Karakterszám: |
3202 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
18 |
Játékhét: |
18 |
E
forduló ára: |
28 zs. |
Maradék zseton: |
68 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2003. nov. 14. 9h:18' |
A következõ
fordulód táplálható: 2003. nov. 21. |
|
E-mail!
OGRE A RENEGÁT HARCOS KALANDJAI
Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
**
1. NAP ** Barlangos Tarodox kiadott egy fc 5037 3202 0 0 0 0 parancsot.
**
3. NAP ** Bejön a barlangodba
Helénke, egy kicsit tehénke, méretét vidámsággal
ellensúlyozó, tenyérbemászó arcú nõ. Viselt tárgyai: bõrpáncél, a majom
pajzsa. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Nagyon megörülsz a vendégnek, hiszen végre lesz alkalmad híreket cserélni,
meg persze egy jóízût enni! Helénke elõcsomagolja az általa hozott elemózsiát,
és amit te is hozzáraksz, azzal együtt már nyugodtan nevezhetõ igazi lakomának!
Falatozni kezdtek. Étkezés után az erõsebb torzszülöttek harcászati elemzésébe
kezdtek: hosszan beszélgettek arról, melyiknek mi a gyenge pontja. Nos,
elõbb-utóbb minden galetkinek szüksége lehet egy másodlagos támadási formára...
Vendéged végül hazaindul, de közli, hogy nagyon jól érezte magát. (+5%
jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az a kerek kõ.
[ld.
enc.]
**
3. NAP ** Látogatót kapsz, aki
Indiana Jones, egy férfi. Kedvesen köszönt,
és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Leülteted a legkényelmesebb helyre Indiana Jonest, majd magad is lehuppansz.
A tartalékaidból és vendéged ajándékából takaros kis vacsorát dobtok össze.
A lakoma közben mindenfélérõl beszélgettek. Mindketten meséltek legutóbbi
kalandjaitokról, arról, hogy milyen torzszülöttekkel és galetkikkel találkoztatok.
Jóllaktatok és kibeszéltétek magatokat: vendéged feláll, elbúcsúzik, és
távozik. (+5% jóllakottság) Megjegyzel valamit az Indiana Jones által meséltekbõl,
megtudod, mi az a förtelemféreg.
[ld. enc.]
**
4. NAP ** Látogatót kapsz, aki
Mirjam, egy démoni szépségû, ellenállhatatlanul
vonzó. Titokzatos tekintetû nõ. Végignézed a felszerelését: ezüst lárvaköpeny,
a túlélés vas lemezpáncélja, díszes fejék, fekete csizma. Megkezdõdik a
küzdelem.
*** 1. KÖR *** Mirjam irányába mozogsz. Mirjam feléd rohan. Támadod Mirjamot.
Tüzet lehelsz ellenfeledre.
(13 ép-t sebeztél). Mirjam rád veti magát.
A levegõ megtelik elektromossággal, és villámok kezdenek szikrázni feléd.
(18 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Mirjam rád támad. A levegõ megtelik elektromossággal, és
villámok kezdenek szikrázni feléd.
(19 ép-t sebzõdtél). Megtámadod Mirjamot.
Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek.
(14 ép-t sebeztél).
*** 3. KÖR *** Támadod Mirjamot. Tüzet lehelsz ellenfeledre.
(11 ép-t sebeztél).
Mirjam rád támad. Kitátja száját, és villámokat küld feléd torkából.
(18
ép-t sebzõdtél). Eszméletedet vesztve összeesel.
[A csatában összesen 38 sebzést okoztál, és 55 sebzést kaptál.] Teljes
vereséget szenvedtél. Hosszas sötétség, majd lassan magadhoz térsz. Ellenfeled
biccent, jelezve, hogy jó küzdelem volt. Mirjam elbúcsúzik, és kilép a
barlang ajtaján.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Maximilian Ûbertáp, egy , a
Lord Akryl-t is térdre kényszerítõ Protolisk Hercegek közül. Egyszerû férfi.
(hírneve 17121.) A te szinteden a legnevesebb
Adren Alin, egy szikár, jóképû,
lenézõ, szûk tekintetû, magabiztos, zöld szemû férfi. (hírneve 975.)
Eljut hozzád egy kevés a helyi hírekbõl:
*nov. 10.* Mirjam gyõzelmet aratott Álomhozó Korg felett.
*nov. 11.* Mirjam
és Indiana Jones megküzdöttek egymással, és Mirjam gyõzött.
*nov. 11.*
Mirjam csatában legyõzte Álomhozó Korgot.
*nov. 11.* Mirjam gyõzelmet
aratott Lord Vicces Don felett.
*nov. 12.* Mirjam és Lord Vicces Don megküzdöttek
egymással, és Mirjam gyõzött.
*nov. 13.* Mirjam és Álomhozó Korg megküzdöttek
egymással, és Mirjam gyõzött.
Tudomást szerzel a Hegy más részeiben történt dolgokról is:
*nov. 6.* A Quinta Essentia szövetség fényes gyõzelmet aratott torz orgling
felett!
*nov. 6.* Akadil Tel Kator pszionikus párviadalban legyõzte Gondol-Kodót.
*nov. 6.* Köpködõ Méregzsák és Örök Lázadó pszi párbajt vívtak. Köpködõ
Méregzsák került ki gyõztesen.
*nov. 6.* A 15006 szövetség fényes gyõzelmet
aratott Ödlerk fivér felett!
*nov. 10.* Endyr pszionikus párviadalban
legyõzte Balszerencsét.
*nov. 10.* Baltazárt legyõzte harcban egy tüskés
dohratog.
*nov. 10.* Baltazár mellé szegõdött egy voharai szellem.
*nov.
10.* Maximilian Ûbertáp pszionikus párviadalban legyõzte ÁlomVándort.
*nov. 11.* Alba Regina és Csillagszemû pszi párbajt vívtak. Alba Regina
került ki gyõztesen.
*nov. 11.* Alba Regina pszionikus párviadalban legyõzte
Tigert.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 179.]
fc 2614 5037 |
Felnõtté válás Ceremóniája |
Többszemélyes parancs tárolásra került. Megjegyzés: 5037 nem ezekkel a paraméterekkel
adta ki ezt a parancsot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 179.]
ext |
15 extra forduló kérése |
Sikeresen visszadátumoztunk 15 játékhéttel, tehát most van 15 forduló lemaradásod,
amit behozhatsz. Az EXT parancsot legközelebb 2004.5.14. napon használhatod.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 179.]
kno 10 4 |
10. képességre 4 képességpont |
Elköltesz 4 képességpontot a tûzlehelet harci képességed növelésére.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 179.]
t 65 16 |
65. szakértelem tanulása 16 TVP-ért |
Az álcázás mûvészetét gyakorlod: elváltoztatod arcodat, külsõdet, aztán
a változást igyekszel minél gyorsabban visszacsinálni.
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 163.]
Engedélyt kérsz, hogy a templom pincéjében kutathass: állítólag négy templomot
építettek itt egymás helyére, úgyhogy a keresztül-kasul vájt barlangjáratokban
bizonyosan lehet õsi relikviákat találni! Rúnákra bukkansz, õseid írására.
Szerencsére elég képzett vagy, így el tudod olvasni: 27. VI. Borax halála,
I. Zaks Boelnir kerül Alanor trónjára.
28. A Libertani királyság létrejötte.
29. Qvill és Gatin hercegség létrejötte.
31. Libertan hajókat épít,
megkezdõdik a tengeri kereskedelem.
33. A Libertani királyság, a Qvill
és Gatin hercegség egyesül Libertani császárság néven, uralkodójuk I. Samael
lesz, Borax fattya.
38. Alanor trónjára II. Zaks Boelnir kerül.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 153.]
ism 5 |
a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal |
Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. Az egyik kevésbé ismert, de
ezért vadakban gazdag terület pont az északi nordemil-liget alatt fekszik.
A sûrûn növõ, fehér gombaszerû növények között neked is idõbe telik, amíg
megtalálod a lejáratot, és leereszkedsz. Egy nagy barlangteremben találod
magad. Folyosók vezetnek minden irányba. Lábdobogást hallasz. Valaki közeledik!
Elmosolyodsz. Ellenfeled egy womath (#16).
*** 1. KÖR *** Megrohamozod a womathot. A womath közelebb jön, hogy támadhasson.
A womathot próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban
elborítod tûzleheleteddel.
(15 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja
(9 sebzés).
A womath rád támad. Célozni próbál bal lábával. Elkerülted. Érzékeny pontodat
próbálja eltalálni jobb lábával. Elkerülted.
*** 2. KÖR *** A womathot próbálod megsebezni. Tüzet lehelsz ellenfeledre.
(13 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá
(9 sebzés). A womath
halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 46 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+19%).
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 143.]
Vadászni támad kedved. A változatosság kedvéért most egy nyugati területet
próbálsz, közel a hegy nagy barlangtavához. Dohos, párás folyosón ereszkedsz
alá. Leérve, óvatosan megkezded a felderítést. Ha nem vagy elég óvatos,
könnyen vad lesz a vadászból. Üvöltést hallasz magad mögött. Nocsak, vadászó
és éhes torzszülött(ek)! Megfordulsz. Ellenfeled egy óriáscsótány (#7).
*** 1. KÖR *** Az óriáscsótány felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az óriáscsótány
közelebb jön, hogy támadhasson. Támadod az óriáscsótányt. Nagy levegõt
veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel.
(12 ép-t
sebeztél). Bûzöd fojtogatja
(5 sebzés). Az óriáscsótány hörögve elterül.
[A csatában összesen 17 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+18%). Elegendõ
lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 130.]
Ezúttal a torzszülöttek közt fogsz portyázni. A délkeleti tornyokban kiépített
lépcsõsorok egyikét választod, hogy megközelítsd a torzszülöttek lakóhelyét.
Huh, leértél a csatornaszintre. Nevéhez hûen, a levegõt betölti a csatornák
dögletes bûze. Megpillantasz egy sziklakupacot, a tetején mintha mozgást
látnál. Felmászol. És igen, nem csalt meg a szimatod! Ellenfeled egy kétfejû
patkány (#15).
*** 1. KÖR *** A kétfejû patkány máris elõtted terem! Megindulsz a kétfejû
patkány felé. Már ott is vagy! A kétfejû patkány rád veti magát. Kitátja
száját, harapni próbál fogával. Mellétrafált a balfácán. Beléd próbál
marni fogával. Nem talált. Megtámadod a kétfejû patkányt. Tüzet lehelsz
ellenfeledre.
(11 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja
(5 sebzés).
*** 2. KÖR *** A kétfejû patkányt próbálod megsebezni. Kitátod a szádat,
és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek.
(13 ép-t sebeztél).
Bûzöd fojtogatja
(4 sebzés). A kétfejû patkány holtan terül el.
[A csatában összesen 33 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+20%).
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 114.]
Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. A délkeleti tornyokban kiépített
lépcsõsorok egyikét választod, hogy megközelítsd a torzszülöttek lakóhelyét.
Idelent valamiért sokkal hidegebb van, talán azért, hogy a torzszülöttek
élete még nyomorultabb legyen. Egy nyílást pillantasz meg a földön. Egy
alattad levõ barlangfolyosóra vezet. Mentálisan elõhívod, hogy mit tudsz
a környékrõl. Nem, nem ismersz járatot, amelyik ez alatt húzódna! Tehát
ez valamilyen titkos barlang lesz. Talán érdemes majd megvizsgálni! Persze
némi ügyességet igényel, hogy azon a nyíláson le tudj mászni...
(237. kaland,
összköltsége 20 TVP.) Egy szûk oldaljáratot találsz, az elején alig bírod
magad belepréselni, de aztán késõbb kiszélesedik. Aha, egy torzszülött
rejtekhely! Ellenfeled egy tûzféreg (#5).
*** 1. KÖR *** Megközelíted a tûzférget. A tûzféreg feléd mozog. Megtámadod
a tûzférget. Meglengetve a görbekardot, próbálsz lesújtani.
(7 ép-t sebeztél).
Bûzöd kellemetlen számára
(9 sebzés). A tûzféreg halálos sebet kapva a
földre zuhan.
[A csatában összesen 16 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+18%).
[19 TVP-t használtál fel, maradt még 95.]
Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. Rövid sétálás után eljutsz
az egyik jól õrzött járathoz, amelyen a galetkik vadászni járnak az alsó
szintre, de amelyen még élõ torzszülött nem jutott ki. A sötétbõl furcsa
neszeket hallasz. Nem vitás, ugrásra kész torzszülöttek várnak rád. Egy
árny suhan el melletted. Aha, egy torzszülött! Üldözõbe veszed. Lehet,
hogy nem is egyedül van? Befordulva egy sarkon, szembesültök. Ellenfeled
egy johhtukul (#4).
*** 1. KÖR *** Megrohamozod a johhtukult. A johhtukul odajön hozzád. Támadod
a johhtukult. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják
a lángnyelvek.
(16 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára
(4
sebzés). A johhtukul halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 20 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+30%). Viszed, ami mozdítható: egy õskõ és 12 arany. Itt az ebédidõ!
Mohón zabálni kezdesz. (+17% jóllakottság.)
[22 TVP-t használtál fel, maradt még 73.]
ism 4 |
a következõ parancs ismétlése 4 alkalommal |
Kinyújtózol, majd vidáman fütyörészve kilépesz a barlang ajtaján. Elhaladsz
néhány elhagyatott barlang mellett - a lakók nyilván már feljebb költöztek
- de a következõ soron a barlangokból már fény szûrõdik ki. Nem telik sok
idõbe, hogy kiválassz egy barlangnyílást. A zászlócska egyértelmû: átokszórással
fogjátok magatokat mulattatni.
A galetki, aki itt lakik
Lord Vicces Don, egy erõs testalkatú, hosszú, szõke
hajú, kék szemû férfi. A következõket látod nála: díszes fejék, szimbólum,
a gepárd zöld köntöse. Elsõ mondatod: "Megalszik a szádban a tej!" Lord
Vicces Don semmi épkézláb választ nem tud adni! Ez az, nyertél! Ellenfeled
alig észrevehetõen bólint. (+22% lélekenergia.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 73.]
Még a végén ellustulsz: gyerünk portyázni! Elhaladsz néhány elhagyatott
barlang mellett - a lakók nyilván már feljebb költöztek - de a következõ
soron a barlangokból már fény szûrõdik ki. Valamiben megakad a szemed.
Nocsak, itt
sötét mák nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Pillanatnyi habozás
után határozott léptekkel indulsz az egyik nyílás felé. A jelzés alapján,
a lakóval baráti társalgás lesz.
A barlang lakója
Álomhozó Korg, egy magas, bal szemén rongyos kötést viselõ,
hófehér sörényt viselõ férfi. A következõket látod nála: díszes fejék.
Híven a régi galetki szokásokhoz, a kölcsönös üdvözlés után helyet foglaltok,
és hozzáláttok a közösen összedobott vacsorához. Mennyivel jobban esik
az étel, ha nem veszélyek közt, egyedül kell magadba tömnöd! Étkezés után
az erõsebb torzszülöttek harcászati elemzésébe kezdtek: hosszan beszélgettek
arról, melyiknek mi a gyenge pontja. Nos, elõbb-utóbb minden galetkinek
szüksége lehet egy másodlagos támadási formára... Jóllaktatok és kibeszéltétek
magatokat: búcsút intesz vendéglátódnak. (+8% jóllakottság)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 63.]
Mosolyogva hagyod el barlangodat: portyára indulsz. Barlangokat keresel,
amelyeken a jelzés a kihívás elfogadását jelenti. Kiválasztasz egy barlangnyílást,
amelybõl némi fényt látsz. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás
lesz.
Szertartásosan üdvözöl
Indiana Jones, egy férfi. Dícsérõ szavakkal illeted
a takaros kis barlangot, majd beljebb lépsz. Leültök a földre, Indiana
Jones pedig egybõl étellel kínál. Te is elõveszed az ennivalót, amit magaddal
hoztál. Mohón falatozni kezdtek. Érdekfeszítõ beszélgetésbe kezdtek a mágiáról.
Vajon igaz az a rémhír, hogy egyes varázslatoknak káros mellékhatásai is
vannak? No, most már ideje indulni! Elköszönsz vendéglátódtól. (+9% jóllakottság)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 53.]
Úgy döntesz, hogy keresve sem találhatnál jobb idõpontot egy kis portyára.
Büszkén lépkedsz, tudván, hogy kevés méltó ellenfeled lapulhat a nyomorúságos
vájatokban. [PV 8:] Öt barlangot látogatsz meg, de mind az ötnek a lakója
a harcot tekinti az egyedüli lehetséges választásnak. Szomorúan indulsz
haza.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 48.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
Egy jótanács: Költözz FEL
a következõ szintre! Ott több képességpontot szerezhetsz, és rengeteg új
és érdekes kaland és kihívás vár rád. Ehhez add ki a FEL parancsot!
