Karakterszám: |
8956 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
16 |
Játékhét: |
25 |
E
forduló ára: |
28 zs. |
Maradék zseton: |
374 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2004. feb. 17. 14h:52' |
A következõ
fordulód táplálható: 2004. feb. 20. |
|
E-mail!
BLACK KATE KALANDJAI
Pihenésed alatt a következõ történt:
**
4. NAP ** Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével
átadsz Amadeus részére 2 db molad púpot. Te 4 aranyat kaptál.
**
4. NAP ** Látogatót kapsz, aki
Diablo, egy energiát gyûjtögetõ, egyelõre
nagyon kicsi férfi. Tárgyai: Xantin bõröve. Már amikor belép, akkor látod
arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Köszönés helyett ezt mondja: "Olyan buta vagy, mint egy csiga." Ezt kiáltod
vissza: "Te sárgafülû borjú!" Átkoddal fájó pontot érintettél, mert Diablo
csak tátog válasz helyett. Végül hangos sóhajjal elismeri, hogy legyõzted.
(+6% lélekenergia.)
Egyszercsak egy sötét árny nyomul a barlangodba. Ellenfeled egy orgling
bányász (#119).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** Elõhívsz egy életszívás varázslatot. Az orgling bányász
9
sebzést kap. (-5 vp.) Az orgling bányász máris elõtted terem! Az orgling
bányász rád veti magát. Benyom neked jobb mancsával.
(63 ép-t sebzõdtél).
Tüskéd a bõrébe fúródik. Roncsoló sebzés! ( -4 tüskés bõr.) Nehezen bírod
a szagát.
(-37 ép.) Minden elsötétül elõtted.
[A csatában összesen 13 sebzést okoztál, és 100 sebzést kaptál.] Ebben
a csatában alulmaradtál. Alámerülsz a sötétségbe... Éles fájdalom térít
magadhoz. Hajszál híján torzszülött eledel lett belõled! Szerencsére egy
másik galetki elriasztotta a fattyakat. Megköszönöd a segítségét. Sajnos
így is permanens károsodást szenvedtél (-1 méret). Szomszédjaid sietnek
végül a segítségére, és ûzik el a torszülötteket.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Maximilian Ûbertáp, egy , a
Lord Akryl-t is térdre kényszerítõ Protolisk Hercegek közül. Egyszerû férfi.
(hírneve 19498.) A te szinteden a legnevesebb
Avvocato Terrasini, egy napszemüveges,
tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 17749.)
Eljut hozzád egy kevés a helyi hírekbõl:
*feb. 17.* Shai-Hulud a férgek ura csatában legyõzte Gnosh a Kóborlót.
Táborozásod alatt messzi hírek jutottak el hozzád:
*feb. 12.* Akadil Tel Katort majdnem felfalta egy orgling fattyú.
*feb.
12.* A Fényhozók szövetség fényes gyõzelmet aratott Takaidia felett!
*feb.
13.* Endyr pszionikus párviadalban legyõzte Morq Fan Gort.
*feb. 13.*
Endyrt legyõzte harcban egy quwarg lidérc.
*feb. 13.* Lord Khalel elsõként
ért el 53-as rezisztencia tulajdonságot a Hegy lakói közül!
*feb. 13.*
A Gránitszövetség szövetség fényes gyõzelmet aratott Takaidia felett!
*feb. 13.* A 15124 szövetség fényes gyõzelmet aratott Orthern atya felett!
*feb. 16.* Baltazárt majdnem felfalta egy tüskés dohratog.
*feb. 16.*
Baltazárt majdnem felfalta egy tüskés dohratog.
*feb. 16.* Fortian szolgálatába
állt egy orgling disznó.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 172.]
ad 10 |
aranydukát szerzése |
Jelentkezel a dukátbanknál, dolgozni szeretnél. A felhalmozódott szemetet
kell elszállítanod. Van itt minden - lerágott csontok, piszkos rongyok,
törmelék. A kedvenc "szemeted" a bõrzsákok, amelyekben az aranydukátokat
szállítják fel. Alaposan átkutatod õket, de sajnos egyetlen pénzdarabot
sem találsz... A hulladékot a csatornaszint egy eldugott barlangjába szállítod,
majd jelentkezel a fizetségért. 1 aranydukátot kaptál.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 162.]
gy 80 0 10 |
felt. gyógyítás 80%-ra |
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 80 százaléka alá zuhan. (De csak
akkor, ha legalább 10 TVP-d marad a gyógyítás után.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 162.]
be 4 54 |
meglátogatod a 4. épületet |
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy nagydarab, pikkelyes
óriásgyík cammog elõ, és megkérdezi, miben segíthet. Megmondod, hogy
a
kereskedelem képességet szeretnéd itt megtanulni. Az informátor bólint,
és eligazít, hogy hová fordulj. Az akadémia egyik oktatótermébe irányítanak.
