Vissza a Főoldalra
 
Hatalom Kártyái

Mi legyen a céhekkel Új Nemzedék formátumon?

1) Maradjanak tiltva.
2) Engedjük vissza őket, nerfelve.

(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
További szavazások...
Fórum a témához...

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa menü – Druidák október 15.
Alfa menü – Boszorkányok október 15.
Alfa menü – Tengeri rablók október 15.
Alfa menü – Mágusok október 15.
Alfa menü – Felfedezők október 15.
Alfa menü – Kereskedők október 15.
Zén Legendái: Varázslatok szeptember 21.
A pillanat képe
Többszemélyes kalandok
(Ősök Városa)
Küldd el képeslapként!
"Nos, itt vagyunk, a barlangcsarnokban, amit a remete előre leírt. De vajon, hol vannak a tulajdonság- és szakértelempróbák, na meg a szörny, akinél a kincset találhatjuk? Kezdjünk hozzá gyorsan a kutatáshoz, hogy mielőbb elhagyhassuk ezt a baljós helyet! Itt a torzszülöttek bármikor bekeríthetnek!" - töprengő gondolat egy többszemélyes kaland közepén
Nézz szét a galériában!
Társasjátékok Ünnepe 2024. November 16.
A XXVIII. Nemzeti Bajnok
Moa civilizáció lapbemutató 3. hét
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 4.
Céhek Új Nemzedéken

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Módosított szövegű lapok
Túlélők Földje - A programban történt változtatások listája
Hatalom Kártyái verseny - 2024. november 29., Dungeon

A lista folytatása...
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 4. (16)
Lapötletek (65037)
Kaland-Játék-Kockázat (157)
TF help (6741)
A XXVIII. Nemzeti Bajnok (4)
[HKK Piac] Eladó gyűjtemény (9487)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
FlyXan 103. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. nov. 2. 11h:19'
EZ A 290. JÁTÉKHETED, 103. FORDULÓD
291. játékheted kezdete: nov. 4.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #2630
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 68
Extra forduló: 15

FLYXAN KALANDJAI


13 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [108,97] koordinátán. Fafejû a Tudós tudattársadtól információ érkezik agyadba: Új tag lépett be a KT-ba: 4021. Vegyétek fel vele a kapcsolatot. Fafejû a Tudós tudattársadtól információ érkezik agyadba: Új tag lépett be a KT-ba: 2669. Vegyétek fel vele a kapcsolatot. Fafejû a Tudós mentális híre jut el tudatodhoz: A KT taglétszáma jelenleg 39, de van, aki még nem lépett be. Még 21 tagot tudunk felvenni. A táborozás 13. napján összefutsz Rumi. Tharr bíborosa. Egy arany papi karkötõt, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy jing-jang fejpántot, egy gránit szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval. rubinját, egy sárga erõövet, egy smaragd védõgyûrût, egy tankány karmot, egy varkaudar csizmát és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy Ciang Csí trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy jégtroll trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Izzó magmából elõtörõ gránit monolit. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. Hátasa egy idomított kõszáli disznó. Nekilát lemészárlásodnak. Az iszonyatos csata során te 64 életpontot sebeztél rajta, õ viszont meg sem bírt sebezni. Hagytad futni az átkozottat. Egy sziklás vidéken bandukolsz, amikor csata zajára leszel figyelmes. Kíváncsian a hang irányába futsz, ahol észreveszed, hogy egy hatalmas, pikkelyes bõrû rémség harcol egy nála jóval kisebb alakkal. Közelebb haladva észreveszed, hogy egy több sebbõl vérzõ törpe hadakozik vitézen a démonnal, de már nem bírja sokáig. A vörös szemû szörny hatalmas csapást mér a törpére, akit az ütés ereje messzire repít. A monstrum diadalmasan üvölteni kezd és megindul a törpe felé, hogy kivégezze. A kis alak feltérdel, ujjait a földbe mélyeszti, és számodra hallhatatlanul mormolni kezd valamit. Kisvártatva váratlan dolog történik. Hatalmas robajjal egy láthatatlan erõ lesújt a démonra, a földre taszítva azt. Páncélja lerobban testérõl újabb sebeket okozva ezzel neki. A csontrepesztõ csapásnak még õ sem tudott ellenállni. Összetört testtel fekszik a földön a halál küszöbén. A törpe még mindig zihálva térdel, és a nyakában lévõ Tharr szimbólumot markolja vérzõ tenyerében. Ahogy felnéz rád, észreveszed a páncéljára festett jelet: egy izzó magmából elõtörõ gránit monolitot ábrázol. A vízió lassan foszlik csak szét, talán csak álom volt az egész?

