Vissza a Főoldalra
 
Hatalom Kártyái

2025-től a kétszínű lapoknak csak az egyik színét kell figyelembe venni pakliépítéskor. Legyen ez érvényes az 1 és 2 színű versenyekre is?

1) Igen
2) Nem
3) Tartózkodom

(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
További szavazások...
Fórum a témához...

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa menü – Druidák október 15.
Alfa menü – Boszorkányok október 15.
Alfa menü – Tengeri rablók október 15.
Alfa menü – Mágusok október 15.
Alfa menü – Felfedezők október 15.
Alfa menü – Kereskedők október 15.
Zén Legendái: Varázslatok szeptember 21.
A pillanat képe
Lady Terilien
(Túlélők Földje)
Küldd el képeslapként!
Ha gazdag nemesember vagy, könnyen elhódíthatod Lady Terilien atyjának szívét azzal, ha a lánya körül legyeskedsz. Ha azonban a lány szívére pályázol, ne legyél más, csupán egy ágrólszakadt tolvajfiú, akinek alvilági tetteit nemes elvek vezérlik, szavai romantikusak, lelke szabad.
Nézz szét a galériában!
Új webshop
Szavazás: új kétszín szabály
Moa civilizáció előrendelés: 2024.11.15-től.
Kalandozók Versenye 3.
Társasjátékok Ünnepe 2024. November 16.

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Az utolsó Aukciós Napon történtek
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból

A lista folytatása...
TF help (6743)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8233)
Szavazás: új kétszín szabály (13)
Moa civilizáció lapbemutató 3. hét (73)
Moa civilizáció előrendelés: 2024.11.15-től. (1)
HKK kérdés? (47244)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Tork Bendor 192. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. nov. 18. 9h:42'
EZ A 533. JÁTÉKHETED, 192. FORDULÓD
534. játékheted kezdete: nov. 25.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #1436
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 65
Extra forduló: 12

TORK BENDOR KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [138,15] koordinátán. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 csontkulcsot (350 arany kikiáltási áron), 1 csontkulcsot (360 arany kikiáltási áron), 1 csontkulcsot (370 arany kikiáltási áron), 1 csontkulcsot (380 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 1 sárga erõöv (eladási ár: 40 arany, ebbõl a kezelési költség: 4 arany) ellenértékét. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 2 csontpálcát (177 arany).

A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+26 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+178 varázspont.) Pszi energiáid is töltõdnek. (+31 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-5 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erõ! Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 357.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Érzed, ahogy erõ áramlik a tagjaidba. Sikerült elmondanod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse forduló végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 352.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erõvel telik meg. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 347.]

* 4. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 347.]


kt 351 2 elkészíted a 351. tárgyat (2 darabot)
Legyártottál 2 tolmokov-koktélt. Ügyességed TF-elõdött. [10 pontot használtál fel, van még 337.]

hu 65 277 123 hulladék: 65 277 123
Hulladék, ezért nem gyûjtesz szöges páncélt. Hulladék, ezért nem gyûjtesz rejtõköpenyt. Hulladék, ezért nem gyûjtesz göcsörtös bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 337.]

v 96 99 19 elmormolod a 96. varázslatot
Mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erõ áramlik a tagjaidba. Sikerült elmondanod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELÕTTI TÉRKÉPED

[99,19] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betûkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " A legjobb KT-k: Acél Öklök, Sziklaöklök, Haláltánc, Álomõrzõk. Yoro (2826) " A következõ épületeket látod: egy fegyverbolt (567. épület.) és egy vegyesbolt (568. épület.). Eladsz 1 fekete bõrcsizmát 16 aranyért, 2 fülemüle agyart 10 aranyért, 2 göcsörtös bunkót 16 aranyért, 1 gromak bõrt 8 aranyért, 1 ilkin ércet 3 aranyért, 1 rejtõköpenyt 14 aranyért, 1 szöges páncélt 24 aranyért, 5 tintát 5 aranyért, 3 ugh mérget 6 aranyért.

Találkozol egy copfos ezüsthajú, félszemû, körszakállas gnóm férfival. Bõre bronzként csillog. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bronzsisakot, egy denevér szimbólumot, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy kígyóbõr kesztyût és egy örökkéval. rubinját visel. Felszerelését egy északi aurach trófea és egy uzbány trófea színesíti. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Tisztán érzed auráját: õ is a jó oldalhoz tartozik. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Isten fia,BigDaddy. Homlokérintéssel biztosítjátok a késõbbi telepatikus összeköttetést. Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlõdött a tanácsoknak köszönhetõen nyomkövetés szakértelmed. Eközben te nyomkövetés szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket. Aztán elköszöntök egymástól. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [-50 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlõdik. (+6 max. varázspont.) [10 pontot használtál fel, van még 327.]

ve 205 19 megveszed a 205. tárgyat 19
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 327.]

be 567 bemész az 567. épületbe
Lehajolva, belépsz az ajtón. Szakállas, tetõtõl talpig bronzpáncélba öltözött, nagyszakállú törp siet elõ. - Kõsisakos Bergin vagyok, a bolt tulajdonosa. Válassz, daliás harcos, boltom széles választékából! - azzal sorban megmutogatja a falon és polcokon sorakozó öléstechnikai szakszerszámokat és mészárlásgátló öltözékeket. Eközben leplezetlenül méregeti a te felszerelésedet is, és néhány tetszetõsebb darabra ajánlatot tesz.
A következõ eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma): szöges bunkó (#8) 20 ap /db, bunkósbot (#9) 2 ap /db, csontkés (#11) 4 ap /db, csontszurony (#12) 4 ap /db, fúvócsõ (#20) 8 ap /db, mérgezett tüske (#23) 2 ap /db, kis bõrpajzs (#45) 10 ap /db, kígyóbõr kesztyû (#49) 10 ap /db, bõrpáncél (#51) 10 ap /db, bõrsisak (#57) 10 ap /db, csontszablya (#64) 4 ap /db, szöges páncél (#65) 48 ap /db, szöges bõrpajzs (#66) 32 ap /db, rézpáncél (#71) 48 ap /db, rézsisak (#72) 14 ap /db, rézpajzs (#73) 28 ap /db, mászókarom (#78) 20 ap /db, díszes rézpajzs (#84) 30 ap /db, bronzhegyû lándzsa (#87) 20 ap /db, bronzsisak (#88) 18 ap /db, bronzpajzs (#89) 32 ap /db, bronzpáncél (#90) 64 ap /db, bronzhegyû nyíl (#94) 10 ap /db, bakkura csizma (#96) 22 ap /db, rákpajzs (#98) 20 ap /db, rövid íj (#107) 16 ap /db, nyílvesszõ (#108) 2 ap /db, hosszú íj (#111) 40 ap /db, göcsörtös bunkó (#123) 16 ap /db, bronzpenge (#126) 24 ap /db, mandibulakasza (#127) 50 ap /db, sallank nyíl (#129) 6 ap /db, ubuk tüske (#131) 2 ap /db, mérg. ubuk tüske (#137) 4 ap /db, ubuk dobónyíl (#138) 10 ap /db, nyu-shuriken (#157) 24 ap /db, kis vaspajzs (#159) 32 ap /db, vassisak (#160) 36 ap /db, vasvért (#164) 120 ap /db, rövid kard (#171) 32 ap /db, harci kalapács (#174) 40 ap /db, vasalt bunkó (#181) 70 ap /db, vashegyû lándzsa (#182) 36 ap /db, mérg. ubuk dobónyíl (#188) 14 ap /db, vas dobónyíl (#189) 14 ap /db, mérg. vas dobónyíl (#190) 20 ap /db, láncing (#222) 400 ap /db, varkaudar lándzsa (#224) 10 ap /db, orgyilkos tõr (#225) 16 ap /db, lánckesztyû (#230) 300 ap /db, tankány karom (#237) 20 ap /db, fekete bõrcsizma (#247) 32 ap /db, bumeráng (#249) 8 ap /db, tatu ködmön (#255) 8 ap /db, szürke bõrkesztyû (#271) 24 ap /db, rejtõköpeny (#277) 28 ap /db, varkaudar páncél (#294) 20 ap /db, elit csatavért (#295) 60 ap /db, ezüsttõr (#322) 16 ap /db, ezüsthegyû nyíl (#323) 8 ap /db, ezüstshuriken (#327) 16 ap /db, vas fejpánt (#408) 24 ap /db, rõtmanó kacagány (#714) 10 ap /db.
A következõ tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni: ásó 5 ap /db, bumeráng 4 ap /db, csontpálca 15 ap /db, ezüsthegyû nyíl 4 ap /db, ezüstshuriken 8 ap /db, fekete bõrcsizma 16 ap /db, fúvócsõ 4 ap /db, gromak páncél 30 ap /db, kígyóbõr kesztyû 5 ap /db, lánckesztyû 15 ap /db, mandibulakasza 25 ap /db, mászókarom 10 ap /db, mérg. ubuk dobónyíl 7 ap /db, mérg. ubuk tüske 2 ap /db, nagy vaspajzs 22 ap /db, orgyilkos tõr 8 ap /db, rõtmanó kacagány 5 ap /db, tolmokov-koktél 8 ap /db, ubuk dobónyíl 5 ap /db, ubuk tüske 1 ap /db, vas dobónyíl 7 ap /db, vasalt bunkó 35 ap /db, vashegyû lándzsa 18 ap /db, vassisak 18 ap /db áron. [5 pontot használtál fel, van még 322.]

be 568 bemész az 568. épületbe
Belépsz a boltba. Azonnal elõsiet egy apró, ravasz tekintetû gnóm. - Üdvözöllek, én vagyok Kakkvelmukksók, e bolt tulajdonosa. Miben lehetek a szolgálatodra? - érdeklõdésedre körbevezet a boltban, és megmutogatja, hogy mi eladnivalója van. Végignézi a Te holmidat is, és néhány tárgyadra ajánlatot tesz.
A következõ eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma): deus ex machina (#1) 50 ap /db, kaja (#2) 2 ap /db, sünmedve tüske (#14) 2 ap /db, vadász tatu bõr (#15) 2 ap /db, bordacsont (#16) 4 ap /db, ormánygõte csont (#21) 6 ap /db, kavadu lebeny (#24) 4 ap /db, gyenge méreg (#26) 2 ap cseppje, varányszem (#30) 2 ap /db, lapockacsont (#33) 8 ap /db, fáklya (#36) 1 ap /db, kis vaskulcs (#40) 6 ap /db, grákóbõr (#41) 6 ap /db, királygyík bõr (#44) 6 ap /db, surranó kígyó bõr (#47) 4 ap /db, antilopbõr (#48) 6 ap /db, tigroszlán fog (#63) 2 ap /db, kék orchidea (#68) 8 ap /db, szárnyas hernyó (#69) 4 ap /db, rézdarab (#70) 2 ap /db, rézkulcs (#75) 12 ap /db, bronzkulcs (#76) 18 ap /db, lapkorong (#80) 4 ap /db, mérleg (#81) 16 ap /db, ragasztó (#83) 2 ap cseppje, óndarab (#85) 4 ap /db, kötél (#92) 2 ap /db, bakkura bõr (#95) 4 ap /db, rákpáncél (#97) 8 ap /db, fekete gyöngy (#99) 12 ap /db, tinta (#101) 2 ap cseppje, vízionár szem (#102) 6 ap /db, magszim bél (#103) 10 ap /db, fémrúd (#104) 16 ap /db, evaporõr háj (#105) 10 ap /db, fabontó (#106) 10 ap /db, vapár ág (#110) 20 ap /db, madártoll (#112) 2 ap /db, rókafarok (#124) 6 ap /db, mandibulapenge (#125) 6 ap /db, sallank karom (#128) 4 ap /db, hebrencs állkapocs (#130) 8 ap /db, csuklyavirág (#133) 2 ap /db, gyöngymangó (#135) 4 ap /db, szent jogar (#150) 100 ap /db, szvó-ektoplazma (#151) 20 ap /db, vasérc (#152) 4 ap /db, ugh méreg (#166) 4 ap cseppje, sullár hólyag (#168) 14 ap /db, uzbány csõr (#169) 12 ap /db, spiritusz (#170) 2 ap cseppje, téfea-agy (#172) 16 ap /db, vaskulcs (#183) 20 ap /db, ezüst kulcs (#184) 24 ap /db, nagy bronzkulcs (#185) 28 ap /db, nagy vaskulcs (#186) 32 ap /db, trikornis szarv (#198) 24 ap /db, karbin plazma (#199) 20 ap /db, amniosz (#203) 2 ap /db, fûszertartó (#210) 12 ap /db, dorony tüdõ (#212) 16 ap /db, ketrec (#216) 152 ap /db, dobóháló (#221) 16 ap /db, ramit kõ (#226) 6 ap /db, acélpengõke (#231) 6 ap /db, ilkin érc (#232) 6 ap /db, furulya (#233) 14 ap /db, dorony duda (#235) 56 ap /db, lajhár csont (#236) 6 ap /db, pular kristály (#239) 16 ap /db, kis aranykulcs (#240) 32 ap /db, kvazár (#244) 22 ap /db, márványkulcs (#245) 32 ap /db, nagy aranykulcs (#246) 48 ap /db, kristálygömb (#265) 20 ap /db, fülemüle agyar (#267) 10 ap /db, gromak bõr (#268) 16 ap /db, purifikátor háj (#269) 36 ap /db, aranytû (#272) 8 ap /db, tyrex csont (#280) 60 ap /db, raptor karom (#281) 24 ap /db, jégszív (#282) 30 ap /db, arx formázó minta (#298) 50 ap /db, bev formázó minta (#299) 50 ap /db, cru formázó minta (#300) 50 ap /db, mutáns csont (#331) 8 ap /db, huhogó bibe (#332) 16 ap /db, rákfatty váladék (#333) 2 ap cseppje, shinai gömb (#348) 240 ap /db, mithril (#352) 16 ap /db, molluszk ház (#353) 4 ap /db, szockó hólyag (#355) 6 ap /db, quwarg tojás (#360) 4 ap /db, moa smaragd (#377) 50 ap /db, álompor (#396) 2 ap /db, rájabõr (#404) 6 ap /db, teknõcteknõ (#416) 24 ap /db, ostromlétra (#510) 10 ap /db, aranytoll (#572) 80 ap /db, rinóbõr (#651) 10 ap /db, darázsszárny (#652) 8 ap /db, darázsfarok (#654) 28 ap /db, elkarog szõr (#665) 2 ap /db, nektoraf faggyú (#667) 6 ap /db, szulfagor agyar (#677) 8 ap /db, medúzacsáp (#703) 10 ap /db, troll csont (#704) 8 ap /db, kobudera csont (#705) 8 ap /db, etra hályog (#712) 50 ap /db, berzerker tüske (#713) 24 ap /db, jegesmedve bunda (#1067) 20 ap /db, rozmárfog (#1069) 6 ap /db, ulkor gyöngy (#1072) 30 ap /db, Éjmágus tükre (#1100) 3000 ap /db, varkaudar csont (#1113) 8 ap /db, varkaudar pálinka (#1137) 44 ap /db, fûszerkeverék (#1170) 20 ap /db, extra takarmány (#1360) 36 ap /db.
A következõ tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni: álompor 1 ap /db, amniosz 1 ap /db, aranyló ugarhéj 4 ap /db, aranytû 4 ap /db, bunthar bõr 5 ap /db, darázsszárny 4 ap /db, deus ex machina 25 ap /db, dözmöng szív 3 ap /db, drótszõr 2 ap /db, elkarog szõr 1 ap /db, fekete gyöngy 6 ap /db, furulya 7 ap /db, fûszertartó 6 ap /db, grifftojás 10 ap /db, gyenge méreg 1 ap cseppje, gyöngymangó 2 ap /db, halcsont 2 ap /db, huhogó bibe 8 ap /db, karbin plazma 10 ap /db, kavadu iszák 2 ap /db, kazmár gyökér 4 ap /db, kõszem 5 ap /db, kötél 1 ap /db, kulcskarika 80 ap /db, lapockacsont 4 ap /db, madártoll 1 ap /db, márványkulcs 16 ap /db, mászókampó 12 ap /db, mérleg 8 ap /db, moa üveggömb 5 ap /db, molluszk ház 2 ap /db, nagy bronzkulcs 14 ap /db, óndarab 2 ap /db, pirkit 2 ap /db, polip szívóka 2 ap /db, ragasztó 1 ap cseppje, ramit kõ 3 ap /db, remák szív 12 ap /db, rézdarab 1 ap /db, rókafarok 3 ap /db, spiritusz 1 ap cseppje, sullár hólyag 7 ap /db, sünmedve tüske 1 ap /db, surranó kígyó bõr 2 ap /db, szeksztáns 20 ap /db, szent jogar 50 ap /db, szent kehely 16 ap /db, szockó hólyag 3 ap /db, szvó-ektoplazma 10 ap /db, uzbány csõr 6 ap /db, vadász tatu bõr 1 ap /db, varányszem 1 ap /db, vasérc 2 ap /db, vizestömlõ 7 ap /db, zöld üveg 3 ap /db áron. [5 pontot használtál fel, van még 317.]

kf 351 kézbeveszed/felveszed a 351. tárgyat
Elrakod az ubuk dobónyílat, majd elõkészíted a tolmokov-koktélt. [0 pontot használtál fel, van még 317.]

kf 329 kézbeveszed/felveszed a 329. tárgyat
Elrakod a vashegyû lándzsát, majd a jobb kezedbe veszed a csontpálcát. [0 pontot használtál fel, van még 317.]

flh 8 351 felt. lõfegyver haszn. 8 a 351. tárggyal
Ok, FLH 8 351 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 317.]

flh 1 249 felt. lõfegyver haszn. 1 a 249. tárggyal
FLH 1 249 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 317.]

m 8 mozogsz északra
[99,18] Folytatod sétádat a házak közt. Komoran magasodik a város fölé a börtön épülete. Találsz egy táblát, rajta a következõ felirattal: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Találsz egy csodák kútját. (ld. enc.) [8 pontot használtál fel, van még 309.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Babonából elõbb összedörzsölöd két tenyered, majd elõkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. A kút szelleme kínos lassúsággal materializálódik elõtted. Tenyerét feléd nyújtja, rajta 1 mérg. vas dobónyíl. Le sem tudod törölni az elégedett mosolyt az arcodról. [3 pontot használtál fel, van még 306.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Elõkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Egy kéz megböködi a válladat. Megfordulsz, hogy láthasd ki az: egy ezüstös kontúrokkal rendelkezõ elf teremtés, aki néhány kacatjától próbál megszabadulni. Önfeláldozón átveszel tõle 8 óndarabot. Miután újra felpillantasz, a hölgy már sehol. Öröm és elégedettség lesz úrrá rajtad. [3 pontot használtál fel, van még 303.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Egy elf lányka terem melletted, és tetõtõl talpig végigmér. Aztán elárulja, hogy õ a kút szelleme, és ha gondolsz valamire, õ elárul azzal kapcsolatban valamit. Gyorsan belekapaszkodsz az elsõ gondolatfoszlányba, ami eszedbe jut. Az elf teremtés bólint, és mielõtt eltûnne, még a füledbe súgja: "Elárulom, hogy az oglyth számára az a legfájdalmasabb, amikor a nyálkás csápját támadják." Mintha hallottad volna már valahol ezt az információt, de azért megköszönöd, hogy most megerõsítettek benne. [3 pontot használtál fel, van még 300.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielõtt a kútba hajítanád. A világ hirtelen változik meg körülötted. Magadat látod öregen, gyerekeid társaságában, amint egy tanyán, visszavonulva élsz. Az istállóban egy gnóm szolgáló vigyáz a lovakra, unokáidat egy sunyi árnymanó szórakoztatja HKK kártyatrükkökkel... Aztán a látomás eltûnik, a kút szelleme pedig nyájas hangon megszólít. Azt kérdi, mit szeretnél tudni. Nos, valami okosat kellene kérdezni. A kimondatlan kérdésedre a szellem elnyújtott hangon válaszol, mielõtt még eltûnne. "Ismerkedj meg mielõbb a raptor szablyával! Már csak keveset kell gondolkodnod, hogy feltaláld." Agyad hátsó zugába rejted a hallottakat. Majd ha szükség lesz rá, bõvebben foglalkozol vele. [3 pontot használtál fel, van még 297.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielõtt a kútba hajítanád. Egy kéz megböködi a válladat. Megfordulsz, hogy láthasd ki az: egy ezüstös kontúrokkal rendelkezõ elf teremtés, aki néhány kacatjától próbál megszabadulni. Önfeláldozón átveszel tõle 1 jegesmedve bundát. Miután újra felpillantasz, a hölgy már sehol. (ld. enc.) Öröm és elégedettség lesz úrrá rajtad. [3 pontot használtál fel, van még 294.]

h 1 50 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg elõtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idõ elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 294.]

m 2 8 8 mozogsz keletre, északra, északra
Gyomorkavaró érzés vesz erõt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezõre. Hushhh, elteleportálsz! [138,15] Sûrû bozóttal teli terepre érkeztél. Észreveszel egy nekrofunt. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hõ, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba).
(Feltételes segítség:) - Hõ! - mondod a spagulárnak. Az - látva, hogy szakember szólt hozzá - engedelmesen közeledik feléd. A megfelelõ idõben, a megfelelõ módon elkapod a kantárt. Az ember megköszöni a segítségedet, elmeséli, hogy milyen hasznos egy ilyen állat, hiszen naponta akár 27 mérföldet is meg tud vele tenni. (+4 jóság.) Hopp! Egy örvénylõ porfelhõbõl kialakuló szoborral találkoztál, mely Marcho Ven-Saak formáját vette fel, amint éppen egy megfelelõnek látszó Chara-din trófeát tûz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [138,14] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy tûzbokrot. A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ezoterikus mardel. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következõ másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 75 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az ezoterikus mardel testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával megvagdalod az ezoterikus mardel testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel megbököd az ezoterikus mardel jobb hátsó lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel beleharap a kezedbe. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Az ezoterikus mardel összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 9 drótszõrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Elõpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [138,13] Még mindig füves síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy quwarg harcos. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekezõ rúna felrakása. A következõ pillanatban már meg is idézted. Távolról villámcsapás varázslatot lõsz a másikra. 67 életpontot sebeztél. Teli erõbõl tolmokov-koktélt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 tolmokov-koktél. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával mély sebeket nyitva megvagdosod a quwarg harcos jobb elsõ lábát. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel meghorzsolod a quwarg harcos fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 11 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 1021 tapasztalati pontot kaptál.

(Feltételes gyógyítás:) Egy végsõ mozdulattal elõhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+85 életerõ). [-15 varázspont.] Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy õsi csatamezõt.
(Feltételes kutatás:) Kinézel egy helyet, ahol több fehér csont is kimered a föld alól, és ásni kezdesz. Hideg szél borzolja a hátadat. Kiástál egy teljes alakváltó csontvázat, de használható kincs sehol. Újabb gödröt nyitsz. Hajjaj, ettõl a rengeteg melótól még a bányászat szakértelem sem növekszik! [de a felderítés igen.] Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy sírlidérc támad rád.

Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, tolmokov-koktélt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 tolmokov-koktél. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a sírlidérc foszladozó testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel megdöföd a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a sírlidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 530 tapasztalati pontot kaptál. No, lehet folytatni a munkát! Csak szemét és hulladék! Talán odébb lesz valami, új gödröt kezdesz. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy sírlidérc jön feléd.

Vad csatakiáltással, felemelve a csontpálcát ellenfeledre ugrasz. Csontpálcával halálos csapásokat osztva péppé vered a sírlidérc jobb karját. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel jól megszúrod a sírlidérc jobb vállát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Elvesztette a varázserejét a csontpálca. 530 tapasztalati pontot kaptál. Kicsit a vártnál nagyobb az õsi csatamezõ populációja. No sebaj! Tovább diszturbálod a többszáz éves holtak nyugalmát. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy óriás csontváz jön feléd.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következõ másodpercben már tompítás vibrál körülötted. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a csontpálcát a másikra ugrasz. Csontpálcával többször kegyetlenül megütöd az óriás csontváz jobb lábát. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel megérinted az óriás csontváz testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmaival felhasítja a bõrt a bal karodon. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Csontpálcával eltalálod az óriás csontváz bal karját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel épp hogy megszúrod az óriás csontváz testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Karmait végighúzza az óriás csontváz a bal oldaladon. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Elvesztette a varázserejét a csontpálca. 829 tapasztalati pontot kaptál. Ez a szörny is komolytalan volt, remélhetõleg sohasem jön keményebb. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy csontváz lord támad rád.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem sav ellen védekezõ rúna felrakása. A következõ pillanatban már meg is idézted. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekezõ varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 40 életpontot sebeztél. Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erõbõl ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a csontváz lord testét. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával megvagdalod a csontváz lord testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel megbököd a csontváz lord bal lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a csontváz lord nehezen védhetõ csapásait. (3 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Mandibulakaszával végigvagdosod a csontváz lord rozsdás páncélját. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel épp hogy megszúrod a csontváz lord fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 45 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Jó stratéga módjára a megfontolt visszavonulást választod. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport.
(Vándorcirkusz:)
Nahát! Az orrod elõtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földbõl. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielõtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelõdtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+93 életerõ). [-15 varázspont.] Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhetõ (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. [89 pontot használtál fel, van még 205.]

m 8 1 7 mozogsz északra, északkeletre, északnyugatra
[138,12] Még mindig füves síkságon vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tûzbokrot. Ráérõsen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elõl menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Elõpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [139,11] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdõbe belépve. Megvizsgálod a talajt. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [138,10] Még mindig az erdõben vagy. Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 181.]


* 1. BP: használod a 336. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [10 pontot használtál fel, van még 171.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.


tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetõen megnövekedjen. [Még 40 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 131.]


tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 ügyesség.) [40 pontot használtál fel, van még 91.]


tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A levegõben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetõen fejlõdjön. A madarak már messzirõl jelzik VALAMI érkezését. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy bávatag golombár. Alaposan megfigyeled a másikat, csakúgy õ is Téged. Aztán a lény otthagy. [40 pontot használtál fel, van még 51.]


tf 3 21 fejleszted a 3. tulajdonságodat 21 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnõjön. [21 pontot használtál fel, van még 30.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Etetési idõ! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 333 pontot. A következõ körben tehát 363 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


CSODÁK KÚTJA (1096. TEREPTÁRGY)
Kalandozók hosszú sora ácsingózik valami körül. A szende gnómoktól a pár fejjel mindenkinél magasabb elfeken keresztül a gyanúsképû árnymanókig faj és hovatartozás nélkül mindenki egy dologra vár itt. Ez eléggé felkelti az érdeklõdésed, és megérdeklõdöd egy divatos páncélba öltözött ember nõtõl, mi folyik itt? Meg is tudod: ez itt a csodák kútja, mely mindenkivel a kívánságának megfelelõ csodát tesz. Elég csak bedobni egy aranyérmét a kút belsejébe (H 1096), és a legváratlanabb dolog történik, vagy éppen az, amire már olyan régóta ácsingózol. Az akció 3 TVP-t emészt fel, de a harcos nõ szerint legalább triplán megéri az idõt erre áldozni. És mintha csak a nagyobb nyomatékosítás kedvéért történne, a kút elõtt épp ekkor hangzik fel egy hangos örömujjongás.

JEGESMEDVE BUNDA (1067. TÁRGY)
A jegesmedvék bundája annyira hófehér és annyira prémes, hogy vétek lenne csak úgy eldobni, vagy a gyõzelem után otthagyni. Bizonyára remek ruhadarabokat lehetne belõle készíteni.



KARAKTERLAP
Tork Bendor, egy fekete hajú, szürke szemû ember férfi vagy. Fekete a bõröd. Raia bíborosa vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 192. fordulód.

 Erõ:25 (27)  Szint:19  Merészség:5/1 Magasság:174 cm 
 IQ:26  Támadás:23  Agresszió:3 Testsúly:95 kg 
 Ügyesség:26  Védekezés:30  Menekülés:30 % Életkor:22/22 év 
 Egészség:19  Életpont:287/189  Jellem: jó (490) Tul. pont:
 Szerencse:30 (32)  Varázspont:483/25  Pénz:386 arany Kép. pont:
 Tudatpont:14/5   Pszi pont:65/23      EFejl:
Eddig összesen 913 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4208 TP-t kaptál. Jelenleg 409349 TP-d van. A következõ szinthez még 40651 TP szükséges. Trófeáid: ekharion, ongóliant, borzalmas varkaudar. A 183. fordulódban 85 arany került a bankszámládra. 96 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  víziharc: 4/0   szúrófegyverek: 18/82 (+2%)   vágófegyverek:15/31 (+12%)
  ütõfegyverek: 15/84 (+6%)   lõfegyverek: 10/35   dobófegyverek:23/28 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (200%)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -7.); tolmokov-koktél (#351) (8 -14.); ubuk dobónyíl (#138) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 22/58   2. nyomkövetés: 53/14 (+24%)   3. mászás:7/90
  4. csapdakészítés: 14/99 (+6%)   5. csapdaészlelés: 4/4   6. gyógyítás:17/28
  7. titkosírás: 3/45   8. felderítés: 15/67 (+17%)   9. szörnyidomítás:9/8
  10. teológia: 24/39 (+13%)   11. taumaturgia: 33/10 (+15%)   12. szerencsejáték:4/39
  13. versengés: 1/89   14. zene: 6/54   15. szörnyismeret:12/36
  16. pszi: 10/79 (+9%)   17. zárnyitás: 1/20   18. vadászat:6/30
  19. bányászat: 21/7   20. úszás: 8/56   

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 1 mezõre repítsen
totem 60% életpont alatt [azonnali gyógyítás (#58)]
segítesz max. 40 TVP-ért
kutatsz max. 120 TVP-ért
ásol max. 120 TVP-ért
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 5 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dbõl az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 12)
szintszívó (#96), csontváz lord (#177), borzalmas varkaudar (#166), autentikus vámpír (#154), gnóm szolgáló (#181), bunthar (#396), ongóliant (#159) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
nukleáris cickány (#155), kérõdzõ etra (#368), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)tüskepajzs (#30, 4 VP)lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP)izomernyesztés (#33, 6 VP)varázsvédelem (#34, 8 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP)tompítás (#40, 8 VP)jégcsóva (#41, 15 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP)villámcsapás (#50, 18 VP)elektromos pajzs (#51, 14 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)  
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP)auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak õrület (#18, 3 VP, 5 TVP)korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)tündérfény (#25, 1 VP)tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tûz ellen (#38, 12 VP)vakító fény (#43, 7 VP)tisztítótûz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP)azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)puha ütés (#60, 18 VP)
tûzesõ (#61, 16 VP)éber vadászkutya (#62, 12 VP)erõpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) 
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP)auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP)agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP)  

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14)áldomás (#6)  

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
tisztítótûz (#44), villámcsapás (#50)
Védekezõ varázslatok (aktív: 6, max: 10)
védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), védelem tûz ellen (#38), tüskepajzs (#30)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> szintszívó (#96) energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221)
lángcsóva (#31) >> élõholt mágus (#175) lángcsóva (#31) >> xirnox (#122)
villámcsapás (#50) >> kardfogú fülemüle (#146) villámcsapás (#50) >> fémbontó szójer (#150)
villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154) izomernyesztés (#33) >> áeratikus hasnyák (#243)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) villámcsapás (#50) >> velociraptor (#161)
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 13, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> pattanóböde (#145) varázsvédelem (#34) >> xirnox (#122)
tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)    

ELFOGOTT SZÖRNYEID
alanori csatamén (#233) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés; +2 támadás;) státusz: éhes
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hozz oltáromhoz és mutass be 15 szopókövet, jelezve, hogy készen állsz eme undorító tárgyak elleni keresztes háborúra!
2.) Papjaim a jóság, a szeretet és a béke hirdetõi. A békéhez és összefogáshoz olyan nyelvet kel találni, amelyet mindenki egyformán megért, és ez a muzsika útja. Imádkozz, amint zene szakértelmed elérte a 10. szintet!
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bíbor erõöv (#291) $1 * fekete bõrcsizma ($247) 1 * gromak páncél (#270)
3   kígyóbõr kesztyû (#49) 1 * lánckesztyû (#230) 1   mászókarom (#78)
1   nagy vaspajzs (#161) 1   rõtmanó kacagány (#714) 1 * vassisak (#160)
Fegyverek és lövedékek
1   bot (#4) 3   bumeráng (#249) 1   ezüsthegyû nyíl (#323)
3   ezüstshuriken (#327) 1   fúvócsõ (#20) 20   kerek kõ (#19)
1   kõkalapács (#13) 1   mandibulakasza (#127) 2   mérg. ubuk dobónyíl (#188)
6   mérg. ubuk tüske (#137) 1   mérg. vas dobónyíl (#190) 4 * orgyilkos tõr (#225)
4   szögletes kõ (#17) 25   tüske (#22) 21   ubuk dobónyíl (#138)
4   ubuk tüske (#131) 1   vas dobónyíl (#189) 1   vasalt bunkó (#181)
1   vashegyû lándzsa (#182)        
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
2   ezüst gyûrû (#180) 3 * ezüst nyaklánc (#117) 2 * nap szimbólum (#141)
2 * obszidián karkötõ (#229) 1 * regeneráló gyûrû (#254) 1 * smaragd védõgyûrû (#223)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
3   aranytû (#272) 1   ásó (#34) 2 + deus ex machina (#1)
5   fáklya (#36) 1   furulya (#233) 3   gyógykenõcs (#313)
4   kötél (#92) 1   kulcskarika (#648) 1   márványkulcs (#245)
1   mászókampó (#165) 1   mérleg (#81) 1   nagy bronzkulcs (#185)
10 + pukkanó tûcsapda (#336) 1   szeksztáns (#32) 1   szent jogar (#150)
Löttyök és porok, tartóstul
3   aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 30]
4   fûszertartó (#210) [üres, kapacitás: 20]
1   huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 12]
3   kavadu iszák (#25) [bennük 23 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 7]
1   molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
5   sullár hólyag (#168) [bennük 12 csepp spiritusz (#170), fér még: 88]
1   szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
4   uzbány csõr (#169) [üres, kapacitás: 48]
2   vizestömlõ (#3) [bennük 32 korty víz (#27), fér még: 8]
2   zöld üveg (#82) [bennük 8 csepp ragasztó (#83), fér még: 32]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
16   álompor (#396) 3   amniosz (#203) 1   bunthar bõr (#733)
1   darázsszárny (#652) 3   dözmöng szív (#122) 69   drótszõr (#37)
1   elkarog szõr (#665) 9   fekete gyöngy (#99) 6 + fõnixtoll (#563)
1   grifftojás (#179) 8   gyöngymangó (#135) 1   halcsont (#390)
1   jegesmedve bunda (#1067) 31   kaktusztüske (#114) 5   karbin plazma (#199)
1   kazmár gyökér (#205) 14   kõszem (#304) 1   lapockacsont (#33)
94   madártoll (#112) 2   moa üveggömb (#383) 17   óndarab (#85)
22   pirkit (#153) 15   polip szívóka (#391) 5   púderkõ (#119)
1   ramit kõ (#226) 1   remák szív (#264) 21   rézdarab (#70)
4   rókafarok (#124) 5   smirglilevél (#29) 53   sünmedve tüske (#14)
3   surranó kígyó bõr (#47) 1   szockó hólyag (#355) 7   szvó-ektoplazma (#151)
6   tükör (#43) 1   vadász tatu bõr (#15) 6   varányszem (#30)
22   vasérc (#152)        

Összsúly: 98.56 kgMegterheltség: 123%
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 49 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 csontpálca (#329) 1 fekete bõrcsizma (#247) 1 fekete gyöngy (#99)
2 fülemüle agyar (#267) 2 göcsörtös bunkó (#123) 1 gromak bõr (#268)
2 gyöngymangó (#135) 1 ilkin érc (#232) 3 kaja (#2)
1 rejtõköpeny (#277) 10 spiritusz (#170) 1 szöges páncél (#65)
1 szögletes kõ (#17) 5 tinta (#101) 3 tolmokov-koktél (#351)
3 ugh méreg (#166) 4 víz (#27) 2 zöld üveg (#82)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
87 arany (#50) 1 álompor (#396) 6 drótszõr (#37)
1 jegesmedve bunda (#1067) 1 mérg. vas dobónyíl (#190) 8 óndarab (#85)



E körben tett lépéseid térképe

(138,10) bávatag golombár (#165)
(138,12) tûzbokor (#35, belõle készíthetõ: #36), 41. jellempróba
(138,13) quwarg harcos (#201), sírlidérc (#172), óriás csontváz (#176), csontváz lord (#177), õsi csatamezõ (#263),
álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396)
(138,14) tûzbokor (#35, belõle készíthetõ: #36), ezoterikus mardel (#184)
(138,15) nekrofun (#173), 35. jellempróba, mûvészi porolit (#720)




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.