Vissza a Főoldalra
 
Hatalom Kártyái

Mi legyen a céhekkel Új Nemzedék formátumon?

1) Maradjanak tiltva.
2) Engedjük vissza őket, nerfelve.

(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
További szavazások...
Fórum a témához...

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa menü – Druidák október 15.
Alfa menü – Boszorkányok október 15.
Alfa menü – Tengeri rablók október 15.
Alfa menü – Mágusok október 15.
Alfa menü – Felfedezők október 15.
Alfa menü – Kereskedők október 15.
Zén Legendái: Varázslatok szeptember 21.
A pillanat képe
A kivonulás útja
(Könyv)
Küldd el képeslapként!
A képen két csatamech csatája látható éppen A klánok alkonya könyvsorozat kezdőkönyvének, A kivonulás útjának borítóján.
Nézz szét a galériában!
Kalandozók Versenye 3.
Társasjátékok Ünnepe 2024. November 16.
A XXVIII. Nemzeti Bajnok
Moa civilizáció lapbemutató 3. hét
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 4.

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Kalandozók Versenye
Hatalom Kártyái verseny - 2024. november 14., Szeged - Barcraft
Hatalom Kártyái verseny - 2024. november 21., Szeged - Barcraft

A lista folytatása...
Megújult lapkereső és pakliszerkesztő (238)
HKK kérdés? (47243)
Moa civilizáció lapbemutató 3. hét (57)
Lapötletek (65038)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 4. (17)
Kaland-Játék-Kockázat (157)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Tasslehoff Fúróláb 253. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. jún. 17. 9h:53'
EZ A 570. JÁTÉKHETED, 253. FORDULÓD
571. játékheted kezdete: jún. 24.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #5516
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 1665
Ingyenforduló: 1
Extra forduló: 12

TASSLEHOFF FÚRÓLÁB KALANDJAI


11 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [160,33] koordinátán. Az idõ esemény nélkül telt el. A teremtés zsákja létrehozott 1 kazmár gyökeret. A teremtés zsákja létrehozott 1 tükröt. A tl'urlang termelõ hipp, hopp, láss csodát - a semmibõl elõállít neked 2 tl'urlang fiolát. Varázserõd regenerálódik. (+302 varázspont.) Idõt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltõdnek. (+29 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-5 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+10 tudatpont.) A lottó 611. hetének nyerõszámai: 6, 21, 17. 1 db 0 találatos szelvényed volt. Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idõ egy tüskés harci gromak nyomára vezet. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Távolról izomernyesztés varázslatot lõsz a másikra. Ellenfeled elernyed. Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tüskés harci gromak bal vállát. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a vámpírkardot. Meglengetve a vámpírkardot a másikra rohansz. Vámpírkarddal egy hatalmas csapással felmetszed a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerõ). {KCC:} Nitmák pengével megvágod a tüskés harci gromak jobb hátsó lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jéghalál. 45 életpontot sebeztél. A tüskés harci gromak szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a tüskés harci gromak száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 gromak bõrt. [gromak bõr ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP] 1056 tapasztalati pontot kaptál. [7 pontot használtál fel, van még 420.]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot az 59. varázslatot a 4. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetõen újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve pszi fejlesztés. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetõen fejlõdött. (+9 max. pszi pont.) [2 pontot használtál fel, van még 418.] Szupersebesen mormolsz. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse.) [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 416.] Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészültél az aurák kilesésére. [-14 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 414.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 88. varázslatot a 224. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 412.] Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókõ.) [0 pontot használtál fel, van még 412.] Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 412.]

* 3. KP: elmormolod a 174. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókõ.) [0 pontot használtál fel, van még 412.]

* 4. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. (-1 TU.) [10 pontot használtál fel, van még 402.]


ek 397 t. energia kisütése: 397
Szórd két kézzel használata kikapcsolva. [0 pontot használtál fel, van még 402.]

vv 161 55 69 elmormolod a 161. varázslatot az 55. varázslatot a 69. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Következõ fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 400.] Gyorsvarázsolsz! A Sötét Ceremónia eredményes volt! (+1 max. életerõ.) [-50 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 395.] Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 393.]

kf 467 kézbeveszed/felveszed a 467. tárgyat
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a gyémántsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 393.]

ek 180 2 t. energia kisütése: 180 2
A Bugyorból merítesz tudati erõt (+2 TU). [14 pontot használtál fel, van még 379.]

ef 15 energia fejlesztése 15
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyûjtõbe ömlesztve tudati energiáidat. [-15 TU.] A befejezéshez még 3676 TU szükséges. IQ-d TF-elõdött. [150 pontot használtál fel, van még 229.]

jlk 2516 jelszó kimondása 2516
Izgatottan lépsz be a mínosz-kúpba, és hadarva mondod ki a jelszót. Ah, sikeres volt a megfejtés! A falon egy térkép jelenik meg, a padlón pedig egy lejárat tárul fel. 528 tapasztalati pontot kaptál.

                                
      12   13   31  29  28           
 7                       38   39  
          14                     
                                
          15    30    27           
                             40  
    6                   34       
                                
          16     18               
                          35     
      3                 33    37  
            17   19         36     
 1 2  4                         
                    26           
      5         20               
                         32      
                             41  
                     24          
   11      21                     
                                
 9           22  23    25   43   42  
    8 10                         
                                
Ez a 85. labirintus térképe. A bejárat alattad található. [5 pontot használtál fel, van még 224.]

hu 89 454 451 hulladék: 89 454 451
Hulladék, ezért nem gyûjtesz bronzpajzsot. Hulladék, ezért nem gyûjtesz krapixlon fürdõruhát. Hulladék, ezért nem gyûjtesz zangrozi csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 224.]

hu 131 133 80 hulladék: 131 133 80
Hulladék, ezért nem gyûjtesz ubuk tüskét. Hulladék, ezért nem gyûjtesz csuklyavirágot. Hulladék, ezért nem gyûjtesz lapkorongot. [0 pontot használtál fel, van még 224.]

v 96 143 61 elmormolod a 96. varázslatot
Megfelelõ mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Bizsergetõ, csípõs érzés fut végig rajtad. Elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELÕTTI TÉRKÉPED

(160,33) tüskés harci gromakok (#156)

[143,61] Egy kisebb településhez érkeztél. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Látsz egy fõutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fekete lótuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy sárkánytanyát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy borkonyó cserjét. Találsz egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyûjtesz 1 gyöngymangót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 1700 TVP épült bele.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát.
(Vándorcirkusz:)
Már messzirõl megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielõtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.

- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietõsen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklõdésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre. A korinthai amõba csak a pillanatra várt, hogy belépj hozzá.

Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadás sajnos hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a korinthai amõba testét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a vámpírkardot. Elszántan a másikra rontasz. {GYD:} Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed a korinthai amõba cuppogó masszáját. (4 támadással 205 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerõ). Transzformálsz! (+20 varázspont.) {KCC:} Nitmák pengével végigvagdosod a korinthai amõba testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 90 életpontot sebeztél. Csápok tekergõdznek feléd. Megpróbálod elkerülni õket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 19 életpontot vesztettél. Vámpírkarddal felnyitod a korinthai amõba cuppogó masszáját. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerõ). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Nitmák pengével épp hogy megvágod a korinthai amõba testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Csápjaival a korinthai amõba lecsap a bal karodra. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A korinthai amõba még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tûnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 korinthai talizmán (ld. enc.). 2873 tapasztalati pontot kaptál. Nagy hévvel érkezel a szirén labirintusához. A bejáratnál álló férfi elmosolyodik bátorságod láttán, elveszi tárgyaidat, majd beenged. Határozott léptekkel indulsz meg a két továbbvezetõ folyosó közül az egyiken, de amikor visszaérkezel abba a terembe, ahonnan elindultál, kicsit elkeseredsz. Aztán egy kósza ötlettõl vezérelve tüzetesebben átvizsgálod a helyet, még egy eldugott járatra leszel figyelmes. Alaposságodat áldva ezen folytatod utad. Nagyot kordul éhes gyomrod, épp amikor suhogó hangra leszel figyelmes. Óvatosan közelíted meg a zaj forrását, így még láthatod, amint az anyamadár fenséges szárnycsapásokkal otthagyja tojásoktól rogyadozó fészkét. - Ekkora szerencséd nem is lehet - gondolod, majd lábujjhegyen közelebb osonva, rabolsz néhányat az árván maradt tojásokból. Elégedetten nyalod meg utána mind a tíz dolgos ujjad. Énekszó csendül körülötted. Azonnal ráébredsz, mi történik: ez egy szirén hangja, és valami célja lehet azzal, hogy neked énekel. Befogod füled, próbálsz másra gondolni, de nem sokáig bírsz ellenállni. Amikor tudatod megtörik az idegen akaratnak, a zene váratlanul elhallgat. Talán mégis szerencséd volt! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Egy terembe jutsz, melynek közepén egy fehérruhás alak fekszik, látszólag eszméletlenül. Amikor közelebb sétálsz, meglepve tapasztalod, hogy maga a szirén az. Nem tudod, hogyan segíthetnél rajta gyógyfõzet nélkül, mégis megpróbálkozol a lehetetlennel. Kezedet vérzõ fejsebére szorítod, majd erõsen koncentrálni kezdesz, hogy gyógyító energiáiddal elõidézd a seb beforrását. A szirén csodálkozó arckifejezésed kíséretében magához tér. - Az utolsó feladat az építészethez való hozzáértésedet teszteli - mondja neked a szirén, majd egy másik terembe vezet, ahol egy félig kész oltár áll. Az oszlopok már nagyjából a helyükön állnak, viszont még rengeteg szögletesre csiszolt kõ hever a földön szanaszét. Lelkesen látsz hozzá a falak felhúzásának, és hamar végzel. 675 tapasztalati pontot kaptál. - Bátor kalandozó - köszönt a gyönyörûséges szirén. - Segítségedért cserébe fogadd e csekély ajándékot! - A szirén köpenyét magadénak tudva hagyod el a sátrat. (ld. enc.) Látsz egy akasztófát, tövében sírhanttal. Elolvasod a szöveget a síron: "Itt nyugszik Treem, aki úgy hitte, ereje felérhet a MAFFIA KT erejével, s ezért kellett meghalnia." délnyugatra látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Weasel. Épületeket látsz: egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.). Eladsz 2 csuklyavirágot 2 aranyért, 1 lapkorongot 2 aranyért.

(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 1 lótuszvirágot. IQ-d TF-elõdött. [-50 varázspont.] [33 pontot használtál fel, van még 191.]

be 702 3 bemész a 702. épületbe
Beljebb merészkedsz az ajtón. A háttérben egy brutális troll emeli Thór pörölyét egy megszeppent árnymanóra. A teremben még néhány páros gyakorol, ki tyrex bunkóval, ki Raia pallosával harcol, de észreveszel egy Daramoula pálcáját szorongató hölgyet is. Odasétál hozzád egy fegyvermester. Az övére pillantva láthatod, hogy a Vérvörös Légió KT tagja. Megkérdezi, miben segíthet. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni vágófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdõdik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 vágófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tûnõ 140 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 141.]

be 710 138 213 bemész a 710. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 141.]

m 2 mozogsz keletre
[144,61] Folytatod sétádat a házak közt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fõutcát. A következõ épületeket látod: egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.). [7 pontot használtál fel, van még 134.]

fa 1231 1029 1 feladod az 1231. tárgyat az 1029. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Elõnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Antares részére szánod. Átadsz 1 möszehát pajzsot. Ennek elküldése 28 arany lesz. A maki kikapja a kezedbõl a csomagot, és mire kettõt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 131.]

m 1 6 4 mozogsz északkeletre, nyugatra, délre
Gyomorkavaró érzés vesz erõt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezõre. Hushhh, elteleportálsz! [160,33] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy színváltó pille libben el az orrod elõtt, de mire utánafordulsz, már el is tûnt. Észreveszel egy móricserjét. Utad során felfedezel egy mínosz-kúpot. Egy turbános alak ül a földön, elõtte egy kosár, amibõl egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbûvölõ. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy barátság szent tüzét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah hívei emelték. Hûha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Fortuna orrából hatalmas mennyiségû zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Egy hangyaboly mellett egy döglött hangyászt találsz. Talán gyomorrontást kapott? Te viszont nem fogod vele elrontani a hasadat, az biztos! (+2 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nagyon régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [159,33] Még mindig bozótos. Remek ösztöneidnek köszönhetõen hamar megérzed a rád leselkedõ veszélyt. Hmm, csak egy quwarg harcos. Ettõl nincs semmi félnivalód. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lõsz. Ellenfeled elernyed. Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg harcos torát. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a vámpírkardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg harcos torát. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerõ). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Nitmák pengével felnyitod a quwarg harcos testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg harcos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1123 tapasztalati pontot kaptál. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Thargodan csatamezõt.
(Feltételes kutatás:) Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. A hideg futkos a hátadon, ahogy a fekete csontok ropognak a lábad alatt. Kicsit kezd rossz hangulatod lenni, de most már nem fordulhatsz vissza. Látásod kezd elhomályosulni, izzadság ömlik rólad. De az izzadság iszonyúan hideg. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy csapat Chara-din fattya védelmezi a vadászterületét.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy izomernyesztés varázslatot. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy varázslatlopás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erõbõl vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya lila testét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a vámpírkardot. Elszántan a másikra támadsz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 244 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerõ). Transzformálsz! (+24 varázspont.) Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a Chara-din fattya bal lábát. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) A 9 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (9 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed a Chara-din fattya testét. (5 támadással 233 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerõ). Transzformálsz! (+23 varázspont.) Nitmák pengével súrolod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A 4 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3003 tapasztalati pontot kaptál. Hol is tartottál? Aha, az ásás! Tovább túrod a földet. Elõgördül egy Thargodan koponya, és valami megcsillan benne! Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy díszes rézpajzs [díszes rézpajzs ládikóba-> (183,31)-> 15 arany, -2 ÉP] és egy mérg. ubuk dobónyíl [mérg. ubuk dobónyíl ládikóba-> (183,31)-> 7 arany, -2 ÉP]. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy Zinthurg intéz feléd kihívást.

Egy számodra ismeretlen védekezõ rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy méregfelhõ varázslattal köszöntöd a másikat. 51 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellõ egy pusztító végzet varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Ében dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Zinthurg ébenfekete testét. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következõ kincseket találtad: egy ezüst karkötõ [ezüst karkötõ ládikóba-> (184,32)-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1094 tapasztalati pontot kaptál. A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Tovább piszkálod a földet, nem tanulva a leckébõl. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy Zinthurg készül a lemészárlásodra.

Egy számodra ismeretlen védekezõ rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról méregfelhõ varázslatot lõsz a másikra. 50 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pusztító végzet varázslatot lõ rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ében dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Zinthurg ébenfekete testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) A Zinthurg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 3 vasérc. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1094 tapasztalati pontot kaptál. Élvezetes volt ez a testmozgás. Azért nem bánnád, ha jönne valami komolyabb. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy Orkhan Thai jön feléd.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekezõ mágiát. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tûzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 22 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az Orkhan Thai tûztestét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. A tûztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (37 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: elõkapod a vámpírkardot. Elszántan a másikra rontasz. Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed az Orkhan Thai fejét. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerõ). Transzformálsz! (+9 varázspont.) {GYD:} Nitmák pengével megvagdalod az Orkhan Thai bal karját. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerõ). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Mielõtt észbe kapnál, az Orkhan Thai megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következõ pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölõdsz. 19 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 5 gyöngymangó, egy nagy bronzkulcs, 10 arany, egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy borostyán függõ [borostyán függõ ládikóba-> (184,32)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2948 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyûjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 3 ubuk dobónyíl, egy bronzsisak [bronzsisak ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy ezüst gyûrû [ezüst gyûrû ládikóba-> (184,32)-> 6 arany, -2 ÉP]. A levegõ remegni kezd: a teleportáció ózonillata! Nem szívesen bunyóznál most egy Thargodan herceggel, úgyhogy hanyatt-homlok menekülsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Al'Worg lábát masszírozza. Már messzirõl meghallod a feléd tartó lényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy norpadolótika került az utadba. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi eredménye! Teli erõbõl vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a norpadolótika testét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a vámpírkardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {GYD:} Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a norpadolótika testét. (4 támadással 192 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerõ). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Nitmák pengével megkarcolod a norpadolótika testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy villámsújtás varázslatot. 52 életpontot sebeztél. Csápjaival a norpadolótika lecsap a bal karodra. (8 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Egy kis bõrt csippent le a lábfejedrõl a norpadolótika, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2300 tapasztalati pontot kaptál. Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [159,34] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhõk száguldanak az égen. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy áeratikus hasnyák közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy tûnik ma Te vagy a fõfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyõzni, jöhetnek a fegyverek.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekezõ varázslatot. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi eredménye! Egy gyóntatás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Teli erõbõl vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az áeratikus hasnyák testét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. Kudarcot vallottál! A hang iszonytató. Túl erõs az ellenfeled. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyõzõdtõl. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Elenios híveié. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hõ, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek északra vezetnek. [71 pontot használtál fel, van még 60.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[158,35] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A zöld mezõ egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Megérezve a magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy quwarg harcos került az utadba. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a vámpírkardot. Elszántan a másikra ugrasz. {KCC:} Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a quwarg harcos testét. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerõ). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Nitmák pengével felnyitod a quwarg harcos bal hátsó lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 93 életpontot sebeztél. A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1123 tapasztalati pontot kaptál. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tûnõ szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erõlteted, észreveszel délkeletre egy vaskohót. Északra nézve látsz egy friss csatamezõt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy élõholt quwarg közeledik. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élõholt quwarg torát. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: elõkapod a vámpírkardot. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot a másikra ugrasz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod az élõholt quwarg potrohát. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerõ). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Nitmák pengével súrolod az élõholt quwarg testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Csáprágó csattan csípõd közelében. Az élõholt quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1436 tapasztalati pontot kaptál. Eszel valamit. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. [7 pontot használtál fel, van még 53.]

v 198 147 44 elmormolod a 198. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A földbõl energia áramlik testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELÕTTI TÉRKÉPED

(158,35) quwarg harcosok (#201), 47. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), Fairlight oltár, élõholt quwarg (#202)
(159,33) quwarg harcosok (#201), Chara-din fattya (#236), Zinthurg (#180), Orkhan Thai (#238), Thargodan csatamezõ
(#432), Tharr oltár, mûvészi porolit (#720), norpadolótika (#226)
(159,34) áeratikus hasnyákok (#243), Elenios oltár, 35. jellempróba
(160,33) tüskés harci gromakok (#156), a 85. labirintus bejárata, móricserje (#115, belõle készíthetõ: #116), mínosz-kúp
(#178), 34. jellempróba, barátság szent tüze (#484), Leah oltár, mûvészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)

[147,44] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdõbe belépve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mínosz-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Lélegzetedet visszafojtva, bekukkantasz a kúp félhomályába. Semmi különös nincs bent, csak amire számítottál volna. Azért kapirgálsz a poros kõszobrok között, hátha valami elfeledett kincsre bukkansz. Néhány szobor odébb tologatása (és eltörése) után a földön egy lezárt ajtót látsz, amin írás van.

Odakint is körülnézel. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltûnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Thoron - Laure, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyûrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz néhány eldobott tárgyat: 1 bot[*], 1 fáklya[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek délre. [-100 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 23.]

m 2 2 3 mozogsz keletre, keletre, délkeletre
[148,44] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran hívõi építették.

(Továbbmész...) [149,44] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja õket az új terep, a ritka erdõ. Látsz egy fekete lótuszt. Megéheztél, elõ az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 1 lótuszvirágot. IQ-d TF-elõdött.

(Továbbmész...) Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [17 pontot használtál fel, van még 6.]

m 2 3 mozogsz keletre, délkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

be 78 bemész a 78. titkos labirintusba
Hosszasan kutatsz bármilyen fajta bejárat után. Hogy csak Te nem voltál elég figyelmes, vagy teljesen rossz nyomon jársz, nem tudhatod. Végül feladod a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

lm 3 4 7 mozogsz 3 4 7
Ez a parancs csak labirintusokban mûködik. [0 pontot használtál fel, van még 6.]


* 1. BP: használod a 336. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késõ. [1 pontot használtál fel, van még 5.] Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 8, 1, 13. Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltõdtek! EF-elésed újra a kezdetektõl indul. Viszont az energiák kicsapódása nyomán kaptál 1 tulajdonságpontot és 1 képességpontot. Etetési idõ! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját nyel le az ezoterikus mardel. 2 kaját habzsol be a pikkelyes ptog. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik, a tapasztalatoknak köszönhetõen. (+1 max. életerõ.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a hadiszerencse III hatása. Elmúlt az auralátás hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 5 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 5 pontot vihetsz át. Kapsz még 394 pontot. A következõ körben tehát 399 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PSZI FEJLESZTÉS (73. PSZI KÉPESSÉG)
Ez a pszi képesség semmi másra nem szolgál, mint a pszi szakértelmed fejlesztésére. Alapvetõ mentális gyakorlatok végrehajtásával, meditációval, a belsõ energiák kontrolljának gyakorlásával sokkal hatékonyabban fejleszthetõ a pszi, mint hébe-hóba egy-egy speciális célú pszi képesség elsütésével. A P 73 parancs kiadása 10 TVP-be és 20 pszi pontba kerül, de pszi szakértelmed annyit fejlõdik tõle, mintha 35-45 pszi pontnyi egyéb képességet használtál volna. A pszi fejlesztés különösen hatékony lehet, ha elõtte a Szürkeállomány Aktivizálását használtad.

KORINTHAI TALIZMÁN (814. TÁRGY)
A teljesen szabálytalan, amõba formájú talizmánt bárki viselheti. Egyes híresztelések szerint gyógyító hatású, nem tudni ebbõl mennyi igaz, egy biztos: akinek a nyakában lóg, kettõvel nõ az egészsége. A vándorcirkuszi próbák némelyikén akkor is megsegít, ha nem viseled, csupán a zsákodban tartod. Nem átadható.

A SZIRÉN KÖPENYE (820. TÁRGY)
Ez az átlátszó, halványkék színben úszó, bokáig érõ köpeny nem csupán a kinézete miatt vált a szirének kedvenc ruhadarabjává. A méltóságteljesség és szépségérzet mellett, ami viselõjét övezi, a következõ elõnyökkel jár magadra ölteni: +5 védettséget, +2 teológiát (de csak ha már legalább 1), +2 intelligenciát ad. Ezenkívül lesz +2% esélyed, hogy egy ritka tárgyat találj egy szörnyben. A tárgy nem átadható.



KARAKTERLAP
Tasslehoff Fúróláb, egy hollófekete, hosszú hajú, borostyánszemû kobudera férfi vagy. Bõröd mélykék színû. Leah fõpap-jelöltje vagy. Papi hited: 241. Az Ördögi Kör (#9116) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 253. fordulód.

 Erõ:35 (38)  Szint:25  Merészség:10/3 Magasság:149 cm 
 IQ:36 (37)  Támadás:26  Agresszió:5 Testsúly:46 kg 
 Ügyesség:36 (39)  Védekezés:66  Menekülés:30 % Életkor:32/33 év 
 Egészség:24 (26)  Életpont:379/568  Jellem: gonosz (280) Tul. pont:
 Szerencse:32 (50)  Varázspont:613/21  Pénz:333 arany Kép. pont:20 
 Tudatpont:35/1   Pszi pont:80/4   Halhatatlanság:1 %    
Eddig összesen 1806 szörnyet (10 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 19253 TP-t kaptál. Jelenleg 1483400 TP-d van. A következõ szinthez még 216600 TP szükséges. Trófeáid: taalru, trikornis herceg, ongóliant. A 251. fordulódban 15367 arany került a bankszámládra. 15520 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  víziharc: 8/0   ökölvívás: 26/75   szúrófegyverek:3/10
  vágófegyverek: 28/5 (+5%)   ütõfegyverek: 2/35   lõfegyverek:12/84
  dobófegyverek: 27/96 (+8%)       

Feltételes fegyverváltás: vámpírkard (#358) (170%)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -8.); bumeráng (#249) (9 -13.); ében dobónyíl (#849) (14 .); vas dobónyíl (#189) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 27/4   2. nyomkövetés: 71/89 (+23%)   3. lopás:3/28
  4. mászás: 12/53   5. csapdakészítés: 17/82 (+6%)   6. csapdaészlelés:11/45 (+300%)
  7. gyógyítás: 34/83 (+11%)   8. titkosírás: 7/33 (+23%)   9. felderítés:23/26 (+329%)
  10. szörnyidomítás: 11/68   11. teológia: 32/92 (-1179%)   12. taumaturgia:31/79 (-1171%)
  13. versengés: 4/51 (+18%)   14. harcmûvészetek: 25/19   15. zene:2/0 (+11%)
  16. szörnyismeret: 30/75 (+22%)   17. pszi: 9/16 (+17%)   18. zárnyitás:1/68
  19. vadászat: 10/17 (+11%)   20. vitalitás: 1/9   21. bányászat:11/34
  22. úszás: 9/7   23. fõzés: 5/74   

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 3 mezõre repítsen
totem 60% életpont alatt [gyógykenõcs (#313)]
kutatsz max. 150 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 20 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, labirintus (17)
maradék TVP-dbõl az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16)
Elenios hívõk (#994), szintszívó (#96), trikornis (#104), öregedést okozó lények (#9095)
Barátságosság (aktív: 4, max: 16)
kardfogú fülemüle (#146), bûbájlidérc (#761), csápos otagi (#395), Notermanthi (#257)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)tüskepajzs (#30, 4 VP)hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP)varázsvédelem (#34, 8 VP)védelem sav ellen (#36, 12 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital fõzése (#100, 30 VP)felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
idõcsere (#285, 5 VP)mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) 
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP)auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)vak õrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)méregfelhõ (#37, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP)sötét halál (#45, 18 VP)vérbeli borzongás (#46, 9 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)a lélek védelme (#57, 32 VP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)erõpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP)szopókõpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP)DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)sorvasztás (#102, 20 VP)
halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP)isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)szopókõirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)kényszerport (#183, 8 VP) 
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP)auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP)kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP)agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +6 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
halálkapu (#126)állatvédelem (#192)vámpirizáció (#1)varázsenergia (#161)
kí koncentráció (#69)   

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
2. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221)
méregfelhõ (#37) >> Zinthurg (#180)    

ELFOGOTT SZÖRNYEID
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK
ezoterikus mardel (#184) (õrzi a holmidat) státusz: OK
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ölj meg egy legalább 14. szintû, jó jellemû kalandozót.
2.) Fosztogasd a Pua-kúpokat, mert hamarosan onnan kell áldozatot hoznod. Igyekezeted egy imával jelezd, amint titkosírás szakértelmed elérte a 8-as szintet!
3.) A legsötétebb titkok a vizek mélyén rejtõznek. Ereszkedj le oda, és belezz ki kettõt a mélység fattyai közül! (számláló: 1)

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
$1   bronzpajzs ($89) 1 * Bufa páncélja (#538) 1   fekete csuha (#375)
1 * gyémántsisak (#467) 1 * Huddens kesztyûje (#649) $1   krapixlon fürdõruha ($454)
1   láthatatlan köpeny (#441) 1   lidérckorona (#531) 2   mászókarom (#78)
1   Morgan sipkája (#466) 1 * ogre öv (#834) 2   optiri agysisak (#315)
1   õselemek köpenye (#560) 1   rinóbõr öv (#685) 1 * ryuku nadrág (#691)
1 * ryuku ökölgyolcs (#1156) 1 * ryuku vadászing (#1158) 1   szirén köpenye (#820)
1 * törpe bakancs (#475) 1   tûzúr csizmája (#533) 1   zafír erõöv (#397)
$3   zangrozi csizma ($451)        
Fegyverek és lövedékek
4   bumeráng (#249) 8   bûvös shuriken (#562) 3   ében dobónyíl (#849)
1   esszenciakristály (#350) 1   fúvócsõ (#20) 1   kõkés (#6)
20   mérgezett vasnyíl (#187) 1 * nitmák penge (#837) 3   tolmokov-koktél (#351)
4   ubuk dobónyíl (#138) $8   ubuk tüske ($131) 1   vámpírkard (#358)
31 * vas dobónyíl (#189) 1   vashegyû nyíl (#176)    
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
2   Eldaran karkötõje (#373) 6 * Eldereth kristály (#511) 1   gólem talizmán (#811)
1   háború gyûrûje (#722) 1   hatalom fülbevalója (#817) 1   hókereszt (#843)
2 * koponya szimbólum (#139) 1   korinthai talizmán (#814) 1 * Natharion amulett (#742)
1 * obszidián karkötõ (#229) 2   Ovgun nyaklánca (#615) 1 * regeneráló gyûrû (#254)
1   roxati üvegszem (#443) 1 * szerencsetalizmán (#366) 2 * umbatari karkötõ (#278)
1   Urgod fétise (#561) 1 * zafír védõgyûrû (#532) 1   Zu'lit fülkarikája (#727)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1   acéltû (#334) 13   áldott kõ (#642) 1   aranytermõ ládikó (#504)
1   ásó (#34) 3   bájital (#261) 8   deus ex machina (#1)
1   Ezüstmágus kürt (#697) 4   fáklya (#36) 1   feneketlen bugyor (#570)
78   gyógykenõcs (#313) 27   kaja (#2) 6   kristályfolyadék (#449)
5   kristálygömb (#265) 1   kulcskarika (#648) 1   Leah tekercse (#1258)
5   manakristály (#500) 1   márványkulcs (#245) 1   mászókampó (#165)
1   megbûvölt utazóláda (#1218) 1   moa varázsdoboz (#1133) 9   nagy bronzkulcs (#185)
1   nyomkeresõ talizmán (#671) 17   pszi kõ (#248) 9 + pukkanó tûcsapda (#336)
1   Rodger kezdõ üstje (#1167) 1   roxati zárfaló (#314) 4   sámán gyógykenõcs (#1139)
1   Sheran cserepe (#1271) 1   shinai gömb (#348) 4 + sötét tekercs (#535)
1   szeksztáns (#32) 1   szuper dobóháló (#273) 1   tatu dob (#234)
2   távcsõ (#42) 3   tenger gyümölcse (#1155) 1   teremtés zsákja (#818)
5   tl'urlang fiola (#788) 1   tl'urlang termelõ (#947) 6   tudás gyöngye (#522)
1   tûzfény (#686) 13   varázskõ (#305) 1   varkaudar látógömb (#1107)
2   varkaudar pálinka (#1137) 1   viharmadár totem (#1260)    
Löttyök és porok, tartóstul
5   aranyló ugarhéj (#100) [bennük 17 csepp tinta (#101), fér még: 33]
11   fûszertartó (#210) [bennük 30 csepp sáfránypor (#211), fér még: 25]
3   huhogó bibe (#332) [bennük 11 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 25]
7   kavadu iszák (#25) [bennük 7 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 63]
6   sullár hólyag (#168) [bennük 59 csepp spiritusz (#170), fér még: 61]
3   szent kehely (#257) [üres, kapacitás: 30]
1   Szent Kulacs (#285) [üres, kapacitás: 10]
6   uzbány csõr (#169) [bennük 72 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0]
5   vizestömlõ (#3) [üres, kapacitás: 100]
9   zöld üveg (#82) [bennük 88 csepp ragasztó (#83), fér még: 92]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
17   álompor (#396) 1   aurach bõr (#658) 14   csillezsályalevél (#1253)
2   darázsfarok (#654) 5   Éjvadász karma (#847) 14   ezüstdarab (#326)
26   fekete gyöngy (#99) 29   fokhagyma (#403) 6   fõnixtoll (#563)
6   galachmit (#310) 1   grákóbõr (#41) 5   grifftojás (#179)
42   gyöngymangó (#135) 19   halcsont (#390) 2   karbin plazma (#199)
1   kavadu lebeny (#24) 3   kazmár gyökér (#205) 6   kék orchidea (#68)
18   kõszem (#304) 1   lajhár csont (#236) 14   lótuszvirág (#447)
53   madártoll (#112) 12   mákrózsa virág (#56) 1   moa burát (#384)
1   moa gyémánt (#385) 5   mocsári penke (#148) 1   Morgan kristálya (#659)
2   mösze hátpáncél (#1229) 5   mutáns csont (#331) 10   óndarab (#85)
3   ormánygõte csont (#21) 25   pirkit (#153) 1   púderkõ (#119)
1   purifikátor háj (#269) 14   quwarg tojás (#360) 4   rájabõr (#404)
4   ramit kõ (#226) 3   remák szív (#264) 1   rinóbõr (#651)
1   rókafarok (#124) 6   sallank karom (#128) 2   sáska amulett (#668)
9   smirglilevél (#29) 6   szvó-ektoplazma (#151) 4   téfea-agy (#172)
43   Thargodan esszencia (#328) 5   trikornis szarv (#198) 12   tükör (#43)
1   varányszem (#30) 4   vasérc (#152)    

Összsúly: 140.39 kgMegterheltség: 103%
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 199% alatt van.
Még 5 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
7   bunthar bõr (#733) 325   kaja (#2) 45   polip szívóka (#391)
18   rézdarab (#70) 20   szvó-ektoplazma (#151) 31   téfea-agy (#172)
48   tl'urlang fiola (#788) 39   vasérc (#152) 107   víz (#27)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
124 arany (#50) 2 csuklyavirág (#133) 2 gyenge méreg (#26)
6 kaja (#2) 1 lapkorong (#80) 1 möszehát pajzs (#1231)
1 rókafarok (#124) 1 sáfránypor (#211) 12 spiritusz (#170)
1 szvó-ektoplazma (#151) 1 téfea-agy (#172) 4 vas dobónyíl (#189)
30 víz (#27)        

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6 gyöngymangó (#135) 1 kazmár gyökér (#205) 1 korinthai talizmán (#814)
2 lótuszvirág (#447) 1 nagy bronzkulcs (#185) 1 szirén köpenye (#820)
3 Thargodan esszencia (#328) 2 tl'urlang fiola (#788) 1 tükör (#43)
3 ubuk dobónyíl (#138) 3 vasérc (#152)    



E körben tett lépéseid térképe

(147,44) mínosz-kúp (#178), mûvészi porolit (#720), oltár
(148,44) Sheran oltár
(149,44) fekete lótusz (#446, belõle készíthetõ: #447)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETÕTÕL

2005.06.14. Számládról 30 zsetont levontunk a Krónika külön postázása miatt.

VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA...

* 2005. június 14-tõl 2005. augusztus 15-ig beköszöntöttek a fejlõdés hónapjai a Túlélõk Földjén. A TF csapat Beholder találkozós TF-ÕV párviadalban nyújtott teljesítményének köszönhetõen ebben az idõszakban minden szörny 10%-kal több Tapasztalati Pontot ér. Másfajta TP szerzési módra nem terjed ki ez a bónusz.
* Az agyértágító kenõcs használata mostantól nem befolyásolja az isteni küldetések leimádkozásakor járó max. VP mértékét.
* Ha egy karakter olyan varázslatot próbált elmondani, aminek a paramétere a varázslat költségét is módosítja (pl. õskreáció), s nem volt rá elég VP-je, hiába tört varázskövet, a varázskõ, manakristály, stb. által adott VP-t már nem vette figyelembe a program és ilyenkor hiba keletkezhetett. Ezt javítottuk.
* A KB (kivét bankszéfbõl) parancs folyadékra való kiadásakor képes volt a karakter többet kivenni a bankból, mint amennyi a nála lévõ tartókba fért, és a felesleg azonnal elveszett. Ezt javítottuk, most már csak annyit vesz ki a karakter (a paraméterként megadott nagyobb szám esetén is), amennyit el is tud rakni.


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.