Karakterszám: |
7058 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
238 |
Játékhét: |
342 |
E forduló ára: |
49 zs. |
Maradék zseton: |
4670 |
Forduló típusa: |
levél, email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2008. ápr. 17. 15h:05' |
A következõ
fordulód táplálható: 2008. ápr. 18. |
|
MALIOR AZ ÉJBEN KACAGÓ KALANDJAI
Pihenésed alatt a következõ történt:
2008. 4.10. A játékvezetõ a beküldött AK-s kupon alapján beírt neked egy
Krónikát.
**
6. NAP ** Felkeresi barlangodat
Jordi, egy átható tekintetû, megfontolt
férfi. [aura: rugalmasság: 10.] A Tisztogatók klánjának takarító rangú
tagja. A Második Hullám szövetségbe tartozik. Tárgyai: az egyensúly gyûrûje,
a kalmár nyaklánca, vándorcsizma, a mágia karikaszimbóluma, a Tél aranylánca,
kék gömb, a tárgyalás gyûrûje, ozin fülkarika, Rogan karkötõje, Enyészmester,
a mágia nyílpuskája, a sün utazóköpenye, Vlagyimir gyûrûje, szárnyas sisak,
a regenerálódás sárgaréz nyaklánca. Sértetlen, tehát a csapdádat elkerülte.
Megremegnek a hegyek, ahogy kezdetét veszi az összecsapás.
*** 1. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy gránitbõrt. (-9
vp.) Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy óriáserõ. Végtagjaid
megerõsödnek (+7 méretükre). (-3 vp.) A nekropoid elõhív egy sorvasztás
varázslatot. Jordit védi rezisztanciája. Jordi közelebb jön, hogy támadhasson.
Jordi téged támad. Kitátja száját, és beborít jeges leheletével!
(22 ép-t
sebzõdtél). Nehezen bírod a szagát.
(-9 ép.) Regenerálsz (+8 ép)
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a nekropoid létrehoz egy életszívás
varázslatot. Jordi
17 ép-t sebzõdik. Gyógyítja a nekropoidot (+4 ép). Támadod
Jordit. Odaütsz jobb mancsoddal.
(53 ép-t sebeztél). Roncsoltál. A fogaiddal
támadsz. Nem találtál. Megeresztesz egy jól irányzott rúgást bal lábaddal.
(52 ép-t sebeztél). Jordi összerogy. Regenerálsz (+8 ép)
[A csatában összesen 105 sebzést okoztál, és 31 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a nekropoid: 17/0.] Ezt
a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+2%). Az energiagyûjtõ elszívott ebbõl 0% lélekenergiát. Szolgáidnak 9%
jut. Jordi meghajol elõtted, majd elhagyja a barlangodat.
**
6. NAP ** Nem átall háborgatni
Lord Vicces Don, egy erõs testalkatú,
hosszú, szõke hajú, kék szemû férfi. [aura: gyógynövények: 6.] A Tisztogatók
klánjának tisztogató rangú tagja. Felszerelése: a szakács üstje, a jég
bõr mellvértje, ezüstmedál, az egyensúly gyûrûje, szivárvány karkötõ, a
háború köve, Végzetpenge, a jég vándorcsizmája, arany lárvaköpeny, az Érzés
Gyûrûje, a Tél aranylánca, a jég díszes fejpántja, Rogan karkötõje, ében
nyílpuska, ozin fülkarika, a jég karikaszimbóluma, szerencsekõ. Már amikor
belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Belépés után üdvözöl: "Nálad rútabbat el sem tudok képzelni!" Ezt kiáltod
vissza: "Te gusztustalan csúszómászó!" Így szól hozzád: "Nagyobb a rendetlenség
a barlangodban, mint egy torzszülött odúban." Nem késel a válasszal: "Olyan
csúnya vagy, hogy alig látszik mellette a borzalmas kancsalságod." A következõt
mondja neked: "A következõ héten a legnagyobb vadászzsákmányod egy pár
éhezõ csótány legyen." Rögtön visszavágsz: "Annyiban különbözöl a legtöbb
galetkitõl, hogy neked az izom helyén is háj van, te kövér malac." Jól
odamondtál neki! Lord Vicces Don csak hápog. Ez az, nyertél! Ellenfeled
alig észrevehetõen bólint. (+7% lélekenergia.)
**
7. NAP ** Felkeresi barlangodat
Lord Vicces Don, egy erõs testalkatú,
hosszú, szõke hajú, kék szemû férfi. [aura: 16-os méretû 13-as szintû bal
karom.] A Tisztogatók klánjának tisztogató rangú tagja. Végignézed a felszerelését:
a szakács üstje, a jég bõr mellvértje, ezüstmedál, az egyensúly gyûrûje,
szivárvány karkötõ, a háború köve, Végzetpenge, a jég vándorcsizmája, arany
lárvaköpeny, az Érzés Gyûrûje, a Tél aranylánca, a jég díszes fejpántja,
Rogan karkötõje, ében nyílpuska, ozin fülkarika, a jég karikaszimbóluma,
szerencsekõ. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz
van kedve.
Elsõ mondata: "Bûzödet csak a csúfságod múlja felül!" Ezt kiáltod vissza:
"Te szerencsétlen orgling fattyú!" Így szól hozzád: "Te idétlen torzszülött-karikatúra!"
Ezt kiáltod vissza: "Úgy nézel ki, mint aki egyszerre kapta el az összes
ismert betegséget." A következõt mondja neked: "A förtelmes bûzödet még
egy sárban fetrengõ görényteknõc is megirigyelné." Ezt kiáltod vissza:
"Azt hallottam, hogy sok torzszülöttet a belõled sugárzó butasággal bénítottál
meg." Lord Vicces Don nagy levegõt vesz, de csak nyögdösni tud kétségbeesésében.
Micsoda fényes gyõzelmet arattál! Lord Vicces Don dühös pillantást vet
rád. (+7% lélekenergia.)
**
7. NAP ** Felkeresi barlangodat
Krol Rahn, egy rövid, fekete hajú, zöld
szemû, magas, vézna férfi. A Mágusok klánjának varázslathasználó rangú
tagja. A következõket látod nála: a pontosság zöld köntöse, szivárvány
karkötõ, díszes villámöv, az egyensúly gyûrûje, suhanó csizma, Trollagyar,
Rogan karkötõje, ozin fülkarika, a villám ezüst nyaklánca, a villám halotti
maszkja, a regenerálódás láncinge, a mágia smaragdja. Kedvesen köszönt,
és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Nagyon megörülsz a vendégnek, hiszen végre lesz alkalmad híreket cserélni,
meg persze egy jóízût enni! Krol Rahn elõcsomagolja az általa hozott elemózsiát,
és amit te is hozzáraksz, azzal együtt már nyugodtan nevezhetõ igazi lakomának!
Falatozni kezdtek. Rengeteg érdekes témáról esik szó evés közben: a pszionikáról,
a torzszülöttekrõl, az Akadémia titkairól, a fajotok múltjáról beszéltek,
még az Ellenségrõl is esik szó. A hosszú parti végül véget ér. Krol Rahn
megköszöni a vendéglátást, és hazaindul. (+10% jóllakottság) A beszélgetés
alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod, mi az az ezüst tárgyformázó.
[ld. enc.]
Kissé már éhezel, ezért csak 123 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy
leghíresebb galetkije
Lord Khalel, egy magas, halványkék bõrû, legyõzhetetlennek
tûnõ, jeges pillantású férfi. (hírneve 32000.) A te szinteden a legnevesebb
Csáth Géza, egy õsz hajú, sápadt, enervált, ködös tekintetû férfi. (hírneve
7084.)
Tudomást szerzel a Hegy más részeiben történt dolgokról is:
*ápr. 2.* Morq Fan Gor elsõként ért el 98-as regeneráció tulajdonságot
a Hegy lakói közül!
*ápr. 3.* Pannonica mellé szegõdött egy óriás rák.
*ápr. 4.* Jose D'Brison Barot kis híján megölte egy orgling kártevõ.
*ápr.
9.* Pannonica szolgálatába állt egy gyászoló mourg.
*ápr. 9.* Ambassadar
és Zorander, a mágus megküzdöttek egymással, és Ambassadar gyõzött.
*ápr.
9.* Jose D'Brison Barot majdnem felfalta egy vörös krazit.
*ápr. 10.*
A Káoszdemokrata szövetség fényes gyõzelmet aratott Kronosz felett!
*ápr.
11.* Rent kis híján megölte egy Dyansys, a halálmester.
*ápr. 14.* Arhippa
Perttunen és Aranyszemû Reglinde pszi párbajt vívtak. Arhippa Perttunen
került ki gyõztesen.
*ápr. 15.* Jose D'Brison Barot majdnem felfalta egy
sünpók.
Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik:
+1 szint óriáserõ varázslat; [0
TVP-t használtál fel, maradt még 713.]
Elmész salátát és gombát szedni. Meredek falakon kapaszkodsz fel, hogy a
legfinomabb falatokhoz hozzájuss. Üdítõ ez a vegetáriánus koszt! (+80%
jóllakottság.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 693.]
