Veres Ardor 107. fordulója
TÚLÉLÕK FÖLDJE | Betáplálva: 2005. nov. 11. 14h:36'
EZ A 305. JÁTÉKHETED, 107. FORDULÓD
306. játékheted kezdete: nov. 16.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #5280
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 289
Extra forduló: 15 |
|
VERES ARDOR KALANDJAI
4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [116,16] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 purifikátor háj (eladási ár: 50
arany, ebbõl a kezelési költség: 5 arany) ellenértékét. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 1 aranyló ugarhéjat.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 2 gyógykenõcsöt (200 arany kikiáltási
áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Zúgás, tompa dübörgés kél füledben - eljött a dagály ideje. A vér tengere kiemelkedik medrébõl, erõvel töltve fel az üres
kelyheket. Magadhoz térsz álomtalan álmodból, és utadra indulsz. Tudod, ha harcot hoz is az éj, végén mindig megtelik a
kehely (a tested) a tenger erejével. Aztán mielõtt eljõ a hajnal, s az apállyal visszahúzódik magába, összegyûjti a kelyhek
gyümölcsét; téged pedig újra magával ragad a halálos álom...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+38 életerõ.)
Varázserõd regenerálódik. (+56 varázspont.) Idõt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid
regenerálásában. (+71 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) Erõt merítesz
a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Tojást tojik az uzbány. (+3 kaja.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy ragyás burástya fészket vagy búvóhelyet. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt.
[7 pontot használtál fel, van még 252.]
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot
| Varázsolni kezdesz. A kitörni készülõ energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az erõpajzs I
varázslatot! Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1
teológia). [5 pontot használtál fel, van még 247.]
* 2. KP: | elmormolod a 13. varázslatot
| Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az erõ gyûlik, egyre csak gyûlik benned. Létrehoztad a hadiszerencse I varázslatot! A
hatás azonnal érezhetõ (+1 szerencse forduló végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 242.]
* 3. KP: | használod a 70. pszi képességet
| Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Kívülrõl látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Az erõt egyetlen
csomóba sûrítve, kilövöd az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [2
pontot használtál fel, van még 240.]
* 4. KP: | használod a 71. pszi képességet
| Megtisztítod tudatodat. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet.
Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még
235.]
* 5. KP: | használod a 73. pszi képességet
| Pszid már elegendõen megnõtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyûjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a
pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 235.]
kpk 3 | kezd. parancs kivétele: 3
| P 70 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 235.]
kpk 5 | kezd. parancs kivétele: 5
| Sajnálom, de nincs ilyen kezdeti parancsod. [0 pontot használtál fel, van még 235.]
p 74 85 | használod a 74. pszi képességet
| Mélyen koncentrálni kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Kiengeded magadból a molekulaátrendezés pszi képességet.
Sikerrel jártál! Átstruktúrálva 1 rézdarab molekuláit, elõállítottál 1 óndarabot. [-10 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van
még 230.]
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre
| [117,16] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél.
Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gumifát. Utad során felfedezel egy csodabazárt. (ld. enc.)
Megtudod, hogyan szerezhetsz esélynövelõt. (ld. enc.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol.
Kicsit régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek nyugatra.
(Továbbmész...) [118,16] Kaptatók és lejtõk váltják fel a sík terepet: dombvidék.
Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerû anyag van
alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1
hetes) árnymanó nyomok vezetnek nyugatra. [20 pontot használtál fel, van még 210.]
kt 19 5 | elkészíted a 19. tárgyat (5 darabot)
| Begyûjtöttél 5 kerek követ. [5 pontot használtál fel, van még 205.]
kt 176 2 | elkészíted a 176. tárgyat (2 darabot)
| Legyártottál 2 vashegyû nyilat. [16 pontot használtál fel, van még 189.]
kt 187 2 | elkészíted a 187. tárgyat (2 darabot)
| Legyártottál 2 mérgezett vasnyilat. [4 pontot használtál fel, van még 185.]
kf 111 187 | kézbeveszed/felveszed a 111. tárgyat a 187. tárggyal
| Elrakod a fúvócsövet, majd elõkészíted a hosszú íjat.
