Vissza a Főoldalra
 
Hatalom Kártyái

Mi legyen a céhekkel Új Nemzedék formátumon?

1) Maradjanak tiltva.
2) Engedjük vissza őket, nerfelve.

(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
További szavazások...
Fórum a témához...

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa menü – Druidák október 15.
Alfa menü – Boszorkányok október 15.
Alfa menü – Tengeri rablók október 15.
Alfa menü – Mágusok október 15.
Alfa menü – Felfedezők október 15.
Alfa menü – Kereskedők október 15.
Zén Legendái: Varázslatok szeptember 21.
A pillanat képe
Vízfelszín, azaz tükör
(Túlélők Földje)
Küldd el képeslapként!
Mielőtt elődeink felfedezték, hogy a krómkaktusz sima, kemény bőréből kimetszve egy darabot, hordozható tükörhöz juthatnak, csak a pocsolyák, tavak és egyéb vizek felületét használhatták a férfiak borotválkozásra, illetve a kalandozóhölgyek szépítkezésre.
Nézz szét a galériában!
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 4.
Céhek Új Nemzedéken
Alfa menü akció eredményhirdetés
Ajándéksorsolás november + októberi eredményhirdetés
Nemzeti paklibemutató: Motygen

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
TF help (6732)
Moa civilizáció lapbemutató 2. hét (50)
TF KÖZÖS TUDATOK (1281)
Lapötletek (65035)
Céhek Új Nemzedéken (16)
Daxx - egy másik univerum (7)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Leslie 260. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. okt. 21. 9h:33'
EZ A 274. JÁTÉKHETED, 260. FORDULÓD
275. játékheted kezdete: okt. 27.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #5745
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 865
Extra forduló: 10

LESLIE KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [111,20] koordinátán. Az idõ esemény nélkül telt el. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+41 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+85 varázspont.) Idõt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltõdnek. (+26 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a gyilkos sallank. (+1 kaja.) A táborozás ideje alatt hosszú idõt töltöttél azzal, hogy ryuku légiós nyomok után kutattál. Sajnos sikertelenül. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 425.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 420.]

* 2. KP: elmormolod a 13. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegõbe, mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Elmondtad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhetõ (+1 szerencse forduló végéig.) [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 415.]

* 3. KP: használod a 64. pszi képességet
Koncentrálsz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kiengeded magadból a pszi-ernyõ pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 410.]

* 4. KP: elmormolod a 78. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan összegyûlik a szükséges varázsenergia. Elmormoltad a láth. észlelése varázslatot! [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 405.]

* 5. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erõ áramlik a tagjaidba. Megidézteda munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 405.]


p 73 használod a 73. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Mentális energia gyûlik benned. Az erõt egyetlen csomóba sûrítve, kilövöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvetõ gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 395.]

tf 3 fejleszted a 3. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetõnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az ügyességed. [0 pontot használtál fel, van még 395.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Megfelelõ mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erõvel telik meg. Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 390.]

ft 104 támadod a 104. szörnyet
FT 104 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 390.]

v 58 elmormolod az 58. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül elõre. Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+82 életerõ). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 385.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idõ telik el csendes meditációban. Hang szólal meg a fejedben. - Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerõ, +3 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve hadiszerencse III. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettõ: 1.) Egy könnyû feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van. 2.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levõ tárgyak összértéke 30 arany alatt van! 3.) Lássuk, mennyire vagy jószívû: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! [30 pontot használtál fel, van még 355.]

h 235 40 használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörûen játszol. Ez jól esett! (+73 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétõl felhergelve, rád ront egy szürke rinocérosz. {védettsége: 10 szúró, 20 vágó, 30 ütõ ellen.}

Távolról energiatüskék varázslatot lõsz a másikra. 28 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a szürke rinocérosz testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a troll dorongot. Megmarkolva a troll dorongot ellenfeledre rontasz. Troll doronggal megcsapod a szürke rinocérosz jobb oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a szürke rinocérosz öklelõ szarvai elõl. Apró rúgást kapsz a szürke rinocérosz patájától. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 610 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elõdött. [40 pontot használtál fel, van még 315.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[112,19] Síkság, továbbra is csak síkság. Megérezve a magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy uzbány. {egyik sebzési módja: 3x 3d4+2.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 27 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az uzbány testét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a troll dorongot. Megmarkolva a troll dorongot ellenfeledre támadsz. Troll doronggal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az uzbány jobb szárnyát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Az uzbány belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az uzbány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csõrt. 310 tapasztalati pontot kaptál. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy márványtornyot. Egy rosszkedvû elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitõl semmit. A rokonai meghaltak a tûzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Zenéddel kötelet bûvölsz. Professzionális hegymászó-bemutatót tartasz, ahogy felmászol a sima falon, majd bemászol az ablakon. A szoba belseje hûvös. A torony mélyébõl misztikus, gurgulázó hangot hallasz. A szoba nem lakatlan, a lakó pedig egy ellenséges szándékú szörny. Egy kõkorszaki szaki!

Nem árt az elõvigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiatüskék. 30 életpontot sebeztél. Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Ez mellément. A lény mereven rádnéz. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kõvéváltoztató varázsnak. Fegyvert váltasz: elõkapod a troll dorongot. Meglengetve a troll dorongot ellenfeledre rontasz. Troll doronggal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kõkorszaki szaki testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A kõkorszaki szaki még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kõszemet. 594 tapasztalati pontot kaptál. Érdemes volt a nyakadat kockáztatni! Az ablak alatt megtalálod, amiért jöttél - szereztél 8 mérg. ubuk tüskét. Ahogyan érkeztél, úgy távozol.
(Vándorcirkusz:)
Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak elõtted. Mielõtt belépnél, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelõdtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A távcsõvel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy márványtornyot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [113,18] Szûnni nem akar a zöld síkság. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy márványtornyot.
(Feltételes mászás:) A kötelet úgy bûvölöd, hogy kényelmesen tudj rajta mászni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Felkúszol a márványfalon, a kötélbe kapaszkodva, majd becsusszansz az ablakon. Kilihegve magadat, körbenézel a sötét toronyszobában. Morgást hallasz a fal mellõl. Ahogy odapillantasz, egy sötét alakot látsz megmozdulni. Egy nyuhaj karbin! {támadása: 12.}

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy energiatüskék varázslatot. 25 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a nyuhaj karbin testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 342 tapasztalati pontot kaptál. Érdemes volt a nyakadat kockáztatni! Az ablak alatt megtalálod, amiért jöttél - szereztél 4 fabontót. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsõvel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy phua-kúpot. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Elteszed a látcsövet. Körbevizsgálódsz. Elég régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [114,17] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Nemrég eshetett, mert a fûszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esõcsepp. Észreveszel egy phua-kúpot. A távcsõvel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy tavacskát. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megérezve a magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Felismered a közeledõt. Csak egy uzbány. Nem jelenthet különösebb problémát. {védettsége: 16 szúró, 6 vágó, 12 ütõ ellen.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lõsz. 24 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az uzbány pikkelyes nyakát. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a troll dorongot. Marokra fogva a troll dorongot ellenfeledre támadsz. Troll doronggal iszonyatosan megcsapod az uzbány jobb lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Az uzbány feléd csap csõrével, de sikertelenül. Az uzbány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csõrt. 310 tapasztalati pontot kaptál. Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek délre. [83 pontot használtál fel, van még 232.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Megközelíted a fémkúpot, és elolvasod az oldalán a találós kérdést:

Város, melyben az uralkodót seregnyi alattvaló szolgálja ki,
Mégsincsenek benne házak, és egy ló el tudja pusztítani.

[5 pontot használtál fel, van még 227.]

m 1 mozogsz északkeletre
[115,16] Síkság, továbbra is csak síkság. A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. Egy ryuku légiós nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+7.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiatüskék. 19 életpontot sebeztél. Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku légiós testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a troll dorongot. Marokra fogva a troll dorongot a másikra ugrasz. Troll doronggal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku légiós páncélos testét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) A ryuku légiós kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Ivás után megtöltöd a vizestömlõt is. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Nini, egy quwarg! Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. [9 pontot használtál fel, van még 218.]

usz 20 úszol 20 pontért
Ledobálod magadról a páncélodat, és a hátizsákoddal együtt egy bokor tövébe rejted. Most pedig gyerünk fürdeni! A víz kifejezetten hideg, de mivel rögvest tempózni kezdesz, nem fázol. Tempózni kezdesz, zsákmány után lesve, majd lemerülsz. Kezedben a hatékony szigonyt markolod, harcra készen. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy trosnyogó szakóca!

Elszántan a másikra rontasz. felnyársalod a trosnyogó szakóca testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét! 28 tapasztalati pontot kaptál. Körbepislantasz, hátha megcsillan valahol valami kincs a tó alján. Egy ezüstshuriken! Felmarkolod. A tüdõd a pattanásig feszül, ahogy a felszínre emelkedsz. Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [20 pontot használtál fel, van még 198.]

usz 20 úszol 20 pontért
Izgatottan dobálsz le mindent magadról. Már kicsit piszkos voltál, nem árt egy kis fürdés! A víz nem túl meleg, de gyorsan mozogni kezdesz, és így már nem fázol. Vidáman úszni kezdesz, majd lemerülsz a mélybe. Felkészülve minden lehetõségre, kezedben szigonyt fogsz. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy opati polip!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. felnyársalod az opati polip testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (8 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 polip szívókát. 150 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan körülnézel a fenéken, hátha találsz valami tavi kincset. Egy pular kristály! Felmarkolod. Már az utolsó korty levegõd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Megszárítkozol és felöltözöl. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 úszás). [20 pontot használtál fel, van még 178.]

usz 20 úszol 20 pontért
Leveszel mindent, ami az úszásban akadályozhat, aztán gyerünk a fürdeni! A víz nem túl meleg, de gyorsan mozogni kezdesz, és így már nem fázol. Szinte azonnal a víz alá merülsz, kalandra éhesen. Kezedben a megbízható szigonyt markolod. Úszik feléd valami. Egy hínárevõ piranha!

Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra rohansz. nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a hínárevõ piranha pikkelyes testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A hínárevõ piranha belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetõen csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte! Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 90 tapasztalati pontot kaptál. Levegõd képzelt maradékával még körülnézel, hátha találsz valamit a fenéken. Egy ezüsthegyû nyíl! Felmarkolod. Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdõd! Megszárítkozol és felöltözöl. [20 pontot használtál fel, van még 158.]

usz 20 úszol 20 pontért
Gyorsan levetkõzöl, aztán irány a tó! Elõször csak a bokádat dugod be, de aztán fokozatosan beljebb merészkedsz. Nyitott szemmel merülsz a mélybe, figyelve minden mozgásra. Harcban a bevált szigonyt fogod használni. Úszik feléd valami. Egy opati polip!

Elszántan a másikra rontasz. teljesen átszúrod az opati polip puha testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Csápjaival az opati polip csapásokat mér a hasadra. (8 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testébõl. Bugyborékolva alámerül. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 polip szívókát. 150 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan körülnézel a fenéken, hátha találsz valami tavi kincset. De semmi! A tüdõd a pattanásig feszül, ahogy a felszínre emelkedsz. Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [20 pontot használtál fel, van még 138.]

h 235 40 használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+73 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétõl felhergelve, rád ront egy arató csattanat.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy energiatüskék varázslatot. 24 életpontot sebeztél. Teli erõbõl vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az arató csattanat fejét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) A lény bûzfelhõt lõ rád! Leküzdöd a feltörõ rosszullétet. Fegyvert váltasz: elõkapod a troll dorongot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Troll doronggal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az arató csattanat testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Egy kis bõrt csippent le a lábfejedrõl az arató csattanat, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Az arató csattanat most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 805 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elõdött. [40 pontot használtál fel, van még 98.]

m 3 4 3 mozogsz délkeletre, délre, délkeletre
[116,17] Szûnni nem akar a zöld síkság. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hõ, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). A távcsõvel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy csodabazárt. Keletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Elrakod a távcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy tintacsiga közeledik. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tintacsiga nyúlós testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Szerencsére féreugrottál. Fegyvert váltasz: elõkapod a troll dorongot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Troll doronggal iszonyatosan megcsapod a tintacsiga vékony szarvát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) A tintacsiga állkapcsa a levegõben csattan. Véres nyál csordul ki a tintacsiga száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 4 csepp tintát. 165 tapasztalati pontot kaptál.

(Továbbmész...) [116,18] A sík vidéket bozótos váltja fel. Nemrég eshetett, mert a fûszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esõcsepp. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgõs lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba).

(Továbbmész...) [117,19] A bozótost dombság váltja fel. Zajt hallasz a közeledbõl. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (vasérc) közelében vagy. A munkában a mélységi grittang segít.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 vasércet! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erõlteted, észreveszel délkeletre egy oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy tûzrakó helyet. Elrakod a távcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már távolról sem tûnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy dombi yeti. {védettsége: 6 szúró, 6 vágó, 6 ütõ ellen.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erõbõl vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Fegyvert váltasz: elõkapod a troll dorongot. Meglengetve a troll dorongot a másikra támadsz. Troll doronggal halálos csapásokat osztva péppé vered a dombi yeti szõrös mellkasát. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Mielõtt észbe kapnál, a dombi yeti megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Agyarával a dombi yeti felkarcolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A dombi yeti most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 670 tapasztalati pontot kaptál.

(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 2 kerek követ. Ügyességed TF-elõdött. [35 pontot használtál fel, van még 63.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülõ varázslat a következõ pillanatban már benned van. Megidézted a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerõ). [-12 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 58.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan összegyûlik a szükséges varázsenergia. Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+21 életerõ). [-12 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 53.]

m 6 6 7 mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra
[116,19] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Nocsak, itt van valami érdekes! Már nehezen felismerhetõ (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [115,19] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög elõtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (rézdarab) van! A munkában a mélységi grittang segít.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 rézdarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erõlteted, észreveszel délkeletre egy tûzrakó helyet. Északnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhetõ (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [114,18] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Az Ygrol síkság kietlen, vad pusztaságában barangolsz. A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledõ törpemammut nem jelenthet komoly veszélyt. {egyik sebzési módja: 2x 2d8+2.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiatüskék. 19 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a törpemammut testét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a troll dorongot. Vad csatakiáltással, felemelve a troll dorongot a másikra rontasz. Troll doronggal gyilkos csapást mérve bezúzod a törpemammut bal oldalát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A törpemammut feléd szúr agyarával, de nem talál. A törpemammut patája súrolja a combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. 610 tapasztalati pontot kaptál. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia hívei emelték. A távcsõvel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erõlteted, észreveszel nyugatra egy márványtornyot. Északra nézve látsz egy phua-kúpot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek délre. [33 pontot használtál fel, van még 20.]

szk 361 keresed a 361. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási idõd egy részében keresni próbálsz egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még 20.]


* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késõ. [5 pontot használtál fel, van még 15.]

* 2. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Megfelelõ mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-12 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 15.]

* 3. BP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. Ügyességed TF-elõdött. [15 pontot használtál fel, van még 0.] Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 28, 20, 17. Etetési idõ! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a mutáns pók. 4 kaját bezabál a törpemammut. Egy kaját bezabál a kardfogú fülemüle. 2 kaját habzsol be a mélységi grittang. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledõlsz, szemeid lecsukódnak, és a következõ percben már a lóbõrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik, a tapasztalatoknak köszönhetõen. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a hadiszerencse I hatása. Elmúlt a pszi-ernyõ hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 401 pontot. A következõ körben tehát 401 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HADISZERENCSE III. (59. VARÁZSLAT)
Minden hadiszerencse varázslat közül ez a legerõsebb. Ezt elmormolva, igen valószínûtlenné válik, hogy abban a fordulóban bármilyen speciális támadás sikerrel jár ellened, ugyanis négyet ad a szerencsédhez! Nem mûködik együtt más hadiszerencse varázslatokkal, felrakásakor a régebbi hadiszerencse varázslatok törlõdnek. Elmondása 15 VP-be és 5 TVP-be kerül, anyagi komponense egy rókafarok.



KARAKTERLAP
Leslie, egy fekete, kontyos hajú, szürke szemû, harcsabajszos troll férfi vagy. Bõröd bronzként csillog. Sheran püspöke vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 260. fordulód.

 Erõ:40 (42)  Szint:20  Merészség:7/1 Magasság:251 cm 
 IQ:22  Támadás:19  Agresszió:3 Testsúly:430 kg 
 Ügyesség:23  Védekezés:37  Menekülés:30 % Életkor:24/24 év 
 Egészség:30 (32)  Életpont:316/189  Jellem: semleges (+1) Tul. pont:
 Szerencse:30 (34)  Varázspont:319/200  Pénz:2055 arany Kép. pont:
 Tudatpont:21/13   Pszi pont:85/39      EFejl:30 
Eddig összesen 1386 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5605 TP-t kaptál. Jelenleg 500886 TP-d van. A következõ szinthez még 99114 TP szükséges. Trófeáid: ryuku csapásvezetõ, Ciang Csí, hadroszaurusz. A 253. fordulódban 1740 arany került a bankszámládra. 1844 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  víziharc: 2   ökölvívás: 19   szúrófegyverek: 18
  vágófegyverek: 21   ütõfegyverek: 19   lõfegyverek: 20
  dobófegyverek: 16       

Feltételes fegyverváltás: troll dorong (#550) << vashegyû lándzsa (#182) << ököl (#28)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) (1 -16.); vashegyû nyíl (#176) (17 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 12   2. nyomkövetés: 52   3. mászás: 11 (+1)
  4. csapdakészítés: 18   5. csapdaészlelés: 7   6. gyógyítás: 41
  7. titkosírás: 3   8. felderítés: 13   9. szörnyidomítás: 13
  10. teológia: 23   11. taumaturgia: 34   12. szerencsejáték: 3
  13. harcmûvészetek: 13   14. zene: 139 (+1)   15. szörnyismeret: 14 (+1)
  16. pszi: 13   17. vadászat: 11   18. bányászat: 31
  19. úszás: 8 (+1)   20. fõzés: 9   

FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet)
deus ex machinád 8 mezõre repítsen
gyógyítasz 40% életerõ alatt 30 TVP-ért
udvarolsz a 3398. karakternek
ásol max. 60 TVP-ért
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot ), kerek követ (#19) (max. 3 darabot )
mászol max. 56 TVP-ért
maradék TVP-dbõl az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
szintszívó (#96), trikornis (#104) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
színes dözmöng (#78), fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)lángcsóva (#31, 5 VP)hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP)varázsvédelem (#34, 8 VP)védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP)jégcsóva (#41, 15 VP)fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
idõcsere (#285, 5 VP)  
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP)gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)esõidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)tündérfény (#25, 1 VP)tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)méregfelhõ (#37, 12 VP)védelem tûz ellen (#38, 12 VP)
szárazság (#48, 6 VP)revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókõpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)rúnapukkasztás (#94, 0 VP)DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)szopókõirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) 
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP)auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP)kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP)agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)agykorbács (#97, 6 PP)pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +6 vp 8 költség alatt; taumaturgia: +9 vp 9 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14)láth. észlelése (#78)éber kakukk (#3) 

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
7. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
lángcsóva (#31), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33)
Védekezõ varázslatok (aktív: 2, max: 10)
védelem tûz ellen (#38), tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt)
jégcsóva (#41) >> nõk (#999) jégcsóva (#41) >> férfiak (#998)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) jégcsóva (#41) >> autentikus vámpír (#154)
izomernyesztés (#33) >> Zinthurg (#180) jégcsóva (#41) >> gnóm szolgáló (#181)
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 13, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem sav ellen (#36) >> gnóm szolgáló (#181) varázsvédelem (#34) >> orgoró (#170)
varázsvédelem (#34) >> élõholt mágus (#175) tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)
varázsvédelem (#34) >> kõkorszaki szaki (#109) védelem tûz ellen (#38) >> csontváz lord (#177)
védelem tûz ellen (#38) >> ork sámán (#345)    

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK
kardfogú fülemüle (#146) (õrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy könnyû feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van.
2.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levõ tárgyak összértéke 30 arany alatt van!
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívû: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bíbor erõöv (#291) 1   Halatir kalapja (#1262) 1 * lánckesztyû (#230)
1 * monstrum vállvédõ (#1577) 1   tankány karom (#237) 1 * teknõcpajzs (#417)
1 * varkaudar csizma (#317) 1 * vassisak (#160) 1 * vasvért (#164)
Fegyverek és lövedékek
1   ezüsthegyû nyíl (#323) 3   ezüstshuriken (#327) 1   fúvócsõ (#20)
1   hosszú íj (#111) 3   kerek kõ (#19) 1   kõkalapács (#13)
1   kõkés (#6) 1   Mallon botja (#1526) 8   mérg. ubuk tüske (#137)
4   mérgezett vasnyíl (#187) $2   orgyilkos tõr ($225) 1   sallank nyíl (#129)
1   szigony (#389) 1   troll dorong (#550) 1   vadászkés (#1264)
1 * varkaudar szablya (#516) 10   vas dobónyíl (#189) 1   vashegyû lándzsa (#182)
11   vashegyû nyíl (#176)        
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * arany papi karkötõ (#309) 1   aranygyûrû (#193) 2   ezüst karkötõ (#158)
2   ezüst nyaklánc (#117) 1   hõsiesítõ medál (#1558) 1 * kir.érd.mûv. kitûzõ (#1220)
1 * obszidián karkötõ (#229) 1 * smaragd védõgyûrû (#223) 1 * virág szimbólum (#143)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4   aranypikkely (#415) 3   aranytû (#272) 1   ásó (#34)
1   bronzkulcs (#76) 1   csontkulcs (#74) 3 + deus ex machina (#1)
1   dobóháló (#221) 1   dorony duda (#235) 1   ezüst kulcs (#184)
1   furulya (#233) 33   kaja (#2) 1   kis aranykulcs (#240)
1   kis vaskulcs (#40) 1   lant (#238) 1   megbûvölt utazóláda (#1218)
1   nagy aranykulcs (#246) 1   nagy bronzkulcs (#185) 1 + nyílcsapda (#243)
1   olló (#335) 1   párducbõr pénztárca (#1118) 1   Ramirez feszítõvasa (#1261)
1   rézkulcs (#75) 1   Rodger kezdõ üstje (#1167) 1   shinai gömb (#348)
1   szeksztáns (#32) 1   szuper dobóháló (#273) 1   távcsõ (#42)
1   vaskulcs (#183)        
Löttyök és porok, tartóstul
3   aranyló ugarhéj (#100) [bennük 18 csepp tinta (#101), fér még: 12]
3   fûszertartó (#210) [üres, kapacitás: 15]
4   huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 48]
3   kavadu iszák (#25) [bennük 5 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 25]
1   sólyomcsõr (#1223) [üres, kapacitás: 12]
6   sullár hólyag (#168) [üres, kapacitás: 120]
1   szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
7   uzbány csõr (#169) [bennük 10 csepp ugh méreg (#166), fér még: 74]
3   vizestömlõ (#3) [bennük 56 korty víz (#27), fér még: 4]
4   zöld üveg (#82) [bennük 19 csepp ragasztó (#83), fér még: 61]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1   acélpengõke (#231) 12   álompor (#396) 13   csillezsályalevél (#1253)
36   drótszõr (#37) 1   etra hályog (#712) 4   fabontó (#106)
4   fekete gyöngy (#99) 1   fémrúd (#104) 6   fõnixtoll (#563)
4   grifftojás (#179) 2   gyíkfû (#201) 8   gyöngymangó (#135)
2   halcsont (#390) 2   ilkin érc (#232) 9   kaktusztüske (#114)
2   kazmár gyökér (#205) 3   kék orchidea (#68) 6   kõszem (#304)
11   madártoll (#112) 5   mákrózsa virág (#56) 1   moa burát (#384)
3   moa üveggömb (#383) 1   mocsári penke (#148) 2   Morgan kristálya (#659)
1   móri gyümölcs (#116) 3   ovimon-bogyó (#207) 15   pirkit (#153)
15   polip szívóka (#391) 20   púderkõ (#119) 3   pular kristály (#239)
1   purifikátor háj (#269) 3   rézdarab (#70) 1   rinóbõr (#651)
4   smirglilevél (#29) 4   szárnyas hernyó (#69) 1   téfea-agy (#172)
1   Thargodan esszencia (#328) 18   vasérc (#152)    

Összsúly: 108.15 kgMegterheltség: 84%
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 51 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
1   bányászcsákány (#434) 4   csontpálca (#329) 4   ezüstdarab (#326)
7   ezüsthegyû nyíl (#323) 1   ezüsttõr (#322) 1   harci kalapács (#174)
1   rövid kard (#171) 1   súlyzó (#347)    

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 gyöngymangó (#135) 8 kaktusztüske (#114)    

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 ezüsthegyû nyíl (#323) 1 ezüstshuriken (#327) 4 fabontó (#106)
6 kaja (#2) 1 kerek kõ (#19) 1 kõszem (#304)
8 mérg. ubuk tüske (#137) 6 polip szívóka (#391) 1 pular kristály (#239)
3 rézdarab (#70) 4 tinta (#101) 2 uzbány csõr (#169)
2 vasérc (#152) 4 víz (#27)    



E körben tett lépéseid térképe

(111,20) szürke rinocérosz (#346)
(112,19) uzbányok (#102), márványtorony (#175), 38. jellempróba, kõkorszaki szaki (#109)
(113,18) márványtorony (#175), nyuhaj karbin (#110)
(114,17) phua-kúp (#372), uzbányok (#102)
(114,18) törpemammut (#115), Elenios rúnaköve, Raia oltár
(115,16) ryuku légiós (#361), tavacska, oltár, Chara-din monolitja (#534), trosnyogó szakóca (#192), opati polip (#195),
hínárevõ piranha (#194), arató csattanat (#144)
(115,19) 25. jellempróba, érclelõhely
(116,17) 35. jellempróba, tintacsigák (#74)
(116,18) Elenios rúnaköve, 40. jellempróba
(117,19) 48. jellempróba, érclelõhely, dombi yeti (#366)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETÕTÕL

2005.10.21 09:04 Változások a számládon! 56 zseton átutalása a(z) 6384. számlára!

VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA...

* Mostantól a karakterlapon az õrzõ szörnyek mellett az is látszik, mennyi pluszt ad akkor, ha a karaktertõl lopni akarnak.

TÚLÉLÕK FÖLDJE REFERENCIA
Leslie 260. fordulója

SZÖRNYEK

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetû (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygõte (#18) kavadu (#19)
mérges pók (#20) goblin (#21) drótszõrû pincsi (#22) gazda (#24) grákó denevér (#25)
királygyík (#26) óriás sáska (#27) sakál (#28) gyilkos mókus (#29) surranó kígyó (#30)
woor-antilop (#31) gnóm boltos (#32) sünmedve (#33) kõszáli disznó (#34) acélkolosszus (#35)
manó (#36) sötét motyogó (#37) gorombilla (#38) lebegõ gomba (#39) hamupók (#40)
görgõte (#41) óriás patkány (#42) tigroszlán (#43) Baar-ork (#44) Duer-ork (#45)
Tugt-ork (#46) harcos (#47) csontváz (#48) zombi (#49) technokolin (#50)
gyíkember (#51) bakkura (#52) százfogú (#53) bo-skorpió (#54) rõtmanó (#55)
félelem-járó (#56) gátvakond (#57) rájanyék (#58) pókvadász (#59) drasmólyom (#60)
hegyi rák (#61) kõevõ (#62) umor-pióca (#63) varkaudar (#64) goldugar (#65)
vízionár (#66) húsevõ magszim (#67) móleon (#68) evaporõr (#69) vadtroll (#70)
fabontó szójer (#71) óriás skorpió (#72) garokk (#73) tintacsiga (#74) mirg (#75)
gitonga (#76) zoloboo (#77) színes dözmöng (#78) bombagoly (#79) trollfa (#80)
tazunkaróka (#81) spagulár (#82) kaszabolósáska (#83) bíborgörény (#84) gyilkos sallank (#85)
topránypolip (#86) árnyékrája (#87) kaffogó hebrencs (#88) sörényes ubuk (#89) törpe kovács (#90)
alpesi tehén (#91) púpos burástya (#92) bundás csirmáz (#93) légirozmár (#94) mérges nyukmár (#95)
szintszívó (#96) mosolygó rettenet (#97) téfea magoflux (#98) piromenyét (#99) szõrös pók (#100)
sullár (#101) uzbány (#102) mélységi grittang (#103) trikornis (#104) óriás griff (#105)
griffõniksz (#106) fekete griff (#107) vadász varkaudar (#108) kõkorszaki szaki (#109) nyuhaj karbin (#110)
ragyás burástya (#111) sóhajtó dorony (#112) süvítõ rája (#113) vérszomjas csüldõ (#114) törpemammut (#115)
gyilkos tetû (#116) mutáns pók (#117) trappoló dinymák (#118) emberevõ (#119) bibircsók-óriás (#120)
homokféreg (#121) xirnox (#122) tetemember (#123) manifesztátor (#124) büntetõ praglonc (#125)
miksziszi húsgólem (#126) Morbid (#127) varkaudar mágus (#128) útonálló (#130) orgyilkos (#131)
sötét gnóm (#132) elit palotaõr (#133) élõholt mirg (#135) sötét fõgnóm (#136) karmos tankány (#137)
agglomerátor (#138) proteinfecske (#139) acéldarázs (#140) szõrlajhár (#141) arató csattanat (#144)
pattanóböde (#145) kardfogú fülemüle (#146) epokitféreg (#147) vérfürdetõ magszim (#148) szõrös bozsó (#149)
fémbontó szójer (#150) dehidrátor (#151) kardszárnyú pocok (#152) quwarg királynõ (#153) autentikus vámpír (#154)
nukleáris cickány (#155) tüskés harci gromak (#156) purifikátor (#157) nómenklatúra (#158) ongóliant (#159)
tyrannoszaurusz rex (#160) velociraptor (#161) hadroszaurusz (#162) kétfejû troll (#163) jégtroll (#164)
bávatag golombár (#165) orgoró (#170) óriásféreg (#171) sírlidérc (#172) vark. nekromanta (#173)
dögkeselyû (#174) élõholt mágus (#175) óriás csontváz (#176) csontváz lord (#177) Zinthurg (#180)
gnóm szolgáló (#181) elf mesterharcos (#183) ezoterikus mardel (#184) karmazsin huhogó (#185) szeppent rákfatty (#186)
részeg kalandozó (#187) varkaudar behemót (#189) varkaudar bajnok (#190) szutykos remák (#191) trosnyogó szakóca (#192)
hínárevõ piranha (#194) opati polip (#195) elektromos angolna (#196) étkezési homár (#197) moszatrája (#198)
mélység fattya (#199) quwarg harcos (#201) élõholt quwarg (#202) agyagelementál (#203) bazaltelementál (#204)
gránitelementál (#205) kacagó szépia (#206) diuretikus kráken (#207) drónkeselyû (#208) kneopatikus mollusk (#209)
degradátor (#210) joviális m.szockó (#211) Tguarkhan (#212) kisebb quwarg isten (#213) quwarg nagymester (#214)
tûzfõnix (#215) élõholt sullár (#216) massza (#217) tormikus egér (#218) pszi elementál (#221)
woorgard (#231) ekharion (#232) alanori csatamén (#233) vadász quwarg (#241) áeratikus hasnyák (#243)
pordémon (#253) holle anyó (#259) Védõnõvér (#280) aranyfecske (#283) manaelementál (#290)
quwarg felderítõ (#299) óriáspók (#303) méregelementál (#306) ében sárkány (#327) zafír sárkány (#329)
ork sámán (#345) szürke rinocérosz (#346) varkaudar kósza (#347) khór darázs (#348) liumbe (#349)
északi aurach (#350) halálmadár (#351) láplidérc (#352) tesh alligátor (#353) erszényes elkarog (#354)
nektoraf (#355) vörös rakolits (#356) dûnekukac (#357) bíbor szulfagor (#358) földsárkány (#359)
ryuku gárdista (#360) ryuku légiós (#361) ryuku ostromteknõs (#362) partravetett medúza (#363) fekete amõba (#364)
troll ritualista (#365) dombi yeti (#366) kérõdzõ etra (#368) rõtmanó berzerker (#369) bunthar (#396)
smaragdgólem (#417) vortexmágus (#418) halálhozó (#419) korinthai amõba (#420) kék rothasztó (#421)
csontváz hadúr (#423) kísértetvarázsló (#424) sarki róka (#636) jegesmedve (#637) yeti poronty (#638)
veszett rozmár (#639) fagyféreg (#640) ulkor jéglény (#641) hópárduc (#642) rozmárember (#643)
fagyelementál (#644) dermesztõ lidérc (#645) sarki óriásteknõs (#646) lábascet (#647) jégzabáló (#649)
animált hókutya (#651) jégdémon (#652) fagyóriás (#653) elemi hidegörvény (#664) agyfröccsentõ (#666)
varkaudar kölyök (#685) varkaudar íjász (#687) csontlepke (#746) érzõ szívû dromedár (#753) alattomos manó (#756)
lajhárlord (#757) bandita (#758) burástya királynõ (#759) ryuku futárbérenc (#765) élõholt tigris (#766)
ekharion bébi (#768) proteinsólyom (#771) köpködõ bruhatag (#773) mocsári ácsorgó (#774) ryuku csapásvezetõ (#778)
ork bérgyilász (#781) Ciang Csí (#978) Pikoló (#7010)

TÁRGYAK

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlõ (#3) bot (#4) bunkó (#5)
kõkés (#6) kõhegyû lándzsa (#7) szöges bunkó (#8) bunkósbot (#9) dárda (#10)
csontkés (#11) csontszurony (#12) kõkalapács (#13) sünmedve tüske (#14) vadász tatu bõr (#15)
bordacsont (#16) szögletes kõ (#17) parittya (#18) kerek kõ (#19) fúvócsõ (#20)
ormánygõte csont (#21) tüske (#22) mérgezett tüske (#23) kavadu lebeny (#24) kavadu iszák (#25)
gyenge méreg (#26) víz (#27) ököl (#28) smirglilevél (#29) varányszem (#30)
smirglibokor (#31) szeksztáns (#32) lapockacsont (#33) ásó (#34) tûzbokor (#35)
fáklya (#36) drótszõr (#37) gumifa (#38) zárnyitó készlet (#39) kis vaskulcs (#40)
grákóbõr (#41) távcsõ (#42) tükör (#43) királygyík bõr (#44) kis bõrpajzs (#45)
krómkaktusz (#46) surranó kígyó bõr (#47) antilopbõr (#48) kígyóbõr kesztyû (#49) arany (#50)
bõrpáncél (#51) patak (#52) tavacska (#53) szökõkút (#54) mákrózsa bokor (#55)
mákrózsa virág (#56) bõrsisak (#57) ködmangó cserje (#58) ködmangó (#59) ködkapu (#60)
árnyéksár (#61) ködcsillag (#62) tigroszlán fog (#63) csontszablya (#64) szöges páncél (#65)
szöges bõrpajzs (#66) kék orchideacserje (#67) kék orchidea (#68) szárnyas hernyó (#69) rézdarab (#70)
rézpáncél (#71) rézsisak (#72) rézpajzs (#73) csontkulcs (#74) rézkulcs (#75)
bronzkulcs (#76) rát-fa (#77) mászókarom (#78) korongfa (#79) lapkorong (#80)
mérleg (#81) zöld üveg (#82) ragasztó (#83) díszes rézpajzs (#84) óndarab (#85)
olvasztókemence (#86) bronzhegyû lándzsa (#87) bronzsisak (#88) bronzpajzs (#89) bronzpáncél (#90)
manilla-fa (#91) kötél (#92) mély kút (#93) bronzhegyû nyíl (#94) bakkura bõr (#95)
bakkura csizma (#96) rákpáncél (#97) rákpajzs (#98) fekete gyöngy (#99) aranyló ugarhéj (#100)
tinta (#101) vízionár szem (#102) magszim bél (#103) fémrúd (#104) evaporõr háj (#105)
fabontó (#106) rövid íj (#107) nyílvesszõ (#108) vapár cserje (#109) vapár ág (#110)
hosszú íj (#111) madártoll (#112) xantusz-kaktusz (#113) kaktusztüske (#114) móricserje (#115)
móri gyümölcs (#116) ezüst nyaklánc (#117) púderszikla (#118) púderkõ (#119) tábla (#120)
jellempróba (#121) dözmöng szív (#122) göcsörtös bunkó (#123) rókafarok (#124) mandibulapenge (#125)
bronzpenge (#126) mandibulakasza (#127) sallank karom (#128) sallank nyíl (#129) hebrencs állkapocs (#130)
ubuk tüske (#131) hóhérbimbó (#132) csuklyavirág (#133) gyöngymangó bokor (#134) gyöngymangó (#135)
rúnakõ (#136) mérg. ubuk tüske (#137) ubuk dobónyíl (#138) koponya szimbólum (#139) denevér szimbólum (#140)
nap szimbólum (#141) szem szimbólum (#142) virág szimbólum (#143) két kard szimbólum (#144) villám szimbólum (#145)
oltár (#146) hebrencs csapda (#147) mocsári penke (#148) grok-képzõdmény (#149) szent jogar (#150)
szvó-ektoplazma (#151) vasérc (#152) pirkit (#153) mély szakadék (#154) vaskohó (#155)
világítótorony (#156) nyu-shuriken (#157) ezüst karkötõ (#158) kis vaspajzs (#159) vassisak (#160)
nagy vaspajzs (#161) borostyán függõ (#162) karócsapda (#163) vasvért (#164) mászókampó (#165)
ugh méreg (#166) sziklafészek (#167) sullár hólyag (#168) uzbány csõr (#169) spiritusz (#170)
rövid kard (#171) téfea-agy (#172) nekrofun (#173) harci kalapács (#174) márványtorony (#175)
vashegyû nyíl (#176) szopógödör (#177) mínosz-kúp (#178) grifftojás (#179) ezüst gyûrû (#180)
vasalt bunkó (#181) vashegyû lándzsa (#182) vaskulcs (#183) ezüst kulcs (#184) nagy bronzkulcs (#185)
nagy vaskulcs (#186) mérgezett vasnyíl (#187) mérg. ubuk dobónyíl (#188) vas dobónyíl (#189) mérg. vas dobónyíl (#190)
aranylánc (#191) gyöngysor (#192) aranygyûrû (#193) arany karperec (#194) obszidián függõ (#195)
trófea nyaklánc (#196) igazgy. fülbevaló (#197) trikornis szarv (#198) karbin plazma (#199) gyíkfû csomó (#200)
gyíkfû (#201) amniosz-fa (#202) amniosz (#203) kazmár (#204) kazmár gyökér (#205)
ovimon-bokor (#206) ovimon-bogyó (#207) óriás lián (#208) szuperkötél (#209) fûszertartó (#210)
sáfránypor (#211) dorony tüdõ (#212) xirnox szív (#213) manifeszt.nyúlvány (#214) ketrec (#216)
hurokcsapda (#217) ketrec-csapda (#218) fedett verem (#219) háló-csapda (#220) dobóháló (#221)
láncing (#222) smaragd védõgyûrû (#223) varkaudar lándzsa (#224) $orgyilkos tõr (#225) ramit kõ (#226)
helytartói jogar (#228) obszidián karkötõ (#229) lánckesztyû (#230) acélpengõke (#231) ilkin érc (#232)
furulya (#233) tatu dob (#234) dorony duda (#235) lajhár csont (#236) tankány karom (#237)
lant (#238) pular kristály (#239) kis aranykulcs (#240) smaragd kulcs (#241) tüskecsapda (#242)
nyílcsapda (#243) kvazár (#244) márványkulcs (#245) nagy aranykulcs (#246) fekete bõrcsizma (#247)
pszi kõ (#248) bumeráng (#249) regeneráló gyûrû (#254) tatu ködmön (#255) templom (#256)
szent kehely (#257) nehezék (#258) szopókõ (#259) isteni könnycsepp (#260) bájital (#261)
friss csatamezõ (#262) õsi csatamezõ (#263) remák szív (#264) kristálygömb (#265) fülemüle agyar (#267)
$gromak bõr (#268) purifikátor háj (#269) gromak páncél (#270) szürke bõrkesztyû (#271) aranytû (#272)
szuper dobóháló (#273) szuper hálócsapda (#274) ametiszt medál (#275) sárga erõöv (#276) umbatari karkötõ (#278)
Mágikus Koponya (#279) raptor karom (#281) jégszív (#282) Fekete Kehely (#283) Szent Kulacs (#285)
zan indukátor (#288) bíbor erõöv (#291) elit csatavért (#295) arx formázó minta (#298) cru formázó minta (#300)
kõszem (#304) varázskõ (#305) réz papi karkötõ (#307) ezüst papi karkötõ (#308) arany papi karkötõ (#309)
galachmit (#310) gyógykenõcs (#313) varkaudar csizma (#317) taposó tappancs (#318) kregon zúzmó (#320)
ezüsttõr (#322) ezüsthegyû nyíl (#323) ezüsthegyû lándzsa (#324) ezüstkard (#325) ezüstdarab (#326)
ezüstshuriken (#327) Thargodan esszencia (#328) csontpálca (#329) mirtuszkoszorú (#330) mutáns csont (#331)
huhogó bibe (#332) rákfatty váladék (#333) acéltû (#334) olló (#335) pukkanó tûcsapda (#336)
piranha zsákvédõ (#337) királyi korona (#338) rézgolyó (#343) súlyzó (#347) shinai gömb (#348)
lovagi tabard (#349) esszenciakristály (#350) tolmokov-koktél (#351) quwarg boly (#359) quwarg tojás (#360)
ezüsttollú nyíl (#363) phua-kúp (#372) Eldaran karkötõje (#373) fekete tû (#374) fekete csuha (#375)
fény szentélye (#376) moa obszidián (#380) moa zafír (#381) moa üveggömb (#383) moa burát (#384)
szigony (#389) halcsont (#390) polip szívóka (#391) szent tölgyfa (#393) álomvirág (#395)
álompor (#396) városépítkezés (#398) fõutca (#399) ház (#400) réz fejpánt (#406)
bronz fejpánt (#407) vas fejpánt (#408) kígyóbõr öv (#410) aranypikkely (#415) teknõcpajzs (#417)
era formázó minta (#418) fpi formázó minta (#419) agyartõr (#420) Raia pallosa (#426) Vlagyimir szobra (#433)
bányászcsákány (#434) törpe bánya (#435) réz masszariasztó (#436) ónix masszavadító (#438) szent liget (#439)
Muezli aranykeze (#442) feketekard nyaklánc (#450) Dantor vértje (#469) törpe bakancs (#475) raptor szablya (#482)
barátság szent tüze (#484) sörsátor (#486) erõdítmény (#488) sárkánytanya (#492) kihívás tornya (#502)
zafír medallion (#514) varkaudar szablya (#516) Chara-din monolitja (#534) sötét tekercs (#535) kisebb zan (#544)
troll dorong (#550) tünde íj (#553) tünde nyíl (#554) fõnixtoll (#563) feneketlen bugyor (#570)
hro formázó minta (#601) Fortuna szentélye (#645) Eldaran ékköve (#647) kulcskarika (#648) rinóbõr (#651)
darázsszárny (#652) liumbe hajtás (#655) aurach fog (#657) aurach bõr (#658) Morgan kristálya (#659)
Tiume batyuja (#660) alligátorbõr (#661) elkarog szõr (#665) nektoraf faggyú (#667) lápi hajlék (#670)
nyomkeresõ talizmán (#671) sáfránykristály (#675) szulfin (#676) szulfagor agyar (#677) ryuku mellvért (#689)
ryuku nadrág (#691) ryuku köpeny (#693) ryuku szablya (#695) ryuku buzogány (#696) manóodú (#698)
sötét kámzsa (#699) tubarkõ (#700) Rahn ékkõ (#701) gnóm csont (#706) ritualista amulett (#708)
etra hályog (#712) rõtmanó kacagány (#714) mûvészi porolit (#720) smaragd orrkarika (#730) bunthar bõr (#733)
hatalom fülbevalója (#817) varázsfiola (#828) párducbõr (#1066) jegesmedve bunda (#1067) rozmárfog (#1069)
párducszem (#1073) ulkor kötény (#1089) csodák kútja (#1096) varkaudar csont (#1113) párducbõr övtáska (#1117)
párducbõr pénztárca (#1118) sámán gyógykenõcs (#1139) ryuku védõkenõcs (#1154) Rodger kezdõ üstje (#1167) tûzrakó hely (#1169)
malom (#1204) dal.kristálykesztyû (#1214) szekérkaraván (#1215) megbûvölt utazóláda (#1218) kir.érd.mûv. kitûzõ (#1220)
hattyútoll (#1222) sólyomcsõr (#1223) ork csodaszer (#1228) bruhatagnyelv (#1230) fejsze (#1240)
vaspánt (#1241) csillezsálya (#1252) csillezsályalevél (#1253) Ramirez feszítõvasa (#1261) Halatir kalapja (#1262)
tünde tegez (#1263) vadászkés (#1264) kis mágneses bigyó (#1266) Kaldor varázspora (#1272) extra takarmány (#1360)
csodabazár (#1404) sejtfiatalító (#1408) esélynövelõ (#1409) Mallon botja (#1526) hõsiesítõ medál (#1558)
Métely páncélja (#1562) fülemüle síp (#1576) monstrum vállvédõ (#1577) Kalmárok Kémgömbje (#1589)

RECEPTEK

fõtt étel (#1) buggyantott tojás (#2) mákrózsafõzet (#14)

PARANCSOK

Röv.  1.PAR.    2.PAR.    3.PAR.    TVP    Utasítás                
A    tárgy     kalandozó darab        -  tárgy átadása                              
AA   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy átadása                  
ÁL   tárgy1    tárgy2    tárgy3      20  áldozat bemutatása                         
AMT  kalandozó MXTU                   -  MXTU átadása                               
AT   kalandozó TU                     -  TU átadása                                 
BA   élõlény   [élõlény] [élõlény]    -  barátságosság                              
BB   tárgy     darab                  -  berakás bankszéfbe                         
BE   [épület]                         5  belépés épületbe/lab.-ba                   
BEAJ kalandozó                        -  beajánlás Közös Tudatba                    
BEEN kalandozó                       20  belépés engedélyezése                      
BPB  [sorszám]                        -  befejezõ parancs berakása                  
BPK  sorszám                          -  befejezõ parancs kivétele                  
CIR  [beállítás]                      -  vándorcirkusz látogatása                   
D    tárgy                            -  tárgy eldobása                             
D    tárgy     darab     hova         6  tárgy elrejtése                            
DD   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par.tárgy eldobása                  
DX   1-20                             -  D.E.M. beállítása                          
É    TVP                           1-40  élelemszerzés                              
EA   mit       darab                  -  eladás boltban                             
EE   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy eladása                  
EF   TU                           10*TU  Tudati Energia Fejlesztés                  
EK   sorszám   ?         ?            ?  tudati energia kisütése                    
ÉP   épület    TVP                  TVP  építkezés                                  
ERKI [kaland.]                       20  erõszakos kilép(tet)és                     
ESK  kaland.   [kaland.]             30  esküvõ                                     
F    tárgy                           10  kísérletezés, feltalálás                   
FA   tárgy     kalandozó darab        3  futárpostának átad                         
FAA  tárgy     [tárgy]   [tárgy]  par*3  futárpostának átad                         
FÁS  TVP                            TVP  felt. ásás, max. TVPért                    
FELV KT/szövetség                     -  szövetségi felvétel                        
FF   1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver    -  feltételes fegyverváltás                   
FFK  %         [%]       [%]          -  felt. fegyverv. kockázata                  
FGY  életerõ%  TVP    [hányszor]    TVP  feltételes gyógyítás                       
FKÉR [kaland.]                        -  feloszl/felfügg. kérése                    
FKT  tárgy     darab     [1]          ?  feltételes készítés                        
FKU  TVP                            TVP  feltételes kutatás                         
FLH  szint     fegyver                -  felt. lõfegyver használat                  
FOG  szörny    csapda                 ?  feltételes szörnyelfogás                   
FM   TVP                              -  feltételes mászás                          
FSE  TVP                            TVP  feltételes segítség                        
FU   kalandozó                      (5)  feltételes udvarlás                        
FV   tárgy     darab     honnan       4  felvesz elrejtett tárgyat                  
FTV  varázslat élõlény                -  feltételes T/V varázslat                   
FVH  szint                            -  felt. T/V mágia használat                  
GO   próbaszám                       10  jellempróba-gonoszság                      
GY   TVP                           1-40  gyógyítás                                  
GYJ  [tárgy]   [megterh] [érték]      -  gyûjtés szelekció                          
GYK  fegyver   TVP                 1-50  gyakorlás fegyverrel                       
H    tárgy                            ?  használja a tárgyat                        
HIR  hírszám   [1. par.] [2. par.]    -  KT hír közlése                             
HU   [tárgy]   [tárgy]   [tárgy]      -  hulladékgyûjtés                            
ID   szörny    TVP                  TVP  elfogott szörny idomítása                  
IM                                   30  imádkozás oltárnál                         
IN   kalandozó élõlény   tárgy        -  információ átadás                          
JLK  kód                              5  jelszó kimondása                           
K,FK faj       lépésszám irány       10  követi a megadott fajt                     
KB   tárgy     darab                  -  kivét bankszéfbõl                          
KIEN kalandozó                        -  K.T.-ból kilépés enged.                    
KF   tárgy     [1-2]	   	      -  felvesz/felölt/kézbevesz                          
KF   tárgy     3		      -  õriz a tolvajok ellen                                    
KF   lõfegyver [lövedék]              -  bekészíti a lõfegyvert                     
KNO  képesség  [hányszor]             -  képesség növelése                          
KÖKI                                  -  Közös Tudatból kilépés                     
KÖTB K.Tudat                          -  Közös Tudatba belépés                      
KÖTL létszám   vezetõ                 -  Közös Tudat létrehozása                    
KPB  [sorszám]                        -  kezdeti parancs berakása                   
KPCS [1-3]                         0/20  kapcsoló állítása                          
KPK  sorszám                          -  kezdeti parancs kivétele                   
KT   tárgy     [darab]                ?  készít/begyûjt                             
KUT  TVP                           1-50  átkutatja a terepet                        
L,FL kalandozó [tárgy]                5  lopás kalandozótól                         
LE   tárgy                            -  letesz/elrak                               
LM   pont      [pont]     [pont]   5+OV  labirintusban való mozgás                  
LOT  1.tipp    2.tipp     3.tipp      -  lottózás (10 arany)                        
M    irány     [irány]    [irány]    10  adott irányba mozgás                       
OV   0-5                              -  óvatosság labirintusban                    
P    pszi      [param1]  [param2]  5(?)  pszi képesség használata                   
PBE  pénz                             -  pénz berakása bankba                       
PKI  pénz                             -  pénz kivétele bankból                      
SE   próbaszám                        ?  jellempróba-segítség                       
SZE  szörny                           -  fogoly szörny elengedése                   
SZK  szörny                          10  szörnykeresés                              
SZM  szörny                           -  elfogott szörny leölése                    
T,FT élõlény   [élõlény] [élõlény]    -  élõlény megtámadása                        
TAN  tippszám  [tárgy]               10  tanulás bölcstõl                           
TF   tulajd.   TVP                  TVP  tulajdonság fejlesztése                    
TIM  TVP                            TVP  titkosírás megfejtése                      
TNO  tulajdonság [hányszor]           -  tulajdonság növelése                       
TPF  TVP                              -  spórolt TVP felszabadítás                  
TPS  TVP                              -  TVP letiltása, spórolása                   
TV   varázslat [varázsl] [varázsl]    -  varázslat T/V listába                      
USZ  TVP                            TVP  úszás                                      
V    varázslat [param1]  [param2]  5(?)  varázslás                                  
VE   mit       darab                  -  vásárlás boltban                           
VI   merészség agresszió menekülés%   -  viselkedés                                 
VIK  merészség                        -  merészség kalandozókra                     
VPF  VP                               -  spórolt VP felszabadítás                   
VPS  VP                               -  VP letiltása, spórolása                    
VTN  varázslat                       35  var. tanulása mestertõl                    
ZIP  mit        TVP                 TVP  rombolás nemes céllal                      



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.