TÚLÉLÕK FÖLDJEBetáplálva: 2001. aug. 31. 9h:52'
EZ A 271. JÁTÉKHETED, 190. FORDULÓD
272. játékheted kezdete: szept. 4.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #1334
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 325
Extra forduló: 14 |
STEPHAN SEVERIN KALANDJAI
4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál. Az idõ esemény nélkül telt el.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+20 életerõ.)
Varázserõd regenerálódik. (+130 varázspont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) Azt a tudati energiát,
amelyet már nem tudsz kezelni, a Bugyor felé továbbítod (+5 TVP). A táborozás alatt vadászott neked a gyilkos sallank.
(+2 kaja.)
ek 176 | t. energia kisütése: 176
|
Vuuush, elteleportálsz! Visszaérkeztél a (125,72)-as mezõre. [10 pontot használtál fel, van még 355.]
ef 1 | energia fejlesztése 1
|
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a
fejlesztésbe. [-1 TU.] A befejezéshez még 1363 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 345.]
tv 50 | támadó/véd. varázslat az 50. varázslatot
|
50. varázslat listáról törölve. [0 pontot használtál fel, van még 345.]
tv 31 | támadó/véd. varázslat a 31. varázslatot
|
31. varázslat listáról törölve. [0 pontot használtál fel, van még 345.]
fvh 8 | felt. varázslat haszn. 8
|
Harci varázslataidat használni fogod minden 8. vagy magasabb szintû ellenfélre. [0 pontot használtál fel, van még 345.]
be 59 | bemész az 59. titkos labirintusba
|
A bejárat megtalálása nem okoz komoly nehézséget a magadfajta tapasztalt kalandozónak. A járatban sötét félhomály van.
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kitörni készülõ energia már az ujjaidban is van! Egy végsõ mozdulattal
elõhívod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Nincs értelme tovább habozni:
bátran belépsz. [5 pontot használtál fel, van még 340.]
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Az egyenes
folyosó közepén vagy. [2. PONT.] Egy emberevõ lakik itt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod
ellenfeled.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsõvel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske.
Lövedékeiddel perforálod az emberevõ ragyás irháját. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve
ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az emberevõ ragyás irháját. (2 támadással 52
életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az emberevõ testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az emberevõ
karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre.
Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 360 tapasztalati pontot
kaptál. Továbbsuhansz a folyosón. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [3. PONT.] Árnyakkal körülvéve,
elszántan mész tovább. Egy régi, rozsdás ajtó bukkan fel a sötétbõl. Elõvigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis
keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levõ rézkulcs nyitja az ajtót. Haladsz elõre. Egy pillanatra megállsz
fülelni. [4. PONT.] Klikk! Döbbenten nézel a lábad alá, a kõlapra, amire elõvigyázatlanul ráléptél. A következõ pillanatban
már nyílvesszõk repülnek feléd. Uhh, ilyen szerencsét! Egy sem talált! Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. [5.
PONT.] Parányi, jelentéktelen teremnek tûnik, ahová most beléptél. [6. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva
látod, hogy egy kõkorszaki szaki. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tükörpajzs. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a
fúvócsõvel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Nem találtad el. A szörny szemeivel rád bámul. A védekezõ
varázslatod szerencsére tökéletes védelmet nyújt. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos
csapásokat szórva összezúzod a kõkorszaki szaki testét. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a
kõkorszaki szaki sziklafejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Mielõtt észbekapnál, a kõkorszaki szaki megsorozza az
oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A kõkorszaki szaki összecsuklik, majd megpróbál
feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kõkést,
szereztél 1 kõszemet. 594 tapasztalati pontot kaptál. Mész tovább, elõre. [7. PONT.] [30 pontot használtál fel, van még 310.]
lm 10 12 15 | mozogsz 10 12 15
|
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. [8. PONT.]
Körültekintõen, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy kemény tölgybõl készült ajtó bukkan fel a sötétbõl. Megvizsgálod:
Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levõ vaskulcs nyitja az ajtót. Bekukkantasz a kis
terembe. [9. PONT.] Rövid körbevizsgálódás után találsz egy nehéz kõládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után
kiderül, hogy a birtokodban levõ csontkulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 nagy vaskulcs, 22 arany, 1 nap
szimbólum (ld. enc.) és 2 tükör. Gyorsan kiüríted a ládát. Nincs megállás - továbbtotyogsz. [10. PONT.] Folytatod az utat.
[11. PONT.] Távoli dübörgést hallasz, amikor egy furcsa alakú, kerek kõlapra helyezed a testsúlyodat. A következõ
pillanatban feltûnik az egész folyosót betöltõ, óriási kõgolyó! Rohansz, ahogy a lábad bírja. Szerencsédnek köszönhetõen
csak 7 életpontot vesztettél. A golyó utolér, és a falnak présel. Uuuuhhhhh! Néha hátra-hátranézve sietsz tovább.
Ellenõrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [12. PONT.] Elszántan mész elõre. Egy vastag, kõbõl faragott ajtó! Elõvigyázatosan
próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levõ nagy vaskulcs nyitja az ajtót.
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. [13. PONT.] Valami mozog elõtted! Közelebb lopódzol. Egy kõkorszaki szaki!
Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tükörpajzs varázst. Ellenfeled hibázott:
túl távol van tõled. Ezért lõhetsz rá a fúvócsõvel. Elrepül 1 tüske. Ez mellément. Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak
fúródni. A védekezõ varázslatod szerencsére tökéletes védelmet nyújt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vasalt
bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kõkorszaki szaki bal oldalát. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Harci
kalapáccsal megütöd a kõkorszaki szaki fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A kõkorszaki szaki mancsával
csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kõkést,
szereztél 1 kõszemet. 594 tapasztalati pontot kaptál. Mész tovább, elõre. Ellenõrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [14.
PONT.] Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [15. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed,
hogy egy orgoró van elõtted! A ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tükörpajzs varázst. A lény mereven rádnéz. A védekezõ varázslatod szerencsére
tökéletes védelmet nyújt. Elszántan a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az orgoró
sziklatestét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az orgoró ollóját. (1 támadással 14
életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Túlbuzgó szabó
módjára az orgoró összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Az orgoró összeesik, és nem mozdul
többé. Megölted!
Felhasználva a kõkést, szereztél 1 kõszemet. 962 tapasztalati pontot kaptál. Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is
hiába! Egy mozgatható kõre bukkantál. Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Tompa dübörgést
hallasz a távolból. [40 pontot használtál fel, van még 270.]
av 12 50 | alakváltás 12 50
|
Mikroszintû változtatásokkal apránként eltünteted a sebeidet. (+40 életerõ.) [50 pontot használtál fel, van még 220.]
Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kõre bukkantál. [már elmozdítottad] Bizonyára
valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Tompa dübörgést hallasz a távolból. [0 pontot használtál fel, van még
220.]
lm 18 20 24 | mozogsz 18 20 24
|
Mész tovább, elõre. Az út itt elkanyarodik. [16. PONT.] Folytatod az utat. Az egyenes folyosó közepén vagy. [17. PONT.] A
fal mellett találsz egy tömör kõdobozt. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levõ
bronzkulcs nyitja a ládát. Fura, kék tûznyelvek csapnak fel, amikor a ládát felnyitod. Bár aprók, de nagyon forróak.
Vízkészelted egy része gõzzé válva párolog el. (-2 életerõ.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 3 tükör, 1 acélpengõke, 2
gyöngymangó és 1 aranytû (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát. Haladsz az ellenséges labirintusban. [18. PONT.]
Egyszercsak megnyílik alattad a föld, és zuhansz! Alaposan megütötted magadat - ez egy csapóajtós csapda volt.
Szerencsédnek köszönhetõen csak 4 életpontot vesztettél. Bosszankodva kimászol. Továbbmész. Egy vastag, kõbõl faragott
ajtóba ütközöl. Valami azt súgja, hogy az ajtót varázslat védi. Elõvigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis
keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levõ nagy vaskulcs nyitja az ajtót. Energiaszálak csapnak beléd. Jajaj! [-9
életpont]. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Ellenõrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [19. PONT.] Amint belépsz,
látod, hogy ez a helyiség akár egy õrposzt is lehetne. [20. PONT.] Egy kis szobába érkezel. [21. PONT.] Valami mozog
elõtted! Közelebb lopódzol. Egy kõkorszaki szaki! Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Még megfelelõ a távolság - felhúzol egy tükörpajzs varázslatot. Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. A
védekezõ varázslatod szerencsére tökéletes védelmet nyújt. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt
bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kõkorszaki szaki jobb karját. (2 támadással 76 életpontot sebezve.)
Harci kalapáccsal eltalálod a kõkorszaki szaki fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Mancsával a kõkorszaki szaki
végigsúrolja a csípõdet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kõkorszaki szaki száján, majd halk
hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kõkést, szereztél 1 kõszemet. 594 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 nagy
bronzkulcsot, 5 kerek követ és 3 szögletes követ. Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját
megvilágítani. [22. PONT.] Mész tovább, elõre. [23. PONT.] Az egyik sarokban találsz egy tömör kõdobozt. Sajnos zárva
van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levõ nagy bronzkulcs nyitja a ládát. A csapda ebben a
másodpercben sül ki. A robbanás hátrataszít, de a füstön keresztül látod, hogy a láda, tartalmával együtt megsemmisült. (-9
életerõ.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Egy pillanatra
megállsz fülelni. [24. PONT.] Valami mozog elõtted! Közelebb lopódzol. Egy óriás patkány! Mivel minden egyéb
kommunikációs lehetõséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod az óriás patkány bal elsõ
lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod az óriás patkány testét. (1
támadással 16 életpontot sebezve.) Az óriás patkány megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik
egy kicsit majd csendben meghal.
16 tapasztalati pontot kaptál. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy óriás patkány van elõtted! A ellenséges
teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd
az óriás patkány testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az
óriás patkány jobb hátsó lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az óriás patkány feléd harap, de sikertelenül. Az óriás
patkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
16 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tûnik, hogy egy óriás patkány. Nem tetszik a szörny
képe. Úgy döntesz kiplasztikázod egy kicsit.
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval iszonyatosan megcsapod az óriás patkány nyakát. (1 támadással 28
életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod az óriás patkány testét. (1 támadással 14 életpontot
sebezve.) Az óriás patkány állkapcsa a levegõben csattan. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl.
16 tapasztalati pontot kaptál. [45 pontot használtál fel, van még 175.]
lm 25 29 905 | mozogsz 25 29 905
|
Haladsz elõre. [25. PONT.] Rálépve egy billegõ kõlapra, dübörgést hallasz, a fejed fölül! Szerencsédnek köszönhetõen csak
7 életpontot vesztettél. Félreugrasz a lezúduló kõfal-csapda elõl. A fal lassan visszamegy. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre
helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. [26. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz
tovább. [27. PONT.] Körültekintõen, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó! Elõvigyázatosan
próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levõ ezüst kulcs nyitja az ajtót.
Hangot hallasz szembõl - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. [28. PONT.] Folytatod az
utat. [29. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert
típus után kutatsz. [25 pontot használtál fel, van még 150.]
av 12 50 | alakváltás 12 50
|
Sejtjeidet átstruktúrálva gyógyítasz magadon. (+40 életerõ.) [50 pontot használtál fel, van még 100.]
lm 30 900 33 | mozogsz 30 900 33
|
Hangot hallasz szembõl - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Innen csak egy út van:
elõre! [30. PONT.] Rutinos öreg rókaként körbeszaglászol: majdnem beleléptél egy csapdába! Alapos körbevizsgálódás
után kikerülöd. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [31. PONT.] Némi
kutatás után találsz egy nehéz kõládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 tükör, 1 fekete
gyöngy és 1 kõkalapács. Gyorsan kiüríted a ládát. Úgy suhansz, mint az árnyék. [32. PONT.] Összeakadsz egy fekete, rövid
hajú, szürke szemû, rövid bajszú kobudera férfival. A bõre sötétebb az átlagosnál. Fairlight kisebb papja. Egy ezüst papi
karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy villám szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy vassisakot, egy gromak páncélt és egy
tankány karmot visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió bronz emlékérmét. Felszerelését egy csontváz lord trófea, egy
hadroszaurusz trófea és egy törpe kovács trófea színesíti. Hohó! A másiknak még van 0-2 TU-ja! Megbarátkoztok
egymással. Az õ neve Lord Stratonbus. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Aztán elköszöntök egymástól. Nincs
megállás - továbbtotyogsz. Az egyenes folyosó közepén vagy. [33. PONT.] Valami mozog elõtted! Közelebb lopódzol. Egy
orgoró! Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tükörpajzs varázslatot. A lény mereven rádnéz. A védekezõ
varázslatod szerencsére tökéletes védelmet nyújt. Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval
többször kegyetlenül megütöd az orgoró jobb lábát. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az
orgoró sziklatestét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az orgoró megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (3
támadástól 8 életpontot vesztesz.) Itt is, ott is célba talál az orgoró ollója. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A másik
elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal.
Felhasználva a kõkést, szereztél 1 kõszemet. 962 tapasztalati pontot kaptál. [25 pontot használtál fel, van még 75.]
lm 33 36 36 | mozogsz 33 36 36
|
Egyhelyben toporogsz.
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. [34. PONT.] Egy kattanást hallasz, és a következõ pillanatban egy hatalmas
dárdahegy siklik elõ a falból. Gyors reflexeidnek köszönhetõ, hogy félre tudtál ugrani. Árnyakkal körülvéve, elszántan mész
tovább. Egy vastag, gránitból készült ajtó körvonalai bontakoznak ki elõtted. Az ajtót vörösen vibáló mágikus aura védi.
Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levõ vaskulcs nyitja az
ajtót. Nem hatástalanítottad a védõrúnát - a hatás nem marad el. Bummm! [-16 életpont]. Folytatod az utat. [35. PONT.]
Mész tovább, elõre. [36. PONT.] Valami mozog elõtted! Közelebb lopódzol. Egy kõkorszaki szaki! Felkészülsz, hogy minél
jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tükörpajzs varázslatot. A lény mereven rádnéz. A védekezõ
varázslatod szerencsére tökéletes védelmet nyújt. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos
csapásokat szórva összezúzod a kõkorszaki szaki fejét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a
kõkorszaki szaki kõtestét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A kõkorszaki szaki mancsa centiméterekre az arcodtól
suhan el! A kõkorszaki szaki még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kõkést, szereztél 1 kõszemet. 594 tapasztalati pontot kaptál. Egyhelyben toporogsz.
[15 pontot használtál fel, van még 60.]
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. [37. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz miközben elõrehaladsz. [38. PONT.] Egy
kisebb, már-már kamraszerû helyiségbe érkeztél. [39. PONT.] Egy csontváz lordot pillantasz meg. (ld. enc.) Nem
kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 38. pontnál vagy. [15 pontot használtál fel, van még
45.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz /
élelmet szerzel.
tf 1 15 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 15 pontért
|
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvõtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd
testedet. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erõd érezhetõen megnövekedjen. [Még 184
TVP-t kell elköltened.] [15 pontot használtál fel, van még 30.]
Elõveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy helyet,
amely táborozásra alkalmasnak tûnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá
tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 331 pontot. A következõ körben
tehát 361 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
KÕKORSZAKI SZAKI (109. SZÖRNY)
A kõkorszaki szaki ember magasságú, élõ kõbõl levõ lény. Semmilyen sebzést sem lehet neki okozni szúró vagy
vágófegyverrel. Nem is annyira a kis öklei által okozott, könnyen elkerülhetõ csapásai, hanem kõvé változtató pillantása
miatt nagyon veszélyes. Ha ez a szörny kõvéváltoztat, meg kell várnod a Kõvéváltakat Visszaváltoztató Ghalla Elit Osztagot
(KÖVGEO), és ez 40-80 TVP-nyi idõbe is belekerülhet [Ha már nincs ennyi TVP-d, akkor a maradék mínusz TVP-k
formájában a következõ fordulód TVP-jébõl vonódik le]. Labirintusok mélyén vagy márványtornyokban lehet vele
találkozni.
NAP SZIMBÓLUM (141. TÁRGY)
Ezt a tapintásra mindig forró, sárgarézbõl kovácsolt nap-szimbólumot Raia követõi viselik. A nap felé fordítva vakítóan
felerõsíti annak sugarait, bujdoklásra kényszerítve a sötétség szolgáit. Amíg viseled, néggyel jobb az energiatámadások
elleni védettséged.
ARANYTÛ (272. TÁRGY)
Egy gyönyörûséges, színaranyból készült varrótû! Csodás ékszer, de vajon van valami haszna? Igen, minden bizonnyal. Az
egyszerûbb, primitívebb tárgyak elkészítésénél, amikor varrni kellett elegendõ volt egy csonttû vagy más hegyes, a
természetben is elõforduló eszköz. Amikor azonban precíz, kifogástalan munkát (varrást) igényel egy finomabb tárgy
elkészítése, nyilvánvaló, hogy célszerszámot kell használnod. Érthetõ hát, hogy az aranytû több tárgy elkészítésénél is fontos
komponens.
CSONTVÁZ LORD (177. SZÖRNY)
A csontváz lordok hajdan büszke és nagy hatalmú harcosok voltak. A csatamezõn hûbéreseik ezrei engedelmeskedtek
minden parancsuknak. Azonban elvakultságukban és hatalomvágyukban ezek a lordok elkövettek egy nagy hibát: sötét,
nem evilági erõkkel szövetkeztek, hogy hatalmukat még tovább növelhessék. A hatalomért pedig mindig nagy árat kell
fizetni, kinek elõbb, kinek utóbb: A csontváz lordok haláluk után ebbe az iszonytató, örökkön-örökké tartó éloholt létbe
lettek kényszerítve, miközben nevenincs sötét hatalmak homályos céljait kell szolgálniuk. A csontváz lordok megõrizték
életükbõl komoly harci tapasztalatukat, és ez most párosult a mágikus létükbõl adódó természetfölötti képességekkel.
[Különös fegyverük (amely halálukkor porrá omlik) érintésével egészséged permanensen csökkenhet (ha nincs rajtad
tulajdonságpajzs) ezért csak FT-vel fogod megtámadni!] Kétségtelen, hogy egy csontváz lord hihetetlenül kemény ellenfél,
bármilyen fegyverrel is igen nehéz rajta sebet ejteni, bár talán legnagyobb esélyed még az ütõfegyverrel van.
KARAKTERLAPOD
Stephan Severin, egy szõke hajú, kék szemû, bajuszos alakváltó férfi vagy. Tharr püspöke vagy. A Zan Rendje (#9110) K.T.
tagjai közé tartozol. Rangod: Zan rabszolga. Ez a 190. fordulód.
erõ : | 36 |
iq : | 26 |
ügyesség : | 28 |
egészség : | 24 |
szerencse: | 26 |
tudatpont: | 7/ 16 |
| |
|
szint : | 18 |
támadás : | 18 |
védekezés: | 25 |
életpont : | 277/145 |
varázspt : | 357/ 34 |
| |
| |
|
merészség: | 5/ 3 |
agresszió: | 3 |
menekülés: | 30 % |
jellem: | semleges |
pénz : | 761 arany |
| |
| |
|
magasság: | 178 cm |
testsúly: | 61 kg |
életkor: | 40 év |
tul.pont: | 2 |
kép.pont: | 1 |
EFejl: | 4 TU |
| |
|
Eddig összesen 767 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4708 TP-t kaptál. Jelenleg 265128 TP-d
van. A következõ szinthez még 74872 TP szükséges. Trófeáid: élõholt quwarg, jégtroll, quwarg királynõ.
Harci ismeretek (szint)
ökölvívás: 5 szúrófegyverek: 20 vágófegyverek: 4 ütõfegyverek: 19
lõfegyverek: 18 dobófegyverek: 7
Felt. lõfegyver használat: semmi (0.); tüske (1-);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
Egyéb ismeretek (szint)
rejtõzködés: 20 nyomkövetés: 46 mászás: 7 csapdakészítés: 10
csapdaészlelés: 4 gyógyítás: 54 titkosírás: 2 felderítés: 8
szörnyidomítás: 4 teológia: 10 taumaturgia: 22 szkanderozás: 4
zene: 6 szörnyismeret: 3 zárnyitás: 1 vadászat: 6
bányászat: 18
Feltételes parancsok
DX 8; mászol max. 54 pontért; elfogod a 78. szörnyet a 220. csapdával;
gyógyítasz 30 % életerõ alatt, 40 pontért; maradék tvp-dbõl 1. tulajdonságodat TF-eled;
Felt. támadás: *10; *33; *130; *103; *132; *131;
Barátságosság: 7; 71; 66; Tharr hívei; 186; 155; 150; semleges jellemûek; jó jellemûek;
368;
Varázslataid (#sorszám, *hány pontba kerül)
vámpirizáció (#1 *8) éber kakukk (#3 *6) gyógymógy (#5 *6)
áldomás (#6 *5) erõpajzs I (#12 *6) hadiszerencse I (#13 *4)
méregsemlegesítés (#14 *10) vak õrület (#18 *3) kitartó ló (#19 *10)
korgó gyomor, huss (#21 *3) hadiszerencse II (#24 *6) tündérfény (#25 *1)
tulajdonságpajzs (#26 *16) csupasz izom (#28 *10) tüskepajzs (#30 *4)
lángcsóva (#31 *5) hhaar burka (#32 *6) izomernyesztés (#33 *6)
mágiatörés (#35 *10) védelem sav ellen (#36 *12) tompítás (#40 *8)
fehér glóbusz (#47 *13) villámcsapás (#50 *18) elektromos pajzs (#51 *14)
óriáserõ (#53 *24) puha ütés (#60 *18) erõpajzs II (#63 *24)
varázslat olvasása (#67 *30) fúzió (#77 *25) oltár eltörlése (#79 *60)
városi teleport (#96 *50) varázsital fõzése (#100 *30) tükörpajzs (#101 *26)
kisebb tûzlehelet (#110 *2) szopókõirtás (#174 *10) a munka gyümölcse (#224 *10)
Feltételes varázslat-használat: 8. és magasabb szintûek ellen
Védekezõ varázslat lista (var. szám): 32 40 30 47 101 51
Feltételes támadó/védekezõ varázslat használat:
Mit 31 47
Kire 164 164
Elfogott szörnyeid: gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK;
Isteni küldetéseid
1.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát! 2.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng.
Áldozz fel egyet élve, oltáromnál! 3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!
Tárgyaid (*-gal jelöltek bekészítve, zárójelben tárgy sorszáma)
Páncélok és pajzsok
1*fekete bõrcsizma (#247) 1 mászókarom (#78) 1*lánckesztyû (#230)
1 tankány karom (#237) 1*gromak páncél (#270) 1*vassisak (#160)
1 rézpáncél (#71) 1 szöges páncél (#65) 1 rézpajzs (#73)
1 bõrsisak (#57)
Fegyverek és lövedékek
2 kõkalapács (#13) 1 hosszú íj (#111) 1*vasalt bunkó (#181)
1*fúvócsõ (#20) 2 ezüsttõr (#322) 1 göcsörtös bunkó (#123)
9 szögletes kõ (#17) 1 vashegyû lándzsa (#182) 2 tolmokov-koktél (#351)
1*harci kalapács (#174) 21 ubuk tüske (#131) 1 kõkés (#6)
2 varkaudar lándzsa (#224) 2 mérg. vas dobónyíl (#190) 2 mérg.ubuk dobónyíl (#188)
1 sallank nyíl (#129) 5 kerek kõ (#19)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1*két kard szimbólum (#144) 1*ónix masszavadító (#438) 1*ezüst papi karkötõ (#308)
2*Tharr Keresztje (#287) 1 ezüst nyaklánc (#117) 1 nap szimbólum (#141)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
2 kötél (#92) 1 kulcskarika (#648) 1 ásó (#34)
1 nagy vaskulcs (#186) 1 távcsõ (#42) 1 szeksztáns (#32)
8 kaja (#2) 1 dobóháló (#221) 1 nagy aranykulcs (#246)
1 márványkulcs (#245) 1 szent jogar (#150) 2 deus ex machina (#1)
1 aranytû (#272) 1 nagy bronzkulcs (#185)
Löttyök és porok, tartóstul
4 aranyló ugarhéj (#100) [ üres ]
3 kavadu iszák (#25) [ üres ]
2 vizestömlõ (#3) [ bennük 2 korty víz (#27) ]
5 sullár hólyag (#168) [ bennük 5 csepp spiritusz (#170) ]
2 huhogó bibe (#332) [ üres ]
3 zöld üveg (#82) [ bennük 16 csepp ragasztó (#83) ]
14 uzbány csõr (#169) [ bennük 24 csepp ugh méreg (#166) ]
2 fûszertartó (#210) [ üres ]
1 szent kehely (#257) [ benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260) ]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
17 smirglilevél (#29) 1 kvazár (#244) 1 kõszem (#304)
2 mutáns csont (#331) 8 gyöngymangó (#135) 16 sallank karom (#128)
4 pirkit (#153) 6 óndarab (#85) 3 magszim bél (#103)
2 rinóbõr (#651) 2 púderkõ (#119) 82 kaktusztüske (#114)
1 rókafarok (#124) 2 álompor (#396) 28 sünmedve tüske (#14)
61 madártoll (#112) 2 móri gyümölcs (#116) 5 ilkin érc (#232)
8 elkarog szõr (#665) 2 dözmöng szív (#122) 1 mákrózsa virág (#56)
2 bordacsont (#16) 7 szvó-ektoplazma (#151) 1 purifikátor háj (#269)
2 jégszív (#282) 2 kazmár gyökér (#205) 17 vasérc (#152)
2 ramit kõ (#226) 10 csuklyavirág (#133) 2 galachmit (#310)
6 varányszem (#30) 1 tükör (#43) 6 fülemüle agyar (#267)
1 nektoraf faggyú (#667) 1 acélpengõke (#231) 1 fekete gyöngy (#99)
Összsúly: 88.91 kg megterheltség: 96 %
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
E körben tett lépéseid térképe
(140,80) emberevõ (#119), kõkorszaki szaki (#109), orgoró (#170), óriás patkány (#42), Lord Stratonbus (5869.
kalandozó)
ÜZENET A JÁTÉKVEZETÕTÕL
A számládra átadták a 5565. számú karaktert!
TÚLÉLÕK FÖLDJE REFERENCIA
Stephan Severin 190. fordulója
Szörnyek
vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) | | démontetû (#15) | homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygõte (#18) | kavadu (#19) | | mérges pók (#20) | goblin (#21) | drótszõrû pincsi (#22) | grákó denevér (#25) | királygyík (#26) | | óriás sáska (#27) | sakál (#28) | surranó kígyó (#30) | woor-antilop (#31) | sünmedve (#33) | | kõszáli disznó (#34) | acélkolosszus (#35) | manó (#36) | gorombilla (#38) | óriás patkány (#42) | | tigroszlán (#43) | Baar-ork (#44) | Duer-ork (#45) | Tugt-ork (#46) | csontváz (#48) | | zombi (#49) | technokolin (#50) | gyíkember (#51) | bakkura (#52) | százfogú (#53) | | bo-skorpió (#54) | rõtmanó (#55) | félelem-járó (#56) | gátvakond (#57) | rájanyék (#58) | | pókvadász (#59) | drasmólyom (#60) | hegyi rák (#61) | kõevõ (#62) | umor-pióca (#63) | | varkaudar (#64) | goldugar (#65) | vízionár (#66) | húsevõ magszim (#67) | móleon (#68) | | evaporõr (#69) | vadtroll (#70) | fabontó szójer (#71) | óriás skorpió (#72) | garokk (#73) | | tintacsiga (#74) | gitonga (#76) | zoloboo (#77) | színes dözmöng (#78) | trollfa (#80) | | tazunkaróka (#81) | spagulár (#82) | kaszabolósáska (#83) | bíborgörény (#84) | gyilkos sallank (#85) | | topránypolip (#86) | kaffogó hebrencs (#88) | sörényes ubuk (#89) | alpesi tehén (#91) | púpos burástya (#92) | | bundás csirmáz (#93) | légirozmár (#94) | mérges nyukmár (#95) | szintszívó (#96) | mosolygó rettenet (#97) | | téfea magoflux (#98) | piromenyét (#99) | szõrös pók (#100) | sullár (#101) | uzbány (#102) | | mélységi grittang (#103) | trikornis (#104) | fekete griff (#107) | vadász varkaudar (#108) | kõkorszaki szaki (#109) | | nyuhaj karbin (#110) | ragyás burástya (#111) | sóhajtó dorony (#112) | süvítõ rája (#113) | vérszomjas csüldõ (#114) | | törpemammut (#115) | gyilkos tetû (#116) | mutáns pók (#117) | trappoló dinymák (#118) | emberevõ (#119) | | bibircsók-óriás (#120) | homokféreg (#121) | xirnox (#122) | tetemember (#123) | manifesztátor (#124) | | varkaudar mágus (#128) | útonálló (#130) | orgyilkos (#131) | sötét gnóm (#132) | palotaõr (#134) | | élõholt mirg (#135) | sötét fõgnóm (#136) | karmos tankány (#137) | agglomerátor (#138) | proteinfecske (#139) | | acéldarázs (#140) | szõrlajhár (#141) | udvari mágus (#142) | vadászkutya (#143) | arató csattanat (#144) | | pattanóböde (#145) | kardfogú fülemüle (#146) | epokitféreg (#147) | vérfürdetõ magszim (#148) | szõrös bozsó (#149) | | fémbontó szójer (#150) | kardszárnyú pocok (#152) | quwarg királynõ (#153) | autentikus vámpír (#154) | nukleáris cickány (#155) | | tüskés harci gromak (#156) | purifikátor (#157) | kétfejû troll (#163) | jégtroll (#164) | bávatag golombár (#165) | | orgoró (#170) | sírlidérc (#172) | vark. nekromanta (#173) | dögkeselyû (#174) | élõholt mágus (#175) | | óriás csontváz (#176) | csontváz lord (#177) | karmazsin huhogó (#185) | szeppent rákfatty (#186) | részeg kalandozó (#187) | | varkaudar behemót (#189) | varkaudar bajnok (#190) | szutykos remák (#191) | quwarg harcos (#201) | élõholt quwarg (#202) | | Tguarkhan (#212) | massza (#217) | tormikus egér (#218) | pszi elementál (#221) | áeratikus hasnyák (#243) | | óriáspók (#303) | ork sámán (#345) | szürke rinocérosz (#346) | varkaudar kósza (#347) | khór darázs (#348) | | északi aurach (#350) | erszényes elkarog (#354) | nektoraf (#355) | földsárkány (#359) | ryuku gárdista (#360) | | ryuku légiós (#361) | ryuku ostromteknõs (#362) | troll ritualista (#365) | dombi yeti (#366) | kérõdzõ etra (#368) | | rõtmanó berzerker (#369) | | |
| Tárgyak
deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlõ (#3) | $bot (#4) | bunkó (#5) | | kõkés (#6) | kõhegyû lándzsa (#7) | szöges bunkó (#8) | $bunkósbot (#9) | dárda (#10) | | csontkés (#11) | csontszurony (#12) | kõkalapács (#13) | sünmedve tüske (#14) | vadász tatu bõr (#15) | | bordacsont (#16) | szögletes kõ (#17) | parittya (#18) | kerek kõ (#19) | fúvócsõ (#20) | | ormánygõte csont (#21) | tüske (#22) | mérgezett tüske (#23) | kavadu lebeny (#24) | kavadu iszák (#25) | | gyenge méreg (#26) | víz (#27) | ököl (#28) | smirglilevél (#29) | varányszem (#30) | | smirglibokor (#31) | szeksztáns (#32) | lapockacsont (#33) | ásó (#34) | tûzbokor (#35) | | $fáklya (#36) | drótszõr (#37) | gumifa (#38) | zárnyitó készlet (#39) | kis vaskulcs (#40) | | grákóbõr (#41) | távcsõ (#42) | tükör (#43) | királygyík bõr (#44) | kis bõrpajzs (#45) | | krómkaktusz (#46) | surranó kígyó bõr (#47) | antilopbõr (#48) | kígyóbõr kesztyû (#49) | arany (#50) | | mákrózsa bokor (#55) | mákrózsa virág (#56) | bõrsisak (#57) | tigroszlán fog (#63) | csontszablya (#64) | | szöges páncél (#65) | szöges bõrpajzs (#66) | kék orchideacserje (#67) | kék orchidea (#68) | szárnyas hernyó (#69) | | rézdarab (#70) | rézpáncél (#71) | rézsisak (#72) | rézpajzs (#73) | csontkulcs (#74) | | rézkulcs (#75) | bronzkulcs (#76) | rát-fa (#77) | mászókarom (#78) | korongfa (#79) | | lapkorong (#80) | zöld üveg (#82) | ragasztó (#83) | díszes rézpajzs (#84) | óndarab (#85) | | olvasztókemence (#86) | bronzhegyû lándzsa (#87) | bronzsisak (#88) | bronzpajzs (#89) | bronzpáncél (#90) | | manilla-fa (#91) | kötél (#92) | mély kút (#93) | bronzhegyû nyíl (#94) | bakkura bõr (#95) | | bakkura csizma (#96) | rákpáncél (#97) | rákpajzs (#98) | fekete gyöngy (#99) | aranyló ugarhéj (#100) | | tinta (#101) | vízionár szem (#102) | magszim bél (#103) | fémrúd (#104) | evaporõr háj (#105) | | fabontó (#106) | rövid íj (#107) | nyílvesszõ (#108) | vapár cserje (#109) | vapár ág (#110) | | hosszú íj (#111) | madártoll (#112) | xantusz-kaktusz (#113) | kaktusztüske (#114) | móricserje (#115) | | móri gyümölcs (#116) | ezüst nyaklánc (#117) | púderszikla (#118) | púderkõ (#119) | dözmöng szív (#122) | | göcsörtös bunkó (#123) | rókafarok (#124) | mandibulapenge (#125) | bronzpenge (#126) | mandibulakasza (#127) | | sallank karom (#128) | sallank nyíl (#129) | hebrencs állkapocs (#130) | ubuk tüske (#131) | hóhérbimbó (#132) | | csuklyavirág (#133) | gyöngymangó bokor (#134) | gyöngymangó (#135) | rúnakõ (#136) | mérg. ubuk tüske (#137) | | ubuk dobónyíl (#138) | denevér szimbólum (#140) | nap szimbólum (#141) | két kard szimbólum (#144) | oltár (#146) | | hebrencs csapda (#147) | grok-képzõdmény (#149) | szent jogar (#150) | szvó-ektoplazma (#151) | vasérc (#152) | | pirkit (#153) | mély szakadék (#154) | vaskohó (#155) | világítótorony (#156) | nyu-shuriken (#157) | | ezüst karkötõ (#158) | kis vaspajzs (#159) | vassisak (#160) | nagy vaspajzs (#161) | borostyán függõ (#162) | | karócsapda (#163) | vasvért (#164) | mászókampó (#165) | ugh méreg (#166) | sziklafészek (#167) | | sullár hólyag (#168) | uzbány csõr (#169) | spiritusz (#170) | rövid kard (#171) | téfea-agy (#172) | | nekrofun (#173) | harci kalapács (#174) | márványtorony (#175) | vashegyû nyíl (#176) | szopógödör (#177) | | mínosz-kúp (#178) | grifftojás (#179) | ezüst gyûrû (#180) | vasalt bunkó (#181) | vashegyû lándzsa (#182) | | vaskulcs (#183) | ezüst kulcs (#184) | nagy bronzkulcs (#185) | nagy vaskulcs (#186) | mérg.ubuk dobónyíl (#188) | | vas dobónyíl (#189) | mérg. vas dobónyíl (#190) | aranylánc (#191) | aranygyûrû (#193) | arany karperec (#194) | | obszidián függõ (#195) | trófea nyaklánc (#196) | igazgy. fülbevaló (#197) | trikornis szarv (#198) | karbin plazma (#199) | | amniosz-fa (#202) | amniosz (#203) | kazmár (#204) | kazmár gyökér (#205) | ovimon-bokor (#206) | | ovimon-bogyó (#207) | óriás lián (#208) | szuperkötél (#209) | fûszertartó (#210) | dorony tüdõ (#212) | | manifeszt.nyúlvány (#214) | ketrec (#216) | fedett verem (#219) | háló-csapda (#220) | dobóháló (#221) | | láncing (#222) | varkaudar lándzsa (#224) | orgyilkos tõr (#225) | ramit kõ (#226) | helytartói jogar (#228) | | obszidián karkötõ (#229) | lánckesztyû (#230) | acélpengõke (#231) | ilkin érc (#232) | furulya (#233) | | tankány karom (#237) | pular kristály (#239) | kis aranykulcs (#240) | smaragd kulcs (#241) | nyílcsapda (#243) | | kvazár (#244) | márványkulcs (#245) | nagy aranykulcs (#246) | fekete bõrcsizma (#247) | tatu ködmön (#255) | | templom (#256) | szent kehely (#257) | szopókõ (#259) | isteni könnycsepp (#260) | friss csatamezõ (#262) | | õsi csatamezõ (#263) | fülemüle agyar (#267) | gromak bõr (#268) | purifikátor háj (#269) | gromak páncél (#270) | | aranytû (#272) | ametiszt medál (#275) | jégszív (#282) | Tharr Keresztje (#287) | zan indukátor (#288) | | bíbor erõöv (#291) | kõszem (#304) | réz papi karkötõ (#307) | ezüst papi karkötõ (#308) | galachmit (#310) | | ezüsttõr (#322) | mutáns csont (#331) | huhogó bibe (#332) | rákfatty váladék (#333) | királyi korona (#338) | | tolmokov-koktél (#351) | quwarg boly (#359) | kinemfogyó tegez (#368) | vascarai csizma (#370) | phua-kúp (#372) | | fény szentélye (#376) | szent tölgyfa (#393) | álomvirág (#395) | álompor (#396) | városépítkezés (#398) | | fõutca (#399) | ház (#400) | vas fejpánt (#408) | árnyékharcos gyûrû (#409) | Vlagyimir szobra (#433) | | bányászcsákány (#434) | törpe bánya (#435) | ónix masszavadító (#438) | szent liget (#439) | térkapu (#452) | | barátság szent tüze (#484) | sörsátor (#486) | ostromlétra (#510) | Chara-din monolitja (#534) | sötét tekercs (#535) | | Fortuna szentélye (#645) | kulcskarika (#648) | rinóbõr (#651) | darázsszárny (#652) | aurach fog (#657) | | elkarog szõr (#665) | nektoraf faggyú (#667) | tímárkunyhó (#684) | rinóbõr öv (#685) | tûzfény (#686) | | manóodú (#698) | sötét kámzsa (#699) | rõtmanó kacagány (#714) | mûvészi porolit (#720) | | |
| ParancsokRöv. 1.PAR. 2.PAR. 3.PAR. TVP Utasítás
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása
AA tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par. tárgy átadása
ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása
AMT kalandozó MXTU - MXTU átadása
AT kalandozó TU - TU átadása
AV forma ? alakváltás
BA élõlény [élõlény] [élõlény] - barátságosság
BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba
BEAJ kalandozó - beajánlás Közös Tudatba
BEEN kalandozó 20 belépés engedélyezése
BPB [sorszám] - befejezõ parancs berakása
BPK sorszám - befejezõ parancs kivétele
D tárgy - tárgy eldobása
D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése
DD tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par.tárgy eldobása
DX 1-20 - D.E.M. beállítása
É TVP 1-40 élelemszerzés
EA mit darab - eladás boltban
EE tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par. tárgy eladása
EF TU 10*TU Tudati Energia Fejlesztés
EK sorszám ? ? ? tudati energia kisütése
ÉP épület TVP TVP építkezés
ERKI [kaland.] 20 erõszakos kilép(tet)és
F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás
FÁS TVP TVP felt. ásás, max. TVPért
FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás
FFK % [%] [%] - felt. fegyverv. kockázata
FGY életerõ% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás
FKÉR [kaland.] - feloszl/felfügg. kérése
FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés
FKU TVP TVP feltételes kutatás
FLH szint fegyver - felt. lõfegyver használat
FOG szörny csapda ? feltételes szörnyelfogás
FM TVP - feltételes mászás
FU kalandozó (5) feltételes udvarlás
FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat
FTV varázslat élõlény - feltételes T/V varázslat
FVH szint - felt. T/V mágia használat
GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság
GY TVP 1-40 gyógyítás
GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyûjtés szelekció
GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel
H tárgy ? használja a tárgyat
HIR hírszám [1. par.] [2. par.] - KT hír közlése
HU [tárgy] [tárgy] [tárgy] - hulladékgyûjtés
ID szörny TVP TVP elfogott szörny idomítása
IM 30 imádkozás oltárnál
IN kalandozó élõlény tárgy - információ átadás
JLK kód 5 jelszó kimondása
K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt
KIEN kalandozó - K.T.-ból kilépés enged.
KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz
KF tárgy 3 - õriz a tolvajok ellen
KF lõfegyver [lövedék] - bekészíti a lõfegyvert
KNO képesség [hányszor] - képesség növelése
KÖKI - Közös Tudatból kilépés
KÖTB K.Tudat - Közös Tudatba belépés
KÖTL létszám vezetõ - Közös Tudat létrehozása
KPB [sorszám] - kezdeti parancs berakása
KPCS [1-3] 0/20 kapcsoló állítása
KPK sorszám - kezdeti parancs kivétele
KT tárgy [darab] ? készít/begyûjt
KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet
L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól
LE tárgy - letesz/elrak
LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás
LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany)
M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás
OV 0-5 - óvatosság labirintusban
PBE pénz - pénz berakása bankba
PKI pénz - pénz kivétele bankból
SE próbaszám ? jellempróba-segítség
SZE szörny - fogoly szörny elengedése
SZK szörny 10 szörnykeresés
SZM szörny - elfogott szörny leölése
T,FT élõlény [élõlény] [élõlény] - élõlény megtámadása
TAN tippszám [tárgy] 10 tanulás bölcstõl
TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése
TIM TVP TVP titkosírás megfejtése
TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése
TPF TVP - spórolt TVP felszabadítás
TPS TVP - TVP letiltása, spórolása
TV varázslat [varázsl] [varázsl] - varázslat T/V listába
V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás
VE mit darab - vásárlás boltban
VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés
VIK merészség - merészség kalandozókra
VPF VP - spórolt VP felszabadítás
VPS VP - VP letiltása, spórolása
VTN varázslat 35 var. tanulása mestertõl
ZIP mit TVP TVP rombolás nemes céllal
© Beholder Kft. 1992-1999.
Ha a játékkal bármilyen gondod van a következô címre írj: tf@beholder.hu!
Ha az e-mailes UL ill. fordulo küldéssel van gondod: beholder@beholder.hu!
Soha NE küld vissza az e-mailben kapott fordulódat!! Elég a karakterszámot, és a fordulószámot megírni!!
Ha mégis megteszed, az az e-mailes játéklehetôséged elveszítését jelentheti!!!!!
Aki észrevesz egy hibát, és szeretné, ha azt javítanánk a fordulójában, az a következõkre legyen szíves fokozottan ügyelni:
1) A levelet azzal kezdje, hogy megírja KARAKTERSZÁMÁT, FORDULÓSZÁMÁT és SZÁMLASZÁMÁT.
2) Írja le - minél tömörebben - a jelenséget, a hibát. Ezt tegye meg MINDEN alkalommal, mikor errõl levelezünk, utalva az addig megbeszéltekre.
3) NE LÉPJEN addig, míg nem kap tõlünk visszajelzést.
AKI MÉGIS LÉP, az a továbbiakban ÖNKÉNT LEMOND mindenfajta JAVÍTÁSRÓL, és elfogadja a hiba miatt módosult képességek korábbi forduló alapján történõ visszaírását. Természetesen ez nem jelenti azt, hogy ha úgy gondoljuk, ne javítanánk.
Segítségeteket elõre is köszönjük!
