Vissza a Főoldalra
 
Hatalom Kártyái

Mi legyen a céhekkel Új Nemzedék formátumon?

1) Maradjanak tiltva.
2) Engedjük vissza őket, nerfelve.

(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
További szavazások...
Fórum a témához...

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa menü – Druidák október 15.
Alfa menü – Boszorkányok október 15.
Alfa menü – Tengeri rablók október 15.
Alfa menü – Mágusok október 15.
Alfa menü – Felfedezők október 15.
Alfa menü – Kereskedők október 15.
Zén Legendái: Varázslatok szeptember 21.
A pillanat képe
Antimágikus csáp
(Ősök Városa)
Küldd el képeslapként!
Sokszor csak az mentheti meg életünk, ha van egy ilyesféle antimágikus testrészünk, melyről csak úgy lepattannak az ellenfél varázslatai.
Nézz szét a galériában!
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 4.
Céhek Új Nemzedéken
Alfa menü akció eredményhirdetés
Ajándéksorsolás november + októberi eredményhirdetés
Nemzeti paklibemutató: Motygen

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Moa civilizáció lapbemutató 2. hét
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022

A lista folytatása...
TF help (6724)
TF KÖZÖS TUDATOK (1281)
Lapötletek (65035)
Moa civilizáció lapbemutató 2. hét (49)
Céhek Új Nemzedéken (16)
Daxx - egy másik univerum (7)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Tomtamtam 197. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. okt. 26. 9h:26'
EZ A 514. JÁTÉKHETED, 197. FORDULÓD
515. játékheted kezdete: nov. 1.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #4877
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 551
Ingyenforduló: 0
Extra forduló: 9

