Karakterszám: |
9634 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
167 |
Játékhét: |
168 |
E forduló ára: |
28 zs. |
Maradék zseton: |
190 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2004. dec. 8. 15h:34' |
A következõ
fordulód táplálható: 2004. dec. 11. |
|
E-mail!
MÉREGZSÁK KALANDJAI
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Avvocato Terrasini, egy napszemüveges,
tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 23598.) A te szinteden a legnevesebb
Köpködõ Méregzsák, egy cingár, kopasz, tiszta ruházatú férfi. (hírneve
8713.)
A következõ híreket kaptad a szintedrõl:
*nov. 29.* Köpködõ Méregzsák pszionikus küzdelemben diadalt aratott Tömörgõ
Sitty-Sutty felett.
*nov. 29.* Köpködõ Méregzsák pszionikus párviadalban
legyõzte Vivi Ornitiert.
*nov. 30.* Faylande teljesítette a 13. küldetést,
amit a pszi iskolában kapott.
*nov. 30.* Faylande lett az aréna bajnoka.
*dec. 2.* Ruh Nestah szolgálatába állt egy kék-vörös atya.
*dec. 2.*
Sutymo felköltözött a következõ szintre.
*dec. 3.* Oblepo Glorr gyõzelmet
aratott Grizzly felett.
*dec. 3.* Oblepo Glorr gyõzelmet aratott Le Henger
Elek felett.
*dec. 6.* Virgonca Targonca gyõzelmet aratott Hangaillatú
Aranyalma felett.
*dec. 6.* Sziszegõ Szappan teljesítette a 29. küldetést,
amit az akadémián kapott.
Táborozásod alatt messzi hírek jutottak el hozzád:
*nov. 26.* Lord Khalel pszionikus küzdelemben diadalt aratott Ádáz felett.
*nov. 29.* Avvocato Terrasini gyõzelmet aratott Ogre a renegát harcos
felett.
*nov. 30.* Alba Regina pszionikus párviadalban legyõzte Tigirlt.
*dec. 1.* Avvocato Terrasini csatában legyõzte Marconit.
*dec. 2.* A
Fényhozók szövetség fényes gyõzelmet aratott Lord Akryl felett!
*dec. 2.*
Endyr és Mefisztó pszi párbajt vívtak. Endyr került ki gyõztesen.
*dec.
3.* Az Éjfarkas Klán szövetség fényes gyõzelmet aratott Wyntaria felett!
*dec. 6.* Avvocato Terrasini csatában legyõzte Jucika Hacukát.
*dec. 6.*
Dark Valek a Renegát Elfet kis híján megölte egy kifejlett xenomorph.
*dec. 6.* Nemesis gyõzelmet aratott Neftali felett.
Pihenésedet semmilyen különleges esemény sem zavarta meg.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 321.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
be 9 4 1 |
meglátogatod a 9. épületet |
De hiszen az a szolgád magánál van, nincs szüksége gyógyításra!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 321.]
Elmész egy gombafarmra dolgozni, ahol fizetségképp olyan ételt kapsz, amelyre
szolgáidnak szüksége van. Azért reméled, hogy ez nem fog sûrûn megismétlõdni,
jobb lenne az élelmiszerszükségletet inkább vadászattal biztosítani. Káoszmágus
jóllakottsága 100%-kal megnõtt. Csúf gusztustalanság jóllakottsága 100%-kal
megnõtt.
[40 TVP-t használtál fel, maradt még 281.]
sza 1 30 1 |
30 db 1 tárgy átadása 1. szolgának |
Szolgádnak ajándékozol 30 aranyat. Quwarg harcos morálja 17%-kal nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 281.]
bsz 1 |
belépés szövetségi barlangba |
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
[Kész épületek listája (A *-gal jelöltbe még nem építetted bele a minimumot):] 2.
szövetségi barlang, térkapu, festékgödör, élelmiszerraktár, barakk, gázturbina,
szellõzõrendszer*, bányagép, üzenõfal, nekrofun fókusz, nagyobb barlang,
ivó, istálló, nekrofun trón, katonai gyakorlópálya, fûraktár, könyvtár,
tanácsterem, mágusház, mágustorony*, akadálypálya, itató, vadászsarok,
gyógyító kamra, füvészkert, barlangcsarnok, kovácsmûhely, aréna, kutatólaboratórium,
fókuszgömb, lélekenergia generátor, kínzókamra, javítómûhely, relaxációs
szoba, barlangfürdõ, jelmezkölcsönzõ, oskola, futószalag, az õsök oltára,
szónoki emelvény.
[Jelenleg készülõ épületek:] lõtér (375/1200 TVP), építõgép (305/3500 TVP),
kert (250/2000 TVP), szintfejlesztés (1/300 TVP), kiképzõközpont (3654/6000
TVP), dicsõségfal (268/2000 TVP).
Elõször is, alaposan jóllaksz az élelmiszerraktár takarosan rendezett polcairól.
(+7% jóllakottság.) Nem ártana bemelegíteni a mai vadászathoz - a katonai
gyakorlópályán edzel. (+10% támadás, +4 lehelet kör végéig.) Az akadálypályán
is edzel kicsit. Jólesõen ellazulsz a barlangfürdõben. ( +2 bûz, +2 rugalmasság.)
Beugrasz a jelmezkölcsönzõbe. ( +2 álcázás, +2 lopakodás.) Imádkozol az
õsök oltáránál (+10% lélekenergia). Szolgáid morálja is javul (+10%). A
kutatólaborban felfedezed, hogyan kell tolvajcéhet építeni!
[ld. enc.]
