Vissza a Főoldalra
 
Hatalom Kártyái

2025-től a kétszínű lapoknak csak az egyik színét kell figyelembe venni pakliépítéskor. Legyen ez érvényes az 1 és 2 színű versenyekre is?

1) Igen
2) Nem
3) Tartózkodom

(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
További szavazások...
Fórum a témához...

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa menü – Druidák október 15.
Alfa menü – Boszorkányok október 15.
Alfa menü – Tengeri rablók október 15.
Alfa menü – Mágusok október 15.
Alfa menü – Felfedezők október 15.
Alfa menü – Kereskedők október 15.
Zén Legendái: Varázslatok szeptember 21.
A pillanat képe
A trófeaviselés motivációja
(Túlélők Földje)
Küldd el képeslapként!
"Ha egy szörnynek nincs olyan értelmes testrésze, amit később felhasználhatnál, akkor is felmerülhet benned a gondolat: miért ne törjem le a szarvát? Miért ne vágjam ki a fogát? Miért ne tépjem ki a nyelvét? És tűzzem a ruhámra vagy a sisakom mögé, bizonyítva, hogy képes voltam végezni vele?" - a trófeaviselés motivációja
Nézz szét a galériában!
Új webshop
Szavazás: új kétszín szabály
Moa civilizáció előrendelés: 2024.11.15-től.
Kalandozók Versenye 3.
Társasjátékok Ünnepe 2024. November 16.

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
TF help (6745)
Moa civilizáció előrendelés: 2024.11.15-től. (3)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8233)
Szavazás: új kétszín szabály (13)
Moa civilizáció lapbemutató 3. hét (73)
HKK kérdés? (47244)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Drowsy Druid Abasc 256. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. nov. 15. 9h:47'
EZ A 588. JÁTÉKHETED, 256. FORDULÓD
589. játékheted kezdete: nov. 19.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #4784
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 1915
Extra forduló: 7

DROWSY DRUID ABASC KALANDJAI


13 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [140,81] koordinátán. Redyque mentális üzenete érinti elmédet: A mostani képességbe még 2264 TU kell összesen. Aki tud, tegyen még bele! A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a szubreális vámpír (ld. enc.), a lidércúr (ld. enc.) és a Rughar familiárisa (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) gyöngysort (ld. enc.), natali követ (ld. enc.) és sárkánypikkelyt (ld. enc.). A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+16 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+106 varázspont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 632. hetének nyerõszámai: 2, 12, 18. 1 db 0 találatos szelvényed volt. Sokat keresgéltél, hátha találsz egy ryuku csapásvezetõ fészket vagy búvóhelyet. A keresgélés eredménytelen volt. [7 pontot használtál fel, van még 385.]

* 1. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Megfelelõ mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan összegyûlik a szükséges varázsenergia. Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 380.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülõ energia már az ujjaidban is van! Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 380.]

* 3. KP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítõtõl ellesett izomerõsítõ gyakorlatokat végzel. Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 erõ.) [40 pontot használtál fel, van még 340.]

* 4. KP: használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Némi zenei tapasztalattal a hátad mögött, talán most már sikerült közepesen élvezhetõ muzsikát elõadni. Ez jól esett! (+3 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 310.]

* 5. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Mormolni kezdesz. A kisülni készülõ varázslat a következõ pillanatban már benned van. Egy végsõ mozdulattal elõhívod a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtûrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 305.]


a 1 4144 1 átadod az 1. tárgyat a 4144. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 deus ex machinát Syd részére. [5 pontot használtál fel, van még 300.]

a 94 3070 10 átadod a 94. tárgyat a 3070. kalandozónak (10 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 3 bronzhegyû nyilat Nantosvelta részére. [5 pontot használtál fel, van még 295.]

a 268 3070 10 átadod a 268. tárgyat a 3070. kalandozónak (10 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. (-1 TU.) Ok, sikeresen átadtál 1 gromak bõrt Nantosvelta részére. [5 pontot használtál fel, van még 290.]

a 189 5280 10 átadod a 189. tárgyat az 5280. kalandozónak (10 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 2 vas dobónyilat Veres Ardor részére. [5 pontot használtál fel, van még 285.]

a 137 5230 10 átadod a 137. tárgyat az 5230. kalandozónak (10 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 3 mérg. ubuk tüskét Tars Tarkasz részére. [5 pontot használtál fel, van még 280.]

aa 162 49 65 átadod a 162. tárgyat a 49. tárgyat a 65. tárgyat
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 borostyán függõt Tars Tarkasz részére. Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 kígyóbõr kesztyût Tars Tarkasz részére. Alkalmazod a tudatkinézist. (-1 TU.) Ok, sikeresen átadtál 1 szöges páncélt Tars Tarkasz részére. [15 pontot használtál fel, van még 265.]

a 232 4683 10 átadod a 232. tárgyat a 4683. kalandozónak (10 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 2 ilkin ércet Vadak Ura részére. [5 pontot használtál fel, van még 260.]

aa 239 226 328 átadod a 239. tárgyat a 226. tárgyat a 328. tárgyat
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 2 pular kristályt Vadak Ura részére. Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 3 ramit követ Vadak Ura részére. Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 Thargodan esszenciát Vadak Ura részére. [15 pontot használtál fel, van még 245.]

ef 6 energia fejlesztése 6
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-1 TU.] A befejezéshez még 2040 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 235.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért
Egy kakaócserjét találtál. Rajta finom, kocka alakú termés, íze jobb, mint a Mars csokié. (+5 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). [40 pontot használtál fel, van még 195.]

v 15 135 6 elmormolod a 15. varázslatot
Kántálni kezdesz. A mágia tûzként árad szét tagjaidban. Elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új gyöngymangó. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 165.]

h 1 57 20 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg elõtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idõ elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 165.]

v 22 327 elmormolod a 22. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kisülni készülõ varázslat a következõ pillanatban már benned van. Létrehoztad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levõ ezüstshurikent. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 2 ezüstdarab. [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 160.]

m 2 4 2 mozogsz keletre, délre, keletre
Levetkõzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad elõtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!

Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa uszonyát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testébõl. Bugyborékolva alámerül. 505 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnõtt tudásod (+1 víziharc). Továbbúszol, próbálsz eltempózni az elmerülõ tetem közelébõl. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetõen csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetõen csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér.

(Továbbmész...) [140,82] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bõrû, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeirõl 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsõvel körbevizsgálódj. Amikor délre nézel, észreveszel egy mûvészi porolitot. Elrakod a távcsövet. A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. Ráismersz a lényre. Egy ryuku ostromteknõs. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mielõtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a gnóm nyílpuskával. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a ryuku ostromteknõs fejét. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra ugrasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a ryuku ostromteknõs testét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknõs rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a ryuku ostromteknõs, épp csak megsuhint. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku ostromteknõs fejét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A ryuku ostromteknõs farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1278 tapasztalati pontot kaptál.

(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+76 életerõ). [-15 varázspont.] Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) Levetkõzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad elõtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt ellenfeledre rontasz. Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Egy kis bõrt csippent le a lábfejedrõl a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét! 505 tapasztalati pontot kaptál. Továbbúszol, próbálsz eltempózni az elmerülõ tetem közelébõl. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!

Meglengetve a szigonyt a másikra rohansz. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér. [34 pontot használtál fel, van még 126.]

m 4 2 4 mozogsz délre, keletre, délre
[140,83] Még mindig füves síkságon vagy. A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. Egy erszényes elkarog közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erõsebb, elmosolyodsz. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetõséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Mielõtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a gnóm nyílpuskával. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja az erszényes elkarog bal lábát. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Raptor szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az erszényes elkarog szõrös testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Az erszényes elkarog belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetõen csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Az erszényes elkarog összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 elkarog szõrt. 865 tapasztalati pontot kaptál. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy tûzbokrot. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Egy kapkodó, fûben kotorászó ember nõre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és õ most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtõzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy ryuku ostromteknõs nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Megveted a lábad, és a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lõsz. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a ryuku ostromteknõs kõkemény páncélját. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra rontasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku ostromteknõs fejét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknõs rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A ryuku ostromteknõs farkával megérint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Nem akarsz kinyúlni. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy õrült.

(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+86 életerõ). [-15 varázspont.]

(Továbbmész...) Levetkõzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad elõtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Megmarkolva a szigonyt a másikra rohansz. {CSTT:} Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa farkát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetõen csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben. 505 tapasztalati pontot kaptál. Továbbúszol, próbálsz eltempózni az elmerülõ tetem közelébõl. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A vércápa a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét! 505 tapasztalati pontot kaptál. Úszol tovább, remélve, hogy nem kell többet küzdened. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt ellenfeledre ugrasz. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Ajjaj... a békés fürdõzésbõl ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízbõl.

(Továbbmész...) [140,84] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. A sûrû bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elõvigyázatosan kinézel rejtekedbõl. Felismered. Ez egy vérfürdetõ magszim. A szörny távoztával elõkerülsz búvóhelyedrõl.

(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+86 életerõ). [-15 varázspont.] Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy móricserjét. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [38 pontot használtál fel, van még 88.]

m 2 4 2 mozogsz keletre, délre, keletre
Levetkõzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad elõtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdõzõ. Jön feléd egy vércápa!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa uszonyát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetõen csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa farkát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetõen csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben. 505 tapasztalati pontot kaptál. Továbbúszol, próbálsz eltempózni az elmerülõ tetem közelébõl. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!

Megmarkolva a szigonyt a másikra ugrasz. {CSTT:} Szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetõen csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetõen csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét! 505 tapasztalati pontot kaptál. Úszol tovább, remélve, hogy nem kell többet küzdened. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdõzõ. Jön feléd egy vércápa!

Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre támadsz. Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa jobb oldalát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét! 505 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan odébb siklasz, hátrahagyva a tetemet. Úszik feléd valami. Egy vércápa! Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra.

(Továbbmész...) [140,85] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Nemrég eshetett, mert a fûszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esõcsepp.

(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+84 életerõ). [-15 varázspont.] Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy grok-képzõdményt. Hopp! Egy örvénylõ porfelhõbõl kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelõnek látszó Chara-din trófeát tûz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Találsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték.
(Feltételes mászás:) Egy nagy sóhajjal feltekintesz a grok-képzõdményre, majd lassan, óvatosan felmászol. Amikor eléred a képzõdmény tetejét, harcra készen beugrasz a felsõ, fedett rész belsejébe. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Azonnal látod, hogy a burok nem lakatlan, és a fõbérlõ azonnal meg is indul feléd. Egy drasmólyom!

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a gnóm nyílpuskával célba találj. Elrepül 2 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a drasmólyom jobb vállát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) A drasmólyom összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 6 madártollat. 138 tapasztalati pontot kaptál. A vizsgálódás meghozza eredményét - kincs! Találtál 1 szent jogart. Miután lemásztál, továbbindulsz.

(Továbbmész...) Levetkõzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad elõtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdõzõ. Jön feléd egy vércápa!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Egy kis bõrt csippent le a lábfejedrõl a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét! 505 tapasztalati pontot kaptál. Továbbúszol, próbálsz eltempózni az elmerülõ tetem közelébõl. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!

Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa uszonyát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Szigonnyal megdöföd a vércápa testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte! 505 tapasztalati pontot kaptál. Úszol tovább, remélve, hogy nem kell többet küzdened. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Meglengetve a szigonyt a másikra támadsz. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Egy kis bõrt csippent le a lábfejedrõl a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét. 505 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan odébb siklasz, hátrahagyva a tetemet. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa! Ajjaj... a békés fürdõzésbõl ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízbõl. [50 pontot használtál fel, van még 38.]

(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+88 életerõ). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 33.]

m 4 2 4 mozogsz délre, keletre, délre
[140,86] Még mindig bozótos. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy sullár lehet. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lõsz a gnóm nyílpuskával. Elrepül 2 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a sullár lihegõ pofáját. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Megmarkolva a raptor szablyát a másikra támadsz. {CSTT:} Raptor szablyával alaposan megvágod a sullár testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) A sullár megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A sullár megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A sullár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 sullár hólyagot. 404 tapasztalati pontot kaptál. Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) Levetkõzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad elõtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Marokra fogva a szigonyt a másikra rontasz. {CSTT:} Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetõen csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa bal oldalát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Ajjaj... a békés fürdõzésbõl ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízbõl.

(Továbbmész...) [140,87] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Nemrég eshetett, mert a fûszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esõcsepp. A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. Már távolról sem tûnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy quwarg harcos. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A közelharc elõtt még megeresztesz a gnóm nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 2 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos fejét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos torát. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg harcos megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál. Látsz egy amniosz-fát. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgõs lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Egy lebegõ porszemekbõl álló mûalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dõlõ ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. [28 pontot használtál fel, van még 5.]

m 2 4 2 mozogsz keletre, délre, keletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

m 4 2 4 mozogsz délre, keletre, délre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

m 2 4 2 mozogsz keletre, délre, keletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]


* 1. BP: használod a 336. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [10 pontot használtál fel, van még -5.]

* 2. BP: keresed a 778. szörnyet a 765. szörnyet a 360. szörnyet
[Még nem elég magas a szörnyismeret szakértelmed ahhoz, hogy ennek a parancsnak több szörnyet is megadhass paraméterként!] A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy ryuku csapásvezetõt. [0 pontot használtál fel, van még -5.] Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 11, 17, 9. Etetési idõ! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját töm magába az ezoterikus mardel. Egy kaját nyel le a sivatagi doareg. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebbõl a következõ körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 397 pontot. A következõ körben tehát 392 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZUBREÁLIS VÁMPÍR (223. SZÖRNY)
A szubreális vámpírok az élõholtak lordjai. Iszonyatos hatalommal rendelkeznek, és emellett közel sebezhetetlenek - hacsak nem birtokolsz egy bizonyos tárgyat, puszta gázzá válnak, amikor lecsapsz rájuk. És a támadásod még ilyenkor is hasztalan, kivéve, ha mágikus vagy ezüst fegyvert birtokolsz! A szubreális vámpír érintése iszonyatosan hideg, képes a szintszívásra.

LIDÉRCÚR (252. SZÖRNY)
A lidércurak õsi élõholtak, a mocsarak és sötét labirintusok korlátlan hatalmú urai. Állítólag lidércek léteztek már akkor is, amikor az elsõ elf Ghalla földjére tette a lábát. Ezek a csuklyás, vörösen izzó szemû lények sokak szerint nem is rendelkeznek igazi testtel, de bizonyosat senki sem tud: T. Vlagyimir egyszer legyõzött egy lidércurat, de semmi más nem marad a szörny után, csak egy fekete köpeny. A lidércurakat természetesen csak mágikus fegyverrel lehet megsebezni, és antimágikus aurájuk miatt a támadó varázslatok egyáltalán nem hatnak rájuk. A lidércúr sokszor már gyilkos kiáltásával megállítja szívedet, és karmai érintésével mágikus esszenciádtól foszt meg. A lidércúr olyan tömegû ocsmányságot képes mûvelni veled, hogy csakis FT paranccsal fogod megtámadni.

RUGHAR FAMILIÁRISA (245. SZÖRNY)
Ezt az apró, csintalan, ördögforma lényt elsõként Rughar fedezte fel és idézte meg más létsíkokról. Nagyon kíváncsi természetû, és rettenetesen izgága, úgyhogy nem árt, ha fél szemedet mindig rajta tartod! Amíg a varázslat hozzád köti, taumaturgia szakértelmed 4-el magasabb, de ha megpróbálod elengedni, azonnal visszatér saját létsíkjára. De vigyázz: a familiáris erõsebben kötõdik a gazdájához, mint hinnéd. Akár elpusztul, akár elhagy ez az állatka, max. ép-d csökkenni fog.

GYÖNGYSOR (192. TÁRGY)
Ez a lélegzetelállítóan gyönyörû ékszer tíz, ezüstláncra fûzött igazgyöngybõl áll. Egy ékszerboltos hatalmas összeget fizetne érte. Bár mutogathatod a KF 192 paranccsal, de ezzel inkább irigységet kelthetsz más kalandozókban, mint elismerést.

NATALI KÕ (388. TÁRGY)
A natali kõ egy õsi, rúnákkal telerótt oszlopcsonk. Sajnos az írást manapság senki sem ismeri, de állítólag nagy hatalomhoz juthat az, aki megfejti az ezeréves titkot. Sokak szerint egy speciális mágikus rítust kell a natali kõnél elvégezni, mások szerint a megoldás sokkal, de sokkal egyszerûbb.

SÁRKÁNYPIKKELY (292. TÁRGY)
Ha sikerül megölni egy sárkányt, érdemes magaddal vinni néhányat a pikkelyek közül (túl sokat nem tudsz, mert nagyon nehéz), ugyanis egyértelmûen a leghatalmasabb mágikus páncélok kovácsolásához sárkánypikkely szükséges.

RYUKU OSTROMTEKNÕS (362. SZÖRNY)
A félsziget északi részén partra szállt ryuku inváziós hadsereg hátasállatai ezek az óriási méretû, szárazföldi teknõcök. Ugyan igencsak lomhák, azonban hatalmas méretüknek és páncéljuknak köszönhetõen megállíthatatlan harci gépezetek. Az ostromteknõs étvágya igencsak kielégíthetetlen - talán ez az oka, hogy a partraszálló egységek kénytelenek voltak szabadon engedni állataik egy részét, és azok most szabadon kószálnak.



KARAKTERLAP
Drowsy Druid Abasc, egy tüsi õsz hajú, szürke szemû gnóm férfi vagy. A bõröd világosabb az átlagosnál. Sheran nagyhatalmú fõpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 256. fordulód.

 Erõ:36  Szint:22  Merészség:7/5 Magasság:123 cm 
 IQ:33  Támadás:21  Agresszió:6 Testsúly:41 kg 
 Ügyesség:34  Védekezés:37  Menekülés:40 % Életkor:108/108 év 
 Egészség:21 (23)  Életpont:336/175  Jellem: semleges Tul. pont:
 Szerencse:34  Varázspont:860/148  Pénz:723 arany Kép. pont:
 Tudatpont:21/0         EFejl:25 
Eddig összesen 1826 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8756 TP-t kaptál. Jelenleg 944830 TP-d van. A következõ szinthez még 55170 TP szükséges. Trófeáid: éjkornis, hordóagyú mameluk, trikornis herceg. A 236. fordulódban 1933 arany került a bankszámládra. 2319 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  víziharc: 5/95 (+99%)   ökölvívás: 1/48   szúrófegyverek:13/0
  vágófegyverek: 19/32 (+4%)   ütõfegyverek: 27/57 (+1%)   lõfegyverek:27/69 (+3%)
  dobófegyverek: 18/69       

Feltételes fegyverváltás: raptor szablya (#482) (150%) << vashegyû lándzsa (#182) (250%) << vasalt bunkó (#181) (50%)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -4.); vas dobónyíl (#189) (5 -10.); tüske (#22) (11 -16.); nyílpuska lövedék (#547) (17 -26.); mérg. nyílp.lövedék (#548) (27 -996.); ezüsthegyû nyíl (#323) (997 -); mérg. nyílp.lövedék (#548) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikus nyomkodás kikapcsolva

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 17/49 (+10%)   2. nyomkövetés: 75/54 (+8%)   3. lopás:1/23
  4. mászás: 12/63 (+2%)   5. csapdakészítés: 28/79 (+5%)   6. csapdaészlelés:4/24
  7. gyógyítás: 5/39   8. titkosírás: 11/16   9. felderítés:26/49
  10. szörnyidomítás: 12/99   11. teológia: 38/54 (+20%)   12. taumaturgia:38/38 (+1%)
  13. zene: 7/48 (+30%)   14. szörnyismeret: 13/82 (+18%)   15. zárnyitás:1/9
  16. vadászat: 4/3 (+40%)   17. bányászat: 7/40   18. úszás:12/54 (+32%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 1 mezõre repítsen
totem 40% életpont alatt [azonnali gyógyítás (#58)]
gyógyítasz 40% életerõ alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 9. fajúaknak
kutatsz max. 180 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz szögletes követ (#17) (max. 7 darabot ), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 20 darabot ), mérg. nyílp.lövedéket (#548) (max. 10 darabot )
elfogod sivatagi doareget (#240) ketrec-csapdával (#218)
mászol max. 120 TVP-ért
maradék TVP-dbõl az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154)
Barátságosság (aktív: 7, max: 12)
Sheran hívõk (#995), 9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), bávatag golombár (#165), ember (#1), Leah hívõk (#991), elf (#2), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)tüskepajzs (#30, 4 VP)lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP)izomernyesztés (#33, 6 VP)varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP)védelem sav ellen (#36, 12 VP)tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP)örvénykerítés (#42, 10 VP)fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP)elektromos pajzs (#51, 14 VP)mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital fõzése (#100, 30 VP)tükörpajzs (#101, 26 VP)varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)  
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP)gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)esõidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)tündérfény (#25, 1 VP)tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)méregfelhõ (#37, 12 VP)védelem tûz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP)szárazság (#48, 6 VP)revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókõpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)rúnapukkasztás (#94, 0 VP)DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)természet haragja (#141, 25 VP)
életpajzs (#142, 16 VP)szopókõirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) 

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK
becsületjel (#158)méregsemlegesítés (#14)  

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekezõ varázslatok (aktív: 8, max: 10)
varázsvédelem (#34), védelem sav ellen (#36), védelem tûz ellen (#38), tompítás (#40), örvénykerítés (#42), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), tükörpajzs (#101)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 17, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> tormikus egér (#218) villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221)
természet haragja (#141) >> Zan Rendje (#9110) természet haragja (#141) >> Mesterek Bandája (#9112)
villámcsapás (#50) >> qwarg rohamosztagos (#242) jégcsóva (#41) >> quwarg parafenomén (#248)
villámcsapás (#50) >> quwarg nagymester (#214) villámcsapás (#50) >> trikornis herceg (#261)
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 17, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
életpajzs (#142) >> Leah hívõk (#991) varázsvédelem (#34) >> kõkorszaki szaki (#109)
fehér glóbusz (#47) >> jégtroll (#164) varázsvédelem (#34) >> borzalmas varkaudar (#166)
varázsvédelem (#34) >> varkaudar bajnok (#190) varázsvédelem (#34) >> vark. nekromanta (#173)
elektromos pajzs (#51) >> trikornis (#104) fehér glóbusz (#47) >> pattanóböde (#145)
védelem tûz ellen (#38) >> piromenyét (#99)    

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: nagyon éhezik
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: nagyon éhezik
ezoterikus mardel (#184) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
2.) Bizonyítsd, hogy valóban a béke híve vagy: törj össze oltáromnál egy kvazár kardot!
3.) A természet papját a folytonos megismerés vezérli. Imádkozz a csatorna keleti partján!

HÕSTETTEID
Büszkén hordod a varkaudar invázió ezüst emlékérmét.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 7 harcos, 8 királynõ, 6 élõholt, 6 vadász, 6 nagymester, 5 parafenomén, 4 rohamosztagos.

