Karakterszám: |
9740 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
111 |
Játékhét: |
111 |
E forduló ára: |
28 zs. |
Maradék zseton: |
864 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2004. jan. 5. 9h:21' |
A következõ
fordulód táplálható: 2004. jan. 9. |
|
E-mail!
SEQUATOR KALANDJAI
Kissé már éhezel, ezért csak 88 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy
leghíresebb galetkije
Maximilian Ûbertáp, egy , a Lord Akryl-t is térdre
kényszerítõ Protolisk Hercegek közül. Egyszerû férfi. (hírneve 18610.)
A te szinteden a legnevesebb
Mélységben Szuttyogó, egy galetki szavakat
meghaladóan ocsmány férfi. (hírneve 8175.)
Pihenésed közben a szinteden történtekrõl hallottál:
*dec. 27.* Félénk Mimóza és Winnirixi megküzdöttek egymással, és Félénk
Mimóza gyõzött.
*dec. 27.* Raziel egy új varázsitalt talált fel, melynek
neve "bajnokok itala."
*dec. 30.* Rauko szolgálatába állt egy kronorém.
*dec. 30.* Rauko gyõzelmet aratott Akebono felett.
*dec. 30.* Rauko gyõzelmet
aratott Yarea felett.
*jan. 5.* Balu, az öreg és Bálnavadász megküzdöttek
egymással, és Balu, az öreg gyõzött.
*jan. 5.* Balu, az öreg és Akebono
megküzdöttek egymással, és Balu, az öreg gyõzött.
Eljut hozzád néhány morzsa abból, hogy mi hír a nagyvilágban:
*dec. 18.* Maximilian Ûbertáp egy új varázsitalt talált fel, melynek neve
"villámlehelet itala."
*dec. 18.* Akadil Tel Kator és Gondol-Kodó pszi
párbajt vívtak. Akadil Tel Kator került ki gyõztesen.
*dec. 18.* Akadil
Tel Katort kis híján megölte egy quwarg lidérc.
*dec. 19.* Lord Khalelt
legyõzte harcban egy tomboló mameluk.
*dec. 19.* A 15062 szövetség fényes
gyõzelmet aratott Dt'azzrax, ében íjász felett!
*dec. 22.* Akadil Tel
Kator és Irigy Frigy megküzdöttek egymással, és Akadil Tel Kator gyõzött.
*dec. 22.* A Békeidõk Hírmondói szövetség fényes gyõzelmet aratott Takaidia
felett!
*dec. 22.* Félkarú Bandita egy új varázsitalt talált fel, melynek
neve "bohócmolad fõzet."
*dec. 23.* Fortian szolgálatába állt egy quwarg
harcos.
*dec. 27.* Fortiant kis híján megölte egy halálgömb.
Pihenésedet nyugodtan töltötted a barlangodban.
(Feltételes gyógyítás:)
kisebb gyógyítással gyógyítod magad. 14 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 276.]
dk 476 |
dobása 476. kalandnak |
Rendben, 476. kaland törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 276.]
v 163 203 4839 6796 2278 7014 |
163. varázslat elmondása |
Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy kineportot.
Kineporttal átküldöd az átokkövet Dexter Niemand részére. (-15 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 273.]
hp 4 140 15 92 100 |
harci program |
A következõ sor került a harci programodba: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled
#92. Prioritás: 100.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 273.]
Kemény munkát vállalsz, csak hogy el tudd látni éhezõ szolgáidat. Sóhajtasz.
Micsoda világ ez, ahol a gazdának kell szolgáiért dolgoznia! Nem baj, legalább
távollétedben nagytakarítás van a barlangodban. Azért a harchoz több kedved
van. Méregféreg jóllakottsága 100%-kal megnõtt.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 253.]
sza 1 50 1 |
50 db 1 tárgy átadása 1. szolgának |
Szolgádnak ajándékozol 50 aranyat. Méregféreg morálja 50%-kal nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 253.]
kno 24 24 |
24. képességre 24 képességpont |
Elköltesz 24 képességpontot a rezisztencia harci képességed növelésére.
A sok gyakorlás meghozta eredményét, a rezisztencia szakértelmed 10. szintre
nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 253.]
m 7 6 885 4343 3323 2223 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 7,6) Az Õsök Csarnoka ezer titkot rejt. Itt az ideje, hogy folytasd a
felderítését!
(M 8 85) A legközelebbi feladat megoldásánál 85 lesz a válaszod.
(M 6,6) Lépteid visszhangoznak, ahogy nyugati irányba ballagsz. Mély, zengõ
hangot hallasz, és a falból egy szellemalak lép elõ. Egyike kell, hogy
legyen a Csarnok õrizõnek, az õsieknek! Tisztelettudóan várod, hogy a szokványos
próbák egyike elé állítson. A kérdése a következõ:
Történt egyszer, hogy
egy öreg paraszt elindult, hogy eladja Lopnetar városában a terményét.
Útközben számolta a lépéseit - 53 alkalommal számolt el 100-ig, míg elért
Nober város fõterére. Mivel innen már nem vezetett tovább út, elõvette
iránytûjét, 59 fokot elfordult balra, és erre ment tovább, míg végül újabb
45 százas lépés után érkezett meg Lopnetar városába. Este a paraszt gondolt
egyet, és egyenesen ment haza, Nober érintése nélkül. Rájött, hogy sokkal
rövidebb így az út! Vajon hányszor száz lépéssel ért haza? (max. 5-öt tévedhetsz)
Halk, félõs hangon mondod meg, hogy szerinted mi lehet a megoldás. [85]
- Még sokra viszed, barátom! - fogadja el a válaszodat az alak. (+20% lélekenergia.)
(M 6,7) Irány dél! Torzszülöttek fészkét pillantod meg. Micsoda szentségtörés!
A te feladatod, hogy megtisztogasd az Õsök Csarnokát. Ellenfeled egy fekete
özvegy (#144).
*** 1. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy gránitbõr.
(-11 vp.) Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy ellenáll.megtörését.
(-6 vp.) Gyógyegér elmond egy ellenáll.megtörése varázslatot. Gyógyegér
elõhív egy jégpajzs varázslatot. Büdöske a fekete özvegy irányába megy.
A fekete özvegy Büdöske irányába megy. Büdöske és a fekete özvegy egymással
harcolnak. A fekete özvegy megtántorodik. Büdöske testébe kontaktméreg
hatol. Büdöske kileheli lelkét. Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** Elmondasz egy szellemkalapács varázslatot. A fekete özvegy
sebzõdik 104 ép-t. (-10 vp.) A fekete özvegy halálos sebet kapva a földre
zuhan. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 104 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Büdöske: 6/10, Gyógyegér:
0/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben
magadba szívod a lélekenergiát (+28%). Szolgáidnak 6% jut. Gyógyegér zabál.
(+25% jóllakottság.)
(M 5,7) A négy égtáj közül nyugatot választod. Egy zöld pöttyös, gyíkbõrû,
oroszlánfejû galetki lép eléd. - Ha tovább akarsz menni, egy próbát kell
kiállnod! - mennydörgi. Le kell feküdnöd, és a galetki köveket pakol a
mellkasodra. Uh, milyen nehéz!
[Egészség próba 11-es küszöbre: sikeres]
Sikeredet látva, a galetki közli, hogy maradéktalanul kiálltad a próbát.
(M 5,8) Irány dél! Újabb üres barlang! Sóhajtva indulsz tovább, de egyszercsak
megakad valamiben a szemed. Egy láda! Izgatott leszel. Vajon mi lehet benne?
Sajnos zárva van. Ez nem lehet akadály! Megpróbálod kinyitni.
[Zárnyitás
próba 9-es küszöbre: sikeres] Hurrá, siker! Reménykedve szemléled meg
a láda tartalmát: 66 arany és 6 drágakõ.
(M 5,9) Elõrefutsz az összeszûkülõ barlangjáratban. Az elhagyatott teremre
nyomasztó csend telepszik.
(M 5,10) A négy égtáj közül délt választod. Egy jellegtelen barlangszobába
érsz.
(M 6,10) Keletre mész tovább. Egy apró, földalatti tavacskát pillantasz
meg, a víz egy apró csermely formájában, a falból bugyog elõ. Nyilván ez
is egy varázserejû tó, mint mindegyik az Õsök Csarnokában. Iszol egy nagy
kortyot a hûvös vízbõl, és kisvártatva érzed a hatást! (teljesen meggyógyultál.)
(M 6,11) A térképet megvizsgálva, lefelé indulsz. Egy régi, kopott, de még
mindig méltóságteljes trónt látsz. Szinte csalogat, hogy ülj bele! Nem
kétséges, hogy az õsök mágikus képességekkel ruházták fel. Beleülsz a trónba.
Kissé kényelmetlen. Bizsergés fut végig a testeden. (megtudod, hogy a halál
sekrestyésének végtag képessége a tisztelet - minél hosszabb idõt töltöttél
a Hegyben, annál csekélyebb lesz a lelki sérülés, amit a tisztelet képesség
okoz.)
(M 7,11) Nem sokat töprengesz, mész kelet felé. Egy megtermett galetki lép
eléd. Óriási csápjai vannak, és bikafeje. Üdvözöl, és közli, hogy egy egyszerû
próbát kell kiállnod. A feladat az erõdet teszi próbára: egy nehéz követ
kell az egyik faltól a másikig cipelned. Nekilátsz.
[Erõ próba 7-es küszöbre:
sikeres] - Sikerrel álltad ki a próbát! - gratulál a galetki.
(M 8,11) Nem sokat töprengesz, mész kelet felé. A teremben, ahová belépsz,
mozgást látsz. A harc elkerülhetetlen! Ellenfeleid egy orgling sámán (#101)
és egy orgling disznó (#84) [aura: 7-es méretû 10-es szintû fog.].
*** 1. KÖR *** Gyógyegér ellõ egy ellenáll.megtörése varázslatot. Összegyûjtve
mágikus energiáit, Gyógyegér elvarázsol egy jégpajzsot. Mormolsz a mágia
különös nyelvén. Létrejött egy gránitbõr! (-11 vp.) Összegyûjtve a benned
rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy ellenáll.megtörését. (-6 vp.)
Az orgling sámán megidézi az orgling kutyát. Az orgling disznó feléd mozog.
Az orgling disznó téged támad. Harapni próbál fogával. Nem talált.
*** 2. KÖR *** Elmormolsz egy szellemkalapács varázslatot. Az orgling sámán
sebzõdik 104 ép-t. (-10 vp.) Az orgling sámán halálhörgés közepette a földre
zuhan. Heves kézmozdulatok közepette Gyógyegér elmormol egy elbájolást.
Az orgling disznó csatlakozik Gyógyegér oldalához. Az orgling kutya az
orgling disznó felé mozog. Az orgling disznó az orgling kutya irányába
megy. Az orgling kutya és az orgling disznó egymással harcolnak. Az orgling
kutya megtántorodik.
*** 3. KÖR *** Gyógyegér ellõ egy gigaököl varázslatot. Az orgling kutya
10 sebzést kap. Ellõsz egy szellemkalapács varázslatot. Az orgling kutya
104 sebzést kap. (-10 vp.) Az orgling kutya halálos sebet kapva a földre
zuhan.
[A csatában összesen 208 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Gyógyegér: 10/0.] Gyõztél!
Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+59%). Elegendõ
lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak
is jut 14%. Összegyûjtöd a "kincset": egy üvegszimbólum és 35 arany.
(M 9,11) A négy égtáj közül keletet választod. Egy megtermett galetki lép
eléd. Óriási csápjai vannak, és bikafeje. Üdvözöl, és közli, hogy egy egyszerû
próbát kell kiállnod. A galetki elõvezet egy hatalmas, macskaszerû lényt.
Ezzel kell versenyt futnod! Rajtra indultok.
[Gyorsaság próba 7-es küszöbre:
sikeres] - Ez ám a gyorsaság - fejezi ki elégedettségét a mester.
(M 9,12) Dél felé sétálsz az õsi barlang falai közt. Ahogy belépsz a következõ
helyiségbe, egy alak mozdul feléd. Védekezõ pozíciót veszel fel. Ellenfeled
egy gázelementál (#155) [aura: egészség: 16.].
*** 1. KÖR *** Gyógyegér ellõ egy ellenáll.megtörése varázslatot. Gyógyegér
elmormol egy jégpajzs varázslatot. Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött
egy gránitbõr! (-11 vp.) Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy
ellenáll.megtörése. (-6 vp.) A gázelementál feléd rohan. A gázelementál
téged támad. Mélyet lélegez, és gyilkos gázfelhõt fúj feléd.
(40 ép-t sebzõdtél).
Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy szellemkalapácsot.
A gázelementál
104 ép-t sebzõdik. (-10 vp.) Néhány rövid kézmozdulat után
Gyógyegér létrehoz egy gigaököl varázslatot. A könnyû láncing megsemmisült!
A gázelementál
sebzõdik 10 ép-t. A gázelementál rád támad. Kitátja száját,
és mérges gázt lehel rád.
(39 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+3 ép)
*** 3. KÖR *** Gyógyegér mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy gigaöklöt.
A gázelementál
10 ép-t sebzõdik. Elmormolsz egy szellemkalapács varázslatot.
A gázelementál
104 sebzést kap. (-10 vp.) A gázelementál hörögve elterül.
Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 208 sebzést okoztál, és 79 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Gyógyegér: 20/0.] Gyõzelmet
arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+32%).
Szolgáidnak is jut 8%. Viszed, ami mozdítható: 2 drágakõ.
(Feltételes
gyógyítás:) kisebb gyógyítással gyógyítod magad. Gyógyulsz 15 életpontot.
(-5 vp.) 17 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) Gyógyulsz 16 életpontot. (-5
vp.)
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy,
gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött
galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak.
Szolgád, méregféreg újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét,
és kifizetsz 40 aranyat.
[71 TVP-t használtál fel, maradt még 182.]
m 3322 2122 3222 15 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 9,13) A négy égtáj közül délt választod. Egy apró, földalatti tavacskát
pillantasz meg, a víz egy apró csermely formájában, a falból bugyog elõ.
Nyilván ez is egy varázserejû tó, mint mindegyik az Õsök Csarnokában. Óvatosan
kortyolsz a hideg vízbõl. Azonnal érzed a hatást! (vesztesz 17% lélekenergiát.)
(M 9,14) Elõrefutsz az összeszûkülõ barlangjáratban. A terem, ahová belépsz,
nagyon magas, de nincs benne semmi érdekes.
(M 10,14) A következõ terem keletre van, így arra mész. Nocsak, mit találtál!
Ez a terem tele van mindenféle növénnyel, gyökerek hálóznak be mindent.
Észreveszel 2
mézfüvet. Szakértõ módon leszeded.
(M 11,14) Kelet felé mész a labirintusban. Egy jellegtelen barlangszobába
érsz.
(M 12,14) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 11,13) Tovább északra! A csarnok egy újabb, kongóan üres termébe lépsz
be.
(M 12,13) Merre tovább? Legyen mondjuk kelet. Alapos körbevizsgálódás után
sem találsz semmi fontosat itt.
(M 13,13) Mindenre felkészülve, keleti irányba indulsz. A csarnok egy üres
keresztfolyosójára értél.
(M 13,14) Rövid vizsgálódás után dél felé indulsz. A földön heverõ mocsok,
a rongálások a falon mind-mind arra utalnak, hogy nem lehet messze egy-két
torzszülött. Ellenfeled egy savelementál (#147) [aura: gyorsaság: 12.].
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy gránitbõrt. (-11 vp.) Elmormolsz
egy ellenáll.megtörése varázslatot. (-6 vp.) Gyógyegér a mágia különös
nyelvén mormol. Létrejött egy ellenáll.megtörése! Gyógyegér elmormol egy
jégpajzs varázslatot. Büdöske megközelíti a savelementált. A savelementál
elindul Büdöske felé. Büdöske és a savelementál egymással harcolnak.
Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy szellemkalapács!
A savelementál
sebzõdik 104 ép-t. (-10 vp.) Gyógyegér rúnákat rajzol a
levegõbe, mire létrejön egy gigaököl. A savelementál megúszta! A savelementál
és Büdöske egymással harcolnak. Regenerálsz (+3 ép)
*** 3. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy szellemkalapácsot.
A savelementál
sebzõdik 104 ép-t. (-10 vp.) A savelementál kileheli lelkét.
Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 208 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Büdöske: 0/37, Gyógyegér:
0/0.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+28%). Szolgáidnak is jut 6%.
(M 14,14) Kelet felé sétálsz a Csarnok barlangfalai közt. Egy óriási mancsokkal
felszerelt, fekete bõrû, vörösen izzó szemû galetki toppan eléd. - Egy
egyszerû próbát kell kiállnod! - mondja. Hamarosan kiderül, hogy a galetki
igencsak képzett a mágia tudományában, ugyanis igen nehéz kérdéseket tesz
fel neked. Most már csak az a kérdés, hogy te is elég képzett vagy-e.
[Mágia próba 11-es küszöbre: sikeres] - Megfelelõ mágikus adottságokkal
rendelkezel - bólint a figura.
(M 15,14) Kelet felé mész. A csarnok egy újabb, kongóan üres termébe lépsz
be.
(M 16,14) Nem sokat töprengesz, mész kelet felé. A teremben, ahová belépsz,
mozgást látsz. A harc elkerülhetetlen! Ellenfeled egy pusztító szójer
(#154).
*** 1. KÖR *** Gyógyegér varázshatalma segítségével elmond egy ellenáll.megtörését.
Gyógyegér rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy jégpajzs. Rúnákat
rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy gránitbõr. (-11 vp.) Varázshatalmad
segítségével elmondasz egy ellenáll.megtörését. (-6 vp.) A pusztító szójer
Büdöske felé mozog. Büdöske a pusztító szójer felé mozog. A pusztító
szójer és Büdöske egymással harcolnak. Büdöske kileheli lelkét. Regenerálsz
(+3 ép)
*** 2. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy szellemkalapácsot.
A pusztító szójer
104 ép-t sebzõdik. (-10 vp.) Néhány rövid kézmozdulat
után Gyógyegér létrehoz egy gigaököl varázslatot. A pusztító szójer
10
sebzést kap. A pusztító szójer kileheli lelkét. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 104 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Büdöske: 0/36, Gyógyegér:
10/0.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+28%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Szolgáidnak is jut 6%. Viszed, ami mozdítható: egy szójer csáprágó, egy
méregellenállás itala és 45 arany. Gyógyegér eszik. (+25% jóllakottság.)
(M 16,13) Merre tovább? Északra! Kavarogni kezd a por a földön, és lassan
alakot ölt. Ijedten hátralépsz: egy õsi szellem! Mély hangon szólal meg,
és közli, hogy meg kell oldanod egy egyszerû feladatot, ha tovább akarsz
menni:
Tudjuk, hogy egy ízben 2 vaspajzs és 10 mélykristály 322 aranyért,
míg egy másik alkalommal 3 vaspajzs és 6 mélykristály 285 aranyért cserélt
gazdát. Vajon hány aranyat érhet egy vaspajzs?
Sajnos nem tudsz azonnal
válaszolni, ki kell gondolnod a megoldást.
Kimész a Csarnokból.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a
templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal.
Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni.
A papok varázsolnak. Szolgád, méregféreg újra él és egészséges. Megköszönöd
a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
[41 TVP-t használtál fel, maradt még 141.]
k 230 242 319 479 |
kaland elvállalása |
(230. kaland:) Felkeresed a különös felfedezés helyszínét. Szerencsére eléggé
eldugott volt, láthatóan nem zavarta meg senki. Óvatosan mászni kezdesz.
[Mászás próba 10-es küszöbre: sikeres] Felkapaszkodsz a sziklaperemre.
Körülnézel, és megérzed az idegen jelenlétet. Így hát nem ér készületlenül
a támadás a következõ percben. Ellenfeleid 3 csontváz harcos (#68).
*** 1. KÖR *** Gyógyegér elmond egy ellenáll.megtörése varázslatot. Gyógyegér
ellõ egy jégpajzs varázslatot. Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz
egy gránitbõrt. (-11 vp.) Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy
ellenáll.megtörése varázslatot. (-6 vp.) Büdöske az 1. csontváz harcost
rohamozza. A 2. csontváz harcos feléd mozog. A 3. csontváz harcos elindul
Gyógyegér felé. Az 1. csontváz harcos Büdöskét rohamozza. Büdöske és
az 1. csontváz harcos egymással harcolnak. Az 1. csontváz harcos megtántorodik.
A 2. csontváz harcos rád veti magát. Rozsdás kardot forgatva támad. Gránitbõr
védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). A 3. csontváz harcos Gyógyegeret támadja.
Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** Gyógyegér varázshatalma segítségével elmond egy elbájolást.
Az 1. csontváz harcos megúszta! Magadban motyogva, létrehozol egy szellemkalapácsot.
Az 1. csontváz harcos
104 ép-t sebzõdik. (-10 vp.) Az 1. csontváz harcos
hörögve elterül. Büdöske a 2. csontváz harcos felé mozog. Büdöske a 2.
csontváz harcost támadja. A 2. csontváz harcos megtántorodik. A 2. csontváz
harcos téged támad. Rozsdás karddal sújt rád. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t
sebzõdtél). A 3. csontváz harcos Gyógyegeret támadja. Regenerálsz (+3
ép)
*** 3. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után Gyógyegér létrehoz egy elbájolás
varázslatot. A 2. csontváz harcos elkerülte a varázslatot. Elmormolsz egy
szellemkalapács varázslatot. A 2. csontváz harcos
104 sebzést kap. (-10
vp.) A 2. csontváz harcos halálhörgés közepette a földre zuhan. Büdöske
a 3. csontváz harcost támadja. A 3. csontváz harcos megtántorodik. A 3.
csontváz harcos Gyógyegeret támadja. Regenerálsz (+1 ép)
*** 4. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz
egy szellemkalapácsot. A 3. csontváz harcos
104 sebzést kap. (-10 vp.)
A 3. csontváz harcos holtan terül el.
[A csatában összesen 312 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Büdöske: 39/1, Gyógyegér:
0/3.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a
lélekenergiát (+40%). Szolgáidnak 10% jut. Összegyûjtöd a "kincset": 3
törpe pikkelyvért, 2 drágakõ, 3 rozsdás kard és 34 arany.
Hopp, itt van valami... Eldugott kincs - egy könnyû íj, egy hatalom kék
itala és a sólyom ezüst fejpántja.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 65% lélekenergia.
Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(242. kaland:) Némi keresgélés után találsz egy barlangnyílást, amelyen
beférsz. Elindulsz elõre a barlangjáratban. A folyosó közepén egy mély
gödröt látsz. A falból kar áll ki. Hmmm... Az biztos, hogy minden kart
érdemes meghúzni.
[Csapdaészlelés próba 11-es küszöbre: 1 hõsiesség pont
árán sikeres] De várjunk! Talán mégsem! Inkább nekifutásból átugrod a gödröt.
Keresgélsz egy kicsit, és aki keres, talál: 9 drágakõ.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 13% lélekenergia.
(319. kaland:) Megkeresed az óriás cseppkövet. A fészek még mindig ott van
a tetején! Kapaszkodva, végtagjaidat használva mászol föl.
[Mászás próba
8-as küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres] Fellépsz a csepkõ lapos tetejére.
Mennyi hely van itt!
Nocsak, úgy tûnik ellenfélre akadtál! Ellenfeleid egy halál sekrestyése
(#156) és egy sötét elf nekromanta (#142) [aura: 10-es életszívás.].
*** 1. KÖR *** Elõhívsz egy gránitbõr varázslatot. (-11 vp.) Összegyûjtve
a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy ellenáll.megtörését.
(-6 vp.) Gyógyegér ellõ egy ellenáll.megtörése varázslatot. Gyógyegér
varázshatalma segítségével elmond egy jégpajzsot. A sötét elf nekromanta
elmond egy gránitbõr varázslatot. A sötét elf nekromanta a mágia különös
nyelvén mormol. Létrejött egy titánok szele! Büdöske megközelíti a halál
sekrestyését. A halál sekrestyése Büdöske irányába megy. Büdöske és a
halál sekrestyése egymással harcolnak. A halál sekrestyése megtántorodik.
Büdöske holtan terül el.
*** 2. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy szellemkalapácsot.
A halál sekrestyése
104 sebzést kap. (-10 vp.) A halál sekrestyése kileheli
lelkét. Gyógyegér elmond egy gigaököl varázslatot. A sötét elf nekromanta
ellenáll a varázslatnak. Összegyûjtve mágikus energiáit, a sötét elf nekromanta
elvarázsol egy életszívást.
14 életpontnyit sebzõdsz. Regenerálsz (+3 ép)
*** 3. KÖR *** Gyógyegér varázshatalma segítségével elmond egy gigaöklöt.
A sötét elf nekromanta
10 ép-t sebzõdik. Mormolsz a mágia különös nyelvén.
Létrejött egy szellemkalapács! A sötét elf nekromantát védi rezisztanciája.
(-10 vp.) A sötét elf nekromanta rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön
egy életszívás.
14 életpontnyit sebzõdsz. A sötét elf nekromanta gyógyul
6 ép-t. Regenerálsz (+3 ép)
*** 4. KÖR *** Elmondasz egy szellemkalapács varázslatot. A sötét elf nekromanta
104 ép-t sebzõdik. (-10 vp.) A sötét elf nekromanta halálhörgés közepette
a földre zuhan. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 208 sebzést okoztál, és 28 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Büdöske: 19/41, Gyógyegér:
10/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt
jutalmat, a lélekenergiát (+38%). Szolgáidnak 9% jut. Viszed, ami mozdítható:
egy õskõ és 22 arany. Gyógyegér zabál. (+25% jóllakottság.)
Kutatni kezdesz, próba szerencse alapon. Sikerrel: 69 arany.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 65% lélekenergia.
Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi
gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz
be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád,
méregféreg újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz
40 aranyat.
(479. kaland:) Felkeresed a kõoszlopokon álló házikót. Az biztos, hogy nem
galetki lakhelye! Csak nem egy fejlett torzszülött tanyája? Kezd a dolog
érdekes lenni. Kapaszkodva, végtagjaidat használva mászol föl.
[Mászás
próba 12-es küszöbre: sikertelen] Hú, ez túl nehéz feladat számodra! Hibád
végzetes: zuhansz lefelé. Alaposan megütöd magad. (-23 életpont.) A küldetéssel
kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(Feltételes gyógyítás:)
kisebb gyógyítást használsz gyógyításra. 13 ép-t gyógyított rajtad. (-5
vp.) Gyógyulsz 16 életpontot. (-5 vp.)
[66 TVP-t használtál fel, maradt még 75.]
[Manapoid torzszülöttet próbálsz elejteni.] Itt az ideje egy kirándulásnak
a torzszülöttek közé! A szokásos vadászösvények egyikét választod, amely
egyenesen a sötét alsó szintekre vezet. Egy hatalmas cseppkõbarlangba érsz,
de a szép cseppkövek nagy többségét a torszülöttek letörték, akár fegyvernek,
akár csak azért, hogy a galetkiket bosszantsák. Egy földalatti óriásgomba
tenyészet mögött rejtett barlangnyílást találsz. Ügyes álcázás! A bejáratot
a nyílás fölé erõsített növényi indák takarják, nyilvánvalóan tudatosan
védett rejtekhely. Ki lakhat vajon itt?
(351. kaland, összköltsége 10 TVP.)
Hosszú ideig mászkálsz, és már majdnem feladod, amikor végre rábukkansz
a vadászzsákmányra. Ellenfeled egy ratifikátor (#151).
*** 1. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy gránitbõr!
(-11 vp.) Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz
egy ellenáll.megtörését. (-6 vp.) Összegyûjtve mágikus energiáit, Gyógyegér
elvarázsol egy ellenáll.megtörését. Összegyûjtve mágikus energiáit, Gyógyegér
elvarázsol egy jégpajzsot. Büdöske a ratifikátort rohamozza. A ratifikátor
Büdöske felé mozog. Büdöske és a ratifikátor egymással harcolnak. A ratifikátor
megtántorodik. Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz
egy szellemkalapácsot. A ratifikátor
104 ép-t sebzõdik. (-10 vp.) A ratifikátor
halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 104 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Büdöske: 12/34, Gyógyegér:
0/0.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba
szívod a lélekenergiát (+28%). Szolgáidnak is jut 6%. Magadhoz veszed a
zsákmányt, ami egy ratifikátor agy.
[ld. enc.]
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 60.]
[Manapoid torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy döntesz, hogy vadászol egyet.
Izgatottan ereszkedsz le egy publikus folyosón a rettegve bujdokló vadak,
a torzszülöttek világába. Leérve, óvatosan megkezded a felderítést. Ha
nem vagy elég óvatos, könnyen vad lesz a vadászból. Velõtrázó ordítást
hallasz. Odafordulsz. Ellenfeled egy mélységi ent (#133).
*** 1. KÖR *** Gyógyegér ellõ egy ellenáll.megtörése varázslatot. Gyógyegér
mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy jégpajzsot. Magadban motyogva,
létrehozol egy gránitbõrt. (-11 vp.) Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz
egy ellenáll.megtörését. (-6 vp.) Büdöske megközelíti a mélységi entet.
A mélységi ent Büdöske irányába megy. Büdöske és a mélységi ent egymással
harcolnak. A mélységi ent megtántorodik. Büdöske halálos sebet kapva a
földre zuhan. A mélységi ent nem támad, mivel választott ellenfele már
a földön van. Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** Gyógyegér ellõ egy gigaököl varázslatot. A mélységi ent
megúszta! Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy szellemkalapácsot.
A mélységi entet védi rezisztanciája. (-10 vp.) A mélységi ent feléd rohan.
A mélységi ent rád veti magát. Odacsap neked jobb mancsával. Gránitbõr
védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Bõröd roncsolódik. ( -4 tüskés
bõr.) Regenerálsz (+3 ép)
*** 3. KÖR *** Gyógyegér elmormol egy gigaököl varázslatot. A mélységi
entet védi rezisztanciája. Elõhívsz egy szellemkalapács varázslatot. A
mélységi ent ellenáll a varázslatnak. (-10 vp.) A mélységi ent téged támad.
Odacsap neked jobb mancsával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél).
Tüskéid megszúrják. Bõröd megsérült. ( -4 tüskés bõr.) Regenerálsz (+1
ép)
*** 4. KÖR *** Magában motyogva, Gyógyegér létrehoz egy gigaöklöt. A mélységi
ent
sebzõdik 10 ép-t. Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy szellemkalapács
varázslatot. A mélységi ent
104 sebzést kap. (-10 vp.) A mélységi ent halálhörgés
közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 124 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Büdöske: 6/8, Gyógyegér:
10/0.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik
némi lélekenergia (+22%). Szolgáidnak is jut 5%. Elteszed a zsákmányt,
ami 44 arany.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba,
ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal.
Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni.
A papok varázsolnak. Szolgád, méregféreg újra él és egészséges. Megköszönöd
a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
[23 TVP-t használtál fel, maradt még 37.]
[Manapoid torzszülöttet próbálsz elejteni.] Ezúttal a torzszülöttek közt
fogsz portyázni. A délkeleti tornyokban kiépített lépcsõsorok egyikét választod,
hogy megközelítsd a torzszülöttek lakóhelyét. Egy meredek lejtõ szélén
állsz. Óvatosan, minden lépésre ügyelve leereszkedsz. Figyelsz a meredély
oldalán levõ üregekre, hisz bármelyikbõl elõugorhat egy lény. A messzeségbõl
vadászok kiáltását hallod. Egyre közeledõ lábdobogás, és a következõ pillanatban
már látod, hogy mit üldöztek. Ellenfeled egy ratifikátor (#151).
*** 1. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz
egy gránitbõrt. (-11 vp.) Ellõsz egy ellenáll.megtörése varázslatot. (-6
vp.) Gyógyegér mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy ellenáll.megtörését.
Gyógyegér elõhív egy jégpajzs varázslatot. Büdöske a ratifikátor irányába
megy. A ratifikátor elindul Büdöske felé. Büdöske és a ratifikátor egymással
harcolnak. A ratifikátor megtántorodik.
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után Gyógyegér létrehoz egy gigaököl
varázslatot. A ratifikátor
10 sebzést kap. A ratifikátor irányába mozogsz.
Büdöske és a ratifikátor egymással harcolnak. A ratifikátor megtántorodik.
Büdöske halálos sebet kapva a földre zuhan. Támadod a ratifikátort. A
tökéletesség rövid tõrével próbálsz sebet ejteni ellenfeleden.
(13 ép-t
sebeztél). A torony rövid tõrével támadsz.
(12 ép-t sebeztél). Rubin mágusbotot
forgatva támadsz. Elhibáztad. A ratifikátor rád veti magát. Kitátja száját,
és villámokat küld feléd torkából.
(35 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+3
ép)
*** 3. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, Gyógyegér elvarázsol egy
gigaöklöt. A ratifikátor
10 ép-t sebzõdik. A ratifikátort próbálod megsebezni.
A tökéletesség rövid tõrével támadsz. Fürgén elhajolt. Meglengetve a torony
rövid tõrét, próbálsz lesújtani.
(12 ép-t sebeztél). Meglengetve a rubin
mágusbotot, próbálsz lesújtani.
(15 ép-t sebeztél). A ratifikátor rád támad.
Kitátja száját, és villámokat küld feléd torkából.
(34 ép-t sebzõdtél).
Regenerálsz (+3 ép)
*** 4. KÖR *** Gyógyegér varázshatalma segítségével elmond egy gigaöklöt.
A ratifikátor
sebzõdik 10 ép-t. A ratifikátor halálhörgés közepette a földre
zuhan. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 52 sebzést okoztál, és 69 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Büdöske: 22/44, Gyógyegér:
30/0.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba
szívod a lélekenergiát (+28%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz,
hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 6%. Magadhoz veszed a
zsákmányt, ami 42 arany.
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma
egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet.
Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd
gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, méregféreg újra él és egészséges.
Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Pihenni térsz, és hagyod, hogy tested
természetes regenerációja gyógyítsa be a sebeidet. (+30 életpont.)
[34 TVP-t használtál fel, maradt még 3.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
ism 999 |
a következõ parancs ismétlése 999 alkalommal |
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 3.]
A siker ezüstveretes öve segítségével 6 aranyat kerestél ebben a körben,
és 2 TVP-t spóroltál meg. Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
Figyelem! Jóllakottságod a következõ forduló elején már 50% alatt lesz,
nem árt, ha ennivaló után nézel.
Ebben a körben +3 galetki erõt és +2 hírnevet kaptál. A kör során összesen
1632 sebzést okoztál, és 199 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok
eredményeképp
8 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 5 TVP-t viszel
át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
274 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Sequator, egy éjfekete köpenybe burkolózó, ormótlan büdös,
izzó vörös szemû férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: szolgaszint (6. szint).
Táplálkozásod: vegetáriánus. Ez a 111. fordulód.
|
[1] erõ: |
8 (12) / 3.15 |
[2] IQ: |
11 (18) / 8.35 |
[3] ügyesség: |
7 (13) / 1.13 |
[4] egészség: |
10 (14) / 5.57 |
[5] mágia: |
15 (34) / 10.73 |
[6] gyorsaság: |
7 (11) / 1.26 |
[9] Méret/ép: |
104 (111) / 81 |
Min. méret: |
91 |
Barlangméret: |
104 |
|
|
Varázspont: |
399 / 4 |
Képességpont: |
13 / 1% |
Hõsi pont: |
2 (5) |
Tám.bónusz: |
10% |
Véd.bónusz: |
36% |
Galetki erõ: |
498 / 314 |
Hírnév : |
173 |
Jóllakottság: |
30% |
Életkor: |
14
/ 14 |
|
|
Galetki csaták: |
24 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
8 (0) |
Torzsz. csaták: |
573 (10) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
482 (10) |
Leölt torzszülött: |
723 (14) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
17 (0) |
|
A Mágusok Klánjának (#12) tagja vagy.
Rangod: varázslathasználó (29)
Speciális képességeid:
+29 max. varázspont, +3 minden varázslat szintedre.
+1 auraészlelés.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz egy varázskövet! 2.) Arass
három pszionikus gyõzelmet. [ld. Statisztikák.] 3.) Ölj meg öt manapoidot,
csak varázslattal! |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[12] savlehelet: |
12 (15) / 2.47 |
[15] regeneráció: |
6 / 0 |
[16] tüskés bõr: |
5 (12) / 0 |
[24] rezisztencia: |
10 / 0 |
[25] illat: |
11 / 0 |
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
4 / 0.25 |
[46] csapdaészlelés: |
6 / 1.85 |
[47] zárnyitás: |
7 / 2.25 |
[48] mászás: |
6 / 1.84 |
[49] rugalmasság: |
7 / 0.90 |
[50] meggyõzõkészség: |
5 (7) / 0.47 |
[51] transzformáció: |
4 / 2.80 |
[52] auraészlelés: |
5 (8) / 1.91 |
[53] ékszerészet: |
5 / 1.52 |
[54] kereskedelem: |
8 / 1.99 |
[56] varázsitalfõzés: |
6 / 1.25 |
[57] gyógynövények: |
6 / 5.80 |
[58] nyomkeresés: |
6 / 2.71 |
[59] vezetõkészség: |
4 (5) / 0.60 |
[60] pszi támadás: |
4 / 0 |
[61] pszi energia: |
4 / 0 |
[63] éberség: |
5 / 1.04 |
[64] átokszórás: |
4 / 2.50 |
[65] álcázás: |
9 / 0.70 |
[66] lopakodás: |
6 / 1.11 |
[67] régészet: |
11 / 5.17 |
[68] zene: |
3 / 0.10 |
[69] tanulás: |
7 / 5.76 |
[70] idézés: |
6 (9) / 1.56 |
[71] javítás: |
11 / 2.49 |
[72] építés: |
8 / 0.67 |
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb karom |
[100] méret: |
3 (4) / 0.33 |
[101] szakért.: |
4 (5) / 0.55 |
|
|
a tökéletesség rövid tõre |
bal karom |
[103] méret: |
1 / 0 |
[104] szakért.: |
1 / 0.38 |
|
|
a torony
rövid tõre |
bal karom |
[106] méret: |
1 / 0 |
[107] szakért.: |
1 / 0.30 |
|
|
rubin mágusbot |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[130] agyvihar: |
4 / 0 |
[36] csábmosoly: |
1 (4) / 0 |
[42] csendvarázs: |
1 (4) / 0.06 |
[164] dermesztés: |
3 (6) / 0 |
[149] dimenziókapu: |
3 (6) / 0.18 |
[48] ellenáll.megtörése: |
23 (26) / 10.24 |
[156] éhínség: |
1 (4) / 0 |
[29] életszívás: |
6 (9) / 2.74 |
[172] gázpajzs: |
3 (6) / 0.12 |
[17] gránitbõr: |
25 (28) / 2.49 |
[163] kineport: |
4 (7) / 0.40 |
[27] kisebb gyógyítás: |
7 (10) / 4.96 |
[146] kontakt.õseiddel: |
6 (9) / 5.96 |
[158] láth. észlelése: |
4 (7) / 0.12 |
[157] láthatatlanság: |
2 (5) / 0.12 |
[165] manafókuszálás: |
1 (4) / 0 |
[30] sorvasztás: |
3 (6) / 1.26 |
[140] szellemkalapács: |
25 (28) / 2.19 |
[176] szélpajzs: |
1 (4) / 0 |
[167] tombolás: |
1 (4) / 0 |
|
|
T/V VARÁZSLATLISTÁID |
1. lista (0%): |
10 |
13 |
17 gránit |
48 ellená |
|
|
|
|
|
|
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] Büdöske, a méregféreg |
38/38 |
114% |
138% |
5 / 4.91 |
harcol |
[2] Gyógyegér, a rovarsámán |
61/58 |
192% |
200% |
6 / 1.67 |
harcol |
lélekenergia rész |
20% |
jóllakottság határ |
150% |
gyógyítás: |
5 |
|
MAKRÓID |
|
2. Makró |
hp 4 30 1 2 80 |
ism 999 |
x 10 |
|
3. Makró |
ht |
hp 3 17 1 0 85 |
hp 4 30 2 0 90 |
hp 4 140 3 2 95 |
ism 999 |
x
10 |
|
4. Makró |
hp 4 140 2 2 90 |
hp 3 48 1 0 85 |
hp 4 29 22 13 95 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: gránitbõr v.var. ha a harc 1. köre van. Prioritás: 85. |
2: ellenáll.megtörése v.var. ha a harc 1. köre van. Prioritás: 85. |
3: szellemkalapács t.var. a harc 2. körétõl. Prioritás: 95. |
4: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 13 alatt van. Prioritás: 95.
|
5: savlehelet itala v.var. ha ellenfeled #188. Prioritás: 100. |
6: savlehelet használata ha ellenfeled #188. Prioritás: 99. |
7: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #92. Prioritás: 100. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 80 0 0 27;
VI erõ:150% ép:30%;
PV 2 1 5 3
4;
PSZ 48 67;
I 20 3 30;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #10 (1. épület), #13 (4. épület), #25 (2. épület),
#28 (3. épület), #351 (111. forduló), #479 (110. forduló).
SZÖVETSÉGED:
Mágustanács (#15053). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod
jelenleg a 9846. karakternél van. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele:
torz orgling. Még 1 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 11 legenda pontod
van.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
* |
1 a bérmágus könnyû láncinge (#17231) |
|
1 a káosz különös öve (#2529)
|
* |
1 a mágia utazóköpenye (#3386) |
|
1 a siker ezüstveretes öve (#252) |
|
1 a sólyom ezüst fejpántja (#29457)
|
|
1 a sün csatos öve (#25016) |
|
1 a sün öve (#25015) |
* |
1 a sün vándorcsizmája (#24971) |
|
1 a sün zöld
köntöse (#25001) |
|
1 a szellemek csontmaszkja (#15042) |
* |
1 a tökéletesség vassisakja (#21776)
|
* |
1 a torony csatos öve (#18266) |
|
1 a törpék kék köpenye (#6537) |
|
1 a tudós vassisakja (#11426) |
|
1
a yeti bõr mellvértje (#26246) |
|
1 díszes fejék (#135) |
|
1 díszes fejpánt (#1106) |
* |
1 ezüst nadrág
(#176) |
|
1 halotti maszk (#1091) |
|
1 szárnyas sisak (#1077) |
|
1 szent templomi
maszk (#232) |
|
7 törpe pikkelyvért (#4) |
|
1 utazóköpeny (#1136) |
Ékszerek, kincsek |
|
1 a bölcsesség kõamulettje (#17846) |
|
1 a harcmûvész ezüst nyaklánca
(#13782) |
|
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
* |
1 a mágia smaragdja (#153) |
|
1 a méreg háromszögszimbóluma (#24162)
|
|
1 a sas ezüst fülbevalója (#16107) |
* |
1 a sün csepp fülbevalója (#25106) |
* |
1 a sün gyûrûje (#25075) |
* |
1 a sün malachit karkötõje (#25091) |
* |
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
* |
1 a tökéletesség háromszögszimbóluma
(#21912) |
* |
1 a tökéletesség karikaszimbóluma (#21911) |
|
1511 arany (#1) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
* |
1 az élet fülbevalója
(#5305) |
|
1 az energia szimbóluma (#18760) |
|
1 az óriás sárgaréz nyaklánca (#8831)
|
|
1 bronzmedál (#207) |
|
71 drágakõ (#2) |
* |
1 ezüstmedál (#208) |
|
1 kék gömb (#143) |
|
1 kék szem szimbólum (#260) |
* |
1 Rogan karkötõje (#145) |
* |
1 szerencsekõ
(#197) |
|
3 üvegszimbólum (#138) |
Felszerelés |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 második kulcsdarab (#227) |
|
1 õskõ (#8)
|
Fegyverek |
|
1 a gyõzelem könnyû nyílpuskája (#21086) |
|
1 a mágia tõre (#3550) |
|
1 a mágus csonttõre (#10301) |
* |
1 a mágus nyílpuskája (#10285) |
|
1 a regenerálódás hosszú íja (#24672)
|
* |
1 a tökéletesség rövid tõre (#22002) |
* |
1 a torony rövid tõre (#18402) |
|
1 a tûz görbekardja (#22466) |
|
1
barbár lándzsa (#1331) |
|
1 Enyészmester (#217) |
|
1 görbekard (#1316) |
|
4 kerek kõ (#11) |
|
1 kõmûves kalapács (#250) |
|
2 könnyû íj (#1271) |
|
5 rozsdás kard (#131)
|
* |
1 rubin mágusbot (#261) |
|
1 sziklarepesz (#13) |
Varázsitalok és füvek |
|
1 bajnokok itala (#62) |
|
17 csótányláb (#25) |
|
5 elfu moha (#33) |
|
11 elonotichlan (#31) |
|
7 fehér gyógyital (#50) |
|
17 gyilkos boróka
(#27) |
|
5 hatalom kék itala (#58) |
|
11 hónakkupók (#30) |
|
1 hõsiesség itala
(#52) |
|
1 kincskeresés itala (#64) |
|
19 liánvirág (#24) |
|
1 mágiaellenállás
(#76) |
|
13 mátekel gomba (#21) |
|
3 méregellenállás itala (#51) |
|
12 mézfû (#29)
|
|
5 mitulen fû (#20) |
|
1 muskil (#37) |
|
2 óriásnövés itala (#60) |
|
9 ragálygomba (#26) |
|
5 rémcserje (#34) |
|
1 sárga gyógyital (#61) |
|
7 sárkányvirág (#32) |
|
2 savlehelet itala (#55) |
|
12 sötét mák (#23)
|
|
1 szemani gomba (#36) |
|
16 tejfonál (#28) |
|
2 üvegcse (#14) |
|
5 védelem itala (#59) |
|
4 velparaj (#35) |
|
21 winropu moha (#22) |
|
1 zöld manaital (#63) |
Egyéb kacatok |
|
2 barna manakõ (#149) |
|
12 ekinda haj (#147) |
|
12 elektronit (#141)
|
|
12 káoszkígyó pikkely (#230) |
|
13 mandibula (#157) |
|
3 molad púp (#16)
|
|
10 molitár háj (#165) |
|
5 nordkristály (#146) |
|
11 õsi relikvia (#17)
|
|
11 pirgamit (#152) |
|
1 ratifikátor agy (#236) |
|
1 smaragd esszencia
(#229) |
|
5 szójer csáprágó (#231) |
|
4 yeti csont (#160) |
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a bûz
könnyû nyílpuskája #29186 (6).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
SAVELEMENTÁL (147. LÉNY) A savelementálok fortyogó, bûzhödt teremtményei
a csatornák legmélyebb bugyrainak. A pusztulásból, a gyilkos savakból teremtették
õket renegát mágusok. A savelementálokkal csak a legõrültebbek szállnak
szembe, hiszen megölésével nem nyersz semmit, sõt, továbbra is csak magadnak
ártasz. Természetesen, a savelementál semmilyen táplálkozású galetki számára
sem fogyasztható.
RATIFIKÁTOR AGY (236. TÁRGY) Ha ügyesen és óvatosan gyõzöl le egy ratifikátort,
épen marad az a fémesen csillogó, belsõ szerkezet, amelyet egyes tudósok
a ratifikátorok "agyának", nagyerejû mentális sugarak küldésére képes szerves
szerkezetnek tartanak. Mind a tudósok, mind a pszionicisták nagyra becsülik
ezt a különös relikviát.