Drowsy Druid Abasc 256. fordulója
TÚLÉLÕK FÖLDJE | Betáplálva: 2005. nov. 15. 9h:47'
EZ A 588. JÁTÉKHETED, 256. FORDULÓD
589. játékheted kezdete: nov. 19.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #4784
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 1915
Extra forduló: 7 |
|
DROWSY DRUID ABASC KALANDJAI
13 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [140,81] koordinátán.
Redyque mentális üzenete érinti elmédet: A mostani képességbe még 2264 TU kell összesen. Aki tud, tegyen még bele!
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a szubreális vámpír (ld. enc.), a lidércúr
(ld. enc.) és a Rughar familiárisa (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) gyöngysort (ld. enc.),
natali követ (ld. enc.) és sárkánypikkelyt (ld. enc.).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+16 életerõ.)
Varázserõd regenerálódik. (+106 varázspont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 632. hetének
nyerõszámai: 2, 12, 18. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy ryuku csapásvezetõ fészket vagy búvóhelyet. A keresgélés eredménytelen volt. [7 pontot
használtál fel, van még 385.]
* 1. KP: | elmormolod a 26. varázslatot
| Megfelelõ mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan összegyûlik a szükséges varázsenergia. Elmondtad a
tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot
használtál fel, van még 380.]
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot
| Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülõ energia már az ujjaidban is van! Kimondva
az utolsó varázsszót, létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot
használtál fel, van még 380.]
* 3. KP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
| Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítõtõl ellesett izomerõsítõ gyakorlatokat végzel. Ah! Micsoda
eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 erõ.)
[40 pontot használtál fel, van még 340.]
* 4. KP: | használod a 233. tárgyat
| Játszani kezdesz a furulyán. Némi zenei tapasztalattal a hátad mögött, talán most már sikerült közepesen élvezhetõ
muzsikát elõadni. Ez jól esett! (+3 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 310.]
* 5. KP: | elmormolod a 19. varázslatot
| Mormolni kezdesz. A kisülni készülõ varázslat a következõ pillanatban már benned van. Egy végsõ mozdulattal elõhívod a
kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtûrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 305.]
a 1 4144 1 | átadod az 1. tárgyat a 4144. kalandozónak (1 darabot)
| Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 deus ex machinát Syd részére. [5 pontot használtál fel, van még
300.]
a 94 3070 10 | átadod a 94. tárgyat a 3070. kalandozónak (10 darabot)
| Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 3 bronzhegyû nyilat Nantosvelta részére. [5 pontot használtál fel, van
még 295.]
a 268 3070 10 | átadod a 268. tárgyat a 3070. kalandozónak (10 darabot)
| Alkalmazod a tudatkinézist. (-1 TU.) Ok, sikeresen átadtál 1 gromak bõrt Nantosvelta részére. [5 pontot használtál fel, van
még 290.]
a 189 5280 10 | átadod a 189. tárgyat az 5280. kalandozónak (10 darabot)
| Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 2 vas dobónyilat Veres Ardor részére. [5 pontot használtál fel, van
még 285.]
a 137 5230 10 | átadod a 137. tárgyat az 5230. kalandozónak (10 darabot)
| Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 3 mérg. ubuk tüskét Tars Tarkasz részére. [5 pontot használtál fel,
van még 280.]
aa 162 49 65 | átadod a 162. tárgyat a 49. tárgyat a 65. tárgyat
| Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 borostyán függõt Tars Tarkasz részére. Alkalmazod a tudatkinézist. Ok,
sikeresen átadtál 1 kígyóbõr kesztyût Tars Tarkasz részére. Alkalmazod a tudatkinézist. (-1 TU.) Ok, sikeresen átadtál 1
szöges páncélt Tars Tarkasz részére. [15 pontot használtál fel, van még 265.]
a 232 4683 10 | átadod a 232. tárgyat a 4683. kalandozónak (10 darabot)
| Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 2 ilkin ércet Vadak Ura részére. [5 pontot használtál fel, van még 260.]
aa 239 226 328 | átadod a 239. tárgyat a 226. tárgyat a 328. tárgyat
| Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 2 pular kristályt Vadak Ura részére. Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok,
sikeresen átadtál 3 ramit követ Vadak Ura részére. Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 Thargodan
esszenciát Vadak Ura részére. [15 pontot használtál fel, van még 245.]
ef 6 | energia fejlesztése 6
| Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a
fejlesztésbe. [-1 TU.] A befejezéshez még 2040 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 235.]
e 40 | élelemszerzés 40 pontért
| Egy kakaócserjét találtál. Rajta finom, kocka alakú termés, íze jobb, mint a Mars csokié. (+5 kaja.) A sok gyakorlás növelte
tudásodat (+1 vadászat). [40 pontot használtál fel, van még 195.]
v 15 135 6 | elmormolod a 15. varázslatot
| Kántálni kezdesz. A mágia tûzként árad szét tagjaidban. Elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és
már a kezedben is van 6 új gyöngymangó. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 165.]
h 1 57 20 | használod az 1. tárgyat
| Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg elõtted! Átlépsz
rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után
postázunk.] ...Hosszú idõ elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 165.]
v 22 327 | elmormolod a 22. varázslatot
| Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kisülni készülõ varázslat a következõ pillanatban már benned van. Létrehoztad
az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levõ ezüstshurikent. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 2 ezüstdarab. [-7
varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 160.]
m 2 4 2 | mozogsz keletre, délre, keletre
| Levetkõzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad elõtt lökve, határozott
karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak,
átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa uszonyát. (2 támadással
38 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened
védelmez +2 ÉP.) Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A
vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Az élet elillant
ellenfeled testébõl. Bugyborékolva alámerül.
505 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnõtt tudásod (+1 víziharc).
Továbbúszol, próbálsz eltempózni az elmerülõ tetem közelébõl. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy
vércápa!
Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa sikamlós testét. (2
támadással 35 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetõen csak gyenge sebet ejt.
(1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét.
(2 támadással 42 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetõen csak gyenge sebet
ejt. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.)
Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér.
(Továbbmész...) [140,82] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy
nagyobb cserje. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed.
Egy zöld bõrû, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez
öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeirõl 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50.
jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsõvel körbevizsgálódj. Amikor délre nézel, észreveszel egy
mûvészi porolitot. Elrakod a távcsövet. A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. Ráismersz a
lényre. Egy ryuku ostromteknõs. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) No, ma sem fognak
berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Mielõtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a gnóm nyílpuskával. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Alaposan
megsorozod a ryuku ostromteknõs fejét. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a vasalt bunkót.
Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra ugrasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a ryuku
ostromteknõs testét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknõs rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2
támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a ryuku ostromteknõs, épp
csak megsuhint. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Vasalt bunkóval halálos csapásokat
osztva péppé vered a ryuku ostromteknõs fejét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra
elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened
védelmez +4 ÉP.) A ryuku ostromteknõs farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened
védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni
tudsz. 1278 tapasztalati pontot kaptál.
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a
testedbe áramlik (+76 életerõ). [-15 varázspont.] Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az
édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.)
(Továbbmész...) Levetkõzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad elõtt lökve,
határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén
lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt ellenfeledre rontasz. Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa sikamlós
testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Egy kis bõrt csippent le a lábfejedrõl a vércápa, ahogy megpróbál megharapni.
(1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét.
(2 támadással 39 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.)
(istened védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
505 tapasztalati pontot kaptál.
Továbbúszol, próbálsz eltempózni az elmerülõ tetem közelébõl. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Meglengetve a szigonyt a másikra rohansz. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa sikamlós testét. (2 támadással
31 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened
védelmez +3 ÉP.) Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) A vércápa
fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.)
Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér. [34 pontot használtál fel, van még 126.]
m 4 2 4 | mozogsz délre, keletre, délre
| [140,83] Még mindig füves síkságon vagy. A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. Egy erszényes
elkarog közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erõsebb, elmosolyodsz. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetõséget kizár a
szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Mielõtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a gnóm nyílpuskával. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja
az erszényes elkarog bal lábát. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Raptor szablyával
irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az erszényes elkarog szõrös testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Az
erszényes elkarog szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Az
erszényes elkarog belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetõen csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot
vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Az erszényes elkarog összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni
tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 elkarog szõrt. 865 tapasztalati pontot kaptál.
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy tûzbokrot. Vándorlásod
során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint
ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Egy kapkodó, fûben
kotorászó ember nõre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és õ most
gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25
TVP-ért (46. jellempróba). Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Az irányodba
osonó szörny tehetségtelen a rejtõzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy ryuku ostromteknõs nem lehet ellenfél a hozzád
hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Megveted a lábad, és a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lõsz. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a ryuku
ostromteknõs kõkemény páncélját. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a vasalt bunkót.
Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra rontasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku
ostromteknõs fejét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknõs rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2
támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A ryuku ostromteknõs farkával megérint. (1 támadástól 9
életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Nem akarsz kinyúlni. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni
kezdesz, mint egy õrült.
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+86
életerõ). [-15 varázspont.]
(Továbbmész...) Levetkõzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad elõtt lökve,
határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén
lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Megmarkolva a szigonyt a másikra rohansz. {CSTT:} Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa farkát. (2
támadással 48 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetõen csak gyenge sebet
ejt. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2
támadással 42 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.)
(istened védelmez +3 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
505 tapasztalati pontot kaptál.
Továbbúszol, próbálsz eltempózni az elmerülõ tetem közelébõl. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy
vércápa!
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2
támadással 42 életpontot sebezve.) A vércápa a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.)
(istened védelmez +6 ÉP.) Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 43 életpontot
sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.)
Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
505 tapasztalati pontot kaptál.
Úszol tovább, remélve, hogy nem kell többet küzdened. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt ellenfeledre ugrasz. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2
támadással 40 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.)
(istened védelmez +5 ÉP.)
Ajjaj... a békés fürdõzésbõl ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg
kimenekülsz a vízbõl.
(Továbbmész...) [140,84] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. A sûrû bozótban a
szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Miután sikerült
elbújnod, kíváncsi leszel. Elõvigyázatosan kinézel rejtekedbõl. Felismered. Ez egy vérfürdetõ magszim. A szörny távoztával
elõkerülsz búvóhelyedrõl.
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a
testedbe áramlik (+86 életerõ). [-15 varázspont.] Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy
móricserjét. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [38 pontot használtál fel, van még 88.]
m 2 4 2 | mozogsz keletre, délre, keletre
| Levetkõzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad elõtt lökve, határozott
karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak,
átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdõzõ. Jön feléd egy vércápa!
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa uszonyát. (2
támadással 38 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetõen csak gyenge sebet ejt.
(1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa farkát. (2
támadással 46 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetõen csak gyenge sebet
ejt. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a
vízben.
505 tapasztalati pontot kaptál.
Továbbúszol, próbálsz eltempózni az elmerülõ tetem közelébõl. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Megmarkolva a szigonyt a másikra ugrasz. {CSTT:} Szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 45
életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetõen csak gyenge sebet ejt. (1
támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2
támadással 44 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetõen csak gyenge sebet ejt.
(1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki
a lelkét!
505 tapasztalati pontot kaptál.
Úszol tovább, remélve, hogy nem kell többet küzdened. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdõzõ. Jön feléd egy
vércápa!
Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre támadsz. Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa jobb oldalát. (2 támadással
30 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez
+4 ÉP.) Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Egy gyenge
harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Ellenfeled némi
rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
505 tapasztalati pontot kaptál.
Gyorsan odébb siklasz, hátrahagyva a tetemet. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra.
(Továbbmész...) [140,85] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Nemrég eshetett, mert a fûszálak végén még
imitt-amott megcsillan egy esõcsepp.
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+84
életerõ). [-15 varázspont.] Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy grok-képzõdményt. Hopp! Egy örvénylõ porfelhõbõl
kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelõnek látszó
Chara-din trófeát tûz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Találsz egy oltárt. Dornodon hívei
emelték.
(Feltételes mászás:) Egy nagy sóhajjal feltekintesz a grok-képzõdményre, majd lassan, óvatosan felmászol. Amikor eléred a
képzõdmény tetejét, harcra készen beugrasz a felsõ, fedett rész belsejébe. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Azonnal látod,
hogy a burok nem lakatlan, és a fõbérlõ azonnal meg is indul feléd. Egy drasmólyom!
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a gnóm nyílpuskával célba találj. Elrepül 2 nyílpuska
lövedék. Lövedékeiddel perforálod a drasmólyom jobb vállát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) A drasmólyom
összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni
tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 6 madártollat. 138 tapasztalati pontot kaptál.
A vizsgálódás meghozza eredményét - kincs! Találtál 1 szent jogart. Miután lemásztál, továbbindulsz.
(Továbbmész...) Levetkõzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad elõtt lökve,
határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén
lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdõzõ. Jön feléd egy vércápa!
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 39
életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez
+2 ÉP.) Szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Egy kis bõrt csippent le a
lábfejedrõl a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.)
Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
505 tapasztalati pontot kaptál.
Továbbúszol, próbálsz eltempózni az elmerülõ tetem közelébõl. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa uszonyát. (2 támadással 48
életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez
+6 ÉP.) Szigonnyal megdöföd a vércápa testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják
kézfejedet. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
505 tapasztalati pontot kaptál.
Úszol tovább, remélve, hogy nem kell többet küzdened. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Meglengetve a szigonyt a másikra támadsz. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 43
életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5
ÉP.) Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Egy kis bõrt
csippent le a lábfejedrõl a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez
+3 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
505 tapasztalati pontot kaptál.
Gyorsan odébb siklasz, hátrahagyva a tetemet. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Ajjaj... a békés fürdõzésbõl ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg
kimenekülsz a vízbõl. [50 pontot használtál fel, van még 38.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a
testedbe áramlik (+88 életerõ). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 33.]
m 4 2 4 | mozogsz délre, keletre, délre
| [140,86] Még mindig bozótos. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy
sullár lehet. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lõsz a gnóm nyílpuskával. Elrepül 2 nyílpuska lövedék. Alaposan
megsorozod a sullár lihegõ pofáját. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Megmarkolva a raptor szablyát a másikra
támadsz. {CSTT:} Raptor szablyával alaposan megvágod a sullár testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) A sullár
megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A sullár megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A sullár összeesik,
és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni
tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 sullár hólyagot. 404 tapasztalati pontot kaptál.
Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra.
(Továbbmész...) Levetkõzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad elõtt lökve,
határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén
lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Marokra fogva a szigonyt a másikra rontasz. {CSTT:} Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2
támadással 35 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetõen csak gyenge sebet ejt.
(1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa
bal oldalát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 26
életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.)
Ajjaj... a békés fürdõzésbõl ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg
kimenekülsz a vízbõl.
(Továbbmész...) [140,87] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Nemrég eshetett, mert a fûszálak végén még imitt-amott
megcsillan egy esõcsepp. A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. Már távolról sem tûnik túl
veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy quwarg harcos. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd
kalapálni az agresszort.
A közelharc elõtt még megeresztesz a gnóm nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 2 nyílpuska lövedék. Több lövedéked
átfúrja a quwarg harcos fejét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a vasalt bunkót. Félelmet
nem ismerve a másikra rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos torát. (3 támadással 114
életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg harcos megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.)
(istened védelmez +2 ÉP.) A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul
többet.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni
tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál.
Látsz egy amniosz-fát. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy
felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgõs lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40.
jellempróba). Egy lebegõ porszemekbõl álló mûalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya
híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dõlõ ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló
tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz,
sikeresen! Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. [28 pontot használtál fel, van még 5.]
m 2 4 2 | mozogsz keletre, délre, keletre
| Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
m 4 2 4 | mozogsz délre, keletre, délre
| Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
m 2 4 2 | mozogsz keletre, délre, keletre
| Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat
| Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [10 pontot használtál fel, van még -5.]
* 2. BP: | keresed a 778. szörnyet a 765. szörnyet a 360. szörnyet
| [Még nem elég magas a szörnyismeret szakértelmed ahhoz, hogy ennek a parancsnak több szörnyet is megadhass
paraméterként!] A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy ryuku csapásvezetõt. [0
pontot használtál fel, van még -5.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben
elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10
arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 11, 17, 9.
Etetési idõ! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját töm magába az ezoterikus mardel. Egy kaját nyel le a sivatagi doareg. Még
egyszer végiggondolva a nap eseményeit, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz
fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit
megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a munka
gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebbõl a következõ körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 397 pontot. A következõ körben
tehát 392 pontot költhetsz el.
SZUBREÁLIS VÁMPÍR (223. SZÖRNY)
A szubreális vámpírok az élõholtak lordjai. Iszonyatos hatalommal rendelkeznek, és emellett közel sebezhetetlenek -
hacsak nem birtokolsz egy bizonyos tárgyat, puszta gázzá válnak, amikor lecsapsz rájuk. És a támadásod még ilyenkor is
hasztalan, kivéve, ha mágikus vagy ezüst fegyvert birtokolsz! A szubreális vámpír érintése iszonyatosan hideg, képes a
szintszívásra.
|
LIDÉRCÚR (252. SZÖRNY)
A lidércurak õsi élõholtak, a mocsarak és sötét labirintusok korlátlan hatalmú urai. Állítólag lidércek léteztek már akkor is,
amikor az elsõ elf Ghalla földjére tette a lábát. Ezek a csuklyás, vörösen izzó szemû lények sokak szerint nem is
rendelkeznek igazi testtel, de bizonyosat senki sem tud: T. Vlagyimir egyszer legyõzött egy lidércurat, de semmi más nem
marad a szörny után, csak egy fekete köpeny. A lidércurakat természetesen csak mágikus fegyverrel lehet megsebezni, és
antimágikus aurájuk miatt a támadó varázslatok egyáltalán nem hatnak rájuk. A lidércúr sokszor már gyilkos kiáltásával
megállítja szívedet, és karmai érintésével mágikus esszenciádtól foszt meg. A lidércúr olyan tömegû ocsmányságot képes
mûvelni veled, hogy csakis FT paranccsal fogod megtámadni.
|
RUGHAR FAMILIÁRISA (245. SZÖRNY)
Ezt az apró, csintalan, ördögforma lényt elsõként Rughar fedezte fel és idézte meg más létsíkokról. Nagyon kíváncsi
természetû, és rettenetesen izgága, úgyhogy nem árt, ha fél szemedet mindig rajta tartod! Amíg a varázslat hozzád köti,
taumaturgia szakértelmed 4-el magasabb, de ha megpróbálod elengedni, azonnal visszatér saját létsíkjára. De vigyázz: a
familiáris erõsebben kötõdik a gazdájához, mint hinnéd. Akár elpusztul, akár elhagy ez az állatka, max. ép-d csökkenni fog.
|
GYÖNGYSOR (192. TÁRGY)
Ez a lélegzetelállítóan gyönyörû ékszer tíz, ezüstláncra fûzött igazgyöngybõl áll. Egy ékszerboltos hatalmas összeget fizetne
érte. Bár mutogathatod a KF 192 paranccsal, de ezzel inkább irigységet kelthetsz más kalandozókban, mint elismerést.
|
NATALI KÕ (388. TÁRGY)
A natali kõ egy õsi, rúnákkal telerótt oszlopcsonk. Sajnos az írást manapság senki sem ismeri, de állítólag nagy hatalomhoz
juthat az, aki megfejti az ezeréves titkot. Sokak szerint egy speciális mágikus rítust kell a natali kõnél elvégezni, mások
szerint a megoldás sokkal, de sokkal egyszerûbb.
|
SÁRKÁNYPIKKELY (292. TÁRGY)
Ha sikerül megölni egy sárkányt, érdemes magaddal vinni néhányat a pikkelyek közül (túl sokat nem tudsz, mert nagyon
nehéz), ugyanis egyértelmûen a leghatalmasabb mágikus páncélok kovácsolásához sárkánypikkely szükséges.
|
RYUKU OSTROMTEKNÕS (362. SZÖRNY)
A félsziget északi részén partra szállt ryuku inváziós hadsereg hátasállatai ezek az óriási méretû, szárazföldi teknõcök.
Ugyan igencsak lomhák, azonban hatalmas méretüknek és páncéljuknak köszönhetõen megállíthatatlan harci gépezetek.
Az ostromteknõs étvágya igencsak kielégíthetetlen - talán ez az oka, hogy a partraszálló egységek kénytelenek voltak
szabadon engedni állataik egy részét, és azok most szabadon kószálnak.
|
KARAKTERLAP |
Drowsy Druid Abasc, egy tüsi õsz hajú, szürke szemû gnóm férfi vagy. A bõröd világosabb az átlagosnál. Sheran nagyhatalmú fõpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 256. fordulód.
Erõ: | 36 | | Szint: | 22 | | Merészség: | 7/5 | | Magasság: | 123 cm |
IQ: | 33 | | Támadás: | 21 | | Agresszió: | 6 | | Testsúly: | 41 kg |
Ügyesség: | 34 | | Védekezés: | 37 | | Menekülés: | 40 % | | Életkor: | 108/108 év |
Egészség: | 21 (23) | | Életpont: | 336/175 | | Jellem: | semleges | | Tul. pont: | 7 |
Szerencse: | 34 | | Varázspont: | 860/148 | | Pénz: | 723 arany | | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 21/0 | | | | | | | | EFejl: | 25 |
|
Eddig összesen 1826 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8756 TP-t kaptál. Jelenleg 944830 TP-d van. A következõ szinthez még 55170 TP szükséges. Trófeáid: éjkornis, hordóagyú mameluk, trikornis herceg. A 236. fordulódban 1933 arany került a bankszámládra. 2319 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
| víziharc: | 5/95 (+99%) | | ökölvívás: | 1/48 | | szúrófegyverek: | 13/0 |
vágófegyverek: | 19/32 (+4%) | | ütõfegyverek: | 27/57 (+1%) | | lõfegyverek: | 27/69 (+3%) |
dobófegyverek: | 18/69 | | | | | | |
|
Feltételes fegyverváltás: raptor szablya (#482) (150%) << vashegyû lándzsa (#182) (250%) << vasalt bunkó (#181) (50%) |
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -4.); vas dobónyíl (#189) (5 -10.); tüske (#22) (11 -16.); nyílpuska lövedék (#547) (17 -26.); mérg. nyílp.lövedék (#548) (27 -996.); ezüsthegyû nyíl (#323) (997 -); mérg. nyílp.lövedék (#548) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikus nyomkodás kikapcsolva |
|
EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtõzködés: | 17/49 (+10%) | | 2. nyomkövetés: | 75/54 (+8%) | | 3. lopás: | 1/23 |
4. mászás: | 12/63 (+2%) | | 5. csapdakészítés: | 28/79 (+5%) | | 6. csapdaészlelés: | 4/24 |
7. gyógyítás: | 5/39 | | 8. titkosírás: | 11/16 | | 9. felderítés: | 26/49 |
10. szörnyidomítás: | 12/99 | | 11. teológia: | 38/54 (+20%) | | 12. taumaturgia: | 38/38 (+1%) |
13. zene: | 7/48 (+30%) | | 14. szörnyismeret: | 13/82 (+18%) | | 15. zárnyitás: | 1/9 |
16. vadászat: | 4/3 (+40%) | | 17. bányászat: | 7/40 | | 18. úszás: | 12/54 (+32%) |
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 1 mezõre repítsen |
totem 40% életpont alatt [azonnali gyógyítás (#58)] |
gyógyítasz 40% életerõ alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 9. fajúaknak |
kutatsz max. 180 TVP-ért |
ásol max. 100 TVP-ért |
készítesz szögletes követ (#17) (max. 7 darabot ), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 20 darabot ), mérg. nyílp.lövedéket (#548) (max. 10 darabot ) |
elfogod sivatagi doareget (#240) ketrec-csapdával (#218) |
mászol max. 120 TVP-ért |
maradék TVP-dbõl az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 12) |
Sheran hívõk (#995), 9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), bávatag golombár (#165), ember (#1), Leah hívõk (#991), elf (#2), Igaz Barátok (9141. KT) |
|
VARÁZSLATAID |
Varázslói varázslataid | energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital fõzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | | |
Papi varázslataid | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esõidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhõ (#37, 12 VP) | védelem tûz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókõpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 25 VP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | szopókõirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | |
|
JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK |
becsületjel (#158) | méregsemlegesítés (#14) | | |
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
20. és magasabb szintûek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
izomernyesztés (#33) |
Védekezõ varázslatok (aktív: 8, max: 10) |
varázsvédelem (#34), védelem sav ellen (#36), védelem tûz ellen (#38), tompítás (#40), örvénykerítés (#42), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), tükörpajzs (#101) |
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 17, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt) |
villámcsapás (#50) | >> | tormikus egér (#218) | | villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) |
természet haragja (#141) | >> | Zan Rendje (#9110) | | természet haragja (#141) | >> | Mesterek Bandája (#9112) |
villámcsapás (#50) | >> | qwarg rohamosztagos (#242) | | jégcsóva (#41) | >> | quwarg parafenomén (#248) |
villámcsapás (#50) | >> | quwarg nagymester (#214) | | villámcsapás (#50) | >> | trikornis herceg (#261) |
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 17, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) |
életpajzs (#142) | >> | Leah hívõk (#991) | | varázsvédelem (#34) | >> | kõkorszaki szaki (#109) |
fehér glóbusz (#47) | >> | jégtroll (#164) | | varázsvédelem (#34) | >> | borzalmas varkaudar (#166) |
varázsvédelem (#34) | >> | varkaudar bajnok (#190) | | varázsvédelem (#34) | >> | vark. nekromanta (#173) |
elektromos pajzs (#51) | >> | trikornis (#104) | | fehér glóbusz (#47) | >> | pattanóböde (#145) |
védelem tûz ellen (#38) | >> | piromenyét (#99) | | | | |
|
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: nagyon éhezik |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: nagyon éhezik |
ezoterikus mardel (#184) státusz: éhes |
|
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
2.) Bizonyítsd, hogy valóban a béke híve vagy: törj össze oltáromnál egy kvazár kardot! |
3.) A természet papját a folytonos megismerés vezérli. Imádkozz a csatorna keleti partján! |
|
HÕSTETTEID |
Büszkén hordod a varkaudar invázió ezüst emlékérmét. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 7 harcos, 8 királynõ, 6 élõholt, 6 vadász, 6 nagymester, 5 parafenomén, 4 rohamosztagos. |
|
NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) |
Páncélok és pajzsok |
1 | | bõrpáncél (#51) | 2 | | bõrsisak (#57) | $1 | * | fekete bõrcsizma ($247) |
1 | * | gromak páncél (#270) | 1 | | kis bõrpajzs (#45) | 1 | | mászókarom (#78) |
1 | * | nagy vaspajzs (#161) | 1 | * | vassisak (#160) | | | |
Fegyverek és lövedékek |
$1 | | bronzhegyû lándzsa ($87) | $1 | | bronzpenge ($126) | 7 | | bumeráng (#249) |
10 | | csontpálca (#329) | 1 | | fúvócsõ (#20) | 1 | * | gnóm nyílpuska (#546) |
$1 | | göcsörtös bunkó ($123) | 1 | | kõhegyû lándzsa (#7) | >1 | | kõkalapács (#13) |
1 | | kõkés (#6) | 10 | | mérg. nyílp.lövedék (#548) | 1 | | mérg. vas dobónyíl (#190) |
2 | | nyílpuska lövedék (#547) | 1 | * | raptor szablya (#482) | 1 | | szigony (#389) |
7 | | szögletes kõ (#17) | 8 | | tolmokov-koktél (#351) | 1 | | vasalt bunkó (#181) |
1 | | vashegyû lándzsa (#182) | | | | | | |
Ékszerek és egyéb csecsebecsék |
1 | * | obszidián karkötõ (#229) | 1 | * | virág szimbólum (#143) | | | |
Eszközök, használati tárgyak, készletek |
$1 | | aranytû ($272) | 1 | | ásó (#34) | 3 | + | deus ex machina (#1) |
1 | | furulya (#233) | 1 | | kötél (#92) | 1 | | kulcskarika (#648) |
1 | | mászókampó (#165) | 1 | | nagy aranykulcs (#246) | 10 | + | pukkanó tûcsapda (#336) |
1 | | szeksztáns (#32) | 1 | | szent jogar (#150) | 1 | | szuper dobóháló (#273) |
1 | | távcsõ (#42) | 8 | | varázskõ (#305) | 3 | | zárnyitó készlet (#39) |
Löttyök és porok, tartóstul |
2 | | fûszertartó (#210) | [bennük 1 csepp sáfránypor (#211), fér még: 9] |
3 | | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 36] |
2 | | kavadu iszák (#25) | [bennük 20 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0] |
4 | | sullár hólyag (#168) | [bennük 1 csepp spiritusz (#170), fér még: 79] |
1 | | szent kehely (#257) | [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] |
11 | | uzbány csõr (#169) | [bennük 90 csepp ugh méreg (#166), fér még: 42] |
2 | | vizestömlõ (#3) | [bennük 32 korty víz (#27), fér még: 8] |
2 | | zöld üveg (#82) | [bennük $8 csepp ragasztó ($83), fér még: 32] |
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok |
7 | | álompor (#396) | 30 | | drótszõr (#37) | 2 | | elkarog szõr (#665) |
1 | | etra hályog (#712) | 2 | | ezüstdarab (#326) | 3 | | fekete gyöngy (#99) |
6 | | fõnixtoll (#563) | 2 | | gyöngymangó (#135) | 1 | | kaktusztüske (#114) |
2 | | kazmár gyökér (#205) | 8 | | kék orchidea (#68) | 1 | | kõszem (#304) |
42 | | madártoll (#112) | $1 | | magszim bél ($103) | 1 | | móri gyümölcs (#116) |
$2 | | óndarab ($85) | $2 | | ormánygõte csont ($21) | 20 | | pirkit (#153) |
7 | | quwarg tojás (#360) | 18 | | rézdarab (#70) | 4 | | smirglilevél (#29) |
1 | | vapár ág (#110) | 3 | | varányszem (#30) | | | |
|
Összsúly: 81.08 kg | Megterheltség: 66% |
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
Még 68 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
|
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... |
1 | | borostyán függõ (#162) | 2 | | bõrsisak (#57) | 3 | | bronzhegyû nyíl (#94) |
1 | | deus ex machina (#1) | 1 | | ezüstshuriken (#327) | 1 | | gromak bõr (#268) |
2 | | ilkin érc (#232) | 1 | | kígyóbõr kesztyû (#49) | 3 | | mérg. ubuk tüske (#137) |
4 | | nyílpuska lövedék (#547) | 2 | | pular kristály (#239) | 3 | | ramit kõ (#226) |
1 | | szöges páncél (#65) | 1 | | Thargodan esszencia (#328) | 2 | | vas dobónyíl (#189) |
4 | | víz (#27) | | | | | | |
|
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... |
1 | | elkarog szõr (#665) | 2 | | ezüstdarab (#326) | 1 | | gyöngymangó (#135) |
6 | | madártoll (#112) | 1 | | sullár hólyag (#168) | 1 | | szent jogar (#150) |
|
|
E körben tett lépéseid térképe |
|
(140,81) vércápa (#193)
(140,82) 50. jellempróba, ryuku ostromteknõs (#362), vércápa (#193)
(140,83) erszényes elkarog (#354), tûzbokor (#35, belõle készíthetõ: #36), mûvészi porolit (#720), 46. jellempróba, ryuku
ostromteknõs (#362), vércápa (#193)
(140,84) vérfürdetõ magszim (#148), móricserje (#115, belõle készíthetõ: #116), vércápa (#193)
(140,85) grok-képzõdmény (#149), mûvészi porolit (#720), Dornodon oltár, drasmólyom (#60), vércápa (#193)
(140,86) sullárok (#101), vércápa (#193)
(140,87) quwarg harcos (#201), amniosz-fa (#202, belõle készíthetõ: #203), 40. jellempróba, mûvészi porolit (#720)
VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA... |
|
* A KUT paranccsal csatamezõkön (s egyéb ehhez hasonló tereptárgyakon) való kutatáskor nem vont TVP-t a program a
parancsvégi Feltételes Gyógyításokért. A hibát megszüntettük.
|