életpont alatt [azonnali gyógyítás (#58)]
segítesz max. 5 TVP-ért
udvarolsz a 3485. karakternek
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 10 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 40 darabot ), ovimon-bogyót (#207) (max. 15 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), tükröt (#43) (max. 5 darabot , csak egyszer), hajító csillagot (#939) (max. 20 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 3 darabot )
elfogod ezoterikus mardelt (#184) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 70 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dbõl az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16)
élõholt tigris (#766)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
bûbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)lángcsóva (#31, 5 VP)hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP)varázsvédelem (#34, 8 VP)tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP)villámcsapás (#50, 18 VP)láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)varázskõ készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
idõcsere (#285, 5 VP)mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) 
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)bûvölés (#20, 10 VP, 5 TVP)jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)tündérfény (#25, 1 VP)tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)vakító fény (#43, 7 VP)tisztítótûz (#44, 13 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)gyóntatás (#56, 10 VP)a lélek védelme (#57, 32 VP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)szopókõpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)agyburok (#90, 11 VP)
agyroppantás (#91, 16 VP)DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP)auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP)kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP)agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)agykorbács (#97, 6 PP)pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP)kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP)pszi-gyûjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)pszi-ernyõ II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP)pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP)az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)teljes õrület (#118, 12 PP)kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tûzlehelet (#110, 2 ÉP)nagyobb tûzlehelet (#150, 5 ÉP)pszi kõ kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14)halálkapu (#126)bûvölés (#20) (259,1)láth. észlelése (#78)
szörnycsábítás (#83)   

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
vakító fény (#43)
Védekezõ varázslatok (aktív: 2, max: 10)
varázsvédelem (#34), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> 20. szintû lényekre izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
agykorbács (#97) >> pszi elementál (#221) villámcsapás (#50) >> ekharion bébi (#768)
tisztítótûz (#44) >> ryuku csapásvezetõ (#778) villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)
villámcsapás (#50) >> 19. szintû lényekre villámcsapás (#50) >> 15. szintû lényekre
villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191) villámcsapás (#50) >> Tguarkhan (#212)
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 14, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> 22. szintû lényekre  tompítás (#40) >> 20. szintû lényekre
hhaar burka II (#162) >> purifikátor (#157) pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK
Familiárisod egy barátposzáta.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
2.) Elenios papjait állandó támadások érik a bûvöléssel kapcsolatban. Bizonyítsd be, hogy a varázslatot jó célra használod, és bûvölj hét alkalommal sikeresen szopókövet! (számláló: 0)
3.) A szerelem papja nem fárad el egykönnyen. Vegyél részt egyazon körben (ebbe nem számít bele a táborozás alatti idõ) három sikeres Feltételes Udvarlásban!

HÕSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXI. olimpián.

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * cápabõr csizma (#832) 1   kvazár sisak (#266) 1 * lidérckorona (#531)
1   mászókarom (#78) 1   optiri agysisak (#315) 1   rájabõr úszógatya (#405)
1 * ritualista öv (#709) 1 * ryuku nadrág (#691) 1 * ryuku vállvédõ (#1323)
1   varkaudar csizma (#317) 1 * vasvért (#164)    
Fegyverek és lövedékek
3   bumeráng (#249) 1   cápaölõ tõr (#480) 4   ezüsthegyû nyíl (#323)
3   ezüstshuriken (#327) 3   ezüsttõr (#322) 1   fúvócsõ (#20)
19 * hajító csillag (#939) 43   nyílvesszõ (#108) 1   Raia pallosa (#426)
2 * rövid kard (#171) 10   tolmokov-koktél (#351) 20   ubuk dobónyíl (#138)
1   varkaudar szablya (#516)        
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1   Eldaran karkötõje (#373) 1 * életköves gyûrû (#1572) $4   ezüst gyûrû ($180)
$12   ezüst karkötõ ($158) 6   ezüst nyaklánc (#117) 1   ezüst papi karkötõ (#308)
$2   gyöngysor ($192) 1 * halálhozó karkötõje (#816) 1 * hatalom fülbevalója (#817)
2 * jegygyûrû (#736) 2 * korinthai talizmán (#814) 1   mászó-karperec (#392)
1   moa csiptetõ (#1330) 3 * obszidián karkötõ (#229) 1 * örökkéval. topáza (#1247)
1   ritualista amulett (#708) 1   smaragd védõgyûrû (#223) 1 * szem szimbólum (#142)
1   trófea nyaklánc (#196) 1 * vark. pecsétgyûrû (#1171) 1 * varkaudar szimbólum (#1528)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
8 + aranypikkely (#415) 11   aranytû (#272) 1   ásó (#34)
8   deus ex machina (#1) 4   ezüst kulcs (#184) 2   fáklya (#36)
1   furulya (#233) 2   fûszerkeverék (#1170) 1   hebrencs csapda (#147)
1   hûségérme (#1141) 7   kaja (#2) 1   kaleidoszkóp (#1269)
2   kis aranykulcs (#240) 2   kötél (#92) 1   kristálygömb (#265)
1   kulcskarika (#648) 5   manakristály (#500) 2   márványkulcs (#245)
1   megbûvölt utazóláda (#1218) 1   mérleg (#81) 1   moa varázsdoboz (#1133)
3   nagy aranykulcs (#246) 1   nagy bronzkulcs (#185) 3   nagy vaskulcs (#186)
1   Niagren pálcája (#1101) 1   olló (#335) 2   ork csodaszer (#1228)
1   párducbõr pénztárca (#1118) 1 + piranha zsákvédõ (#337) 1   Rahn ékkõ (#701)
1   rézkulcs (#75) 1   Rodger kezdõ üstje (#1167) 1   szeksztáns (#32)
1   szent jogar (#150) 1   szuper dobóháló (#273) 1   teremtés zsákja (#818)
1   trikornis nyereg (#1536) 5   varázskõ (#305)    
Löttyök és porok, tartóstul
1   aranyló ugarhéj (#100) [benne 2 csepp tinta (#101), fér még: 8]
4   fûszertartó (#210) [üres, kapacitás: 20]
4   huhogó bibe (#332) [bennük 7 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 41]
2   mágusszelence (#1076) [üres, kapacitás: 20]
10   sullár hólyag (#168) [bennük 30 csepp spiritusz (#170), fér még: 170]
1   szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
3   uzbány csõr (#169) [üres, kapacitás: 36]
6   vizestömlõ (#3) [bennük 116 korty víz (#27), fér még: 4]
9   zöld üveg (#82) [bennük 18 csepp ragasztó (#83), fér még: 162]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2   álompor (#396) 1   aurach fog (#657) 14   bordacsont (#16)
2   borkonyó bibe (#312) 5   bruhatagnyelv (#1230) 4   darázsfarok (#654)
1   dözmöng szív (#122) 1   drótszõr (#37) 1   elf csont (#664)
10   elkarog szõr (#665) 10   ezüstdarab (#326) 39   fekete gyöngy (#99)
2   fokhagyma (#403) 6   fõnixtoll (#563) 1   gnóm csont (#706)
24   gyöngymangó (#135) 7   ilkin érc (#232) 5   karbin plazma (#199)
1   kazmár gyökér (#205) 1   kék orchidea (#68) 1   kobudera csont (#705)
6   kõszem (#304) 2   lajhár csont (#236) 1   lidércesszencia (#1074)
49   madártoll (#112) 21   mákrózsa virág (#56) 1   manifeszt.nyúlvány (#214)
1   moa obszidián (#380) 1   moa rubin (#379) 5   moa üveggömb (#383)
1   mocsári penke (#148) 1   Morgan kristálya (#659) 4   mutáns csont (#331)
2   nektoraf faggyú (#667) 6   óndarab (#85) 19   ovimon-bogyó (#207)
1   párducbõr (#1066) 4   pirkit (#153) 6   polip szívóka (#391)
1   púderkõ (#119) 6   pular kristály (#239) 1   purifikátor háj (#269)
1   rakolits por (#669) 1   ramit kõ (#226) 2   remák szív (#264)
3   rókafarok (#124) 2   rozmárfog (#1069) 1   sámán erszény (#650)
15   smirglilevél (#29) 27   sünmedve tüske (#14) 2   szárnyas hernyó (#69)
4   szvó-ektoplazma (#151) 1   troll csont (#704) 1   tükör (#43)
3   varányszem (#30) 8   vasérc (#152) 4   vízionár szem (#102)
1   xirnox szív (#213) 3   yetiszív (#1070)    

Összsúly: 119.98 kgMegterheltség: 93%
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 250% alatt van.
Még 13 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
1   bundás kabát (#1068) 6   grifftojás (#179) 102   kaja (#2)
486   madártoll (#112) 1   rinóbõr (#651) 1   ryuku buzogány (#696)
4   szulfagor agyar (#677)        

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 2 bakkura csizma (#96) 1 bõrsisak (#57)
1 bronzhegyû nyíl (#94) 1 bronzpenge (#126) 1 csontszablya (#64)
5 drótszõr (#37) 1 gyöngymangó (#135) 1 hajító csillag (#939)
1 igazgy. fülbevaló (#197) 2 kaja (#2) 8 kígyóbõr kesztyû (#49)
4 mákrózsa virág (#56) 3 mérg. ubuk tüske (#137) 2 mérg. vas dobónyíl (#190)
60 polip szívóka (#391) 1 rejtõköpeny (#277) 2 sallank nyíl (#129)
2 szöges bunkó (#8) 3 szöges páncél (#65)    

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
16 arany (#50) 1 ezüst karkötõ (#158) 1 ezüstdarab (#326)
2 fekete gyöngy (#99) 2 fokhagyma (#403) 1 kobudera csont (#705)
1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 mászó-karperec (#392) 1 Niagren pálcája (#1101)
6 óndarab (#85) 7 spiritusz (#170) 1 trikornis nyereg (#1536)
16 víz (#27)        



E körben tett lépéseid térképe

(188,98) kristálypalota (#401)
(189,99) varkaudar behemótok (#189), kék orchideacserje (#67, belõle készíthetõ: #68), trikornis herceg (#261)
(190,100) Fairlight rúnaköve
(191,101) borkonyó cserje (#311, belõle készíthetõ: #312), Leah oltár, 255. jellempróba, fekete lótusz (#446, belõle
készíthetõ: #447)




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.