Karakterszám: |
6352 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
272 |
Játékhét: |
272 |
E forduló ára: |
28 zs. |
Maradék zseton: |
170 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2005. feb. 21. 9h:24' |
A következõ
fordulód táplálható: 2005. feb. 28. |
|
E-mail!
ZORG KALANDJAI
Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
**
3. NAP ** Egy áttetszõ, izzó szemû alak jelenik meg a barlangodban. Dübörgõ
hangon szólal meg. "Pyramid vagyok, egy õsi király szelleme, az istenek
küldötte. Barátom, szerencsés vagy! A felsõ szinteken felfigyeltek rád,
és úgy döntöttek, hogy egy különleges feladatot bíznak rád. Jutass el hozzám
31999 drágakövet, és olyan jutalomban lesz részed, amelyrõl álmodni sem
mersz! Azt, hogy hogyan találsz meg, és hogyan adod át, amit kértem, szintén
a feladat része." A figura ezzel eltûnik. Rettegve rohansz ki a barlangodból.
Kissé már éhezel, ezért csak 216 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy
leghíresebb galetkije
Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös,
bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 24876.) A te szinteden a legnevesebb
Maximilian
Ûbertáp, egy pillanatig tudod csak állni átható tekintetét. Az Õsök tudását
õrzi e férfi. (hírneve 22497.)
Eljut hozzád egy kevés a helyi hírekbõl:
*feb. 11.* Elemináló, a Mágust kis híján megölte egy nagyobb tûzelementál.
*feb. 11.* Elemináló, a Mágust majdnem felfalta egy nagyobb tûzelementál.
*feb. 11.* Tomit majdnem felfalta egy nagyobb tûzelementál.
*feb. 11.*
Kósalát majdnem felfalta egy nagyobb tûzelementál.
*feb. 11.* Holsteint
kis híján megölte egy nagyobb tûzelementál.
*feb. 11.* C'Archiet majdnem
felfalta egy nagyobb tûzelementál.
*feb. 11.* Kronxot majdnem felfalta
egy nagyobb tûzelementál.
*feb. 14.* Vigyorgó Villám teljesítette a 20.
küldetést, amit a templomban kapott.
*feb. 14.* Rozsdamentes acélpatkányt
kis híján megölte egy xenó élõsködõ.
*feb. 15.* Csillagszemû kereskedelem
tulajdonsága 23 lett, elsõként a szinten.
Eljut hozzád néhány morzsa abból, hogy mi hír a nagyvilágban:
*feb. 14.* Avvocato Terrasini szolgálatába állt egy molitár.
*feb. 14.*
Endyrt kis híján megölte egy kifejlett xenomorph.
*feb. 15.* Clow szolgálatába
állt egy mutilátor kölyök.
*feb. 15.* Alystair D'Brison és Belcazar megküzdöttek
egymással, és Alystair D'Brison gyõzött.
*feb. 15.* Rip Imhotep Kázmért
majdnem felfalta egy Mofisztor.
*feb. 15.* Sir Barracudát kis híján megölte
egy Mofisztor.
*feb. 15.* St. Lopezt kis híján megölte egy Mofisztor.
*feb. 15.* Alba Regina és Tigirl pszi párbajt vívtak. Alba Regina került
ki gyõztesen.
*feb. 16.* Dark Valek a Renegát Elf és Zuck megküzdöttek
egymással, és Dark Valek a Renegát Elf gyõzött.
*feb. 16.* Stanislavát
legyõzte harcban egy pragmatikus adaptáció.
(Feltételes gyógyítás:) nagyobb gyógyítással kezeled magad. Gyógyulsz 60
életpontot. (-8 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 734.]
v 163 203 9518 |
163. varázslat elmondása |
Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy kineportot. Kineporttal átküldöd
az átokkövet Mr. Maxivatlak részére. (-16 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 731.]
h 8 6 |
8. tárgy használata |
Bekapod az õskövet. Máris érzed a hatást! A sok gyakorlás meghozta eredményét,
a gyorsaság tulajdonságod most már 53!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 731.]
kno 103 25 |
103. képességre 25 képességpont |
Elköltesz 25 képességpontot bal láb végtagod méretének növelésére. A gyakorlásnak
köszönhetõen bal láb végtagod megnõtt, új mérete 26.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 731.]
ep 45 75 1 |
építed a 45. épületet 75 TVPért |
[Rendben, az építkezés során
az erõ tulajdonságot ill. képességet fogod
fejleszteni.]
Annak az épületnek a felépítéséhez elõfeltétel a 27. épület, abba építs
elõször! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 731.]
mak 2 |
2. makró definiálása/hívása |
h 69 |
69. tárgy használata |
Sajnálom, de nincs a birtokodban 69. tárgy.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 731.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
v 188 |
188. varázslat elmondása |
Elmormolsz egy sziklaerõ varázslatot. Támadásod megnõ (+12%). (-26 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 728.]
ad 10 |
aranydukát szerzése |
Munkát vállalsz a dukátbanknál. Az épülethez új szárnyat építenek, itt kell
dolgoznod. Köveket cipelsz és adogatsz, hiába vagy erõs, mégis, majd leszakad
a hátad! De hát valamit valamiért, egész munka alatt a csillogó aranydukát
és az általa vásárolható relikviák képe lebeg a szemed elõtt. Végül letelik
a munkaidõ, és tartod a markodat. 2 aranydukátot kaptál.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 718.]
bsz 2 |
belépés szövetségi barlangba |
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Mielõtt bármi máshoz kezdenél, jót lakmározol az élelmiszerraktárban. (+7%
jóllakottság.) Nem ártana bemelegíteni a mai vadászathoz - a katonai gyakorlópályán
edzel. (+10% támadás, +4 lehelet kör végéig.) Az akadálypályán is edzel
kicsit. Gyakorolsz egy kicsit a lõtéren. ( +2 lõfegyver (+2 gyorsaság.).)
Imádkozol az õsök oltáránál (+10% lélekenergia). Szolgáid morálja is javul
(+10%). Karbantartod szerszámaidat. ( +2 zárnyitás, +2 mászás.) Betérsz
az ivóba egy pofa sörre. Jót trécseltek a haverokkal. (+4 hírnév.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 713.]
ism 2 |
a következõ parancs ismétlése 2 alkalommal |
Elmész egy régi csata helyszínére. Bár már sokan ástak itt, még mindig lehet
találni érdekes dolgokat. Megpillantasz egy csomó átlátszó kristályt.
Hohó, egy egész hegyre való van itt belõlük! Egy egész kristályhegy - hegy
a hegyben. Igazán érdekes. Vajon mi lehet ennek a mesés üveghegynek a tetején?
Ha elég bátor vagy, és nem félsz attól, hogy szétvágnak a kristályok, akár
fel is mászhatsz.
(405. kaland, összköltsége 10 TVP.) Torszülött támadás
ér! Ellenfeled egy quwarg lidérc (#264).
*** 1. KÖR *** Megközelíted a quwarg lidércet. A quwarg harcos elindul a
quwarg lidérc felé. A quwarg lidérc feléd mozog. Az orgling disznó a quwarg
lidérc felé mozog. Támadod a quwarg lidércet. Lecsapsz jobb karmoddal.
(106 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Megeresztesz egy jól irányzott rúgást
bal lábaddal.
(106 ép-t sebeztél). Elõre szúrsz bal karmoddal.
(102 ép-t
sebeztél). Vámpirizálsz (+9 ép). Pofádat nagyra tátva harapsz.
(195 ép-t
sebeztél). Vámpirizálsz (+9 ép). A hasát célzod jobb lábaddal.
(61 ép-t
sebeztél). A quwarg lidérc holtan terül el.
[A csatában összesen 320 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a quwarg harcos: 0/0,
az orgling disznó: 0/0.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt
jutalmat, a lélekenergiát (+30%). Szolgáidnak is jut 14%. Összegyûjtöd
a "kincset": 59 arany. Megéheztél. Az ételre veted magad. (+22% jóllakottság.)
Tovább dolgozol, mintha nem is zavartak volna. Nicsak, egy edény, ami teljesen
ép! Lássuk, mi van benne: csontkockák, apró szobrocskák. (+3 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 703.]
Itt az ideje egy régészeti gyakorlatnak! A szint elhagyatott helyein kutatsz,
lapáttal és persze finom szerszámokkal felszerelve. A fenébe, megzavartak!
Ellenfeled egy mágiaelementál (#309) [aura: 16-os méretû 23-as szintû
bal mancs.].
*** 1. KÖR *** A mágiaelementál irányába mozogsz. A quwarg harcos megközelíti
a mágiaelementált. A mágiaelementál közelebb jön, hogy támadhasson. Az
orgling disznó a mágiaelementál irányába megy. Támadod a mágiaelementált.
Gyorsan felé lendítesz jobb karmoddal. Félrehajolt. Egy rúgást próbálsz
bal lábaddal. Mellétrafáltál. Lesújtasz bal karmoddal.
(113 ép-t sebeztél).
Borzalmas forróságot érzel
(-5 ép) Vámpirizálsz (+9 ép). Megpróbálod megmarni.
(228 ép-t sebeztél). Iszonyatos hõséget áraszt magából!
(-5 ép) Vámpirizálsz
(+9 ép). Lendítesz egy nagyot jobb lábaddal.
(73 ép-t sebeztél). A forróság
kibírhatatlan
(-2 ép) Paralizáltad! A mágiaelementál kileheli lelkét.
[A csatában összesen 414 sebzést okoztál, és 12 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a quwarg harcos: 0/0,
az orgling disznó: 0/0.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt
jutalmat, a lélekenergiát (+27%). Szolgáidnak 13% jut. Elrakod a zsákmányt,
ami 55 arany. Ez bizony nem hiányzott! Hol is tartottál? Régi ruhák foszlányos
maradványaira bukkansz. Az igazi tudósok biztos, hogy rengeteg érdekes
dolgot tudnak ebbõl kideríteni. (+2 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 693.]
h 8 109 |
8. tárgy használata |
Sajnálom, de nincs a birtokodban 8. tárgy.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 693.]
szl 99 |
szolgák lélekenergia-részesedése 99% |
Rendben, a harcban szerzett lélekenergia 90 százalékát engeded át szolgáidnak.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 693.]
be 30 |
meglátogatod a 30. épületet |
Felkeresed a szövetségi arénát. A lelátókról szövetségi társaid, és más
egyéb nézõk integetnek neked. Felkeresed az arénamestert. Megtudod, hogy
a legügyesebb arénaharcos Dark Valek a Renegát Elf, a Protolisk Hercegek
szövetség tagja. A legerõsebb csoport, amit sikeresen legyõzött: egy óriás
kétfejû vérfarkas és egy mutilátor kölyök. Szövetségetek legügyesebb arénaharcosa
Next Generation. A legerõsebb csoport, amit sikeresen legyõzött: egy burjánzó
ocsmányság, egy zoriád és egy nagyobb elementál fatty. A legügyesebb
szövetség a Tudás Õrzõi, amelynek tagjai összesen 2058 gyõzelmet arattak.
A ti szövetségetek eddig 1991 gyõzelmet aratott. A kölcsönös üdvözlés és
a belépõ, 960 arany kifizetése után elmondod az arénamesternek, hogy a
soron következõ torzszülöttekkel szeretnél harcolni. Rövid idõ alatt elõkészítik
számodra a porondot. Ellenfeleid egy krakolich (#313) [aura: 12-es méretû
17-es szintû jobb csáp.], egy zombi mester (#80) [aura: méret: 54.],
egy molitár (#35) [aura: 4-es méretû 6-os szintû bal láb.], egy vámpírdenevér
(#11) [aura: 2-es méretû 4-es szintû fog.] és egy tehemót (#24) [aura:
gyorsaság: 3.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Megközelíted a zombi mestert. A quwarg harcos megközelíti
a vámpírdenevért. A krakolich elindul az orgling disznó felé. A vámpírdenevér
megközelíti a quwarg harcost. A zombi mester közelebb jön, hogy támadhasson.
A molitár máris elõtted terem! A zombi mestert próbálod megsebezni. Elõre
szúrsz jobb karmoddal.
(119 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Lendítesz egy
nagyot bal lábaddal.
(117 ép-t sebeztél). Paralizálod. Lecsapsz bal karmoddal.
(113 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+9 ép). Megpróbálod megmarni.
(220 ép-t
sebeztél). Egy rúgást próbálsz jobb lábaddal.
(72 ép-t sebeztél). Paralizáltad!
A zombi mester holtan terül el. A quwarg harcos és a vámpírdenevér egymással
harcolnak. a vámpírdenevér kontaktméreg áldozata lett. A vámpírdenevér
halálhörgés közepette a földre zuhan. Az orgling disznó és a tehemót egymással
harcolnak. A tehemót megtántorodik. A tehemót holtan terül el. A krakolich
és az orgling disznó egymással harcolnak. Az orgling disznó holtan terül
el. A molitár téged támad. Hasba próbál rúgni jobb lábával. Elkerülted.
Hasba próbál rúgni bal lábával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson.
*** 2. KÖR *** A krakolich a quwarg harcos felé mozog. Megtámadod a molitárt.
Elõre szúrsz jobb karmoddal.
(117 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod.
Rúgsz bal lábaddal.
(109 ép-t sebeztél). Paralizálod. Odacsapsz bal karmoddal.
(112 ép-t sebeztél). Megpróbálod megmarni.
(202 ép-t sebeztél). Megeresztesz
egy jól irányzott rúgást jobb lábaddal.
(71 ép-t sebeztél). Teljesen lebénul.
A molitár kileheli lelkét. A quwarg harcos és a krakolich egymással harcolnak.
*** 3. KÖR *** Támadod a krakolichet. Lecsapsz jobb karmoddal.
(122 ép-t
sebeztél). Egy rúgást próbálsz bal lábaddal.
(122 ép-t sebeztél). Odacsapsz
bal karmoddal.
(111 ép-t sebeztél). Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat.
El sem találtad. Rúgsz jobb lábaddal.
(78 ép-t sebeztél). A quwarg harcos
és a krakolich egymással harcolnak.
*** 4. KÖR *** A krakolichet próbálod megsebezni. Felé döfsz jobb karmoddal.
(130 ép-t sebeztél). Célozni próbálsz bal lábaddal.
(121 ép-t sebeztél).
Gyorsan felé lendítesz bal karmoddal.
(124 ép-t sebeztél). Fogaidat próbálod
belemélyeszteni.
(204 ép-t sebeztél). Egy rúgást próbálsz jobb lábaddal.
(77 ép-t sebeztél). A krakolich kileheli lelkét.
Sikeresen végrehajtottad a 2-es klánküldetést! [A csatában összesen 1090
sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által
okozott/kapott sebzés: a quwarg harcos: 266/50, az orgling disznó: 62/89.]
Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+10%). Szolgáidnak 252% jut. Összegyûjtöd a "kincset": egy krakolich
csont, egy molitár háj és 67 arany. A quwarg harcos zabál. (+4% jóllakottság.)
Szövetségi társaiddal ünnepled gyõzelmedet. (+1 hõsiesség pont, hírneved
megnövekedett.)
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba,
amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé
elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak.
Szolgád, orgling disznó újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét,
és kifizetsz 50 aranyat.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 678.]
szl 33 |
szolgák lélekenergia-részesedése 33% |
Rendben, a harcban szerzett lélekenergia 33 százalékát engeded át szolgáidnak.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 678.]
z 166 20 |
zenélsz 166. hangszeren 20 TVP-ért |
Ellátogatsz a palota elõtti térségre, ahol ilyenkor mindig sok galetki kóborol.
Leraksz magad elé egy üres edényt, remélve, hogy produkciódat honorálni
fogja a hálás közönség. Elõveszed a lantot, és játszani kezdesz rajta.
A galetki nép nemzeti indulóját adod elõ. Kicsit elcsépelt, de a hallgatókban
felébreszti a nemzeti öntudatot, ezért biztos sikerre számíthatsz vele.
Amikor végül befejezed és meghajolsz, mutatványodat szórványos taps jutalmazza.
(+53 arany.) Hihetetlen, mennyire felüdített téged is az elõadás! (+2 max.
varázspont, +1 hõsiesség pont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 658.]
[Krakolich torzszülöttet próbálsz elejteni.] Rövid gondolkodás után úgy
döntesz, hogy most vadászni indulsz. Egy fémlétrán, egy függõleges aknában
jutsz le az elkülönített szintre, ahová a galetkik vadászni járnak. Leérve,
óvatosan megkezded a felderítést. Ha nem vagy elég óvatos, könnyen vad
lesz a vadászból. Már majdnem feladod, amikor nyomra bukkansz. Hamarosan
a nyom nagyon forró lesz. Kellemes csetepaténak nézel elébe! Ellenfeleid
egy albinó quwarg (#311) [aura: gyorsaság: 10.] és egy apró gömbvillám
(#312) [aura: elektr.lehelet: 24.].
*** 1. KÖR *** Az albinó quwarg megidézi a 2. apró gömbvillámot. Az 1. apró
gömbvillám feléd mozog. Megindulsz az 1. apró gömbvillám felé. Már ott
is vagy! A quwarg harcos megközelíti a 2. apró gömbvillámot. Az orgling
disznó elindul az 1. apró gömbvillám felé. Az 1. apró gömbvillám rád veti
magát. A levegõ megtelik elektromossággal, és villámok kezdenek szikrázni
feléd.
(35 ép-t sebzõdtél). Az 1. apró gömbvillámot próbálod megsebezni.
Felé ütsz jobb karmoddal.
(131 ép-t sebeztél). Lendítesz egy nagyot bal
lábaddal.
(115 ép-t sebeztél). Teljesen lebénul. Rávágsz bal karmoddal.
(117 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+9 ép). Pofádat nagyra tátva harapsz.
(220 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+9 ép). Egy rúgást próbálsz jobb lábaddal.
(78 ép-t sebeztél). Paralizáltad! Az 1. apró gömbvillám kileheli lelkét.
A tetem nagy durranással szétrobban.
Sebzõdsz 25 ép-t. Az orgling disznó
sebzõdik 23 ép-t. A quwarg harcos és a 2. apró gömbvillám egymással harcolnak.
A 2. apró gömbvillám kileheli lelkét. A következõ pillanatban felrobban!
A quwarg harcos
20 sebzést kap. Az albinó quwarg
25 ép-t sebzõdik. Az orgling
disznó csak bámészkodik, választott ellenfele már halott.
*** 2. KÖR *** A quwarg harcos az albinó quwarg irányába megy. Az albinó
quwarg feléd rohan. Megtámadod az albinó quwargot. Felé suhintasz jobb
karmoddal.
(112 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Rúgsz bal lábaddal.
(102
ép-t sebeztél). Rávágsz bal karmoddal.
