Vissza a Főoldalra
 
Hatalom Kártyái

2025-től a kétszínű lapoknak csak az egyik színét kell figyelembe venni pakliépítéskor. Legyen ez érvényes az 1 és 2 színű versenyekre is?

1) Igen
2) Nem
3) Tartózkodom

(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
További szavazások...
Fórum a témához...

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kártyái - Moa civilizáció november 30.
Alfa menü – Druidák október 15.
Alfa menü – Boszorkányok október 15.
Alfa menü – Tengeri rablók október 15.
Alfa menü – Mágusok október 15.
Alfa menü – Felfedezők október 15.
Alfa menü – Kereskedők október 15.
Zén Legendái: Varázslatok szeptember 21.
A pillanat képe
A rablótanya belsejéből
(Kalandok Földje)
Küldd el képeslapként!
"Ki ez az eszét vesztett kalandozó, aki háborgatni merészel minket? Haramia harcosaim, végezzetek vele, majd zsebeljétek ki! Gyerünk!" - a rablófőnök utasításai krízishelyzetben
Nézz szét a galériában!
Moa civilizáció lapbemutató 4. hét
Új webshop
Szavazás: új kétszín szabály
Moa civilizáció előrendelés: 2024.11.15-től.
Kalandozók Versenye 3.

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020

A lista folytatása...
Moa civilizáció lapbemutató 4. hét (75)
Jégmágus kt. alakulna (9375)
Lapötletek (65040)
TF help (6745)
Moa civilizáció előrendelés: 2024.11.15-től. (3)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8233)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Szürke 178. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. nov. 18. 9h:54'
EZ A 338. JÁTÉKHETED, 178. FORDULÓD
339. játékheted kezdete: nov. 22.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #3170
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 144
Extra forduló: 15

SZÜRKE KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [122,90] koordinátán. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hûségérmédet. Kifizetted a megvett 1 vasvértet (166 arany). Vörös Veronika, amikor összefutottatok, adott neked egy moa varázsdobozt és egy hûségérmét. A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a ragadozó (ld. enc.), a sötét ölész (ld. enc.), az Ovgun (ld. enc.), a bérgyilkos (ld. enc.), a veszett rozmár (ld. enc.) és a lábascet (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) gór formázó mintát (ld. enc.), Eldereth szilánkot (ld. enc.), dentor bõrt (ld. enc.), hro formázó mintát (ld. enc.), teknõsesszenciát (ld. enc.) és berzerker tüskét (ld. enc.). Az aranytermõ erszény 43 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kaját. A teremtés zsákja létrehozott 1 smirglilevelet. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+10 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+222 varázspont.) Idõt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltõdnek. (+76 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) Elpárolgott a fejedbõl a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda. (Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Az erõt egyetlen csomóba sûrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 320.]

* 2. KP: kézbeveszed/felveszed a 225. tárgyat a bal kezedbe
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 320.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A mágia tûzként árad szét tagjaidban. Egy végsõ mozdulattal elõhívod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 315.]

* 4. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Megfelelõ mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Pezsgõ mágikus energia terjed szét benned. Elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse forduló végéig.) [-14 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 310.]

* 5. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Bizsergetõ, csípõs érzés fut végig rajtad. Létrehoztad az erõpajzs I varázslatot! Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-14 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 305.]


hu 295 45 1137 hulladék: 295 45 1137
Hulladék, ezért nem gyûjtesz elit csatavértet. Hulladék, ezért nem gyûjtesz kis bõrpajzsot. Hulladék, ezért nem gyûjtesz varkaudar pálinkát. [0 pontot használtál fel, van még 305.]

p 70 használod a 70. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Pszi energia árad szét testedben. Kisütöd az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 303.]

h 1133 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul elõtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következõ kör elejéig megnõtt 15-tel.) Élesen, logikusabban látod az összefüggéseket olyan dolgok között, amire eddig semmi idõt nem fecséreltél. Például gyerekjátéknak tûnik egy dentor szüttyõ elkészítése. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 283.]

h 1253 használod az 1253. tárgyat
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Hatása a kör végéig maradandó: +4 szerencse.) [5 pontot használtál fel, van még 278.]

a 1133 3554 1 átadod az 1133. tárgyat a 3554. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 moa varázsdobozt Lord Vader részére. [5 pontot használtál fel, van még 273.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag fõtt ételt támad kedved fõzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Finom nagyon, és egy idõre minden éhségedet elmulasztotta. 241 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 270.]

kut 30 kutatsz 30 pontért
Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. Mintha egy nyögést hallottál volna a föld alól. Megdermedsz, de aztán semmi. Keményen, lankadás nélkül dolgozol. Hajjaj, ettõl a rengeteg melótól még a bányászat szakértelem sem növekszik! [de a felderítés igen.] Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy óriás csontváz készül a lemészárlásodra.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy lángcsóva varázslatot. 16 életpontot sebeztél. Teli erõbõl ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az óriás csontváz zörgõ csontjait. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vashegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az óriás csontváz sárga bordáit. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel épp hogy megszúrod az óriás csontváz testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, az óriás csontváz meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Az óriás csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 829 tapasztalati pontot kaptál. Folytatod az exkavációt. Valamit kifordít az ásód. Úgy tûnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 4 ubuk tüske és egy mérg. ubuk dobónyíl. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy csontváz készül a lemészárlásodra.

Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra ugrasz. Mandibulakaszával alaposan megvágod a csontváz zörgõ csontjait. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel felnyársalod a csontváz bal oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a csontváz karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. 48 tapasztalati pontot kaptál. Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Átsétálsz a csatamezõ túlsó végébe, hátha ott több szerencséd lesz. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy sírlidérc intéz feléd kihívást.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy lángcsóva varázslatot. 9 életpontot sebeztél. Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sírlidérc fejét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál. Huh, ez kemény volt, még jó, hogy nem valami fõszörny járt erre! Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy élõholt mágus védelmezi a vadászterületét.

Sajnos ellenfeled sem kezdõ: felhelyez egy számodra ismeretlen védekezõ varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 11 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 18 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élõholt mágus testét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával megcsapod az élõholt mágus testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel megdöföd az élõholt mágus testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az élõholt mágus pusztító erejû támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lõ rád. Alig pörkölõdsz. 14 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 922 tapasztalati pontot kaptál. Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny elõugrott. De nem - ott sem találsz semmit! A csatamezõ fölött óriásira nõtt dögmadarak raja közeledik. Te nem leszel a lakoma tárgya! Befejezed a fosztogatást, és távozol.
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerõ). [-14 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerõ). [-14 varázspont.] [40 pontot használtál fel, van még 230.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[122,89] Még mindig füves síkságon vagy. Megérezve a magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy sóhajtó dorony. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a sóhajtó dorony pofáját. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel néhányszor teljesen átdöföd a sóhajtó dorony jobb vállát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony feléd harap, de sikertelenül. A sóhajtó dorony most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdõt. 380 tapasztalati pontot kaptál. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtõzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy quwarg királynõ. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 18 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynõ testét. (4 támadással 35 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg királynõ testét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel néhányszor megkarcolod a quwarg királynõ testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg királynõ. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Vashegyû lándzsával megérinted a quwarg királynõ potrohát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel megbököd a quwarg királynõ jobb elsõ lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A quwarg királynõ összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csõrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál.

(Feltételes gyógyítás:) Egy végsõ mozdulattal elõhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerõ). [-14 varázspont.] Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss emberi nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [122,88] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Elérkeztél a keleti trollkeltetõ zóna határához. Minden tele van figyelmeztetõ táblákkal, mint pl. "A TROLLOK ETETETÉSE TILOS". Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza.
(Vándorcirkusz:)
Már messzirõl megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielõtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz. Megállsz a céllövölde elõtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkezõ ceremóniamester rögtön elõtted terem, és beljebb tessékel. - Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja. - Rendben - válaszolod, és a következõ pillanatban már a csatatéren találod magad. Az odabent lapuló vortexmágus harciasan megindul feléd.

Távolról lángcsóva varázslatot lõsz a másikra. 11 életpontot sebeztél. Egy tûzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 36 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vortexmágus fejét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyû lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vortexmágus örvénylõ köpenyét. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel kicsit megsebzed a vortexmágus bal vállát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tûzgolyó. 43 életpontot vesztettél. A vortexmágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1755 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Az ajtó elõtt még mindig ott álldogál az óriás. - Legyõztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tõle. Õ megrázza a fejét. - Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tõlem kapod! Minden legyõzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála. - Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz.
(Feltételes gyógyítás:) Egy végsõ mozdulattal elõhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerõ). [-14 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerõ). [-14 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerõ). [-14 varázspont.] Kalandra éhes lelked a szirén sátrához irányít. Kisebb tömeg áll a bejáratnál, de senki nem merészel elsõ lenni. A nyámnyila kalandozók bátortalanságán felbuzdulva kilépsz a sorból, és közlöd az ajtónálló férfival, hogy te bizony megpróbálnád. Átadod neki a tárgyaidat megõrzésre, majd belépsz a sátor nyílásán. Egy kör alakú terembe jutottál, melybõl számtalan embernagyságú folyosó indul a szélrózsa minden irányába. Remegõ térddel indulsz el az egyik járatban, majd megérzéseidet követve választasz irányt mindegyik elágazásnál. Szinte leteper a lábadról a hirtelen rád törõ éhség. A közelben lévõ járatok összes molekuláját tüzetesen átvizsgálod pár falatnyi ennivaló után, de nem jársz sikerrel. Közben egyre elviselhetetlenebbé válik gyomrod üresség elleni tiltakozása, úgyhogy inkább visszafelé indulsz. 483 tapasztalati pontot kaptál. Visszakapod a tárgyaidat, majd az ott sorakozó többi jelölt szánakozó tekintetétõl kísérve, utadra indulsz. Remek ösztöneidnek köszönhetõen hamar megérzed a rád leselkedõ veszélyt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledõ szörny egy megsebzett jégtroll. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy lángcsóva varázslatot. 20 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a jégtroll bal lábát. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nõnek az álladon. (26 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vashegyû lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a jégtroll jeges testét. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel megérinted a jégtroll testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A jégtroll mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +10 ÉP.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belsõ fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-20 életpont). A jégtroll még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkalapácsot, szereztél 1 jégszivet. 1052 tapasztalati pontot kaptál.

(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerõ). [-14 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+32 életerõ). [-14 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy végsõ mozdulattal elõhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerõ). [-14 varázspont.] Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy kétfejû troll. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 14 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kétfejû troll ragyás bõrét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra rontasz. Mandibulakaszával megvagdalod a kétfejû troll ragyás bõrét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel jól megszúrod a kétfejû troll bal fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A kétfejû troll többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A kétfejû troll megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) Furcsa dolog történik: a troll teste kõvé válik, majd felrobban (-18 életpont). A kétfejû troll most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 930 tapasztalati pontot kaptál.

(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerõ). [-14 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy végsõ mozdulattal elõhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerõ). [-14 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerõ). [-14 varázspont.]

(Továbbmész...) [122,87] Még mindig bozótos. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy grok-képzõdményt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss emberi nyomok vezetnek délkeletre. [100 pontot használtál fel, van még 130.]

v 96 73 60 elmormolod a 96. varázslatot
47 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 50 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 130.]

be 711 bemész a 711. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 130.]
fa 1141 2251 1 Sajnálom, de nem ismersz ilyen utasítást. [0 pontot használtál fel, van még 130.]

m 3 8 8 mozogsz délkeletre, északra, északra
[123,88] A bozótost dombság váltja fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa elõtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbõr kesztyûre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss emberi nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [123,87] Még mindig dombos terepen vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nõ üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 óndarabot! Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss kobudera nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [123,86] Még mindig dombos terepen vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy krómkaktuszt. Látsz egy vaskohót. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerû anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 rézdarabot!

Összeakadsz egy szõke hajú, kék szemû elf férfival. A bõre világosabb az átlagosnál. Raia felszentelt papja. Egy ametiszt medált, egy Eldaran karkötõjét, egy ezüst gyûrût, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyût, egy nap szimbólumot, egy obszidián függõt, egy obszidián karkötõt és egy sárga erõövet visel. Felszerelését egy ekharion bébi trófea, egy részeg kalandozó trófea és egy hadroszaurusz trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: fényt tükrözõ kristály vizû tó. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lõfegyvere egy tünde íj. Egy sullár a hátasa. Érzékeled auráját: õ is jó. Összeismerkedtek. Az õ neve Thpreg Yw'Hite. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Aztán elköszöntök egymástól. Hopp, átugrik egy aranypikkely! [54 pontot használtál fel, van még 76.]

v 96 94 53 elmormolod a 96. varázslatot
47 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 50 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 76.]

m 2 8 mozogsz keletre, északra
[124,86] Meredekebbek már a lejtõk: itt már kisebb hegyek vannak. Találsz egy vaskohót. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 vasércet! Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [124,85] A lejtõk lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy krómkaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. [28 pontot használtál fel, van még 48.]

ef 6 energia fejlesztése 6
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyûjtõbe ömlesztve tudati energiáidat. [-4 TU.] A befejezéshez még 1771 TU szükséges. Ügyességed TF-elõdött. [40 pontot használtál fel, van még 8.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

szk 124 keresed a 124. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy manifesztátort. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 8.]


* 1. BP: gyakorolsz a 182. tárggyal 1 pontért
Hólyagkaktuszokat nyársalsz fel, hogy eltanuld ne csak a pontos döfés, hanem a fegyver gyors kihúzásának technikáját is. Még sokat kell gyakorolnod. [1 pontot használtál fel, van még 7.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késõ. [3 pontot használtál fel, van még 4.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Megfelelõ mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül elõre. Befejezted az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-14 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 4.] Vizet kortyolsz a vizestömlõbõl. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-4 szerencse). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 9, 15, 23. Etetési idõ! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját fal föl a mutáns pók. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erõddel táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik, a tapasztalatoknak köszönhetõen. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt az erõpajzs I hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 4 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 4 pontot vihetsz át. Kapsz még 319 pontot. A következõ körben tehát 323 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RAGADOZÓ (292. SZÖRNY)
Egy csupa izomból álló, két és fél méter magas, gyilkolásra kiképzett, félig-meddig humanoid teremtmény, amely egy másik dimenzióból ragadt itt, és vált az Iszonyat Citadellájának foglyává. Tökéletes õrzõje Molgan kincseinek, hiszen örökké él, szinte elpusztíthatatlan, és mindenfajta élõlény megsemmisítésére ki van képezve, amely a közelébe megy. Ha szembe akarsz szállni egy ragadozóval, nagyon alaposan fel kell készülnöd, mert hiába vagy nagyhatalmú kalandozó, aki még egy triklem drakolderrel is szembeszállt, bizony, otthagyhatod a fogadat a csatában.

SÖTÉT ÖLÉSZ (314. SZÖRNY)
Ez a kb. 3 méter magas, elmosódott alakú lény maga a megelevenedett borzalom. Létezésének - ha ezt egyáltalán annak lehet nevezni - egyetlen értelme a pusztítás és megsemmisítés. A Thargodanoktól eltérõen azonban nemcsak a halandó, földi lények elpusztításában, hanem minden elképzelhetõ létezés, entitás megsemmisítésében élen jár. Még a Thargodanok is messze elkerülik, hiszen az alacsonyabb rangúakat pillanat alatt képes miszlikbe aprítani, és még egy hercegnek is meggyûlhet vele a gondja, ha nem kap segítséget. A Sötét Ölész állítólag egy másik világ, egy, a mienkétõl teljesen idegen anyagi struktúrájú és felépítésû dimenzió hírnöke. Néhány mágus szerint ez a világ a miénk megszállására és elpusztítására készül évszázadok múlva, ezért a te feladatod is, hogy ne engedd a Sötét Ölészeket visszatérni saját világukra, különösen most, amikor még csak a Sötét Földig jutottak. A Sötét Ölész különösen ellenálló a haláltámadásokkal szemben, viszont az energiatámadások hatékonyak ellene. Kizárólag mágikus fegyverrel lehet megsebezni, és halálos érintése miatt nem támadod meg, csak ha FT parancsod van rá kiadva.

OVGUN (325. VIHARÓRIÁS)
Ovgun egyike a legtehetségesebb és leghatalmasabb viharóriás sámánoknak. Számos varázstárgyat készített, ezek egyike a lélekkristály: ha Ovgunt elpusztítja egy rosszkedvû Thargodan herceg, Ovgun lelke a lélekkristályba menekül, amely lassan új testet is készít neki. Így gyakorlatilag Ovgun halhatatlan! Persze a lélekkristályt egy távoli, tökéletesen biztos helyen õrzi, ahol ellenfelei nem találhatnak rá.

BÉRGYILKOS (375. LÉNY)
A nagyvárosok csatornarendszereit gyakran használják a helyi tolvajklánok, hogy könnyedén és feltûnés nélkül eljussanak egyik helyrõl a másikra. Ha nincs szerencséd, Te is belebotolhatsz egy éppen küldetésre induló tolvajjal - bár, akik ezekbe a csatornákba merészkednek, sokkal inkább a harcos jelzõre szolgálnak rá. Fekete kelmék, mérgezett pengék - és egy elfeledettnek hitt harcstílus. Esetleges zsákmányod elég szerény - hacsak a nála lévõ mérgeket nem tekinted pótolhatatlan kincseknek. A "tisztes" munka végeztével ezek a gonosz utat választott kalandozók a helyi fogadókban pihengetnek, többnyire itt szereznek maguknak új megbízásokat.

VESZETT ROZMÁR (639. SZÖRNY)
Különös látványt nyújt ez az örök jég és fagy birodalmából érkezett állat, ahogy két hatalmasra nõtt szemfogával éppen léket próbál vágni a fehér porhóval bevont, tükörsima felületen. Ha pedig ez megvan, különösen ortopéd végtagjaival egyetlen lendülettel képes elrugaszkodni, és hatalmas csobbanással alámerülni a bizonyára dermesztõen hideg vízben. Legalábbis ez történne, ha gombszerû szemeivel nem szúrná ki rögtön, ha figyelik. Ha pedig már be is azonosította a rejtélyes célpontot, miért ne próbálná meg az élelemként becserkészését ezekben a különlegesen ínséges idõkben.

LÁBASCET (647. SZÖRNY)
A cetek ezen ártatlannak látszó példánya abban tér el a nyílt tengerek háborítatlan részeinek lakóitól, hogy csökevényes végtagokat növesztett, melyekkel otromba testét akár a szárazföldön is képes szállítani. A hat testéhez képest pici láb egyébként semmi másra nem jó, ha az állat célja az önvédelem, síkos farkának csapásait használja. Nagyon jól tûri a hideget, nem is csoda hát, hogy a kedvenc idõjárása, amikor sûrû pelyhekben esik a hó, és fagyos jégpáncél borítja a földeket.

GÓR FORMÁZÓ MINTA (444. TÁRGY)
Amit a kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, mélylila, áttetszõ tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy kezet formáz. A formáló minták mind-mind anyagba zárt mágikus energiakoncentrátumok, amelyeket bonyolult mágikus procedúra folyamán lehet elõállítani. Ez egy Gór formázó minta. A Gór a kar, a kéz és a láb védelmét jelentõ Mirin rúna. Ennek a mágikus tárgynak a segítségével speciális anyagokat tudnak a hozzáértõ kovácsok harci kesztyûvé, csizmává, lábszárvédõvé formázni.

ELDERETH SZILÁNK (512. TÁRGY)
Az idõk kezdetétõl, a virágzó õself kultúra, a silverina birodalom idejébõl való mesés relikvia az Eldereth kristály. Több ezer év után már az is csoda, hogy néhány szilánk megmaradt belõle. Ha meg akarod kísérelni a lehetetlent, újra összerakni az Eldereth kristályt, a varázstárgy készítés varázslaton kívül harminc Eldereth szilánkra és három galachmitra van szükséged. A procedúra során, amely 30 TVP-t igényel, a galachmitokat porrá zúzod, és az így keletkezett mágikus ragasztóanyaggal illeszted össze a szilánkokat, õsi mágia megidézése közben.

DENTOR BÕR (551. TÁRGY)
Ha lemészároltál egy õsdentort, akkor lenyúzhatod a hátáról tüskés bõrét. Az ezernyi apró tüske könnyen komoly sérülést okozhat a bõrnek, ezért óvatosan, összetekerve rakod el. Majd csak jó lesz valamire, ha másnak nem, hát lábtörlõnek.

HRO FORMÁLÓ MINTA (601. TÁRGY)
Amit a kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, türkizszínû, áttetszõ tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy lábat formáz. A formáló minták mind-mind anyagba zárt mágikus energiakoncentrátumok, amelyeket bonyolult mágikus procedúra folyamán lehet elõállítani. Ez egy Hro formázó minta. A Hro a csizmát jelentõ Mirin rúna. Ennek a mágikus tárgynak a segítségével speciális anyagokat tudnak a hozzáértõ kovácsok csizma alakúra formázni.

TEKNÕSESSZENCIA (702. TÁRGY)
Nagy ritkán, a legvénebb ostormteknõsökbõl, ha a tokájuk alá nyúlsz, kinyerhetsz egy kékesen pulzáló, még élõ teknõsesszenciát. A teknõs ebbe menti át halála után minden bölcsességét - tartják a tudorok. Tény, hogy a ritka esszencia nagyon keresett, mert fontos komponense egy nagyhatalmú varázstárgynak.

BERZERKER TÜSKE (713. TÁRGY)
A rõtmanó berzerker nyakába fúródva egy apró tüskét találsz - olyasmit, amit fúvócsõbõl szoktak kilõni. Most már megerõsödött a hited abban, hogy a rõtmanó ámokfutását valamiféle méreg okozta, de hogy ezért a ryuku támadók a hibásak, vagy más, azt nem lehet tudni. Mindenesetre, elteszed az apró tüskét, talán még hasznodra lesz. Attól nem kell félned, hogy ellopják, ahhoz túl kicsi.

DENTOR SZÜTTYÕ (590. TÁRGY)
Egy aranytû segítségével egy dentor bõrbõl kiváló szüttyõt készíthetsz, amely megfelelõen alkalmas a kátrány tárolására. Hogy a fekete kulimász ki ne folyjon, dugóként használj egy ében tobozt. A dentor szüttyõ elkészítése 15 TVP-be kerül, és 10 csepp kátrány tárolására alkalmas.



KARAKTERLAP
Szürke, egy hosszú õsz hajú, szürke szemû ember férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Fekete a bõröd. Raia eljövendõ papja vagy. A Humán Páholy (#9145) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 178. fordulód.

 Erõ:24 (31)  Szint:21  Merészség:8/5 Magasság:177 cm 
 IQ:35 (52)  Támadás:27  Agresszió:5 Testsúly:89 kg 
 Ügyesség:24 (26)  Védekezés:22  Menekülés:35 % Életkor:5/5 év 
 Egészség:23 (25)  Életpont:336/268  Jellem: jó (310) Tul. pont:
 Szerencse:34 (38)  Varázspont:754/33  Pénz:2241 arany Kép. pont:13 
 Tudatpont:28/14   Pszi pont:137/173      EFejl:18 
Eddig összesen 1448 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8333 TP-t kaptál. Jelenleg 769583 TP-d van. A következõ szinthez még 30417 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar hadúr, varkaudar íjász, Poomr Ko. A 168. fordulódban 6506 arany került a bankszámládra. 6636 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  ökölvívás: 2   szúrófegyverek: 26   vágófegyverek: 12
  ütõfegyverek: 1   lõfegyverek: 3   dobófegyverek: 24

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << vashegyû lándzsa (#182)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -3.); ubuk dobónyíl (#138) (4 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 9   2. nyomkövetés: 50   3. lopás: 1
  4. mászás: 3   5. csapdakészítés: 14   6. csapdaészlelés: 2
  7. gyógyítás: 2   8. titkosírás: 4   9. felderítés: 23
  10. szörnyidomítás: 2   11. teológia: 32   12. taumaturgia: 50
  13. szerencsejáték: 2   14. versengés: 6   15. harcmûvészetek: 1
  16. zene: 1   17. szörnyismeret: 6   18. pszi: 23
  19. zárnyitás: 1   20. vadászat: 1   21. bányászat: 16 (+1)
  22. fõzés: 7       

FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet)
deus ex machinád 8 mezõre repítsen
totem 75% életpont alatt [gyógymógy (#5)]
kutatsz max. 120 TVP-ért
ásol max. 120 TVP-ért
készítesz kazmár gyökeret (#205) (max. 10 darabot , csak egyszer)
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219)
mászol max. 500 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dbõl az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 6, max: 12)
nektoraf (#355), Kvazársziklák Népe (#9119), Sötét Inkvizíció Apostolai (#9148), ember (#1), semlegesek (#989), szintszívó (#96)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)tüskepajzs (#30, 4 VP)lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP)izomernyesztés (#33, 6 VP)villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)idõcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP)auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP)tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)védelem tûz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP)tisztítótûz (#44, 13 VP)tûzesõ (#61, 16 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP)  
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP)auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP)kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP)agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)agykorbács (#97, 6 PP)pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP)kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP)pszi-gyûjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)pszi-ernyõ II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP)pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP)kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +8 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +7 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6)méregsemlegesítés (#14)éber kakukk (#3) 

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) lángcsóva (#31) >> szutykos remák (#191)
villámcsapás (#50) >> varkaudar behemót (#189) villámcsapás (#50) >> xirnox (#122)
villámcsapás (#50) >> vortexmágus (#418)    

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
2.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

HÕSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXIII. olimpián.

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
$1   bronzpajzs ($89) $1   elit csatavért ($295) $1   kis bõrpajzs ($45)
1 * lánckesztyû (#230) $1   rákpajzs ($98) $1   rézsisak ($72)
$1   sárga erõöv ($276) 5   tankány karom (#237) 1 * varkaudar csizma (#317)
1 * vassisak (#160) 1   vasvért (#164) 1 * zafír erõöv (#397)
Fegyverek és lövedékek
5   csontpálca (#329) 1   ezüsttõr (#322) 1   kõkalapács (#13)
1   kõkés (#6) 1   mandibulakasza (#127) 3   mérg. ubuk dobónyíl (#188)
13   nyílvesszõ (#108) $1 * orgyilkos tõr ($225) 1   rövid kard (#171)
8   tolmokov-koktél (#351) 22   tüske (#22) 12   ubuk dobónyíl (#138)
$10   ubuk tüske ($131) 1   varkaudar szablya (#516) 7   vas dobónyíl (#189)
1 * vashegyû lándzsa (#182)        
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * Eldaran karkötõje (#373) $1   ezüst karkötõ ($158) 1 * gólem talizmán (#811)
1 * hatalom fülbevalója (#817) 1   korinthai talizmán (#814) 1 * nap szimbólum (#141)
5 * obszidián karkötõ (#229) 1   rothasztó talizmán (#815) 1 * smaragd védõgyûrû (#223)
1 * vark. pecsétgyûrû (#1171)        
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4   aranypikkely (#415) 1   aranytermõ erszény (#819) 1   aranytû (#272)
1   ásó (#34) 3 + deus ex machina (#1) 1   furulya (#233)
5   fûszerkeverék (#1170) 1   gránit õrszobor (#369) 1 + hebrencs csapda (#147)
2   hûségérme (#1141) 17   kaja (#2) 1   kis aranykulcs (#240)
2   kis ónixkulcs (#1110) 1   kis vaskulcs (#40) 4   kötél (#92)
2   nagy aranykulcs (#246) 1   Rodger kezdõ üstje (#1167) 1   szeksztáns (#32)
1   teremtés zsákja (#818) $26   varkaudar pálinka ($1137)    
Löttyök és porok, tartóstul
8   fûszertartó (#210) [üres, kapacitás: 40]
1   kavadu iszák (#25) [benne $4 csepp gyenge méreg ($26), fér még: 6]
6   sullár hólyag (#168) [bennük 44 csepp spiritusz (#170), fér még: 76]
23   uzbány csõr (#169) [bennük $16 csepp ugh méreg ($166), fér még: 260]
4   vizestömlõ (#3) [bennük 32 korty víz (#27), fér még: 48]
18   zöld üveg (#82) [bennük 103 csepp ragasztó (#83), fér még: 257]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
52   álompor (#396) 1   amniosz (#203) 4   csillezsályalevél (#1253)
$1   dorony tüdõ ($212) 4   dözmöng szív (#122) $1   elkarog szõr ($665)
6   fõnixtoll (#563) 1   gyöngymangó (#135) 1   jégszív (#282)
2   kazmár gyökér (#205) 29   kõszem (#304) 1   liumbe hajtás (#655)
3   madártoll (#112) 1   manifeszt.nyúlvány (#214) 1   mocsári penke (#148)
1   móri gyümölcs (#116) $1   óndarab ($85) 2   pirkit (#153)
1   purifikátor háj (#269) 2   raptor karom (#281) 7   rézdarab (#70)
1   rinóbõr (#651) 6   sallank karom (#128) 15   smirglilevél (#29)
1   szulfagor agyar (#677) $1   vasérc ($152)    

Összsúly: 85.73 kgMegterheltség: 119%
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 55 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
58   drótszõr (#37) 8   ezüstshuriken (#327) 2   galachmit (#310)
33   gyöngymangó (#135) 70   kaja (#2) 14   kavadu lebeny (#24)
218   madártoll (#112) 16   mákrózsa virág (#56) 118   pirkit (#153)
4   remák szív (#264) 47   varkaudar csont (#1113) 9   varkaudar tekercs (#653)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csillezsályalevél (#1253) 2 kaja (#2) 3 spiritusz (#170)
9 víz (#27) 1 moa varázsdoboz (#1133)    

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
23 arany (#50) 1 dorony tüdõ (#212) 1 jégszív (#282)
1 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 óndarab (#85) 3 rézdarab (#70)
1 smirglilevél (#29) 4 ubuk tüske (#131) 5 ugh méreg (#166)
1 vasérc (#152)        



E körben tett lépéseid térképe

(122,87) grok-képzõdmény (#149), mûvészi porolit (#720)
(122,88) oltár, mûvészi porolit (#720), vortexmágus (#418), jégtroll (#164), kétfejû troll (#163)
(122,89) sóhajtó dornyok (#112), 36. jellempróba, quwarg királynõ (#153)
(122,90) óriás csontváz (#176), csontváz (#48), sírlidérc (#172), élõholt mágus (#175)
(123,86) krómkaktusz (#46, belõle készíthetõ: #43), vaskohó (#155), érclelõhely, Thpreg Yw'Hite (5102. kalandozó)
(123,87) Sheran rúnaköve, olvasztókemence (#86), 42. jellempróba, érclelõhely
(123,88) vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), 21. jellempróba, érclelõhely
(124,85) krómkaktusz (#46, belõle készíthetõ: #43), vaskohó (#155)
(124,86) vaskohó (#155), érclelõhely




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.