TOMTAMTAM KALANDJAI


27 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [74,59] koordinátán. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: Az egyik napon összefutsz egy kék egyenruhát viselõ, tintacsigán lovagló ember nõvel. Ruháján egy zöld korona jelvényt látsz, raja aranyló "Yaurr" felirattal. Már messzirõl integet, és ahogy közelebb ér, beszélni kezd. - Üdv! Az Alanori Olimpiai játékok követe vagyok. Mindenkit megkeresünk, akinek van (volt) deus ex machinája. Szeretnék átnyújtani egy meghívót a közeljövõben megrendezendõ bajnokságra. köszönettel elfogadod a meghívást. - Még egy kérdés - jegyzed meg. - hogyan juthatok el az Arénába? - Ó, mi sem egyszerûbb ennél! A központi magoflex teleturbulátor a szabványos deus ex machinák varázsrezgéseire van hangolva. Csak megfogod a deus ex machinát, megforgatod háromszor, kimondod az "Alanor" szót, és megnyílik egy teleport-kapu, egyenesen az Arénába! Átlépsz rajta, és azonnal regisztrálják a jelentkezést. És még a D.E.M. is megmarad! (ld. enc.) A mostani olimpián is lehetõség van arra, hogy csak a játékos versenyeken vegyél részt, ha H 1 <tárgy> 9 parancsot írsz, azaz kilencet adsz meg 3. paraméternek. Ezenkívül kérheted azt is, hogy a fordulódat kizárólag emailben kapd meg, a találkozó utáni hétfõn. Ehhez 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. Ha nyomtatva és base64-ben is kéred a fordulót, 30-at, ha nyomtatva és uuencode-vel is kéred a fordulót, 40-et írj. Ha mindkét opciót igénybe veszed, tehát az emailes fordulót is kéred, és csak a játékos versenyekben akarsz részt venni, akkor 9-et adj a fenti paraméterekhez (19, 29, 39, 49). [Az Olimpiára való jelentkezés határideje 2005. nov. 22., kedd. Nem árt azonban, ha a jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDÕ ELÕTT megteszed, mert esetleg lemaradsz a nagy eseményrõl! Az olimpiai fordulókat a nov. 26-i TF találkozón veheted át, ill. ha nem tudsz eljönni, postán ill. emailben elküldjük. FIGYELEM: Fontos változás az elõzõ két olimpiákhoz képest, a ti szavazatotok alapján, hogy most a védettséget nem osztjuk le úgy, mint a normál játékban. Vagyis úgy lesz, mint régen.] Miután elbúcsúztál a hírvivõtõl, rögtön tervezgetni kezded a részleteket. Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki, melynek neve kedvenc táborhely. (ld. enc.) A táborozás 1. napján találkozol egy barna, copfos hajú, szürke szemû, körszakállas kobudera férfival. Bõre gránitszürke. Tharr bíborosa. Egy arany papi karkötõt, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy jing-jang fejpántot, egy gránit szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval. rubinját, egy sárga erõövet, egy smaragd védõgyûrût, egy tankány karmot, egy varkaudar csizmát és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy Ciang Csí trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy jégtroll trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Izzó magmából elõtörõ gránit monolit. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. Hátasa egy idomított kõszáli disznó. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Összeismerkedtek. Az õ neve Rumi. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. Az 1. napon találkozol egy tüsi ezüsthajú, szürke szemû alakváltó férfival. Bõre színe zöld. Dornodon fõpapja. Egy denevér szimbólumot, egy gólem talizmánt, egy korinthai talizmánt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Ruházatát egy ekharion trófea, egy tyrannoszaurusz rex trófea és egy lábascet trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: koponyák gyûrûjében fekete obszidián denevér. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Mentális auráját felismered, jelleme gonosz, akárcsak Neked. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Ketál. Bizalmas homlokérintésetek lehetõvé teszi, hogy a késõbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Meleg kézfogás után elbúcsúztok. Az 1. napon összefutsz egy barna, copfos hajú, barna szemû kobudera nõvel. Bõre bronzként csillog. Egy arany papi karkötõt, egy smaragd védõgyûrût és egy vasvértet visel. Ruházatát egy kaffogó hebrencs trófea és egy pókvadász trófea ékesíti. Bal kezében egy teknõcpajzsot tart. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. Otthagyod a másik kalandozót. Az 1. napon találkozol egy tüsi õsz hajú, szürke szemû gnóm férfival. Bõre sárga. Leah hûséges követõje. Egy Eldaran karkötõjét, egy fekete bõrcsizmát, egy koponya szimbólumot, egy láncinget, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy rejtõköpenyt, egy sárga erõövet és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy mutáns pók trófea, egy halálmadár trófea és egy liumbe trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Mentális auráját felismered, õ is gonosz. Barátságtalanul végigmér Téged, majd valami köszönésfélét vakkant feléd. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Elfordulsz, és tovább totyogsz. Az 1. napon találkozol egy szõke, tüsi hajú, barna szemû ember férfival. A bõre sötétebb az átlagosnál. Raia követõje. Felszerelését egy fekete köpönyeg, egy dísztelen acélsisak, egy sötét színû, rangjelzésekkel teli egyenruha és egy harcokban megviselt, ám remek állapotban lévõ fegyverzet alkotja. Övtarsolyából egy pakk, igencsak használtnak látszó kártyapakli kandikál ki. Rangja a Kompániában: kopasz. Felszerelését egy süvítõ rája trófea, egy mutáns pók trófea és egy orgyilkos trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: csaták viharától tépett lobogó. Elég egy mentális pillantás aurájára: vakító fehér! Ah, a fenébe vele! Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Geldor Mortalis. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Aztán elköszöntök egymástól. Az 1. napon találkozol egy fekete, copfos hajú, kék szemû kobudera férfival. A bõre sötétebb az átlagosnál. Tharr kisebb papja. Egy arany papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy láncinget, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval.smaragdját, egy sárga erõövet, egy smaragd védõgyûrût, egy tankány karmot és egy vassisakot visel. Felszerelését egy élõholt quwarg trófea, egy szutykos remák trófea és egy varkaudar bajnok trófea ékesíti. Bal kezében egy teknõcpajzsot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemû az alávaló. Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Mennydörgõ Traktor. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. Az 1. napon összefutsz egy vörös, hosszú hajú, zöld szemû, hosszú szakállas törpe nõvel. A bõre világosabb az átlagosnál. Fairlight kisebb papja. Egy arany papi karkötõt, egy gromak páncélt, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval. rubinját, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy vérfürdetõ magszim trófea, egy szutykos remák trófea és egy varkaudar behemót trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Hátasa egy idomított spagulár. Tisztán érzed auráját: semleges jellemû a hitvány! Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Etorlán. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Azt mondja: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" A másik barátságos viselkedése belõled is felszabadítja a pozitív energiákat (+1 varázspont). Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. Az 1. napon ismét összefutsz Rumival. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: semleges jellemû az alávaló. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Az 1. napon megintcsak összefutsz egy tüsi õsz hajú, szürke szemû gnóm férfival. Bõre sárga. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: gonosz, mint Te. Nincs beszédes kedvében, csak mosolytalanul rádnéz. Odébbállsz. Az 1. napon egy tüsi õsz hajú, szürke szemû gnóm férfi leszívott rólad pszivel 9 életpontot. Adam de Bier, amikor összefutottatok, adott neked 2 bõrsisakot, egy bronzsisakot, egy kígyóbõr kesztyût, 2 vassisakot, 2 orgyilkos tõrt, 6 kaját, egy vashegyû lándzsát, egy réz papi karkötõt, 5 magszim belet és 3 rézdarabot. Egy csendes alak közelít a táborodhoz, szinte alig hallod lépteit. Bõre sápadt, mint a hold ezüstje, szemei igézõen ragyognak, ahogyan rád emeli pillantását. Már-már megijednél, de földöntúli bizonyosság önt el: Szeret Téged! S valóban, karjait széttárja, ölelése puha, mint édesanyádé volt egykoron. Sokáig álltok így, s magad sem tudod, mikor fedi el pilláid az álom könnyû takarója...

A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+26 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+58 varázspont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+1 kaja.) Jóízûen falatozol. (-1 kaja.) A lottó 627. hetének nyerõszámai: 6, 19, 15. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 4 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.

* 1. KP: TVP spórolása: 5 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 5 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [5 pontot használtál fel, van még 362.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegõbe, mormolni kezdesz. Bizsergetõ, csípõs érzés fut végig rajtad. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az erõpajzs I varázslatot! Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 357.]

* 3. KP: elmormolod a 4. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A mágia tûzként árad szét tagjaidban. Egy végsõ mozdulattal elõhívod az auralátás varázslatot! Felkészültél az aurák kilesésére. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 352.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kisülni készülõ varázslat a következõ pillanatban már benned van. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 347.]


fvh 14 felt. varázslat haszn. 14
Harci varázslataidat használni fogod minden 14. vagy magasabb szintû ellenfélre. [0 pontot használtál fel, van még 347.]

dx 1 repítsen a d.ex.m. 1 lépésig
Mentálisan összpontosítasz. Igen, a következõ pillanatban érzed, létrejött a kapcsolat a deus ex machinával! Utasítod, hogy vészhelyzetben 3 mérföldre repítsen el. [0 pontot használtál fel, van még 347.]

at 4937 2 TU-t adsz át a 4937. kalandozónak 2
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 2 TU árán átcsúsztatsz 2 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 347.]

hu 225 127 hulladék: 225 127
Hulladék, ezért nem gyûjtesz orgyilkos tõrt. Hulladékgyûjtés törölve: mandibulakasza. [0 pontot használtál fel, van még 347.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[73,60] Továbbmész a város utcáján. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek elsõ lankáit. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy sötét gnóm közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erõsebb, elmosolyodsz. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekezõ varázslat! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. A támadása szerencsére hatástalan volt. Elszántan a másikra rontasz. {GYD:} Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sötét gnóm testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a sötét gnóm testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Elhajolsz a sötét gnóm ütése elõl, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyerébõl lángnyelvek csapnak elõ. Alig pörkölõdsz. 6 életpontot vesztettél. Mandibulakaszával megcsapod a sötét gnóm fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a sötét gnóm testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A sötét gnóm egy felsõ támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A mágus kezébõl láng csap feléd. Félig megúsztad. 7 életpontot vesztettél. A sötét gnóm most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 440 tapasztalati pontot kaptál.

(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztada halál csókja varázslatot! [-5 TVP] Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+26 életerõ.) [-10 varázspont.] Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fõutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Felfedeztél egy fellegvárat. (no:2. építését Õsi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy kastélyt. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 6150 TVP épült bele.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Van itt egy Trikornis Futárszolgálat (711. épület.). [12 pontot használtál fel, van még 335.]

