Karakterszám: |
3398 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
121 |
Játékhét: |
129 |
E forduló ára: |
25 zs. |
Maradék zseton: |
10 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2002. máj. 17. 9h:34' |
A következõ
fordulód táplálható: 2002. máj. 20. |
|
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
REGINA RASCAL KALANDJAI
Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
**
1. NAP ** Eljön barlangodba
Amorpheus Amorphea, egy nemét változtatni,
alakját, kinézetét végletekig átformálni képes nõ. A Katonák klánjának
katona rangú tagja. A Fényhozók szövetségbe tartozik. Felszerelése: a tökéletesség
kerek pajzsa, a harcmûvész sárgaréz nyaklánca, bronzmedál, kék gömb, a
sün malachit karkötõje, az élet malachit karkötõje, az egyensúly gyûrûje,
a tárgyalás gyûrûje, ében láncing, a hatalom halotti maszkja, a törpék
könnyû íja, az entek vándorcsizmája, khaldoran öv, Rogan karkötõje, a gyõzelem
csepp fülbevalója, a füvész köpenye, ozin fülkarika, a rend köve, a merénylõ
karikaszimbóluma. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze zárnyitás szakértelemben való jártasságotokat. A választás egyértelmû:
a próba legjobb helyszíne a központi kereskedõ raktára. Számtalan ravaszabbnál
ravaszabb lakat és zárszerkezet védi! Rajtra dolgozni kezdtek két külön
ajtón. Könnyedén nyitod ki a zárakat. Odabent mosolyogva várod Amorpheus
Amorpheát, aki dühösen rázza fejét.
**
1. NAP ** Eljön barlangodba
Xilife a Fehér Angyal, egy égkék szemû, hófehér
hajú, formás testalkatú, kecses nõ. A Tudósok klánjának tanársegéd rangú
tagja. Felszerelése: a tûz kék köpenye, a tûz csontmaszkja, a gyorsaság
gyûrûje, a tûz márványgyûrûje, nagy pajzs, szivárvány karkötõ, a tûz fekete
csizmája, a tûz ezüst fülbevalója, ozin fülkarika, a tudás zafírja, a bûz
fogazott kardja, a remete malachitgyûrûje, Xantin ezüstöve, a ragadozó
csonttõre, a bûz hosszú íja, Enyészmester, a tûz csontamulettje, a tûz
malachit karkötõje, a tûz ezüst nyaklánca, a tûz aranyozott nyaklánca,
az élet vas mellvértje. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni.
Bólintasz.
A baráti üdvözlések után vendégül látod Xilife a Fehér Angyalt, esztek-isztok
a közösen összedobott finomságokból. Így mégiscsak jobban esik az étel!
Rengeteg érdekes témáról esik szó evés közben: a pszionikáról, a torzszülöttekrõl,
az Akadémia titkairól, a fajotok múltjáról beszéltek, még az Ellenségrõl
is esik szó. Vendéged végül hazaindul, de közli, hogy nagyon jól érezte
magát. (+8% jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál,
megtudod, mi az a mágiaellenállás.
[ld. enc.]
**
2. NAP ** Szerény szállásodban lep meg
Gargoyles, egy hatalmas, kõtestû,
izzóan fehér szemû, bõrszárnyú, hosszú, erõs farkú férfi. A Katonák klánjának
katona rangú tagja. Tárgyai: kristályamulett, szivárvány karkötõ, a rend
köve, khaldoran öv, az egyensúly gyûrûje, az erõ kerek pajzsa, suhanó csizma,
ében láncing, a hatalom ezüst fülbevalója, a gepárd kõamulettje, a sebesség
csepp fülbevalója, a teknõs könnyû nyílpuskája. Kedvesen köszönt, és megkérdi,
van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Micsoda megtiszteltetés a harcos hétköznapokban! Végre valaki, aki baráti
szándékkal látogatott hozzád. Rögvest hellyel és étellel kínálod. Hosszasan
társalogtok mindenféle érdekes témáról: a torzszülöttekkel való állandó
küzdelemrõl, más galetkik elleni technikákról, a faj jövõjérõl, távoli,
misztikus világokról. Jóllaktatok és kibeszéltétek magatokat: vendéged
feláll, elbúcsúzik, és távozik. (+8% jóllakottság) Megjegyzel valamit a
Gargoyles által meséltekbõl, megtudod, mi az a szerencsekõ.
[ld. enc.]
**
2. NAP ** Épp hozzád néz be
Dr. Krapulax, egy eszelõs tekintetû, kopasz,
fekete köpönyeges, velejéig gonosz férfi. A Tudósok klánjának helyettes
oktató rangú tagja. Viselt tárgyai: a majom malachit karkötõje, Rogan karkötõje,
az egyensúly gyûrûje, a kígyó sárgaréz nyaklánca, a gólem nagy pajzsa,
a jég szöges öve, Enyészmester, a tárgyalás gyûrûje, az óriás ónixgyûrûje,
a jég karikaszimbóluma, a gyorsaság csepp fülbevalója, a küzdelem könnyû
pikkelyvértje, a tudás zafírja, ozin fülkarika, a gladiátor vassisakja,
az óriás malachit karkötõje, a természet hosszú íja, az erõ sárgaréz nyaklánca,
a küzdelem kék köpenye, a sas vándorcsizmája. Kedvesen köszönt, és megkérdi,
van-e kedved beszélgetni. Bólintasz. [A látogatód "ittfelejti"
az átokkövet
de ez csak késõbb derül ki.]
Micsoda megtiszteltetés a harcos hétköznapokban! Végre valaki, aki baráti
szándékkal látogatott hozzád. Rögvest hellyel és étellel kínálod. Hosszasan
társalogtok a világban történt eseményekrõl, szüleitekrõl, legutóbbi vadászataitokról.
Végül Dr. Krapulax feláll, megköszöni a finom vacsorát, és búcsút int.
(+10% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az a varázskõ.
[ld. enc.]
**
2. NAP ** Felkeresi barlangodat
Dzsohar al Dzsokma, egy a pokol tüzében
égõ szemû, mellkasán Abyss mintájú védõrúnájú arab férfi. A Katonák klánjának
zászlóvivõ rangú tagja. Viselt tárgyai: szivárvány karkötõ, az elfek vándorcsizmája,
a túlélés malachit karkötõje, az egyensúly gyûrûje, az ellenállás karikaszimbóluma,
a remete halotti maszkja, a ragadozó díszes pikkelyvértje, a gyorsaság
kék köpenye, a puhányság köve, khaldoran öv, ezüst nadrág, a gyorsaság
amulettje, Enyészmester, a gyorsaság nagy pajzsa, ozin fülkarika, Rogan
karkötõje, a lich kõrisfa íja, kék gömb, a káosz rettenetes nyaklánca,
a sün márványgyûrûje, a mentát csepp fülbevalója, a rend köve. Elõször
megpróbál meggyõzni, hogy átokszórjatok. Nemet intesz. Szakértelempróbára
invitál téged. Tétnek mindketten 1 aranyat raktok fel.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze régészet szakértelemben való jártasságotokat. Két okos régész összedugja
a fejét, hogy ki tud többet. Te hosszasan mesélsz az õsök történelmérõl,
régészeti leleteidrõl. A másik ámultan hallgat, aztán õ kezd dicsekedni.
Hosszú vita következik, hogy kinek jelentõsebb a tudása. Bebizonyosodott,
hogy sokkal jobb régész vagy, mint Dzsohar al Dzsokma.
Megnyerted a tétet, ami 1 arany volt!
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Maximilian Ûbertáp, egy rettentõen
büdös, kultúrálatlanul szitkozódó, TÁP-ra éhes MÁGUS férfi. (hírneve 7765.)
A következõ híreket kaptad a szintedrõl:
*máj. 9.* Magmatikus Bûzfelhõszáj csatában legyõzte Xilife a Fehér Angyalt.
*máj. 9.* Malgias a Rém és barátai végrehajtották az 52. többszemélyes
kalandot.
*máj. 9.* Malgias a Rém gyõzelmet aratott Nagylelkû Petheszileia
felett.
*máj. 13.* Rozsdamentes acélpatkány felköltözött a következõ szintre.
*máj. 13.* Mancsos Balambér mellé szegõdött egy kisebb agyszívó.
*máj.
13.* Maximilian Ûbertáp pszionikus küzdelemben diadalt aratott Tündöklõ
Csillag felett.
*máj. 13.* Maximilian Ûbertáp és Rauko pszi párbajt vívtak.
Maximilian Ûbertáp került ki gyõztesen.
*máj. 14.* Magmatikus Bûzfelhõszáj
teljesítette a 14. küldetést, amit a templomban kapott.
*máj. 14.* Bandar
az Õrzõ felköltözött a következõ szintre.
*máj. 15.* Brumi és Sivir megküzdöttek
egymással, és Brumi gyõzött.
Táborozásod alatt messzi hírek jutottak el hozzád:
*máj. 13.* Nomis Leinád elsajátította a pszi szakértelmet.
*máj. 13.*
Lord Griffonheart gyõzelmet aratott Damocles felett.
*máj. 13.* Torz Talbot
egy tolvaj! Szerencsére lebukott.
*máj. 13.* Nomis Leinád gyõzelmet aratott
Torz Talbot felett.
*máj. 13.* Torz Talbotot rajtakapták, ahogy lopni
próbált.
*máj. 13.* Fortian és Malako Tejiwo megküzdöttek egymással, és
Fortian gyõzött.
*máj. 14.* Csendes Don pszionikus küzdelemben diadalt
aratott Abdullah felett.
*máj. 15.* Kronx és Duin Arkh, a Magiszter megküzdöttek
egymással, és Kronx gyõzött.
*máj. 15.* Nyafogó Nefelejcs és Garabonciás
pszi párbajt vívtak. Nyafogó Nefelejcs került ki gyõztesen.
*máj. 16.*
Maximilian Ûbertáp és Nero Rex pszi párbajt vívtak. Maximilian Ûbertáp
került ki gyõztesen.
Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik:
+1 kereskedelem; [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 435.]
be 4 21 |
meglátogatod a 4. épületet |
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy szárnyas, rücskös bõrû
orrszarvúlény röfögve érdeklõdik, hogy mire lenne szükséged. Elmagyarázod,
hogy
az elkt.immunitás harci képességet szeretnéd elsajátítani. Micsoda
badarságot beszélsz itt! Hiszen azt a képességet már ismered! Zavartan
elbúcsúzol. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 435.]
kno 21 1 |
21. képességre 1 képességpont |
Elköltesz 1 képességpontot az elkt.immunitás harci képességed növelésére.
A sok gyakorlás meghozta eredményét, az elkt.immunitás szakértelmed 2.
szintre nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 435.]
v 147 3039 12474 13764 16569 19584 |
147. varázslat elmondása |
Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy alkímiát. Átváltozott 1 a káosz
díszes gyûrûje 82 arannyá! (-6 vp.) Átváltozott 1 a káosz titokzatos szimbóluma
303 arannyá! (-6 vp.) Átváltozott 1 a káosz futárainak köntöse 219 arannyá!
(-6 vp.) A varázslat kudarcot vallott, arany helyett homokot kaptál. (-6
vp.) Átváltozott 1 a káosz terjesztõjének csizmája 175 arannyá! (-30 vp.)
[6 TVP-t használtál fel, maradt még 429.]
v 147 21834 23604 25044 28089 29109 |
147. varázslat elmondása |
Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy alkímia. Átváltozott 1 a
káosz harmadik csizmája 103 arannyá! (-6 vp.) Átváltozott 1 a káosz tûzarany
maszkja 105 arannyá! (-6 vp.) Átváltozott 1 a káosz helytartójának nyaklánca
325 arannyá! (-6 vp.) A varázslat kudarcot vallott, arany helyett homokot
kaptál. (-6 vp.) Átváltozott 1 a káosz árnyékamulettje 211 arannyá! (-30
vp.) [6 TVP-t használtál fel, maradt még 423.]
ism 10 |
a következõ parancs ismétlése 10 alkalommal |
Elmész egy régi csata helyszínére. Bár már sokan ástak itt, még mindig lehet
találni érdekes dolgokat. Egy óriási barlangnyílás tátong elõtted, a bejárat
tele van szórva különbözõ torzsülöttek csontjaival. Vagy egy nagyragadozó
tanyája, vagy egy galetkiremete lakhelye! Mindenesetre felébred benned
a kíváncsiság.
(310. kaland, összköltsége 25 TVP.) Fáradtságodat siker
koronázza: egy tárgyat találsz: a káosz nagyhatalmú tõre. [10 TVP-t használtál
fel, maradt még 413.]
Régészeti kutatásba kezdesz az arra kijelölt területen. Már más kutatók
is dolgoznak itt, de remélhetõleg te leszel az, aki talál is valamit! Valamiben
megakad a szemed. Nocsak, itt
hónakkupók nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni.
Miután a zsebedbe gyûrted a növényt, hozzálátsz az igazi régészkedéshez.
Nocsak, egy írás! Minden tudásodat felhasználva, kiböngészed: 66. A Csatornaháború
Az Erdauini királyság szabad kereskedelmet követel és a hihetetlenül
magas csatorna-hídvám eltörlését. I. Szaniszló tudja, hogy alighanem ez
az utolsó lehetõség, hogy egyre erõsödõ szomszédját bekebelezze ezért kapva
kap az alkalmon, hogy háborúzzon. A Csatornaháború másfél év múlva az
Alanori királyság meghátrálásával ér véget, a csatorna fölött újabb hidak
sokasága épül, a vámok megszûnnek. A háborúban Szaniszló meghal, helyét
nagybátyja I. Malaver foglalja el. Yaurr gazdaságilag és politikailag
szétzilálódott, ezért Malaver szigorú katonai diktatúrát vezet be. [10
TVP-t használtál fel, maradt még 403.]
Itt az ideje egy régészeti gyakorlatnak! A szint elhagyatott helyein kutatsz,
lapáttal és persze finom szerszámokkal felszerelve. Zümmögést hallasz.
Felnézel. Egy korong lebeg a fejed fölött! Mi a fene? Biztosan valamilyen
mágikus izé. Ha oldalt, a sziklafalon felmásznál, a peremrõl át tudnál
rá ugrani, és megnézhetnéd, mi is ez! Persze lehet, hogy veszélyes. Egyenlõre
más dolgot van, késõbb visszatérsz, ha elég bátorságod lesz a próbatételhez.
(226. kaland, összköltsége 10 TVP.) Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó,
ez
gyilkos boróka ! Leszedsz 1 adagot. Folytatod a lelet feltárását. Ez
hihetetlen! Torzszülöttek, itt? Ellenfeled egy húsevõ növény (#46).
*** 1. KÖR *** Elõhívsz egy esszenciaelnyelés varázslatot. (-6 vp.) Mágikus
erõd felhasználásával elõidézel egy óriáserõt. Végtagjaid megerõsödnek
(+4 méretükre). (-3 vp.) A húsevõ növény feléd rohan. A húsevõ növény rád
veti magát. Villámgyorsan elõrevág jobb csápjával.
(1 ép-t sebzõdtél).
Tüskéid sebzik. A fogaival támad.
(1 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják.
Roncsoló sebzés!
*** 2. KÖR *** Megtámadod a húsevõ növényt. Kimeresztve, elõre suhintasz
jobb karmoddal.
(51 ép-t sebeztél). Lesújtasz farkaddal.
(30 ép-t sebeztél).
Rávágsz bal csápoddal.
(27 ép-t sebeztél). Illatozol
(20 sebzés). A húsevõ
növény hörögve elterül.
[A csatában összesen 144 sebzést okoztál, és 2 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+19%).
Elteszed a zsákmányt, ami egy húsevõ bibe és 21 arany. Hát, erre a támadásra
nem volt nagy szükség! Tovább dolgozol. A hosszú munka meghozza gyümölcsét
- elõásol valamit: egy óriásnövés itala. [10 TVP-t használtál fel, maradt
még 393.]
Nehezen megközelíthetõ helyre mászol fel, egy óriási kráter falán. Az itt
található barlangokban állítólag egy õsi faj élt évszázadokkal ezelõtt.
Talán rábukkansz valami érdekesre... Õsi falfeliratra bukkansz, amelybõl
a következõket tudod meg: 230. A nyugati területek bányáiban olyan nyersanyagokat
bányásznak, amely a keleti királyságokban szinte egyáltalán nem fordul
elõ. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 383.]
Itt az ideje egy régészeti gyakorlatnak! A szint elhagyatott helyein kutatsz,
lapáttal és persze finom szerszámokkal felszerelve. Menet közben botanikus
gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1
ragálygombát. Miután a zsebedbe gyûrted
a növényt, hozzálátsz az igazi régészkedéshez. Békés munkád közben megzavarnak.
Ellenfeled egy árnyékmester (#71).
*** 1. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy esszenciaelnyelést.
(-6 vp.) Varázshatalmad segítségével elmondasz egy óriáserõt. Végtagjaid
megerõsödnek (+4 méretükre). (-3 vp.) Az árnyékmester mágikus ereje felhasználásával
elõidéz egy tûzgolyót.
14 életpontnyit sebzõdsz.
*** 2. KÖR *** Az árnyékmester a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött
egy tûzgolyó!
Sebzõdsz 17 ép-t. Megindulsz az árnyékmester felé. Már ott
is vagy! Támadod az árnyékmestert. Elõre szúrsz jobb karmoddal.
(51 ép-t
sebeztél). Roncsolod bõrét. Körbe-körbe forgatva ütsz farkaddal.
(30 ép-t
sebeztél). Villámgyorsan elõrevágsz bal csápoddal.
(19 ép-t sebeztél).
Az árnyékmester halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 100 sebzést okoztál, és 31 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+33%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Viszed, ami mozdítható: az elektromosság vándorcsizmája és 26 arany. Folytatod
a munkát, mintha mi sem történt volna. Fáradtságodat siker koronázza: egy
tárgyat találsz: egy kerek pajzs. Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik:
+1 farok szakértelem; [10 TVP-t használtál fel, maradt még 373.]
Felvonulsz a felsõ barlangokba, és hozzálátsz, hogy õsi maradványok, régészeti
leletek után kutass. Varázsszagot érzel! Egy tárgy bukkan elõ a földbõl:
egy íj. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 363.]
Nehezen megközelíthetõ helyre mászol fel, egy óriási kráter falán. Az itt
található barlangokban állítólag egy õsi faj élt évszázadokkal ezelõtt.
Talán rábukkansz valami érdekesre... Valamiben megakad a szemed. Nocsak,
itt
sárkányvirág nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Folytatod a régészkedést.
Hangot hallasz magad mögött. Megpördülsz. Ellenfeleid egy orgling kutya
(#42) és egy renegát mágustanonc (#47).
*** 1. KÖR *** Ellõsz egy esszenciaelnyelés varázslatot. (-6 vp.) Ellõsz
egy óriáserõ varázslatot. Végtagjaid megerõsödnek (+4 méretükre). (-3 vp.)
A renegát mágustanonc mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy tûzfalat.
Az orgling kutya máris elõtted terem! Az orgling kutya téged támad. Kimeresztve,
elõre suhint bal karmával.
(5 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik.
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a renegát mágustanonc létrehoz
egy agyroppantás varázslatot. Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását.
Az orgling kutyát próbálod megsebezni. Gyorsan felé lendítesz jobb karmoddal.
(57 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Tekergetve suhintasz farkaddal.
(33
ép-t sebeztél). Lecsapsz bal csápoddal.
(27 ép-t sebeztél). Csodás illatod
hatással van rá
(14 sebzés). Az orgling kutya kileheli lelkét.
*** 3. KÖR *** A renegát mágustanonc elmormol egy agyroppantás varázslatot.
Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. Megrohamozod a renegát mágustanoncot.
11 életpontnyit sebzõdsz a tûzfaltól. A renegát mágustanoncot próbálod
megsebezni. Rávágsz jobb karmoddal.
(51 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Rávágsz
farkaddal.
(34 ép-t sebeztél). Lesújtasz bal csápoddal.
(21 ép-t sebeztél).
Illatod zavarja
(20 sebzés). A renegát mágustanonc halálos sebet kapva
a földre zuhan.
[A csatában összesen 265 sebzést okoztál, és 16 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+45%). Folytatod
a munkát, mintha mi sem történt volna. A hosszú munka meghozza gyümölcsét
- elõásol valamit: az enyészet amulettje. [10 TVP-t használtál fel, maradt
még 353.]
Nehezen megközelíthetõ helyre mászol fel, egy óriási kráter falán. Az itt
található barlangokban állítólag egy õsi faj élt évszázadokkal ezelõtt.
Talán rábukkansz valami érdekesre... Egy kõdobozra bukkansz, benne régi,
kõbõl készült pénzérmék. (+2 õsi relikvia.) [10 TVP-t használtál fel, maradt
még 343.]
Elmész egy régi csata helyszínére. Bár már sokan ástak itt, még mindig lehet
találni érdekes dolgokat. Egy nyílást pillantasz meg a földön. Majdnem
kikerülöd, mint egy egyszerû gödröt, de aztán megakad a pillantásod valamin.
A gödör falába kapaszkodók vannak építve, és a mélybe vezetnek! Hmm...
Valamilyen búvóhely, nem vitás.
(201. kaland, összköltsége 20 TVP.) Mintha
csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1
mátekel gombát. Nem foglalkozva
tovább a faunával, hozzálátsz a régészeti feltáráshoz. Békés munkád közben
megzavarnak. Ellenfeled egy húsevõ növény (#46).
*** 1. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy esszenciaelnyelés!
(-6 vp.) Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy óriáserõ. Végtagjaid
megerõsödnek (+4 méretükre). (-3 vp.) A húsevõ növény feléd rohan. A húsevõ
növény rád támad. Elõresuhint jobb csápjával.
(1 ép-t sebzõdtél). Tüskéd
a bõrébe fúródik. Harapásra nyitja száját. Mellé!
*** 2. KÖR *** Megtámadod a húsevõ növényt. Odacsapsz jobb karmoddal.
(55
ép-t sebeztél). Lecsapsz farkaddal.
(36 ép-t sebeztél). Kontaktmérged hamarosan
kifejti hatását. Elõresuhintasz bal csápoddal.
(22 ép-t sebeztél). Illatod
zavarja
(23 sebzés). A húsevõ növény kileheli lelkét.
[A csatában összesen 144 sebzést okoztál, és 1 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+19%).
Összegyûjtöd a "kincset": egy húsevõ bibe. Hát, erre a támadásra nem volt
nagy szükség! Tovább dolgozol. Hurrá! Kiástál valamit! Közelebbrõl is megvizsgálod:
a káosz hatalmának lándzsája. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 333.]
Elmész egy régi csata helyszínére. Bár már sokan ástak itt, még mindig lehet
találni érdekes dolgokat. Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt
mitulen
fû nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Miután a zsebedbe gyûrted a növényt,
hozzálátsz az igazi régészkedéshez. Nocsak, egy írás! Minden tudásodat
felhasználva, kiböngészed: 364. Mivel a Drakolder invázió megállíthatatlannak
látszik, az ismert világ legjobb mágusai, az újjáalakult Ezüstmágusok szövetsége
sorakozik fel, hogy megállítsa a Sötét armadát. A hadmûveleteket irányító
drakolderek hatalma méltó párja az Ezüstmágusokénak. Amíg a félisteni mágiahasználók
a létsíkok szövetét szétszaggatva csatáznak, a földön kétségbeesett seregek
próbálják a támadást megállítani. [10 TVP-t használtál fel, maradt még
323.]
ism 10 |
a következõ parancs ismétlése 10 alkalommal |
Az idõ tökéletesen alkalmas egy vérbeli portyázásra. Olyan lakott barlang
után kutatsz, amelynek lakója hajlandó elfogadni a kihívást. Egy mesterségesen
épített kõkupacot veszel észre. Megkerülve, meglátod, hogy a földbe ásott
építménynek bejárata is van, egy bõrrel letakarva! Alighanem valaki lakik
(legalábbis lakott) itt. Talán körül lehetne nézni bent, a torzszülöttek
tanyáit úgysem védi semmiféle törvény.
(200. kaland, összköltsége 30 TVP.)
Pillanatnyi habozás után határozott léptekkel indulsz az egyik nyílás felé.
A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A barlang lakója
Xilife a Fehér Angyal, egy égkék szemû, hófehér hajú, formás
testalkatú, kecses nõ. A Tudósok klánjának tanársegéd rangú tagja. A következõket
látod nála: a tûz kék köpenye, a tûz csontmaszkja, a gyorsaság gyûrûje,
a tûz márványgyûrûje, nagy pajzs, szivárvány karkötõ, a tûz fekete csizmája,
a tûz ezüst fülbevalója, ozin fülkarika, a tudás zafírja, a bûz fogazott
kardja, a remete malachitgyûrûje, Xantin ezüstöve, a ragadozó csonttõre,
a bûz hosszú íja, Enyészmester, a tûz csontamulettje, a tûz malachit karkötõje,
a tûz ezüst nyaklánca, a tûz aranyozott nyaklánca, az élet vas mellvértje.
Xilife a Fehér Angyal körbevezet a barlangban, megmutogatja trófeáit, majd
leültet a hátsó falnál elhelyezett bõr ülõpárnákra, és elõhozza az ételt.
A lakomához te is hozzájárulsz némi hazaival. Jóízûen falatoztok. Érdekfeszítõ
beszélgetésbe kezdtek a mágiáról. Vajon igaz az a rémhír, hogy egyes varázslatoknak
káros mellékhatásai is vannak? No, most már ideje indulni! Elköszönsz vendéglátódtól.
(+10% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az a lant.
[ld.
enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 323.]
Itt az ideje, hogy baráti látogatást tegyél galetkitársaid között. A szomszédos
sziklaperem fölé vájt barlangokat látogatod meg. Fõ a változatosság! Egy
nagyobb barlangterembe érkezel. Már majdnem továbbmennél, amikor megpillantasz
egy nagyon keskeny és meredek lépcsõt, amely a magasba vezet. Olyan magasra,
hogy a tetejét nem látod. A lépcsõfokok töredezettek, veszélyes lehet felmászni,
de a kalandvágy erõsebb a félelemnél. Elhatározod, hogy késõbb visszajössz,
és megvizsgálod, mivan odafent.
(255. kaland, összköltsége 20 TVP.) Nem
habozol sokat, választasz egy barlangot. A jelzések alapján látod, hogy
szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd
Magmatikus Bûzfelhõszáj, egy égõn áporodott
szagú, struccnyakú, galandosan gyûrûzött, pióca szájú férfi. A Tudósok
klánjának helyettes oktató rangú tagja. A KANKURENCIA szövetségbe tartozik.
Tárgyai: a káosz démoni pikkelyvértje, a káosz szolgájának köpenye, szivárvány
karkötõ, az erõ csonttõre, ozin fülkarika, a sólyom malachit karkötõje,
zsugorító gyûrû, a sólyom háromszögszimbóluma, a tûz harci nyílpuskája,
a káosz futárainak karkötõje, a bûz csonttõre, a gepárd csonttõre, a káosz
szent csizmája, a káosz varázslatos öve, a bûz háromszögszimbóluma, a gyorsaság
vassisakja, a káosz szent gyûrûje, a tudás zafírja, a mágia ónixgyûrûje,
a sebesség kõamulettje, a káosz korrupt fülbevalója. Megállapodtok, hogy
a tét 10 arany lesz. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos
versenyben méritek össze zárnyitás szakértelemben való jártasságotokat.
A választás egyértelmû: a próba legjobb helyszíne a központi kereskedõ
raktára. Számtalan ravaszabbnál ravaszabb lakat és zárszerkezet védi! Rajtra
dolgozni kezdtek két külön ajtón. Könnyedén nyitod ki a zárakat. Odabent
mosolyogva várod Magmatikus Bûzfelhõszájat, aki dühösen rázza fejét.
Gyõzelmedért 10 aranyat kaptál a másik kalandozótól. [10 TVP-t használtál
fel, maradt még 313.]
Itt az ideje, hogy baráti látogatást tegyél galetkitársaid között. Barlangokat
keresel, amelyeken a jelzés a kihívás elfogadását jelenti. Találsz egy
barlangtavat. A tó közepébõl egy kõbástya emelkedik ki. Nagyon réginek
tûnik, mindenhol málladozik. Egybõl kíváncsi leszel, de nem látsz bejáratot.
A víz hideg, de nagyon sekély. Oda lehetne gázolni, és felmászni... - morfondírozol.
(494. kaland, összköltsége 20 TVP.) Útközben észreveszel egy
sötét mákot.
Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot.
Na végre, találtál egy megfelelõ barlangot. A zászlócska egyértelmû: átokszórással
fogjátok magatokat mulattatni.
A galetki, aki itt lakik
Dzsohar al Dzsokma, egy a pokol tüzében égõ szemû,
mellkasán Abyss mintájú védõrúnájú arab férfi. A Katonák klánjának zászlóvivõ
rangú tagja. A következõket látod nála: szivárvány karkötõ, az elfek vándorcsizmája,
a túlélés malachit karkötõje, az egyensúly gyûrûje, az ellenállás karikaszimbóluma,
a remete halotti maszkja, a ragadozó díszes pikkelyvértje, a gyorsaság
kék köpenye, a puhányság köve, khaldoran öv, ezüst nadrág, a gyorsaság
amulettje, Enyészmester, a gyorsaság nagy pajzsa, ozin fülkarika, Rogan
karkötõje, a lich kõrisfa íja, kék gömb, a káosz rettenetes nyaklánca,
a sün márványgyûrûje, a mentát csepp fülbevalója, a rend köve. Megállapodtok,
hogy a tét 1 arany lesz. Észre sem veszed, hogy kipottyan a zsebedbõl az
átokkõ. Köszönés helyett ezt kiáltod: "Hogy nõné be a folyondár a barlangodat!"
Azonnal visszavág: "Forduljon rád vissza a leheleted!" Jól odamondasz neki:
"Ez a legjobb, amit ki tudtál találni a parányi agyadban?" Dühösen kiabálja
vissza: "Igaz, hogy a kertészek összetévesztettek egy rohadt karalábéval?"
Erre most mit lehet mondani? Nem jut eszedbe semmi! Megadóan sóhajtasz:
vesztettél. A gyõztes jutalma lélekenergia.
Sajnos, a tétben való párviadal 1 arannyal kurtított meg. [10 TVP-t használtál
fel, maradt még 303.]
Itt az ideje, hogy felkeresd a szint többi lakóját egy baráti megmérettetés
céljából. Útközben más, portyára induló galetkikkel is összeakadsz. Hiába,
pezseg az élet! Némi válogatás után elégedetten indulsz meg az egyik nyílás
felé. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
A barlang lakója
Dirten, egy férfi. A Pszionicisták klánjának asztrális
projektor rangú tagja. A Quinta Essentia szövetségbe tartozik. Végignézed
a felszerelését: nagy pajzs, bronzmedál, khaldoran öv, Végzetpenge, a túlélés
zöld köntöse, a természet háromszögszimbóluma, ezüstmedál, a tárgyalás
gyûrûje, a majom könnyû nyílpuskája, a tökéletesség márványgyûrûje, Rogan
karkötõje, ozin fülkarika, a tökéletesség szárnyas sisakja, a sebezhetetlenség
vas lemezpáncélja, a gepárd ezüst fülbevalója. Rövid beszélgetés után megállapodtok,
hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat.
Ez a legkönnyebben próbára tehetõ képesség! Kerestek a közelben egy meredek
sziklafalat, és buzgón mászni kezdtek. Nem jelent nehézséget a feljutás,
de persze megfelelõen gyorsnak is kell lenned... Te érsz fel a csúcsra
elsõként, Dirten csak jócskán lemaradva érkezik meg.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 293.]
Itt az ideje, hogy felkeresd a szint többi lakóját egy baráti megmérettetés
céljából. Büszkén lépkedsz, tudván, hogy kevés méltó ellenfeled lapulhat
a nyomorúságos vájatokban. Na végre, találtál egy megfelelõ barlangot.
A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
Odabent fogad
Brumi, egy
férfi. A Tudósok klánjának tanársegéd
rangú tagja. Végignézed a felszerelését: a káosz égszínkék karkötõje, bronzmedál,
a pontosság ónixgyûrûje, a teknõs könnyû láncinge, szivárvány karkötõ,
a káosz ében sisakja, a bérmágus karikaszimbóluma, a mágia hosszú íja,
a merénylõ kerek pajzsa, a tudás zafírja, a mágus háromszögszimbóluma,
a pankrátor aranyöve, a ragadozó zöld köntöse, a bûz fülbevalója, a bölcsesség
fekete csizmája, a szívósság karkötõje, a tárgyalás gyûrûje, a légzés ezüst
fülbevalója. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben
méritek össze zárnyitás szakértelemben való jártasságotokat. Haha, ez
jó tréfa lesz! A kereskedõ raktárjába kell betörnötök. Ki jut el hamarabb
az árukészlethez? Tudjátok, hogy a raktárt számtalan ajtó és lakat védi.
Könnyedén nyitod ki a zárakat. Odabent mosolyogva várod Brumit, aki dühösen
rázza fejét.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 283.]
Portyázásra indulsz a szomszédos barlangok irányában. Útközben más, portyára
induló galetkikkel is összeakadsz. Hiába, pezseg az élet! Útközben észreveszel
egy
csótánylábat. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz
1 darabot. Na végre, találtál egy megfelelõ barlangot. A jelzések alapján
látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
A barlang lakója
Mimic, egy fekete, kitines bõrû, hatalmas, kopasz férfi.
A Katonák klánjának zászlóvivõ rangú tagja. A következõket látod nála:
zangrozi csizma, a pontosság köpenye, Rogan karkötõje, a védekezés márványgyûrûje,
bronzmedál, az egyensúly gyûrûje, a lich szarvas sisakja, a rend köve,
a harcos nyaklánca, ozin fülkarika, ében láncing. Rövid beszélgetés után
megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze zárnyitás szakértelemben
való jártasságotokat. Haha, ez jó tréfa lesz! A kereskedõ raktárjába kell
betörnötök. Ki jut el hamarabb az árukészlethez? Tudjátok, hogy a raktárt
számtalan ajtó és lakat védi. Könnyedén nyitod ki a zárakat. Odabent mosolyogva
várod Mimicet, aki dühösen rázza fejét.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 273.]
Huh, már majdnem berozsdásodtak az izmaid! Elkelne egy kis csetepaté. A
barlangokat, amelyek között jársz, mohatelepek borítják, kiválóan álcázva
a bejáratokat. Téged azonban nem lehet ezzel megtéveszteni. Valamiben megakad
a szemed. Nocsak, itt
elfu moha nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Hohó!
Ez a barlang itt megfelelõ lesz. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket
fogjátok összemérni.
Szertartásosan üdvözöl
Sújtólég, egy önmagára kísértetiesen hasonlító, de
amúgy eléggé jellegtelen férfi. A Katonák klánjának katona rangú tagja.
Tárgyai: a hatalom fekete csizmája, a teknõs márványgyûrûje, Rogan karkötõje,
szivárvány karkötõ, az egyensúly gyûrûje, a gyõzelem márványgyûrûje, az
erõ kerek pajzsa, a hatalom szárnyas sisakja, kék gömb, az óriás csepp
fülbevalója, fekete nadrág, a rend köve, a merénylõ háromszögszimbóluma,
hõsi jelvény, a gólem nehéz nyílpuskája, a bölcsesség sárga öve, az óriás
kék köpenye, az erõ kõamulettje, a sas bíbor láncinge, a sas ezüst fülbevalója.
Megállapodtok, hogy a tét 1 arany lesz. Rövid beszélgetés után megállapodtok,
hogy barátságos versenyben méritek össze zárnyitás szakértelemben való
jártasságotokat. Haha, ez jó tréfa lesz! A kereskedõ raktárjába kell betörnötök.
Ki jut el hamarabb az árukészlethez? Tudjátok, hogy a raktárt számtalan
ajtó és lakat védi. Könnyedén nyitod ki a zárakat. Odabent mosolyogva várod
Sújtóléget, aki dühösen rázza fejét.
Megnyerted a tétet, ami 1 arany volt! [10 TVP-t használtál fel, maradt még
263.]
Kalandra fel! Portyára indulsz. Elhaladsz néhány elhagyatott barlang mellett
- a lakók nyilván már feljebb költöztek - de a következõ soron a barlangokból
már fény szûrõdik ki. Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez
tejfonál
! Leszedsz 2 adagot. Pillanatnyi habozás után határozott léptekkel indulsz
az egyik nyílás felé. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket
fogjátok összemérni.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd
Salétromos Körömreszelõ, egy böszme,
kezében körömreszelõt szorongató, gorilla testalkatú, majompofájú férfi.
A Tudósok klánjának tanársegéd rangú tagja. A Fényhozók szövetségbe tartozik.
Felszerelése: bronzmedál, Rogan karkötõje, a titán kõamulettje, az egyensúly
gyûrûje, az enyészet csepp fülbevalója, a bûz halotti maszkja, Enyészmester,
ezüst nadrág, a sebezhetetlenség lovagi lemezpáncélja, ozin fülkarika,
a káosz furcsa íja, a regenerálódás sárga öve, az enyészet márványgyûrûje,
az élet zöld köntöse, az egészség szimbóluma, a tudós ónix karkötõje, a
tudás zafírja. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben
méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. Ez a legkönnyebben
próbára tehetõ képesség! Kerestek a közelben egy meredek sziklafalat, és
buzgón mászni kezdtek. Nem jelent nehézséget a feljutás, de persze megfelelõen
gyorsnak is kell lenned... Te érsz fel a csúcsra elsõként, Salétromos Körömreszelõ
csak jócskán lemaradva érkezik meg.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 253.]
Kedved szottyan egy baráti, ámde tanulságos párviadalra. A szomszédos sziklaperem
fölé vájt barlangokat látogatod meg. Fõ a változatosság! Egy õsi óriásgomba
megkövesedett maradványai vannak elõtted. A hatalmas törzsbe valaki egy
ajtót épített. Kíváncsian kinyitod. Egy lépcsõ vezet a mélybe. Izgalmas!
Késõbb majd megvizsgálod.
(364. kaland, összköltsége 30 TVP.) Észreveszel
1
elfu mohát. Szakértõ módon leszeded. Pillanatnyi habozás után határozott
léptekkel indulsz az egyik nyílás felé. A jelzés alapján, a lakóval baráti
társalgás lesz.
Odabent fogad
Dr. Krapulax, egy eszelõs tekintetû, kopasz, fekete köpönyeges,
velejéig gonosz férfi. A Tudósok klánjának helyettes oktató rangú tagja.
Végignézed a felszerelését: a majom malachit karkötõje, Rogan karkötõje,
az egyensúly gyûrûje, a kígyó sárgaréz nyaklánca, a gólem nagy pajzsa,
a jég szöges öve, Enyészmester, a tárgyalás gyûrûje, az óriás ónixgyûrûje,
a jég karikaszimbóluma, a gyorsaság csepp fülbevalója, a küzdelem könnyû
pikkelyvértje, a tudás zafírja, ozin fülkarika, a gladiátor vassisakja,
az óriás malachit karkötõje, a természet hosszú íja, az erõ sárgaréz nyaklánca,
a küzdelem kék köpenye, a sas vándorcsizmája. Híven a régi galetki szokásokhoz,
a kölcsönös üdvözlés után helyet foglaltok, és hozzáláttok a közösen összedobott
vacsorához. Mennyivel jobban esik az étel, ha nem veszélyek közt, egyedül
kell magadba tömnöd! A véleménycsere ezúttal egy kicsit nehezen indul:
úgy tûnik, a másik galetki most nincs túlságosan beszédes kedvében. Vagy
mégsem vagy annyira rokonszenves neki? Bár még szívesen maradnál, de már
tényleg ideje indulni. Elköszönsz, és távozol. (+8% jóllakottság) Ismét
tanultál valamit - megtudod, mi az a void gyémánt.
[ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 243.]
Mosolyogva hagyod el barlangodat: portyára indulsz. A kolónia egy olyan
szegletét keresed fel, ahol nagyon sok barlang van, így könnyû lesz választani.
Kiválasztasz egy barlangnyílást, amelybõl némi fényt látsz. A jelzések
alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
A barlang lakója
Winterfresh, egy üde lehelletû férfi. A Tudósok klánjának
oktató rangú tagja. A Fényhozók szövetségbe tartozik. Felszerelése: a tökéletesség
karkötõje, a káosz harmadik karkötõje, Enyészmester, a jég könnyû láncinge,
a káosz lüktetõ karkötõje, az egyensúly gyûrûje, a jég csepp fülbevalója,
a káosz különös gyûrûje, a természet görbekardja, a bénaság fülbevalója,
a jég háromszögszimbóluma, a Tél aranylánca, kék gömb, az ellenállás aranyozott
fülbevalója, a jég vassisakja, a jég kék köpenye, a teknõs fogazott kardja,
az élet gyûrûje, a bûz könnyû íja, a jég kõamulettje, a teknõs csizmája,
hõsi jelvény, a tudás zafírja, a jég nagy pajzsa, a jég ezüst nyaklánca,
fekete nadrág. Megbeszélitek, hogy tét is lesz, 5 arany! Rövid beszélgetés
után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze zárnyitás
szakértelemben való jártasságotokat. A választás egyértelmû: a próba legjobb
helyszíne a központi kereskedõ raktára. Számtalan ravaszabbnál ravaszabb
lakat és zárszerkezet védi! Rajtra dolgozni kezdtek két külön ajtón. Könnyedén
nyitod ki a zárakat. Odabent mosolyogva várod Winterfresht, aki dühösen
rázza fejét.
Megnyerted a tétet, ami 5 arany volt! [10 TVP-t használtál fel, maradt még
233.]
(352. kaland:) Visszatérsz a veszedelmes barlanghoz. Izgatottan lépsz be
a bejáraton. Körülnézel, és megérzed az idegen jelenlétet. Így hát nem
ér készületlenül a támadás a következõ percben. Ellenfeleid 2 nedonkutya
(#76) és egy ichinedar (#75).
*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy életszívás varázslatot.
Az ichinedar
12 sebzést kap. 12 ép-t gyógyított rajtad. (-4 vp.) Az ichinedar
hörögve elterül. A 2. nedonkutya feléd rohan. Az 1. nedonkutya közelebb
jön, hogy támadhasson. A 2. nedonkutya rád támad. A fogaival támad.
(4
ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Az 1. nedonkutya téged támad. Megpróbál
megmarni.
(5 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik.
*** 2. KÖR *** Támadod az 1. nedonkutyát. Kimeresztve, elõre suhintasz jobb
karmoddal.
(36 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre
(-8 ép) Roncsoltál. Elõresuhintasz
farkaddal.
(23 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre
(-4 ép) Elõresuhintasz bal
csápoddal.
(9 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez
(-4 ép) Illatod zavarja
(20 sebzés). Az 1. nedonkutya hörögve elterül. A 2. nedonkutya rád támad.
Acsarogva harapni próbál. Hátraugrasz a támadás elõl.
*** 3. KÖR *** Megtámadod a 2. nedonkutyát. Elõre szúrsz jobb karmoddal.
(37 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre
(-8 ép) Roncsolod bõrét. Elõresuhintasz
farkaddal. Elhibáztad. Meglóbálva zúzol bal csápoddal.
(11 ép-t sebeztél).
Tüskés a bõre
(-4 ép) Illatod zavarja
(19 sebzés). A 2. nedonkutya hörögve
elterül.
[A csatában összesen 183 sebzést okoztál, és 37 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+55%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 4 drágakõ és 33 arany. A küzdelemben megéheztél.
Tömni kezded magadba a finomságokat. (+14% jóllakottság.) Keresgélsz egy
kicsit, és aki keres, talál: egy nehéz nyílpuska. A küldetést sikeresen
végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 22% lélekenergia. [10 TVP-t
használtál fel, maradt még 223.]
ep 36 75 17 |
építed a 36. épületet 75 TVPért |
[Rendben, az építkezés során a vastag bõr tulajdonságot ill. képességet
fogod fejleszteni.] Ott folytatod a munkát, ahol abbahagytad, a fókuszgömböt
építed. Beindítod a bányagépet. Az ósdi gnóm szerkezet zümmögni kezd. Patakokban
folyik rólad az izzadság, ahogy csákányozol és követ hordasz. A munka 93
TVP-nyit haladt, még 491 van hátra. Sikeresen haladsz a különleges klánküldetéssel!
[75 TVP-t használtál fel, maradt még 148.]
t 54 15 |
54. szakértelem tanulása 15 TVP-ért |
Rövid idõre beállsz a bolt pultja mellé, kereskedõsegédként. A smucig boltos
ugyan nem fizet semmit, de legalább tapasztalatot szerzel. [15 TVP-t használtál
fel, maradt még 133.]
ee 51 55 2126 19180 1033 1166 |
sok-sok eladás |
Lesétálsz a kereskedõhöz. Elõször is megnézed, mi kapható, és megtippeled,
mit mennyire tudnál lealkudni: kemény bõrpáncél (#3) 33 ap, törpe pikkelyvért
(#4) 41 ap, kés (#5) 1 ap, fogazott tõr (#6) 3 ap, bõrpáncél (#9) 16 ap,
parittya (#10) 9 ap, kerek kõ (#11) 1 ap, harci fejsze (#12) 16 ap, sziklarepesz
(#13) 4 ap, üvegcse (#14) 3 ap, mandolin (#19) 66 ap, mátekel gomba (#21)
33 ap, gyilkos boróka (#27) 33 ap, kötél (#128) 16 ap, rozsdás kard (#131)
9 ap, ében láncing (#134) 66 ap, díszes fejék (#135) 16 ap, khaldoran öv
(#137) 49 ap, elektronit (#141) 16 ap, ekinda haj (#147) 24 ap, pirgamit
(#152) 13 ap, mandibula (#157) 6 ap, villámöv (#172) 66 ap, lelakatolt
ládikó (#310) 495 ap, lemezpáncél (#1000) 82 ap, lovagi lemezpáncél (#1002)
211 ap, pikkelyvért (#1015) 33 ap, díszes pikkelyvért (#1017) 112 ap, könnyû
láncing (#1031) 116 ap, bíbor láncing (#1032) 178 ap, bõr mellvért (#1046)
102 ap, bronz mellvért (#1047) 162 ap, kerek pajzs (#1061) 37 ap, nagy
pajzs (#1062) 79 ap, vaspajzs (#1063) 146 ap, sisak (#1075) 16 ap, vassisak
(#1076) 37 ap, szárnyas sisak (#1077) 79 ap, maszk (#1090) 8 ap, halotti
maszk (#1091) 23 ap, csontmaszk (#1092) 63 ap, fejpánt (#1105) 8 ap, díszes
fejpánt (#1106) 23 ap, ezüst fejpánt (#1107) 63 ap, csillogó fejpánt (#1108)
126 ap, csizma (#1120) 8 ap, vándorcsizma (#1121) 23 ap, fekete csizma
(#1122) 63 ap, köpeny (#1135) 4 ap, kék köpeny (#1137) 57 ap, díszes köpeny
(#1138) 118 ap, köntös (#1150) 8 ap, zöld köntös (#1151) 23 ap, átlátszó
köntös (#1152) 63 ap, díszes köntös (#1153) 126 ap, íj (#1270) 16 ap, könnyû
íj (#1271) 37 ap, hosszú íj (#1272) 79 ap, kõrisfa íj (#1273) 146 ap, nyílpuska
(#1285) 33 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 63 ap, nehéz nyílpuska (#1287)
112 ap, harci nyílpuska (#1288) 186 ap, tõr (#1300) 8 ap, rövid tõr (#1302)
63 ap, vívótõr (#1303) 126 ap, kard (#1315) 16 ap, görbekard (#1316) 37
ap, hosszúkard (#1317) 79 ap, fogazott kard (#1318) 146 ap, lándzsa (#1330)
16 ap, barbár lándzsa (#1331) 37 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 79 ap, hosszú
lándzsa (#1333) 146 ap, a védekezés utazóköpenye (#4736) 180 ap, a védekezés
nyaklánca (#4780) 95 ap, a védekezés rövid tõre (#4902) 308 ap, a gólem
kerek pajzsa (#8261) 251 ap, a tolvaj bõr mellvértje (#9146) 316 ap, a
tolvaj amulettje (#9295) 90 ap, az entek barbár lándzsája (#9881) 251 ap,
az elfek pajzsa (#10510) 99 ap, a szellemek vassisakja (#15026) 251 ap,
a küzdelem vas lemezpáncélja (#20351) 356 ap, a küzdelem nehéz nyílpuskája
(#20637) 419 ap, a gyõzelem csonttõre (#21101) 237 ap, a tûz fogazott kardja
(#22468) 108 ap, a jég könnyû pikkelyvértje (#22616) 170 ap, a jég sárga
öve (#22767) 241 ap, a jég hosszúkardja (#22917) 263 ap, a villám utazóköpenye
(#23636) 126 ap, a villám nehéz nyílpuskája (#23787) 297 ap, a regenerálódás
könnyû íja (#24671) 144 ap, a szalamandra könnyû íja (#26021) 144 ap, a
szalamandra könnyû nyílpuskája (#26036) 170 ap, a yeti könnyû íja (#26471)
144 ap, a sav utazóköpenye (#26786) 126 ap, az elektromosság csontmaszkja
(#27192) 247 ap, az elektromosság ezüst nyaklánca (#27282) 257 ap, az elektromosság
barbár lándzsája (#27431) 144 ap, a légzés zöld köntöse (#27701) 130 ap,
a légzés görbekardja (#27866) 144 ap, az angyalok sárga öve (#28167) 241
ap, az ellenállás görbekardja (#28766) 144 ap, a sólyom csonttõre (#29651)
130 ap. Eladsz 2 méregellenállás italat 12 aranyért. Eladsz 1 savlehelet
italát 13 aranyért. Eladod a tudás márványgyûrûjét 62 aranyért. Eladod
a kígyó nyakláncát 38 aranyért. Eladsz 1 ezüst láncinget 89 aranyért. Eladsz
1 csatos övet 6 aranyért. [5 TVP-t használtál fel, maradt még 128.]
Hazamész a boltból. Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben
a körben +3 galetki erõt és +41 hírnevet kaptál. A kör során összesen 836
sebzést okoztál, és 87 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok
eredményeképp
6 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 128 TVP-t viszel
át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
407 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Regina Rascal, egy hófehér bõrû, hosszú hófehér hajú, meleg
fekete szemû, elragadó mosolyú nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: porontyszint
(4. szint). Táplálkozásod: tejivó. Ez a 121. fordulód.
|
[1] erõ: |
11 (12) / 10.80 |
[2] IQ: |
14 (16) / 8 |
[3] ügyesség: |
8 (12) / 0.81 |
[4] egészség: |
9 (11) / 1.59 |
[5] mágia: |
7 / 0.32 |
[6] gyorsaság: |
15 (18) / 0.26 |
[9] Méret/ép: |
125 (134) / 59 |
Min. méret: |
126 |
Barlangméret: |
125 |
|
|
Varázspont: |
71 / 5 |
Képességpont: |
22 / 56% |
Hõsi pont: |
126 (10) |
Tám.bónusz: |
2% |
Véd.bónusz: |
26% |
Galetki erõ: |
523 / 381 |
Hírnév : |
1603 |
Jóllakottság: |
170% |
Életkor: |
14 / 14 |
|
|
Galetki csaták: |
118 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
35 (0) |
Torzsz. csaták: |
603 (5) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
518 (5) |
Leölt torzszülött: |
807 (8) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
89 (0) |
|
A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: helyettes oktató (29)
Speciális
képességeid:
+5 gyógynövények, +5 v.ital fõzés, +29% varázstárgy találására;
95%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak. Képességek
gyorsabban fejlõdnek a harcban.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Sajátítsd
el a dimenziókapu varázslatot legalább 8-as szinten! 2.) Pusztíts el öt
szárazföldi uborkát! [számláló: 1] 3.) Hozz tíz barna manakövet. |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[12] savlehelet: |
2 / 1.20 |
[16] tüskés bõr: |
8 / 1.61 |
[17] vastag bõr: |
11 / 0.99 |
[18] tûzimmunitás: |
4 (5) / 0.51 |
[19] hidegimmunitás: |
6 (7) / 0 |
[20] savimmunitás: |
5 (6) / 1 |
[21] elkt.immunitás: |
2 (3) / 0 |
[22] imm.mérg.gázra: |
1 (2) / 0 |
[23] imm.ktkt.méreg: |
4 / 0 |
[24] rezisztencia: |
2 / 0 |
[25] illat: |
17 / 0 |
[26] lõfegyver: |
1 / 0 |
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[46] csapdaészlelés: |
6 / 4.07 |
[47] zárnyitás: |
13 / 10.92 |
[48] mászás: |
10 / 2.84 |
[49] rugalmasság: |
3 / 0.20 |
[50] meggyõzõkészség: |
5 / 2.29 |
[53] ékszerészet: |
3 / 1.11 |
[54] kereskedelem: |
7 (10) / 0.67 |
[55] szívósság: |
10 / 0.81 |
[56] varázsitalfõzés: |
5 (10) / 0.06 |
[57] gyógynövények: |
8 (13) / 6.48 |
[58] nyomkeresés: |
3 / 0.60 |
[59] vezetõkészség: |
3 / 0.70 |
[62] lopás: |
5 / 2.90 |
[64] átokszórás: |
6 / 0.20 |
[65] álcázás: |
4 / 1.05 |
[66] lopakodás: |
4 / 1.76 |
[67] régészet: |
13 (14) / 9.89 |
[68] zene: |
5 / 1.10 |
[69] tanulás: |
10 / 7.46 |
[70] idézés: |
1 / 0 |
[72] építés: |
7 / 3.73 |
[73] felderítés: |
5 / 3.53 |
|
|
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb karom |
[100] méret: |
17 (21) / 0.76 |
[101] szakért.: |
17 (18) / 8.60 |
[102]
roncsolás: |
5 (8) / 0 |
farok |
[103] méret: |
8 (11) / 0 |
[104] szakért.: |
10 / 0.29 |
[105] kontaktméreg: |
10
(13) / 0 |
bal csáp |
[106] méret: |
3 (6) / 0 |
[107] szakért.: |
6 / 5.38 |
|
|
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[147] alkímia: |
4 / 2.73 |
[149] dimenziókapu: |
1 / 0 |
[11] elektromos kéz: |
5 / 0.16 |
[48] ellenáll.megtörése: |
1 / 0.32 |
[160] esszenciaelnyelés: |
8 / 3.52 |
[29] életszívás: |
8 / 2.95 |
[31] féreg érintése: |
1 / 0 |
[172] gázpajzs: |
1 / 0 |
[17] gránitbõr: |
7 / 0.36 |
[13] jégcsóva: |
3 / 0 |
[163] kineport: |
4 / 1.12 |
[146] kontakt.õseiddel: |
2 / 0.52 |
[34] méregfelhõ: |
4 / 0 |
[28] óriáserõ: |
8 / 3.17 |
[159] szellemidézés: |
2 / 1.44 |
T/V VARÁZSLATLISTÁID |
1. lista (60%): |
28 óriáse |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] Matild, az élõ cseppkõ |
36/36 |
88% |
76% |
3 / 2.04 |
nem harcol |
[2] Huba, a molitár |
42/42 |
76% |
140% |
2 / 0.74 |
nem harcol |
lélekenergia rész |
30% |
jóllakottság határ |
100% |
gyógyítás: |
1 |
|
MAKRÓID |
|
2. Makró |
ep 19 40 17 |
h 14 22 33 |
|
4. Makró |
kf 134 145 142 211 150 213 |
kf 139 1123 238 14664 21521 |
kf 3492
28089 |
|
HARCI PROGRAMOD |
3: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 12 alatt van. Prioritás: 80.
|
1: esszenciaelnyelés v.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 90, és ha
ellenf. erõssége kevesebb, mint 80%. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 40 0 20 61 50;
VI erõ:200% ép:10%;
PV 3 5
6;
PSZ 47 67 48 69 55;
BA 15033;
L 30 149 134 17 2;
TT 10;
HE 1;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #19 (3. épület), #50 (20. épület), #200 (121.
forduló), #255 (121. forduló), #494 (121. forduló), #364 (121. forduló),
#374 (117. forduló), #356 (117. forduló), #263 (117. forduló), #499
(117. forduló), #251 (120. forduló), #339 (100. forduló), #355 (120.
forduló), #456 (120. forduló), #234 (110. forduló), #300 (120. forduló),
#268 (120. forduló), #310 (121. forduló), #226 (121. forduló), #252
(93. forduló), #201 (121. forduló).
SZÖVETSÉGED:
KANKURENCIA. Szavazataid száma: 1. A következõ tagok szavazatát
birtoklod: 3398. Jelenleg a fókuszgömb építésén dolgozol, eddig 168 TVP-t
költöttél rá.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a káosz lüktetõ köpenye (#23199) |
|
1 a teknõs vas mellvértje (#25348)
|
|
1 a regenerálódás halotti maszkja (#24491) |
|
1 az elektromosság vándorcsizmája (#27221) |
|
1 a harcmûvész utazóköpenye
(#13736) |
|
1 a bûz öve (#29065) |
|
1 khaldoran öv (#137) |
|
1 a káosz döbbenetes csizmája (#14634) |
|
1
a villám sárga öve (#23667) |
|
1 a hatalom vas mellvértje (#6898) |
* |
2 ében láncing (#134) |
|
1 a káosz
sárkányának maszkja (#9654) |
* |
1 káoszgólem öve (#238) |
|
1 a káosz hatalmának pikkelyvértje (#24429)
|
|
1 a teknõs szárnyas sisakja (#25377) |
|
1 a káosz helytartójának fejpántja (#24969) |
|
1 fekete nadrág (#171)
|
|
1 a yeti díszes pikkelyvértje (#26217) |
|
1 az óriás utazóköpenye (#8786) |
|
1 kerek pajzs (#1061) |
|
1 zangrozi
csizma (#1123) |
|
1 a küzdelem halotti maszkja (#20441) |
|
1 a sebesség díszes fejpántja
(#13256) |
|
1 köntös (#1150) |
|
1 a bûz könnyû láncinge (#28931) |
|
1 a bûz díszes pikkelyvértje (#28917)
|
|
1 a káosz döbbenetes pajzsa (#14574) |
|
1 az óriás zöld köntöse (#8801) |
|
1 a lich kerek pajzsa (#11861) |
|
1 a sün utazóköpenye (#24986) |
|
1 a kígyó szárnyas sisakja (#19077) |
|
1 az enyészet sárga öve (#23217)
|
|
1 a sün sárga öve (#25017) |
|
1 a káosz fehér sisakja (#6939) |
|
1 az elfek vándorcsizmája (#10571)
|
|
1 a yeti szöges öve (#26368) |
|
1 a káosz döbbenetes köntöse (#14664) |
|
1 a természet vaspajzsa (#16813)
|
|
1 a természet átlátszó köntöse (#16902) |
|
1 az élet halotti maszkja (#5141) |
|
3 maszk (#1090) |
|
1 a sebesség
könnyû pikkelyvértje (#13166) |
|
1 a túlélés pajzsa (#21310) |
|
1 a regenerálódás kék köpenye (#24537)
|
Ékszerek, kincsek |
|
13117 arany (#1) |
* |
1 Rogan karkötõje (#145) |
|
1 a remete karikaszimbóluma
(#12461) |
* |
1 a majom márványgyûrûje (#14276) |
|
1 a bûz háromszögszimbóluma (#29112)
|
* |
1 szivárvány karkötõ (#139) |
|
1 a káosz csábító nyaklánca (#26844) |
