Magenta Jade 279. fordulója
TÚLÉLÕK FÖLDJE | Betáplálva: 2005. nov. 7. 9h:45'
EZ A 445. JÁTÉKHETED, 279. FORDULÓD
446. játékheted kezdete: nov. 11.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #2819
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 114
Extra forduló: 5 |
|
MAGENTA JADE KALANDJAI
88 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [130,71] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 18 álomport (20 arany kikiáltási áron),
1 bruhatagnyelvet (777 arany kikiáltási áron), 1 nagy aranykulcsot (30 arany kikiáltási áron), 1 kis aranykulcsot (20 arany
kikiáltási áron), 1 lidércesszenciát (99 arany kikiáltási áron), 3 féregbelet (5000 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség
tételenként 15 arany. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 nap
szimbólumot (50 arany), 1 szent jogart (100 arany), 15 sallank karmot (180 arany), 10 varkaudar pálinkát (299 arany), 10
szárnyas hernyót (100 arany). Átveszed a sikeresen eladott 18 álompor (eladási ár: 25 arany, ebbõl a kezelési költség: 2
arany), 1 bruhatagnyelv (eladási ár: 777 arany, ebbõl a kezelési költség: 77 arany), 1 nagy aranykulcs (eladási ár: 35 arany,
ebbõl a kezelési költség: 3 arany), 1 kis aranykulcs (eladási ár: 35 arany, ebbõl a kezelési költség: 3 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 szem szimbólumot (2009 arany).
Átveszed a sikeresen eladott 3 féregbél (eladási ár: 5000 arany, ebbõl a kezelési költség: 500 arany) ellenértékét. Mivel nem
volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.Táborozásod egyik napján
felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 lidércesszencia (eladási ár: 1100 arany, ebbõl a kezelési
költség: 110 arany) ellenértékét. Nyakadon két apró pont van. Vért szívtak tõled! (-35 életerõ.)Táborozásod egyik napján
felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 varkaudar látógömböt (550 arany).
Az egyik nap megpillantasz egy hosszú, vörös hajú alakváltó férfit. Egyenesen feléd repül! Kék egyenruhát visel, rajta zöld,
korona alakú, Yaurr feliratú emblémával. Megszólít téged.
- Üdv! Az Alanori Olimpiai játékok követe vagyok. Mindenkit megkeresünk, akinek van (volt) deus ex machinája.
Szeretnék átnyújtani egy meghívót a közeljövõben megrendezendõ bajnokságra. köszönettel elfogadod a meghívást.
- Még egy kérdés - jegyzed meg. - hogyan juthatok el az Arénába?
- Ó, mi sem egyszerûbb ennél! A központi magoflex teleturbulátor a szabványos deus ex machinák varázsrezgéseire van
hangolva. Csak megfogod a deus ex machinát, megforgatod háromszor, kimondod az "Alanor" szót, és megnyílik egy
teleport-kapu, egyenesen az Arénába! Átlépsz rajta, és azonnal regisztrálják a jelentkezést. És még a D.E.M. is megmarad!
(ld. enc.) A mostani olimpián is lehetõség van arra, hogy csak a játékos versenyeken vegyél részt, ha H 1 <tárgy> 9
parancsot írsz, azaz kilencet adsz meg 3. paraméternek. Ezenkívül kérheted azt is, hogy a fordulódat kizárólag emailben
kapd meg, a találkozó utáni hétfõn. Ehhez 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. Ha
nyomtatva és base64-ben is kéred a fordulót, 30-at, ha nyomtatva és uuencode-vel is kéred a fordulót, 40-et írj. Ha mindkét
opciót igénybe veszed, tehát az emailes fordulót is kéred, és csak a játékos versenyekben akarsz részt venni, akkor 9-et adj a
fenti paraméterekhez (19, 29, 39, 49). [Az Olimpiára való jelentkezés határideje 2005. nov. 22., kedd. Nem árt azonban, ha a
jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDÕ ELÕTT megteszed, mert esetleg lemaradsz a nagy eseményrõl! Az olimpiai
fordulókat a nov. 26-i TF találkozón veheted át, ill. ha nem tudsz eljönni, postán ill. emailben elküldjük. FIGYELEM:
Fontos változás az elõzõ két olimpiákhoz képest, a ti szavazatotok alapján, hogy most a védettséget nem osztjuk le úgy,
mint a normál játékban. Vagyis úgy lesz, mint régen.]
Miután elbúcsúztál a hírvivõtõl, rögtön tervezgetni kezded a részleteket.
A táborozás 19. napján összeakadsz egy fekete, copfos hajú, zöld szemû, körszakállas kobudera férfival. Fekete a bõre.
Mintha nem is a nap fénylene ennyire! A délceg lovag fényes páncélján jelképet látsz: Sötét fellegek közül elõtörõ hajnali
fénysugár. Tharr eljövendõ papja. Egy arany papi karkötõt, egy Eldaran karkötõjét, egy két kard szimbólumot és egy saválló
fülbevalót visel. Ruházatát egy bunthar trófea, egy élõholt quwarg trófea és egy quwarg királynõ trófea ékesíti. Bal kezében
egy teknõcpajzsot tart. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: színtelen semleges. Talán a magad
oldalára állíthatod. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Chakugan Sho. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Ahogy
aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+5 varázspont). Meleg kézfogás után elbúcsúztok. A 27. napon összefutsz egy
hosszú ezüsthajú, szürke szemû kobudera férfival. Bõre bronzként csillog. Leah fõpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének.