(98 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz
(+9 ép). Fogaidat próbálod belemélyeszteni. Elhibáztad. A hasát célzod
jobb lábaddal.
(56 ép-t sebeztél). Az albinó quwarg hörögve elterül.
[A csatában összesen 570 sebzést okoztál, és 60 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a quwarg harcos: 102/20,
az orgling disznó: 0/23.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt
jutalmat, a lélekenergiát (+45%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze
ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 21% jut. Elteszed a zsákmányt,
ami egy díszes karkötõ és 148 arany. Itt az ebédidõ! Szádba tömöd az ízletes
falatokat. (+23% jóllakottság.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 648.]
k 345 369 496 |
kaland elvállalása |
(345. kaland:) A megkövült óriásgombához visszatérve, belépsz az ajtón,
és lemész a lépcsõsoron. Egy széles barlangterembe jutsz. Szíved hevesen
kalapálni kezd, amikor ellenséget pillantasz meg. Ellenfeleid 3 piromancer
(#214) [aura: tûzlehelet: 26.] és egy nagyobb tûzszalamandra (#215) [aura:
tüskés bõr: 7.].
*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a 3. piromancer létrehoz egy
tûzgolyó varázslatot. Nem hat rád. A quwarg harcos
74 sebzést kap. Az orgling
disznó
47 sebzést kap. A quwarg harcos kileheli lelkét. Heves kézmozdulatok
közepette a 2. piromancer elmormol egy tûzgolyót. Ellenállsz a varázslatnak.
Az orgling disznó
47 sebzést kap. Az orgling disznó kileheli lelkét. Magában
motyogva, az 1. piromancer létrehoz egy tûzgolyót. Ellenállsz a varázslatnak.
A nagyobb tûzszalamandra felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A nagyobb tûzszalamandra
máris elõtted terem! Támadod a nagyobb tûzszalamandrát. Elõre szúrsz jobb
karmoddal.
(127 ép-t sebeztél). Borzalmas forróságot érzel
(-7 ép) Roncsoltál.
Érzékeny pontot próbálsz eltalálni bal lábaddal.
(114 ép-t sebeztél).
Paralizálod. Kimeresztve, elõre suhintasz bal karmoddal.
(111 ép-t sebeztél).
Vámpirizálsz (+9 ép). Megpróbálod megmarni.
(211 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz
(+9 ép). Célozni próbálsz jobb lábaddal.
(74 ép-t sebeztél). Teljesen
lebénul. A nagyobb tûzszalamandra halálhörgés közepette a földre zuhan.
*** 2. KÖR *** Az 1. piromancer a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött
egy tûzgolyó! Nem hat rád. A 2. piromancer elõhív egy tûzgolyó varázslatot.
Rezisztálod a varázslatot. A 3. piromancer varázshatalma segítségével elmond
egy tûzgolyót.
63 ép-t sebzõdtél. Az 1. piromancer irányába mozogsz. Az
1. piromancert próbálod megsebezni. Gyorsan felé lendítesz jobb karmoddal.
(131 ép-t sebeztél). Borzalmas forróságot érzel
(-9 ép) Roncsoltál. Lendítesz
egy nagyot bal lábaddal.
(116 ép-t sebeztél). Felé döfsz bal karmoddal.
(112 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+9 ép). Elõrehajolva harapni próbálsz.
(201 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+9 ép). Megpróbálod felbuktatni jobb
lábaddal.
(66 ép-t sebeztél). Az 1. piromancer halálos sebet kapva a földre
zuhan.
*** 3. KÖR *** Támadod a 2. piromancert. Kimeresztve, elõre suhintasz jobb
karmoddal.
(131 ép-t sebeztél). Borzalmas forróságot érzel
(-9 ép) Roncsolod
bõrét. Hasba próbálod rúgni bal lábaddal.
(116 ép-t sebeztél). Teljesen
lebénul. Felé döfsz bal karmoddal.
(121 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+9
ép). Megpróbálod megmarni.
(227 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+9 ép). Megeresztesz
egy jól irányzott rúgást jobb lábaddal.
(74 ép-t sebeztél). Teljesen lebénul.
A 2. piromancer halálos sebet kapva a földre zuhan. A 3. piromancer rád
veti magát. Kitátja száját, és tüzet lehel! Elborítanak a lángnyelvek.
(31 ép-t sebzõdtél).
*** 4. KÖR *** Megtámadod a 3. piromancert. Odacsapsz jobb karmoddal.
(137
ép-t sebeztél). A forróság kibírhatatlan
(-9 ép) Vastag bõrét szaggatod.
Megpróbálod felbuktatni bal lábaddal.
(121 ép-t sebeztél). Teljesen lebénul.
Rávágsz bal karmoddal.
(113 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+9 ép). Elõrehajolva
harapni próbálsz.
(220 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+9 ép). Hasba próbálod
rúgni jobb lábaddal.
(82 ép-t sebeztél). Paralizáltad! A 3. piromancer
halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 1018 sebzést okoztál, és 128 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a quwarg harcos: 0/74,
az orgling disznó: 0/94.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak,
miközben magadba szívod a lélekenergiát (+132%). Elegendõ lélekenergiát
gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Összegyûjtöd a "kincset":
egy pirgamit és 33 arany.
(Feltételes gyógyítás:) nagyobb gyógyítással
gyógyítod magad. 55 ép-t gyógyított rajtad. (-8 vp.)
Körbevizsgálódsz, hogyan tovább. Egy ajtó! Sajnos zárva van. Bízva ügyességedben,
nekilátsz a zár feltörésének.
[Zárnyitás próba 12-es küszöbre: sikeres]
Sikerrel jártál! Az ajtó feltárul. Belépsz rajta.
Egy folyosó van elõtted. Ahogy belépsz, nyílvesszõk kezdenek feléd süvíteni!
Ennek fele se tréfa.
[Gyorsaság próba 12-es küszöbre: sikeres] Félrehajolsz
elõlük, de újabb nyilak jönnek. Futni kezdesz, villámgyorsan kerülgetve
a nyilakat. Huh, sikeresen átértél! A folyosó végén látod a fekete lyukakat,
innét jöttek a vesszõk! Fejedet csóválva, balra fordulsz, a folyosót követve.
A hely, ahová jutsz, nem tûnik éppen mindennapinak. Egy büszke elit gárdista
állja utadat, teljes páncélzatban! Elhûlve állsz. Egy gárdista? ITT? Ez
minden bizonnyal illúzió! Csukott szemmel, magabiztosan próbálsz áthatolni
rajta. Hátrarepülsz a hatalmas pofontól, amit kapsz! Nocsak, harcolnod
kell? De nem, egy elit gárdista megölése sok kellemetlenséggel járna! Megteszi
egy egyszerû, 10-es szintû parancs varázslat is. Bár ismered a szükséges
varázslatot, de nem elég magas szinten. Itt nem juthatsz tovább - visszafordulsz.
A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(Feltételes
gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal
kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik
fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád,
quwarg harcos újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és
kifizetsz 50 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz
a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa
szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd
gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, orgling disznó újra él és egészséges.
Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat.
(369. kaland:) Visszatérsz a sárkánybarlangba. A csontváz még mindig ugyanott
van, ahol hagytad! Bár a földön nem látsz kincseket, látsz egy sötét nyílást
magasabban, a falon. A csontvázra kapaszkodva pont fel tudsz oda mászni!
Kapaszkodva, végtagjaidat használva mászol föl.
[Mászás próba 11-es küszöbre:
sikeres] Kicsit remegve léptél a csontokra, de sem a sárkány nem elevenedett
meg, sem a csontok nem törtek el. Bemászol a sötét nyíláson.
Könnyelmûség volt feltételezned, hogy harc nélkül megúszhatod ezt a kalandot!
Ellenfeleid 2 öreg szívó (#308) [aura: gyorsaság: 12.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** A 2. öreg szívó varázshatalma segítségével elmond egy nagyobb
életszívást.
Sebzõdsz 34 ép-t. A quwarg harcos
34 ép-t sebzõdik. Az orgling
disznó
34 ép-t sebzõdik. Az 1. öreg szívó elõhív egy nagyobb életszívás
varázslatot.
34 ép-t sebzõdtél. A quwarg harcos
34 ép-t sebzõdik. Az orgling
disznó
34 sebzést kap. Megtámadod az 1. öreg szívót. Odacsapsz jobb karmoddal.
(114 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Lendítesz egy nagyot bal lábaddal.
(114
ép-t sebeztél). Felé ütsz bal karmoddal.
(110 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz
(+9 ép). Acsarogva harapni próbálsz.
(206 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz
(+9 ép). Megeresztesz egy jól irányzott rúgást jobb lábaddal.
(71 ép-t
sebeztél). Az 1. öreg szívó halálhörgés közepette a földre zuhan. A quwarg
harcos a 2. öreg szívót támadja. Az orgling disznó csak bámészkodik, választott
ellenfele már halott.
*** 2. KÖR *** A 2. öreg szívó mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy
nagyobb életszívást.
34 életpontnyit sebzõdsz. A 2. öreg szívó visszanyer
34 életpontot. A quwarg harcos
sebzõdik 34 ép-t. Gyógyítja a 2. öreg szívót
(+9 ép). Az orgling disznó
34 ép-t sebzõdik. Az orgling disznó halálhörgés
közepette a földre zuhan. A 2. öreg szívót próbálod megsebezni. Felé suhintasz
jobb karmoddal.
(101 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Célozni próbálsz
bal lábaddal.
(119 ép-t sebeztél). Felé suhintasz bal karmoddal.
(116
ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+9 ép). Kitátod szádat, harapni próbálsz.
(207 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+9 ép). Rúgsz jobb lábaddal.
(70 ép-t
sebeztél). A 2. öreg szívó hörögve elterül.
[A csatában összesen 766 sebzést okoztál, és 102 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a quwarg harcos: 62/102,
az orgling disznó: 0/102.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt
jutalmat, a lélekenergiát (+66%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze
ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 32%. Itt az ebédidõ!
A kajára veted magad. (+50% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás:) nagyobb
gyógyítással kezeled magad. Ennek eredményeképp gyógyulsz 53 ép-t. (-8
vp.)
Körbenézel, hátha találsz valami kincset - de sajnos nem.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 1 képességpont.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi
gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz
be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád,
orgling disznó újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és
kifizetsz 50 aranyat.
(496. kaland:) Felkeresed a kristálypalotát. Ha illúzió, akkor igencsak
kitartó! Közelebb lépsz hozzá. A bejárat magától feltárul. Nocsak, nocsak!
Kicsit félve lépsz be. Könnyelmûség volt feltételezned, hogy harc nélkül
megúszhatod ezt a kalandot! Ellenfeleid 3 fagydémon (#203) [aura: 15-ös
szélpajzs.].
*** 1. KÖR *** Megközelíted az 1. fagydémont. A quwarg harcos a 2. fagydémon
irányába megy. Az 1. fagydémon máris elõtted terem! A 2. fagydémon a quwarg
harcos felé mozog. A 3. fagydémon a quwarg harcost rohamozza. Az orgling
disznó a 3. fagydémon irányába megy. Megtámadod az 1. fagydémont. Felé
ütsz jobb karmoddal.
(136 ép-t sebeztél). Vacogsz a hidegtõl
(-15 ép)
Roncsolod bõrét. Érzékeny pontot próbálsz eltalálni bal lábaddal.
(108
ép-t sebeztél). Dermesztõ hideget érzel
(-1 ép) Odacsapsz bal karmoddal.
(121 ép-t sebeztél). Csontig hatoló hideg van
(-2 ép) Vámpirizálsz (+9
ép). Acsarogva harapni próbálsz.
(204 ép-t sebeztél). Dermesztõ hideget
érzel
(-2 ép) Vámpirizálsz (+9 ép). Megpróbálod felbuktatni jobb lábaddal.
(77 ép-t sebeztél). Vacogsz a hidegtõl
(-1 ép) Paralizáltad! Az 1. fagydémon
halálos sebet kapva a földre zuhan. A quwarg harcos és a 2. fagydémon egymással
harcolnak. a 2. fagydémon kontaktméreg áldozata lett. A quwarg harcos halálhörgés
közepette a földre zuhan. A 2. fagydémon kileheli lelkét. A 3. fagydémon
és az orgling disznó egymással harcolnak. A 3. fagydémon megtántorodik.
*** 2. KÖR *** Megtámadod a 3. fagydémont. Lesújtasz jobb karmoddal.
(128
ép-t sebeztél). Dermesztõ hideget érzel
(-15 ép) Roncsolod bõrét. Lendítesz
egy nagyot bal lábaddal.
(119 ép-t sebeztél). Vacogsz a hidegtõl
(-1 ép)
Elõre szúrsz bal karmoddal. Elhibáztad. Kitátod szádat, harapni próbálsz.
(211 ép-t sebeztél). Csontig hatoló hideg van
(-2 ép) Vámpirizálsz (+9
ép). Lendítesz egy nagyot jobb lábaddal.
(73 ép-t sebeztél). Csontig hatoló
hideg van
(-1 ép) Paralizáltad! A 3. fagydémon halálhörgés közepette a
földre zuhan.
[A csatában összesen 513 sebzést okoztál, és 40 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a quwarg harcos: 54/30,
az orgling disznó: 45/41.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt
jutalmat, a lélekenergiát (+57%). Szolgáidnak is jut 27%. Orgling disznó
11. szintre lépett! Összegyûjtöd a "kincset": 50 arany.
Az árnyékok megmozdulnak. Ellenfeled egy márvány lady (#307) [aura: gyorsaság:
24.].
*** 1. KÖR *** A márvány lady a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött
egy mágiatörés! Semmi hatás. Megrohamozod a márvány ladyt. Az orgling disznó
elindul a márvány lady felé. Megtámadod a márvány ladyt. Felé suhintasz
jobb karmoddal.
(0 ép-t sebeztél). Célozni próbálsz bal lábaddal.
(0
ép-t sebeztél). Gyorsan felé lendítesz bal karmoddal.
(0 ép-t sebeztél).
Megpróbálod megmarni.
(0 ép-t sebeztél). Megpróbálod felbuktatni jobb
lábaddal.
(0 ép-t sebeztél). Az orgling disznó a márvány ladyt támadja.
A márvány lady megtántorodik.
*** 2. KÖR *** A márvány lady a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött
egy mágiatörés! Zorg: Sziklaerõ megszûnt. Megtámadod a márvány ladyt. Kimeresztve,
elõre suhintasz jobb karmoddal.
(0 ép-t sebeztél). Célozni próbálsz bal
lábaddal.
(0 ép-t sebeztél). Odacsapsz bal karmoddal.
(0 ép-t sebeztél).
Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat.
(0 ép-t sebeztél). Érzékeny pontot
próbálsz eltalálni jobb lábaddal.
(0 ép-t sebeztél). Az orgling disznó
a márvány ladyt támadja. A márvány lady megtántorodik.
*** 3. KÖR *** A márvány lady elõhív egy mágiatörés varázslatot. Semmi hatás.
Támadod a márvány ladyt. Felé ütsz jobb karmoddal.
(0 ép-t sebeztél).
Egy rúgást próbálsz bal lábaddal.
(0 ép-t sebeztél). Lesújtasz bal karmoddal.
(0 ép-t sebeztél). Harapni próbálsz.
(0 ép-t sebeztél). A hasát célzod
jobb lábaddal.
(0 ép-t sebeztél). Az orgling disznó a márvány ladyt támadja.
A márvány lady megtántorodik.
*** 4. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a márvány lady elmormol egy
mágiatörést. Semmi hatás. Támadod a márvány ladyt. Odacsapsz jobb karmoddal.
(0 ép-t sebeztél). Célozni próbálsz bal lábaddal.
(0 ép-t sebeztél). Odacsapsz
bal karmoddal. Elkerülte. Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat.
(0 ép-t
sebeztél). Hasba próbálod rúgni jobb lábaddal.
(0 ép-t sebeztél). Az orgling
disznó a márvány ladyt támadja. A márvány lady megtántorodik. A márvány
lady hörögve elterül.
[ Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az orgling
disznó: 267/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette
beléd áramlik némi lélekenergia (+46%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél
össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 22% jut. Elrakod
a zsákmányt, ami 60 arany.
Egy kõszéket látsz. Nagyon hívogató!
[Csapdaészlelés próba 12-es küszöbre:
sikeres] De elõször alaposan körülnézel a szobában. Haha, a szék egy csapdát
aktivál! Békén hagyod.
A fal mellett egy ketrecet pillantasz meg. Egy orgling melák van benne.
Szegényke nagyon rémültnek tûnik! Ugyan máskor vadászol az ilyen dögökre,
de ezt megszánod. Kinyitod a ketrecet, hadd meneküljön! Legnagyobb meglepetésedre,
a lény melletted marad, várakozóan! Veled akar maradni! Nocsak, lehet,
hogy értékes szövetségedre akadtál! Megsimogatod, és intesz, jelezve, hogy
veled tarthat. Lelkesen követ!
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 3 képességpont.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi
gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz
be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád,
quwarg harcos újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és
kifizetsz 50 aranyat.
[96 TVP-t használtál fel, maradt még 552.]
[Krakolich torzszülöttet próbálsz elejteni.] A következõ programod egy baráti
vadászkirándulás lesz. Izgatottan ereszkedsz le egy publikus folyosón a
rettegve bujdokló vadak, a torzszülöttek világába. Egy nagy barlangteremben
találod magad. Folyosók vezetnek minden irányba. Útközben észreveszel egy
ragálygombát. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz
1 darabot. Egy szûk oldaljáratot találsz, az elején alig bírod magad belepréselni,
de aztán késõbb kiszélesedik. Aha, egy torzszülött rejtekhely! Ellenfeled
egy krakolich (#313) [aura: 12-es méretû 16-os szintû bal csáp.].
*** 1. KÖR *** Megközelíted a krakolichet. A quwarg harcos a krakolich irányába
megy. Az orgling disznó elindul a krakolich felé. A krakolich az orgling
melák irányába megy. Az orgling melák a krakolichet rohamozza. A krakolichet
próbálod megsebezni. Odacsapsz jobb karmoddal.
(130 ép-t sebeztél). Lendítesz
egy nagyot bal lábaddal.
(119 ép-t sebeztél). Kimeresztve, elõre suhintasz
bal karmoddal.
(121 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+9 ép). Megpróbálod
megmarni.
(222 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+9 ép). A hasát célzod jobb
lábaddal.
(77 ép-t sebeztél). A quwarg harcos a krakolichet támadja. Az
orgling disznó a krakolichet támadja. A krakolich megtántorodik. A krakolich
és az orgling melák egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Megtámadod a krakolichet. Felé suhintasz jobb karmoddal.
(130 ép-t sebeztél). Hasba próbálod rúgni bal lábaddal.
