TÚLÉLÕK FÖLDJEBetáplálva: 2000. nov. 28. 9h:12'
EZ A 340. JÁTÉKHETED, 275. FORDULÓD
341. játékheted kezdete: nov. 29.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #1172
SZÁMLA : #4510
ZSETONOK : 330
|
DANUBIUS FRIEND KALANDJAI
85 nap telt el azóta, hogy letáboroztál. Az olimpiai arénában edzettél. Az arénában táboroztál, ellenfelekre várva. A
táborozás 7. napján egy láthatatlan alak lopni próbált tõled, szerencsére sikertelenül. Rögtön elszaladt a sunyi. A 14. napon
egy láthatatlan alak lopni próbált tõled, szerencsére sikertelenül. Rögtön elszaladt a sunyi. A 16. napon egy láthatatlan alak
megpróbált lopni tõled, de kiszúrtad idejében. Látva felsülését, elinalt a gyáva. Az 50. napon egy láthatatlan alak
megpróbált lopni tõled, de kiszúrtad idejében. Látva felsülését, elinalt a gyáva. Az 59. napon egy láthatatlan alak
megpróbált lopni tõled, de kiszúrtad idejében. Rögtön elszaladt a sunyi. A 84. napon egy láthatatlan alak lopni próbált
tõled, szerencsére sikertelenül. Látva felsülését, elinalt a gyáva.
Az arénában bámészkodva találkozol egy szõke, hosszú hajú, félszemû, bajuszos ember férfival. De hiszen ismeritek
egymást, õ Sir Werzuio Muerte! Raia korlátlan hatalmú fõpapja. Egy vassisakot, egy lánckesztyût, egy varkaudar csizmát,
egy rejtõköpenyt, egy bíbor erõövet, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy vasvértet, egy umbatari karkötõt és
egy smaragd védõgyûrût visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy adószedõ trófea és egy Chara-din fattya trófea színesíti.
Furcsa jelvénye van: Fehéren izzó tûzgömb. Jobb kezében egy õstroll agyalót, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart.
Felálltok egymással szemben, és elkezdõdik a tánc.
Ellenfeled ujjai a levegõben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekezõ mágia...
Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 42 életpontot vesztettél. Mielõtt
összecsapnátok, ellenfeled fúvócsõvel Rád lõ. Feléd repül 4 tüske. Alaposan megsorozza a bal karodat. (4 támadással 24
életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered Sir Werzuio
Muerte bal karját. (5 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerõ). Õstroll agyalóval Sir Werzuio
Muerte halálos csapásokat osztva péppé veri a fejedet. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Megújítod a vámpirizáció
varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Ellenfeled összeesik. Gyõztél!
Összeakadsz egy hollófekete, hosszú hajú, izzóan vörös szemû ember férfival. Pikkelyes a bõre. Egybõl bemutatkoztok
egymásnak, õ Big G. Leah korlátlan hatalmú fõpapja. Egy mithril kesztyût, egy Eldaran karkötõjét, egy koponya
szimbólumot, egy mágusköpenyt, egy zangrozi csizmát, egy obszidián karkötõt, egy Morgan sipkáját, egy Rhatt páncélját,
egy smaragd védõgyûrût, egy Rughar gyûrûjét és egy zafír erõövet visel. Fegyverzetét egy pszi elementál lord trófea, egy
quwarg anyakirálynõ trófea és egy Notermanthi trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy mosolygó angyalka rózsaszín
bugyiban. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy tyrex bunkót, bal kezében egy rövid kardot tart. Holmiját egy
Thargodan csontváz cipeli. Hangos csatakiáltással egymásnak rontotok.
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekezõ varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellõ
egy villámcsapás varázslatot. 58 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá
összetöröd Big G testét. (5 támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerõ). Tyrex bunkóval Big G
borzalmas ütéseket mérve rá összetöri a jobb lábadat. (5 támadással 221 életpontot sebezve.) Ellenfeled regenerálódik!
Rövid karddal Big G kissé megkarcolja a testedet. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Ellenfeled regenerálódik! Ki
energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd Big G testét. (5
támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerõ). Tyrex bunkóval Big G borzalmas ütéseket mérve rá
összetöri a bal oldaladat. (5 támadással 253 életpontot sebezve.) Ellenfeled regenerálódik! Rövid karddal Big G súrolja a
testedet. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Ellenfeled regenerálódik! Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8
varázspont.] Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Összerogysz! Szégyenletes vereséget szenvedtél. Kronus
Magnum önfeláldozása révén megmenekültél Big G pszi-regenerációjától. Az arénában bámészkodva találkozol egy barna,
rövid hajú, barna szemû, bajuszos kobudera férfival. Bõre bronzként csillog. De hiszen ismeritek egymást, õ Issus Banth!
Raia személyes tanácsadója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy zangrozi csizmát, egy roxati üvegszemet, egy nap
szimbólumot, egy rájabõr úszógatyát, egy szerencsetalizmánt, egy smaragd védõgyûrût, egy Rhatt páncélját, egy zafír
erõövet, egy zafír fülbevalót, egy umbatari karkötõt, egy mithril sisakot, egy nehéz harci kesztyût, egy Rughar gyûrûjét, egy
mágusköpenyt és egy obszidián karkötõt visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy taalru trófea és egy Notermanthi trófea
színesíti. Furcsa jelvénye van: Fehéren izzó tûzgömb. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy agyartõrt tart. Hangos
csatakiáltással egymásnak rontotok.
Elszántan a másikra támadsz. A kí vezérel, ahogy egy Kos Csapását viszel be. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered
Issus Banth fejét. (5 támadással 188 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerõ). Ököllel Issus Banth borzalmas
ütéseket mérve rá összetöri a fejedet. A Sziklazuhatag módszerével támadott, ismered fel. (6 támadással 148 életpontot
sebezve.) Agyartõrrel Issus Banth néhányszor megkarcolja a testedet. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Fényaura sebez
téged (-6 ép). Egy különösen bonyolult manõverbe kezdesz, de ha sikerül, a kí egyik mesterfogását, az Élet-Halál Érintést
alkalmaztad sikeresen. Ököllel többször kegyetlenül megütöd Issus Banth fejét. (4 támadással 158 életpontot sebezve.) Te
19 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetõen. Vámpirizálsz (+32 életerõ). Ököllel Issus Banth többször kegyetlenül
megüti a testedet. Az Erõ Öklének trükkjét láthattad tõle. (5 támadással 249 életpontot sebezve.) Agyartõrrel Issus Banth
megdöfködödi a fejedet. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Ellenfeled fényaurája 10 sebzést okoz. Megújítod a
vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Összerogysz! Szégyenletes
vereséget szenvedtél. Az arénában bámészkodva találkozol egy fekete, hosszú hajú, szürke szemû troll férfival.