Egy halálhozó karkötõjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór maszkját, egy koponya szimbólumot,
egy obszidián karkötõt, egy rothasztó talizmánt, egy smaragd védõgyûrût, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy
vark. pecsétgyûrût, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vasvértet és egy zafír erõövet visel. Felszerelését
egy varkaudar hadúr trófea, egy ongóliant trófea és egy tyrannoszaurusz rex trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró
jelvény mutatja: egy kasza. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy teknõcpajzsot tart. Lõfegyvere egy hosszú íj.
Hátasállata egy mutáns pók! Holmiját egy zombi cipeli. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura:
jelleme gonosz, a Tieddel ellentétben! Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Swapo Ric. Telepatikus kapcsolatot
létesíttek. A másik barátságos viselkedése belõled is felszabadítja a pozitív energiákat (+5 varázspont). Meleg kézfogás
után elbúcsúztok.
A 47. napon egy fekete, tüsi hajú, borostyánszemû, kecskeszakállas árnymanó férfi lopni próbált tõled, szerencsére
sikertelenül. Látva felsülését, elinalt a gyáva. Feltehetõen a csapdád okozta kudarcát. Az 55. napon összeakadsz
Tûzboszorkával. Mozgása könnyed, szinte már légies. Arca - mely a hûvös sírszobrok szépségét idézi -
megmagyarázhatatlan keserûséget kelt benned... Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura:
semlegesnek tûnik. Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+5 varázspont). Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Percekkel késõbb is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket. Magenta Junior,
amikor összefutottatok, adott neked egy tankány karmot, 6 rozmárfogat, egy párducszemet, 4 bordacsontot, egy kõszemet
és egy féregbelet. A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a Shandul (ld. enc.).
Hirtelen magadat látod, amint fent a magasban kiterjesztett szárnyakkal repülve hasítod a kék eget. Mentális képességeddel
a látóhatáron túli területeket fürkészed, miközben azon töprengsz, hogy most, hogy túl vagy a kvatáción, valami új és
nagyszerû dolgot kéne kifejlesztened. Kiábrándultan térsz magadhoz, mindez csak álom lett volna?
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+157 életerõ.)
Varázserõd regenerálódik. (+107 varázspont.) Mentális erõd regenerálódik. (+39 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös
Tudatból. (+3 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked az arató csattanat. (+2 kaja.) Sajnos túl sok idõ telt el
legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült.
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet
| Fókuszálod mentális energiáidat. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erõ! Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll.
aktiv pszi képességet. Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.]
Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [5 pontot használtál fel, van még 443.]
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot
| Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Bizsergetõ, csípõs érzés fut végig rajtad. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs
varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van
még 438.]
* 3. KP: | elmormolod a 224. varázslatot
| Nekilátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Befejezted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád
gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 438.]
* 4. KP: | elmormolod a 88. varázslatot
| Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erõvel telik meg.
Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a szopókõpusztítás varázslatot! Szétrobbantottál 1 szopókövet! [-21
varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 433.]
* 5. KP: | elmormolod a 24. varázslatot
| Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Bizsergetõ, csípõs érzés fut végig rajtad. Egy végsõ mozdulattal
elõhívod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse forduló végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot
használtál fel, van még 428.]
gy 40 | gyógyítás 40 pontért
| Minden tapasztalatodat latba vetve megtalálod az ideális helyet az ásáshoz. Kezeddel beletúrsz a földbe, majd kiemeled az
áhított terlom-gyökeret. Óvatosan lehántod a külsõ burkát, majd piciket harapdálva elfogyasztod. Rögtön rájössz, hogy a
faludbéli kuruzslónak ebben is igaza volt. (+22 életerõ.) [40 pontot használtál fel, van még 388.]
kf 820 | kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat
| Leveszed a bundás kabátot, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 388.]
h 1107 | használod az 1107. tárgyat
| Mûködésbe hozod a varkaudar látógömböt. Váratlanul egy térkép anyagiasul elõtted a levegõben. Elnagyoltan megrajzolt
falak és utak. A látványt elraktározod valahova, a tudatod mélyére, ahonnan bármikor elõbányászhatod, ha szükség lesz rá.
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | 15 | | | | 13 | | | | 12 | | | | 6 | | | | 5 | | | | 16 | | | | 25 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | 14 | | | | 11 | | | | 7 | | | | 4 | | | | 17 | | | | 24 | | | | 26 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | 10 | | | | 8 | | | | 3 | | | | 18 | | | | 23 | | | | 27 | | | | 32 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | 9 | | | | 2 | | | | 19 | | | | 22 | | | | 28 | | | | 31 | | | | 33 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | 1 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | 20 | | | | 21 | | | | 29 | | | | 30 | | | | 34 | | | | 35 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat
|
Ez a 129. labirintus térképe. A bejárat innen keletre 72, délre 99 mérföldre található. Meglepõdve veszed észre, hogy
idõközben a varkaudar látógömb eltûnt a kezedbõl. [10 pontot használtál fel, van még 378.]
h 1107 | használod az 1107. tárgyat
| Mûködésbe hozod a varkaudar látógömböt. Lassan a szemeid elõtt, a levegõben egy labirintus homályos térképe jelenik
meg. Memorizálod gyorsan a szemed elé táruló látványt.
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | 30 | | | | | | | | | | | | 22 | | | | 24 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | 33 | | | | | | | | | | | | | 26 | | | | 28 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | 31 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | 25 | | | | 27 | | | | 29 | | | | | 32 | | | | | | | 23 | | | | 21 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | 10 | | | 8 | | | | | 6 | | | | 7 | | | | | | | | | | | | | 14 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | 20 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | 9 | | | | | | | | | 2 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | 15 | | | 13 | | | | | | | | | 5 | | | | | | | | | 19 | | | 17 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | 3 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | 11 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | 16 | | | | | | | | | | | | | | | 1 | | | | | | 18 | | | | | | | | | | 12 | | | | | | | | 4 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat
|
Ez a 134. labirintus térképe. A bejárat innen nyugatra 54, délre 117 mérföldre található. A következõ pillanatban a
varkaudar látógömb köddé válik. [10 pontot használtál fel, van még 368.]
ftv 47 650 | felt. tám/véd. varázslat a 47. varázslatot a 650. szörnyet
| Ok, ezt a védekezõ varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még
368.]
fvh 16 | felt. varázslat haszn. 16
| Harci varázslataidat használni fogod minden 16. vagy magasabb szintû ellenfélre. [0 pontot használtál fel, van még 368.]
ef 6 | energia fejlesztése 6
| Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-6 TU.] A befejezéshez
még 960 TU szükséges. Erõd TF-elõdött. [60 pontot használtál fel, van még 308.]
e 40 | élelemszerzés 40 pontért
| A makarónibokor hosszú, csõszerû leveleibõl finom spagettit lehetne készíteni. No, majd ebédidõben nézel valami húst a
hátizsákban... (+2 kaja.) Minden szárnyas krokodil, amelyik lassan manõverezik, úgy jár, mint a legutóbbi zsákmányod:
vagyis leves lesz belõle. (+5 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). Figyelmeztetés: megterheltséged 100
% fölé emelkedett! [40 pontot használtál fel, van még 268.]
h 165 | használod a 165. tárgyat
| Jónéhány próbálkozás után sikerül csak a kampót megakasztani odafent. Lassan, óvatosan mászni kezdesz. Csak nehogy
lezuhanj! Örökkévalóságnak tûnõ idõ után felérsz. Bepréseled magad az ablakon. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem
látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. Morgást hallasz a fal mellõl. Ahogy odapillantasz, egy sötét
alakot látsz megmozdulni. Egy ragyás burástya!
A szörny savat lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (11 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve
ellenfeledre rontasz. Vashegyû lándzsával tökéletesen perforálod a ragyás burástya testét. (3 támadással 94 életpontot
sebezve.) Rövid karddal felnyitod a ragyás burástya jobb lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A ragyás burástya
megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farkával melletted a levegõbe
suhint. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee!
Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
640 tapasztalati pontot kaptál.
Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy sötét gnóm!
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekezõ varázslat! Egy sötét halál varázslattal köszönt csatapartnered. A
támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyû lándzsát a másikra
támadsz. Vashegyû lándzsával tökéletesen perforálod a sötét gnóm bal lábát. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Rövid
karddal felnyitod a sötét gnóm jobb oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A sötét gnóm lendületes ütése célt
téveszt. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lõ rád. Alig pörkölõdsz. 5 életpontot vesztettél. A
sötét gnóm szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 440 tapasztalati pontot kaptál.
A plafonból misztikus, kék színû fény kezd szûrõdni. Döbbenetes! A fénynél keresgélni kezdesz. Az egyik sarokban találsz
29 aranyat. Miután lemászol a torony falán, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod. [28 pontot használtál fel, van
még 240.]
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
| [129,71] Szûnni nem akar a zöld síkság. Észreveszel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Dornodon rúnaköve.
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz
kalandozó okozta. Észreveszel egy Chara-din monolitját.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a
forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai
hívogatóan állnak elõtted. Mielõtt belépnél, egy törpe lép eléd. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20
aranyat, majd eltûnik a tömegben.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró
veszedelmekrõl mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. A következõ pillanatban egy
lénnyel nézhetsz farkasszemet. Egy vortexmágus.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tûz ellen varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns
kézmozdulata után már süvít is feléd egy tûzgolyó. A támadása szerencsére hatástalan volt. (védelem tûz ellen védett meg.)
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Legutolsó sejtjeidbõl is összegyûjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl
bevitelére koncentrálsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vortexmágus bal karját. (3 támadással 119
életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a vortexmágus ködlõ lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.)
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellõ egy tûzgolyó varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye
sem volt. (köszönhetõen védelem tûz ellen védelmednek.) Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vortexmágus
örvénylõ köpenyét. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a vortexmágus testét. (1
támadással 17 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellõ egy tûzgolyó varázslatot. Semmi hatás!
(mivel védelem tûz ellen van rajtad.) A vortexmágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem
mozdul többet.
2160 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
Az ajtó elõtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyõztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tõle.
Õ megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva,
folytatja: - A kincset nem tõlem kapod! Minden legyõzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés,
megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz.
Hamarosan egy táblára leszel figyelmes, amely busás jutalommal kecsegtetõ kártyacsatára szólít. Alatta egy sötétképû alak
ül, kezében egy paklit keverget. Leülsz a vele szemben álló székre, és intesz, hogy osszon.