(121 ép-t sebeztél).
Kimeresztve, elõre suhintasz bal karmoddal.
(117 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz
(+9 ép). Acsarogva harapni próbálsz.
(211 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz
(+9 ép). Lendítesz egy nagyot jobb lábaddal.
(76 ép-t sebeztél). A krakolich
holtan terül el.
[A csatában összesen 795 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a quwarg harcos: 106/0,
az orgling disznó: 53/0, az orgling melák: 43/107.] Gyõztél! Apró villámok
csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+37%). Szolgáidnak
17% jut. Elteszed a zsákmányt, ami egy krakolich csont, egy xenópete
és 57 arany.
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 539.]
bb 1 14 |
több épület meglátogatása |
[be 1:] Lesétálsz a kereskedõhöz. Megnézed, hogy mi kapható, és kb. mennyiért:
kemény bõrpáncél (#3) 33 ap, törpe pikkelyvért (#4) 41 ap, kés (#5) 1 ap,
fogazott tõr (#6) 3 ap, bõrpáncél (#9) 16 ap, sziklarepesz (#13) 4 ap,
üvegcse (#14) 3 ap, mandolin (#19) 66 ap, kötél (#128) 16 ap, ében tündekard
(#132) 33 ap, ében nyílpuska (#133) 49 ap, ében láncing (#134) 66 ap, üvegszimbólum
(#138) 24 ap, óriás fülbevaló (#225) 330 ap, szójer csáprágó (#231) 26
ap, szirénhaj (#293) 24 ap, bronz korong (#297) 33 ap, lelakatolt ládikó
(#310) 495 ap, gólemagyag (#330) 8 ap, csöpögõ csáp (#334) 24 ap, fókuszrubin
(#337) 39 ap, mágikus védõruha (#341) 495 ap, a tudás csontmaszkja (#1992)
308 ap, az ügyesség átlátszó köntöse (#2502) 308 ap, az ügyesség csontamulettje
(#2547) 308 ap, az egészség ezüst fejpántja (#2907) 308 ap, a gyorsaság
csontamulettje (#3897) 308 ap, az élet ezüst fejpántja (#5157) 308 ap,
az élet díszes köpenye (#5188) 485 ap, az élet aranyozott nyaklánca (#5233)
504 ap, a titán arany fejpántja (#5609) 835 ap, a gladiátor aranyozott
nyaklánca (#6133) 578 ap, a törpék bíbor láncinge (#6432) 485 ap, a törpék
szárnyas sisakja (#6477) 386 ap, a hatalom nehéz nyílpuskája (#7137) 419
ap, a hatalom harci nyílpuskája (#7138) 625 ap, a harcos elit lemezpáncélja
(#7753) 744 ap, az óriás kék köpenye (#8787) 364 ap, az óriás ónixgyûrûje
(#8878) 566 ap, a tolvaj kõrisfa íja (#9373) 586 ap, az entek ezüst nyaklánca
(#9732) 380 ap, az entek keresztszimbóluma (#9763) 578 ap, a merénylõ márványamulettje
(#11099) 835 ap, a tudós fekete csizmája (#11472) 370 ap, a lich vas mellvértje
(#11848) 685 ap, a sebesség gyalogos lándzsája (#13482) 386 ap, a harcmûvész
csontmaszkja (#13692) 370 ap, a majom gyalogos lándzsája (#14382) 386 ap,
a szívósság szárnyas sisakja (#14577) 386 ap, a szívósság aranyozott fülbevalója
(#14758) 558 ap, a szívósság harci nyílpuskája (#14788) 625 ap, a szellemek
fekete csizmája (#15072) 370 ap, a szellemek háromszögszimbóluma (#15162)
380 ap, a gepárd ezüst nyaklánca (#15582) 380 ap, a gepárd nehéz harci
nyílpuskája (#15689) 904 ap, a sas szárnyas sisakja (#15927) 386 ap, a
természet keresztszimbóluma (#16963) 578 ap, a bérmágus nehéz harci nyílpuskája
(#17489) 904 ap, a kígyó rövid tõre (#19302) 370 ap, a ragadozó hosszú
íja (#20172) 386 ap, a küzdelem szárnyas sisakja (#20427) 386 ap, a küzdelem
díszes karkötõje (#20592) 370 ap, a gyõzelem jádegyûrûje (#21029) 835 ap,
a túlélés ezüst nyaklánca (#21432) 380 ap, a tökéletesség arany nyaklánca
(#21884) 760 ap, a tökéletesség keresztszimbóluma (#21913) 578 ap, a tûz
nagy pajzsa (#22212) 263 ap, a tûz csillogó fejpántja (#22258) 419 ap,
a tûz átlátszó köntöse (#22302) 247 ap, a tûz csontamulettje (#22347) 247
ap, a tûz hosszú íja (#22422) 263 ap, a jég bíbor pikkelyvértje (#22618)
479 ap, a jég átlátszó köntöse (#22752) 247 ap, az enyészet kék köpenye
(#23187) 241 ap, a villám szürke maszkja (#23593) 419 ap, a villám bronz
amulettje (#23698) 419 ap, a méreg csontmaszkja (#24042) 247 ap, a méreg
zangrozi csizmája (#24073) 419 ap, a méreg hosszú íja (#24222) 263 ap,
a méreg hosszúkardja (#24267) 263 ap, a sün csillogó fejpántja (#24958)
419 ap, a sün átlátszó köntöse (#25002) 247 ap, a teknõs rövid tõre (#25602)
247 ap, a yeti zangrozi csizmája (#26323) 419 ap, a yeti ezüst nyaklánca
(#26382) 257 ap, a yeti harci nyílpuskája (#26488) 479 ap, a sav malachitgyûrûje
(#26877) 247 ap, az elektromosság keresztszimbóluma (#27313) 431 ap, az
elektromosság jáde karkötõje (#27344) 657 ap, a légzés nagy pajzsa (#27612)
263 ap, a légzés gyíkbõr öve (#27719) 649 ap, a légzés ezüst nyaklánca
(#27732) 257 ap, a légzés hosszúkardja (#27867) 263 ap, az angyalok bíbor
pikkelyvértje (#28018) 479 ap, az angyalok díszes karkötõje (#28242) 247
ap, az ellenállás ezüst láncinge (#28483) 558 ap, az ellenállás hosszúkardja
(#28767) 263 ap, a bûz ezüst fejpántja (#29007) 247 ap, a bûz átlátszó
köntöse (#29052) 247 ap, a bûz ónixgyûrûje (#29128) 419 ap, a bûz nehéz
nyílpuskája (#29187) 297 ap, a sólyom lovagi lemezpáncélja (#29352) 396
ap, a sólyom szárnyas sisakja (#29427) 263 ap, a sólyom csontamulettje
(#29547) 247 ap, a sólyom ónixgyûrûje (#29578) 419 ap, a sólyom ezüst fülbevalója
(#29607) 241 ap, a sólyom hosszúkardja (#29667) 263 ap.
Automatikus eladás: Eladsz 1 díszes karkötõt 21 aranyért.
[be 14:] Hazamész a boltból. Ellátogatsz a Tisztogatók Klánjának épületébe.
[Ölj meg 15 krakolichet!] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad
egy képességpont és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg
szeretnénk bízni téged: 2.) A császári szint felügyelõi szerint sok nyápic
galetki csak úgy képes megoldani az elé kerülõ feladatokat, ha hõsiesség
pontjait használja, esze, illetve ügyessége helyett. Mutasd meg nekik,
hogy te nem tartozol közéjük, gyere el, ha kevesebb, mint 10 hõsiesség
pontod van.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 529.]
ism 5 |
a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal |
Itt az ideje egy régészeti gyakorlatnak! A szint elhagyatott helyein kutatsz,
lapáttal és persze finom szerszámokkal felszerelve. Utad során megpillantasz
egy furcsa halmot, amelyen fehér, páfrányszerû növények nõnek. A halom
teteje olyan magasan van, hogy nem látod, de esetleg érdemes lenne megpróbálni
felmászni rá, hátha van odafent valami érdekes.
(272. kaland, összköltsége
20 TVP.) Megfeketedett, ismeretlen rendeltetésû, hosszúkás tárgyakra bukkansz.
Elég hegyesek! (+3 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 519.]
Régészeti kutatásba kezdesz az arra kijelölt területen. Már más kutatók
is dolgoznak itt, de remélhetõleg te leszel az, aki talál is valamit! Õsi
írásra bukkansz. De nemhiába rendelkezel régészeti képességgel - sikeresen
kisilabizálod: 366.4. A Drakolder Invázió fordulópontjaként jegyezték
le a történetírók a sötét armada csatornán való átkelését. A Namír kiráyságból
érkezõ gnómok õsi, moa eszközöket használnak, amelyeket khadil kristállyal
üzemeltetnek. A csatornán átkelõ sereg nagy részét az iszonyatos erejû
fegyverek megsemmisítik, a varkaudarokat az Árnyékhegységig üldözik vissza.
A drakoldereknek nyoma vész.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 509.]
Egy több száz évvel ezelõtt elhagyott barlangkomplexumba mész, tanulmányozni
a falfeliratokat. Talán valamit megtudsz õseidrõl! Nocsak, mit találtál!
1
féregtüske ! Óvatosan begyûjtöd. Nem foglalkozva tovább a faunával, hozzálátsz
a régészeti feltáráshoz. Varázsszagot érzel! Egy tárgy bukkan elõ a földbõl:
egy szárnyas sisak.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 499.]
