Aiden Kha'ar 20. fordulója
TÚLÉLÕK FÖLDJE | Betáplálva: 2005. nov. 15. 15h:46'
EZ A 20. JÁTÉKHETED, 20. FORDULÓD
21. játékheted kezdete: nov. 22.
A következõ fordulódat legkorábban
a 21. játékhéten tudjuk betáplálni.
| KALANDOZÓ: #5672
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 414
Extra forduló: 18 |
|
AIDEN KHA'AR KALANDJAI
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [26,14] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, az 1. pontnál.
Hatalmas pusztában gyalogolsz, minden kihalt. Egyszer csak hatalmas csatazajt hallasz. A hang irányába nézel: Egy
hatalmas Chara-din hívõkbõl álló sereg közeledik. De valami furcsa: nem masíroznak, inkább futnak és már fegyvereik
sincsenek. Elõveszed a kukkert. Látod az arcukon a kétségbeesést és a rémületet egyértelmûen esélyük se volt. Aztán
távolabb megpillantasz néhány kõszobrot. Ettõl? Kérded magadban. Aztán visszaemlékezel gyerekkorodban hallott
legendákra. Ezek õk: A Földelem Urai.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idõ ellenére is sikerült némi életerõt
visszanyerni. (+9 életerõ.)
fgy | felt. gyógyítás parancsok törlése
| Minden fgy parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 171.]
d 5 2 | eldobod az 5. tárgyat (2 darabot)
| Elhajítasz 2 bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 171.]
gy 40 | gyógyítás 40 pontért
| Ezt a parancsot sajnos csak szabadban használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 171.]
Merészen lopódzol elõre. Egy elágazáshoz érkeztél.
Ahogy a járatban mész, látod, hogy kiszélesedik egy kicsit. Valami mozog elõtted! Közelebb lopódzol. Egy Baar-ork! (ld.
enc.) Fegyvere egy kõkés. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
A fúvócsõvel ellenfeledre célzol és lõsz. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a Baar-ork testét. (2 támadással 10
életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval iszonyatosan
megcsapod a Baar-ork bal vállát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Elõrehajolva csap a Baar-ork, de Te könnyedén
hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A Baar-ork most már meggondolná a harcot,
de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 24
tapasztalati pontot kaptál.
Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 kõkést.
[10 pontot használtál fel, van még 161.]
d 64 1 | eldobod a 64. tárgyat (1 darabot)
| Sajnos nincs nálad az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 161.]
Elérted a járat végét, a fõ-barlangtermet, az orkok fészkét. Valami mozog elõtted! Közelebb lopódzol. Egy Baar-ork!
Fegyvere egy csontszablya. Úgy tûnik ma Te vagy a fõfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyõzni,
jöhetnek a fegyverek.
Mielõtt összecsapnátok, a fúvócsõvel ellenfeledre lõsz néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a
Baar-ork bal vállát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Szöges bunkóval gyilkos
csapást mérve bezúzod a Baar-ork ocsmány pofáját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyetlen csapása csak
apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben
meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 24
tapasztalati pontot kaptál.
Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát (ld. enc.) és 2 aranyat (ld. enc.). Némi kutatás után találsz egy nehéz
kõládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levõ kis vaskulcs nyitja a ládát. Megnézed,
hogy mi a zsákmány: 1 antilopbõr, 1 csontkulcs (ld. enc.) és 1 grákóbõr. Gyorsan kiüríted a ládát.
[5 pontot használtál fel, van még 156.]
d 64 2 | eldobod a 64. tárgyat (2 darabot)
| Elhajítasz 1 csontszablyát. [0 pontot használtál fel, van még 156.]
d 48 1 | eldobod a 48. tárgyat (1 darabot)
| Elhajítasz 1 antilopbõrt. [0 pontot használtál fel, van még 156.]
d 41 1 | eldobod a 41. tárgyat (1 darabot)
| Elhajítasz 1 grákóbõrt. [0 pontot használtál fel, van még 156.]
Ahogy a járatban mész, látod, hogy kiszélesedik egy kicsit.
Merészen lopódzol elõre. Egy elágazáshoz érkeztél.
Követve a bejárati folyosót, elhagyod a barlangot. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)
[15 pontot használtál fel, van még 141.]
m 3 3 4 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délre
| [27,15] A hegyvidéki terepet bozótos váltja fel. A derûs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Valami
érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy mákrózsa bokrot. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod,
találtál egy tûzrakó helyet. A gnóm, aki a tüzet csiholta mesél errõl-arról, mi történt vele mostanában, közben megosztja
veled finom vacsoráját. Csak úgy falod a erdei makkfonyát. Azt látod, hogy egy árnymanó suhanc kõkésével a növényeket
tépdesi, vagdossa módszeresen. A brutális rombolásnak már jónéhány bokor és fa áldozatul esett. Ha meg akarod
akadályozni az értelmetlen pusztításban, 8 TVP-t kell elköltened (18. jellempróba).
Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek
északnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 4 tüskét.
(Továbbmész...) [28,16] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Utad során felfedezel egy oltárt. Valamilyen
ismeretlen istené lehet.
Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Friss elf nyomok vezetnek északnyugatra.
(Továbbmész...) [28,17] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ
szörnyet. A fûben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. No, igen a profizmus. Teljesen
észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ó! Hiszen ez egy megsebesített piromenyét. Amikor elhal a zaj,
elõmászol.
Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor levelérõl. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Még egész friss elf nyomok
vezetnek északra. [34 pontot használtál fel, van még 107.]
e 25 | élelemszerzés 25 pontért
| Érett fürtöktõl rogyadozó vajbanán-bokorra bukkansz! Szüret. (+4 kaja.) [25 pontot használtál fel, van még 82.]
m 4 4 | mozogsz délre, délre
| [28,18] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mezõ egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfûz. Oldalt pillantva,
meglátsz egy tûzbokrot. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erõlteted,
észreveszel délkeletre egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy épületet. Délnyugatra egy mély kút van. Elrakod a távcsövet. A
fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy óriás patkány került az
utadba. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
A fúvócsõvel ellenfeledre célzol és lõsz. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod az óriás patkány testét. (2 támadással 9
életpontot sebezve.) Az óriás patkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 16 tapasztalati pontot kaptál.
Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délre
vezetnek.
(Továbbmész...) [28,19] Síkság, továbbra is csak síkság.
Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erõlteted, észreveszel keletre egy
Tharr oltárt. Nyugatra nézve látsz egy mély kutat. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Korgó gyomrodra
hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy kobudera lak (533. épület.).
Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északra
vezetnek. [20 pontot használtál fel, van még 62.]
be 533 | bemész az 533. épületbe
| Amint közelebb mész, két rezzenéstelen tekintetû kobudera bukkan elõ. Az ablakokból és más helyekrõl érzed, hogy
további, láthatatlan szemek figyelnek. Aztán a feszültség feloldódik, elõlép egy kobudera, és üdvözöl. Mesélsz arról, hogy
mi mindent láttál kalandjaid során. Amikor megtudja a fickó, hogy sikerült a megbízásnak eleget tenned, feloldódik, és
ujjongó kobuderák zúdulnak elõ, hajolgatnak, a kezedet szorongatják. Hamarosan elõkerül egy újabb megbízás témája is. [
40 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 2 bakkura bõr. (ld. enc.)] A "tárgyjutalmon" kívül a hálás kobuderáktól még egy
térképet is kapsz, egy állítólagos kincs-rejtekhely térképével. A fickók megnyugtatnak, hogy a kincset valószínûleg
valamilyen erõs szörny õrzi.
| lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat
|
Ez a 18. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 3, délre 12 mérföldre található. Búcsút intesz a kobudera tanya
lakóinak, aztán továbbindulsz. [5 pontot használtál fel, van még 57.]
[28,20] Még mindig füves síkságon vagy. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod,
megpillantasz egy Tharr oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy mély kutat. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
Megérezve a magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy rájanyék. Mivel
esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsõvel célba találj. Elrepül 2 tüske. Pár
lövedéked átjárja a rájanyék fejét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót
ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a rájanyék fejét. (2 támadással 18 életpontot
sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a rájanyék, épp csak megsuhint. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Testedbe
bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) A rájanyék néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 2 életpontot
vesztesz.) Véres nyál csordul ki a rájanyék száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Eldobod az értéktelenné vált
félelem-járó trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelõ rájanyék trófeát. 122 tapasztalati pontot kaptál.
Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délre. [10 pontot használtál fel,
van még 47.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz /
élelmet szerzel.
gy 17 | gyógyítás 17 pontért
| Hosszas kutatómunkával sikerült felfedezned egy langusz fát. Begyûjtesz róla néhány levelet. Óriási szerencsédre találsz pár
fekete szõrhernyót is. A hernyókat egyenként becsavarod egy-egy levélbe, majd határozott mozdulatokkal belakmározod a
finom falatokat. Az éhségedet ugyan ez a koszt nem csillapítja, valami másra azonban nagyon alkalmas. (+9 életerõ.) [17
pontot használtál fel, van még 30.]
Elõveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Energiáid már
fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom
tengerébe. Némi fejlõdést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerõ.) Mostantól szavazati jogod van a
fontosabb kérdésekben. (ld. enc.) Újabb lehetõséget kapsz parancshelyek megspórolására. (ld. enc.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 159 pontot. A következõ körben
tehát 189 pontot költhetsz el.
BAAR-ORK (44. SZÖRNY)
Az orkok a legocsmányabb, legsötétebb humanoid teremtmények. Ki ne ismerné malacpofájukat, hegyes agyaraikat, büdös,
zöld bõrüket? A sok-sok ork törzs, alfaj közül pedig a legalávalóbb, legférgebb mihaszna a Baar-ork. Törpének számítanak
saját fajuk között is: alig magasabbak 120 centinél. Hacsak nincs elsöprõ fölényük harcban, elszaladnak. Könnyedén
felapríthatod e gonosz teremtményeket.
|
CSONTSZABLYA (64. TÁRGY)
A csontszablya a mély tárnákat lakó orkok fegyvere. Hogy milyen lénybõl készítik az aránylag ellenálló fegyvert, senki sem
tudja. Pengéje nem egyenes, hanem görbe, és recésen be van vágva, hogy nagyobb sebzést tudjon okozni. Természetesen egy
ilyen csontfegyvert nem lehet összehasonlítani egy igazi acélpengével. Ez egy d8 sebzésû vágófegyver. Használható balkezes
fegyverként is.
|
ARANYPÉNZ - röviden ap (50. TÁRGY)
Nincs gazdaság pénz nélkül, és ha itt gazdaság nem is nagyon van, azért ugye Te is vágysz valamennyire a GAZDAGSÁGra.
Nos, ezirányban most tetted meg az elsõ lépéseket. A pénzért megvásárolhatsz sok tárgyat, amelyet nem tudnál, vagy csak
nehezen tudnál elkészíteni vagy egyéb módon megszerezni. Ezen kívül sok egyéb dologra is lehet használni, akárcsak a valós
életben. Pénzbõl tetszõleges mennyiséget vihetsz magaddal, hiszen ha sok van nálad, nyilván felváltod nagyobb értékû
érmékre. Ezen kívül így egy szava sem lehet a mohóbb, gyûjtögetõ játékosoknak...
|
CSONTKULCS (74. TÁRGY)
Ezzel a finom, faragott csontkulccsal sok zárat ki lehet nyitni, legyen az akár ládán, akár ajtón.
|
ÓRIÁS PATKÁNY (42. SZÖRNY)
Ezek a majd méteres, hegyes fogú rágcsálók a magasfüvû síkságok ragadozói. Nem is inkább támadásuk erejével, hanem
lendületével, gyorsaságával érik el a hatékonyságot. Az óriás patkányok mindenféle dögöt és sötét, nevenincs dolgokat is
megzabálnak: e miatt harapásuk néha betegséget okozhat.
|
BAKKURA BÕR (95. TÁRGY)
A bakkura leölésével megnyúzhatod, és elteheted a puha, de alaktartó fekete bõrt késõbbi használatra. Persze számíts rá,
hogy a bõr nyílt helyen való mutogatásával nem fogod más bakkurák rokonszenvét elnyerni...
