TÚLÉLÕK FÖLDJEBetáplálva: 2001. máj. 30. 9h:34'
EZ A 350. JÁTÉKHETED, 248. FORDULÓD
351. játékheted kezdete: jún. 3.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #3728
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 7
Extra forduló: 17 |
SÁRKÁNYFOG KALANDJAI
2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 29. pontnál. Az idõ esemény nélkül
telt el.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+18 életerõ.)
Varázserõd regenerálódik. (+66 varázspont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)
* 1. KP: | VP spórolása: 50
|
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig).
[0 pontot használtál fel, van még 588.]
* 2. KP: | energia fejlesztése 2
|
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyûjtõbe ömlesztve tudati
energiáidat. [-2 TU.] A befejezéshez még 263 TU szükséges. [20 pontot használtál fel, van még 568.]
* 3. KP: | elmormolod a 224. varázslatot
|
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan érzed, hogy kezed erõvel telik meg. Egy
utolsó kézmozdulattal kisütöd az a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot
használtál fel, van még 568.]
* 4. KP: | t. energia kisütése: 213
|
Rendben, dalolni fogsz a csatákban. (-1 TU.) [0 pontot használtál fel, van még 568.]
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot
|
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan összegyûlik a szükséges varázsenergia.
Befejezted a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerõ). [-6 varázspont.] [5 pontot
használtál fel, van még 563.]
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot
|
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az erõ gyûlik, egyre csak gyûlik benned. Megidézted a gyógymógy
varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerõ). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 558.]
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot
|
Megfelelõ mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ismerõs meleg fut végig karjaidon. Megidézted a gyógymógy
varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerõ). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 553.]
lm 13 10 12 | mozogsz 13 10 12
|
Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [27. PONT.] Halk, zümmögõ hangot hallasz, amint rálépsz az
elõtted levõ kõlapra, majd a következõ pillanatban valami borzasztó szívóerõ tapad rád! Dermedten tapasztalod, hogy
mágikus energiaforrásaid kimerültek [-133 varázspont]. Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [26. PONT.] Nem rettenve meg
semmitõl, tovább suhansz. Egy vastag, gránitból készült ajtót pillantasz meg. Valami azt súgja, hogy az ajtót varázslat védi.
Lenyomod a kilincset: Könnyen nyílik. Nem hatástalanítottad a védõrúnát - a hatás nem marad el. Bummm! [-17 életpont].
Haladsz elõre. Kétségbeesetten tapasztalod, hogy a tájékozódást tovább bonyolítandó, egy keresztezõdéshez értél. [23.
PONT.] Távoli dübörgést hallasz, amikor egy furcsa alakú, kerek kõlapra helyezed a testsúlyodat. A következõ pillanatban
feltûnik az egész folyosót betöltõ, óriási kõgolyó! Rohansz, ahogy a lábad bírja. Szerencsédnek köszönhetõen csak 6
életpontot vesztettél. Az utolsó pillanatban ugrasz félre egy beugróba, a golyó melletted csapódik a folyosó végének! A
folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Egy keresztezõdéshez érkeztél. [20. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire
nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Egy keresztezõdéshez érkeztél. [17. PONT.] Haladsz
az ellenséges labirintusban. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [14. PONT.] Igen, elérted a lépcsõt, ami a
térképen is rajta van! Izgatottan felkapaszkodsz a felsõbb szintre. [13. PONT. --> 12. PONT.] Meg-meg torpanva, lábaidat
lassan, puhán egymás után rakva mész. Ellenõrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [8. PONT.] Továbbmész. Egy kemény
tölgybõl készült ajtó bukkan fel a sötétbõl. Elõvigyázatosan próbát teszel: Szerencsére nyitva van. Úgy lépsz be a kis
szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [10. PONT.] Egy kart látsz a falon. [már meghúztad]
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [8. PONT.] A
folyosó végén egy lefelé vezetõ lépcsõ van. Izgi! Lemászol rajta. [12. PONT. --> 13. PONT.] [55 pontot használtál fel, van
még 498.]
lm 28 29 30 | mozogsz 28 29 30
|
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre.