Nincs egyetlen szolgád sem, akinek a jóllakottsága 150% alatt lenne, és
etetni lehet. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 693.]
v 146 13 5 |
146. varázslat elmondása |
Magadban motyogva, létrehozol egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid megmutatják
a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 690.]
v 146 16 2 |
146. varázslat elmondása |
Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy kontakt.õseiddelt.
Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 687.]
var 16 3 |
16. varázslatra 3 képességpont |
Elköltesz 3 képességpontot tûzpajzs varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak
köszönhetõen tûzpajzs varázslatod ereje 4. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 687.]
var 157 10 |
157. varázslatra 10 képességpont |
Elköltesz 10 képességpontot láthatatlanság varázslatod erejének növelésére.
A gyakorlásnak köszönhetõen láthatatlanság varázslatod ereje 6. szintre
nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 687.]
ht 0 0 0 0 110 |
harci program törlése |
1 harci program sor törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 687.]
hp 4 13 15 80 110 |
harci program |
A következõ sor került a harci programodba: jégcsóva t.var. ha ellenfeled
#80. Prioritás: 110.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 687.]
ee 20937 25151 17 51 10194 |
sok-sok eladás |
Felkeresed a szint vegyesboltját. Megnézed, hogy mi kapható, és kb. mennyiért:
kemény bõrpáncél (#3) 30 ap, törpe pikkelyvért (#4) 37 ap, kés (#5) 1 ap,
fogazott tõr (#6) 3 ap, bõrpáncél (#9) 15 ap, kerek kõ (#11) 1 ap, harci
fejsze (#12) 15 ap, sziklarepesz (#13) 4 ap, üvegcse (#14) 3 ap, bolhedor
szárny (#15) 7 ap, kõbalta (#18) 4 ap, mandolin (#19) 60 ap, kötél (#128)
15 ap, díszes rézkulcs (#129) 7 ap, rozsdás kard (#131) 9 ap, ében tündekard
(#132) 30 ap, ében nyílpuska (#133) 45 ap, ében láncing (#134) 60 ap, díszes
fejék (#135) 15 ap, khaldoran öv (#137) 45 ap, üvegszimbólum (#138) 22
ap, a halál fekete íja (#140) 300 ap, lant (#166) 120 ap, furulya (#167)
120 ap, pókcsatos öv (#173) 60 ap, pikkelypáncél (#223) 45 ap, törpe balta
(#224) 6 ap, lelakatolt ládikó (#310) 450 ap, vas lemezpáncél (#1001) 129
ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 192 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 57 ap,
könnyû láncing (#1031) 106 ap, bíbor láncing (#1032) 162 ap, kerek pajzs
(#1061) 34 ap, vassisak (#1076) 34 ap, szárnyas sisak (#1077) 72 ap, halotti
maszk (#1091) 21 ap, csontmaszk (#1092) 57 ap, díszes fejpánt (#1106) 21
ap, ezüst fejpánt (#1107) 57 ap, vándorcsizma (#1121) 21 ap, fekete csizma
(#1122) 57 ap, utazóköpeny (#1136) 18 ap, kék köpeny (#1137) 52 ap, díszes
köpeny (#1138) 108 ap, zöld köntös (#1151) 21 ap, átlátszó köntös (#1152)
57 ap, könnyû íj (#1271) 34 ap, hosszú íj (#1272) 72 ap, kõrisfa íj (#1273)
133 ap, csonttõr (#1301) 21 ap, rövid tõr (#1302) 57 ap, vívótõr (#1303)
115 ap, görbekard (#1316) 34 ap, hosszúkard (#1317) 72 ap, barbár lándzsa
(#1331) 34 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 72 ap, az erõ csonttõre (#1751)
167 ap, az ügyesség csepp fülbevalója (#2606) 163 ap, a gladiátor könnyû
nyílpuskája (#6236) 252 ap, a kobra kõamulettje (#7496) 216 ap, a gólem
csillogó fejpántja (#8308) 514 ap, az óriás barbár lándzsája (#8981) 228
ap, a tolvaj könnyû pikkelyvértje (#9116) 252 ap, a mágus fekete csizmája
(#10122) 336 ap, a tudós sárgaréz nyaklánca (#11531) 223 ap, a szívósság
vassisakja (#14576) 228 ap, a szívósság ezüst nyaklánca (#14682) 345 ap,
a szívósság kõamulettje (#14696) 216 ap, a szellemek halotti maszkja (#15041)
216 ap, a szellemek csepp fülbevalója (#15206) 212 ap, a szellemek görbekardja
(#15266) 228 ap, a sas ezüst fejpántja (#15957) 336 ap, a sas csontamulettje
(#16047) 336 ap, az elefánt zöld köntöse (#16451) 216 ap, a bérmágus könnyû
nyílpuskája (#17486) 252 ap, a bölcsesség könnyû láncinge (#17681) 300
ap, a bölcsesség csatos öve (#17816) 212 ap, az energia sárgaréz nyaklánca
(#18731) 223 ap, a sebezhetetlenség karikaszimbóluma (#19661) 223 ap, a
ragadozó szárnyas sisakja (#19977) 351 ap, a túlélés márványgyûrûje (#21476)
216 ap, a tökéletesség vándorcsizmája (#21821) 313 ap, a tökéletesség háromszögszimbóluma
(#21912) 401 ap, a tûz fogazott kardja (#22468) 99 ap, a jég márványgyûrûje
(#22826) 118 ap, az enyészet vassisakja (#23126) 131 ap, az enyészet sárga
öve (#23217) 219 ap, a villám csontmaszkja (#23592) 225 ap, a villám csepp
fülbevalója (#23756) 115 ap, a méreg könnyû láncinge (#23981) 203 ap, a
méreg görbekardja (#24266) 131 ap, a szalamandra vándorcsizmája (#25871)
118 ap, a szalamandra karikaszimbóluma (#25961) 126 ap, a szalamandra könnyû
nyílpuskája (#26036) 154 ap, a sav kerek pajzsa (#26711) 131 ap, a sav
karikaszimbóluma (#26861) 126 ap, a sav ezüst fülbevalója (#26907) 219
ap, a sav hosszúkardja (#26967) 239 ap, a légzés vándorcsizmája (#27671)
118 ap, a légzés csontamulettje (#27747) 225 ap, az angyalok átlátszó köntöse
(#28152) 225 ap, az angyalok sárgaréz nyaklánca (#28181) 126 ap, az angyalok
könnyû íja (#28271) 131 ap, az ellenállás csatos öve (#28616) 115 ap, a
sólyom csepp fülbevalója (#29606) 115 ap. Eladod a gyõzelem kék köpenyét
139 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 7 hamis arany lapul!
Eladod a sün csonttõrét 50 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 2 hamis
arany lapul!
Eladsz 16 õsi relikviát 473 aranyért. Eladsz 3 méregellenállás italát 21
aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 1 hamis arany lapul!
Eladod a káosz furcsa nyakláncát 75 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt
3 hamis arany lapul!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 682.]
az 14229 |
tárgy azonosítása |
Beazonosítással próbálkozol.
A káosz szikrázó öve: értéke 336 arany. A következõ
képességeket azonosítod: +8 méret, +4 jéglehelet, +5 imm.mérg.gázra.
[2 TVP-t használtál fel, maradt még 680.]
mak 2 |
2. makró definiálása/hívása |
t 70 40 |
70. szakértelem tanulása 40 TVP-ért |
Visszamész a barlangodba. Kezedet magad elé nyújtasz, és hosszasan koncentrálsz.
Lassan érzed, hogy a mana áramlani kezd a földbõl, de ekkor a kezedet visszahúzod.
Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik:
+1 idézés; [40 TVP-t használtál
fel, maradt még 640.]
bsz |
belépés szövetségi barlangba |
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Mielõtt bármi máshoz kezdenél, jót lakmározol az élelmiszerraktárban. (+7%
jóllakottság.) Itt az ideje egy kis sportnak! A katonai gyakorlópályán
edzel egy darabig. (+10% támadás, +4 lehelet kör végéig.)
Megvizsgálod a szövetség kincseskamrájában levõ varázstárgyakat: Kronosz
kristálya (#703), Kronosz kristálya (#703), Kronosz kristálya (#703), Kronosz
kristálya (#703), Kronosz kristálya (#703), Kronosz kristálya (#703).
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 637.]
be 14 |
meglátogatod a 14. épületet |
Ellátogatsz a Tisztogatók Klánjának épületébe.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 632.]
vv 154 176 261 |
több varázslat elmondása |
[V 154 0 0:] Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy kisebb erõpajzs.
(+6% védekezés.) (-6 vp.)
[V 176 0 0:] Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy szélpajzsot. (-60
vp.)
[V 261 0 0:] Ellõsz egy szörnyismeret varázslatot. (-19 vp.)
(Feltételes idézés 1 alkalommal:) Tenyeredet a föld felé fordítod, lehunyod
szemed, és koncentrálni kezdesz. Már árad is a mana! (+50 varázspont.)
[28 TVP-t használtál fel, maradt még 604.]
Kinyújtózol, majd vidáman fütyörészve kilépsz a barlang ajtaján. Különösebb
cél nélkül kóvályogsz a barlangok között, kihívást keresve. Egy furcsa
dolgot pillantasz meg: egy hatalmas méretû, rák alakú kõszobor (esetleg
kõvéváltoztatott óriásrák?), amelynek aljából egy lépcsõ vezet a bejárathoz.
Semmi kétség, ez egy bizarr - és talán mágikus - lakóépület!
(334. kaland,
összköltsége 35 TVP.) Pillanatnyi habozás után határozott léptekkel indulsz
az egyik nyílás felé. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat
mulattatni.
A barlang lakója
Jordi, egy átható tekintetû, megfontolt férfi. [aura: 6-os
méretû 6-os szintû jobb csáp.] A Tisztogatók klánjának takarító rangú tagja.
A Második Hullám szövetségbe tartozik. Tárgyai: az egyensúly gyûrûje, a
kalmár nyaklánca, vándorcsizma, a mágia karikaszimbóluma, a Tél aranylánca,
kék gömb, a tárgyalás gyûrûje, ozin fülkarika, Rogan karkötõje, Enyészmester,
a mágia nyílpuskája, a sün utazóköpenye, Vlagyimir gyûrûje, szárnyas sisak,
a regenerálódás sárgaréz nyaklánca. Elsõ mondatod: "Szottyadjon össze a
hátizsákod!" Azonnal visszavág: "Te címeres ökör!" Nem habozol, máris mondod:
"A szagod mellett parfümnek lehetne használni a száznapos tojást." Õ rögvest
kontrázik: "Hogy esnél hasra a saját csámpás lábadban!" Jól odamondasz
neki: "A hátralevõ életedet egy púpos moladdal kelljen leélned, te nyöszörgõ
béka!" Átkoddal fájó pontot érintettél, mert Jordi csak tátog válasz helyett.
Ez az, nyertél! Ellenfeled alig észrevehetõen bólint. (+34% lélekenergia.)
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 604.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
h 168 47 |
168. tárgy használata |
Ellátogatsz a palota elõtti térségre, ahol ilyenkor mindig sok galetki kóborol.
Leraksz magad elé egy üres edényt, remélve, hogy produkciódat honorálni
fogja a hálás közönség. Elõveszed a molitár dobot, és játszani kezdesz
rajta. A galetki nép nemzeti indulóját adod elõ. Kicsit elcsépelt, de a
hallgatókban felébreszti a nemzeti öntudatot, ezért biztos sikerre számíthatsz
vele. Mûsorodat a közönség kitörõ lelkesedéssel fogadja. Elismerõ füttyentések
és tapsvihar követeli a ráadást. És persze potyog a pénz! (+159 arany.)
Hihetetlen, mennyire felüdített téged is az elõadás! (+1 max. varázspont,
+1 hõsiesség pont.) A pénz mellett találsz egy az elefánt övét, kedves
ajándék egy galetkitõl.
[47 TVP-t használtál fel, maradt még 557.]
ftk 1 |
felszíni tárgy kutatása |
[Torzszülött vadászat:] Ezúttal tudományosan "vadászol". Megfigyeled a torzszülötteket,
és hosszú idõ után végül kiválasztasz egy móleget, amelyet búvóhelyéig
követsz. Valamit rejteget, az semmi kétség - ha egy kis szerencséd van,
egy felszíni relikvia lesz az! Megtámadod. Ellenfeled egy móleg (#182).
*** 1. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy gránitbõrt. (-9
vp.) Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy óriáserõ! Végtagjaid
megerõsödnek (+7 méretükre). (-3 vp.) Néhány rövid kézmozdulat után a 2.
nekropoid létrehoz egy sorvasztás varázslatot. A móleg végtagjai sorvadnak.
Az 1. nekropoid rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy életszívás.
A móleg
17 sebzést kap. A móleg máris elõtted terem! A móleg rád veti magát.
Odacsap neked jobb csápjával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél).
Lesújt rád bal csápjával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz
(+8 ép)
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, az 1. nekropoid elvarázsol
egy életszívást. A móleg
17 sebzést kap. A 2. nekropoid elõhív egy életszívás
varázslatot. A móleget védi rezisztanciája. Megtámadod a móleget. Benyomsz
neki jobb mancsoddal.
(56 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Pofádat nagyra tátva
harapsz.
(63 ép-t sebeztél). Megeresztesz egy jól irányzott rúgást bal
lábaddal.
(50 ép-t sebeztél). A móleg holtan terül el. Regenerálsz (+8
ép)
[A csatában összesen 165 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az 1. nekropoid: 34/0,
a 2. nekropoid: 0/0.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a
lélekenergiát (+10%). Az energiagyûjtõ elszívott ebbõl 2% lélekenergiát.
Szolgáidnak is jut 46%. Elrakod a zsákmányt, ami 2 drágakõ. Mohón kutatod
át, remélve, hogy felszíni varázstárgyra bukkansz. De semmi! Megérzésed
ezúttal megcsalt.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 537.]
Keresel a szint távoli végében egy elhagyatott, csontokkal teli barlangot,
és nekilátsz, hogy aprólékos munkával régi leletek után kutass. Meglátsz
valamit a fal tövében. Hohó, ez
tejfonál ! Leszedsz 1 adagot. Folytatod
a lelet feltárását. Varázsszagot érzel! Egy tárgy bukkan elõ a földbõl:
egy hõsiesség itala. Hirtelen megakad a pillantásod valamin egy sarokban:
nohát, egy õskõ! Boldogan teszed el.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 522.]
Keresel a szint távoli végében egy elhagyatott, csontokkal teli barlangot,
és nekilátsz, hogy aprólékos munkával régi leletek után kutass. Mintha
csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1
hónakkupókot. Miután a zsebedbe
gyûrted a növényt, hozzálátsz az igazi régészkedéshez. A legváratlanabb
pillanatban ér támadás! Ellenfeled egy nagyobb elementál fatty (#100).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Elõhívsz egy gránitbõr varázslatot. (-9 vp.) Elmondasz egy
óriáserõ varázslatot. Végtagjaid megerõsödnek (+7 méretükre). (-3 vp.)
Az 1. nekropoid elmormol egy sorvasztás varázslatot. A nagyobb elementál
fatty végtagjai sorvadnak. A 2. nekropoid varázshatalma segítségével elmond
egy életszívást. A nagyobb elementál fatty
sebzõdik 15 ép-t. A nagyobb
elementál fatty téged támad. Nagy levegõt vesz, és hatalmas savcsóvát köp
feléd.
(25 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+8 ép)
*** 2. KÖR *** A 2. nekropoid mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy
életszívást. A nagyobb elementál fatty
15 ép-t sebzõdik. Az 1. nekropoid
elmormol egy életszívás varázslatot. A nagyobb elementál fatty
17 ép-t
sebzõdik. Támadod a nagyobb elementál fattyat. Beversz egyet jobb mancsoddal.
(72 ép-t sebeztél). Harapni próbálsz.
(83 ép-t sebeztél). Elszívsz 11 vp-t.
Lendítesz egy nagyot bal lábaddal.
(65 ép-t sebeztél). A nagyobb elementál
fatty hörögve elterül. Regenerálsz (+8 ép)
[A csatában összesen 123 sebzést okoztál, és 25 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az 1. nekropoid: 17/0,
a 2. nekropoid: 30/0.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak,
miközben magadba szívod a lélekenergiát (+7%). Az energiagyûjtõ elszívott
ebbõl 1% lélekenergiát. Szolgáidnak 32% jut. Viszed, ami mozdítható: 26
arany és 2 hamis arany. A 2. nekropoid kajával tömi magát. (+25% jóllakottság.)
Folytatod az ásatást, bár kétséges, hogy vissza tudod nyerni korábbi koncentrációdat.
Egy korhadozó fatáblát találsz, rajta fekete tintával felirat: "...városa
innét..." Ez meg mi lehet? (+3 õsi relikvia.)
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 507.]
ep 22 1 45 |
építed a 22. épületet 1 TVPért |
A 3. paraméternek egy létezõ tulajdonságnak, harci képességnek, vagy végtaggal
kapcsolatos szakértelemnek kell lennie. [0 TVP-t használtál fel, maradt
még 507.]
k 296 447 |
kaland elvállalása |
(296. kaland:) Megkeresed a neborhaud-fát. Szerencsére még nem vágták ki!
A pórusos törzsbõl alul sajnos kevesebb ág áll ki, nem lesz könnyû feladat
megmászni. Óvatosan mászni kezdesz.
[Mászás próba 7-es küszöbre: sikeres]
Fáradságosan ugyan, de feljutottál a fa koronájába.
Könnyelmûség volt feltételezned, hogy harc nélkül megúszhatod ezt a kalandot!
Ellenfeled egy zombi herceg (#140).
*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy gránitbõr varázslatot.
(-9 vp.) Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy óriáserõ! Végtagjaid
megerõsödnek (+7 méretükre). (-3 vp.) Az 1. nekropoid rúnákat rajzol a
levegõbe, mire létrejön egy sorvasztás. A zombi herceg végtagjai sorvadnak.
A 2. nekropoid a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy életszívás!
A zombi herceg
15 ép-t sebzõdik. A zombi herceg megidézi a zombi mestert.
Regenerálsz (+8 ép)
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette az 1. nekropoid elmormol egy
életszívást. A zombi herceg
17 sebzést kap. A 2. nekropoid elmond egy életszívás
varázslatot. A zombi herceg
sebzõdik 15 ép-t. Megindulsz a zombi mester
felé. Már ott is vagy! A zombi herceg megközelíti a 2. nekropoidot. A zombi
mester feléd mozog. Támadod a zombi mestert. Beversz egyet jobb mancsoddal.
(68 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Fogaidat próbálod belemélyeszteni.
(71 ép-t sebeztél). Elszívsz 11 vp-t. Célozni próbálsz bal lábaddal.
(63
ép-t sebeztél). A zombi mester halálhörgés közepette a földre zuhan. A
zombi herceg a 2. nekropoidot támadja. A 2. nekropoid megtántorodik. Regenerálsz
(+8 ép)
*** 3. KÖR *** Az 1. nekropoid mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy
életszívást. A zombi herceg
sebzõdik 17 ép-t. A 2. nekropoid varázshatalma
segítségével elmond egy életszívást. A zombi herceg
15 ép-t sebzõdik. Gyógyítja
a 2. nekropoidot (+2 ép). Megindulsz a zombi herceg felé. Már ott is vagy!
A zombi herceget próbálod megsebezni. Lesújtasz jobb mancsoddal.
(59 ép-t
sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Pofádat nagyra tátva harapsz.
(73 ép-t
sebeztél). Elszívsz 11 vp-t. Megeresztesz egy jól irányzott rúgást bal
lábaddal.
(54 ép-t sebeztél). A zombi herceg holtan terül el. Regenerálsz
(+8 ép)
[A csatában összesen 274 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az 1. nekropoid: 34/0,
a 2. nekropoid: 45/2.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod
a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+8%). Az energiagyûjtõ elszívott
ebbõl 2% lélekenergiát. Szolgáidnak is jut 33%. Magadhoz veszed a zsákmányt,
ami 47 arany és 2 hamis arany.
Rejtett kincs reményében keresgélsz, de nem jársz sikerrel.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 60% lélekenergia.
(447. kaland:) A zöld gömbökbõl álló fészek ugyanott van, mint elõtte. Félrehajtogatva
a ragacsos hálót, lehajolva bemászol a bejáraton. Odabent meglepõen nagy
a hely! Továbbhaladva, igencsak különös helyszínre érkezel. Hatalmas tûzfal
magasodik ellõtted. A tûz elemi létsíkja táplálja, tehát egyetlen módon
juthatsz át: ha megvéded magad egy minimum 4-es erõsségû tûzpajzzsal. Heves
kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy tûzpajzsot. Félve lépsz bele a
széles tûzfalba, de nem éget, csak nagyon meleg! Gyorsan átfutsz rajta.
(-5 vp.)
Hoppá, valami van a levegõben! A másodperc törtrésze alatt reagálsz, amikor
támadás ér. Ellenfeled egy káoszkígyó (#146).
*** 1. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy gránitbõr.
(-9 vp.) Elmondasz egy óriáserõ varázslatot. Végtagjaid megerõsödnek (+7
méretükre). (-3 vp.) Az 1. nekropoid ellõ egy sorvasztás varázslatot. A
káoszkígyó végtagjai sorvadnak. A káoszkígyó elõhív egy csendvarázs varázslatot.
Ellenállsz a varázslatnak. A 2. nekropoid rúnákat rajzol a levegõbe, mire
létrejön egy életszívás. A káoszkígyó
15 ép-t sebzõdik. Regenerálsz (+8
ép)
*** 2. KÖR *** A 2. nekropoid a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött
egy életszívás! A káoszkígyót védi rezisztanciája. A káoszkígyó a mágia
különös nyelvén mormol. Létrejött egy csendvarázs! A varázslat nem hatott
rád. Az 1. nekropoid elmormol egy életszívás varázslatot. A káoszkígyó
17 ép-t sebzõdik. A káoszkígyó irányába mozogsz. Megtámadod a káoszkígyót.
Odaütsz jobb mancsoddal. Gránitbõr védi.
(0 ép-t sebeztél). Elõrehajolva
harapni próbálsz. Gránitbõr védi.
(0 ép-t sebeztél). A hasát célzod bal
lábaddal.
(68 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja
(2 sebzés). A káoszkígyó
holtan terül el. Regenerálsz (+8 ép)
[A csatában összesen 70 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az 1. nekropoid: 17/0,
a 2. nekropoid: 15/0.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt
jutalmat, a lélekenergiát (+9%). Az energiagyûjtõ elszívott ebbõl 2% lélekenergiát.
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Szolgáidnak is jut 38%. Nekropoid
4. szintre lépett! Elrakod a zsákmányt,
ami egy káoszkígyó pikkely, 35 arany és 2 hamis arany.
Egy vaskos bronzajtó zárja el a továbbjutást. A kinyitása nem lesz egyszerû
feladat! Zárnyitó készletre van itt szükség! Máris elõveszed, és munkához
látsz.
[Zárnyitás próba 11-es küszöbre: sikeres] Jó ideig vacakolsz,
míg végül sikerül a zárat kinyitni.
Egy ketrec van itt, benne egy warnök. A ketrec mellett egy kondér, benne
már víz fõ: nyilvánvaló, hogy valaki meg akarja fõzni a warnököt! Máskor
neked is vadászzsákmányt jelent, de most megesik rajta a szíved, és kiszabadítod.
(Ha nem lenne már a maximális számú megengedett szolgád, ez a lény is a
szolgálatodba szegõdött volna.)
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont, 1 képességpont
és 20% lélekenergia.
[40 TVP-t használtál fel, maradt még 467.]
(63. kaland:) Arcondon fájdalmas kifejezéssel jelentkezel Szürkeszakállú
Askírnál. Valóban te lennél ez az elmebeteg, aki elvállal egy biztos halált
jelentõ küldetést? De aztán amikor ott állsz a mágus elõtt, visszatér az
önbizalmad. Õ szeretettel rád mosolyog, és elmagyarázza, merre kell indulnod.
Nagyszerû! Azonnal útnak indulsz.
Az elsõ akadály egy tökéletesen megmászhatatlannak
tûnõ fal. Szolgáidat ide sajnos nem tudod felvinni!
[Mászás próba 15-ös
küszöbre: 3 hõsiesség pont árán sikeres]
A legegyszerûbb módszert alkalmazod: csak elõre nézel, vissza soha. Azt
képzeled, hogy csak egy indurka-pindurka falat kell megmásznod. És hihetetlen,
de a módszer beválik! Egy örökkévalóságnak tûnõ idõ után fent vagy a párkányon.
Elterülsz, hosszú ideig csak pihensz, és közben gondolni sem mersz rá,
hogy fogsz itt lemászni. No de ideje továbbmenni! A sötétség itt kézzel
fogható, milgandod fényköre hihetetlenül leszûkül, és azon túl mintha életre
kelnének az árnyékok. De nem szabad idegeskedned! Csak el ne tévedj, hiszen
az orrodig sem látsz.
[Felderítés próba 11-es küszöbre: 1 hõsiesség pont
árán sikeres]
Tapasztalt felderítõ módjára követed az Askír által meghatározott irányt.
Egyszercsak baljóslatú érzés lesz rajtad úrrá. A milgand fénye megremeg,
ki-ki alszik. Vajon mi lehet ez? Ellenfeled egy megelevenedett árny (#585)
[aura: lopakodás: 10.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy gránitbõrt.
(-9 vp.) Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy óriáserõt. Végtagjaid
megerõsödnek (+7 méretükre). (-3 vp.) A megelevenedett árny rád támad.
Odacsap neked jobb csápjával. Félrehajoltál. Elõresuhint bal csápjával.
Áthatolt gránitbõrödön!
(20 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+8 ép)
*** 2. KÖR *** A megelevenedett árny rád támad. Meglóbálva zúz jobb csápjával.
Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Lesújt rád bal csápjával.
(22 ép-t
sebzõdtél). Méreg kerül a véredbe. Megtámadod a megelevenedett árnyat.
Odacsapsz jobb mancsoddal.
(74 ép-t sebeztél). A fogaiddal támadsz.
(79
ép-t sebeztél). Elszívsz 11 vp-t. A hasát célzod bal lábaddal.
(64 ép-t
sebeztél). A megelevenedett árny holtan terül el. Méreg marja tested.
11
életpontnyit sebzõdsz. Regenerálsz (+8 ép)
[A csatában összesen 198 sebzést okoztál, és 53 sebzést kaptál.] Ezt a
csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+81%). Az energiagyûjtõ elszívott ebbõl 20% lélekenergiát. Összegyûjtöd
a "kincset": 15 arany. Az energiagyûjtõ elköltött 100% lélekenergiát a
pszi támadás növelésére.
Hideg veríték csorog végig a hátadon. De az nyilvánvaló, hogy Askírnak nem
volt igaza - egyáltalán nem szembesülsz "lehetetlen esélyekkel", mindössze
a szokványos kaland-ügymenetet tapasztalod. A sötétség lassan elmarad,
a milgand újra megfelelõ világosságot ad. Vízcsobogást hallasz. Az alagút
egy gyönyörû barlangterembe vezet, amely közepén egy fekete vizû barlangtó
fodrozódik, amelyet egy magasból lezubogó vízesés táplál. A víz felszínén
mintha apró, repkedõ teremtményeket látnál, de csak egy pillanatra... aztán
nincs ott semmi. Askír leírta ezt a termet is neked. A továbbvezetõ út
elvileg szemben, a vízesés alatt van. Megkerülöd a tavat, újabb veszélyre
számítva, de semmi nem történik. Viszont rettenetesen hideg van itt.
[Hidegimmunitás próba 11-es küszöbre: sikeres]
Vacog a fogad, de azért továbbmész. Elõrenyújtod a kezed a vízesés felé.
A víz is nagyon hideg! Reméled, hogy nem lesz a dolog vége megfázás, vagy
súlyosabb. Bár, ahogy belegondolsz, itt nagyobb kellemetlenségtõl is tartanod
kell, mint egy egyszerû megfázás...
Belépsz a vízesés alá. Alig kapsz
levegõt, annyira hideg a víz! Gyorsan továbbmész, már csak permet fröccsen
rád, és rábukkantál a titkos alagútra. Odaát gyorsan leveszed a vizes ruhát,
tüzet raksz, és megszárítkozol. Amikor már nem fázol, továbbindulsz.
A járat itt meredeken emelkedik, és egyre szûkül, egyre nehezebben préseled
magad keresztül.
[Rugalmasság próba 13-as küszöbre: 6 hõsiesség pont
árán sikeres]
Keresztülszenveded magad, és végül elérkezel egy zsákutcához. A továbbvezetõ
utat hatalmas szikla torlaszolja el. Nem látsz más lehetõséget, nekifeszülsz,
megpróbálod odébbtolni.
[Erõ próba 15-ös küszöbre: sikeres]
Nagyon keményen izzadsz, de végül megmozdul a szikla, és odébbgördül. Egy
hatalmas, kör alakú, nagyon száraz levegõjû teremben találod magad. A termet
valamilyen ismeretlen forrásból eredõ fény világítja meg. Elsétálsz a terem
közepéig, és körülnézel. Ekkor nyílások tárulnak fel a terem oldalán, és
óriási csigák kúsznak elõ! Sercegõ hangot hallasz, ahogy savat köpnek feléd.
Ajjaj! Nagy bajban vagy! Közelharcban nem sok esélyed van, ha pedig valami
tömegpusztító varázslatot vetsz be, félõ, hogy a barlang beomlik. Mit tehetnél?
[IQ próba 17-es küszöbre: sikeres]
Ekkor megcsörrennek az üvegcsék a zsebedben. Ez az! Összetöröd és szétszórod
õket, a puhány csigák biztosan nem kúsznak át a szilánkokon. De ehhez legalább
két tucat üvegcsére lesz szükséged.
[Tárgyhasználat: 24 üvegcse]
Összetöröd és szétszórod az üvegcséket a teremben. A csigák rákúsznak a
szilánkokra, és azonnal visszahúzódnak, elhátrálnak, elbújnak a házukba.
Sikerült! Ekkor a terem közepén, a padlóból elõemelkedik egy állvány, rajta
egy papírtekercs. Nem kétséges, ez az, amit keresel!
[Csapdaészlelés
próba 15-ös küszöbre: 4 hõsiesség pont árán sikeres]
Hopp, álljunk csak meg! A padló kör alakban bevágásokat tartalmaz az állvány
körül. Nyilvánvaló csapda. Úgy lépkedsz, hogy véletlenül se lépj a bevágásokra.
Így sikerül eltipegned az állványig. Igyekezned kell, mert a csigák éledeznek,
és most már a szilánkok sem biztos, hogy visszatartják õket. Megragadod
a tekercset. Igen, sikerült! Sietsz vissza az akadémiára.
Szürkeszakállú
Askír mindentudó mosollyal fogad, ahogy köpenye zsebébe süllyeszti a tekercset.
- Ugye, megmondtam?
- Nem volt igaza! Nem szembesültem semmiféle lehetetlen
feladattal!
- Óh, igazán? - Askír egy üveggömböt helyez az asztalra.
Egy intésére ködös kép jelenik meg a gömb felett. Téged mutat, amint mászol
felfelé a sziklán. Mögötted óriási, csápos teremtmény araszol. Amikor fellendíted
magad a sziklán, utánad kap egy csápjával, és hajszál híján múlik, hogy
elkerülöd a végzeted. Amikor a sötét folyosókon bolyongasz, a gömb furcsa
megvilágítása tucatnyi borotvaéles karóval teli vermet tár fel, amelyeket
kivétel nélkül épphogy átlépsz vagy elkerülsz. A szikla betaszítása után
a folyosón, amin bejöttél, remegés fut végig, és óriási kövek potyognak
le.
- Hmm... huh? Hát, azt mutat, amit akar, ez csak egy mindennapos
küldetés volt. De izé, bizonyítást nyert a teóriája, tehát kérem a jutalmamat!
- Persze, természetesen, Malior az Éjben Kacagó! Íme, tíz mágustóken,
és két õskõ, ahogy ígértem. És gondolkodj el azon, ami történt.
(+10 hõsiesség pont.)
[60 TVP-t használtál fel, maradt még 407.]
m 3 13 1111 1222 1144 4441 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 3,13) Itt az ideje, hogy tiszteletedet tedd az õsöknél! Elsétálsz a fenséges
Csarnokig.
(M 3,12) Északra mész tovább. Ez egy próba helyszíne volt, szerencsére te
itt már sikeres voltál.
(M 3,11) Észak felé mész a labirintusban. Ebbõl a csarnokból már sikerrel
kiûzted a torzszülötteket.
(M 3,10) Tovább északra! Ebbõl a csarnokból már sikerrel kiûzted a torzszülötteket.
(M 3,9) Mindenfelé figyelve, tovább indulsz északra. Páradús, élettel teli
levegõjû barlangba lépsz be. Felülrõl fény szûrõdik be. Növények, a parányi
fénysugárból táplálkoznak!
(M 3,8) Merre tovább? Északra! Az itt áldogáló galetki csak biccent feléd,
nyilván az újabb próbázókra vár.
(M 4,8) A folyosó keletre visz. Nincs itt semmi, csak egy torzszülött oszladozó
maradványai.
(M 5,8) Kelet felé mész a labirintusban. Megkönnyebbülten sóhajtasz fel:
ezen a mezõn nem vár semmilyen akadály!
(M 6,8) Irány kelet! Ebben a teremben már gyõzedelmes csatát vívtál.
(M 6,7) Észak felé mész a labirintusban. Egy jellegtelen barlangszobába
érsz.
(M 6,6) Észak felé mész a labirintusban. Nincs itt semmi, csak egy torzszülött
oszladozó maradványai.
(M 5,6) Nyugat felé mész az útvesztõben. Azon a helyen, ahol korábban a
szellem megjelent, most nincs semmi.
(M 4,6) Nyugodt vagy, tehát nyugat felé indulsz. Ez egy próba helyszíne
volt, szerencsére te itt már sikeres voltál.
(M 3,6) A térkép szerinti balra vezetõ járaton mész. A következõ helyszínen
nincs semmi érdekes.
(M 2,6) Nem sokat töprengesz, mész nyugat felé. A következõ helyszínen nincs
semmi érdekes.
(M 1,6) Nyugat felé folytatod a felderítést. A terem, ahová belépsz, nagyon
magas, de nincs benne semmi érdekes.
(M 1,5) Nem sokat töprengesz, mész észak felé. Ez egy próba helyszíne volt,
szerencsére te itt már sikeres voltál.
[21 TVP-t használtál fel, maradt még 386.]
m 1221 1221 2222 2222 3334 4433 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 1,4) Északra mész. Vízcsobogást hallasz. Egy földalatti patakot találtál,
körülötte furcsa növények nõnek.
(M 2,4) Kelet felé sétálsz a Csarnok barlangfalai közt. Megpillantasz egy
mágikus idézõkört, szélén körbe öt gyertya, közülük egy ég. Hú de misztikus!
Megkerülöd a kört.
(M 3,4) Körültekintõen mozogsz elõre. A terem, ahová belépsz, nagyon magas,
de nincs benne semmi érdekes.
(M 3,3) Tovább északra! Egy jellegtelen barlangszobába érsz.
(M 3,2) Északi irányba folyatod utadat. A teremben egy elpusztult torzszülött
lerágott csontváza hever.
(M 4,2) Rövid töprengés után kelet felé indulsz. Hûs, páradús levegõ csapja
meg az arcodat, és a következõ pillanatban egy kis barlangtavat pillantasz
meg. Sajnos csak egyszer ihatsz belõle.
(M 5,2) Lépteid visszhangoznak, ahogy keleti irányba indulsz. A termet valaki
megtisztította a torzszülöttektõl.
(M 5,1) Nem sokat töprengesz, mész észak felé. Hideg borzongás fut végig,
ahogy belépsz ebbe a terembe.
(M 6,1) A folyosó keletre visz. Egy sötét barlangszobába érkeztél.
(M 7,1) Lépteid visszhangoznak, ahogy keleti irányba indulsz. Hmm, emlékszel
még, itt volt az egyik próbatétel!
(M 8,1) Kelet felé sétálsz a Csarnok barlangfalai közt. Ebbõl a csarnokból
már sikerrel kiûzted a torzszülötteket.
(M 9,1) Rövid töprengés után kelet felé indulsz. Szerencsés vagy: ebben
a szobában nem vár semmilyen gonosz akadály.
(M 10,1) Kelet felé sétálsz a Csarnok barlangfalai közt. Megpillantasz egy
díszesen faragott oltárt, rajta egy tál gomba elégett maradványai. Nemrégiben
áldozatot mutatott itt be valaki. A szent hely láttán elsuttogsz néhány
imát.
(M 11,1) Merre tovább? Legyen mondjuk kelet. Körbevizsgálódsz a helyen,
ahová érkezel, de nincs itt semmi.
(M 12,1) Tovább keletre! Azon a helyen, ahol korábban a szellem megjelent,
most nincs semmi.
(M 13,1) A keletre menõ folyosót követed. A termet valaki megtisztította
a torzszülöttektõl.
(M 13,2) A térképen még egyszer ellenõrizve, déli irányba indulsz. Ez egy
próba helyszíne volt, szerencsére te itt már sikeres voltál.
(M 13,3) Nem sokat töprengesz, mész dél felé. A csarnok egy üres keresztfolyosójára
értél.
(M 13,4) Rövid vizsgálódás után dél felé indulsz. A terem, ahová belépsz,
nagyon magas, de nincs benne semmi érdekes.
(M 12,4) Csendben lépkedsz. Az elhagyatott teremre nyomasztó csend telepszik.
(M 11,4) Nyugat felé sétálsz a misztikus Csarnokban. Nincs itt semmi, csak
egy torzszülött oszladozó maradványai.
(M 10,4) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 11,5) Délre mész tovább. A teremben csak halvány bûz emlékeztet arra,
hogy valaha torzszülöttek laktak itt.
(M 11,6) Kissé ellazítva, tovább indulsz délre. A csarnok egy üres keresztfolyosójára
értél.
[23 TVP-t használtál fel, maradt még 363.]
m 4443 3332 2122 2223 3322 1244 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 10,6) Nyugodt vagy, tehát nyugat felé indulsz. Nincs itt semmi, csak
egy torzszülött oszladozó maradványai.
(M 9,6) A négy égtáj közül nyugatot választod. Az itt áldogáló galetki csak
biccent feléd, nyilván az újabb próbázókra vár.
(M 8,6) Nyugat felé mész. Mivel megoldottad a feladványt, a szellem nem
állja már itt utadat.
(M 8,7) A térképet megvizsgálva, lefelé indulsz. Üres szobába érkezel.
(M 8,8) Feszülten koncentrálva, déli irányba mozogsz. Ezt a helyiséget megpucolták
a torzszülöttektõl.
(M 8,9) Déli irányba folyatod utadat. Egy jellegtelen barlangszobába érsz.
(M 8,10) Nem sokat töprengesz, mész dél felé. Hmm, emlékszel még, itt volt
az egyik próbatétel!
(M 9,10) Kelet felé mozogsz. Egy óriási gombákkal teli terembe lépsz be.
(M 10,10) Kelet felé mész a labirintusban. Szerencsés vagy: ebben a szobában
nem vár semmilyen gonosz akadály.
(M 10,9) Nem sokat töprengesz, mész észak felé. Nincs itt semmi, csak egy
torzszülött oszladozó maradványai.
(M 11,9) A négy égtáj közül keletet választod. Ebben a csarnokban különösen
hideg van, de semmi sem mozdul.
(M 12,9) Rövid töprengés után kelet felé indulsz. Ezt a helyiséget megpucolták
a torzszülöttektõl.
(M 13,9) A négy égtáj közül keletet választod. Ez egy próba helyszíne volt,
szerencsére te itt már sikeres voltál.
(M 14,9) Kelet felé sétálsz a Csarnok barlangfalai közt. Az itt áldogáló
galetki csak biccent feléd, nyilván az újabb próbázókra vár.
(M 15,9) Mindenre felkészülve, keleti irányba indulsz. Egy sötét barlangszobába
érkeztél.
(M 15,10) A négy égtáj közül délt választod. Ez egy próba helyszíne volt,
szerencsére te itt már sikeres voltál.
(M 15,11) Rövid vizsgálódás után dél felé indulsz. A teremben csak halvány
bûz emlékeztet arra, hogy valaha torzszülöttek laktak itt.
(M 15,12) Dél felé sétálsz az õsi barlang falai közt. A barlangszobában,
ahová az út vezet, nincs semmi néhány kövön kívül.
(M 16,12) Kelet felé sétálsz a Csarnok barlangfalai közt. Körbevizsgálódsz
a helyen, ahová érkezel, de nincs itt semmi.
(M 17,12) A folyosó keletre visz. Az itt áldogáló galetki csak biccent feléd,
nyilván az újabb próbázókra vár.
(M 17,11) Az északra menõ folyosót követed. Egy sötét barlangszobába érkeztél.
(M 18,11) Körültekintõen mozogsz elõre. Egy ráktestû, páncélozott rovarszerû
galetki állja utadat. Ollóival integet, és elzörgi, hogy itt csak az mehet
tovább, aki kiállja az õsök próbáját. Ügyességi feladatokat kapsz. A csarnokban
egy komplett akadálypálya van kiképezve, ugratókkal, tavacskákkal, mászókákkal!
[Ügyesség próba 8-as küszöbre: sikeres] Egy macska ügyességével veszed
az akadályt.
(M 17,11) Nyugat felé sétálsz a misztikus Csarnokban. A barlangszobában,
ahová az út vezet, nincs semmi néhány kövön kívül.
(M 16,11) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
[27 TVP-t használtál fel, maradt még 336.]
m 1211 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 17,10) Óvatosan lépkedsz tovább. Egy sárga, rengeteg csáppal és egyéb
nyúlvánnyal rendelkezõ, háromszemû galetkival találkozol. Selypítve közli,
hogy õ itt az akadályvezetõ, és csak akkor enged tovább, ha leküzdöd az
akadályt. A feladat nem túl nehéz: egy nagy követ kell megemelned. Rögvest
hozzálátsz.
[Erõ próba 7-es küszöbre: sikeres] - Sikerrel álltad ki
a próbát! - gratulál a galetki.
(M 18,10) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 17,9) Lépteid visszhangoznak, ahogy északi irányba indulsz. Egyszercsak
eléd ugrik egy torzonborz, farkasfejû, hosszú karmú galetki. Rád vicsorog:
- Csak nem próbát szeretnél tenni? - Biccentesz. Kétségbeesve érzed, hogy
a galetki belép elmédbe! A mágia fonalát szõni kezded, hogy bizonyítsd
védettségedet.
[Mágia próba 11-es küszöbre: sikeres] - Megfelelõ mágikus
adottságokkal rendelkezel - bólint a figura.
(M 17,8) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 326.]
Visszasietsz az Õsök Csarnokának bejáratához. Úgy döntesz, hogy keresve
sem találhatnál jobb idõpontot egy kis portyára. Különösebb cél nélkül
kóvályogsz a barlangok között, kihívást keresve. Egy másfél méter átmérõjû,
faajtóval lezárt nyílást látsz meg. A fát már elég régóta nem használják
építõanyagként, ezért hamar kitalálod, hogy ez nyilván egy életképtelensége
miatt kihalt faj képviselõjének, egy hobbitnak a tanyája lehet. Vajon milyen
torzszülött tanyázik most odabent? Maradt valami a hobbit kincsekbõl?
(439.
kaland, összköltsége 25 TVP.) [Figyelem: a kaland során követõt szerezhetsz!]
Hosszú idõ telik el, míg ráébredsz, hogy egyetlen olyan barlangot sem vagy
képes ezen a szinten találni, amelybe bejutva, megfelelõ ellenfelet találnál.
Ez azt jelenti, hogy 1.) a szintnek még nagyon kevés lakója van, ez esetben
nincs más dolgod, mint mellõzni a portyázást még néhány fordulóig, 2.)
a szinteden a leghatalmasabbak egyike vagy, ez esetben legbölcsebb, ha
vagy egy szinttel feljebb költözöl, vagy növeled rugalmasságodat, hogy
bejuthass a gyengébbek barlangjába is. [5 TVP-t használtál fel, maradt
még 321.]
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Óriásira nõtt xenó petéd nagy
reccsenéssel szétnyílik, és valami fertelmes dolog kel ki belõle. Ha mindez
nem lenne elég, a frissen kikelt xenókhoz egy sötét árny csatlakozik, a
barlangod végében levõ nyílás mélyérõl! Ellenfeleid egy xenomorf csecsemõ
(#419) és egy xenó féreg (#418).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz
egy gránitbõrt. (-9 vp.) Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy
óriáserõt. Végtagjaid megerõsödnek (+7 méretükre). (-3 vp.) A 2. nekropoid
ellõ egy sorvasztás varázslatot. A xenomorf csecsemõ ellenállt a varázslatnak.
Magában motyogva, az 1. nekropoid létrehoz egy sorvasztást. A xenomorf
csecsemõ ellenállt a varázslatnak. A xenomorf csecsemõ odajön hozzád. A
xenomorf csecsemõ rád támad. Odacsap neked jobb karmával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Lélekenergiát szív el (-12%). Kimeresztve, elõre suhint
bal karmával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Lélekenergiát szív
el (-12%). A xenó féreg a 2. nekropoidot támadja. Regenerálsz (+8 ép)
*** 2. KÖR *** Az 1. nekropoid elmormol egy életszívás varázslatot. A xenomorf
csecsemõ
sebzõdik 17 ép-t. Magában motyogva, a 2. nekropoid létrehoz egy
életszívást. A xenomorf csecsemõ
16 ép-t sebzõdik. Gyógyítja a 2. nekropoidot
(+16 ép). A xenomorf csecsemõ rád veti magát. Feléd döf jobb karmával.
Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Lélekenergiát szív el (-12%). Feléd
döf bal karmával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Lélekenergiát
szív el (-12%). Támadod a xenomorf csecsemõt. Lendületet véve ütsz jobb
mancsoddal.
(53 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Megpróbálod belemélyeszteni
fogaidat.
(78 ép-t sebeztél). Egy rúgást próbálsz bal lábaddal.
(65 ép-t
sebeztél). Kontaktmérged gyilkos hatást fejti ki. Bûzöd zavarja
(4 sebzés).
A xenomorf csecsemõ halálhörgés közepette a földre zuhan. A xenó féreg
a 2. nekropoidot támadja. Regenerálsz (+8 ép)
*** 3. KÖR *** Magában motyogva, az 1. nekropoid létrehoz egy életszívást.
A xenó féreg
17 sebzést kap. A 2. nekropoid mágikus ereje felhasználásával
elõidéz egy életszívást. A xenó féreg
16 sebzést kap. A 2. nekropoid visszanyer
16 életpontot. A xenó férget próbálod megsebezni. Benyomsz neki jobb mancsoddal.
(67 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre
(-5 ép) Vastag bõrét szaggatod. Harapni
próbálsz.
(82 ép-t sebeztél). Elszívsz 10 vp-t. Hasba próbálod rúgni bal
lábaddal.
(62 ép-t sebeztél). A xenó féreg kileheli lelkét. Regenerálsz
(+8 ép)
[A csatában összesen 393 sebzést okoztál, és 5 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az 1. nekropoid: 34/0,
a 2. nekropoid: 32/41.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak,
miközben magadba szívod a lélekenergiát (+15%). Az energiagyûjtõ elszívott
ebbõl 3% lélekenergiát. Szolgáidnak is jut 72%. Viszed, ami mozdítható:
43 arany és 2 hamis arany. Fényes gyõzelmed után a barlangod alapos nagytakarításra
szorul.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +5 galetki
erõt kaptál. A kör során összesen 1328 sebzést okoztál, és 114 sebzést
kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
7 képességpontot
kapsz. Errõl a fordulóról 321 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt,
amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
730 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Malior az Éjben Kacagó, egy fekete hajú, fekete bõrû, piros
szemû galetki férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: kutyaszint (5. szint).
Táplálkozásod: vegetáriánus. Ez a 238. fordulód.
|
[1] erõ: |
17 (18) / 12.88 |
[2] IQ: |
14 (18) / 7.24 |
[3] ügyesség: |
13 (15) / 2.53 |
[4] egészség: |
14 (15) / 3.80 |
[5] mágia: |
15 (18) / 8.53 |
[6] gyorsaság: |
16 (19) / 11.81 |
[9] Méret/ép: |
150 (176) / 152 |
Min. méret: |
148 |
Barlangméret: |
150 |
|
|
Varázspont: |
221 / 122 |
Képességpont: |
10 / 46% |
Hõsi pont: |
249 (20) |
Tám.bónusz: |
20% |
Véd.bónusz: |
39% |
Galetki erõ: |
845 / 348 |
Hírnév : |
2434 |
Jóllakottság: |
113% |
Életkor: |
16 / 16 |
|
|
Galetki csaták: |
357 (1) |
Galetki gyõzelmek: |
182 (1) |
Torzsz. csaták: |
1587 (6) |
Torzsz. gyõzelmek: |
1469 (6) |
Leölt torzszülött: |
2339 (8) |
Pszi csaták: |
141 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
68 (0) |
Ájulások száma: |
36 (0) |
|
A Tisztogatók Klánjának (#14) tagja vagy.
Rangod: sötét ölõ (37)
Speciális
képességeid:
+13 sebzés torzszülöttek ellen ütésre és leheletre. +4 nyomkövetés.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz 10 szójer csáprágót. 2.) Ölj le 7 mélységi
entet! [számláló: 1] 3.) Érj el 30-as erõt! |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[15] regeneráció: |
14 (17) / 11 |
[18] tûzimmunitás: |
9 (10) / 4.20 |
[19] hidegimmunitás: |
8 (9) / 1 |
[21] elkt.immunitás: |
6 (7) / 5.48 |
[23] imm.ktkt.méreg: |
1 / 0 |
[24] rezisztencia: |
18 / 4 |
[25] bûz: |
9 / 0 |
|
|
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
8 / 4.89 |
[46] csapdaészlelés: |
8 / 6.41 |
[47] zárnyitás: |
10 / 8.91 |
[48] mászás: |
8 / 5.88 |
[49] rugalmasság: |
4 / 0.37 |
[50] meggyõzõkészség: |
10 / 2.24 |
[51] transzformáció: |
6 / 2.01 |
[52] auraészlelés: |
7 / 6.51 |
[53] ékszerészet: |
6 / 0.35 |
[54] kereskedelem: |
13 / 0.84 |
[55] szívósság: |
14 / 12.33 |
[56] varázsitalfõzés: |
8 / 1.76 |
[57] gyógynövények: |
7 / 3.34 |
[58] nyomkeresés: |
10 (14) / 5.58 |
[59] vezetõkészség: |
13 / 6.35 |
[60] pszi támadás: |
11 / 10.99 |
[61] pszi energia: |
12 / 7.19 |
[62] lopás: |
5 / 0.15 |
[63] éberség: |
6 / 0.76 |
[64] átokszórás: |
12 / 8.36 |
[65] álcázás: |
11 / 3.29 |
[66] lopakodás: |
6 / 3.83 |
[67] régészet: |
13 / 5.15 |
[68] zene: |
14 / 11.30 |
[69] tanulás: |
11 / 7.81 |
[70] idézés: |
10 / 0.89 |
[71] javítás: |
14 / 7.45 |
[72] építés: |
10 / 7.18 |
[73] felderítés: |
6 / 3.39 |
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb mancs |
[100] méret: |
17 (19) / 14 |
[101] szakért.: |
15 (18) / 12.11 |
[102] roncsolás: |
11
/ 5 |
|
fog |
[103] méret: |
17 / 2 |
[104] szakért.: |
16 (17) / 2.58 |
[105] manaszívás: |
11
/ 5 |
|
bal láb |
[106] méret: |
17 / 14 |
[107] szakért.: |
15 (16) / 10.64 |
[108] kontaktméreg: |
12
/ 5 |
|
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[147] alkímia: |
1 / 0 |
[32] animáció: |
1 / 0 |
[11] elektromos kéz: |
5 / 2.78 |
[48] ellenáll.megtörése: |
1 / 0 |
[29] életszívás: |
9 / 3.33 |
[152] felejtés: |
4 / 1 |
[172] gázpajzs: |
5 / 0.12 |
[17] gránitbõr: |
12 / 2.89 |
[13] jégcsóva: |
3 / 0.86 |
[15] jégpajzs: |
5 / 2.04 |
[259] kegyencek oltalma: |
1 / 0 |
[154] kisebb erõpajzs: |
4 / 3.20 |
[146] kontakt.õseiddel: |
8 / 0.61 |
[158] láth. észlelése: |
6 / 0.06 |
[157] láthatatlanság: |
6 / 2.04 |
[165] manafókuszálás: |
4 / 3.06 |
[35] mágiatörés: |
7 / 0.19 |
[28] óriáserõ: |
14 / 0.49 |
[38] parancs: |
3 / 0 |
[161] sebezhetetlenség: |
1 / 0 |
[30] sorvasztás: |
1 / 0 |
[131] sz.áll.roncsolása: |
7 / 1.18 |
[176] szélpajzs: |
2 / 1.16 |
[261] szörnyismeret: |
5 / 3.96 |
[167] tombolás: |
7 / 6.40 |
[132] tudati méreg: |
7 / 0.77 |
[16] tûzpajzs: |
4 / 0.30 |
[14] vakító fény: |
4 / 0.18 |
|
|
|
|
T/V VARÁZSLATLISTÁID |
1. lista (500%): |
28 óriáse |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK |
szélpajzs (2).
|
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] nekropoid |
50/50 |
198% |
140% |
5 / 2.86 |
harcol |
[2] nekropoid |
48/39 |
198% |
161% |
4 / 0.36 |
harcol |
lélekenergia rész |
80% |
jóllakottság határ |
0% |
gyógyítás: |
50 |
|
MAKRÓID |
1. Makró |
h 168 47 |
ftk 1 |
x 15 |
x 15 |
|
2. Makró |
t 70 40 |
bsz |
be 14 |
vv 154 176 261 |
p |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: életszívás t.var. ha ellenfeled #30. Prioritás: 55. |
2: Közelharc támadás ha ellenfeled #79. Prioritás: 103. |
3: óriáserõ v.var. ha 1 vagy több ellenfél van. Prioritás: 100. |
4: Közelharc támadás ha ellenfeled #89. Prioritás: 200. |
5: gránitbõr v.var. a harc 1. köréig. Prioritás: 101. |
6: jégcsóva t.var. ha ellenfeled #80. Prioritás: 110. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 20 0 20 9;
VI erõ:300% ép:20%;
PV 4 5 1;
PSZ 57 66;
BA 1;
PT 4;
I 100 100 20 1;
CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 30 szint: 8 sebzés: 15-23
SPECIALIZÁCIÓD: Vezéregyéniség. (Szolgáid morálja a kör végén fele mértékben
csökken csak, és az új szolga felfogadásához kisebb vezetõkészség kell.
Valamivel nagyobb eséllyel találhatsz kalandban szolgát. A szolgák harcban
kapott lélekenergiája megnõ.)
Az
Orgling lázadás során általad legyõzött
orglingok száma: 15.
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #10 (8. épület), #439 (238. forduló), #334 (238.
forduló).
SZÖVETSÉGED:
Káoszdemokrata (#15062). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod
jelenleg a 8534. karakternél van. Jelenleg az akadálypálya építésén dolgozol,
eddig 1 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele:
Kronosz. Még 2 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 10 legenda pontod van.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
* |
1 a gepárd öve (#15565) |
* |
1 a gyõzelem vándorcsizmája (#20921) |
|
1 a káosz szikrázó öve (#14229) |
* |
1 a kígyó vas lemezpáncélja (#19001) |
|
1 a lich vassisakja (#11876)
|
|
1 a titán ezüst fejpántja (#5607) |
* |
1 a túlélés szürke maszkja (#21343) |
|
1 az elefánt öve (#16465) |
|
1 bronz porontyköpeny (#357) |
* |
1 ezüst porontyköpeny (#358) |
|
1 maszk (#1090) |
Ékszerek, kincsek |
* |
1 a háború köve (#156) |
|
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
* |
1 a káosz
dalebgad amulettje (#32259) |
* |
1 a lich márványgyûrûje (#12026) |
* |
2 a regenerálódás malachit karkötõje
(#24641) |
* |
1 a regenerálódás szimbóluma (#24610) |
|
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
* |
1 a tudás gyûrûje (#2125) |
|
5278 arany
(#1) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
* |
1 az energia keresztszimbóluma (#18763)
|
|
1 császári dekrétum (#254) |
|
264 drágakõ (#2) |
|
377 hamis arany (#809) |
|
1 kék gömb (#143) |
* |
1 óriás fülbevaló (#225) |
|
1 ozin fülkarika (#211) |
* |
1 Rogan karkötõje
(#145) |
* |
1 szivárvány karkötõ (#139) |
Felszerelés |
|
2 agyag tárgyformázó (#720) |
|
1 arany tóken (#764) |
|
2 aranydukát (#437)
|
|
1 bronz tárgyformázó (#722) |
|
1 bunthar bõrdarab (#515) |
|
1 díszes
rézkulcs (#129) |
|
1 elsõ kulcsdarab (#226) |
|
3 elsõsegély csomag (#619) |
|
2 energiagyûjtõ
(#202) |
|
2 ezüst tóken (#763) |
|
3 Fortuna kiskorsója (#521) |
|
1 garling kristály
(#209) |
|
1 idõkristály (#219) |
|
4 kötél (#128) |
|
13 Krónika (#783) |
|
15 mágustóken (#672) |
|
4 márvány tárgyformázó (#721) |
|
1 második kulcsdarab
(#227) |
|
2 molitár dob (#168) |
|
1 Morgan pálcája (#511) |
|
3 õskõ (#8) |
|
1 Urgod kémszeme (#533) |
|
4 varázskõ (#210) |
Fegyverek |
|
2 vámpírtõr (#584) |
Varázsitalok és füvek |
|
28 csótányláb (#25) |
|
13 elfu moha (#33) |
|
12 elonotichlan (#31) |
|
20 gyilkos boróka (#27) |
|
12 hatalom kék itala (#58) |
|
13 hónakkupók
(#30) |
|
11 hõsiesség itala (#52) |
|
25 liánvirág (#24) |
|
21 mátekel gomba (#21)
|
|
18 mézfû (#29) |
|
19 mitulen fû (#20) |
|
24 ragálygomba (#26) |
|
7 rémcserje (#34) |
|
10 sárkányvirág (#32) |
|
13 sötét mák (#23) |
|
31 tejfonál (#28) |
|
997 üvegcse (#14) |
|
7 velparaj (#35) |
|
14 winropu moha (#22) |
Egyéb kacatok |
|
6 asztrálesszencia (#154) |
|
32 barna manakõ (#149) |
|
18 bolhedor szárny
(#15) |
|
2 duzzadt xenópete (#479) |
|
19 ekinda haj (#147) |
|
37 elektronit (#141)
|
|
27 húsevõ bibe (#151) |
|
2 káoszkígyó pikkely (#230) |
|
1 lemúr hártya
(#161) |
|
33 mandibula (#157) |
|
14 molad púp (#16) |
|
18 molitár háj (#165) |
|
18 nordkristály (#146) |
|
3 õsi relikvia (#17) |
|
53 pirgamit (#152)
|
|
6 smaragd esszencia (#229) |
|
4 szójer csáprágó (#231) |
|
2 xenópete
(#278) |
|
6 yeti csont (#160) |
A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs
szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének
7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt
eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen
zsákban levõ tárgyat. |
|
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1070 arany (#1), 1 az elefánt
öve (#16465), 3 õskõ (#8), 1 tejfonál (#28), 2 drágakõ (#2), 21 hamis
arany (#809), 1 hónakkupók (#30), 1 hõsiesség itala (#52), 10 mágustóken
(#672), 1 káoszkígyó pikkely (#230).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 13 õsi relikvia (#17), 24 üvegcse
(#14), 1 a gyõzelem kék köpenye (#20937), 1 a sün csonttõre (#25151),
1 óriási xenópete (#480), 1 a káosz furcsa nyaklánca (#10194), 3 méregellenállás
itala (#51).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
ÜZENET A JÁTÉKVEZETÕTÕL
Kedves István!
z UL kuldesi netes jelszo a szamlaszamhoz tartozik, tehat
mindket jatekban ugyanaz.
Udv. Jatekvezeto ÿ
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
EZÜST TÁRGYFORMÁZÓ (723. TÁRGY) Ezt a különlegesen összetett, és különlegesen
értékes, képlékeny tárgyformázó mintát a Hegy leghatalmasabb mágusai készítették.
Ha kezedbe veszed, és gyúrni kezded, és közben egy varázstárgyra gondolsz,
akkor megformálhatod belõle a véletlenszerû varázstárgyat, amelyre vágysz!
Ehhez a H 723 {varázstárgy} parancsot kell kiadnod, 10 TVP árán. Persze,
vannak korlátozások. Ezzel a tárgyformázó mintával legfeljebb 5. szintû
varázstárgyat készíthetsz el, és nem készíthetsz relikviát és káosztárgyat,
és ha áttörést adó tárgyat készítesz, annak a szintje kettõvel alacsonyabb
lesz. Mi a tárgy szintje? A +1 erõt, +1 gyorsaságot stb. adó tárgyak pl.
egyes szintûek, a +2-t adók kettes szintûek stb. Azoknál a tárgyaknál,
amelyek többféle tulajdonságot adnak, a tulajdonságok kicsit lassabban
nõnek. Nyugodtan kísérletezz a tárgyformázóval, ha egy adott tárgyat nem
lehet elkészíteni, akkor nem vész el a minta és a TVP sem. Nem átadható.