Lövedékként mérgezett vasnyilat fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 185.]
h 1 50 | használod az 1. tárgyat
| Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg elõtted! Átlépsz
rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után
postázunk.] ...Hosszú idõ elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 185.]
kf 20 22 | kézbeveszed/felveszed a 20. tárgyat a 22. tárggyal
| Elrakod a hosszú íjat, majd elõkészíted a fúvócsövet.
Lövedékként tüskét fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 185.]
[117,17] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. Hamar
rájössz, hogy a feléd közeledõ szörny egy erszényes elkarog. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
A fúvócsõvel célzol és lõsz. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod az erszényes elkarog farkát. (2 támadással 11 életpontot
sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az erszényes elkarog szõrös testét. (4
támadással 114 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az erszényes elkarog bal lábát. (1 támadással 14 életpontot
sebezve.) Az erszényes elkarog szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.)
Az erszényes elkarog fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.)
Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kõkést,
szereztél 1 elkarog szõrt. 865 tapasztalati pontot kaptál.
Találsz egy oltárt. Sheran hívõi építették. Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) mutáns nyomok
vezetnek északnyugatra. [10 pontot használtál fel, van még 175.]
kt 259 4 | elkészíted a 259. tárgyat (4 darabot)
| Legyártottál 4 szopókövet. [12 pontot használtál fel, van még 163.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Aztán elõveszed a 4
szopókövet, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltûnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Megérkezik a
telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerõ, +7 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb
varázslatra, melynek neve szopókõpusztítás. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen
továbbra is kihívás számodra a másik kettõ: 1.) Ölj meg három ragyás burástyát, világunk e ocsmány megcsúfolóját! 2.)
Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét! 3.) Remélem, nem fordult meg a fejedben világi vagyon
felhalmozása. Semmisíts meg oltáromnál 200 darabot a kapzsi Fairlight aranyaiból! [30 pontot használtál fel, van még 133.]
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra
| [116,16] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy-két magányos fa töri meg a
nehezen járható terep egyhangúságát. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg,
ha egy púpos burástya közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a
pimasz lényt.
A fúvócsõvel célzol és lõsz. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a púpos burástya fejét. (3 támadással 18 életpontot
sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a göcsörtös bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Göcsörtös bunkóval
többször kegyetlenül megütöd a púpos burástya jobb lábát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Rövid karddal
kilukasztod a púpos burástya fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágói a közeledben
csápolnak, de eredménytelenül. Feléd sújt a púpos burástya a farkával, de elhibázta! A másik elterül, rángatózik egy kicsit,
majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 235 tapasztalati pontot
kaptál.
Már messzirõl meghallod a feléd tartó lényt. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében.
Természetesen sikeres volt a rejtõzködés. Aztán a tudásvágy gyõz, és kipillantasz. Ez nem lehet más, mint egy tetemember.
Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elõ.
Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) mutáns nyomok
vezetnek keletre.
Összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, piros szemû, kecskeszakállas árnymanó férfival. Fekete a bõre. Dornodon hûséges
követõje. Egy bíbor erõövet, egy denevér szimbólumot, egy gromak páncélt, egy obszidián karkötõt és egy vassisakot visel.
Ruházatát egy törpemammut trófea, egy trikornis trófea és egy ragyás burástya trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van:
Árnymanó feje felett tündöklõ glória. Jobb kezében egy árnyszablyát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy
ubuk dobónyíl. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, akárcsak a lelke. Nincs beszédes kedvében, csak mosolytalanul
rádnéz. Odébbállsz.
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 6 tüskét.
