TÚLÉLÕK FÖLDJEBetáplálva: 2002. jún. 19. 9h:26'
EZ A 368. JÁTÉKHETED, 217. FORDULÓD
369. játékheted kezdete: jún. 21.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #5907
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 43
Extra forduló: 3 |
ANARCHIL KALANDJAI
14 nap telt el azóta, hogy letáboroztál. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 8. pontnál. Ez az idõ nem múlt el
esemény nélkül: A táborozás 2. napján összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, zöld szemû elf nõvel. Bõre teljesen fehér! Tharr
bíborosa. Egy két kard szimbólumot, egy ezüst gyûrût, egy vasvértet, egy Tharr Keresztjét, egy sárga erõövet, egy arany papi
karkötõt, egy vassisakot, egy fekete bõrcsizmát, egy borostyán függõt, egy lánckesztyût, egy Eldaran karkötõjét és egy
smaragd védõgyûrût visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy Tguarkhan trófea és egy borzalmas varkaudar trófea
ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy sújtásra emelt pöröly. Jobb kezében egy csontpálcát, bal kezében egy harci
kalapácsot tart. Lõfegyvere egy tünde íj. Hátasállata egy mutáns pók! Tárgyainak egy részét egy karmos tankány viszi.
Tisztán érzed auráját: semleges a nyomorult. Kölcsönösen bizalmatlan tekintettel végigméritek egymást. Elfordulsz, és
tovább totyogsz. Az 5. napon ismét összefutsz egy hosszú ezüsthajú, zöld szemû elf nõvel. Bõre teljesen fehér! Tisztán érzed
auráját: semleges a nyomorult. Mogorván egymásra bámultok. Azért harcra nem fog sor kerülni. Folytatod utadat. Az 5.
napon látod, hogy valaki közeledik feléd: egy fekete, hosszú hajú, zöld szemû alakváltó nõ. A bõre kreolszínû. Raia
felszentelt papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy gromak páncélt, egy sárga erõövet, egy nap szimbólumot, egy
fekete bõrcsizmát, egy obszidián karkötõt, egy Eldaran karkötõjét, egy vassisakot, egy igazgy. fülbevalóet, egy obszidián
függõt, egy aranygyûrût, egy lánckesztyût, egy zafír medalliont és egy smaragd védõgyûrût visel. Ruházatát egy ongóliant
trófea, egy Tguarkhan trófea és egy borzalmas varkaudar trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy
Fõnix. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Hátasállata egy
tûzfõnix! Málhásállata egy sóhajtó dorony. Érzékeled auráját: undorító fehér! Egy jó! Rögtön látod, hogy senki és semmi
vagy az õ hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Gyorsan elrejtõztél a kalandozó félelmetes léptei elõl.
A 7. napon unalomûzésként váratlan látogatót kapsz. Még idejében észreveszed, ezért meg tudod figyelni: egy fekete, copfos
hajú, szürke szemû ember férfi. Chara-din püspöke. Egy vasvértet, egy lánckesztyût, egy fekete bõrcsizmát, egy vassisakot,
egy káosz szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy umbatari karkötõt, egy rothasztó talizmánt és egy smaragd védõgyûrût
visel. Fegyverzetét egy óriásféreg trófea, egy ongóliant trófea és egy Tguarkhan trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez
tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Kardra tekeredõ, kitárt szárnyú háromfejû sárkány. Jobb kezében egy vashegyû
lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Hátasállata egy mutáns pók! Auráját érzékelve máris
tudod, jelleme gonosz, akárcsak Neked. Nálad õ jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál.
Gyorsan elrejtõztél a kalandozó félelmetes léptei elõl. A 12. napon összeakadsz egy vörös, hosszú hajú, izzóan vörös szemû
ember nõvel. Bõre sárga. Dornodon bíborosa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy denevér szimbólumot, egy gromak
páncélt, egy fekete bõrcsizmát, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy vassisakot, egy Eldaran karkötõjét, egy
rejtõköpenyt és egy bíbor erõövet visel. Ruházatát egy borzalmas varkaudar trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy
törpe kovács trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: kaleidoszkóp. Jobb kezében egy ryuku szablyát, bal
kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. Mentális auráját felismered, õ is gonosz. Bemutatkoztok
egymásnak. Az õ neve Chardonnay. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Megszólal: " Ezennel átruházod rám összes
vagyonodat. Aláírásod helye: .........................." Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább.