Kellemes álmot látsz, együtt vagy szüleiddel. Még egész kis baba vagy, rá sem ismersz magadra, mégis bizonyosan érzed, Te vagy az a gyermek, mely fölé oly boldogan hajolnak. Apád apró figurát nyom csöppnyi kezedbe - az imént faragta egy darab rát-fából. Édesanyád éppen azt igyekszik elmagyarázni, mi volt az a fekete szõrcsomó, mely az imént tûnt el egy föld alatti lyukban. De eljõ a reggel, és felébredsz. Kipihenten indulsz utadra, de elhatározod, meglátogatod szüleidet. Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Az aranytermõ erszény 36 aranyat termelt. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+23 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+84 varázspont.) Idõt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erõd regenerálódik. (+67 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-6 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 630. hetének nyerõszámai: 11, 8, 2. 2 db 0 találatos szelvényed volt. Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idõ egy varkaudar nyomára vezet. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környezõ néhány négyzetmérföldes területen. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 276.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprõ erejének. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 271.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmondtad az erõpajzs I varázslatot! Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 266.]

* 3. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Sikerült elmondanoda munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 266.]

* 4. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ismerõs meleg fut végig karjaidon. Elmormoltad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnõnek, megdagadnak (+4 erõ). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 261.]

* 5. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Kántálni kezdesz. Bizsergetõ, csípõs érzés fut végig rajtad. Egy végsõ mozdulattal elõhívod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse forduló végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 256.]


v 1 9999 5 elmormolod az 1. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az erõ gyûlik, egyre csak gyûlik benned. Létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölõ életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver elsõ csapásával legalább 5 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 251.]

v 53 elmormolod az 53. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegõbe, mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erõvel telik meg. Sikerült elmondanod az óriáserõ varázslatot! Csapásaid erõsebbek lesznek! (+3 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 246.]

v 6 elmormolod a 6. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan összegyûlik a szükséges varázsenergia. Létrehoztad az áldomás varázslatot! A következõ csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 241.]

kf 351 kézbeveszed/felveszed a 351. tárgyat
Elõkészíted a tolmokov-koktélt. [0 pontot használtál fel, van még 241.]

ef 2 energia fejlesztése 2
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-1 TU.] A befejezéshez még 806 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 231.]

le 144 leveszed/lerakod a 144. tárgyat
Leveszed a két kard szimbólumot. [0 pontot használtál fel, van még 231.]

kf 1528 144 kézbeveszed/felveszed az 1528. tárgyat a 144. tárggyal
A nyakadba akasztod a varkaudar szimbólumot. A nyakadba akasztod a két kard szimbólumot. [0 pontot használtál fel, van még 231.]

h 1 50 30 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg elõtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idõ elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 231.]

kf 138 kézbeveszed/felveszed a 138. tárgyat
Elrakod a tolmokov-koktélt, majd elõkészíted az ubuk dobónyílat. [0 pontot használtál fel, van még 231.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[107,98] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mezõ egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfûz. Nem messze tõled három szarka veszekszik valami fénylõ kavicsdarabon. Egy haldokló varkaudar hírnökre bukkansz. Lehajolsz hozzá, és agresszív, de tehetetlen tekintetétõl kísérve átvizsgálod holmiját. Valószínûleg mások már kirabolták, de vajon miért hagyták életben? Az övére tûzött rozsdás késsel végzel a gonosszal. (Tapasztalatot nem szereztél ezzel a kegyes gyilkossággal.) Megérezve a magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Felismered a közeledõt. Csak egy varkaudar. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a varkaudar bal vállát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerõ). Rövid karddal végigmetszed a varkaudar fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerõ). A varkaudar megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Elmúlt az áldomás hatása. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelõdés után inkább mégis. Látod, hogy Apa Tifusz egy gyõztes csata után jóízûen falatozik egy Thargodan hercegbõl. Az étvágygerjesztõ alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a mûvész. Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon híveié. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy varkaudar falut. Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Látsz egy szent tölgyfát. Észreveszel valamit a földön. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [8 pontot használtál fel, van még 223.]

kut 45 kutatsz 45 pontért
Elégedett vigyorral arcodon megrohamozod a varkaudar falut. Amint észrevesznek a helybeliek, zûrzavar támad, van, aki menekülni próbál, a többség azonban vicsorogva feléd indul. Végignézel az összegyûlt varkaudarokon, szinte árad feléd belõlük a gyûlölet. Ha érzésekkel ölni lehetne, valószínûleg már nem dobogna a szíved. Egy élõholt mirg támad rád.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élõholt mirg farkát. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerõ). Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod az élõholt mirg jobb oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerõ). Az élõholt mirg belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása. A varkaudarok körülötted tülekednek, egyesek feléd is nyúlnak, hogy letépjék nyakadból Poomr Ko szimbólumát. Aztán egy bátrabb eléd lép, hogy megküzdjetek. Egy élõholt mirg jön feléd.

Elszántan ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az élõholt mirg bal lábát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod az élõholt mirg tollas testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csõrével az élõholt mirg nem tudott megsebezni. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál. Néma csend telepszik a megkövülten bámuló varkaudarokra. Az iménti küzdelem kimenetele sokkolhatta õket. Egy varkaudar támad rád.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a varkaudar fejét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a varkaudar testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A varkaudar fegyvere végigkarcolja a jobb válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál. A varkaudar szimbólumod gyûlölt látványából erõt merítve rögvest újabb ellenfeled akad. Egy varkaudar kölyök védelmezi a vadászterületét.

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 23 életpontot sebeztél. Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar kölyök nyakát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a varkaudar kölyök fejét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Feléd sújt a varkaudar kölyök a farkával, de elhibázta! A varkaudar kölyök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 336 tapasztalati pontot kaptál. A vicsorgó varkaudarok röhögve löknek eléd egy újabb ellenfelet. Nagyot nyelsz a látványára. Egy élõholt mirg védelmezi a vadászterületét.

Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az élõholt mirg jobb vállát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod az élõholt mirg jobb lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az élõholt mirg feléd csap csõrével, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki az élõholt mirg száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál. A varkaudarok menekülõre fogják. Csak egy marad közülük, hogy végezzen veled. Egy varkaudar bajnok intéz feléd kihívást.

Sajnos ellenfeled sem kezdõ: felhelyez egy számodra ismeretlen védekezõ varázslatot. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 10 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 20 életpontot vesztettél. Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar bajnok nyakát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny hõsugarat lõ ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a varkaudar bajnok jobb vállát. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a varkaudar bajnok jobb karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölõdsz. 12 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1005 tapasztalati pontot kaptál. Elegendõ gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (ezt a karakterlapon * jelöli.) Néma csend borul a tájra, egyedül maradtál. Végigjárod a sátrakat, hátha találsz valami használhatót. Néhány holmit felpakolsz. Szerzeményed: Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy bronzhegyû lándzsa, egy kígyóbõr kesztyû, egy fekete bõrcsizma, egy csontpálca, egy rézsisak, egy orgyilkos tõr, egy bumeráng és egy varkaudar pálinka. Sajnos a többi holmi mind értéktelen szemét. Majd késõbb visszalátogatsz még ide, móresre tanítani a vadakat! [45 pontot használtál fel, van még 178.]

m 6 5 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[106,98] Továbbra is síkságon vagy. Lábad ujjaival megpiszkálsz egy gyanús dudort a földön, minek következtében egy összeaszott törpe feje gördül elõ a föld alól. Hamarosan a testét is megtalálod, melynek mellrészébõl egy nyelevesztett varkaudar lándzsa áll ki. Megérezve a magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy élõholt mirg. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod az élõholt mirg tollas testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed az élõholt mirg jobb lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csõrével az élõholt mirg nem tudott megsebezni. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tûnõ szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [105,99] Még mindig füves síkságon vagy. Lábad ujjaival megpiszkálsz egy gyanús dudort a földön, minek következtében egy összeaszott törpe feje gördül elõ a föld alól. Hamarosan a testét is megtalálod, melynek mellrészébõl egy nyelevesztett varkaudar lándzsa áll ki. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Egy kapkodó, fûben kotorászó ember nõre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és õ most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy varkaudar mágus. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekezõ mágiát. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 24 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. 7 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar mágus bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a varkaudar mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 207 tapasztalati pontot kaptál. Észreveszel valamit a földön. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Megéheztél, elõ az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [104,100] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tûnnek fel. Csak nem akarsz visszatérni a halott pusztaságba? A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Ráismersz a lényre. Egy khór darázs. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 19 életpontot sebeztél. Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a khór darázs jobb középsõ lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a khór darázs szõrös torát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a khór darázs testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A khór darázs farkával melletted a levegõbe suhint. A khór darázs még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 darázsszárnyat. 535 tapasztalati pontot kaptál. Egy tiszta vizû tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Feltöltöd a vizestömlõt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetõen Chara-din rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Körbevizsgálódsz. Friss elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, csillogó szemû mutáns nõvel. Bõre gránitszürke. Tharr eljövendõ papja. Egy arany papi karkötõt, egy bíbor erõövet, egy fekete bõrcsizmát, egy gránit szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy ritualista amulettet, egy smaragd védõgyûrût és egy vasvértet visel. Felszerelését egy szutykos remák trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy ryuku ostromteknõs trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Izzó magmából elõtörõ gránit monolit. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy vas dobónyíl. Egy sullár a hátasa. Tisztán érzed auráját: õ is semleges. Összeismerkedtek. Az õ neve Klotild. Homlokérintéssel biztosítjátok a késõbbi telepatikus összeköttetést. Meleg kézfogás után elbúcsúztok. [24 pontot használtál fel, van még 154.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
5 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 154.]

m 5 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra
[103,101] Félig kiégett területen vagy. Mint valami pentagramma, körkörös lábnyomokra bukkansz egy lapos szikla körül, melyre egy denevér szimbólum jelét vésték. Nem kell nagy tudás ahhoz, hogy kitaláld: a lábnyomok varkaudaroktól származnak. Vajon milyen titokzatos szeánszot ülhettek itt? A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Egy varkaudar közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erõsebb, elmosolyodsz. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a varkaudar rücskös bõrét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a varkaudar fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. Véres nyál csordul ki a varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [102,101] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvû síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Kinyújtott kezeddel elkapsz egy papírlapot, ami épp a szél hátán repült volna el valamerre. A hevenyészve lerótt karakterek között felfedezed Mr. Elem-Elek nevét, meg a hála szót, de ebbõl sokat nem tudsz összerakni. Hát mindegy, hagyod, hogy a szél továbbrepítse utasát. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtõzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy szutykos remák. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 19 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a szutykos remák testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a szutykos remák egyik csápját. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a szutykos remák szõrös testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csápjaival a szutykos remák lecsap a bal karodra. (4 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-11 pszi pont, -2 TU.) A szutykos remák még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 remák szivet. 1214 tapasztalati pontot kaptál.

(Feltételes gyógyítás:) Kifinomult érzékeid segítségével kiválasztod azt a helyet, ahol a legerõsebb a földsugárzás. Karodon egy kis bemetszést csinálsz, hogy az áttranszformált sugárzást minél hatékonyabban használhasd fel életenergiád növelésére. Még a nagyanyádnak sem sikerült soha ilyen jól ez a mûvelet. (+74 életerõ.) Utad során felfedezel egy varkaudar falut. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran híveié. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetõen Chara-din rúnaköve. Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek északkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Találkozol Rumival. Tharr bíborosa. Egy arany papi karkötõt, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy jing-jang fejpántot, egy gránit szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval. rubinját, egy sárga erõövet, egy smaragd védõgyûrût, egy tankány karmot, egy varkaudar csizmát és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy Ciang Csí trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy jégtroll trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Izzó magmából elõtörõ gránit monolit. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. Hátasa egy idomított kõszáli disznó. Mentális auráját felismered, színtelen semleges, mint Neked. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. [56 pontot használtál fel, van még 98.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
5 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 98.]

kut 45 kutatsz 45 pontért
Gyorsan magad mögött hagyod kezdeti tétovázásodat, és üvöltve rontasz a varkaudarok sátrai közé. Amint észrevesznek a helybeliek, zûrzavar támad, van, aki menekülni próbál, a többség azonban vicsorogva feléd indul. Egy varkaudar kölyök támad rád.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 19 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával alaposan megvágod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a varkaudar kölyök fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A varkaudar kölyök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 336 tapasztalati pontot kaptál. A varkaudar szimbólumod gyûlölt látványából erõt merítve rögvest újabb ellenfeled akad. Egy varkaudar készül a lemészárlásodra.

Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával egy hatalmas csapással felmetszed a varkaudar testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a varkaudar bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál. Halvány mosoly fut át az arcodon, mikor látod, hogy néhány varkaudar a hátsó sorokból ijedten elmenekült. Megvetésük jeleként a falulakók meghajigálnak a kezük ügyében lévõ tárgyakkal. Ártani nem árthatnak ezzel neked, ráadásul még találhatsz is közte valami használhatót. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 3 mérg. ubuk tüske, egy göcsörtös bunkó és egy rézpáncél. Egy varkaudar kölyök készül a lemészárlásodra.

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 22 életpontot sebeztél. Teli erõbõl ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar kölyök bal elsõ lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával végigmetszed a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a varkaudar kölyök bal vállát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A varkaudar kölyök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 336 tapasztalati pontot kaptál. A varkaudar szimbólumod gyûlölt látványából erõt merítve rögvest újabb ellenfeled akad. Egy varkaudar kölyök készül a lemészárlásodra.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 21 életpontot sebeztél. Teli erõbõl ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával kilukasztod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A varkaudar kölyök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 336 tapasztalati pontot kaptál. A vicsorgó varkaudarok röhögve löknek eléd egy újabb ellenfelet. Nagyot nyelsz a látványára. Egy varkaudar kölyök jön feléd.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 21 életpontot sebeztél. Teli erõbõl ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával kilukasztod a varkaudar kölyök rózsaszín bõrét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a varkaudar kölyök jobb középsõ lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök melléd csap a farkával! A varkaudar kölyök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 varkaudar látógömb. 336 tapasztalati pontot kaptál. A legerõsebb, legtermetesebb falulakó elõrelép az egyik sátor tövébõl, ahonnan eddig ráérõsen a harcstílusodat figyelte, hogy végre véget vessen életednek. Egy varkaudar bajnok készül a lemészárlásodra.

Egy számodra ismeretlen védekezõ rúnavarázst mormol el ellenfeled. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 11 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 17 életpontot vesztettél. Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar bajnok sima, kék bõrét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny fültépõ hangon sivítozni kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. Hamisak, hamisak a hangok! Nem maradhatsz tovább, mert szétrobban a dobhártyád. Menekülsz, mint akit sóspuskával lõttek fenékbe. [45 pontot használtál fel, van még 53.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[103,100] Továbbra is síkságon vagy. Egy színváltó pille libben el az orrod elõtt, de mire utánafordulsz, már el is tûnt. Megérezve a magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy uzbány. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Itt csata lesz.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 20 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával kilukasztod az uzbány bal vállát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed az uzbány jobb lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csõrével az uzbány nem tudott megsebezni. Az uzbány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 uzbány csõrt. 310 tapasztalati pontot kaptál. Vékony, de tiszta vizû patakra bukkansz, amely nyugatról folyik keletre. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Ráérõsen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elõl menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény mûve lehet. Nocsak, itt van valami érdekes! Friss kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek északkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek keletre, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [104,99] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Elborzadva veszed szemügyre a tõled nem messze álló, teljesen elszáradt manilla-fa ágán lógó három holttestet. Kettõ kalandozó közülük, és látszik, hogy régebb óta itt aszalódnak, mint varkaudar sorstársuk. A holttesteket körbelengõ bûz annyira facsarja az orrodat, hogy kénytelen vagy félrefordulni. Megérezve a magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledõ vadász varkaudar nem jelenthet komoly veszélyt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 22 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával kilukasztod a vadász varkaudar jobb lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a vadász varkaudar bal vállát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. 370 tapasztalati pontot kaptál. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tûzbokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy templomot. Dornodon híveié. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Eszel valamit. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [105,98] Továbbra is síkságon vagy. Elhasznált varkaudar cuccokra bukkansz: egy több helyen lyukas páncélra, egy belül szutykos csizmára és három szétharapott csuklópántra bukkansz. Hát sem használni, sem eladni nem tudnád õket, úgyhogy inkább itt hagyod a táj díszeként. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínûleg Leah rúnaköve. Találsz egy oltárt. Megérezve a magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy varkaudar kósza nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mentális energiáidat gyûrûbe gyûjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 21 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellõ egy rovarfelhõ varázslatot. 11 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a varkaudar kósza jobb oldalát. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a varkaudar kósza testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar kósza nehezen védhetõ csapásait. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) 11 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A varkaudar kósza összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! 870 tapasztalati pontot kaptál. Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 29.]

m 1 mozogsz északkeletre
[106,97] Sûrû bozóttal teli terepre érkeztél. Már messzirõl meghallod a feléd tartó lényt. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sûrûben elbújni. Kikukucskálsz rejtekedbõl, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy szutykos remák volt. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elõ. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mákrózsa bokrot. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy turbános alak ül a földön, elõtte egy kosár, amibõl egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbûvölõ. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Friss kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [8 pontot használtál fel, van még 21.]

szk 360 keresed a 360. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy ryuku gárdistát. [0 pontot használtál fel, van még 21.]

av 11 582 alakváltás 11 582
Rendben, a táborozás alatt egy mutáns kopó formáját veszed majd fel. [10 pontot használtál fel, van még 11.]


* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 6.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlõdtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 6.] Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlõbõl. Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 165 arany fejpénzt kaptál. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 19, 9, 15. A mindenségit, ez aztán kemény nap volt! Sebaj, egy veterán zsoldos mindenbõl kihozza a legjobbat! (+1 max. életerõ.) Elmosolyodsz, majd megkezded az átváltozást. Sikeresen felvetted egy mutáns kopó alakját! Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik, a tapasztalatoknak köszönhetõen. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.)

Gratulálok, a következõ szintbe léptél! A minõsítésed mostantól nagyhatalmú kalandozó helyett rettenetes hatalmú kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következõ fejlõdést tapasztalja: +17 max. varázspont, +6 max. életerõ, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot. Kifejlesztettél egy újabb alakváltó képességet. (ld. enc.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt az erõpajzs I hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása.
Ebben a körben 6 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 6 pontot vihetsz át. Kapsz még 244 pontot. A következõ körben tehát 250 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


A KVATÁCIÓ MEGISMERÉSE, 2. LÉPÉS (17. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG)
Ujjongasz magadban - hamarosan eléred a TELJES KVATÁCIÓT, amely virtuális halhatatlanságot jelent, és tudomásod szerint eddig egyetlen alakváltónak sem sikerült végrehajtania. Az atomi és molekuláris szintû átalakítások tovább folynak, tovább növelve átmeneti gyengeségedet (további -2 védettség) ez azonban nevetséges ár a Teljes Kvatáció elérésért. A kvatációs transzformáció melléktermékeként egy újabb, igen értékes képességet is elsajátítottál: ez a kisebb tûzlehelet. Életenergiádat mostantól képes vagy korlátozott mértékben direkt energiává alakítani, és ezt forró tûzleheletként ellenfeledre köpni. A tûzleheletet ugyanúgy kell használni, mint a normál támadó varázslatokat, a TV és FTV parancsokkal. A különbség az, hogy a tûzlehelet használatához nem kell varázspont, alkalmazásakor mindössze 2 életpontot kell feláldoznod. A kisebb tûzlehelet sorszáma 110, [tehát TV 110-el rakhatod be a TV listádra] 7-12 életpont sebzést okoz, amit sikeres mentõdobás felez.



KARAKTERLAP
FlyXan, egy szõke, copfos hajú, szürke szemû, körszakállas alakváltó férfi vagy. Bõröd színe zöld. Tharr eljövendõ papja vagy. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: õr (57). Ez a 103. fordulód.

 Erõ:23 (33)  Szint:18  Merészség:5/1 Magasság:167 cm 
 IQ:27  Támadás:21  Agresszió:3 Testsúly:80 kg 
 Ügyesség:22  Védekezés:25  Menekülés:30 % Életkor:3/3 év 
 Egészség:15 (16)  Életpont:301/79  Jellem: semleges Tul. pont:
 Szerencse:23 (28)  Varázspont:497/22  Pénz:999 arany Kép. pont:
 Tudatpont:14/-2   Pszi pont:135/17      EFejl:
Eddig összesen 593 szörnyet (20 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7335 TP-t kaptál. Jelenleg 262891 TP-d van. A következõ szinthez még 77109 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar íjász, ryuku csapásvezetõ, hadroszaurusz. A 100. fordulódban 5957 arany került a bankszámládra. 6046 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  ökölvívás: 1   szúrófegyverek: 1   vágófegyverek:* 22
  ütõfegyverek: 1   lõfegyverek: 1   dobófegyverek: 20

Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -5.); ubuk dobónyíl (#138) (6 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 5   2. nyomkövetés: 25 (+1)   3. mászás: 1
  4. csapdakészítés: 10   5. csapdaészlelés: 2   6. gyógyítás: 37
  7. titkosírás: 1   8. felderítés: 6   9. szörnyidomítás: 1
  10. teológia: 16   11. taumaturgia: 26   12. harcmûvészetek: 1
  13. zene: 1   14. szörnyismeret: 13 (+1)   15. pszi:* 19
  16. zárnyitás: 1   17. vadászat: 1   18. bányászat: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet)
deus ex machinád 8 mezõre repítsen
gyógyítasz 40% életerõ alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
készítesz móri gyümölcsöt (#116) (max. 5 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 10 darabot )
maradék TVP-dbõl az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
varkaudar íjász (#687), varkaudar hadúr (#270) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
manifesztátor (#124), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP)lángcsóva (#31, 5 VP)hhaar burka (#32, 6 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)a munka gyümölcse (#224, 10 VP)idõcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP)gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak õrület (#18, 3 VP, 5 TVP)kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)tündérfény (#25, 1 VP)tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)óriáserõ (#53, 24 VP, 5 TVP)puha ütés (#60, 18 VP)
erõpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)  
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP)auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP)kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP)agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)agykorbács (#97, 6 PP)pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP)kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP)pszi-gyûjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tûzlehelet (#110, 2 ÉP)  

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
csupasz izom (#28)óriáserõ (#53)  

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
6. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
lángcsóva (#31), agykorbács (#97)
Védekezõ varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
$1   fekete bõrcsizma ($247) 1 * gromak páncél (#270) 1 * Khór maszkja (#1138)
$1   kígyóbõr kesztyû ($49) 1 * lánckesztyû (#230) $1   rézpáncél ($71)
1   rézsisak (#72) 1 * ryuku sisak (#688) 1   szürke bõrkesztyû (#271)
2   tankány karom (#237) 1 * varkaudar csizma (#317) 1 * zafír erõöv (#397)
Fegyverek és lövedékek
2   bronzhegyû lándzsa (#87) 1   bumeráng (#249) 3   csontpálca (#329)
1   ezüstshuriken (#327) $1   göcsörtös bunkó ($123) 2   kerek kõ (#19)
1   mandibulakasza (#127) 12   mérg. ubuk dobónyíl (#188) 5   mérg. ubuk tüske (#137)
7   mérg. vas dobónyíl (#190) 3   mérgezett vasnyíl (#187) 7   nyílvesszõ (#108)
$3   orgyilkos tõr ($225) 1 * rövid kard (#171) 1   ryuku szablya (#695)
9   tolmokov-koktél (#351) 20   ubuk tüske (#131) 1 * varkaudar szablya (#516)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * arany papi karkötõ (#309) 1   aranylánc (#191) $1   Eldaran karkötõje ($373)
1   ezüst gyûrû (#180) 1   ezüst nyaklánc (#117) $1   igazgy. fülbevaló ($197)
1 * két kard szimbólum (#144) 1 * obszidián karkötõ (#229) 1 * smaragd védõgyûrû (#223)
1 * Tharr Keresztje (#287) 2 * vark. pecsétgyûrû (#1171) 1 * varkaudar szimbólum (#1528)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4   aranypikkely (#415) 1   aranytermõ erszény (#819) 1   ásó (#34)
5   deus ex machina (#1) 1   furulya (#233) 8   gyógykenõcs (#313)
1   hûségérme (#1141) 3   kaja (#2) 2   kis ónixkulcs (#1110)
1   kulcskarika (#648) 1   moa varázsdoboz (#1133) 2   nagy aranykulcs (#246)
1   nagy vaskulcs (#186) 1 + nyílcsapda (#243) 1   párducbõr pénztárca (#1118)
8   sámán gyógykenõcs (#1139) 1   szeksztáns (#32) 1   tüskecsapda (#242)
3   varkaudar látógömb (#1107) 1   varkaudar pálinka (#1137)    
Löttyök és porok, tartóstul
1   fûszertartó (#210) [üres, kapacitás: 5]
1   huhogó bibe (#332) [benne 4 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 8]
1   kavadu iszák (#25) [benne 5 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 5]
1   sullár hólyag (#168) [üres, kapacitás: 20]
9   uzbány csõr (#169) [bennük 28 csepp ugh méreg (#166), fér még: 80]
2   vizestömlõ (#3) [bennük 36 korty víz (#27), fér még: 4]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1   álompor (#396) 6   aurach fog (#657) 1   cru formázó minta (#300)
5   darázsfarok (#654) $3   darázsszárny ($652) 6   drótszõr (#37)
4   elkarog szõr (#665) 1   evaporõr háj (#105) 6   fõnixtoll (#563)
3   galachmit (#310) $1   gromak bõr ($268) 4   gyöngymangó (#135)
4   halcsont (#390) $5   kaktusztüske ($114) 1   kazmár gyökér (#205)
53 + madártoll (#112) 6   magszim bél (#103) 1   moa jádekõ (#382)
5   móri gyümölcs (#116) 2   mutáns csont (#331) 2   nektoraf faggyú (#667)
47   pirkit (#153) 3   purifikátor háj (#269) 4   remák szív (#264)
4   rinóbõr (#651) 18   sallank karom (#128) 2   sámán erszény (#650)
1   smirglilevél (#29) 2   szulfagor agyar (#677) 1   szulfin (#676)
$5   varkaudar csont ($1113)        

Összsúly: 85.68 kgMegterheltség: 99%
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 47 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
1   bronzhegyû lándzsa (#87) 1   szöges bunkó (#8) 29   varkaudar pálinka (#1137)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 kaja (#2) 1 sallank karom (#128) 1 ubuk dobónyíl (#138)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
191 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 bronzhegyû lándzsa (#87)
1 bumeráng (#249) 1 csontpálca (#329) 1 darázsszárny (#652)
1 fekete bõrcsizma (#247) 1 göcsörtös bunkó (#123) 1 kígyóbõr kesztyû (#49)
8 madártoll (#112) 3 mérg. ubuk tüske (#137) 1 orgyilkos tõr (#225)
1 remák szív (#264) 1 rézpáncél (#71) 1 rézsisak (#72)
1 uzbány csõr (#169) 4 varkaudar csont (#1113) 1 varkaudar látógömb (#1107)
1 varkaudar pálinka (#1137)        



E körben tett lépéseid térképe

(102,101) szutykos remák (#191), varkaudar falu (#1109), 24. jellempróba, Sheran oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve,
Rumi (3178. kalandozó), varkaudar kölyök (#685), varkaudar (#64), varkaudar bajnok (#190)
(103,100) uzbányok (#102), patak, Chara-din monolitja (#534), 41. jellempróba, oltár
(103,101) varkaudar (#64), oltár, Chara-din monolitja (#534)
(104,99) vadász varkaudar (#108), tûzbokor (#35, belõle készíthetõ: #36), Dornodon oltár, 36. jellempróba
(104,100) khór darázs (#348), tavacska, egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár, Klotild (5976. kalandozó)
(105,98) Leah rúnaköve, oltár, varkaudar kósza (#347)
(105,99) álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), 46. jellempróba, varkaudar mágus (#128)
(106,97) szutykos remák (#191), mákrózsa bokor (#55, belõle készíthetõ: #56), oltár, 34. jellempróba
(106,98) élõholt mirg (#135), oltár, 47. jellempróba
(107,98) varkaudar (#64), mûvészi porolit (#720), Dornodon oltár, varkaudar falu (#1109), álomvirág (#395, belõle
készíthetõ: #396), 36. jellempróba, szent tölgyfa (#393), élõholt mirg (#135), varkaudar kölyök (#685), varkaudar bajnok
(#190)




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.