Karakterszám: |
9305 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
109 |
Játékhét: |
905 |
E forduló ára: |
5 zs. |
Maradék zseton: |
645 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2017. már. 24. 9h:02' |
A következõ
fordulód táplálható: 2017. már. 25. |
|
E-mail!
SZIKRASZÓRÓ BENDEGÚZ KALANDJAI
Kissé már éhezel, ezért csak 108 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy
leghíresebb galetkije
Morq Fan Gor, egy magas, vékony testû, szikrázó szemû,
kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve 32700.) A te szinteden
a legnevesebb
Csáth Géza, egy õsz hajú, sápadt, enervált, ködös tekintetû
férfi. (hírneve 7090.)
Eljut hozzád egy kevés a helyi hírekbõl:
*már. 23.* Érctorkú Agmonhefron pszionikus párviadalban legyõzte Jószerencseét.
Zavartalanul és eseménytelenül pihentél barlangodban.
(Feltételes gyógyítás:)
kisebb gyógyítással gyógyítod magad. 13 ép-t gyógyított rajtad. (-3 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 323.]
dd 278 479 |
több tárgy eldobása |
A szemétbe hajítasz 2 xenópetét. Kihajítasz 1 duzzadt xenópetét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 323.]
az 24222 29096 21926 5086 |
tárgy azonosítása |
Beazonosítással próbálkozol.
A méreg hosszú íja: értéke 133 arany, a sebzése
2D5+5. A tárgy tápjai: +5% támadás ezzel a fegyverrel.
A bûz kõamulettje:
értéke 66 arany. A tárgy tápjai: +2 bûz.
A tökéletesség márványgyûrûje:
értéke 174 arany. A tárgy tápjai: +1 erõ, +1 intelligencia, +1 ügyesség,
+1 egészség, +1 mágia, +1 gyorsaság. Sajnálom, de nincs a birtokodban 5086.
tárgy.
[6 TVP-t használtál fel, maradt még 317.]
bb 1 3 20 |
több épület meglátogatása |
[be 1:] Elmész a szint középpontjában épült boltba. Amíg sorra kerülsz,
végignézed a kirakott árukat, és gondolatban hozzáteszed az árat, amit
ki tudnál alkudni: kemény bõrpáncél (#3) 38 ap, törpe pikkelyvért (#4)
47 ap, kés (#5) 1 ap, fogazott tõr (#6) 3 ap, bõrpáncél (#9) 19 ap, parittya
(#10) 11 ap, kerek kõ (#11) 1 ap, harci fejsze (#12) 19 ap, sziklarepesz
(#13) 5 ap, üvegcse (#14) 3 ap, bolhedor szárny (#15) 9 ap, mandolin (#19)
76 ap, kötél (#128) 19 ap, rozsdás kard (#131) 11 ap, ében tündekard (#132)
38 ap, ében nyílpuska (#133) 57 ap, ében láncing (#134) 76 ap, díszes fejék
(#135) 19 ap, szivárvány karkötõ (#139) 152 ap, a füvész köpenye (#193)
76 ap, törpe balta (#224) 7 ap, óriás fülbevaló (#225) 380 ap, lelakatolt
ládikó (#310) 570 ap, vas lemezpáncél (#1001) 164 ap, lovagi lemezpáncél
(#1002) 243 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 72 ap, könnyû láncing (#1031)
134 ap, bíbor láncing (#1032) 205 ap, kerek pajzs (#1061) 43 ap, nagy pajzs
(#1062) 91 ap, vassisak (#1076) 43 ap, szarvas sisak (#1078) 168 ap, halotti
maszk (#1091) 27 ap, csontmaszk (#1092) 72 ap, díszes fejpánt (#1106) 27
ap, ezüst fejpánt (#1107) 72 ap, vándorcsizma (#1121) 27 ap, utazóköpeny
(#1136) 22 ap, kék köpeny (#1137) 66 ap, díszes köpeny (#1138) 136 ap,
zöld köntös (#1151) 27 ap, átlátszó köntös (#1152) 72 ap, díszes köntös
(#1153) 145 ap, könnyû íj (#1271) 43 ap, hosszú íj (#1272) 91 ap, könnyû
nyílpuska (#1286) 72 ap, csonttõr (#1301) 27 ap, rövid tõr (#1302) 72 ap,
görbekard (#1316) 43 ap, barbár lándzsa (#1331) 43 ap, gyalogos lándzsa
(#1332) 91 ap, a tudás vas lemezpáncélja (#1901) 348 ap, az ügyesség kõamulettje
(#2546) 212 ap, az egészség bõr mellvértje (#2846) 303 ap, az egészség
csatos öve (#2966) 207 ap, a mágia könnyû pikkelyvértje (#3266) 257 ap,
a pontosság görbekardja (#4466) 228 ap, a védekezés görbekardja (#4916)
228 ap, az élet csontamulettje (#5247) 355 ap, a törpék csepp fülbevalója
(#6656) 269 ap, a kobra átlátszó köntöse (#7452) 426 ap, a kobra barbár
lándzsája (#7631) 289 ap, a harcos könnyû íja (#8021) 289 ap, az óriás
könnyû íja (#8921) 289 ap, az entek nehéz nyílpuskája (#9837) 483 ap, a
merénylõ csatos öve (#11066) 269 ap, a tudós könnyû nyílpuskája (#11636)
319 ap, a lich vándorcsizmája (#11921) 273 ap, a remete díszes fejpántja
(#12356) 273 ap, a szívósság díszes fejpántja (#14606) 273 ap, a szívósság
csepp fülbevalója (#14756) 269 ap, a szellemek malachit karkötõje (#15191)
273 ap, a szellemek könnyû nyílpuskája (#15236) 319 ap, a sas fekete csizmája
(#15972) 426 ap, a bölcsesség zöld köntöse (#17801) 273 ap, a torony zöld
köntöse (#18251) 273 ap, a küzdelem bõr mellvértje (#20396) 364 ap, a küzdelem
könnyû íja (#20621) 289 ap, a tûz fogazott kardja (#22468) 125 ap, a jég
sárga öve (#22767) 278 ap, a méreg csepp fülbevalója (#24206) 145 ap, a
méreg könnyû nyílpuskája (#24236) 196 ap, a sün csontmaszkja (#24942) 285
ap, a sün csonttõre (#25151) 150 ap, a sün hosszúkardja (#25167) 303 ap,
a teknõs díszes fejpántja (#25406) 150 ap, a szalamandra szárnyas sisakja
(#25827) 303 ap, a szalamandra fekete csizmája (#25872) 285 ap, a sav sárgaréz
nyaklánca (#26831) 159 ap, a sav csepp fülbevalója (#26906) 145 ap, az
elektromosság zöld köntöse (#27251) 150 ap, a légzés halotti maszkja (#27641)
150 ap, az angyalok hosszú íja (#28272) 303 ap, az angyalok könnyû nyílpuskája
(#28286) 196 ap, a bûz kerek pajzsa (#28961) 166 ap, a bûz csepp fülbevalója
(#29156) 145 ap, a bûz görbekardja (#29216) 166 ap, a sólyom utazóköpenye
(#29486) 145 ap.
[be 3:] Elhagyod a boltot. Ellátogatsz az ébenfekete varázslótoronyhoz.
Egy sötét csuklyás mágus fogad. Megkapod a szinten megtanulható új varázslatok
listáját. Ezeken felül persze minden, korábbi szinten is ismert varázslat
tanulható (ha volt ilyen). Zárójelben a varázslat sorszáma, a szükséges
Intelligencia szint, és az arany ár látható: tûzgolyó (#12, IQ18, 250ap)
energiafolyam (#24, IQ15, 300ap) halál csókja (#33, IQ18, 450ap) elemek
parancsa (#41, IQ16, 220ap) csendvarázs (#42, IQ12, 250ap) direkt kontaktus
(#47, IQ20, 450ap) sárkánylehelet (#151, IQ14, 300ap) dermesztés (#164,
IQ15, 320ap) {Megjegyzés: Itt csak akkor fogsz újabb küldetést kapni, ha
egy bizonyos feltételt teljesítesz.}
[be 20:] Újból ellátogatsz a remete eldugott helyen ásott odújába. A remete
odalép hozzád:
- Üdvözöllek fiatal barátom. Gondolom azért látogattál
meg, hogy valami veszélyes, ámde jövedelmezõ feladatot adjak neked. Nos
lássuk mibõl élünk. Érdekelne egy olyan küldetés, ahol 8 õskõ a lehetséges
zsákmány?
- Természetesen - bólintasz mohón.
- Gondoltam. Rendben, a
következõ a feladat... De várj csak, most jut az eszembe, hogy ezt már
odaígértem az unokaöcsémnek. Neked már csak valami kevésbé veszélyes maradt,
de természetesen itt is hatalmas kincsekhez juthatsz. - A remetének nem
sikerült elfojtani teljesen a mosolyát.
- Nincs szüksége az unokaöccsének
társra? - kérdezed, hátha mégis bejuthatsz az õsköves partiba.
- Megvan
neki a maga társasága, nem hiszem, hogy idegenekkel akarna közösködni.
De most már hagyjuk õt. Tudod, én régi relikviákat gyûjtök, rengeteg ritkaságom
van. Nemrég olyan információkat kaptam, miszerint felbukkant egy pergamen,
amelyen Timbesul Alvari kézírása is megtalálható. Azt hiszem nem kell ecsetelnem
ennek jeletõségét. A kézirat egy Annayoin nevû galetkinél volt, aki egy
társával együtt elment felderíteni a csatornaszint egy félelmetes hírû
szakaszát, a Vérkanyont. Ennek már két hete, és azóta egyiküket sem látta
senki. Ha megkeresnéd nekem Annayoint, vagy ha õ már nem él, akkor a kéziratot,
akkor roppant hálás lennék. Azt javaslom, ne menj egyedül.
(52. kaland,
összesen 40 TVP-t igényel, és maximum 4 galetki vehet részt benne.)
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 302.]
Mivel már az éhhalál küszöbén vagy, valamit tenned kell! Munkát vállalsz
a szint közmû munkálatainál. Hosszasan dolgozol, de legalább ennivalót
kapsz közben. Az izzasztó munka végén, fizetségképp, újra jó alaposan bekajálhatsz.
(+50% jóllakottság.)
Fejlõdsz:
+1 erõ; [30 TVP-t használtál fel, maradt még 272.]
Elõvarázsolsz a zsebedbõl egy hatalmas bukszát, és Troy ölébe ejted.
-
Elnézést, mester, de annyira magával ragadott a története, hogy elfeledkeztem
a legalapvetõbb dologról! Minden bárdot jutalmaznia kell a hallgatóságnak,
és én ezt már sok sok alkalom óta elfelejtettem, úgyhogy most igyekszem
bepótolni! - riadtan vársz, félve, hogy Troy elutasítja az ajándékot, vagy
megharagszik rád. Õ azonban csak felnevet, megemeli a bukszát, megrázza,
és azt mondja:
- Jó súlyos, igazán nagylelkû vagy! De tudod, a történetet
nem a pénzért mesélem. - aztán további magyarázat nélkül a bukszát a zsákjába
süllyeszti, és folytatja ott, ahol elõzõ nap abbahagyta.
- Énoszi Wart
másnap este ott várt Rintelki Anatorra, a torony kapujában. Amikor a fiú
megérkezett, izgattottan tessékelte beljebb. Ismét ugyanabba a kis szobába
vezette, ezúttal azonban már várt ott valaki - egy másik mágus. A fekete
szembogarú, magas homlokú, fülek nélküli varázsló elsõ pillantásra igen
ijesztõ látványt nyújtott Anator számára.
- Fekete Yantarin, a barátom.
Tökéletesen megbízhatunk benne - mondta Énoszi Wart. Anator tétován kezet
nyújtott, Yantarin határozottan megrázta és fejet hajtott.
- Fiatalember,
fogadja elismerésemet a helytállásért, amit ezen szörnyû események során
tanúsított! Énoszi Wart mindenrõl beszámolt nekem, és most együtt keressük
a megoldást a helyzetre.
Wart ezzel átvette a szót.
- Talán a leglogikusabb
lépés az lenne, ha az egész helyzetet a fõmágus, és vagy a helytartó, esetleg
közvetlenül a császár elé tárnánk. Azonban van itt valami, ami óvatosságra
int. Amit az Ellenséggel kapcsolatban eltitkolt dokumentumokról meséltél...
Igencsak rejtélyes dolog. Utánanéztem, és sajnos én nem találtam meg ezeket
a feljegyzéseket, csak halvány utalásokat. Tehát lehet, hogy ezt csak a
remete találta ki. De aztán az õ halála, és amit elõzõ nap tapasztaltál.
Nem hiszem, hogy népünkbõl bárki az Ellenség ügynökének kezére játszana,
hiszen ez teljességgel értelmetlen lenne, nem is szólva arról, hogy lehetetlen,
az Ellenséggel és teremtményeivel még senki nem volt képes kommunikálni.
De minden eshetõségre fel kell készülnünk, és vannak jelek, amik arra utalnak,
az eseményeknek többféle, logikus magyarázata is lehet. Anator, jól figyelj.
Szeretném, ha együtt visszamennénk a remetéhez, meg oda, ahol a renegátot
találtad. Használd a képességet. Próbáljunk az ügynök nyomára bukkanni.
Félelmetes ellenfél lehet, és nem is hiszem, hogy el tudjuk pusztítani,
de ha csak rábukkanunk a búvóhelyére, az óriási elõrelépés lenne a kutatásunkban.
Persze túl sok itt a HA. Eljött tehát a cselekvés ideje, keress fel minket,
ha felkészültél.
Troy történetét hallgatod, és közben elmerengve nézel
magad elé. Vajon te mit tettél volna Anator helyében? Kicsit bánod is,
hogy nem te vagy a történet fõhõse, óriási kaland az egész, ugyanakkor
igencsak kétséges a kimenetele. A bárd látja, hogy elkalandoztál, és abbahagyja
a történetet.
- Úgy látom, eleget hallottál mára, hogy este lefekvés
elõtt arról fantáziálj, vajon hogyan folytatódhat a történet. Ez egyáltalán
nem baj, sõt! Talán eljön a nap, amikor a történetet te folytatod, vagy
fejezed be. - ezzel rád kacsint, és feláll. - Holnap ugyanitt, ugyanilyenkor!
Elbúcsúztok egymástól. [A bárdot a következõ fordulódban a K 99 paranccsal
keresheted.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 272.]
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan
dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az
eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete:
118.
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 242.]
kno 9 6 65 3 |
9. képességre 6 képességpont |
Elköltesz 6 képességpontot a méreted növelésére (+3 méret). Elköltesz 3
képességpontot az álcázás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta
eredményét, az álcázás szakértelmed 4. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 242.]
var 132 16 |
132. varázslatra 16 képességpont |
Elköltesz 16 képességpontot tudati méreg varázslatod erejének növelésére.
A gyakorlásnak köszönhetõen tudati méreg varázslatod ereje 11. szintre
nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 242.]
h 8 1132 |
8. tárgy használata |
Lecsúszik a torkodon az õskõ. Kellemes melegséget érzel. A gyakorlásnak
köszönhetõen tudati méreg varázslatod ereje 12. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 242.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
v 154 |
154. varázslat elmondása |
Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy kisebb erõpajzs. (+6% védekezés.)
(-6 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 239.]
v 158 |
158. varázslat elmondása |
Magadban motyogva, létrehozol egy láth. észlelését. (-4 vp.)
[1 TVP-t használtál fel, maradt még 238.]
v 159 3538 2 |
159. varázslat elmondása |
Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy szellemidézés varázslatot.
A varázslat segítségével megidézed a szellemet a barlangban, amely így
szól a szerencsétlen galetkihez: "Szikraszóró Bendegúz vagyok, a pusztítás
és megsemmisítés õsi apostola. Azért jöttem, mert bûneidrõl még a szellemvilág
éterében is suttognak. Meg kellene, hogy semmisítselek, ki kellene facsarnom
lelkedet, és az idõk végezetéig kínoznom. Azonban kapsz még egy lehetõséget.
De figyelmeztetlek, vigyázz, lapulj meg, mint egy féreg, különben dühöm
elér!"
(-11 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 235.]
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
Itt az ideje egy régészeti gyakorlatnak! A szint elhagyatott helyein kutatsz,
lapáttal és persze finom szerszámokkal felszerelve. Egy barlangpatakon
gázolsz át, a lábad elé figyelve, amikor egyszercsak egy nagy oszlopnak
ütközöl. Hohó, mi ez? Négy kõoszlopon egy furcsa építmény áll, valamilyen
házikóféle? Elfog a kíváncsiság. Nem látsz semmilyen feljáratot, az egyetlen
megoldásnak az látszik, hogy felmászol az egyik oszlopon. No majd késõbb...
(228. kaland, összköltsége 10 TVP.) Sajnálatos találkozás zökkent vissz
a jelenbe. Ellenfeleid egy vérfarkas (#94) és egy gonosz banya (#93).
*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után Kelkáposzta létrehoz egy óriáserõ
varázslatot. Magában motyogva, Kelkáposzta létrehoz egy tombolást. Magában
motyogva, a gonosz banya létrehoz egy átkot. Sikerült elkerülnöd a varázslat
hatását. Samu a vérfarkas felé mozog. Megközelíted a gonosz banyát. A
vérfarkas Samu irányába megy. Samu és a vérfarkas egymással harcolnak.
Megtámadod a gonosz banyát. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre.
(23 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy gránitbõrt.
(-9 vp.) Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy gyógyító szellõt.
Samu gyógyul 12 ép-t. (-10 vp.) A gonosz banya elõhív egy mérges csípés
varázslatot. Ezt most megúsztad. Samu megúszta! Kelkáposzta megúszta!
Kelkáposzta a vérfarkas irányába megy. Kelkáposzta a vérfarkast támadja.
Samu és a vérfarkas egymással harcolnak. A vérfarkas halálos sebet kapva
a földre zuhan.
*** 3. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a gonosz banya elvarázsol
egy mérges csípést. Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. Samu megmérgezõdött.
Kelkáposzta megúszta! Kelkáposzta a gonosz banya irányába megy. Samu
megközelíti a gonosz banyát. Támadod a gonosz banyát. Kitátod a szádat,
és villámokat küldesz ellenfeledre.
(29 ép-t sebeztél). A gonosz banya
halálos sebet kapva a földre zuhan. Mérgezõdik: Samu
10 ép-t sebzõdik.
[A csatában összesen 52 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Samu: 41/27, Kelkáposzta:
30/0.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+21%). Szolgáidnak is jut 21%. Viszed, ami mozdítható: 2 drágakõ. Samu
kajával tömi magát. (+25% jóllakottság.) Szívesen bekapnál valamit. Szádba
tömöd az ízletes falatokat. (+14% jóllakottság.) Folytatod a munkát, mintha
mi sem történt volna. A hosszú munka meghozza gyümölcsét - elõásol valamit:
egy méregellenállás itala.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 225.]
Keresel a szint távoli végében egy elhagyatott, csontokkal teli barlangot,
és nekilátsz, hogy aprólékos munkával régi leletek után kutass. Valamiben
megakad a szemed. Nocsak, itt
liánvirág nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni.
Miután a zsebedbe gyûrted a növényt, hozzálátsz az igazi régészkedéshez.
Sajnálatos találkozás zökkent vissz a jelenbe. Ellenfeleid egy rovarsámán
(#77), egy óriáscsótány (#7), egy sötét xirnox (#78) és egy méregféreg
(#79) [aura: méret: 30.].
*** 1. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz
egy gránitbõrt. (-9 vp.) Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat,
elvarázsolsz egy gyógyító szellõt. Samu gyógyul 9 ép-t. (-10 vp.) Néhány
rövid kézmozdulat után Kelkáposzta létrehoz egy óriáserõ varázslatot.
Kelkáposzta elmormol egy tombolás varázslatot. A rovarsámán mágikus ereje
felhasználásával elõidéz egy ellenáll.megtörését. A rovarsámán varázshatalma
segítségével elmond egy jégpajzsot. Samu elindul az óriáscsótány felé.
A méregféreg közelebb jön, hogy támadhasson. A sötét xirnox elindul Kelkáposzta
felé. Az óriáscsótány Samu irányába megy. Samu és az óriáscsótány egymással
harcolnak. Az óriáscsótány hörögve elterül. A méregféreg téged támad. Harapásra
nyitja száját, támad fogával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél).
Tüskéd a bõrébe fúródik. Bénító méreg gyengít. Gyengülsz (-10% támadás).
A sötét xirnox Kelkáposztát támadja.
*** 2. KÖR *** A rovarsámán a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy
elbájolás! Kelkáposzta elkerülte a varázslatot. A sötét xirnox rúnákat
rajzol a levegõbe, mire létrejön egy méregfelhõ. Samu a rovarsámánt rohamozza.
Kelkáposzta
sebzõdik 10 ép-t a méregfelhõtõl. A méregféreg
sebzõdik 1
ép-t a méregfelhõtõl.
Sebzõdsz 7 ép-t a méregfelhõtõl. A sötét xirnox:
nem hatott rá a méregfelhõ. Samu a rovarsámánt támadja. Kelkáposzta a
sötét xirnoxot támadja. A méregféreg rád támad. Megpróbál megmarni fogával.
Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Bénító
méreg hatol beléd. Gyengülsz (-11% támadás). Támadod a méregférget. A levegõ
megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre.
(38 ép-t sebeztél).
Szagod látható benyomással van rá
(24 sebzés). A méregféreg holtan terül
el. Regenerálsz (+5 ép) Méreg hatás: A sötét xirnox
7 ép-t sebzõdik. A
sötét xirnox holtan terül el.
*** 3. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a rovarsámán létrehoz egy elbájolás
varázslatot. Kelkáposzta csatlakozik a rovarsámán oldalához. Kelkáposzta
6 ép-t sebzõdik a méregfelhõtõl.
12 életpontnyit sebzõdsz a méregfelhõtõl.
Samu a rovarsámánt támadja. Kelkáposzta rád veti magát. Elõresuhint
bal csápjával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Megmérgezett.
Elõresuhint jobb csápjával.
(21 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Bõröd
megsérült. ( -3 tüskés bõr.) Kelkáposztát próbálod megsebezni. Villámokat
köpsz.
(42 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat
(29 sebzés). Kelkáposzta
kileheli lelkét. Méreg!
7 életpontnyit sebzõdsz. Regenerálsz (+5 ép)
*** 4. KÖR *** A rovarsámán ellõ egy elbájolás varázslatot. Samu megúszta!
Megközelíted a rovarsámánt. Megtámadod a rovarsámánt. Kitátod a szádat,
és villámokat küldesz ellenfeledre.
(42 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja
(30 sebzés). A rovarsámán hörögve elterül. Méreg marja tested.
7 ép-t sebzõdtél.
Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 223 sebzést okoztál, és 54 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Samu: 44/0, Kelkáposzta:
61/102.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba
szívod a lélekenergiát (+25%). Szolgáidnak is jut 24%. Összegyûjtöd a "kincset":
egy drágakõ, 41 arany és 2 hamis arany. Samu eszik. (+25% jóllakottság.)
Piknik idõ! Falni kezdesz. (+11% jóllakottság.) Folytatod az ásatást, bár
kétséges, hogy vissza tudod nyerni korábbi koncentrációdat. Hiába dolgozol
sokáig, semmi érdemlegeset sem találsz. Fáradtan térsz haza.
(Feltételes
gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával
megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat
szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, zöld ekinda újra
él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással gyógyítod magad. 11 ép-t gyógyított
rajtad. (-3 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 11 ép-t. (-3 vp.) Gyógyulsz
10 életpontot. (-3 vp.)
[24 TVP-t használtál fel, maradt még 201.]
Egy több száz éve elhagyatott barlangot választasz az ásatás színhelyéül:
régen állítólag itt éltek õseitek vezetõi. Talán találsz valami érdekeset!
Találtál valamit - régi, ismeretlen rendeltetésû használati eszközök gyûjteménye.
Sajnos a legtöbb darabokra van törve. (+1 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 191.]
z 167 20 |
zenélsz 167. hangszeren 20 TVP-ért |
Ellátogatsz a palota elõtti térségre, ahol ilyenkor mindig sok galetki kóborol.
Leraksz magad elé egy üres edényt, remélve, hogy produkciódat honorálni
fogja a hálás közönség. Elõveszed a furulyát, és játszani kezdesz rajta.
Egy hõsi ódát adsz elõ, amely még a felszíni országok korából származik.
A hangszer inkább csak kíséret, a hangsúly a szövegen van. Befejezve a
számot, felnézel, és várod a közönség reakcióját. Megtapsolnak, de azért
a hallgatók arcán nem látszik akkora lelkesedés. (+41 arany.) Hihetetlen,
mennyire felüdített téged is az elõadás! (visszakaptál 67 varázspontot.)
Nemcsak aranyat kaptál - valaki ajándékozott neked egy molitár hájat!
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 171.]
sze 1 |
1. szolga elbocsátása |
Elbocsátod mahomohit. Még egyszer visszapillant rád, mielõtt elhagyná a
barlangodat.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 171.]
k 374 12 19 |
kaland elvállalása |
(374. kaland:) A fáklyákkal kivilágított barlang üres, és az oltár megvizsgálása
után sem találsz semmit. Célba veszed a távoli barlangnyílást, és belépsz
rajta. A továbbjutás útját egy lelakatolt vasajtó zárja el. Bízva ügyességedben,
nekilátsz a zár feltörésének.
[Zárnyitás próba 9-es küszöbre: sikeres]
Huh, ez most összejött. Az ajtó szélesre tárul.
Egy ketrec van itt, benne egy arhomad varangy. A ketrec mellett egy kondér,
benne már víz fõ: nyilvánvaló, hogy valaki meg akarja fõzni az arhomad
varangyot! Máskor neked is vadászzsákmányt jelent, de most megesik rajta
a szíved, és kiszabadítod. Legnagyobb meglepetésedre, a lény melletted
marad, várakozóan! Veled akar maradni! Nocsak, lehet, hogy értékes szövetségedre
akadtál! Megsimogatod, és intesz, jelezve, hogy veled tarthat. Lelkesen
követ!
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 12% lélekenergia.
(12. kaland:) Ezt a feladatot valóban az istenek is neked szánták. Hasznos
a köznek, és hasznos a zsebednek. Délután szundítasz egy kicsit, hogy este
éber vadászként, és ne álmos áldozatként tehesd a dolgod. A szinten gyorsan
elterjedtek a hírek a bnrutális rablókról, így Te is tudod, hogy éjfél
után a Miluten fûhöz címzett kocsmából hazaindulók vannak legnagyobb veszélyben.
Úgy döntesz, hogy este Te is beülsz egy pohár italra, majd részegnek álcázva
magad felderíted a környéket.
A kocsma környékén a szokásosnál nagyobb
tömeget találsz. Lehet, hogy a támadások elriasztották a szokásos vendégkör
egy részét, de a vérdíjra éhes harcosok hada bõven pótolja ezt a forgalomkiesést.
A bejáratnál egy felirat fogad: "Ma fellép Miss Polly. Belépõ 40 arany".
[Tárgyhasználat: 40 arany]
Kiszurkolod a morcos pénztárosnak a pénzt, és reménykedsz, hogy a produkció
valóban megér ennyit. A kocsma összes helyisége zsúfolásig meg van telve.
Alig tudsz a bárpulthoz furakodni. Sört akarsz rendelni, de a csapos azt
mondja, hogy csak pálinka van, ha nem tetszik, el is mehetsz.
- Akkor
legyen az - mondod.
[Tárgyhasználat: 10 arany]
- 10 arany lesz - és eléd lök egy nagy pohárnyi kissé zavaros, enyhén bûzlõ
folyadékot. Ha nem fizettél volna érte ennyit, a mosogatóba öntenéd az
egészet, de most inkább magadba töltöd. A hatása irtózatos. Mintha savat
ittál volna, úgy marja a nyelõcsöved, majd pár perc múlva látásod homályossá
válik, és hullámokban tör rád a álmosság.
[Egészség próba 13-as küszöbre:
2 hõsiesség pont árán sikeres]
Néhány percig kábultan ücsörögsz, majd úgy döntesz, hogy ha ma este még
tenni akarsz valamit, akkor meg kell szabadulnod a gyomrodat maró anyagtól.
Eltántorogsz a mellékhelységig, és keresel egy szabad zugot. A föld iszonyúan
csúszik a az elõtted itt jártak sikertelen célzási kísérletei miatt.
[Ügyesség próba 14-es küszöbre: sikeres]
Sikerült talpon maradni, az ujjadat kissé ledugod a torkodon, majd pár perc
múlva teljesen felfrissülten hagyod el a bûzök csarnokát. Közben elmúlt
éjfél, megkezded a vadászatot. Az utcákon keringve néha hortyogó részegekbe
botlasz. Ezeknek sincs sok esélye az életben maradásra - gondolod, még
szerencse, hogy Te soha nem hagyod el ennyire magad. Már jó ideje járõrözöl,
amikor a közeledbõl sikolyt hallasz. Elindulsz a hang irányába, és látod
amint három alak egy földön fekvõ negyediket rugdos. Azonnal közbelépsz.
Ellenfeleid egy gnóm útonálló (#148), egy törpe útonálló (#149) és egy
troll útonálló (#150).
*** 1. KÖR *** A gnóm útonálló ellõ egy ellenáll.megtörése varázslatot.
A gnóm útonálló elõhív egy elemi védelem varázslatot. Összegyûjtve mágikus
energiáit, Kelkáposzta elvarázsol egy óriáserõt. Néhány rövid kézmozdulat
után Kelkáposzta létrehoz egy tombolás varázslatot. Összegyûjtve mágikus
energiáit, az arhomad varangy elvarázsol egy tombolást. Az arhomad varangy
varázshatalma segítségével elmond egy féreg érintését. A törpe útonálló
feléd rohan. A troll útonálló Kelkáposzta felé mozog. Megindulsz a törpe
útonálló felé. Már ott is vagy! A törpe útonálló rád veti magát. Egy nevetséges
törpe baltával próbál lecsapni rád.
(23 ép-t sebzõdtél). A troll útonálló
Kelkáposztát támadja. Kelkáposzta hörögve elterül. A törpe útonállót
próbálod megsebezni. Villámokat köpsz.
(20 ép-t sebeztél). Regenerálsz
(+5 ép)
*** 2. KÖR *** A gnóm útonálló elmormol egy isteni harag varázslatot.
Sebzõdsz
18 ép-t. Az arhomad varangy
19 sebzést kap. Elmormolsz egy gránitbõr varázslatot.
(-9 vp.) Elmondasz egy gyógyító szellõ varázslatot. Gyógyulsz 14 életpontot.
Az arhomad varangy visszanyer 16 életpontot. (-10 vp.) A troll útonálló
elindul az arhomad varangy felé. Az arhomad varangy a troll útonálló irányába
megy. A törpe útonálló téged támad. Meglengetve egy törpe baltát, megpróbál
eltalálni. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). A troll útonálló és
az arhomad varangy egymással harcolnak. a troll útonálló kontaktmérget
kapott. A troll útonálló hörögve elterül. Regenerálsz (+5 ép)
*** 3. KÖR *** A gnóm útonálló a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött
egy isteni harag! Rezisztálod a varázslatot. Az arhomad varangy
21 ép-t
sebzõdik. Az arhomad varangy megközelíti a gnóm útonállót. A törpe útonálló
rád veti magát. Elõrehajolva, egy törpe baltával csap le. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a törpe útonállót. Kitátod a szádat, és
villámokat küldesz ellenfeledre.
(27 ép-t sebeztél). Az arhomad varangy
a gnóm útonállót támadja. Regenerálsz (+5 ép)
*** 4. KÖR *** A gnóm útonálló elõhív egy jégcsóva varázslatot. Az arhomad
varangy
sebzõdik 64 ép-t. Az arhomad varangy halálhörgés közepette a földre
zuhan. Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy animáció. Kelkáposzta
csatasorba áll a te oldaladon. (agyatlan zombiként). (-17 vp.) Kelkáposzta
a gnóm útonálló irányába megy. A törpe útonálló téged támad. Törpe baltával
próbál megsebezni. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Kelkáposzta
a gnóm útonállót támadja. Regenerálsz (+5 ép) Mérgezõdik: A gnóm útonálló
7 ép-t sebzõdik. A gnóm útonálló hörögve elterül.
*** 5. KÖR *** Kelkáposzta elindul a törpe útonálló felé. Támadod a törpe
útonállót. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre.
(22 ép-t sebeztél). A törpe útonálló téged támad. Egy nevetséges törpe
baltával próbál lecsapni rád. Mellé! Kelkáposzta a törpe útonállót támadja.
A törpe útonálló halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+5
ép)
Kelkáposzta zombija hangtalanul összecsuklik. [A csatában összesen 69
sebzést okoztál, és 41 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által
okozott/kapott sebzés: Kelkáposzta: 78/52, az arhomad varangy: 22/135.]
Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben
magadba szívod a lélekenergiát (+66%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél
össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami egy
pikkelypáncél, egy törpe pikkelyvért, egy törpe balta, 69 arany és 4
hamis arany.
[ld. enc.]
- Ezek sem fogják az itt lakókat zaklatni többet - kiáltod boldogan. Még
idõben érkeztél, a földön fekvõ galetki még él. Megfordítod, és látod,
hogy az elöljáró titkára az. Legalább nem lesz gond a bizonyítással, a
troll testét elég nehéz lett volna magaddal cipelni.
Másnap reggel a titkár
kissé összetörve, de boldogan fogad:
- Azt hiszem rászolgáltál a vérdíjra,
és tõlem is kapsz egy kis extra jutalmat. Íme 200 arany, egy õskõ és egy
a szívósság rövid tõre.
(+3 képességpont.)
(+2 hõsiesség pont.)
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy,
gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött
galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak.
Szolgád, zöld ekinda újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét,
és kifizetsz 40 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a
templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A
fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni.
A papok varázsolnak. Szolgád, arhomad varangy újra él és egészséges. Megköszönöd
a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
(19. kaland:) Egy pillanatig sem késlekedve, máris munkához látsz. Nyomkereséssel
az elrablók nyomára bukkanni ennyi idõvel az eset után és ilyen zsúfolt
helyen teljes lehetetlenség: a legfinomabb mûvészetet, az auraészlelés
technikáját kell alkalmaznod, amely hála Omtorgat fõtiszteletes igen jellegzetes
aurájának, talán hatékony lehet.
[Auraészlelés próba 9-es küszöbre: 2
hõsiesség pont árán sikeres]
A nyom már nagyon halvány és nagyon gyenge, de azért képes vagy követni!
A fõtiszteletes ügyes volt, mágiája segítségével nyomot hagyott maga után.
A csatornaszintre vezet a halvány, vibráló csík, mint ahogy sejtetted.
Némi idõbe telik ugyan, de végül rábukkansz, hol tarthatják foglyul a papot!
Az auranyomok itt elvesznek - valószínûleg itt helyezték fel az antimágikus
bilincseket - de ennek már nincs jelentõsége, minden az orglingok szagától
bûzlik.
Ahogy belépsz, egy hatalmas alak magasodik fel elõtted. Atyavilág,
mekkora orgling! Ellenfeled egy orgling melák (#157).
*** 1. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, Kelkáposzta elvarázsol egy
óriáserõt. Kelkáposzta elmormol egy tombolás varázslatot. Heves kézmozdulatok
közepette az arhomad varangy elmormol egy tombolást. Heves kézmozdulatok
közepette az arhomad varangy elmormol egy féreg érintését. Az orgling melák
felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az orgling melák közelebb jön, hogy támadhasson.
Támadod az orgling melákot. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat
fújsz ellenfeledre.
(33 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára
(12 sebzés). Az orgling melák rád támad. Odaken neked jobb mancsával.
(46 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Regenerálsz (+5 ép)
*** 2. KÖR *** Kelkáposzta elindul az orgling melák felé. Az arhomad varangy
az orgling melák irányába megy. Kelkáposzta az orgling melákot támadja.
Támadod az orgling melákot. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat
fújsz ellenfeledre.
(35 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat
(17 sebzés).
Az orgling melák téged támad. Ütni próbál jobb mancsával.
(39 ép-t sebzõdtél).
Tüskéid sebzik. Az arhomad varangy az orgling melákot támadja. Regenerálsz
(+5 ép)
[A csatában összesen 109 sebzést okoztál, és 85 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Kelkáposzta: 26/0, az
arhomad varangy: 20/0.] Ennek fele sem tréfa! Rohansz, ahogy a lábad bírja.
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással gyógyítod magad. 14 ép-t gyógyított
rajtad. (-3 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 12 ép-t. (-3 vp.) Ennek
eredményeképp gyógyulsz 11 ép-t. (-3 vp.) 12 ép-t gyógyított rajtad. (-3
vp.) Gyógyulsz 11 életpontot. (-3 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 14
ép-t. (-3 vp.)
[83 TVP-t használtál fel, maradt még 88.]
m 1 10 832 3232 2121 2121 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 1,10) Elmész az Õsök Csarnokába.
(M 8 32) A legközelebbi feladat megoldásánál 32 lesz a válaszod.
(M 1,11) A négy égtáj közül délt választod. Óriási terembe érkezel. Apró,
világító pöttyök kezdenek ide-oda repkedni, és egyszercsak összeállnak
egy szellemalakká. Egy õs materializációja! Nyilván feladatot akar neked
adni. Nem is csalatkozol. A szellem megszólal:
Történt egyszer, hogy
egy elemi rin alomban csak nõstény elemi rin született. Amikor felnõttek,
mindegyik szaporodott, és csodák csodája, mindegyiknek ugyanannyi kölyke
lett, mint ahányan az eredeti alomban voltak. Születésüktõl egészen addig,
amíg csemetéik megnõttek, minden egyes nõstény felfalt 24 mázsa energiát,
ugyaneddig az ideg minden egyes csemete megevett 9 mázsa energiát. Ezek
a falánk lények tehát összesen 9984 mázsa energiát pusztítottak el. Hány
elemi rin volt egy alomban?
Tisztelettudóan válaszolsz a kérdésre. [32]
- Rendben, a válasz tökéletes - hallod a szellemet. Elégedett az õsöd!
(+20% lélekenergia.)
(M 2,11) A keletre menõ folyosót követed. A csarnok egy újabb, kongóan üres
termébe lépsz be.
(M 2,12) A négy égtáj közül délt választod. A teremben egy emelvényen egy
vasból öntött, óriási trónt látsz. A legendákból tudod, hogy aki beleül,
az egy alkalommal részesülhet az õsök kegyébõl. Helyet foglalsz a trónon.
Apró szikrák táncolnak végig rajtad, ahogy a mágia életre kel. (+1 képességpont.)
(M 3,12) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 3,12) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 2,11) Rövid vizsgálódás után észak felé indulsz. A csarnok egy újabb,
kongóan üres termébe lépsz be.
(M 3,11) A térkép szerint itt jobbra mész. A fal mellett megpillantasz egy
nagy ládát. A vaslakat nem riaszt el, elõkapod a zárnyitó szerszámot.
[Zárnyitás próba 8-as küszöbre: sikeres] Ez volt a megoldás! Megnézed,
mi a zsákmány: egy zöld manaital és egy sárga gyógyital.
[ld. enc.]
(M 3,10) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 4,11) A folyosó keletre visz. Mély, zengõ hangot hallasz, és a falból
egy szellemalak lép elõ. Egyike kell, hogy legyen a Csarnok õrizõnek, az
õsieknek! Tisztelettudóan várod, hogy a szokványos próbák egyike elé állítson.
A kérdése a következõ:
Zuveghar professzor népünk egyik legnagyobb tudósa
volt. Rengeteg kísérletet végzett. Egy ízben sziklozug tenyésztésével foglalkozott,
laboratóriumi körülmények között. Azt vizsgálta, bizonyos tápanyagok és
egyéb hatások hogyan befolyásolják, növelik ill. csökkentik a szaporulatot.
Megfigyelte, hogy ha X lény napi fejadagként 4 rovart kapott, és az állatokat
napi 5 órán keresztül világították meg Y milganddal, a szaporulat -7 volt.
Hasonlóan X állat és Y milgand esetén 7-es fejadagnál, 4 órás megvilágítás
eredményeképp a szaporulat 2 volt. Amikor pedig ezt az X állatot 1-es fejadagnál
7 óráig világították a milgandokkal, -19 volt a szaporulat. Talán ezek
után már te is rájöttél, amikor Zuveghar 3-as fejadagot adott X állatnak,
és 1 óráig világította õket meg, mi lett az eredmény. [Ha negatív számot
kaptál, akkor hagyd el a negatív elõjelet, és így írd a számot a 8-as után.]
Ez így egybõl sajnos nem megy, mondod a szellemnek.
(M 3,10) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 4,11) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 3,10) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
[27 TVP-t használtál fel, maradt még 61.]
ftk 3 |
felszíni tárgy kutatása |
Elhagyod a Csarnokot.
[Asztrális kutatás:] Ezúttal az asztráltérben próbálsz
meg az oly ritka felszíni varázstárgyak után kutatni. Lefekszel, behunyod
a szemed, ellazítasz, és szellemed kicsusszan testedbõl, útjára indul.
Némi keresés után halvány nyomot találsz, ezt követve indulsz el. Hirtelen
apró, zöld lények jelennek meg. Asztrálmanók, ocsmány kis csínytevõk! Felragadják
az általad követett nyom aranyszálát, és usgyi, megiramodnak vele. Meg
kell õket állítanod!
[Pszi csáp próba 3-as küszöbre: sikeres] Pszi csápoddal
villámgyorsan utánuk nyúlsz, elgáncsolod õket, mire visítva menekülnek.
A nyom megmaradt, tudod tovább követni!
Irtózatos erejû támadás ér, megpördülsz
a tengelyed körül. Amint magadhoz tér, már látod is, mi ütött rajtad. Megrezzensz,
amint pszionikus támadás ér. Ellenfeled egy akarathajlító (#443) [aura:
gyorsaság: 20.].
Kör |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP
/ |
PE |
1. |
Szikraszóró Bendegúz |
Tudati méreg |
+4 méreg |
(-6)49 |
(-27)28 |
Akarathajlító |
Mentális robbanás |
-27
PE |
(-9)36 |
(-4)46 |
2. |
Szikraszóró Bendegúz |
Tudati méreg |
+4 méreg |
(-6)43 |
(-14)14 |
Akarathajlító |
Mentális robbanás |
-14
PE |
(-13)23 |
(-8)38 |
3. |
Szikraszóró Bendegúz |
Tudati méreg |
+4 méreg |
(-6)37 |
(-10)4 |
Akarathajlító |
Mentális robbanás |
-10
PE |
(-17)6 |
(-12)26 |
4. |
Szikraszóró Bendegúz |
Tudati méreg |
+4 méreg |
(-6)31 |
(-4)0 |
Akarathajlító |
Mentális robbanás |
-10
PE |
(-6)0 |
(-16)10 |
Agyad szinte összeroppant a szörnyû vereségtõl. (-26 életpont.)
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással gyógyítod magad. 12 ép-t gyógyított
rajtad. (-3 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 14 ép-t. (-3 vp.)
[26 TVP-t használtál fel, maradt még 35.]
v 146 4 10 |
146. varázslat elmondása |
Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy kontakt.õseiddel! Aha! Õseid
megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 32.]
v 146 9 8 |
146. varázslat elmondása |
Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy kontakt.õseiddelt.
Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 29.]
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
Elhatározod, hogy vadászni mész. A szokásos vadászösvények egyikét választod,
amely egyenesen a sötét alsó szintekre vezet. Egy nagy barlangteremben
találod magad. Folyosók vezetnek minden irányba. Rövid kutatás után megpillantasz
egy torzszülöttet. Menekülni próbál, üldözni kezded. Egyenest a fészkébe
menekül a bolond! Ellenfeled egy nagyobb elementál fatty (#100).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Kelkáposzta rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy
óriáserõ. Magában motyogva, Kelkáposzta létrehoz egy tombolást. Az arhomad
varangy elmond egy tombolás varázslatot. Az arhomad varangy elõhív egy
féreg érintése varázslatot. Megtámadod a nagyobb elementál fattyat. A regenerálódás
gyalogos lándzsáját forgatva támadsz. El sem találtad. Enyészmesterrel
támadsz.
(11 ép-t sebeztél). A regenerálódás csonttõrével támadsz.
(10
ép-t sebeztél). A nagyobb elementál fatty rád támad. Nagy levegõt vesz,
és a következõ pillanatban elborít tûzleheletével.
(14 ép-t sebzõdtél).
Regenerálsz (+5 ép)
*** 2. KÖR *** Az arhomad varangy a nagyobb elementál fattyat támadja.
Kelkáposzta a nagyobb elementál fattyat támadja. A nagyobb elementál fatty
halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 21 sebzést okoztál, és 14 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Kelkáposzta: 45/0, az
arhomad varangy: 25/0.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba
szívod a lélekenergiát (+10%). Szolgáidnak is jut 9%. Összegyûjtöd a "kincset":
egy xenópete.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 19.]
A következõ programod egy baráti vadászkirándulás lesz. A szokásos vadászösvények
egyikét választod, amely egyenesen a sötét alsó szintekre vezet. Egy meredek
lejtõ szélén állsz. Óvatosan, minden lépésre ügyelve leereszkedsz. Figyelsz
a meredély oldalán levõ üregekre, hisz bármelyikbõl elõugorhat egy lény.
Egy árny suhan el melletted. Aha, egy torzszülött! Üldözõbe veszed. Lehet,
hogy nem is egyedül van? Befordulva egy sarkon, szembesültök. Ellenfeleid
egy gonosz banya (#93) és egy vérfarkas (#94).
*** 1. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, az arhomad varangy elvarázsol
egy tombolást. Heves kézmozdulatok közepette az arhomad varangy elmormol
egy féreg érintését. Kelkáposzta a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött
egy óriáserõ! Néhány rövid kézmozdulat után Kelkáposzta létrehoz egy tombolás
varázslatot. Néhány rövid kézmozdulat után a gonosz banya létrehoz egy
átok varázslatot. Ezt most megúsztad. A vérfarkas máris elõtted terem!
A vérfarkas irányába mozogsz. A vérfarkas téged támad. Elõrehajolva harapni
próbál fogával.
(22 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Vámpirizál. Megtámadod
a vérfarkast. Villámokat köpsz.
(41 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással
van rá
(30 sebzés). A vérfarkas halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz
(+5 ép)
*** 2. KÖR *** A gonosz banya varázshatalma segítségével elmond egy mérges
csípést. Ezt most megúsztad. Kelkáposzta megmérgezõdött. Az arhomad varangy
megúszta! Megindulsz a gonosz banya felé. Már ott is vagy! Az arhomad varangy
elindul a gonosz banya felé. Kelkáposzta megközelíti a gonosz banyát.
Megtámadod a gonosz banyát. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat
fújsz ellenfeledre.
(19 ép-t sebeztél). Az arhomad varangy a gonosz banyát
támadja. Kelkáposzta a gonosz banyát támadja. A gonosz banya halálos sebet
kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+5 ép) Méreg: Kelkáposzta
10 sebzést
kap.
[A csatában összesen 96 sebzést okoztál, és 22 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Kelkáposzta: 14/10, az
arhomad varangy: 22/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok
csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+20%). Szolgáidnak
is jut 20%. Elrakod a zsákmányt, ami egy xenópete, 22 arany, egy hamis
arany és egy szerencsekõ.
[ld. enc.] Az arhomad varangy kajával tömi magát.
(+20% jóllakottság.) Úgy érzed, most azonnal használnod kell a csodás kincset,
melyet szereztél. Leveszed a hatalom rubinját. Felveszed a szerencsekövet.
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 6.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 6.]
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
Kedved szottyan egy kis kirándulásra a városban. Barlangokat keresel, amelyeken
a jelzés a kihívás elfogadását jelenti. Egy furcsa dolgot pillantasz meg:
egy hatalmas méretû, rák alakú kõszobor (esetleg kõvéváltoztatott óriásrák?),
amelynek aljából egy lépcsõ vezet a bejárathoz. Semmi kétség, ez egy bizarr
- és talán mágikus - lakóépület!
(340. kaland, összköltsége 30 TVP.) [A
kaland során varázslatpróbával is szembe kell nézned.] Találomra kiválasztasz
egy barlangot, amelybe be tudsz jutni. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj
valamit az odabent lakótól. Figyelsz az esetleges csapdákra. Megkönnyebbülsz,
nincs semmi. Továbbmész.
Aludni látszik a lakó,
Rogen a Kalandor, egy sötétzöld köpenyes, tekintélyt
parancsoló férfi. A Tudósok klánjának helyettes oktató rangú tagja. A KANKURENCIA
szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: a sólyom díszes köntöse, a sólyom
nagy pajzsa, a sólyom bronz amulettje, a bûz ónix karkötõje, a sólyom malachitgyûrûje,
a sólyom díszes karkötõje, Örökkévalóság Smaragdja, a sólyom aranyozott
fülbevalója, a sebesség zangrozi csizmája, kék gömb, a tudás zafírja, a
bénaság fülbevalója, a sebezhetetlenség aranyozott nyaklánca, ében láncing,
a bérmágus csonttõre, a sólyom csontamulettje, a gyorsaság hosszú íja,
a sólyom márványgyûrûje, a sólyom ezüst fülbevalója, a bûz ónixgyûrûje,
a sebesség rövid tõre, a sólyom csontmaszkja, a gyorsaság malachit karkötõje,
a sólyom csatos öve, az ellenállás rövid tõre. Ez az! Sikeresen elcsórtál
2 elfu mohát anélkül, hogy felébresztetted volna ezt a balféket. Óvatosan
távozol. És még némi ennivalót is loptál! (+5% jóllakottság.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 6.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 6.]
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéid megduzzadtak! Támadás
ér, xenók özönlenek fel a barlangod hátuljában levõ nyíláson. Tudtad, hogy
be kellett volna tömnöd! Ellenfeled egy xenomorf embrió (#417).
*** 1. KÖR *** Kelkáposzta varázshatalma segítségével elmond egy óriáserõt.
Heves kézmozdulatok közepette Kelkáposzta elmormol egy tombolást. Az arhomad
varangy ellõ egy tombolás varázslatot. Összegyûjtve mágikus energiáit,
az arhomad varangy elvarázsol egy féreg érintését. A xenomorf embrió máris
elõtted terem! A xenomorf embrió felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A xenomorf
embrió rád támad. Kitátja száját, harapni próbál fogával.
(30 ép-t sebzõdtél).
Tüskéid sebzik. Vámpirizál. Megtámadod a xenomorf embriót. Villámokat köpsz.
(50 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja
(36 sebzés). Regenerálsz (+5 ép)
*** 2. KÖR *** Kelkáposzta elindul a xenomorf embrió felé. Az arhomad varangy
a xenomorf embrió irányába megy. A xenomorf embrió rád támad. Állkapcsát
csattogtatva, harapásra készül fogával.
(27 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik.
Vámpirizál. A xenomorf embriót próbálod megsebezni. Villámokat köpsz.
(45
ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára
(36 sebzés). A xenomorf
embrió halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 179 sebzést okoztál, és 57 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Kelkáposzta: 0/0, az
arhomad varangy: 0/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok
csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+10%). Szolgáidnak
9% jut. Fényes gyõzelmed után a barlangod alapos nagytakarításra szorul.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +8 galetki
erõt és +12 hírnevet kaptál. A kör során összesen 749 sebzést okoztál,
és 299 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
14
képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 6 TVP-t viszel át a következõre.
Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
329 TVP-t költhetsz
majd el.
KARAKTERLAP
Szikraszóró Bendegúz, egy megtermett, szikrázó szemû, szimpatikus,
megnyerõ mosolyú férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: kutyaszint (5. szint).
Táplálkozásod: piromád. Ez a 109. fordulód.
|
[1] erõ: |
13 (14) / 0.33 |
[2] IQ: |
11 (15) / 8.41 |
[3] ügyesség: |
6 (12) / 2.81 |
[4] egészség: |
7 (10) / 6.68 |
[5] mágia: |
10 (12) / 2.19 |
[6] gyorsaság: |
7 (11) / 0.95 |
[9] Méret/ép: |
116 (124) / 51 |
Min. méret: |
105 |
Barlangméret: |
118 |
|
|
Varázspont: |
135 / 31 |
Képességpont: |
19 / 88% |
Hõsi pont: |
33 (6) |
Tám.bónusz: |
12% |
Véd.bónusz: |
50% |
Galetki erõ: |
609 / 313 |
Hírnév : |
1314 |
Jóllakottság: |
121% |
Életkor: |
14 / 14 |
|
|
Galetki csaták: |
115 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
61 (0) |
Torzsz. csaták: |
529 (7) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
459 (6) |
Leölt torzszülött: |
802 (13) |
Pszi csaták: |
67 (1) |
Pszi gyõzelmek: |
40
(0) |
Ájulások száma: |
42 (0) |
|
A Halhatatlanok Klánjának (#10) tagja vagy.
Rangod: misztériumok ismerõje
(26)
Speciális képességeid:
+26 TVP / kör. Nincs méretvesztés, ha harcban
elájulsz.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz két tetszõleges káosztárgyat.
2.) Gyõzz le pszi csatában egy másik galetkit, akinek min. 6-os a pszi
támadása. 3.) Érj el rekordot a szinteden valamilyen szakértelembõl vagy
tulajdonságból. |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[13] elektr.lehelet: |
21 (28) / 12.21 |
[15] regeneráció: |
5 (10) / 0 |
[16] tüskés bõr: |
4 (6) / 0.09 |
[18] tûzimmunitás: |
3 (4) / 0.80 |
[19] hidegimmunitás: |
3 (4) / 0.20 |
[20] savimmunitás: |
4 (5) / 0.80 |
[21] elkt.immunitás: |
3 (4) / 0.20 |
[22] imm.mérg.gázra: |
3 (4) / 0.40 |
[23] imm.ktkt.méreg: |
3 (6) / 0 |
[24] rezisztencia: |
3 / 0 |
[25] bûz: |
21 (25) / 0 |
[26] lõfegyver: |
2 (4) / 0 |
[34] párbajozás: |
5 / 0.10 |
|
|
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
4 / 0.34 |
[46] csapdaészlelés: |
5 / 3.38 |
[47] zárnyitás: |
6 / 1.12 |
[48] mászás: |
6 / 2.08 |
[49] rugalmasság: |
7 / 0.35 |
[50] meggyõzõkészség: |
7 (9) / 0.78 |
[51] transzformáció: |
4 / 0.97 |
[52] auraészlelés: |
5 / 0.77 |
[53] ékszerészet: |
4 / 1.03 |
[54] kereskedelem: |
5 / 0.26 |
[55] szívósság: |
20 / 0.35 |
[56] varázsitalfõzés: |
6 / 1.66 |
[57] gyógynövények: |
5 / 4.41 |
[58] nyomkeresés: |
11 / 1.75 |
[59] vezetõkészség: |
3 (4) / 0.75 |
[60] pszi támadás: |
11 / 1.12 |
[61] pszi energia: |
11 / 1.22 |
[62] lopás: |
12 / 1.53 |
[63] éberség: |
9 / 0.68 |
[64] átokszórás: |
6 (8) / 1.37 |
[65] álcázás: |
4 / 0.71 |
[66] lopakodás: |
8 / 0.86 |
[67] régészet: |
11 / 7.96 |
[68] zene: |
10 / 1.39 |
[69] tanulás: |
9 / 5.39 |
[70] idézés: |
4 / 0.21 |
[71] javítás: |
11 / 0.20 |
[72] építés: |
5 / 0.89 |
[73] felderítés: |
4 / 2.52 |
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb mancs |
[100] méret: |
2 / 0.39 |
[101] szakért.: |
3 / 1.88 |
|
|
a regenerálódás
gyalogos lándzsája |
bal mancs |
[103] méret: |
1 / 0 |
[104] szakért.: |
2 / 1.89 |
|
|
Enyészmester |
jobb karom |
[106] méret: |
1 / 0 |
[107] szakért.: |
2 / 0.65 |
|
|
a regenerálódás
csonttõre |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[130] agyvihar: |
3 / 0 |
[147] alkímia: |
1 / 0.96 |
[32] animáció: |
3 / 1.04 |
[149] dimenziókapu: |
3 / 0.12 |
[48] ellenáll.megtörése: |
7 / 1.26 |
[29] életszívás: |
9 / 0.35 |
[152] felejtés: |
3 / 0.08 |
[172] gázpajzs: |
1 / 0 |
[17] gránitbõr: |
7 / 1.76 |
[139] gyógyító szellõ: |
7 / 1.04 |
[13] jégcsóva: |
4 / 1.50 |
[15] jégpajzs: |
5 / 2.86 |
[163] kineport: |
2 / 0.24 |
[154] kisebb erõpajzs: |
4 / 0.72 |
[27] kisebb gyógyítás: |
8 / 3.67 |
[146] kontakt.õseiddel: |
2 / 1.04 |
[158] láth. észlelése: |
2 / 1.48 |
[157] láthatatlanság: |
9 / 0 |
[165] manafókuszálás: |
4 / 0.18 |
[129] mentális robbanás: |
3 / 0 |
[141] mérges csípés: |
3 / 0 |
[133] pszi acéltorony: |
6 / 0.54 |
[128] pszi csáp: |
3 / 0 |
[171] savpajzs: |
1 / 0 |
[30] sorvasztás: |
4 / 1.18 |
[131] sz.áll.roncsolása: |
3 / 1.26 |
[159] szellemidézés: |
4 / 0.08 |
[167] tombolás: |
1 / 0 |
[132] tudati méreg: |
12 / 0.10 |
[16] tûzpajzs: |
1 / 0 |
[14] vakító fény: |
4 / 0.12 |
[170] villámpajzs: |
6 / 0.72 |
|
|
T/V VARÁZSLATLISTÁID |
2. lista (500%): |
17 gránit |
29 életsz |
32 animá |
141
mérge |
139 gyógyí |
|
|
|
|
|
RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK |
láth. észlelése (2).
|
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] Kelkáposzta, a zöld ekinda |
52/42 |
194% |
170% |
2 / 1.48 |
harcol |
[2] arhomad varangy |
56/56 |
118% |
120% |
1 / 0.18 |
harcol |
lélekenergia rész |
50% |
jóllakottság határ |
50% |
gyógyítás: |
4 |
|
MAKRÓID |
1. Makró |
v 154 |
v 158 |
v 159 3538 2 |
ism 3 |
x 10 |
z 167 20 |
|
2. Makró |
pv 2 1 |
ism 3 |
p |
pv 2 1 4 3 5 |
|
3. Makró |
kf 194 |
ism 3 |
vd 81 |
kf 9176 |
|
FELTÉTELES PARANCSAID GY 90 0 20 27 61 50;
VI erõ:150% ép:40%;
PV 6
2 1 3 4 5;
PSZ 65 67 54 45 48;
L 15 61 50 33 24 22;
TT 5;
HE 1;
PT
2;
PTA 132 132 132 132 132;
PTB 132 132 132 132 132;
I 20 3 20;
ÁTADÁS PARANCSAID: A 6531 11141 1;
CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 10 szint: 4 sebzés: 8-16
SPECIALIZÁCIÓD: Próbamester. (Minden, kaland során kapott próbánál a küszöb
10%-kal kisebb lesz, mint egyébként.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #13 (4. épület),
#18 (8. épület), #19 (9. épület), #52 (20. épület), #340 (109. forduló),
#228 (109. forduló).
SZÖVETSÉGED:
15069 (#15069). Szavazataid száma: 1. A következõ tagok szavazatát
birtoklod: 9305. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Monokonstrumatik
Abarrun. Még 1 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 10 legenda pontod van.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a füvész köpenye (#193) |
|
1 a gyorsaság bõr mellvértje (#3746) |
|
1 a lich pikkelyvértje (#11815) |
|
1 a nyomkeresés fejpántja (#194) |
|
1 a regenerálódás díszes fejpántja
(#24506) |
* |
1 a sebezhetetlenség nagy pajzsa (#19512) |
* |
1 a sün vándorcsizmája (#24971) |
* |
1 a szellemek utazóköpenye (#15086)
|
* |
1 a tolvaj vassisakja (#9176) |
|
1 a yeti utazóköpenye (#26336) |
|
1 az élet bíbor láncinge (#5082) |
|
1 csatos öv (#1166) |
|
2 csontmaszk (#1092) |
|
2 díszes köpeny (#1138) |
* |
1 díszes villámöv
(#177) |
* |
6 ében láncing (#134) |
|
1 fekete csizma (#1122) |
|
1 halotti maszk
(#1091) |
|
1 khaldoran öv (#137) |
|
2 maszk (#1090) |
|
1 pikkelypáncél (#223) |
|
1 sárga öv (#1167) |
|
1 suhanó csizma (#195) |
|
3 törpe pikkelyvért (#4)
|
|
1 utazóköpeny (#1136) |
|
1 vassisak (#1076) |
|
1 zöld köntös (#1151)
|
Ékszerek, kincsek |
|
1 a bûz kõamulettje (#29096) |
|
1 a hatalom csepp fülbevalója (#7106)
|
|
1 a hatalom rubinja (#148) |
|
1 a jég gyûrûje (#22825) |
|
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
* |
1 a merénylõ
malachit karkötõje (#11141) |
|
1 a sav kõamulettje (#26846) |
* |
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
|
1 a
tökéletesség márványgyûrûje (#21926) |
* |
1 a túlélés díszes karkötõje (#21492) |
* |
1 a villám csepp fülbevalója
(#23756) |
* |
1 a villám márványgyûrûje (#23726) |
|
1 a yeti csepp fülbevalója (#26456) |
|
1921 arany (#1) |
* |
1 az egyensúly
gyûrûje (#213) |
* |
1 az ügyesség nyaklánca (#2530) |
* |
1 bronzmedál (#207) |
|
36 drágakõ
(#2) |
|
1 ezüst fülbevaló (#1257) |
* |
1 görényfarok (#189) |
|
129 hamis arany
(#809) |
|
3 karikaszimbólum (#1211) |
* |
1 kék gömb (#143) |
|
1 kõamulett (#1196)
|
* |
1 kristályamulett (#130) |
* |
1 ozin fülkarika (#211) |
|
1 Rogan karkötõje
(#145) |
|
1 sárgaréz nyaklánc (#1181) |
* |
1 szerencsekõ (#197) |
|
1 szimbólum (#1210)
|
* |
1 szivárvány karkötõ (#139) |
Felszerelés |
|
1 elsõ kulcsdarab (#226) |
|
5 fekete dukát (#218) |
|
2 furulya (#167)
|
|
1 harmadik kulcsdarab (#228) |
|
1 idõkristály (#219) |
|
2 kötél (#128)
|
|
1 Morgan pálcája (#511) |
|
1 nekrofun medál (#513) |
|
1 õskõ (#8) |
Fegyverek |
|
1 a gólem nehéz nyílpuskája (#8487) |
* |
1 a káosz éjsötét íja (#11184)
|
|
1 a méreg hosszú íja (#24222) |
* |
1 a regenerálódás csonttõre (#24701) |
* |
1 a regenerálódás gyalogos
lándzsája (#24732) |
|
1 a sebesség nehéz nyílpuskája (#13437) |
|
1 a szívósság rövid tõre (#14802) |
|
1 a törpék barbár lándzsája (#6731)
|
|
1 az entek görbekardja (#9866) |
|
2 ében nyílpuska (#133) |
|
2 ében tündekard (#132) |
* |
1 Enyészmester
(#217) |
|
1 görbekard (#1316) |
|
1 harci fejsze (#12) |
|
1 hosszúkard (#1317) |
|
1 íj (#1270) |
|
1 kard (#1315) |
|
1 nyílpuska (#1285) |
|
1 rozsdás kard (#131) |
|
6 sziklarepesz (#13) |
|
1 törpe balta (#224)
|
Varázsitalok és füvek |
|
2 bajnokok itala (#62) |
|
1 csapdaészlelés itala (#65) |
|
4 csótányláb
(#25) |
|
4 elfu moha (#33) |
|
17 elonotichlan (#31) |
|
2 fehér gyógyital (#50)
|
|
15 gyilkos boróka (#27) |
|
3 hatalom kék itala (#58) |
|
2 hónakkupók
(#30) |
|
1 hõsiesség itala (#52) |
|
3 kincskeresés itala (#64) |
|
5 liánvirág
(#24) |
|
15 mátekel gomba (#21) |
|
3 méregellenállás itala (#51) |
|
4 mézfû (#29)
|
|
14 mitulen fû (#20) |
|
3 óriásnövés itala (#60) |
|
10 ragálygomba (#26)
|
|
9 sárga gyógyital (#61) |
|
8 sárkányvirág (#32) |
|
13 sötét mák (#23)
|
|
21 tejfonál (#28) |
|
3 üvegcse (#14) |
|
4 védelem itala (#59) |
|
9 velparaj (#35) |
|
1 villámlehelet itala (#56) |
|
4 winropu moha (#22)
|
|
1 zöld manaital (#63) |
Egyéb kacatok |
|
4 asztrálesszencia (#154) |
|
15 barna manakõ (#149) |
|
2 duzzadt xenópete
(#479) |
|
23 ekinda haj (#147) |
|
9 elektronit (#141) |
|
6 húsevõ bibe (#151) |
|
2 lemúr hártya (#161) |
|
15 mandibula (#157) |
|
2 molad púp (#16) |
|
2 molitár háj (#165) |
|
1 nohnetár gumó (#212) |
|
4 nordkristály (#146)
|
|
63 õsi relikvia (#17) |
|
13 pirgamit (#152) |
|
1 smaragd esszencia (#229)
|
|
5 yeti csont (#160) |
A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs
szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének
7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt
eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen
zsákban levõ tárgyat. |
|
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 méregellenállás itala (#51),
7 hamis arany (#809), 1 molitár háj (#165), 3 drágakõ (#2), 1 törpe
pikkelyvért (#4), 1 õsi relikvia (#17), 1 liánvirág (#24), 1 sárga gyógyital
(#61), 2 elfu moha (#33), 1 pikkelypáncél (#223), 1 törpe balta (#224),
1 a szívósság rövid tõre (#14802), 1 zöld manaital (#63), 1 duzzadt
xenópete (#479), 1 szerencsekõ (#197).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 297 arany (#1), 2 xenópete (#278).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
PIKKELYPÁNCÉL (223. TÁRGY) Ezt az intelligensebb torzszülöttek által
viselt páncélfajtát valamilyen ismeretlen lény pikkelyeibõl készítették,
amelyeket egy bõrvértre erõsítettek fel. Kiváló védelmet nyújt (+16% védekezés),
viszont jóval nehezebb is a normál bõrpáncélnál, ezért a gyorsaságot 3-mal
csökkenti.
TÖRPE BALTA (224. TÁRGY) A Hegymély primitív torzszülöttjei, a törpék
által gyakran használt fegyver, amelyet megfelelõen megnövesztett végtagok
hiányában kénytelenek használni. A törpe balta 4D6-os sebzésû fegyver,
te legfeljebb a kereskedõnek fogod eladni, ha nem tartod meg szuvenír gyanánt.
ZÖLD MANAITAL (63. TÁRGY) A mágiától pezsgõ barlangvárosban azok a legértékesebb
varázsital-receptek, amelyek a mágikus képességeket fokozó fõzetek elkészítését
írják le. Ezek közül a manaitalok a hiányzó varázserõt pótolják, afféle
doppingszerek a mágusok számára, hiszen több varázslatot tudnak használni
ugyanannyi pihenéssel. A zöld manaital felhörpintésével (H 63 (mennyiség)
parancs) 40 varázspontot kapsz vissza, 3 TVP árán. A zöld manaitalt automatikusan
is használhatod az I paranccsal.
SZERENCSEKÕ (197. TÁRGY) Ez a tárgy a gonoszság melléfogása. Rendelkezik
az átkozott tárgyak minden képességével, csak a követ elõállítõ mágus hibája
miatt nem negatív, hanem pozitív hatása van. Minden galetki álma, hogy
örökre nála maradjon a kõ, de még senkinek nem sikerült megakadályozni
a távozását. Amíg nálad van +3 méretet és +10% támadást kapsz. Ha nálad
gyengébb galetkivel találkozol (azaz kisebb a galetki ereje, mint a tiéd),
akkor van esély, hogy a kõ átugrik hozzá. A megfigyelések szerint nagyon
ritkán elõfordul, hogy ugrás elõtt a kõ mágikusan osztódik, így az eredeti
tulajnál is marad egy.