Karakterszám: |
9595 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
14 |
Játékhét: |
14 |
E
forduló ára: |
26 zs. |
Maradék zseton: |
2 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2006. jan. 31. 8h:38' |
A következõ
fordulód táplálható: 2006. feb. 7. |
|
Számládon a zsetonok száma 74 alá esett!
E-mail!
CHRASH ORCHANO KALANDJAI
Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
**
2. NAP ** Bejön a barlangodba
Franky Lee Johnson, egy renkívül mozgékony,
iszonyúan erõs, õrült dühvel támadó, vad férfi. Viselt tárgyai: díszes
fejék. Kezdetét veszi a baráti összecsapás.
*** 1. KÖR *** Franky Lee Johnson máris elõtted terem! Megközelíted Franky
Lee Johnsont. Franky Lee Johnson rád veti magát. Feléd suhint jobb karmával.
Félrehajoltál. Franky Lee Johnsont próbálod megsebezni. Lecsapsz jobb
mancsoddal.
(9 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Szagodtól fuldoklik
(3 sebzés).
*** 2. KÖR *** Franky Lee Johnson rád támad. Feléd suhint jobb karmával.
(14 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Franky Lee Johnsont próbálod
megsebezni. Benyomsz neki jobb mancsoddal.
(11 ép-t sebeztél). Roncsolod
bõrét. Bûzöd nehezen elviselhetõ számára
(2 sebzés). Regenerálsz (+3 ép)
*** 3. KÖR *** Támadod Franky Lee Johnsont. Benyomsz egyet jobb mancsoddal.
(19 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára
(2 sebzés). Franky Lee Johnson
eszméletét vesztve összeesik. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 50 sebzést okoztál, és 14 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+7%).
Franky Lee Johnson megköszöni a küzdelmet, majd távozik.
**
3. NAP ** Szerény szállásodban lep meg
Rhea Amelanchier, egy ezüsthajú,
átható borostyánszemû, homlokán szimbólumot viselõ nõ. Már amikor belép,
akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Elsõ mondata: "Te moszatfaló vegetáriánus!" Erre most mit lehet mondani?
Nem jut eszedbe semmi! Szomorú nyögéssel beismered, hogy vereséget szenvedtél.
Ellenfeled lélekenergiát kap.
**
6. NAP ** Bezörget hozzád
Jordi, egy átható tekintetû, megfontolt férfi.
Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Leülteted a legkényelmesebb helyre Jordit, majd magad is lehuppansz. A tartalékaidból
és vendéged ajándékából takaros kis vacsorát dobtok össze. Érdekfeszítõ
beszélgetésbe kezdtek a mágiáról. Vajon igaz az a rémhír, hogy egyes varázslatoknak
káros mellékhatásai is vannak? Jóllaktatok és kibeszéltétek magatokat:
vendéged feláll, elbúcsúzik, és távozik. (+7% jóllakottság) Ismét tanultál
valamit - megtudod, mi az az óriás patkány.
[ld. enc.]
**
6. NAP ** Meglátogat egy galetki:
Giulty, egy hosszúhajú, tüzesszemû,
feketeruhás nõ. Viselt tárgyai: kard. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e
kedved beszélgetni. Bólintasz.
Hellyel kínálod a vendéget, aki elismerõen nyilatkozik szépen berendezett
barlangodról. Büszkén mutogatod a trófeáidat, majd hozzáláttok a vacsorához,
amelyhez Giulty is hozzájárult. Evés közben barátságos társalgás folyik.
Kiderül, hogy Giulty sok dologról ugyanúgy gondolkodik, mint te! Talán
még barátok is lehettek. Jóllaktatok és kibeszéltétek magatokat: vendéged
feláll, elbúcsúzik, és távozik. (+6% jóllakottság) Ismét tanultál valamit
- megtudod, mi az a denevér.
[ld. enc.]
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Avvocato Terrasini, egy napszemüveges,
tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 30815.) A te szinteden a legnevesebb
Adren Alin, egy szikár, jóképû, lenézõ, szûk tekintetû, magabiztos, zöld
szemû férfi. (hírneve 975.)
Egy futár távoli híreket hoz:
*jan. 23.* Amorthis gyõzelmet aratott Kulimász felett.
*jan. 23.* Kronx
és Botrány Rules pszi párbajt vívtak. Kronx került ki gyõztesen.
*jan.
24.* Amorthis és Bogaras Werrard megküzdöttek egymással, és Amorthis gyõzött.
*jan. 24.* Pindurutalagala pszionikus párviadalban legyõzte Zoeras Kahnt.
*jan. 25.* Clow csatában legyõzte Wan Alibeamet.
*jan. 25.* Dark Valek
a Renegát Elf mellé szegõdött egy mutáns szójer.
*jan. 25.* Amorthis pszionikus
küzdelemben diadalt aratott Quad Damage felett.
*jan. 26.* Kronx pszionikus
párviadalban legyõzte Swami Belananda Yogit.
*jan. 26.* Aranyszemû Reglinde
és Arhippa Perttunen pszi párbajt vívtak. Aranyszemû Reglinde került ki
gyõztesen.
*jan. 26.* Dark Valek a Renegát Elf pszionikus párviadalban
legyõzte Errtut.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 168.]
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan
dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az
eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete:
46.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 148.]
kno 9 4 |
9. képességre 4 képességpont |
Elköltesz 4 képességpontot a méreted növelésére (+2 méret).
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 148.]
kno 1 7 |
1. képességre 7 képességpont |
Elköltesz 7 képességpontot az erõ tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, az erõ tulajdonságod most már 8!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 148.]
h 8 100 |
8. tárgy használata |
Elnyeled az õskövet. A hatás azonnal érezhetõ! A gyakorlásnak köszönhetõen
jobb mancs végtagod megnõtt, új mérete 8.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 148.]
az 1000 1256 1301 |
tárgy azonosítása |
Tüzetesen megvizsgálod a tárgyakat.
Lemezpáncél: értéke 50 arany. Hatása
a képességeidre: +20% védekezés, -5 gyorsaság.
Csepp fülbevaló: értéke
10 arany.
Csonttõr: értéke 12 arany, a sebzése 2D4+2. Viselésekor a következõ
hatásokra számíthatsz: +7% támadás ezzel a fegyverrel, +1 gyorsaság.
[6 TVP-t használtál fel, maradt még 142.]
kf 207 |
bekészíted a 207. tárgyat |
Felveszed a bronzmedált.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 142.]
Elfogadod Hydro Globus kihívását, és felkeresed a barlangjában. Menet közben
botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1
winropu mohát. A zászlócska
egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Vendéglátód
Hydro Globus, egy kékszemû, vízfejû férfi. Tárgyai: a légzés
kerek pajzsa, a gladiátor bõr mellvértje, díszes fejék, bronzmedál. Elsõ
mondatod: "Hogy nõné be a folyondár a barlangodat!" Dühösen kiabálja vissza:
"Szottyadjon össze a hátizsákod!" Nagy levegõ után ezt kiáltod: "Igaz,
hogy már tíz éve ezen a szinten laksz?" Hydro Globus semmi épkézláb választ
nem tud adni! Végül hangos sóhajjal elismeri, hogy legyõzted. (+22% lélekenergia.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 142.]
Elhatározod, hogy vadászni mész. Izgatottan ereszkedsz le egy publikus folyosón
a rettegve bujdokló vadak, a torzszülöttek világába. Odalent a fentinél
sokkal áthatóbb, mélyebb sötétség fogad, még infralátásoddal is nehezen
boldogulsz. Szimatodra hagyatkozva, hosszas nyomkövetés után találsz egy
torzszülött fészket. Ellenfeled egy kétfejû patkány (#15).
*** 1. KÖR *** A kétfejû patkány felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A kétfejû
patkány odajön hozzád. A kétfejû patkányt próbálod megsebezni. Lekeversz
egyet jobb mancsoddal.
(18 ép-t sebeztél). A kétfejû patkány téged támad.
Megpróbál megmarni fogával. Ez mellément. Támad fogával.
(5 ép-t sebzõdtél).
Tüskéid megszúrják. A kétfejû patkány halálhörgés közepette a földre zuhan.
Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 22 sebzést okoztál, és 5 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+19%). A küzdelemben megéheztél. Gyorsan enni kezdesz. (+11% jóllakottság.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 132.]
bb 1 4 7 |
több épület meglátogatása |
[be 1:] Lebattyogsz a boltba. Amíg sorra kerülsz, végignézed a kirakott
árukat, és gondolatban hozzáteszed az árat, amit ki tudnál alkudni: kemény
bõrpáncél (#3) 46 ap, kés (#5) 2 ap, fogazott tõr (#6) 4 ap, bõrpáncél
(#9) 23 ap, kerek kõ (#11) 2 ap, üvegcse (#14) 4 ap, mandolin (#19) 92
ap, mitulen fû (#20) 46 ap, mátekel gomba (#21) 46 ap, winropu moha (#22)
46 ap, sötét mák (#23) 46 ap, liánvirág (#24) 46 ap, csótányláb (#25) 46
ap, kötél (#128) 23 ap, rozsdás kard (#131) 13 ap, díszes fejék (#135)
23 ap, nordkristály (#146) 13 ap, lemúr hártya (#161) 6 ap, lelakatolt
ládikó (#310) 690 ap, lemezpáncél (#1000) 115 ap, vas lemezpáncél (#1001)
198 ap, láncing (#1030) 92 ap, mellvért (#1045) 80 ap, pajzs (#1060) 23
ap, nagy pajzs (#1062) 110 ap, csizma (#1120) 11 ap.
[be 4:] Visszamész a barlangodba. Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját.
{Ebben az épületben ezen a szinten már nem kapsz több küldetést.}
[be 7:] Meglátogatod a szint központi barlangját, ahol az akadémia, a boltok,
a vegetáriánusok kertjei és az elöljáró palotája foglal helyet. A palota
felé irányítod lépteidet. Áhítattal lépsz be a hatalmas kõépületbe, ahonnét
a szint életét irányítják. {Ebben az épületben ezen a szinten már nem kapsz
több küldetést.}
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 117.]
kno 16 4 |
16. képességre 4 képességpont |
Ezt a képességet nem növelheted, csak akkor, ha elõbb a méretedet is megnöveled!
[Ld. Szabálykönyv, méret.] Arra is figyelj, hogy mivel a méreted már akkora,
mint a barlangod, elõször még a barlangodat is növelni kell.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 117.]
m 4 4 3343 3445 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 4,4) Félelemmel vegyes tisztelettel lépsz be a Csarnok kapuján.
(M 4,5) Merre tovább? Délre! Egy óriási gombákkal teli terembe lépsz be.
Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez
liánvirág ! Leszedsz 1 adagot.
(M 4,6) A következõ terem délre van, így arra mész. Megpillantasz egy díszesen
faragott oltárt, rajta egy tál gomba elégett maradványai. Nemrégiben áldozatot
mutatott itt be valaki. Letérdelsz, és halkan imádkozol az õsök szelleméhez.
Meghallgattak! (teljesen meggyógyultál.)
(M 3,6) Mindenre ügyelve, a nyugati járaton mész. Ahogy megkerülöd az utolsó
oszlopokat, ricsaj támad. Megzavartál egy torzszülött szeánszt! Ellenfeled
egy vámpírdenevér (#11).
*** 1. KÖR *** A vámpírdenevér feléd rohan. A vámpírdenevér felé mozogsz,
hogy megtámadhasd. A vámpírdenevér rád támad. Harapásra nyitja száját,
támad fogával.
(6 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Vámpirizál. Megtámadod
a vámpírdenevért. Benyomsz egyet jobb mancsoddal.
(18 ép-t sebeztél).
Nehezen bírja a szagodat
(2 sebzés). A vámpírdenevér hörögve elterül. Regenerálsz
(+3 ép)
[A csatában összesen 24 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+22%). Elegendõ
lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Uzsonnaidõ!
A kajára veted magad. (+13% jóllakottság.)
(M 3,7) Elõrefutsz az összeszûkülõ barlangjáratban. Amikor belépsz a barlangterembe,
ráébredsz, hogy torzszülöttek szentségtelenítették meg az Õsök Csarnokát.
A te dolgod, hogy rendet tegyél. Ellenfeled egy nohnetár (#12).
*** 1. KÖR *** Megindulsz a nohnetár felé. Már ott is vagy! A nohnetár odajön
hozzád. Megtámadod a nohnetárt. Benyomsz neki jobb mancsoddal.
(18 ép-t
sebeztél). Roncsoltál. Szagodtól fuldoklik
(2 sebzés). A nohnetár hörögve
elterül. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 20 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+20%). Elrakod a zsákmányt, ami egy nohnetár gumó.
(M 3,8) Rövid vizsgálódás után dél felé indulsz. Egy lapos sziklán hatalmas
trón emelkedik, vasszerkezetébe csillogó féldrágakövekkel. Félve lépsz
közelebb. Beleülsz a trónba. Kissé kényelmetlen. Bizsergés fut végig a
testeden. (+1 képességpont.)
(M 2,8) Mindenre ügyelve, a nyugati járaton mész. A terem, ahová belépsz,
nagyon magas, de nincs benne semmi érdekes.
(M 1,8) Mindenre ügyelve, a nyugati járaton mész. Egy csíkos bõrû, gigantikus
fogakkal rendelkezõ gyíkfejû galetki áll eléd. Elmondja, hogy az õsök egyik
próbáját kell kiállnod. Egy apró, szõrös kék lény repül elõ. Micsoda mágikus
erõt érzel belõle! A lény biztatására szõni kezded a mágia fonalát.
[Mágia
próba 8-as küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres] - Megfelelõ mágikus
adottságokkal rendelkezel - bólint a figura.
Kimész a Csarnokból.
[36 TVP-t használtál fel, maradt még 81.]
m 7 4 1121 45 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 7,4) Félelemmel vegyes tisztelettel lépsz be a Csarnok kapuján.
(M 7,3) A folyosó északra vezet. A terem, ahová belépsz, nagyon magas, de
nincs benne semmi érdekes.
(M 7,2) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 8,3) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 7,2) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 6,3) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
Visszasietsz az Õsök Csarnokának bejáratához.
[6 TVP-t használtál fel, maradt még 75.]
m 5 4 1121 4 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 5,4) Elmész az Õsök Csarnokába.
(M 5,3) Irány észak! Az elhagyatott teremre nyomasztó csend telepszik.
(M 5,2) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 6,3) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 5,2) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 4,3) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
[6 TVP-t használtál fel, maradt még 69.]
h 14 20 |
14. tárgy használata |
Profi varázsital fõzõ módjára készíted össze az alapanyagokat, majd kevered
össze az elõre elkészített üvegcsében. A keletkezett kotyvalékról némi
kostólgatás után megállapítod, hogy semmire sem jó. Kiöntöd.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 64.]
be 5 |
meglátogatod az 5. épületet |
Elhagyod a labirintust. Felkeresed a szint arénáját. Az õsi sziklacsarnokban
kevesen lézengenek. Odasétálsz az arénamesterhez. A kölcsönös üdvözlés
és a belépõ, 5 arany kifizetése után elmondod az arénamesternek, hogy a
soron következõ torzszülöttekkel szeretnél harcolni. Rövid idõ alatt elõkészítik
számodra a porondot. Közben elmondták, hogy a szint legjobbja jelenleg
Avvocato Terrasini, amit õ legyõzött: 2 nekropoid (#70). És már kezdõdik
is a csata! Ellenfeled egy agglomerátor (#41).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** Megközelíted az agglomerátort. Az agglomerátor odajön hozzád.
Az agglomerátort próbálod megsebezni. Odaütsz jobb mancsoddal.
(14 ép-t
sebeztél). Az agglomerátor rád támad. Támad fogával.
(7 ép-t sebzõdtél).
Tüskéid megszúrják. Pofáját nagyra tátva harap fogával.
(4 ép-t sebzõdtél).
Tüskéd szúrja. Acsarogva harapni próbál fogával.
(4 ép-t sebzõdtél). Tüskéid
sebzik. Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** Az agglomerátort próbálod megsebezni. Lecsapsz jobb mancsoddal.
(19 ép-t sebeztél). Az agglomerátor rád veti magát. Beléd próbál marni
fogával.
(7 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Harapni próbál fogával.
(3
ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Megpróbál megmarni fogával.
(8 ép-t
sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Regenerálsz (+3 ép)
*** 3. KÖR *** Az agglomerátort próbálod megsebezni. Odacsapsz jobb mancsoddal.
(16 ép-t sebeztél). Az agglomerátor rád támad. Elõrehajolva harapni próbál
fogával.
(2 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Elõrehajolva harapni
próbál fogával.
(3 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Harapásra nyitja
száját, támad fogával.
(5 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Az
agglomerátor hörögve elterül. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 85 sebzést okoztál, és 43 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+48%). Szívesen
bekapnál valamit. Az ételre veted magad. (+29% jóllakottság.) Amíg harcoltál,
bámészkodó galetkik gyûltek össze. Most megtapsolnak! Mosolyogsz, miközben
átveszed az arénamestertõl jutalmadat, 45 aranyat.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Elég rossz állapotban vagy. Lepihensz
egy kicsit, várod, hogy regenerálódj. (+24 életpont.)
[26 TVP-t használtál fel, maradt még 38.]
ism 4 |
a következõ parancs ismétlése 4 alkalommal |
Még a végén ellustulsz: gyerünk portyázni! Egy találomra választott irányba
indulsz. Mindenfelé nézelõdsz galetkik által lakott barlangokat keresve.
Ahogy folytatod utadat, egy nagy terembe érkezel. A terem plafonja olyan
magasan van, hogy nem látod. Középen egy furcsa, sziklaszerû képzõdményt
látsz, olyan, mint egy fatörzs, amelybe valaki lukakat vájt. A sziklaképzõdmény
kb. 20 láb magasságban kiszélesedik. Vajon mi lehet odafent? Furdal a kíváncsiság.
(386. kaland, összköltsége 20 TVP.) Nocsak, mit találtál! 1
liánvirág !
Óvatosan begyûjtöd. Na végre, találtál egy megfelelõ barlangot. A jelzés
alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Vendéglátód
Ryann, egy karcsú, zöld szemû, hosszú, vörös, derékig érõ hajú
nõ. Vendéglátód barlangja otthonosan van berendezve. Helyet foglaltok a
bõr ülõpárnákon, és falatozni kezdtek az elõkészített és az általad hozott
ételbõl. Vacsora közben barátságos vitába keveredtek kedvenc klánjaitokkal
kapcsolatban; hosszasan érveltek egyik vagy másik mellett. No, most már
ideje indulni! Elköszönsz vendéglátódtól. (+8% jóllakottság) Elmédben elraktározol
egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az a förtelemféreg.
[ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 28.]
Tökéletes kondícióban érzed magad egy kis lazító portyához. A barlangokat,
amelyek között jársz, mohatelepek borítják, kiválóan álcázva a bejáratokat.
Téged azonban nem lehet ezzel megtéveszteni. Megközelíted az egyik alkalmasnak
látszó barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Vendéglátód
Reptile, egy fekete-zöld harci ruhás, maszkos, méregzöld bõrû
ninja férfi. Híven a régi galetki szokásokhoz, a kölcsönös üdvözlés után
helyet foglaltok, és hozzáláttok a közösen összedobott vacsorához. Mennyivel
jobban esik az étel, ha nem veszélyek közt, egyedül kell magadba tömnöd!
Evés közben barátságos társalgás folyik. Kiderül, hogy Reptile sok dologról
ugyanúgy gondolkodik, mint te! Talán még barátok is lehettek. Hú, milyen
késõ van már! Megköszönöd a vendéglátást, és hazaindulsz. (+9% jóllakottság)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 18.]
Kinyújtózol, majd vidáman fütyörészve kilépesz a barlang ajtaján. Útközben
más, portyára induló galetkikkel is összeakadsz. Hiába, pezseg az élet!
Na végre, találtál egy megfelelõ barlangot. A zászlócska egyértelmû: átokszórással
fogjátok magatokat mulattatni.
A galetki, aki itt lakik
Enki- a Föld Ura, egy barna hajú, kék szemû, kreol
bõrû férfi. Viselt tárgyai: fejpánt, csizma, köntös. Üdvözlõ mondatod:
"Hogy szorulnál bele a bõrödbe!" Enki- a Föld Ura feje lila lesz, de látszik,
hogy nincs frappáns válasza. Mikor kidühöngte magát, biccent: Te vagy a
gyõztes. (+22% lélekenergia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 8.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 8.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +4 galetki
erõt és +20 hírnevet kaptál. A kör során összesen 201 sebzést okoztál,
és 68 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
3 képességpontot
kapsz. Errõl a fordulóról 8 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt,
amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
176 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Chrash Orchano, egy kék bõrû ,kidolgozott testû ,sárgás szemû
,minden nõ számára vonzó férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: lárvaszint (1.
szint). Táplálkozásod: micinista. Ez a 14. fordulód.
|
[1] erõ: |
8 / 1.71 |
[2] IQ: |
3 / 2.84 |
[3] ügyesség: |
3 / 1.12 |
[4] egészség: |
5 / 0.28 |
[5] mágia: |
1 / 0.38 |
[6] gyorsaság: |
3 / 0.58 |
[9] Méret/ép: |
46 / 36 |
Min. méret: |
46 |
Barlangméret: |
46 |
|
|
Varázspont: |
5 / 5 |
Képességpont: |
7 / 92% |
Hõsi pont: |
9 (3) |
Tám.bónusz: |
3% |
Véd.bónusz: |
8% |
Galetki erõ: |
108 / 86 |
Hírnév : |
137 |
Jóllakottság: |
163% |
Életkor: |
12 / 12 |
|
|
Galetki csaták: |
17 (1) |
Galetki gyõzelmek: |
11 (1) |
Torzsz. csaták: |
62 (4) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
51 (4) |
Leölt torzszülött: |
55 (4) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
5 (0) |
|
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[15] regeneráció: |
6 / 0 |
[16] tüskés bõr: |
4 / 0 |
[25] bûz: |
5 / 0 |
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[48] mászás: |
2 / 0.82 |
[56] varázsitalfõzés: |
2 / 0.90 |
[64] átokszórás: |
3 (5) / 2.26 |
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb mancs |
[100] méret: |
8 / 0 |
[101] szakért.: |
6 / 3.03 |
[102] roncsolás: |
3
/ 0 |
|
FELTÉTELES PARANCSAID GY 73;
VI erõ:157% ép:35%;
PV 1 4 5;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #339 (13. forduló), #386 (14. forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
* |
1 csizma (#1120) |
* |
1 díszes fejék (#135) |
|
1 lemezpáncél (#1000)
|
Ékszerek, kincsek |
|
348 arany (#1) |
* |
1 bronzmedál (#207) |
|
1 csepp fülbevaló (#1256) |
Felszerelés |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 kötél (#128) |
Fegyverek |
|
1 csonttõr (#1301) |
|
1 lándzsa (#1330) |
Varázsitalok és füvek |
|
2 liánvirág (#24) |
|
9 üvegcse (#14) |
|
1 winropu moha (#22) |
Egyéb kacatok |
|
1 lemúr hártya (#161) |
|
2 nohnetár gumó (#212) |
|
1 nordkristály (#146)
|
|
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 40 arany (#1), 1 winropu moha
(#22), 1 nohnetár gumó (#212), 2 liánvirág (#24).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 õskõ (#8), 1 mitulen fû (#20).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
ÓRIÁS PATKÁNY (123. LÉNY) A hegy mélyén a patkányok hatalmasra nõnek,
és néha még a gyengébb galetkiket is meg merik támadni. Az óriás patkánnyal
legfeljebb a lárvaszintre való beköltözésed elsõ napjaiban fogsz találkozni
- az óriás patkányok hamar megtanulják tisztelni a tapasztalt galetkit,
és elbújnak elõle. Az óriás patkányok finom húsa a micinisták és piromádok
számára jelent csemegét.
DENEVÉR (126. LÉNY) Minden barlangban található denevér. Ezek az ijesztõ
külsejû szárnyas emlõsök a közhiedelemmel ellentétben teljesen ártalmatlanok.
Persze a felnõtt vadászokat utánzó galetki gyerekek gyakran hajkurásszák
õket, köveket dobálnak rájuk - aztán csodálkoznak, amikor a kétségbeesett,
csapdosó denevér belekapaszkodik a hajukba. A denevért a kiéhezett micinisták
és tejivók tápláléknak tekintik.
AGGLOMERÁTOR (41. LÉNY) Az agglomerátor óriási, alaktalan puha massza.
Egyesek szerint ritka túlélõje rég letûnt századoknak. Ez nem is csoda,
hiszen hihetetlenül szívós fajta. Mivel nincs vitális pontja, gyakorlatilag
az egész lényt szét kell verned ahhoz, hogy minden életfunkciója megszûnjön.
Ez néha NAGYON sok idõt szokott igénybe venni - azaz neked is igencsak
szívósnak kell lenned. Egyébként nem egy agresszív lény, de ha harcra kerül
a sor, akkor a lassú víz partot mos taktikát alkalmazza: körülfollya ellenfelét,
és apró szájacskáival apránként szétszedi. Íze förtelmes, de közel az éhhalálhoz
esetleg micinisták és puhányok enni fognak belõle.
FÖRTELEMFÉREG (27. LÉNY) A förtelemféreg egyike a mélység legvisszataszítóbb
és leggusztustalanabb teremtményeinek. Ezzel csak a zöldvérûek és a puhatestûek
véleménye ellentétes, õk állítólag finom levest fõznek belõle. A förtelemféreg
kegyetlen bûzaurát gerjeszt maga körül, és ha még ez nem lenne elég, halálakor
teste felrobban, beszennyezve környezetét. A förtelemféreggel csak akkor
harcolj, ha nagyon muszáj.