Itt az ideje egy régészeti gyakorlatnak! A szint elhagyatott helyein kutatsz,
lapáttal és persze finom szerszámokkal felszerelve. Menet közben botanikus
gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1
mézfüvet. Miután a zsebedbe gyûrted
a növényt, hozzálátsz az igazi régészkedéshez. Kõlapokat találsz, rajtuk
nem írás, hanem valamiféle rajz van: egy térkép! Kétségtelenül a kinti
világé - erdõk, hegyek, folyók vannak rajta a feliratok szerint! Ó, bárcsak
te is láthatnád a kinti világot. (+1 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 489.]
Elmész egy régi csata helyszínére. Bár már sokan ástak itt, még mindig lehet
találni érdekes dolgokat. Fáradtságodat siker koronázza: egy tárgyat találsz:
a törpék vörös maszkja.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 479.]
mak 4 |
4. makró definiálása/hívása |
pv 2 3 8 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is egy-egy elleni küzdelemet ajánlasz. Ha ez nem
megy, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha te mész portyázni,
harcolni semmiképp sem szeretnél!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 479.]
ism 2 |
a következõ parancs ismétlése 2 alkalommal |
Úgy döntesz, hogy keresve sem találhatnál jobb idõpontot egy kis portyára.
Kirándulásod során számos barlangot találsz, kérdés, hogy van-e köztük
alkalmas. Hihetetlen dolgot látsz: egy miniatûr, fémes felületû várkastély
van elõtted! Persze miniatûr létére még így is jóval nagyobb beltere lehet,
mint bármelyik galetkibarlangnak. Vajon ki építette? Mi célt szolgál? Találsz
egy bájos kis felvonóhidas kaput. Talán körül kéne nézni odabent! Hirtelen
rossz elõérzeted támad...
(354. kaland, összköltsége 40 TVP.) [PV 8:] Öt
barlangot látogatsz meg, de mind az ötnek a lakója a harcot tekinti az
egyedüli lehetséges választásnak. Szomorúan indulsz haza.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 479.]
Portyázásra indulsz a szomszédos barlangok irányában. Keresgélni kezdesz
a legközelebbi barlangok között, vajon ki van otthon? Pillanatnyi habozás
után határozott léptekkel indulsz az egyik nyílás felé. A jelzések alapján
látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
Odabent fogad
Athlan, egy ezüst hosszúhajú, ébenfekete bõrû, vérvörösen
szikrázó szemû, rémisztõ férfi. A Halhatatlanok klánjának sebezhetetlen
rangú tagja. A KANKURENCIA szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését:
az Örökkévalóság gyûrûje, elementáris karkötõ, Örökkévalóság Smaragdja,
szivárvány karkötõ, a sün fogazott kardja, a tárgyalás gyûrûje, a sün aranyozott
nyaklánca, a sün ónixgyûrûje, hõsi babérkoszorú, vörös karkötõ, a sün nagy
pajzsa, a puhányság köve, platina villámöv, a villám ezüst fülbevalója,
az Õsök Szent Kardja, bohókás szandál, görényfarok, adamantit karkötõ,
nilbongi kitûzõ, a teknõs nyársaló lándzsája, a sün kõrisfa íja, smaragd
életkõ, opilíchium gyûrû, méregvándor vállvédõ, káoszkígyó vért, a sün
díszes karkötõje, a sün díszes köpenye, sárkányamulett, aréna aranyozott
érme, a sün vívótõre, a villám ónixgyûrûje. Rövid beszélgetés után megállapodtok,
hogy barátságos versenyben méritek össze nyomkeresés szakértelemben való
jártasságotokat. Ez egy izgalmas próba lesz: torzszülöttek nyomait keresitek
és vizsgáljátok meg a csatornaszinten. Persze igyekeztek a harcot elkerülni,
hiszen most nem ez a cél. Sajnos kevés és elmosódott a nyom, ezért igazi
kihívásnak néztek elébe. A vetélkedõ végeztével Athlan letörten elismeri:
te vagy a jobb!
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 471.]
A jelenleginél nagyobb méretû barlang kiásására sajnos ezen a szinten nincs
hely. Ha nagyobb barlangot szeretnél, költözz egy szinttel feljebb. Ezenkívül
helyet vájsz még a holmijaidnak is, hiszen már alig tudod õket hová rakni.
3 új fajta tárgynak sikerült helyet csinálni!
[9 TVP-t használtál fel, maradt még 462.]
bsz 6352 |
belépés szövetségi barlangba |
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Zorg eddig a köv. épületekre teljesítette a minimumot: 2, 3, 5, 6, 9, 11,
12, 13, 14, 16, 17, 18, 19, 20, 22, 24, 28, 30, 31, 32, 34, 36, 37, 41,
48, 51, 55, 56, 59. Jelenleg semmilyen épületet nem épít. [4 TVP-t használtál
fel, maradt még 458.]
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéd megduzzadt! Néhány
duzzadt xenópetéd már óriásira nõtt! Támadás ér, xenók özönlenek fel a
barlangod hátuljában levõ nyíláson. Tudtad, hogy be kellett volna tömnöd!
Ellenfeled egy xenomorph gyermek (#421) [aura: 9-es méretû 14-es szintû
farok.].
*** 1. KÖR *** A xenomorph gyermek elõhív egy savcsapás varázslatot. Nem
hat rád. Megközelíted a xenomorph gyermeket. A quwarg harcos a xenomorph
gyermek irányába megy. Az orgling disznó a xenomorph gyermeket rohamozza.
Az orgling melák a xenomorph gyermek irányába megy. A xenomorph gyermeket
próbálod megsebezni. Felé suhintasz jobb karmoddal. Gránitbõr védi.
(0
ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Elõrerúgsz bal lábaddal. Gránitbõr védi.
(0 ép-t sebeztél). Elõre szúrsz bal karmoddal. Gránitbõr védi.
(0 ép-t
sebeztél). Harapni próbálsz. Gránitbõr védi.
(0 ép-t sebeztél). Egy rúgást
próbálsz jobb lábaddal.
(72 ép-t sebeztél). Teljesen lebénul. A quwarg
harcos a xenomorph gyermeket támadja. Az orgling disznó a xenomorph gyermeket
támadja. A xenomorph gyermek megtántorodik. Az orgling melák a xenomorph
gyermeket támadja.
*** 2. KÖR *** Megtámadod a xenomorph gyermeket. Felé ütsz jobb karmoddal.
(124 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Megpróbálod felbuktatni bal lábaddal.
(120 ép-t sebeztél). Paralizáltad! Kimeresztve, elõre suhintasz bal karmoddal.
(117 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+9 ép). Megpróbálod megmarni.
(203 ép-t
sebeztél). Vámpirizálsz (+9 ép). A hasát célzod jobb lábaddal.
(76 ép-t
sebeztél). A xenomorph gyermek halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 183 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a quwarg harcos: 92/0,
az orgling disznó: 39/0, az orgling melák: 37/0.] Gyõztél! Nagy szikrázás
közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+38%). Elegendõ lélekenergiát
gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 18% jut.
Fényes gyõzelmed után a barlangod alapos nagytakarításra szorul. Óvatosan
megtöltesz egy petrilíbium üvegcsét a xenók savas vérével.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +2 galetki
erõt és +31 hírnevet kaptál. A kör során összesen 5669 sebzést okoztál,
és 342 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
13
képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 458 TVP-t viszel át a következõre.
Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
888 TVP-t költhetsz
majd el.
KARAKTERLAP
Zorg, egy ORGLING KOPONYÁT pöcköl eléd,ENNI!! vagy nem ENNI?!
kérdi fenyegetõen a brutális férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: városlakók
szintje (10. szint). Táplálkozásod: rovarevõ. Ez a 272. fordulód.
|
[1] erõ: |
56 (81) / 17.83 |
[2] IQ: |
13 / 6.93 |
[3] ügyesség: |
13 (15) / 1.08 |
[4] egészség: |
17 (19) / 3.96 |
[5] mágia: |
13 (15) / 11.47 |
[6] gyorsaság: |
53 (73) / 5.14 |
[9] Méret/ép: |
273 (309) / 303 |
Min. méret: |
271 |
Barlangméret: |
285 |
|
|
Varázspont: |
296 / 228 |
Képességpont: |
55 / 15% |
Hõsi pont: |
146 (30) |
Tám.bónusz: |
26% |
Véd.bónusz: |
77% |
Galetki erõ: |
1275 / 585 |
Hírnév : |
1926 |
Jóllakottság: |
125% |
Életkor: |
17 / 33 |
|
|
Galetki csaták: |
345 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
202 (0) |
Torzsz. csaták: |
2083 (10) |
Torzsz. gyõzelmek: |
1889 (10) |
Leölt torzszülött: |
4035 (22) |
Pszi csaták: |
56
(0) |
Pszi gyõzelmek: |
27 (0) |
Ájulások száma: |
147 (0) |
|
A Tisztogatók Klánjának (#14) tagja vagy.
Rangod: megsemmisítõ (69)
Speciális
képességeid:
+23 sebzés torzszülöttek ellen ütésre és leheletre. +10 nyomkövetés.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Teljesíts hét küldetést, amit a templomban
kaptál! [számláló: 5] 2.) Látogass el hozzánk ha kevesebb, mint 10 hõsiesség
pontod van. 3.) Ölj meg 300 szörnyet az Õsök Csarnokában (az idézett lények
nem számítanak ebbe bele). [számláló: 71] |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[12] savlehelet: |
10 (21) / 2.76 |
[15] regeneráció: |
1 / 0 |
[16] tüskés bõr: |
5 / 0 |
[17] vastag bõr: |
3 / 0.80 |
[18] tûzimmunitás: |
5 / 0.20 |
[19] hidegimmunitás: |
4 / 0 |
[20] savimmunitás: |
3 / 0.44 |
[21] elkt.immunitás: |
1 / 0.60 |
[22] imm.mérg.gázra: |
4 / 2 |
[23] imm.ktkt.méreg: |
16 (19) / 0.20 |
[24] rezisztencia: |
24 (43) / 0 |
[26] lõfegyver: |
3 / 0 |
[27] imm. méregre: |
0 (5) / 0 |
|
|
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
8 / 2.32 |
[46] csapdaészlelés: |
13 (15) / 6.30 |
[47] zárnyitás: |
13 (15) / 4.21 |
[48] mászás: |
13 (15) / 5.96 |
[49] rugalmasság: |
6 (8) / 4.46 |
[50] meggyõzõkészség: |
8 / 0.78 |
[51] transzformáció: |
10 / 7.37 |
[52] auraészlelés: |
13 / 6.13 |
[53] ékszerészet: |
9 / 0.32 |
[54] kereskedelem: |
10 / 3.88 |
[55] szívósság: |
12 (16) / 0.55 |
[56] varázsitalfõzés: |
14 / 2.92 |
[57] gyógynövények: |
11 / 9.50 |
[58] nyomkeresés: |
25 (35) / 14.61 |
[59] vezetõkészség: |
11 / 4.88 |
[60] pszi támadás: |
7 / 3.63 |
[61] pszi energia: |
10 / 0.63 |
[62] lopás: |
3 / 0.15 |
[63] éberség: |
17 (19) / 0.94 |
[64] átokszórás: |
7 / 2.13 |
[65] álcázás: |
23 (25) / 2.18 |
[66] lopakodás: |
12 / 1.73 |
[67] régészet: |
14 / 7.69 |
[68] zene: |
11 / 3.62 |
[69] tanulás: |
12 / 0.67 |
[70] idézés: |
7 / 0.02 |
[71] javítás: |
4 / 3.18 |
[72] építés: |
14 (16) / 4.15 |
[73] felderítés: |
9 / 5.62 |
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb karom |
[100] méret: |
30 (40) / 0 |
[101] szakért.: |
18 (25) / 1.56 |
[102] roncsolás: |
16
(25) / 1.32 |
|
bal láb |
[103] méret: |
26 (34) / 0 |
[104] szakért.: |
16 (21) / 2.15 |
[105] paraliz.méreg: |
11
(20) / 0 |
|
bal karom |
[106] méret: |
25 (33) / 0 |
[107] szakért.: |
15 (20) / 5.39 |
[108] vámpirizáció: |
10
(19) / 0 |
|
fog |
[109] méret: |
56 (64) / 4 |
[110] szakért.: |
17 (22) / 4.89 |
[111] vámpirizáció: |
10
(19) / 0 |
|
jobb láb |
[112] méret: |
5 (13) / 0 |
[113] szakért.: |
7 (12) / 2.16 |
[114] paraliz.méreg: |
11
(20) / 0 |
|
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[32] animáció: |
10 / 0.40 |
[182] azonnali gyógyítás: |
1 / 0 |
[36] csábmosoly: |
1 / 0 |
[42] csendvarázs: |
4 / 0.27 |
[200] csontolvadás: |
1 / 0 |
[149] dimenziókapu: |
3 / 0.12 |
[11] elektromos kéz: |
3 (4) / 0.06 |
[160] esszenciaelnyelés: |
10 / 3.69 |
[29] életszívás: |
3 / 0.84 |
[152] felejtés: |
1 / 0 |
[168] fürgülés: |
13 / 2.99 |
[172] gázpajzs: |
4 / 0.06 |
[40] gigaököl: |
3 (4) / 0.06 |
[204] gondolatolvasás: |
3 / 0.06 |
[17] gránitbõr: |
10 / 1.67 |
[39] halál szava: |
1 / 0 |
[15] jégpajzs: |
1 (2) / 0 |
[163] kineport: |
7 (8) / 1.47 |
[146] kontakt.õseiddel: |
11 / 1.98 |
[157] láthatatlanság: |
3 / 0.12 |
[165] manafókuszálás: |
4 (5) / 0.06 |
[35] mágiatörés: |
4 / 0.06 |
[162] mágikus csapda: |
3 (4) / 0.07 |
[34] méregfelhõ: |
1 / 0.16 |
[153] nagyobb gyógyítás: |
15 / 13.19 |
[38] parancs: |
1 / 0 |
[128] pszi csáp: |
6 / 5.04 |
[30] sorvasztás: |
1 / 0 |
[188] sziklaerõ: |
11 (12) / 0.95 |
[144] titánok szele: |
1 / 0 |
[167] tombolás: |
6 / 0.10 |
[16] tûzpajzs: |
6 (7) / 0.28 |
[14] vakító fény: |
4 (5) / 0.12 |
[194] vízlélegzés: |
3 (4) / 0.07 |
|
|
|
|
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] quwarg harcos |
121/121 |
193% |
189% |
18 / 3.55 |
harcol |
[2] morfinder telep |
1/1 |
200% |
200% |
1 / 0 |
nem harcol |
[3] orgling disznó |
91/91 |
193% |
127% |
11 / 0.56 |
harcol |
[4] orgling melák |
148/41 |
105% |
100% |
1 / 0.11 |
harcol |
lélekenergia rész |
33% |
jóllakottság határ |
80% |
gyógyítás: |
10 |
|
MAKRÓID |
1. Makró |
v 188 |
ad 10 |
bsz 2 |
ism 2 |
x 10 |
h 8 109 |
|
2. Makró |
h 69 |
mak 1 |
szl 99 |
be 30 |
szl 33 |
z 166 20 |
|
3. Makró |
hp 1 0 14 0 190 |
ism 5 |
x 10 |
be 9 5 |
be 9 4 |
ht 0 0 0 0 190 |
|
4. Makró |
pv 2 3 8 |
ism 2 |
p |
b 1 3 |
|
5. Makró |
le |
kf 194 134 262 193 145 253 |
kf 400 225 156 234 213 251 |
kf
275 296 269 239 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: Közelharc támadás ha ellenfeled #80. Prioritás: 100. |
2: tombolás v.var. ha ellf. 16. képessége 45 v. több. Prioritás: 255.
|
3: fürgülés v.var. ha ellf. 16. képessége 45 v. több. Prioritás: 255.
|
8: Közelharc támadás ha ellenfeled #171. Prioritás: 255. |
9: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #254. Prioritás: 255. |
12: fürgülés v.var. ha ellenfeled #254. Prioritás: 255. |
17: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #213. Prioritás: 255. |
18: fürgülés v.var. ha ellenfeled #213. Prioritás: 255. |
19: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #324. Prioritás: 250. |
20: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #367. Prioritás: 255. |
21: fürgülés v.var. ha ellenfeled #367. Prioritás: 255. |
22: tombolás v.var. ha ellenfeled #350. Prioritás: 255. |
25: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #325. Prioritás: 255. |
26: tombolás v.var. ha ellenfeled #325. Prioritás: 255. |
29: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #423. Prioritás: 250. |
30: fürgülés v.var. ha ellenfeled #423. Prioritás: 250. |
4: animáció t.var. ha a harc 2. köre van, Prioritás: 25, és ha ellenfeled
#140. |
6: animáció t.var. ha ellenfeled #140, Prioritás: 250, és ha 2 vagy több
ellenfél van, és ha a harc 4. köre van. |
10: animáció t.var. ha a harc 3. köre van, Prioritás: 255, és ha ellenfeled
#260. |
13: fürgülés v.var. ha ellenfeled #255, Prioritás: 255, és ha 3 vagy több
ellenfél van. |
15: animáció t.var. ha ellenfeled #304, Prioritás: 255, és ha 1 vagy több
ellenfél van, és ha a harc 3. köre van, és ha ép-d 70% fölött van. |
23: fürgülés v.var. ha ellenfeled #421, Prioritás: 255, és ha 2 vagy több
ellenfél van. |
27: gránitbõr v.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 255, és ha ellenfeled
#421, és ha 2 vagy több ellenfél van. |
31: Közelharc támadás a harc 2. körétõl, Prioritás: 255, és ha ellenfeled
#423. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 75 0 10 50 80 153;
VI erõ:500% ép:5%;
PV 2
3 8;
PSZ 58 65 46 47 48;
BA 15024;
HE 1;
PTA 128 128 128 128 128;
I 15 99 15 63 75;
HU 5 3 250 15 1 6;
ÁTADÁS PARANCSAID: VG 5200 21 10; VG 5200 30 30; VG 9518 304 40; VG 3226
42209 1;
Az
Orgling lázadás során általad legyõzött orglingok száma: 311.
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #50 (20. épület), #420 (270. forduló), #288 (270.
forduló), #345 (271. forduló), #405 (272. forduló), #429 (266. forduló),
#272 (272. forduló), #354 (272. forduló).
SZÖVETSÉGED:
Remény Küldöttei (#15024). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod
jelenleg a 3932. karakternél van. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele:
halálóriás. Még 3 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 17 legenda pontod
van.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a füvész köpenye (#193) |
|
1 a gyorsaság vaspajzsa (#3763) |
|
1 a harcos
ezüst pikkelyvértje (#7769) |
|
1 a harcos vörös maszkja (#7844) |
|
1 a káosz õrült mellvértje (#11409)
|
|
1 a káosz õrült pajzsa (#11424) |
|
1 a kobra bíbor pikkelyvértje (#7318) |
* |
1 a kobra díszes köpenye (#7438)
|
* |
1 a kobra díszes öve (#7470) |
|
1 a nyomkeresés fejpántja (#194) |
|
1 a pontosság ezüstcsizmája (#4274)
|
|
1 a sebesség csontmaszkja (#13242) |
|
1 a tökéletesség csontmaszkja (#21792) |
|
1 a törpék vörös maszkja (#6494)
|
* |
1 arany nadrág (#181) |
|
1 az ellenállás szarvas sisakja (#28528) |
* |
1 az ellenállás vaspajzsa
(#28513) |
|
1 az enyészet szöges öve (#23218) |
|
1 az erõ ezüstcsizmája (#1574) |
|
1 bohókás szandál (#406) |
|
1 bõrpáncél
(#9) |
* |
1 Istencsászár ezüst láncinge (#41983) |
* |
1 Istencsászár halotti maszkja
(#42041) |
|
1 káoszkígyó vért (#271) |
|
1 khaldoran öv (#137) |
* |
1 krakoch csizma (#312) |
|
1 maerju páncél
(#346) |
* |
1 méregvándor vállvédõ (#410) |
|
1 mintrogi erõöv (#262) |
|
1 õspók
köpeny (#332) |
|
1 suhanó csizma (#195) |
|
1 szárnyas sisak (#1077) |
Ékszerek, kincsek |
* |
1 aréna arany érme (#441) |
|
1 a gyorsaság aranyozott fülbevalója (#3958)
|
* |
1 a háború köve (#156) |
|
1 a harcos arany fülbevalója (#8010) |
|
1 a hiszékenység gyûrûje (#251)
|
|
1 a káosz díszes fülbevalója (#3069) |
|
1 a káosz éjfekete szimbóluma (#7524) |
* |
1 a kígyó ónixgyûrûje (#19228)
|
|
1 a kobra aranyozott nyaklánca (#7483) |
* |
1 a kobra jádegyûrûje (#7529) |
* |
1 a kobra malachit fülbevalója (#7559)
|
* |
1 a kobra ónixgyûrûje (#7528) |
* |
1 a pók smaragdgyûrûje (#253) |
* |
1 a pontosság ónix karkötõje (#4393)
|
|
1 a pontosság ónixgyûrûje (#4378) |
|
1 a rend köve (#158) |
|
1 a sün aranyozott fülbevalója (#25108) |
|
1
a tárgyalás gyûrûje (#144) |
|
9476 arany (#1) |
* |
12 arany orgling fétis (#296) |
|
1 az egyensúly gyûrûje
(#213) |
* |
1 az ellenállás ónix karkötõje (#28693) |
* |
1 az ellenállás ónixgyûrûje
(#28678) |
|
1 bronz helyt. emlékérem (#313) |
|
1 császári dekrétum (#254) |
|
1 cseppkõ gyûrû (#234) |
|
110 drágakõ (#2)
|
* |
1 elementáris karkötõ (#348) |
|
4 ezüst xenó embléma (#505) |
|
1 ezüstmedál
(#208) |
|
1 görényfarok (#189) |
|
1 gyémántamulett (#399) |
|
1 hõsi jelvény (#291)
|
* |
1 Istencsászár malachit fülbevalója (#42209) |
|
1 Laillia talizmánja
(#319) |
|
1 nilbongi kitûzõ (#311) |
* |
1 Ödlerk nyakörv (#390) |
|
1 opilíchium gyûrû (#298) |
* |
1 org.lázadás
emlékérme (#458) |
|
78 orgling fétis (#269) |
|
1 óriás fülbevaló (#225) |
* |
1 Örökkévalóság
Topáza (#499) |
|
1 ozin fülkarika (#211) |
* |
2 quwarg amulett (#275) |
* |
1 Rogan karkötõje
(#145) |
* |
1 romfosztogató karkötõ (#408) |
|
1 smaragd életkõ (#306) |
|
5 uthanax
talizmán (#335) |
|
3 üvegszimbólum (#138) |
Felszerelés |
|
132 aranydukát (#437) |
|
1 bajnoki oklevél (#273) |
|
1 elsõ kulcsdarab
(#226) |
|
9 fekete dukát (#218) |
|
1 furulya (#167) |
|
6 kötél (#128) |
|
3 lant (#166) |
|
1 lelakatolt ládikó (#310) |
|
1 mandolin (#19) |
|
2 petrilíbium üvegcse (#492) |
|
1 pszi kõ (#277) |
|
1 rúvel fókusz (#350)
|
|
3 savval teli üvegcse (#493) |
|
8 varázskõ (#210) |
Fegyverek |
* |
1 a gyorsaság harci íja (#3974) |
|
1 a gyõzelem vívótõre (#21103) |
|
1 az Õsök Szent Kardja (#380) |
|
1 csonttõr (#1301) |
|
1 Enyészmester (#217) |
|
2 fogazott tõr (#6) |
|
1 fogazott tõr (#1304) |
|
1 harci fejsze (#12) |
|
2 kerek kõ (#11) |
|
27 kés (#5) |
|
3 kõbalta (#18) |
|
5 parittya (#10) |
|
4 rövid tõr (#1302) |
|
19 sziklarepesz (#13) |
|
6 szilmill tõr (#314)
|
|
4 törpe balta (#224) |
Varázsitalok és füvek |
|
1 arany gyógyital (#101) |
|
1 arany manaital (#102) |
|
2 bajnokok itala
(#62) |
|
4 bosszantás itala (#81) |
|
2 csapdaészlelés itala (#65) |
|
17 csótányláb
(#25) |
|
13 elfu moha (#33) |
|
30 elonotichlan (#31) |
|
2 energiaital (#82) |
|
12 féregtüske (#42) |
|
30 gyilkos boróka (#27) |
|
1 hatalom bíbor itala
(#77) |
|
1 hatalom kék itala (#58) |
|
12 hónakkupók (#30) |
|
6 hõsiesség itala
(#52) |
|
2 immunitás itala (#71) |
|
1 kék manaital (#75) |
|
3 kihívás itala (#68)
|
|
25 liánvirág (#24) |
|
1 lila manaital (#83) |
|
1 lordok itala (#90) |
|
5 mágiaellenállás (#76) |
|
18 mátekel gomba (#21) |
|
4 méregellenállás
itala (#51) |
|
10 mézfû (#29) |
|
34 mitulen fû (#20) |
|
22 muskil (#37) |
|
6 nekrofun bimbó (#43) |
|
6 óriásnövés itala (#60) |
|
28 parafû (#41)
|
|
5 pontosság itala (#72) |
|
35 ragálygomba (#26) |
|
37 rémcserje (#34)
|
|
1 sárga gyógyital (#61) |
|
4 sárkányvirág (#32) |
|
1 savlehelet itala
(#55) |
|
19 sötét mák (#23) |
|
20 szemani gomba (#36) |
|
25 tejfonál (#28) |
|
1 tokin kaktusz (#40) |
|
64 üvegcse (#14) |
|
7 védelem itala (#59) |
|
25 velparaj (#35) |
|
32 waarkin (#38) |
|
25 winropu moha (#22) |
|
22 xita uborka (#39) |
Egyéb kacatok |
|
1 asztrálesszencia (#154) |
|
1 barna manakõ (#149) |
|
4 bíbor golyó (#396)
|
|
3 birkózó fétis (#345) |
|
15 bronz korong (#297) |
|
20 csöpögõ csáp (#334)
|
|
3 démonlidérc esszencia (#272) |
|
2 duzzadt xenópete (#479) |
|
2 ekinda
haj (#147) |
|
10 elektronit (#141) |
|
3 fókuszrubin (#337) |
|
4 gólemagyag (#330) |
|
6 khazdar taréj (#268) |
|
24 krakolich csont (#397) |
|
20 kristályfatty
por (#403) |
|
1 lemúr hártya (#161) |
|
1 lidércvelõ (#339) |
|
4 maerju koponya (#336)
|
|
1 mandibula (#157) |
|
4 molitár háj (#165) |
|
3 nohnetár gumó (#212)
|
|
3 nordkristály (#146) |
|
3 óriási xenópete (#480) |
|
63 õsi relikvia
(#17) |
|
8 õspók pete (#331) |
|
17 patkányfog (#270) |
|
3 pirgamit (#152) |
|
1 ratifikátor agy (#236) |
|
5 smaragd esszencia (#229) |
|
3 szellem ektoplazma
(#426) |
|
2 szirénhaj (#293) |
|
23 szójer csáprágó (#231) |
|
3 szuvas cápafog (#416)
|
|
1 xorex fûszer (#329) |
|
2 yeti csont (#160) |
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a kobra
márványamulettje #7499 (18).
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 9 õsi relikvia (#17), 1 molitár
háj (#165), 1 ragálygomba (#26), 1 féregtüske (#42), 1 szárnyas sisak
(#1077), 1 pirgamit (#152), 2 aranydukát (#437), 3 óriási xenópete (#480),
1 mézfû (#29), 2 krakolich csont (#397), 1 a törpék vörös maszkja (#6494),
1 savval teli üvegcse (#493).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 607 arany (#1), 1 petrilíbium
üvegcse (#492), 2 duzzadt xenópete (#479), 1 õskõ (#8), 1 átokkõ (#203).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |