Vissza a Főoldalra
 
Hatalom Kártyái

Mi legyen a céhekkel Új Nemzedék formátumon?

1) Maradjanak tiltva.
2) Engedjük vissza őket, nerfelve.

(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
További szavazások...
Fórum a témához...

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa menü – Druidák október 15.
Alfa menü – Boszorkányok október 15.
Alfa menü – Tengeri rablók október 15.
Alfa menü – Mágusok október 15.
Alfa menü – Felfedezők október 15.
Alfa menü – Kereskedők október 15.
Zén Legendái: Varázslatok szeptember 21.
A pillanat képe
Isteni megtestesülés
(Túlélők Földje)
Küldd el képeslapként!
A minden vonzó és dícséretes címet egyszerre birtokló kalandozó-istenségnek vagy az ősi legendák megelevenedésének lenni nem egyszerű. Hosszú évtizedekig tartó sikeres kalandozóéleten keresztül vezet az út a csúcs felé...
Nézz szét a galériában!
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 4.
Céhek Új Nemzedéken
Alfa menü akció eredményhirdetés
Ajándéksorsolás november + októberi eredményhirdetés
Nemzeti paklibemutató: Motygen

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020

A lista folytatása...
TF help (6732)
Moa civilizáció lapbemutató 2. hét (50)
TF KÖZÖS TUDATOK (1281)
Lapötletek (65035)
Céhek Új Nemzedéken (16)
Daxx - egy másik univerum (7)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Wirnox a tomboló 103. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2003. ápr. 24. 8h:46'
EZ A 118. JÁTÉKHETED, 103. FORDULÓD
119. játékheted kezdete: ápr. 28.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #1723
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 226
Extra forduló: 14

WIRNOX A TOMBOLÓ KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 1. napján összeakadsz egy szõke, hosszú hajú, kék szemû elf nõvel. Bõre teljesen fehér! Sheran korlátlan hatalmú fõpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy a szirén köpenyét, egy ezüst papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy rothasztó talizmánt, egy sárga erõövet és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy animált hókutya trófea és egy jégzabáló trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: szellõjárta fûzfaliget a csillagos ég alatt. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy kõkalapácsot tart. Lõfegyvere egy tünde íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Meglepõdve látod, hogy egy apró erdei tündérke kukucskál ki a válla fölött. Nicsak, rádkacsintott! Érzékeled auráját: semleges jellemû a hitvány! Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Csak Csupi. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Az elf villámgyorsan céltáblát kreál, es röpke céllövõ bemutatót tart neked. Ni, milyen ügyes! A gyakorlástól megnõtt tudásod (+1 lõfegyver). Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább. Az 1. napon összefutsz Eassy-Lien Dibbel. Sheran hittérítõje. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy halálhozó talizmánt, egy obszidián karkötõt, egy ryuku kesztyût, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy sárga erõövet, egy smaragd védõgyûrût, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy lábascet trófea, egy qwarg rohamosztagos trófea és egy quwarg nagymester trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Jobb kezében egy ryuku szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Hátasállata egy mutáns pók! Teherhordója is van: egy ryuku ostromteknõs! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. Köszöntitek egymást, aztán tovább. Az 1. napon összeakadsz egy vörös, tüsi hajú, piros szemû ember férfival. A Halál, a Tûz és a Káosz Angyala kíséri. Dornodon inkvizítora. Egy denevér szimbólumot, egy fekete bõrcsizmát, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt és egy vasvértet visel. Felszerelését egy élõholt quwarg trófea, egy fagyelementál trófea és egy áeratikus hasnyák trófea ékesíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Elég egy mentális pillantás aurájára: õ is gonosz. Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Feduer Geladorf. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. Az 1. napon valaki a táborod közelébe keveredett: egy hosszú aranyhajú, kék szemû alakváltó nõ. A bõre sötétebb az átlagosnál. Elenios kisebb papja. Egy fekete bõrcsizmát, egy láncinget, egy szem szimbólumot, egy umbatari karkötõt és egy vassisakot visel. Ruházatát egy lábascet trófea, egy sarki óriásteknõs trófea és egy borzalmas varkaudar trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: csõrében mákrózsát tartó galamb. Bal kezében egy rövid kardot tart. Egy széncinege repked körülötte. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: ocsmány fehér a nyomorult jónak. Nálad õ jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Villámgyorsan elrejtõztél a másik kalandozó elõl. Az 1. napon összefutsz egy copfos ezüsthajú, zöld szemû törpe férfival. Körszakálla és bajsza van. Bõre bronzként csillog. Egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy ryuku köpenyt, egy sárga erõövet és egy vassisakot visel. Felszerelését egy áeratikus hasnyák trófea, egy jégtroll trófea és egy fagyelementál trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Jobb kezében egy csatabárdot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: semleges jellemû az alávaló. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Ezüsthajú Bali. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Meleg kézfogás után elbúcsúztok. Az 1. napon találkozol +1 varázslattal. Fairlight személyes tanácsadója. Egy arany masszariasztót, egy ezüst papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyût, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku sisakot, egy sárga erõövet, egy villám szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy lábascet trófea, egy ekharion trófea és egy sarki óriásteknõs trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy teknõcpajzsot tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd quwarg harcos. Érzékeled auráját: színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Motyogni kezd: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont). Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. Az 1. napon összefutsz egy barna, hosszú hajú, zöld szemû, bajuszos ember férfival. A bõre sötétebb az átlagosnál. Dornodon kisebb papja. Egy denevér szimbólumot, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy obszidián karkötõt, egy szürke bõrkesztyût és egy vassisakot visel. Felszerelését egy áeratikus hasnyák trófea, egy lábascet trófea és egy fagyelementál trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy hófehér farkasfej. Jobb kezében egy ryuku kopját, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Egy spagulár a hátasa. Mentális auráját felismered, ugyanolyan sötét, mint a Tied. Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Loph O'Thöck. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább. Az 1. napon összeakadsz egy szõke, tüsi hajú, kék szemû alakváltó férfival. Fekete a bõre. Tharr püspöke. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Koponyája körül a pszi vibrálását látod. Egy a szirén köpenyét, egy arany papi karkötõt, egy bíbor erõövet, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy láncinget, egy lánckesztyût, egy regeneráló gyûrût, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédõt és egy ryuku sisakot visel. Felszerelését egy zombi mester trófea, egy tyrannoszaurusz rex trófea és egy óriásféreg trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy nekrofun-bonsai. Bal kezében egy kõkalapácsot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Holmiját egy ryuku ostromteknõs cipeli. Érzékeled auráját: semleges a nyomorult. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Kék-Morphy. Homlokérintéssel biztosítjátok a késõbbi telepatikus összeköttetést. Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább. Az 1. napon összefutsz egy kopasz, zöld szemû alakváltó férfival. Fekete a bõre. Tharr félisten hatalmú felszentelt fõpapja. Egy ezüst papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy két kard szimbólumot, egy szürke bõrkesztyût és egy trófea nyakláncot visel. Felszerelését egy lábascet trófea, egy quwarg nagymester trófea és egy quwarg parafenomén trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy teknõcpajzsot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Málhásállata egy ragyás burástya. Érzékeled auráját: színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Kíméletlen Góliát. Bizalmas homlokérintésetek lehetõvé teszi, hogy a késõbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Kíméletlen Góliát kihívott egy barátságos szkander-partira! Rögtönzött asztalon, egy fatuskón feszültök egymásnak. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent... Meleg kézfogás után elbúcsúztok. Az 1. napon összeakadsz egy szõke, rövid hajú, zöld szemû elf férfival. Fekete a bõre. Leah hûséges követõje. Egy a szirén köpenyét, egy bronzsisakot, egy fekete bõrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy koponya szimbólumot és egy tankány karmot visel. Fegyverzetét egy sarki óriásteknõs trófea, egy jégtroll trófea és egy lábascet trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: szellõjárta fûzfaliget a csillagos ég alatt. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy parittya. Egy sullár a hátasa. Málhásállata egy törpemammut. Érzékeled auráját: éjfekete, akárcsak a Tiéd. Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Fehér Holló. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Az elf villámgyorsan céltáblát kreál, es röpke céllövõ bemutatót tart neked. Ni, milyen ügyes! Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. Táborozásod alatt felkeresett az Aukciós Ház egyik jólöltözött ügynöke, hogy elvigye a feleslegessé vált tárgyadat, amit az aukcióra szeretnél felajánlani. Reménykedve, hogy az Aukciós Ház legalább 170 aranyért el tudja adni, átnyújtod a tárgyat (10 acéltût) az ügynöknek. Ezenkívül kifizeted a 15 arany felajánlási díjat is. Nocsak, kaptál egy aranypikkelyt! A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+6 életerõ.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserõd regenerálódik. (+117 varázspont.) Mentális erõd regenerálódik. (+25 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) (Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: fejleszted a 3. tulajdonságodat 20 pontért
A levegõben szállóngó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed érezhetõen megnövekedjen. [Még 31 TVP-t kell elköltened.] Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ryuku gárdista. Úgy tûnik ma Te vagy a fõfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyõzni, jöhetnek a fegyverek.

