Karakterszám: |
6200 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
205 |
Játékhét: |
207 |
E forduló ára: |
28 zs. |
Maradék zseton: |
94 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2003. okt. 30. 10h:10' |
A következõ
fordulód táplálható: 2003. nov. 2. |
|
E-mail!
ZÉÉMSH LIKLSCI AZ ÉBENÚR KALANDJAI
Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Handur 2 legenda pont árán megvásárolta
a káoszgólem fülbevalóját a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a
legjobb ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Lamarth 3 legenda pont árán megvásárolta
a káoszsárkány gyûrûjét a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb
ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Ravandel 1 legenda pont árán megvásárolta
a káoszmágus köpenyét a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb
ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Alveris de Aurora 2 legenda pont
árán megvásárolta a káoszíjász karkötõjét a szövetségi kincstárból, mivel
az övé volt a legjobb ajánlat. ***
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Maximilian Ûbertáp, egy pengével
lemetszed férfiasságod most, hogy tudod milyen egy igazi férfi. (hírneve
16229.) A te szinteden a legnevesebb
Örök Lázadó, egy a szivárvány minden
színében tündöklõ hajú, kék bõrû, átható tekintetû férfi. (hírneve 7140.)
Amíg pihentél, eljutott hozzád néhány hír a szintedrõl:
*okt. 27.* Aaron dam Wattid felköltözött a következõ szintre.
*okt. 27.*
Anuszt kis híján megölte egy arachnid sámán.
*okt. 27.* Brumi szolgálatába
állt egy csúf gusztustalanság.
*okt. 27.* Winterfresh teljesítette a 6.
küldetést, amit a templomban kapott.
*okt. 27.* Winterfresh gyõzelmet
aratott Ghalletki Jónás felett.
*okt. 27.* Attila, a hun teljesítette
a 9. küldetést, amit a mágustoronyban kapott.
*okt. 28.* Maximilian Ûbertáp
és barátai végrehajtották az 50. többszemélyes kalandot.
*okt. 28.* Maximilian
Ûbertáp felköltözött a következõ szintre.
*okt. 28.* Sivir pszionikus
párviadalban legyõzte Szárnyaszegett Bolhedort.
*okt. 29.* Sirály felköltözött
a következõ szintre.
Egy futár távoli híreket hoz:
*okt. 21.* Nemesis mellé szegõdött egy tüskés hólyag.
*okt. 21.* Nemesist
kis híján megölte egy quwarg behemót.
*okt. 21.* Alba Regina és Blazenul
Garlazan pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen.
*okt. 21.*
Alba Regina pszionikus párviadalban legyõzte Lianát.
*okt. 22.* Örök
Lázadó pszionikus párviadalban legyõzte Rafflesiát.
*okt. 27.* Nemesis
mellé szegõdött egy csúf gusztustalanság.
*okt. 27.* Az Éjfarkas Klán
szövetség fényes gyõzelmet aratott Groark felett!
*okt. 27.* Baltazárt
kis híján megölte egy apró gömbvillám.
*okt. 27.* Lord Khalel elsõként
ért el 17-es meggyõzõkészség tulajdonságot a Hegy lakói közül!
*okt. 28.*
Alba Regina pszionikus párviadalban legyõzte Tryxet.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 456.]
ep 37 75 104 |
építed a 37. épületet 75 TVPért |
[Rendben, az építkezés során
a farok szakértelem tulajdonságot ill. képességet
fogod fejleszteni.] Hûséges dolgozóként folytatod
a lélekenergia generátor
felhúzását. Munkád során szövetségetek kiváló bányagépe is segíteni fog.
Kitartóan gürcölsz, minden követ megmozgatsz a szó szoros és átvitt értelmében
is. Ezzel eleget is tettél bõvítési kötelezettségeinek, legközelebb folytathatod
más épülettel! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+132%).
Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[66 TVP-t használtál fel, maradt még 390.]
ad 10 |
aranydukát szerzése |
Jelentkezel a dukátbanknál, dolgozni szeretnél. A felhalmozódott szemetet
kell elszállítanod. Van itt minden - lerágott csontok, piszkos rongyok,
törmelék. A kedvenc "szemeted" a bõrzsákok, amelyekben az aranydukátokat
szállítják fel. Alaposan átkutatod õket, de sajnos egyetlen pénzdarabot
sem találsz... A hulladékot a csatornaszint egy eldugott barlangjába szállítod,
majd jelentkezel a fizetségért. 2 aranydukátot kaptál.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 380.]
var 31 13 |
31. varázslatra 13 képességpont |
Elköltesz 13 képességpontot féreg érintése varázslatod erejének növelésére.
A gyakorlásnak köszönhetõen féreg érintése varázslatod ereje 12. szintre
nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 380.]
kno 108 26 |
108. képességre 26 képességpont |
Elköltesz 26 képességpontot a fog végtagodhoz tartozó vámpirizáció szakértelem
növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen fog végtagod speciális támadási
módja 9. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 380.]
v 146 5 5 |
146. varázslat elmondása |
Elmondasz egy kontakt.õseiddel varázslatot. Aha! Õseid megmutatják a csarnok
térképének egy részletét. (-20 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 377.]
v 146 5 2 |
146. varázslat elmondása |
Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy kontakt.õseiddel! Aha! Õseid
megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 374.]
v 146 2 2 |
146. varázslat elmondása |
Varázshatalmad segítségével elmondasz egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid
megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 371.]
v 146 2 5 |
146. varázslat elmondása |
Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy kontakt.õseiddel! Aha! Õseid
megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 368.]
az 18129 7764 |
tárgy azonosítása |
Nekilátsz beazonosítani a tárgyakat.
A káosz fejedelmének pikkelyvértje:
értéke 346 arany. A tárgy tápjai: +16% védekezés, +1 regeneráció, +8 méret,
+5 ügyesség, -2 gyorsaság.
A káosz sugárzó lemezpáncélja: értéke 325 arany.
A következõ képességekkel rendelkezik: +24% védekezés, +2 tüskés bõr, +1
mágia, +5 lõfegyver, -5 gyorsaság.
[4 TVP-t használtál fel, maradt még 364.]
mak 2 2 |
2. makró definiálása/hívása |
2. makró törölve. Helyére a következõ 2 parancsot definiálod:
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
[Parancs 2. makróba tárolva.]
[Parancs 2. makróba tárolva.] [Quwarg behemót torzszülöttet próbálsz elejteni.]
