Karakterszám: |
2190 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
155 |
Játékhét: |
194 |
E forduló ára: |
31 zs. |
Maradék zseton: |
227 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2006. dec. 6. 15h:31' |
A következõ
fordulód táplálható: 2006. dec. 7. |
|
E-mail!
ACÉLIDEGZETESSZENCIA KALANDJAI
Pihenésed alatt a következõ történt:
**
1. NAP ** Ritkán szembesülsz ilyen hatalmas kihívással, mint most. Egy
legendás torzszülöttet, Dubié fivért próbáljátok most legyõzni! Társaiddal
együtt útrakélsz a Hegy ismeretlen mélységei felé. Csapatotok elõl minden
torzszülött elrejtõzik, ahogy végigdübörögtök a sötét járatokon. Végül
megérkeztek az õsi barlangcsarnokhoz. Végignézel társaidon, mielõtt a csata
elkezdõdik: Blazenul Garlazan, Galarin Thorfel, Gralnian Matarel, Kelewen
Gwillenlath, Norillia Gwillenlath, Korillion Gwillenlath, Braveheart
Patriot.
Ellenfeleitek 2 Dubié fivér (#376) [aura: 12-es méretû 99-es szintû bal
mancs.].
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** Az 1. Dubié fivér elmormol egy tökéletes csend varázslatot.
Braveheart Patriot elkerülte a varázslatot. Blazenul Garlazan elcsendesedik.
Galarin Thorfel elcsendesedik. Gralnian Matarel elcsendesedik. Kelewen
Gwillenlath elcsendesedik. Norillia Gwillenlath elcsendesedik. Korillion
Gwillenlath elcsendesedik. Síri csend telepedik rád. A 2. Dubié fivér a
mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy tökéletes csend! Braveheart
Patriot elkerülte a varázslatot. Braveheart Patriot mágikus ereje felhasználásával
elõidéz egy õrjöngést. Támadásod megnõ (+129%). Braveheart Patriot rúnákat
rajzol a levegõbe, mire létrejön egy titánok szele. Végtagjaid megerõsödnek
(+22 méretükre). Az 1. Dubié fivér irányába mozogsz. Kelewen Gwillenlath
a 2. Dubié fivért rohamozza. Korillion Gwillenlath az 1. Dubié fivér irányába
megy. Blazenul Garlazan a 2. Dubié fivért rohamozza. Galarin Thorfel az
1. Dubié fivér felé mozog. Gralnian Matarel megközelíti a 2. Dubié fivért.
Norillia Gwillenlath elindul az 1. Dubié fivér felé. Támadod az 1. Dubié
fivért. Elõrerúgsz bal lábaddal.
(100 ép-t sebeztél). Dermesztõ hideget
érzel
(-7 ép) (Nem roncsolható.) Lendületet véve ütsz jobb mancsoddal.
(100 ép-t sebeztél). Csontig hatoló hideg van
(-15 ép) Pofádat nagyra tátva
harapsz. El sem találtad. Benyomsz neki bal mancsoddal. Ez mellément.
Szagodtól fuldoklik
(6 sebzés). Kelewen Gwillenlath a 2. Dubié fivért támadja.
Korillion Gwillenlath az 1. Dubié fivért támadja. Blazenul Garlazan a 2.
Dubié fivért támadja. Galarin Thorfel az 1. Dubié fivért támadja. Gralnian
Matarel a 2. Dubié fivért támadja. Norillia Gwillenlath az 1. Dubié fivért
támadja. Regenerálsz (+6 ép)
*** 2. KÖR *** Braveheart Patriot elindul a 2. Dubié fivér felé. Az 1. Dubié
fivér rád támad. Fegyverével, egy árnypengével keresi a gyenge pontodat.
(90 ép-t sebzõdtél). Elõrehajolva, egy árnypengével csap le.
(87 ép-t sebzõdtél).
Az 1. Dubié fivér Braveheart Patriotot támadja. Összerogysz. A 2. Dubié
fivér és Kelewen Gwillenlath egymással harcolnak. Korillion Gwillenlath
és az 1. Dubié fivér egymással harcolnak. Galarin Thorfel az 1. Dubié fivért
támadja. Norillia Gwillenlath az 1. Dubié fivért támadja. Blazenul Garlazan
a 2. Dubié fivért támadja. Gralnian Matarel a 2. Dubié fivért támadja.
Braveheart Patriot a 2. Dubié fivért támadja.
*** 3. KÖR *** Braveheart Patriot rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön
egy feltámasztás. Braveheart Patriot feltámasztott. Ennek eredményeképp
gyógyulsz 193 ép-t. Magadhoz térsz. A 2. Dubié fivér és Kelewen Gwillenlath
egymással harcolnak. Az 1. Dubié fivér rád veti magát. Egy nevetséges árnypengével
próbál lecsapni rád.
(93 ép-t sebzõdtél). Árnypengével sújt rád.
(101 ép-t
sebzõdtél). Az 1. Dubié fivér Braveheart Patriotot támadja. Ájultan a földre
zuhansz. Korillion Gwillenlath és az 1. Dubié fivér egymással harcolnak.
Norillia Gwillenlath az 1. Dubié fivért támadja. Galarin Thorfel az 1.
Dubié fivért támadja. Blazenul Garlazan a 2. Dubié fivért támadja. Gralnian
Matarel a 2. Dubié fivért támadja.
*** 4. KÖR *** Braveheart Patriot elõhív egy feltámasztás varázslatot. Braveheart
Patriot feltámasztott. Ennek eredményeképp gyógyulsz 194 ép-t. Magadhoz
térsz. Az 1. Dubié fivér rád veti magát. Árnypengével sújt rád.
(93 ép-t
sebzõdtél). Elõrehajolva, egy árnypengével csap le.
(90 ép-t sebzõdtél).
Elõrehajolva, egy árnypengével csap le.
(93 ép-t sebzõdtél). Az 1. Dubié
fivér Braveheart Patriotot támadja. Minden elsötétül elõtted. A 2. Dubié
fivér és Kelewen Gwillenlath egymással harcolnak. A 2. Dubié fivér Braveheart
Patriotot támadja. Kelewen Gwillenlath ájultan a földre zuhan. Korillion
Gwillenlath és az 1. Dubié fivér egymással harcolnak. Blazenul Garlazan
a 2. Dubié fivért támadja. A 2. Dubié fivér halálos sebet kapva a földre
zuhan. Norillia Gwillenlath az 1. Dubié fivért támadja. Galarin Thorfel
az 1. Dubié fivért támadja. Gralnian Matarel csak bámészkodik, választott
ellenfele már halott.
*** 5. KÖR *** Braveheart Patriot mágikus ereje felhasználásával elõidéz
egy feltámasztást. Gyógyítja Kelewen Gwillenlath-ot (+451 ép). Kelewen
Gwillenlath magához tér. Az 1. Dubié fivér és Gralnian Matarel egymással
harcolnak. Kelewen Gwillenlath az 1. Dubié fivért támadja. Korillion Gwillenlath
az 1. Dubié fivért támadja. Norillia Gwillenlath az 1. Dubié fivért támadja.
Galarin Thorfel az 1. Dubié fivért támadja. Blazenul Garlazan az 1. Dubié
fivért támadja.
*** 6. KÖR *** Braveheart Patriot ellõ egy feltámasztás varázslatot. Braveheart
Patriot feltámasztott. Ennek eredményeképp gyógyulsz 276 ép-t. Magadhoz
térsz. Az 1. Dubié fivér és Gralnian Matarel egymással harcolnak. Kelewen
Gwillenlath az 1. Dubié fivért támadja. Az 1. Dubié fivér hörögve elterül.
[A csatában összesen 206 sebzést okoztál, és 669 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Braveheart Patriot: 850/151,
Blazenul Garlazan: 2586/330, Galarin Thorfel: 205/0, Gralnian Matarel:
2048/527, Kelewen Gwillenlath: 3438/749, Norillia Gwillenlath: 3968/405,
Korillion Gwillenlath: 233/0.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás
közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+66%). Elegendõ lélekenergiát
gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Braveheart Patriot
a következõt kapja: egy árnypenge.
[ld. enc.] Blazenul Garlazan is kap
a tárgyakból, övé lesz egy kék manaital. Galarin Thorfel részesedése:
27 arany. Gralnian Matarel része a kincsbõl: 27 arany. Kelewen Gwillenlath
a következõt kapja: egy árnypenge.
[ld. enc.] Norillia Gwillenlath része
a kincsbõl: egy árnypenge.
[ld. enc.] Korillion Gwillenlath is kap a tárgyakból,
övé lesz egy árnypenge.
[ld. enc.] Összegyûjtöd a "kincset": 27 arany.
