Karakterszám: |
7042 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
11 |
Játékhét: |
30 |
E
forduló ára: |
28 zs. |
Maradék zseton: |
135 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2004. dec. 6. 9h:51' |
A következõ
fordulód táplálható: 2004. dec. 9. |
|
E-mail!
THOMAS CROWN A NYÍL KALANDJAI
Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
**
1. NAP ** Átok! Pihenésed közben valaki észrevétlenül belopódzott a barlangodba,
és ellopott tõled 1 mátekel gombát.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Avvocato Terrasini, egy napszemüveges,
tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 23598.) A te szinteden a legnevesebb
Adren Alin, egy szikár, jóképû, lenézõ, szûk tekintetû, magabiztos, zöld
szemû férfi. (hírneve 975.)
Táborozásod alatt messzi hírek jutottak el hozzád:
*nov. 2.* Avvocato Terrasini elsõként ért el 25-ös párbajozás tulajdonságot
a Hegy lakói közül!
*nov. 2.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt
aratott Minor Death felett.
*nov. 2.* Alba Regina pszionikus küzdelemben
diadalt aratott Shackallor felett.
*nov. 2.* Maximilian Ûbertáp pszionikus
küzdelemben diadalt aratott Elektro Modulator Dva' felett.
*nov. 4.* Clow
pszionikus küzdelemben diadalt aratott Álmaid Nõje felett.
*nov. 5.* Alba
Regina és Agresszivi pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen.
*nov. 5.* Aranyszemû Reglinde pszionikus küzdelemben diadalt aratott Arhippa
Perttunen felett.
*nov. 8.* Köpködõ Méregzsák pszionikus párviadalban
legyõzte Oblepo Glorrt.
*nov. 10.* Dark Valek a Renegát Elf pszionikus
párviadalban legyõzte Errtut.
*nov. 15.* Avvocato Terrasini és Kalányos
Lala megküzdöttek egymással, és Avvocato Terrasini gyõzött.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 315.]
kno 10 6 |
10. képességre 6 képességpont |
Elköltesz 6 képességpontot a tûzlehelet harci képességed növelésére. A sok
gyakorlás meghozta eredményét, a tûzlehelet szakértelmed 7. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 315.]
h 8 45 |
8. tárgy használata |
Elnyeled az õskövet. A hatás azonnal érezhetõ! A sok gyakorlás meghozta
eredményét, a csapdakészítés szakértelmed 3. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 315.]
cs 50 |
csapdaállítás 50 TVP-ért |
Csinos kis csapdával fogod megnehezíteni a behatolók dolgát. Egész jól megy
a munka, gyorsan elkészülsz. Csapdád (50 TVP-s) rejtettsége: 3, sebzése:
10-18.
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 285.]
gy 6 80 |
felt. gyógyítás 6%-ra |
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 6 százaléka alá zuhan. Egy körben
max. 80 alkalommal gyógyítasz.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 285.]
m 7 2 1444 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 7,2) Itt az ideje, hogy tiszteletedet tedd az õsöknél! Elsétálsz a fenséges
Csarnokig.
(M 7,1) Északi irányba folyatod utadat. Hûs, páradús levegõ csapja meg az
arcodat, és a következõ pillanatban egy kis barlangtavat pillantasz meg.
Lehasalva, iszol a vízbõl. Kellemesen hideg. Mágikus bizsergést érzel...
(+1 képességpont.)
(M 6,1) Nyugat felé mész. Páradús, élettel teli levegõjû barlangba lépsz
be. Felülrõl fény szûrõdik be. Növények, a parányi fénysugárból táplálkoznak!
Útközben észreveszel egy
sötét mákot. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted,
és sikeresen begyûjtesz 1 darabot.
(M 5,1) Nyugat felé mész az útvesztõben. A teremben, ahová érkezel, mocorgás
támad. Csak nem egy kitrancsírozandó torzszülött? Ellenfeled egy kétfejû
patkány (#15).