Ebben a körben +14 hírnevet kaptál. A kör során összesen 170 sebzést okoztál,
és 55 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
3 képességpontot
kapsz. Errõl a fordulóról 48 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt,
amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
224 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Ogre a renegát harcos, egy hosszú, vöröses hajzatú, izzó
tekintetû, szúrós szemû mezitlábas férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: lárvaszint
(1. szint). Táplálkozásod: kõevõ. Ez a 18. fordulód.
|
[1] erõ: |
3 / 1.05 |
[2] IQ: |
4 / 2.45 |
[3] ügyesség: |
4 / 0.15 |
[4] egészség: |
5 / 1.17 |
[5] mágia: |
1 (3) / 0.45 |
[6] gyorsaság: |
6 / 0.61 |
[9] Méret/ép: |
50 (54) / 54 |
Min. méret: |
45 |
Barlangméret: |
50 |
|
|
Varázspont: |
15 / 15 |
Képességpont: |
4 / 99% |
Hõsi pont: |
3 (3) |
Tám.bónusz: |
3% |
Véd.bónusz: |
8% |
Galetki erõ: |
126 / 84 |
Hírnév : |
227 |
Jóllakottság: |
200% |
Életkor: |
12 / 12 |
|
|
Galetki csaták: |
3 (1) |
Galetki gyõzelmek: |
0 (0) |
Torzsz. csaták: |
99 (5) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
98 (5) |
Leölt torzszülött: |
104 (5) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
1 (0) |
|
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[10] tûzlehelet: |
9 / 6.62 |
[17] vastag bõr: |
3 / 0 |
[25] bûz: |
9 / 0 |
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[47] zárnyitás: |
3 / 1.60 |
[48] mászás: |
3 / 0.70 |
[64] átokszórás: |
5 (7) / 1.33 |
[65] álcázás: |
4 / 1.44 |
[66] lopakodás: |
3 / 0.20 |
[67] régészet: |
5 / 2.88 |
[69] tanulás: |
4 / 0.84 |
|
|
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb karom |
[100] méret: |
3 / 0 |
[101] szakért.: |
2 / 1.26 |
|
|
görbekard |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 60 3 25 50;
VI erõ:200% ép:30%;
PV 4 3 5 8;
PSZ 65 67 47;
HE 1;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #237 (18. forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
* |
1 bõrpáncél (#9) |
* |
1 díszes fejék (#135) |
|
1 csatos öv (#1166) |
|
3 öv (#1165) |
* |
1 zöld köntös (#1151) |
|
1 sisak (#1075) |
Ékszerek, kincsek |
|
428 arany (#1) |
* |
1 bronzmedál (#207) |
|
2 amulett (#1195) |
|
2 drágakõ (#2) |
|
1 az angyalok karikaszimbóluma (#28211) |
* |
1 az energia
malachit karkötõje (#18791) |
|
1 szimbólum (#1210) |
Felszerelés |
|
1 kötél (#128) |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 õskõ (#8) |
Fegyverek |
* |
1 görbekard (#1316) |
|
4 kés (#5) |
Varázsitalok és füvek |
|
3 mitulen fû (#20) |
|
5 üvegcse (#14) |
|
5 winropu moha (#22) |
|
2 liánvirág (#24) |
|
2 sötét mák (#23) |
|
2 csótányláb (#25) |
Egyéb kacatok |
|
17 õsi relikvia (#17) |
|
5 nohnetár gumó (#212) |
|
2 nordkristály (#146)
|
|
5 lemúr hártya (#161) |
|
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
KEREK KÕ (11. TÁRGY) A fizikailag gyenge lények mit tehetnek, ha meg
akarják magukat védeni - összeválogatják a barlangokban szanaszét heverõ
megfelelõen kerek köveket, és menekülés közben ezzel dobálják az ellenfelüket.
Ha akarod, te is kipróbálhatod a móka kedvéért ezt a D4 sebzésû lõfegyvert,
ha rendelkezel a lõfegyver szakértelemmel. Ebben az esetben a KF 11 paranccsal
bekészített kerek köveket fogod dobálni ellenfeledre, ha nem állsz közelharcban
senkivel. Megjegyzés: a kerek kövek gyûjtése és használata nem egy megterhelõ
feladat, ha tehát egy harcban valaki 3-szor akar kerek követ eldobni, akkor
is elég, ha 1 kerek kõ van nála: szükség esetén feltehetõ, hogy gyûjtött
még.
FÖRTELEMFÉREG (27. LÉNY) A förtelemféreg egyike a mélység legvisszataszítóbb
és leggusztustalanabb teremtményeinek. Ezzel csak a zöldvérûek és a puhatestûek
véleménye ellentétes, õk állítólag finom levest fõznek belõle. A förtelemféreg
kegyetlen bûzaurát gerjeszt maga körül, és ha még ez nem lenne elég, halálakor
teste felrobban, beszennyezve környezetét. A förtelemféreggel csak akkor
harcolj, ha nagyon muszáj.