Egy szakértõ vezetése alatt nekifogsz a tanulásnak, és némi mágikus segítséggel
sikerül 3 óra leforgása alatt megszerezni a kívánt tudást. (-5 képességpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 142.]
kno 56 1 1029 4 46 2 |
56. képességre 1 képességpont |
Elköltesz 1 képességpontot a varázsitalfõzés szakértelmed növelésére. A
sok gyakorlás meghozta eredményét, a varázsitalfõzés szakértelmed 2. szintre
nõtt. Elköltesz 4 képességpontot életszívás varázslatod erejének növelésére.
A gyakorlásnak köszönhetõen életszívás varázslatod ereje 6. szintre nõtt.
Elköltesz 2 képességpontot a csapdaészlelés szakértelmed növelésére. A
sok gyakorlás meghozta eredményét, a csapdaészlelés szakértelmed 4. szintre
nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 142.]
(8. kaland:) Ellátogatsz az ásatás helyszínére. A hely teljesen elhagyatottnak
tûnik: a hatalmas gödrökben eldobált szerszámokat látsz, a félig letisztogatott
szobrok tövében elhordatlan törmelék tornyosul. No, most mitévõ legyél?
Saját magadat kell csalinak alkalmaznod: elkezdesz dolgozni, és majdcsak
elõkerül a szörnyeteg! Persze nem árt felkészülni elõször: ravasz csapdákat
állítasz az ásatás körül, hogy tudjad, mikor érkezik a lény. Ezután dolgozni
kezdesz, mintha mi sem történt volna.
[Egészség próba 7-es küszöbre:
1 hõsiesség pont árán sikeres]
Rengeteg idõ telik el anélkül, hogy történne valami. Szerencsére elég kitartó
vagy!
[Csapdakészítés próba 6-os küszöbre: sikertelen] Hang nélkül,
hátulról lep meg a szörny. Mielõtt felócsudnál, támadások záporoznak rád
- úgy látszik, nem volt elég jól elrejtve a csapdád! [17 életpontot sebzõdsz.]
Sarkon fordulsz, hogy szembeszállj a lénnyel.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet.
(+13 életpont.)
Szemrevételezed ellenfeledet: vajon belõled is csak egy újabb veszteség
lesz a Klán számláján? Ellenfeled egy árnyéklény (#112).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** Az árnyéklény máris elõtted terem! Az árnyéklény felé mozogsz,
hogy megtámadhasd. Az árnyéklény téged támad. Benyom neked jobb mancsával.
(14 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Ah, kronofúzió (-1 TVP). Az árnyéklényt
próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják
a lángnyelvek.
(10 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Az árnyéklény rád támad. Feléd üt jobb mancsával.
(13 ép-t
sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Kronoérintése van! (-1 TVP) Megtámadod az árnyéklényt.
Tüzet lehelsz ellenfeledre.
(10 ép-t sebeztél).
*** 3. KÖR *** Az árnyéklény rád veti magát. Megpróbál benyomni neked jobb
mancsával.
(8 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Ah, kronofúzió
(-1 TVP). Az árnyéklény halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 32 sebzést okoztál, és 35 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+51%). Elegendõ
lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket
veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+39 életpont.)
Legyõzted a lényt, újra biztonságos az ásatás! Elégedett lehetsz magaddal.
(+1 hõsiesség pont.)
Sikeresen végrehajtottad a 2-es klánküldetést!
[60 TVP-t használtál fel, maradt még 82.]
pv 5 8 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni
egyet. Ha te mész portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 82.]
ism 7 |
a következõ parancs ismétlése 7 alkalommal |
Portyázásra indulsz a szomszédos barlangok irányában. Kirándulásod során
számos barlangot találsz, kérdés, hogy van-e köztük alkalmas. Mintha csak
virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1
hónakkupókot.
[ld. enc.] Na végre,
találtál egy megfelelõ barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás
lesz.
Vendéglátód
Zoeras Kahn, egy a legsötétebb rémálmaidat megtestesítõ, sátáni
külsejû férfi. A Tudósok klánjának hallgató rangú tagja. Viselt tárgyai:
a Kõ Kardja, az egyensúly gyûrûje, fekete csizma, a sas sárgaréz nyaklánca,
fekete nadrág, Rogan karkötõje, szivárvány karkötõ, a titán márványgyûrûje,
khaldoran öv, a mágia szimbóluma, a sebesség amulettje, a nyomkeresés fejpántja,
a füvész köpenye. Máris otthonosan érzed magad vendéglátód barlangjában.
Zoeras Kahn mosolyogva hellyel kínál, majd õ maga is lehuppan. Hohó, micsoda
finomságok vannak itt elõkészítve! Máris falatozni kezdtek. Miután alaposan
belaktatok, beszélgetni kezdtek a mindkettõtöket érdeklõ témákról: a varázslatokról,
a klánokról... Aztán persze az ellenkezõ nemû galetkikre terelõdik a szó.
Vidáman pletykálkodtok egy kicsit. Bár még szívesen maradnál, de már tényleg
ideje indulni. Elköszönsz, és távozol. (+7% jóllakottság) Megjegyzel valamit
a Zoeras Kahn által meséltekbõl, megtudod, mi az a womath.
[ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 82.]
Portyázásra indulsz a szomszédos barlangok irányában. Büszkén lépkedsz,
tudván, hogy kevés méltó ellenfeled lapulhat a nyomorúságos vájatokban.
Ahogy befordulsz egy sarkon, magas barlangterem tárul eléd. Közepén egy
kõtorony magasodik. Bizonyára valamilyen mágus, vagy esetleg az õt elpusztító
galetki tanyázik itt. Mindenesetre az ajtó tárva-nyitva van! Megjegyzed
magadnak a helyet.
(257. kaland, összköltsége 20 TVP.) Nocsak, mit találtál!
1
winropu moha ! Óvatosan begyûjtöd. Hamarosan kiválasztasz egy megfelelõ
barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Odabent fogad
Zorthen Nezoferis, egy teljesen csupasz, metálszínû bõrrel
és kéken izzó szemmel rendelkezõ férfi. A Katonák klánjának fegyverhordozó
rangú tagja. Végignézed a felszerelését: a nyomkeresés fejpántja, a tudás
gyûrûje, khaldoran öv, a jég könnyû pikkelyvértje, kristályamulett, az
egyensúly gyûrûje, ezüst lárvaköpeny, fekete csizma, szivárvány karkötõ,
a sas sárgaréz nyaklánca, kék gömb, Rogan karkötõje. Vendéglátod hellyel
kínál, amit örömmel elfogadsz. Kényelembe helyezitek magatokat, és elõkerülnek
az elemózsiás csomagok: élvezettel fogyasztotok a másik galetki által kínált
ínyencségekbõl. Vacsora közben barátságos vitába keveredtek kedvenc klánjaitokkal
kapcsolatban; hosszasan érveltek egyik vagy másik mellett. Végül elbúcsúzol
vendéglátódtól, és jókedvûen hazasétálsz. (+6% jóllakottság) Tudásod gyarapodott,
megtudod, mi az a márvány atka.
[ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 72.]
Kedved támad egy csöpp baráti portyázgatásra. A telep egy távolabbi részét
látogatod meg, persze útközben is figyelsz, hátha neked tetszõ jelzéseket
látsz valamelyik barlangon. Hohó! Ez a barlang itt megfelelõ lesz. A jelzés
alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Odabent fogad
Kira, egy mosolygós, életkedvvel teli, magát alig leplezõ,
elbûvölõen szép nõ. A Tudósok klánjának diákjelölt rangú tagja. Tárgyai:
bronzmedál, harci fejsze, az egyensúly gyûrûje, fekete nadrág, khaldoran
öv, a sólyom halotti maszkja, a füvész köpenye, csonttõr, a gyorsaság szimbóluma,
hosszú íj. Vendéglátod hellyel kínál, amit örömmel elfogadsz. Kényelembe
helyezitek magatokat, és elõkerülnek az elemózsiás csomagok: élvezettel
fogyasztotok a másik galetki által kínált ínyencségekbõl. A szokásos témák
- torzszülöttek, kalandok - után a családotokra terelõdik a szó, és egy
pillanatnyi csönd támad. Te is eltûnõdsz, mit csinálhatnak most a szüleid.
Jóllaktatok és kibeszéltétek magatokat: búcsút intesz vendéglátódnak. (+10%
jóllakottság) Megjegyzel valamit a Kira által meséltekbõl, megtudod, mi
az a goblin kobra.
[ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 62.]
Az idõ tökéletesen alkalmas egy vérbeli portyázásra. A szomszédos sziklaperem
fölé vájt barlangokat látogatod meg. Fõ a változatosság! Odamész az egyik
"galetkitanyához". A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A galetki, aki itt lakik
Radírrágó X-Péter, egy galetki, aki szereti a magyaros
gulyáslevest és a káposztástésztát. Õ férfi. A Tudósok klánjának diák rangú
tagja. Felszerelése: kristályamulett, bronzmedál, szárnyas sisak, a sün
fekete csizmája, a pontosság karikaszimbóluma, az egészség gyûrûje, az
egyensúly gyûrûje, a füvész köpenye, khaldoran öv, kék gömb, Rogan karkötõje.
Vendéglátod hellyel kínál, amit örömmel elfogadsz. Kényelembe helyezitek
magatokat, és elõkerülnek az elemózsiás csomagok: élvezettel fogyasztotok
a másik galetki által kínált ínyencségekbõl. Misztikus, szörnyûséges dolgokról
kezdtek el beszélgetni: a Thargodanok, az Ellenség... Még a Kimondhatatlan
Nevûekrõl is ejtetek néhány bátortalan szót. Mintha kicsit lehûlt volna
a barlang levegõje... Végül elbúcsúzol vendéglátódtól, és jókedvûen hazasétálsz.
(+5% jóllakottság) Megjegyzel valamit a Radírrágó X-Péter által meséltekbõl,
megtudod, mi az a szárnyas bolhedor.
[ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 52.]
Portyázásra szottyan kedved. Meglátogatod galetkitársaidat. Büszkén lépkedsz,
tudván, hogy kevés méltó ellenfeled lapulhat a nyomorúságos vájatokban.
Egy másfél méter átmérõjû, faajtóval lezárt nyílást látsz meg. A fát már
elég régóta nem használják építõanyagként, ezért hamar kitalálod, hogy
ez nyilván egy életképtelensége miatt kihalt faj képviselõjének, egy hobbitnak
a tanyája lehet. Vajon milyen torzszülött tanyázik most odabent? Maradt
valami a hobbit kincsekbõl?
(348. kaland, összköltsége 35 TVP.) Találtál
egy alkalmas barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Odabent fogad
Pici, egy elsõ ránézésre zseni, valójában csak szétszórt
kinézetû nõ. A Tudósok klánjának diák rangú tagja. Végignézed a felszerelését:
gyalogos lándzsa, bõrpáncél, az egyensúly gyûrûje, bronzmedál, a törpék
malachit karkötõje, a tudás csizmája, a nyomkeresés fejpántja, a füvész
köpenye, khaldoran öv. Pici mosolyogva tessékel beljebb, és leültök a bõrbõl
készült ülõpárnákra. Milyen kellemes meleg van itt! Elõveszed az ételt,
amit hoztál, míg Pici finomságai már a földre terített takarón gõzölögnek.
Jó étvággyal falatoztok. Az ennivalóról eszetekbe jut, hogy milyen eltérõek
a galetkik szokásai, táplálkozástól függõen! Hüledezve hallgatod beszélgetõtársadat.
Hogy mik vannak! Hú, milyen késõ van már! Megköszönöd a vendéglátást, és
hazaindulsz. (+10% jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból,
megtudod, mi az a förtelemféreg.
[ld. enc.]
Ismét tanultál valamit:
+1 kereskedelem; [10 TVP-t használtál fel, maradt
még 42.]
Kinyújtózol, majd vidáman fütyörészve kilépesz a barlang ajtaján. Különösebb
cél nélkül kóvályogsz a barlangok között, kihívást keresve. A sziklafalból
egy félkör alakú építmény emelkedik ki, mint bástya a várfalból. A sima
kõfalon egy ajtót látsz. Tipikus kaland lehetõség.
(376. kaland, összköltsége
25 TVP.) [Figyelem: a kaland során követõt szerezhetsz!] Pillanatnyi habozás
után határozott léptekkel indulsz az egyik nyílás felé. A jelzés alapján,
a lakóval baráti társalgás lesz.
Szertartásosan üdvözöl
Naugyanki, egy szürke csuhába öltözött férfi, akrõl
csak annyit tudnak, hatalma egyre nõ. A Mágusok klánjának mágustanonc rangú
tagja. Tárgyai: ezüstmedál, pókcsatos öv, a Kõ Kardja, az egyensúly gyûrûje,
a kobra maszkja, a sebesség ezüst nyaklánca, a kalmár nyaklánca, a mágia
köpenye, a káosz papjának csizmája. Vendéglátod hellyel kínál, amit örömmel
elfogadsz. Kényelembe helyezitek magatokat, és elõkerülnek az elemózsiás
csomagok: élvezettel fogyasztotok a másik galetki által kínált ínyencségekbõl.
Hosszasan társalogtok a világban történt eseményekrõl, szüleitekrõl, legutóbbi
vadászataitokról. Bár még szívesen maradnál, de már tényleg ideje indulni.
Elköszönsz, és távozol. (+9% jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel
gyarapodtál, megtudod, mi az az elemi rin.
[ld. enc.] Sikeresen végrehajtottad
a 3-as klánküldetést!
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 32.]
Még a végén ellustulsz: gyerünk portyázni! A telep egy távolabbi részét
látogatod meg, persze útközben is figyelsz, hátha neked tetszõ jelzéseket
látsz valamelyik barlangon. Kiválasztasz egy barlangnyílást, amelybõl némi
fényt látsz. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Vendéglátód
Haláljáró, egy acélos izmú, gyilkos fénnyel izzó szemû nõ. A
Tudósok klánjának tanársegéd-helyettes rangú tagja. Viselt tárgyai: bronzmedál,
az egyensúly gyûrûje, a sas könnyû láncinge, a nyomkeresés fejpántja, a
füvész köpenye, suhanó csizma, a gyorsaság amulettje, a kígyó csatos öve,
Ödlerk nyakörv, Rogan karkötõje. Híven a régi galetki szokásokhoz, a kölcsönös
üdvözlés után helyet foglaltok, és hozzáláttok a közösen összedobott vacsorához.
Mennyivel jobban esik az étel, ha nem veszélyek közt, egyedül kell magadba
tömnöd! Étkezés után az erõsebb torzszülöttek harcászati elemzésébe kezdtek:
hosszan beszélgettek arról, melyiknek mi a gyenge pontja. Nos, elõbb-utóbb
minden galetkinek szüksége lehet egy másodlagos támadási formára... Nocsak,
hogy elrepült az idõ! Sajnos menned kell. Elköszönsz vendéglátódtól. (+6%
jóllakottság) Megjegyzel valamit a Haláljáró által meséltekbõl, megtudod,
mi az a zombi.
[ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 22.]
be 11 |
meglátogatod a 11. épületet |
Elmész a Tudósok Klánjának épületébe. [Hajtsd végre a 8-as Klánkalandot
(KK 8)!] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont
és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni
téged: 2.) Nyilván mostanra már rengeteg õsi relikviát találtál. Ha egy
tucatnyit rendünknek ajándékoznál, akkor ezzel méltón jeleznéd a közös
kutatás iránti elkötelezettségedet.
[Látogass meg barátságosan hat galetkit.] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted!
Jutalmad egy képességpont és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel
meg szeretnénk bízni téged: 3.) Klánunkban versengés folyik, hogy ki képes
elõször a permanens elemi leheletet adó italok közül az összeset elõállítni.
A vetélkedésben a a fiatal rendtagok is részt vesznek, persze csak a maguk
módján. Fõzz ki kettõt a gázlehelet italából!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 17.]
m 8 13 7771 1112 1212 1214 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 8,13) Visszatérsz az Õsök Csarnokába. Milyen csendes itt minden!
A következõ tulajdonságpróba során ha kell, megvesztegetést alkalmazol.
Megvesztegetés: 2. Megvesztegetés: 3. (M 8,12) Merre tovább? Északra! Hatodik
érzéked jelzi a veszélyt, és a következõ pillanatban meglátod az oszlopok
közt mozgó árnyakat. Ellenfeled egy tûzgyík (#40).
*** 1. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy életszívás!
A tûzgyík
sebzõdik 10 ép-t. (-5 vp.) A tûzgyík feléd mozog. A tûzgyík rád
veti magát. A tûzgyík tüzet lehel rád.
(14 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy életszívás.
A tûzgyík
10 ép-t sebzõdik. 10 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) A tûzgyík
rád támad. Kitátja száját, és tüzet lehel! Elborítanak a lángnyelvek.
(14
ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Elmormolsz egy életszívás varázslatot. A tûzgyík
10 sebzést
kap. Ennek eredményeképp gyógyulsz 10 ép-t. (-5 vp.) A tûzgyík rád támad.
Kitátja száját, és tüzet lehel! Elborítanak a lángnyelvek.
(11 ép-t sebzõdtél).
*** 4. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy életszívást. A tûzgyík
10 ép-t sebzõdik. Ennek eredményeképp gyógyulsz 10 ép-t. (-5 vp.) A tûzgyík
kileheli lelkét.
[A csatában összesen 40 sebzést okoztál, és 39 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+48%). Elteszed a zsákmányt, ami egy pirgamit.
[ld. enc.]
(M 8,11) Mindenfelé figyelve, tovább indulsz északra. Egy kõbõl faragott
oltárt látsz, oldalán õsi rúnák sokasága. Az õsök egyik szent helye! Csöndes
imával töltesz néhány percet, várva az õsök ajándékát... (varázspontod
maximális lett.)
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
(M 9,11) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
(M 9,11) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
(M 9,11) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
(M 9,11) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
(M 7,11) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
m 1414 1434 4343 4141 4141 4341 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
l 150 52 23 17 25 1 |
lopás preferencia: |
Minimum 150 arany értékû tárgyakat fogsz ellopni. Persze, ha van lehetõséged,
elsõsorban mindenképpen a következõ tárgyakat lopod: hõsiesség itala, sötét
mák, õsi relikvia, csótányláb, arany.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
Gyógyítás parancs törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
pv 6 3 4 5 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is megpróbálsz lopni. Ha ez nem megy, szakértelem
próbára hívod ki a másik galetkit. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve,
átokszórást javasolsz. Ha ez sem lehetséges, megkérdezed a galetkit, hogy
van-e kedve beszélgetni egyet.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
ism 5 |
a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal |
Visszatérsz szállásodra.
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
h 14 1 20 24 26 |
14. tárgy használata |
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
hp 3 53 15 109 150 |
harci program |
A következõ sor került a harci programodba: tûzlehelet itala v.var. ha ellenfeled
#109. Prioritás: 150.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
hp 2 10 15 109 145 |
harci program |
A következõ sor került a harci programodba: tûzlehelet használata ha ellenfeled
#109. Prioritás: 145.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
k 13 2 |
kaland elvállalása |
(13. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak
a végrehajtásához.
(2. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak
a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
Figyelem! Az õskövedet
még nem használtad el, így nem fogsz újabbat találni. Ld. az õskõ enciklopédiáját
arról, hogyan lehet elhasználni.
[ld. enc.]
Ebben a körben +4 galetki erõt és +14 hírnevet kaptál. A kör során összesen
85 sebzést okoztál, és 191 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok
eredményeképp
5 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 2 TVP-t viszel
át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
174 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Black Kate, egy bársonybõrû, hosszú combú, sötét hajú, formás
testû macskaszerû nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: féregszint (3. szint).
Táplálkozásod: puhány. Ez a 16. fordulód.
|
[1] erõ: |
3 / 0.30 |
[2] IQ: |
10 / 2.75 |
[3] ügyesség: |
4 (6) / 0.10 |
[4] egészség: |
5 / 1 |
[5] mágia: |
7 / 0.65 |
[6] gyorsaság: |
3 (2) / 1.16 |
[9] Méret/ép: |
56 / 47 |
Min. méret: |
38 |
Barlangméret: |
60 |
|
|
Varázspont: |
68 / 68 |
Képességpont: |
8 / 56% |
Hõsi pont: |
6 (4) |
Tám.bónusz: |
0% |
Véd.bónusz: |
0% |
Galetki erõ: |
137 / 110 |
Hírnév : |
51 |
Jóllakottság: |
200% |
Életkor: |
12 / 12 |
|
|
Galetki csaták: |
14 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
1 (0) |
Torzsz. csaták: |
51 (3) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
39 (2) |
Leölt torzszülött: |
44 (2) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
22 (1) |
|
A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: diák (9)
Speciális képességeid:
+2 gyógynövények, +2 v.ital fõzés, +9% varázstárgy találására; 45%, hogy
v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Olvass el egy õsi falfeliratot! 2.) Hozz 12 õsi relikviát. 3.) Készíts
el két gázlehelet italát! |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[10] tûzlehelet: |
5 (7) / 2.08 |
[16] tüskés bõr: |
4 / 0 |
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[46] csapdaészlelés: |
4 / 0.12 |
[48] mászás: |
4 / 0.20 |
[54] kereskedelem: |
2 / 0.40 |
[56] varázsitalfõzés: |
2 (4) / 0.45 |
[62] lopás: |
5 / 1 |
[64] átokszórás: |
4 / 1.60 |
[66] lopakodás: |
1 / 0.05 |
[67] régészet: |
5 / 1.25 |
[68] zene: |
2 / 0.05 |
[69] tanulás: |
1 / 0.85 |
|
|
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
bal mancs |
[100] méret: |
1 / 0 |
[101] szakért.: |
2 / 1.48 |
|
|
lándzsa |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[29] életszívás: |
6 / 0.96 |
[15] jégpajzs: |
1 / 0 |
|
|
MAKRÓID |
1. Makró |
bb 1 20 3 4 7 9 |
be 1 |
|
5. Makró |
v 146 2 2 5 2 |
v 146 2 5 5 5 |
v 146 2 8 5 8 |
v 146 2 11 5 11 |
v
146 8 2 8 5 |
v 146 8 8 8 11 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: életszívás t.var. ha ellenfeled torzszülött. Prioritás: 100. |
2: életszívás t.var. ha ellenfeled galetki. Prioritás: 100. |
3: tûzlehelet használata ha ellenfeled #49. Prioritás: 110. |
4: tûzlehelet itala v.var. ha ellenfeled #22. Prioritás: 130. |
5: tûzlehelet használata ha ellenfeled #22. Prioritás: 128. |
6: tûzlehelet használata ha ellenfeled #110. Prioritás: 126. |
7: tûzlehelet használata ha ellenfeled #112. Prioritás: 110. |
8: tûzlehelet itala v.var. ha ellenfeled #109. Prioritás: 150. |
9: tûzlehelet használata ha ellenfeled #109. Prioritás: 145. |
FELTÉTELES PARANCSAID VI erõ:32000% ép:2%;
PV 6 3 4 5;
BA 5702 2367
5327;
L 150 52 23 17 25 1;
ÁTADÁS PARANCSAID: VG 2367 15 3; VG 5702 15 3; VG 9514 15 3; VG 2367 16
3; VG 5702 16 3; VG 9514 16 3; VG 9514 23 1;
Az
Orgling lázadás során általad legyõzött orglingok száma: 1.
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #2 (1. épület), #8 (7. épület), #13 (9. épület),
#53 (20. épület), #257 (16. forduló), #348 (16. forduló), #376 (16.
forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 khaldoran öv (#137) |
* |
1 Xantin bõröve (#169) |
Ékszerek, kincsek |
|
23 arany (#1) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
|
1 kristályamulett
(#130) |
Felszerelés |
|
3 aranydukát (#437) |
|
3 õskõ (#8) |
|
1 varázskõ (#210) |
Fegyverek |
* |
1 lándzsa (#1330) |
|
1 tõr (#1300) |
Varázsitalok és füvek |
|
4 csótányláb (#25) |
|
1 hónakkupók (#30) |
|
5 liánvirág (#24) |
|
2 mátekel gomba (#21) |
|
3 mitulen fû (#20) |
|
1 ragálygomba (#26) |
|
2 tejfonál (#28) |
|
6 üvegcse (#14) |
|
1 védelem itala (#59) |
|
5 winropu moha (#22) |
Egyéb kacatok |
|
4 bolhedor szárny (#15) |
|
1 molad púp (#16) |
|
2 nordkristály (#146)
|
|
1 pirgamit (#152) |
|
1 sárga gömb (#136) |
|
2 yeti csont (#160) |
|
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
ORGLING BÁNYÁSZ (119. ELLENFÉL) A legtöbb orgling rabszolgát a bányákban
dolgoztatják, hiszen az ilyen munkára a kifinomult galetkik alkalmatlanok.
Az orglingok harcosok felügyelete mellett, embertelen körülmények között
dolgoznak, és mindenfajta lázadás kemény büntetést von maga után. Az állandó,
kemény izzasztó munka miatt az orgling bányászok különösen ellenállóak
és büdösek.
ÁRNYLÉNY (112. LÉNY) A lét és nemlét határán levõ entitások, élõholt
lelkek pszeudo-materiális testtel. Ha egy árnylény el is fogadja kihívásodat,
véglegesen nem tudod õt legyõzni, hiszen hiába semmisül meg a teste, azt
lassan mindig újjáépíti az asztrális térben lecsapódó kóbor lélekenergiából.
HÓNAKKUPÓK (30. TÁRGY) Ez a mókás elnevezés egy bénító mérgû, tüskés
cserjét rejt. Ha az alsó szinteken való kóborlásaid során egy ilyenbe lépsz,
nem is fogsz olyan jót nevetni a buta elnevezésen. Mindenesetre, az alkímisták
szép pénzt fizetnek érte, csak óvatosan szakítsd le. [Szükséges varázsital
fõzés szint: 5.]
WOMATH (16. LÉNY) A womathok állítólag békés kérõdzõk voltak, amelyeket
nyájakban tenyésztettek az egykori felszíni lakók. Amikor az élõvilág a
katasztrófa miatt a föld alá kényszerült, a womathoknak is alkalmazkodniuk
kellett. Ezek az alacsony, de tömzsi négylábú növényevõk most a mélyben
található gombatelepeket legelik, de közben hatalmasra nõtt, vaksi szemük
állandóan a sötétséget fürkészi az esetleges ragadozók után. Veszély esetén
a womath menekülni próbál, de ha ez nem segít, megvédi magát rugdalódzó
patáival. A womath általában a tejivók zsákmánya.
MÁRVÁNY ATKA (17. LÉNY) A márvány atka két tenyérnyi átmérõjû, kaméleonszerû
képességekkel rendelkezõ ízeltlábú. Nevét onnan kapta, hogy tökéletesen
képes volt alkalmazkodni még egy Klánfõnök palotaudvarának márvány mintázatú
padlózatához is. Ha a márvány atka ráébred, hogy leleplezték, és nem tud
elmenekülni, harcba kezd, de apró csáprágóival nem sok esélye van a harcra
edzett galetkikkel szemben, legfeljebb különösen vastag kitinpáncéljának
védelmében reménykedhet. Ennek ellenére, nincs sok esélye, mert a rovarevõk
és a zöldvérûek külön vadásznak is rá.
GOBLIN KOBRA (20. LÉNY) Egy rég letûnt humanoid faj, a goblin egyik utolsó
képviselõje ez a fejlõdésre képtelen torzszülött. Valamilyen mágikus úton
keresztezték a káoszkígyók csoportjával, és így egy pikkelyes, kobrafejû,
de kétkarú és kétlábú szerencsétlen lényt hoztak létre. A goblin kobrának
nemcsak a mérgezõ harapása jelent veszélyt, hanem korlátozott mágikus képessége
is - talán ennek köszönhetõ, hogy sértetlenül képes átsétálni a lávapatakokon.
Mindezek ellenére, a mágiafalók és a zöldvérûek szívesen vadásznak rá.
SZÁRNYAS BOLHEDOR (25. LÉNY) A szárnyas bolhedor minden valószínûség
szerint az egykori, letûnt világban élõ óriási repülõ lények leszármazottja.
A szárnyas bolhedor persze nemhogy repülni nem tud, csenevész, vézna, kifehéredett
testét épphogy elbírja a két pikkelyes-karmos lába. Általában könnyû préda
a vadászó galetkik számára, különösen a tejivóknak és a micinistáknak.
Elektromosságra való különleges immúnitása feltehetõen õseitõl származik,
akik még a csapkodó villámokkal kísért viharokat is túlélték.
FÖRTELEMFÉREG (27. LÉNY) A förtelemféreg egyike a mélység legvisszataszítóbb
és leggusztustalanabb teremtményeinek. Ezzel csak a zöldvérûek és a puhatestûek
véleménye ellentétes, õk állítólag finom levest fõznek belõle. A förtelemféreg
kegyetlen bûzaurát gerjeszt maga körül, és ha még ez nem lenne elég, halálakor
teste felrobban, beszennyezve környezetét. A förtelemféreggel csak akkor
harcolj, ha nagyon muszáj.
ELEMI RIN (28. LÉNY) Az elemi rin egy fehér fényû energiateremtmény,
ezért fizikai úton igencsak nehéz megsebezni. Legjobb, ha varázslattal
vagy lehelettel próbálkozol. Az elemi rin a hiedelem szerint egy másik
létsíkról származik, és ha itt találkozol vele, akkor épp valamilyen síkok
közötti átjárót keres, felderítõ munkát végez, vagy el akar ragadni egy
galetkit. Mindenestre torzszülöttnek számít, szabadon vadászhatsz rá. A
mágiafalókon kívül senkinek nem jelent táplálékot.
ZOMBI (29. LÉNY) A harcban elesett torzszülötteket néha egy-egy kóbor
nekromanta zombiként animálja, és amikor nincs már rájuk szüksége, egyszerûen
otthagyja õket, a varázslat hatása úgyis elmúlik általában rövid idõn belül.
Az ilyen kóbor zombik kiváló edzési lehetõséget jelentenek a vadászó galetkik
számára, persze táplálékul nem szolgálnak.
PIRGAMIT (152. TÁRGY) Magas foszfortartalmú, gyúlékony anyag, bizonyos
piromád lények bélrendszerében keletkezik. Kissé szivacsos tapintású, ha
megdörzsölöd, barnásvörös por málik le róla. Ritka varázslatokhoz használják
anyagi komponensként, persze az alkímisták egész bizonyosan még egy sor
egyéb felhasználási módszert tudnak.
MÓDOSÍTÁSOK II. Néhány módosítás, ill. magyarázat a szabálykönyvhöz:
- A KNO és VAR parancsoknak meg lehet adni 3. és 4., valamint 5. és 6.
paramétert, így egy KNO paranccsal akár három különbözõ szakértelmedet
növelheted. Pl. KNO 1 3 2 4 3 5 paranccsal elköltesz 3 kno-t az erõdre,
4 kno-t az IQ-dra, és 5 kno-t az ügyességedre.
- A szabálykönyvvel ellentétben,
eddig az SZ parancsnak csak egy paramétert lehetett megadni. Az SZ parancsot
bõvítettük a szabálykönyvnek megfelelõen.
- Most már a véletlenszerûen
kapott kalandokért is jár lélekenergia, ill. képességpont.
- A bárd klán
tagjai mostantól a harcban szerzett lélekenergiára 0.75x szorzót kapnak,
ami azt jelenti, hogy a harcért 25%-kal kevesebb lélekenergia jár nekik.
A bárdok kör végén kapott kno-ja a kevesebb harcból adódó kno veszteséget
volt hivatott pótolni, tehát reális, hogy a harcból valóban kevesebb kno-t
tudjanak szerezni.
- A tárgypusztító hatások (gigaököl, tárgyirtás) sikerének
esélyébe beleszámít, hogy hány véletlenszerû (1000-nél nagyobb sorszámú)
tárgyad van KF-elve. Ha aránylag kevés, nagyobb az esélyed a sikeres mentõdobásra,
mint ha nagyon sok ilyen tárgyad van. Logikusan, ha valakit elborítanak
a varázstárgyak, egy ilyen támadás könnyebben talál célpontot. A mentõdobás
sikere természetesen továbbra is fõként a támadás erõsségétõl, és a tárgy
értékétõl függ.
- A gyógyfüvek eladási ára kétszeresére, vételi ára négyszeresére
növekedett.
- Felhívjuk a figyelmet, hogy a szabálykönyvbõl nem egyértelmû,
de ha valaki kõevõre változtatja trafóval az étrendjét, nem kapja meg visszamenõleg
a méret bónuszt, csak a következõ felköltözéseknél kap mindig eggyel több
méretet.
- Bár nem módosítás, felhívjuk a figyelmet, hogy komolyan gondoltuk,
ami a 2. szabálykönyv 17. oldalán, az aukciósháznál szerepel! Néhány játékos
összes karakterét már most eltiltottunk az aukciósház használatától.
VARÁZSLATOK
- Néhány pontatlanság a szabálykönyvben: a gránitbõr 1.,
4., 7. stb. szinten ad 1-1 plusz bõrt. Elemek parancsa területe nem magad,
hanem minden ellenfél. A gyógyító szellõ D3-at gyógyít szintenként. A pszi
acéltorony nem kétszer szinttel, hanem egyszer szinttel csökkenti a sebzést.
Az isteni harag hatóideje azonnali.
- Külön említést érdemel a méregfelhõ
varázslat. Azok a varázslatok, amelyek területre hatnak, és hatóidejük
nem azonnali, mindig a kör végén sebeznek. Tehát ha az elsõ körben elmondasz
egy méregfelhõt, a szörnyek közelebb jönnek hozzád, és a méregfelhõ már
a hûlt helyüket gõzöli. Éppen ezért ha a méregfelhõt TV listába rakod,
soha nem fogod használni az 1. körben. Szerencsére, a méregfelhõt közelre
is el lehet mondani. Tehát a méregfelhõt vagy akkor érdemes használni,
ha már közelharcban állsz valakivel (HP 4 34 26 2) vagy ha olyan ellenfeled
van, aki valószínûleg nem jön közel (pl. HP 4 34 18 313 99 X), ahol a 313
a lény lehetei és végtag méretei közül a legnagyobbat mondja meg, X egy
szinttõl függõ szám.