Gyõzelmet arattatok! A kezdeti ünneplés után izgatottan veszitek számba
a zsákmányt: Dubié amulettje, egykezes nyílpuska és egykezes nyílpuska.
A kincs a szövetség kincstárába kerül, onnan lehet megvásárolni legenda
pontokért. A gyõzelemért jutalmul 1 legenda pontban részesülsz! Most pedig
irány a barlang, nagy ünneplés veszi kezdetét, tekintettel a legendás gyõzelemre,
amelynek hamarosan az egész Hegyben híre megy! (+30% jóllakottság.) Felkerültök
a dicsõségfalra is! (+1 hõsiesség pont.)
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Avvocato Terrasini, egy napszemüveges,
tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 32000.)
Pihenésed közben a szinteden történtekrõl hallottál:
*dec. 4.* Leph Arlone a szétszórt és Doda Bodonawieedo megküzdöttek egymással,
és Leph Arlone a szétszórt gyõzött.
Egy futár távoli híreket hoz:
*nov. 30.* Signy Mallory mellé szegõdött egy pokolpatkány.
*nov. 30.*
Amorpheus Amorphea pszionikus párviadalban legyõzte Fortiant.
*dec. 1.*
Avvocato Terrasini és Doda Bodonawieedo megküzdöttek egymással, és Avvocato
Terrasini gyõzött.
*dec. 1.* Fortian pszionikus párviadalban legyõzte
Amorpheus Amorpheát.
*dec. 4.* Alystair D'Brison rangja a Bárdok Klánjában
"a jóság megtestesítõje" lett.
*dec. 4.* A Káoszdemokrata szövetség fényes
gyõzelmet aratott Dubié fivér felett!
*dec. 5.* Hoodedet majdnem felfalta
egy Gramagan.
*dec. 5.* Amorpheus Amorphea pszionikus párviadalban legyõzte
Fortiant.
*dec. 6.* Kronx pszionikus párviadalban legyõzte Büdös Vöröst.
*dec. 6.* Kronx és Le Henger Elek pszi párbajt vívtak. Kronx került ki
gyõztesen.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 267.]
Ellátogatsz a helyi "fûszerárushoz". Elsõ dolgod, hogy végigkérdezed a kínálatot,
és megkérded, mi mennyibe kerülne neked: kemény bõrpáncél (#3) 32 ap, törpe
pikkelyvért (#4) 40 ap, bõrpáncél (#9) 16 ap, parittya (#10) 9 ap, kerek
kõ (#11) 1 ap, harci fejsze (#12) 16 ap, sziklarepesz (#13) 4 ap, üvegcse
(#14) 3 ap, kõbalta (#18) 4 ap, mandolin (#19) 64 ap, kötél (#128) 16 ap,
ében tündekard (#132) 32 ap, lelakatolt ládikó (#310) 480 ap, vas lemezpáncél
(#1001) 138 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 205 ap, elit lemezpáncél (#1003)
295 ap, díszes pikkelyvért (#1017) 109 ap, könnyû láncing (#1031) 113 ap,
bíbor láncing (#1032) 172 ap, bronz mellvért (#1047) 157 ap, kerek pajzs
(#1061) 36 ap, nagy pajzs (#1062) 76 ap, vaspajzs (#1063) 142 ap, vassisak
(#1076) 36 ap, szárnyas sisak (#1077) 76 ap, halotti maszk (#1091) 23 ap,
csontmaszk (#1092) 61 ap, díszes fejpánt (#1106) 23 ap, ezüst fejpánt (#1107)
61 ap, vándorcsizma (#1121) 23 ap, fekete csizma (#1122) 61 ap, zangrozi
csizma (#1123) 122 ap, utazóköpeny (#1136) 19 ap, kék köpeny (#1137) 55
ap, zöld köntös (#1151) 23 ap, átlátszó köntös (#1152) 61 ap, bíbor köntös
(#1154) 205 ap, hosszú íj (#1272) 76 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 61 ap,
nehéz nyílpuska (#1287) 109 ap, rövid tõr (#1302) 61 ap, vívótõr (#1303)
122 ap, görbekard (#1316) 36 ap, hosszúkard (#1317) 76 ap, gyalogos lándzsa
(#1332) 76 ap, hosszú lándzsa (#1333) 142 ap, a tudás díszes karkötõje
(#2142) 299 ap, az ügyesség halotti maszkja (#2441) 178 ap, a harcos bíbor
láncinge (#7782) 470 ap, a gólem kék köpenye (#8337) 353 ap, a gólem csontamulettje
(#8397) 359 ap, a gólem fogazott kardja (#8518) 568 ap, a tolvaj csontmaszkja
(#9192) 359 ap, a tolvaj átlátszó köntöse (#9252) 359 ap, az entek sárgaréz
nyaklánca (#9731) 238 ap, az entek nehéz nyílpuskája (#9837) 407 ap, a
merénylõ sárga öve (#11067) 353 ap, a tudós szárnyas sisakja (#11427) 374
ap, a tudós csatos öve (#11516) 226 ap, a tudós könnyû íja (#11621) 243
ap, a tudós gyalogos lándzsája (#11682) 374 ap, a harcmûvész ezüst fejpántja
(#13707) 359 ap, a szívósság könnyû láncinge (#14531) 320 ap, a szívósság
hosszúkardja (#14817) 374 ap, a szellemek könnyû íja (#15221) 243 ap, az
elefánt nagy pajzsa (#16362) 374 ap, a természet görbekardja (#17066) 243
ap, a sebezhetetlenség malachitgyûrûje (#19677) 359 ap, a sebezhetetlenség
ezüst fülbevalója (#19707) 353 ap, a ragadozó csontamulettje (#20097) 359
ap, a tökéletesség vassisakja (#21776) 347 ap, a tökéletesség átlátszó
köntöse (#21852) 418 ap, a tökéletesség háromszögszimbóluma (#21912) 428
ap, a tûz ezüst fejpántja (#22257) 240 ap, a tûz szöges öve (#22318) 399
ap, a jég ónix karkötõje (#22843) 407 ap, az enyészet bíbor láncinge (#23082)
351 ap, az enyészet ezüst fejpántja (#23157) 240 ap, a villám díszes köpenye
(#23638) 399 ap, a villám ezüst fülbevalója (#23757) 234 ap, a méreg karikaszimbóluma
(#24161) 134 ap, a regenerálódás vándorcsizmája (#24521) 126 ap, a regenerálódás
kék köpenye (#24537) 234 ap, a regenerálódás görbekardja (#24716) 140 ap,
a sün lovagi lemezpáncélja (#24852) 384 ap, a sün nagy pajzsa (#24912)
255 ap, a sün csepp fülbevalója (#25106) 122 ap, a sün gyalogos lándzsája
(#25182) 255 ap, a teknõs átlátszó köntöse (#25452) 240 ap, a teknõs csonttõre
(#25601) 126 ap, a szalamandra díszes karkötõje (#25992) 240 ap, a szalamandra
ezüst fülbevalója (#26007) 234 ap, a szalamandra könnyû nyílpuskája (#26036)
165 ap, a yeti díszes pikkelyvértje (#26217) 288 ap, a yeti karikaszimbóluma
(#26411) 134 ap, az elektromosság kerek pajzsa (#27161) 140 ap, az elektromosság
kék köpenye (#27237) 234 ap, a légzés ezüst láncinge (#27583) 541 ap, a
légzés szárnyas sisakja (#27627) 255 ap, a légzés kõamulettje (#27746)
126 ap, a légzés malachitgyûrûje (#27777) 240 ap, a légzés hosszú íja (#27822)
63 ap, az ellenállás halotti maszkja (#28541) 126 ap, a bûz lovagi lemezpáncélja
(#28902) 384 ap, a sólyom díszes köpenye (#29488) 399 ap. Sajnos 1300.
tárgy jelenleg nincs a boltban.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 262.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
ad 10 |
aranydukát szerzése |
Visszamész a barlangodba. Jelentkezel a dukátbanknál, dolgozni szeretnél.
A felhalmozódott szemetet kell elszállítanod. Van itt minden - lerágott
csontok, piszkos rongyok, törmelék. A kedvenc "szemeted" a bõrzsákok, amelyekben
az aranydukátokat szállítják fel. Alaposan átkutatod õket, de sajnos egyetlen
pénzdarabot sem találsz... A hulladékot a csatornaszint egy eldugott barlangjába
szállítod, majd jelentkezel a fizetségért. 2 aranydukátot kaptál.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 252.]
bsz |
belépés szövetségi barlangba |
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Elsõ utad az élelmiszerraktárba vezet. (+7% jóllakottság.) Már majdnem berozsdásodtak
az izmaid! A szövetség más tagjaival együtt küzdesz a kiképzõközpontban.
(+15% támadás, +7 lehelet kör végéig.) Megnézed az üzenõfalat. A következõ
új üzenetek érkeztek:
4926: Mindenki a 66. épület építésére koncentráljon, hogy az mielõbb elkészüljön!
Fejenként legalább 500 tvp kell bele. A következõ épület a 74. lesz.
Meglátogatod a szövetség kertjét. Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik:
leszedsz 5
sárkányvirágot. Karbantartod szerszámaidat. ( +2 zárnyitás,
+2 mászás.)
Megvizsgálod a szövetség kincseskamrájában levõ varázstárgyakat: Dubié amulettje
(#454), egykezes nyílpuska (#392), egykezes nyílpuska (#392), Dubié amulettje
(#454), egykezes nyílpuska (#392), egykezes nyílpuska (#392).
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 249.]
v 159 6260 3 |
159. varázslat elmondása |
Ellõsz egy szellemidézés varázslatot. A szellemvilágban könnyû egy barlangot
megtalálni! A varázslat segítségével hamarosan már a galetkihez beszél
a szellemed: "Acélidegzetesszencia vagyok, az õsi szellemek közül a leghatalmasabb,
avatárok parancsolója. Azért jöttem el hozzád, mert az istenek úgy döntöttek,
hogy megdícsérnek téged. Jó munkát végeztél, társadalmunk büszke rád! Hamarosan
elnyered méltó jutalmadat, csak türelemmel várakozz rá."
(-11 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 246.]
mak 3 |
3. makró definiálása/hívása |
pv 7 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is pszi párviadalra hívod ellenfeled.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 246.]
pta 131 131 131 131 131 131 |
pszi program elsõ 5 sorának
beállítása |
A pszi harc 1-5. köreire technikáid: 1. sz.áll.roncsolása. 2. sz.áll.roncsolása.
3. sz.áll.roncsolása. 4. sz.áll.roncsolása. 5. sz.áll.roncsolása.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 246.]
Elküldesz egy kihívást Juppy Goldberg részére. Reméled, hogy elfogadja.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 246.]
pta 128 128 128 128 128 128 |
pszi program elsõ 5 sorának
beállítása |
A pszi harc 1-5. köreire technikáid: 1. pszi csáp. 2. pszi csáp. 3. pszi
csáp. 4. pszi csáp. 5. pszi csáp.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 246.]
Egy körben csak egy galetkinek küldhetsz kihívást!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 246.]
pv 3 5 7 4 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit.
Ha ez nem megy, megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet.
Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, pszi párviadalra hívod ellenfeled.
Ha ez sem lehetséges, átokszórást javasolsz.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 246.]
mak 2 |
2. makró definiálása/hívása |
ep 50 75 110 |
építed az 50. épületet 75 TVPért |
Sajnálom, de abba az épületbe te már nem építhetsz többet. [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 246.]
ep 49 75 110 |
építed a 49. épületet 75 TVPért |
Sajnálom, de abba az épületbe te már nem építhetsz többet. [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 246.]
ep 55 75 110 |
építed az 55. épületet 75 TVPért |
Sajnálom, de abba az épületbe te már nem építhetsz többet. [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 246.]
ep 56 75 110 |
építed az 56. épületet 75 TVPért |
Sajnálom, de abba az épületbe te már nem építhetsz többet. [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 246.]
ep 68 75 110 |
építed a 68. épületet 75 TVPért |
[Rendben, az építkezés során
a bal mancs szakértelem tulajdonságot ill.
képességet fogod fejleszteni.]
Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy. [0 TVP-t használtál fel, maradt
még 246.]
ep 70 75 110 |
építed a 70. épületet 75 TVPért |
[Rendben, az építkezés során
a bal mancs szakértelem tulajdonságot ill.
képességet fogod fejleszteni.]
Annak az épületnek a felépítéséhez elõfeltétel a 68. épület, abba építs
elõször! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 246.]
kno 15 16 108 9 |
15. képességre 16 képességpont |
Elköltesz 16 képességpontot a regeneráció harci képességed növelésére. A
sok gyakorlás meghozta eredményét, a regeneráció szakértelmed 9. szintre
nõtt. Elköltesz 9 képességpontot a fog végtagodhoz tartozó vámpirizáció
szakértelem növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen fog végtagod speciális
támadási módja 10. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 246.]
be 9 5 |
meglátogatod a 9. épületet |
Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok.
A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Elmondod, hogy az átkot szeretnéd magadról
eltávolíttatni. A papok egyszerû varázslatot mondanak. Megszûnt a rajtad
levõ átok! Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 241.]
j 11217 13736 21866 28677 2545 10287 |
tárgy javítása |
Hosszasan dolgozol, míg végül sikerül rendbehoznod a már használhatatlannak
hitt a merénylõ hosszúkardját. Szakértelmednek és kitartásodnak köszönhetõen
a harcmûvész utazóköpenye újra használható. Kemény munka árán megjavítod
a tökéletesség csatos övét. Nahát, szebb lett, mint újkorában! Szakértelmednek
és kitartásodnak köszönhetõen az ellenállás malachitgyûrûje újra használható.
Szakértelmednek és kitartásodnak köszönhetõen az ügyesség amulettje újra
használható. Szakértelmednek és kitartásodnak köszönhetõen a mágus nehéz
nyílpuskája újra használható.
[48 TVP-t használtál fel, maradt még 193.]
kf 11217 109 |
bekészíted a 11217. tárgyat |
A mancsodba veszed a merénylõ hosszúkardját.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 193.]
bb 1 3 7 9 |
több épület meglátogatása |
[be 1:] Felkeresed a szint vegyesboltját. - Üdv, drága boltos! A segítségedre
lenne szükségem...
- Mindjárt gondoltam - néz rád gyanakodva a boltos.
- Mostanában kicsit sok értékes tárgyam sérült meg. Kéne valami szakember,
aki meg tudja õket javítani. - A kereskedõ megcsóválja a fejét.
- Szakembert
ugyan nem tudok, de van import varázsitalom a felsõbb szintrõl. Aki ezt
elfogyasztja, bármilyen tárgyat meg tud javítani! - kicsit kétkedéssel
fogadod a boltos szavait, de azért bólintasz.
- Mennyi?
- Mindössze
három üvegcsém maradt, viszik, mint az õskövet. 500 aranyért megszámítom
a hármat!
(31. kaland, összesen 5 TVP-t igényel.)
[be 3:] Visszamész a barlangodba. Elmész a varázslótoronyhoz. Fekete, magas
épület, hegyes karmokkal. Egyedi tervezés! Egy csontos lény fogad. Megkapod
a szinten megtanulható új varázslatok listáját. Ezeken felül persze minden,
korábbi szinten is ismert varázslat tanulható (ha volt ilyen). Zárójelben
a varázslat sorszáma, a szükséges Intelligencia szint, és az arany ár látható:
lávafolyam (#25, IQ18, 300ap) halál szava (#39, IQ20, 550ap) a forrás érintése
(#173, IQ18, 350ap) savhurrikán (#179, IQ16, 350ap) {Megjegyzés: Itt csak
akkor fogsz újabb küldetést kapni, ha egy bizonyos feltételt teljesítesz.}
[be 7:] Meglátogatod a szint központi barlangját, ahol az akadémia, a boltok,
a vegetáriánusok kertjei és az elöljáró palotája foglal helyet. A palota
felé irányítod lépteidet. Áhítattal lépsz be a hatalmas kõépületbe, ahonnét
a szint életét irányítják. A helytartói palotába indulsz
Antiki Rutharhoz
egy újabb feladatért. Éppen be akarsz lépni a kapun, amikor villámgyorsan
két nagyon-nagy galetki fog közre.
- Acélidegzetesszencia! Kérem azonnal
kövessen! Az ellenállás hasztalan! - szól az egyik.
Ennek az invitálásnak
nem lehet ellen állni. A galetkik egy közeli barlangba vezetnek. Itt egy
viszonylag alacsony, de szemmel láthatóan parancsoláshoz szokott férfival
találod szembe magad.
- Ülj le, és fogd be a szádat, ha jót akarsz! -
szól rád, mielõtt egyet is nyikkanhatnál. - A nevem Barne Jond, a ragadozók
szintjén a Biztonsági Szolgálat vezetõje vagyok. Úgy értesültünk, hogy
komoly problémák vannak a szint helytartójával. Sõt, hogy továbbmenjek,
komoly problémák vannak veled is. Forrásaink szerint a helytartó verõembereként
segítesz neki megfélemlíteni azokat, akik megpróbálnak tenni valamit
Antiki
Ruthar diktatórikus törekvései ellen. Sajnos olyan jó kapcsolatai vannak
magasabb szinteken, hogy csak igen meggyõzõ bizonyíték esetén vehetjük
õrizetbe, ha nem akarjuk megütni a bokánkat. De Acélidegzetesszencia, téged
a kutya sem véd meg tõlünk! Ha nem akarsz börtönben megrohadni, akkor segítened
kell nekünk. Kapsz egy kis gondolkodási idõt, ha vállalod, akkor itt megtalálsz.
Ha nem, akkor jobban jársz ha önkéntes számûzetésbe vonulsz.
(19. kaland,
összesen 35 TVP-t igényel.)
[be 9:] Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang,
tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. {Megjegyzés:
Itt csak akkor fogsz újabb küldetést kapni, ha egy bizonyos feltételt teljesítesz.}
A szolgáltatások aktuális árai: I. Gyógyítás 1 arany/ép + 60 arany. II.
Fiatalítás 100 arany/év. III. Szolga gyógyítás 10 arany x szint. IV. Annihilált
szolga feltámasztás 30 arany x szint. V. Átok eltávolítás 50 arany. VI.
Átkozott tárgy megsemmisítése 100 arany x szint. VII. Csonkolt végtag újranövesztése.
300 arany x szint, 50 tvp.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 173.]
m 15 9 819 2114 15 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 15,9) Elmész az Õsök Csarnokába.
(M 8 19) A legközelebbi feladat megoldásánál 19 lesz a válaszod.
(M 16,9) Kelet felé mozogsz. Az oszlopok közül furcsa szellemalak suhan
elõ. Egy õs materializálódott! Megszólít, és miután üdvözlöd, megtudod,
hogy egy feladatot kell megoldanod a továbbjutáshoz. Érdeklõdve hallgatod:
Történt egyszer, hogy egy elemi rin alomban csak nõstény elemi rin született.
Amikor felnõttek, mindegyik szaporodott, és csodák csodája, mindegyiknek
ugyanannyi kölyke lett, mint ahányan az eredeti alomban voltak. Születésüktõl
egészen addig, amíg csemetéik megnõttek, minden egyes nõstény felfalt 18
mázsa energiát, ugyaneddig az ideg minden egyes csemete megevett 11 mázsa
energiát. Ezek a falánk lények tehát összesen 4313 mázsa energiát pusztítottak
el. Hány elemi rin volt egy alomban?
Kis töprengés után közlöd az általad
jónak tûnõ választ. [19] - Még sokra viszed, barátom! - fogadja el a válaszodat
az alak. (+20% lélekenergia.)
(M 16,8) Mindenre felkészülve, északra mész. Torzszülöttek fészkét pillantod
meg. Micsoda szentségtörés! A te feladatod, hogy megtisztogasd az Õsök
Csarnokát. Ellenfeled egy halál apostola (#173).
*** 1. KÖR *** A halál apostola közelebb jön, hogy támadhasson. A halál
apostola irányába mozogsz. A halál apostola rád támad. Támad fogával.
(14 ép-t sebzõdtél). Kimeresztve, elõre suhint jobb karmával.
(11 ép-t
sebzõdtél). A halál apostolát próbálod megsebezni. A hasát célzod bal
lábaddal. Gránitbõr védi.
(0 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek
(-4 ép) Roncsoltál. Lendületet véve ütsz jobb mancsoddal.
(54 ép-t sebeztél).
Tüskés a bõre
(-3 ép) Paralizálod. Megpróbálod megmarni.
(38 ép-t sebeztél).
Tüskés a bõre
(-3 ép) Vámpirizálsz (+6 ép). Meglengetve a merénylõ hosszúkardját,
próbálsz lesújtani.
(18 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik
(2 sebzés).
Regenerálsz (+8 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod a halál apostolát. Megeresztesz egy jól irányzott
rúgást bal lábaddal.
(46 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre
(-1 ép) Roncsolod
bõrét. Benyomsz neki jobb mancsoddal.
(45 ép-t sebeztél). Pofádat nagyra
tátva harapsz.
(39 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+6 ép). A merénylõ hosszúkardjával
lesújtasz.
(18 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá
(4 sebzés).
A halál apostola holtan terül el. Regenerálsz (+8 ép)
[A csatában összesen 249 sebzést okoztál, és 36 sebzést kaptál.] Ismét
látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a
lélekenergiát (+52%). Elteszed a zsákmányt, ami 41 arany.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek
hamarosan gyógyulni kezdenek. (+8 életpont.)
(M 16,7) Északra sétálsz a Csarnok barlangfalai közt. A fal mellett megpillantasz
egy nagy ládát. A vaslakat nem riaszt el, elõkapod a zárnyitó szerszámot.
[Zárnyitás próba 13-as küszöbre: sikeres] Ez az! Megvizsgálod, mit találtál:
89 arany és egy csontmaszk.
(M 15,7) A következõ terem nyugatra van, így arra indulsz. A boltíves csarnok
kong az ürességtõl.
(M 15,6) A folyosó északra vezet. Egy hatalmas csarnokba lépsz be. Nem látod
se a tetejét, se a túlsó végét. A csarnok közepén egy fehér márványból
faragott trónt látsz. Felkészül az õsöktõl kapott újabb látomásra, és beleülsz
a trónba.
Ismét a szabadban vagy, a vörös ég alatt. A földön már nemigen
látsz zöldet, csak romokat, tüzeket, holttesteket. Egy fekete gömb bukkan
fel, és leereszkedik a földre. A gömb szétnyílik, és valami sötét folyadék
folyik elõ belõle, amely lassan alakot ölt. A megtestesült iszonyat! Vibrálást
látsz a levegõben, és a teremtmény körül fekvõ testek pernyévé égnek, a
fû, a növények megfeketednek. A teremtmény odébbfolyik, és magába szívja
az életenergia minden maradékát. Döbbenten bámulsz. Hirtelen a folyékony
valami felemelkedik, és megpillantasz három vörösen izzó pontot rajta.
Szemek? Mintha egyenesen téged nézne velük! Lehetetlen! Ijedten hátrálni
próbálsz, a kép meglódul veled hátrafelé, de a teremtményt egy pillanat
alatt körülfollya gömbje, és üldözõbe vesz. Egyre csökken a távolság...
Verítékben fürödve térsz magadhoz a trónon. A látomások, amelyeket az õsök
csarnokában kapsz, emlékfoszlányok az õseidtõl! Megborzongasz, ahogy erre
a látomásra gondolsz. Az az érzésed támad, hogy a felderítõ, akinek bõrébe
bújhattál, legfeljebb telepatikusan küldhette el társainak utolsó emlékét...
Várod, hogy az õsök ismét szóljanak hozzád, de nem hallasz semmit. Azonban
tudod, hogy az áldásukat megkaptad. (teljesen meggyógyultál, visszanyerted
összes varázspontodat, és kaptál 5 képességpontot.)
Visszasietsz az Õsök Csarnokának bejáratához.
[34 TVP-t használtál fel, maradt még 139.]
m 18 5 1111 4442 35 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 18,5) Félelemmel vegyes tisztelettel lépsz be a Csarnok kapuján.
(M 18,4) A következõ terem északra van, így arra mész. A következõ helyszínen
nincs semmi érdekes.
(M 18,3) Tovább északra! Ahogy megkerülöd az utolsó oszlopokat, ricsaj támad.
Megzavartál egy torzszülött szeánszt! Ellenfeled egy tarajos khadzar (#202)
[aura: 8-as méretû 17-es szintû nyelv.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Megtámadod a tarajos khadzart. Lendítesz egy nagyot bal
lábaddal.
(50 ép-t sebeztél). Vacogsz a hidegtõl
(-5 ép) Vastag bõrét szaggatod.
Lekeversz egyet jobb mancsoddal.
(52 ép-t sebeztél). Dermesztõ hideget
érzel
(-4 ép) Kitátod szádat, harapni próbálsz.
(47 ép-t sebeztél). Dermesztõ
hideget érzel
(-4 ép) Vámpirizálsz (+6 ép). A merénylõ hosszúkardjával
próbálsz sebet ejteni ellenfeleden.
(20 ép-t sebeztél). A tarajos khadzar
kileheli lelkét. A tetem nagy durranással szétrobban.
45 életpontnyit sebzõdsz.
Regenerálsz (+8 ép)
[A csatában összesen 169 sebzést okoztál, és 58 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+52%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elrakod a zsákmányt, ami egy khazdar taréj és 42 arany.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel
kezeled a sebesüléseidet. (+44 életpont.)
(M 18,2) A folyosó északra vezet. A barlang, ahová érsz, nem éppen elhagyatott,
és a bentlakók lelkesen védelmezik otthonukat. Ellenfeleid 2 szélfivér
(#179).
*** 1. KÖR *** A 2. szélfivér téged céloz, amikor a légzés hosszú íjával
lõ.
(17 sebzést okozott.) Az 1. szélfivér céloz, és lõ rád.
(2 lövéssel
35 ép-t sebzett.) Megrohamozod az 1. szélfivért. Megtámadod az 1. szélfivért.
Hasba próbálod rúgni bal lábaddal.
(43 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod.
Benyomsz egyet jobb mancsoddal.
(52 ép-t sebeztél). Megpróbálod megmarni.
(43 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+6 ép). A merénylõ hosszúkardjával támadsz.
El sem találtad. Az 1. szélfivér hörögve elterül. Regenerálsz (+8 ép)
*** 2. KÖR *** Támadod a 2. szélfivért. Elõrerúgsz bal lábaddal.
(43 ép-t
sebeztél). Roncsoltál. Beversz egyet jobb mancsoddal.
(53 ép-t sebeztél).
A fogaiddal támadsz.
(47 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+6 ép). A merénylõ
hosszúkardjával próbálsz sebet ejteni ellenfeleden.
(18 ép-t sebeztél).
A 2. szélfivér hörögve elterül. Regenerálsz (+8 ép)
[A csatában összesen 299 sebzést okoztál, és 52 sebzést kaptál.] Ezt a
csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+117%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 2 a légzés hosszú íja, egy xenópete és
35 arany.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek
hamarosan gyógyulni kezdenek. (+24 életpont.)
(M 18,1) Lépteid visszhangoznak, ahogy északi irányba indulsz. Szerencsétlenségedre,
torzszülöttekkel benépesített helyiségbe toppansz be. Ellenfeled egy sziklaóriás
(#164).
*** 1. KÖR *** Megindulsz a sziklaóriás felé. Már ott is vagy! A sziklaóriás
feléd mozog. A sziklaóriást próbálod megsebezni. A hasát célzod bal lábaddal.
(37 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Benyomsz egyet jobb mancsoddal.
(50 ép-t
sebeztél). Paralizálod. Pofádat nagyra tátva harapsz.
(38 ép-t sebeztél).
A merénylõ hosszúkardját forgatva támadsz.
(13 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen
elviselhetõ számára
(3 sebzés).
*** 2. KÖR *** A sziklaóriást próbálod megsebezni. Megpróbálod felbuktatni
bal lábaddal.
(47 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Odacsapsz jobb mancsoddal.
(56 ép-t sebeztél). Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat.
(39 ép-t sebeztél).
A merénylõ hosszúkardjával támadsz.
(17 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja
(3 sebzés). A sziklaóriás hörögve elterül.
[A csatában összesen 277 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+59%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(M 17,1) Irány nyugat! Ahogy belépsz a következõ helyiségbe, egy alak mozdul
feléd. Védekezõ pozíciót veszel fel. Ellenfeled egy zafír kaletrich (#177).
*** 1. KÖR *** A zafír kaletrich mágikus ereje felhasználásával elõidéz
egy dermesztést. Ezt most megúsztad. Megindulsz a zafír kaletrich felé.
Már ott is vagy! A zafír kaletrichet próbálod megsebezni. Rúgsz bal lábaddal.
(53 ép-t sebeztél). Benyomsz neki jobb mancsoddal.
(54 ép-t sebeztél).
Pofádat nagyra tátva harapsz.
(42 ép-t sebeztél). Meglengetve a merénylõ
hosszúkardját, próbálsz lesújtani. Nem találtál. A zafír kaletrich kileheli
lelkét.
[A csatában összesen 149 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a
lélekenergiát (+71%). Viszed, ami mozdítható: 38 arany.
(M 16,1) A folyosó nyugatra visz. A boltíves csarnok kong az ürességtõl.
(M 15,1) Nyugat felé mész. Egy apró, földalatti tavacskát pillantasz meg,
a víz egy apró csermely formájában, a falból bugyog elõ. Nyilván ez is
egy varázserejû tó, mint mindegyik az Õsök Csarnokában. Iszol a tó vizébõl.
Ez merész húzás volt! Lássuk, mi történik... (megtudod, hogy a patkányfogakat
nem árt megtartanod - egy késõbbi szinten nagy szükséged lesz rájuk.)
(M 16,1) Lépteid visszhangoznak, ahogy keleti irányba indulsz. A csarnok
egy újabb, kongóan üres termébe lépsz be.
(M 16,2) A folyosó délre tart. Egy kerek, simára csiszolt oltárt veszel
észre. Mellette fekete, ádáz képû szobor áll, nyilván egy fajod õsét ábrázolja.
Tisztelettudóan imádkozol az oltárnál, várva az õsök döntését. És megvan!
(sebzõdsz 25 ép-t.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod,
hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+25 életpont.)
Elhagyod az Õsök Csarnokát.
[70 TVP-t használtál fel, maradt még 69.]
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
Az idõ tökéletesen alkalmas egy vérbeli portyázásra. Egy találomra választott
irányba indulsz. Mindenfelé nézelõdsz galetkik által lakott barlangokat
keresve. A barlangfolyosó fala az egyik helyen be van omolva, mögötte
feneketlen mélység tárul fel. Ahogy behallgatódzol, valamilyen hangot hallasz
onnét. Hoppá, van odalent valami! Esetleg le lehetne mászni, ha van elég
merszed... Nem most, rázod meg a fejed.
(390. kaland, összköltsége 10 TVP.)
Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1
hónakkupókot.
Nem habozol sokat, választasz egy barlangot. A jelzések alapján látod,
hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd
Fürge Gekkoth, egy vékony, nyulánk testalkatú,
zöld bõrû, meglepõen gyors mozgású férfi. A Tudósok klánjának tanítómester
rangú tagja. A Második Hullám szövetségbe tartozik. Kalandor rangja tapasztalt
felderítõ. Végignézed a felszerelését: a gyorsaság jádegyûrûje, szivárvány
karkötõ, a káosz istennõjének tõre, káoszkígyó vért, az élet karkötõje,
az ellenállás díszes karkötõje, a sebesség görbekardja, a villám csillogó
fejpántja, arany vadászköpeny, a sav rövid tõre, a bûz háromszögszimbóluma,
a káosz földjének fülbevalója, a káosz papjának tõre, a sün ébenfa íja,
a bérmágus malachit karkötõje, görényfarok, a villám sárgaréz nyaklánca,
roxati üvegszem, a villám vándorcsizmája, az ellenállás malachitgyûrûje,
a villám ónixgyûrûje, a villám háromszögszimbóluma, galetki érdemérem,
orglingbõr öv, a villám nagy pajzsa, a káosz halálos fülbevalója, a sólyom
malachitgyûrûje. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos
versenyben méritek össze meggyõzõkészség szakértelemben való jártasságotokat.
Arról fogtok vitázni, hogy melyik a jobb: támadó vagy védekezõ képességeket
kifejleszteni? Beveted meggyõzõképességet minden trükkjét, de persze ellenfeled
is lehengerlõ. Egyszercsak azon veszed észre magad, hogy buzgón bólogatsz,
Fürge Gekkoth szavait hallgatva. Ez persze egyben a vereségedet is jelenti!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 69.]
Az idõ tökéletesen alkalmas egy vérbeli portyázásra. Útközben más, portyára
induló galetkikkel is összeakadsz. Hiába, pezseg az élet! Valamiben megakad
a szemed. Nocsak, itt
xita uborka nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Hohó!
Ez a barlang itt megfelelõ lesz. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás
lesz.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd
Százlábú, egy brutálisan erõs, éjsötét
kitinû, összevissza rugdosódó, rovarszerû férfi. A Katonák klánjának szárnysegéd
rangú tagja. A Második Hullám szövetségbe tartozik. Kalandor rangja kalandor-jelölt.
Viselt tárgyai: ozin fülkarika, a nyomkeresés fejpántja, Rogan karkötõje,
óriás fülbevaló, ében láncing, a rend köve, a tökéletesség márványgyûrûje,
a kobra hosszú íja, a sebezhetetlenség zöld köntöse, quwarg amulett, a
harcos malachitgyûrûje, a pók smaragdgyûrûje, a káosz fehér csizmája, a
káosz helytartójának szimbóluma, az óriás bronz amulettje. Százlábú mosolyogva
tessékel beljebb, és leültök a bõrbõl készült ülõpárnákra. Milyen kellemes
meleg van itt! Elõveszed az ételt, amit hoztál, míg Százlábú finomságai
már a földre terített takarón gõzölögnek. Jó étvággyal falatoztok. Rengeteg
érdekes témáról esik szó evés közben: a pszionikáról, a torzszülöttekrõl,
az Akadémia titkairól, a fajotok múltjáról beszéltek, még az Ellenségrõl
is esik szó. Jóllaktatok és kibeszéltétek magatokat: búcsút intesz vendéglátódnak.
(+7% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az a keyrasi démonlidérc.
[ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 59.]
Kalandra fel! Portyára indulsz. Barlangokat keresel, amelyeken a jelzés
a kihívás elfogadását jelenti. Nini, ez a barlang pont jónak tûnik. A jelzések
alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
A barlang lakója
Leph Arlone a szétszórt, egy földöntúlian irizáló bõrû,
arany szemû, megkapóan kócos hajú, nyeszlett férfi. [aura: 3-as sorvasztás.]
A Pszionicisták klánjának a gondolat ura rangú tagja. A Káoszdemokrata
szövetségbe tartozik. Kalandor rangja felderítõ. Tárgyai: Ulthaodron karkötõ,
org.lázadás emlékérme, orgling fétis, platina nadrág, suhanó csizma, Rogan
karkötõje, Fairlight sipkája, a pók smaragdgyûrûje, az Érzés Gyûrûje, ében
nyílpuska, aréna kvazár érme, a mentát gyöngye, quwarg amulett, sárkányamulett,
gyémánt pszi váll-lap, ozin fülkarika, Örökkévalóság Smaragdja, a regenerálódás
átlátszó köntöse, xenomorf csuklópánt, kék mutációs gyûrû, óriás fülbevaló,
mintrogi erõöv, káoszkígyó vért, xenóbõr karkötõ, galetki érdemérem, cseppkõ
gyûrû, Tlyxcet pajzs. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos
versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A
barlang mögött van egy igen meredek sziklafal, a tetején egy sziklapárkánnyal.
Igencsak képzett mászónak kell lenni ahhoz, hogy fel tudj oda jutni, méghozzá
gyorsan! Fürgén mászni kezdtek. Lihegve érsz fel a tetõre, Leph Arlone
a szétszórt már ott várakozik. Õ nyert!
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 49.]
gy 80 |
felt. gyógyítás 80%-ra |
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 80 százaléka alá zuhan.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 49.]
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
[Hártyás lemúr torzszülöttet próbálsz elejteni.] Elhatározod, hogy vadászni
mész. Egy fémlétrán, egy függõleges aknában jutsz le az elkülönített szintre,
ahová a galetkik vadászni járnak. Leérve, óvatosan megkezded a felderítést.
Ha nem vagy elég óvatos, könnyen vad lesz a vadászból. Nocsak, mit találtál!
1
csótányláb ! Óvatosan begyûjtöd. A messzeségbõl vadászok kiáltását hallod.
Egyre közeledõ lábdobogás, és a következõ pillanatban már látod, hogy mit
üldöztek. Ellenfeled egy hártyás lemúr (#2).
*** 1. KÖR *** Megindulsz a hártyás lemúr felé. Már ott is vagy! A hártyás
lemúr közelebb jön, hogy támadhasson. A hártyás lemúrt próbálod megsebezni.
A hasát célzod bal lábaddal.
(50 ép-t sebeztél). Benyomsz neki jobb mancsoddal.
(55 ép-t sebeztél). A fogaiddal támadsz.
(37 ép-t sebeztél). A merénylõ
hosszúkardjával lesújtasz.
(15 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja
(8 sebzés).
A hártyás lemúr holtan terül el.
[A csatában összesen 117 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+6%). Viszed,
ami mozdítható: egy lemúr hártya.
[14 TVP-t használtál fel, maradt még 35.]
[Hártyás lemúr torzszülöttet próbálsz elejteni.] A legjobb, amit tehetsz,
egy élvezetes vadászat. Ezúttal egy még sosem próbált aknában ereszkedsz
le a torzszülöttek szintjére. Egy sziklafal elõtt állsz, amelybõl barlangjáratok
sokasága indul. Egy mesterségesen épített kõkupacot veszel észre. Megkerülve,
meglátod, hogy a földbe ásott építménynek bejárata is van, egy bõrrel letakarva!
Alighanem valaki lakik (legalábbis lakott) itt. Talán körül lehetne nézni
bent, a torzszülöttek tanyáit úgysem védi semmiféle törvény.
(215. kaland,
összköltsége 20 TVP.) Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt
elonotichlan
nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Ahogy továbbindulsz, valami megmoccan
az árnyak között. Odaveted magad, mire elõugrik valami! Ellenfeled egy
hártyás lemúr (#2).
*** 1. KÖR *** Megrohamozod a hártyás lemúrt. A hártyás lemúr feléd rohan.
Megtámadod a hártyás lemúrt. Hasba próbálod rúgni bal lábaddal.
(47 ép-t
sebeztél). Odacsapsz jobb mancsoddal.
(56 ép-t sebeztél). Megpróbálod
belemélyeszteni fogaidat.
(45 ép-t sebeztél). A merénylõ hosszúkardját
forgatva támadsz.
(20 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik
(7 sebzés). A
hártyás lemúr halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 117 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+6%). Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy lemúr hártya.
[17 TVP-t használtál fel, maradt még 18.]
[Nincs elég TVP-d a konkrét lény utáni vadászathoz.] Ezúttal a torzszülöttek
közt fogsz portyázni. Ölésre készen futsz végig a vadászok számára fenntartott
folyosón, le az alsó szintekig. Megpillantasz egy másik vadászt: épp leölt
ellenfelei lélekenergiáját szívja el látványos szikrázás közepette. Odébbállsz,
itt már úgy sem találsz vadat. Rövid kutatás után megpillantasz egy torzszülöttet.
Menekülni próbál, üldözni kezded. Egyenest a fészkébe menekül a bolond!
Ellenfeled egy lávaelementál (#178).
*** 1. KÖR *** A lávaelementál felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A lávaelementál
odajön hozzád. A lávaelementált próbálod megsebezni. Megeresztesz egy jól
irányzott rúgást bal lábaddal.
(52 ép-t sebeztél). Borzalmas forróságot
érzel
(-7 ép) Roncsolod bõrét. Lendületet véve ütsz jobb mancsoddal.
(59
ép-t sebeztél). Iszonyatos hõséget áraszt magából!
(-8 ép) Kitátod szádat,
harapni próbálsz.
(42 ép-t sebeztél). Iszonyatos hõséget áraszt magából!
(-8 ép) Vámpirizálsz (+6 ép). A merénylõ hosszúkardjával támadsz.
(19 ép-t
sebeztél). A lávaelementál hörögve elterül. Regenerálsz (+8 ép)
[A csatában összesen 172 sebzést okoztál, és 23 sebzést kaptál.] Ezt a
csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+65%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Viszed, ami mozdítható: 43 arany.
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
A siker ezüstveretes öve segítségével 7 aranyat kerestél ebben a körben,
és 2 TVP-t spóroltál meg. A Tisztogató klántól 55 aranyat kaptál vérdíjként
a leölt torzszülöttekért.
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéd megduzzadt! Támadás
ér, xenók özönlenek fel a barlangod hátuljában levõ nyíláson. Tudtad, hogy
be kellett volna tömnöd! Ellenfeleid egy xenomorf csecsemõ (#419), egy
xenomorf bébi (#204) és egy xenó féreg (#418) [aura: 2-es méretû 7-es
szintû fog.].
[BA parancsod van a lényre:] Nem látsz esélyt arra, hogy ezt a csatát megnyerd,
ezért inkább nem is bocsátkozol harcba. Hmmm! A menekülõ xenók a barlangod
hátuljában levõ nyílást tovább nagyították. Most már talán tényleg ideje
lenne betömni! Ehhez a B 99 99 parancsod add ki, 60 TVP árán.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +4 galetki
erõt és +20 hírnevet kaptál. A kör során összesen 1755 sebzést okoztál,
és 863 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
10
képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 4 TVP-t viszel át a következõre.
Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
317 TVP-t költhetsz
majd el.
KARAKTERLAP
Acélidegzetesszencia, egy vastag, kreol bõrû, kissé büdös,
fejével a plafont súroló férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: fogak szintje
(7. szint). Táplálkozásod: micinista. Kalandor rangod: kezdõ felderítõ
(1.00). Ez a 155. fordulód.
|
[1] erõ: |
19 (26) / 3.59 |
[2] IQ: |
11 (18) / 3.79 |
[3] ügyesség: |
5 (11) / 2.57 |
[4] egészség: |
13 (18) / 11.67 |
[5] mágia: |
7 (9) / 5.07 |
[6] gyorsaság: |
17 (21) / 7.85 |
[9] Méret/ép: |
169 (190) / 181 |
Min. méret: |
136 |
Barlangméret: |
175 |
|
|
Varázspont: |
175 / 175 |
Képességpont: |
20 / 64% |
Hõsi pont: |
56 (8) |
Tám.bónusz: |
16% |
Véd.bónusz: |
55% |
Galetki erõ: |
765 / 401 |
Hírnév : |
1593 |
Jóllakottság: |
145% |
Életkor: |
14 / 19 |
|
|
Galetki csaták: |
77 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
37 (0) |
Torzsz. csaták: |
853 (9) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
772 (9) |
Leölt torzszülött: |
1094 (11) |
Pszi csaták: |
103 (0) |
Pszi
gyõzelmek: |
37 (0) |
Ájulások száma: |
52 (0) |
|
A Tisztogatók Klánjának (#14) tagja vagy.
Rangod: vadász (30)
Speciális
képességeid:
+10 sebzés torzszülöttek ellen ütésre és leheletre. +3 nyomkövetés.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hajts végre 5 küldetést, amit a helytartótól
kaptál. [ok] 2.) Mutass be legalább 20 különbözõ fajta fegyvert. 3.) Hajtsd
végre a 30-as Klánkalandot (KK 30)! (összesen 40 TVP-t igényel) |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[10] tûzlehelet: |
5 (10) / 3.28 |
[14] mérg. lehelet: |
7 (12) / 3.04 |
[15] regeneráció: |
9 (16) / 0 |
[17] vastag bõr: |
6 (7) / 0.20 |
[18] tûzimmunitás: |
9 (10) / 1.20 |
[20] savimmunitás: |
4 (5) / 1.40 |
[22] imm.mérg.gázra: |
1 (2) / 0 |
[24] rezisztencia: |
9 / 0.20 |
[25] bûz: |
7 / 0 |
[27] imm. méregre: |
0 (6) / 0 |
|
|
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
4 / 2.52 |
[46] csapdaészlelés: |
7 / 1.33 |
[47] zárnyitás: |
8 / 3.28 |
[48] mászás: |
9 / 6.61 |
[49] rugalmasság: |
3 / 0.88 |
[50] meggyõzõkészség: |
6 (8) / 4.75 |
[51] transzformáció: |
10 / 1.23 |
[52] auraészlelés: |
7 / 2.75 |
[53] ékszerészet: |
7 / 1.89 |
[54] kereskedelem: |
8 (11) / 1.12 |
[55] szívósság: |
13 (20) / 0.99 |
[56] varázsitalfõzés: |
8 / 2 |
[57] gyógynövények: |
8 / 6.63 |
[58] nyomkeresés: |
12 (15) / 8.72 |
[59] vezetõkészség: |
5 (6) / 0.90 |
[60] pszi támadás: |
10 / 0.37 |
[61] pszi energia: |
8 / 4.12 |
[62] lopás: |
4 / 0.70 |
[63] éberség: |
10 / 0.95 |
[64] átokszórás: |
15 / 2.31 |
[65] álcázás: |
7 / 0.35 |
[66] lopakodás: |
6 / 0.65 |
[67] régészet: |
3 / 1.55 |
[68] zene: |
5 / 4.57 |
[69] tanulás: |
7 / 0.68 |
[70] idézés: |
1 / 0.05 |
[71] javítás: |
9 / 7.96 |
[72] építés: |
15 / 9.11 |
[73] felderítés: |
4 / 3.61 |
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
bal láb |
[100] méret: |
14 (16) / 1.30 |
[101] szakért.: |
17 (19) / 6.80 |
[102] roncsolás: |
10
(12) / 0 |
|
jobb mancs |
[103] méret: |
19 / 0 |
[104] szakért.: |
18 / 6.29 |
[105] paraliz.méreg: |
6
(8) / 0 |
|
fog |
[106] méret: |
10 / 0 |
[107] szakért.: |
11 / 1.63 |
[108] vámpirizáció: |
10 (12)
/ 0 |
|
bal mancs |
[109] méret: |
1 / 0 |
[110] szakért.: |
6 / 1.31 |
|
|
a merénylõ
hosszúkardja |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[130] agyvihar: |
10 / 3.44 |
[147] alkímia: |
2 / 0.88 |
[32] animáció: |
1 / 0 |
[42] csendvarázs: |
1 / 0.06 |
[149] dimenziókapu: |
7 / 0.08 |
[11] elektromos kéz: |
3 / 0.48 |
[48] ellenáll.megtörése: |
1 / 0 |
[156] éhínség: |
1 / 0 |
[29] életszívás: |
3 / 0.72 |
[168] fürgülés: |
5 / 0.40 |
[17] gránitbõr: |
10 / 0.24 |
[139] gyógyító szellõ: |
17 / 0.20 |
[15] jégpajzs: |
5 / 0.06 |
[163] kineport: |
5 / 0.64 |
[146] kontakt.õseiddel: |
8 / 2.56 |
[157] láthatatlanság: |
4 / 0.18 |
[35] mágiatörés: |
5 / 0.06 |
[129] mentális robbanás: |
6 / 1.62 |
[28] óriáserõ: |
1 / 0 |
[128] pszi csáp: |
4 / 1.10 |
[131] sz.áll.roncsolása: |
5 / 0.96 |
[159] szellemidézés: |
3 / 2.24 |
[176] szélpajzs: |
1 / 0 |
[167] tombolás: |
5 / 0.08 |
[16] tûzpajzs: |
13 / 0 |
|
|
|
|
T/V VARÁZSLATLISTÁID |
1. lista (0%): |
11 elektr |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MAKRÓID |
1. Makró |
ad 10 |
bsz |
v 159 6260 3 |
mak 3 |
mak 2 |
|
2. Makró |
ep 50 75 110 |
ep 49 75 110 |
ep 55 75 110 |
ep 56 75 110 |
ep 68 75
110 |
ep 70 75 110 |
|
3. Makró |
pv 7 |
pta 131 131 131 131 131 131 |
p 7382 |
pta 128 128 128 128
128 128 |
p 7382 |
pv 3 5 7 4 |
|
4. Makró |
v 146 2 11 |
v 146 5 11 |
v 146 8 11 |
v 146 11 11 |
v 146 13 11 |
|
5. Makró |
v 159 7649 2 |
z 19 10 |
x 10 |
pv 7 5 3 8 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: gyógyító szellõ v.var. ha ellenfeled #336. Prioritás: 200. |
2: tûzpajzs v.var. ha ellenfeled #336. Prioritás: 201. |
3: mágiaellenállás v.var. ha ellenfeled #190. Prioritás: 180. |
4: óriásnövés itala v.var. ha ellenfeled #190. Prioritás: 181. |
5: animáció t.var. ha ellenfeled #375. Prioritás: 210. |
6: életszívás t.var. ha ellenfeled #375. Prioritás: 209. |
7: Közelharc támadás ha ellenfeled #376. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 80;
VI erõ:150% ép:40%;
PV 3 5 7 4;
PSZ 58
54 50 59 48 72;
BA 420 422 423 421 419 418 204;
HE 9;
PT 3;
PTA 128
128 128 128 128;
Az
Orgling lázadás során általad legyõzött orglingok száma: 49.
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #15 (8. épület), #16 (4. épület), #19 (7. épület),
#31 (1. épület), #440 (150. forduló), #242 (149. forduló), #361 (150.
forduló), #269 (151. forduló), #375 (151. forduló), #483 (152. forduló),
#431 (153. forduló), #378 (153. forduló), #459 (154. forduló), #225
(141. forduló), #390 (155. forduló), #215 (155. forduló).
SZÖVETSÉGED:
Káoszdemokrata (#15062). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod
jelenleg a 8534. karakternél van. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele:
Dubié fivér. Még 2 alkalommal gyõzhetitek le. (De te már csak a következõ
ellenfélnél adhatsz ki LCS parancsot). Jelenleg 11 legenda pontod van.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a füvész köpenye (#193) |
|
1 a gepárd lemezpáncélja (#15400) |
|
1 a
harcmûvész utazóköpenye (#13736) |
|
1 a légzés könnyû láncinge (#27581) |
|
1 a lich könnyû láncinge (#11831)
|
|
1 a mágia zöld köntöse (#3401) |
|
1 a méreg pikkelyvértje (#23965) |
|
1 a méreg vándorcsizmája (#24071)
|
|
1 a nyomkeresés fejpántja (#194) |
|
1 a siker ezüstveretes öve (#252) |
|
1 a szalamandra vándorcsizmája (#25871)
|
|
1 a szalamandra zöld köntöse (#25901) |
|
1 a teknõs ezüst fejpántja (#25407) |
|
1 a tökéletesség csatos öve (#21866)
|
|
1 a tökéletesség utazóköpenye (#21836) |
|
1 a tökéletesség zöld köntöse (#21851) |
|
1 a védekezés ezüst fejpántja
(#4707) |
|
1 csontmaszk (#1092) |
|
1 díszes fejék (#135) |
* |
1 ében láncing (#134) |
|
1 káoszkígyó vért
(#271) |
|
1 khaldoran öv (#137) |
|
1 nagyobb pókcsatos öv (#178) |
|
1 suhanó csizma
(#195) |
|
1 szent templomi maszk (#232) |
* |
1 Tlyxcet pajzs (#440) |
|
1 vassisak
(#1076) |
|
1 zöld köntös (#1151) |
Ékszerek, kincsek |
|
1 a gólem sárgaréz nyaklánca (#8381) |
* |
1 a háború köve (#156) |
|
1
a harcos malachit karkötõje (#7991) |
* |
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
|
1 a légzés csontamulettje (#27747) |
|
1 a szalamandra márványgyûrûje (#25976) |
* |
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
* |
1 a tolvaj kõamulettje (#9296) |
|
1
a törpék csontamulettje (#6597) |
|
1 a védekezés díszes karkötõje (#4842) |
|
10584 arany (#1) |
|
1 az angyalok
kõamulettje (#28196) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
|
1 az ellenállás malachitgyûrûje (#28677)
|
|
1 az ügyesség amulettje (#2545) |
|
1 bronzmedál (#207) |
|
1 császári dekrétum (#254) |
|
3 csepp fülbevaló
(#1256) |
* |
1 cseppkõ gyûrû (#234) |
|
73 drágakõ (#2) |
|
1 görényfarok (#189) |
|
1 háromszögszimbólum (#1212) |
* |
1 káoszdemokrata karkötõ (#769) |
|
2
malachit karkötõ (#1241) |
* |
1 org.lázadás emlékérme (#458) |
|
1 orgling fétis (#269) |
* |
1 óriás
fülbevaló (#225) |
* |
1 Örökkévalóság Tûzopálja (#570) |
* |
1 ozin fülkarika (#211) |
|
1 pirofókusz
(#438) |
|
1 quwarg amulett (#275) |
* |
1 Rogan karkötõje (#145) |
* |
1 szivárvány
karkötõ (#139) |
|
5 üvegszimbólum (#138) |
Felszerelés |
|
119 aranydukát (#437) |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 fekete csuha (#586)
|
|
6 fekete dukát (#218) |
|
1 garling kristály (#209) |
|
4 kötél (#128)
|
|
1 lelakatolt ládikó (#310) |
|
1 mandolin (#19) |
|
1 oprasszum fókusz
(#300) |
|
1 õskõ (#8) |
|
1 Urgod kémszeme (#533) |
|
1 vadász érdemrend (#375) |
|
2 varázskõ (#210) |
Fegyverek |
|
1 a bûz könnyû íja (#29171) |
|
1 a káosz pulzáló nyílpuskája (#22899)
|
|
6 a légzés hosszú íja (#27822) |
|
1 a mágus könnyû íja (#10271) |
|
1 a mágus nehéz nyílpuskája (#10287)
|
* |
1 a merénylõ hosszúkardja (#11217) |
|
1 a remete rövid tõre (#12552) |
|
1 a szalamandra könnyû íja (#26021)
|
|
1 a szellemek hosszú íja (#15222) |
|
1 a törpék gyalogos lándzsája (#6732) |
|
1 ében nyílpuska (#133) |
|
1
ében tündekard (#132) |
|
1 Enyészmester (#217) |
|
1 hosszú íj (#1272) |
|
1 könnyû íj (#1271) |
|
1 rozsdás kard (#131) |
|
1 sziklarepesz (#13) |
|
1 vívótõr (#1303) |
Varázsitalok és füvek |
|
1 bajnokok itala (#62) |
|
24 csótányláb (#25) |
|
1 elonotichlan (#31)
|
|
1 gázlehelet itala (#57) |
|
20 gyilkos boróka (#27) |
|
1 hónakkupók (#30)
|
|
1 immunitás itala (#71) |
|
1 kalmárok itala (#66) |
|
1 kihívás itala
(#68) |
|
1 kincskeresés itala (#64) |
|
11 liánvirág (#24) |
|
12 mátekel gomba
(#21) |
|
5 mitulen fû (#20) |
|
6 muskil (#37) |
|
19 ragálygomba (#26) |
|
6 rémcserje (#34) |
|
9 sárkányvirág (#32) |
|
12 sötét mák (#23) |
|
3 szemani gomba (#36) |
|
19 tejfonál (#28) |
|
11 üvegcse (#14) |
|
1 védelem itala (#59) |
|
9 winropu moha (#22) |
|
1 xita uborka (#39)
|
|
1 zöld manaital (#63) |
Egyéb kacatok |
|
2 duzzadt xenópete (#479) |
|
16 ekinda haj (#147) |
|
4 elektronit (#141)
|
|
2 húsevõ bibe (#151) |
|
5 káoszkígyó pikkely (#230) |
|
4 khazdar taréj
(#268) |
|
4 kõtroll szem (#274) |
|
3 lemúr hártya (#161) |
|
5 mandibula (#157)
|
|
2 molitár háj (#165) |
|
3 nordkristály (#146) |
|
4 patkányfog (#270)
|
|
1 pirgamit (#152) |
|
1 ratifikátor agy (#236) |
|
1 smaragd esszencia
(#229) |
|
11 szójer csáprágó (#231) |
|
3 xenópete (#278) |
|
3 yeti csont (#160)
|
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a majom
ezüst fejpántja #14157 (11).
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 300 arany (#1), 1 csótányláb (#25),
2 aranydukát (#437), 2 a légzés hosszú íja (#27822), 5 sárkányvirág
(#32), 2 lemúr hártya (#161), 1 duzzadt xenópete (#479), 1 a merénylõ
hosszúkardja (#11217), 1 a harcmûvész utazóköpenye (#13736), 1 a tökéletesség
csatos öve (#21866), 1 az ellenállás malachitgyûrûje (#28677), 1 az ügyesség
amulettje (#2545), 1 khazdar taréj (#268), 1 a mágus nehéz nyílpuskája
(#10287), 1 csontmaszk (#1092), 1 hónakkupók (#30), 1 xita uborka (#39),
1 elonotichlan (#31).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
DUBIÉ FIVÉREK (376. LÉNY) A sötét elfek közül csak azok voltak képesek
túlélni a számûzött fajok invázióját, akik még a korábbinál is kegyetlenebbé,
érzelemmentes, csak a túlélésért harcoló renegáttá voltak képesek válni.
A Dubié fivérek szíve "megfagyott", gyûlölettel teli gyilkológépként járják
a Hegymélyt, bosszút állva fajukért, az elvesztett gazdagságért, és mindenért,
ami ily gonosszá tette õket. A Dubié fivérek azonban csak halandók - egy
jól szervezett galetki csapat könnyedén le tudja õket gyõzni, de ne becsüljétek
õket alá!
DUBIÉ AMULETTJE (454. TÁRGY) Ez a fekete mithrilbõl kovácsolt, apró láncszemekbõl
szõtt nyaklánc még az õsi sötét elf város kincstárából való. Talán maguk
a Dubié fivérek sem tudták, hogy mire jó - hiszen, miért viselne egy pengemûvész
egy leheletet erõsítõ varázstárgyat? Amellett, hogy Dubié amulettje eggyel
erõsíti az alapleheletedet (ha eddig D2 volt szintenként, akkor D3 lesz,
ha D3 volt, D4, és így tovább), ad +5% védettséget, +5 méretet és +2 lõfegyver
szakértelmet is.
EGYKEZES NYÍLPUSKA (392. TÁRGY) Milyen nevetséges! Egy egészen apró,
egy kézzel kezelhetõ parányi kis nyílpuska. Mielõtt nevetve félrehajítanád,
belédnyilall a felismerés: ellentétben a nagy és nehézkes íjakkal, ezt
egész közelre is lehet használni! Persze, a fegyver sebzése sem akkora
- mindössze D6, és ezt a legügyesebb íjász sem tudja a végtelenségig feltornászni.
Ha az egykezes nyílpuskát távol levõ, harcban nem álló ellenfélre használod,
akkor is lõfegyver szakértelmed legfeljebb 30-at növel a sebzéseden - ha
viszont közeltávra használod, vagy olyan ellenfélre, aki harcban áll valakivel,
akkor pedig csak 15-öt.
KEYRASI DÉMONLIDÉRC (207. LÉNY) Ocsmány fajzat a keyrasi démonlidérc,
amelyet a Sötét Föld fagyos síkságairól idéznek meg. Fegyverrel, elemi
támadással nehezen sebezhetõ, jelentõs mágiaimmunitással bír - egyszóval,
púp mindenki hátán. Hogy miért szórakoznak a mágikusok mégis azzal, hogy
körülményes rituálékkal beidézgessék ezt az igen nehezen irányítható lényt?
Nos, a démonlidérc esszencia hihetetlenül nagy mágikus töménységgel bíró
anyag, többek között a varázskõ elõállításához is felhasználják.