Elhatározod, hogy vadászni mész. A délkeleti tornyokban kiépített lépcsõsorok
egyikét választod, hogy megközelítsd a torzszülöttek lakóhelyét. Egy észak-dél
irányú folyosó közepén állsz, amely enyhén lejt dél felé. Egy õsi óriásgomba
megkövesedett maradványai vannak elõtted. A hatalmas törzsbe valaki egy
ajtót épített. Kíváncsian kinyitod. Egy lépcsõ vezet a mélybe. Izgalmas!
Késõbb majd megvizsgálod.
(449. kaland, összköltsége 10 TVP.) Befordulva
egy sarkon, megzavarsz egy torzszülött rituálét. Szétspriccelnek, azonban
van, amelyik harcolni akar. Ellenfeleid egy quwarg behemót (#200) és
egy quwarg élõsködõ (#201).
*** 1. KÖR *** Elmondasz egy gránitbõr varázslatot. (-9 vp.) Elmormolsz
egy féreg érintése varázslatot. (-8 vp.) Összegyûjtve mágikus energiáit,
a quwarg élõsködõ elvarázsol egy tudatrombolást. Az ichinedar rezisztálja.
Az ichinedar rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy agyroppantás.
A quwarg behemót megúszta! A quwarg behemót feléd mozog. A quwarg behemót
rád veti magát. Harapni próbál. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél).
Gyorsan feléd lendít jobb karmával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél).
Lecsap rád bal karmával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Bûze
kellemetlen számodra.
(-3 ép.)
*** 2. KÖR *** A quwarg élõsködõ elmond egy tudatrombolás varázslatot. Az
ichinedar ellenáll a varázslatnak. Néhány rövid kézmozdulat után az ichinedar
létrehoz egy parancs varázslatot. A quwarg behemót megdermed. Támadod a
quwarg behemótot. Odakensz neki jobb mancsoddal.
(7 ép-t sebeztél). Lélekenergiát
szívsz el (+27%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj
egy képességpontot. Elõresuhintasz farkaddal.
(6 ép-t sebeztél). Kontaktmérged
hamarosan kifejti hatását. Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat.
(23 ép-t
sebeztél). Vámpirizálsz (+3 ép). Odakensz neki bal mancsoddal.
(10 ép-t
sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+19%). A quwarg behemót halálos sebet
kapva a földre zuhan.
*** 3. KÖR *** A quwarg élõsködõ ellõ egy tudatrombolás varázslatot. Az
ichinedart védi rezisztanciája. Az ichinedar rúnákat rajzol a levegõbe,
mire létrejön egy parancs. A quwarg élõsködõ megúszta! A quwarg élõsködõ
irányába mozogsz. A quwarg élõsködõt próbálod megsebezni. Benyomsz egyet
jobb mancsoddal.
(25 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+27%). Villámgyorsan
elõrevágsz farkaddal.
(22 ép-t sebeztél). Kontaktmérged hamarosan kifejti
hatását. Harapásra nyitod szádat.
(39 ép-t sebeztél). Beversz egyet bal
mancsoddal. Mellé! A quwarg élõsködõ kileheli lelkét.
[A csatában összesen 63 sebzést okoztál, és 3 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az ichinedar: 0/0.] Gyõztél!
Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+79%).
Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Szolgáidnak 33% jut. Összegyûjtöd a "kincset": egy õskõ és 49 arany. Szívesen
bekapnál valamit. A legfinomabb falatokkal kezdesz. (+39% jóllakottság.)
Fejlõdsz:
+1 bal mancs szakértelem; [13 TVP-t használtál fel, maradt még
351.]
[Quwarg behemót torzszülöttet próbálsz elejteni.] Elhatározod, hogy vadászni
mész. A szokásos vadászösvények egyikét választod, amely egyenesen a sötét
alsó szintekre vezet. A távolból kiáltások, robbanások hangja szûrõdik
el hozzád, egy borzalmas halálsikoly, aztán néma csend. Szimatot fogva,
elindulsz egy folyosón. A folyosó végén egy torzszülött fészek van! Ellenfeled
egy tarajos khadzar (#202).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy gránitbõrt. (-9
vp.) Varázshatalmad segítségével elmondasz egy féreg érintését. (-8 vp.)
Az ichinedar elmond egy agyroppantás varázslatot. A tarajos khadzar rád
támad. Odacsap neked nyelvével. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél).
Feléd üt ollóival. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Megpróbálja
eltörni az entek vaspajzsát. Kudarcot vall. Iszonyú szaga benyomással
van rád.
(-18 ép.)
*** 2. KÖR *** Az ichinedar varázshatalma segítségével elmond egy parancsot.
A tarajos khadzar megdermed. Támadod a tarajos khadzart. Lekeversz egyet
jobb mancsoddal.
(25 ép-t sebeztél). Csontig hatoló hideg van
(-10 ép)
Lélekenergiát szívsz el (+27%). Lesújtasz farkaddal.
(29 ép-t sebeztél).
Csontig hatoló hideg van
(-10 ép) A kontaktméreg sikeresen behatol az ellenfél
szervezetébe. A fogaiddal támadsz.
(43 ép-t sebeztél). Dermesztõ hideget
érzel
(-10 ép) Vámpirizálsz (+13 ép). Beversz egyet bal mancsoddal.
(25
ép-t sebeztél). Csontig hatoló hideg van
(-10 ép) Lélekenergiát szívsz
el (+19%). A tarajos khadzar holtan terül el. A tetem nagy durranással
szétrobban.
Sebzõdsz 36 ép-t. Az ichinedar
sebzõdik 27 ép-t. Az ichinedar
holtan terül el.
[A csatában összesen 56 sebzést okoztál, és 94 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az ichinedar: 0/27.] Ezt
a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod
a lélekenergiát (+62%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy
kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami egy khazdar taréj és
53 arany.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely
egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva
lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád,
ichinedar újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz
40 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba,
ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal.
Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Gyógyíttatni szeretnéd magad. A papok
munkához látnak, gyógyítanak rajtad 81 életpontot. Megköszönöd a papok
segítségét, és kifizetsz 141 aranyat.
[26 TVP-t használtál fel, maradt még 325.]
[Quwarg behemót torzszülöttet próbálsz elejteni.] Vadászni támad kedved.
Egy újonnan fúrt barlangjáratot választasz, azon keresztül közelíted meg
a kiszemelt vadászterületet. Huh, leértél a csatornaszintre. Nevéhez hûen,
a levegõt betölti a csatornák dögletes bûze. Hosszú ideig mászkálsz, és
már majdnem feladod, amikor végre rábukkansz a vadászzsákmányra. Ellenfeleid
egy quwarg behemót (#200) és egy quwarg élõsködõ (#201) [aura: 16-os
átok.].