- Van elég pénzed? - méreget gyanús tekintettel ellenfeled, így kénytelen vagy megnyugtatni csilingelõ aranyérméid
látványával. 100 darabot belõlük magad elé raksz az asztalra. 1. kör: Kíváncsian megvizsgálod, mi került a kezedbe: 2
Kaszabolósáska, 1 Temetõ, 1 Influenza, 1 Aranyesõ. Ez egy pár!
- Egyszer élünk - gondolod, és merészen licitálni kezdesz. Az árnymanó vonakodva tartja a tétet egy darabig, de nem számol
kitartásoddal. Megelégelve pénzéhségedet, bosszúsan az asztalra hajítja használhatatlan lapjait. 2. kör: Kíváncsian
megvizsgálod, mi került a kezedbe: 1 Piromenyét, 1 Sötét halál, 1 Garokk, 1 Mákrózsa fõzet, 1 Illúziósárkány. Ez sajnos
semmit nem ér. Az árnymanó rövid tétovázás után emel a téten. Biztos vagy benne, hogy határozatlansága is csak a színjáték
része lehetett, úgyhogy inkább hagyod, hogy kevesebb pénzt nyerjen, eldobod lapjaidat. 528 tapasztalati pontot kaptál. Úgy
érzed 62 aranyat kidobtál az ablakon. Mérgesen hagyod ott profin játszó ellenfeled. északra látsz egy viharfelhõt, benne a
következõ név rajzolódik ki: Lop-Nessy Eszti.
Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Megéheztél, elõ az
elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [128,71] A sík vidék mocsarassá válik. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Csak egy xirnox. Megvetõ
mosollyal várod a találkozást. Úgy tûnik ma Te vagy a fõfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád
meggyõzni, jöhetnek a fegyverek.
A szörny nagy levegõt vesz, majd savfelhõt okád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (15
életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: elõkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre
támadsz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a xirnox bal vállát. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Rövid
karddal megvágod a xirnox farkát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A xirnox feléd szúr agyarával, de nem talál. A
xirnox ostorszerû nyelve véres csíkot hagy maga után bõrödön. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy
utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl.
Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 480 tapasztalati pontot kaptál.
északkeletre látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Lop-Nessy Eszti.
Összeakadsz egy barna, hosszú hajú, világoskék szemû elf férfival. Bõre bronzként csillog. A kalandozót mágikus örvények
veszik körbe. Fairlight püspöke. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erõövet, egy fekete bõrcsizmát, egy gólem
talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy láncinget, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval. rubinját, egy
rothasztó talizmánt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védõgyûrût, egy szirén köpenyét, egy tünde tegezt, egy umbatari
karkötõt és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy óriásféreg trófea és egy norpadolótika trófea
ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy ryuku kopját, bal kezében egy
orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy tünde íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Tárgyainak egy részét
egy ryuku ostromteknõs viszi. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemû. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve
Radon. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont). Egy
mágikus dalba kezdesz, amit láthatóan nagyon élvez a kalandozó. Szinte vibrál a levegõ a pozitív energiáktól. Aztán
elköszöntök egymástól.
(Továbbmész...) [127,71] Véget nem akar érni a dögletes bûzû mocsár. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Hmm, csak
egy mocsári ácsorgó. Ettõl nincs semmi félnivalód. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vashegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a mocsári ácsorgó sárfoltos
bõrét. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a mocsári ácsorgó jobb elsõ lábát. (1 támadással 15
életpontot sebezve.) A mocsári ácsorgó megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Vashegyû lándzsával jól megszúrod a
mocsári ácsorgó testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a mocsári ácsorgó nyakát. (1
támadással 13 életpontot sebezve.) A mocsári ácsorgó állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A mocsári ácsorgó
összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kõkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 920 tapasztalati pontot kaptál.
Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. nyugatra látsz egy viharfelhõt, benne a következõ
név rajzolódik ki: Weasel. [44 pontot használtál fel, van még 196.]
kut 30 | kutatsz 30 pontért
| Nekiállsz felderíteni a környéket. A keresés eredménnyel járt! Megvizsgálod, mit találtál: 1 mocsári penke. Magadhoz
veszed. [30 pontot használtál fel, van még 166.]
m 6 8 8 | mozogsz nyugatra, északra, északra
| [126,71] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Találsz egy nekrofunt. magad fölött látsz egy
viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Weasel.
(Továbbmész...) [126,70] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy gyíkfû
csomót.
(Továbbmész...) [126,69] Véget nem akar érni a dögletes bûzû mocsár.
Megéheztél, elõ az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 142.]
kut 30 | kutatsz 30 pontért
| Részletes és aprólékos kutatásba kezdesz. A munka nem volt hiábavaló! Egy tárgyat találtál: 1 mocsári penke. Magadhoz
veszed. [30 pontot használtál fel, van még 112.]
m 2 4 2 | mozogsz keletre, délre, keletre
| [127,69] Még mindig a süppedõs, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a
figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy lápi hajlékot. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledõt, mint ahogy a
szemeddel észrevehetnéd. Magabiztosan nézed a közeledõt. Hiszen csak egy xirnox. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a
halálod napja. Szerinted pedig az övé.
A szörny nagy levegõt vesz, majd savfelhõt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bõrödet. (14 életpontot
vesztettél.) Fegyvert váltasz: elõkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz.
Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a xirnox testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.)
Rövid karddal megcsapod a xirnox bal elsõ lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A xirnox sikertelen támadást intéz
feléd agyarával. A xirnox nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A xirnox még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után
összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 480 tapasztalati pontot kaptál.
(Továbbmész...) [127,70] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. délnyugatra látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név
rajzolódik ki: Weasel. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Csak egy legyengült szutykos remák. Megvetõ mosollyal várod
a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Fegyvert váltasz: elõkapod a varkaudar
szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva
felmetszed a szutykos remák testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a szutykos remák lebegõ
nyúlványait. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csápok tekergõdznek feléd. Megpróbálod elkerülni õket, de néhány
lecsap a testedre. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erõdet. (-15 pszi pont, -3
TU.) Véres nyál csordul ki a szutykos remák száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kõkést, szereztél 1 remák szivet. 607 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7
varázspont.]
(Továbbmész...) [128,70] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Egyszercsak megtorpansz. Hohó,
nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. keletre látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Lop-Nessy Eszti.
[24 pontot használtál fel, van még 88.]
szk 773 | keresed a 773. szörnyet
| Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy köpködõ bruhatagot. [0 pontot használtál fel, van
még 88.]
v 83 | elmormolod a 83. varázslatot
| Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az erõ gyûlik, egyre csak gyûlik benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a
szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még
85.]
ef 4 | energia fejlesztése 4
| KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyûjtõbe ömlesztve tudati
energiáidat. [-4 TU.] A befejezéshez még 956 TU szükséges. Erõd TF-elõdött. (+1 erõ.) [40 pontot használtál fel, van még
45.]
kut 30 | kutatsz 30 pontért
| Részletes és aprólékos kutatásba kezdesz. A keresés eredménnyel járt! Megnézed, mire bukkantál: 1 mocsári penke.
Elrakod. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [30 pontot használtál fel, van még 15.]
hu 436 246 240 | hulladék: 436 246 240
| Hulladék, ezért nem gyûjtesz réz masszariasztót. Hulladék, ezért nem gyûjtesz nagy aranykulcsot. Hulladék, ezért nem
gyûjtesz kis aranykulcsot. [0 pontot használtál fel, van még 15.]
in 1177 499 1207 | leírod az 1177. kalandozónak a 499. szörnyet az 1207. tárgyat
| Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Iszonyat.
Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) örökkéval.kristályát. [0 pontot használtál fel, van még 15.]
* 1. BP: | bemész a szentélybe
| Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 15.]
* 2. BP: | elmormolod a 62. varázslatot
| Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Energia árad testedbe. Egy végsõ mozdulattal elõhívod
az éber vadászkutya varázslatot! A szárnyas hernyóból lassan fantom kutya lesz. [-12 varázspont.] [0 pontot használtál fel,
van még 15.]
* 3. BP: | használod a 243. tárgyat
| Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 10.]
* 4. BP: | használod a 396. tárgyat
| Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás
parancsaid törlõdtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még
10.]
Jó lesz minél hamarabb vizet találni, ha nem akarsz a szomjúságtól legyengülni. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a
sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben
elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10
arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 8, 17.
Etetési idõ! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját fal föl a törpemammut. Egy kaját habzsol be a kardfogú fülemüle. 2 kaját töm
magába a tûzfõnix. Alaposan elfáradva, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tûnik. Percek sem kellenek hozzá,
hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik, a tapasztalatoknak köszönhetõen. (Szerencséd egy picit
megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a
tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása.
Ebben a körben 10 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 10 pontot vihetsz át. Kapsz még 420 pontot. A következõ körben
tehát 430 pontot költhetsz el.
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az elõzõ olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz,
plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az elsõ háromban a legfelsõ kategóriában egy korábbi olimpián.
Nincsenek elõre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg
hasonlók. Egyszerûen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert
stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik
kategóriában fogsz indulni a hat közül. Azok, akik az elõzõ olimpián helyezettek voltak valamelyik kategóriában, legalább
eggyel feljebb fognak indulni. A legmagasabb kategória korábbi helyezettjei számára szokás szerint egy speciális, "felsõligás"
kategóriát rendezünk, komoly díjak nélkül.
Minden egyes párviadal elõtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az elõzõ harcban lemágiatörték
rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következõ csatában. Ezenkívül a
varázspontod és a lõfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskõvel vagy 40 mérgezett vasnyíllal
rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lõfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal,
nem fogysz ki az erõforrásokból. Következménye azonban, hogy a lõfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata.
Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem mûködik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a
verseny idõtartamára csökkentve van, a lõfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz.
Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem
szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetõi jogtalan elõnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lõ/dobófegyvert fogod használni,
amelyet a KF <lõ/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentõsége.
FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetõség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet
elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó
jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni.
|
SHANDUL (959. SZÖRNY)
A homokférgek szánalmas másolatai egykori, hatalmas õseiknek. Nem véletlenül - a nagyobb példányokat a dicsõségre
vágyó kalandozók már hobbiból is irtják, hogy a hatalmas trófeát mutogathassák. Ezért csak az apróbb, könnyebben
elrejtõzõ homokférgek maradtak életben. Persze, nagy ritkán még ma is felbukkan egy-egy hatalmasabb példány. Ezek oly
ritkák, hogy a köznyelv általában saját nevet ad nekik, a legismertebb óriás példányt neve Shandul. Persze, lehet, hogy
mindig más férget látnak, akit Shandulnak hívnak, mindenesetre az óriási õsféregre már ráragadt ez a név. Ha elég bátor
vagy, hogy szembenézz az õsi idõk megelevenedett rémével, tedd, de tudnod kell: már egész sivatagi nomád törzsek tûntek
el nyom nélkül eme iszonyatos rém állkapcsai között!
|
KARAKTERLAP |
Magenta Jade, egy vörös, hosszú hajú, zöld szemû alakváltó nõ vagy. Bõröd teljesen fehér! Raia nagyhatalmú fõpapja vagy. Az Álomõrzõk (#9101) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 279. fordulód.
Erõ: | 31 (36) | | Szint: | 22 | | Merészség: | 7/3 | | Magasság: | 162 cm |
IQ: | 27 (33) | | Támadás: | 27 | | Agresszió: | 3 | | Testsúly: | 70 kg |
Ügyesség: | 31 (36) | | Védekezés: | 37 | | Menekülés: | 30 % | | Életkor: | 43/43 év |
Egészség: | 26 (29) | | Életpont: | 357/263 | | Jellem: | jó (777) | | Tul. pont: | 12 |
Szerencse: | 38 (45) | | Varázspont: | 566/20 | | Pénz: | 4887 arany | | Kép. pont: | 22 |
Tudatpont: | 14/0 | | Pszi pont: | 168/209 | | Halhatatlanság: | 1 % | | EFejl: | 20 |
|
Eddig összesen 1713 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6255 TP-t kaptál. Jelenleg 856766 TP-d van. A következõ szinthez még 143234 TP szükséges. Trófeáid: fagyelementál, borzalmas varkaudar, óriásféreg. A 279. fordulódban 5509 arany került a bankszámládra. 5509 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
| víziharc: | 1/33 | | ökölvívás: | 23/58 (+2%) | | szúrófegyverek: | 25/36 (+1%) |
vágófegyverek: | 17/95 (+11%) | | ütõfegyverek: | 1/60 | | lõfegyverek: | 17/4 |
dobófegyverek: | 24/2 | | | | | | |
|
Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) (300%) << vashegyû lándzsa (#182) (200%) << ököl (#28) (200%) |
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -7.); bumeráng (#249) (8 -11.); ubuk dobónyíl (#138) (12 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
|
EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtõzködés: | 13/15 | | 2. nyomkövetés: | 62/9 (+4%) | | 3. mászás: | 14/24 (+5%) |
4. csapdakészítés: | 20/76 (+6%) | | 5. csapdaészlelés: | 7/23 | | 6. gyógyítás: | 20/69 (+61%) |
7. titkosírás: | 5/43 | | 8. felderítés: | 26/5 (+102%) | | 9. szörnyidomítás: | 9/81 |
10. teológia: | 35/47 (+210%) | | 11. taumaturgia: | 27/50 (+3%) | | 12. szerencsejáték: | 3/43 (+11%) |
13. versengés: | 8/81 (+18%) | | 14. harcmûvészetek: | 11/37 | | 15. zene: | 48/97 (+3%) |
16. szörnyismeret: | 25/10 | | 17. pszi: | 23/52 (+1%) | | 18. zárnyitás: | 14/91 (-200%) |
19. vadászat: | 7/31 (+46%) | | 20. bányászat: | 18/55 | | 21. úszás: | 5/81 |
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 1 mezõre repítsen |
totem 70% életpont alatt [azonnali gyógyítás (#58)] |
udvarolsz a 4449. karakternek |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 3 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), gyíkfüvet (#201) (max. 20 darabot , csak egyszer) |
elfogod trappoló dinymákot (#118) szuper hálócsapdával (#274), áeratikus hasnyákot (#243) fedett veremmel (#219), vadász varkaudart (#108) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 150 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dbõl az erõ (1) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 5, max: 12) |
Idõ Porszemei (#9130), Fény Testvérisége (#9134), gonoszok (#988), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
|
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid | energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | |
Papi varázslataid | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak õrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tûz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótûz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tûzesõ (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erõpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókõpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élõholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
energiafolyam (#136, 24 VP) | égetõ tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyûjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyõ II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | | |
Alakváltó és tudati képességeid | kisebb tûzlehelet (#110, 2 ÉP) | | |
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +6 vp 7 költség alatt; |
|
JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK |
méregsemlegesítés (#14) | áldomás (#6) | szörnycsábítás (#83) | éber vadászkutya (#62) |
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
16. és magasabb szintûek ellen |
Védekezõ varázslatok (aktív: 3, max: 10) |
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), védelem tûz ellen (#38) |
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 22, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt) |
energiafolyam (#136) | >> | gonoszok (#988) | | lángcsóva (#31) | >> | semlegesek (#989) |
puha ütés (#60) | >> | massza (#217) | | tûzesõ (#61) | >> | orgoró (#170) |
energiafolyam (#136) | >> | nómenklatúra (#158) | | tûzesõ (#61) | >> | óriásféreg (#171) |
tisztítótûz (#44) | >> | vark. nekromanta (#173) | | tûzesõ (#61) | >> | borzalmas varkaudar (#166) |
agykorbács (#97) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | | tûzesõ (#61) | >> | smaragdgólem (#417) |
tûzesõ (#61) | >> | Zinthurg (#180) | | tûzesõ (#61) | >> | gnóm szolgáló (#181) |
tûzesõ (#61) | >> | velociraptor (#161) | | villámcsapás (#50) | >> | fagymágus (#650) |
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 22, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) |
fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) | | védelem sav ellen (#36) | >> | gnóm szolgáló (#181) |
varázsvédelem (#34) | >> | Zinthurg (#180) | | védelem tûz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
varázsvédelem (#34) | >> | gonoszok (#988) | | örvénykerítés (#42) | >> | férfiak (#998) |
örvénykerítés (#42) | >> | nõk (#999) | | varázsvédelem (#34) | >> | sötét gnóm (#132) |
|
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tûzfõnix (#215) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
kardfogú fülemüle (#146) (õrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK |
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK |
arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK |
|
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Még mindig Thargodanok járják Ghallát. Végezz egy Tguarkhannal, ezzel is ritkítva soraikat! |
2.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél! |
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyûjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van! |
|
NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) |
Páncélok és pajzsok |
1 | * | alligátorbõr cipõ (#662) | 1 | * | bíbor erõöv (#291) | 1 | | bundás kabát (#1068) |
1 | * | láncing (#222) | 2 | | mászókarom (#78) | 1 | * | smaragd koszorú (#252) |
1 | * | szirén köpenye (#820) | 1 | | tankány karom (#237) | | | |
Fegyverek és lövedékek |
1 | | csontpálca (#329) | 1 | | ezüsthegyû nyíl (#323) | 7 | | ezüstshuriken (#327) |
1 | | fúvócsõ (#20) | 1 | | kõkés (#6) | 1 | * | rövid kard (#171) |
1 | | szigony (#389) | $1 | | szöges bunkó ($8) | 2 | | szögletes kõ (#17) |
2 | | tolmokov-koktél (#351) | 20 | | tüske (#22) | 13 | | ubuk tüske (#131) |
1 | | varkaudar szablya (#516) | 1 | | vas dobónyíl (#189) | 1 | * | vashegyû lándzsa (#182) |
Ékszerek és egyéb csecsebecsék |
1 | | ametiszt medál (#275) | 3 | | aranygyûrû (#193) | 1 | | aranylánc (#191) |
1 | | borostyán függõ (#162) | 1 | * | Eldaran karkötõje (#373) | 1 | * | halálhozó talizmán (#813) |
1 | * | hatalom fülbevalója (#817) | 1 | | jegygyûrû (#736) | 1 | | korinthai talizmán (#814) |
3 | * | nap szimbólum (#141) | 2 | * | obszidián karkötõ (#229) | 1 | * | örökkéval. zafírja (#1116) |
1 | * | regeneráló gyûrû (#254) | $1 | | réz masszariasztó ($436) | 3 | * | rothasztó talizmán (#815) |
1 | * | smaragd védõgyûrû (#223) | 1 | | szem szimbólum (#142) | 1 | | vortex talizmán (#812) |
Eszközök, használati tárgyak, készletek |
2 | | aranytû (#272) | 1 | | ásó (#34) | 6 | + | deus ex machina (#1) |
1 | | dorony duda (#235) | 2 | | fáklya (#36) | 3 | | kaja (#2) |
7 | | kötél (#92) | 1 | | mászókampó (#165) | 1 | + | nyílcsapda (#243) |
$4 | | sötét tekercs ($535) | 1 | | súlyzó (#347) | 1 | | szeksztáns (#32) |
1 | | szent jogar (#150) | 1 | | szuper dobóháló (#273) | 1 | | tudás gyöngye (#522) |
10 | | varkaudar pálinka (#1137) | 1 | | zárnyitó készlet (#39) | | | |
Löttyök és porok, tartóstul |
2 | | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 4 csepp tinta (#101), fér még: 16] |
2 | | fûszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 10] |
1 | | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 12] |
1 | | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 10] |
10 | | sullár hólyag (#168) | [bennük 5 csepp spiritusz (#170), fér még: 195] |
1 | | szent kehely (#257) | [benne 8 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 2] |
2 | | vizestömlõ (#3) | [üres, kapacitás: 40] |
2 | | zöld üveg (#82) | [üres, kapacitás: 40] |
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok |
1 | | alligátorbõr (#661) | 19 | | álompor (#396) | 1 | | arx formázó minta (#298) |
$4 | | bordacsont ($16) | 19 | | drótszõr (#37) | 1 | | féregbél (#1071) |
6 | | fõnixtoll (#563) | 9 | | gyöngymangó (#135) | 1 | | jegesmedve bunda (#1067) |
6 | | karbin plazma (#199) | 2 | | kazmár gyökér (#205) | 1 | | kõszem (#304) |
18 | | madártoll (#112) | 2 | | mákrózsa virág (#56) | 1 | | mandibulapenge (#125) |
13 | | mocsári penke (#148) | 1 | | Morgan kristálya (#659) | 3 | | mutáns csont (#331) |
5 | | párducbõr (#1066) | 3 | | párducszem (#1073) | 7 | | pirkit (#153) |
3 | | polip szívóka (#391) | 13 | | púderkõ (#119) | $4 | | pular kristály ($239) |
3 | + | remák szív (#264) | 9 | | rozmárfog (#1069) | 29 | | sallank karom (#128) |
1 | | sámán erszény (#650) | 23 | | sünmedve tüske (#14) | 10 | | szárnyas hernyó (#69) |
$3 | | téfea-agy ($172) | 1 | | troll csont (#704) | 4 | | tükör (#43) |
$1 | | vasérc ($152) | 1 | | vízionár szem (#102) | 2 | | xirnox szív (#213) |
1 | | yetiszív (#1070) | | | | | | |
|
Összsúly: 110.03 kg | Megterheltség: 98% |
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
Még 44 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
|
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12) |
6 | | bunthar bõr (#733) | 1 | | dobóháló (#221) | 5 | | galachmit (#310) |
1 | | ketrec (#216) | 12 | | kõszem (#304) | 40 | | madártoll (#112) |
1 | | moa jádekõ (#382) | 3 | | purifikátor háj (#269) | 2 | | remák szív (#264) |
7 | | tankány karom (#237) | 23 | | varkaudar csont (#1113) | 10 | | xirnox szív (#213) |
|
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... |
53 | | arany (#50) | 1 | | álompor (#396) | 2 | | spiritusz (#170) |
1 | | szárnyas hernyó (#69) | 1 | | szopókõ (#259) | 2 | | varkaudar látógömb (#1107) |
|
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... |
3 | | mocsári penke (#148) | 1 | | remák szív (#264) | 1 | | sullár hólyag (#168) |
2 | | xirnox szív (#213) | | | | | | |
|
|
E körben tett lépéseid térképe |
|
(126,70) gyíkfû csomó (#200, belõle készíthetõ: #201)
(126,71) nekrofun (#173)
(127,69) lápi hajlék (#670), xirnoxszal (#122)
(127,70) szutykos remák (#191)
(127,71) mocsári ácsorgó (#774), nekrofun (#173)
(128,70) nekrofun (#173)
(128,71) xirnoxszal (#122), Radon (2169. kalandozó)
(129,71) Dornodon rúnaköve, oltár, Chara-din monolitja (#534), vortexmágus (#418)
(130,71) a 124. labirintus bejárata, egy árnymanó férfi, ragyás burástya (#111), sötét gnóm (#132)
VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA... |
|
* A tolvajszem varázslat, amennyiben az elmondója láthatatlan volt, nem szolgált információval más kalandozókról.
Kijavítottuk a hibát.
* A kiírthoz képest egy héttel késõbb, de véget ért a Beholder találkozón a TF csapat által megnyert kéthónapnyi +10% TP
a szörnyekért.
* A pszi fejlesztést nem használja a karakter akkor, ha a pszije már becsillagozódott, vagyis amúgy sem lenne semmi hatása.
* Ha egy labirintusban a karakter életereje menekülés% alá kerül, automatikusan átáll ötösre az óvatossága. Mostantól
mûködik a következõ: ha gyógyít magán a karakter, és menekülés% fölé kerül életereje, az óvatossága a következõ mozgás
elõtt visszaáll az általa beállított értékre. Ha ez mégsem történt meg (már nem mozog többet, vagy nem tud eleget
gyógyítani), a forduló végén mindenképp visszaállítódik az elõzõ óvatosság beállítás.
* Hibásan törlõdött eddig az egyszeri direkt FT parancs az olyan kalandozó-kalandozók közötti találkozásokban, ahol az
egyik fél láthatatlan volt, és emiatt nem is került sor csatára. Kijavítottuk.
* Boltban EE-vel történõ eladáskor - ha az utolsó paraméterként megadott tárgy nem volt átadható, csak egy hibaüzenet
jelent meg, az elsõ és második paraméterben megadott tárgyról semmi. Ilyenkor eladta õket a program, ahogy kell, csak
visszajelzés nem volt. Javítottuk.
* A teleport varázslatok (városi + tiltott) akkor is létrejöttek, ha a karakter ugyanazon a mezõn állt, aminek a
célkoordinátákat beírta a varázslat paramétereként. Mostantól hibaüzenetet kap a játékos ehelyett.
* Mostantól a karakterlapon az õrzõ szörnyek mellett az is látszik, mennyi pluszt ad akkor, ha a karaktertõl lopni akarnak.
* A KUT paranccsal csatamezõkön (s egyéb ehhez hasonló tereptárgyakon) való kutatáskor nem vont TVP-t a program a
parancsvégi Feltételes Gyógyításokért. A hibát megszüntettük.
JELENTÉS A TANÁCSTAG RÉSZÉRE
A városi tanács számláján jelenleg 9488 arany van.
(72,58): város mezõ. Épületek:
(72,59): város mezõ. Épületek: Deanaal (12000 TVP).
(72,60): város mezõ. Épületek:
(72,61): város mezõ. Épületek:
(73,57): város mezõ. Épületek:
(73,58): város mezõ. Épületek: Humán Páholy (12000 TVP), Magenta Jade (10500 TVP).
(73,59): város mezõ. Épületek: Deanaal (12000 TVP).
(73,60): város mezõ. Épületek: Xadornix (12000 TVP), Õsi Hajnal Lovagjai (12000 TVP), Magenta Jade (6200 TVP).
(74,57): város mezõ. Épületek:
(74,58): város mezõ. Épületek: Magenta Jade (2200 TVP).
(74,59): város mezõ. Épületek: Haláltánc (12000 TVP).
|