Nagyon fáradt vagy, hátizsákod lehúzza válladat. "Vajon miért cipelek én ennyi mindent?" vetõdik fel benned a gondolat, de
ahelyett, hogy nekiállnál átvizsgálni tartalmát, tovább mész. "Nemsokára felérek a dombtetõre, onnan már könnyebb lesz." -
biztatod magad, de a súly csak nyomaszt. Mikor végre felérsz, nem töprengsz tovább, ledobod a zsákot úgy ahogy van, és
megkönnyebbülten rohansz le a füves lejtõn. "Milyen ostoba emberek vannak." - ébredsz fel álmodból.
A teremtés zsákja létrehozott egy 1 fáklyát. A teremtés zsákja létrehozott egy 1 fõnixtollat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+25 életerõ.)
Varázserõd regenerálódik. (+93 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+34 pszi pont.) A poszogó
möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)
* 1. KP: | elmormolod a 24. varázslatot
|
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 557.]
* 2. KP: | elmormolod a 78. varázslatot
|
Arkánum-jeleket rajzolva a levegõbe, mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erõvel telik meg. Létrehoztad a
láth. észlelése varázslatot! [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 552.]
* 3. KP: | elmormolod a 224. varázslatot
|
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Bizsergetõ, csípõs érzés fut végig rajtad. Elmondtad az a munka gyümölcse
varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 552.]
* 4. KP: | elmormolod a 12. varázslatot
|
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A mágia tûzként árad szét tagjaidban. Elmormoltad az erõpajzs I
varázslatot! Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 547.]
* 5. KP: | használod a 71. pszi képességet
|
Mélyen koncentrálni kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erõ! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb
lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-12 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 542.]
tno 5 2 | növeled az 5. tulajdonságodat
|
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövõben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy
picit talán szerencsésebb leszel a jövõben. [0 pontot használtál fel, van még 542.]
ek 315 | t. energia kisütése: 315
|
Felemeled kezed, és koncentrálni kezdesz. Apró lángnyelvek futnak végig a testeden, de nem érzel fájdalmat. Aztán a földre
helyezett ilkin érc hirtelen fellángol, és óriási, kék lánghullám fut végig rajtad. Érzed, ahogy a hatalom beléd áramlik. (-1
ilkin érc.) (-1 TU.) [10 pontot használtál fel, van még 532.]
v 160 | elmormolod a 160. varázslatot
|
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erõ áramlik a tagjaidba. Elmormoltad a varázskõ készítés varázslatot!
Hosszas mágikus rítussal varázsenergiát tárolsz 1 kõszembe. [-120 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 522.]
ef 3 | energia fejlesztése 3
|
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyûjtõbe ömlesztve tudati
energiáidat. [-3 TU.] A befejezéshez még 900 TU szükséges. Erõd TF-elõdött. [30 pontot használtál fel, van még 492.]
kf 322 2 | kézbeveszed/felveszed a 322. tárgyat a bal kezedbe
|
Elrakod az orgyilkos tõrt, majd a bal kezedbe veszed az ezüsttõrt. [0 pontot használtál fel, van még 492.]
t 159 212 226 | támadod a 159. szörnyet a 212. szörnyet a 226. szörnyet
|
FT 159 parancs tárolva. FT 212 parancs tárolva. Sajnos nem ismered azt a szörnyet. [0 pontot használtál fel, van még 492.]
flh 997 327 | felt. lõfegyver haszn. 997 a 327. tárggyal
|
Ok, FLH 997 327 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 492.]
Hangtalan léptekkel osonsz elõre. [3. PONT.] Hangot hallasz szembõl - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még
óvatosabban mész tovább. [2. PONT.] Egyre erõsödõ, dummogó hangot hallasz, amikor rálépsz az egyik kõlapra. Szörnyû
hideg söpör végig rajtad, és a következõ pillanatban az összes varázsenergiád elvész! [-2 varázspont]. Érdemes lett volna
jobban odafigyelni a csapdákra. És már a kijáratnál is vagy! Húzol kifelé. [18 pontot használtál fel, van még 474.]
(Feltételes gyógyítás:) Te még soha nem láttál nagyenergiájú részecskegyorsítót, azonban nincs is erre szükség ahhoz, hogy
a ghallai óriás méh lépes mézének gyógyerejét a magad javára fordítsd. Megszerzése ugyan egy kicsit veszélyes a hatalmas
fullánkok miatt, de mindenképpen megéri. (+121 életerõ.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [40 pontot
használtál fel, van még 434.]
h 305 | használod a 305. tárgyat
|
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 434.]
gy 40 | gyógyítás 40 pontért
|
Mint minden tapasztalt természetgyógyász, te is azonnal felismered a talajból feltörõ pozitív bioenergia sugarakat. A forrás
fölé állsz, és sebesült testrészeidre fókuszálod a gyógyenergiát. A hatás azonnal jelentkezik. (+53 életerõ.) [40 pontot
használtál fel, van még 394.]
gy 40 | gyógyítás 40 pontért
|
Szerencsére, tökéletesen egészséges vagy, így nincs szükséged gyógyulásra sem. [0 pontot használtál fel, van még 394.]
p 72 | használod a 72. pszi képességet
|
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Az erõt egyetlen csomóba sûrítve,
kilövöd a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még
389.]
be 72 | bemész a 72. titkos labirintusba
|
Megkezded a felderítést. Munkádat siker koronázta! Megvan a bejárat. Odabent sötét van. Fáklyát gyújtasz. Behatolsz,
megindulsz az ismeretlen felé! [5 pontot használtál fel, van még 384.]
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. [2. PONT.] Egyre erõsödõ, dummogó hangot hallasz, amikor rálépsz az egyik
kõlapra. Szörnyû hideg söpör végig rajtad, és a következõ pillanatban az összes varázsenergiád elvész! [-100 varázspont].
Érdemes lett volna jobban odafigyelni a csapdákra. Mész tovább, elõre. [3. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve,
nesztelenül lopakodsz tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [8. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a
labirintusban mész tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [9. PONT.] Összeakadsz Chardonnay-jal. Dornodon bíborosa. Tagja az
Igaz Barátok Rendjének. Egy denevér szimbólumot, egy gromak páncélt, egy fekete bõrcsizmát, egy lánckesztyût, egy
obszidián karkötõt, egy vassisakot, egy Eldaran karkötõjét, egy rejtõköpenyt és egy bíbor erõövet visel. Ruházatát egy
borzalmas varkaudar trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy törpe kovács trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van:
kaleidoszkóp. Jobb kezében egy ryuku szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. Érzékeled
auráját: ugyanolyan sötét, mint a Tied. Motyogni kezd: " Ezennel átruházod rám összes vagyonodat. Aláírásod helye:
.........................." Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. A falhoz lapulva osonsz
elõre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [17. PONT.] Bah! Egy zsákutcába jutottál! [15. PONT.]
Egy ongóliant lakik itt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz
tétlen.
Teli erõbõl mérg.ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 mérg.ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az
ongóliant ragyás lábszárát. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot.
(24 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: elõkapod az ezüsthegyû lándzsát. Meglengetve az ezüsthegyû lándzsát a másikra
rohansz. Ezüsthegyû lándzsával gyengén megszurkálod az ongóliant hatalmas bokáját. (4 támadással 60 életpontot
sebezve.) Ezüsttõrrel megérinted az ongóliant hatalmas bokáját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az ongóliant nem
hagy pihenõt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 70 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet,
esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 mérg.ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. Átvizsgálod a testet. A következõ kincseket találtad: egy shinai gömb (ld. enc.). Mosolyogva kidobod a nevetséges
áeratikus hasnyák trófeát, és kinyersz egy alkalmas ongóliant trófeát. 1462 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1
varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [36 pontot használtál fel, van még 348.]
lm 12 11 19 | mozogsz 12 11 19
|
Bátran haladsz tovább. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó állja utadat. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis
keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levõ rézkulcs nyitja az ajtót. Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [12.
PONT.] A fal mellett találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a
birtokodban levõ nagy bronzkulcs nyitja a ládát. A láda kinyitása közben egy parányi tû szúrt meg. (-1 életerõ.) Megnézed,
hogy mi a zsákmány: 1 smaragd védõgyûrû, 80 arany, 30 drótszõr és 2 csontpálca (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát.
Rábukkansz a pórul járt futár maradványaira. Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed Sytix táborát. Chara-din püspöke. Egy
káosz szimbólumot, egy vasvértet, egy obszidián karkötõt, egy ryuku karvédõt, egy fekete bõrcsizmát, egy rejtõköpenyt, egy
lánckesztyût, egy ritualista amulettet, egy bíbor erõövet, egy kvazár sisakot és egy smaragd védõgyûrût visel. Ruházatát egy
ongóliant trófea, egy tyrannoszaurusz rex trófea és egy óriásféreg trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: hatalmas hegyek ormai
mögött lenyugvó Nap. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ.
Érzékeled auráját: gonosz, mint Te. Nálad õ jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Vigyázva
elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét. Úgy határozol, hogy körülnézel a következõ teremben: [11. PONT.] A falból
egy elforgatható kerék áll ki. Nem tudsz ellenállni a késztetésnek, lassan elforgatod. Elõször nem történik semmi, majd
tompa morajt hallasz nem is olyan messzirõl. Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy tömör sziklából kifaragott
ajtóban végzõdik az út. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levõ
rézkulcs nyitja az ajtót. Nincs megállás - továbbtotyogsz. [14. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tûnik, hogy
egy acélkolosszus. Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 11. pontnál vagy.
[18 pontot használtál fel, van még 330.]
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. [14. PONT.] Egy acélkolosszust veszel észre magad elõtt. Mérlegelve a
helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 11. pontnál vagy. Folytatod az utat.
[14. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy acélkolosszus. Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy
látszik nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 11. pontnál vagy. Továbbsuhansz a folyosón. [14. PONT.] Valami mozog
elõtted! Közelebb lopódzol. Egy acélkolosszus! Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik nem jutsz tovább. Ismét a
térkép szerinti 11. pontnál vagy. [18 pontot használtál fel, van még 312.]
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem mûködik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem
mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 312.]
ek 217 | t. energia kisütése: 217
|
Hosszasan kutatsz idézõkör után, de végül feladod. Ezúttal nem a Pentagramma Házában fogsz pihenni. [5 pontot
használtál fel, van még 307.]
v 202 5069 | elmormolod a 202. varázslatot
|
Varázsolni kezdesz. Pezsgõ mágikus energia terjed szét benned. Elmormoltad az álommérgezés varázslatot! Hehe!
Sikeresen megmérgezted Enjoy Dinar álmát. [-10 varázspont.] Teljesítettél egy isteni küldetést! [5 pontot használtál fel, van
még 302.]
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat
|
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késõ. [5 pontot használtál fel,
van még 297.]
* 2. BP: | t. energia kisütése: 3 1
|
Tudatpajzsot feszítesz elméd köré. [10 pontot használtál fel, van még 287.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz /
élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
|
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erõd
észrevehetõen fejlõdjön. [40 pontot használtál fel, van még 247.]
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
|
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítõtõl ellesett izomerõsítõ gyakorlatokat végzel. Még nagyon sok
kell ahhoz, hogy az erõd érezhetõen megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 207.]
tf 1 7 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 7 pontért
|
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Már csak egész keveset kell
gyakorolnod, hogy az erõd komolyan megnõjön. [Még 118 TVP-t kell elköltened.] [7 pontot használtál fel, van még 200.]
Elõveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborhelyet
keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik, a tapasztalatoknak köszönhetõen.
(Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt az a munka gyümölcse
hatása. Elmúlt az erõpajzs I hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 358 pontot. A következõ
körben tehát 558 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
SHINAI GÖMB (348. TÁRGY)
A shinai gömb belsejébe egy nagyhatalmú varázslat, a restoráció van bezárva. Ha szintszívás áldozata leszel, egyszerûen csak
össze kell törnöd a shinai gömböt, és visszanyered az elvesztett tapasztalati pontokat. A shinai gömböt a H 348 varázslattal
törheted össze, 2 TVP árán.
CSONTPÁLCA (329. TÁRGY)
A csontpálca egy speciális, mûvészien faragott bot, amely komoly varázshatalommal bír egy megfelelõen képzett varkaudar
mágus kezében. Ha te megszerzel egy ilyet, a varázsszó híján legfeljebb ütõfegyvernek használhatod, de annak nagyon
hatékonyan: a csontpálca alapsebzése fixen 22 életpont (persze ezt az ellenfél védekezése ugyanúgy csökkenti, mint más
fegyvereknél). A vékony fegyver eme iszonyatos sebzését természetesen a belõle használatkor kiáramló mágikus energia
adja. Ez egyben azt is jelenti, hogy a csontpálca helyes használatához legalább 5-ös taumaturgia szakértelem szükséges
(egyébként a pálca felrobbanhatna a kezedben). Mivel a csontpálca tölteteinek száma korlátozott, ezért minden harc után,
amikor a csontpálcát használtad, van 20% esély, hogy a csontpálca elveszti mágikus töltését. Ilyenkor a hasznavehetetlenné
vált pálcát automatikusan eldobod.
KARAKTERLAPOD
Anarchil, egy copfos õsz hajú, kék szemû ember férfi vagy. Chara-din tanítványa vagy. Az A Pentagramma Testvérisége
(#9127) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 217. fordulód.
erõ : | 23 |
iq : | 51 |
ügyesség : | 26 |
egészség : | 17 |
szerencse: | 27 |
tudatpont: | 21/ 13 |
| |
|
szint : | 18 |
támadás : | 23 |
védekezés: | 29 |
életpont : | 279/184 |
varázspt : | 469/ 85 |
pszi pont: | 84/ 53 |
| |
|
merészség: | 5/ 3 |
agresszió: | 5 |
menekülés: | 30 % |
jellem: | gonosz (166) |
pénz : | 145 arany |
| |
| |
|
magasság: | 176 cm |
testsúly: | 98 kg |
életkor: | 23 év |
tul.pont: | 0 |
kép.pont: | 3 |
EFejl: | 6 TU |
| |
|
Eddig összesen 868 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1462 TP-t kaptál. Jelenleg 283134 TP-d van.
A következõ szinthez még 56866 TP szükséges. Trófeáid: borzalmas varkaudar, miksziszi húsgólem, ongóliant. A 202.
fordulódban 469 arany került a bankszámládra. 574 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
Harci ismeretek (szint)
ökölvívás: 1/00 szúrófegyverek: 25/45 vágófegyverek: 2/56 ütõfegyverek: 6/17
lõfegyverek: 7/65 dobófegyverek: 18/83
Felt. fegyverváltás: << göcsörtös bunkó << bronzpenge << ezüsthegyû lándzsa
Felt. lõfegyver használat: semmi (0-6.); bumeráng (7-16.); ubuk dobónyíl (17-20.);
mérg.ubuk dobónyíl (21-996.); ezüstshuriken (997-); vas dobónyíl (kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
Egyéb ismeretek (szint)
rejtõzködés: 16/63 nyomkövetés: 44/70 lopás: 5/92 mászás: 1/27
csapdakészítés: 15/22 csapdaészlelés: 4/30 gyógyítás: 62/34 titkosírás: 9/26
felderítés: 13/23 szörnyidomítás: 4/12 teológia: 10/80 taumaturgia: 33/92
szerencsejáték: 2/07 versengés: 2/20 zene: 2/12 szörnyismeret: 5/93
pszi: 9/37 zárnyitás: 2/05 vadászat: 19/38 bányászat: 8/39
Feltételes parancsok
DX 1; gyógyítasz 40 % életerõ alatt, 40 pontért; *készítesz 17. tárgyat (max. 5 db-ot);
*készítesz 19. tárgyat (max. 5 db-ot); ásol max. 24 pontért;
gonoszkodsz max. 30 pontért; cirkusz 31; maradék tvp-dbõl 1. tulajdonságodat TF-eled;
Felt. támadás: 210; *123; 159; 212;
Barátságosság: 274; 165; 9150. KT; 210; Sheran hívei;
Varázslataid és pszi képességeid (#sorszám, *hány pontba kerül)
áldomás (#6 *5) erõpajzs I (#12 *6) tulajdonságpajzs (#26 *16)
energiatüskék (#29 *5) tüskepajzs (#30 *4) hhaar burka (#32 *6)
izomernyesztés (#33 *6) varázsvédelem (#34 *8) mágiatörés (#35 *10)
tompítás (#40 *8) jégcsóva (#41 *15) fehér glóbusz (#47 *13)
villámcsapás (#50 *18) pszi-ernyõ (#64 *6) auratranszformáció (#65 *10)
pszi-regeneráció (#66 *12) felejtés (#68 *5) agyletapogatás (#70 *20)
szürkeáll. aktiv (#71 *12) mentális pajzs (#72 *9) pszi fejlesztés (#73 *20)
molekulaátrendezés (#74 *20) láth. észlelése (#78 *7) városi teleport (#96 *50)
varázsital fõzése (#100 *30) varázskõ készítés (#160 *120) a halál csókja (#187 *10)
káoszcsapás (#200 *8) rúnakõ teremtése (#201 *15) álommérgezés (#202 *10)
a munka gyümölcse (#224 *10)
Jelenleg rajtad levõ aktív varázslatok és pszi hatások
áldomás láth. észlelése mentális pajzs
Feltételes varázslat-használat: 1. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslat lista (var. szám) : 50
Védekezõ varázslat lista (var. szám): 47 34
Feltételes támadó/védekezõ varázslat használat:
Mit 50 50 50 33 41 40
Kire 217 174 176 158 50 176
Isteni küldetéseid
1.) Mérgezd meg öt kalandozó álmát! 2.) Az ellenem küzdõ Közös Tudatok a legnagyobb
ellenségeink. Tudatcsatázz le egy másik KT tagjától egy paranccsal legalább 3 TU-t! 3.) A
káosz és pusztulás hírnökeinek semmilyen ajtó nem állhatja útját. Imádkozz, amint
zárnyitás szakértelmed elérte a 7-es szintet!
Tárgyaid (*-gal jelöltek bekészítve, zárójelben tárgy sorszáma)
Páncélok és pajzsok
1*vassisak (#160) 1*gromak páncél (#270) 2*fekete bõrcsizma (#247)
1*lánckesztyû (#230) 1*rejtõköpeny (#277)
Fegyverek és lövedékek
4 kõkés (#6) 10 ubuk dobónyíl (#138) 1 bumeráng (#249)
2 kõkalapács (#13) 1 ezüsthegyû lándzsa (#324) 25 ubuk tüske (#131)
1*vashegyû lándzsa (#182) 1 fúvócsõ (#20) 5 mérg.ubuk dobónyíl (#188)
5 szögletes kõ (#17) 1 bronzpenge (#126) 1*ezüsttõr (#322)
2 ezüstshuriken (#327) 1 bot (#4) 1 orgyilkos tõr (#225)
2 vas dobónyíl (#189) 2 csontpálca (#329) 1 mérg. vas dobónyíl (#190)
1 göcsörtös bunkó (#123) 1 szigony (#389)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
2 denevér szimbólum (#140) 1*káosz szimbólum (#361) 1 szem szimbólum (#142)
1 ezüst gyûrû (#180) 1 smaragd védõgyûrû (#223) 2*aranygyûrû (#193)
1*obszidián karkötõ (#229)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 shinai gömb (#348) 1 rézkulcs (#75) 1 furulya (#233)
2 kötél (#92) 1 kristálygömb (#265) 1+nyílcsapda (#243)
5 fáklya (#36) 1 szeksztáns (#32) 1+deus ex machina (#1)
1 a teremtés zsákja (#818) 1 nagy bronzkulcs (#185) 1 aranytû (#272)
3 zárnyitó készlet (#39) 1 kaja (#2) 1 ásó (#34)
3 varázskõ (#305)
Löttyök és porok, tartóstul
5 vizestömlõ (#3) [ bennük 29 korty víz (#27) ]
1 kavadu iszák (#25) [ üres ]
1 aranyló ugarhéj (#100) [ üres ]
1 uzbány csõr (#169) [ benne 9 csepp ugh méreg (#166) ]
6 sullár hólyag (#168) [ bennük 17 csepp spiritusz (#170) ]
1 huhogó bibe (#332) [ benne 3 csepp rákfatty váladék (#333) ]
2 molluszk ház (#353) [ bennük 5 korty degradátor váladék (#354) ]
2 fûszertartó (#210) [ bennük 4 csepp sáfránypor (#211) ]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
6 gyöngymangó (#135) 16 smirglilevél (#29) 2 dorony tüdõ (#212)
6 vízionár szem (#102) 7 varányszem (#30) 6 szárnyas hernyó (#69)
40 madártoll (#112) 1 mutáns csont (#331) 2 acélpengõke (#231)
37 drótszõr (#37) 88 kaktusztüske (#114) >2 móri gyümölcs (#116)
24 álompor (#396) 11 pirkit (#153) 17 vasérc (#152)
1 xirnox szív (#213) 3 bunthar bõr (#733) 4 ovimon-bogyó (#207)
1 szockó hólyag (#355) 15 sünmedve tüske (#14) 1 purifikátor háj (#269)
3 trikornis szarv (#198) 1 kazmár gyökér (#205) 2 manifeszt.nyúlvány (#214)
5 óndarab (#85) 7 fõnixtoll (#563) 15 rézdarab (#70)
4 elkarog szõr (#665) 1 ilkin érc (#232) 3 fekete gyöngy (#99)
1 magszim bél (#103) 5 szvó-ektoplazma (#151) 5 mákrózsa virág (#56)
2 szulfagor agyar (#677) 3 galachmit (#310) 1 mandibulapenge (#125)
1 moa burát (#384) 1 ormánygõte csont (#21)
Összsúly: 79.14 kg megterheltség: 141 %
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
E körben tett lépéseid térképe
(131,38) a 72. labirintus bejárata, Chardonnay (4716. kalandozó), ongóliant (#159), Sytix (1989. kalandozó)
© Beholder Kft. 1992-1999.
Ha a játékkal bármilyen gondod van a következô címre írj: tf@beholder.hu!
Ha az e-mailes UL ill. fordulo küldéssel van gondod: beholder@beholder.hu!
Minden e-mailben kért fordulót automatikusan feltöltünk a Beholder Kft. serverén található
forduló archívumba. Ha egy fordulót nem kaptál meg, elvesztetted, stb., akkor onnan bármikor letöltheted.
Az arcívum címe: www.beholder.hu/l1.htm.
Aki észrevesz egy hibát, és szeretné, ha azt javítanánk a fordulójában, az a következõkre legyen szíves fokozottan ügyelni:
1) A levelet azzal kezdje, hogy megírja KARAKTERSZÁMÁT, FORDULÓSZÁMÁT és SZÁMLASZÁMÁT.
2) Írja le - minél tömörebben - a jelenséget, a hibát. Ezt tegye meg MINDEN alkalommal, mikor errõl levelezünk, utalva az addig megbeszéltekre.
3) NE LÉPJEN addig, míg nem kap tõlünk visszajelzést.
AKI MÉGIS LÉP, az a továbbiakban ÖNKÉNT LEMOND mindenfajta JAVÍTÁSRÓL, és elfogadja a hiba miatt módosult képességek korábbi forduló alapján történõ visszaírását. Természetesen ez nem jelenti azt, hogy ha úgy gondoljuk, ne javítanánk.
Segítségeteket elõre is köszönjük!
Ismételten kérek mindenkit, hogy ha bármi problémád van akármelyik játékkal kapcsolatban, akkor az errôl szóló e-mail fejlécében feltétlenül tüntesd fel azt, hogy melyik játékról is van szó!!!!!!! Arra is szeretnék mindenkit megkérni, hogy a probléma taglalása mellett arra is szánjon idôt, hogy az olyan mellékesnek tünô adatokat, mint karakterszám, fordulószám, számlaszám ne felejtse ki a levélbôl. (Ha nem tudod kitalálni, hogy az adott probléma kezeléséhez milyen adatokra van szükség, inkább többfélét adj meg, mint hogy pont a szükséges hiányozzon!)
Ezúton szertnék mindenkit tájékoztatni, hogy karakterátadás e-mailben továbbra sem lehetséges!
Kérek mindenkit, hogy mielôtt UL javítás, AK stb. miatt reklamál, legalább egyszer olvassa el a fordulo végén található tájékoztatót. Maci
Elküldött UL javítása
A már elküldött UL javítására korlátozott lehetôség van.
Ha elrontottad az UL-t, akkor minnél hamarabb küldd el mégegyszer. Ügyelj rá, hogy a forulószáma
feltétlenül ugyanaz legyen, mint az eredeti UL-é volt. Az UL-ek letöltése után a konvertáló
program a késöbb érkezett UL-t, javításként értékeli, és ezt fogja betáplálni az eredetileg küldött UL helyett.
(Figyelem: ilyenkor az eredetileg küldött UL-re is UL OK jelzést fogsz kapni!)
Szükség esetén több javítást is küldhetsz, az utolsó UL-bôl lesz a forduló.
Ha egy e-mailben több UL-t is küldtél, akkor a javítás során elég csak a hibás UL-t elküldened,
az UL-ek abban a sorrendben lesznek betáplálva, ahogy az eredeti e-mailben voltak. (Természetesen figyelembe véve a fenteb leírt korlátozásokat.)
Figyelem! Ez a javítás csak akkor mûködik, ha a hibás UL még nem került letöltésre!!
Ha már letöltöttük, akkor a javító UL hibás forulószám jelzéssel visszamegy.
Az UL-ek letöltése reggel 9-10 között délután 2-4 között történik általában.
(Esetenként ettôl eltérô idôpont is elôfordulhat.)
Többeknek problémája volt az UL-javítással. Tehát UL-t javítani csak bizonyos esetekben lehet.
A javítás feltétele, hogy az új UL még az elôtt megérkezzen, hogy a régit LETÖLTÖTTÜK.
(Naponta általában kétszer van letöltés: reggel 9 körül, és du. 3 körül.)
Tehát ha a reggel 8-kor elküldött UL javítását du. 2-kor küldöd, akkor az már nem lesz javítás csak egy Hibás UL.
Abban a speciális esetben ha pl. nincs zsetonod, vagy még nem léphetsz, a késôbb (esetleg másnap, harmadnap) küldött UL-re is UL OK üzenetet fogsz kapni (itt most nem részletezett technikai okokból),
DE ILYENKOR IS AZ ELÔSZÖR KÜLDÖTT UL KERÜL TÁPLÁLÁSRA! Tehát egy már elküldött UL-t a letöltése után akkor sem lehet javítani, ha az valamilyen okból még nem lett betáplálva!
Ha megváltozott az e-mail címed akkor azt feltétlenül jelezd nekünk a beholder@beholder.hu címen.
(A SZÁMLASZÁMODAT is írd meg!!). Amikor az új címet beírtuk, akkor kapsz egy visszajelzést. CSAK ezután küldj új UL-t!
Figyelem!
A térkép megtekintéséhez szükséges
class és képek letölthetôek a Beholder Kft home page-érôl.
Ha nincs www hozzáférésed, akkor jelezd (beholder@beholder.hu) és elküldjük e-mailben.
A java class mellett találhatsz egy dos-os progit is, amely segítségével elô tudod állítani a térképet gif formátumban.
Mostantól (97.08.19) megadhatod az un. állandó netkódodat, és így nem kell minden UL-en feltüntetni a netes kérést.
A netkód a számlán lévô összes karakterre vonatkozik. Az állandó netkód megadásához a számlaszámodra és magára a kódra
(u,b,u+,b+) van szükség. További részletek a Beholder Home Page-en.
Az Alanori Krónika megrendelése:
Ezentúl minden hónapban megjelenéskor megkaphatod
a Krónikát. A dolgod mindössze annyi, hogy a beholder@beholder.hu címre irsz egy e-mailt
amiben megrendeled az újságot, és megírod a számlaszámodat.
Az újsággal együtt automatikusan elküldjük a számlán lévô összes karakter üzeneteit is!
Az AK ára így 20 zseton. (Ez tartalmazza a postázás költségeit is.)
Ha késöbb le akarod mondani a megrendelést, feltétlenül jelezd, hogy a nem a hagyományos, hanem a netes elôfizetésrôl van szó (azaz a Krónikát nem a fordulóddal, hanem külön kaptad)!
Ha a fordulód fejlécében szerepel az Üzeneted jött felirat, akkor mentális üzenete
érkezett a karakterednek. Az üzenetet a karaktered legközelebbi hagyományos fordulójával
postázzuk. (Addig azonban minden e-mailes fordulódban meg fog jelenni az üzenet.)
Lehetôséged van azt kérni, hogy az üzeneteket külön postázzuk számodra, ez azonban 5 zsetonba kerül.
Azt is kérheted, hogy az üzeneteidet egy másik karaktered hagyományos
fordulójával postázzuk. (Ezt természetesen nem kerül zsetonba.)
|