|
RÁJANYÉK (58. SZÖRNY)
Amikor egy sötét árnyék sötétíti el a napot, könnyen elõfordulhat, hogy egy lecsapni készülõ rájanyéket pillantasz meg
(huh, nem egy sárkány...). A rájanyék állítólag a kontinensen oly gyakori wyvern rokona. Bõrszárnyú, hosszú, tüskés farkú
gyíkszerû lény, igen éles karmokkal. A karmoknál azonban sokkal nagyobb veszélyt jelent a bénító mérget hordozó
faroktüske. A rájanyék leginkább sík vidékeken vadászik. Egyik kedvenc eledele az óriás patkány.
|
SZAVAZÁS
Ez az enciklopédia most kivételesen nem a karakterednek, hanem személyesen neked szól. A TF fejlõdésével,
kiterebélyesedésével egyre több dolga van a játékvezetõnek is, egyszerre minden eseményt nyomon kell követnie. Sokszor
elõfordul, hogy a játékegyensúly fenntartása érdekében gyors döntést kell hoznia, esetleg megváltoztatni valamit azért, hogy
a játék még izgalmasabb, érdekesebb legyen. Esetleg a változtatásra azért van szükség, hogy néhány játékos ne tudjon
visszaélni egy olyan helyzettel, amelyet egy normális játékosnak eszébe sem jutna "tápolásra" használni. Mostantól
lehetõség van arra, hogy a játékosok is részt vehessenek ebben a döntésben (elvégre demokráciában élünk). Ha valamilyen
probléma, kérdés merül fel, amiben a játékvezetõ szeretné a Ti véleményeteket kikérni, akkor errõl enciklopédiát kapsz,
SZAVAZZ! fejléccel. Az SZV <esemény> <szavazat> paranccsal dönthetsz, a <szavazat> 1 legyen ha nemet, 2, ha igent
mondasz. Az <esemény> sorszámát mindig az enciklopédiában találod, ezzel azonosítjuk, hogy mire is szavaztál. Kérünk,
hogy próbálj elfogulatlan döntést hozni, ne a saját karaktere(i)d érdekét nézd, hanem azt, hogy a játéknak hosszú távon
érdekesnek, élvezetesnek kell maradnia. Egy rövid távú táp esetleg a hosszú távú élményt teheti tönkre. Tehát amikor az
SZV parancsot kiadod, próbálj inkább a játékvezetõ bõrébe bújni, képzeld el, hogy akkor hogyan döntenél. Az SZV
parancsot fölösleges többször kiadni, egy játékostól (nem karaktertõl!) egy témában csak egy szavazatot fogadunk el.
Köszönjük a segítségedet.
|
TULAJDONSÁGFEJLESZTÉS A MARADÉK TVP-BÕL
A legtöbb kalandozó a fordulója végén kiad néhány Tulajdonságfejlesztés parancsot, annak elkerülése végett, hogy az
esetlegesen megmaradó tvp ne vesszen kárba - mert valljuk be, a felesleges tvp-bõl való gyakorlásnál, élelemszerzésnél vagy
gyógyításnál a tulajdonságok fejlesztése jobb ötlet az esetek többségében. Ennek orvoslására mostantól lehetõség van arra,
hogy a forduló végén, ha 30-nál több tvp-d marad meg, akkor ebbõl a feleslegbõl az általad választott alaptulajdonságodat
(erõ, IQ, ügyesség, egészség) TF-eld. Ehhez a megfelelõ TF parancsot kell kiadnod, TVP paraméter nélkül. Pl. a TF 1
parancs hatására mostantól ha 30-nál több TVP-d marad kör végén, akkor a feleslegért az erõd fogod fejleszteni. Az üres
TF parancs törli ezt.
|
KARAKTERLAP |
Aiden Kha'ar, egy hosszú aranyhajú, csillogó szemû elf férfi vagy. A bõröd világosabb az átlagosnál. Ez a 20. fordulód.
Erõ: | 9 | | Szint: | 7 | | Merészség: | 3/4 | | Magasság: | 165 cm |
IQ: | 16 | | Támadás: | 6 | | Agresszió: | 3 | | Testsúly: | 51 kg |
Ügyesség: | 16 | | Védekezés: | 6 | | Menekülés: | 30 % | | Életkor: | 146/146 év |
Egészség: | 11 | | Életpont: | 106/47 | | Jellem: | semleges (+15) | | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 15 | | Varázspont: | 0/0 | | Pénz: | 2 arany | | Kép. pont: | 6 |
|
Eddig összesen 86 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 226 TP-t kaptál. Jelenleg 3210 TP-d van. A következõ szinthez még 790 TP szükséges. Trófeáid: rájanyék, evaporõr.
HARCI ISMERETEK |
| ütõfegyverek: | 7 | | lõfegyverek: | 8 | | | |
|
EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtõzködés: | 2 | | 2. nyomkövetés: | 10 | | 3. gyógyítás: | 6 |
4. vadászat: | 6 | | | | | | |
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet) |
deus ex machinád 8 mezõre repítsen |
segítesz max. 5 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ) |
|
NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) |
Páncélok és pajzsok |
1 | * | bõrpáncél (#51) | 1 | * | bõrsisak (#57) | 1 | * | kígyóbõr kesztyû (#49) |
1 | * | kis bõrpajzs (#45) | | | | | | |
Fegyverek és lövedékek |
1 | | csontkés (#11) | 1 | * | fúvócsõ (#20) | 4 | | kõkés (#6) |
1 | | parittya (#18) | 1 | * | szöges bunkó (#8) | 11 | * | tüske (#22) |
Eszközök, használati tárgyak, készletek |
1 | | csontkulcs (#74) | 1 | + | deus ex machina (#1) | 2 | | fáklya (#36) |
5 | | kaja (#2) | 1 | | kis vaskulcs (#40) | 1 | | kötél (#92) |
1 | | távcsõ (#42) | | | | | | |
Löttyök és porok, tartóstul |
1 | | aranyló ugarhéj (#100) | [üres, kapacitás: 10] |
2 | | kavadu iszák (#25) | [bennük 20 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0] |
2 | | vizestömlõ (#3) | [bennük 38 korty víz (#27), fér még: 2] |
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok |
2 | | bakkura bõr (#95) | 56 | | drótszõr (#37) | 3 | | evaporõr háj (#105) |
1 | | grákóbõr (#41) | 1 | | királygyík bõr (#44) | 3 | | madártoll (#112) |
1 | | mákrózsa virág (#56) | 1 | | ormánygõte csont (#21) | 4 | | sünmedve tüske (#14) |
5 | | surranó kígyó bõr (#47) | 1 | | tükör (#43) | 2 | | varányszem (#30) |
|
Összsúly: 26.34 kg | Megterheltség: 94% |
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
Még 116 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
|
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... |
2 | | bunkó (#5) | 2 | | tüske (#22) | 2 | | víz (#27) |
|
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... |
2 | | arany (#50) | 2 | | bakkura bõr (#95) | 1 | | csontkulcs (#74) |
3 | | kaja (#2) | 1 | | kõkés (#6) | | | |
|
|
E körben tett lépéseid térképe |
|
(26,14) a 17. labirintus bejárata, Baar-ork (#44)
(27,15) mákrózsa bokor (#55, belõle készíthetõ: #56), tûzrakó hely (#1169), 18. jellempróba
(28,16) oltár
(28,17) piromenyét (#99)
(28,18) tûzbokor (#35, belõle készíthetõ: #36), óriás patkány (#42)
(28,19) kobudera lak (#533)
(28,20) rájanyék (#58)
2005.11.15 15:08 Változások a számládon! 30 zseton átutalása a(z) 4765. számlára!
TÚLÉLÕK FÖLDJE REFERENCIA
|
|
Aiden Kha'ar 20. fordulója
| vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) | | démontetû (#15) | homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygõte (#18) | kavadu (#19) | | mérges pók (#20) | drótszõrû pincsi (#22) | grákó denevér (#25) | királygyík (#26) | óriás sáska (#27) | | sakál (#28) | surranó kígyó (#30) | woor-antilop (#31) | sünmedve (#33) | manó (#36) | | lebegõ gomba (#39) | óriás patkány (#42) | Baar-ork (#44) | gyíkember (#51) | bo-skorpió (#54) | | félelem-járó (#56) | gátvakond (#57) | rájanyék (#58) | goldugar (#65) | vízionár (#66) | | evaporõr (#69) | gitonga (#76) | zoloboo (#77) | spagulár (#82) | kaszabolósáska (#83) | | kaffogó hebrencs (#88) | púpos burástya (#92) | piromenyét (#99) | acéldarázs (#140) | csontlepke (#746) | | csodabogár (#755) | | | |
| deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlõ (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) | | kõkés (#6) | kõhegyû lándzsa (#7) | szöges bunkó (#8) | bunkósbot (#9) | dárda (#10) | | csontkés (#11) | csontszurony (#12) | sünmedve tüske (#14) | vadász tatu bõr (#15) | bordacsont (#16) | | szögletes kõ (#17) | parittya (#18) | kerek kõ (#19) | fúvócsõ (#20) | ormánygõte csont (#21) | | tüske (#22) | mérgezett tüske (#23) | kavadu lebeny (#24) | kavadu iszák (#25) | gyenge méreg (#26) | | víz (#27) | ököl (#28) | smirglilevél (#29) | varányszem (#30) | smirglibokor (#31) | | szeksztáns (#32) | tûzbokor (#35) | fáklya (#36) | drótszõr (#37) | gumifa (#38) | | zárnyitó készlet (#39) | kis vaskulcs (#40) | grákóbõr (#41) | távcsõ (#42) | tükör (#43) | | királygyík bõr (#44) | kis bõrpajzs (#45) | krómkaktusz (#46) | surranó kígyó bõr (#47) | antilopbõr (#48) | | kígyóbõr kesztyû (#49) | arany (#50) | bõrpáncél (#51) | mákrózsa bokor (#55) | mákrózsa virág (#56) | | bõrsisak (#57) | csontszablya (#64) | szöges páncél (#65) | szöges bõrpajzs (#66) | szárnyas hernyó (#69) | | csontkulcs (#74) | rát-fa (#77) | olvasztókemence (#86) | manilla-fa (#91) | kötél (#92) | | mély kút (#93) | bakkura bõr (#95) | aranyló ugarhéj (#100) | evaporõr háj (#105) | nyílvesszõ (#108) | | madártoll (#112) | móricserje (#115) | móri gyümölcs (#116) | púderszikla (#118) | púderkõ (#119) | | gyöngymangó bokor (#134) | gyöngymangó (#135) | rúnakõ (#136) | oltár (#146) | vaskohó (#155) | | világítótorony (#156) | dobóháló (#221) | tatu ködmön (#255) | Rodger kezdõ üstje (#1167) | tûzrakó hely (#1169) | | | |
Röv. 1.PAR. 2.PAR. 3.PAR. TVP Utasítás
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása
ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása
BA élõlény [élõlény] [élõlény] - barátságosság
BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba
D tárgy - tárgy eldobása
D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése
DX 1-20 - D.E.M. beállítása
É TVP 1-40 élelemszerzés
ÉP épület TVP TVP építkezés
F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás
FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás
FGY életerõ% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás
FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés
FLH szint fegyver - felt. lõfegyver használat
FSE TVP TVP feltételes segítség
FU kalandozó (5) feltételes udvarlás
FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat
GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság
GY TVP 1-40 gyógyítás
GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyûjtés szelekció
GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel
&d@H tárgy ? használja a tárgyat
IN kalandozó élõlény tárgy - információ átadás
K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt
KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz
KF tárgy 3 - õriz a tolvajok ellen
KF lõfegyver [lövedék] - bekészíti a lõfegyvert
KNO képesség [hányszor] - képesség növelése
KT tárgy [darab] ? készít/begyûjt
KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet
L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól
LE tárgy - letesz/elrak
LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás
LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany)
M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás
SE próbaszám ? jellempróba-segítség
T,FT élõlény [élõlény] [élõlény] - élõlény megtámadása
TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése
TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése
VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés
VIK merészség - merészség kalandozókra
|