(Továbbmész...) [115,15] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a
figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy nekrofunt. Megpillantasz egy tiszta vizû patakot, amely északról folyik
délre. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlõdet is. Felfedeztél egy phua-kúpot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles
szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt.
Megvizsgálod a talajt. Még egész friss troll nyomok vezetnek délre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
[26 pontot használtál fel, van még 107.]
kf 437 | kézbeveszed/felveszed a 437. tárgyat
| Leveszed az obszidián karkötõt, majd a csuklódra húzod az arany masszariasztót. [0 pontot használtál fel, van még 107.]
tim 90 | titkosírás megfejtése 90 pontért
| Hmm! Hiszen itt van a feladvány rögtön az orrod elõtt, a kúp oldalán:
Lapos, mint egy levél, kerek, mint egy gyûrû, két szeme van, mégsem lát.
Gondolkodni, töprengeni kezdesz a nehéz feladványon. A rengeteg gondolkodás nem vezetett eredményre! Képtelen voltál
megoldani a rejtvényt. [80 pontot használtál fel, van még 27.]
le 437 | leveszed/lerakod a 437. tárgyat
| Leveszed az arany masszariasztót. [0 pontot használtál fel, van még 27.]
kf 308 | kézbeveszed/felveszed a 308. tárgyat
| Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 27.]
m 1 8 | mozogsz északkeletre, északra
| [116,14] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Átlépted az Õslénypark
mágikus energiakerítését. Mindenhol hatalmas feliratokat látsz: VIGYÁZAT! ÉLETVESZÉLY! Az irányodba osonó
szörny tehetségtelen a rejtõzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy hadroszaurusz. Megvetõ mosollyal várod a
találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 13 életpontot vesztettél. A
fúvócsõvel célzol és lõsz. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a hadroszaurusz testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.)
Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával mély sebeket nyitva megvagdosod a
hadroszaurusz testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megkarcolod a hadroszaurusz bal
oldalát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A hadroszaurusz fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4
életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A hadroszaurusz farkával megérint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.)
(istened védelmez +2 ÉP.) Varkaudar szablyával megvagdalod a hadroszaurusz nyakát. (3 támadással 74 életpontot
sebezve.) Rövid karddal néhányszor súrolod a hadroszaurusz testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Egy kis bõrt
csippent le a lábfejedrõl a hadroszaurusz, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened
védelmez +1 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a hadroszaurusz, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot
vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet
összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg.
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Megvizsgálod a talajt. Nem túl
régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek északra.
(Továbbmész...) [116,13] Síkság, továbbra is csak síkság.
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy kihívás tornyát. (ld. enc.) Oldalt pillantva, meglátsz egy szent
tölgyfát. Találsz egy oltárt. Dornodon hívõi építették. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a
szemednek. Alaposabb nézelõdés után inkább mégis. Látod, hogy Alex Mad Masterboy egy gyõztes csata után jóízûen
falatozik egy Thargodan hercegbõl. Az étvágygerjesztõ alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit
elborult lehetett a mûvész. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy barátság szent tüzét. Nocsak, itt
van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss troll nyomokat,
amelyek északra vezetnek.
Összeakadsz Bruce Dragon Lee-vel. Leah felszentelt papja. Egy fekete bõrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy koponya
szimbólumot, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy sárga erõövet, egy umbatari karkötõt, egy vassisakot, egy
vasvértet és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy vadász quwarg trófea, egy quwarg parafenomén trófea és egy
jégtroll trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres
csatabárdot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Egy sullár a hátasa. Elég egy mentális pillantás
aurájára: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Összeakadsz egy fekete, tüsi hajú, kék szemû alakváltó férfival. A bõre kreolszínû. Leah inkvizítora. Egy bakkura csizmát,
egy bíbor erõövet, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy koponya szimbólumot, egy kvazár
sisakot, egy lánckesztyût és egy ryuku nadrágot visel. Felszerelését egy élõholt quwarg trófea, egy hadroszaurusz trófea és
egy velociraptor trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod.
Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Auráját érzékelve máris tudod, sötét, mert
gonosz. Nem látszik valami barátságosnak. {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy griffõniksz (ld. enc.)} Elfordulsz, és
tovább totyogsz. [20 pontot használtál fel, van még 7.]
szk 111 | keresed a 111. szörnyet
| Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ragyás burástyát. Bár nem emlékszel, hogy ilyen
tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 7.]
* 1. BP: | használod a 163. tárgyat
| Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 2.]
* 2. BP: | elmormolod a 3. varázslatot
| Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erõvel telik meg. Egy végsõ
mozdulattal elõhívod az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 2.]
Vizet kortyolsz a vizestömlõbõl. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben
elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10
arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 21, 5, 8.
Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idõ! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a sullár. 2 kaját
nyel le a ragyás burástya. Lestrapálva a nap eseményeitõl, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledõlsz, szemeid
lecsukódnak, és a következõ percben már a lóbõrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerõ.)
Elmúlt az erõpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse I hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv
hatása.
Ebben a körben 2 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 2 pontot vihetsz át. Kapsz még 248 pontot. A következõ körben
tehát 250 pontot költhetsz el.
CSODABAZÁR (1404. TÁRGY)
Gondjaid nyomasztó súlya alatt, elgondolkodva bandukolsz, mikor egyszer csak furcsa zajra figyelsz fel. Mi lehet ez?
Hegyezni kezded a füled. Hm. A vadonban nem szokás fennhangon, vidáman énekelgetni. Ahogy közelebb óvakodsz (mivel
a bolondokkal nem árt vigyázni), egy hatalmas, négykerekû kordét pillantasz meg. A közelben két sullár legelészik békésen.
A kordé vakító sárga ponyváján kacskaringós, festett felirat díszeleg: "Niximiliti csodabazárja". Egy aprócska gnóm
sertepertél körülötte, tán épp most nyitja ki a boltot? Ahogy elnézed a kecskeszakállas, nagy orrú, hosszú fülû, földig érõ
köntösében botladozó figurát, egyvalamiben máris teljesen biztos lehetsz: õ bíz' nem kalandozó! Köszönsz neki... Aztán
hangosabban köszönsz neki... aztán finoman megveregeted a vállát. Ha akartad volna, sem tudtad volna jobban
megijeszteni! Némi udvariaskodás után megtudod, hogy személyesen Niximilitihez, a híres feltalálóhoz van szerencséd. Te
ugyan még sohasem hallottál róla, de nem akarod megsérteni. Gyorsan lenyitja a kordé oldalát, és lázas sietséggel pakolja ki
eléd a portékáját. Eközben alkalmad nyílik bekukkantani a szekér belsejébe, és még a szád is tátva marad az odabenn
rejtõzõ, méregdrága alkimista labor láttán. - Ezeket a csodás kenõcsöket egytõl-egyig magam kísérleteztem ki - rakosgatja
elõ féltõ gonddal a színes tégelyeket Niximiliti - és mindet saját kezûleg készítettem! - No, és mire valók? - forgatod
kétkedve az egyik lila tégelyt. - Megnyugtatlak, barátom, NAGYON hasznos holmik ezek, és nem adom ám drágán! Három
egyforma cirkuszi talizmán az ára egy adagnak. Úgy teszed le a kis edényt, mintha égetné a kezed. Bolond ez a gnóm! [Ha
úgy döntesz, elcserélnéd vele néhány haszontalanná vált talizmánodat, azt nem csak itt, hanem Niximiliti többi bazárjában
is megteheted.]
|
ESÉLYNÖVELÕ KENÕCS (1409. TÁRGY)
Niximiliti mindenkinek a lila tégelyt ajánlgatja leginkább. Talán ebbõl van a legtöbb, vagy ezt tudja a legegyszerûbben
elõállítani. Végül is mindegy, mert az esélynövelõ is egy igen-igen hasznos kence. A válladra és a nyakadra kell kenned, a H
1409 paranccsal, 3 TVP-ért, hogy kifejtse hatását. Fura érzést kelt benned a mentaillatú krém. Mintha még az istenek is
csak a pillanatot várnák, hogy a kedvedben járhassanak! [Szerencséd annyival nõ, mint a szerencséd alapértéke; a tárgyaid
alapszerencse/5 plusz mentõdobást kapnak; ráadásul a nálad lévõ szopókövek sem fejtik ki a hatásukat.] Ha meg akarod
szerezni az esélynövelõt, 3 rothasztó talizmánt kell adnod érte cserébe Niximiliti valamelyik csodabazárjában, a Küldetés
Teljesítése: KT 1409 paranccsal, 5 TVP-ért. A hóbortos feltaláló minden vásárlójának szigorúan a lelkére köti a
tudnivalókat: az Olimpia szervezõi ajzószernek minõsítették az esélynövelõt, ezért betiltották a használatát, egyébként is
gyorsan elpárolog, így a hatása csak a forduló végéig tart; a csodakencék kioltják egymás erejét, ezért mindig csak egyetlen
adagot kenj magadra! A második adagot (legyen az bármelyik fajta), már fel sem fogod használni, hiszen ez pazarlás volna.
No és a legfontosabb: a zavaros tekintetû gnóm ünnepélyesen megesket téged, hogy a titkát a sírig megõrzöd, és az
esélynövelõt soha, de soha nem adod át másnak.
|
SZOPÓKÕPUSZTÍTÁS (88. VARÁZSLAT)
Végre egy varázslat, amelynek segítségével megsemmisítheted a gyûlölt és undok szopóköveket! Elmondásához 5 TVP és
21 VP szükséges. A nálad levõ szopókövek közül egyet ilyenkor atomjaira robbantasz. Ha több szopókövet akarsz
megsemmisíteni, akkor ezt megadhatod a parancs második paramétereként, de természetesen ez arányosan több VP-be is
kerül.
|
A KIHÍVÁS TORNYA (502. ÉPÍTMÉNY)
Egy mesés és varázslatos épületet látsz magad elõtt. Egy égig érõ, karcsú torony, helyenként azonban kiszélesedik a törzse,
mintha egy felhõk közé ágaskodó kígyó tányérokat nyelt volna le keresztbe. Az egész épület azúrkék színben csillog, itt-ott
piros keretû ablakokkal. Megmászni lehetetlen, és egyben értelmetlen is: az épület tövében ugyanis egy nyitott ajtót látsz,
rajta a következõ felirattal: "A KIHÍVÁS TORNYA." Ez érdekesen hangzik! Közelebb mész, mire az ajtó kinyílik, és egy
mosolygó gnóm lép ki rajta.
- Üdvözöllek a Kihívás Tornyában! Ahogy az arckifejezésedet látom, némi felvilágosításra van szükséged. A Kihívás
Tornyát a csatornán átözönlõ, gazdag kalandozók turizmusa hívta életre. Nagyhatalmú mágusok hozták létre, pénzt és
varázsenergiát nem kímélve. Ebben a toronyban különbözõ képességeidet és szakértelmeidet teheted próbára, érdekes
teszteken. A legjobbak, akik minden próbát kiállnak, jutalomban részesülnek! A feladatoknak öt szintje van, neked elsõre
mindenképp az elsõ szintet ajánlom, ha túl könnyûnek bizonyul, próbálkozhatsz nehezebbel. Mint látni fogod, bizonyos
próbákra külön fel kell készülni, tehát tapasztalatra is szükség van (tehát egyes szakértelempróbáknál a megfelelõ
szakértelem szinten kívül van más követelmény is). A feladatok nem mindig ugyanazok, tehát könnyen érhet meglepetés
egy rutinos toronyjárót is. Végezetül: ha egy nehézségi szintet teljesítettél, akkor azt már nem járhatod újra. Sok szerencsét!
[A toronyba a BE 502 <szint> paranccsal léphetsz be, szint*10+20 TVP árán (a TVP költség lehet kevesebb is, ha félúton
kudarcot vallasz). A belépõdíj szint*5 arany. Egy fordulóban háromszor próbálkozhatsz a kihívás tornyában, akkor is, ha
elgyalogolsz ugyanabban a fordulóban egy másik toronyhoz, ott sem fognak többször fogadni. A feladatok teljesítésével a
jutalmad lehet varázstárgy, varázslat vagy valamilyen egyéb, különleges dolog. A szakértelem próbák során az adott
szakértelem mindig fejlõdik (még kudarc esetén is!), a próba nehézségétõl függõ mértékben. Néhány ilyen próba sikerének
feltétele bizonyos tárgy ill. varázslat megléte. A tárgy ilyenkor nem vész el, a varázslathoz nem használódik el külön
varázspont.]
|
GRIFFÕNIKSZ (106. SZÖRNY)
Ez a sas méretû grifflény magas sziklák között épít fészket. Vállalkozó kedvû kalandozók gyakran másznak meg meredek
falakat azért, hogy megszerezhessék mágikus erejû tojását. Azonban a griffõniksz minden elégetõ lehelete még a
legtapasztaltabbakat is könnyedén a magasból aláhulló széndarabbá változtathatja. Sokak szerint a tûzköpet a madár által
lenyelt és pirkitté átalakított kõdarabok eredménye.
|
KARAKTERLAP |
Veres Ardor, egy vörös, copfos hajú, zöld szemû mutáns férfi vagy. Bõröd bronzként csillog. Sheran felszentelt papja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 107. fordulód.
Erõ: | 25 (29) | | Szint: | 16 | | Merészség: | 7/5 | | Magasság: | 173 cm |
IQ: | 24 (28) | | Támadás: | 18 | | Agresszió: | 3 | | Testsúly: | 77 kg |
Ügyesség: | 21 (23) | | Védekezés: | 26 | | Menekülés: | 40 % | | Életkor: | 3/3 év |
Egészség: | 18 (22) | | Életpont: | 251/143 | | Jellem: | semleges (+1) | | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 22 (26) | | Varázspont: | 357/185 | | Pénz: | 443 arany | | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 14/4 | | Pszi pont: | 153/92 | | | | | EFejl: | 24 |
|
Eddig összesen 398 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1100 TP-t kaptál. Jelenleg 150513 TP-d van. A következõ szinthez még 29487 TP szükséges. Trófeáid: ryuku ostromteknõs, áeratikus hasnyák, velociraptor. A 101. fordulódban 1025 arany került a bankszámládra. 1086 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
| ökölvívás: | 6/0 | | szúrófegyverek: | 8/42 | | vágófegyverek: | 20/51 (+6%) |
ütõfegyverek: | 6/42 (+6%) | | lõfegyverek: | 14/56 (+12%) | | dobófegyverek: | 1/0 |
|
Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) << bronzhegyû lándzsa (#87) |
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 .); ubuk tüske (#131) (1 -12.); nyílvesszõ (#108) (13 .); mérgezett vasnyíl (#187) (14 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikus nyomkodás kikapcsolva |
|
EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtõzködés: | 9/58 (+11%) | | 2. nyomkövetés: | 32/11 (+32%) | | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 5/77 | | 5. csapdakészítés: | 11/96 (+6%) | | 6. csapdaészlelés: | 2/68 |
7. gyógyítás: | 12/82 | | 8. titkosírás: | 3/51 (+42%) | | 9. felderítés: | 9/72 |
10. szörnyidomítás: | 8/55 | | 11. teológia: | 13/7 (+8%) | | 12. taumaturgia: | 15/4 |
13. szerencsejáték: | 1/10 | | 14. versengés: | 4/49 | | 15. harcmûvészetek: | 2/71 |
16. zene: | 8/6 | | 17. szörnyismeret: | 11/25 (+23%) | | 18. pszi: | *20/100 |
19. zárnyitás: | 3/16 | | 20. vadászat: | 4/32 | | 21. bányászat: | 14/27 (+11%) |
22. fõzés: | 2/55 | | | | | | |
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
deus ex machinád 1 mezõre repítsen |
totem 30% életpont alatt [gyógymógy (#5)] |
gyógyítasz 40% életerõ alatt 30 TVP-ért |
készítesz kõkést (#6) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 10 darabot ) |
maradék TVP-dbõl az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
Északi Druida Szövetség (#9109), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
|
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital fõzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | idõcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esõidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhõ (#37, 12 VP) | védelem tûz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | szopókõpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | | |
Pszi képességeid | pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyûjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyõ II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
|
JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK |
éber kakukk (#3) | | | |
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
15. és magasabb szintûek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10) |
lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), szárazság (#48), tudatrombolás (#111), mágiatörés (#35), agykorbács (#97) |
Védekezõ varázslatok (aktív: 4, max: 10) |
pszi-acéltorony (#98), védelem tûz ellen (#38), tükörpajzs (#101), hhaar burka (#32) |
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt) |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | | | | |
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) |
védelem tûz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | | | | |
|
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK |
ragyás burástya (#111) (málhás: +10 kg teher) státusz: OK |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK |
|
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ölj meg három ragyás burástyát, világunk e ocsmány megcsúfolóját! (számláló: 1) |
2.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét! |
3.) Remélem, nem fordult meg a fejedben világi vagyon felhalmozása. Semmisíts meg oltáromnál 200 darabot a kapzsi Fairlight aranyaiból! |
|
NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) |
Páncélok és pajzsok |
1 | | bõrpáncél (#51) | 1 | * | fekete bõrcsizma (#247) | 1 | * | gromak páncél (#270) |
1 | | mászókarom (#78) | 1 | * | ryuku kesztyû (#690) | 1 | | szürke bõrkesztyû (#271) |
1 | * | vassisak (#160) | | | | | | |
Fegyverek és lövedékek |
1 | | bronzhegyû lándzsa (#87) | 1 | | bumeráng (#249) | 1 | * | fúvócsõ (#20) |
1 | | göcsörtös bunkó (#123) | 1 | | hosszú íj (#111) | 1 | | kerek kõ (#19) |
1 | | kõkalapács (#13) | 1 | | kõkés (#6) | 1 | | mérg. ubuk tüske (#137) |
2 | | mérgezett vasnyíl (#187) | 1 | | rövid íj (#107) | 1 | * | rövid kard (#171) |
1 | | sallank nyíl (#129) | 7 | * | tüske (#22) | 1 | * | varkaudar szablya (#516) |
Ékszerek és egyéb csecsebecsék |
1 | | arany masszariasztó (#437) | 3 | | borostyán függõ (#162) | 1 | * | ezüst papi karkötõ (#308) |
1 | * | gólem talizmán (#811) | 1 | * | hatalom fülbevalója (#817) | 2 | | obszidián függõ (#195) |
1 | | obszidián karkötõ (#229) | 1 | * | örökkéval.gyémántja (#1065) | 1 | | réz papi karkötõ (#307) |
1 | * | smaragd védõgyûrû (#223) | 1 | * | virág szimbólum (#143) | 1 | * | vortex talizmán (#812) |
Eszközök, használati tárgyak, készletek |
2 | | aranypikkely (#415) | 1 | | ásó (#34) | 1 | | bronzkulcs (#76) |
2 | + | deus ex machina (#1) | 1 | | ezüst kulcs (#184) | 1 | | furulya (#233) |
3 | | kaja (#2) | 1 | + | karócsapda (#163) | 1 | | kis vaskulcs (#40) |
1 | | kötél (#92) | 1 | | nagy aranykulcs (#246) | 1 | | nagy bronzkulcs (#185) |
4 | | rézkulcs (#75) | 1 | | Rodger kezdõ üstje (#1167) | 1 | | szeksztáns (#32) |
1 | | szuper dobóháló (#273) | 1 | | vaskulcs (#183) | | | |
Löttyök és porok, tartóstul |
2 | | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 10 csepp tinta (#101), fér még: 10] |
2 | | fûszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 10] |
6 | | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 72] |
1 | | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 10] |
2 | | sullár hólyag (#168) | [bennük 4 csepp spiritusz (#170), fér még: 36] |
1 | | szent kehely (#257) | [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] |
5 | | uzbány csõr (#169) | [bennük 21 csepp ugh méreg (#166), fér még: 39] |
3 | | vizestömlõ (#3) | [bennük 56 korty víz (#27), fér még: 4] |
5 | | zöld üveg (#82) | [bennük 8 csepp ragasztó (#83), fér még: 92] |
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok |
7 | | álompor (#396) | 1 | | aurach fog (#657) | 1 | | borkonyó bibe (#312) |
1 | | csillezsályalevél (#1253) | 1 | | csuklyavirág (#133) | 1 | | darázsszárny (#652) |
1 | | dorony tüdõ (#212) | 5 | | drótszõr (#37) | 6 | | elkarog szõr (#665) |
6 | | fõnixtoll (#563) | 2 | | fülemüle agyar (#267) | 1 | | grákóbõr (#41) |
2 | | gyöngymangó (#135) | 9 | | kaktusztüske (#114) | 3 | | kazmár gyökér (#205) |
1 | | kék orchidea (#68) | 5 | | kõszem (#304) | 13 | | madártoll (#112) |
5 | | magszim bél (#103) | 2 | | móri gyümölcs (#116) | 1 | | nektoraf faggyú (#667) |
2 | | óndarab (#85) | 11 | | rézdarab (#70) | 3 | | smirglilevél (#29) |
2 | | szárnyas hernyó (#69) | 2 | | tükör (#43) | 6 | | varányszem (#30) |
2 | | vasérc (#152) | | | | | | |
|
Összsúly: 50.45 kg | Megterheltség: 64% |
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
Még 56 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
|
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12) |
2 | | ezüst karkötõ (#158) | 2 | | ezüst nyaklánc (#117) | 7 | | mákrózsa virág (#56) |
1 | | rinóbõr (#651) | 1 | | szuperkötél (#209) | 1 | | vashegyû lándzsa (#182) |
|
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... |
10 | | arany (#50) | 3 | | kaja (#2) | 2 | | madártoll (#112) |
4 | | pirkit (#153) | 4 | | ragasztó (#83) | 1 | | rézdarab (#70) |
3 | | tüske (#22) | 2 | | ugh méreg (#166) | 2 | | vasérc (#152) |
|
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... |
1 | | elkarog szõr (#665) | 1 | | kerek kõ (#19) | 2 | | mérgezett vasnyíl (#187) |
1 | | óndarab (#85) | 49 | | víz (#27) | | | |
|
|
E körben tett lépéseid térképe |
|
(115,15) nekrofun (#173), patak, phua-kúp (#372), oltár
(116,13) kihívás tornya (#502), szent tölgyfa (#393), Dornodon oltár, mûvészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484),
Bruce Dragon Lee (1679. kalandozó), egy alakváltó férfi
(116,14) hadroszaurusz (#162), oltár
(116,16) púpos burástyák (#92), tetemember (#123), egy árnymanó férfi
(117,16) gumifa (#38), csodabazár (#1404)
(117,17) erszényes elkarog (#354), Sheran oltár
(118,16) vaskohó (#155), érclelõhely
|