Karakterszám: |
2414 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
115 |
Játékhét: |
352 |
E forduló ára: |
31 zs. |
Maradék zseton: |
170 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2007. máj. 29. 9h:59' |
A következõ
fordulód táplálható: 2007. máj. 30. |
|
E-mail!
ZIZU A HATALMAS KALANDJAI
Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
**
25. NAP ** A játékvezetõtõl kaptál 1 Krónikát.
**
25. NAP ** A játékvezetõtõl kaptál 1 Krónikát.
**
56. NAP ** Nem átall háborgatni
Tacskó Timbesúl, egy lógó fülû, szomorú
szemû, hideg orrú férfi. A Halhatatlanok klánjának misztériumok ismerõje
rangú tagja. A Rúvel Öklei szövetségbe tartozik. Kalandor rangja kezdõ
felderítõ. Végignézed a felszerelését: szivárvány karkötõ, Enyészmester,
a tolvaj díszes fejpántja, kék gömb, a hatalom rubinja, az egyensúly gyûrûje,
a Tél aranylánca, a kalmár nyaklánca, ozin fülkarika, óriás fülbevaló,
a jég kõamulettje, a jég utazóköpenye, a szalamandra vándorcsizmája, az
angyalok malachitgyûrûje, a gepárd rövid tõre, a jég sárgaréz nyaklánca,
az elfek nehéz nyílpuskája, a jég bíbor láncinge, a tökéletesség barbár
lándzsája. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Mielõtt még baráti beszélgetésbe kezdenétek, leülteted a vendéget, és máris
elõkerül az ennivaló. Jóízûen falatoztok. A vacsora után a mágiáról beszélgettek,
hogyan, mint érdemes használni, és megéri-e a rááldozott energiát. Aztán
persze a kalandjaitokról is szó esik. A hosszú parti végül véget ér. Tacskó
Timbesúl megköszöni a vendéglátást, és hazaindul. (+10% jóllakottság) Elmédben
elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az a talriai behemót.
[ld. enc.]
**
58. NAP ** Szerény szállásodban lep meg
Tacskó Timbesúl, egy lógó fülû,
szomorú szemû, hideg orrú férfi. A Halhatatlanok klánjának misztériumok
ismerõje rangú tagja. A Rúvel Öklei szövetségbe tartozik. Kalandor rangja
kezdõ felderítõ. Tárgyai: szivárvány karkötõ, Enyészmester, a tolvaj díszes
fejpántja, kék gömb, a hatalom rubinja, az egyensúly gyûrûje, a Tél aranylánca,
a kalmár nyaklánca, ozin fülkarika, óriás fülbevaló, a jég utazóköpenye,
a jég nagy pajzsa, az angyalok malachitgyûrûje, a jég fekete csizmája,
a gepárd rövid tõre, a jég bíbor láncinge, a tökéletesség barbár lándzsája.
Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Nagyon megörülsz a vendégnek, hiszen végre lesz alkalmad híreket cserélni,
meg persze egy jóízût enni! Tacskó Timbesúl elõcsomagolja az általa hozott
elemózsiát, és amit te is hozzáraksz, azzal együtt már nyugodtan nevezhetõ
igazi lakomának! Falatozni kezdtek. Az ennivalóról eszetekbe jut, hogy
milyen eltérõek a galetkik szokásai, táplálkozástól függõen! Hüledezve
hallgatod beszélgetõtársadat. Hogy mik vannak! Végül Tacskó Timbesúl megköszöni
a vendéglátást, és "látjuk még egymást!" felkiáltással távozik. (+9% jóllakottság)
A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod, mi az az opál
tatu.
[ld. enc.]
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Avvocato Terrasini, egy napszemüveges,
tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 31960.) A te szinteden a legnevesebb
Leph Arlone a szétszórt, egy földöntúlian irizáló bõrû, arany szemû, megkapóan
kócos hajú, nyeszlett férfi. (hírneve 11490.)
A szinteden nem állt meg az élet! Híreket hallottál:
*okt. 21.* Sziszegõ Szappan mellé szegõdött egy gonosz banya.
*jan. 31.*
Tritont kis híján megölte egy xenomorph bébi.
*ápr. 8.* Sünkutya a "Rettentõ"
szolgálatába állt egy lidércláng.
*jún. 20.* Muninn és barátai végrehajtották
az 50. többszemélyes kalandot.
*júl. 14.* Tritont majdnem felfalta egy
kaszás király.
*aug. 17.* Tritont kis híján megölte egy daergaoth lord.
*szept. 7.* Félénk Mimóza gyõzelmet aratott Poison Padre felett.
*szept.
20.* Black Diamond teljesítette a 16. küldetést, amit az akadémián kapott.
*nov. 11.* Shai-Hulud a férgek ura pszionikus párviadalban legyõzte Hoodedet.
*dec. 12.* Hooded teljesítette a 16. küldetést, amit az akadémián kapott.
Eljut hozzád néhány morzsa abból, hogy mi hír a nagyvilágban:
*jún. 3.* Köpködõ Méregzsák pszionikus párviadalban legyõzte Hazug Hasszánt.
*júl. 30.* A Tudás Õrzõi szövetség fényes gyõzelmet aratott vhrathag pók
felett!
*okt. 19.* Alystair D'Brison csatában legyõzte Szennyeslelkû Kazimírt.
*nov. 26.* Clow pszionikus küzdelemben diadalt aratott Álmaid Nõje felett.
*feb. 24.* Alba Regina rangja a Pszionicisták Klánjában "a tudat ura"
lett.
*már. 1.* A Békeidõk Hírmondói szövetség fényes gyõzelmet aratott
Tlyxcet harcos felett!
*ápr. 8.* Alba Regina és Kay az Engesztelhetetlen
pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen.
*júl. 8.* Clow pszionikus
párviadalban legyõzte Álmaid Nõjét.
*okt. 28.* Akadil Tel Katort kis híján
megölte egy nagyobb tûzelementál.
*jan. 23.* Amorthist rajtakapták, ahogy
lopni próbált.
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan
dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az
eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete:
143.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 268.]
Leveszed a következõ tárgyakat: bronzmedál, a füvész köpenye, a túlélés
zangrozi csizmája, a sebesség díszes pikkelyvértje, a gyorsaság sárga öve,
a gladiátor ezüst fülbevalója, a kobra ónix karkötõje, a hatalom vassisakja,
a törpék vívótõre, a gepárd ónixgyûrûje, óriás fülbevaló, a bérmágus márványgyûrûje.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 268.]
a 4669 3747 1 |
tárgy átadása galetkinek |
Eladásra kínálsz PHILIP részére 1 a gyorsaság bronz mellvértjét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 268.]
a 4669 20443 1 |
tárgy átadása galetkinek |
Eladásra kínálsz PHILIP részére 1 a küzdelem szürke maszkját.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 268.]
a 4669 15628 1 |
tárgy átadása galetkinek |
Eladásra kínálsz PHILIP részére 1 a gepárd ónixgyûrûjét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 268.]
a 4669 17426 1 |
tárgy átadása galetkinek |
Eladásra kínálsz PHILIP részére 1 a bérmágus márványgyûrûjét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 268.]
