Vissza a Főoldalra
 
Hatalom Kártyái

Mi legyen a céhekkel Új Nemzedék formátumon?

1) Maradjanak tiltva.
2) Engedjük vissza őket, nerfelve.

(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
További szavazások...
Fórum a témához...

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa menü – Druidák október 15.
Alfa menü – Boszorkányok október 15.
Alfa menü – Tengeri rablók október 15.
Alfa menü – Mágusok október 15.
Alfa menü – Felfedezők október 15.
Alfa menü – Kereskedők október 15.
Zén Legendái: Varázslatok szeptember 21.
A pillanat képe
Elementál a pszionikus létsíkról
(Túlélők Földje szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
A pszi elemi létsíkján a levegőt tömény pszionikus energia tölti be, minden túlbuzog a mentális kiteljesülésektől. Persze még Elenios leggyakorlottabb avatárjának számára is botor vállalkozás ezen a létsíkon kalandozni, hiszen e létsíkot olyan elementálok lakják, akik nem kegyelmeznek holmi jött-ment betolakodóknak.
Nézz szét a galériában!
Társasjátékok Ünnepe 2024. November 16.
A XXVIII. Nemzeti Bajnok
Moa civilizáció lapbemutató 3. hét
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 4.
Céhek Új Nemzedéken

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Módosított szövegű lapok
Túlélők Földje - A programban történt változtatások listája
Hatalom Kártyái verseny - 2024. november 29., Dungeon

A lista folytatása...
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 4. (16)
Lapötletek (65037)
Kaland-Játék-Kockázat (157)
TF help (6741)
A XXVIII. Nemzeti Bajnok (4)
[HKK Piac] Eladó gyűjtemény (9487)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Zandar 221. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. nov. 18. 9h:10'
EZ A 228. JÁTÉKHETED, 221. FORDULÓD
229. játékheted kezdete: nov. 20.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #2914
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 209
Extra forduló: 17

ZANDAR KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [134,35] koordinátán. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 1. napján összefutsz Black Diamonddal. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy fekete bõrcsizmát, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt és egy rejtõköpenyt visel. Ruházatát egy halálosztó kain trófea, egy jégtroll trófea és egy részeg kalandozó trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy kristálygömb belsejében épülõ mágustorony. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy rövid kardot tart. Auráját érzékelve máris tudod, õ is jó. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. A 2. napon találkozol Vulagharral. Raia nagyhatalmú fõpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erõövet, egy Eldaran karkötõjét, egy fekete bõrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy halálhozó karkötõjét, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy nap szimbólumot, egy regeneráló gyûrût, egy smaragd védõgyûrût, egy szirén köpenyét és egy szürke bõrkesztyût visel. Felszerelését egy óriásféreg trófea, egy norpadolótika trófea és egy ongóliant trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Fehéren izzó tûzgömb. Jobb kezében egy csontpálcát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Tárgyainak egy részét egy karmos tankány viszi. Mentális auráját felismered, az õ jelleme is tiszta fehér, akárcsak a Tiéd. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. Az aranytermõ erszény 49 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 sünmedve tüskét. A teremtés zsákja létrehozott 1 ubuk tüskét. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+14 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+194 varázspont.) Idõt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erõd regenerálódik. (+37 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+1 kaja.) Famulusod táplálkozik (-1 varázspont). Sokat keresgéltél, hátha találsz egy arató csattanat fészket vagy búvóhelyet. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekezõ rúna felrakása. A következõ pillanatban már meg is idézted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lõsz. 13 életpontot sebeztél. A közelharc elõtt még megeresztesz a fúvócsõvel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod az arató csattanat fejét. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következõ pillanatban émelyítõ bûz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: elõkapod a vashegyû lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyû lándzsát a másikra rontasz. {KCC:} Vashegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az arató csattanat testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Méregtagadóval épp hogy eltalálod az arató csattanat testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy kis bõrt csippent le a lábfejedrõl az arató csattanat, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az arató csattanat összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 805 tapasztalati pontot kaptál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 500.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Mentális energia gyûlik benned. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Elegendõ tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a kar.lapon * jelöli.) [5 pontot használtál fel, van még 495.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Létrehoztad az erõpajzs I varázslatot! Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-9 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 490.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A földbõl energia áramlik testedbe. Elmormoltad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse forduló végéig.) [-9 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 485.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Megfelelõ mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kitörni készülõ energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 480.]


ef 6 energia fejlesztése 6
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-6 TU.] Ügyességed TF-elõdött. [60 pontot használtál fel, van még 420.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Fõzõcskézésbe kezdesz, finom fõtt étel készül. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Finom nagyon, és egy idõre minden éhségedet elmulasztotta. 289 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 417.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Egy körben csak egyszer fõzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 417.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Egy körben csak egyszer fõzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 417.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Egy körben csak egyszer fõzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 417.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Egy körben csak egyszer fõzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 417.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Egy körben csak egyszer fõzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 417.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Egy körben csak egyszer fõzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 417.]

d 123 1 eldobod a 123. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 göcsörtös bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 417.]

dd 224 71 65 eldobod a 224. tárgyat a 71. tárgyat a 65. tárgyat
Elhajítasz 1 varkaudar lándzsát. Elhajítasz 1 rézpáncélt. Elhajítasz 2 szöges páncélt. [0 pontot használtál fel, van még 417.]

v 6 elmormolod a 6. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ereidben a vér forrón lendül elõre. Befejezted az áldomás varázslatot! A következõ csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 412.]

ftv 61 989 felt. tám/véd. varázslat a 61. varázslatot a semleges jellemûeket
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 412.]

h 1 50 10 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg elõtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idõ elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 412.]

kut 30 kutatsz 30 pontért
Nekiállsz, hogy ásóddal szétbonts egy nagyobb kupacot. Hideg szél borzolja a hátadat. Fehér csontok, korhadt ládák kerülnek elõ, de egyelõre semmi használható. Hajjaj, ettõl a rengeteg melótól még a bányászat szakértelem sem növekszik! [de a felderítés igen.] Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy csontváz készül a lemészárlásodra.

Fegyvert váltasz: elõkapod a vashegyû lándzsát. Marokra fogva a vashegyû lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyû lándzsával teljesen átszúrod a csontváz zörgõ csontjait. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Méregtagadóval egy irtózatos ütéssel felvágod a csontváz testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bõrödet, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. 48 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása. Folytatod az exkavációt. Az ásód hamarosan kifordít egy szétrohadt bõrpáncélt. Mintha lenne benne valami! Úgy tûnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy bakkura csizma. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy szintszívó támad rád.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a szintszívó zsezsgõ plazmáját. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a vashegyû lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyû lándzsával teljesen átszúrod a szintszívó jobb lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kilukasztod a szintszívó ködös testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Karmaival a szintszívó megpróbálja felszakítani a bõrödet, de sikertelenül. A szintszívó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál. Kicsit a vártnál nagyobb az õsi csatamezõ populációja. No sebaj! Megmarkolod az ásót, és bõszen kutatsz tovább. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy szintszívó intéz feléd kihívást.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a szintszívó zsezsgõ plazmáját. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a vashegyû lándzsát. Elszántan ellenfeledre rontasz. {KCC:} Vashegyû lándzsával felnyársalod a szintszívó jobb lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kilukasztod a szintszívó zsezsgõ plazmáját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szintszívó karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki a szintszívó száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál. Huh, ez kemény volt, még jó, hogy nem valami fõszörny járt erre! Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy autentikus vámpír támad rád.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lõsz. 17 életpontot sebeztél. Mielõtt összecsapnátok, a fúvócsõvel ellenfeledre lõsz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja az autentikus vámpír testét. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: elõkapod a vashegyû lándzsát. Meglengetve a vashegyû lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az autentikus vámpír fejét. Kritikus ütés! (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Méregtagadóval végigvágod az autentikus vámpír fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír karmai majdnem eltalálnak! Az autentikus vámpír összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál. Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyûjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. No de hiába - semmit sem találsz! A csatamezõ fölött óriásira nõtt dögmadarak raja közeledik. Te nem leszel a lakoma tárgya! Befejezed a fosztogatást, és távozol. [30 pontot használtál fel, van még 382.]

m 5 6 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra
[133,36] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valahonnan csengõ madárdal száll feléd. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már távolról sem tûnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy tetemember. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Teli erõbõl ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tetemember rotható húsát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a vashegyû lándzsát. Elszántan a másikra rontasz. Vashegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tetemember rotható húsát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megcsapod a tetemember jobb vállát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A tetemember mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A tetemember még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 360 tapasztalati pontot kaptál. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Hopp! Egy örvénylõ porfelhõbõl kialakuló szoborral találkoztál, mely Sonchus Arvensis formáját vette fel, amint éppen egy megfelelõnek látszó Chara-din trófeát tûz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy Chara-din monolitját.
(Vándorcirkusz:)
Mint egy különös látomás, úgy terül szét elõtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergõ tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetû férfi meg nem állít. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz. A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga elõtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegõjû helyiségben. Némi mocorgásra kapod fel fejed, majd a sátor távolabbi sarkában egy árnyék bontakozik ki a sötétbõl. Egy vortexmágus.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekezõ varázst lök magára. Távolról lángcsóva varázslatot lõsz a másikra. 7 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tûzgolyó varázslat. 102 életpontot vesztettél. A közelharc elõtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyû nyíl. Lövedékeiddel perforálod a vortexmágus bal vállát. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vortexmágus fejét. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Méregtagadóval mély sebeket nyitva megvagdosod a vortexmágus bal karját. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Ellenfeled tûzgolyó varázslatot lõ rád. 42 életpontot vesztettél. A vortexmágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 bronzhegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 vortex talizmán. 1755 tapasztalati pontot kaptál.

(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerõ). [-9 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+30 életerõ). [-9 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerõ). [-9 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+35 életerõ). [-9 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerõ). [-9 varázspont.] Megvizsgálod a talajt. Még egész friss emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [132,36] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy friss csatamezõt.
(Feltételes kutatás:) Turkálni, kutatni kezdesz a friss csatamezõn. A tetemeket fürtökben lepik el a legyek. Kiégett harci szekerek, döglött csatacickányok és harci burástyák mindenfelé. Szisztematikusan motozod meg a nem teljesen undorító hullákat. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy zombi támad rád.

Fegyvert váltasz: elõkapod a vashegyû lándzsát. Megmarkolva a vashegyû lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyû lándzsával felnyársalod a zombi testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregtagadóval végigmetszed a zombi foszladozó testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. 27 tapasztalati pontot kaptál. Hátrahagyva a tetemet, folytatod a turkálást. Pár perc kérdése csupán, és máris valami hasznosra bukkansz: Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy mérg. ubuk dobónyíl. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy zombi támad rád.

Fegyvert váltasz: elõkapod a vashegyû lándzsát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyû lándzsával felnyársalod a zombi rotható húsát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Méregtagadóval egy irtózatos ütéssel felvágod a zombi jobb karját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A zombi karma a fejed mellett suhan el! A zombi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. 27 tapasztalati pontot kaptál. Undorítók ezek a lények, a hullahegyek közt élnek! Tovább kurkászol... Hosszadalmasan nézelõdsz. Az az egy pozitív dolog van ebben a kukázásban, hogy nincsenek erre igazán komoly szörnyek. Valami motoszkál melletted! Minden eshetõségre készen lazítod el izmaidat. Egy autentikus vámpír intéz feléd kihívást.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 13 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsõvel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod az autentikus vámpír jobb lábát. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: elõkapod a vashegyû lándzsát. Megmarkolva a vashegyû lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az autentikus vámpír bal lábát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megvágod az autentikus vámpír bal lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az autentikus vámpír megcsapja a fejedet. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál. Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny elõugrott. De nem - ott sem találsz semmit! A távolban nagyobb csapat élõhalottat látsz közeledni. Itt az ideje, hogy lelépj! Felsóhajtasz, amint újra tiszta levegõt szívhatsz.
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerõ). [-9 varázspont.] Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó mûve. Hûha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Gábor a Kalandozó orrából hatalmas mennyiségû zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókõ kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tõle a szopókövet! [ettõl a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Önfeláldozóan odaszaladsz, és átveszed a szopókövet. [szerencséd 1 lett.] A következõ pillanatban a sav az elf nyakába zúdul! A pajzs azonban tökéletesen védi a támadást. Az elf ezután néhány pillanat alatt végez ellenfelével. Ezután feléd fordul. Amikor meglátja, mit tettél, könnybe lábad a szeme. - Ezt nem fogadhatom el. - gyorsan kiveszi a kezedbõl az átkozott tárgyat, és tovainal, mielõtt még tiltakozhatnál. (+2 jóság.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsõvel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy mûvészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy Elenios oltár van. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Nyugatra egy friss csatamezõ van. Elrakod a távcsövet. Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, kék szemû törpe férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Fekete a bõre. Dornodon felszentelt papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy denevér szimbólumot, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt és egy rejtõköpenyt visel. Fegyverzetét egy ekharion trófea, egy ongóliant trófea és egy norpadolótika trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Teherhordója is van: egy törpemammut! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, mint az éj. A gonosz követõje! Szótlanul méregetitek egymást egy ideig. Elfordulsz, és tovább totyogsz.

(Továbbmész...) [131,36] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mezõ egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy friss csatamezõt.
(Feltételes kutatás:) Mosolygó keselyûként csapsz a borzalmas mészárlás színhelyére. Mindenhol hullahegyek. A legtöbben úgy hevernek, ahogy levágták õket - vagy nem volt túlélõ, aki tömegsírba hordta volna õket, vagy senki nem foglalkozott ilyesmivel. Szisztematikusan motozod meg a nem teljesen undorító hullákat. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy dögkeselyû védelmezi a vadászterületét.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekezõ rúna felrakása. A következõ pillanatban már meg is idézted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy lángcsóva varázslatot. 17 életpontot sebeztél. Mielõtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsõvel. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a dögkeselyû testét. (4 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {KCC:} Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a dögkeselyû tollas testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megvágod a dögkeselyû jobb lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Megcsipkedi a dögkeselyû a jobb válladat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 7 madártollat. 758 tapasztalati pontot kaptál. No, lehet folytatni a munkát! Tíz perc sem telik bele, és máris valami használható akad a kezedbe: Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy sallank nyíl. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy sírlidérc támad rád.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy lángcsóva varázslatot. 15 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a sírlidérc bal oldalát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a vashegyû lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {KCC:} Vashegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sírlidérc jobb karját. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Méregtagadóval felnyitod a sírlidérc testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A sírlidérc karma a fejed mellett suhan el! A sírlidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál. A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Orrodat befogva, könyékig turkálsz a több hónapos, foszladozó hullák közt. Még szerencse, hogy a temetõt uraló fõszörnnyel nem akadtál össze. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy autentikus vámpír intéz feléd kihívást.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekezõ rúna felrakása. A következõ pillanatban már meg is idézted. Távolról lángcsóva varázslatot lõsz a másikra. 18 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsõvel célba találj. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod az autentikus vámpír testét. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: elõkapod a vashegyû lándzsát. Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az autentikus vámpír bal lábát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Méregtagadóval felnyitod az autentikus vámpír jobb lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál. Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny elõugrott. De nem - ott sem találsz semmit! A messzeségben élõholtak gyülekezõ seregét látod. Jó lesz sietni! Felhagysz a további keresgéléssel, és angolosan távozol. Látsz egy szent tölgyfát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran hívõi építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Iron Cross lábát masszírozza. Egy tiszta vizû tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlõdet is. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy barátság szent tüzét. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Elenios oltárt. Délre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délnyugatra egy márványtorony van. Északnyugatra egy mûvészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Körbevizsgálódsz. Friss alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Utad során felfedezed egy fekete, kontyos hajú, kék szemû kobudera férfi táborát. Kecskeszakálla és harcsabajsza van. Bõre sárga. Sheran félisten hatalmú személyes tanácsadója. Egy arany papi karkötõt, egy korinthai talizmánt, egy obszidián karkötõt, egy sárga erõövet, egy tankány karmot, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy eszkimó óriás trófea, egy quwarg nagymester trófea és egy mammut zombi trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított spagulár. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Erõsnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét. [112 pontot használtál fel, van még 270.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[130,37] Még mindig füves síkságon vagy. A hõségtõl a távolban meg-megremeg a levegõ. Észreveszel egy márványtornyot. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következõ kép bontakozik ki szemed elõtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Scipio irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsõvel. Ahogy a szemedet erõlteted, észreveszel keletre egy olvasztókemencét. Délkeletre nézve látsz egy púdersziklát. Délre egy Chara-din monolitja van. Délnyugatra egy õsi csatamezõ van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Összefutsz Bossyval. Raia félisten hatalmú felszentelt fõpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erõövet, egy Eldaran karkötõjét, egy gólem talizmánt, egy lánckesztyût, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy rothasztó talizmánt, egy smaragd védõgyûrût, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy acélkolosszus trófea és egy animált hókutya trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: szellõjárta fûzfaliget a csillagos ég alatt. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Egy mutáns pók a hátasa. Tárgyainak egy részét egy trappoló dinymák viszi. Nini! Egy kis erdei tündér lógázza a lábát a hátizsákján! Ez meg hogy került ide? Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: õ is jó. Az elf villámgyorsan céltáblát kreál, és röpke céllövõ bemutatót tart neked. Ni, milyen ügyes! Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.

Találkozol Blobzan rinpócsével. Tharr eljövendõ papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Mellkasán a Jáde Sárkány tetoválását viseli. Egy arany papi karkötõt, egy aranygyûrût, egy fekete bõrcsizmát, egy két kard szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy ryuku köpenyt, egy smaragd védõgyûrût, egy tankány karmot és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy ryuku csapásvezetõ trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy jégtroll trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy kolostort védelmezõ Jáde- sárkány. Jobb kezében egy bronzhegyû lándzsát, bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Mentális auráját felismered, színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Látod rajta, hogy a KÍ nagy ismerõje, ezért a kellõ tisztelettel közeledsz hozzá, majd meghajoltok egymással szemben. Á, szóval, õ is meglátta benned a tudás szikráját! "Üdvözöllek, nagy tudású mester!" - köszöntöd, majd megkérded, hogy nem tanítana-e. Sajnos, nemet mond. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.

(Továbbmész...) [129,38] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfûz. A távolban sakálok üvöltenek. Oldalt pillantva, meglátsz egy õsi csatamezõt. Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következõ kép bontakozik ki szemed elõtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Beornegaar irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon hívõi építették. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy régészeti lelõhelyet. Hát ezek a Technika Ördögei már egész Ghallát felszántják? A távcsõvel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délre egy Chara-din monolitja van. Délnyugatra egy Leah oltár van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Elrakod a távcsövet. Megvizsgálod a talajt. Friss kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [18 pontot használtál fel, van még 252.]

kut 30 kutatsz 30 pontért
Nekiállsz, hogy ásóddal szétbonts egy nagyobb kupacot. Sejtelmes huhogást hallasz a távolból. Csontok, fájdalomkiáltásba torzult koponyák - használható cuccokat egyelõre nem találsz. Hajjaj, ettõl a rengeteg melótól még a bányászat szakértelem sem növekszik! [de a felderítés igen.] Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy szintszívó jön feléd.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a szintszívó jobb karját. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a vashegyû lándzsát. Elszántan a másikra támadsz. Vashegyû lándzsával teljesen átszúrod a szintszívó testét. Kritikus ütés! (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Méregtagadóval alaposan megvágod a szintszívó ködös testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A szintszívó karmai majdnem eltalálnak! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál. No, lehet folytatni a munkát! Egyelõre még semmi. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy szintszívó készül a lemészárlásodra.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a szintszívó fejét. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a szintszívó száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál. A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Megmarkolod az ásót, és bõszen kutatsz tovább. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy óriás csontváz jön feléd.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 14 életpontot sebeztél. Mielõtt összecsapnátok, a fúvócsõvel ellenfeledre lõsz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja az óriás csontváz zörgõ csontjait. (4 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az óriás csontváz sárga bordáit. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregtagadóval súrolod az óriás csontváz testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 829 tapasztalati pontot kaptál. Ez a szörny is komolytalan volt, remélhetõleg sohasem jön keményebb. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy autentikus vámpír védelmezi a vadászterületét.

Nem árt az elõvigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 21 életpontot sebeztél. A fúvócsõvel ellenfeledre célzol és lõsz. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod az autentikus vámpír testét. (4 támadással 32 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: elõkapod a vashegyû lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyû lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az autentikus vámpír jobb oldalát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megvágod az autentikus vámpír jobb lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál. Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyûjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Ez az! Rábukkantál az igazi zsákmánytermõ-vidékre: A következõ kincseket találtad: egy rézsisak, egy fekete bõrcsizma, egy bakkura csizma és egy orgyilkos tõr. Sírlidérc-osztag közeledik, minden bizonnyal urukat akarják megbosszulni. Te itt ma már eleget tápoltál! Kereket oldasz.
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+19 életerõ). [-9 varázspont.] [35 pontot használtál fel, van még 217.]

szk 345 keresed a 345. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási idõd egy részében keresni próbálsz egy ork sámánt. [0 pontot használtál fel, van még 217.]


* 1. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ereidben a vér forrón lendül elõre. Egy végsõ mozdulattal elõhívod az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-9 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 217.]

* 2. BP: használod a 337. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késõ. [2 pontot használtál fel, van még 215.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.


tf 3 15 fejleszted a 3. tulajdonságodat 15 pontért
Kitartóan gyakorolsz: kézen állsz, zsonglõrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed érezhetõen megnövekedjen. [Még 4 TVP-t kell elköltened.] [15 pontot használtál fel, van még 200.]
Vizet kortyolsz a vizestömlõbõl. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 10, 27. Etetési idõ! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját nyel le a törpemammut. Egy kaját nyel le a kardfogú fülemüle. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik, a tapasztalatoknak köszönhetõen. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt az erõpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 362 pontot. A következõ körben tehát 562 pontot költhetsz el.



KARAKTERLAP
Zandar, egy fekete, hosszú hajú, kék szemû alakváltó férfi vagy. Raia eljövendõ papja vagy. Papi hited: 85. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 221. fordulód.

 Erõ:32 (37)  Szint:21  Merészség:5/3 Magasság:182 cm 
 IQ:39 (45)  Támadás:20  Agresszió:3 Testsúly:78 kg 
 Ügyesség:32 (34)  Védekezés:39  Menekülés:30 % Életkor:35/35 év 
 Egészség:27 (29)  Életpont:291/209  Jellem: jó (499) Tul. pont:
 Szerencse:29 (31)  Varázspont:532/10  Pénz:417 arany Kép. pont:
 Tudatpont:21/0   Pszi pont:175/271      EFejl:47 
Eddig összesen 1434 szörnyet (17 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9940 TP-t kaptál. Jelenleg 626861 TP-d van. A következõ szinthez még 173139 TP szükséges. Trófeáid: borzalmas varkaudar, ekharion bébi, csontváz lord. A 216. fordulódban 4239 arany került a bankszámládra. 4323 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  ökölvívás: 21/46 (+6%)   szúrófegyverek: 14/86 (+39%)   vágófegyverek:20/61 (+6%)
  ütõfegyverek: 17/72   lõfegyverek: 24/56 (+9%)   dobófegyverek:13/54 (+18%)

Feltételes fegyverváltás: vashegyû lándzsa (#182) (250%) << varkaudar szablya (#516) (250%)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -4.); ubuk dobónyíl (#138) (5 -11.); tüske (#22) (12 -18.); bronzhegyû nyíl (#94) (19 -996.); ezüsthegyû nyíl (#323) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 19/102   2. nyomkövetés: 44/70 (+23%)   3. mászás:7/49
  4. csapdakészítés: 15/72 (+6%)   5. csapdaészlelés: 6/41   6. gyógyítás:53/16
  7. titkosírás: 3/51   8. felderítés: 13/34 (+28%)   9. szörnyidomítás:8/104
  10. teológia: 31/23 (+20%)   11. taumaturgia: 23/80 (+22%)   12. szerencsejáték:1/70
  13. versengés: 8/59 (+9%)   14. harcmûvészetek: 19/30   15. zene:16/23
  16. szörnyismeret: 16/4 (+12%)   17. pszi: *20/100 (+2%)   18. zárnyitás:8/34
  19. vadászat: 12/21   20. bányászat: 23/6   21. fõzés:8/100 (+11%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 1 mezõre repítsen
totem 70% életpont alatt [gyógymógy (#5)]
gyógyítasz 40% életerõ alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 31 TVP-ért
udvarolsz az 5444. karakternek
kutatsz max. 40 TVP-ért
ásol max. 8 TVP-ért
elfogod karmos tankányt (#137) fedett veremmel (#219)
mászol max. 28 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dbõl az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)tüskepajzs (#30, 4 VP)lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP)izomernyesztés (#33, 6 VP)varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP)védelem sav ellen (#36, 12 VP)tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP)villámcsapás (#50, 18 VP)elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital fõzése (#100, 30 VP)tükörpajzs (#101, 26 VP)dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)a munka gyümölcse (#224, 10 VP)idõcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP)auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP)tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)vakító fény (#43, 7 VP)
tisztítótûz (#44, 13 VP)azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)tûzesõ (#61, 16 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP)  
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP)auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP)kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP)agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)agykorbács (#97, 6 PP)pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP)kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP)pszi-gyûjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) 
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tûzlehelet (#110, 2 ÉP)  
Butaság ára beállítás: teológia: +3 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +3 vp 10 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14)éber kakukk (#3)  

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
vakító fény (#43), lángcsóva (#31)
Védekezõ varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt)
tûzesõ (#61) >> pszi elementál (#221) tisztítótûz (#44) >> gonoszok (#988)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) izomernyesztés (#33) >> smaragdgólem (#417)
izomernyesztés (#33) >> halálhozó (#419) izomernyesztés (#33) >> pattanóböde (#145)
tûzesõ (#61) >> semlegesek (#989)    

ELFOGOTT SZÖRNYEID
kardfogú fülemüle (#146) (õrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK
Famulusod egy aranysárkány.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
3.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya.

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
$5   bakkura csizma ($96) $1   bõrsisak ($57) $2   bronzsisak ($88)
$2   fekete bõrcsizma ($247) $5   kígyóbõr kesztyû ($49) 1   kis vaspajzs (#159)
3 * kvazár sisak (#266) 1 * láncing (#222) 1   mászókarom (#78)
$3   rézsisak ($72) $1   sárga erõöv ($276) 1 * szirén köpenye (#820)
1 * varkaudar csizma (#317) 1 * zafír erõöv (#397)    
Fegyverek és lövedékek
1   bányászcsákány (#434) 18   bronzhegyû nyíl (#94) $2   bronzpenge ($126)
3   bumeráng (#249) 13   ezüsthegyû nyíl (#323) 4   ezüstshuriken (#327)
4   ezüsttõr (#322) 1 * fúvócsõ (#20) 1   hosszú íj (#111)
$1   mandibulakasza ($127) 1 * méregtagadó (#1531) $8   mérg. ubuk dobónyíl ($188)
$8   mérg. ubuk tüske ($137) 2   mérg. vas dobónyíl (#190) 3   mérgezett vasnyíl (#187)
$11   nyílvesszõ ($108) $2   nyu-shuriken ($157) $3   orgyilkos tõr ($225)
$3   rövid íj ($107) $5   sallank nyíl ($129) 7   tolmokov-koktél (#351)
566 * tüske (#22) 12   ubuk dobónyíl (#138) $11   ubuk tüske ($131)
1   vadászkés (#1264) 1   varkaudar szablya (#516) 3   vas dobónyíl (#189)
1   vashegyû lándzsa (#182) 12   vashegyû nyíl (#176)    
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
$1   aranygyûrû ($193) 3 * borostyán függõ (#162) 1 * Eldaran karkötõje (#373)
$2   ezüst nyaklánc ($117) 1 * griff nyakék (#1579) 1 * hatalom fülbevalója (#817)
1 * nap szimbólum (#141) 1 * obszidián karkötõ (#229) 1 * regeneráló gyûrû (#254)
$1   umbatari karkötõ ($278) 3 * vortex talizmán (#812)    
Eszközök, használati tárgyak, készletek
12   acéltû (#334) 8 + aranypikkely (#415) 1   aranytermõ erszény (#819)
4   aranytû (#272) 1   ásó (#34) 6   deus ex machina (#1)
1   dobóháló (#221) 4   fáklya (#36) 1   furulya (#233)
1   hûségérme (#1141) 46   kaja (#2) 1   kötél (#92)
1   mászókampó (#165) 1 + megbûvölt utazóláda (#1218) 1   nagy aranykulcs (#246)
1   nagy bronzkulcs (#185) 1   nagy vaskulcs (#186) 1   olló (#335)
1   ork csodaszer (#1228) 1 + piranha zsákvédõ (#337) 1   Ramirez feszítõvasa (#1261)
1   Rodger kezdõ üstje (#1167) 1   Sheran cserepe (#1271) 1   szeksztáns (#32)
1   szent jogar (#150) 2   távcsõ (#42) 1   teremtés zsákja (#818)
3   zárnyitó készlet (#39)        
Löttyök és porok, tartóstul
1   aranyló ugarhéj (#100) [benne 10 csepp tinta (#101), fér még: 0]
5   fûszertartó (#210) [üres, kapacitás: 25]
4   huhogó bibe (#332) [bennük 11 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 37]
4   kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 40]
7   sullár hólyag (#168) [bennük 23 csepp spiritusz (#170), fér még: 117]
3   uzbány csõr (#169) [üres, kapacitás: 36]
2   vizestömlõ (#3) [bennük 36 korty víz (#27), fér még: 4]
9   zöld üveg (#82) [bennük 25 csepp ragasztó (#83), fér még: 155]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1   acélpengõke (#231) 38   álompor (#396) 5   aurach fog (#657)
6   dorony tüdõ (#212) 26   drótszõr (#37) 9   elkarog szõr (#665)
1   etra hályog (#712) 1   fekete gyöngy (#99) 6   fõnixtoll (#563)
2   galachmit (#310) 1   grákóbõr (#41) 1   grifftojás (#179)
11   gyöngymangó (#135) 6   ilkin érc (#232) 4   kaktusztüske (#114)
2   karbin plazma (#199) 2   kazmár gyökér (#205) $3   kõszem ($304)
2   kvazár (#244) 1   lidércesszencia (#1074) 77   madártoll (#112)
7   mákrózsa virág (#56) 1   moa smaragd (#377) 6   móri gyümölcs (#116)
$1   mutáns csont ($331) 7   nektoraf faggyú (#667) 8   óndarab (#85)
1   párducbõr (#1066) 1   párducszem (#1073) 10   púderkõ (#119)
1   pular kristály (#239) 1   purifikátor háj (#269) 4   rakolits por (#669)
1   remák szív (#264) 8   sallank karom (#128) 15   smirglilevél (#29)
$13   sünmedve tüske ($14) 1   szuperkötél (#209) $20   szvó-ektoplazma ($151)
4   tükör (#43) 1   ulkor gyöngy (#1072) 6   varányszem (#30)
3   vasérc (#152) 1   yetiszív (#1070)    

Összsúly: 137.99 kgMegterheltség: 107%
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 31 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
13   ezüsthegyû nyíl (#323) $1   fekete bõrcsizma ($247) 18   fekete gyöngy (#99)
12   fülemüle agyar (#267) 22   gyöngymangó (#135) 1   hosszú íj (#111)
6   rinóbõr (#651) 1   rövid kard (#171) 7   szulfagor agyar (#677)
1   tünde tegez (#1263) 35   varányszem (#30) 18   varkaudar csont (#1113)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bronzhegyû nyíl (#94) 1 göcsörtös bunkó (#123) 5 kaja (#2)
1 rézpáncél (#71) 2 szöges páncél (#65) 24 tüske (#22)
1 varkaudar lándzsa (#224)        

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
19 arany (#50) 3 álompor (#396) 1 aranypikkely (#415)
2 bakkura csizma (#96) 1 fekete bõrcsizma (#247) 7 madártoll (#112)
1 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 orgyilkos tõr (#225) 1 rézsisak (#72)
1 sallank nyíl (#129) 1 sünmedve tüske (#14) 8 szvó-ektoplazma (#151)
1 ubuk tüske (#131) 1 vortex talizmán (#812)    



E körben tett lépéseid térképe

(129,38) õsi csatamezõ (#263), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), mûvészi porolit (#720), Dornodon oltár, szent
tölgyfa (#393), régészeti lelõhely (#1208), szintszívó (#96), óriás csontváz (#176), autentikus vámpír (#154)
(130,37) márványtorony (#175), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), Raia oltár, Chara-din monolitja (#534),
mûvészi porolit (#720), Bossy (3279. kalandozó), Blobzan rinpócse (5217. kalandozó)
(131,36) dögkeselyû (#174), sírlidérc (#172), autentikus vámpír (#154), friss csatamezõ (#262), szent tölgyfa (#393),
Sheran oltár, álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), mûvészi porolit (#720), tavacska, barátság szent tüze (#484), egy
kobudera férfi
(132,36) zombi (#49), autentikus vámpír (#154), friss csatamezõ (#262), oltár, mûvészi porolit (#720), 44. jellempróba,
szent tölgyfa (#393), egy törpe férfi
(133,36) tetememberek (#123), oltár, mûvészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), vortexmágus (#418)
(134,35) arató csattanatok (#144), csontváz (#48), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154)




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.