fa 329 2309 1 feladod a 329. tárgyat a 2309. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Elõnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Sylvia részére szánod. Átadsz 1 csontpálcát. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedbõl a csomagot, és mire kettõt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 332.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[72,59] Folytatod sétádat a házak közt. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Úgy gondolod, hogy a közeledõ útonálló nem jelenthet komoly veszélyt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rohansz. {GYD:} Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod az útonálló fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal végigmetszed az útonálló jobb karját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. 85 tapasztalati pontot kaptál. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következõ felirattal: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy xantusz-kaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy fõutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight híveié. Találsz egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyõzõdhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Megéheztél, elõ az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Itt, a vadon közepén kissé meglepõ megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Végzetfelhõ fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Épületeket látsz: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.) és egy bank (697. épület.). Eladsz 1 hebrencs állkapcsot 4 aranyért, 6 magszim belet 30 aranyért, 5 orgyilkos tõrt 40 aranyért, 2 bõrsisakot 10 aranyért, 1 bronzsisakot 9 aranyért, 1 kígyóbõr kesztyût 5 aranyért, 1 réz papi karkötõt 20 aranyért, 3 rézdarabot 3 aranyért. Áldod az elõrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [7 pontot használtál fel, van még 325.]

kb 2 15 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (15 darabot)
Kiveszel a bank széfjébõl 15 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 325.]

bb 258 1 beraksz a bankba a 258. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 nehezéket. [0 pontot használtál fel, van még 325.]

ea 169 10 eladod a 169. tárgyat 10
Eladtál 10 uzbány csõrt. 60 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 325.]

pki 160 kiveszel a bankból 160 aranyat
Kiveszel a bankból 160 aranyat. A számládon van még 1725 arany. [0 pontot használtál fel, van még 325.]

ve 351 10 megveszed a 351. tárgyat 10
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 325.]

m 6 mozogsz nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erõt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezõre. Hushhh, elteleportálsz! [102,79] A sík vidéket bozótos váltja fel. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következõ kép bontakozik ki szemed elõtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Moloch irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Felfedeztél egy oltárt. Leah hívõi építették. A sûrû bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy vérfürdetõ magszim. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vérfürdetõ magszim húsos törzsét. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Megindulsz, mint egy acélkolosszus, hogy megvalósítsd a Kos Csapását. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vérfürdetõ magszim testét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a vérfürdetõ magszim testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A vérfürdetõ magszim csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 magszim belet. 826 tapasztalati pontot kaptál. Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) gnóm nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Elõpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [7 pontot használtál fel, van még 318.]

kt 351 5 elkészíted a 351. tárgyat (5 darabot)
Legyártottál 5 tolmokov-koktélt. [25 pontot használtál fel, van még 293.]

a 351 4937 17 átadod a 351. tárgyat a 4937. kalandozónak (17 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 7 tolmokov-koktélt Adam de Bier részére. [5 pontot használtál fel, van még 288.]

a 150 4937 1 átadod a 150. tárgyat a 4937. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 szent jogart Adam de Bier részére. [5 pontot használtál fel, van még 283.]

m 6 5 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[101,79] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Látsz egy rát-fát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Találsz egy barátság szent tüzét. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár elõtt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsõvel. Messze északkeletre látsz egy Raia oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy épületet. Nyugatra egy Fairlight templom van. Északra egy rúnakõ van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tõrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhetõ (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [100,80] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy útonálló közeledik. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod az útonálló testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal végigmetszed az útonálló testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegõt találja. Az útonálló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! 85 tapasztalati pontot kaptál. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsõségét! Állította: En'Laos " Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. " Találsz egy táblát, rajta a következõ felirattal: " Az álmaid valóra válhatnak. De nem biztos, hogy örülsz, ha viszontlátod rémálmaidat... Az Illúzió Mesterei " Van itt egy fegyverbolt (591. épület.) és egy vegyesbolt (594. épület.). Eladsz 1 magszim belet 5 aranyért. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyõzõdhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " A tolvajok mindenütt körülvesznek, csak lehet, hogy Te nem látod õket...-Gilbo & Buga "

(Továbbmész...) [99,81] Továbbmész a város utcáján. Találsz egy táblát, rajta a következõ felirattal: " Fehér az aurád? Raia-t követed? Vár az Aranysárkány KT! "
(Vándorcirkusz:)
Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak elõtted. Mielõtt belépnél, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelõdtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megéheztél, elõ az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Van itt egy ékszerbolt (585. épület.) és egy tanácsadó bölcselõ (588. épület.). [21 pontot használtál fel, van még 262.]

m 4 mozogsz délre
[99,82] Folytatod sétádat a házak közt. Veszélyt érzel az utca végén feltûnõ alakból. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy orgyilkos lehet. Itt csata lesz.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az orgyilkos testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod az orgyilkos testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. {GYD:} Mandibulakaszával megvágod az orgyilkos bal lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal végigvágod az orgyilkos bal karját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Az orgyilkos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Szereztél 1 orgyilkos tõrt. 320 tapasztalati pontot kaptál. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Xantorg, szívem szottya, szebb vagy nekem, mint egy mammutcombika! Böhi " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy csodák kútját. (ld. enc.) Találkozol egy hófehér, copfos hajú, égszínkék szemû ember férfival. Bõre mélykék színû. Hatalmas varázslónak látszik. Jéghideg bizsergés lesz úrrá rajtad, mikor a közeledbe ér. Megismered. Õ a demokratikusan megválasztott dik... vezetõje a Jégmágusok Szövetségének: Berogurgi Titusz! Ura Jégnek és Fagynak, Északi Szeleknek és a Kegyetlen hóviharoknak. Jobb lesz vele vigyázni. Tisztán érzed auráját: semleges jellemû a hitvány! Összeismerkedtek. Az õ neve Berogurgi Titusz. Bizalmas homlokérintésetek lehetõvé teszi, hogy a késõbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. [7 pontot használtál fel, van még 255.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Egy kéz megböködi a válladat. Megfordulsz, hogy láthasd ki az: egy ezüstös kontúrokkal rendelkezõ elf teremtés, aki néhány kacatjától próbál megszabadulni. Önfeláldozón átveszel tõle 2 sólyomcsõrt. Miután újra felpillantasz, a hölgy már sehol. (ld. enc.) Remek hangulatba kerülsz, és gyors imát mormolsz a megtörtént eseményekért. [3 pontot használtál fel, van még 252.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Gomolygó köd tör elõ a kút belsejébõl és körbeölel. Mint amikor még anyád karjaiba fúrtad pici fejed, és teljes biztonság vett körül. Mikor visszahúzódik, már tudod mi történt: gyógyultál 15 életerõpontot. Remek hangulatba kerülsz, és gyors imát mormolsz a megtörtént eseményekért. [3 pontot használtál fel, van még 249.]


* 1. BP: TVP elõvétele: 5 pontért
Felszabadítottunk neked 5 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 254.]

* 2. BP: használod a 163. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 249.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.


tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged észrevehetõen fejlõdjön. Megéheztél, elõ az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 209.]


tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnõjön. [Még 114 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 169.]


tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged komolyan megnõjön. [Még 74 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 129.]


tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú idõt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged komolyan megnõjön. [Még 34 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 89.]


tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Érezhetõ fejlõdést tapasztalsz! (+1 egészség.) Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 49.]


tf 4 19 fejleszted a 4. tulajdonságodat 19 pontért
Sian-no-csung, az õsi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedzõ gyakorlatokba kezdesz. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetõen megnövekedjen. [19 pontot használtál fel, van még 30.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 8, 14, 30. Leterhelt a gyorsgyaloglás. (-3 életerõ.) Etetési idõ! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját bezabál a sörényes ubuk. A nap kalandjaitól megfáradtan, táborhelyet keresel. Amint ledõlsz, szemeid lecsukódnak, és a következõ percben már a lóbõrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt az erõpajzs I hatása. Elmúlt az auralátás hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 338 pontot. A következõ körben tehát 368 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az elõzõ olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az elsõ háromban a legfelsõ kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek elõre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerûen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a hat közül. Azok, akik az elõzõ olimpián helyezettek voltak valamelyik kategóriában, legalább eggyel feljebb fognak indulni. A legmagasabb kategória korábbi helyezettjei számára szokás szerint egy speciális, "felsõligás" kategóriát rendezünk, komoly díjak nélkül. Minden egyes párviadal elõtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az elõzõ harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következõ csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lõfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskõvel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lõfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erõforrásokból. Következménye azonban, hogy a lõfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem mûködik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny idõtartamára csökkentve van, a lõfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetõi jogtalan elõnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lõ/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lõ/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentõsége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetõség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni.

KEDVENC TÁBORHELY (395. TUDATI KÉPESSÉG)
Kalandozásaid közben sosem tudhatod biztosan hol ér az este, hol kell álomra hajtanod a fejed. Van mikor gyönyörû erdei tisztáson versz tábort a csobogó patak mellett, de bizony van mikor nincs ilyen szerencséd és egy dögletes bûzû mocsárban, vagy egy hegycsúcson hófúvás közepette kellene kipihenned kalandozásaid fáradalmait. Ilyenkor elgondolkozol azon, milyen jó is volt a kis erdei tisztáson, mennyivel szívesebben lennél most is ott a mocsár, vagy a hegycsúcs helyett. Tudattársaiddal való mentális beszélgetéseitek során kiderült, hogy nekik is vannak kedvenc helyeik, ahol sokkal szívesebben táboroznak, mint máshol és õk is szívesen visszatérnének egy-egy kedvenc táborhelyükre. Közös erõvel sikerült megtalálnotok a megoldást. Mostantól a Közös Tudatotok minden tagja megjelölheti a kedvenc táborhelyét és kalandozásai végén, erre az általa megjelölt helyre tud teleportálni, hogy ott tölthesse táborozásának idejét. Mostantól használhatod a Kedvenc táborhely képességet. Ha egy helyet annyira szimpatikusnak ítélsz, hogy oda feltétlenül vissza szeretnél térni táborozni, akkor nem kell mást tenned, mint az EK 395 parancs kiadásával megjelölni azt Kedvenc táborhelyedként 20 TVP-ért és 6 TU pontért. Jól gondold meg azonban a dolgot, mert egyszerre mindenkinek csak egy Kedvenc táborhelye lehet, amit új Kedvenc táborhelyet választasz, jeled eltûnik a korábbi helyrõl. Tapasztalataid alapján az igazán kellemes és nyugodt pihenéshez szükséges körülmények csak síkságon, bozótosban, ritka-, és sûrû erdõben adottak, ezért Kedvenc táborhely csak ezeken a tereptípusokon jelölhetõ meg. A képesség segítségével saját Kedvenc táborhelyedre teleportálhatsz, az EK 395 <X> <Y> paranccsal. Költsége alapesetben 3 TU és 5 TVP. Az elköltendõ TU pontok mennyiségét azonban a KT-képesség fejlesztésével csökkentheted. 6 TU befejlesztésével kerül eggyel kevesebbe az utazás, de a parancs költsége nem mehet 1 TU alá. A képességet körönként csak egyszer használhatod, és nem keresztezheted vele az Alanori Csatornát, és nem használhatod épületbõl ill. labirintusból, vagy ha éppen másik teleport hatása alatt állsz. A teleport hatása addig tart, amíg el nem mozdulsz Kedvenc táborhelyed mezejérõl.

CSODÁK KÚTJA (1096. TEREPTÁRGY)
Kalandozók hosszú sora ácsingózik valami körül. A szende gnómoktól a pár fejjel mindenkinél magasabb elfeken keresztül a gyanúsképû árnymanókig faj és hovatartozás nélkül mindenki egy dologra vár itt. Ez eléggé felkelti az érdeklõdésed, és megérdeklõdöd egy divatos páncélba öltözött ember nõtõl, mi folyik itt? Meg is tudod: ez itt a csodák kútja, mely mindenkivel a kívánságának megfelelõ csodát tesz. Elég csak bedobni egy aranyérmét a kút belsejébe (H 1096), és a legváratlanabb dolog történik, vagy éppen az, amire már olyan régóta ácsingózol. Az akció 3 TVP-t emészt fel, de a harcos nõ szerint legalább triplán megéri az idõt erre áldozni. És mintha csak a nagyobb nyomatékosítás kedvéért történne, a kút elõtt épp ekkor hangzik fel egy hangos örömujjongás.

SÓLYOMCSÕR (1223. TÁRGY)
Ha legyõztél egy sólymot, törvényszerû, hogy valamilyen trófeát magaddal vigyél belõle. Mondjuk a csõrét. Metszd le tõbõl egy vágófegyverrel, és rakd csak el a hátizsákodba, hátha késõbb még nagy szükséged lehet rá. Például lehetne benne valamilyen folyadékot tartani, mint más, már korábban is ismert csõrökben. De ha mégsem, akkor még mindig ott a helyi vegyesbolt, ahol minden kacatot megvesznek.



KARAKTERLAP
Tomtamtam, egy hosszú ezüsthajú, barna szemû kobudera férfi vagy. Bõröd bronzként csillog. Chara-din felszentelt papja vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 197. fordulód.

 Erõ:28 (29)  Szint:17  Merészség:4/4 Magasság:146 cm 
 IQ:29  Támadás:18  Agresszió:3 Testsúly:57 kg 
 Ügyesség:37  Védekezés:38  Menekülés:30 % Életkor:33/33 év 
 Egészség:26  Életpont:269/158  Jellem: gonosz (59) Tul. pont:
 Szerencse:26 (27)  Varázspont:207/19  Pénz:349 arany Kép. pont:
 Tudatpont:14/0          
Eddig összesen 694 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1756 TP-t kaptál. Jelenleg 195407 TP-d van. A következõ szinthez még 64593 TP szükséges. Trófeáid: quwarg harcos, tüskés harci gromak, dehidrátor. A 197. fordulódban 1725 arany került a bankszámládra. 1725 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  ökölvívás: 20/8 (+2%)   szúrófegyverek: 11/80   vágófegyverek:10/52 (+21%)
  ütõfegyverek: 2/0   lõfegyverek: 2/44   dobófegyverek:18/27 (+3%)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (100%) << varkaudar lándzsa (#224) (100%) << ököl (#28) (80%)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -9.); ubuk dobónyíl (#138) (10 -13.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (14 -); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 36/27   2. nyomkövetés: 46/82 (+8%)   3. lopás:2/25
  4. mászás: 5/75   5. csapdakészítés: 15/1 (+5%)   6. csapdaészlelés:5/13
  7. gyógyítás: 34/45   8. titkosírás: 2/40   9. felderítés:3/27
  10. szörnyidomítás: 4/64   11. teológia: 13/18 (+12%)   12. taumaturgia:14/82
  13. szerencsejáték: 4/5   14. harcmûvészetek: 24/0   15. szkanderozás:11/97
  16. szörnyismeret: 6/26   17. zárnyitás: 2/8   18. vadászat:14/46
  19. bányászat: 5/76       

FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet)
deus ex machinád 1 mezõre repítsen
totem 50% életpont alatt [a halál csókja (#187)]
gyógyítasz 40% életerõ alatt 40 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
gonoszkodsz max. 60 TVP-ért
mászol max. 60 TVP-ért
maradék TVP-dbõl az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
manifesztátor (#124), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)lángcsóva (#31, 5 VP)hhaar burka (#32, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP)védelem sav ellen (#36, 12 VP)mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)a munka gyümölcse (#224, 10 VP) 
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP)rúnakõ teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP)
álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP)mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) 

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)
Védekezõ varázslatok (aktív: 2, max: 10)
hhaar burka (#32), varázsvédelem (#34)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK
sörényes ubuk (#89) (málhás: +6 kg teher) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd, hogy méltó a jellemed hitedhez! [oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal és érj el 100-as gonoszságot].
2.) A káosz és pusztulás hírnökeinek semmilyen ajtó nem állhatja útját. Imádkozz, amint zárnyitás szakértelmed elérte a 7-es szintet!
3.) Emelj számomra monolitot! [A monolit felépítésének titkát Chara-dintól, tudati képesség útján lehet megszerezni.]

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * gromak páncél (#270) 1 * ryuku csizma (#692) 1 * sárga erõöv (#276)
1   szöges páncél (#65) $1 * tankány karom ($237) 2   vassisak (#160)
Fegyverek és lövedékek
10   kerek kõ (#19) 1   kõkalapács (#13) 2   kõkés (#6)
1 * mandibulakasza (#127) 1   mérg. ubuk dobónyíl (#188) $1   orgyilkos tõr ($225)
1 * rövid kard (#171) 1   sallank nyíl (#129) 2   ubuk dobónyíl (#138)
1   varkaudar lándzsa (#224) 1   vashegyû lándzsa (#182)    
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * káosz szimbólum (#361)        
Eszközök, használati tárgyak, készletek
2   aranypikkely (#415) 1   ásó (#34) 1 + deus ex machina (#1)
3   dobóháló (#221) 4   ezüst kulcs (#184) 2   fáklya (#36)
2   furulya (#233) 15   kaja (#2) 1 + karócsapda (#163)
2   kötél (#92) 1   nagy bronzkulcs (#185) 2   nagy vaskulcs (#186)
1   szeksztáns (#32) 1   távcsõ (#42) 1   vaskulcs (#183)
4   zárnyitó készlet (#39)        
Löttyök és porok, tartóstul
5   aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 50]
3   fûszertartó (#210) [bennük 1 csepp sáfránypor (#211), fér még: 14]
4   huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 48]
1   kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 10]
2   sólyomcsõr (#1223) [üres, kapacitás: 24]
7   sullár hólyag (#168) [bennük 4 csepp spiritusz (#170), fér még: 136]
6   uzbány csõr (#169) [üres, kapacitás: 72]
5   vizestömlõ (#3) [bennük 91 korty víz (#27), fér még: 9]
2   zöld üveg (#82) [bennük 30 csepp ragasztó (#83), fér még: 10]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
4   drótszõr (#37) 2   elkarog szõr (#665) 3   fekete gyöngy (#99)
5   fõnixtoll (#563) 39   kaktusztüske (#114) 7   karbin plazma (#199)
15   madártoll (#112) 7   mocsári penke (#148) 1   nektoraf faggyú (#667)
3   pular kristály (#239) 1   purifikátor háj (#269) 1   smirglilevél (#29)
6   surranó kígyó bõr (#47) 10   szárnyas hernyó (#69) 1   varányszem (#30)

Összsúly: 52.52 kgMegterheltség: 70%
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 88 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
1   bev formázó minta (#299) 2   cru formázó minta (#300) 5   ezüstshuriken (#327)
17   kaja (#2) 126   madártoll (#112) 1   moa smaragd (#377)
8   nagy bronzkulcs (#185) 1   nehezék (#258) 54   pirkit (#153)
6   rókafarok (#124) 143   sünmedve tüske (#14) 66   ubuk tüske (#131)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csontpálca (#329) 1 hebrencs állkapocs (#130) 6 magszim bél (#103)
1 nehezék (#258) 4 orgyilkos tõr (#225) 22 spiritusz (#170)
1 szent jogar (#150) 2 tolmokov-koktél (#351) 1 ubuk dobónyíl (#138)
10 uzbány csõr (#169) 3 víz (#27) 5 zöld üveg (#82)
2 bõrsisak (#57) 1 bronzsisak (#88) 1 kígyóbõr kesztyû (#49)
1 réz papi karkötõ (#307) 3 rézdarab (#70)    

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
319 arany (#50) 9 kaja (#2) 2 sólyomcsõr (#1223)



E körben tett lépéseid térképe

(99,81) ékszerbolt (#585), tanácsadó bölcselõ (#588)
(99,82) orgyilkos (#131), csodák kútja (#1096), Berogurgi Titusz (2735. kalandozó)
(100,80) útonálló (#130), fegyverbolt (#591), vegyesbolt (#594)
(101,79) rát-fa (#77, belõle készíthetõ: #69), szent tölgyfa (#393), Fairlight oltár, barátság szent tüze (#484), mûvészi
porolit (#720), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396)
(102,79) mûvészi porolit (#720), Leah oltár, vérfürdetõ magszim (#148)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETÕTÕL

Kedves Játékostársunk, 2005. nov. 26-án szombaton 9 órától a szokásos helyen, a Láng Mûvelõdési házban TF, ÕV és HKK találkozót rendezünk. (Cím: Budapest, XIII. ker. Rozsnyai u. 3., megközelíthetõ: kék metróval, Forgách utcai megállónál kell leszállni.) Személyesen mondhatod el véleményedet, javaslataidat a TF programozójának és játékvezetõjének, élõben találkozhatsz a többi játékossal. Mókás vetélkedõk, észbontó TF-es árverés, tombola, kedvezményes zsetonbefizetési lehetõség, akciós könyv és kártyavásár, ingyenfordulók, információözön, élõ bemutató és még sok más program vár! Egyedi varázstárgyat, az Örökkévalóság drágakövét kérhet mindenki a karaktere részére. A találkozón veheted át a TF olimpiai fordulódat is. A TF olimpiára való jelentkezés határideje 2005. nov. 22. kedd. Várunk nov. 26-án! A Beholder Kft. munkatársai.

VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA...

* Mostantól a karakterlapon az õrzõ szörnyek mellett az is látszik, mennyi pluszt ad akkor, ha a karaktertõl lopni akarnak.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.