Karakterszám: |
2083 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
135 |
Játékhét: |
309 |
E forduló ára: |
28 zs. |
Maradék zseton: |
349 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2005. okt. 18. 15h:07' |
A következõ
fordulód táplálható: 2005. okt. 19. |
|
E-mail!
ZHELDOR KALANDJAI
Pihenésed alatt a következõ történt:
**
2. NAP ** Látogatót kapsz, aki
Vakmerõ Gottfrid , egy ezüst bõrû fekete
hajú férfi. A Tisztogatók klánjának vadászmester rangú tagja. A Rúvel Öklei
szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: a gyõzelem kerek pajzsa,
az egyensúly gyûrûje, a majom malachit karkötõje, óriás fülbevaló, a törpék
könnyû pikkelyvértje, görényfarok, Rogan karkötõje, bronzmedál, a tárgyalás
gyûrûje, ozin fülkarika, a háború köve, az Örökkévalóság Rubinja, a szellemek
könnyû nyílpuskája, a gólem háromszögszimbóluma, a sas csontmaszkja, Enyészmester,
aréna cápacsont érme. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A barlang mögött van
egy igen meredek sziklafal, a tetején egy sziklapárkánnyal. Igencsak képzett
mászónak kell lenni ahhoz, hogy fel tudj oda jutni, méghozzá gyorsan! Fürgén
mászni kezdtek. Lihegve érsz fel a tetõre, Vakmerõ Gottfrid már ott várakozik.
Õ nyert!
**
2. NAP ** Pihenésedet megzavarja
Bika Ida, a dúvad, egy skótszoknyás,
törtetõ, goromba, mindenkin átgázoló fazon. Bosszúságod nõ. A Bárdok klánjának
színész rangú tagja. A Magiszterek szövetségbe tartozik. Felszerelése:
a harcmûvész nagy pajzsa, bronzmedál, szivárvány karkötõ, a tökéletesség
hosszú íja, az egyensúly gyûrûje, a gepárd vas lemezpáncélja, a tökéletesség
zöld köntöse, a harcmûvész csepp fülbevalója, az elefánt márványgyûrûje,
a siker ezüstveretes öve, ozin fülkarika, Örökkévalóság Kristálya, a bûz
karikaszimbóluma, a természet vassisakja, a tárgyalás gyûrûje, Végzetpenge,
császári különdíj, spanyolcsizma. Szakértelempróbára invitál téged. [A
barlangod padlójára pottyant
a spanyolcsizma de ez sajnos csak késõbb fog
feltûnni...]
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze gyógynövények szakértelemben való jártasságotokat. Növényszedõ expedícióra
indultok. A feladat egyszerû: aki elõbb pillant meg egy gyógynövényt, az
a nyertes! Hosszasan túráztok, míg végül eredmény születik. A verseny után
Bika Ida, a dúvad elismeri: a te tudásod messze meghaladja az övét.
**
3. NAP ** Látogatót kapsz, aki
Bika Ida, a dúvad, egy skótszoknyás, törtetõ,
goromba, mindenkin átgázoló fazon. Bosszúságod nõ. A Bárdok klánjának színész
rangú tagja. A Magiszterek szövetségbe tartozik. A következõket látod nála:
a harcmûvész nagy pajzsa, bronzmedál, szivárvány karkötõ, a tökéletesség
hosszú íja, az egyensúly gyûrûje, a gepárd vas lemezpáncélja, a tökéletesség
zöld köntöse, a harcmûvész csepp fülbevalója, az elefánt márványgyûrûje,
a siker ezüstveretes öve, ozin fülkarika, Örökkévalóság Kristálya, a bûz
karikaszimbóluma, a természet vassisakja, a tárgyalás gyûrûje, Végzetpenge,
császári különdíj, spanyolcsizma. Szakértelempróbára invitál téged. [A
barlangod padlójára pottyant
a balek zsákja de ez sajnos csak késõbb fog
feltûnni...]
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze gyógynövények szakértelemben való jártasságotokat. Növényszedõ expedícióra
indultok. A feladat egyszerû: aki elõbb pillant meg egy gyógynövényt, az
a nyertes! Hosszasan túráztok, míg végül eredmény születik. Ezután kénytelen
vagy elismerni: Bika Ida, a dúvad messze jobban ért a füvekhez.
**
7. NAP ** Bejön a barlangodba
Bika Ida, a dúvad, egy skótszoknyás, törtetõ,
goromba, mindenkin átgázoló fazon. Bosszúságod nõ. [aura: 1-es jégpajzs.]
A Bárdok klánjának színész rangú tagja. A Magiszterek szövetségbe tartozik.
Viselt tárgyai: a harcmûvész nagy pajzsa, bronzmedál, szivárvány karkötõ,
a tökéletesség hosszú íja, kõmûves kalapács, az egyensúly gyûrûje, a gepárd
vas lemezpáncélja, a tökéletesség zöld köntöse, a harcmûvész csepp fülbevalója,
az elefánt márványgyûrûje, a siker ezüstveretes öve, ozin fülkarika, Örökkévalóság
Kristálya, a természet vassisakja, a tárgyalás gyûrûje, Végzetpenge, császári
különdíj, spanyolcsizma. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze gyógynövények szakértelemben való jártasságotokat. Elmentek a vándor
kereskedõhöz, és végignézitek a gyógyfû gyûjteményét. Aki többet tud a
száraz gazok közül azonosítani - latin elnevezéssel együtt - az a gyõztes.
Ezután kénytelen vagy elismerni: Bika Ida, a dúvad messze jobban ért a
füvekhez.
Felépült
az óriásnövés terme.
Felépült
a középiskola.
**
14. NAP ** Látogatót kapsz, aki
Tintilla, a Derûs, egy áfonyaszemû, kedves
hölgy, aziránt érdeklõdve, hogy-hogy a hatalmad még nõ. [aura: 1-es méretû
4-es szintû bal csáp.] A Pszionicisták klánjának bölcselkedõ rangú tagja.
A Magiszterek szövetségbe tartozik. Felszerelése: az egyensúly gyûrûje,
az erõ amulettje, bronzmedál, szivárvány karkötõ, a méreg kerek pajzsa,
a méreg nehéz nyílpuskája, a méreg ezüst fülbevalója, ozin fülkarika, a
méreg fogazott kardja, Enyészmester, görényfarok, a bûz bíbor láncinge,
kõmûves kalapács, a mentát gyöngye, Leah díszes karkötõje, Pszichoklenész
sisakja, a méreg malachit karkötõje, az energia malachitgyûrûje, a bûz
fekete csizmája, brutális pókcsatos öv, bronz pszi váll-lap. Szakértelempróbára
invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze zárnyitás szakértelemben való jártasságotokat. Rövid töprengés után
megállapodtok abban, hogy a legjobb teszt a kereskedõ raktárába való betörés.
Különbözõ ajtóktól indultok, vajon ki jut át hamarabb a rengeteg záron
és lakaton? Nagy nehezen jutsz el a belsõ raktárig. Tintilla, a Derûs már
egy ládán üldögél, vigyorogva. Vesztettél!
**
16. NAP ** Épp hozzád néz be
Shai-Hulud a férgek ura, egy gyönyörû, büdös,
nyálkás, rücskösbõrû féreg kinézetû galetki férfi. [aura: 8-as láth. észlelése.]
A Bárdok klánjának a szeretet gyermeke rangú tagja. A Rúvel Öklei szövetségbe
tartozik. Tárgyai: Éneklõ tunika, a tudás csepp fülbevalója, a sólyom ezüst
nyaklánca, a sólyom csatos öve, az elfek csonttõre, a sólyom ezüst fülbevalója,
zafír érdemrend, a tolvaj malachitgyûrûje, a sebezhetetlenség márványgyûrûje,
a lich átlátszó köntöse, a sólyom malachit karkötõje, szivárványkristály,
a merénylõ vándorcsizmája, a tolvaj csontmaszkja, a sólyom kerek pajzsa,
a tudós malachit karkötõje, az enyészet harci nyílpuskája, a tolvaj ezüst
nyaklánca, a merénylõ háromszögszimbóluma, császári különdíj, a tudás ónixgyûrûje,
az egészség díszes karkötõje. Elõször megpróbál meggyõzni, hogy átokszórjatok.
Határozatlanul biccentesz.
Belépés után üdvözöl: "Te csámpás masztodoncsecsemõ!" Rögtön visszavágsz:
"Potyogjanak ki a fogaid!" Így szól hozzád: "Olyan lassú vagy, mint egy
szõrlajhár!" Ez nem igaz! Nem jut eszedbe megfelelõ válasz. Megadóan sóhajtasz:
vesztettél. Ellenfeled lélekenergiát kap.
**
17. NAP ** Látogatót kapsz, aki
Shai-Hulud a férgek ura, egy gyönyörû,
büdös, nyálkás, rücskösbõrû féreg kinézetû galetki férfi. A Bárdok klánjának
a szeretet gyermeke rangú tagja. A Rúvel Öklei szövetségbe tartozik. Felszerelése:
Éneklõ tunika, a tudás csepp fülbevalója, a sólyom ezüst nyaklánca, a sólyom
csatos öve, az elfek csonttõre, a sólyom ezüst fülbevalója, zafír érdemrend,
a tolvaj malachitgyûrûje, a sebezhetetlenség márványgyûrûje, a lich átlátszó
köntöse, a sólyom malachit karkötõje, szivárványkristály, a merénylõ vándorcsizmája,
a tolvaj csontmaszkja, a sólyom kerek pajzsa, a tudós malachit karkötõje,
az enyészet harci nyílpuskája, a tolvaj ezüst nyaklánca, a merénylõ háromszögszimbóluma,
császári különdíj, a tudás ónixgyûrûje, az egészség díszes karkötõje. Elõször
megpróbál meggyõzni, hogy átokszórjatok. Határozatlanul biccentesz.
Így köszön: "Hogy hullana ki az összes hajad!" Nem késel a válasszal: "Úgy
ügetsz, mint a büdi boszorkány." A következõ átkot vágja a fejedhez: "Olyan
borzalmasan csúf vagy, mint a szint boszorkája!" A fenébe, hirtelenjében
nem tudsz visszavágni! Szomorú nyögéssel beismered, hogy vereséget szenvedtél.
A gyõztes jutalma lélekenergia.
**
21. NAP ** Szerény szállásodban lep meg
Shai-Hulud a férgek ura, egy
gyönyörû, büdös, nyálkás, rücskösbõrû féreg kinézetû galetki férfi. [aura:
4-es gránitbõr.] A Bárdok klánjának a szeretet gyermeke rangú tagja. A
Rúvel Öklei szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: Éneklõ tunika,
a tudás csepp fülbevalója, a sólyom ezüst nyaklánca, a sólyom csatos öve,
az elfek csonttõre, a sólyom ezüst fülbevalója, zafír érdemrend, a tolvaj
malachitgyûrûje, a sebezhetetlenség márványgyûrûje, a lich átlátszó köntöse,
a sólyom malachit karkötõje, szivárványkristály, a merénylõ vándorcsizmája,
a tolvaj csontmaszkja, a sólyom kerek pajzsa, a tudós malachit karkötõje,
az enyészet harci nyílpuskája, a tolvaj ezüst nyaklánca, a merénylõ háromszögszimbóluma,
császári különdíj, a tudás ónixgyûrûje, az egészség díszes karkötõje. Elõször
megpróbál meggyõzni, hogy átokszórjatok. Határozatlanul biccentesz.
Köszönés helyett ezt mondja: "A szagod után is megtalálni a barlangodat."
Így válaszolsz: "Bûzödet csak a csúfságod múlja felül!" Így szól hozzád:
"Olyan görbén állsz itt, mint egy reumás troll!" Szóhoz sem jutsz megdöbbenésedben!
Micsoda átok! Szomorú nyögéssel beismered, hogy vereséget szenvedtél. Ellenfeled
lélekenergiát kap.
**
28. NAP ** Nem átall háborgatni
Bika Ida, a dúvad, egy skótszoknyás,
törtetõ, goromba, mindenkin átgázoló fazon. Bosszúságod nõ. A Bárdok klánjának
színész rangú tagja. A Magiszterek szövetségbe tartozik. Felszerelése:
a harcmûvész nagy pajzsa, bronzmedál, szivárvány karkötõ, a tökéletesség
hosszú íja, az egyensúly gyûrûje, a tökéletesség zöld köntöse, káoszkígyó
vért, a kalmár nyaklánca, a siker ezüstveretes öve, ozin fülkarika, Örökkévalóság
Kristálya, a bûz karikaszimbóluma, a pók smaragdgyûrûje, a természet vassisakja,
a tárgyalás gyûrûje, Végzetpenge, császári különdíj. Szakértelempróbára
invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze gyógynövények szakértelemben való jártasságotokat. Növényszedõ expedícióra
indultok. A feladat egyszerû: aki elõbb pillant meg egy gyógynövényt, az
a nyertes! Hosszasan túráztok, míg végül eredmény születik. Ezután kénytelen
vagy elismerni: Bika Ida, a dúvad messze jobban ért a füvekhez.
**
29. NAP ** Bejön a barlangodba
Zorthen Nezoferis, egy teljesen csupasz,
metálszínû bõrrel és kéken izzó szemmel rendelkezõ férfi. A Katonák klánjának
kapitány rangú tagja. A Rúvel Öklei szövetségbe tartozik. Felszerelése:
smaragd karkötõ, az egyensúly gyûrûje, Hadúri csizma, szivárvány karkötõ,
óriás fülbevaló, a tárgyalás gyûrûje, Rogan karkötõje, a kalmár nyaklánca,
ében láncing, görényfarok, a rend köve, ozin fülkarika, szent templomi
maszk, az Örökkévalóság Rubinja, orgling fétis, arany orgling fétis, ezüst
tanítványköpeny, a pók smaragdgyûrûje, a siker ezüstveretes öve. Elõször
megpróbál meggyõzni, hogy átokszórjatok. Nemet intesz. Kedvesen köszönt,
és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Mielõtt még baráti beszélgetésbe kezdenétek, leülteted a vendéget, és máris
elõkerül az ennivaló. Jóízûen falatoztok. Közben megvitatjátok a szintetek
és a távolabbi régiók híreit. Aztán szóba kerülnek a kalandjaitok, persze
versenyezve dicsekedtek sikereitekrõl. Végül Zorthen Nezoferis megköszöni
a vendéglátást, és "látjuk még egymást!" felkiáltással távozik. (+5% jóllakottság)
Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az az elmezúzó.
[ld. enc.]
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Don Juan Gomez dela Vega 3 legenda
pont árán megvásárolta a halálóriás tiarát a szövetségi kincstárból, mivel
az övé volt a legjobb ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Malacka 3 legenda pont árán megvásárolta
a halálóriás pajzsot a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb
ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Kósala 2 legenda pont árán megvásárolta
a halálóriás pajzsot a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb
ajánlat. ***
Felépült
a mesterek tornya.
Kissé már éhezel, ezért csak 77 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy
leghíresebb galetkije
Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös,
bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 29034.) A te szinteden a legnevesebb
Leph
Arlone a szétszórt, egy földöntúlian irizáló bõrû, arany szemû, megkapóan
kócos hajú, nyeszlett férfi. (hírneve 10179.)
Pihenésed közben a szinteden történtekrõl hallottál:
*szept. 12.* Brutusz lopni próbált, de felsült vele.
*szept. 14.* Shai-Hulud
a férgek ura és barátai végrehajtották az 50. többszemélyes kalandot.
*szept.
15.* Bika Ida, a dúvad teljesítette az 5. küldetést, amit a palotában
kapott.
*szept. 19.* Bika Ida, a dúvad teljesítette a 18. küldetést, amit
a palotában kapott.
*szept. 20.* Bika Ida, a dúvad teljesítette a 32.
küldetést, amit a palotában kapott.
*szept. 23.* Black Diamond pszionikus
párviadalban legyõzte Delien Vazoot.
*szept. 28.* Shai-Hulud a férgek
ura mellé szegõdött egy csúf gusztustalanság.
*okt. 3.* Leph Arlone a
szétszórt pszionikus küzdelemben diadalt aratott Hooded felett.
*okt. 4.*
Tintilla, a Derûs teljesítette az 5. küldetést, amit a palotában kapott.
*okt. 4.* Tintilla, a Derûs és Hooded pszi párbajt vívtak. Tintilla, a
Derûs került ki gyõztesen.
Most pedig lássuk, mi hír a nagyvilágban:
*szept. 5.* Kronx és Sziszegõ Szappan pszi párbajt vívtak. Kronx került
ki gyõztesen.
*szept. 6.* Pindurutalagala csatában legyõzte Dr. Hannibal
Lechtert.
*szept. 12.* Pindurutalagala és Dr. Hannibal Lechter megküzdöttek
egymással, és Pindurutalagala gyõzött.
*szept. 19.* Nemesist kis híján
megölte egy fiatal xenomorf.
*szept. 21.* Fortiant kis híján megölte egy
vörös fivér.
*szept. 23.* Signy Mallory-t majdnem felfalta egy Mogua,
a kõtroll.
*szept. 26.* Aranyszemû Reglinde és Álmaid Nõje pszi párbajt
vívtak. Aranyszemû Reglinde került ki gyõztesen.
*szept. 26.* Clowt legyõzte
harcban egy xenomorf gyermek.
*szept. 28.* Leph Arlone a szétszórt pszionikus
párviadalban legyõzte Black Diamondot.
*szept. 28.* Leph Arlone a szétszórt
és Gargoyles megküzdöttek egymással, és Leph Arlone a szétszórt gyõzött.
Nem akarsz éhenhalni! Inkább vállalod a megalázó munkát az akadémián: naphosszat
köveket hordasz, egy tornyot építesz. Mivel látják, hogy milyen vézna vagy,
már munka közben is adnak enni, de az igazán kiadós ebéd a munka végén
vár. (+50% jóllakottság.) Ellenállhatatlan vágyat érzel, hogy használhasd
legújabb szerzeményedet! Leveszed az elfek vándorcsizmáját. Felveszed
a spanyolcsizmát.
(Feltételes gyógyítás:) nagyobb gyógyítással gyógyítod
magad. 22 ép-t gyógyított rajtad. (-8 vp.) 27 ép-t gyógyított rajtad. (-8
vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 26 ép-t. (-8 vp.)
[39 TVP-t használtál fel, maradt még 329.]
kf 3312 22406 18388 16166 106 139 |
bekészíted a 3312. tárgyat |
Felveszed a mágia nagy pajzsát. Felveszed a tûz csepp fülbevalóját. Bekészíted
a torony harci nyílpuskáját. A csápodba veszed a sas görbekardját. Felveszed
a szivárvány karkötõt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 329.]
kf 174 |
bekészíted a 174. tárgyat |
Leveszed a bérmágus csatos övét. Felveszed a Xantin ezüstövét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 329.]
Már rettenetes beteg vagy az éhezéstõl, vadászni sem vagy képes. Elmész
hát a szint kertjébe, és ott dolgozol naphosszat. Szerencsére nem zöldséget
kapsz enni, hanem táplálkozásodnak megfelelõ ételt. Mohón zabálsz a munka
szünetében és a munka elvégeztével. (+50% jóllakottság.)
Fejlõdsz:
+1 erõ; [30 TVP-t használtál fel, maradt még 299.]
ep 2 75 5 |
építed a 2. épületet 75 TVPért |
[Rendben, az építkezés során
a mágia tulajdonságot ill. képességet fogod
fejleszteni.] Hozzájárulsz az építkezéshez 100 arannyal. Úgy érzed, neked
is hozzá kell járulnod némi munkával
a 2. szövetségi barlang elkészültéhez.
Patakokban folyik rólad az izzadság, ahogy csákányozol és követ hordasz.
Az építés 75 TVP-nyit haladt, ahhoz, hogy a minimumot beleépítsd, és az
épületet használhasd, még 25 TVP-nyit kell dolgoznod.
[75 TVP-t használtál fel, maradt még 224.]
(8. kaland:) Miért is ne? Tréfás kalandnak ígérkezik. A Verem egy sötét
és meredek falú üreg. A leereszkedéshez két kötélre lesz szükség. De elõször
is, felrakod a láthatatlanságot (legalább 4-es szinten kell ismerned.)
Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy láthatatlanságot. (-12 vp.)
Eltûnsz, most jönnek a kötelek.
[Tárgyhasználat: 2 kötél]
Összekötöd õket, az egyik végét egy cseppkõhöz rögzíted, a másikat pedig
leereszted. Lassan mászni kezdesz lefelé.
[Mászás próba 13-as küszöbre:
2 hõsiesség pont árán sikeres]
Hihetetlenül mély a Verem, egy örökkévalóságig tart a mászás, minden erõtartalékodra
szükséged van. De szerencsére a kötél elég hosszú volt, a lábad egyszercsak
érinti a földet. A milgandod persze nem mered fényre bûvölni, bízol a hõlátásodban.
Egy hatalmas alakot pillantasz meg magad mellett. Még szerencse, hogy láthatatlan
vagy. A következõ pillanatban irdatlan pofon zúdul rád. [25 életpontot
sebzõdsz.]
(Feltételes gyógyítás:) nagyobb gyógyítással kezeled magad.
Ennek eredményeképp gyógyulsz 28 ép-t. (-8 vp.)
Úgy látszik, a láthatatlanság mégsem segít! Mint ahogy a varázstárgyaid
és a bónuszt adó varázslataid sem...
Pánik lesz rajtad úrrá. Ellenfeled egy triklopsz (#187).
*** 1. KÖR *** Elmormolsz egy gránitbõr varázslatot. (-9 vp.) Összegyûjtve
a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy a forrás érintését.
(-7 vp.) A triklopsz megközelíti a tûzszalamandrát. A tûzszalamandra a
triklopsz felé mozog. A triklopsz és a tûzszalamandra egymással harcolnak.
A tûzszalamandra kileheli lelkét.
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy ellenáll.megtörését.
(-7 vp.) Magadban motyogva, létrehozol egy esszenciaelnyelést. (-6 vp.)
A triklopsz máris elõtted terem! A triklopsz téged támad. Elõrehajolva
harapni próbál fogával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Tüskéid
megszúrják. Támad fogával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Tüskéid
megszúrják. Harapni próbál fogával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél).
Tüskéid sebzik. Bûze fojtogat.
(-7 ép.) Regenerálsz (+7 ép) A triklopsz
regenerálódik.
*** 3. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy jégcsóva.
A triklopsz
sebzõdik 66 ép-t. (-5 vp.) A triklopsz rád veti magát. Állkapcsát
csattogtatva, harapásra készül fogával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél).
Tüskéid sebzik. Elõrehajolva harapni próbál fogával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Beléd próbál marni fogával.
(29 ép-t
sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Bûze kellemetlen számodra.
(-6 ép.) Regenerálsz
(+10 ép) A triklopsz regenerálódik.
*** 4. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy gránitbõr!
(-9 vp.) A triklopsz rád támad. Elõrehajolva harapni próbál fogával. Gránitbõr
védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Kitátja száját, harapni próbál
fogával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik.
Harapni próbál fogával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd
a bõrébe fúródik. Szagától fuldoklasz.
(-10 ép.) A triklopsz holtan terül
el. Regenerálsz (+10 ép)
[A csatában összesen 156 sebzést okoztál, és 52 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a tûzszalamandra: 24/131.]
Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a
lélekenergiát (+95%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy
kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: egy drágakõ.
(Feltételes
gyógyítás:) nagyobb gyógyítással kezeled magad. Ennek eredményeképp gyógyulsz
25 ép-t. (-8 vp.)
Csak egy pillanatyi idõd van, hogy kifújd magad, máris támad a következõ
fenevad. Ellenfeled egy csontmester (#186) [aura: 17-es óriáserõ.].
*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy gránitbõr varázslatot.
(-9 vp.) Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy ellenáll.megtörése
varázslatot. (-7 vp.) A csontmester a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött
egy óriáserõ! A csontmester rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy
sebezhetetlenség.
*** 2. KÖR *** Elmormolsz egy esszenciaelnyelés varázslatot. (-6 vp.) A
csontmester feléd rohan. A csontmester rád veti magát. Feléd döf jobb
karmával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Roncsoló
sebzés! ( -7 tüskés bõr, -7 vastag bõr.) Rád vág bal karmával. Gránitbõr
védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Végtagjaid ledermednek. (-99
ügyesség.) Bûze fojtogat.
(-18 ép.) Regenerálsz (+10 ép)
*** 3. KÖR *** A csontmester téged támad. Rád vág jobb karmával. Gránitbõr
védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Bõröd roncsolódik. (
-7 tüskés bõr, -7 vastag bõr.) Feléd üt bal karmával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Paralizálódsz. (-99 ügyesség.) Szagától
fuldoklasz.
(-17 ép.) Regenerálsz (+10 ép)
*** 4. KÖR *** A csontmester rád veti magát. Feléd suhint jobb karmával.
Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Roncsoló sebzés!
( -7 tüskés bõr.) Feléd suhint bal karmával.
(47 ép-t sebzõdtél). Bûze
nehezen elviselhetõ számodra.
(-17 ép.) Regenerálsz (+10 ép)
*** 5. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy gránitbõr varázslatot.
(-9 vp.) A csontmester rád veti magát. Feléd döf jobb karmával. Gránitbõr
védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Feléd döf bal karmával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Bûze fojtogat.
(-17 ép.) Regenerálsz (+10 ép)
*** 6. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy jégcsóva.
A csontmester
95 sebzést kap. (-5 vp.) A csontmester kileheli lelkét. Regenerálsz
(+10 ép)
[A csatában összesen 145 sebzést okoztál, és 116 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+164%). Elegendõ
lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ
lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed
a zsákmányt, ami a káosz harmadik lándzsája és 6 drágakõ.
(Feltételes
gyógyítás:) nagyobb gyógyítással gyógyítod magad. Ennek eredményeképp gyógyulsz
26 ép-t. (-8 vp.) Gyógyulsz 29 életpontot. (-8 vp.)
Nem lesz ennek így jó vége! Gyorsan keresgélni kezdesz a földön, a boltos
ékszerét kutatva. Dübörgést hallasz magad mögül. Megpördülsz. Ellenfeled
egy sziklaóriás sámán (#189) [aura: 17-es gránitbõr.].
*** 1. KÖR *** A sziklaóriás sámán elmormol egy õrjöngés varázslatot. Néhány
rövid kézmozdulat után a sziklaóriás sámán létrehoz egy gránitbõr varázslatot.
Magadban motyogva, létrehozol egy a forrás érintését. (-7 vp.) Ellõsz egy
ellenáll.megtörése varázslatot. (-7 vp.) Regenerálsz (+10 ép)
*** 2. KÖR *** Elmondasz egy esszenciaelnyelés varázslatot. (-6 vp.) A sziklaóriás
sámán odajön hozzád. A sziklaóriás sámán téged támad. Benyom neked jobb
mancsával.
(17 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Szagától fuldoklasz.
(-3
ép.) Regenerálsz (+10 ép)
*** 3. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy jégcsóva.
A sziklaóriás sámánt védi rezisztanciája. (-5 vp.) A sziklaóriás sámán
rád veti magát. Ütni próbál jobb mancsával.
(13 ép-t sebzõdtél). Tüskéd
a bõrébe fúródik. Bûze fojtogat.
(-3 ép.) Regenerálsz (+10 ép)
*** 4. KÖR *** A sziklaóriás sámán ellõ egy azonnali gyógyítás varázslatot.
A sziklaóriás sámán visszanyer 4 életpontot. Ellõsz egy jégcsóva varázslatot.
A sziklaóriás sámán
67 ép-t sebzõdik. (-5 vp.) Regenerálsz (+10 ép)
*** 5. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy jégcsóva varázslatot.
A sziklaóriás sámán
63 sebzést kap. (-5 vp.) A sziklaóriás sámán elmormol
egy azonnali gyógyítás varázslatot. A sziklaóriás sámán gyógyul 75 ép-t.
Regenerálsz (+7 ép)
*** 6. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy jégcsóvát. A sziklaóriás
sámán ellenáll a varázslatnak. (-5 vp.) A sziklaóriás sámán a mágia különös
nyelvén mormol. Létrejött egy azonnali gyógyítás! A sziklaóriás sámán gyógyul
48 ép-t.
[A csatában összesen 140 sebzést okoztál, és 36 sebzést kaptál.] Huh, nem
bírtok egymással! Az eredmény döntetlen.
(Feltételes gyógyítás templomban:)
Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang,
tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat
szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, tûzszalamandra újra
él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
[67 TVP-t használtál fel, maradt még 157.]
v 146 5 8 |
146. varázslat elmondása |
Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy kontakt.õseiddelt.
Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 154.]
v 146 5 5 |
146. varázslat elmondása |
Magadban motyogva, létrehozol egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid megmutatják
a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 151.]
v 146 5 2 |
146. varázslat elmondása |
Ellõsz egy kontakt.õseiddel varázslatot. Aha! Õseid megmutatják a csarnok
térképének egy részletét. (-20 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 148.]
Barátságosság beállítása: mutáns szójer torzszülöttekre.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 148.]
ism 5 |
a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal |
Itt az ideje egy régészeti gyakorlatnak! A szint elhagyatott helyein kutatsz,
lapáttal és persze finom szerszámokkal felszerelve. Útközben észreveszel
egy
hónakkupókot. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz
1 darabot. Folytatod a régészkedést. A hosszú munka meghozza gyümölcsét
- elõásol valamit: a tûz csatos öve.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 138.]
Egy több száz éve elhagyatott barlangot választasz az ásatás színhelyéül:
régen állítólag itt éltek õseitek vezetõi. Talán találsz valami érdekeset!
A hosszú munka meghozza gyümölcsét - elõásol valamit: egy csonttõr.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 128.]
Egy több száz éve elhagyatott barlangot választasz az ásatás színhelyéül:
régen állítólag itt éltek õseitek vezetõi. Talán találsz valami érdekeset!
Nicsak, egy edény, ami teljesen ép! Lássuk, mi van benne: csontkockák,
apró szobrocskák. (+3 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 118.]
Engedélyt kérsz, hogy a templom pincéjében kutathass: állítólag négy templomot
építettek itt egymás helyére, úgyhogy a keresztül-kasul vájt barlangjáratokban
bizonyosan lehet õsi relikviákat találni! Megállsz egy pillanatra, hogy
körülnézz, és tenyeredet a falnak támasztod. Valami furcsát érzel! Egy
szabályos, függõleges repedés. Alaposabban körbetapogatódzol, és felfedezel
egy titkos ajtót! Az ajtót kinyitva, egy mélybe vezetõ járat tárul fel,
ami hihetetlenül meredek. Egy kellõen ügyes galetki persze le tud mászni...
És nyilván van is odalent valami, különben minek a titkos ajtó?
(392. kaland,
összköltsége 20 TVP.) Sajnálatos találkozás zökkent vissz a jelenbe. Ellenfeled
egy halál apostola (#173).
*** 1. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy a forrás érintése.
(-7 vp.) Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy ellenáll.megtörését.
(-7 vp.) A halál apostola a tûzszalamandrát rohamozza. A tûzszalamandra
elindul a halál apostola felé. A halál apostola és a tûzszalamandra egymással
harcolnak.
*** 2. KÖR *** Ellõsz egy esszenciaelnyelés varázslatot. (-6 vp.) A halál
apostola és a tûzszalamandra egymással harcolnak. A tûzszalamandra hörögve
elterül.
*** 3. KÖR *** Megrohamozod a halál apostolát. A halál apostola rád támad.
Beléd próbál marni fogával.
(23 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Lecsap
rád jobb karmával.
(14 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Iszonyú szaga
benyomással van rád.
(-2 ép.) Támadod a halál apostolát. Tüzet lehelsz
ellenfeledre.
(39 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+10 ép)
*** 4. KÖR *** Elmormolsz egy jégcsóva varázslatot. A halál apostola
69
ép-t sebzõdik. (-5 vp.) A halál apostola halálhörgés közepette a földre
zuhan. Regenerálsz (+10 ép)
[A csatában összesen 136 sebzést okoztál, és 39 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a tûzszalamandra: 53/106.]
Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben
magadba szívod a lélekenergiát (+80%). Hát, erre a támadásra nem volt nagy
szükség! Tovább dolgozol. Nocsak, van itt valami! Egy apró szobrocska!
Óvatosan megtisztítod, és még jobban körülnézel. Elégedett vagy a zsákmánnyal!
(+2 õsi relikvia.)
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba,
amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé
elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak.
Szolgád, tûzszalamandra újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét,
és kifizetsz 40 aranyat.
(Feltételes idézés:) zöld manaitallal nyersz
vissza manát. Kapsz 40 varázspontot.
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 100.]
Nemrégiben egy több száz éves szentély maradványait tárták fel a közelben.
Ellátogatsz oda, és részt veszel az ásatásban - cserébe megtarthatod azt,
amit találsz. Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez
mitulen fû ! Leszedsz
1 adagot. Miután a zsebedbe gyûrted a növényt, hozzálátsz az igazi régészkedéshez.
Fáradtságodat siker koronázza: egy tárgyat találsz: egy pontosság itala.
[ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 90.]
hp 3 53 15 375 220 |
harci program |
A következõ sor került a harci programodba: tûzlehelet itala v.var. ha ellenfeled
#375. Prioritás: 220.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 90.]
hp 2 10 15 375 210 |
harci program |
A következõ sor került a harci programodba: tûzlehelet használata ha ellenfeled
#375. Prioritás: 210.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 90.]
hp 3 17 15 375 200 |
harci program |
A következõ sor került a harci programodba: gránitbõr v.var. ha ellenfeled
#375. Prioritás: 200.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 90.]
Elhatározod, hogy te is társaiddal tartasz, hogy felkutassátok és legyõzzétek
a legendás szörnyet. Az LCS parancsot eddig a következõk adták ki: Abdullah
(#7934), Thief (#4558), Sleep Dög (#9074), Kósala (#7432), Félénk Mimóza
(#7372), Zordon (#9953), Carukia Barnesi (#2809), Irukanji (#6248),
Malacka (#4513), Raiden Nagyúr (#6957), Frigg (#7828), Muninn (#9511),
Aranyos Ászok (#3039), Zheldor (#2083) [0 TVP-t használtál fel, maradt
még 90.]
A siker ezüstveretes öve segítségével 7 aranyat kerestél ebben a körben,
és 2 TVP-t spóroltál meg. Belenézel Zu'lit csodatarsolyába, hátha találsz
benne valamit. Hoppá! Egy
mandibula. Boldogan teszed el.
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Óriásira nõtt xenó petéd nagy
reccsenéssel szétnyílik, és valami fertelmes dolog kel ki belõle. Ellenfeled
egy xenomorf csecsemõ (#419) [aura: 14-es méretû 15-ös szintû bal karom.].
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz
egy gránitbõrt. (-9 vp.) Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy ellenáll.megtörését.
(-7 vp.) A xenomorf csecsemõ megközelíti a tûzszalamandrát. A tûzszalamandra
elindul a xenomorf csecsemõ felé. A xenomorf csecsemõ és a tûzszalamandra
egymással harcolnak. Regenerálsz (+10 ép)
*** 2. KÖR *** Ellõsz egy esszenciaelnyelés varázslatot. (-6 vp.) A xenomorf
csecsemõ és a tûzszalamandra egymással harcolnak. A tûzszalamandra halálos
sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+9 ép)
*** 3. KÖR *** Megindulsz a xenomorf csecsemõ felé. Már ott is vagy! A xenomorf
csecsemõ rád támad. Feléd suhint jobb karmával. Gránitbõr védelmez.
(0
ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Lélekenergiát szív el (-14%).
Feléd döf bal karmával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd
a bõrébe fúródik. Lélekenergiát szív el (-14%). Iszonyú szaga benyomással
van rád.
(-4 ép.) Támadod a xenomorf csecsemõt. Nagy levegõt veszel, és
a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel.
(37 ép-t sebeztél).
Regenerálsz (+4 ép) A xenomorf csecsemõ regenerálódik.
*** 4. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy jégcsóvát. A
xenomorf csecsemõ
83 sebzést kap. (-5 vp.) A xenomorf csecsemõ halálhörgés
közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 148 sebzést okoztál, és 4 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a tûzszalamandra: 57/138.]
Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+92%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elrakod a zsákmányt, ami egy hatalom kék itala és 51 arany. Fényes gyõzelmed
után a barlangod alapos nagytakarításra szorul.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +1 galetki
erõt és +18 hírnevet kaptál. A kör során összesen 725 sebzést okoztál,
és 272 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
9
képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 92 TVP-t viszel át a következõre.
Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
385 TVP-t költhetsz
majd el.
KARAKTERLAP
Zheldor, egy hosszú, fehér hajú, izzó tekintetû, félelmetes
megjelenésû férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: fogak szintje (7. szint).
Táplálkozásod: piromád. Ez a 135. fordulód.
|
[1] erõ: |
9 (11) / 0.32 |
[2] IQ: |
12 (21) / 8.35 |
[3] ügyesség: |
5 (8) / 1.20 |
[4] egészség: |
9 (12) / 1 |
[5] mágia: |
20 (34) / 4.20 |
[6] gyorsaság: |
10 (12) / 1.08 |
[9] Méret/ép: |
150 (155) / 155 |
Min. méret: |
125 |
Barlangméret: |
150 |
|
|
Varázspont: |
376 / 55 |
Képességpont: |
46 / 46% |
Hõsi pont: |
10 (5) |
Tám.bónusz: |
5% |
Véd.bónusz: |
49% |
Galetki erõ: |
697 / 245 |
Hírnév : |
928 |
Jóllakottság: |
100% |
Életkor: |
14 / 14 |
|
|
Galetki csaták: |
80 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
36 (0) |
Torzsz. csaták: |
848 (5) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
657 (4) |
Leölt torzszülött: |
1125 (4) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
22 (0) |
|
A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: tanár (37)
Speciális képességeid:
+7 gyógynövények, +6 v.ital fõzés, +37% varázstárgy találására; 95%, hogy
v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak. Képességek gyorsabban
fejlõdnek a harcban.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Teljesíts barátaiddal
együtt három többszemélyes kalandot. 2.) Érj el 20-as régészetet! 3.) Hozz
két, legalább 400 arany alapértékû varázstárgyat! |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[10] tûzlehelet: |
19 (24) / 1.39 |
[15] regeneráció: |
20 / 0 |
[16] tüskés bõr: |
10 (14) / 0 |
[17] vastag bõr: |
10 / 0 |
[18] tûzimmunitás: |
5 (6) / 0 |
[19] hidegimmunitás: |
5 (6) / 0 |
[20] savimmunitás: |
5 (6) / 0 |
[21] elkt.immunitás: |
5 (6) / 0 |
[22] imm.mérg.gázra: |
5 (6) / 0 |
[23] imm.ktkt.méreg: |
8 / 0 |
[24] rezisztencia: |
10 (15) / 0 |
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
8 / 0.62 |
[46] csapdaészlelés: |
8 / 0.86 |
[47] zárnyitás: |
8 / 2.89 |
[48] mászás: |
8 / 1.14 |
[49] rugalmasság: |
5 / 0.22 |
[50] meggyõzõkészség: |
5 (7) / 2.86 |
[52] auraészlelés: |
6 / 1.18 |
[53] ékszerészet: |
4 / 0.79 |
[54] kereskedelem: |
6 / 1.09 |
[55] szívósság: |
20 / 0.02 |
[56] varázsitalfõzés: |
5 (11) / 4.17 |
[57] gyógynövények: |
8 (15) / 3.78 |
[58] nyomkeresés: |
7 / 1.62 |
[59] vezetõkészség: |
5 (6) / 0.90 |
[62] lopás: |
3 / 0.05 |
[63] éberség: |
5 (2) / 0.75 |
[64] átokszórás: |
5 (6) / 4.08 |
[65] álcázás: |
23 / 0.40 |
[66] lopakodás: |
4 / 0.57 |
[67] régészet: |
15 (16) / 2.92 |
[68] zene: |
5 / 0.24 |
[69] tanulás: |
11 / 2.70 |
[70] idézés: |
1 / 0.05 |
[71] javítás: |
9 / 0.35 |
[72] építés: |
5 (8) / 2.99 |
[73] felderítés: |
3 / 0.37 |
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb karom |
[100] méret: |
2 (0) / 0.61 |
[101] szakért.: |
5 / 0.09 |
|
|
kõmûves kalapács |
bal karom |
[103] méret: |
1 (0) / 0 |
[104] szakért.: |
3 / 0.52 |
|
|
az óriás
tõre |
jobb csáp |
[106] méret: |
1 (0) / 0 |
[107] szakért.: |
1 / 0.21 |
|
|
a sas
görbekardja |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[173] a forrás érintése: |
8 / 2.40 |
[147] alkímia: |
6 / 2.56 |
[32] animáció: |
1 / 0.08 |
[42] csendvarázs: |
5 / 0.54 |
[149] dimenziókapu: |
8 / 0 |
[48] ellenáll.megtörése: |
24 / 1.57 |
[160] esszenciaelnyelés: |
13 / 7.14 |
[29] életszívás: |
1 / 0 |
[172] gázpajzs: |
5 / 0.40 |
[17] gránitbõr: |
14 / 5.22 |
[33] halál csókja: |
6 / 2.60 |
[39] halál szava: |
5 / 0.96 |
[13] jégcsóva: |
22 / 1.90 |
[15] jégpajzs: |
5 / 2.04 |
[163] kineport: |
5 / 0.16 |
[146] kontakt.õseiddel: |
3 / 0.98 |
[158] láth. észlelése: |
6 / 1.04 |
[157] láthatatlanság: |
4 / 0.24 |
[165] manafókuszálás: |
4 / 0.18 |
[35] mágiatörés: |
1 / 0.40 |
[34] méregfelhõ: |
10 / 0.08 |
[153] nagyobb gyógyítás: |
5 / 3.28 |
[171] savpajzs: |
1 / 0 |
[161] sebezhetetlenség: |
1 / 0.08 |
[159] szellemidézés: |
1 / 0.12 |
[176] szélpajzs: |
1 / 0 |
[16] tûzpajzs: |
3 / 0.16 |
[14] vakító fény: |
4 / 1.36 |
[170] villámpajzs: |
3 / 1.20 |
|
|
T/V VARÁZSLATLISTÁID |
1. lista (300%): |
48 ellená |
13 jégcsó |
160 esszen |
|
|
|
|
|
|
|
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] tûzszalamandra |
71/0 |
35% |
120% |
6 / 1.47 |
ájult |
[2] morfinder telep |
1/1 |
100% |
100% |
1 / 0 |
nem harcol |
lélekenergia rész |
50% |
jóllakottság határ |
100% |
gyógyítás: |
5 |
|
MAKRÓID |
1. Makró |
gy 30 20 10 9 61 |
pv 2 |
p |
gy 60 20 10 9 50 |
gy 95 20 10 9 |
pv
2 1 3 5 |
|
2. Makró |
pv 2 1 |
p |
pv 2 1 3 5 |
|
3. Makró |
pv 3 5 8 |
ism 3 |
p |
pv 2 1 3 5 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: jégpajzs v.var. ha ellf. 11. képessége 20 v. több. Prioritás: 100.
|
2: tûzpajzs v.var. ha ellf. 10. képessége 20 v. több. Prioritás: 100.
|
3: villámpajzs v.var. ha ellf. 13. képessége 20 v. több. Prioritás: 100.
|
4: gránitbõr v.var. ha ellf. 100. képessége 10 v. több. Prioritás: 155.
|
17: gránitbõr v.var. ha ellf. 103. képessége 10 v. több. Prioritás: 155.
|
20: gázpajzs v.var. ha ellf. 14. képessége 25 v. több. Prioritás: 100.
|
21: savpajzs v.var. ha ellf. 12. képessége 25 v. több. Prioritás: 100.
|
22: tûzlehelet használata ha ellf. 24. képessége 18 v. több. Prioritás:
50. |
23: tûzlehelet itala v.var. ha ellenfeled #92. Prioritás: 100. |
24: tûzlehelet használata ha ellenfeled #92. Prioritás: 90. |
25: a forrás érintése v.var. ha ellf. 24. képessége 10 v. több. Prioritás:
150. |
26: ellenáll.megtörése v.var. ha ellf. 4. képessége 2 v. több. Prioritás:
150. |
27: tûzlehelet itala v.var. ha ellenfeled #375. Prioritás: 220. |
28: tûzlehelet használata ha ellenfeled #375. Prioritás: 210. |
29: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #375. Prioritás: 200. |
5: méregfelhõ t.var. ha ellenfeled #86, Prioritás: 72, és ha 1 vagy több
ellenfél van, és ha a harc 1. köre van. |
7: jégcsóva t.var. a harc 2. körétõl, Prioritás: 110, és ha ellenfeled
#101. |
9: tûzlehelet használata ha 1 vagy kevesebb ellenfél van, Prioritás: 105,
és ha ellenfeled #101. |
11: gránitbõr v.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 50, és ha ellenfeled
#150. |
13: ellenáll.megtörése v.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 50, és
ha ellenfeled #150. |
15: halál csókja t.var. a harc 2. körétõl, Prioritás: 95, és ha ellenfeled
#150. |
18: tûzlehelet használata ha ellenfeled #146, Prioritás: 121, és ha egy
ellenfél ép-je 20 alatt van. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 85 10 10 153 50 61;
VI erõ:175% ép:35%;
PV
2 1 3 5;
PSZ 56 57 45 46 47 48;
BA 154 174;
HE 1;
I 50 1 10 63;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #2 (3. épület), #3 (4. épület), #8 (1. épület),
#27 (9. épület), #32 (7. épület), #365 (132. forduló), #388 (132. forduló),
#273 (133. forduló), #392 (135. forduló).
SZÖVETSÉGED:
Tudás Õrzõi (#15021). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod
jelenleg a 3586. karakternél van. Jelenleg a 2. szövetségi barlang építésén
dolgozol, eddig 75 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás
ellenfele: halálóriás. Még 3 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 10 legenda
pontod van.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a bérmágus csatos öve (#17366) |
|
1 a bölcsesség átlátszó köntöse (#17802)
|
|
1 a gepárd díszes fejpántja (#15506) |
|
1 a gepárd vassisakja (#15476) |
|
1 a gólem díszes pikkelyvértje (#8217)
|
* |
1 a gyorsaság díszes köpenye (#3838) |
|
1 a légzés díszes pikkelyvértje (#27567) |
* |
1 a lich ezüst láncinge
(#11833) |
|
1 a lich nagy pajzsa (#11862) |
* |
1 a mágia nagy pajzsa (#3312) |
* |
1 a mágus szürke maszkja (#10093)
|
|
1 a pontosság díszes fejpántja (#4256) |
|
1 a ragadozó lovagi lemezpáncélja (#19902) |
|
1 a sebezhetetlenség vas
lemezpáncélja (#19451) |
|
1 a siker ezüstveretes öve (#252) |
|
1 a sólyom díszes köpenye (#29488) |
|
1 a sün halotti maszkja (#24941)
|
|
1 a szalamandra bõr mellvértje (#25796) |
|
1 a szívósság csatos öve (#14666) |
|
1 a szívósság díszes köntöse (#14653)
|
|
1 a teknõs csatos öve (#25466) |
|
1 a teknõs elit lemezpáncélja (#25303) |
|
1 a teknõs szárnyas sisakja
(#25377) |
|
1 a természet díszes pikkelyvértje (#16767) |
|
1 a természet zöld köntöse (#16901) |
|
1 a tökéletesség csatos öve (#21866)
|
|
1 a tökéletesség kerek pajzsa (#21761) |
|
1 a tökéletesség szárnyas sisakja (#21777) |
|
1 a tökéletesség szarvas
sisakja (#21778) |
|
1 a tökéletesség vándorcsizmája (#21821) |
|
1 a törpék szárnyas sisakja (#6477) |
|
1 a tûz csatos öve (#22316) |
|
1 a villám csontmaszkja (#23592) |
|
1 a yeti könnyû pikkelyvértje (#26216) |
|
1 az elfek csatos öve (#10616)
|
|
1 az elfek vándorcsizmája (#10571) |
|
1 az ellenállás bõr mellvértje (#28496) |
|
1 az entek zöld köntöse (#9701)
|
|
1 az enyészet díszes fejpántja (#23156) |
|
1 csontmaszk (#1092) |
|
1 kerek pajzs (#1061) |
|
1 khaldoran öv (#137)
|
|
1 Khazidax koponyája (#259) |
* |
1 spanyolcsizma (#201) |
* |
1 Xantin ezüstöve
(#174) |
Ékszerek, kincsek |
* |
1 a bölcsesség bronz amulettje (#17848) |
|
1 a bûz sárgaréz nyaklánca
(#29081) |
|
1 a jég ezüst nyaklánca (#22782) |
|
1 a kobra ezüst nyaklánca (#7482) |
* |
1 a sün aranyozott fülbevalója
(#25108) |
|
1 a szalamandra karikaszimbóluma (#25961) |
* |
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
|
1 a teknõs sárgaréz nyaklánca (#25481)
|
* |
1 a tökéletesség kõamulettje (#21896) |
* |
1 a tudás zafírja (#150) |
* |
1 a tûz csepp fülbevalója (#22406) |
|
1
a villám márványgyûrûje (#23726) |
|
1 a yeti karikaszimbóluma (#26411) |
|
15885 arany (#1) |
* |
1 az egyensúly
gyûrûje (#213) |
* |
1 az ellenállás csontamulettje (#28647) |
|
1 az ellenállás sárgaréz
nyaklánca (#28631) |
|
1 az enyészet kõamulettje (#23246) |
|
1 az ügyesség ezüst nyaklánca (#2532) |
|
204 drágakõ (#2) |
|
1 ezüst
fülbevaló (#1257) |
|
1 ezüst nyaklánc (#1182) |
|
1 háromszögszimbólum (#1212) |
|
1 kék szem
szimbólum (#260) |
|
1 kõamulett (#1196) |
|
1 malachit karkötõ (#1241) |
|
1 ónixgyûrû (#1228)
|
|
1 óriás fülbevaló (#225) |
|
1 ozin fülkarika (#211) |
|
1 Rogan karkötõje
(#145) |
|
1 sárgaréz nyaklánc (#1181) |
* |
1 szivárvány karkötõ (#139) |
|
1 üvegszimbólum
(#138) |
* |
1 vörös karkötõ (#281) |
* |
1 zsugorító gyûrû (#200) |
Felszerelés |
|
1 a balek zsákja (#205) |
|
1 apró ködmön (#518) |
|
1 átokkõ (#203) |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 elsõ kulcsdarab (#226) |
|
4 fekete dukát
(#218) |
|
6 kötél (#128) |
|
1 lelakatolt ládikó (#310) |
|
1 második kulcsdarab
(#227) |
|
1 õskõ (#8) |
|
1 Zu'lit csodatarsolya (#509) |
Fegyverek |
|
1 a jég csonttõre (#22901) |
|
1 a káosz harmadik lándzsája (#22044) |
|
1 a káosz pulzáló kardja (#22929) |
|
1 a küzdelem hosszú íja (#20622) |
|
1 a légzés csonttõre (#27851) |
|
2 a légzés hosszú íja (#27822) |
|
1 a légzés könnyû nyílpuskája (#27836) |
|
1 a regenerálódás kardja (#24715)
|
* |
1 a sas görbekardja (#16166) |
* |
1 a torony harci nyílpuskája (#18388) |
|
1 a tudós hosszú íja (#11622)
|
|
1 a tudós könnyû nyílpuskája (#11636) |
* |
1 az óriás tõre (#8950) |
|
1 csonttõr (#1301) |
|
1 görbekard (#1316)
|
* |
1 kõmûves kalapács (#250) |
|
1 rubin mágusbot (#261) |
|
4 sziklarepesz
(#13) |
Varázsitalok és füvek |
|
4 bajnokok itala (#62) |
|
22 csótányláb (#25) |
|
1 egészség itala (#70)
|
|
3 elfu moha (#33) |
|
17 elonotichlan (#31) |
|
1 gázlehelet itala (#57)
|
|
19 gyilkos boróka (#27) |
|
6 hatalom kék itala (#58) |
|
18 hónakkupók
(#30) |
|
5 hõsiesség itala (#52) |
|
1 immunitás itala (#71) |
|
4 kalmárok itala
(#66) |
|
3 kincskeresés itala (#64) |
|
2 liánvirág (#24) |
|
25 mátekel gomba (#21)
|
|
11 méregellenállás itala (#51) |
|
15 mézfû (#29) |
|
11 mitulen fû (#20)
|
|
6 muskil (#37) |
|
6 óriásnövés itala (#60) |
|
1 pontosság itala (#72)
|
|
11 ragálygomba (#26) |
|
7 rémcserje (#34) |
|
13 sárkányvirág (#32) |
|
15 sötét mák (#23) |
|
6 szemani gomba (#36) |
|
35 tejfonál (#28) |
|
2 tûzlehelet itala (#53) |
|
25 üvegcse (#14) |
|
12 védelem itala (#59)
|
|
2 velparaj (#35) |
|
18 winropu moha (#22) |
|
1 xita uborka (#39) |
|
2 zöld manaital (#63) |
Egyéb kacatok |
|
1 barna manakõ (#149) |
|
1 bolhedor szárny (#15) |
|
35 ekinda haj (#147)
|
|
10 elektronit (#141) |
|
2 húsevõ bibe (#151) |
|
6 káoszkígyó pikkely
(#230) |
|
1 khazdar taréj (#268) |
|
1 lemúr hártya (#161) |
|
7 mandibula (#157)
|
|
1 molad púp (#16) |
|
8 molitár háj (#165) |
|
6 nordkristály (#146) |
|
175 õsi relikvia (#17) |
|
1 patkányfog (#270) |
|
18 pirgamit (#152) |
|
1 ratifikátor agy (#236) |
|
4 smaragd esszencia (#229) |
|
5 szójer csáprágó
(#231) |
|
4 yeti csont (#160) |
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): az energia
sárgaréz nyaklánca #18731 (9), a remete ónix karkötõje #12493 (14), a regenerálódás
malachitgyûrûje #24627 (9), a kobra görbekardja #7616 (9), a sün görbekardja
#25166 (5), a ragadozó ezüst nyaklánca #20082 (11), a bérmágus sárgaréz
nyaklánca #17381 (9), a tökéletesség vas mellvértje #21748 (16), az elefánt
keresztszimbóluma #16513 (14), a remete ónixgyûrûje #12478 (14), az elfek
ónix karkötõje #10693 (14), a természet hosszú lándzsája #17083 (14), a
teknõs ónix karkötõje #25543 (12), az energia díszes köntöse #18703 (14),
az ellenállás nagy pajzsa #28512 (9), a természet nehéz nyílpuskája #17037
(12), a sün ónix karkötõje #25093 (12), az elefánt csepp fülbevalója #16556
(8), a tökéletesség díszes karkötõje #21942 (12), a hatalom hosszú lándzsája
#7183 (14).
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 hatalom kék itala (#58), 7 drágakõ
(#2), 1 hónakkupók (#30), 5 õsi relikvia (#17), 1 mandibula (#157),
1 mitulen fû (#20), 1 a káosz harmadik lándzsája (#22044), 1 a tûz csatos
öve (#22316), 1 csonttõr (#1301), 1 pontosság itala (#72).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 122 arany (#1), 2 kötél (#128),
1 zöld manaital (#63), 1 óriási xenópete (#480).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
ELMEZÚZÓ (166. PSZIONIKUS LÉNY) Ez a hatalmas, medúzaszerû teremtmény
halálos és veszedelmes. Bár csak nagyon közelrõl képes a többi asztrális
lényt érzékelni, de ha ez megtörténik, akkor irtózatos erejû pszionikus
támadásával szétzúzza egy pillanat alatt annak elméjét. Legjobb, ha kiismered
a taktikáját, és úgy készülsz fel ellene.
PONTOSSÁG ITALA (72. TÁRGY) Ez a barna, kissé büdös fõzet csak a leghóbortosabb
galetkik számára rendelkezik használható potenciállal. Elfogyasztásával
ugyanis lõfegyver szakértelmedet növelheted meg kör végéig tízzel, no de
melyik az az õrült galetki, aki nem a közelharcot kedveli inkább? Az ital
elfogyasztása 3 TVP-t igényel, több ital hatása nem adódik össze.
XENOMORF CSECSEMÕ (419. LÉNY) A xenomporhpok kikelésük után félelmetes
sebességgel fejlõdnek, és csakis szigorúan koruk alapján lehet õket "csecsemõknek"
hívni. Életképességük alapján ugyanis bármely faj kifejlett példányával
felveszik a versenyt. A csecsemõk hamarosan túlvannak már elsõ zsákmányaikon
- bármely szinten keltek is, tetszõleges torzszülöttet képesek elejteni,
hiszen minden végtagjuk, foguk halálos fegyver, és kevés eszköz van, ami
testükben képes komoly kárt ejteni.