Kecskeszakálla és harcsabajsza van. A bõre kreolszínû. De hiszen ismeritek egymást, õ Thord a Pusztító! Egy káosz
szimbólumot, egy regeneráló gyûrût, egy lánckesztyût, egy zafír erõövet, egy smaragd védõgyûrût, egy umbatari karkötõt,
egy obszidián karkötõt, egy rejtõköpenyt, egy Dantor amulettjét és egy Morgan sipkáját visel. Felszerelését egy magnetikus
praglonc trófea, egy büntetõ praglonc trófea és egy Notermanthi trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy
véres csatabárdot nyalogató Troll. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy harci
kalapácsot tart. Teherhordója is van: egy Thargodan csontváz! Szegény állat majd megszakad. Felálltok egymással szemben,
és elkezdõdik a tánc.
Nyu-shurikent markolva becéloz ellenfeled. Feléd repül 5 nyu-shuriken. Több lövedéke átfúrja a jobb oldaladat. (5
támadással 82 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Összpontosítasz egy kegyetlen Pörölycsapáshoz. Ököllel
halálos csapásokat osztva péppé vered Thord a Pusztító bal lábát. (5 támadással 170 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz
(+35 életerõ). Véres csatabárddal Thord a Pusztító halálos csapásokat osztva péppé veri a testedet. (6 támadással 327
életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal Thord a Pusztító többször eltalálja a testedet. (4 támadással 86 életpontot sebezve.)
Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Megújítod az
áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Összerogysz! Szégyenletes vereséget szenvedtél.Deuce (5766) ellopott tõled 1 moa
gyöngyöt. Kronus Magnum önfeláldozása révén megmenekültél Mennydörgõ pszi-regenerációjától. Az arénában
bámészkodva találkozol egy hosszú ezüsthajú, szürke szemû alakváltó nõvel. A bõre világosabb az átlagosnál. Ohó, ez Polli
Morfia! Sheran fõpapja. Feje körül mentális energiák szikráznak. Egy fekete bõrcsizmát, egy ezüst papi karkötõt, egy virág
szimbólumot, egy Rhatt páncélját, egy vassisakot, egy rejtõköpenyt, egy sárga erõövet, egy obszidián karkötõt és egy
smaragd védõgyûrût visel. Fegyverzetét egy norpadolótika trófea, egy Raia szent lovagja trófea és egy kultúrmasztodon
trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy nekrofun-bonsai. Jobb kezében egy vashegyû
lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Felálltok egymással szemben, és elkezdõdik a tánc.
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekezõ varázst. Ellenfeled egy
kézmozdulatot tesz, majd ellõ egy villámcsapás varázslatot. 51 életpontot vesztettél. A közelharc elõtt ellenfeled még
megereszt hosszú íjjal néhány lövedéket. Feléd repül 2 vashegyû nyíl. Alaposan megsorozza a bal oldaladat. (2 támadással
23 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra
összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod Polli Morfia testét. (5 támadással 181 életpontot sebezve.)
Vámpirizálsz (+37 életerõ). Vashegyû lándzsával Polli Morfia több döféssel felnyársalja a testedet. (5 támadással 175
életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel Polli Morfia valamennyire megsebezgeti a testedet. (3 támadással 35 életpontot
sebezve.) Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered Polli Morfia nyakát. (4 támadással 147 életpontot sebezve.)
Vámpirizálsz (+30 életerõ). Vashegyû lándzsával Polli Morfia jól megszúrkálja a bal lábadat. (4 támadással 122 életpontot
sebezve.) Orgyilkos tõrrel Polli Morfia kicsit megbökdösödi a testedet. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Megújítod a
vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Elmúlt az áldomás II hatása. Ez jó kis testmozgás volt, mindketten talpon
maradtatok.
Az arénában bámészkodva találkozol egy fekete, copfos hajú, szürke szemû kobudera nõvel. Bõre teljesen fehér! Ohó, ez
Fortuna! Raia fõpapja. Mellkasán a Jáde Sárkány tetoválását viseli. Egy zafír erõövet, egy nap szimbólumot, egy obszidián
karkötõt, egy tankány karmot, egy smaragd védõgyûrût, egy Eldaran karkötõjét, egy varkaudar csizmát, egy Rughar gyûrûjét
és egy mágusköpenyt visel. Ruházatát egy Notermanthi trófea, egy pszi elementál lord trófea és egy quwarg anyakirálynõ
trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Otthonát védelmezõ Jáde-sárkány. Bal kezében egy
pengepajzsot tart. Hangos csatakiáltással egymásnak rontotok.
Elszántan a másikra rohansz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel párszor megpöccinted
Fortuna testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerõ). Ököllel Fortuna többször kegyetlenül
megüti a testedet. Az Erõ Öklének trükkjét láthattad tõle. (5 támadással 208 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal Fortuna
épp hogy megvágja a fejedet. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy
Kabal-Sújtásra. Ököllel többször eltalálod Fortuna jobb lábát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13
életerõ). Ököllel Fortuna gyilkos csapásokat szórva összezúzza a bal lábadat. Az Erõ Öklének kí-technikát demonstrálta
támadásával. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal Fortuna épp hogy eltalálja a testedet. (1 támadással 6
életpontot sebezve.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Összerogysz! Szégyenletes vereséget szenvedtél.
