Karakterszám: |
4751 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
14 |
Játékhét: |
18 |
E
forduló ára: |
14 zs. |
Maradék zseton: |
2023 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2013. dec. 4. 9h:23' |
A következõ
fordulód táplálható: 2013. dec. 5. |
|
E-mail!
CSÁSZÁRI ÍJÁSZPARANCSNOK KALANDJAI
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Ambassadar, egy magas, szúrós
tekintetû, arany rúnákkal díszített fekete köpenyt viselõ férfi. (hírneve
32690.) A te szinteden a legnevesebb
Night Wolf, egy szürkés-kék bõrû,
kék szemû, tüskés fejû, emberre hasonlító férfi. (hírneve 1479.)
Egy futár távoli híreket hoz:
*dec. 3.* A Remény Küldöttei szövetség fényes gyõzelmet aratott xenomorf
királynõ felett!
Zavartalanul és eseménytelenül pihentél barlangodban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 224.]
tps 5 |
5 TVP spórolása, félrerakása |
Félreteszel, megspórolsz 5 TVP-t késõbbi használatra.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 219.]
kno 16 11 |
16. képességre 11 képességpont |
Elköltesz 11 képességpontot a tüskés bõr harci képességed növelésére. A
sok gyakorlás meghozta eredményét, a tüskés bõr szakértelmed 7. szintre
nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 219.]
h 8 16 |
8. tárgy használata |
Bekapod az õskövet. Máris érzed a hatást! A sok gyakorlás meghozta eredményét,
a tüskés bõr szakértelmed 8. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 219.]
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan
dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az
eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete:
68.
Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik:
+1 erõ; [20 TVP-t használtál fel,
maradt még 199.]
(10. kaland:) Átveszed a levelet az írnoktól, és elindulsz felfelé a kanyargós
járaton, amely az akadémia mögötti barlangfalból indul. Négy megtermett
galetki õrzi a bejáratot, de amikor meglátják a kezedben a lepecsételt
levelet, továbbengednek. Hosszú ideje gyalogolsz a barlangban, amikor morgást
hallasz. Egy torzszülött! Ellenfeled egy tûzgyík (#40).
*** 1. KÖR *** Megcélzod a tûzgyíkot a parittyával, és lõsz.
(2 találattal
29 sebzést okoztál.) A tûzgyík közelebb jön, hogy támadhasson. A tûzgyík
rád támad. Kitátja száját, és tüzet lehel! Elborítanak a lángnyelvek.
(12
ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** A tûzgyík rád támad. Kitátja száját, és tüzet lehel! Elborítanak
a lángnyelvek.
(14 ép-t sebzõdtél). Támadod a tûzgyíkot. A levegõ megtelik
elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre.
(15 ép-t sebeztél). Bûzöd
zavarja
(1 sebzés). A tûzgyík halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 45 sebzést okoztál, és 26 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+49%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elrakod a zsákmányt, ami 3 drágakõ és egy pirgamit.
[ld. enc.]
Huh, ez valószínûleg a felsõ szint egyik torzszülöttje volt! Hiszen, ha
jobban belegondolsz, most pont az õ csatornaszintjük közelében jársz. Óvatosan
haladsz tovább. Csattogásra, surrogásra leszel figyelmes. Atyavilág, egy
újabb torzszülött! Ellenfeled egy sáskaharcos (#44).
[ld. enc.]
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** A sáskaharcost próbálod megsebezni. Villámokat köpsz.
(11
ép-t sebeztél). A sáskaharcos téged támad. Lesújt rád jobb karmával. Hátraugrasz
a támadás elõl. Feléd döf bal karmával. Ez mellément.
*** 2. KÖR *** Támadod a sáskaharcost. Villámokat köpsz.
(10 ép-t sebeztél).
A sáskaharcos téged támad. Kimeresztve, elõre suhint jobb karmával.
(5
ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Roncsoló sebzés! ( -2 tüskés
bõr.) Feléd suhint bal karmával.
(8 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik.
Bõröd roncsolódik. ( -2 tüskés bõr.)
*** 3. KÖR *** A sáskaharcos rád támad. Lesújt rád jobb karmával. Mellé!
Odacsap neked bal karmával.
(7 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Bõröd roncsolódik.
( -2 tüskés bõr.) Támadod a sáskaharcost. A levegõ megtelik elektromossággal,
villámokat fújsz ellenfeledre.
(11 ép-t sebeztél). A sáskaharcos holtan
terül el.
[A csatában összesen 50 sebzést okoztál, és 20 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+55%). Viszed, ami mozdítható: egy õskõ és 2 mandibula.
[ld. enc.] Összefut
a nyál a szádban. A legfinomabb falatokkal kezdesz. (+25% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Kihasználva gyógyítói tudásodat, gyógyítasz
magadon. (+9 életpont.)
Ezt a csatát is csodával határos módon úsztad meg! Izzadva indulsz tovább.
Remélhetõleg már nem találkozol újabb torzszülöttel. Brekegést hallasz:
ismét egy támadás! Csak ezt éldd túl... Ellenfeled egy mahomohi (#43).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** Felemelve a parittyát, a mahomohit lövöd.
(10 sebzést okoztál.)
A mahomohi odajön hozzád. A mahomohi téged támad. Kitátja száját, és beborít
jeges leheletével!
(11 ép-t sebzõdtél).
[A csatában összesen 10 sebzést okoztál, és 11 sebzést kaptál.] Megérint
a halál szele. Rettegve menekülsz.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet.
(+9 életpont.)
[46 TVP-t használtál fel, maradt még 153.]
be 9 1 60 |
meglátogatod a 9. épületet |
Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok.
A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Gyógyíttatni szeretnéd magad. A papok
munkához látnak, gyógyítanak rajtad 39 életpontot. Megköszönöd a papok
segítségét, és kifizetsz 49 aranyat.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 148.]
k 325 459 296 |
kaland elvállalása |
(325. kaland:) A zöld gömbökbõl álló fészek ugyanott van, mint elõtte. Félrehajtogatva
a ragacsos hálót, lehajolva bemászol a bejáraton. Odabent meglepõen nagy
a hely! Micsoda furcsaság! Egy asztalt pillantasz meg, rajta vízzel (vagy
valamilyen más átlátszó folyadékkal?) megtöltött, zárt gömbök. A szoba
túloldalán egy ajtót látsz.
[Csapdaészlelés próba 6-os küszöbre: sikertelen]
Visszaemlékezel arra, hogy hogyan is mûködik ez a csapda. Igen! A gömböket
egyenként, nagyon óvatosan, le kell pakolni a földre. Megfogod az elsõt.
Irtózatos erejû robbanás rázza meg a helyiséget. (-13 ép.) A továbbvezetõ
utat törmelék zárja el.
A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(459. kaland:) Némi keresgélés után ismét rábukkansz a sötét üregre. Hát,
így közelebbrõl nem valami bizalomgerjesztõ! De ha már itt vagy, megnézed.
Megkezded a lefelé ereszkedést.
[Mászás próba 7-es küszöbre: sikeres]
Egy huppanással érsz földet az üreg alján.
Nem hiába fáradtál! A következõ kincse(ke)t találtad: egy utazóköpeny és
a káosz förtelmes nyaklánca.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 20% lélekenergia.
(296. kaland:) Visszatérsz a csontkalyibához. Egy friss karón újabb koponyát
látsz. Micsoda gonosztevõ lakhat itt! Remélhetõleg otthon van. Belépsz
az ajtón. Egy díszes, keretezett ajtó vezet tovább. Zárva van, ki kell
nyitnod, ha tovább akarsz jutni! A zárnyitó készlet segítségével megpróbálod
kinyitni az ajtót.
[Zárnyitás próba 6-os küszöbre: sikeres] Bár idõbe
telik, de végül kattan a zár, és az ajtó feltárul.
Használható tárgyakat keresel, titkon azt remélve, hogy esetleg még kincset
is találsz - de még egy lyukas bögre sincs itt.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 10% lélekenergia.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 128.]
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
Huh, már majdnem berozsdásodtak az izmaid! Elkelne egy kis csetepaté. Rövid
túra után lakott barlangok közé érsz. Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó,
ez
sötét mák ! Leszedsz 1 adagot. Kiválasztasz egy barlangnyílást, amelybõl
némi fényt látsz. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A galetki, aki itt lakik
Headshot, egy gyönyörû, éjfekete hajú, hegyes fülû,
elképesztõen magas nõ. A Halhatatlanok klánjának alázatos rendtag rangú
tagja. A következõket látod nála: fekete nadrág, kristályamulett, díszes
fejék, bõr mellvért. Dícsérõ szavakkal illeted a takaros kis barlangot,
majd beljebb lépsz. Leültök a földre, Headshot pedig egybõl étellel kínál.
Te is elõveszed az ennivalót, amit magaddal hoztál. Mohón falatozni kezdtek.
A szokásos témák - torzszülöttek, kalandok - után a családotokra terelõdik
a szó, és egy pillanatnyi csönd támad. Te is eltûnõdsz, mit csinálhatnak
most a szüleid. No, most már ideje indulni! Elköszönsz vendéglátódtól.
(+7% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az a harci törpe.
[ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 128.]
Úgy döntesz, hogy keresve sem találhatnál jobb idõpontot egy kis portyára.
Büszkén lépkedsz, tudván, hogy kevés méltó ellenfeled lapulhat a nyomorúságos
vájatokban. Gyanús, hogy valamilyen nagyon eldugott folyosón jársz, mert
semmilyen nyomot, szemetet nem látsz, ami arra utalna, hogy valaki járt
erre az utóbbi idõben. A folyosó egyszercsak kiszélesedik, és döbbenetes
látvány tárul a szemed elé! Gigantikus, fehér csontváz, és... hát igen,
nehéz lenne erre bármi mást ráfogni, mint azt, hogy egy sárkány. Az óriási,
tûhegyes fogakkal teli állkapocs is kétszer nagyobb, mint te magad. Hogyan
juthatott ki ez a szörny innét? Hogy nem azon a szûk folyosón, az biztos.
Persze kincseket nem látsz sehol. Késõbb érdemes lenne még visszajönni
ide, és alaposabban körülnézni.
(291. kaland, összköltsége 20 TVP.) Nocsak,
mit találtál! 1
csótányláb ! Óvatosan begyûjtöd. Találomra kiválasztasz
egy barlangot, amelybe be tudsz jutni. A jelzés alapján, a lakóval baráti
társalgás lesz.
Szertartásosan üdvözöl
Asmodeus, egy beesett szemû, pergamenszerû bõrrel
rendelkezõ, sötét aurájú férfi. A Mágusok klánjának tanítvány rangú tagja.
A következõket látod nála: szárnyas sisak, csontamulett, bíbor láncing,
szivárvány karkötõ. Vendéglátód barlangja otthonosan van berendezve. Helyet
foglaltok a bõr ülõpárnákon, és falatozni kezdtek az elõkészített és az
általad hozott ételbõl. Misztikus, szörnyûséges dolgokról kezdtek el beszélgetni:
a Thargodanok, az Ellenség... Még a Kimondhatatlan Nevûekrõl is ejtetek
néhány bátortalan szót. Mintha kicsit lehûlt volna a barlang levegõje...
Hú, milyen késõ van már! Megköszönöd a vendéglátást, és hazaindulsz. (+7%
jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod,
mi az a kisebb agyszívó.
[ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 118.]
Tökéletes kondícióban érzed magad egy kis lazító portyához. Olyan lakott
barlang után kutatsz, amelynek lakója hajlandó elfogadni a kihívást. Nem
telik sok idõbe, hogy kiválassz egy barlangnyílást. A zászlócska egyértelmû:
átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
A barlang lakója
Black Dragon, egy vörös szemû, pikkelyes és fekete bõrû
és félelmet keltú, kétszarvú férfi. A Mágusok klánjának érdeklõdõ rangú
tagja. Felszerelése: szivárvány karkötõ, bronzmedál, bõrpáncél, szárnyas
sisak, kék köpeny. Köszönés helyett ezt kiáltod: "Te göthös hernyó!" Dühösen
kiabálja vissza: "Úgy áll a szemed, mint a döglött polipfejé." Nagy levegõ
után ezt kiáltod: "Arra sem vagy képes, hogy harmadik fület növessz!" Õ
rögvest kontrázik: "A szagod mellett parfümnek lehetne használni a száznapos
tojást." Szóhoz sem jutsz megdöbbenésedben! Micsoda átok! Black Dragon
a gyõztes! A gyõztes jutalma lélekenergia.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 108.]
m 5 6 2221 2121 1414 3221 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 5,6) Ellátogatsz az Õsök Csarnokába.
(M 6,6) Körültekintõen mozogsz elõre. Torzszülöttek visítását hallod. Úgy
látszik, a harc elkerülhetetlen. Ellenfeled egy tehemót (#24).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Megtámadod a tehemótot. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz
ellenfeledre.
(15 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja
(1 sebzés). A tehemót rád
támad. Lecsap rád bal mancsával.
(8 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik.
Benyom neked jobb mancsával. El sem talált, haha.
*** 2. KÖR *** Támadod a tehemótot. Villámokat köpsz.
(14 ép-t sebeztél).
Bûzöd fojtogatja
(1 sebzés). A tehemót kileheli lelkét.
[A csatában összesen 39 sebzést okoztál, és 8 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+38%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(M 7,6) A négy égtáj közül keletet választod. Megpillantasz egy díszesen
faragott oltárt, rajta egy tál gomba elégett maradványai. Nemrégiben áldozatot
mutatott itt be valaki. Tudod, mi a dolgod: imádkozol. Az õsök figyeltek
rád! (+1 méret.)
(M 8,6) Irány kelet! Egy régi, kopott, de még mindig méltóságteljes trónt
látsz. Szinte csalogat, hogy ülj bele! Nem kétséges, hogy az õsök mágikus
képességekkel ruházták fel. Próba, szerencse! Beleülsz a trónba, és reménykedsz
a pozitív hatásban. Már érzed is! (+1 képességpont.)
(M 8,5) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 9,6) Kelet felé mozogsz. Az elhagyatott teremre nyomasztó csend telepszik.
(M 9,5) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 10,6) Tovább keletre! Egy csíkos bõrû, gigantikus fogakkal rendelkezõ
gyíkfejû galetki áll eléd. Elmondja, hogy az õsök egyik próbáját kell kiállnod.
Hirtelen a galetki lesújt rád! Testedbõl dõl a vér. Õ int: lássuk, hogy
tudsz gyógyítani! Hozzálátsz a seb ellátásához.
[Egészség próba 7-es
küszöbre: sikeres] Sikeredet látva, a galetki közli, hogy maradéktalanul
kiálltad a próbát.
(M 10,5) Északra sétálsz a Csarnok barlangfalai közt. Egy áttetszõ testû,
vékony, könnyû léptû galetki lép eléd. Szépnek is lenne mondható, ha nem
látnád lüktetõ belsõ szerveit! Kedvesen elmondja, hogy a továbbjutáshoz
egy próbát kell kiállnod. A galetki különbözõ apró feladatokkal a gyorsaságodat,
fürgeségedet teszteli.
[Gyorsaság próba 8-as küszöbre: sikeres] - Te
tényleg nagyon gyors vagy! - gratulál ámulva a galetki.
(M 10,4) Északi irányba folyatod utadat. Egy megtermett galetki lép eléd.
Óriási csápjai vannak, és bikafeje. Üdvözöl, és közli, hogy egy egyszerû
próbát kell kiállnod. A fickó kérdéseket tesz fel, amelyek intelligenciádat
és emlékezõképességedet teszik próbára.
[IQ próba 5-ös küszöbre: sikeres]
- Okos vagy! - bólint a galetki.
(M 9,4) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 10,3) Északi irányba folyatod utadat. Egy állatbõrrel álcázott ládát
találsz az egyik sarokban. Nagy lakat van rajta. Elõ a zárnyitó készlettel!
[Zárnyitás próba 5-ös küszöbre: sikeres] Ez most összejött. Remegve
nyúlsz a láda tartalmához: 14 arany.
(M 9,3) Lépteid visszhangoznak, ahogy nyugati irányba ballagsz. A barlangszobában,
ahová az út vezet, nincs semmi néhány kövön kívül.
(M 9,4) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 10,3) A folyosó keletre visz. Alapos körbevizsgálódás után sem találsz
semmi fontosat itt.
(M 11,3) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 10,2) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
[43 TVP-t használtál fel, maradt még 65.]
m 1414 1414 1 8 332 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 10,2) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 9,3) A folyosó nyugatra visz. A csarnok egy újabb, kongóan üres termébe
lépsz be.
(M 9,2) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 8,3) Nem sokat töprengesz, mész nyugat felé. Az elhagyatott teremre nyomasztó
csend telepszik.
(M 8,2) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 7,3) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 8,2) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 7,3) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 8,2) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az
eszed helyett.
(M 8,4) Irány dél! Egy megtermett galetki lép eléd. Óriási csápjai vannak,
és bikafeje. Üdvözöl, és közli, hogy egy egyszerû próbát kell kiállnod.
Nem kapsz túl nehéz feladatot: meg kell jegyezned és el kell ismételned
egy sor számot, amit a galetki mond.
[IQ próba 5-ös küszöbre: sikeres]
A galetki elismerõen nyilatkozik intelligenciádról, és int, hogy mehetsz.
(M 8,5) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 9,4) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
[7 TVP-t használtál fel, maradt még 58.]
ism 5 |
a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal |
Elhagyod a labirintust. [Szárnyas bolhedor torzszülöttet próbálsz elejteni.]
A következõ programod egy baráti vadászkirándulás lesz. Rövid sétálás után
eljutsz az egyik jól õrzött járathoz, amelyen a galetkik vadászni járnak
az alsó szintre, de amelyen még élõ torzszülött nem jutott ki. Egy hatalmas
cseppkõbarlangba érsz, de a szép cseppkövek nagy többségét a torzszülöttek
letörték, akár fegyvernek, akár csak azért, hogy a galetkiket bosszantsák.
Befordulva egy folyosón, ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeled
egy zombi (#29).
*** 1. KÖR *** Megcélzod a zombit a parittyával, és lõsz.
(2 találattal
26 sebzést okoztál.) A zombi hörögve elterül.
[A csatában összesen 26 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+36%).
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 43.]
[Szárnyas bolhedor torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy érzed, jó móka
lenne most vadászni egyet. Egy kútszerû aknán át, egy odakészített kötélen
leereszkedve hatolsz be a veszedelmes és rejtélyes csatornaszintre. Egy
barlangtó mellé érkezel. A tó túloldalán több járat is indul. Valamelyik
nyilván elvezet a vadak fészkéhez. Lassan haladsz tovább. Neszezést hallasz
a hátad mögött, és megpördülsz. Ellenfeled egy szárnyas bolhedor (#25).
*** 1. KÖR *** Megcélzod a szárnyas bolhedort a parittyával, és lõsz.
(2
találattal 29 sebzést okoztál.) A szárnyas bolhedor halálos sebet kapva
a földre zuhan.
[A csatában összesen 29 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+37%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elrakod a zsákmányt, ami egy bolhedor szárny.
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 25.]
[Szárnyas bolhedor torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy döntesz, hogy vadászol
egyet. A szokásos vadászösvények egyikét választod, amely egyenesen a sötét
alsó szintekre vezet. Egy sziklafal elõtt állsz, amelybõl barlangjáratok
sokasága indul. Egy árny suhan el melletted. Aha, egy torzszülött! Üldözõbe
veszed. Lehet, hogy nem is egyedül van? Befordulva egy sarkon, szembesültök.
Ellenfeled egy szárnyas bolhedor (#25).