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1   bõrpáncél (#51) 2   bõrsisak (#57) $1 * fekete bõrcsizma ($247)
1 * gromak páncél (#270) 1   kis bõrpajzs (#45) 1   mászókarom (#78)
1 * nagy vaspajzs (#161) 1 * vassisak (#160)    
Fegyverek és lövedékek
$1   bronzhegyû lándzsa ($87) $1   bronzpenge ($126) 7   bumeráng (#249)
10   csontpálca (#329) 1   fúvócsõ (#20) 1 * gnóm nyílpuska (#546)
$1   göcsörtös bunkó ($123) 1   kõhegyû lándzsa (#7) >1   kõkalapács (#13)
1   kõkés (#6) 10   mérg. nyílp.lövedék (#548) 1   mérg. vas dobónyíl (#190)
2   nyílpuska lövedék (#547) 1 * raptor szablya (#482) 1   szigony (#389)
7   szögletes kõ (#17) 8   tolmokov-koktél (#351) 1   vasalt bunkó (#181)
1   vashegyû lándzsa (#182)        
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * obszidián karkötõ (#229) 1 * virág szimbólum (#143)    
Eszközök, használati tárgyak, készletek
$1   aranytû ($272) 1   ásó (#34) 3 + deus ex machina (#1)
1   furulya (#233) 1   kötél (#92) 1   kulcskarika (#648)
1   mászókampó (#165) 1   nagy aranykulcs (#246) 10 + pukkanó tûcsapda (#336)
1   szeksztáns (#32) 1   szent jogar (#150) 1   szuper dobóháló (#273)
1   távcsõ (#42) 8   varázskõ (#305) 3   zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
2   fûszertartó (#210) [bennük 1 csepp sáfránypor (#211), fér még: 9]
3   huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 36]
2   kavadu iszák (#25) [bennük 20 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
4   sullár hólyag (#168) [bennük 1 csepp spiritusz (#170), fér még: 79]
1   szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
11   uzbány csõr (#169) [bennük 90 csepp ugh méreg (#166), fér még: 42]
2   vizestömlõ (#3) [bennük 32 korty víz (#27), fér még: 8]
2   zöld üveg (#82) [bennük $8 csepp ragasztó ($83), fér még: 32]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
7   álompor (#396) 30   drótszõr (#37) 2   elkarog szõr (#665)
1   etra hályog (#712) 2   ezüstdarab (#326) 3   fekete gyöngy (#99)
6   fõnixtoll (#563) 2   gyöngymangó (#135) 1   kaktusztüske (#114)
2   kazmár gyökér (#205) 8   kék orchidea (#68) 1   kõszem (#304)
42   madártoll (#112) $1   magszim bél ($103) 1   móri gyümölcs (#116)
$2   óndarab ($85) $2   ormánygõte csont ($21) 20   pirkit (#153)
7   quwarg tojás (#360) 18   rézdarab (#70) 4   smirglilevél (#29)
1   vapár ág (#110) 3   varányszem (#30)    

Összsúly: 81.08 kgMegterheltség: 66%
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 68 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 borostyán függõ (#162) 2 bõrsisak (#57) 3 bronzhegyû nyíl (#94)
1 deus ex machina (#1) 1 ezüstshuriken (#327) 1 gromak bõr (#268)
2 ilkin érc (#232) 1 kígyóbõr kesztyû (#49) 3 mérg. ubuk tüske (#137)
4 nyílpuska lövedék (#547) 2 pular kristály (#239) 3 ramit kõ (#226)
1 szöges páncél (#65) 1 Thargodan esszencia (#328) 2 vas dobónyíl (#189)
4 víz (#27)        

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 elkarog szõr (#665) 2 ezüstdarab (#326) 1 gyöngymangó (#135)
6 madártoll (#112) 1 sullár hólyag (#168) 1 szent jogar (#150)



E körben tett lépéseid térképe

(140,81) vércápa (#193)
(140,82) 50. jellempróba, ryuku ostromteknõs (#362), vércápa (#193)
(140,83) erszényes elkarog (#354), tûzbokor (#35, belõle készíthetõ: #36), mûvészi porolit (#720), 46. jellempróba, ryuku
ostromteknõs (#362), vércápa (#193)
(140,84) vérfürdetõ magszim (#148), móricserje (#115, belõle készíthetõ: #116), vércápa (#193)
(140,85) grok-képzõdmény (#149), mûvészi porolit (#720), Dornodon oltár, drasmólyom (#60), vércápa (#193)
(140,86) sullárok (#101), vércápa (#193)
(140,87) quwarg harcos (#201), amniosz-fa (#202, belõle készíthetõ: #203), 40. jellempróba, mûvészi porolit (#720)

VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA...

* A KUT paranccsal csatamezõkön (s egyéb ehhez hasonló tereptárgyakon) való kutatáskor nem vont TVP-t a program a parancsvégi Feltételes Gyógyításokért. A hibát megszüntettük.


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.