"Leah közvetlen szolgái az ismert világok legveszedelmesebb elementáljai - akadálytalanul képesek létezni az elsődleges létsíkon is. Már jelenlétük is halált hoz, a növények elsorvadnak körülöttük, a kisebb állatok elhullanak. A kalandozók kivégzéséhez csupán pislantania kell egyet, vagy kimondani néhány szót." - Encyclopedia Fantasya
Szerkesztőség: honlap@beholder.hu Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci) Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5) Ha hibát találsz a honlapon: Írj nekünk!
Kis Bagoly 16. fordulója (Túlélõk Földje)
TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2018. dec. 12. 9h:22'
EZ A 75. JÁTÉKHETED, 16. FORDULÓD
76. játékheted kezdete: dec. 13.
A következõ fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 29 zsetonba került.
E-mail!
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [-358,-63] koordinátán.
Vakmerõ Bagoly átutalt a bankszámládra 9999 aranyat a táborozásod 1. napján. Vakmerõ Bagoly átutalt a bankszámládra 9999 aranyat a táborozásod 1. napján.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+8 tvp ). Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettõ), mert ismét 2 arannyal gazdagabban távoztál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+8 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+17 varázspont.) Idõt cserélsz (+10 TVP, -5 VP).
fno 10 5
fejl. pont elköltés 10 5
Elköltesz 500 fejlesztés pontot a vp regeneráció képesség növelésére. (+5 vp regeneráció / TVP.)[0 pontot használtál fel, van még 201.]
h 201
használod a 201. tárgyat
Óvatosan bekened magadat a két adag gyíkfûvel. Készen állsz a gyors mozgásra! [4 pontot használtál fel, van még 197. Kapsz 4 VP-t.]
p 64
használod a 64. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprõ erejének. Kiengeded magadból a pszi-ernyõ pszi képességet. [-6 pszi pont.][5 pontot használtál fel, van még 192. Kapsz 5 VP-t.]
m 4 4
mozogsz délre, délre
[-358,-62] Továbbmész a város utcáján. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy orgyilkos közeledik. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Nem árt az elõvigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 7 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lõsz. Elrepül 1 bronzhegyû nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetõen meglõtted az orgyilkos fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orgyilkos testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Az orgyilkos fegyvere végigkarcolja a bal válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orgyilkos testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Az orgyilkos fegyvere végigkarcolja a jobb válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tõrt. 398 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnõtt tudásod (+1 ökölvívás). {Csatastatisztika; sebzés: 75, sebzõdés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Itt, a vadon közepén kissé meglepõ megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetõi vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " A mágustorony mellett haladtodban felmerül benned a kérdés: vajon kitakarították már onnan azokat a semmirekellõ kis koboldokat? (16. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá.) Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Az erõnk forrása saját magunk, s az öklünkbõl acélt kovácsolunk. -Acél Öklök. " Áldod az elõrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Van itt egy fegyvermester háza (572. épület.) és egy fekete mágustorony (597. épület.). Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyõzõdhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. "
(Továbbmész...) [-358,-61] Továbbmész a város utcáján. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetõséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Hmm, csak egy orgyilkos. Ettõl nincs semmi félnivalód. {védettsége: 11 szúró, 11 vágó, 11 ütõ ellen.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 bronzhegyû nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetõen meglõtted az orgyilkos fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az orgyilkos jobb lábát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Az orgyilkos gyenge döfése nem tudott megsebezni. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az orgyilkos testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, az orgyilkos sem kezdõ, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 bronzhegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tõrt. 398 tapasztalati pontot kaptál. {Csatastatisztika; sebzés: 62, sebzõdés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betûkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Van itt egy helytartói hivatal (578. épület.) és egy bank (581. épület.). Eszel valamit. (-1 kaja.) Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. " [20 pontot használtál fel, van még 172. Kapsz 20 VP-t.]
pki 5000
kiveszel a bankból 5000 aranyat
Kiveszel a bankból 5000 aranyat. A számládon van még 19300 arany. [0 pontot használtál fel, van még 172.]
Vásároltál 5 fáklyát. 5 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 162.]
ve 240 2
megveszed a 240. tárgyat 2
Mindössze 1 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 1 kis aranykulcsot. 32 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 162.]
ve 389 1
megveszed a 389. tárgyat 1
Vásároltál 1 szigonyt. 28 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 162.]
ve 480 1
megveszed a 480. tárgyat 1
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák.[0 pontot használtál fel, van még 162.]
ve 351 20
megveszed a 351. tárgyat 20
Vásároltál 20 tolmokov-koktélt. 320 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 162.]
ve 323 50
megveszed a 323. tárgyat 50
Vásároltál 50 ezüsthegyû nyilat. 400 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 162.]
ve 324 1
megveszed a 324. tárgyat 1
Vásároltál 1 ezüsthegyû lándzsát. 30 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 162.]
ve 329 1
megveszed a 329. tárgyat 1
Vásároltál 1 csontpálcát. 75 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 162.]
m 5
mozogsz délnyugatra
[-358,-60] Még mindig a városban vagy. Áldod az elõrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Az élet a halál elõjátéka, es egyszer mindenki Leahnál köt ki. A. Gurthelen " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy halálbokort. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyõzõdhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Tour-Mix ut. iroda ajánlata: Árnyékvilágbeli utazás. Jelentkezés személyesen. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetõséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Megpróbálsz eggyé válni egy árnyékos kapualjjal. A sikeres rejtõzködéstõl rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Azonnal tudod, hogy egy sötét gnóm volt a rémület okozója. Most már nincs semmi gáz. Elõbújsz.
Áldod az elõrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " A drow KT tagja lehetsz! Feltétel: Elf légy de ne jó! " Van itt egy ékszerbolt (584. épület.) és egy tanácsadó bölcselõ (587. épület.). A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betûkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Hirdesse e tábla az Éjharcos Szent nevét, míg a nappalt Éj követi: Worget. " [10 pontot használtál fel, van még 152. Kapsz 10 VP-t.]
ve 117 1
megveszed a 117. tárgyat 1
Vásároltál 1 ezüst nyakláncot. 20 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 152.]
ve 158 2
megveszed a 158. tárgyat 2
Vásároltál 2 ezüst karkötõt. 56 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 152.]
ve 180 5
megveszed a 180. tárgyat 5
Vásároltál 5 ezüst gyûrût. 60 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 152.]
m 1 1 1
mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[-357,-61] Folytatod sétádat a házak közt. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Észkombájn barátomat itt ûztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Oldalt pillantva, meglátsz egy fény szentélyét. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetõséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Meglapulsz egy árok mélyén. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy sötét gnóm volt. {támadása: 14.} Most már nincs semmi gáz. Elõbújsz.
Van itt egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.).
(Továbbmész...) [-356,-62] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mély kutat. Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Látsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsõvel. Amikor délre nézel, észreveszel egy Sheran oltárt. Nyugatra nézve látsz egy relikviagyûjtõ házát. Északnyugatra egy mûvészi porolit van. Északra egy oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtõzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy alpesi tehén lehet. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekezõ rúna felrakása. A következõ pillanatban már meg is idézted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy lángcsóva varázslatot. 7 életpontot sebeztél. A közelharc elõtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyû nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az alpesi tehén tõgyét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Lábával meglök az alpesi tehén. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén meglök a szarvával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Lábával meglök az alpesi tehén. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 bronzhegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Magad mögé lököd a pitiáner gyilkos tetû trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelõ alpesi tehén trófeát. 356 tapasztalati pontot kaptál. {Csatastatisztika; sebzés: 69, sebzõdés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhetõ (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Továbbmész...) [-355,-63] Sûrû bozóttal teli terepre érkeztél. Ekkor egy váratlan dolog történik, valami puhára lépsz, és zuhanni kezdesz. Szerencsére idejében megkapaszkodsz a verem szélében. Amikor kikapaszkodsz, megvizsgálod, hogy mibe is estél volna bele. Egy szopógödör! Nagy mázli, hogy nem estél bele. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörûséges ember nõ fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). (Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmibõl. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integetõ embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelõdtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Természetesen sikeres volt a rejtõzködés. Aztán a tudásvágy gyõz, és kipillantasz. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy tetemember. Amint eltûnik szemed elõl, kikecmeregsz a rejtekhelyrõl.
Eszel valamit. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 122. Kapsz 30 VP-t.]
m 1 1 1
mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[-354,-64] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínûleg Leah rúnaköve. Észreveszel egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Egy turbános alak ül a földön, elõtte egy kosár, amibõl egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbûvölõ. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tûzrakó helyet. Az illatok megfognak. A tûz körül sertepertélõ gnóm megkínál az épp most elkészült étekkel. Rendkívül finomnak találod a grákó krokettet, miközben a gyomrodba tuszkolod. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Sheran oltárt. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy oltár van. Délre egy oltár van. Északnyugatra egy oltár van. Északra egy olvasztókemence van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. Egy tintacsiga közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erõsebb, elmosolyodsz. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekezõ rúna felrakása. A következõ pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 10 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lõsz a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyû nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetõen meglõtted a tintacsiga nyúlós testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Te persze ügyesen félreugrottál. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tintacsiga nyúlós testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A tintacsiga megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A tintacsiga még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 bronzhegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 4 csepp tintát. 205 tapasztalati pontot kaptál. {Csatastatisztika; sebzés: 49, sebzõdés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
(Továbbmész...) [-353,-65] Dombos terepre érkeztél. Felnézel a hosszan elnyúló hegyvonulatra - ezek Abrizu hegyei! Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy vaskohót. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretû verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetû mutáns lapul. A verem mélyérõl mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergetõ érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! A távcsõvel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy oltárt. Keletre nézve látsz egy oltárt. Délre egy rúnakõ van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy rúnakõ van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet.
Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Továbbmész...) Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz.[20 pontot használtál fel, van még 102. Kapsz 20 VP-t.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
gy 30
gyógyítás 30 pontért
A kóbor macskákat majdnem mindenki veszélyesnek tartja. Csak néhány szakértõ tudja, hogy ha jó helyen karmolnak meg, akkor az jobb mint az akupunktúra. Te ezek közé tartozol, és az erre járó macskát is rá tudod venni az együttmûködésre. (+5 életerõ.)[30 pontot használtál fel, van még 72. Kapsz 30 VP-t.]
gy 30
gyógyítás 30 pontért
Az iszappakolás már sok emberen segített. A harci disznók által otthagyott dagonyánál jobbat nem is találhatnál. Belemerülsz úgy, hogy csak az orrod hegye látszódjon, majd halkan százig számolsz. A hatás frenetikus. (+7 életerõ.)[30 pontot használtál fel, van még 42. Kapsz 30 VP-t.]
e 12
élelemszerzés 12 pontért
Lekapsz két hamuludat. A Te reflexeid voltak a jobbak. (+3 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 30. Kapsz 12 VP-t.]
Szomorúan látod, hogy elfogyott a vized. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 11, 23.
Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerõ.)
Gratulálok, a következõ szintbe léptél! A minõsítésed mostantól ügyes túlélõ helyett vakmerõ kalandor. Ennek eredményeképp, karaktered a következõ fejlõdést tapasztalja: +5 max. varázspont, +7 max. életerõ, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot. Ebben a körben 30 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 154 pontot. A következõ körben tehát 184 pontot költhetsz el.
NEKIK ÍRHATSZ
Kensoi (#6122) : NJK, Budapest
Békés Bodin (#6124) : NJK, Budapest
KARAKTERLAP
Kis Bagoly, egy göndör aranyhajú, kék szemû kobudera nõ vagy. Bõröd babarózsaszín. Ez a 16. fordulód.
Erõ:
16 (24)
Szint:
8
Merészség:
5/5
Magasság:
138 cm
IQ:
16 (24)
Támadás:
25
Agresszió:
5
Testsúly:
44 kg
Ügyesség:
16 (24)
Védekezés:
30
Menekülés:
50 %
Életkor:
1/1 év
Egészség:
20 (28)
Életpont:
295/283
Jellem:
semleges (-3)
Tul. pont:
3
Szerencse:
16 (26)
Varázspont:
244/142
Pénz:
5102 arany
Kép. pont:
2
Pszi pont:
9/3
Eddig összesen 32 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 357 TP-t kaptál. Jelenleg 5 304 TP-d van. A következõ szinthez még 1 696 TP szükséges. Trófeáid: alpesi tehén, orgyilkos. A 16. fordulódban 19300 arany került a bankszámládra. 19300 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK
víziharc:
1
ökölvívás:
8 (+1)
szúrófegyverek:
5
vágófegyverek:
1
ütõfegyverek:
1
lõfegyverek:
3
dobófegyverek:
1
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
98,49 mezõn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
helytartói hivatal (563): 46. labirintus (98,12). sötét kastplom (566): 50. labirintus (98,19). fényûzõ villa (600): többek közt 310. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24).