*** 1. KÖR *** Megcélzod a szárnyas bolhedort a parittyával, és lõsz.
(2
lövéstõl 29 ép-t sebzõdött.) A szárnyas bolhedor máris elõtted terem! A
szárnyas bolhedor téged támad. Feléd üt jobb karmával. Elkerülted.
*** 2. KÖR *** Támadod a szárnyas bolhedort. Lándzsát forgatva támadsz.
(15 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára
(2 sebzés). A szárnyas
bolhedor hörögve elterül.
[A csatában összesen 46 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+37%).
Elrakod a zsákmányt, ami egy bolhedor szárny.
[21 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]
tpf 5 |
5 TVP felszabadítása |
Felszabadítasz 5 TVP-t a korábban félrerakottból. [-5 TVP-t használtál fel,
maradt még 9.]
(1. kaland:) Felkeresed ismét a varázslótornyot, hogy átadhasd a bolhedor
szárnyakat az öreg varázsló számára.
[Tárgyhasználat: 3 bolhedor szárny]
A mágus nagyon örül, a kissé büdösödõ szárnyakat a zsebébe tömködi. Nagyszerû!
- mondja. - itt a kilenc üvegcse, amit ígértem. Ha kedved van újabb megbízáshoz,
nyugodtan keress meg!
(+1 képességpont.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Káosztárgyat szereztél!
[ld. enc.]
Ebben a körben +5 galetki erõt és +10 hírnevet kaptál. A kör során összesen
245 sebzést okoztál, és 78 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok
eredményeképp
8 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 4 TVP-t viszel
át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
217 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Császári íjászparancsnok, egy az eget elsötétítõ nyílzáporból
kilépõ, utasításokat osztogató férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: puhányszint
(2. szint). Táplálkozásod: rovarevõ. Ez a 14. fordulód.
|
[1] erõ: |
5 (7) / 0.05 |
[2] IQ: |
5 / 4.25 |
[3] ügyesség: |
4 (6) / 0.40 |
[4] egészség: |
4 / 2.05 |
[5] mágia: |
1 / 0.60 |
[6] gyorsaság: |
9 (8) / 0.63 |
[9] Méret/ép: |
55 / 33 |
Min. méret: |
49 |
Barlangméret: |
68 |
|
|
Varázspont: |
15 / 15 |
Képességpont: |
13 / 39% |
Hõsi pont: |
18 (4) |
Tám.bónusz: |
3% |
Véd.bónusz: |
17% |
Galetki erõ: |
141 / 120 |
Hírnév : |
120 |
Jóllakottság: |
200% |
Életkor: |
12 / 12 |
|
|
Galetki csaták: |
0 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
0 (0) |
Torzsz. csaták: |
91 (7) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
70 (6) |
Leölt torzszülött: |
76 (6) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
3 (0) |
|
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[13] elektr.lehelet: |
9 / 1.76 |
[16] tüskés bõr: |
8 / 0 |
[25] bûz: |
4 / 0 |
[26] lõfegyver: |
9 / 1.60 |
|
|
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[47] zárnyitás: |
3 / 0.60 |
[48] mászás: |
4 / 1.30 |
[58] nyomkeresés: |
3 / 0.70 |
[63] éberség: |
3 / 0 |
[64] átokszórás: |
4 (6) / 3.20 |
[66] lopakodás: |
3 / 0.25 |
[68] zene: |
3 / 0.05 |
|
|
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
bal mancs |
[100] méret: |
3 / 0 |
[101] szakért.: |
2 / 0.60 |
|
|
lándzsa |
HARCI PROGRAMOD |
1: elektr.lehelet használata ha ellenfeled #1900. Prioritás: 130. |
2: Lõfegyver használata a harc 4. köréig. Prioritás: 100. |
ELLENFÉL LISTÁK 1900: katapulter (#33).
FELTÉTELES PARANCSAID GY 25 0 20 50;
VI erõ:200% ép:15%;
PV 4 5 8;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #9 (7. épület), #10 (4. épület), #22 (1. épület),
#421 (8. forduló), #362 (9. forduló), #325 (13. forduló), #370 (10.
forduló), #489 (12. forduló), #291 (14. forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
* |
1 a kobra könnyû pikkelyvértje (#7316) |
* |
1 díszes fejék (#135) |
|
1 utazóköpeny (#1136) |
Ékszerek, kincsek |
|
1 a káosz förtelmes nyaklánca (#2094) |
|
31 arany (#1) |
* |
1 az egyensúly
gyûrûje (#213) |
* |
1 bronzmedál (#207) |
|
4 drágakõ (#2) |
|
2 hamis arany (#809) |
|
1 karikaszimbólum (#1211) |
|
1 kõamulett (#1196) |
Felszerelés |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
17 Krónika (#783) |
|
1 õskõ (#8) |
|
1 varázskõ (#210) |
Fegyverek |
|
1 fogazott tõr (#6) |
|
2 kerek kõ (#11) |
|
3 kés (#5) |
* |
1 lándzsa (#1330) |
* |
1 parittya (#10) |
Varázsitalok és füvek |
|
3 csótányláb (#25) |
|
4 liánvirág (#24) |
|
3 mátekel gomba (#21) |
|
3 mitulen fû (#20) |
|
1 ragálygomba (#26) |
|
4 sötét mák (#23) |
|
14 üvegcse (#14) |
|
1 villámlehelet itala (#56) |
|
4 winropu moha (#22)
|
Egyéb kacatok |
|
1 bolhedor szárny (#15) |
|
1 lemúr hártya (#161) |
|
2 mandibula (#157)
|
|
3 molad púp (#16) |
|
3 nordkristály (#146) |
|
1 pirgamit (#152) |
A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet
foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes
ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem
adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat. |
|
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 9 üvegcse (#14), 3 drágakõ (#2),
1 sötét mák (#23), 1 csótányláb (#25), 1 pirgamit (#152), 2 mandibula
(#157), 1 utazóköpeny (#1136), 1 a káosz förtelmes nyaklánca (#2094).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 35 arany (#1), 1 bolhedor szárny
(#15).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
PIRGAMIT (152. TÁRGY) Magas foszfortartalmú, gyúlékony anyag, bizonyos
piromád lények bélrendszerében keletkezik. Kissé szivacsos tapintású, ha
megdörzsölöd, barnásvörös por málik le róla. Ritka varázslatokhoz használják
anyagi komponensként, persze az alkímisták egész bizonyosan még egy sor
egyéb felhasználási módszert tudnak.
SÁSKAHARCOS (44. LÉNY) A sáskaharcosok közel két méter magas, intelligenciával
rendelkezõ zöld rovarok. Kiválóan tudnak rejtõzni, így általában meglepetésbõl
támadnak. Számukra valóban csõd, hogy nem képesek testüket fejleszteni,
egyébként valóban kiváló harcosokká válhatnának, olyanokká, akik akár a
császári aréna bevezetõ játékaiban felléphetnek. Így azonban csak torzszülött
vadászzsákmányok a fiatal galetkik számára (különösen azoknak, akik táplálkozása
rovarevõ vagy micinista).
MANDIBULA (157. TÁRGY) Igazi trófea egy harcos számára, ha a barlangok
mélyén leselkedõ óriásrovar mandibuláját a harc után kimetszi. Nagy, lapos
és ormótlan, és kissé büdös is, ezért miután kigyönyörködted magad benne,
nem árt megszabadulni tõle (pl. eladod).
MAHOMOHI (43. LÉNY) Mulatságos, békaszerû figurák, már ha rájuk nézel,
elfog a kacagás. Pedig nem annyira veszélytelenek, mint hinnéd: bõrüket
apró, hegyes tüskék borítják, és bár gyengék a fizikai harcban, mérgezõ
gázt vagy jéghideg levegõt képesek ellenfelükre lehelni, attól függõen,
hogy melyik tûnik hatékonyabbnak. A mahomohik értelmesek annyira, hogyha
rosszul áll a szénájuk, elmeneküljenek a harcból. Ha mégis meg tudsz ölni
egyet, a húsa zöldvérûek, egyéb részei tejivók számára csemege.
HARCI TÖRPE (36. LÉNY) Újabb, kihalófélben levõ nyomorúságos humanoid
életforma! Alacsony, zömök, testes lények, és bár bõrük sok helyen csupasz,
mégis hatalmas szõrzet éktelenkedik az állukon, bár a megfigyelések szerint
ezt harcban nem használják. Gyakran munkálkodnak a föld alatt, bányásznak,
kopácsolnak, de ez nem menti meg õket a kipusztulástól. A harci törpét
könnyedén leirthatod, primitív és szerencsétlen fegyverrel szokott védekezni,
ahelyett, hogy nagy karmokat növesztene. Legfeljebb a kõevõk fanyalodhatnak
rá. Arra azért nem árt ügyelned, hogy a mokány torzszülöttek aránylag jól
bírják a hideget és ellenállóak a méreggel szemben.
KISEBB AGYSZÍVÓ (37. LÉNY) Apró, szinte áttetszõs, vizenyõs testû lények
az agyszívók. A vékony, gumiszerû törzs három lábon áll, karjai nincsenek,
csak nagy, duzzadt feje, amelybõl csápok nyúlnak ki. Más élõlények agyával
táplálkoznak, elõször lebénítják áldozatukat varázslatokkal, majd a csápjukat
a magatehetetlen áldozat fejére tapasztják, és átfúrva a csontot, kiszürcsölik
a finom nedût. Az agyszívók irtása minden becsületes állampolgár feladata,
mert néha még az is elõfordul, hogy fellopódznak a városba, és egy barlangba
belopódzva lakomáznak. Mellesleg, ízletes táplálékot jelentenek a mágiafalók
és puhányok számára.
KÁOSZTÁRGYAK A káosztárgyak története messze a távoli múltba vész. Egy
híres térutazó, Elhin Maurin még az Ellenség megérkezése elõtt számtalan
létsíkot bejárt. Egy alkalommal kaput nyitott egy különös és nagyon idegen
létsíkra, amelyet késõbb a Káosz Létsíkjának nevezett el. Útjáról nagy
mennyiségû, hihetetlen mágikus intenzitással bíró matériával tért haza.
Izgatottan látott hozzá, hogy nagyhatalmú varázstárgyakat készítsen a káoszmatériából,
de megdöbbenten tapasztalta, hogy a furcsa anyag fölött semmilyen irányítása
nincs, az szinte önálló életet él! Az elbeszélések szerint a káoszmatéria
magát Elhin Maurint is elnyelte, és átalakította a saját formájára. A káoszmatériával
érintkezõ tárgyak néha hihetetlen mágikus képességeket kapnak, de senki
sem tudja megjósolni az eredményt. Manapság már csökkent a babonás rettegés,
amely a káosztárgyakat övezi, és a galetkik egyre gyakrabban használják
õket, de azért még mindig kellõ óvatossággal.
Nos, a fentiekbõl is kiderül,
hogy a káosztárgyak képességei gyakorlatilag megjósolhatatlanok: akár ugyanaz
a káosztárgy is teljesen más tulajdonságokkal rendelkezik más és más szinten.
Nem árt tehát, hogy ha egy ilyet találsz, beAZonosítod, mielõtt használnád.
A káosztárgyak minden egyéb szempontból úgy viselkednek, mint a normál
tárgyak. Honnan ismersz meg egy káosztárgyat? Roppant egyszerû: szerepel
a káosz szó a nevében!
Néhány fontos tudnivaló a káosztárgyakkal kapcsolatban:
Ha felköltözöl egy újabb szintre, a szintek közötti biztonsági erõtér,
amelyet pont a káosztárgyak miatt építettek, megsemmisíti az összes káosztárgyadat,
tehát még elõtte mindenképpen add el õket a boltban! A bolt ugyan felvásárolja
a káosztárgyakat, de rögtön meg is semmisíti õket, ezért nem veheti meg
õket más. A káosztárgyakkal való üzletelésre az aukciósházon keresztül
van lehetõség.