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 273.]
mak 3 |
3. makró definiálása/hívása |
be 9 4 2 |
meglátogatod a 9. épületet |
De hiszen az a szolgád magánál van, nincs szüksége gyógyításra!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 273.]
sza 1 30 2 |
30 db 1 tárgy átadása 2. szolgának |
A szolgád morálja már 200%, nincs sok értelme ajándékot adni neki. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 273.]
ep 50 50 14 |
építed az 50. épületet 50 TVPért |
[Rendben, az építkezés során
a mérg. lehelet tulajdonságot ill. képességet
fogod fejleszteni.] Hozzálátsz, hogy kemény munkával folytasd
a kiképzõközpont
építését. A kézzel hajtott bányagép nyújt segítséget a munkádban. Keményebben
dolgozol, mint bármely orgling rabszolga. Persze hol is érhetne fel egy
orgling tehozzád! Az építés 50 TVP-nyit haladt, még 2296 van hátra. Nagy
szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+100%). Elegendõ lélekenergiát
gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[50 TVP-t használtál fel, maradt még 223.]
sze 3 |
3. szolga elbocsátása |
Elbocsátod káoszmágust. Még egyszer visszapillant rád, mielõtt elhagyná
a barlangodat.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 223.]
sze 2 |
2. szolga elbocsátása |
Elbocsátod káoszmágust. Még egyszer visszapillant rád, mielõtt elhagyná
a barlangodat.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 223.]
szno 2 36 |
2. szolga fejlesztése |
Csúf gusztustalanság már elõre örül, amikor elviszed az istállóba, az akadálypályára,
ahol hosszasan gyakoroltok. A munkának meg van az eredménye, 36 képességpontot
növeltél a szolgád szintjén. Csúf gusztustalanság
2. szintre lépett! Csúf
gusztustalanság
3. szintre lépett! Csúf gusztustalanság
4. szintre lépett!
Csúf gusztustalanság
5. szintre lépett! Csúf gusztustalanság
6. szintre
lépett! Csúf gusztustalanság
7. szintre lépett! Csúf gusztustalanság
8.
szintre lépett! Csúf gusztustalanság
9. szintre lépett!
[72 TVP-t használtál fel, maradt még 151.]
Kemény munka árán megjavítod a méreg díszes karkötõjét. Nahát, szebb lett,
mint újkorában!
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 143.]
kf 24192 |
bekészíted a 24192. tárgyat |
Felveszed a méreg díszes karkötõjét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 143.]
az 19299 27235 32364 |
tárgy azonosítása |
Megvizsgálod a tárgyakat, hátha észlelsz egy kis mágikus kisugárzást.
A
káosz papjának nyílpuskája: értéke 300 arany, a sebzése 2D7+2. A tárgy
érdekes tulajdonságokkal rendelkezik: +3 tûzimmunitás, +1 hidegimmunitás,
+4 rezisztencia, -1 gyorsaság. Sajnálom, de nincs a birtokodban 27235.
tárgy.
A káosz dalebgad tõre: értéke 264 arany, a sebzése 2D4+3. A tárgy
érdekes tulajdonságokkal rendelkezik: +9% támadás ezzel a fegyverrel, +3
rezisztencia, +1 intelligencia, +5 mágia, +1 gyorsaság.
[4 TVP-t használtál fel, maradt még 139.]
be 1 |
meglátogatod az 1. épületet |
Elmész a szint középpontjában épült boltba. Amíg sorra kerülsz, végignézed
a kirakott árukat, és gondolatban hozzáteszed az árat, amit ki tudnál alkudni:
kemény bõrpáncél (#3) 36 ap, kés (#5) 1 ap, bõrpáncél (#9) 18 ap, harci
fejsze (#12) 18 ap, üvegcse (#14) 3 ap, mandolin (#19) 72 ap, kötél (#128)
18 ap, ében tündekard (#132) 36 ap, ében nyílpuska (#133) 54 ap, ében láncing
(#134) 72 ap, pikkelypáncél (#223) 54 ap, törp szekerce (#235) 90 ap, lelakatolt
ládikó (#310) 540 ap, díszes pikkelyvért (#1017) 123 ap, bíbor láncing
(#1032) 194 ap, bronz mellvért (#1047) 177 ap, kerek pajzs (#1061) 41 ap,
nagy pajzs (#1062) 86 ap, vassisak (#1076) 41 ap, szárnyas sisak (#1077)
86 ap, szarvas sisak (#1078) 159 ap, halotti maszk (#1091) 25 ap, csontmaszk
(#1092) 69 ap, fekete csizma (#1122) 69 ap, zangrozi csizma (#1123) 138
ap, utazóköpeny (#1136) 21 ap, kék köpeny (#1137) 62 ap, zöld köntös (#1151)
25 ap, hosszú íj (#1272) 86 ap, nehéz nyílpuska (#1287) 123 ap, harci nyílpuska
(#1288) 203 ap, csonttõr (#1301) 25 ap, hosszúkard (#1317) 86 ap, gyalogos
lándzsa (#1332) 86 ap, az erõ csontmaszkja (#1542) 336 ap, a tudás sárgaréz
nyaklánca (#2081) 209 ap, az ügyesség utazóköpenye (#2486) 196 ap, az ügyesség
hosszúkardja (#2667) 354 ap, a pontosság karikaszimbóluma (#4361) 209 ap,
a védekezés halotti maszkja (#4691) 200 ap, az élet gyalogos lándzsája
(#5382) 354 ap, a gladiátor bíbor láncinge (#5982) 529 ap, a gólem rövid
tõre (#8502) 403 ap, az óriás hosszú íja (#8922) 421 ap, a tolvaj csonttõre
(#9401) 259 ap, a mágus háromszögszimbóluma (#10212) 414 ap, a tudós bronz
amulettje (#11548) 617 ap, a lich csepp fülbevalója (#12056) 254 ap, a
sebesség vassisakja (#13226) 274 ap, a majom utazóköpenye (#14186) 254
ap, az elefánt gyalogos lándzsája (#16632) 421 ap, a természet utazóköpenye
(#16886) 254 ap, a természet karikaszimbóluma (#16961) 267 ap, a torony
lovagi lemezpáncélja (#18102) 565 ap, a torony könnyû láncinge (#18131)
360 ap, a ragadozó malachit karkötõje (#20141) 259 ap, a küzdelem kék köpenye
(#20487) 397 ap, a küzdelem malachit karkötõje (#20591) 259 ap, a gyõzelem
kõamulettje (#20996) 259 ap, a túlélés rövid tõre (#21552) 403 ap, a tökéletesség
könnyû láncinge (#21731) 477 ap, a tökéletesség bõr mellvértje (#21746)
462 ap, a tûz fogazott kardja (#22468) 118 ap, a jég díszes pikkelyvértje
(#22617) 324 ap, a jég nagy pajzsa (#22662) 287 ap, a jég átlátszó köntöse
(#22752) 270 ap, a jég hosszúkardja (#22917) 287 ap, az enyészet bíbor
láncinge (#23082) 395 ap, a villám bõr mellvértje (#23546) 228 ap, a villám
kerek pajzsa (#23561) 157 ap, a villám hosszú íja (#23772) 287 ap, a méreg
kõamulettje (#24146) 142 ap, a regenerálódás sárgaréz nyaklánca (#24581)
151 ap, a regenerálódás csepp fülbevalója (#24656) 138 ap, a regenerálódás
rövid tõre (#24702) 270 ap, a regenerálódás barbár lándzsája (#24731) 157
ap, a sün bíbor láncinge (#24882) 395 ap, a sün halotti maszkja (#24941)
142 ap, a sün vándorcsizmája (#24971) 142 ap, a sün csontamulettje (#25047)
270 ap, a sün karikaszimbóluma (#25061) 151 ap, a szalamandra csontmaszkja
(#25842) 270 ap, a szalamandra zöld köntöse (#25901) 142 ap, a szalamandra
átlátszó köntöse (#25902) 270 ap, a szalamandra márványgyûrûje (#25976)
142 ap, a yeti csontmaszkja (#26292) 270 ap, a yeti kõamulettje (#26396)
142 ap, a yeti malachitgyûrûje (#26427) 270 ap, a yeti díszes karkötõje
(#26442) 270 ap, a yeti hosszú íja (#26472) 287 ap, a sav átlátszó köntöse
(#26802) 270 ap, a sav aranyozott nyaklánca (#26833) 470 ap, a sav görbekardja
(#26966) 157 ap, az elektromosság csontmaszkja (#27192) 270 ap, az elektromosság
csontamulettje (#27297) 270 ap, a légzés kõamulettje (#27746) 142 ap, a
légzés malachitgyûrûje (#27777) 270 ap, a légzés díszes karkötõje (#27792)
270 ap, a légzés hosszú íja (#27822) 71 ap, az angyalok malachit karkötõje
(#28241) 142 ap, az angyalok rövid tõre (#28302) 270 ap, az ellenállás
hosszú íja (#28722) 287 ap, a bûz bõr mellvértje (#28946) 228 ap, a bûz
háromszögszimbóluma (#29112) 280 ap, a sólyom díszes pikkelyvértje (#29367)
324 ap, a sólyom nehéz nyílpuskája (#29637) 324 ap.
Automatikus eladás: Eladsz 1 vándorcsizmát 6 aranyért. Eladsz 1 sárga övet
16 aranyért. Eladsz 1 halotti maszkot 6 aranyért. Eladsz 1 ezüst nyakláncot
21 aranyért. Eladsz 1 bíbor köntöst 62 aranyért. Eladsz 1 szárnyas sisakot
23 aranyért. Eladsz 1 csatos övet 5 aranyért.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 134.]
v 147 25182 25632 22016 13 24641 |
147. varázslat elmondása |
Elhagyod a boltot. Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy alkímiát.
Átváltozott 1 a sün gyalogos lándzsája 133 arannyá! (-4 vp.) Átváltozott
1 a teknõs gyalogos lándzsája 133 arannyá! (-4 vp.) Átváltozott 1 a tökéletesség
görbekardja 181 arannyá! (-4 vp.) Átváltozott 5 sziklarepesz 15 arannyá!
(-4 vp.) Átváltozott 1 a regenerálódás malachit karkötõje 66 arannyá! (-20
vp.)
[6 TVP-t használtál fel, maradt még 128.]
v 147 26862 29563 26231 24506 14638 |
147. varázslat elmondása |
Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy alkímia varázslatot. Átváltozott
1 a sav háromszögszimbóluma 130 arannyá! (-4 vp.) Átváltozott 1 a sólyom
keresztszimbóluma 218 arannyá! (-4 vp.) Átváltozott 1 a yeti könnyû láncinge
113 arannyá! (-4 vp.) Átváltozott 1 a regenerálódás díszes fejpántja 66
arannyá! (-4 vp.) A varázslat kudarcot vallott, arany helyett homokot kaptál.
(-20 vp.)
[6 TVP-t használtál fel, maradt még 122.]
mak 4 |
4. makró definiálása/hívása |
kf 28001 28152 |
bekészíted a 28001. tárgyat |
Leveszed a káoszkígyó vértet. Felveszed az angyalok vas lemezpáncélját.
Leveszed a méreg zöld köntösét. Felveszed az angyalok átlátszó köntösét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 122.]
(63. kaland:) Egy õspókot elfogni? Izgalmas feladatnak tûnik! Egyszerû tudós
létedre, nem valószínû, hogy képes lennél egymagad felfedezni egy õspók
rejtekhelyet. Vezetõt kell fogadnod! Turkha, a szint egyik felderítõje
vállalkozik is a feladatra. Amikor meghallja, hogy tudós vagy, egészen
felvidul. Nem pénzt kér a munkáért, hanem tíz õsi relikviát.
[Tárgyhasználat: 10 õsi relikvia]
Még szerencse, hogy nem kótyavetyélted el õket a boltban! Útközben kérdezõsködsz
arról, hogy mennyire veszedelmesek az õspókok.
- Legyõzhetõk - vonja
meg a vállát Turkha. - Persze, megfelelõen immúnisnak kell lenned a mérgükkel
szemben. - szemöldökráncolásodat látva, így szól. - Tudod mit, tegyünk
egy próbát! - mielõtt tiltakozhatnál, egy apró tüskét nyom a karodba.
[Imm.ktkt.méreg próba 12-es küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres]
Felszisszensz, de nem érzel az apró szúráson kívül semmi különöset.
-
Ez egy egészen enyhe, hígitott szer, amely az õspók mérgébõl készült. Ha
nem is öl, de azért elkábít... Kibírtad, valószínûleg nem lesz gond az
õspókkal sem.
- Azért figyelmeztethettél volna! - duzzogsz. - Egy pillanatig
azt hittem, halálos mérget nyomsz belém!
Turkha nem szól semmit, csak
megvonja a vállát, aztán int, hogy kövesd. Hosszú túra következik, amely
igencsak kifáraszt. Ha mindez nem lenne elég, a végén egy irdatlanul meredek
sziklafalat kell megmásznotok.
[Tárgyhasználat: kötél]
Még szerencse, hogy legalább kötelet hoztál...
[Mászás próba 14-es küszöbre:
3 hõsiesség pont árán sikeres]
Egy örökkévalóságnak való mászás és a mélységtõl való félelem leküzdése
után végre felérkeztek. Több járatot is látsz, némelyek falát pókháló borítja.
Ígéretesnek tûnik!
- Megérkeztünk. - biccent Turkha. - Azonban tudnod
kell, hogy az õspók nem túl gyakori jószág, lehet, hogy nem találunk semmit!
Hosszas, óvatos kutakodás következik. Apró pókok szaladnak szanaszét a
lábatok alatt. Õspóknak azonban nyomát sem találjátok! Végül fáradtan tértek
haza. Talán majd legközelebb! Turkha megígéri, hogy ismét veled tart.
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 92.]
kf 271 24101 |
bekészíted a 271. tárgyat |
Leveszed az angyalok vas lemezpáncélját. Felveszed a káoszkígyó vértet.
Leveszed az angyalok átlátszó köntösét. Felveszed a méreg zöld köntösét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 92.]
mak 2 |
2. makró definiálása/hívása |
szl 90 |
szolgák lélekenergia-részesedése 90% |
Rendben, a harcban szerzett lélekenergia 90 százalékát engeded át szolgáidnak.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 92.]
be 30 |
meglátogatod a 30. épületet |
Ellátogatsz a szövetség arénájába. Egy pillanatra elgyönyörködsz a faragásokban,
amelyek a tulajdon kezed munkáját dícsérik. Aztán odafordulsz az arénamesterhez.
Megtudod, hogy a legügyesebb arénaharcos Dark Valek a Renegát Elf, a Protolisk
Hercegek szövetség tagja. A legerõsebb csoport, amit sikeresen legyõzött:
egy krakolich, egy tûzlángocska, egy káoszmágus, egy kis orgling sámán,
egy csúf gusztustalanság és egy molitár. Szövetségetek legügyesebb arénaharcosa
Baltazár. A legerõsebb csoport, amit sikeresen legyõzött: egy tûhátú gootarg,
egy tüskés dohratog és egy kõzúzó. A legügyesebb szövetség a Tudás Õrzõi,
amelynek tagjai összesen 1852 gyõzelmet arattak. A ti szövetségetek eddig
718 gyõzelmet aratott. Üdvözlöd, és elmondod neki, hogy a soron következõ
torzszülöttel szeretnél megküzdeni. Megnézi a jegyzeteiben, hol is tartottál,
és biccent. Kifizeted a beugrót, 580 aranyat, és az arénamester elõkészíti
a terepet. Ellenfeleid egy kaszás király (#211) [aura: imm.ktkt.méreg:
25.], egy gázelementál (#155) [aura: mérg. lehelet: 25.], egy árnymanó
suhanc (#18) [aura: 1-es méretû 5-ös szintû jobb mancs.] és egy förtelemféreg
(#27).
*** 1. KÖR *** Megrohamozod a kaszás királyt. A quwarg harcos a förtelemféreg
irányába megy. A kaszás király máris elõtted terem! A gázelementál a csúf
gusztustalanság felé mozog. A csúf gusztustalanság az árnymanó suhanc felé
mozog. Az árnymanó suhanc a csúf gusztustalanság irányába megy. A förtelemféreg
a quwarg harcos felé mozog. Megtámadod a kaszás királyt. Mérgezõ gázt fújsz.
(88 ép-t sebeztél). A quwarg harcos és a förtelemféreg egymással harcolnak.
a förtelemféreg kontaktméreg áldozata lett. A förtelemféreg halálos sebet
kapva a földre zuhan. A tetem nagy durranással szétrobban.
Sebzõdsz 7 ép-t.
A quwarg harcos
sebzõdik 9 ép-t. A csúf gusztustalanság
5 sebzést kap.
A kaszás király
7 ép-t sebzõdik. A gázelementál
sebzõdik 4 ép-t. Az árnymanó
suhanc
9 sebzést kap. A kaszás király téged támad. Feléd suhint jobb karmával.
(45 ép-t sebzõdtél). Végtagjaid ledermednek. (-99 ügyesség.) Feléd suhint
bal karmával.
(42 ép-t sebzõdtél). Végtagjaid ledermednek. (-99 ügyesség.)
A gázelementál a csúf gusztustalanságot támadja. A csúf gusztustalanság
és az árnymanó suhanc egymással harcolnak. Az árnymanó suhanc halálos sebet
kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+7 ép)
*** 2. KÖR *** A quwarg harcos a gázelementált támadja. A kaszás király
rád veti magát. Kimeresztve, elõre suhint jobb karmával.
(35 ép-t sebzõdtél).
Kimeresztve, elõre suhint bal karmával.
(46 ép-t sebzõdtél). Teljesen
megbénulsz. (-99 ügyesség.) A gázelementál és a csúf gusztustalanság egymással
harcolnak. a gázelementál kontaktméreg áldozata lett. A gázelementál hörögve
elterül. Regenerálsz (+7 ép)
*** 3. KÖR *** A csúf gusztustalanság a kaszás királyt támadja. A quwarg
harcos a kaszás királyt támadja. A kaszás király rád veti magát. Lesújt
rád jobb karmával.
(47 ép-t sebzõdtél). Lesújt rád bal karmával.
(37
ép-t sebzõdtél). Végtagjaid ledermednek. (-99 ügyesség.) Összerogysz.
[A csatában összesen 88 sebzést okoztál, és 259 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a quwarg harcos: 161/9,
a csúf gusztustalanság: 220/47.] Valamivel késõbb térsz csak magadhoz.
[-5 TVP.] Úgy látszik, még nem vagy elég tapasztalt ehhez az ellenfélhez.
Gyere vissza, ha tapasztaltabb vagy! Az Akadémiai nyaklánc teljesen meggyógyította
csúf gusztustalanságot!
(Feltételes gyógyítás 6 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket
veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+200
életpont.)
[63 TVP-t használtál fel, maradt még 29.]
szl 10 |
szolgák lélekenergia-részesedése 10% |
Rendben, a harcban szerzett lélekenergia 10 százalékát engeded át szolgáidnak.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 29.]
m 8 11 2113 2323 2323 2123 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 8,11) Csendben meghajolsz, mielõtt átléped a Csarnok kapuját.
(M 9,11) A folyosó keletre visz. Nicsak, mi van itt! Egy ébenfekete ládára
bukkansz. Nyilván kincs van benne! Ajjaj, nem nyílik. Megpróbálod ügyesen
felnyitni a zárat.
[Zárnyitás próba 14-es küszöbre: 4 hõsiesség pont
árán sikeres] Izgatottan vizsgálod meg a láda tartalmát. a remete ezüst
fejpántja, a tökéletesség fekete csizmája és a gladiátor hosszúkardja.
(M 9,10) A folyosó északra vezet. Egyszercsak eléd ugrik egy torzonborz,
farkasfejû, hosszú karmú galetki. Rád vicsorog: - Csak nem próbát szeretnél
tenni? - Biccentesz. Egyszerû feladatot kapsz: versenyt kell futnod a galetkivel
a barlang túlsó végéig! A rajtjelre lélekszakadtából rohanni kezdesz.
[Gyorsaság próba 8-as küszöbre: sikeres] - Te tényleg nagyon gyors vagy!
- gratulál ámulva a galetki.
(M 9,9) Mindenfelé figyelve, tovább indulsz északra. Amikor belépsz a barlangterembe,
ráébredsz, hogy torzszülöttek szentségtelenítették meg az Õsök Csarnokát.
A te dolgod, hogy rendet tegyél. Ellenfeled egy lélektáncos (#227).
*** 1. KÖR *** Magában motyogva, a lélektáncos létrehoz egy elektromos falat.
Megindulsz a lélektáncos felé. Már ott is vagy!
119 ép-t sebzõdtél az elektromos
faltól. A quwarg harcos elindul a lélektáncos felé. A quwarg harcos
45
sebzést kap az elektromos faltól. A csúf gusztustalanság megközelíti a
lélektáncost. A csúf gusztustalanság
sebzõdik 45 ép-t az elektromos faltól.
A lélektáncost próbálod megsebezni. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz.
(38 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára
(89 sebzés). A quwarg harcos
a lélektáncost támadja. a lélektáncos testébe kontaktméreg hatol. A lélektáncos
holtan terül el. Regenerálsz (+7 ép)
[A csatában összesen 127 sebzést okoztál, és 119 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a quwarg harcos: 43/65,
a csúf gusztustalanság: 0/45.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt
jutalmat, a lélekenergiát (+57%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze
ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 6%. Összegyûjtöd
a "kincset": egy bronz korong, egy xenópete és 52 arany. A quwarg harcos
habzsolja az ételt. (+25% jóllakottság.)
(M 9,10) Irány dél! A próbatételt vezetõ galetki most is itt van. Üdvözöl
téged.
(M 10,10) Körültekintõen mozogsz elõre. A csarnok egy újabb, kongóan üres
termébe lépsz be.
(M 10,11) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 11,10) Kelet felé mész. Egy sárga, rengeteg csáppal és egyéb nyúlvánnyal
rendelkezõ, háromszemû galetkival találkozol. Selypítve közli, hogy õ itt
az akadályvezetõ, és csak akkor enged tovább, ha leküzdöd az akadályt.
Egy apró, szõrös kék lény repül elõ. Micsoda mágikus erõt érzel belõle!
A lény biztatására szõni kezded a mágia fonalát.
[Mágia próba 10-es küszöbre:
sikeres] - Egy igazi mágus! - nyilatkozik elismerõen a galetki.
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
(M 12,10) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
(M 12,10) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
(M 12,10) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 11,9) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 12,10) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[27 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
m 2321 2123 3234 3432 2123 2325 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
ism 20 |
a következõ parancs ismétlése 20 alkalommal |
Kimész a Csarnokból.
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 2.]
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéd megduzzadt! Néhány
duzzadt xenópetéd már óriásira nõtt! Támadás ér, xenók özönlenek fel a
barlangod hátuljában levõ nyíláson. Tudtad, hogy be kellett volna tömnöd!
Ellenfeleid egy xenó élõsködõ (#420) [aura: gyorsaság: 26.] és 2 xenomorph
bébi (#204).
*** 1. KÖR *** Elmondasz egy gránitbõr varázslatot. (-10 vp.) A xenó élõsködõ
közelebb jön, hogy támadhasson. A 2. xenomorph bébi megközelíti a quwarg
harcost. Az 1. xenomorph bébi elindul a csúf gusztustalanság felé. A quwarg
harcos megközelíti a 2. xenomorph bébit. A csúf gusztustalanság megközelíti
az 1. xenomorph bébit. A xenó élõsködõ rád támad. Odacsap neked jobb csápjával.
Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Teljesen megbénulsz. (-99 ügyesség.)
Ostorként csattant bal csápjával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél).
Bénító méreg gyengít. Gyengülsz (-21% támadás). Odacsap neked jobb csápjával.
Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Idõdet lopja (-1 TVP). A 2. xenomorph
bébi és a quwarg harcos egymással harcolnak. A quwarg harcos halálhörgés
közepette a földre zuhan. Az 1. xenomorph bébi és a csúf gusztustalanság
egymással harcolnak. A csúf gusztustalanság halálhörgés közepette a földre
zuhan. Regenerálsz (+7 ép)
*** 2. KÖR *** A 2. xenomorph bébi odajön hozzád. Az 1. xenomorph bébi feléd
mozog. A xenó élõsködõ téged támad. Meglóbálva zúz jobb csápjával. Gránitbõr
védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Lecsap rád bal csápjával.
(29 ép-t sebzõdtél).
Bénító méreg gyengít. Gyengülsz (-21% támadás). Lesújt rád jobb csápjával.
(27 ép-t sebzõdtél). Kronózott! (-1 TVP). A 2. xenomorph bébi rád veti
magát. Rád vág jobb karmával.
(31 ép-t sebzõdtél). Bõröd megsérült. (
-1 vastag bõr.) Lesújt rád bal karmával.
(27 ép-t sebzõdtél). Megpróbál
megmarni fogával.
(27 ép-t sebzõdtél). Megpróbálja eltörni a bûz keresztszimbólumát.
Sikerrel járt. Ájultan a földre zuhansz.
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 141 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a quwarg harcos: 0/56,
a csúf gusztustalanság: 0/81.] Ebben a csatában alulmaradtál. Alámerülsz
a sötétségbe... Éles fájdalom térít magadhoz. Hajszál híján torzszülött
eledel lett belõled! Szerencsére egy másik galetki elriasztotta a fattyakat.
Megköszönöd a segítségét. Sajnos így is permanens károsodást szenvedtél
(-1 méret). Hmmm! A menekülõ xenók a barlangod hátuljában levõ nyílást
tovább nagyították. Most már talán tényleg ideje lenne betömni! Ehhez a
B 99 99 parancsod add ki, 60 TVP árán.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. A kör során összesen 215
sebzést okoztál, és 519 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok
eredményeképp
11 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról -5 TVP-t viszel
át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
320 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Méregzsák, egy méregfelhõbe burkolódzó, zöld köpenyes és
csuklyás alak. Lehet hogy férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: karmok szintje
(8. szint). Táplálkozásod: piromád. Ez a 167. fordulód.
|
[1] erõ: |
11 (13) / 1.04 |
[2] IQ: |
11 (17) / 3.20 |
[3] ügyesség: |
11 (18) / 0.57 |
[4] egészség: |
14 (15) / 4.50 |
[5] mágia: |
9 / 2.81 |
[6] gyorsaság: |
24 (35) / 1.96 |
[9] Méret/ép: |
219 (244) / 1 |
Min. méret: |
192 |
Barlangméret: |
220 |
|
|
Varázspont: |
150 / 100 |
Képességpont: |
19 / 19% |
Hõsi pont: |
87 (10) |
Tám.bónusz: |
5% |
Véd.bónusz: |
84% |
Galetki erõ: |
762 / 290 |
Hírnév : |
527 |
Jóllakottság: |
144% |
Életkor: |
15 / 15 |
|
|
Galetki csaták: |
45 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
19 (0) |
Torzsz. csaták: |
922 (3) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
857 (1) |
Leölt torzszülött: |
1443 (4) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
22 (2) |
|
A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: kutató (58)
Speciális képességeid:
+10 gyógynövények, +9 v.ital fõzés, +58% varázstárgy találására; 95%,
hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak. Képességek gyorsabban
fejlõdnek a harcban.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Költözz tovább két szinttel!
[számláló: 1] 2.) Hajtsd végre az 63-as Klánfeladatot (KK 63)! (összesen
40 TVP-t igényel) [számláló: 5] 3.) Hozz 15 gólemagyagot! |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[14] mérg. lehelet: |
50 (79) / 5.79 |
[15] regeneráció: |
11 (14) / 0 |
[17] vastag bõr: |
1 / 0 |
[18] tûzimmunitás: |
9 (14) / 0.03 |
[19] hidegimmunitás: |
4 (9) / 0 |
[20] savimmunitás: |
4 (9) / 1.20 |
[21] elkt.immunitás: |
4 (9) / 0.60 |
[22] imm.mérg.gázra: |
5 (10) / 0 |
[23] imm.ktkt.méreg: |
4 / 0 |
[24] rezisztencia: |
10 / 0 |
[25] bûz: |
48 (58) / 1 |
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
10 / 0.25 |
[46] csapdaészlelés: |
10 / 1.07 |
[47] zárnyitás: |
9 / 4.07 |
[48] mászás: |
10 / 7.62 |
[49] rugalmasság: |
8 / 0.75 |
[50] meggyõzõkészség: |
9 / 5.27 |
[51] transzformáció: |
8 / 0.10 |
[52] auraészlelés: |
8 (9) / 6.70 |
[53] ékszerészet: |
8 / 2.74 |
[54] kereskedelem: |
7 / 2.82 |
[55] szívósság: |
12 / 0.30 |
[56] varázsitalfõzés: |
5 (14) / 0.94 |
[57] gyógynövények: |
10 (20) / 4.52 |
[58] nyomkeresés: |
9 / 6.18 |
[59] vezetõkészség: |
9 / 1.35 |
[63] éberség: |
7 / 6.20 |
[64] átokszórás: |
5 / 1 |
[65] álcázás: |
24 / 5.53 |
[66] lopakodás: |
9 / 0.15 |
[67] régészet: |
22 (23) / 11.28 |
[68] zene: |
11 / 5.90 |
[69] tanulás: |
13 (15) / 9.41 |
[70] idézés: |
3 / 0.05 |
[71] javítás: |
16 / 12.05 |
[72] építés: |
7 (8) / 0.95 |
[73] felderítés: |
6 / 0.14 |
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
bal csáp |
[100] méret: |
1 / 0 |
[101] szakért.: |
3 / 0.02 |
|
|
a bûz csonttõre |
jobb csáp |
[103] méret: |
1 / 0 |
[104] szakért.: |
2 / 0.74 |
|
|
a ragadozó
hosszúkardja |
bal csáp |
[106] méret: |
1 / 0 |
[107] szakért.: |
1 / 0.54 |
|
|
a bûz hosszú
lándzsája |
jobb csáp |
[109] méret: |
1 / 0 |
[110] szakért.: |
1 / 0.54 |
|
|
Enyészmester |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[147] alkímia: |
5 / 2.64 |
[149] dimenziókapu: |
8 / 0.06 |
[29] életszívás: |
5 / 0.96 |
[17] gránitbõr: |
10 / 5.32 |
[15] jégpajzs: |
1 / 0 |
[163] kineport: |
4 (6) / 0.72 |
[146] kontakt.õseiddel: |
8 / 2.56 |
[157] láthatatlanság: |
1 / 0.12 |
[20] tûzvihar: |
5 / 0.06 |
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] quwarg harcos |
88/0 |
155% |
195% |
10 / 1.52 |
ájult |
[2] csúf gusztustalanság |
83/0 |
115% |
170% |
9 / 0.07 |
ájult |
lélekenergia rész |
10% |
jóllakottság határ |
0% |
gyógyítás: |
20 |
|
MAKRÓID |
1. Makró |
be 9 4 1 |
e 9 100 |
sza 1 30 1 |
bsz 1 |
|
2. Makró |
szl 90 |
be 30 |
szl 10 |
|
3. Makró |
be 9 4 2 |
sza 1 30 2 |
|
4. Makró |
kf 28001 28152 |
kk 63 |
kf 271 24101 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: mérg. lehelet használata ha ellenfeled galetki. |
2: mérg. lehelet használata ha ellenfeled torzszülött. |
9: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #204. Prioritás: 250. |
12: életszívás t.var. ha ellenfeled #243. Prioritás: 245. |
3: gránitbõr v.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 250, és ha ellenfeled
#154. |
5: gránitbõr v.var. ha ép-d 10% fölött van, Prioritás: 250, és ha ellenfeled
#189, és ha a harc 1. köre van. |
7: gránitbõr v.var. ha ép-d 11% fölött van, Prioritás: 250, és ha ellenfeled
#148, és ha a harc 1. köre van. |
10: mágiaellenállás v.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 251, és ha
ellenfeled #243. |
13: életszívás t.var. ha ellenfeled ?? #15019, Prioritás: 200, és ha ellenfélen
nincs 44. varázslat. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 80 20 5;
VI erõ:200% ép:30%;
PV 8 3 5;
PSZ
65 67 57 48 63 47;
BA 15019 15017 245;
HE 9;
HU 13;
ÁTADÁS PARANCSAID: VG 2277 24145 1;
Az
Orgling lázadás során általad legyõzött orglingok száma: 50.
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #10 (9. épület), #26 (4. épület), #30 (3. épület),
#32 (7. épület), #209 (166. forduló), #486 (165. forduló), #366 (151.
forduló), #392 (153. forduló), #394 (153. forduló), #386 (154. forduló),
#213 (160. forduló), #257 (158. forduló), #451 (159. forduló), #293
(159. forduló), #390 (160. forduló), #316 (160. forduló), #414 (162.
forduló), #369 (163. forduló), #429 (163. forduló), #260 (163. forduló),
#377 (163. forduló), #315 (164. forduló).
SZÖVETSÉGED:
Kalandférgek (#15019). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod
jelenleg a 7492. karakternél van. Jelenleg a kiképzõközpont építésén dolgozol,
eddig 379 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele:
Ödlerk fivér. Még 3 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 16 legenda pontod
van.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a gyõzelem sárga öve (#20967) |
|
1 a káosz ében láncinge (#5994) |
|
1 a káosz õselemi csizmája (#27234) |
|
1 a káosz rémületes pajzsa (#15474) |
|
1 a kobra csatos öve (#7466) |
|
1 a méreg csontmaszkja (#24042) |
|
1 a méreg nagy pajzsa (#24012) |
* |
1 a méreg szürke maszkja (#24043)
|
* |
1 a méreg vaspajzsa (#24013) |
* |
1 a méreg zangrozi csizmája (#24073) |
* |
1 a méreg zöld köntöse (#24101)
|
|
1 a remete ezüst fejpántja (#12357) |
|
1 a sebezhetetlenség csontmaszkja (#19542) |
|
1 a sebezhetetlenség vándorcsizmája
(#19571) |
|
1 a titán kék köpenye (#5637) |
|
1 a titán sárga öve (#5667) |
|
1 a tökéletesség fekete csizmája (#21822)
|
|
1 az angyalok átlátszó köntöse (#28152) |
|
1 az angyalok vas lemezpáncélja (#28001) |
|
1 az ellenállás utazóköpenye
(#28586) |
|
1 az erõ átlátszó köntöse (#1602) |
|
1 brutális pókcsatos öv (#183) |
|
1 ében láncing (#134) |
* |
1 gargantua
pókcsatos öv (#188) |
* |
1 káoszkígyó vért (#271) |
|
1 krakoch csizma (#312) |
|
1 nagyobb pókcsatos
öv (#178) |
|
2 pikkelypáncél (#223) |
|
1 szent templomi maszk (#232) |
Ékszerek, kincsek |
* |
1 aréna bronz érme (#441) |
* |
1 a bénaság fülbevalója (#199) |
|
1 a
bölcsesség ezüst nyaklánca (#17832) |
|
1 a bûz ezüst fülbevalója (#29157) |
* |
1 a gladiátor malachit karkötõje
(#6191) |
* |
1 a gyorsaság márványgyûrûje (#3926) |
|
1 a gyõzelem ezüst nyaklánca (#20982) |
|
1 a jég díszes karkötõje (#22842)
|
|
1 a káosz borzalmas nyaklánca (#26394) |
|
1 a káosz halálos fülbevalója (#27819) |
* |
1 a káosz nagyhatalmú fülbevalója
(#15219) |
|
1 a kígyó háromszögszimbóluma (#19212) |
* |
1 a majom díszes karkötõje (#14292) |
* |
1 a méreg díszes karkötõje (#24192)
|
|
1 a méreg ezüst fülbevalója (#24207) |
* |
1 a méreg keresztszimbóluma (#24163) |
* |
1 a méreg malachitgyûrûje (#24177)
|
|
1 a sebesség malachitgyûrûje (#13377) |
|
1 a természet csepp fülbevalója (#17006) |
|
1 a természet malachit karkötõje
(#16991) |
|
1 a titán malachitgyûrûje (#5727) |
|
1 a tökéletesség malachit karkötõje (#21941) |
* |
1 a tolvaj malachit
karkötõje (#9341) |
|
2 a tolvaj malachitgyûrûje (#9327) |
|
1 a tudás nyaklánca (#2080) |
* |
1 a tudás zafírja (#150) |
* |
1 a védekezés
malachitgyûrûje (#4827) |
|
1 a védekezés márványgyûrûje (#4826) |
* |
1 Akadémiai nyaklánc (#321)
|
|
11750 arany (#1) |
|
2 arany orgling fétis (#296) |
|
1 az angyalok kõamulettje (#28196) |
|
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
|
1 az ellenállás ezüst fülbevalója (#28707) |
|
1 az ellenállás sárgaréz
nyaklánca (#28631) |
|
1 az enyészet aranyozott nyaklánca (#23233) |
|
70 drágakõ (#2) |
|
1 Fénygyûrû (#301) |
* |
1 görényfarok (#189) |
|
1 nilbongi kitûzõ (#311) |
|
7 orgling fétis (#269) |
|
1 ozin fülkarika
(#211) |
* |
1 szerencsekõ (#197) |
|
1 szivárvány karkötõ (#139) |
|
1 tündértalizmán
(#317) |
|
1 uthanax talizmán (#335) |
|
16 üvegszimbólum (#138) |
Felszerelés |
|
1 antiõskõ (#206) |
|
4 fekete dukát (#218) |
|
1 idõkristály (#219) |
|
4 kötél (#128) |
|
1 lelakatolt ládikó (#310) |
|
1 mandolin (#19) |
|
1 oprasszum fókusz (#300) |
Fegyverek |
* |
1 a bûz csonttõre (#29201) |
* |
1 a bûz hosszú lándzsája (#29233) |
|
1 a gladiátor hosszúkardja (#6267) |
|
1 a káosz dalebgad tõre (#32364) |
|
1 a káosz papjának nyílpuskája (#19299)
|
|
1 a mentát rövid tõre (#13002) |
* |
1 a ragadozó hosszúkardja (#20217) |
* |
1 a sebezhetetlenség hosszú íja
(#19722) |
|
2 a tökéletesség csonttõre (#22001) |
* |
1 Enyészmester (#217) |
|
1 sziklarepesz (#13) |
Varázsitalok és füvek |
|
4 bajnokok itala (#62) |
|
2 bosszantás itala (#81) |
|
4 csapdaészlelés
itala (#65) |
|
23 csótányláb (#25) |
|
21 elfu moha (#33) |
|
11 elonotichlan (#31) |
|
7 fehér gyógyital (#50) |
|
1 gázlehelet itala (#57) |
|
4 gyilkos boróka
(#27) |
|
3 hatalom bíbor itala (#77) |
|
1 hatalom kék itala (#58) |
|
14 hónakkupók
(#30) |
|
1 hõsiesség itala (#52) |
|
2 immunitás itala (#71) |
|
3 javítás itala
(#108) |
|
1 kék manaital (#75) |
|
1 kihívás itala (#68) |
|
24 liánvirág (#24) |
|
19 mátekel gomba (#21) |
|
7 méregellenállás itala (#51) |
|
3 mézfû (#29)
|
|
22 mitulen fû (#20) |
|
13 muskil (#37) |
|
4 narancs gyógyital (#80) |
|
9 óriásnövés itala (#60) |
|
5 parafû (#41) |
|
3 pontosság itala (#72)
|
|
28 ragálygomba (#26) |
|
26 rémcserje (#34) |
|
6 sárga gyógyital (#61)
|
|
24 sárkányvirág (#32) |
|
7 sötét mák (#23) |
|
5 szemani gomba (#36) |
|
32 tejfonál (#28) |
|
3 tokin kaktusz (#40) |
|
1497 üvegcse (#14) |
|
1 védelem itala (#59) |
|
22 velparaj (#35) |
|
1 waarkin (#38) |
|
22 winropu moha (#22) |
|
3 xita uborka (#39) |
|
3 zöld manaital (#63)
|
Egyéb kacatok |
|
18 barna manakõ (#149) |
|
1 bolhedor szárny (#15) |
|
2 bronz korong (#297)
|
|
1 csöpögõ csáp (#334) |
|
1 démonlidérc esszencia (#272) |
|
1 duzzadt
xenópete (#479) |
|
14 ekinda haj (#147) |
|
20 elektronit (#141) |
|
1 gólemagyag (#330) |
|
4 húsevõ bibe (#151) |
|
12 káoszkígyó pikkely (#230) |
|
10 khazdar taréj
(#268) |
|
2 kõtroll szem (#274) |
|
1 lemúr hártya (#161) |
|
7 mandibula (#157)
|
|
1 molad púp (#16) |
|
3 molitár háj (#165) |
|
1 nohnetár gumó (#212) |
|
3 nordkristály (#146) |
|
3 óriási xenópete (#480) |
|
156 õsi relikvia
(#17) |
|
13 patkányfog (#270) |
|
14 pirgamit (#152) |
|
2 ratifikátor agy (#236)
|
|
10 smaragd esszencia (#229) |
|
2 szirénhaj (#293) |
|
17 szójer csáprágó
(#231) |
|
16 yeti csont (#160) |
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a bûz
keresztszimbóluma #29113 (12).
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 a remete ezüst fejpántja (#12357),
1 a tökéletesség fekete csizmája (#21822), 636 arany (#1), 1 a gladiátor
hosszúkardja (#6267), 3 óriási xenópete (#480), 1 a méreg díszes karkötõje
(#24192), 1 bronz korong (#297).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 10 õsi relikvia (#17), 5 sziklarepesz
(#13), 2 duzzadt xenópete (#479), 1 a bûz keresztszimbóluma (#29113),
1 vándorcsizma (#1121), 1 sárga öv (#1167), 1 a szívósság díszes köpenye
(#14638), 1 a sün gyalogos lándzsája (#25182), 1 a yeti könnyû láncinge
(#26231), 1 a sólyom keresztszimbóluma (#29563), 1 halotti maszk (#1091),
1 ezüst nyaklánc (#1182), 1 bíbor köntös (#1154), 1 a regenerálódás
malachit karkötõje (#24641), 1 a sav háromszögszimbóluma (#26862), 1
a tökéletesség görbekardja (#22016), 1 szárnyas sisak (#1077), 1 a regenerálódás
díszes fejpántja (#24506), 1 csatos öv (#1166), 1 a teknõs gyalogos lándzsája
(#25632).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
TOLVAJCÉH (#58) Építési költség: 1500 TVP
Egyéb költség: 10 drágakõ
Min építés: 150 TVP
Elõfeltétel: Szerszámraktár (#55)
Leírás: Amikor
a szövetségetek elég naggyá válik a tagok közül, az igazi tolvajok valódi
tolvajcéhet hoznak létre. A zsákmányt összegyûjtik elcserélik egymás között
és tanítják, segítik egymást, hogy még hatékonyabbak lehessenek. Lopásra
és csapdaészlelésre kap 2 bonuszt automatikusan, aki kiadta az adott fordulóban
a BSZ parancsot.