|
1 karikaszimbólum (#1211) |
*
|
2 az egyensúly gyûrûje (#213) |
* |
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
|
1 az erõ keresztszimbóluma (#1663) |
|
1 keresztszimbólum (#1213) |
* |
1 a tudás zafírja (#150) |
|
1 csontamulett (#1197) |
|
1 a védekezés
malachitgyûrûje (#4827) |
|
1 az elefánt malachitgyûrûje (#16527) |
|
1 a gyorsaság karkötõje (#3940)
|
|
1 a káosz fehér nyaklánca (#7044) |
|
1 az ellenállás ezüst fülbevalója (#28707) |
|
1 a káosz híveinek gyûrûje
(#13389) |
|
1 az enyészet amulettje (#23245) |
|
1 a káosz harmadik fülbevalója (#21969) |
* |
1 a kígyó fülbevalója (#19255)
|
|
1 a természet ónix karkötõje (#16993) |
|
1 az energia aranyozott fülbevalója (#18808) |
* |
1 ozin fülkarika (#211)
|
|
1 a sebezhetetlenség gyûrûje (#19675) |
|
1 ezüst nyaklánc (#1182) |
|
1 az erõ kõamulettje (#1646) |
|
1 a káosz
istennõjének gyûrûje (#31389) |
|
1 az óriás kõamulettje (#8846) |
|
1 a káosz bíbor gyûrûje (#5739) |
|
1 a hatalom ónixgyûrûje (#7078) |
|
1 a merénylõ kõamulettje (#11096) |
|
69 drágakõ (#2) |
|
1 a szívósság
ezüst nyaklánca (#14682) |
* |
1 a természet kõamulettje (#16946) |
|
1 a káosz éjfekete karkötõje (#7554)
|
|
1 a káosz õsi szimbóluma (#29574) |
Felszerelés |
|
1 kötél (#128) |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 antiõskõ (#206) |
|
1 lelakatolt ládikó (#310) |
|
1 mandolin (#19) |
|
3 õskõ (#8) |
|
1 fekete dukát (#218) |
Fegyverek |
|
1 a védekezés csonttõre (#4901) |
|
1 a káosz nagyhatalmú tõre (#15264)
|
|
1 a szalamandra hosszú íja (#26022) |
|
1 a titán könnyû íja (#5771) |
|
1 Enyészmester (#217) |
|
1 rozsdás kard
(#131) |
|
1 a bûz nehéz nyílpuskája (#29187) |
|
1 hosszú lándzsa (#1333) |
|
1 könnyû
íj (#1271) |
|
1 a bérmágus hosszúkardja (#17517) |
|
1 íj (#1270) |
|
1 nehéz nyílpuska
(#1287) |
|
1 a tûz csonttõre (#22451) |
|
1 a káosz hatalmának lándzsája (#24744)
|
|
1 a káosz vérivó tõre (#20664) |
|
1 a törpék könnyû íja (#6671) |
|
1 a tûz fogazott kardja (#22468) |
|
1 a sebesség kõrisfa íja (#13423) |
* |
1 a túlélés könnyû íja (#21521) |
Varázsitalok és füvek |
|
19 mézfû (#29) |
|
16 gyilkos boróka (#27) |
|
15 elfu moha (#33) |
|
34 mátekel gomba (#21) |
|
22 elonotichlan (#31) |
|
32 tejfonál (#28)
|
|
1 üvegcse (#14) |
|
19 csótányláb (#25) |
|
30 ragálygomba (#26) |
|
27 mitulen fû (#20) |
|
1 fehér gyógyital (#50) |
|
18 liánvirág (#24)
|
|
3 óriásnövés itala (#60) |
|
16 sárkányvirág (#32) |
|
1 kalmárok itala
(#66) |
|
16 winropu moha (#22) |
|
21 sötét mák (#23) |
|
24 hónakkupók (#30) |
|
1 bajnokok itala (#62) |
Egyéb kacatok |
|
1 nohnetár gumó (#212) |
|
26 pirgamit (#152) |
|
4 lemúr hártya (#161)
|
|
3 yeti csont (#160) |
|
14 elektronit (#141) |
|
18 mandibula (#157) |
|
5 nordkristály (#146) |
|
5 molitár háj (#165) |
|
5 húsevõ bibe (#151)
|
|
12 ekinda haj (#147) |
|
7 barna manakõ (#149) |
|
6 bolhedor szárny (#15)
|
|
1 molad púp (#16) |
|
1 asztrálesszencia (#154) |
|
77 õsi relikvia (#17)
|
|
2 xenópete (#278) |
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): csepp
fülbevaló #1256 (1), ónixgyûrû #1228 (5), kék köpeny #1137 (2), a mágia
díszes karkötõje #3492 (10), a káosz õsi amulettje #29559 (8).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
MÁGIAELLENÁLLÁS ITALA (76. TÁRGY) Néha szembekerülsz olyan ellenfelekkel,
akik varázstudása messze felülmúlja a tiédet. A vereség ilyenkor elkerülhetetlen,
ha nincs valamilyen apró elõnyöd, mint például a mágiaellenállás. Ennek
az italnak a behörpintésével egy csata idõtartamára rezisztenciád megnõ
40-el, (olimpián 20-szal) azaz jó eséllyel nem fognak rád hatni ellenfeled
varázslatai. Ezt a fõzetet ugyanúgy használhatod, mint a védekezõ varázslatokat,
rakd be TV listába vagy harci programba.
SZERENCSEKÕ (197. TÁRGY) Ez a tárgy a gonoszság melléfogása. Rendelkezik
az átkozott tárgyak minden képességével, csak a követ elõállítõ mágus hibája
miatt nem negatív, hanem pozitív hatása van. Minden galetki álma, hogy
örökre nála maradjon a kõ, de még senkinek nem sikerült megakadályozni
a távozását. Amíg nálad van +3 méretet és +10% támadást kapsz. Ha nálad
gyengébb galetkivel találkozol (azaz kisebb a galetki ereje, mint a tiéd),
akkor van esély, hogy a kõ átugrik hozzá. A megfigyelések szerint nagyon
ritkán elõfordul, hogy ugrás elõtt a kõ mágikusan osztódik, így az eredeti
tulajnál is marad egy.
VARÁZSKÕ (210. TÁRGY) A varázskövek még az õskõnél is ritkább, mágikus
hatalmú tárgyak, amelyek elnyelésével egy kalandozó varázstudása növelhetõ.
Az õskõvel ellentétben a varázskõ nem tud bármilyen képességet növelni,
hanem csakis a kalandozó által ismert varázslatok szintjét (a pszi képességekét
sem). A megkötés is valamivel szigorúbb, mint az õskõnél: a legmagasabb
alapszinten ismert varázslatnál legalább három szinttel alacsonyabb varázslatot
lehet csak növelni - azt viszont mindjárt két szinttel! Pl. ha a legmagasabb
szintû varázslatod 10-es szintû jégcsóva, akkor a 8-as szintû energiatüskét
nem növelheted, legfeljebb a 7-es szintû kisebb erõpajzsot. A varázskõ
használata a H 210 (varázslat száma) paranccsal történik. A varázsköveket
a boltok és az aukció nem vásárolja meg.
LANT (166. TÁRGY) Egy csodaszép, csontból faragott zeneszerszám, sokak
szerint az azóta a csatornákba kényszerült elfek munkája. Ha megfelelõen
képzett vagy, a lant húrjait pengetve csodaszép zenét tudsz elõvarázsolni.
Mint tudvalevõ, minél több TVP-ért zenélsz, annál nagyobb a valószínûsége,
hogy zenédnek valamilyen pozitív mágikus hatása is lesz. 50 TVP-nél 100%,
40 TVP-nél 80% stb. Ha lanttal zenélsz, a mágikus dallamnak köszönhetõen
már 40 TVP-nél eléred a 100%-ot, 30-nál a 80-at stb. A lant használatához
a Z 166 (TVP) parancsot add ki.
VOID GYÉMÁNT (280. TÁRGY) Egy tökéletesen fekete gyémánt, amely minden
fényt elnyel. Hipnotikus erõvel vonzza a tekintetedet. Meg vagy róla gyõzõdve,
hogy a Hegymély legcsodálatosabb drágakövét tartod a kezedben, amelytõl
a világ minden kincséért sem válnál meg - holott valójában ez egy átkozott
tárgy, amely varázstárgyaid mágikus energiájával táplálja magát. A void
gyémánt nem KF-eli magát, azonban mindig mûködik. Sok tulajdonságodra és
képességedre kapsz bónuszt, a void gyémánt ezt a bónuszt csökkenti átmenetileg.
Az 1-2-es bónuszt nem befolyásolja, a 3-5-ös bónuszt eggyel, a 6-8-as bónuszt
2-vel csökkenti, és így tovább. Ha egy képességedet valamilyen varázslattal
vagy varázsitallal növeled meg, a void gyémánt erre a bónuszra is befolyással
van! A támadást, védekezést és méretet a void gyémánt nem befolyásolja.
Szerencsére, ez a gonosz kõ idõnként elhagy téged, továbbpattan egy másik
galetkihez - néha azonban jól érzi magát nálad, és elkezd szaporodni...