Noob Saibot 20. fordulója
TÚLÉLÕK FÖLDJE | Betáplálva: 2004. máj. 17. 9h:51'
EZ A 109. JÁTÉKHETED, 20. FORDULÓD
110. játékheted kezdete: máj. 20.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #5159
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 1643
Extra forduló: 18 |
|
NOOB SAIBOT KALANDJAI
10 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [94,11] koordinátán. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 4. napján
összefutsz egy fekete, tüsi hajú, kék szemû mutáns férfival. A bõre sötétebb az átlagosnál. Tharr hittérítõje. Egy arany papi
karkötõt, egy áspis védõköpenyt, egy fekete bõrcsizmát, egy két kard szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy ritualista
övet, egy tankány karmot, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy vérfürdetõ magszim trófea, egy pattanóböde
trófea és egy troll ritualista trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy ryuku
szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd
alanori csatamén. Összeismerkedtek. Az õ neve Baestar. Bizalmas homlokérintésetek lehetõvé teszi, hogy a késõbbiekben
is kapcsolatot tarthassatok fenn. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Idõt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te
nyomkövetés szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a vadászat szakértelemrõl mesélsz
beszélgetõpartnerednek. Aztán elköszöntök egymástól. Az 5. napon összeakadsz egy fekete, copfos hajú, piros szemû
kobudera férfival. Kecskeszakálla és harcsabajsza van. Bõre mint a hold sápadt ezüstje. Mozgása könnyed, szinte már légies.
Szemében a poklok tüze lángol, az örökké tartó kárhozat; a fájdalom és a kéj, melyet hamarosan megoszt veled...
Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Borús Demeter. Homlokérintéssel biztosítjátok a késõbbi telepatikus összeköttetést.
Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. Percekkel késõbb is a különös találkozás hatása alatt állsz... de
már nem vagy képes felidézni a részleteket.
A 10. napon összeakadsz Glaciussal. Tharr hittérítõje. Egy bakkura csizmát, egy ezüst papi karkötõt, egy gromak páncélt,
egy jing-jang fejpántot, egy két kard szimbólumot, egy smaragd védõgyûrût és egy tankány karmot visel. Fegyverzetét egy
fagyféreg trófea, egy kardszárnyú pocok trófea és egy nukleáris cickány trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: néhány, tengernyi
sörben tántorgó, és daloló alak. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerõsítése után elbúcsúztok egymástól.
Nyakadon két apró pont van. Vért szívtak tõled! (-6 ép.)
Glacius, amikor összefutottatok, adott neked 1000 aranyat, egy hebrencs csapdát, egy réz papi karkötõt (ld. enc.) és egy
rövid kardot (ld. enc.).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+6 életerõ.) A lottó
554. hetének nyerõszámai: 13, 7, 24. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany
nyereményt kapsz.
be 558 | bemész az 558. épületbe
| Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelõnyílás. - Mit akarsz? - szól egy
barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend fõnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az
oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlõdtél. Valami egészen új dolgot tanultál:
egy új képességet szereztél! [harcmûvészet: 1. szint.] (ld. enc.) Megkezdted tehát a harcmûvészetek tanulását, a kí energiák
feletti uralom megszerzését. Ezzel a módszerrel tökéletesítheted a pusztakezes harcot, akár nagyobb hatékonysággal
használhatod, mint más a fegyvert. A harcmûvészetek fejlesztése, más tulajdonsággal ellentétben, nem fejleszthetõ
használattal. Csak kolostorokban tanulhatsz, ill. szintlépéskor, képességpontokból növelheted. Az elsõ kí technika, amelyet
megkapsz, az Acél Ököl. (ld. enc.) Elbúcsúzol a szerzetesektõl, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 161.]
be 558 | bemész az 558. épületbe
| Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelõnyílás. - Mit akarsz? - szól egy
barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend fõnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az
oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlõdtél. Még gyakorolnod kell a
következõ szinthez. Elbúcsúzol a szerzetesektõl, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 156.]