*** 1. KÖR *** Elõhívsz egy gránitbõr varázslatot. (-9 vp.) Varázshatalmad
segítségével elmondasz egy féreg érintését. (-8 vp.) Néhány rövid kézmozdulat
után a quwarg élõsködõ létrehoz egy tudatrombolás varázslatot. Az ichinedar
ellenáll a varázslatnak. Heves kézmozdulatok közepette az ichinedar elmormol
egy agyroppantást. A quwarg behemót ellenállt a varázslatnak. A quwarg
behemót odajön hozzád. A quwarg behemót rád veti magát. Megpróbálja beléd
mélyeszteni csáprágóját. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Gyorsan
feléd lendít jobb karmával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Lesújt
rád bal karmával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Nehezen bírod
a szagát.
(-5 ép.)
*** 2. KÖR *** A quwarg élõsködõ ellõ egy tudatrombolás varázslatot. Az
ichinedar ellenáll a varázslatnak. Heves kézmozdulatok közepette az ichinedar
elmormol egy parancsot. A quwarg behemót megdermed. Megtámadod a quwarg
behemótot. Lecsapsz jobb mancsoddal.
(3 ép-t sebeztél). Lélekenergiát
szívsz el (+27%). Odacsapsz farkaddal.
(8 ép-t sebeztél). Kontaktmérged
gyilkos hatást fejti ki. A fogaiddal támadsz.
(30 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz
(+5 ép). Lendületet véve ütsz bal mancsoddal.
(6 ép-t sebeztél). Lélekenergiát
szívsz el (+19%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj
egy képességpontot. A quwarg behemót hörögve elterül.
*** 3. KÖR *** A quwarg élõsködõ elmormol egy tudatrombolás varázslatot.
Az ichinedar rezisztálja. Az ichinedar elõhív egy parancs varázslatot.
A quwarg élõsködõ megdermed. A quwarg élõsködõ irányába mozogsz. A quwarg
élõsködõt próbálod megsebezni. Odaütsz jobb mancsoddal.
(25 ép-t sebeztél).
Lélekenergiát szívsz el (+27%). Meglóbálva zúzol farkaddal.
(23 ép-t sebeztél).
Kontaktmérged gyilkos hatást fejti ki. Pofádat nagyra tátva harapsz.
(44
ép-t sebeztél). Benyomsz egyet bal mancsoddal.
(25 ép-t sebeztél). Lélekenergiát
szívsz el (+19%). A quwarg élõsködõ holtan terül el.
[A csatában összesen 63 sebzést okoztál, és 5 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az ichinedar: 0/0.] Ismét
látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi
lélekenergia (+77%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy
kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 33% jut. Elteszed a zsákmányt, ami
84 arany. Hmm, talán enni kéne. A legfinomabb falatokkal kezdesz. (+38%
jóllakottság.)
[19 TVP-t használtál fel, maradt még 306.]
mak 2 |
2. makró definiálása/hívása |
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
[Quwarg behemót torzszülöttet próbálsz elejteni.] Rövid gondolkodás után
úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Rövid keresés után találsz egy
szûk járatot, ami az alsó csatornákba vezet. Huh, leértél a csatornaszintre.
Nevéhez hûen, a levegõt betölti a csatornák dögletes bûze. Menet közben
botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1
liánvirágot. Lábdobogást
hallasz. Valaki közeledik! Elmosolyodsz. Ellenfeled egy mutáns szójer
(#174).
*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy gránitbõrt.
(-9 vp.) Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy féreg érintése!
(-8 vp.) Az ichinedar mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy agyroppantást.
A mutáns szójer közelebb jön, hogy támadhasson. A mutáns szójer rád támad.
Megpróbálja beléd mélyeszteni csáprágóját. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t
sebzõdtél). Megpróbálja eltörni az entek malachitgyûrûjét. Sikerrel járt.
Csáprágójával mar. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Megpróbálja
eltörni az entek vassisakját. Sikerrel járt.
*** 2. KÖR *** Az ichinedar elmond egy parancs varázslatot. A mutáns szójer
megdermed. A mutáns szójert próbálod megsebezni. Lesújtasz jobb mancsoddal.
(14 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+27%). Odacsapsz farkaddal.
(18 ép-t sebeztél). Kontaktmérged hamarosan kifejti hatását. Megpróbálod
megmarni.
(36 ép-t sebeztél). Lekeversz egyet bal mancsoddal.
(16 ép-t
sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+19%). A mutáns szójer kileheli lelkét.
[A csatában összesen 34 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az ichinedar: 0/0.] Gyõztél!
Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+51%). Elegendõ
lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak
21% jut. Elrakod a zsákmányt, ami egy szójer csáprágó és 36 arany. A gyomrod
korog egyet. Hozzálátsz az ételhez. (+25% jóllakottság.)
(Feltételes idézés 1 alkalommal:) Tenyeredet a föld felé fordítod, lehunyod
szemed, és koncentrálni kezdesz. Már árad is a mana! (+52 varázspont.)
[32 TVP-t használtál fel, maradt még 274.]
[Quwarg behemót torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy érzed, jó móka lenne
most vadászni egyet. A délkeleti tornyokban kiépített lépcsõsorok egyikét
választod, hogy megközelítsd a torzszülöttek lakóhelyét. Leérve, óvatosan
megkezded a felderítést. Ha nem vagy elég óvatos, könnyen vad lesz a vadászból.
Útközben észreveszel egy
hónakkupókot. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted,
és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Rövid kutatás után megpillantasz egy
torzszülöttet. Menekülni próbál, üldözni kezded. Egyenest a fészkébe menekül
a bolond! Ellenfeleid egy orgling varázsló (#197) [aura: méret: 86.] és
egy orgling fattyú (#198).
*** 1. KÖR *** Az ichinedar varázshatalma segítségével elmond egy agyroppantást.
Az orgling varázsló megúszta! Az orgling varázsló mágikus ereje felhasználásával
elõidéz egy savhurrikánt.
11 ép-t sebzõdtél. Az ichinedar
17 ép-t sebzõdik.
Megközelíted az orgling fattyút. Az orgling fattyú közelebb jön, hogy támadhasson.
Az orgling fattyút próbálod megsebezni. Benyomsz neki jobb mancsoddal.
(17 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+18%). Körbe-körbe forgatva
ütsz farkaddal.
(19 ép-t sebeztél). Kontaktmérged hamarosan kifejti hatását.
Harapásra nyitod szádat.
(39 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+7 ép). Lesújtasz
bal mancsoddal. Elhibáztad. Az orgling fattyú halálhörgés közepette a
földre zuhan.
*** 2. KÖR *** Ellõsz egy féreg érintése varázslatot. (-8 vp.) Összegyûjtve
a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy esszenciaelnyelést.
(-6 vp.) Az ichinedar rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy parancs.
Az orgling varázsló megúszta! Magában motyogva, az orgling varázsló létrehoz
egy gigaöklöt. Nem hat rád.
*** 3. KÖR *** Az orgling varázsló megidézi a 2. orgling fattyút. Az ichinedar
elõhív egy parancs varázslatot. Az orgling varázsló ellenáll a varázslatnak.
Megközelíted az orgling varázslót. Megtámadod az orgling varázslót. Odaütsz
jobb mancsoddal.
(13 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+27%). Elõresuhintasz
farkaddal.
(13 ép-t sebeztél). Kontaktmérged gyilkos hatást fejti ki.
Harapni próbálsz.
(33 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+4 ép). Odaütsz bal
mancsoddal. Hátraugrott a támadás elõl. Az orgling varázsló halálhörgés
közepette a földre zuhan.
*** 4. KÖR *** Az ichinedar elmormol egy parancs varázslatot. A 2. orgling
fattyú megdermed. A 2. orgling fattyút próbálod megsebezni. Odaütsz jobb
mancsoddal.
(20 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+27%). Lecsapsz
farkaddal.
(20 ép-t sebeztél). Kontaktmérged hamarosan kifejti hatását.
Harapni próbálsz.
(38 ép-t sebeztél). Benyomsz neki bal mancsoddal.
(21
ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+19%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél
össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. A 2. orgling fattyú halálos
sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 106 sebzést okoztál, és 11 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az ichinedar: 0/17.] Gyõztél!
Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+143%). Elegendõ
lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak
61% jut. Elrakod a zsákmányt, ami 75 arany. Az ichinedar kajával tömi magát.
(+25% jóllakottság.)
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 249.]
[Quwarg behemót torzszülöttet próbálsz elejteni.] Ezúttal a torzszülöttek
közt fogsz portyázni. Az egyik kevésbé ismert, de ezért vadakban gazdag
terület pont az északi nordemil-liget alatt fekszik. A sûrûn növõ, fehér
gombaszerû növények között neked is idõbe telik, amíg megtalálod a lejáratot,
és leereszkedsz. Aha, torzszülött szagot érzel! A levegõt szaglászva, elindulsz
a nyomon. Az egyik falon furcsa feliratot látsz. Nem tudod elolvasni,
de a felirat mellett, a fal egy részen tökéletesen simára van csiszolva.
Érdekes! Rátapasztod a tenyeredet próbaképpen a sima felületre. Hatalmas
dübörgéssel odébbcsúszik egy rejtett sziklaajtó. Ez ám a felfedezés! Rövid
idõn belül fel kéne ezt a helyet deríteni.
(393. kaland, összköltsége 20
TVP.) Hosszú ideig mászkálsz, és már majdnem feladod, amikor végre rábukkansz
a vadászzsákmányra. Ellenfeleid egy quwarg behemót (#200) és egy quwarg
élõsködõ (#201).
*** 1. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy gránitbõr!
(-9 vp.) Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy féreg érintése varázslatot.
(-8 vp.) Heves kézmozdulatok közepette a quwarg élõsködõ elmormol egy tudatrombolást.
Az ichinedar elvesztette összes varázspontját. Az ichinedar a quwarg behemót
felé mozog. A quwarg behemót az ichinedar felé mozog. Az ichinedar és a
quwarg behemót egymással harcolnak. Az ichinedar halálos sebet kapva a
földre zuhan.
*** 2. KÖR *** A quwarg élõsködõ rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön
egy átok. Megátkoztak! Megrohamozod a quwarg behemótot. A quwarg behemótot
próbálod megsebezni. Odaütsz jobb mancsoddal. Félrehajolt. Körbe-körbe
forgatva ütsz farkaddal. Ez mellément. Megpróbálod megmarni.
(17 ép-t
sebeztél). Benyomsz egyet bal mancsoddal.
(7 ép-t sebeztél). Lélekenergiát
szívsz el (+19%). A quwarg behemót téged támad. Harapni próbál. Gránitbõr
védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Lecsap rád jobb karmával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Feléd döf bal karmával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t
sebzõdtél). Nehezen bírod a szagát.
(-5 ép.)
*** 3. KÖR *** A quwarg élõsködõ varázshatalma segítségével elmond egy gigaöklöt.
A tudós aranyozott nyaklánca ellenáll a csapásnak!
Sebzõdsz 14 ép-t. A
quwarg behemótot próbálod megsebezni. Benyomsz neki jobb mancsoddal.
(3
ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+27%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél
össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Rávágsz farkaddal.
(11 ép-t
sebeztél). Kontaktmérged gyilkos hatást fejti ki. Kitátod szádat, harapni
próbálsz.
(29 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+13 ép). Benyomsz egyet bal
mancsoddal.
(7 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+19%). A quwarg
behemót hörögve elterül.
*** 4. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a quwarg élõsködõ elvarázsol
egy gigaöklöt. Az entek harci íja ellenáll a csapásnak!
Sebzõdsz 14 ép-t.
Megközelíted a quwarg élõsködõt. Támadod a quwarg élõsködõt. Beversz egyet
jobb mancsoddal. Mellé! Lesújtasz farkaddal.
(23 ép-t sebeztél). Kontaktmérged
gyilkos hatást fejti ki. Acsarogva harapni próbálsz. El sem találtad. Odakensz
neki bal mancsoddal.
(21 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+19%).
A quwarg élõsködõ halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 64 sebzést okoztál, és 33 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az ichinedar: 0/95.] Gyõzelmet
arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+112%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Összefut a nyál a szádban. A kajára veted magad. (+39% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel teli,
gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal
lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok
varázsolnak. Szolgád, ichinedar újra él és egészséges. Megköszönöd a papok
segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
[33 TVP-t használtál fel, maradt még 216.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
szh 1 2 3 4 |
harcban résztvevõ szolgák beállítása |
Az ichinedar pihenni fog. A parancs 2. paraméterét hibásan adtad meg. A
parancs 3. paraméterét hibásan adtad meg. A parancs 4. paraméterét hibásan
adtad meg.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 216.]
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
[Orgling varázsló torzszülöttet próbálsz elejteni.] Rövid gondolkodás után
úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. A déli kõbányák egyik elfeledett
járatán keresztül ereszkedsz le a torzszülöttek nyomorúságos csatornaszintjére.
Egy észak-dél irányú folyosó közepén állsz, amely enyhén lejt dél felé.
Üvöltést hallasz magad mögött. Nocsak, vadászó és éhes torzszülött(ek)!
Megfordulsz. Ellenfeled egy bundás yeti (#175) [aura: 9-es méretû 20-as
szintû bal karom.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy gránitbõr!
(-9 vp.) Elmormolsz egy féreg érintése varázslatot. (-8 vp.) A bundás yeti
téged támad. Feléd üt jobb karmával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél).
Kimeresztve, elõre suhint bal karmával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél).
Érintése rothaszt! (-1 méret.) Bûze nehezen elviselhetõ számodra.
(-5 ép.)
*** 2. KÖR *** A bundás yetit próbálod megsebezni. Benyomsz neki jobb mancsoddal.
(23 ép-t sebeztél). Vacogsz a hidegtõl
(-6 ép) Lélekenergiát szívsz el
(+27%). Lesújtasz farkaddal.
(26 ép-t sebeztél). Vacogsz a hidegtõl
(-6
ép) Kontaktmérged gyilkos hatást fejti ki. Harapásra nyitod szádat.
(40
ép-t sebeztél). Dermesztõ hideget érzel
(-6 ép) Vámpirizálsz (+13 ép).
Lecsapsz bal mancsoddal.
(21 ép-t sebeztél). Dermesztõ hideget érzel
(-6
ép) Lélekenergiát szívsz el (+19%). A bundás yeti halálhörgés közepette
a földre zuhan.
[A csatában összesen 51 sebzést okoztál, és 29 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+84%). Elegendõ
lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Összegyûjtöd
a "kincset": egy yeti csont.
(Feltételes idézés 1 alkalommal:) Kitárod karjaidat, és magadba szívod a
környezetben rejtõzõ mágikus energiát. (+52 varázspont.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek
hamarosan gyógyulni kezdenek. (+35 életpont.)
[49 TVP-t használtál fel, maradt még 167.]
[Orgling varázsló torzszülöttet próbálsz elejteni.] Rövid gondolkodás után
úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. A szokásos izgalom lesz rajtad
úrrá, ahogy lemászol a csatornarendszer szûk és sötét folyosói közé. Megpillantasz
egy másik vadászt: épp leölt ellenfelei lélekenergiáját szívja el látványos
szikrázás közepette. Odébbállsz, itt már úgy sem találsz vadat. Egy kõbõl
épült házikót pillantasz meg. Ablakai nincsenek, a nyílásokat, amelyeket
látsz, legfeljebb lõrésnek lehetne nevezni. Bárki is lakik itt, alaposan
fel van készülve az önvédelemre!
(226. kaland, összköltsége 25 TVP.) Valami
mozdul a sötétben. Igen! Vérszomjas torzszülött(ek)! A csatába veted magad.
Ellenfeled egy pokolpatkány (#195).
*** 1. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy féreg érintését. (-8 vp.)
Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy esszenciaelnyelés varázslatot.
(-6 vp.) A pokolpatkány elõhív egy lávafolyam varázslatot.
8 ép-t sebzõdtél
a lávafolyamtól. A pokolpatkány
16 ép-t sebzõdik a lávafolyamtól.
*** 2. KÖR *** A pokolpatkány mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy
tûzvihart.
Sebzõdsz 17 ép-t. A pokolpatkány ellenáll a varázslatnak. Megközelíted
a pokolpatkányt. Rezisztálod a varázslatot. A pokolpatkány ellenáll a varázslatnak.
A pokolpatkányt próbálod megsebezni. Odaütsz jobb mancsoddal.
(16 ép-t
sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+27%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél
össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Körbe-körbe forgatva ütsz farkaddal.
(17 ép-t sebeztél). Kontaktmérged hamarosan kifejti hatását. Kitátod szádat,
harapni próbálsz. Nem találtál. Lekeversz egyet bal mancsoddal.
(23 ép-t
sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+19%). A pokolpatkány hörögve elterül.
[A csatában összesen 34 sebzést okoztál, és 25 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+117%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elrakod a zsákmányt, ami egy patkányfog és 45 arany.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel
kezeled a sebesüléseidet. (+25 életpont.)
[42 TVP-t használtál fel, maradt még 125.]
[Orgling varázsló torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy döntesz, hogy vadászol
egyet. A délkeleti tornyokban kiépített lépcsõsorok egyikét választod,
hogy megközelítsd a torzszülöttek lakóhelyét. Egy sziklafal elõtt állsz,
amelybõl barlangjáratok sokasága indul. Rövid kutatás után megpillantasz
egy torzszülöttet. Menekülni próbál, üldözni kezded. Egyenest a fészkébe
menekül a bolond! Ellenfeled egy arachnid sámán (#176) [aura: 10-es méretû
24-es szintû csáprágó.].
*** 1. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy féreg érintését. (-8 vp.)
Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy esszenciaelnyelés varázslatot.
(-6 vp.) Az arachnid sámán elõhív egy mágikus ûr varázslatot. Ellenállsz
a varázslatnak.
*** 2. KÖR *** Az arachnid sámán varázshatalma segítségével elmond egy mágikus
ûrt. Nem hat rád. Megközelíted az arachnid sámánt. Az arachnid sámánt próbálod
megsebezni. Benyomsz neki jobb mancsoddal. Nem találtál. Elõresuhintasz
farkaddal. Gránitbõr védi.
(0 ép-t sebeztél). A kontaktméreg sikeresen
behatol az ellenfél szervezetébe. Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat.
Gránitbõr védi.
(0 ép-t sebeztél). Odaütsz bal mancsoddal. Mellé! Az arachnid
sámán halálos sebet kapva a földre zuhan.
Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+129%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 43 arany. A gyomrod korog egyet. A legfinomabb
falatokkal kezdesz. (+29% jóllakottság.)
[37 TVP-t használtál fel, maradt még 88.]
szh 1 2 3 4 |
harcban résztvevõ szolgák beállítása |
Az ichinedar harcolni fog. A parancs 2. paraméterét hibásan adtad meg. A
parancs 3. paraméterét hibásan adtad meg. A parancs 4. paraméterét hibásan
adtad meg.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 88.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
szh 1 2 3 4 |
harcban résztvevõ szolgák beállítása |
Az ichinedar pihenni fog. A parancs 2. paraméterét hibásan adtad meg. A
parancs 3. paraméterét hibásan adtad meg. A parancs 4. paraméterét hibásan
adtad meg.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 88.]
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
[Orgling varázsló torzszülöttet próbálsz elejteni.] A legjobb, amit tehetsz,
egy élvezetes vadászat. A szokásos vadászösvények egyikét választod, amely
egyenesen a sötét alsó szintekre vezet. Egy észak-dél irányú folyosó közepén
állsz, amely enyhén lejt dél felé. Nocsak, mit találtál! 1
mátekel gomba
! Óvatosan begyûjtöd. Befordulva egy folyosón, ráébredsz, hogy nem vagy
egyedül. Ellenfeleid egy orgling varázsló (#197) és egy orgling fattyú
(#198).
*** 1. KÖR *** Az orgling varázsló a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött
egy savhurrikán!
6 ép-t sebzõdtél. Az orgling fattyú irányába mozogsz.
Az orgling fattyú máris elõtted terem! Megtámadod az orgling fattyút. Benyomsz
egyet jobb mancsoddal.
(16 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+18%).
Odacsapsz farkaddal.
(19 ép-t sebeztél). A kontaktméreg sikeresen behatol
az ellenfél szervezetébe. Harapásra nyitod szádat.
(42 ép-t sebeztél).
Vámpirizálsz (+6 ép). Benyomsz egyet bal mancsoddal. Mellé! Az orgling
fattyú hörögve elterül.
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy féreg érintése
varázslatot. (-8 vp.) Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy esszenciaelnyelés.
(-6 vp.) Magában motyogva, az orgling varázsló létrehoz egy gigaöklöt.
A tudós aranyozott nyaklánca ellenáll a csapásnak!
Sebzõdsz 14 ép-t.
*** 3. KÖR *** Az orgling varázsló megidézi a 2. orgling fattyút. Megközelíted
a 2. orgling fattyút. Támadod a 2. orgling fattyút. Lecsapsz jobb mancsoddal.
(21 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+27%). Elegendõ lélekenegiát
gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Lecsapsz farkaddal.
(17 ép-t sebeztél). Kontaktmérged hamarosan kifejti hatását. Kitátod szádat,
harapni próbálsz. Mellétrafáltál. Odakensz neki bal mancsoddal. Félrehajolt.
A 2. orgling fattyú kileheli lelkét.
*** 4. KÖR *** Magában motyogva, az orgling varázsló létrehoz egy villámsújtást.
Ellenállsz a varázslatnak. Az orgling varázslót próbálod megsebezni. Lekeversz
egyet jobb mancsoddal. Elhibáztad. Tekergetve suhintasz farkaddal.
(18
ép-t sebeztél). Kontaktmérged gyilkos hatást fejti ki. Elõrehajolva harapni
próbálsz. Félrehajolt. Beversz egyet bal mancsoddal. Hátraugrott a támadás
elõl. Az orgling varázsló holtan terül el.
[A csatában összesen 92 sebzést okoztál, és 20 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+255%).
Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elteszed a zsákmányt, ami egy immunitás itala és 38 arany.
[40 TVP-t használtál fel, maradt még 48.]
[Orgling varázsló torzszülöttet próbálsz elejteni.] Megéheztél, itt az ideje
egy vadászatnak. A szokásos vadászösvények egyikét választod, amely egyenesen
a sötét alsó szintekre vezet. Megérkeztél az alsó szintekre! Lábadnál a
csatorna szennyvize csordogál. Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik:
leszedsz 2
mézfüvet. Egy szûk oldaljáratot találsz, az elején alig bírod
magad belepréselni, de aztán késõbb kiszélesedik. Aha, egy torzszülött
rejtekhely! Ellenfeleid 2 szélfivér (#179).
*** 1. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy féreg érintését.
(-8 vp.) Elmormolsz egy esszenciaelnyelés varázslatot. (-6 vp.) Felemelve
a légzés hosszú íját, az 1. szélfivér rád lõ.
(3 lövéssel 76 ép-t sebzett.)
A légzés hosszú íjával meglõ téged a 2. szélfivér.
(3 találattal 80 sebzést
okozott.) Ezer sebbõl vérezve, elveszted az eszméletedet.
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 156 sebzést kaptál.] Teljes
vereséget szenvedtél. Nem kell sok idõ, hogy magadhoz térj - iszonyatos
fájdalmat érzel, ahogy a torzszülöttek nekilátnak, hogy felfaljanak. Segítségért
kiáltasz, és a közelben vadászó galetkik elzavarják a ragadozókat. Sajnos
így is károsodást szenvedtél (-1 méret).
[48 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
Életpontod a menekülés% alatt van, a harcból azonnal elmenekülnél - így
nincs értelme harcolni! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
szh 1 2 3 4 |
harcban résztvevõ szolgák beállítása |
Az ichinedar harcolni fog. A parancs 2. paraméterét hibásan adtad meg. A
parancs 3. paraméterét hibásan adtad meg. A parancs 4. paraméterét hibásan
adtad meg.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
szh 1 2 3 4 |
harcban résztvevõ szolgák beállítása |
Az ichinedar pihenni fog. A parancs 2. paraméterét hibásan adtad meg. A
parancs 3. paraméterét hibásan adtad meg. A parancs 4. paraméterét hibásan
adtad meg.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
Életpontod a menekülés% alatt van, a harcból azonnal elmenekülnél - így
nincs értelme harcolni! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
szh 1 2 3 4 |
harcban résztvevõ szolgák beállítása |
Az ichinedar harcolni fog. A parancs 2. paraméterét hibásan adtad meg. A
parancs 3. paraméterét hibásan adtad meg. A parancs 4. paraméterét hibásan
adtad meg.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
Mosolyogva hagyod el barlangodat: portyára indulsz. Egy találomra választott
irányba indulsz. Mindenfelé nézelõdsz galetkik által lakott barlangokat
keresve. Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt
tejfonál nõ! 1 darabot
sikerül begyûjteni. Nocsak, úgy tûnik, megvan, amit kerestél. A zászlók
ellenére titkon reménykedsz, hogy a bentlakót benne lesz egy kis átokszórásban.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd
Gal Etkins, egy hosszú fekete hajú, fejpántos,
vörösen izzó szemû férfi. [aura: 7-es animáció.] A Tisztogatók klánjának
nyomkeresõ rangú tagja. A Bölcsek Köre szövetségbe tartozik. Tárgyai: a
yeti márványgyûrûje, az ellenállás gyíkbõr öve, Abarrun karkötõje, a sebezhetetlenség
könnyû íja, a sólyom csontamulettje, a sün ezüst fülbevalója, a szívósság
sárgaréz nyaklánca, a harcmûvész halotti maszkja, az óriás csepp fülbevalója,
a gladiátor kõamulettje, a pontosság malachit karkötõje, az erõ malachit
karkötõje, a remete vándorcsizmája, a puhányság köve. Megpróbálod rávenni,
hogy átokszórjatok. Õ határozatlanul biccent. Üdvözlõ mondatod: "Hogy szorulnál
bele a bõrödbe!" Gal Etkins csak annyit nyög ki: "Te... !" Mikor kidühöngte
magát, biccent: Te vagy a gyõztes. (+60% lélekenergia.) Elegendõ lélekenegiát
gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
A siker ezüstveretes öve segítségével 7 aranyat kerestél ebben a körben,
és 2 TVP-t spóroltál meg. Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
Ebben a körben +5 galetki erõt kaptál. A kör során összesen 563 sebzést
okoztál, és 376 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
10 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 2 TVP-t viszel át a következõre.
Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
365 TVP-t költhetsz
majd el.
KARAKTERLAP
Zéémsh Liklsci az Ébenúr, egy vörös, punk hajú, sebhelyes,
gleccserkék szemû, sanda mosolyú, ördög szarvas férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed:
fogak szintje (7. szint). Táplálkozásod: rovarevõ. Ez a 205. fordulód.
|
[1] erõ: |
16 / 8.43 |
[2] IQ: |
11 (22) / 8.89 |
[3] ügyesség: |
4 / 1.32 |
[4] egészség: |
14 (23) / 7.42 |
[5] mágia: |
12 / 0.78 |
[6] gyorsaság: |
37 (34) / 1.66 |
[9] Méret/ép: |
118 (134) / 1 |
Min. méret: |
123 |
Barlangméret: |
133 |
|
|
Varázspont: |
162 / 14 |
Képességpont: |
33 / 32% |
Hõsi pont: |
52 (5) |
Tám.bónusz: |
0% |
Véd.bónusz: |
38% |
Galetki erõ: |
818 / 353 |
Hírnév : |
1083 |
Jóllakottság: |
200% |
Életkor: |
15 / 15 |
|
|
Galetki csaták: |
103 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
47 (0) |
Torzsz. csaták: |
1122 (11) |
Torzsz. gyõzelmek: |
915 (10) |
Leölt torzszülött: |
1634 (17) |
Pszi csaták: |
65 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
43 (0) |
Ájulások száma: |
74 (1) |
|
A Mutánsok Klánjának (#16) tagja vagy.
Rangod: mutáns (42)
Speciális
képességeid:
kapott lélekenergiára 52%-os szorzó. +2 minden végtag speciális
képességre.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Teljesíts barátaiddal együtt három
többszemélyes kalandot. [számláló: 1] 2.) Fejezd be egy szövetségi épület
építését. 3.) Költözz tovább két szinttel! [számláló: 1] |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[18] tûzimmunitás: |
10 (21) / 0 |
[19] hidegimmunitás: |
5 (16) / 0 |
[20] savimmunitás: |
10 (21) / 0 |
[21] elkt.immunitás: |
10 (21) / 1.38 |
[22] imm.mérg.gázra: |
5 (16) / 0.20 |
[24] rezisztencia: |
5 (17) / 0.20 |
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[46] csapdaészlelés: |
4 / 3.17 |
[47] zárnyitás: |
9 / 2.38 |
[48] mászás: |
8 / 3.03 |
[49] rugalmasság: |
5 / 1.61 |
[50] meggyõzõkészség: |
7 / 4.52 |
[51] transzformáció: |
12 / 5.09 |
[52] auraészlelés: |
7 / 3.25 |
[53] ékszerészet: |
4 / 0.60 |
[54] kereskedelem: |
7 / 2.90 |
[55] szívósság: |
10 / 0.15 |
[56] varázsitalfõzés: |
15 / 0.22 |
[57] gyógynövények: |
9 / 5.29 |
[58] nyomkeresés: |
23 / 6.83 |
[59] vezetõkészség: |
7 / 0.41 |
[60] pszi támadás: |
10 (11) / 8.34 |
[61] pszi energia: |
10 / 9.54 |
[62] lopás: |
3 / 0.05 |
[63] éberség: |
3 / 1.85 |
[64] átokszórás: |
12 / 5.59 |
[65] álcázás: |
20 (22) / 0.34 |
[66] lopakodás: |
7 / 0.45 |
[67] régészet: |
14 / 8.04 |
[68] zene: |
11 / 2.17 |
[69] tanulás: |
12 / 9.41 |
[70] idézés: |
7 / 1.35 |
[71] javítás: |
14 / 3.15 |
[72] építés: |
9 / 5.33 |
[73] felderítés: |
5 / 2.55 |
|
|
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb mancs |
[100] méret: |
10 / 0.26 |
[101] szakért.: |
10 (11) / 8.95 |
[102] energiaszívás: |
20
(25) / 0 |
farok |
[103] méret: |
10 / 0 |
[104] szakért.: |
19 (20) / 12.49 |
[105] kontaktméreg: |
37
(42) / 0 |
fog |
[106] méret: |
15 / 0 |
[107] szakért.: |
8 (9) / 6.67 |
[108] vámpirizáció: |
9 (14)
/ 0 |
bal mancs |
[109] méret: |
10 / 0 |
[110] szakért.: |
4 (5) / 0.23 |
[111] energiaszívás: |
10
(15) / 0 |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[130] agyvihar: |
15 / 1.76 |
[147] alkímia: |
3 / 1.12 |
[42] csendvarázs: |
4 / 0.06 |
[48] ellenáll.megtörése: |
1 / 0 |
[160] esszenciaelnyelés: |
20 / 7.89 |
[152] felejtés: |
10 / 0.92 |
[31] féreg érintése: |
12 / 0.91 |
[40] gigaököl: |
1 / 0 |
[17] gránitbõr: |
12 / 1.19 |
[139] gyógyító szellõ: |
15 / 0 |
[163] kineport: |
8 / 0.36 |
[146] kontakt.õseiddel: |
8 / 1.95 |
[165] manafókuszálás: |
4 / 0.18 |
[176] szélpajzs: |
10 / 0.16 |
[132] tudati méreg: |
12 / 1.66 |
RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK |
átok (16).
|
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] ichinedar |
19/19 |
92% |
61% |
6 / 4.66 |
harcol |
lélekenergia rész |
30% |
jóllakottság határ |
100% |
gyógyítás: |
3 |
|
MAKRÓID |
1. Makró |
szh 1 2 3 4 |
ism 3 |
vd 197 |
szh 1 2 3 4 |
|
|
3. Makró |
h 52 |
h 52 |
h 52 |
h 52 |
|
4. Makró |
tr 105 3 |
kno 105 2 |
h 8 105 |
|
HARCI PROGRAMOD |
7: gránitbõr v.var. ha ellf. 103. képessége 9 v. több. Prioritás: 15.
|
8: gránitbõr v.var. ha ellf. 100. képessége 20 v. több. Prioritás: 15.
|
9: esszenciaelnyelés v.var. ha ellenf. erõssége több, mint 30%. Prioritás:
13. |
10: féreg érintése v.var. ha ellenf. erõssége több, mint 30%. Prioritás:
14. |
11: Közelharc támadás a harc 2. körétõl. Prioritás: 20. |
1: Közelharc támadás ha a harc 1. köre van, Prioritás: 24, és ha ellenfeled
#198. |
3: féreg érintése v.var. ha a harc 2. köre van, Prioritás: 24, és ha ellenfeled
#197. |
5: esszenciaelnyelés v.var. ha a harc 2. köre van, Prioritás: 24, és ha
ellenfeled #197. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 85 10 0 9 50;
VI erõ:200% ép:35%;
PV 2 7 3
4;
PSZ 58 65 69;
BA 15040;
PTA 132 130 132 130 130;
I 20 2 1 63;
HU
100 3 50 0 4 2;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #2 (3. épület), #8 (1. épület), #11 (8. épület),
#12 (7. épület), #20 (9. épület), #22 (4. épület), #52 (20. épület),
#306 (202. forduló), #285 (203. forduló), #221 (204. forduló), #370
(202. forduló), #449 (205. forduló), #393 (205. forduló), #226 (205.
forduló).
SZÖVETSÉGED:
Bölcsek Köre (#15040). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod
jelenleg az 5112. karakternél van. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele:
Wyntaria. Még 3 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 10 legenda pontod van.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a káosz sugárzó lemezpáncélja (#7764) |
|
1 csontmaszk (#1092) |
* |
1
az entek vaspajzsa (#9613) |
|
1 a küzdelem díszes köntöse (#20503) |
|
1 a káosz fejedelmének pikkelyvértje
(#18129) |
|
1 szent templomi maszk (#232) |
* |
1 káoszkígyó vért (#271) |
* |
1 ezüst nadrág (#176) |
* |
1 bronz tanítványköpeny
(#360) |
* |
1 a siker ezüstveretes öve (#252) |
|
1 a ragadozó szarvas sisakja (#19978)
|
Ékszerek, kincsek |
* |
1 zafír érdemrend (#267) |
|
1 ozin fülkarika (#211) |
* |
1 Orthern fülbevalója
(#385) |
|
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
* |
1 szivárvány karkötõ (#139) |
|
1 óriás
fülbevaló (#225) |
* |
1 a tudós aranyozott nyaklánca (#11533) |
* |
1 az entek aranyozott fülbevalója
(#9808) |
* |
1 a puhányság köve (#198) |
|
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
* |
1 a mutáció gyémántja (#162) |
|
10095
arany (#1) |
|
1 az elefánt keresztszimbóluma (#16513) |
* |
1 Örökkévalóság Smaragdja
(#433) |
|
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
|
170 drágakõ (#2) |
* |
1 kék mutációs gyûrû (#190) |
|
5 üvegszimbólum (#138)
|
|
1 császári dekrétum (#254) |
* |
1 a pók smaragdgyûrûje (#253) |
|
1 a remete
sárgaréz nyaklánca (#12431) |
* |
8 orgling fétis (#269) |
|
1 cseppkõ gyûrû (#234) |
* |
4 arany orgling
fétis (#296) |
Felszerelés |
|
1 mandolin (#19) |
|
1 õskõ (#8) |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 lelakatolt ládikó (#310) |
|
2 garling kristály (#209) |
|
101 aranydukát
(#437) |
Fegyverek |
|
2 rövid tõr (#1302) |
|
1 a méreg csonttõre (#24251) |
|
1 könnyû nyílpuska
(#1286) |
|
1 hosszú íj (#1272) |
|
1 a sebezhetetlenség kõrisfa íja (#19723) |
* |
1 az entek harci íja (#9824) |
|
1 kõmûves kalapács (#250) |
|
1 a regenerálódás fogazott kardja (#24718)
|
Varázsitalok és füvek |
|
4 sárga gyógyital (#61) |
|
21 gyilkos boróka (#27) |
|
28 mitulen fû (#20)
|
|
16 liánvirág (#24) |
|
6 bajnokok itala (#62) |
|
1 hatalom kék itala (#58)
|
|
27 winropu moha (#22) |
|
14 hónakkupók (#30) |
|
34 mátekel gomba (#21)
|
|
23 tejfonál (#28) |
|
3 üvegcse (#14) |
|
20 sárkányvirág (#32) |
|
10 elonotichlan (#31) |
|
21 ragálygomba (#26) |
|
3 csótányláb (#25) |
|
1 kincskeresés itala (#64) |
|
13 velparaj (#35) |
|
5 mézfû (#29) |
|
2 savlehelet itala (#55) |
|
10 rémcserje (#34) |
|
1 pontosság itala (#72)
|
|
12 elfu moha (#33) |
|
9 szemani gomba (#36) |
|
5 méregellenállás itala
(#51) |
|
3 kalmárok itala (#66) |
|
2 védelem itala (#59) |
|
9 muskil (#37) |
|
4 óriásnövés itala (#60) |
|
12 sötét mák (#23) |
|
2 immunitás itala (#71)
|
|
5 xita uborka (#39) |
|
3 kihívás itala (#68) |
|
3 hõsiesség itala (#52)
|
|
4 waarkin (#38) |
Egyéb kacatok |
|
1 molitár háj (#165) |
|
3 mandibula (#157) |
|
11 elektronit (#141) |
|
3 patkányfog (#270) |
|
9 smaragd esszencia (#229) |
|
6 bolhedor szárny
(#15) |
|
13 szójer csáprágó (#231) |
|
3 molad púp (#16) |
|
2 xenópete (#278) |
|
49 ekinda haj (#147) |
|
7 barna manakõ (#149) |
|
7 húsevõ bibe (#151)
|
|
1 lemúr hártya (#161) |
|
3 asztrálesszencia (#154) |
|
1 yarmut csont
(#256) |
|
37 káoszkígyó pikkely (#230) |
|
3 khazdar taréj (#268) |
|
2 yeti csont
(#160) |
|
1 kõtroll szem (#274) |
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a küzdelem
sárgaréz nyaklánca #20531 (9), a szívósság zöld köntöse #14651 (9), az
óriás malachit karkötõje #8891 (9), a tolvaj ezüst nyaklánca #9282 (11),
az entek nagy pajzsa #9612 (11), az energia keresztszimbóluma #18763 (14),
az entek malachitgyûrûje #9777 (11), az entek vassisakja #9626 (9).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |