Vissza a Főoldalra
 
Hatalom Kártyái

2025-től a kétszínű lapoknak csak az egyik színét kell figyelembe venni pakliépítéskor. Legyen ez érvényes az 1 és 2 színű versenyekre is?

1) Igen
2) Nem
3) Tartózkodom

(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
További szavazások...
Fórum a témához...

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa menü – Druidák október 15.
Alfa menü – Boszorkányok október 15.
Alfa menü – Tengeri rablók október 15.
Alfa menü – Mágusok október 15.
Alfa menü – Felfedezők október 15.
Alfa menü – Kereskedők október 15.
Zén Legendái: Varázslatok szeptember 21.
A pillanat képe
Vikócmajom
(Túlélők Földje)
Küldd el képeslapként!
"Egy törpe áll előtted, arca elborult, övéből hatalmas harci kalapácsot húz elő. Miközben riadtan menekülsz, érzed, ahogy zsebeidből sorra potyognak az apró tárgyak, de nem mersz lassítani. Egy gyökérben esel hasra, jól beverve fejedet. Mikor kinyitod szemedet, egy vikócmajom néz le rád a fáról, és újabb makkot hajít kobakodra." - egy rémálomból történő ébredés pillanatai
Nézz szét a galériában!
Új webshop
Szavazás: új kétszín szabály
Moa civilizáció előrendelés: 2024.11.15-től.
Kalandozók Versenye 3.
Társasjátékok Ünnepe 2024. November 16.

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020

A lista folytatása...
Lapötletek (65040)
TF help (6745)
Moa civilizáció előrendelés: 2024.11.15-től. (3)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8233)
Szavazás: új kétszín szabály (13)
Moa civilizáció lapbemutató 3. hét (73)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Veres Ardor 107. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. nov. 11. 14h:36'
EZ A 305. JÁTÉKHETED, 107. FORDULÓD
306. játékheted kezdete: nov. 16.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #5280
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 289
Extra forduló: 15

VERES ARDOR KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [116,16] koordinátán. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 purifikátor háj (eladási ár: 50 arany, ebbõl a kezelési költség: 5 arany) ellenértékét. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 1 aranyló ugarhéjat. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 2 gyógykenõcsöt (200 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Zúgás, tompa dübörgés kél füledben - eljött a dagály ideje. A vér tengere kiemelkedik medrébõl, erõvel töltve fel az üres kelyheket. Magadhoz térsz álomtalan álmodból, és utadra indulsz. Tudod, ha harcot hoz is az éj, végén mindig megtelik a kehely (a tested) a tenger erejével. Aztán mielõtt eljõ a hajnal, s az apállyal visszahúzódik magába, összegyûjti a kelyhek gyümölcsét; téged pedig újra magával ragad a halálos álom...

A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+38 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+56 varázspont.) Idõt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+71 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Tojást tojik az uzbány. (+3 kaja.) Sokat keresgéltél, hátha találsz egy ragyás burástya fészket vagy búvóhelyet. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. [7 pontot használtál fel, van még 252.]

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A kitörni készülõ energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az erõpajzs I varázslatot! Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 247.]

* 2. KP: elmormolod a 13. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az erõ gyûlik, egyre csak gyûlik benned. Létrehoztad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhetõ (+1 szerencse forduló végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 242.]

* 3. KP: használod a 70. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Kívülrõl látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Az erõt egyetlen csomóba sûrítve, kilövöd az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 240.]

* 4. KP: használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 235.]

* 5. KP: használod a 73. pszi képességet
Pszid már elegendõen megnõtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyûjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 235.]


kpk 3 kezd. parancs kivétele: 3
P 70 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 235.]

kpk 5 kezd. parancs kivétele: 5
Sajnálom, de nincs ilyen kezdeti parancsod. [0 pontot használtál fel, van még 235.]

p 74 85 használod a 74. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Kiengeded magadból a molekulaátrendezés pszi képességet. Sikerrel jártál! Átstruktúrálva 1 rézdarab molekuláit, elõállítottál 1 óndarabot. [-10 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 230.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[117,16] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gumifát. Utad során felfedezel egy csodabazárt. (ld. enc.) Megtudod, hogyan szerezhetsz esélynövelõt. (ld. enc.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [118,16] Kaptatók és lejtõk váltják fel a sík terepet: dombvidék. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerû anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek nyugatra. [20 pontot használtál fel, van még 210.]

kt 19 5 elkészíted a 19. tárgyat (5 darabot)
Begyûjtöttél 5 kerek követ. [5 pontot használtál fel, van még 205.]

kt 176 2 elkészíted a 176. tárgyat (2 darabot)
Legyártottál 2 vashegyû nyilat. [16 pontot használtál fel, van még 189.]

kt 187 2 elkészíted a 187. tárgyat (2 darabot)
Legyártottál 2 mérgezett vasnyilat. [4 pontot használtál fel, van még 185.]

kf 111 187 kézbeveszed/felveszed a 111. tárgyat a 187. tárggyal
Elrakod a fúvócsövet, majd elõkészíted a hosszú íjat. Lövedékként mérgezett vasnyilat fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 185.]

h 1 50 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg elõtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idõ elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 185.]

kf 20 22 kézbeveszed/felveszed a 20. tárgyat a 22. tárggyal
Elrakod a hosszú íjat, majd elõkészíted a fúvócsövet. Lövedékként tüskét fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 185.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[117,17] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledõ szörny egy erszényes elkarog. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A fúvócsõvel célzol és lõsz. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod az erszényes elkarog farkát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az erszényes elkarog szõrös testét. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az erszényes elkarog bal lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Az erszényes elkarog fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 elkarog szõrt. 865 tapasztalati pontot kaptál. Találsz egy oltárt. Sheran hívõi építették. Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) mutáns nyomok vezetnek északnyugatra. [10 pontot használtál fel, van még 175.]

kt 259 4 elkészíted a 259. tárgyat (4 darabot)
Legyártottál 4 szopókövet. [12 pontot használtál fel, van még 163.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Aztán elõveszed a 4 szopókövet, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltûnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Megérkezik a telepatikus üzenet. - Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerõ, +7 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve szopókõpusztítás. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettõ: 1.) Ölj meg három ragyás burástyát, világunk e ocsmány megcsúfolóját! 2.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét! 3.) Remélem, nem fordult meg a fejedben világi vagyon felhalmozása. Semmisíts meg oltáromnál 200 darabot a kapzsi Fairlight aranyaiból! [30 pontot használtál fel, van még 133.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[116,16] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy púpos burástya közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A fúvócsõvel célzol és lõsz. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a púpos burástya fejét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a göcsörtös bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a púpos burástya jobb lábát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a púpos burástya fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Feléd sújt a púpos burástya a farkával, de elhibázta! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 235 tapasztalati pontot kaptál. Már messzirõl meghallod a feléd tartó lényt. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Természetesen sikeres volt a rejtõzködés. Aztán a tudásvágy gyõz, és kipillantasz. Ez nem lehet más, mint egy tetemember. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elõ. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) mutáns nyomok vezetnek keletre. Összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, piros szemû, kecskeszakállas árnymanó férfival. Fekete a bõre. Dornodon hûséges követõje. Egy bíbor erõövet, egy denevér szimbólumot, egy gromak páncélt, egy obszidián karkötõt és egy vassisakot visel. Ruházatát egy törpemammut trófea, egy trikornis trófea és egy ragyás burástya trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: Árnymanó feje felett tündöklõ glória. Jobb kezében egy árnyszablyát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, akárcsak a lelke. Nincs beszédes kedvében, csak mosolytalanul rádnéz. Odébbállsz.
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 6 tüskét.

(Továbbmész...) [115,15] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy nekrofunt. Megpillantasz egy tiszta vizû patakot, amely északról folyik délre. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlõdet is. Felfedeztél egy phua-kúpot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Megvizsgálod a talajt. Még egész friss troll nyomok vezetnek délre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [26 pontot használtál fel, van még 107.]

kf 437 kézbeveszed/felveszed a 437. tárgyat
Leveszed az obszidián karkötõt, majd a csuklódra húzod az arany masszariasztót. [0 pontot használtál fel, van még 107.]

tim 90 titkosírás megfejtése 90 pontért
Hmm! Hiszen itt van a feladvány rögtön az orrod elõtt, a kúp oldalán:

Lapos, mint egy levél, kerek, mint egy gyûrû, két szeme van, mégsem lát.

Gondolkodni, töprengeni kezdesz a nehéz feladványon. A rengeteg gondolkodás nem vezetett eredményre! Képtelen voltál megoldani a rejtvényt. [80 pontot használtál fel, van még 27.]

le 437 leveszed/lerakod a 437. tárgyat
Leveszed az arany masszariasztót. [0 pontot használtál fel, van még 27.]

kf 308 kézbeveszed/felveszed a 308. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 27.]

m 1 8 mozogsz északkeletre, északra
[116,14] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Átlépted az Õslénypark mágikus energiakerítését. Mindenhol hatalmas feliratokat látsz: VIGYÁZAT! ÉLETVESZÉLY! Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtõzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy hadroszaurusz. Megvetõ mosollyal várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 13 életpontot vesztettél. A fúvócsõvel célzol és lõsz. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a hadroszaurusz testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával mély sebeket nyitva megvagdosod a hadroszaurusz testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megkarcolod a hadroszaurusz bal oldalát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A hadroszaurusz fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A hadroszaurusz farkával megérint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Varkaudar szablyával megvagdalod a hadroszaurusz nyakát. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor súrolod a hadroszaurusz testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Egy kis bõrt csippent le a lábfejedrõl a hadroszaurusz, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a hadroszaurusz, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [116,13] Síkság, továbbra is csak síkság. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy kihívás tornyát. (ld. enc.) Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Találsz egy oltárt. Dornodon hívõi építették. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelõdés után inkább mégis. Látod, hogy Alex Mad Masterboy egy gyõztes csata után jóízûen falatozik egy Thargodan hercegbõl. Az étvágygerjesztõ alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a mûvész. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy barátság szent tüzét. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek északra vezetnek. Összeakadsz Bruce Dragon Lee-vel. Leah felszentelt papja. Egy fekete bõrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy koponya szimbólumot, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy sárga erõövet, egy umbatari karkötõt, egy vassisakot, egy vasvértet és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy vadász quwarg trófea, egy quwarg parafenomén trófea és egy jégtroll trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Egy sullár a hátasa. Elég egy mentális pillantás aurájára: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.

Összeakadsz egy fekete, tüsi hajú, kék szemû alakváltó férfival. A bõre kreolszínû. Leah inkvizítora. Egy bakkura csizmát, egy bíbor erõövet, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy koponya szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyût és egy ryuku nadrágot visel. Felszerelését egy élõholt quwarg trófea, egy hadroszaurusz trófea és egy velociraptor trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Auráját érzékelve máris tudod, sötét, mert gonosz. Nem látszik valami barátságosnak. {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy griffõniksz (ld. enc.)} Elfordulsz, és tovább totyogsz. [20 pontot használtál fel, van még 7.]

szk 111 keresed a 111. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ragyás burástyát. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 7.]


* 1. BP: használod a 163. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 2.]

* 2. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erõvel telik meg. Egy végsõ mozdulattal elõhívod az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 2.] Vizet kortyolsz a vizestömlõbõl. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 21, 5, 8. Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idõ! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a sullár. 2 kaját nyel le a ragyás burástya. Lestrapálva a nap eseményeitõl, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledõlsz, szemeid lecsukódnak, és a következõ percben már a lóbõrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerõ.) Elmúlt az erõpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse I hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása.
Ebben a körben 2 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 2 pontot vihetsz át. Kapsz még 248 pontot. A következõ körben tehát 250 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


CSODABAZÁR (1404. TÁRGY)
Gondjaid nyomasztó súlya alatt, elgondolkodva bandukolsz, mikor egyszer csak furcsa zajra figyelsz fel. Mi lehet ez? Hegyezni kezded a füled. Hm. A vadonban nem szokás fennhangon, vidáman énekelgetni. Ahogy közelebb óvakodsz (mivel a bolondokkal nem árt vigyázni), egy hatalmas, négykerekû kordét pillantasz meg. A közelben két sullár legelészik békésen. A kordé vakító sárga ponyváján kacskaringós, festett felirat díszeleg: "Niximiliti csodabazárja". Egy aprócska gnóm sertepertél körülötte, tán épp most nyitja ki a boltot? Ahogy elnézed a kecskeszakállas, nagy orrú, hosszú fülû, földig érõ köntösében botladozó figurát, egyvalamiben máris teljesen biztos lehetsz: õ bíz' nem kalandozó! Köszönsz neki... Aztán hangosabban köszönsz neki... aztán finoman megveregeted a vállát. Ha akartad volna, sem tudtad volna jobban megijeszteni! Némi udvariaskodás után megtudod, hogy személyesen Niximilitihez, a híres feltalálóhoz van szerencséd. Te ugyan még sohasem hallottál róla, de nem akarod megsérteni. Gyorsan lenyitja a kordé oldalát, és lázas sietséggel pakolja ki eléd a portékáját. Eközben alkalmad nyílik bekukkantani a szekér belsejébe, és még a szád is tátva marad az odabenn rejtõzõ, méregdrága alkimista labor láttán. - Ezeket a csodás kenõcsöket egytõl-egyig magam kísérleteztem ki - rakosgatja elõ féltõ gonddal a színes tégelyeket Niximiliti - és mindet saját kezûleg készítettem! - No, és mire valók? - forgatod kétkedve az egyik lila tégelyt. - Megnyugtatlak, barátom, NAGYON hasznos holmik ezek, és nem adom ám drágán! Három egyforma cirkuszi talizmán az ára egy adagnak. Úgy teszed le a kis edényt, mintha égetné a kezed. Bolond ez a gnóm! [Ha úgy döntesz, elcserélnéd vele néhány haszontalanná vált talizmánodat, azt nem csak itt, hanem Niximiliti többi bazárjában is megteheted.]

ESÉLYNÖVELÕ KENÕCS (1409. TÁRGY)
Niximiliti mindenkinek a lila tégelyt ajánlgatja leginkább. Talán ebbõl van a legtöbb, vagy ezt tudja a legegyszerûbben elõállítani. Végül is mindegy, mert az esélynövelõ is egy igen-igen hasznos kence. A válladra és a nyakadra kell kenned, a H 1409 paranccsal, 3 TVP-ért, hogy kifejtse hatását. Fura érzést kelt benned a mentaillatú krém. Mintha még az istenek is csak a pillanatot várnák, hogy a kedvedben járhassanak! [Szerencséd annyival nõ, mint a szerencséd alapértéke; a tárgyaid alapszerencse/5 plusz mentõdobást kapnak; ráadásul a nálad lévõ szopókövek sem fejtik ki a hatásukat.] Ha meg akarod szerezni az esélynövelõt, 3 rothasztó talizmánt kell adnod érte cserébe Niximiliti valamelyik csodabazárjában, a Küldetés Teljesítése: KT 1409 paranccsal, 5 TVP-ért. A hóbortos feltaláló minden vásárlójának szigorúan a lelkére köti a tudnivalókat: az Olimpia szervezõi ajzószernek minõsítették az esélynövelõt, ezért betiltották a használatát, egyébként is gyorsan elpárolog, így a hatása csak a forduló végéig tart; a csodakencék kioltják egymás erejét, ezért mindig csak egyetlen adagot kenj magadra! A második adagot (legyen az bármelyik fajta), már fel sem fogod használni, hiszen ez pazarlás volna. No és a legfontosabb: a zavaros tekintetû gnóm ünnepélyesen megesket téged, hogy a titkát a sírig megõrzöd, és az esélynövelõt soha, de soha nem adod át másnak.

SZOPÓKÕPUSZTÍTÁS (88. VARÁZSLAT)
Végre egy varázslat, amelynek segítségével megsemmisítheted a gyûlölt és undok szopóköveket! Elmondásához 5 TVP és 21 VP szükséges. A nálad levõ szopókövek közül egyet ilyenkor atomjaira robbantasz. Ha több szopókövet akarsz megsemmisíteni, akkor ezt megadhatod a parancs második paramétereként, de természetesen ez arányosan több VP-be is kerül.

A KIHÍVÁS TORNYA (502. ÉPÍTMÉNY)
Egy mesés és varázslatos épületet látsz magad elõtt. Egy égig érõ, karcsú torony, helyenként azonban kiszélesedik a törzse, mintha egy felhõk közé ágaskodó kígyó tányérokat nyelt volna le keresztbe. Az egész épület azúrkék színben csillog, itt-ott piros keretû ablakokkal. Megmászni lehetetlen, és egyben értelmetlen is: az épület tövében ugyanis egy nyitott ajtót látsz, rajta a következõ felirattal: "A KIHÍVÁS TORNYA." Ez érdekesen hangzik! Közelebb mész, mire az ajtó kinyílik, és egy mosolygó gnóm lép ki rajta. - Üdvözöllek a Kihívás Tornyában! Ahogy az arckifejezésedet látom, némi felvilágosításra van szükséged. A Kihívás Tornyát a csatornán átözönlõ, gazdag kalandozók turizmusa hívta életre. Nagyhatalmú mágusok hozták létre, pénzt és varázsenergiát nem kímélve. Ebben a toronyban különbözõ képességeidet és szakértelmeidet teheted próbára, érdekes teszteken. A legjobbak, akik minden próbát kiállnak, jutalomban részesülnek! A feladatoknak öt szintje van, neked elsõre mindenképp az elsõ szintet ajánlom, ha túl könnyûnek bizonyul, próbálkozhatsz nehezebbel. Mint látni fogod, bizonyos próbákra külön fel kell készülni, tehát tapasztalatra is szükség van (tehát egyes szakértelempróbáknál a megfelelõ szakértelem szinten kívül van más követelmény is). A feladatok nem mindig ugyanazok, tehát könnyen érhet meglepetés egy rutinos toronyjárót is. Végezetül: ha egy nehézségi szintet teljesítettél, akkor azt már nem járhatod újra. Sok szerencsét! [A toronyba a BE 502 <szint> paranccsal léphetsz be, szint*10+20 TVP árán (a TVP költség lehet kevesebb is, ha félúton kudarcot vallasz). A belépõdíj szint*5 arany. Egy fordulóban háromszor próbálkozhatsz a kihívás tornyában, akkor is, ha elgyalogolsz ugyanabban a fordulóban egy másik toronyhoz, ott sem fognak többször fogadni. A feladatok teljesítésével a jutalmad lehet varázstárgy, varázslat vagy valamilyen egyéb, különleges dolog. A szakértelem próbák során az adott szakértelem mindig fejlõdik (még kudarc esetén is!), a próba nehézségétõl függõ mértékben. Néhány ilyen próba sikerének feltétele bizonyos tárgy ill. varázslat megléte. A tárgy ilyenkor nem vész el, a varázslathoz nem használódik el külön varázspont.]

GRIFFÕNIKSZ (106. SZÖRNY)
Ez a sas méretû grifflény magas sziklák között épít fészket. Vállalkozó kedvû kalandozók gyakran másznak meg meredek falakat azért, hogy megszerezhessék mágikus erejû tojását. Azonban a griffõniksz minden elégetõ lehelete még a legtapasztaltabbakat is könnyedén a magasból aláhulló széndarabbá változtathatja. Sokak szerint a tûzköpet a madár által lenyelt és pirkitté átalakított kõdarabok eredménye.



KARAKTERLAP
Veres Ardor, egy vörös, copfos hajú, zöld szemû mutáns férfi vagy. Bõröd bronzként csillog. Sheran felszentelt papja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 107. fordulód.

 Erõ:25 (29)  Szint:16  Merészség:7/5 Magasság:173 cm 
 IQ:24 (28)  Támadás:18  Agresszió:3 Testsúly:77 kg 
 Ügyesség:21 (23)  Védekezés:26  Menekülés:40 % Életkor:3/3 év 
 Egészség:18 (22)  Életpont:251/143  Jellem: semleges (+1) Tul. pont:
 Szerencse:22 (26)  Varázspont:357/185  Pénz:443 arany Kép. pont:
 Tudatpont:14/4   Pszi pont:153/92      EFejl:24 
Eddig összesen 398 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1100 TP-t kaptál. Jelenleg 150513 TP-d van. A következõ szinthez még 29487 TP szükséges. Trófeáid: ryuku ostromteknõs, áeratikus hasnyák, velociraptor. A 101. fordulódban 1025 arany került a bankszámládra. 1086 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  ökölvívás: 6/0   szúrófegyverek: 8/42   vágófegyverek:20/51 (+6%)
  ütõfegyverek: 6/42 (+6%)   lõfegyverek: 14/56 (+12%)   dobófegyverek:1/0

Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) << bronzhegyû lándzsa (#87)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 .); ubuk tüske (#131) (1 -12.); nyílvesszõ (#108) (13 .); mérgezett vasnyíl (#187) (14 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikus nyomkodás kikapcsolva

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 9/58 (+11%)   2. nyomkövetés: 32/11 (+32%)   3. lopás:1/0
  4. mászás: 5/77   5. csapdakészítés: 11/96 (+6%)   6. csapdaészlelés:2/68
  7. gyógyítás: 12/82   8. titkosírás: 3/51 (+42%)   9. felderítés:9/72
  10. szörnyidomítás: 8/55   11. teológia: 13/7 (+8%)   12. taumaturgia:15/4
  13. szerencsejáték: 1/10   14. versengés: 4/49   15. harcmûvészetek:2/71
  16. zene: 8/6   17. szörnyismeret: 11/25 (+23%)   18. pszi:*20/100
  19. zárnyitás: 3/16   20. vadászat: 4/32   21. bányászat:14/27 (+11%)
  22. fõzés: 2/55       

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
deus ex machinád 1 mezõre repítsen
totem 30% életpont alatt [gyógymógy (#5)]
gyógyítasz 40% életerõ alatt 30 TVP-ért
készítesz kõkést (#6) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 10 darabot )
maradék TVP-dbõl az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
Északi Druida Szövetség (#9109), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP)lángcsóva (#31, 5 VP)hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP)varázsvédelem (#34, 8 VP)mágiatörés (#35, 10 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP)villámcsapás (#50, 18 VP)varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)varázsital fõzése (#100, 30 VP)tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)a munka gyümölcse (#224, 10 VP)idõcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP)gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)esõidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)tündérfény (#25, 1 VP)harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhõ (#37, 12 VP)védelem tûz ellen (#38, 12 VP)éhínség (#39, 7 VP)
szárazság (#48, 6 VP)revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)szopókõpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)  
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP)auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP)kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP)agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)agykorbács (#97, 6 PP)pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP)kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP)pszi-gyûjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)pszi-ernyõ II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
éber kakukk (#3)   

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10)
lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), szárazság (#48), tudatrombolás (#111), mágiatörés (#35), agykorbács (#97)
Védekezõ varázslatok (aktív: 4, max: 10)
pszi-acéltorony (#98), védelem tûz ellen (#38), tükörpajzs (#101), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)    
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tûz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)    

ELFOGOTT SZÖRNYEID
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK
ragyás burástya (#111) (málhás: +10 kg teher) státusz: OK
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ölj meg három ragyás burástyát, világunk e ocsmány megcsúfolóját! (számláló: 1)
2.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét!
3.) Remélem, nem fordult meg a fejedben világi vagyon felhalmozása. Semmisíts meg oltáromnál 200 darabot a kapzsi Fairlight aranyaiból!

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1   bõrpáncél (#51) 1 * fekete bõrcsizma (#247) 1 * gromak páncél (#270)
1   mászókarom (#78) 1 * ryuku kesztyû (#690) 1   szürke bõrkesztyû (#271)
1 * vassisak (#160)        
Fegyverek és lövedékek
1   bronzhegyû lándzsa (#87) 1   bumeráng (#249) 1 * fúvócsõ (#20)
1   göcsörtös bunkó (#123) 1   hosszú íj (#111) 1   kerek kõ (#19)
1   kõkalapács (#13) 1   kõkés (#6) 1   mérg. ubuk tüske (#137)
2   mérgezett vasnyíl (#187) 1   rövid íj (#107) 1 * rövid kard (#171)
1   sallank nyíl (#129) 7 * tüske (#22) 1 * varkaudar szablya (#516)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1   arany masszariasztó (#437) 3   borostyán függõ (#162) 1 * ezüst papi karkötõ (#308)
1 * gólem talizmán (#811) 1 * hatalom fülbevalója (#817) 2   obszidián függõ (#195)
1   obszidián karkötõ (#229) 1 * örökkéval.gyémántja (#1065) 1   réz papi karkötõ (#307)
1 * smaragd védõgyûrû (#223) 1 * virág szimbólum (#143) 1 * vortex talizmán (#812)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
2   aranypikkely (#415) 1   ásó (#34) 1   bronzkulcs (#76)
2 + deus ex machina (#1) 1   ezüst kulcs (#184) 1   furulya (#233)
3   kaja (#2) 1 + karócsapda (#163) 1   kis vaskulcs (#40)
1   kötél (#92) 1   nagy aranykulcs (#246) 1   nagy bronzkulcs (#185)
4   rézkulcs (#75) 1   Rodger kezdõ üstje (#1167) 1   szeksztáns (#32)
1   szuper dobóháló (#273) 1   vaskulcs (#183)    
Löttyök és porok, tartóstul
2   aranyló ugarhéj (#100) [bennük 10 csepp tinta (#101), fér még: 10]
2   fûszertartó (#210) [üres, kapacitás: 10]
6   huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 72]
1   kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 10]
2   sullár hólyag (#168) [bennük 4 csepp spiritusz (#170), fér még: 36]
1   szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
5   uzbány csõr (#169) [bennük 21 csepp ugh méreg (#166), fér még: 39]
3   vizestömlõ (#3) [bennük 56 korty víz (#27), fér még: 4]
5   zöld üveg (#82) [bennük 8 csepp ragasztó (#83), fér még: 92]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
7   álompor (#396) 1   aurach fog (#657) 1   borkonyó bibe (#312)
1   csillezsályalevél (#1253) 1   csuklyavirág (#133) 1   darázsszárny (#652)
1   dorony tüdõ (#212) 5   drótszõr (#37) 6   elkarog szõr (#665)
6   fõnixtoll (#563) 2   fülemüle agyar (#267) 1   grákóbõr (#41)
2   gyöngymangó (#135) 9   kaktusztüske (#114) 3   kazmár gyökér (#205)
1   kék orchidea (#68) 5   kõszem (#304) 13   madártoll (#112)
5   magszim bél (#103) 2   móri gyümölcs (#116) 1   nektoraf faggyú (#667)
2   óndarab (#85) 11   rézdarab (#70) 3   smirglilevél (#29)
2   szárnyas hernyó (#69) 2   tükör (#43) 6   varányszem (#30)
2   vasérc (#152)        

Összsúly: 50.45 kgMegterheltség: 64%
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 56 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
2   ezüst karkötõ (#158) 2   ezüst nyaklánc (#117) 7   mákrózsa virág (#56)
1   rinóbõr (#651) 1   szuperkötél (#209) 1   vashegyû lándzsa (#182)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
10 arany (#50) 3 kaja (#2) 2 madártoll (#112)
4 pirkit (#153) 4 ragasztó (#83) 1 rézdarab (#70)
3 tüske (#22) 2 ugh méreg (#166) 2 vasérc (#152)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 elkarog szõr (#665) 1 kerek kõ (#19) 2 mérgezett vasnyíl (#187)
1 óndarab (#85) 49 víz (#27)    



E körben tett lépéseid térképe

(115,15) nekrofun (#173), patak, phua-kúp (#372), oltár
(116,13) kihívás tornya (#502), szent tölgyfa (#393), Dornodon oltár, mûvészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484),
Bruce Dragon Lee (1679. kalandozó), egy alakváltó férfi
(116,14) hadroszaurusz (#162), oltár
(116,16) púpos burástyák (#92), tetemember (#123), egy árnymanó férfi
(117,16) gumifa (#38), csodabazár (#1404)
(117,17) erszényes elkarog (#354), Sheran oltár
(118,16) vaskohó (#155), érclelõhely




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.