Szürke 178. fordulója
TÚLÉLÕK FÖLDJE | Betáplálva: 2005. nov. 18. 9h:54'
EZ A 338. JÁTÉKHETED, 178. FORDULÓD
339. játékheted kezdete: nov. 22.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #3170
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 144
Extra forduló: 15 |
|
SZÜRKE KALANDJAI
2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [122,90] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hûségérmédet. Kifizetted a megvett 1
vasvértet (166 arany).
Vörös Veronika, amikor összefutottatok, adott neked egy moa varázsdobozt és egy hûségérmét. A legutóbbi forduló óta sok
érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a ragadozó (ld. enc.), a sötét ölész (ld. enc.), az Ovgun (ld. enc.), a
bérgyilkos (ld. enc.), a veszett rozmár (ld. enc.) és a lábascet (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni
(készíteni) gór formázó mintát (ld. enc.), Eldereth szilánkot (ld. enc.), dentor bõrt (ld. enc.), hro formázó mintát (ld. enc.),
teknõsesszenciát (ld. enc.) és berzerker tüskét (ld. enc.). Az aranytermõ erszény 43 aranyat termelt. A teremtés zsákja
létrehozott 1 kaját. A teremtés zsákja létrehozott 1 smirglilevelet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+10 életerõ.)
Varázserõd regenerálódik. (+222 varázspont.) Idõt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltõdnek. (+76 pszi
pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) Elpárolgott a fejedbõl a tudás, melyet a moa varázsdoboz
kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet
| Koncentrálsz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Az erõt egyetlen csomóba sûrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi
képességet. Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál
fel, van még 320.]
* 2. KP: | kézbeveszed/felveszed a 225. tárgyat a bal kezedbe
| Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 320.]
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot
| Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A mágia tûzként árad szét tagjaidban. Egy végsõ mozdulattal
elõhívod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5
pontot használtál fel, van még 315.]
* 4. KP: | elmormolod a 24. varázslatot
| Megfelelõ mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Pezsgõ mágikus energia terjed szét benned. Elmondtad a
hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse forduló végéig.) [-14 varázspont.] [5 pontot
használtál fel, van még 310.]
* 5. KP: | elmormolod a 12. varázslatot
| Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Bizsergetõ, csípõs érzés fut végig rajtad.
Létrehoztad az erõpajzs I varázslatot! Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-14 varázspont.] [5 pontot
használtál fel, van még 305.]
hu 295 45 1137 | hulladék: 295 45 1137
| Hulladék, ezért nem gyûjtesz elit csatavértet. Hulladék, ezért nem gyûjtesz kis bõrpajzsot. Hulladék, ezért nem gyûjtesz
varkaudar pálinkát. [0 pontot használtál fel, van még 305.]
p 70 | használod a 70. pszi képességet
| Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Pszi energia árad szét testedben. Kisütöd az agyletapogatás pszi képességet.
Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 303.]
h 1133 | használod az 1133. tárgyat
| Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul elõtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a
következõ kör elejéig megnõtt 15-tel.) Élesen, logikusabban látod az összefüggéseket olyan dolgok között, amire eddig
semmi idõt nem fecséreltél. Például gyerekjátéknak tûnik egy dentor szüttyõ elkészítése. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel,
van még 283.]
h 1253 | használod az 1253. tárgyat
| Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat
elmúlik. (Hatása a kör végéig maradandó: +4 szerencse.) [5 pontot használtál fel, van még 278.]
a 1133 3554 1 | átadod az 1133. tárgyat a 3554. kalandozónak (1 darabot)
| Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 moa varázsdobozt Lord Vader részére. [5 pontot használtál fel, van
még 273.]
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat
| Ma egy adag fõtt ételt támad kedved fõzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Finom nagyon,
és egy idõre minden éhségedet elmulasztotta. 241 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 270.]
kut 30 | kutatsz 30 pontért
| Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. Mintha egy nyögést hallottál volna a föld alól.
Megdermedsz, de aztán semmi. Keményen, lankadás nélkül dolgozol. Hajjaj, ettõl a rengeteg melótól még a bányászat
szakértelem sem növekszik! [de a felderítés igen.] Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy óriás csontváz készül a
lemészárlásodra.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy lángcsóva varázslatot. 16 életpontot sebeztél. Teli erõbõl ubuk dobónyílat dobsz
az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az óriás csontváz zörgõ csontjait. (4 támadással 30
életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva,
ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vashegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod
az óriás csontváz sárga bordáit. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel épp hogy megszúrod az óriás
csontváz testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, az óriás csontváz meglegyinti a jobb lábadat. (1
támadástól 14 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Az óriás csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja,
miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. 829 tapasztalati pontot kaptál.
Folytatod az exkavációt. Valamit kifordít az ásód. Úgy tûnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 4 ubuk tüske és egy
mérg. ubuk dobónyíl. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy csontváz készül a lemészárlásodra.
Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra ugrasz. Mandibulakaszával alaposan megvágod a
csontváz zörgõ csontjait. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel felnyársalod a csontváz bal oldalát. (1
támadással 13 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a csontváz karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 2 életpontot
vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul
többet.
48 tapasztalati pontot kaptál.
Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Átsétálsz a csatamezõ túlsó végébe, hátha ott több szerencséd lesz. Hirtelen
zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy sírlidérc intéz feléd kihívást.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy lángcsóva varázslatot. 9 életpontot sebeztél. Mielõtt közelharcba bocsátkoznál,
ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sírlidérc fejét. (4
támadással 80 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál.
Huh, ez kemény volt, még jó, hogy nem valami fõszörny járt erre! Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy élõholt mágus
védelmezi a vadászterületét.
Sajnos ellenfeled sem kezdõ: felhelyez egy számodra ismeretlen védekezõ varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dobsz
ellenfeledre. 11 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 18
életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel
perforálod az élõholt mágus testét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát.
Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával megcsapod az élõholt mágus
testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel megdöföd az élõholt mágus testét. (1 támadással 17
életpontot sebezve.) Az élõholt mágus pusztító erejû támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 14
életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lõ rád. Alig
pörkölõdsz. 14 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. 922 tapasztalati pontot kaptál.
Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny elõugrott. De nem - ott sem találsz semmit! A csatamezõ
fölött óriásira nõtt dögmadarak raja közeledik. Te nem leszel a lakoma tárgya! Befejezed a fosztogatást, és távozol.
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerõ).
[-14 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerõ).
[-14 varázspont.] [40 pontot használtál fel, van még 230.]
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra
| [122,89] Még mindig füves síkságon vagy. Megérezve a magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Pár
lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy sóhajtó dorony. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz
az összecsapásra.
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást.
Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával
többször mélyen végigmetszed a sóhajtó dorony pofáját. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel néhányszor
teljesen átdöföd a sóhajtó dorony jobb vállát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony feléd harap, de
sikertelenül. A sóhajtó dorony most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdõt. 380 tapasztalati pontot kaptál.
Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem
is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36.
jellempróba). Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtõzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a
szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy quwarg királynõ. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 18 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe.
Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynõ testét. (4 támadással 35 életpontot sebezve.) Félelmet
nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg királynõ testét. (4
támadással 78 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel néhányszor megkarcolod a quwarg királynõ testét. (2 támadással 12
életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg királynõ. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.)
Vashegyû lándzsával megérinted a quwarg királynõ potrohát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel
megbököd a quwarg királynõ jobb elsõ lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is
csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A quwarg királynõ összecsuklik, majd
megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. Felhasználva az uzbány csõrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál.
(Feltételes gyógyítás:) Egy végsõ mozdulattal elõhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe
áramlik (+28 életerõ). [-14 varázspont.] Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss emberi nyomok vezetnek
délnyugatra.
(Továbbmész...) [122,88] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Elérkeztél a keleti trollkeltetõ zóna határához. Minden tele
van figyelmeztetõ táblákkal, mint pl. "A TROLLOK ETETETÉSE TILOS". Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit
fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása
alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza.
(Vándorcirkusz:) Már messzirõl megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz.
Mielõtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat,
majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Megállsz a céllövölde elõtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkezõ ceremóniamester rögtön elõtted terem, és
beljebb tessékel.
- Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja.
- Rendben - válaszolod, és a következõ pillanatban már a csatatéren találod magad. Az odabent lapuló vortexmágus
harciasan megindul feléd.
Távolról lángcsóva varázslatot lõsz a másikra. 11 életpontot sebeztél. Egy tûzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 36
életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked
átjárja a vortexmágus fejét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyû lándzsát ellenfeledre ugrasz.
Vashegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vortexmágus örvénylõ köpenyét. (4 támadással 122 életpontot
sebezve.) Orgyilkos tõrrel kicsit megsebzed a vortexmágus bal vállát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Ellenfeled
néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tûzgolyó. 43 életpontot vesztettél. A vortexmágus összecsuklik,
majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. 1755 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.]
Az ajtó elõtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyõztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tõle.
Õ megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva,
folytatja: - A kincset nem tõlem kapod! Minden legyõzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés,
megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz.
(Feltételes gyógyítás:) Egy végsõ mozdulattal elõhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe
áramlik (+25 életerõ). [-14 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe
áramlik (+23 életerõ). [-14 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a
testedbe áramlik (+27 életerõ). [-14 varázspont.]
Kalandra éhes lelked a szirén sátrához irányít. Kisebb tömeg áll a bejáratnál, de senki nem merészel elsõ lenni. A nyámnyila
kalandozók bátortalanságán felbuzdulva kilépsz a sorból, és közlöd az ajtónálló férfival, hogy te bizony megpróbálnád.
Átadod neki a tárgyaidat megõrzésre, majd belépsz a sátor nyílásán. Egy kör alakú terembe jutottál, melybõl számtalan
embernagyságú folyosó indul a szélrózsa minden irányába. Remegõ térddel indulsz el az egyik járatban, majd megérzéseidet
követve választasz irányt mindegyik elágazásnál. Szinte leteper a lábadról a hirtelen rád törõ éhség. A közelben lévõ járatok
összes molekuláját tüzetesen átvizsgálod pár falatnyi ennivaló után, de nem jársz sikerrel. Közben egyre elviselhetetlenebbé
válik gyomrod üresség elleni tiltakozása, úgyhogy inkább visszafelé indulsz. 483 tapasztalati pontot kaptál. Visszakapod a
tárgyaidat, majd az ott sorakozó többi jelölt szánakozó tekintetétõl kísérve, utadra indulsz. Remek ösztöneidnek
köszönhetõen hamar megérzed a rád leselkedõ veszélyt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledõ szörny egy
megsebzett jégtroll. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy lángcsóva varázslatot. 20 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva
becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a jégtroll bal lábát. (3 támadással 17
életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy
számítottad, de azért jégcsapok nõnek az álladon. (26 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vashegyû lándzsát ellenfeledre
ugrasz. Vashegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a jégtroll jeges testét. (4 támadással 51 életpontot
sebezve.) Orgyilkos tõrrel megérinted a jégtroll testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A jégtroll mancsával csapásokat
mér karjaidra. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +10 ÉP.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belsõ
fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-20 életpont). A jégtroll még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után
összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. Felhasználva a kõkalapácsot, szereztél 1 jégszivet. 1052 tapasztalati pontot kaptál.
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23
életerõ). [-14 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe
áramlik (+32 életerõ). [-14 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy végsõ mozdulattal elõhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe
áramlik (+24 életerõ). [-14 varázspont.] Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már majdnem megijedtél,
de aztán felismered, hogy ez egy kétfejû troll. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 14 életpontot sebeztél. Ubuk
dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kétfejû troll ragyás bõrét. (4
támadással 79 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra rontasz.
Mandibulakaszával megvagdalod a kétfejû troll ragyás bõrét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel jól
megszúrod a kétfejû troll bal fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A kétfejû troll többször végigkarmolja a
derekadat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A kétfejû troll megharapdálja a bal lábfejedet és a
combodat. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) Furcsa dolog történik: a troll teste kõvé válik, majd
felrobban (-18 életpont). A kétfejû troll most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. 930 tapasztalati pontot kaptál.
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25
életerõ). [-14 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy végsõ mozdulattal elõhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe
áramlik (+23 életerõ). [-14 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerõ).
[-14 varázspont.]
(Továbbmész...) [122,87] Még mindig bozótos.
Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy grok-képzõdményt. Vándorlásod során egy különös
szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint
behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss
emberi nyomok vezetnek délkeletre. [100 pontot használtál fel, van még 130.]
v 96 73 60 | elmormolod a 96. varázslatot
| 47 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 50 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem
megy. [0 pontot használtál fel, van még 130.]
be 711 | bemész a 711. épületbe
| Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 130.]
fa 1141 2251 1
Sajnálom, de nem ismersz ilyen utasítást. [0 pontot használtál fel, van még 130.]
m 3 8 8 | mozogsz délkeletre, északra, északra
| [123,88] A bozótost dombság váltja fel.
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy
olvasztókemencét. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa elõtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a
faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbõr kesztyûre.
Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat
(+1 bányászat). Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss emberi nyomok vezetnek délnyugatra.
(Továbbmész...) [123,87] Még mindig dombos terepen vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál
egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz
egy olvasztókemencét. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nõ üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel
próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba).
Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 óndarabot!
Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss kobudera nyomok vezetnek délkeletre.
(Továbbmész...) [123,86] Még mindig dombos terepen vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy
krómkaktuszt. Látsz egy vaskohót. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerû anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 rézdarabot!
Összeakadsz egy szõke hajú, kék szemû elf férfival. A bõre világosabb az átlagosnál. Raia felszentelt papja. Egy ametiszt
medált, egy Eldaran karkötõjét, egy ezüst gyûrût, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy kvazár sisakot, egy
lánckesztyût, egy nap szimbólumot, egy obszidián függõt, egy obszidián karkötõt és egy sárga erõövet visel. Felszerelését egy
ekharion bébi trófea, egy részeg kalandozó trófea és egy hadroszaurusz trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja:
fényt tükrözõ kristály vizû tó. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lõfegyvere egy tünde íj.
Egy sullár a hátasa. Érzékeled auráját: õ is jó. Összeismerkedtek. Az õ neve Thpreg Yw'Hite. Kölcsönösen engedélyezitek
egymás számára a további mentális kapcsolatot. Aztán elköszöntök egymástól. Hopp, átugrik egy aranypikkely! [54 pontot
használtál fel, van még 76.]
v 96 94 53 | elmormolod a 96. varázslatot
| 47 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 50 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem
megy. [0 pontot használtál fel, van még 76.]
m 2 8 | mozogsz keletre, északra
| [124,86] Meredekebbek már a lejtõk: itt már kisebb hegyek vannak. Találsz egy vaskohót. Bányászat képességeddel fémet
érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 vasércet!
Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss elf nyomokat,
amelyek nyugatra vezetnek.
(Továbbmész...) [124,85] A lejtõk lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a
figyelmedet. Aha! Találtál egy krómkaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót.
Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. [28 pontot
használtál fel, van még 48.]
ef 6 | energia fejlesztése 6
| KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyûjtõbe ömlesztve tudati
energiáidat. [-4 TU.] A befejezéshez még 1771 TU szükséges. Ügyességed TF-elõdött. [40 pontot használtál fel, van még 8.]
p 73 | használod a 73. pszi képességet
| Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 8.]
p 73 | használod a 73. pszi képességet
| Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 8.]
p 73 | használod a 73. pszi képességet
| Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 8.]
p 73 | használod a 73. pszi képességet
| Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 8.]
szk 124 | keresed a 124. szörnyet
| Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy manifesztátort. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson
találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 8.]
* 1. BP: | gyakorolsz a 182. tárggyal 1 pontért
| Hólyagkaktuszokat nyársalsz fel, hogy eltanuld ne csak a pontos döfés, hanem a fegyver gyors kihúzásának technikáját is.
Még sokat kell gyakorolnod. [1 pontot használtál fel, van még 7.]
* 2. BP: | használod a 147. tárgyat
| Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késõ. [3 pontot használtál fel,
van még 4.]
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot
| Megfelelõ mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül elõre. Befejezted az éber kakukk
varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-14 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Vizet kortyolsz a vizestömlõbõl. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-4
szerencse). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni,
megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette.
Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 9, 15, 23.
Etetési idõ! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját fal föl a mutáns pók. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erõddel
táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik, a
tapasztalatoknak köszönhetõen. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.)
Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt az erõpajzs I
hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 4 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 4 pontot vihetsz át. Kapsz még 319 pontot. A következõ körben
tehát 323 pontot költhetsz el.
RAGADOZÓ (292. SZÖRNY)
Egy csupa izomból álló, két és fél méter magas, gyilkolásra kiképzett, félig-meddig humanoid teremtmény, amely egy másik
dimenzióból ragadt itt, és vált az Iszonyat Citadellájának foglyává. Tökéletes õrzõje Molgan kincseinek, hiszen örökké él,
szinte elpusztíthatatlan, és mindenfajta élõlény megsemmisítésére ki van képezve, amely a közelébe megy. Ha szembe
akarsz szállni egy ragadozóval, nagyon alaposan fel kell készülnöd, mert hiába vagy nagyhatalmú kalandozó, aki még egy
triklem drakolderrel is szembeszállt, bizony, otthagyhatod a fogadat a csatában.
|
SÖTÉT ÖLÉSZ (314. SZÖRNY)
Ez a kb. 3 méter magas, elmosódott alakú lény maga a megelevenedett borzalom. Létezésének - ha ezt egyáltalán annak
lehet nevezni - egyetlen értelme a pusztítás és megsemmisítés. A Thargodanoktól eltérõen azonban nemcsak a halandó,
földi lények elpusztításában, hanem minden elképzelhetõ létezés, entitás megsemmisítésében élen jár. Még a Thargodanok
is messze elkerülik, hiszen az alacsonyabb rangúakat pillanat alatt képes miszlikbe aprítani, és még egy hercegnek is
meggyûlhet vele a gondja, ha nem kap segítséget. A Sötét Ölész állítólag egy másik világ, egy, a mienkétõl teljesen idegen
anyagi struktúrájú és felépítésû dimenzió hírnöke. Néhány mágus szerint ez a világ a miénk megszállására és elpusztítására
készül évszázadok múlva, ezért a te feladatod is, hogy ne engedd a Sötét Ölészeket visszatérni saját világukra, különösen
most, amikor még csak a Sötét Földig jutottak. A Sötét Ölész különösen ellenálló a haláltámadásokkal szemben, viszont az
energiatámadások hatékonyak ellene. Kizárólag mágikus fegyverrel lehet megsebezni, és halálos érintése miatt nem
támadod meg, csak ha FT parancsod van rá kiadva.
|
OVGUN (325. VIHARÓRIÁS)
Ovgun egyike a legtehetségesebb és leghatalmasabb viharóriás sámánoknak. Számos varázstárgyat készített, ezek egyike a
lélekkristály: ha Ovgunt elpusztítja egy rosszkedvû Thargodan herceg, Ovgun lelke a lélekkristályba menekül, amely lassan
új testet is készít neki. Így gyakorlatilag Ovgun halhatatlan! Persze a lélekkristályt egy távoli, tökéletesen biztos helyen õrzi,
ahol ellenfelei nem találhatnak rá.
|
BÉRGYILKOS (375. LÉNY)
A nagyvárosok csatornarendszereit gyakran használják a helyi tolvajklánok, hogy könnyedén és feltûnés nélkül eljussanak
egyik helyrõl a másikra. Ha nincs szerencséd, Te is belebotolhatsz egy éppen küldetésre induló tolvajjal - bár, akik ezekbe a
csatornákba merészkednek, sokkal inkább a harcos jelzõre szolgálnak rá. Fekete kelmék, mérgezett pengék - és egy
elfeledettnek hitt harcstílus. Esetleges zsákmányod elég szerény - hacsak a nála lévõ mérgeket nem tekinted pótolhatatlan
kincseknek. A "tisztes" munka végeztével ezek a gonosz utat választott kalandozók a helyi fogadókban pihengetnek,
többnyire itt szereznek maguknak új megbízásokat.
|
VESZETT ROZMÁR (639. SZÖRNY)
Különös látványt nyújt ez az örök jég és fagy birodalmából érkezett állat, ahogy két hatalmasra nõtt szemfogával éppen
léket próbál vágni a fehér porhóval bevont, tükörsima felületen. Ha pedig ez megvan, különösen ortopéd végtagjaival
egyetlen lendülettel képes elrugaszkodni, és hatalmas csobbanással alámerülni a bizonyára dermesztõen hideg vízben.
Legalábbis ez történne, ha gombszerû szemeivel nem szúrná ki rögtön, ha figyelik. Ha pedig már be is azonosította a
rejtélyes célpontot, miért ne próbálná meg az élelemként becserkészését ezekben a különlegesen ínséges idõkben.
|
LÁBASCET (647. SZÖRNY)
A cetek ezen ártatlannak látszó példánya abban tér el a nyílt tengerek háborítatlan részeinek lakóitól, hogy csökevényes
végtagokat növesztett, melyekkel otromba testét akár a szárazföldön is képes szállítani. A hat testéhez képest pici láb
egyébként semmi másra nem jó, ha az állat célja az önvédelem, síkos farkának csapásait használja. Nagyon jól tûri a hideget,
nem is csoda hát, hogy a kedvenc idõjárása, amikor sûrû pelyhekben esik a hó, és fagyos jégpáncél borítja a földeket.
|
GÓR FORMÁZÓ MINTA (444. TÁRGY)
Amit a kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, mélylila, áttetszõ tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy kezet formáz. A
formáló minták mind-mind anyagba zárt mágikus energiakoncentrátumok, amelyeket bonyolult mágikus procedúra
folyamán lehet elõállítani. Ez egy Gór formázó minta. A Gór a kar, a kéz és a láb védelmét jelentõ Mirin rúna. Ennek a
mágikus tárgynak a segítségével speciális anyagokat tudnak a hozzáértõ kovácsok harci kesztyûvé, csizmává, lábszárvédõvé
formázni.
|
ELDERETH SZILÁNK (512. TÁRGY)
Az idõk kezdetétõl, a virágzó õself kultúra, a silverina birodalom idejébõl való mesés relikvia az Eldereth kristály. Több
ezer év után már az is csoda, hogy néhány szilánk megmaradt belõle. Ha meg akarod kísérelni a lehetetlent, újra összerakni
az Eldereth kristályt, a varázstárgy készítés varázslaton kívül harminc Eldereth szilánkra és három galachmitra van
szükséged. A procedúra során, amely 30 TVP-t igényel, a galachmitokat porrá zúzod, és az így keletkezett mágikus
ragasztóanyaggal illeszted össze a szilánkokat, õsi mágia megidézése közben.
|
DENTOR BÕR (551. TÁRGY)
Ha lemészároltál egy õsdentort, akkor lenyúzhatod a hátáról tüskés bõrét. Az ezernyi apró tüske könnyen komoly sérülést
okozhat a bõrnek, ezért óvatosan, összetekerve rakod el. Majd csak jó lesz valamire, ha másnak nem, hát lábtörlõnek.
|
HRO FORMÁLÓ MINTA (601. TÁRGY)
Amit a kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, türkizszínû, áttetszõ tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy lábat formáz. A
formáló minták mind-mind anyagba zárt mágikus energiakoncentrátumok, amelyeket bonyolult mágikus procedúra
folyamán lehet elõállítani. Ez egy Hro formázó minta. A Hro a csizmát jelentõ Mirin rúna. Ennek a mágikus tárgynak a
segítségével speciális anyagokat tudnak a hozzáértõ kovácsok csizma alakúra formázni.
|
TEKNÕSESSZENCIA (702. TÁRGY)
Nagy ritkán, a legvénebb ostormteknõsökbõl, ha a tokájuk alá nyúlsz, kinyerhetsz egy kékesen pulzáló, még élõ
teknõsesszenciát. A teknõs ebbe menti át halála után minden bölcsességét - tartják a tudorok. Tény, hogy a ritka esszencia
nagyon keresett, mert fontos komponense egy nagyhatalmú varázstárgynak.
|
BERZERKER TÜSKE (713. TÁRGY)
A rõtmanó berzerker nyakába fúródva egy apró tüskét találsz - olyasmit, amit fúvócsõbõl szoktak kilõni. Most már
megerõsödött a hited abban, hogy a rõtmanó ámokfutását valamiféle méreg okozta, de hogy ezért a ryuku támadók a
hibásak, vagy más, azt nem lehet tudni. Mindenesetre, elteszed az apró tüskét, talán még hasznodra lesz. Attól nem kell
félned, hogy ellopják, ahhoz túl kicsi.
|
DENTOR SZÜTTYÕ (590. TÁRGY)
Egy aranytû segítségével egy dentor bõrbõl kiváló szüttyõt készíthetsz, amely megfelelõen alkalmas a kátrány tárolására.
Hogy a fekete kulimász ki ne folyjon, dugóként használj egy ében tobozt. A dentor szüttyõ elkészítése 15 TVP-be kerül, és
10 csepp kátrány tárolására alkalmas.
|
KARAKTERLAP |
Szürke, egy hosszú õsz hajú, szürke szemû ember férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Fekete a bõröd. Raia eljövendõ papja vagy. A Humán Páholy (#9145) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 178. fordulód.
Erõ: | 24 (31) | | Szint: | 21 | | Merészség: | 8/5 | | Magasság: | 177 cm |
IQ: | 35 (52) | | Támadás: | 27 | | Agresszió: | 5 | | Testsúly: | 89 kg |
Ügyesség: | 24 (26) | | Védekezés: | 22 | | Menekülés: | 35 % | | Életkor: | 5/5 év |
Egészség: | 23 (25) | | Életpont: | 336/268 | | Jellem: | jó (310) | | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 34 (38) | | Varázspont: | 754/33 | | Pénz: | 2241 arany | | Kép. pont: | 13 |
Tudatpont: | 28/14 | | Pszi pont: | 137/173 | | | | | EFejl: | 18 |
|
Eddig összesen 1448 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8333 TP-t kaptál. Jelenleg 769583 TP-d van. A következõ szinthez még 30417 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar hadúr, varkaudar íjász, Poomr Ko. A 168. fordulódban 6506 arany került a bankszámládra. 6636 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
| ökölvívás: | 2 | | szúrófegyverek: | 26 | | vágófegyverek: | 12 |
ütõfegyverek: | 1 | | lõfegyverek: | 3 | | dobófegyverek: | 24 |
|
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << vashegyû lándzsa (#182) |
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -3.); ubuk dobónyíl (#138) (4 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
|
EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtõzködés: | 9 | | 2. nyomkövetés: | 50 | | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 3 | | 5. csapdakészítés: | 14 | | 6. csapdaészlelés: | 2 |
7. gyógyítás: | 2 | | 8. titkosírás: | 4 | | 9. felderítés: | 23 |
10. szörnyidomítás: | 2 | | 11. teológia: | 32 | | 12. taumaturgia: | 50 |
13. szerencsejáték: | 2 | | 14. versengés: | 6 | | 15. harcmûvészetek: | 1 |
16. zene: | 1 | | 17. szörnyismeret: | 6 | | 18. pszi: | 23 |
19. zárnyitás: | 1 | | 20. vadászat: | 1 | | 21. bányászat: | 16 (+1) |
22. fõzés: | 7 | | | | | | |
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet) |
deus ex machinád 8 mezõre repítsen |
totem 75% életpont alatt [gyógymógy (#5)] |
kutatsz max. 120 TVP-ért |
ásol max. 120 TVP-ért |
készítesz kazmár gyökeret (#205) (max. 10 darabot , csak egyszer) |
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 500 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dbõl az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 6, max: 12) |
nektoraf (#355), Kvazársziklák Népe (#9119), Sötét Inkvizíció Apostolai (#9148), ember (#1), semlegesek (#989), szintszívó (#96) |
|
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid | energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | idõcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | védelem tûz ellen (#38, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótûz (#44, 13 VP) | tûzesõ (#61, 16 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | | |
Pszi képességeid | pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyûjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyõ II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +8 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +7 vp 7 költség alatt; |
|
JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK |
áldomás (#6) | méregsemlegesítés (#14) | éber kakukk (#3) | |
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
10. és magasabb szintûek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
lángcsóva (#31) |
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt) |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | | lángcsóva (#31) | >> | szutykos remák (#191) |
villámcsapás (#50) | >> | varkaudar behemót (#189) | | villámcsapás (#50) | >> | xirnox (#122) |
villámcsapás (#50) | >> | vortexmágus (#418) | | | | |
|
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
|
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
2.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart! |
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
|
HÕSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXIII. olimpián. |
|
NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) |
Páncélok és pajzsok |
$1 | | bronzpajzs ($89) | $1 | | elit csatavért ($295) | $1 | | kis bõrpajzs ($45) |
1 | * | lánckesztyû (#230) | $1 | | rákpajzs ($98) | $1 | | rézsisak ($72) |
$1 | | sárga erõöv ($276) | 5 | | tankány karom (#237) | 1 | * | varkaudar csizma (#317) |
1 | * | vassisak (#160) | 1 | | vasvért (#164) | 1 | * | zafír erõöv (#397) |
Fegyverek és lövedékek |
5 | | csontpálca (#329) | 1 | | ezüsttõr (#322) | 1 | | kõkalapács (#13) |
1 | | kõkés (#6) | 1 | | mandibulakasza (#127) | 3 | | mérg. ubuk dobónyíl (#188) |
13 | | nyílvesszõ (#108) | $1 | * | orgyilkos tõr ($225) | 1 | | rövid kard (#171) |
8 | | tolmokov-koktél (#351) | 22 | | tüske (#22) | 12 | | ubuk dobónyíl (#138) |
$10 | | ubuk tüske ($131) | 1 | | varkaudar szablya (#516) | 7 | | vas dobónyíl (#189) |
1 | * | vashegyû lándzsa (#182) | | | | | | |
Ékszerek és egyéb csecsebecsék |
1 | * | Eldaran karkötõje (#373) | $1 | | ezüst karkötõ ($158) | 1 | * | gólem talizmán (#811) |
1 | * | hatalom fülbevalója (#817) | 1 | | korinthai talizmán (#814) | 1 | * | nap szimbólum (#141) |
5 | * | obszidián karkötõ (#229) | 1 | | rothasztó talizmán (#815) | 1 | * | smaragd védõgyûrû (#223) |
1 | * | vark. pecsétgyûrû (#1171) | | | | | | |
Eszközök, használati tárgyak, készletek |
4 | | aranypikkely (#415) | 1 | | aranytermõ erszény (#819) | 1 | | aranytû (#272) |
1 | | ásó (#34) | 3 | + | deus ex machina (#1) | 1 | | furulya (#233) |
5 | | fûszerkeverék (#1170) | 1 | | gránit õrszobor (#369) | 1 | + | hebrencs csapda (#147) |
2 | | hûségérme (#1141) | 17 | | kaja (#2) | 1 | | kis aranykulcs (#240) |
2 | | kis ónixkulcs (#1110) | 1 | | kis vaskulcs (#40) | 4 | | kötél (#92) |
2 | | nagy aranykulcs (#246) | 1 | | Rodger kezdõ üstje (#1167) | 1 | | szeksztáns (#32) |
1 | | teremtés zsákja (#818) | $26 | | varkaudar pálinka ($1137) | | | |
Löttyök és porok, tartóstul |
8 | | fûszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 40] |
1 | | kavadu iszák (#25) | [benne $4 csepp gyenge méreg ($26), fér még: 6] |
6 | | sullár hólyag (#168) | [bennük 44 csepp spiritusz (#170), fér még: 76] |
23 | | uzbány csõr (#169) | [bennük $16 csepp ugh méreg ($166), fér még: 260] |
4 | | vizestömlõ (#3) | [bennük 32 korty víz (#27), fér még: 48] |
18 | | zöld üveg (#82) | [bennük 103 csepp ragasztó (#83), fér még: 257] |
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok |
52 | | álompor (#396) | 1 | | amniosz (#203) | 4 | | csillezsályalevél (#1253) |
$1 | | dorony tüdõ ($212) | 4 | | dözmöng szív (#122) | $1 | | elkarog szõr ($665) |
6 | | fõnixtoll (#563) | 1 | | gyöngymangó (#135) | 1 | | jégszív (#282) |
2 | | kazmár gyökér (#205) | 29 | | kõszem (#304) | 1 | | liumbe hajtás (#655) |
3 | | madártoll (#112) | 1 | | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | | mocsári penke (#148) |
1 | | móri gyümölcs (#116) | $1 | | óndarab ($85) | 2 | | pirkit (#153) |
1 | | purifikátor háj (#269) | 2 | | raptor karom (#281) | 7 | | rézdarab (#70) |
1 | | rinóbõr (#651) | 6 | | sallank karom (#128) | 15 | | smirglilevél (#29) |
1 | | szulfagor agyar (#677) | $1 | | vasérc ($152) | | | |
|
Összsúly: 85.73 kg | Megterheltség: 119% |
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
Még 55 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
|
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12) |
58 | | drótszõr (#37) | 8 | | ezüstshuriken (#327) | 2 | | galachmit (#310) |
33 | | gyöngymangó (#135) | 70 | | kaja (#2) | 14 | | kavadu lebeny (#24) |
218 | | madártoll (#112) | 16 | | mákrózsa virág (#56) | 118 | | pirkit (#153) |
4 | | remák szív (#264) | 47 | | varkaudar csont (#1113) | 9 | | varkaudar tekercs (#653) |
|
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... |
1 | | csillezsályalevél (#1253) | 2 | | kaja (#2) | 3 | | spiritusz (#170) |
9 | | víz (#27) | 1 | | moa varázsdoboz (#1133) | | | |
|
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... |
23 | | arany (#50) | 1 | | dorony tüdõ (#212) | 1 | | jégszív (#282) |
1 | | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 1 | | óndarab (#85) | 3 | | rézdarab (#70) |
1 | | smirglilevél (#29) | 4 | | ubuk tüske (#131) | 5 | | ugh méreg (#166) |
1 | | vasérc (#152) | | | | | | |
|
|
E körben tett lépéseid térképe |
|
(122,87) grok-képzõdmény (#149), mûvészi porolit (#720)
(122,88) oltár, mûvészi porolit (#720), vortexmágus (#418), jégtroll (#164), kétfejû troll (#163)
(122,89) sóhajtó dornyok (#112), 36. jellempróba, quwarg királynõ (#153)
(122,90) óriás csontváz (#176), csontváz (#48), sírlidérc (#172), élõholt mágus (#175)
(123,86) krómkaktusz (#46, belõle készíthetõ: #43), vaskohó (#155), érclelõhely, Thpreg Yw'Hite (5102. kalandozó)
(123,87) Sheran rúnaköve, olvasztókemence (#86), 42. jellempróba, érclelõhely
(123,88) vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), 21. jellempróba, érclelõhely
(124,85) krómkaktusz (#46, belõle készíthetõ: #43), vaskohó (#155)
(124,86) vaskohó (#155), érclelõhely
|