Az utóbbi idôben rendkívül sok probléma volt a drotpostagalamb nevû remek
ingyenes e-mail szolgáltatóval. Ezért nagyon szépen kérek mindenkit, hogy keressen
egy valóban megbízhatóan mûködô szolgáltatót, hiszen nektek is, nekünk is jobb, ha a
kiküldött e-mailek már az elsô alkalommal hibátlanul megérkeznek. A drótposta több féle címet is kínál pl. dpg.hu, drotposta.hu, aramszu.net, stb.
Ismételten kérek mindenkit, hogy ha bármi problémád van akármelyik játékkal kapcsolatban, akkor az errôl szóló e-mail fejlécében feltétlenül tüntesd fel azt, hogy melyik játékról is van szó!!!!!!! Arra is szeretnék mindenkit megkérni, hogy a probléma taglalása mellett arra is szánjon idôt, hogy az olyan mellékesnek tünô adatokat, mint karakterszám, fordulószám, számlaszám ne felejtse ki a levélbôl. (Ha nem tudod kitalálni, hogy az adott probléma kezeléséhez milyen adatokra van szükség, inkább többfélét adj meg, mint hogy pont a szükséges hiányozzon!)
Ezúton szertnék mindenkit tájékoztatni, hogy karakterátadás e-mailben továbbra sem lehetséges!
Kérek mindenkit, hogy mielôtt UL javítás, AK stb. miatt reklamál, legalább egyszer olvassa el a fordulo végén található tájékoztatót. Maci
Elküldött UL javítása
A már elküldött UL javítására korlátozott lehetôség van.
Ha elrontottad az UL-t, akkor minnél hamarabb küldd el mégegyszer. Ügyelj rá, hogy a forulószáma
feltétlenül ugyanaz legyen, mint az eredeti UL-é volt. Az UL-ek letöltése után a konvertáló
program a késöbb érkezett UL-t, javításként értékeli, és ezt fogja betáplálni az eredetileg küldött UL helyett.
(Figyelem: ilyenkor az eredetileg küldött UL-re is UL OK jelzést fogsz kapni!)
Szükség esetén több javítást is küldhetsz, az utolsó UL-bôl lesz a forduló.
Ha egy e-mailben több UL-t is küldtél, akkor a javítás során elég csak a hibás UL-t elküldened,
az UL-ek abban a sorrendben lesznek betáplálva, ahogy az eredeti e-mailben voltak. (Természetesen figyelembe véve a fenteb leírt korlátozásokat.)
Figyelem! Ez a javítás csak akkor mûködik, ha a hibás UL még nem került letöltésre!!
Ha már letöltöttük, akkor a javító UL hibás forulószám jelzéssel visszamegy.
Az UL-ek letöltése reggel 9-10 között délután 2-4 között történik általában.
(Esetenként ettôl eltérô idôpont is elôfordulhat.)
Ha M$ IE-t használsz UL küldésre, és javítani akarod az UL-t, akkor esetenként komoly
problémáid lehetnek, mert az M$ IE által küldött UL-ek fejlécébôl rendszeresen hiányzik a dátum mezô.
Emiatt elôfordulhat, hogy az UL-ek sorrendje felcserélôdik, és nem a javító UL kerül táplálásra.
Ha biztosra akarsz menni, akkor NE használj Explorert, mert emiatt nem áll módunkban a fordulódat újra táplálni!
Többeknek problémája volt az UL-javítással. Tehát UL-t javítani csak bizonyos esetekben lehet.
A javítás feltétele, hogy az új UL még az elôtt megérkezzen, hogy a régit LETÖLTÖTTÜK.
(Naponta általában kétszer van letöltés: reggel 9 körül, és du. 3 körül.)
Tehát ha a reggel 8-kor elküldött UL javítását du. 2-kor küldöd, akkor az már nem lesz javítás csak egy Hibás UL.
Abban a speciális esetben ha pl. nincs zsetonod, vagy még nem léphetsz, a késôbb (esetleg másnap, harmadnap) küldött UL-re is UL OK üzenetet fogsz kapni (itt most nem részletezett technikai okokból),
DE ILYENKOR IS AZ ELÔSZÖR KÜLDÖTT UL KERÜL TÁPLÁLÁSRA! Tehát egy már elküldött UL-t a letöltése után akkor sem lehet javítani, ha az valamilyen okból még nem lett betáplálva!
Ha megváltozott az e-mail címed akkor azt feltétlenül jelezd nekünk a beholder@beholder.hu címen.
(A SZÁMLASZÁMODAT is írd meg!!). Amikor az új címet beírtuk, akkor kapsz egy visszajelzést. CSAK ezután küldj új UL-t!
Figyelem!
A térkép megtekintéséhez szükséges
class és képek letölthetôek a Beholder Kft home page-érôl.
Ha nincs www hozzáférésed, akkor jelezd (beholder@beholder.hu) és elküldjük e-mailben.
A java class mellett találhatsz egy dos-os progit is, amely segítségével elô tudod állítani a térképet gif formátumban.
Mostantól (97.08.19) megadhatod az un. állandó netkódodat, és így nem kell minden UL-en feltüntetni a netes kérést.
A netkód a számlán lévô összes karakterre vonatkozik. Az állandó netkód megadásához a számlaszámodra és magára a kódra
(u,b,u+,b+) van szükség. További részletek a Beholder Home Page-en.
Az Alanori Krónika megrendelése:
Ezentúl minden hónapban megjelenéskor megkaphatod
a Krónikát. A dolgod mindössze annyi, hogy a beholder@beholder.hu címre irsz egy e-mailt
amiben megrendeled az újságot, és megírod a számlaszámodat.
Az újsággal együtt automatikusan elküldjük a számlán lévô összes karakter üzeneteit is!
Az AK ára így 20 zseton. (Ez tartalmazza a postázás költségeit is.)
Ha késöbb le akarod mondani a megrendelést, feltétlenül jelezd, hogy a nem a hagyományos, hanem a netes elôfizetésrôl van szó (azaz a Krónikát nem a fordulóddal, hanem külön kaptad)!
Ha a fordulód fejlécében szerepel az Üzeneted jött felirat, akkor mentális üzenete
érkezett a karakterednek. Az üzenetet a karaktered legközelebbi hagyományos fordulójával
postázzuk. (Addig azonban minden e-mailes fordulódban meg fog jelenni az üzenet.)
Lehetôséged van azt kérni, hogy az üzeneteket külön postázzuk számodra, ez azonban 5 zsetonba kerül.
Azt is kérheted, hogy az üzeneteidet egy másik karaktered hagyományos
fordulójával postázzuk. (Ezt természetesen nem kerül zsetonba.)
|