be 558 | bemész az 558. épületbe
| Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelõnyílás. - Mit akarsz? - szól egy
barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend fõnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az
oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlõdtél. Egy kis gyakorlás még, és megvan
a következõ szint! Elbúcsúzol a szerzetesektõl, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 151.]
be 558 | bemész az 558. épületbe
| Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelõnyílás. - Mit akarsz? - szól egy
barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend fõnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az
oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlõdtél. A sok gyakorlás növelte tudásodat
(+1 harcmûvészet). Elbúcsúzol a szerzetesektõl, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 146.]
be 558 | bemész az 558. épületbe
| Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelõnyílás. - Mit akarsz? - szól egy
barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend fõnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az
oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlõdtél. Egy kis gyakorlás még, és megvan
a következõ szint! Elbúcsúzol a szerzetesektõl, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 141.]
be 558 | bemész az 558. épületbe
| Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelõnyílás. - Mit akarsz? - szól egy
barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend fõnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az
oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlõdtél. A sok gyakorlás növelte tudásodat
(+1 harcmûvészet). Egy új fogást sajátítottál el: A Kobraharapás technikáját. (ld. enc.) Elbúcsúzol a szerzetesektõl, és
továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 136.]
be 558 | bemész az 558. épületbe
| Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelõnyílás. - Mit akarsz? - szól egy
barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend fõnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az
oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlõdtél. Egy kis gyakorlás még, és megvan
a következõ szint! Elbúcsúzol a szerzetesektõl, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 131.]
be 558 | bemész az 558. épületbe
| Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelõnyílás. - Mit akarsz? - szól egy
barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend fõnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az
oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlõdtél. A sok gyakorlás növelte tudásodat
(+1 harcmûvészet). Elbúcsúzol a szerzetesektõl, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 126.]
be 558 | bemész az 558. épületbe
| Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelõnyílás. - Mit akarsz? - szól egy
barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend fõnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az
oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlõdtél. Még gyakorolnod kell a
következõ szinthez. Elbúcsúzol a szerzetesektõl, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 121.]
be 558 | bemész az 558. épületbe
| Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelõnyílás. - Mit akarsz? - szól egy
barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend fõnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az
oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlõdtél. A sok gyakorlás növelte tudásodat
(+1 harcmûvészet). Egy új fogást sajátítottál el: A Sashorog technikáját. (ld. enc.) Elbúcsúzol a szerzetesektõl, és
továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 116.]
be 558 | bemész az 558. épületbe
| Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelõnyílás. - Mit akarsz? - szól egy
barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend fõnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az
oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlõdtél. Még gyakorolnod kell a
következõ szinthez. Elbúcsúzol a szerzetesektõl, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 111.]
be 558 | bemész az 558. épületbe
| Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelõnyílás. - Mit akarsz? - szól egy
barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend fõnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az
oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlõdtél. A sok gyakorlás növelte tudásodat
(+1 harcmûvészet). Elbúcsúzol a szerzetesektõl, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 106.]
be 558 | bemész az 558. épületbe
| Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelõnyílás. - Mit akarsz? - szól egy
barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend fõnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az
oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlõdtél. Még gyakorolnod kell a
következõ szinthez. Elbúcsúzol a szerzetesektõl, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 101.]
be 558 | bemész az 558. épületbe
| Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelõnyílás. - Mit akarsz? - szól egy
barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend fõnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az
oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlõdtél. Egy kis gyakorlás még, és megvan
a következõ szint! Elbúcsúzol a szerzetesektõl, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 96.]
be 558 | bemész az 558. épületbe
| Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelõnyílás. - Mit akarsz? - szól egy
barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend fõnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az
oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlõdtél. A sok gyakorlás növelte tudásodat
(+1 harcmûvészet). Egy új fogást sajátítottál el: A Pörölycsapás technikáját. (ld. enc.) Elbúcsúzol a szerzetesektõl, és
továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 91.]
be 558 | bemész az 558. épületbe
| Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelõnyílás. - Mit akarsz? - szól egy
barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend fõnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az
oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlõdtél. Még gyakorolnod kell a
következõ szinthez. Elbúcsúzol a szerzetesektõl, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 86.]
kf 171 2 | kézbeveszed/felveszed a 171. tárgyat a bal kezedbe
| Elrakod a vizestömlõt, majd a bal kezedbe veszed a rövid kardot. [0 pontot használtál fel, van még 86.]
h 147 | használod a 147. tárgyat
| Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 83.]
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
| Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Most már
nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged érezhetõen megnövekedjen. [Még 58 TVP-t kell
elköltened.] A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé.
Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtõzés. A végén persze gyõz a kíváncsiság. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy
kõszáli disznó. A szörny távoztával elõkerülsz búvóhelyedrõl. [40 pontot használtál fel, van még 43.]
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
| Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz,
hogy az egészséged észrevehetõen fejlõdjön. [Még 18 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 3.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlõbõl. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight
banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal
játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 14, 22, 11.
Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tûnik. A fáradtság
a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Mostantól szavazati jogod van a fontosabb kérdésekben. (ld. enc.) Újabb
lehetõséget kapsz parancshelyek megspórolására. (ld. enc.)
Ebben a körben 3 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 3 pontot vihetsz át. Kapsz még 159 pontot. A következõ körben
tehát 162 pontot költhetsz el.
RÉZ PAPI KARKÖTÕ (307. TÁRGY)
A jó és gonosz istenek követõi varázslatainak erõsségébe egy korlátozott mértékig a jellempontjaik is beleszámítanak. A
semleges istenek papjai azonban nem élveznek ilyen elõnyt - amíg nem öltenek magukra egy réz papi karkötõt! E
varázstárgy viselésekor (KF 307) a pap varázslatainak erõssége valamivel nagyobb lesz. A réz papi karkötõ hatása nem
adódik össze más, hasonló jellegû tárgyakéval.
|
RÖVID KARD (171. TÁRGY)
A rövid kard talán az elsõ, igazán profi fémfegyver, amit el tudsz készíteni. Megkovácsolása, amely egy kõkalapáccsal, egy
vaskohónál történik, igazán nagy türelmet és hozzáértést igényel: legalább 5-ös bányászat szakértelem és 50 TVP szükséges
hozzá. Az alapanyag 5 vasérc és 10 pirkit, utóbbi a kohó felfûtéséhez szükséges. A rövid kard 3d4+1 sebzésû vágófegyver,
amelyet balkezes fegyverként is használhatsz.
|
HARCMÛVÉSZETEK
A pusztakezes harcot, amelyet sok laikus ökölvívásnak hív, nem alkalmazhatod igazán hatékonyan a belsõ nyugalom, tested
és képességeid teljes ismerete nélkül. A harcmûvészetek titkos tanát kolostorokban tanítják. Ezeken a helyeken
sajátíthatod el a kí energiáinak megfelelõ használatát. Az igazi harcmûvészek sokkal nagyobb sebeket képesek ejteni, mint
egy átlag fegyverforgató a legfantasztikusabb varázsfegyverrel. A kobuderáknak sokak szerint mindez eleve a vérében van,
de õk sem fejleszthetik igazán tökélyre a tudást megfelelõ mester nélkül.
|
ACÉL ÖKÖL
A ki energiák egyik legalapvetõbb felhasználása az erõ fókuszálása, a test, a lesújtó ököl megacélozása. Az Acél Ököl az
elsõ ki tulajdonság, amelyet a harcmûvészek megtanulnak. Segítségével nagyobb sebzést tudnak okozni egyetlen ütésükkel.
Ez azt jelenti, hogy az Acél Ököl használója +2d4 sebzést okoz.
|
KOBRAHARAPÁS
Sokan azt mondják, hogy érdemes ellesni a kígyóktól, hogy hogyan harcolnak, mert félelmetes sebességükkel gyakran
legyõznek náluk jóval nagyobb és erõsebb ellenfeleket is. Az, aki a Kobraharapást elsajátítja, az az ellenfél egy esetleges
hibája esetén képes egy extra támadást bevinni oly gyorsan, akár egy valódi kobra.
|
SASHOROG
A Sashorog egy pillanatnyi ki-fókuszálást kíván, de eredménye félelmetes: a harcmûvész ütése félelmetes hatékonysággal és
precizitással, biztosan eltalálja az ellenfelet. Nehezen megüthetõ, kevés ponton sebezhetõ ellenfelekkel szemben szokták
alkalmazni. Akkor fogod alkalmazni, ha gyakorlatilag nincs esély rá, hogy egyébként eltaláld az ellenfeledet.
|
PÖRÖLYCSAPÁS
Ez a nemcsak a kéz, hanem a teljes test brutális erejét összpontosító csapás nem is annyira sebzésérõl, hanem arról a
képességérõl vált ismertté, hogy akár egy ökröt is el tud kábítani. Igaz, ami igaz, a Pörölycsapás még a legkeményebb
ellenfél támadóerejét is meg tudja gyengíteni, hisz percekig csillagokat fog látni. Ha ezt sikeresen alkalmazod, ellenfeled
következõ ütésével 1/2 sebzést fog okozni.
|
SZAVAZÁS
Ez az enciklopédia most kivételesen nem a karakterednek, hanem személyesen neked szól. A TF fejlõdésével,
kiterebélyesedésével egyre több dolga van a játékvezetõnek is, egyszerre minden eseményt nyomon kell követnie. Sokszor
elõfordul, hogy a játékegyensúly fenntartása érdekében gyors döntést kell hoznia, esetleg megváltoztatni valamit azért, hogy
a játék még izgalmasabb, érdekesebb legyen. Esetleg a változtatásra azért van szükség, hogy néhány játékos ne tudjon
visszaélni egy olyan helyzettel, amelyet egy normális játékosnak eszébe sem jutna "tápolásra" használni. Mostantól
lehetõség van arra, hogy a játékosok is részt vehessenek ebben a döntésben (elvégre demokráciában élünk). Ha valamilyen
probléma, kérdés merül fel, amiben a játékvezetõ szeretné a Ti véleményeteket kikérni, akkor errõl enciklopédiát kapsz,
SZAVAZZ! fejléccel. Az SZV <esemény> <szavazat> paranccsal dönthetsz, a <szavazat> 1 legyen ha nemet, 2, ha igent
mondasz. Az <esemény> sorszámát mindig az enciklopédiában találod, ezzel azonosítjuk, hogy mire is szavaztál. Kérünk,
hogy próbálj elfogulatlan döntést hozni, ne a saját karaktere(i)d érdekét nézd, hanem azt, hogy a játéknak hosszú távon
érdekesnek, élvezetesnek kell maradnia. Egy rövid távú táp esetleg a hosszú távú élményt teheti tönkre. Tehát amikor az
SZV parancsot kiadod, próbálj inkább a játékvezetõ bõrébe bújni, képzeld el, hogy akkor hogyan döntenél. Az SZV
parancsot fölösleges többször kiadni, egy játékostól (nem karaktertõl!) egy témában csak egy szavazatot fogadunk el.
Köszönjük a segítségedet.
|
TULAJDONSÁGFEJLESZTÉS A MARADÉK TVP-BÕL
A legtöbb kalandozó a fordulója végén kiad néhány Tulajdonságfejlesztés parancsot, annak elkerülése végett, hogy az
esetlegesen megmaradó tvp ne vesszen kárba - mert valljuk be, a felesleges tvp-bõl való gyakorlásnál, élelemszerzésnél vagy
gyógyításnál a tulajdonságok fejlesztése jobb ötlet az esetek többségében. Ennek orvoslására mostantól lehetõség van arra,
hogy a forduló végén, ha 30-nál több tvp-d marad meg, akkor ebbõl a feleslegbõl az általad választott alaptulajdonságodat
(erõ, IQ, ügyesség, egészség) TF-eld. Ehhez a megfelelõ TF parancsot kell kiadnod, TVP paraméter nélkül. Pl. a TF 1
parancs hatására mostantól ha 30-nál több TVP-d marad kör végén, akkor a feleslegért az erõd fogod fejleszteni. Az üres
TF parancs törli ezt.
|
KARAKTERLAP |
Noob Saibot, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemû alakváltó férfi vagy. A bõröd sötétebb az átlagosnál. Ez a 20. fordulód.
Erõ: | 10 | | Szint: | 1 | | Merészség: | 1/1 | | Magasság: | 185 cm |
IQ: | 15 | | Támadás: | 2 | | Agresszió: | 1 | | Testsúly: | 76 kg |
Ügyesség: | 11 | | Védekezés: | 4 | | Menekülés: | 90 % | | Életkor: | 33/33 év |
Egészség: | 16 | | Életpont: | 68/68 | | Jellem: | semleges (-2) | | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 11 | | Varázspont: | 0/0 | | Pénz: | 223 arany | | Kép. pont: | 0 |
|
Eddig összesen 4 szörnyet öltél meg. Ebben a fordulóban 0 TP-t kaptál. Jelenleg 20 TP-d van. A következõ szinthez még 10 TP szükséges. A 13. fordulódban 1400 arany került a bankszámládra. 1498 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
| ökölvívás: | 6 | | vágófegyverek: | 6 | | ütõfegyverek: | 1 |
dobófegyverek: | 6 | | | | | | |
|
EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtõzködés: | 7 | | 2. nyomkövetés: | 1 | | 3. lopás: | 1 |
4. csapdakészítés: | 1 | | 5. gyógyítás: | 2 | | 6. harcmûvészetek: | 7 (+7) |
7. vadászat: | 4 | | | | | | |
|
FELTÉTELES PARANCSOK |
deus ex machinád 8 mezõre repítsen |
Barátságosság (aktív: 7, max: 12) |
lila brekk (#11), szárnyas gömböc (#12), vadász tatu (#10), gonyolék (#13), rambó bogár (#14), démontetû (#15), homokvarány (#16) |
|
NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) |
1 | * | fekete bõrcsizma (#247) | 1 | * | tankány karom (#237) | | | |
1 | | bot (#4) | 4 | | bumeráng (#249) | 1 | * | mandibulakasza (#127) |
1 | * | rövid kard (#171) | | | | | | |
1 | * | örökkéval.gyémántja (#1065) | 1 | | réz papi karkötõ (#307) | | | |
4 | | aranypikkely (#415) | 1 | + | deus ex machina (#1) | 2 | + | hebrencs csapda (#147) |
7 | | kaja (#2) | | | | | | |
1 | | álompor (#396) | 3 | | smirglilevél (#29) | | | |
1 | | vizestömlõ (#3) | [üres, kapacitás: 20] |
|
Összsúly: 14.52 kg | Megterheltség: 48% |
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
|
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... |
788 | | arany (#50) | 2 | | víz (#27) | | | |
|
|
E körben tett lépéseid térképe |
|
(94,11) kolostor (#558), kõszáli disznók (#34)
TÚLÉLÕK FÖLDJE REFERENCIA
|
|
Noob Saibot 20. fordulója
| vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) | | démontetû (#15) | homokvarány (#16) | ormánygõte (#18) | kavadu (#19) | mérges pók (#20) | | drótszõrû pincsi (#22) | grákó denevér (#25) | királygyík (#26) | óriás sáska (#27) | sakál (#28) | | surranó kígyó (#30) | sünmedve (#33) | kõszáli disznó (#34) | acélkolosszus (#35) | bo-skorpió (#54) | | evaporõr (#69) | fabontó szójer (#71) | garokk (#73) | trollfa (#80) | spagulár (#82) | | sörényes ubuk (#89) | púpos burástya (#92) | piromenyét (#99) | szõrös pók (#100) | uzbány (#102) | | mélységi grittang (#103) | sóhajtó dorony (#112) | vérszomjas csüldõ (#114) | törpemammut (#115) | gyilkos tetû (#116) | | trappoló dinymák (#118) | emberevõ (#119) | útonálló (#130) | vérfürdetõ magszim (#148) | élõholt quwarg (#202) | | ork sámán (#345) | liumbe (#349) | sarki róka (#636) | jegesmedve (#637) | | | |
| deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlõ (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) | | kõkés (#6) | sünmedve tüske (#14) | vadász tatu bõr (#15) | bordacsont (#16) | szögletes kõ (#17) | | parittya (#18) | kerek kõ (#19) | ormánygõte csont (#21) | kavadu lebeny (#24) | víz (#27) | | ököl (#28) | smirglilevél (#29) | smirglibokor (#31) | tûzbokor (#35) | fáklya (#36) | | gumifa (#38) | tükör (#43) | krómkaktusz (#46) | arany (#50) | mákrózsa bokor (#55) | | mákrózsa virág (#56) | korongfa (#79) | lapkorong (#80) | mély kút (#93) | xantusz-kaktusz (#113) | | kaktusztüske (#114) | púderszikla (#118) | púderkõ (#119) | mandibulakasza (#127) | gyöngymangó bokor (#134) | | gyöngymangó (#135) | rúnakõ (#136) | oltár (#146) | hebrencs csapda (#147) | grok-képzõdmény (#149) | | mély szakadék (#154) | vaskohó (#155) | világítótorony (#156) | sziklafészek (#167) | rövid kard (#171) | | márványtorony (#175) | ovimon-bokor (#206) | ovimon-bogyó (#207) | tankány karom (#237) | fekete bõrcsizma (#247) | | bumeráng (#249) | réz papi karkötõ (#307) | phua-kúp (#372) | álomvirág (#395) | álompor (#396) | | aranypikkely (#415) | Vlagyimir szobra (#433) | sörsátor (#486) | sötét tekercs (#535) | örökkéval. rubinja (#900) | | örökkéval.gyémántja (#1065) | | | |
Röv. 1.PAR. 2.PAR. 3.PAR. TVP Utasítás
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása
ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása
BA élõlény [élõlény] [élõlény] - barátságosság
BB tárgy darab - berakás bankszéfbe
BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba
CIR [beállítás] - vándorcirkusz látogatása
D tárgy - tárgy eldobása
D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése
DX 1-20 - D.E.M. beállítása
É TVP 1-40 élelemszerzés
ÉP épület TVP TVP építkezés
F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás
FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás
FGY életerõ% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás
FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés
FKU TVP TVP feltételes kutatás
FLH szint fegyver - felt. lõfegyver használat
FU kalandozó (5) feltételes udvarlás
FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat
GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság
GY TVP 1-40 gyógyítás
GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyûjtés szelekció
GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel
H tárgy ? használja a tárgyat
IN kalandozó élõlény tárgy - információ átadás
K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt
KB tárgy darab - kivét bankszéfbõl
KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz
KF tárgy 3 - õriz a tolvajok ellen
KF lõfegyver [lövedék] - bekészíti a lõfegyvert
KNO képesség [hányszor] - képesség növelése
KT tárgy [darab] ? készít/begyûjt
KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet
L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól
LE tárgy - letesz/elrak
LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás
LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany)
M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás
PBE pénz - pénz berakása bankba
PKI pénz - pénz kivétele bankból
SE próbaszám ? jellempróba-segítség
T,FT élõlény [élõlény] [élõlény] - élõlény megtámadása
TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése
TIM TVP TVP titkosírás megfejtése
TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése
VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés
VIK merészség - merészség kalandozókra
|