Az arénában bámészkodva találkozol egy barna, rövid hajú, barna szemû, rövid bajszú ember férfival. Megismerkedtek, az
õ neve Lord Rochford. Raia személyes tanácsadója. Egy kvazár sisakot, egy kvazár páncélt, egy zangrozi csizmát, egy nap
szimbólumot, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt és egy zafír erõövet visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió bronz
emlékérmét. Ruházatát egy taalru trófea, egy ongóliant trófea és egy Notermanthi trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a
ruhájára festve: egy halványan vibráló nyunyónyûvõ vikócmajom. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy
vámpírtõrt tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Hangos
csatakiáltással egymásnak rontotok.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeled Rád lõ fúvócsõvel. Feléd repül 1 tüske. Megpróbálod félreütni a lövedéket,
sikertelenül. Becsapódva, megdöfi a testedet. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre
rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd Lord Rochford jobb vállát. (5 támadással 179 életpontot
sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerõ). Vasalt bunkóval Lord Rochford néhányszor megcsapja a bal karodat. (4 támadással
125 életpontot sebezve.) Vámpírtõrrel Lord Rochford néhányszor megkarcolja a fejedet. (2 támadással 12 életpontot
sebezve.) Ellenfeled regenerálódik! Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel
halálos csapásokat osztva péppé vered Lord Rochford fejét. (5 támadással 164 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33
életerõ). Vasalt bunkóval Lord Rochford többször kegyetlenül megüti a testedet. (4 támadással 137 életpontot sebezve.)
Vámpírtõrrel Lord Rochford kicsit megbökdösödi a jobb válladat. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Ellenfeled
regenerálódik! Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Ellenfeled összeesik. Gyõztél! Összeakadsz egy
hosszú õsz hajú, barna szemû törpe férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Bõre bronzként csillog. Á, hiszen ez Alig
Johnny! Szeme fehérje aranyszínû, pillantása pedig mély és átható. Raia fõpapja. Egy varkaudar csizmát, egy mithril
láncinget, egy nap szimbólumot, egy zafír erõövet, egy obszidián karkötõt, egy smaragd védõgyûrût, egy umbatari karkötõt,
egy Rughar gyûrûjét, egy kvazár sisakot, egy roxati üvegszemet és egy Urgod kesztyûjét visel. Ruházatát egy taalru trófea,
egy Notermanthi trófea és egy õsdentor trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Aranysárkány. Övén 1
kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy csatabárdot, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ.
Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Egy apró aranysárkány ül a vállán, és valamit
hatalmas buzgalommal sugdos a fülébe. Üdvözlitek egymást, majd megkezdõdik a párviadal.
Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 54 életpontot vesztettél. Fúvócsõvel lõ Rád
ellenfeled. Feléd repül 5 tüske. Kacagva elütöd a lövedéket! Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A felgyülemlett
kí-energiák vad rohamában indulsz a Kos Csapására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered Alig Johnny testét. (5
támadással 173 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerõ). Csatabárddal Alig Johnny párszor kilyukasztja a testedet.
(5 támadással 134 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal Alig Johnny néhányszor meglegyinti a bal lábadat. (3 támadással 44
életpontot sebezve.) Ököllel többször kegyetlenül megütöd Alig Johnny testét. (5 támadással 176 életpontot sebezve.)
Vámpirizálsz (+36 életerõ). Csatabárddal Alig Johnny kegyetlenül összevagdalja a bal lábadat. (5 támadással 143
életpontot sebezve.) Pengepajzzsal Alig Johnny végigvagdossa a nyakadat. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Megújítod
a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Ez jó kis testmozgás volt, mindketten talpon maradtatok. Az arénában
bámészkodva találkozol egy fekete, hosszú hajú, szürke szemû alakváltó férfival. Fekete a bõre. Rögtön összeismerkedtek,
õ Sleepwalker. Dornodon püspöke. Egy zangrozi csizmát, egy kvazár sisakot, egy Rughar gyûrûjét, egy mágusköpenyt, egy
denevér szimbólumot, egy dentor vértet, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy smaragd védõgyûrût, egy zafír erõövet
és egy umbatari karkötõt visel. Felszerelését egy magnetikus praglonc trófea, egy ében hadúr trófea és egy jégelementál
trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy mosolygó angyalka rózsaszín bugyiban. Jobb kezében egy tyrex
bunkót, bal kezében egy koponyalékelõt tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Üdvözlitek egymást, majd megkezdõdik a párviadal.
Még megfelelõ a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás
varázslatot lõ rád. 67 életpontot vesztettél. Nem annyira meglepõ, hogy ellenfeled is fel van szerelve lõfegyverrel - hosszú
íjjal tüzel Rád. Feléd repül 2 vashegyû nyíl. Alaposan megsorozza a testedet. (2 támadással 52 életpontot sebezve.)
Elszántan a másikra ugrasz. A kí izzó csomókban árad ujjhegyeidbe, készen az ellenfél életenergiájának elszívására. Ököllel
többször kegyetlenül megütöd Sleepwalker bal lábát. (5 támadással 163 életpontot sebezve.) Te 20 ép-t gyógyultál, a
kí-érintésnek köszönhetõen. Vámpirizálsz (+33 életerõ). Tyrex bunkóval Sleepwalker halálos csapásokat osztva péppé veri
a testedet. (5 támadással 255 életpontot sebezve.) Koponyalékelõvel Sleepwalker néhányszor megcsapja a fejedet. (3
támadással 80 életpontot sebezve.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Összerogysz! Szégyenletes
vereséget szenvedtél. Összeakadsz egy barna, kontyos hajú, zöld szemû gnóm férfival. A bõre kreolszínû. Egybõl
bemutatkoztok egymásnak, õ Blanga Dor Blazeer. Fairlight fõpapja. Egy mágusköpenyt, egy villám szimbólumot, egy
obszidián karkötõt, egy kvazár kesztyût, egy arany papi karkötõt, egy smaragd védõgyûrût, egy zangrozi csizmát, egy Morgan
sipkáját és egy bíbor erõövet visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Ruházatát egy woorgard trófea, egy
ongóliant trófea és egy kultúrmasztodon trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kristálygömb belsejében épülõ
mágustorony. Jobb kezében egy mágusölõt, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lõfegyvere egy gnóm nyílpuska.
Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Üdvözlitek egymást, majd megkezdõdik a
párviadal.
Elszántan a másikra ugrasz. A kí vezérel, ahogy egy Kos Csapását viszel be. Ököllel többször kegyetlenül megütöd Blanga
Dor Blazeer testét. (5 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerõ). Mágusölõvel Blanga Dor Blazeer
végigvagdossa a bal lábadat. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal Blanga Dor Blazeer néhányszor súrolja a
bal lábadat. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid
számát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod Blanga Dor Blazeer testét. (6 támadással 226 életpontot sebezve.)
Vámpirizálsz (+46 életerõ). Mágusölõvel Blanga Dor Blazeer megvagdalodja a jobb lábadat. (4 támadással 107 életpontot
sebezve.) Pengepajzzsal Blanga Dor Blazeer néhányszor súrolja a fejedet. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Megújítod
a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Ellenfeled összeesik. Gyõztél!
Kronus Magnum önfeláldozása révén megmenekültél Blanga Dor Blazeer pszi-regenerációjától. Kronus Magnum
önfeláldozása révén megmenekültél Rhea Doaron pszi-regenerációjától. Kronus Magnum önfeláldozása révén
megmenekültél Twang to Whit pszi-regenerációjától. Kronus Magnum önfeláldozása révén megmenekültél Fürge Calver
pszi-regenerációjától. Kronus Magnum önfeláldozása révén megmenekültél Big G pszi-regenerációjától. Kronus Magnum
önfeláldozása révén megmenekültél Mandhal di Mehr pszi-regenerációjától.
Az egyik napon összefutsz egy kék egyenruhát viselõ, tintacsigán lovagló ember nõvel. Ruháján egy zöld korona jelvényt
látsz, raja aranyló "Yaurr" felirattal. Már messzirõl integet, és ahogy közelebb ér, beszélni kezd.
- Üdv! Az Alanori Olimpiai játékok követe vagyok. Mindenkit megkeresünk, akinek van (volt) deus ex machinája.
Szeretnék átnyújtani egy meghívót a közeljövõben megrendezendõ bajnokságra. köszönettel elfogadod a meghívást.
- Még egy kérdés - jegyzed meg. - hogyan juthatok el az Arénába?
- Ó, mi sem egyszerûbb ennél! A központi magoflex teleturbulátor a szabványos deus ex machinák varázsrezgéseire van
hangolva. Csak megfogod a deus ex machinát, megforgatod háromszor, kimondod az "Alanor" szót, és megnyílik egy
teleport-kapu, egyenesen az Arénába! Átlépsz rajta, és azonnal regisztrálják a jelentkezést. És még a D.E.M. is megmarad!
(ld. enc.) FONTOS!!! A mostani olimpián lehetõség van arra, hogy csak a játékos versenyeken vegyél részt, ha H 1 <tárgy>
9 parancsot írsz, azaz kilencet adsz meg 3. paraméternek. Ezenkívül kérheted azt is, hogy a fordulódat kizárólag emailben
kapd meg, a találkozó utáni hétfõn. Ehhez 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. Ha
csak emailben, a játékos versenyeken akarsz részt venni, akkor a fentihez add hozzá a 9-cet, tehát 19-et ill. 29-et írj. [Az
Olimpiára való jelentkezés hatádideje 2000. nov. 28., kedd. Nem árt azonban, ha a jelentkezést MÁR JÓVAL A
HATÁRIDÕ ELÕTT megteszed, mert esetleg lemaradsz a nagy eseményrõl! Az olimpiai fordulókat a dec. 2-i TF
találkozón veheted át, ill. ha nem tudsz eljönni, postán ill. emailben elküldjük.]
Miután elbúcsúztál a hírvivõtõl, rögtön tervezgetni kezded a részleteket.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki, melynek neve kasztropl. trafó. (ld. enc.) Fura érzésed van: mintha valamid
hiányozna...
Megpróbálod a nyomok alapján felfedni a tolvaj kilétét. Elmosolyodsz, ahogy ráébredsz saját tökéletességedre: az apró,
átlag kalandozó számára szinte láthatatlan jelekbõl te rájössz, hogy a tolvaj Deuce volt. (Ehhez a mesteri, más tolvajok által
nyilvánvalóan megvalósíthatatlan lopáshoz nyilván valamilyen tudati képességet használt a tettes.)
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+24 életerõ.)
Varázserõd regenerálódik. (+130 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+8 pszi pont.) A poszogó
möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-8 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Elhagyod
az arénát. Sajnos túl sok idõ telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült. (ld. enc.) [A két forduló
között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál.]
* 1. KP: | elmormolod a 88. varázslatot
|
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókõ.)
[0 pontot használtál fel, van még 615.]
v 1 20 | elmormolod az 1. varázslatot
|
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Az utolsó ige
kiejtésével elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölõ életenergiájának egy részét fel tudod
fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 610.]
tv 145 146 | támadó/véd. varázslat a 145. varázslatot a 146. varázslatot
|
Támadó varázslatok listájára került: tharr haragja. Védekezõ varázslatok listájára került: ongóliant tombolás. [0 pontot
használtál fel, van még 610.]
fvh 20 | felt. varázslat haszn. 20
|
Harci varázslataidat használni fogod minden 20. vagy magasabb szintû ellenfélre. [0 pontot használtál fel, van még 610.]
v 59 | elmormolod az 59. varázslatot
|
Megfelelõ mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az erõ gyûlik, egyre csak gyûlik benned. Kimondva az utolsó
varázsszót, létrehoztad a hadiszerencse III varázslatot! (+4 szerencse.) [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még
605.]
v 127 | elmormolod a 127. varázslatot
|
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tükör.) [0
pontot használtál fel, van még 605.]
v 12 | elmormolod a 12. varázslatot
|
Varázsolni kezdesz. A kitörni készülõ energia már az ujjaidban is van! Sikerült elmondanod az erõpajzs I varázslatot! Az
erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 600.]
v 53 | elmormolod az 53. varázslatot
|
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kisülni készülõ varázslat a következõ pillanatban már benned van.
Elmormoltad az óriáserõ varázslatot! Csapásaid erõsebbek lesznek! (+6 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [5
pontot használtál fel, van még 595.]
v 28 | elmormolod a 28. varázslatot
|
Mormolni kezdesz. A kitörni készülõ energia már az ujjaidban is van! Megidézted a csupasz izom varázslatot! Izmaid
megnõnek, megdagadnak (+7 erõ). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 590.]
h 1 232 20 | használod az 1. tárgyat
|
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg elõtted! Átlépsz
rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után
postázunk.] ...Hosszú idõ elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 590.]
h 1 61 20 | használod az 1. tárgyat
|
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 590.]
h 1 112 20 | használod az 1. tárgyat
|
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 590.]
tv 145 146 | támadó/véd. varázslat a 145. varázslatot a 146. varázslatot
|
145. varázslat listáról törölve. 146. varázslat listáról törölve. [0 pontot használtál fel, van még 590.]
be 634 | bemész a 634. épületbe
|
Közelebb sétálsz az arénához. Eltörpülsz a hatalmas építmény mellett. Az oldalajtók nyitva vannak, úgyhogy most bárki
bemehet. Bemész az arénába, válladra fehér tollat tûzöl, jelezve, hogy szívesen megküzdesz bárkivel. [5 pontot használtál
fel, van még 585.]
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat
|
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 582.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz /
élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
|
Sian-no-csung, az õsi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedzõ gyakorlatokba kezdesz. Most már nem is
olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged érezhetõen megnövekedjen. [Még 139 TVP-t kell
elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 542.]
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
|
Légzõgyakorlatokat, a szervezetet megedzõ tornagyakorlatokat végzel. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az
egészséged észrevehetõen fejlõdjön. [Még 99 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 502.]
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
|
Hosszú idõt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Most már nem is olyan szörnyen sok
tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged érezhetõen megnövekedjen. [Még 59 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot
használtál fel, van még 462.]
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
|
Kitartóan, órákon át légzõgyakorlatokat végzel. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az
egészséged komolyan megnõjön. [Még 19 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 422.]
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
|
Légzõgyakorlatokat, a szervezetet megedzõ tornagyakorlatokat végzel. Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1
egészség.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 382.]
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
|
Kitartóan, órákon át légzõgyakorlatokat végzel. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged észrevehetõen fejlõdjön. [40
pontot használtál fel, van még 342.]
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
|
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Még elég
sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged érezhetõen megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 302.]
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
|
Hosszú idõt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az
egészséged észrevehetõen fejlõdjön. [40 pontot használtál fel, van még 262.]
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
|
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Most már
nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged észrevehetõen fejlõdjön. [Még 179 TVP-t kell
elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 222.]
tf 4 22 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 22 pontért
|
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz,
hogy az egészséged észrevehetõen fejlõdjön. [Még 157 TVP-t kell elköltened.] [22 pontot használtál fel, van még 200.]
Elõkapod a zsákból a vizestömlõt, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel
ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg
neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 23, 15, 29.
Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erõddel találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá,
hogy mély álomba merülj. Elmúlt a hadiszerencse III hatása. Elmúlt az erõpajzs I hatása. Elmúlt a csupasz izom hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 416 pontot. A következõ
körben tehát 616 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az elõzõ olimpián használttal. Nincsenek elõre meghatározott
kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerûen csak készülj fel
az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert stb. Az Olimpiai bizottság speciális
teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a hat
közül. Azok, akik az elõzõ olimpián helyezettek voltak valamelyik kategóriában, legalább eggyel feljebb fognak indulni. A
legmagasabb kategória korábbi helyezettjei számára szokás szerint egy speciális, hetedik kategóriát rendezünk, komoly
díjak nélkül.
Minden egyes párviadal elõtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az elõzõ harcban lemágiatörték
rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következõ csatában. Ezenkívül a
varázspontod és a lõfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskõvel vagy 40 mérgezett vasnyíllal
rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lõfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal,
nem fogysz ki az erõforrásokból. Következménye azonban, hogy a lõfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata.
Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem fog mûködni, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a
verseny idõtartamára csökkentjük, a lõfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz.
Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem
szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetõi jogtalan elõnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lõ/dobófegyvert fogod használni,
amelyet a KF <lõ/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentõsége.
KASZTROPLANÁRIS TRANSZFORMÁCIÓ (145. TUDATI KÉPESSÉG)
A tudati energia felhasználásának egészen kifinomult szintjét jelenti a kasztroplanáris transzformáció. Elõkészületként
tudati energiád egy részének elhasználásával (1 TU és 10 TVP) vibráló aurát vonsz magad köré, amely köröd végéig marad
aktív. Ennek segítségével sebeidet gyógyíthatod, felfrissítheted varázserõdet. Sajnálatos módon a kasztroplanáris
transzformáció jelentõs energiaveszteséggel jár. [A képességet az EK 145 paranccsal használhatod, ahol a 2. paraméter
határozza meg az átalakított energia fajtáját: 1 esetén életerõ, 2 esetén varázspont. A transzformációval egyik érték sem
emelkedhet a maximális lehetséges fölé.] Figyelem! Egy körben max. annyi varázspontot fogsz kapni a trafóval, amennyi a
kör eleji alap regenerálásod 130%-ka.
MANAKRISTÁLY (500. TÁRGY)
Ezer színben játszó, óriási hókristályra emlékeztetõ, csodálatosan szép tárgy a manakristály. Elképzelhetetlennek tartod,
hogy emberi alkotás nyomán szülessen ez a csoda, csakis természeti képzõdmény lehet. Emberfeletti szépsége mellett mesés
mágikus képességgel bír: ha összetöröd, varázspontod visszaáll a maximális lehetséges szintre. De ugyan ki bír egy ilyen
csodát önzõ, anyagias érdekekbõl megsemmisíteni? A manakristályt a H 500 paranccsal tudod használni (ha legalább 50
VP-d hiányzik), illetve automatikusan felszabadítod a benne rejlõ energiát, ha varázsolnál V paranccsal, de nincs elég
varázspontod. A varázskõhöz hasonlóan, harc közben nincs idõd manakristállyal szöszmötölni. Ha egyszerre birtokolsz
manakristályt és varázskövet, akkor elõször mindig a varázskövet fogod összetörni az automatikusan használatnál. Egy
körben legfeljebb egy manakristályt használhatsz fel.
Még egy várható korlátozás, amely terveink szerint okt. 16-tól lép életbe. Ha taumaturgiád 100-nál nagyobb, amennyivel
nagyobb 100-nál, annyiszor 2%-kal kevesebb varázspontot ad vissza, tehát 150-es vagy nagyobb taumaturgiával a
manakristály nem ad varázspontot.
KARAKTERLAPOD
Danubius Friend, egy göndör ezüsthajú, kék szemû, rövid bajszú kobudera férfi vagy. Fekete a bõröd. Tharr korlátlan
hatalmú fõpapja vagy. Papi hited: 440. A Két Kard Testvérisége (#9118) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 275. fordulód.
erõ : | 36 |
iq : | 34 |
ügyesség : | 32 |
egészség : | 35 |
szerencse: | 48 |
tudatpont: | 21/ 3 |
| |
|
szint : | 26 |
támadás : | 26 |
védekezés: | 42 |
életpont : | 411/282 |
varázspt : | 641/438 |
pszi pont: | 101/ 93 |
| |
|
merészség: | 5 |
agresszió: | 3 |
menekülés: | 50 % |
jellem: | semleges |
pénz : | 0 arany |
halhatatlanság: | 1% |
| |
|
magasság: | 149 cm |
testsúly: | 46 kg |
életkor: | 32/ 52 év |
tul.pont: | 0 |
kép.pont: | 3 |
| |
| |
|
Eddig összesen 2094 szörnyet öltél meg. Ebben a fordulóban 0 TP-t kaptál. Jelenleg 1905034 TP-d van. A következõ
szinthez még 94966 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, taalru, magnetikus praglonc. A 273. fordulódban 2029 arany
került a bankszámládra. 2069 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
Harci ismeretek (szint)
víziharc: 12/20 ökölvívás:*31/00 szúrófegyverek: 8/09 vágófegyverek: 20/45
ütõfegyverek: 7/08 lõfegyverek: 30/72 dobófegyverek: 16/16
Felt. fegyverváltás: << mandibulakasza (250%)
Felt. lõfegyver használat: semmi (0-3.); ubuk dobónyíl (4-12.); ezüsttollú nyíl (13-14.);
ezüsttollú nyíl (15-17.); vashegyû nyíl (18-19.); vashegyû nyíl (20-996.); ezüsthegyû nyíl
(997.); ezüsttollú nyíl (998.); tüske (kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
Szkander vereségeid: 36 gyõzelmeid: 50
Egyéb ismeretek (szint)
rejtõzködés: 31/87 nyomkövetés: 81/80 lopás: 1/24 mászás: 5/90
csapdakészítés: 18/79 csapdaészlelés: 3/45 gyógyítás: 61/56 titkosírás: 2/96
felderítés: 22/77 szörnyidomítás: 13/53 teológia: 42/05 taumaturgia: 29/67
harcmûvészetek: 31/06 szkanderozás: 5/13 zene: 1/00 szörnyismeret: 7/32
pszi: 12/69 zárnyitás: 1/05 vadászat: 6/29 bányászat: 12/92
úszás: 10/91
Feltételes parancsok
*készítesz 138. tárgyat (max. 1 db-ot); *készítesz 19. tárgyat (max. 13 db-ot);
*készítesz 17. tárgyat (max. 10 db-ot); elfogod a 191. szörnyet a 220. csapdával;
*készítesz 203. tárgyat (max. 8 db-ot); mászol max. 100 pontért;
gyógyítasz 40 % életerõ alatt, 40 pontért; készítesz 403. tárgyat (max. 10 db-ot);
*készítesz 6. tárgyat (max. 1 db-ot); kutatsz max. 300 pontért; maradék tvp-dbõl 4.
tulajdonságodat TF-eled;
Felt. támadás: *104; *96; 234;
Barátságosság: 243; 146; 274; 256; 248; 259; 281; semleges jellemûek; jó jellemûek;
Varázslataid és pszi képességeid (#sorszám, *hány pontba kerül)
vámpirizáció (#1 *8) éber kakukk (#3 *6) gyógymógy (#5 *6)
áldomás (#6 *5) erõpajzs I (#12 *6) hadiszerencse I (#13 *4)
méregsemlegesítés (#14 *10) vak õrület (#18 *3) kitartó ló (#19 *10)
korgó gyomor, huss (#21 *3) unkreáció (#22 *0) hadiszerencse II (#24 *6)
tündérfény (#25 *1) tulajdonságpajzs (#26 *16) csupasz izom (#28 *10)
energiatüskék (#29 *5) tüskepajzs (#30 *4) hhaar burka (#32 *6)
izomernyesztés (#33 *6) varázsvédelem (#34 *8) tompítás (#40 *8)
örvénykerítés (#42 *10) fehér glóbusz (#47 *13) villámcsapás (#50 *18)
elektromos pajzs (#51 *14) óriáserõ (#53 *24) azonnali gyógyítás (#58 *15)
hadiszerencse III (#59 *15) puha ütés (#60 *18) tûzesõ (#61 *16)
erõpajzs II (#63 *24) pszi-ernyõ (#64 *6) auratranszformáció (#65 *10)
pszi-regeneráció (#66 *12) felejtés (#68 *5) kí koncentráció (#69 *14)
agyletapogatás (#70 *20) szürkeáll. aktiv (#71 *12) mentális pajzs (#72 *9)
pszi fejlesztés (#73 *20) molekulaátrendezés (#74 *20) láthatatlanság (#76 *15)
oltár eltörlése (#79 *60) vadítás (#81 *8) szörnycsábítás (#83 *14)
vasszervezet (#86 *8) szopókõpusztítás (#88 *21) fürgülés (#92 *22)
rúnapukkasztás (#94 *0) DEM kreálása (#95 *50) városi teleport (#96 *50)
agykorbács (#97 *18) varázsital fõzése (#100 *30) tükörpajzs (#101 *26)
erõpajzs III (#127 *30) földelem idézése (#144 *70) tharr haragja (#145 *16)
ongóliant tombolás (#146 *40) mágikus ütés (#147 *18) becsületjel (#158 *14)
varázskõ készítés (#160 *120) esszenciavédelem (#165 *15) oltár teremtése (#167 *50)
áldomás II (#169 *10) isteni küldetés (#170 *40) szopókõirtás (#174 *10)
tárgyvédelem (#178 *14) városi teleport II (#181 *60)
Jelenleg rajtad levõ aktív varázslatok és pszi hatások
vámpirizáció óriáserõ
Feltételes támadó/védekezõ varázslat használat:
Mit 145 29 29 61 60 61 60 145 40 40 40 34 40 47 40
Kire 159 160 249 258 236 221 227 282 244 996 992 236 212 237 234
Mit 40 40 40 40
Kire 255 232 165 176
Isteni küldetéseid
1.) Kemény feladatok leküzdésével tudsz csak két esszenciakristályt megszerezni, és
feláldozni oltáromnál. 2.) Ejts el egyetlen fordulóban 3 tyrexet! Ha nem megy, elfogadom
több fordulóból is... :-) 3.) A márványtornyok és egyéb hasonló képzõdmények a fizikai
rátermettség igazi próbái. Imádkozz, amint mászás szakértelmed elérte a 15. szintet!
Tárgyaid (*-gal jelöltek bekészítve, zárójelben tárgy sorszáma)
Páncélok és pajzsok
1*Tharr pajzsa (#459) 1*vasvért (#164) 1 mászókarom (#78)
1 tankány karom (#237) 1*vascarai csizma (#370) 1*kvazár kesztyû (#445)
$1*sárga erõöv (#276)
Fegyverek és lövedékek
$1 szöges bunkó (#8) 1 szögletes kõ (#17) 1*hosszú íj (#111)
1 fúvócsõ (#20) 13 kerek kõ (#19) 2+szigony (#389)
1 csontpálca (#329) 1 kõkés (#6)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1*két kard szimbólum (#144) 1*smaragd védõgyûrû (#223) $1*obszidián karkötõ (#229)
$1*arany papi karkötõ (#309) 1*Tharr Keresztje (#287)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
2 varázskõ (#305) $1 aranytû (#272) 1+hebrencs csapda (#147)
1 mászókampó (#165) 1 kötél (#92) 1 ásó (#34)
4 aranypikkely (#415) 1 tatu dob (#234) 1 deus ex machina (#1)
1 fáklya (#36) 1 szeksztáns (#32) 1 zárnyitó készlet (#39)
60 kaja (#2) 5 acéltû (#334)
Löttyök és porok, tartóstul
3 vizestömlõ (#3) [ bennük 44 korty víz (#27) ]
2 kavadu iszák (#25) [ üres ]
4 fûszertartó (#210) [ bennük 13 csepp sáfránypor (#211) ]
6 sullár hólyag (#168) [ bennük 61 csepp spiritusz (#170) ]
1 aranyló ugarhéj (#100) [ üres ]
1 szent kehely (#257) [ benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260) ]
5 uzbány csõr (#169) [ üres ]
2 zöld üveg (#82) [ üres ]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 quwarg tojás (#360) 2 cru formázó minta (#300)
5 ilkin érc (#232) 8 amniosz (#203) 2 ramit kõ (#226)
1 bev formázó minta (#299) 53 gyöngymangó (#135) 8 kék orchidea (#68)
9 kvazár (#244) 11 púderkõ (#119) 1 moa jádekõ (#382)
3 álompor (#396) 24 kaktusztüske (#114) 2 moa burát (#384)
10 rókafarok (#124) 14 mocsári penke (#148) 5 mithril (#352)
11 fokhagyma (#403) 4 moa üveggömb (#383) 5 sallank karom (#128)
2 kazmár gyökér (#205) 1 moa obszidián (#380) 6 pular kristály (#239)
10 galachmit (#310) 18 madártoll (#112)
Összsúly: 77.31 kg megterheltség: 94 %
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
E körben tett lépéseid térképe
(186,59) olimpiai aréna (#634)
ÜZENET A JÁTÉKVEZETÕTÕL
Kedves Játékostársunk!
Egy szomorú hírt kell közölnünk, két év után ismét kénytelenek vagyunk a játék árához nyúlni. Igyekszünk az emelés
mértékét minimalizálni, de az elmúlt két év inflációs hatásait nem tudjuk teljesen figyelmen kívül hagyni.
2001.01.01-tõl kezdve a következõ árak érvényesek:
Postai forduló: 32 zseton
E-mailes forduló: 25 zseton
A kettõ együtt: 39 zseton
40 soros UL: +15 zseton (nem változott)
Megértéseteket köszönjük.
2000.12.02-án a szokásos helyen a Láng Mûvelõdési házban TF,KG, ÕV találkozót rendezünk. Kezdés reggel 9-kor. A
találkozón fog megjelenni a legújabb HKK kiegészítõ is Rúvel hegy címmel. Mindenkit szeretettel várunk.
2000.10.11 11:08 Változások a számládon! 9 zsetont átutaltak a(z) 5513. számláról!
2000.10.11 11:08 Változások a számládon! 20 zsetont átutaltak a(z) 2729. számláról!
2000.11.27 10:33 Változások a számládon! 19 zseton átutalása a(z) 2729. számlára!
© Beholder Kft. 1992-1999.
Ha a fordulóval bármilyen gondod van a következõ címre írj: beholder@mail.datanet.hu!
Soha NE küld vissza az e-mailben kapott fordulódat!! Elég a karakterszámot, és a fordulószámot megírni!!
Ha mégis megteszed, az az e-mailes játéklehetõséged elveszítését jelentheti!!!!!
Aki észrevesz egy hibát, és szeretné, ha azt javítanánk a fordulójában, az a következõkre legyen szíves fokozottan ügyelni:
1) A levelet azzal kezdje, hogy megírja KARAKTERSZÁMÁT, FORDULÓSZÁMÁT és SZÁMLASZÁMÁT.
2) Írja le - minél tömörebben - a jelenséget, a hibát. Ezt tegye meg MINDEN alkalommal, mikor errõl levelezünk, utalva az addig megbeszéltekre.
3) NE LÉPJEN addig, míg nem kap tõlünk visszajelzést.
AKI MÉGIS LÉP, az a továbbiakban ÖNKÉNT LEMOND mindenfajta JAVÍTÁSRÓL, és elfogadja a hiba miatt módosult képességek korábbi forduló alapján történõ visszaírását. Természetesen ez nem jelenti azt, hogy ha úgy gondoljuk, ne javítanánk.
Segítségeteket elõre is köszönjük!
Az utóbbi idõben rendkívül sok probléma volt a drotpostagalamb nevû remek
ingyenes e-mail szolgáltatóval. Ezért nagyon szépen kérek mindenkit, hogy keressen
egy valóban megbízhatóan mûködõ szolgáltatót, hiszen nektek is, nekünk is jobb, ha a
kiküldött e-mailek már az elsõ alkalommal hibátlanul megérkeznek. A drótposta több féle címet is kínál pl. dpg.hu, drotposta.hu, aramszu.net, stb.
Ismételten kérek mindenkit, hogy ha bármi problémád van akármelyik játékkal kapcsolatban, akkor az errõl szóló e-mail fejlécében feltétlenül tüntesd fel azt, hogy melyik játékról is van szó!!!!!!! Arra is szeretnék mindenkit megkérni, hogy a probléma taglalása mellett arra is szánjon idõt, hogy az olyan mellékesnek tünõ adatokat, mint karakterszám, fordulószám, számlaszám ne felejtse ki a levélbõl. (Ha nem tudod kitalálni, hogy az adott probléma kezeléséhez milyen adatokra van szükség, inkább többfélét adj meg, mint hogy pont a szükséges hiányozzon!)
Ezúton szertnék mindenkit tájékoztatni, hogy karakterátadás e-mailben továbbra sem lehetséges!
Kérek mindenkit, hogy mielõtt UL javítás, AK stb. miatt reklamál, legalább egyszer olvassa el a fordulo végén található tájékoztatót. Maci
Elküldött UL javítása
A már elküldött UL javítására korlátozott lehetõség van.
Ha elrontottad az UL-t, akkor minnél hamarabb küldd el mégegyszer. Ügyelj rá, hogy a forulószáma
feltétlenül ugyanaz legyen, mint az eredeti UL-é volt. Az UL-ek letöltése után a konvertáló
program a késöbb érkezett UL-t, javításként értékeli, és ezt fogja betáplálni az eredetileg küldött UL helyett.
(Figyelem: ilyenkor az eredetileg küldött UL-re is UL OK jelzést fogsz kapni!)
Szükség esetén több javítást is küldhetsz, az utolsó UL-bõl lesz a forduló.
Ha egy e-mailben több UL-t is küldtél, akkor a javítás során elég csak a hibás UL-t elküldened,
az UL-ek abban a sorrendben lesznek betáplálva, ahogy az eredeti e-mailben voltak. (Természetesen figyelembe véve a fenteb leírt korlátozásokat.)
Figyelem! Ez a javítás csak akkor mûködik, ha a hibás UL még nem került letöltésre!!
Ha már letöltöttük, akkor a javító UL hibás forulószám jelzéssel visszamegy.
Az UL-ek letöltése reggel 9-10 között délután 2-4 között történik általában.
(Esetenként ettõl eltérõ idõpont is elõfordulhat.)
Ha M$ IE-t használsz UL küldésre, és javítani akarod az UL-t, akkor esetenként komoly
problémáid lehetnek, mert az M$ IE által küldött UL-ek fejlécébõl rendszeresen hiányzik a dátum mezõ.
Emiatt elõfordulhat, hogy az UL-ek sorrendje felcserélõdik, és nem a javító UL kerül táplálásra.
Ha biztosra akarsz menni, akkor NE használj Explorert, mert emiatt nem áll módunkban a fordulódat újra táplálni!
Többeknek problémája volt az UL-javítással. Tehát UL-t javítani csak bizonyos esetekben lehet.
A javítás feltétele, hogy az új UL még az elõtt megérkezzen, hogy a régit LETÖLTÖTTÜK.
(Naponta általában kétszer van letöltés: reggel 9 körül, és du. 3 körül.)
Tehát ha a reggel 8-kor elküldött UL javítását du. 2-kor küldöd, akkor az már nem lesz javítás csak egy Hibás UL.
Abban a speciális esetben ha pl. nincs zsetonod, vagy még nem léphetsz, a késõbb (esetleg másnap, harmadnap) küldött UL-re is UL OK üzenetet fogsz kapni (itt most nem részletezett technikai okokból),
DE ILYENKOR IS AZ ELÕSZÖR KÜLDÖTT UL KERÜL TÁPLÁLÁSRA! Tehát egy már elküldött UL-t a letöltése után akkor sem lehet javítani, ha az valamilyen okból még nem lett betáplálva!
Ha megváltozott az e-mail címed akkor azt feltétlenül jelezd nekünk a beholder@mail.datanet.hu címen.
(A SZÁMLASZÁMODAT is írd meg!!). Amikor az új címet beírtuk, akkor kapsz egy visszajelzést. CSAK ezután küldj új UL-t!
Figyelem!
A térkép megtekintéséhez szükséges
class és képek letölthetõek a Beholder Kft home page-érõl.
Ha nincs www hozzáférésed, akkor jelezd (beholder@mail.datanet.hu) és elküldjük e-mailben.
A java class mellett találhatsz egy dos-os progit is, amely segítségével elõ tudod állítani a térképet gif formátumban.
Mostantól (97.08.19) megadhatod az un. állandó netkódodat, és így nem kell minden UL-en feltüntetni a netes kérést.
A netkód a számlán lévõ összes karakterre vonatkozik. Az állandó netkód megadásához a számlaszámodra és magára a kódra
(u,b,u+,b+) van szükség. További részletek a Beholder Home Page-en.
Az Alanori Krónika megrendelése:
Ezentúl minden hónapban megjelenéskor megkaphatod
a Krónikát. A dolgod mindössze annyi, hogy a beholder@mail.datanet.hu címre irsz egy e-mailt
amiben megrendeled az újságot, és megírod a számlaszámodat.
Az újsággal együtt automatikusan elküldjük a számlán lévõ összes karakter üzeneteit is!
Az AK ára így 20 zseton. (Ez tartalmazza a postázás költségeit is.)
Ha késöbb le akarod mondani a megrendelést, feltétlenül jelezd, hogy a nem a hagyományos, hanem a netes elõfizetésrõl van szó (azaz a Krónikát nem a fordulóddal, hanem külön kaptad)!
Ha a fordulód fejlécében szerepel az Üzeneted jött felirat, akkor mentális üzenete
érkezett a karakterednek. Az üzenetet a karaktered legközelebbi hagyományos fordulójával
postázzuk. (Addig azonban minden e-mailes fordulódban meg fog jelenni az üzenet.)
Lehetõséged van azt kérni, hogy az üzeneteket külön postázzuk számodra, ez azonban 5 zsetonba kerül.
Azt is kérheted, hogy az üzeneteidet egy másik karaktered hagyományos
fordulójával postázzuk. (Ezt természetesen nem kerül zsetonba.)
|