Vissza a Főoldalra
 
Hatalom Kártyái

2025-től a kétszínű lapoknak csak az egyik színét kell figyelembe venni pakliépítéskor. Legyen ez érvényes az 1 és 2 színű versenyekre is?

1) Igen
2) Nem
3) Tartózkodom

(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
További szavazások...
Fórum a témához...

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa menü – Druidák október 15.
Alfa menü – Boszorkányok október 15.
Alfa menü – Tengeri rablók október 15.
Alfa menü – Mágusok október 15.
Alfa menü – Felfedezők október 15.
Alfa menü – Kereskedők október 15.
Zén Legendái: Varázslatok szeptember 21.
A pillanat képe
Teknőshátról tüzelő ryuku íjászok
(Túlélők Földje életkép)
Küldd el képeslapként!
Ilyen hát, amikor a ryukuk hódítanak. Az első vonalban teknőseik hátáról tüzelő ryuku íjászok osztják a halált méregezett hegyű nyilaikkal.
Nézz szét a galériában!
Új webshop
Szavazás: új kétszín szabály
Moa civilizáció előrendelés: 2024.11.15-től.
Kalandozók Versenye 3.
Társasjátékok Ünnepe 2024. November 16.

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020

A lista folytatása...
TF help (6745)
Moa civilizáció előrendelés: 2024.11.15-től. (3)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8233)
Szavazás: új kétszín szabály (13)
Moa civilizáció lapbemutató 3. hét (73)
HKK kérdés? (47244)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Griffhor siefu 138. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. febr. 14. 9h:44'
EZ A 351. JÁTÉKHETED, 138. FORDULÓD
352. játékheted kezdete: febr. 16.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #1629
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 54
Extra forduló: 4

GRIFFHOR SIEFU KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [5,2] koordinátán. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: Amikor ledõltél pihenni, valami nagyon kemény dolog szúrta az oldaladat. Megvizsgálod: egy elásott láda csücske! Buzgón ásni kezdesz a csupasz kezeddel. Hamarosan elõbukkan a láda fedele. Lihegve felnyitod. Tele van kincsekkel, fegyverekkel! Az örömtõl kiáltozva markolsz a ládába. A szerencséd azonban nem tart sokáig, múlóban van az álom. Az ébrenlét határán még küszködsz egy kicsit, próbálod "áthozni" az álomtárgyakat, de sikertelenül. Végül feladod a dolgot, kinyitod a szemedet, és felkelsz.


v 12 elmormolod a 12. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Energia árad testedbe. Egy végsõ mozdulattal elõhívod az erõpajzs I varázslatot! Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 274.]

v 24 elmormolod a 24. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülõ energia már az ujjaidban is van! Elmormoltad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 269.]

fl 8 lopsz a 8. fajúaktól
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 269.]

fl 7 lopsz a 7. fajúaktól
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 269.]

fl 6 lopsz a 6. fajúaktól
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 269.]

fl 5 lopsz az 5. fajúaktól
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 269.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[6,1] Minden átmenet nélkül a hegyvidéki terep bozótosba vált át. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetõen Leah rúnaköve. Messzirõl megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy oltárt. Leah hívõi építették. Felfedeztél egy álomvirágot.
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 8 tüskét.

(Továbbmész...) [7,0] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtõzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Felismered a közeledõt. Csak egy kérõdzõ etra. Nem jelenthet különösebb problémát. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Megveted a lábad, és a fúvócsõvel ellenfeledre lõsz. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a kérõdzõ etra farkát. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) A lény szörnyû sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerõ.) Ezenkívül elkorrodált 8 aranyad. Ellenfeled bûzfelhõt bocsát rád. Kiöklendezel mindent, amit az elmúlt idõszakban ettél. Marokra fogva a vashegyû lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kérõdzõ etra duzzadt tõgyét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel megdöföd a kérõdzõ etra bal oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A kérõdzõ etra szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lénybõl áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerõ.) Sajnálatos módon tönkrement 10 aranyad is. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 700 tapasztalati pontot kaptál. Utad során felfedezel egy mély kutat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívõi építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy álomvirágot. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielõtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Üres gyomrodat kajával tömöd meg. (-3 kaja.) Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [8,-1] Síkság, továbbra is csak síkság. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívõi építették. Oppsz, egy kenyérfa! Sajna, már csak egy kenyér van rajta. (+2 kaja.) Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-3 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhetõ (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északkeletre. [44 pontot használtál fel, van még 225.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Gyanús mozgásra figyelsz fel egy bokor levelein. Ahogy közelebbrõl megvizsgálod, látod, hogy szürke roppantó bogarak roppantják a bokor ágait. Nagyapád tanácsát követve, óvatosan megfogsz egyet, és mielõtt õ roppantaná el az ujjadat, te roppantod össze õt. Vigyázva befalod, és várod a gyógyhatást. (+15 életerõ.) [40 pontot használtál fel, van még 185.]

m 1 mozogsz északkeletre
[9,-2] Épületek tûnnek fel. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Xantorg, szívem szottya, szebb vagy nekem, mint egy mammutcombika! Böhi " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy csodák kútját. (ld. enc.) Veszélyt érzel az utca végén feltûnõ alakból. Csak egy orgyilkos. Megvetõ mosollyal várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A fúvócsõvel célzol és lõsz. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja az orgyilkos testét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyû lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyû lándzsával tökéletesen perforálod az orgyilkos bal lábát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel jól megszúrod az orgyilkos testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Hárításod megcsúszik, az orgyilkos fegyvere a jobb térdedbe fúródik. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tõrt. 320 tapasztalati pontot kaptál. Megéheztél, elõ az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 173.]

fl lopsz parancsok törlése
Minden fl parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 173.]

m 1 8 mozogsz északkeletre, északra
[10,-3] Még mindig a városban vagy. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betûkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Kitartás + Tehetség + Hivatástudat = ÁRNYMENÕK!!! " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy erõdítményt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy pusztulás sírjait.

(Továbbmész...) [10,-4] Folytatod sétádat a házak közt. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledõ szörny egy orgyilkos. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A fúvócsõvel ellenfeledre célzol és lõsz. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja az orgyilkos bal vállát. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyû lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az orgyilkos fejét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel eltalálod az orgyilkos bal lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az orgyilkos fegyvere végigkarcolja a bal válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tõrt. 320 tapasztalati pontot kaptál. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel elõtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betûket: " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsõségét! Állította: En'Laos " A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. " A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betûkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Az álmaid valóra válhatnak. De nem biztos, hogy örülsz, ha viszontlátod rémálmaidat... Az Illúzió Mesterei " A következõ épületeket látod: egy fegyverbolt (591. épület.) és egy vegyesbolt (594. épület.). Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyõzõdhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " A tolvajok mindenütt körülvesznek, csak lehet, hogy Te nem látod õket...-Gilbo & Buga " [24 pontot használtál fel, van még 149.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Csendben lefekszel a földre, majd a kozmikus energiákat megpróbálod életenergiává alakítani. A dolog sikerült! Sokkal jobban érzed magad. (+10 életerõ.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [40 pontot használtál fel, van még 109.]

be 591 bemész az 591. épületbe
Lehajolva, belépsz az ajtón. Szakállas, tetõtõl talpig bronzpáncélba öltözött, nagyszakállú törp siet elõ. - Aranykezû Dáin vagyok, a bolt tulajdonosa. Válassz, daliás harcos, boltom széles választékából! - azzal sorban megmutogatja a falon és polcokon sorakozó öléstechnikai szakszerszámokat és mészárlásgátló öltözékeket. Eközben leplezetlenül méregeti a te felszerelésedet is, és néhány tetszetõsebb darabra ajánlatot tesz. Gonosz mosollyal fegyvert rántasz - nem akarod, hogy a nyomorult törpe a válogatásban zavarjon. A törpe válaszképp hatalmas, bronzból készült harci szekercét kap elõ. (ld. enc.)

Még megfelelõ a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 17 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tõled. Ezért lõhetsz rá a fúvócsõvel. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a törpe kovács testét. (3 támadással 8 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyû lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyû lándzsával megdöfködöd a törpe kovács bal oldalát. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a törpe kovács minden csapását hárítanod. (3 támadástól 55 életpontot vesztesz.) Vashegyû lándzsával többször eltalálod a törpe kovács jobb lábát. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel megbököd a törpe kovács testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a törpe kovács újra meg újra lecsap. (3 támadástól 53 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltûnik a színrõl. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Ez nem volt valami angyali cselekedet. (+1 gonoszság.) [5 pontot használtál fel, van még 104.]

be 594 bemész az 594. épületbe
Belépsz a boltba. Azonnal elõsiet egy apró, ravasz tekintetû gnóm. - Üdvözöllek, én vagyok Tralvelvansók, e bolt tulajdonosa. Miben lehetek a szolgálatodra? - érdeklõdésedre körbevezet a boltban, és megmutogatja, hogy mi eladnivalója van. Végignézi a Te holmidat is, és néhány tárgyadra ajánlatot tesz. Dühödt csatakiáltással fegyvert rántasz, jelezve, hogy nem kívánsz a vásárolt árukért fizetni. Kiderül, hogy a gnóm sem teljesen védtelen. Varázsmintákat kezd az ujjával a levegõbe rajzolni. (ld. enc.)

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Ellenfeled számodra ismeretlen védekezõ varázslattal készül a csatára. Távolról lángcsóva varázslatot lõsz a másikra. 10 életpontot sebeztél. Távolról jégcsóva varázslatot lõ rád a másik. 40 életpontot vesztettél. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Túl erõs az ellenfeled. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy õrült. Ez nem volt valami angyali cselekedet. (+1 gonoszság.) [5 pontot használtál fel, van még 99.]

(Feltételes gyógyítás:) Az iszappakolás már sok emberen segített. A harci disznók által otthagyott dagonyánál jobbat nem is találhatnál. Belemerülsz úgy, hogy csak az orrod hegye látszódjon, majd halkan százig számolsz. A hatás frenetikus. (+128 életerõ.) [40 pontot használtál fel, van még 59.]

m 6 mozogsz nyugatra
[9,-4] Továbbmész a város utcáján. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betûkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Wargpin város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetõleges): Júra-park 60 mérföld keletre, Trollkeltetõ Zóna 60 mérföld keletre és 20 mérföld délre, Óriások földje 60 mérföld keletre és 30 mérföld északra. Mindenkit NAGY-NAGY szeretettel várunk! " Vízcsobogást hallasz magad elõtt: egy szökõkút! Észreveszel egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Oldalt pillantva, meglátsz egy sörsátrat. Áldod az elõrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Vérszomjas vagy? Ölni akarsz? Jónak mondod magad? Lépj az Irgalmas Nõvérek közé! S.P. "
(Vándorcirkusz:)
Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmibõl, elõtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelõdtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel elõtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betûket: " Jött, száguldott, s futottam én, hõs Vasalt Bunkó volt ki életem elvevé. <<Quwarg sírvers>> " Épületeket látsz: egy helytartói hivatal (579. épület.) és egy bank (582. épület.). Utad során felfedezed Hyperion táborát. Dornodon fõpapja. Sötét színû, rangjelzésekkel teli egyenruhát, jobb napokat látott, dísztelen acélsisakot és egy fekete köpönyeget visel. Fegyverein nem csak a temérdek használat, de a gondoskodás is meglátszik. Harcokban megedzõdött arcát réginek tûnõ forradások borítják. Rangja a Kompániában: õrjáratvezetõ. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy varkaudar hadúr trófea és egy orbitális mackósajt trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: csaták viharától tépett lobogó. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Auráját érzékelve máris tudod, gonosz, mint Te. Nálad õ jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Elkerülöd a táborhelyet, mielõtt a másik még észrevenne. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Aki elfogja a Setét Patkány nevû árnymanót élve vagy halva (ha lehet, halva) 1000 arany jutalmat kap az Alanori Törvényszéktõl. " [12 pontot használtál fel, van még 47.]

be 579 bemész az 579. épületbe
Közelebb mész az õrhöz. A fickó mereven bámul rád. Fegyvert rántasz, hogy lekaszabold az ürgét. (ld. enc.)

Ellenfeled hibázott: túl távol van tõled. Ezért lõhetsz rá a fúvócsõvel. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod az elit palotaõr testét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyû lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyû lándzsával tökéletesen perforálod az elit palotaõr bal lábát. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel megdöföd az elit palotaõr fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, az elit palotaõr sem kezdõ, és megdöfködi a mellkasodat. (3 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Az elit palotaõr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 750 tapasztalati pontot kaptál. Ez nem volt valami angyali cselekedet. (+5 gonoszság.) [5 pontot használtál fel, van még 42.]

m 8 mozogsz északra
[9,-5] Még mindig a városban vagy. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következõ felirattal: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetõi vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " A benned lüktetõ vér minket táplál. Nekünk ez az élet, de számodra a halál... Vértestvérek. " A következõ épületeket látod: egy fegyvermester háza (573. épület.) és egy fekete mágustorony (598. épület.). Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel elõtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betûket: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " [12 pontot használtál fel, van még 30.]

be 573 bemész az 573. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kõhegyû lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezetõ fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Szabadkozni kezdesz: - Semmit, semmit. - Köszönsz és távozol. [5 pontot használtál fel, van még 25.]

be 598 bemész az 598. épületbe
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testû alak! Õt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? Rövid habozás után fegyvert rántasz, és felkészületlen ellenfeledre rontasz. Vagyis csak hiszed, hogy felkészületlen... Az iszonyatos lény felemeli pörölyszerû öklét. Lehelete a halál dögletes bûzét ereszti rád. (ld. enc.)

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 10 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlõdik. (+6 max. varázspont.) A fúvócsõvel ellenfeledre célzol és lõsz. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a miksziszi húsgólem rotható testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyû lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyû lándzsával jól megszurkálod a miksziszi húsgólem bal karját. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Mancsával a miksziszi húsgólem végigsúrolja a csípõdet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belõled egy darabot. Még 14 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Vashegyû lándzsával többször eltalálod a miksziszi húsgólem jobb lábát. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel megkarcolod a miksziszi húsgólem rotható testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A miksziszi húsgólem lekever egyet a mancsával. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belõled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 17 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. [5 pontot használtál fel, van még 20.]
gyk 28 50 gyakorolsz a 28. tárggyal 20 pontért
Huh-huh! Ugrándozva, védekezve és lecsapva edzel egy képzeletbeli ellenfelet magad elé gondolva. A következõ szinthez szükséges tudásod kétharmada már megvan. [20 pontot használtál fel, van még 0.]
Elõkapod a zsákból a vizestömlõt, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) Etetési idõ! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tûnik. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlõdést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerõ.) Elmúlt az erõpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 279 pontot. A következõ körben tehát 279 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


CSODÁK KÚTJA (1096. TEREPTÁRGY)
Kalandozók hosszú sora ácsingózik valami körül. A szende gnómoktól a pár fejjel mindenkinél magasabb elfeken keresztül a gyanúsképû árnymanókig faj és hovatartozás nélkül mindenki egy dologra vár itt. Ez eléggé felkelti az érdeklõdésed, és megérdeklõdöd egy divatos páncélba öltözött ember nõtõl, mi folyik itt? Meg is tudod: ez itt a csodák kútja, mely mindenkivel a kívánságának megfelelõ csodát tesz. Elég csak bedobni egy aranyérmét a kút belsejébe (H 1096), és a legváratlanabb dolog történik, vagy éppen az, amire már olyan régóta ácsingózol. Az akció 3 TVP-t emészt fel, de a harcos nõ szerint legalább triplán megéri az idõt erre áldozni. És mintha csak a nagyobb nyomatékosítás kedvéért történne, a kút elõtt épp ekkor hangzik fel egy hangos örömujjongás.

TÖRPE KOVÁCS (90. ELLENFÉL)
A törpéket amellett, hogy a legjobb bányászokként tartják számon, a kiásott ércek megmunkálásában is az élre sorolják. Talán nem véletlen, hogy a legismertebb fegyverboltok tulajdonosaiban is törpéket tisztelhetünk, hiszen senki nem tud egy fegyvert olyan törhetetlenre, vagy egy páncélruhát olyan acélosan simára és karcolhatatlanra készíteni, mint az üllõ mögött álló törpe nagymesterek. Persze a kézmûves tudás mit sem érne, ha nem társulna mellé egy kis olvasztókemence mellett vaskossá izzadt izomzat, mellyel e fegyvereket olyan ügyességgel képes forgatni, mintha az a karja folytatása lenne. Ha egy cseppnyi ész szorult beléd, nem kezdesz ki egy ilyen alakkal.

GNÓM BOLTOS (32. ELLENFÉL)
Amikor egy kereskedõ boltot nyit a Túlélõk Földjének valamelyik eldugott városában, két dolgot kell szem elõtt tartania. Az egyik az, hogy mindig legyen a kalandozók által keresett áru a bolt polcain, a másik pedig, hogy jól fel legyen készülve az alattomos szándékkal érkezõ látogatók fogadására (pl. rablók, vagy elvakult gyilkosok). Ez utóbbival sosem volt probléma, a gnómok kereskedõk legtöbbje ugyanis tisztában van a mágia alapvetõ formuláival, és szükség esetén képes kisebb varázslatok használatával elrémiszteni a betolakodókat. Elég hozzá csupán egy rossz mozdulat, és ezt te is tapasztalni fogod.

ELIT PALOTAÕR (133. ELLENFÉL)
Az elit palotaõröket a legtapasztaltabb harcosok közül válogatják. Tapasztaltabbak Ghalla legtöbb kalandozójánál, fantasztikus ügyességgel forgatják szúrófegyverüket. Emellett a király felszerelte õket bronzpáncélzattal is, ami szinte sebezhetetlenné teszi õket. SOHA ne szállj szembe egy elit palotaõrrel! (Már csak azért sem, mert ha esetleg le is tudsz gyõzni egyet, a páncélját már úgysem tudod róla levakarni, mert addigra elõkerül még három palotaõr.)

MIKSZISZI HÚSGÓLEM (126. SZÖRNY)
Ezeket a rémületes, lélek nélküli gyilkológépeket közepes hatalmú varázslók készítik. Friss halottak részeibõl varrják õket össze, saját tudatuk nincs. Uruk parancsai alapján cselekszenek. Mágiaellenállásuk különösen nagy, és köznapi fegyverrel is igen nehéz rajtuk sebet ejteni. Félelmetes mennyiségû sebzést képesek elviselni anélkül, hogy mûködésükben bármilyen károsodás keletkezne.



KARAKTERLAP
Griffhor siefu, egy copfos õsz hajú, piros szemû kobudera férfi vagy. Fekete a bõröd. Dornodon tanítványa vagy. Ez a 138. fordulód.

 Erõ:26 (27)  Szint:15  Merészség:6/3 Magasság:145 cm 
 IQ:30 (32)  Támadás:14  Agresszió:8 Testsúly:51 kg 
 Ügyesség:24  Védekezés:19  Menekülés:40 % Életkor:30/30 év 
 Egészség:22  Életpont:244/105  Jellem: gonosz (75) Tul. pont:
 Szerencse:15  Varázspont:215/176  Pénz:43 arany Kép. pont:
Eddig összesen 406 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2090 TP-t kaptál. Jelenleg 103867 TP-d van. A következõ szinthez még 16133 TP szükséges. Trófeáid: földsárkány, epokitféreg, erszényes elkarog.

HARCI ISMERETEK
  ökölvívás: 5   szúrófegyverek: * 19   lõfegyverek: 17

Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -6.); tüske (#22) (7 -); bronzhegyû nyíl (#94) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 14   2. nyomkövetés: 29   3. lopás: 15
  4. mászás: 2   5. csapdakészítés: 4   6. csapdaészlelés: 2
  7. gyógyítás: 68 (+1)   8. titkosírás: 1   9. teológia: 4
  10. taumaturgia: 8 (+1)   11. harcmûvészetek: 1   12. zene: 1
  13. szörnyismeret: 3   14. vadászat: 12   15. bányászat: 10

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 5 mezõre repítsen
gyógyítasz 50% életerõ alatt 40 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot )
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért
maradék TVP-dbõl az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12)
ormánygõte (#18), woor-antilop (#31), drótszõrû pincsi (#22), királygyík (#26), sötét motyogó (#37)
Barátságosság (aktív: 7, max: 12)
fabontó szójer (#71), szeppent rákfatty (#186), vízionár (#66), nukleáris cickány (#155), ragyás burástya (#111), nektoraf (#355), fémbontó szójer (#150)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
Papi varázslataid
tolvajszem (#2, 8 VP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) méregfelhõ (#37, 12 VP)  

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
lángcsóva (#31), méregfelhõ (#37), energiatüskék (#29)
Védekezõ varázslatok (aktív: 1, max: 10)
tüskepajzs (#30)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
pókvadász (#59) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követõjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendõ az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) Mágusaim egyik legnagyobb ellensége a téfea magoflux: áldozd fel oltáromnál kettõnek az agyát!
3.) Kinek nagyon könnyû, kinek nagyon nehéz e feladat: hozz és zúzz apróra oltáromnál egy nap szimbólumot!

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bronzpáncél (#90) 1 * fekete bõrcsizma (#247) 1 * sárga erõöv (#276)
1 * szürke bõrkesztyû (#271) 3   tankány karom (#237)    
Fegyverek és lövedékek
3   bot (#4) 5   bronzhegyû nyíl (#94) 1   bronzpenge (#126)
1 * fúvócsõ (#20) 1   hosszú íj (#111) 1   kõkalapács (#13)
2   kõkés (#6) 6   mérg. ubuk tüske (#137) 8 * orgyilkos tõr (#225)
3 * tüske (#22) 13   ubuk tüske (#131) 1 * vashegyû lándzsa (#182)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * borostyán függõ (#162) 1 * denevér szimbólum (#140) 1 * obszidián függõ (#195)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4   aranypikkely (#415) 1   ásó (#34) 1 + deus ex machina (#1)
1   furulya (#233) 1   hebrencs csapda (#147) 1   kötél (#92)
Löttyök és porok, tartóstul
4   aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 40]
1   huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 12]
4   sullár hólyag (#168) [üres, kapacitás: 80]
7   uzbány csõr (#169) [bennük 22 csepp ugh méreg (#166), fér még: 62]
2   vizestömlõ (#3) [bennük 37 korty víz (#27), fér még: 3]
1   zöld üveg (#82) [benne 3 csepp ragasztó (#83), fér még: 17]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
9   álompor (#396) 3   aurach fog (#657) 1   elkarog szõr (#665)
2   fabontó (#106) 5   fémrúd (#104) 1   ilkin érc (#232)
6   lapockacsont (#33) 1   liumbe hajtás (#655) 3   mocsári penke (#148)
7   móri gyümölcs (#116) 4   mutáns csont (#331) 7   óndarab (#85)
52   pirkit (#153) 1   ramit kõ (#226) 8   rézdarab (#70)
1   rinóbõr (#651) 1   rókafarok (#124) 1   varányszem (#30)
7   vasérc (#152)        

Összsúly: 66.79 kgMegterheltség: 104%
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következõ körben legalább egy É 30 vagy É 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
18 arany (#50) 4 kaja (#2) 9 tüske (#22)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 orgyilkos tõr (#225) 6 víz (#27)    



E körben tett lépéseid térképe

(6,1) Leah rúnaköve, tavacska, szent tölgyfa (#393), Leah oltár, álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396)
(7,0) kérõdzõ etra (#368), mély kút (#93), Tharr oltár, álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396)
(8,-1) Tharr oltár
(9,-5) fegyvermester háza (#573), fekete mágustorony (#598), miksziszi húsgólem (#126)
(9,-4) helytartói hivatal (#579), bank (#582), szökõkút, Vlagyimir szobra (#433), sörsátor (#486), Hyperion (3935.
kalandozó), elit palotaõr (#133)
(9,-2) csodák kútja (#1096), orgyilkos (#131)
(10,-4) orgyilkos (#131), fegyverbolt (#591), vegyesbolt (#594), törpe kovács (#90), gnóm boltos (#32)
(10,-3) oltár, erõdítmény (#488), pusztulás sírjai (#489)




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.