a 4669 17441 1 |
tárgy átadása galetkinek |
Eladásra kínálsz PHILIP részére 1 a bérmágus malachit karkötõjét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 268.]
a 4669 7543 1 |
tárgy átadása galetkinek |
Eladásra kínálsz PHILIP részére 1 a kobra ónix karkötõjét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 268.]
a 4669 193 1 |
tárgy átadása galetkinek |
Eladásra kínálsz PHILIP részére 1 a füvész köpenyét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 268.]
a 4669 211 1 |
tárgy átadása galetkinek |
Eladásra kínálsz PHILIP részére 1 ozin fülkarikát.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 268.]
a 4669 145 1 |
tárgy átadása galetkinek |
Eladásra kínálsz PHILIP részére 1 Rogan karkötõjét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 268.]
a 4669 194 1 |
tárgy átadása galetkinek |
Eladásra kínálsz PHILIP részére 1 a nyomkeresés fejpántját.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 268.]
v 163 203 4669 |
163. varázslat elmondása |
Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy kineportot. Kineporttal átküldöd
az átokkövet PHILIP részére. (-15 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 265.]
be 29 100 |
meglátogatod a 29. épületet |
Felkeresed a kaszinót. Összesen 9000 aranyat kívánsz eljátszani, 90 kör
alatt. A játék nagyon izgalmas, és váltakozó szerencsével zajlik. Lássuk,
melyik körben mit nyertél!
[1. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 drágakõ.
[4. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 hatalom kék itala.
[6. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 ezüst tóken.
[8. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 õsi relikvia.
[11. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 ezüst tóken.
[13. kör:] Az õsök sugallatára ebbõl a körbõl inkább kimaradsz. És igazad
is volt, mindenki veszít!
[16. kör:] Ebben a körben a nyereményed 2 xita uborka.
[ld. enc.]
[18. kör:] Ebben a körben a nyereményed 2 hõsiesség itala.
[19. kör:] Hatalmas taps zúg fel. Egy másik asztalnál valaki platina tókent
nyert!
[24. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 drágakõ.
[26. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 arany tóken.
[34. kör:] A fenébe, amíg játszottál, egy tolvaj elcsent tõled 38 aranyat!
[35. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 platina tóken.
[ld. enc.]
[40. kör:] Miközben a zsebedben turkálsz, elgurul valahová egy drágaköved.
[44. kör:] Ebben a körben a nyereményed 2 hõsiesség itala.
[46. kör:] Két játékos csalást kiáltva összeverekszik. Egy idõre áll a játék.
[47. kör:] Ebben a körben a nyereményed 7 drágakõ.
[51. kör:] Ebben a körben a nyereményed 2 rémcserje.
[52. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 ezüst tóken.
[54. kör:] Ebben a körben a nyereményed 2 winropu moha.
[55. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 arany tóken.
[56. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 ezüst tóken.
[58. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 a tudós fekete csizmája.
[61. kör:] Ebben a körben a nyereményed 2 zöld manaital.
[64. kör:] Ebben a körben a nyereményed 2 hõsiesség itala.
[65. kör:] Ebben a körben a nyereményed 3 csótányláb.
[66. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 ezüst tóken.
[67. kör:] Olyan brutálisan gyõztél, hogy ellenfeleid lélekenergiát vesztenek,
amit magadba szívhatsz (+4 képességpont).
[71. kör:] Ebben a körben a
nyereményed 3 sárga gyógyital.
[74. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 arany tóken.
[75. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1200 arany.
[76. kör:] Ebben a körben a nyereményed 3 tejfonál.
[77. kör:] Hohó, ezúttal a nyereményed egy adag finom süti! Gyorsan elfogyasztod
(+20% jóllakottság).
[80. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 molitár
dob.
[ld. enc.]
[81. kör:] Hohó, ezúttal a nyereményed egy adag finom süti! Gyorsan elfogyasztod
(+20% jóllakottság).
[86. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1900 arany.
[89. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 bajnokok itala.
A maradék körökben sajnos veszítettél.
[90 TVP-t használtál fel, maradt még 175.]
ism 5 |
a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal |
Nehezen megközelíthetõ helyre mászol fel, egy óriási kráter falán. Az itt
található barlangokban állítólag egy õsi faj élt évszázadokkal ezelõtt.
Talán rábukkansz valami érdekesre... Óriási cseppkövek nyúlnak a barlang
padlójáról a magasba. Néhány cseppkõ tetején valamiféle építményt látsz!
Az egyik cseppkõ oldalán kõbe vájt lépcsõ vezet fel hozzá, úgyhogy mászás
tudomány sem szükségeltetik. Érdekes!
(479. kaland, összköltsége 30 TVP.)
Rúnákra bukkansz, õseid írására. Szerencsére elég képzett vagy, így el
tudod olvasni: 367. Megkezdõdik az újjáépítés a Drakolder Invázió után.
Libertan az Alanori királyságot saját tartományának nyilvánítja. Alanornak
nincs élõ királya, sem hadserege, aki tiltakozhatna.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 165.]
Keresel a szint távoli végében egy elhagyatott, csontokkal teli barlangot,
és nekilátsz, hogy aprólékos munkával régi leletek után kutass. Valamiben
megakad a szemed. Nocsak, itt
hónakkupók nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni.
Miután a zsebedbe gyûrted a növényt, hozzálátsz az igazi régészkedéshez.
Nicsak, egy edény, ami teljesen ép! Lássuk, mi van benne: csontkockák,
apró szobrocskák. (+3 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 155.]
Egy több száz évvel ezelõtt elhagyott barlangkomplexumba mész, tanulmányozni
a falfeliratokat. Talán valamit megtudsz õseidrõl! Meglátsz valamit a fal
tövében. Hohó, ez
liánvirág ! Leszedsz 1 adagot. Nem foglalkozva tovább
a faunával, hozzálátsz a régészeti feltáráshoz. Ez hihetetlen! Torzszülöttek,
itt? Ellenfeleid 2 szélfivér (#179).
*** 1. KÖR *** A 2. szélfivér téged céloz, amikor a légzés hosszú íjával
lõ.
(3 lövéssel 83 ép-t sebzett.) A légzés hosszú íjával meglõ téged az
1. szélfivér.
(3 találattal 84 sebzést okozott.) Ezer sebbõl vérezve, elveszted
az eszméletedet. A quwarg katona az 1. szélfivért rohamozza. A quwarg katona
az 1. szélfivért támadja.
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 167 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a quwarg katona: 17/0.]
Valamivel késõbb térsz csak magadhoz. [-5 TVP.] Ez a kutatást most bizony
kudarcot vallott.
(Feltételes gyógyítás:) sárga gyógyitallal gyógyítod
magad. Ennek eredményeképp gyógyulsz 70 ép-t. 70 ép-t gyógyított rajtad.
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 130.]
Egy több száz éve elhagyatott barlangot választasz az ásatás színhelyéül:
régen állítólag itt éltek õseitek vezetõi. Talán találsz valami érdekeset!
Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1
sárkányvirágot. Miután
a zsebedbe gyûrted a növényt, hozzálátsz az igazi régészkedéshez. Ajjaj,
valakit zavar a régészkedésed! Ellenfeled egy zafír kaletrich (#177).
*** 1. KÖR *** A zafír kaletrich elõhív egy dermesztés varázslatot. (-99
ügyesség.) Megdermedsz. A quwarg katona elindul a zafír kaletrich felé.
A quwarg katona a zafír kaletrichet támadja.
*** 2. KÖR *** A zafír kaletrich és a quwarg katona egymással harcolnak.
a zafír kaletrich paralizálódott.
*** 3. KÖR *** A quwarg katona a zafír kaletrichet támadja. A zafír kaletrich
hörögve elterül.
[ Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a quwarg katona:
130/19.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik
némi lélekenergia (+52%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz,
hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 52% jut. Tovább dolgozol, mintha
nem is zavartak volna. Furcsa szimbólumokra bukkansz: denevér, szem, villám...
vajon mire lehettek jók? (+2 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 120.]
Nemrégiben egy több száz éves szentély maradványait tárták fel a közelben.
Ellátogatsz oda, és részt veszel az ásatásban - cserébe megtarthatod azt,
amit találsz. Egy módfelett különös barlangterembe jutsz felderítésed
során. A falakon körbe mindenütt fáklyák vannak, a kinti nappalhoz hasonlatos
fénnyel világítva be a termet. Középen egy kõemelvény van, talán oltár?
A terem távoli végében sötét barlangnyílás ásít. Bátorságot kéne gyûjteni,
és kutakodni itt egy kicsit!
(293. kaland, összköltsége 10 TVP.) Útközben
észreveszel egy
sárkányvirágot. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted,
és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Miután a zsebedbe gyûrted a növényt,
hozzálátsz az igazi régészkedéshez. Varázsszagot érzel! Egy tárgy bukkan
elõ a földbõl: egy ezüst fejpánt.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 110.]
Készenléti állapotodat ellenõrzöd, majd elindulsz. A szomszédos sziklaperem
fölé vájt barlangokat látogatod meg. Fõ a változatosság! Menet közben botanikus
gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1
xita uborkát. Némi válogatás után elégedetten
indulsz meg az egyik nyílás felé. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás
lesz.
Szertartásosan üdvözöl
Tacskó Timbesúl, egy lógó fülû, szomorú szemû, hideg
orrú férfi. A Halhatatlanok klánjának misztériumok ismerõje rangú tagja.
A Rúvel Öklei szövetségbe tartozik. Kalandor rangja kezdõ felderítõ. Tárgyai:
szivárvány karkötõ, Enyészmester, a tolvaj díszes fejpántja, kék gömb,
a hatalom rubinja, az egyensúly gyûrûje, a Tél aranylánca, a kalmár nyaklánca,
ozin fülkarika, óriás fülbevaló, a jég kõamulettje, a jég utazóköpenye,
a jég nagy pajzsa, a jég fekete csizmája, a bûz nehéz nyílpuskája, a jég
sárgaréz nyaklánca, a gepárd rövid tõre, a jég bíbor láncinge, a tökéletesség
barbár lándzsája. Vendéglátód hellyel kínál, amit örömmel elfogadsz. Kényelembe
helyezitek magatokat, és elõkerülnek az elemózsiás csomagok: élvezettel
fogyasztotok a másik galetki által kínált ínyencségekbõl. Rengeteg érdekes
témáról esik szó evés közben: a pszionikáról, a torzszülöttekrõl, az Akadémia
titkairól, a fajotok múltjáról beszéltek, még az Ellenségrõl is esik szó.
Megköszönöd a vendéglátást, összeszedelõdzködsz, és a baráti búcsúzkodás
után távozol. (+5% jóllakottság) Megjegyzel valamit a Tacskó Timbesúl által
meséltekbõl, megtudod, mi az a kaszás.
[ld. enc.]
Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik:
+1 gyógynövények; [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 110.]
A siker ezüstveretes öve segítségével 7 aranyat kerestél ebben a körben,
és 2 TVP-t spóroltál meg. Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
Figyelem! Hamarosan megkezdõdnek az olimpiai játékok. Ha te is részt akarsz
venni, jelentkezésedet add le legkésõbb 2007. jún. 11. hétfõig. Az olimpiai
fordulókat a jún. 16-i TF/ÖV találkozón veheted át, ill. jún. 18-án postázzuk
annak, aki nem tudta átvenni, és emailben elküljük mindazoknak, aki kérték.
FONTOS változások az elõzõ olimpiához képest: a hagyományos kategóriában
ezúttal szolgákat is vihetsz; a csapatversenynél nincs korlát a harci erõre;
az 1-2, 3-4,.. 15-16 szint csapatversenyét összevonjuk; Az 1-2, 3-4 és
5-6 szint egyéni versenyét összevonjuk; a csapatolimpiára akkor is jelentkezhetsz,
ha az adott szinten már nyertél olimpián valamit.
[ld. enc.] Fontos! Barlangod
megtelt. Sürgõsen dobáld el ill. add el a felesleges tárgyaidat, mert ha
meg van telve a barlangod, a tárgyakat, amelyek eljutnak hozzád, nem tudod
felvenni (beleértve az A és VG paranccsal kapott tárgyakat is).
[ld. enc.]
[ld. enc.]
Ebben a körben +1 galetki erõt kaptál. A kör során összesen 0 sebzést okoztál,
és 167 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
9
képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 112 TVP-t viszel át a következõre.
Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
389 TVP-t költhetsz
majd el.
KARAKTERLAP
Zizu a Hatalmas, egy kopasz, peckes léptû, szúrós tekintetû
férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: fogak szintje (7. szint). Táplálkozásod:
micinista. Ez a 115. fordulód.
|
[1] erõ: |
25 / 3.67 |
[2] IQ: |
10 / 2.52 |
[3] ügyesség: |
6 / 1.35 |
[4] egészség: |
9 / 6.50 |
[5] mágia: |
9 / 5.53 |
[6] gyorsaság: |
11 / 1.39 |
[9] Méret/ép: |
143 (146) / 141 |
Min. méret: |
132 |
Barlangméret: |
143 |
|
|
Varázspont: |
127 / 133 |
Képességpont: |
55 / 20% |
Hõsi pont: |
54 (0) |
Tám.bónusz: |
14% |
Véd.bónusz: |
3% |
Galetki erõ: |
573 / 166 |
Hírnév : |
499 |
Jóllakottság: |
174% |
Életkor: |
14
/ 14 |
|
|
Galetki csaták: |
49 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
21 (0) |
Torzsz. csaták: |
663 (2) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
562 (1) |
Leölt torzszülött: |
861 (1) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
35 (1) |
|
A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: tanár (36)
Speciális képességeid:
+6 gyógynövények, +6 v.ital fõzés, +36% varázstárgy találására; 95%, hogy
v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak. Képességek gyorsabban
fejlõdnek a harcban.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Érj el 20-as régészetet!
2.) Hajtsd végre a 61-es Klánkalandot (KK 61)! (összesen 45 TVP-t igényel)
3.) Sajátítsd el a dimenziókapu varázslatot legalább 8-as szinten! |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[16] tüskés bõr: |
5 / 0 |
[18] tûzimmunitás: |
6 / 0 |
[21] elkt.immunitás: |
6 / 0 |
[25] bûz: |
13 / 0 |
|
|
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
3 / 0.25 |
[46] csapdaészlelés: |
7 / 0.92 |
[47] zárnyitás: |
7 / 1.31 |
[48] mászás: |
7 / 0.91 |
[49] rugalmasság: |
3 / 0.40 |
[50] meggyõzõkészség: |
5 / 4.08 |
[51] transzformáció: |
2 / 0.10 |
[52] auraészlelés: |
4 / 2.65 |
[53] ékszerészet: |
4 / 0.10 |
[54] kereskedelem: |
7 / 4.11 |
[55] szívósság: |
10 / 0.20 |
[56] varázsitalfõzés: |
3 (9) / 1.55 |
[57] gyógynövények: |
7 (13) / 0.06 |
[58] nyomkeresés: |
4 / 0.34 |
[59] vezetõkészség: |
5 / 0.20 |
[62] lopás: |
5 / 1.19 |
[63] éberség: |
5 / 0.30 |
[64] átokszórás: |
5 / 3.81 |
[65] álcázás: |
25 / 0.25 |
[66] lopakodás: |
4 / 0.95 |
[67] régészet: |
12 / 6.36 |
[68] zene: |
5 / 0.20 |
[69] tanulás: |
6 / 1.79 |
[70] idézés: |
1 / 0 |
[71] javítás: |
14 / 2.30 |
[72] építés: |
12 / 1.22 |
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb karom |
[100] méret: |
17 / 0.89 |
[101] szakért.: |
12 / 6.89 |
[102] rothasztás: |
8
/ 0 |
|
bal karom |
[103] méret: |
1 / 0 |
[104] szakért.: |
11 / 6.24 |
|
|
|
fog |
[106] méret: |
20 / 0 |
[107] szakért.: |
10 / 8.70 |
[108] manaszívás: |
5 / 0 |
|
farok |
[109] méret: |
18 / 0 |
[110] szakért.: |
10 / 1.62 |
|
|
|
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[147] alkímia: |
1 / 0.80 |
[36] csábmosoly: |
1 / 0 |
[29] életszívás: |
5 / 0.16 |
[17] gránitbõr: |
17 / 1.77 |
[163] kineport: |
5 / 0.48 |
[146] kontakt.õseiddel: |
3 / 0.71 |
[165] manafókuszálás: |
1 / 0 |
[167] tombolás: |
13 / 4.86 |
|
|
T/V VARÁZSLATLISTÁID |
1. lista (0%): |
29 életsz |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] Szellem, a sáskaharcos |
56/0 |
12% |
120% |
7 / 1.80 |
megsemmisült |
[2] quwarg katona |
69/50 |
70% |
74% |
8 / 6.31 |
harcol |
lélekenergia rész |
50% |
jóllakottság határ |
100% |
gyógyítás: |
5 |
|
MAKRÓID |
|
2. Makró |
pv 6 |
gy |
ism 8 |
p |
gy 60 20 10 61 50 |
pv 5 8 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: gránitbõr v.var. a harc 1. köréig. Prioritás: 50. |
2: tombolás v.var. a harc 1. köréig. Prioritás: 50. |
3: Közelharc támadás ha 4 vagy több ellenfél van. Prioritás: 60. |
4: Közelharc támadás ha ellenfeled #98. Prioritás: 60. |
5: Közelharc támadás ha ellenfeled #184. Prioritás: 60. |
6: tombolás v.var. ha ellenfeled #300. Prioritás: 70. |
7: bajnokok itala v.var. ha ellenfeled #300. Prioritás: 70. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 75 20 10 61 50;
VI erõ:400% ép:30%;
PV 5;
PSZ 47 48;
BA 77 174;
L 5 61 33 50;
HE 1;
ÁTADÁS PARANCSAID: A 4669 3747 1; A 4669 20443 1; A 4669 15628 1; A 4669
17426 1; A 4669 17441 1; A 4669 7543 1; A 4669 193 1; A 4669 211 1; A 4669
145 1; A 4669 194 1;
SPECIALIZÁCIÓD: Gyógyító. (A tvps gyógyítás dupla ép-t gyógyít, ezenkívül
a szolgák feltámasztása mindössze 2 TVP-be kerül.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID:
#2 (3. épület), #4 (7. épület), #6 (9. épület), #22 (4. épület), #300
(112. forduló), #443 (112. forduló), #306 (113. forduló), #350 (114.
forduló), #479 (115. forduló), #293 (115. forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a bérmágus halotti maszkja (#17291) |
|
1 a füvész köpenye (#193) |
|
1 a gólem díszes fejpántja (#8306) |
|
1 a gyorsaság bronz mellvértje (#3747) |
|
1 a gyorsaság sárga öve (#3867)
|
|
1 a gyõzelem halotti maszkja (#20891) |
|
1 a hatalom vassisakja (#6926) |
|
1 a káosz dalebgad csizmája (#32184)
|
|
1 a káosz rettenetes láncinge (#25344) |
|
1 a küzdelem díszes pikkelyvértje (#20367) |
|
1 a küzdelem szürke maszkja
(#20443) |
|
1 a nyomkeresés fejpántja (#194) |
|
1 a sav ezüst fejpántja (#26757) |
|
1 a sebesség díszes pikkelyvértje
(#13167) |
|
1 a siker ezüstveretes öve (#252) |
|
1 a sólyom fekete csizmája (#29472) |
|
1 a sólyom sárga öve (#29517)
|
|
1 a szellemek nagy pajzsa (#15012) |
|
1 a szívósság köpenye (#14635) |
|
1 a szívósság sárga öve (#14667) |
|
1 a teknõs szárnyas sisakja (#25377) |
|
1 a titán csillogó fejpántja (#5608) |
|
1 a tökéletesség díszes pikkelyvértje
(#21717) |
|
1 a tökéletesség utazóköpenye (#21836) |
|
1 a tudás sisakja (#1975) |
|
1 a tudós fekete csizmája (#11472) |
|
1
a tudós köntöse (#11500) |
|
1 a túlélés zangrozi csizmája (#21373) |
|
1 a túlélés zöld köntöse (#21401)
|
|
1 a védekezés vas lemezpáncélja (#4601) |
|
1 átlátszó köntös (#1152) |
|
1 az egészség nagy pajzsa (#2862) |
|
1 az
enyészet nagy pajzsa (#23112) |
|
1 díszes fejpánt (#1106) |
|
1 díszes köpeny (#1138) |
|
1 ezüst fejpánt
(#1107) |
|
1 kemény bõrpáncél (#3) |
|
1 khaldoran öv (#137) |
|
1 könnyû pikkelyvért
(#1016) |
|
1 pikkelypáncél (#223) |
|
1 suhanó csizma (#195) |
|
1 szarvas sisak (#1078)
|
|
2 törpe pikkelyvért (#4) |
|
2 utazóköpeny (#1136) |
|
1 vándorcsizma (#1121)
|
Ékszerek, kincsek |
|
1 a bérmágus malachit karkötõje (#17441) |
|
1 a bérmágus márványgyûrûje
(#17426) |
|
1 a bûz márványgyûrûje (#29126) |
|
1 a gepárd ónixgyûrûje (#15628) |
|
1 a gladiátor ezüst fülbevalója (#6207)
|
|
1 a gólem csepp fülbevalója (#8456) |
|
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
|
1 a kobra ónix karkötõje (#7543) |
|
1
a mágus díszes karkötõje (#10242) |
|
1 a mentát kõamulettje (#12896) |
* |
1 a puhányság köve (#198) |
|
1 a
sas kõamulettje (#16046) |
|
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
|
1 a titán ezüst fülbevalója (#5757) |
|
1 a titán karikaszimbóluma (#5711) |
|
1 a tudás zafírja (#150) |
|
1 a túlélés aranyozott fülbevalója (#21508)
|
|
1 a túlélés sárgaréz nyaklánca (#21431) |
|
1 a védekezés malachit karkötõje (#4841) |
|
1 amulett (#1195) |
|
5380
arany (#1) |
|
2 aranyozott fülbevaló (#1258) |
|
1 aranyozott nyaklánc (#1183) |
|
1
az egyensúly gyûrûje (#213) |
|
1 az elektromosság csontamulettje (#27297) |
|
2 az ügyesség csepp fülbevalója
(#2606) |
|
1 bronzmedál (#207) |
|
194 drágakõ (#2) |
|
1 ezüst fülbevaló (#1257) |
|
1 háromszögszimbólum
(#1212) |
|
1 karikaszimbólum (#1211) |
|
1 kék szem szimbólum (#260) |
|
1 kõamulett
(#1196) |
|
1 kristályamulett (#130) |
|
1 malachit karkötõ (#1241) |
|
1 márványgyûrû
(#1226) |
|
1 ónix karkötõ (#1243) |
|
1 ónixgyûrû (#1228) |
|
1 óriás fülbevaló (#225)
|
|
1 ozin fülkarika (#211) |
|
1 Rogan karkötõje (#145) |
* |
1 szerencsekõ
(#197) |
|
5 üvegszimbólum (#138) |
* |
1 vörös karkötõ (#281) |
Felszerelés |
|
1 antiõskõ (#206) |
|
4 arany tóken (#764) |
|
2 aranydukát (#437) |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
6 ezüst tóken (#763) |
|
3 fekete dukát (#218)
|
|
4 Krónika (#783) |
|
1 második kulcsdarab (#227) |
|
1 molitár dob (#168)
|
|
1 õskõ (#8) |
|
1 platina tóken (#765) |
|
1 preparált állkapocs (#581)
|
|
2 varázskõ (#210) |
|
1 void gyémánt (#280) |
Fegyverek |
|
1 a káosz földjének tõre (#9414) |
|
1 a küzdelem vívótõre (#20653) |
|
1 a légzés nehéz nyílpuskája (#27837) |
|
1 a mágus könnyû nyílpuskája (#10286) |
|
1 a mágus rövid tõre (#10302)
|
|
1 a méreg vívótõre (#24253) |
|
1 a merénylõ gyalogos lándzsája (#11232) |
|
1 a merénylõ nehéz nyílpuskája
(#11187) |
|
1 a remete kardja (#12565) |
|
1 a sav hosszúkardja (#26967) |
|
1 a sólyom nehéz nyílpuskája (#29637)
|
|
1 a sün gyalogos lándzsája (#25182) |
|
1 a szívósság barbár lándzsája (#14831) |
|
1 a szívósság hosszúkardja
(#14817) |
|
1 a teknõs gyalogos lándzsája (#25632) |
|
1 a teknõs hosszú íja (#25572) |
|
1 a tökéletesség barbár lándzsája (#22031)
|
|
1 a tökéletesség hosszú lándzsája (#22033) |
|
1 a törpék vívótõre (#6703) |
|
1 a tûz rövid tõre (#22452) |
|
1 az egészség
vívótõre (#3103) |
|
1 az elefánt fogazott kardja (#16618) |
|
1 az élet gyalogos lándzsája
(#5382) |
|
1 az entek harci nyílpuskája (#9838) |
|
1 az óriás gyalogos lándzsája (#8982) |
|
1 fogazott kard (#1318) |
|
1
görbekard (#1316) |
|
1 hosszú lándzsa (#1333) |
|
1 kõmûves kalapács (#250) |
|
1 könnyû íj
(#1271) |
|
2 nehéz nyílpuska (#1287) |
|
2 rövid tõr (#1302) |
|
1 tõr (#1300) |
|
2 törpe balta (#224) |
|
1 Yssuf tõre (#257) |
Varázsitalok és füvek |
|
2 bajnokok itala (#62) |
|
1 csapdaészlelés itala (#65) |
|
21 csótányláb
(#25) |
|
10 elfu moha (#33) |
|
24 elonotichlan (#31) |
|
2 gázlehelet itala (#57)
|
|
24 gyilkos boróka (#27) |
|
2 hatalom kék itala (#58) |
|
25 hónakkupók
(#30) |
|
10 hõsiesség itala (#52) |
|
1 immunitás itala (#71) |
|
2 kincskeresés
itala (#64) |
|
25 liánvirág (#24) |
|
1 mágiaellenállás (#76) |
|
24 mátekel gomba (#21)
|
|
3 méregellenállás itala (#51) |
|
13 mézfû (#29) |
|
23 mitulen fû (#20)
|
|
15 muskil (#37) |
|
5 óriásnövés itala (#60) |
|
19 ragálygomba (#26) |
|
20 rémcserje (#34) |
|
1 sárga gyógyital (#61) |
|
17 sárkányvirág (#32)
|
|
1 savlehelet itala (#55) |
|
21 sötét mák (#23) |
|
4 szemani gomba (#36)
|
|
35 tejfonál (#28) |
|
11 üvegcse (#14) |
|
4 védelem itala (#59) |
|
1 velparaj (#35) |
|
21 winropu moha (#22) |
|
3 xita uborka (#39) |
|
6 zöld manaital (#63) |
Egyéb kacatok |
|
7 barna manakõ (#149) |
|
1 bolhedor szárny (#15) |
|
25 ekinda haj (#147)
|
|
11 elektronit (#141) |
|
9 húsevõ bibe (#151) |
|
5 káoszkígyó pikkely
(#230) |
|
3 khazdar taréj (#268) |
|
1 kõtroll szem (#274) |
|
20 mandibula (#157)
|
|
1 molitár háj (#165) |
|
2 nohnetár gumó (#212) |
|
2 nordkristály (#146)
|
|
234 õsi relikvia (#17) |
|
16 pirgamit (#152) |
|
2 ratifikátor agy (#236)
|
|
7 smaragd esszencia (#229) |
|
5 szójer csáprágó (#231) |
|
3 yeti csont
(#160) |
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a harcos
hosszúkardja #8067 (11), a gólem karkötõje #8440 (4), a harcmûvész szarvas
sisakja #13678 (14), az elfek fekete csizmája #10572 (11), a gepárd malachitgyûrûje
#15627 (11), a bûz sárgaréz nyaklánca #29081 (5), a pontosság ónix karkötõje
#4393 (13), a szalamandra vívótõre #26053 (12), a bûz malachit karkötõje
#29141 (5), a szellemek karikaszimbóluma #15161 (9), a harcos könnyû íja
#8021 (9), a titán márványgyûrûje #5726 (9).
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 8 drágakõ (#2), 6 õsi relikvia
(#17), 2 winropu moha (#22), 3 tejfonál (#28), 3 csótányláb (#25),
1 hónakkupók (#30), 2 sárkányvirág (#32), 1 liánvirág (#24), 2 zöld
manaital (#63), 1 hatalom kék itala (#58), 3 xita uborka (#39), 1 bajnokok
itala (#62), 2 rémcserje (#34), 6 hõsiesség itala (#52), 3 arany tóken
(#764), 5 ezüst tóken (#763), 1 platina tóken (#765), 1 a tudós fekete
csizmája (#11472), 1 sárga gyógyital (#61), 1 molitár dob (#168), 1
ezüst fejpánt (#1107).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 5931 arany (#1), 1 átokkõ (#203).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
TALRIAI BEHEMÓT (106. LÉNY) A talriai behemótok óriási, féregszerû lények,
amelyeket nagyhatalmú mágusok és halhatatlanok más dimenziókból idéznek
meg. A behemót óriási teste már megjelenéskor járatokat omlaszt be, ezért
a hegy belsejében csak a legfelelõtlenebb káoszmágusok merik megidézni.
A talriai behemót szinte sebezhetetlen, hiszen majd minden elemi támadásra
immúnis, bõre iszonyatosan vastag, és teste olyan hatalmas, hogy ha tövig
vágsz bele néhány dárdát, azt sem érzi meg. Bár nagyon lassú, de ha közeledbe
ér... kevés élõlény van, akit nem tud azonnal kettéharapni!
OPÁL TATU (209. LÉNY) Négylábú, csillogó testû kedves kis jószág, szende
növényevõ fejjel - ezeket a szörnyeket mágia segítségével gyúrták a Hegy
esszenciájából, és gondoskodtak róla, hogy fizikailag szinte sebezhetetlenek
legyenek amellett, hogy immúnisak a mágiára. Az egyetlen mód, ahogy kárt
lehet bennük tenni, az az elemi lehelet.
XITA UBORKA (39. TÁRGY) Mostoha körülmények között is képes termést hozni
a xita, ez az igencsak szívós növény, uborkája kedvenc eledele a növényevõ
torzszülötteknek, így hordják szét magjait a barlangjáratokban. Sokak szerint
a xita uborkát még valamire lehet használni... [Szükséges varázsital fõzés
szint: 9.]
PLATINA TÓKEN (765. TÁRGY) Ha a kaszinóban valaki platina tókent nyer,
megszólal egy hatalmas gong, és a játékot mindenki abbahagyja, hogy megcsodálhassa
a nyertest. Mert ez bizony nem fordul elõ gyakran, a platina tóken nyerési
esélye egyesek szerint kevesebb, mint fél százalék! Ha platina tókent nyersz,
a kaszinó széfjének kinyitják páncéltermét, és azon belül is egy különlegesen
védett helyre léphetsz be, a platina szentélybe. Itt kapod meg a nyereményt
a kaszinó vezetõjétõl, amit véletlenszerûen választ ki, az értéke felõl
azonban nem lehet kétséged. Emellett még egy szerencsekeréken is pörgethetsz,
amelyen van néhány gyémánt csík. Ha szerencsés vagy, és a mutató gyémánt
csíkon áll meg, még egy gyémánttóken szilánkot is kapsz! A platina tókenjeid
beváltásához a H 765 parancsot kell kiadnod, 0 TVP-ért. Ha több platina
tókened van, akkor sem szükséges mennyiségi paraméter, azonnal beváltod
mindet. Ha több platina tókened van, és nincs tárgyhelyed már, a beváltást
nem hajtod végre, nehogy elvesszen a nyeremény.
A platina tókenekkel még
egy dolgot csinálhatsz: ha legalább 5-öt összegyûjtesz, átválthatod õket
1 gyémánt tókenre a kaszinó körül lebzselõ spekulánsoknál. Ehhez a Tóken
Csere: TCS {tóken} {mennyiség} parancsot add ki. Pl. a TCS 765 5 parancs
hatására átváltasz 5 platina tókent 1 gyémántra. Nem átadható.
MOLITÁR DOB (168. TÁRGY) A kreatív zeneszerszám készítõk a molitár bõrét
egy óriási lény belül üreges csontjára feszítették, és így kiváló dobot
alkottak. Persze, ahhoz, hogy mesterszintû dobszólót tudj elõadni rajta,
ahhoz igencsak képzett zenésznek kell lenned. Ha elõadásodon az énekedet
molitár dobbal kíséred, 20%-kal nagyobb az esélye, hogy az arany mellett
valamilyen tárgyat is neked ajándékoznak.
KASZÁS (210. LÉNY) A Kaszás az egyik legborzalmasabb élõholt, már a látványa
is halálközeli élménnyel ajándékoz meg. Egyik karjának érintése azonnali
halált okoz, míg másik kezével aggastyánná változtat. Egyéb mágikus képességeit
pedig misztikus homály fedi...
OLIMPIAI JÁTÉKOK A Hegy minden szintjén félévente megrendezésre kerül
a Galetki Olimpia. A szint lakói játékos versenyekben és látványos csatákban
mérik össze tudásukat. A bölcsek szerint a játék hagyományai évszázadokkal
nyúlnak vissza, de már senki sem emlékszik, mikor és miért rendezték meg
a felszínen az elsõ olimpiai játékokat. Tény, hogy minden galetki izgatottan
várja a nagy eseményt, és csak kevés olyan nyomorult van, aki nem nevez
be legalábbis valamelyik versenyszámra. Fõként, mert a részvétel szinte
ingyen van: annyiszor 10 arany, ahányadik szinten laksz, és a gyõztesek
gazdag jutalomban részesülnek. Ha még mindez nem lenne elég, minden résztvevõ
bõségesen részesül lélekenergiában.
NEVEZÉS A jelentkezéshez az
OL
{szint} {mire} parancsot add ki, ha csak levélben, az
OLB {szint} {mire}
parancsot, ha emailben, base64 kódolással,
OLU {szint} {mire} parancsot,
ha emailben, uuencode kódolással kéred a fordulódat. Ha az email forduló
mellett nyomtatott fordulót is kérsz, akkor az OLB ill. OLU parancs 3.
paraméterének írj 1-et.
A
{szint}-hez írd be a szintedet, ahol élsz.
A
{mire} legyen 1, ha csak harcban, 2, ha csak játékos versenyben, 3,
ha harcban és játékos versenyben, 5, ha harcban és psziben, 6, ha psziben
és játékos versenyben, és 7, ha mindháromban nevezni akarsz.
1. Példa:
OL 1 2. Az 1-es szinten, csak játékos versenyen akarsz indulni, és nyomtatásban
kéred a fordulódat. 2. Példa: OLB 3 7 1. Az 3-as szinten nevezel, harcban,
psziben és játékos versenyben, és a fordulódat emailben is kéred, meg nyomtatásban
is. Ha a jelentkezéskor valamit elrontottál (pl. épp nagyon éhezel), a
jelentkezést megismételheted, de az arany nevezési díjat ilyenkor újra
ki kell fizetned. Egyetlen kivétel van: ha nevezés után továbbköltözöl,
akkor már nem nevezhetsz ismét!
A parancs kiadása TVP-be nem kerül. Az
olimpiára a fordulódban megadott határidõig lehet jelentkezni, az ezt követõ
naptól jelentkezést sajnos már nem tudunk elfogadni. Csak a saját szinteden
rendezett olimpián vehetsz részt, és min. 10 résztvevõ esetén rendezik
meg a versenyt. Bár az olimpiai játékok egy idõben történnek, egymástól
függetlenek. Még egy korlátozás a nevezéssel kapcsolatban: ha egy szinten
akár az összetett versenyben, akár más kategóriában (pl. pankráció vagy
csapatverseny) az elsõ három helyezett között voltál bármikor, vagy te
nyerted azon a szinten a játékos versenyt, akkor a következõ olimpián már
nem nevezhetsz azon a szinten. Ezenfelül, aki legalább 3 alkalommal elsõ
lett játékos versenyen, az többet már ebben a versenyszámban nem indulhat.
A kinyomtatott olimpiai fordulókat mindig az aktuális TF-ÖV találkozón
veheted át (Láng Mûv. Központ, XIII. Bp, Rozsnyai u. 3. Idõpont: 2007.
jún. 16. szombat, kezdés 9 órától). Ha nem tudsz személyesen eljönni, a
fordulót postán küldjük el.
Az olimpiai fordulók ugyanúgy pénzbe kerülnek,
mint egy normál forduló. A forduló árát az olimpia futtatásakor vonjuk
le a számládról, tehát pl. ha hétfõn fut az olimpia, akkor már kedden az
a pénz hiányozni fog a számládról, függetlenül attól, hogy a fordulókat
csak a szombati TF találkozón osztjuk ki.
SZABÁLYOK Fontos változások
a korábbiakhoz képest: a hagyományos kategóriában szolgáid részt vesznek
a csatában; az 1-2., 3-4. ill. 5-6. szint olimpiája össze lesz vonva; a
csapatversenyek az 1-2., 3-4,... 15-16. szinteken össze lesznek vonva,
tehát két-két szint versenyzõi mérkõzhetnek egymással; a csapatolimpiára
akkor is jelentkezhetsz, ha az adott szinten már nyertél olimpián valamit.
Az Olimpia svájci rendszerben zajlik, azaz minden körben olyan ellenféllel
küzdesz, akinek veled azonos számú gyõzelme van. A végsõ kiértékelésnél
elsõsorban az számít, hogy hányszor gyõztél, másodsorban az, hogy mennyire
gyõztél (ha ellenfeled 0 ép-re kerül, akkor az értékesebb gyõzelem, mintha
a csatát mindketten túlélitek, vagy mindketten elájultok, és a gyõzelmet
csak azért ítélik neked, mert többet sebeztél), harmadsorban az, hogy a
verseny során ellenfeleid mennyi gyõzelmet értek el. A harcba viheted szolgáidat,
és minden egyes kört úgy kezdesz, ahogy az olimpiára beneveztél: tehát
azokkal a tárgyakkal, varázslatokkal stb. Ha pl. egy varázsitalból csak
egy volt a birtokodban, minden csatában meg tudod inni. Az olimpiai jelentkezéstõl
az olimpia lefuttatásáig az A, EA és EE parancsokat nem használhatod, a
jelentkezés kiadásakor összes A parancsod törlõdik. Az olimpián a teljes
körig ható varázsitalok hatása nem érvényesül. A pankráción az egész körre
ható varázslatok nem mûködnek (pl. erõpajzs). Minden kör elején max. ép-rõl
és vp-rõl indulsz. A legjobbak pénz és tárgyjutalomban részesülnek. A játékos
versenyek egyéb szakértelmeidet teszik próbára. Az olimpia során elszenvedett
sebzés, esetleges permanens károsodás, kapott lélekenergia stb. a karakterednél
NEM jelentkezik. Csakis az esetleges tárgy- és pénzjutalmat, ill. az olimpia
végén kapott KNO-t kapja meg a karaktered.
CSAPATVERSENY Az idei olimpián
is lesz csapatverseny, 3 fõs csapatok jelentkezését várjuk. A csapatversenyre
az OLCS {1. csapattárs} {2. csapattárs} paranccsal jelentkezhetsz. Ez egy
többszemélyes parancs, az FC parancshoz hasonlóan. A karaktert NEM a parancs
kiadásákor tároljuk le, hanem csak amikor a harmadik ember is kiadja a
parancsot, és az sikeresen végrehajtásra kerül. Próbáljátok tehát a nevezést
úgy megszervezni, hogy ne teljen el több forduló az elsõ és harmadik ember
nevezése között. Legjobb, ha A játékos kiadja a parancsot, majd B, és végül
C úgy, hogy A és B nem lép közben. Csak azonos szinten levõk nevezhetnek.
A csapatversenyre való jelentkezés díja fejenként 50 arany. A csapatversenyen
csak akkor veszel részt, ha a normál olimpiára is beneveztél, a csapatversenyes
forduló díja +9 zseton. A csapatversenyes jelentkezést többször meg lehet
ismételni, de csak ugyanazokkal a tagokkal, akikkel elõször is jelentkeztél,
és újbóli jelentkezésnél mindhármótoknak újra ki kell adni a parancsot.
Korábban korlátozva volt a csapattagok össz. harci ereje, szinttõl függõen.
Ezt a korlátozást most kísérleti jelleggel eltöröljük. FIGYELEM, a program
a csapat arénát és az OLCS-t ugyanúgy kezeli, tehát felülírják egymást!
NE jelentkezz ugyanazzal a csapattal mindkettõre közel azonos idõben, mert
probléma lehet belõle. Az OLCS a normál olimpai jelentkezéstõl független,
jelentkezhetsz eltérõ idõben, eltérõ felszereléssel.
REZERVÁTUM (#46) Építési költség: 4000 TVP
Egyéb költség: 1000 arany
Min. építés: 200 TVP
Elõfeltétel: Itató (#23)
Leírás: Mindig is ellene
voltatok a kínzókamrának, s inkább egy menhelyet szerettetek volna kialakítani
a kiöregedett szolgák számára. Ám végül rájöttetek, hogy az sem lehetne
megoldás, mivel csak egy tetszetõs "börtöne" lenne csak nekik. Végül sok
tervezgetés után felötlött bennetek, hogy akkor inkább miért ne lehetne
egy barlangrészleget elkülöníteni számukra, a galetkik szintjeihez hasonlóan?
Ezt tett követte, s az elméleti megtervezést hosszú lobbizás követte a
helytartói hivatalnál, hogy engedélyezzék az építkezést. Eleinte hallani
se akartak róla, de végül a kitartás meghozta eredményét, és elfogadták
a tervet. Így, bár sok elvtelen szövetség nem átallotta szolgáit kegyetlen
és megalázó kínzásnak alávetni, ezentúl - hála az új Rezervátumnak - galetkihez
méltó módon vehettek búcsút kis kedvenceitektõl.
A Rezervátum területét
õrök és felügyelõk biztosítják, akik õrzik a kijáratokat (hogy se egy óvatlan
lakó ne merészkedjen ki, se egy rémség, vagy egy túlbuzgó tisztogató ne
menjen be a rezervátum területére), s elsimítják az esetleges összetûzéseket
a lények között (de jogkörük szigorúan csak ideáig terjed!). A felépülte
után használható a szolga kísérete a rezervátumba: SZKI {szolga sorszáma}
{képességpont} parancs. Ekkor a szolgát elengeded a rezervátum területén,
hogy békében élhesse tovább életét. Elõtte még hosszas búcsúzkodás keretén
belül el kell vele beszélgetned a bejáratnál felállított mágikus fülkében,
hogy ismertesd vele az egyszerû szabályokat (kevésbé intelligens teremtmények
esetén segít a fülke mágikus gondolatátvetítõ varázslata). A folyamat során
a szolga lassan megbarátkozik új otthonával, miközben hála a mágikus eljárásnak
a beléfektetett lélekenergia szép, fokozatosan felszabadul. - elvégre
a Rezervátum jól õrzött, biztos hely, ahol nem lesz szükség a harci jártasságokra.
Minden Kno kinyerése 3 TVP-be kerül, 5 ÉP sebzõdést jelent a szolgádnak
és 7%-kal csökkenti a morálját. Bizony, a hosszas együttlét során alaposan
összebarátkoztatok a kis kedvenccel, íyg nem csoda, ha a búcsút követõen
elszonytyolodik szegényke - ez jelenik meg a morál- és ÉP vesztésben. Ha
szolgád morálja 0% lesz, vagy ÉP-je 0-ra csökken, akkor ott helyben elalszik,
és a búcsút nem tudjátok folytatni. Ha úgy érzed, már minden tudásodat
megosztottad kedvenceddel, ami a rezervátumbeli életét szolgálja, akkor
a hagyományos módon kell elbocsátanod. Ezek után végre nem kell izgulnod
az elbocsátott szolgáid hogyléte felõl, hisz ha tanításod alapos volt,
akkor gond nélkül eltalál a Rezervátumba, ahol nyugalomban, biztonságban,
s mégis szabadon folytathatják életük, s te rendszeresen meglátogathatod
õket.
SPECIALIZÁCIÓ Minden galetkinek megvan a maga mumusa, amit a legjobban
utál. Van, aki a tárgytörõ szörnyeket gyûlöli, van, akit a bukott próbák
zavarnak, van, aki a teljesíthetetlen klánküldetésre fúj, van, aki a szolgáid
ért szerencsétlenségeken bosszankodik. A specializációval a tudásodat specializálhatja
egy bizonyos témakörre, amihez sokkal jobban fogsz érteni, így elkerülheted
az ezzel kapcsolatos bosszankodást. Az alábbiakban következik egy felsorolás,
hogy mi mindenre lehet specializálódni.
1. A klán kedvence: bizonyos
idõszakonként egy nagyon lehetetlennek tûnõ klánfeladatot letudhatsz (mint
császári dekrétum). Kiadod a parancsot egy klánküldetésre, és 12 forduló
múlva, amikor átspecializálsz, csak akkor lesz a küldetés teljesített.
A klán kedvencét mindenki csak 60 fordulónként egyszer veheti igénybe.
Azt, hogy melyik küldetést akarod letudni a 3 közül, a második paraméterben
add meg. Pl. SP 1 3. FONTOS: Csak azt a küldetést adhatod le így, ami már
12 fordulóval korábban is megvolt. Tehát ha közben a küldetést teljesítetted,
nem adsz le másikat helyette.
2. Áldott lélek. Nem talál szörnyeknél
átkozott tárgyat, kineporttal nem lehet neki átkozott tárgyat adni. (ha
egy küldetésben fix átkozott tárgy jár, azt megkapja.) Ha beportyázik hozzád
valaki, nem felejti ott átkozott tárgyát.
3. Gyógyító: a tvps gyógyítás
dupla ép-t gyógyít, ezenkívül a szolgák feltámasztása mindössze 2 TVP-be
kerül.
4. Koplaló: Neked és szolgáidnak a jóllakottsága jóval lassabban
csökken. Kb. fele annyi lesz a csökkenés mértéke.
5. Kuporgató. Drágakövek
és õsi relikviák eladásakor 33%-kal több pénzt kap, ezenkívül nagyobb eséllyel
talál gyógyfüvet, és ha talál, van rá esély hogy +1-3 darabot talál. Tud
aranyat és elrohadó tárgyat rakni a feneketlen zsákba.
6. Próbamester:
minden, egyszemélyes kaland során kapott próbánál a küszöb 10%-kal kisebb
lesz, mint egyébként (a csökkentést felfelé kerekítjük, tehát 11-es próbára
-2 lesz). A kudarcpróbákat értelemszerûen növeli.
7. Tárgyféltõ: felére
csökken az esélye, hogy egy ellenfél egy támadásával elpusztítsa egy tárgyadat,
legyen az végtag vagy varázslat.
8. Torzszülöttek ismerõje. Immunis a
végtag csonkolásra, a rothasztástól csak feleakkora eséllyel veszít méretet,
a kronoérintés ellene 50% eséllyel kudarcot vall.
9. Túlélõ: a torzszülöttekkel
vívott csatákban minden ütés, lehelet és varázslat 1/6-dal kevesebb sebzést
okoz neked.
10. Vezéregyéniség. Szolgáid morálja a kör végén fele mértékben
csökken csak, és az új szolga felfogadásához 1/3-dal kisebb vezetõkészség
kell a 10. szint fölött. Valamivel nagyobb eséllyel találhatsz kalandban
szolgát. A szolgák harcban kapott lélekenergiája megnõ 20%-kal.
Néhány
fontos megjegyzés a specializációval kapcsolatban.
- Legkorábban a 3.
lakószinten lehet használni.
- A parancs használata nincs teljesen ingyen!
Költsége (szint-2) x 8 TVP (de max 80 TVP), tehát pl. az 5. szinten 24
TVP. Ezenkívül elsõ alkalommal 1 KNO, utána 2 KNO, 4 KNO, 8 KNO egészen
a maximális 16 KNO-ig.
- Leggyakrabban 6 fordulónként változtathatod meg
a specializációdat.
- Alapban nincs semmilyen specializációd. Elsõ alkalommal,
majd minden további esetben, amikor meg akarod változtatni, az SP {sorszám}
paranccsal specializálódhatsz.
- Ha egy specializáció valamilyen értéket
módosít, akkor mindig elõször beszámítjuk az összes többi módosítót, és
utoljára jön a specializáció. Tehát pl. ha egy tárgyféltõnek a tárgyvédelemnek
és más módosítóknak köszönhetõen mindössze 50% esélye lenne a tárgy elvesztésére,
akkor a specializációval ezt 25%-ra csökkentheti.
Persze, ahogy tudjátok,
a puding próbája... Nem tartom elképzelhetetlennek, hogy hosszú távon egyik-másik
specializáció hatásfoka egy kicsit még változni fog, persze inkább pozitív,
mint negatív irányba - a ti visszajelzéseitek alapján.