[14. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. A folyosót egy másik járat keresztezi. [17. PONT.] Mész tovább,
elõre. Egy keresztezõdéshez érkeztél. [20. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Kétségbeesetten tapasztalod, hogy a
tájékozódást tovább bonyolítandó, egy keresztezõdéshez értél. [23. PONT.] Távoli dübörgést hallasz, amikor egy furcsa
alakú, kerek kõlapra helyezed a testsúlyodat. A következõ pillanatban feltûnik az egész folyosót betöltõ, óriási kõgolyó!
Rohansz, ahogy a lábad bírja. Szerencsédnek köszönhetõen csak 5 életpontot vesztettél. Az utolsó pillanatban ugrasz félre
egy beugróba, a golyó melletted csapódik a folyosó végének! Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy
vastag, gránitból készült ajtóba ütközöl. Valami azt súgja, hogy az ajtót varázslat védi. Elõvigyázatosan próbát teszel:
Könnyen nyílik. A védõrúna kisül rád! Szörnyû fájdalmat érzel [-12 életpont]. Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár
egy õrposzt is lehetne. [26. PONT.] Egy kisebb, már-már kamraszerû helyiségbe érkeztél. [28. PONT.] Folytatod az utat.
Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [29. PONT.] Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan
is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[35 pontot használtál fel, van még 463.]
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 463.]
m 2 2 1 | mozogsz az 1. ponthoz
|
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem mûködik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem
mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 463.]
be 602 | bemész a 602. épületbe
|
Ezt a parancsot épületben nem használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 463.]
v 19 | elmormolod a 19. varázslatot
|
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 10 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy.
[0 pontot használtál fel, van még 463.]
m 6 6 6 | mozogsz a 6. ponthoz
|
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem mûködik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem
mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 463.]
m 6 6 6 | mozogsz a 6. ponthoz
|
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem mûködik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem
mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 463.]
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem mûködik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem
mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 463.]
szk 156 | keresed a 156. szörnyet
|
Szörnyet keresni csak a szabadban lehet. [0 pontot használtál fel, van még 463.]
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat
|
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 463.]
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat
|
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késõ. [5 pontot használtál fel,
van még 458.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz /
élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
|
Hosszú idõt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Már csak egész keveset kell gyakorolnod,
hogy az egészséged észrevehetõen fejlõdjön. [Még 23 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 418.]
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
|
Hosszú idõt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Ah! Micsoda eredménye volt a
gyakorlásnak! (+1 egészség.) [40 pontot használtál fel, van még 378.]
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
|
Hosszú idõt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az
egészséged érezhetõen megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 338.]
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
|
Légzõgyakorlatokat, a szervezetet megedzõ tornagyakorlatokat végzel. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy
az egészséged érezhetõen megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 298.]
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
|
Sian-no-csung, az õsi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedzõ gyakorlatokba kezdesz. Még elég sok
gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnõjön. [40 pontot használtál fel, van még 258.]
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
|
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Már csak egész keveset kell gyakorolnod,
hogy az egészséged komolyan megnõjön. [Még 113 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 218.]
tf 4 18 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 18 pontért
|
Hosszú idõt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Már csak egész keveset kell gyakorolnod,
hogy az egészséged észrevehetõen fejlõdjön. [Még 95 TVP-t kell elköltened.] [18 pontot használtál fel, van még 200.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Méreg fejti ki gyilkos hatását a
szervezetedben (-20 életerõ). Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborhelyet
keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Elmúlt az a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 389 pontot. A következõ
körben tehát 589 pontot költhetsz el.
KARAKTERLAPOD
Sárkányfog, egy barna, hosszú hajú, szürke szemû, kecskeszakállas kobudera férfi vagy. Bõröd teljesen fehér! Tharr
eljövendõ papja vagy. A Kerekkorsó Rendje (#9136) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 248. fordulód.
erõ : | 32 |
iq : | 30 |
ügyesség : | 32 |
egészség : | 28 |
szerencse: | 30 |
tudatpont: | 14/ 1 |
| |
|
szint : | 19 |
támadás : | 22 |
védekezés: | 30 |
életpont : | 283/203 |
varázspt : | 445/ 0 |
| |
| |
|
merészség: | 10/ 1 |
agresszió: | 3 |
menekülés: | 20 % |
jellem: | semleges |
pénz : | 240 arany |
| |
| |
|
magasság: | 151 cm |
testsúly: | 46 kg |
életkor: | 30 év |
tul.pont: | 1 |
kép.pont: | 10 |
EFejl: | 34 TU |
| |
|
Eddig összesen 1060 szörnyet öltél meg. Ebben a fordulóban 0 TP-t kaptál. Jelenleg 433660 TP-d van. A következõ szinthez
még 16340 TP szükséges. Trófeáid: óriásféreg, borzalmas varkaudar, quwarg nagymester. A quwarg rajzásban leölt
quwargjaid: 12 harcos, 4 királynõ, 12 élõholt, 5 vadász, 2 nagymester. A 242. fordulódban 17 arany került a bankszámládra.
18 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
Harci ismeretek (szint)
ökölvívás: 21/26 szúrófegyverek: 23/06 vágófegyverek: 12/81 ütõfegyverek: 8/35
lõfegyverek: 23/20 dobófegyverek: 5/47
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
Egyéb ismeretek (szint)
rejtõzködés: 17/96 nyomkövetés: 60/79 mászás: 5/70 csapdakészítés: 10/58
csapdaészlelés: 3/50 gyógyítás: 68/81 titkosírás: 7/50 felderítés: 11/16
szörnyidomítás: 4/12 teológia: 17/54 taumaturgia: 23/85 szerencsejáték: 4/02
harcmûvészetek: 9/00 zene: 37/00 szörnyismeret: 21/88 zárnyitás: 1/10
vadászat: 17/32 bányászat: 10/38 dalolás: 18/34
Feltételes parancsok
DX 8; *készítesz 36. tárgyat (max. 3 db-ot); *készítesz 29. tárgyat (max. 3 db-ot);
készítesz 42. tárgyat; kutatsz max. 120 pontért;
gyógyítasz 60 % életerõ alatt, 40 pontért; *készítesz 6. tárgyat (max. 2 db-ot);
*készítesz 209. tárgyat (max. 2 db-ot); ásol max. 40 pontért;
*készítesz 92. tárgyat (max. 1 db-ot); *készítesz 18. tárgyat (max. 1 db-ot);
*készítesz 19. tárgyat (max. 30 db-ot); *készítesz 119. tárgyat (max. 10 db-ot);
mászol max. 80 pontért; *készítesz 22. tárgyat (max. 60 db-ot);
*készítesz 43. tárgyat (max. 15 db-ot); maradék tvp-dbõl 4. tulajdonságodat TF-eled;
Felt. támadás: *166; 234; *96; *154; *177; *254;
Barátságosság: 9107. KT; 104; 158; 248; semleges jellemûek; jó jellemûek;
Varázslataid (#sorszám, *hány pontba kerül)
vámpirizáció (#1 *8) gyógymógy (#5 *6) áldomás (#6 *5)
erõpajzs I (#12 *6) hadiszerencse I (#13 *4) méregsemlegesítés (#14 *10)
vak õrület (#18 *3) kitartó ló (#19 *10) korgó gyomor, huss (#21 *3)
hadiszerencse II (#24 *6) tündérfény (#25 *1) tulajdonságpajzs (#26 *16)
csupasz izom (#28 *10) energiatüskék (#29 *5) tüskepajzs (#30 *4)
jégcsóva (#41 *15) villámcsapás (#50 *18) óriáserõ (#53 *24)
puha ütés (#60 *18) erõpajzs II (#63 *24) fürgülés (#92 *22)
városi teleport (#96 *50) szopókõirtás (#174 *10) a munka gyümölcse (#224 *10)
Jelenleg rajtad levõ aktív varázslatok
vámpirizáció áldomás
Feltételes varázslat-használat: 20. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslat lista (var. szám) : 41 29 50
Feltételes támadó/védekezõ varázslat használat:
Mit 50
Kire 123
Isteni küldetéseid
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre.
A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] 2.) Követõim
a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az
imádkozás pillanatában pontosan 238 TVP áll rendelkezésedre! 3.) Pusztítsd el egy másik
isten oltárát!
Tárgyaid (*-gal jelöltek bekészítve, zárójelben tárgy sorszáma)
Páncélok és pajzsok
1 mászókarom (#78) 1*fekete bõrcsizma (#247) $1*tankány karom (#237)
1*gromak páncél (#270) 1 sárga erõöv (#276) 1*bíbor erõöv (#291)
Fegyverek és lövedékek
1*vashegyû lándzsa (#182) 1*hosszú íj (#111) 1 parittya (#18)
1 fúvócsõ (#20) 2 kõkés (#6) 60 tüske (#22)
1 ezüstshuriken (#327) 1 göcsörtös bunkó (#123) $3*orgyilkos tõr (#225)
32 kerek kõ (#19) 2 csontkés (#11)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1*két kard szimbólum (#144) $1*ezüst gyûrû (#180) 1 obszidián karkötõ (#229)
1*ezüst papi karkötõ (#308) 1*Eldaran karkötõje (#373) $1*borostyán függõ (#162)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
2 deus ex machina (#1) 1 távcsõ (#42) 2 bronzkulcs (#76)
2 ásó (#34) 1+nyílcsapda (#243) 6 fáklya (#36)
20 kaja (#2) 1 aranytû (#272) 2 nagy vaskulcs (#186)
1 zárnyitó készlet (#39) 1 csontkulcs (#74) 2 vaskulcs (#183)
2 ezüst kulcs (#184) 2 rézkulcs (#75) 1 szeksztáns (#32)
2 nagy bronzkulcs (#185) 1 furulya (#233) 1 dorony duda (#235)
1 kötél (#92)
Löttyök és porok, tartóstul
2 kavadu iszák (#25) [ bennük 6 csepp gyenge méreg (#26) ]
1 vizestömlõ (#3) [ üres ]
1 aranyló ugarhéj (#100) [ üres ]
4 uzbány csõr (#169) [ üres ]
2 huhogó bibe (#332) [ üres ]
4 sullár hólyag (#168) [ bennük $1 csepp spiritusz (#170) ]
3 zöld üveg (#82) [ bennük 7 csepp ragasztó (#83) ]
4 fûszertartó (#210) [ bennük 2 csepp sáfránypor (#211) ]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
6+fõnixtoll (#563) 2 kazmár gyökér (#205) 1 xirnox szív (#213)
2 fekete gyöngy (#99) $2 óndarab (#85) 26 drótszõr (#37)
1 vasérc (#152) 11 sallank karom (#128) 2 purifikátor háj (#269)
3 kõszem (#304) 2 szuperkötél (#209) 9 pirkit (#153)
20 gyöngymangó (#135) 9 púderkõ (#119) 2 galachmit (#310)
3 smirglilevél (#29) 1 móri gyümölcs (#116) 1 mocsári penke (#148)
3 kaktusztüske (#114) 1 dorony tüdõ (#212) 7 tükör (#43)
1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 mutáns csont (#331) 4 rézdarab (#70)
3 ramit kõ (#226)
Összsúly: 65.23 kg megterheltség: 88 %
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
E körben tett lépéseid térképe
© Beholder Kft. 1992-1999.
Ha a játékkal bármilyen gondod van a következô címre írj: tf@beholder.hu!
Ha az e-mailes UL ill. fordulo küldéssel van gondod: beholder@beholder.hu!
Soha NE küld vissza az e-mailben kapott fordulódat!! Elég a karakterszámot, és a fordulószámot megírni!!
Ha mégis megteszed, az az e-mailes játéklehetôséged elveszítését jelentheti!!!!!
Aki észrevesz egy hibát, és szeretné, ha azt javítanánk a fordulójában, az a következõkre legyen szíves fokozottan ügyelni:
1) A levelet azzal kezdje, hogy megírja KARAKTERSZÁMÁT, FORDULÓSZÁMÁT és SZÁMLASZÁMÁT.
2) Írja le - minél tömörebben - a jelenséget, a hibát. Ezt tegye meg MINDEN alkalommal, mikor errõl levelezünk, utalva az addig megbeszéltekre.
3) NE LÉPJEN addig, míg nem kap tõlünk visszajelzést.
AKI MÉGIS LÉP, az a továbbiakban ÖNKÉNT LEMOND mindenfajta JAVÍTÁSRÓL, és elfogadja a hiba miatt módosult képességek korábbi forduló alapján történõ visszaírását. Természetesen ez nem jelenti azt, hogy ha úgy gondoljuk, ne javítanánk.
Segítségeteket elõre is köszönjük!
Az utóbbi idôben rendkívül sok probléma volt a drotpostagalamb nevû remek
ingyenes e-mail szolgáltatóval. Ezért nagyon szépen kérek mindenkit, hogy keressen
egy valóban megbízhatóan mûködô szolgáltatót, hiszen nektek is, nekünk is jobb, ha a
kiküldött e-mailek már az elsô alkalommal hibátlanul megérkeznek. A drótposta több féle címet is kínál pl. dpg.hu, drotposta.hu, aramszu.net, stb.
Ismételten kérek mindenkit, hogy ha bármi problémád van akármelyik játékkal kapcsolatban, akkor az errôl szóló e-mail fejlécében feltétlenül tüntesd fel azt, hogy melyik játékról is van szó!!!!!!! Arra is szeretnék mindenkit megkérni, hogy a probléma taglalása mellett arra is szánjon idôt, hogy az olyan mellékesnek tünô adatokat, mint karakterszám, fordulószám, számlaszám ne felejtse ki a levélbôl. (Ha nem tudod kitalálni, hogy az adott probléma kezeléséhez milyen adatokra van szükség, inkább többfélét adj meg, mint hogy pont a szükséges hiányozzon!)
Ezúton szertnék mindenkit tájékoztatni, hogy karakterátadás e-mailben továbbra sem lehetséges!
Kérek mindenkit, hogy mielôtt UL javítás, AK stb. miatt reklamál, legalább egyszer olvassa el a fordulo végén található tájékoztatót. Maci
Elküldött UL javítása
A már elküldött UL javítására korlátozott lehetôség van.
Ha elrontottad az UL-t, akkor minnél hamarabb küldd el mégegyszer. Ügyelj rá, hogy a forulószáma
feltétlenül ugyanaz legyen, mint az eredeti UL-é volt. Az UL-ek letöltése után a konvertáló
program a késöbb érkezett UL-t, javításként értékeli, és ezt fogja betáplálni az eredetileg küldött UL helyett.
(Figyelem: ilyenkor az eredetileg küldött UL-re is UL OK jelzést fogsz kapni!)
Szükség esetén több javítást is küldhetsz, az utolsó UL-bôl lesz a forduló.
Ha egy e-mailben több UL-t is küldtél, akkor a javítás során elég csak a hibás UL-t elküldened,
az UL-ek abban a sorrendben lesznek betáplálva, ahogy az eredeti e-mailben voltak. (Természetesen figyelembe véve a fenteb leírt korlátozásokat.)
Figyelem! Ez a javítás csak akkor mûködik, ha a hibás UL még nem került letöltésre!!
Ha már letöltöttük, akkor a javító UL hibás forulószám jelzéssel visszamegy.
Az UL-ek letöltése reggel 9-10 között délután 2-4 között történik általában.
(Esetenként ettôl eltérô idôpont is elôfordulhat.)
Ha M$ IE-t használsz UL küldésre, és javítani akarod az UL-t, akkor esetenként komoly
problémáid lehetnek, mert az M$ IE által küldött UL-ek fejlécébôl rendszeresen hiányzik a dátum mezô.
Emiatt elôfordulhat, hogy az UL-ek sorrendje felcserélôdik, és nem a javító UL kerül táplálásra.
Ha biztosra akarsz menni, akkor NE használj Explorert, mert emiatt nem áll módunkban a fordulódat újra táplálni!
Többeknek problémája volt az UL-javítással. Tehát UL-t javítani csak bizonyos esetekben lehet.
A javítás feltétele, hogy az új UL még az elôtt megérkezzen, hogy a régit LETÖLTÖTTÜK.
(Naponta általában kétszer van letöltés: reggel 9 körül, és du. 3 körül.)
Tehát ha a reggel 8-kor elküldött UL javítását du. 2-kor küldöd, akkor az már nem lesz javítás csak egy Hibás UL.
Abban a speciális esetben ha pl. nincs zsetonod, vagy még nem léphetsz, a késôbb (esetleg másnap, harmadnap) küldött UL-re is UL OK üzenetet fogsz kapni (itt most nem részletezett technikai okokból),
DE ILYENKOR IS AZ ELÔSZÖR KÜLDÖTT UL KERÜL TÁPLÁLÁSRA! Tehát egy már elküldött UL-t a letöltése után akkor sem lehet javítani, ha az valamilyen okból még nem lett betáplálva!
Ha megváltozott az e-mail címed akkor azt feltétlenül jelezd nekünk a beholder@beholder.hu címen.
(A SZÁMLASZÁMODAT is írd meg!!). Amikor az új címet beírtuk, akkor kapsz egy visszajelzést. CSAK ezután küldj új UL-t!
Figyelem!
A térkép megtekintéséhez szükséges
class és képek letölthetôek a Beholder Kft home page-érôl.
Ha nincs www hozzáférésed, akkor jelezd (beholder@beholder.hu) és elküldjük e-mailben.
A java class mellett találhatsz egy dos-os progit is, amely segítségével elô tudod állítani a térképet gif formátumban.
Mostantól (97.08.19) megadhatod az un. állandó netkódodat, és így nem kell minden UL-en feltüntetni a netes kérést.
A netkód a számlán lévô összes karakterre vonatkozik. Az állandó netkód megadásához a számlaszámodra és magára a kódra
(u,b,u+,b+) van szükség. További részletek a Beholder Home Page-en.
Az Alanori Krónika megrendelése:
Ezentúl minden hónapban megjelenéskor megkaphatod
a Krónikát. A dolgod mindössze annyi, hogy a beholder@beholder.hu címre irsz egy e-mailt
amiben megrendeled az újságot, és megírod a számlaszámodat.
Az újsággal együtt automatikusan elküldjük a számlán lévô összes karakter üzeneteit is!
Az AK ára így 20 zseton. (Ez tartalmazza a postázás költségeit is.)
Ha késöbb le akarod mondani a megrendelést, feltétlenül jelezd, hogy a nem a hagyományos, hanem a netes elôfizetésrôl van szó (azaz a Krónikát nem a fordulóddal, hanem külön kaptad)!
Ha a fordulód fejlécében szerepel az Üzeneted jött felirat, akkor mentális üzenete
érkezett a karakterednek. Az üzenetet a karaktered legközelebbi hagyományos fordulójával
postázzuk. (Addig azonban minden e-mailes fordulódban meg fog jelenni az üzenet.)
Lehetôséged van azt kérni, hogy az üzeneteket külön postázzuk számodra, ez azonban 5 zsetonba kerül.
Azt is kérheted, hogy az üzeneteidet egy másik karaktered hagyományos
fordulójával postázzuk. (Ezt természetesen nem kerül zsetonba.)
|