*** 1. KÖR *** A kétfejû patkány irányába mozogsz. A kétfejû patkány közelebb
jön, hogy támadhasson. Megtámadod a kétfejû patkányt. Kitátod a szádat,
és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek.
(9 ép-t sebeztél).
A kétfejû patkány rád támad. Pofáját nagyra tátva harap fogával.
(1 ép-t
sebzõdtél). Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül fogával.
(5 ép-t
sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Támadod a kétfejû patkányt. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz!
Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek.
(11 ép-t sebeztél). A kétfejû patkány
rád veti magát. Beléd próbál marni fogával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson.
Kitátja száját, harapni próbál fogával. Félrehajoltál.
*** 3. KÖR *** A kétfejû patkányt próbálod megsebezni. Tüzet lehelsz ellenfeledre.
(8 ép-t sebeztél). A kétfejû patkány halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 28 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+22%).
(M 4,1) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 265.]
m 6 7 4444 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 6) Nem jól adtad meg az irányt, 1 és 5 között kell lennie.
A következõ tulajdonságpróba során ha kell, megvesztegetést alkalmazol.
(M 4,1) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 4,1) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 4,1) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 4,1) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 265.]
k 20 462 488 499 433 392 |
kaland elvállalása |
Elhagyod a labirintust.
(20. kaland:) Munkára jelentkezel a papoknál. Kiderül,
hogy a rengeteg új lárva miatt, akik persze állandóan sebesüléseikkel keresik
fel a templomot, nem elég nagy a jelenlegi barlang, ezért egy újabb szinttel
bõvítik. Levezetnek a munkálatokhoz. Megtudod, hogy aki rendesen dolgozik,
az enni is kap. Nosza, lássunk munkához! Csákányt kapsz, és nekiállsz sziklát
bányászni.
[Erõ próba 7-es küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres] Keményen
dolgozol, sziklatömböt sziklatömb után bontasz ki. Bizony, eltart még egy
darabig, amíg az új barlang megépül! Egyszercsak remegés hallatszik. Mi
ez? Földrengés? Potyogni kezdenek a sziklák a plafonról.
[Ügyesség próba
8-as küszöbre: sikeres] Szerencsére ügyesen félreugrálsz a lezuhanó kövek
elõl. Látod, más munkások nem voltak ennyire szerencsések. Elborzadva látod,
hogy egy hatalmas szörnypofa türemkedik elõ a falból. Tehát õ okozta a
földrengést! A legtöbben sikoltozva menekülnek. Micsoda galetkik! Te ugyan
nem futamodsz meg. Ellenfeled egy johhtukul (#4).
*** 1. KÖR *** Megközelíted a johhtukult. A johhtukul feléd rohan. A johhtukult
próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod
tûzleheleteddel.
(13 ép-t sebeztél). A johhtukul rád támad. Pofáját nagyra
tátva harap fogával.
(5 ép-t sebzõdtél). Nehezen bírod a szagát.
(-1 ép.)
*** 2. KÖR *** Megtámadod a johhtukult. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz!
Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek.
(11 ép-t sebeztél). A johhtukul
halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 24 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+33%). A szörny holtan hever elõtted. Te vagy az építkezés hõse! A papok
nem gyõzik a kezedet rázogatni. A munkadíjat megnégyszerezik, negyven aranyat
kapsz kézhez, és bõséges lakomára is vendégül látnak (+20% jóllakottság).
(+1 képességpont.) (+1 hõsiesség pont.)
(462. kaland:) Megkeresed a helyet, ahol a zümmögõ korongot láttad. Most
is ott van, bár közelebb a falhoz. Príma! Így még könnyebb lesz felmászni
odáig. Kapaszkodva, végtagjaidat használva mászol föl.
[Mászás próba
6-os küszöbre: sikeres] Felértél a sziklafal tetejére, és egy ugrással
máris a lebegõ korongon termesz.
Hirtelen mozgást észlelsz a szemed sarkából. Ellenfeleid 2 mikropoid (#1).
*** 1. KÖR *** Az 1. mikropoid felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az 1. mikropoid
feléd rohan. A 2. mikropoid feléd rohan. Megtámadod az 1. mikropoidot.
Lesújtasz jobb karmoddal.
(7 ép-t sebeztél). Az 1. mikropoid téged támad.
Kitátja száját, harapni próbál fogával.
(1 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg
hatol beléd. Gyengülsz (-7% támadás). A 2. mikropoid rád támad. Kitátja
száját, harapni próbál fogával.
(2 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg hatol
beléd. Gyengülsz (-8% támadás).
*** 2. KÖR *** Megtámadod az 1. mikropoidot. Odacsapsz jobb karmoddal.
(8 ép-t sebeztél). Az 1. mikropoid holtan terül el. A 2. mikropoid rád
veti magát. Támad fogával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson.
*** 3. KÖR *** Támadod a 2. mikropoidot. Felé ütsz jobb karmoddal.
(8 ép-t
sebeztél). A 2. mikropoid téged támad. Pofáját nagyra tátva harap fogával.
Hátraugrasz a támadás elõl.
*** 4. KÖR *** A 2. mikropoidot próbálod megsebezni. Elõre szúrsz jobb
karmoddal.
(10 ép-t sebeztél). A 2. mikropoid halálhörgés közepette a földre
zuhan.
[A csatában összesen 33 sebzést okoztál, és 3 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+39%). Elegendõ
lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz
veszed a zsákmányt, ami 12 arany.
Miféle kincsek lehetnek vajon itt elrejtve? Keresgélsz, de nem találsz semmilyet.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 50% lélekenergia.
(488. kaland:) Megkeresed a barlangnyílást. Furcsa, kellemetlen szagot érzel.
Rossz elõérzeted van... Na mindegy, ha már itt vagy, megpróbálsz lemászni!
Körültekintetõen, kapaszkodva mászol le.
[Mászás próba 4-es küszöbre:
sikeres] Puhán landolsz a dohos levegõjû barlangban.
Egyszercsak minden figyelmeztetés nélkül támadás ér. Ellenfeled egy nohnetár
(#12).
*** 1. KÖR *** Megindulsz a nohnetár felé. Már ott is vagy! A nohnetár feléd
rohan. Támadod a nohnetárt. Tüzet lehelsz ellenfeledre.
(9 ép-t sebeztél).
A nohnetár rád veti magát. Mélyet lélegez, és gyilkos gázfelhõt fúj feléd.
(7 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Támadod a nohnetárt. Tüzet lehelsz ellenfeledre.
(12 ép-t
sebeztél). A nohnetár téged támad. Mélyet lélegez, és gyilkos gázfelhõt
fúj feléd.
(8 ép-t sebzõdtél).
[A csatában összesen 21 sebzést okoztál, és 15 sebzést kaptál.] Megérint
a halál szele. Rettegve menekülsz. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz
vele késõbb újra).
(499. kaland:) Megkeresed az óriás cseppkövet. A fészek még mindig ott van
a tetején! Mászni kezdesz fölfelé.
[Mászás próba 4-es küszöbre: sikeres]
Fellépsz a csepkõ lapos tetejére. Mennyi hely van itt!
Hirtelen mozgást észlelsz a szemed sarkából. Ellenfeleid 2 nohnetár (#12).
Életerõd már a menekülés% alatt van, értelmetlen így csatázni! Menekülsz,
mented az irhádat. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele
késõbb újra).
(433. kaland:) Sajnálom, de nincs ilyen kalandod. (Vagy elavult, vagy rossz
számot adtál meg.)
(392. kaland:) Némi kutatást igényel, amíg újra megtalálod a barlangtermet,
ahol a kõhíd átvezet. Huh, itt akarsz lemászni? No, most már nincs visszaút!
Óvatosan, vigyázva mászol lefelé.
[Mászás próba 6-os küszöbre: sikeres]
A végén egy nagyot ugrasz, így érkezel le a barlangterem padlójára.
Hatodik érzéked veszélyt jelez. Támadók! Ellenfeleid 2 márvány atka (#17).
Életerõd már a menekülés% alatt van, értelmetlen így csatázni! Ennek fele
sem tréfa! Rohansz, ahogy a lábad bírja. A küldetéssel kudarcot vallottál
(próbálkozhatsz vele késõbb újra).
[100 TVP-t használtál fel, maradt még 165.]
k 464 219 |
kaland elvállalása |
(464. kaland:) Szerencsére sikerül megtalálnod a különös helyet, ahol abban
a ritka élményben lehet részed, hogy ha akár rövid idõre is, de kimerészkedj
a felszínre. Erõdben, ügyességedben bízva mászol felfelé.
[Mászás próba
6-os küszöbre: sikeres] Amikor kiérsz, kicsit vaksin pislogsz. Körbenézve
nem látsz mást, csak kiégett, sivár pusztaságot, elszórt sziklákat, csontokat.
Szíved hevesen kalapálni kezd, amikor ellenséget pillantasz meg. Ellenfeleid
2 kétfejû patkány (#15).
Életpontod a menekülés% alatt van, így nem sok értelme van harcolni! Megérint
a halál szele. Rettegve menekülsz. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz
vele késõbb újra).
(219. kaland:) Felkeresed a különös felfedezés helyszínét. Szerencsére eléggé
eldugott volt, láthatóan nem zavarta meg senki. Kapaszkodva, végtagjaidat
használva mászol föl.
[Mászás próba 6-os küszöbre: sikeres] Felkapaszkodsz
a sziklaperemre.
Hatodik érzéked veszélyt jelez. Támadók! Ellenfeled egy hártyás lemúr (#2).
Életerõd már a menekülés% alatt van, értelmetlen így csatázni! Menekülsz,
mented az irhádat. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele
késõbb újra).
[40 TVP-t használtál fel, maradt még 125.]
Életpontod a menekülés% alatt van, a harcból azonnal elmenekülnél - így
nincs értelme harcolni! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 125.]
Életpontod a menekülés% alatt van, a harcból azonnal elmenekülnél - így
nincs értelme harcolni! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 125.]
Kinyújtózol, majd vidáman fütyörészve kilépesz a barlang ajtaján. A barlangokat,
amelyek között jársz, mohatelepek borítják, kiválóan álcázva a bejáratokat.
Téged azonban nem lehet ezzel megtéveszteni. Nocsak, úgy tûnik, megvan,
amit kerestél. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd
Keny, egy alcson gnómarcú férfi. Vendéglátód
barlangja otthonosan van berendezve. Helyet foglaltok a bõr ülõpárnákon,
és falatozni kezdtek az elõkészített és az általad hozott ételbõl. Vacsora
közben barátságos vitába keveredtek kedvenc klánjaitokkal kapcsolatban;
hosszasan érveltek egyik vagy másik mellett. Nocsak, hogy elrepült az idõ!
Sajnos menned kell. Elköszönsz vendéglátódtól. (+9% jóllakottság)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 125.]
Itt az ideje, hogy felkeresd a szint többi lakóját egy baráti megmérettetés
céljából. Egy találomra választott irányba indulsz. Mindenfelé nézelõdsz
galetkik által lakott barlangokat keresve. Nem habozol sokat, választasz
egy barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd
ShirDady, egy magas, kék szemû, hosszú,
fekete hajú, állandóan fekete köpenyt viselõ férfi. Viselt tárgyai: kerek
kõ. Híven a régi galetki szokásokhoz, a kölcsönös üdvözlés után helyet
foglaltok, és hozzáláttok a közösen összedobott vacsorához. Mennyivel jobban
esik az étel, ha nem veszélyek közt, egyedül kell magadba tömnöd! A szokásos
témák - torzszülöttek, kalandok - után a családotokra terelõdik a szó,
és egy pillanatnyi csönd támad. Te is eltûnõdsz, mit csinálhatnak most
a szüleid. Megköszönöd a vendéglátást, összeszedelõdzködsz, és a baráti
búcsúzkodás után távozol. (+10% jóllakottság)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 115.]
Készenléti állapotodat ellenõrzöd, majd elindulsz. A kolónia egy olyan szegletét
keresed fel, ahol nagyon sok barlang van, így könnyû lesz választani. Észreveszel
1
csótánylábat. Szakértõ módon leszeded. Találomra kiválasztasz egy barlangot,
amelybe be tudsz jutni. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Vendéglátód
Timo, egy zöldvérû, feketeszemû, sötétzöldbõrû, rövidhajú, barátságos
galetki férfi. Vendéglátód barlangja otthonosan van berendezve. Helyet
foglaltok a bõr ülõpárnákon, és falatozni kezdtek az elõkészített és az
általad hozott ételbõl. A szokásos témák - torzszülöttek, kalandok - után
a családotokra terelõdik a szó, és egy pillanatnyi csönd támad. Te is eltûnõdsz,
mit csinálhatnak most a szüleid. Megköszönöd a vendéglátást, összeszedelõdzködsz,
és a baráti búcsúzkodás után távozol. (+6% jóllakottság)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 105.]
Kinyújtózol, majd vidáman fütyörészve kilépesz a barlang ajtaján. Útközben
más, portyára induló galetkikkel is összeakadsz. Hiába, pezseg az élet!
Nem telik sok idõbe, hogy kiválassz egy barlangnyílást. A jelzés alapján,
a lakóval baráti társalgás lesz.
A barlang lakója
Mangas Colorado, egy Ritka randa, sebhelyekkel és pörsenésekkel
teli galetki férfi. Máris otthonosan érzed magad vendéglátód barlangjában.
Mangas Colorado mosolyogva hellyel kínál, majd õ maga is lehuppan. Hohó,
micsoda finomságok vannak itt elõkészítve! Máris falatozni kezdtek. Közben
beszélgettek mindenfélérõl, meséltek a kalandjaitokról, megvitatjátok a
világ dolgait, a galetki faj jövõjét. Megköszönöd a vendéglátást, összeszedelõdzködsz,
és a baráti búcsúzkodás után távozol. (+7% jóllakottság)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 95.]
Felkészülsz egy kiruccanásra a környékre. Büszkén lépkedsz, tudván, hogy
kevés méltó ellenfeled lapulhat a nyomorúságos vájatokban. Találtál egy
alkalmas barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A barlang lakója
Csuhi, egy a Csuhi klán utolsó tagja. Jellegzetesen nagyravágyó
férfi. Tárgyai: díszes fejék. Máris otthonosan érzed magad vendéglátód
barlangjában. Csuhi mosolyogva hellyel kínál, majd õ maga is lehuppan.
Hohó, micsoda finomságok vannak itt elõkészítve! Máris falatozni kezdtek.
Az ennivalóról eszetekbe jut, hogy milyen eltérõek a galetkik szokásai,
táplálkozástól függõen! Hüledezve hallgatod beszélgetõtársadat. Hogy mik
vannak! Bár még szívesen maradnál, de már tényleg ideje indulni. Elköszönsz,
és távozol. (+9% jóllakottság)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 85.]
Itt az ideje, hogy baráti látogatást tegyél galetkitársaid között. Büszkén
lépkedsz, tudván, hogy kevés méltó ellenfeled lapulhat a nyomorúságos vájatokban.
Hamarosan kiválasztasz egy megfelelõ barlangot. A jelzés alapján, a lakóval
baráti társalgás lesz.
Vendéglátód
Selena Fargo, egy nemesi születésû, lidérc nõ. Felszerelése:
kerek kõ, díszes fejék, csizma, bõrpáncél, bronzmedál. Híven a régi galetki
szokásokhoz, a kölcsönös üdvözlés után helyet foglaltok, és hozzáláttok
a közösen összedobott vacsorához. Mennyivel jobban esik az étel, ha nem
veszélyek közt, egyedül kell magadba tömnöd! Étkezés után az erõsebb torzszülöttek
harcászati elemzésébe kezdtek: hosszan beszélgettek arról, melyiknek mi
a gyenge pontja. Nos, elõbb-utóbb minden galetkinek szüksége lehet egy
másodlagos támadási formára... Végül elbúcsúzol vendéglátódtól, és jókedvûen
hazasétálsz. (+6% jóllakottság)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 75.]
Huh, már majdnem berozsdásodtak az izmaid! Elkelne egy kis csetepaté. Kirándulásod
során számos barlangot találsz, kérdés, hogy van-e köztük alkalmas. Odamész
az egyik "galetkitanyához". A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás
lesz.
Szertartásosan üdvözöl
Nameless One, egy identitás-zavaros, amnéziás, szörös
mellkasú skizofrén férfi. Végignézed a felszerelését: maszk, gyûrû, bronzmedál,
a harcmûvész díszes pikkelyvértje. Nameless One mosolyogva tessékel beljebb,
és leültök a bõrbõl készült ülõpárnákra. Milyen kellemes meleg van itt!
Elõveszed az ételt, amit hoztál, míg Nameless One finomságai már a földre
terített takarón gõzölögnek. Jó étvággyal falatoztok. Evés közben barátságos
társalgás folyik. Kiderül, hogy Nameless One sok dologról ugyanúgy gondolkodik,
mint te! Talán még barátok is lehettek. Bár még szívesen maradnál, de már
tényleg ideje indulni. Elköszönsz, és távozol. (+10% jóllakottság)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 65.]
Kedved szottyan egy kis kirándulásra a városban. A közelben van egy kolónia,
amelyben sok új lakó talált szállást. Ha egy kis szerencséd van, könnyen
találsz arrafelé ellenfelet. Megközelíted az egyik alkalmasnak látszó barlangot.
A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Vendéglátód
Don Gouldur, egy zöld bõrû, sárga szemû, alacsony, valószínûleg
rendíkül fürge férfi. Felszerelése: sisak, bronzmedál, csizma. Don Gouldur
körbevezet a barlangban, megmutogatja trófeáit, majd leültet a hátsó falnál
elhelyezett bõr ülõpárnákra, és elõhozza az ételt. A lakomához te is hozzájárulsz
némi hazaival. Jóízûen falatoztok. A lakoma közben mindenfélérõl beszélgettek.
Mindketten meséltek legutóbbi kalandjaitokról, arról, hogy milyen torzszülöttekkel
és galetkikkel találkoztatok. No, most már ideje indulni! Elköszönsz vendéglátódtól.
(+5% jóllakottság)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 55.]
Portyázásra szottyan kedved. Meglátogatod galetkitársaidat. A barlangokat,
amelyek között jársz, mohatelepek borítják, kiválóan álcázva a bejáratokat.
Téged azonban nem lehet ezzel megtéveszteni. Hohó! Ez a barlang itt megfelelõ
lesz. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Vendéglátód
Sharana, egy emberbõrû, patkányfarkú,fûrge nõ. A kölcsönös üdvözlések
után kényelembe helyezitek magatokat a földön, és kirakjátok az ennivalót
a padló közepére terített takaróra. Micsoda finomságok! Nem kell sokáig
biztatni: máris enni kezdtek. Miután alaposan belaktatok, beszélgetni kezdtek
a mindkettõtöket érdeklõ témákról: a varázslatokról, a klánokról... Aztán
persze az ellenkezõ nemû galetkikre terelõdik a szó. Vidáman pletykálkodtok
egy kicsit. Nocsak, hogy elrepült az idõ! Sajnos menned kell. Elköszönsz
vendéglátódtól. (+9% jóllakottság)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 45.]
Kedved szottyan egy kis kirándulásra a városban. Nincs más dolgod, mint
végigsétálni a település egyik széles ösvényén, és megfelelõ barlangok
után nézelõdni. Nem telik sok idõbe, és találsz egy alkalmas helyet. A
jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A barlang lakója
Gabriel van Hielsing, egy izmos, magas, koromba tekintetû,
elszánt férfi. Dícsérõ szavakkal illeted a takaros kis barlangot, majd
beljebb lépsz. Leültök a földre, Gabriel van Hielsing pedig egybõl étellel
kínál. Te is elõveszed az ennivalót, amit magaddal hoztál. Mohón falatozni
kezdtek. Beszélgetni kezdtek, és hamarosan kiderül, hogy rengeteg érdekes
témátok van. Mindkettõtöket nagyon izgatnak a varázstárgyak, különösen
a káoszmágia alkotásai. Vajon hogyan is mûködnek ezek a relikviák? Persze
csak találgatni tudtok... No, most már ideje indulni! Elköszönsz vendéglátódtól.
(+8% jóllakottság)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 35.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +2 galetki
erõt és +24 hírnevet kaptál. A kör során összesen 106 sebzést okoztál,
és 30 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
3 képességpontot
kapsz. Errõl a fordulóról 35 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt,
amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
197 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Thomas Crown a nyíl, egy vékony és gyors, karmait éles kardként
használja, de amúgy barátságos férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: lárvaszint
(1. szint). Táplálkozásod: rovarevõ. Ez a 11. fordulód.
|
[1] erõ: |
4 / 0.25 |
[2] IQ: |
3 / 0.55 |
[3] ügyesség: |
5 / 0.10 |
[4] egészség: |
3 / 0.80 |
[5] mágia: |
2 / 1.05 |
[6] gyorsaság: |
6 / 0.30 |
[9] Méret/ép: |
41 / 11 |
Min. méret: |
36 |
Barlangméret: |
42 |
|
|
Varázspont: |
10 / 10 |
Képességpont: |
6 / 69% |
Hõsi pont: |
5 (2) |
Tám.bónusz: |
0% |
Véd.bónusz: |
0% |
Galetki erõ: |
92 / 74 |
Hírnév : |
275 |
Jóllakottság: |
200% |
Életkor: |
12 / 12 |
|
|
Galetki csaták: |
8 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
6 (0) |
Torzsz. csaták: |
36 (4) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
29 (3) |
Leölt torzszülött: |
30 (4) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
1 (0) |
|
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[10] tûzlehelet: |
7 / 2.36 |
[17] vastag bõr: |
4 / 0 |
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
3 / 0.80 |
[48] mászás: |
4 / 1.90 |
[57] gyógynövények: |
2 / 1.20 |
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb karom |
[100] méret: |
4 / 0 |
[101] szakért.: |
4 / 0.52 |
|
|
|
FELTÉTELES PARANCSAID GY 6 80;
VI erõ:80% ép:35%;
PV 5 8;
BA 2;
CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 50 szint: 3 sebzés: 10-18
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #3 (7. épület), #488 (10. forduló), #499 (3. forduló),
#443 (7. forduló), #392 (6. forduló), #464 (10. forduló), #219 (10.
forduló).
TÁRGYAID |
|
139 arany (#1) |
|
1 csepp fülbevaló (#1256) |
|
3 csótányláb (#25) |
|
4 drágakõ (#2) |
|
1 gyûrû (#1225) |
|
1 kard (#1315) |
|
2 kés (#5) |
|
1 lemezpáncél (#1000) |
|
2 lemúr hártya (#161) |
|
3 liánvirág (#24) |
|
1 mátekel gomba (#21) |
|
5 mitulen fû (#20) |
|
5 sötét mák (#23) |
|
1 üvegcse (#14) |
|
4 winropu moha (#22) |
|
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 52 arany (#1), 1 sötét mák (#23),
1 csótányláb (#25).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 õskõ (#8).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |