Karakterszám: |
4090 |
Számlaszám: |
9827 |
Fordulószám: |
22 |
Játékhét: |
29 |
E forduló
ára: |
11 zs. |
Maradék zseton: |
420 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2015. szept. 21. 9h:08' |
A következõ
fordulód táplálható: 2015. szept. 22. |
|
E-mail!
ARCHLICH KALANDJAI
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Ambassadar, egy magas, szúrós
tekintetû, arany rúnákkal díszített fekete köpenyt viselõ férfi. (hírneve
32698.) A te szinteden a legnevesebb
Night Wolf, egy szürkés-kék bõrû,
kék szemû, tüskés fejû, emberre hasonlító férfi. (hírneve 1482.)
Most pedig lássuk, mi hír a nagyvilágban:
*szept. 11.* Torda Táltost majdnem felfalta egy izzó genezis.
*szept. 11.*
Erhij Mergen és Torda Táltos pszi párbajt vívtak. Erhij Mergen került
ki gyõztesen.
*szept. 15.* Miss Missing pszionikus párviadalban legyõzte
Ursus Maritimust.
*szept. 15.* Jollasow Morthont kis híján megölte egy
daergaoth lord.
*szept. 16.* Erhij Mergen és Torda Táltos pszi párbajt
vívtak. Erhij Mergen került ki gyõztesen.
*szept. 16.* Erhij Mergent legyõzte
harcban egy megvadult ember.
*szept. 17.* Mammuth pszionikus küzdelemben
diadalt aratott Zex felett.
*szept. 17.* Erhij Mergen pszionikus párviadalban
legyõzte Torda Táltost.
*szept. 17.* Erhij Mergen pszionikus küzdelemben
diadalt aratott Torda Táltos felett.
*szept. 18.* Erhij Mergen pszionikus
küzdelemben diadalt aratott Torda Táltos felett.
Pihenésedet nyugodtan töltötted a barlangodban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 219.]
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan
dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az
eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete:
63.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 209.]
kno 9 4 |
9. képességre 4 képességpont |
Elköltesz 4 képességpontot a méreted növelésére (+2 méret).
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 209.]
be 4 102 |
meglátogatod a 4. épületet |
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy nagydarab, pikkelyes
óriásgyík cammog elõ, és megkérdezi, miben segíthet. Elmondod, hogy szeretnél
egy új csápot növeszteni és rögtön megfelelõ harci jártasságot is szerezni
a használatában. Az informátor bólint, és eligazít, hogy hová fordulj.
Az új végtag kinövesztése furcsa érzés, és eltart egy darabig. Hosszasan
mozgatod, gyakorolsz vele, hogy megszokjad. Hozzáértõ oktatók megfelelõ
kiképzésben részesítenek, melynek eredményeképp újabb támadó végtaggal
bõvül arzenálod. (-10 képességpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 189.]
kf 213 |
bekészíted a 213. tárgyat |
Felveszed az egyensúly gyûrûjét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 189.]
h 8 67 |
8. tárgy használata |
Bekapod az õskövet. Máris érzed a hatást! A sok gyakorlás meghozta eredményét,
a régészet szakértelmed 7. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 189.]
h 8 67 |
8. tárgy használata |
Bekapod az õskövet. Máris érzed a hatást! A sok gyakorlás meghozta eredményét,
a régészet szakértelmed 8. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 189.]
az 7014 |
tárgy azonosítása |
Megvizsgálod a tárgyakat, hátha észlelsz egy kis mágikus kisugárzást.
A
káosz fehér köntöse: értéke 86 arany. A tárgy érdekes tulajdonságokkal
rendelkezik: +1% védekezés, +1 elkt.immunitás, +2% támadás, +1 mérg. lehelet.
[2 TVP-t használtál fel, maradt még 187.]
m 7 10 2211 1412 2111 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 7,10) Õseid misztikus, szent helyére látogatsz.
(M 8,10) A következõ terem keletre van, így arra mész. Alapos körbevizsgálódás
után sem találsz semmi fontosat itt.
(M 9,10) Nem sokat töprengesz, mész kelet felé. A földön egy fekete nyílást
látsz. Egyszercsak elõsuhan belõle valami. Egy szellem, minden bizonnyal
egy õsé! Tudod, hogy próbatétel következik. A szellem egy kérdést tesz
fel, amelyre válaszolnod kell:
A következõ egyszerû feladattal az intelligenciádat
szeretném próbára tenni. Számokat fogok mondani, és a te feladatod mindössze
annyi, hogy megmondd a számsor következõ elemét. Tehát jól figyelj! A számok:
4, 21, 26, 51, 48, 81... No, mi a következõ? [Ha a megoldás 999-nél nagyobb,
elég a megoldás elsõ három számjegyét megadnod.] Egy kis gondolkodási idõt
kérsz.
(M 8,9) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 8,9) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 8,9) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 7,10) Merre tovább? Legyen mondjuk nyugat. Egy kerek, simára csiszolt
oltárt veszel észre. Mellette fekete, ádáz képû szobor áll, nyilván egy
fajod õsét ábrázolja. Csendben imádkozol, de nem történik semmi.
(M 7,9) A folyosó északra vezet. A csarnok egy újabb, kongóan üres termébe
lépsz be.
(M 8,9) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 8,9) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 7,8) Mindenre felkészülve, északra mész. Itt már legyõzted a torzszülötteket.
(M 7,7) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 7,7) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
[14 TVP-t használtál fel, maradt még 173.]
k 363 353 423 |
kaland elvállalása |
Elhagyod a Csarnokot.
(363. kaland:) Felkeresed a titkos járatot. Nekiveselkedve,
odébbtolod a sziklatömböt. A járat szûk, épphogy csak elférsz benne. Óvatosan
haladsz elõre. Hirtelen mozgást észlelsz a szemed sarkából. Ellenfeled
egy elemi rin (#28).
*** 1. KÖR *** Magában motyogva, az elemi rin létrehoz egy sorvasztást.
Végtagjaid elsorvadnak (-3 méretükre). Megindulsz az elemi rin felé. Már
ott is vagy! Támadod az elemi rint. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz.
(14 ép-t sebeztél). Az elemi rin hörögve elterül.
[A csatában összesen 14 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+30%).
Megpillantasz egy gránitajtót. Megpróbálod, de ez sajnos zárva van. Álkulcsokat
és drótokat veszel elõ, remélve, hogy nem jelent problémát ez a zár.
[Zárnyitás próba 7-es küszöbre: sikeres] Klikk! Sikerült! Kinyitod az
ajtót, és belépsz rajta.
Hopp, itt van valami... Eldugott kincs - egy kard.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 33% lélekenergia.
(353. kaland:) Megkeresed a sziklafalat, ahol a sötét barlangnyílást találtad.
A falon jónéhány a kapaszkodó, bemélyedés van, nem lehetetlen feljutni.
Mászni kezdesz fölfelé.
[Mászás próba 4-es küszöbre: sikeres] Megkapaszkodsz
a barlang szélében, és behúzod magad.
Amikor oldalt fordulsz, meghûl benned a vér! Ellenfeled egy molitár (#35)
[aura: savimmunitás: 5.].
*** 1. KÖR *** A molitár felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A molitár odajön
hozzád. A molitárt próbálod megsebezni. Mérgezõ gázt fújsz.
(20 ép-t sebeztél).
A molitár rád veti magát. A hasadra céloz jobb lábával.
(3 ép-t sebzõdtél).
Megpróbál felbuktatni bal lábával.
(5 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+2
ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod a molitárt. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz.
(16 ép-t sebeztél). A molitár rád veti magát. Elõrerúg jobb lábával.
(8
ép-t sebzõdtél). Érzékeny pontodat próbálja eltalálni bal lábával.
(3
ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** Támadod a molitárt. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz.
(17 ép-t sebeztél). A molitár hörögve elterül. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 53 sebzést okoztál, és 19 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+37%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Összegyûjtöd a "kincset": egy molitár háj.
[ld. enc.]
Hát, itt bizony nincs semmi, egy fia kincset sem találsz.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 50% lélekenergia.
(423. kaland:) A gödörhöz mész, és a kapaszkodókat markolva, leereszkedsz
a mélybe. Egy tiszta, kivilágított barlangszobában találod magadat. Egy
lemezekkel borított, kékacél ajtót pillantasz meg. Zárva van! Megvizsgálod
a zárat, és úgy döntesz, hogy érdemes megpróbálni a rendelkezésedre álló
eszközökkel kinyitni.
[Zárnyitás próba 4-es küszöbre: sikeres] Sokáig
vacakolsz, de végül próbálkozásodat siker koronázza, az ajtó feltárul.
Továbbmész.
Egy nagy és díszes kõajtó elõtt állsz, felületén hieroglifák sokasága. Az
ajtó mellett, egy kõemelvényen ott hever a súlyos kulcs.
[Csapdaészlelés
próba 7-es küszöbre: sikeres] Közelebbrõl megvizsgálod az emelvényt. Hiszen
ez csapda! Ha a kulcsot elveszed... A földön keresel köveket, kb. annyi
súlyút, mint amennyi a kulcs lehet. Villámgyors mozdulattal kicseréled
a kulcsot a kövekre. Nem történt semmi! Megkönnyebbülten sóhajtasz, és
kinyitod az ajtót a kulccsal.
Egy primitív vadászmintákkal díszített ajtót találsz, sajnos be van zárva.
Szerszámokat veszel elõ, amelyek segíthetnek az ajtó felnyitásában.
[Zárnyitás
próba 7-es küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres] Huh, ez most összejött.
Az ajtó szélesre tárul.
Kutatni kezdesz, próba szerencse alapon. Sikerrel: 4 drágakõ és egy csizma.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 33% lélekenergia.
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[50 TVP-t használtál fel, maradt még 123.]
be 5 |
meglátogatod az 5. épületet |
Felkerekedsz, és elmész a szint távoli végében épített arénába. A porond
hátsó végében egy pár küzd, de egyébként az aréna üres. Megkeresd az arénamestert.
A kölcsönös üdvözlés és a belépõ, 10 arany kifizetése után elmondod az
arénamesternek, hogy a soron következõ torzszülöttekkel szeretnél harcolni.
Rövid idõ alatt elõkészítik számodra a porondot. Közben megtudtad, hogy
az aréna legjobbja Avvocato Terrasini, ameddig õ eljutott egy voharai
szellem (#121). Huh, máris harcolhatsz! Ellenfeled egy óriás skorpió (#39).
*** 1. KÖR *** Az óriás skorpió feléd rohan. Megrohamozod az óriás skorpiót.
Az óriás skorpió rád támad. Elõresuhint farkával.
(1 ép-t sebzõdtél).
Rád vág ollóival. El sem talált, haha. Az óriás skorpiót próbálod megsebezni.
Mélyet lélegzel, és gyilkos gázfelhõt fújsz ellenfeledre.
(15 ép-t sebeztél).
Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Támadod az óriás skorpiót. Mérgezõ gázt fújsz.
(14 ép-t sebeztél).
Az óriás skorpió rád veti magát. Odacsap neked farkával.
(2 ép-t sebzõdtél).
Megmérgezett. Lecsap rád ollóival.
(6 ép-t sebzõdtél). Méreg marja tested.
6 ép-t sebzõdtél. Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** Támadod az óriás skorpiót. Mélyet lélegzel, és gyilkos gázfelhõt
fújsz ellenfeledre.
(13 ép-t sebeztél). Az óriás skorpió téged támad. Villámgyorsan
elõrevág farkával.
(2 ép-t sebzõdtél). Lecsap rád ollóival.
(5 ép-t sebzõdtél).
Mérgezõdsz.
Sebzõdsz 6 ép-t. Regenerálsz (+2 ép)
*** 4. KÖR *** Az óriás skorpiót próbálod megsebezni. Kitátod szádat, és
mérges gázt lehelsz.
(16 ép-t sebeztél). Az óriás skorpió halálhörgés közepette
a földre zuhan. Méreg!
6 életpontnyit sebzõdsz. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 58 sebzést okoztál, és 34 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+40%). Amíg harcoltál,
bámészkodó galetkik gyûltek össze. Most megtapsolnak! Mosolyogsz, miközben
átveszed az arénamestertõl jutalmadat, 40 aranyat.
(Feltételes gyógyítás:)
fehér gyógyitallal gyógyítod magad. Gyógyulsz 39 életpontot.
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 110.]
Ezúttal a torzszülöttek közt fogsz portyázni. A déli kõbányák egyik elfeledett
járatán keresztül ereszkedsz le a torzszülöttek nyomorúságos csatornaszintjére.
Idelent valamiért sokkal hidegebb van, talán azért, hogy a torzszülöttek
élete még nyomorultabb legyen. Lábdobogást hallasz. Valaki közeledik! Elmosolyodsz.
Ellenfeled egy katapulter (#33).
*** 1. KÖR *** A katapulter céloz, és lõ rád.
(9 ép-t sebzett.) Megközelíted
a katapultert. Megtámadod a katapultert. Kitátod szádat, és mérges gázt
lehelsz.
(17 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik
(1 sebzés). Regenerálsz
(+2 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod a katapultert. Mérgezõ gázt fújsz.
(15 ép-t sebeztél).
Bûzöd zavarja
(2 sebzés). A katapulter halálos sebet kapva a földre zuhan.
Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 35 sebzést okoztál, és 9 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+27%).
Elteszed a zsákmányt, ami 2 kerek kõ.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 100.]
Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! Az egyik kevésbé ismert,
de ezért vadakban gazdag terület pont az északi nordemil-liget alatt fekszik.
A sûrûn növõ, fehér gombaszerû növények között neked is idõbe telik, amíg
megtalálod a lejáratot, és leereszkedsz. A sötétbõl furcsa neszeket hallasz.
Nem vitás, ugrásra kész torzszülöttek várnak rád. Valamiben megakad a szemed.
Nocsak, itt
winropu moha nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Vadászösztöneid
mentenek meg attól, hogy egy fentrõl gurított szikla ne zúzzon agyon. Harcra
készen, megfordulsz. Ellenfeled egy jégmedúza (#22).
*** 1. KÖR *** Megközelíted a jégmedúzát. A jégmedúza közelebb jön, hogy
támadhasson. Megtámadod a jégmedúzát. Mérgezõ gázt fújsz.
(12 ép-t sebeztél).
A jégmedúza rád veti magát. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban
dermesztõ hideget köp rád.
(4 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod a jégmedúzát. Mélyet lélegzel, és gyilkos gázfelhõt
fújsz ellenfeledre.
(12 ép-t sebeztél). A jégmedúza hörögve elterül. Regenerálsz
(+2 ép)
[A csatában összesen 24 sebzést okoztál, és 4 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+24%). Elegendõ
lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz
veszed a zsákmányt, ami egy nordkristály.
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 87.]
Régészeti kutatásba kezdesz az arra kijelölt területen. Már más kutatók
is dolgoznak itt, de remélhetõleg te leszel az, aki talál is valamit! A
legváratlanabb pillanatban ér támadás! Ellenfeled egy óriáscsótány (#7).
*** 1. KÖR *** Megrohamozod az óriáscsótányt. Az óriáscsótány feléd mozog.
Támadod az óriáscsótányt. Mérgezõ gázt fújsz.
(17 ép-t sebeztél). Az óriáscsótány
halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 17 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+12%).
Folytatod az ásatást, bár kétséges, hogy vissza tudod nyerni korábbi koncentrációdat.
Bár most nem találtál semmit, nem idegeskedsz: egy régésznek türelmesnek
kell lennie.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 67.]
Elmész egy régi csata helyszínére. Bár már sokan ástak itt, még mindig lehet
találni érdekes dolgokat. Útközben észreveszel egy
ragálygombát. Fáradtságod
nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Folytatod
a lelet feltárását. Hiába dolgozol sokáig, semmi érdemlegeset sem találsz.
Fáradtan térsz haza.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 47.]
Kalandra fel! Portyára indulsz. Különösebb cél nélkül kóvályogsz a barlangok
között, kihívást keresve. Odamész az egyik "galetkitanyához". A jelzések
alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
A barlang lakója
Scorpin Rood, egy magas, vékony, fekete bõrû, vörös szemû,
kopasz férfi. A Mutánsok klánjának embrió rangú tagja. Végignézed a felszerelését:
kék köpeny, az elektromosság sárga öve, fülbevaló, kerek kõ, bronzmedál,
nagy pajzs, szárnyas sisak, szivárvány karkötõ, az egyensúly gyûrûje. Rövid
beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze
zárnyitás szakértelemben való jártasságotokat. Rövid töprengés után megállapodtok
abban, hogy a legjobb teszt a kereskedõ raktárába való betörés. Különbözõ
ajtóktól indultok, vajon ki jut át hamarabb a rengeteg záron és lakaton?
Nagy nehezen jutsz el a belsõ raktárig. Scorpin Rood már egy ládán üldögél,
vigyorogva. Vesztettél!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 47.]
Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. Egy fémlétrán, egy függõleges
aknában jutsz le az elkülönített szintre, ahová a galetkik vadászni járnak.
Egy meredek lejtõ szélén állsz. Óvatosan, minden lépésre ügyelve leereszkedsz.
Figyelsz a meredély oldalán levõ üregekre, hisz bármelyikbõl elõugorhat
egy lény. Már majdnem feladod, amikor nyomra bukkansz. Hamarosan a nyom
nagyon forró lesz. Kellemes csetepaténak nézel elébe! Ellenfeled egy hájas
worpel (#31).
*** 1. KÖR *** A hájas worpel elmormol egy sebezhetetlenség varázslatot.
A hájas worpel ellõ egy gránitbõr varázslatot. A hájas worpel felé mozogsz,
hogy megtámadhasd. Megtámadod a hájas worpelt. Mélyet lélegzel, és gyilkos
gázfelhõt fújsz ellenfeledre.
(18 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik
(1
sebzés). A hájas worpel holtan terül el. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 19 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+27%).
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 31.]
Kalandra fel! Portyára indulsz. Izgatottan lépkedsz. Itt is, ott is barlangnyílások
sötétlenek, hozzád hasonló (vagy teljesen más) galetkiket rejtve! Meglátsz
valamit a fal tövében. Hohó, ez
ragálygomba ! Leszedsz 1 adagot. Találomra
kiválasztasz egy barlangot, amelybe be tudsz jutni. A jelzések alapján
látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
A galetki, aki itt lakik
Balays, egy közepesen magas, átlagos testalkatú,
fõleg mágia iránt érdeklõdõ férfi. A Mágusok klánjának érdeklõdõ rangú
tagja. A következõket látod nála: bíbor láncing, márványgyûrû, vassisak.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A közelben van egy hatalmas
cseppkõ. A feladat: ki jut fel elsõnek? Rohantok a cseppkõhöz, és azonnal
mászni kezdtek. Lihegve érsz fel a tetõre, Balays már ott várakozik. Õ
nyert!
Fejlõdsz:
+1 mászás; [10 TVP-t használtál fel, maradt még 21.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +7 galetki
erõt és +13 hírnevet kaptál. A kör során összesen 220 sebzést okoztál,
és 66 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
8 képességpontot
kapsz. Errõl a fordulóról 21 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt,
amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
231 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Archlich, egy élhalott, zöld ködfelf által kísért megjelenésével
tekintélyt sugárzó férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: puhányszint (2. szint).
Táplálkozásod: puhány. Ez a 22. fordulód.
|
[1] erõ: |
5 / 0.53 |
[2] IQ: |
10 (11) / 5.46 |
[3] ügyesség: |
4 (6) / 0.55 |
[4] egészség: |
6 / 0.86 |
[5] mágia: |
4 (5) / 1.35 |
[6] gyorsaság: |
9 (11) / 0.72 |
[9] Méret/ép: |
63 (65) / 64 |
Min. méret: |
61 |
Barlangméret: |
63 |
|
|
Varázspont: |
37 / 37 |
Képességpont: |
11 / 41% |
Hõsi pont: |
21 (3) |
Tám.bónusz: |
0% |
Véd.bónusz: |
11% |
Galetki erõ: |
190 / 136 |
Hírnév : |
124 |
Jóllakottság: |
85% |
Életkor: |
12
/ 12 |
|
|
Galetki csaták: |
1 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
0 (0) |
Torzsz. csaták: |
132 (7) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
118 (7) |
Leölt torzszülött: |
142 (7) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
1 (0) |
|
A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: diák (8)
Speciális képességeid:
+2 gyógynövények, +2 v.ital fõzés, +8% varázstárgy találására; 40%, hogy
v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Olvass el egy õsi falfeliratot! 2.) Hozz nyolc molad púpot! 3.) Hozz
12 õsi relikviát. |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[14] mérg. lehelet: |
10 (12) / 6.36 |
[15] regeneráció: |
4 / 0 |
[17] vastag bõr: |
5 / 0 |
[18] tûzimmunitás: |
3 (4) / 0 |
[19] hidegimmunitás: |
3 (4) / 0 |
[25] bûz: |
3 (4) / 0 |
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
3 / 0 |
[46] csapdaészlelés: |
3 / 0.35 |
[47] zárnyitás: |
4 / 0.87 |
[48] mászás: |
5 / 0.13 |
[52] auraészlelés: |
1 / 0.10 |
[54] kereskedelem: |
3 / 1.51 |
[56] varázsitalfõzés: |
3 (5) / 1.25 |
[57] gyógynövények: |
4 (6) / 1.80 |
[59] vezetõkészség: |
4 / 0 |
[64] átokszórás: |
3 / 0.30 |
[66] lopakodás: |
3 / 0.10 |
[67] régészet: |
8 / 2.03 |
[68] zene: |
3 / 0.05 |
[69] tanulás: |
2 / 0.55 |
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb mancs |
[100] méret: |
4 / 0 |
[101] szakért.: |
3 / 1.45 |
|
|
hosszúkard |
bal csáp |
[103] méret: |
1 / 0 |
[104] szakért.: |
1 / 0 |
|
|
|
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[13] jégcsóva: |
3 / 0.16 |
|
|
|
|
T/V VARÁZSLATLISTÁID pillanatnyilag ki vannak kapcsolva, minden, általad
ismert varázslatot használsz. Ha ezt nem szeretnéd, adj ki egy újabb üres
TVSZ parancsot.
HARCI PROGRAMOD |
1: mérg. lehelet használata ha ellenfeled #89. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 60 0 20 50;
VI erõ:95% ép:30%;
PV 3 4 8;
PSZ 48 47 59 67 66 54;
BA 6503 8354;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #1 (3. épület), #16 (7. épület), #387 (13. forduló),
#295 (14. forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a káosz fehér köntöse (#7014) |
* |
1 a káosz rettenetes köntöse (#25464)
|
* |
1 a lich csizmája (#11920) |
|
1 csizma (#1120) |
* |
1 díszes fejpánt (#1106) |
|
1 lemezpáncél (#1000)
|
* |
1 pókcsatos öv (#173) |
Ékszerek, kincsek |
* |
1 a gyorsaság gyûrûje (#3925) |
|
236 arany (#1) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje
(#213) |
|
9 drágakõ (#2) |
|
19 hamis arany (#809) |
|
1 szimbólum (#1210) |
* |
1 szivárvány karkötõ (#139) |
Felszerelés |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 kötél (#128) |
|
1 varázskõ (#210) |
Fegyverek |
|
1 fogazott tõr (#6) |
* |
1 hosszúkard (#1317) |
|
1 kard (#1315) |
|
4 kerek kõ (#11) |
|
1 sziklarepesz (#13) |
Varázsitalok és füvek |
|
1 csótányláb (#25) |
|
1 gázlehelet itala (#57) |
|
1 gyilkos boróka (#27)
|
|
1 liánvirág (#24) |
|
2 mátekel gomba (#21) |
|
2 méregellenállás itala
(#51) |
|
1 mitulen fû (#20) |
|
5 ragálygomba (#26) |
|
3 sötét mák (#23) |
|
1 tejfonál (#28) |
|
2 üvegcse (#14) |
|
1 védelem itala (#59) |
|
6 winropu moha (#22) |
Egyéb kacatok |
|
1 bolhedor szárny (#15) |
|
4 lemúr hártya (#161) |
|
4 mandibula (#157)
|
|
7 molad púp (#16) |
|
1 molitár háj (#165) |
|
3 nohnetár gumó (#212) |
|
6 nordkristály (#146) |
|
4 õsi relikvia (#17) |
|
2 pirgamit (#152) |
|
1 sárga gömb (#136) |
A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs
szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének
7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt
eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen
zsákban levõ tárgyat. |
|
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 30 arany (#1), 1 winropu moha
(#22), 1 nordkristály (#146), 2 kerek kõ (#11), 4 drágakõ (#2), 1 kard
(#1315), 2 ragálygomba (#26), 1 molitár háj (#165), 1 csizma (#1120).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 2 õskõ (#8), 1 fehér gyógyital
(#50).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
MOLITÁR HÁJ (165. TÁRGY) A babonás galetkik képesek arra, hogy munkát
és fáradtságot nem kímélve, megnyúzzák a molitárt. Állítólag ugyanis ha
valaki megfelelõen sok molitár hájat használ fel, és azt magára keni, akkor
elsajátíthat egy elemi immunitást. A felvilágosult galetkik persze ezt
nevetségesnek tartják, de a molitár hájat még õk is gyûjtik, hiszen jó
pénzért el lehet adni bogaras fajtársaiknak.