Még megfelelõ a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy lángcsóva varázslatot. 21 életpontot sebeztél. Teli erõbõl ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku gárdista páncélos testét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Troll doronggal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku gárdista páncélos testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a ryuku gárdista páncélos testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku gárdista nehezen védhetõ csapásait. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 670 tapasztalati pontot kaptál. [20 pontot használtál fel, van még 253.]

* 2. KP: használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprõ erejének. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-12 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 248.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülõ varázslat a következõ pillanatban már benned van. Megidézted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 243.]


kpb 4 kezd. parancs berakása: 4

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ereidben a vér forrón lendül elõre. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 238.] [A parancs tárolásra került.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan érzed, hogy kezed erõvel telik meg. Egy végsõ mozdulattal elõhívod az a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 238.]

kt 138 3 elkészíted a 138. tárgyat (3 darabot)
Legyártottál 3 ubuk dobónyílat. Egészséged TF-elõdött. [30 pontot használtál fel, van még 208.]

kt 334 20 elkészíted a 334. tárgyat (20 darabot)
Legyártottál 20 acéltût. Egészséged TF-elõdött. [20 pontot használtál fel, van még 188.]

kt 337 elkészíted a 337. tárgyat
Legyártottál 1 piranha zsákvédõt. Egészséged TF-elõdött. [5 pontot használtál fel, van még 183.]

v 1 10 elmormolod az 1. varázslatot
Megfelelõ mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül elõre. Befejezted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölõ életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 178.]

m 3 4 7 mozogsz délkeletre, délre, északnyugatra
[136,4] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Utad során felfedezel egy friss csatamezõt.
(Feltételes kutatás:) Hozzálátsz, hogy végezd a fosztogató hálás munkáját. A tetemeket fürtökben lepik el a legyek. Kiégett harci szekerek, döglött csatacickányok és harci burástyák mindenfelé. Turkálni kezdesz a szemétben, a kiszáradt belek közt. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közelg! Egy dögkeselyû készül a lemészárlásodra. (ld. enc.)

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekezõ rúna felrakása. A következõ pillanatban már meg is idézted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy lángcsóva varázslatot. 7 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a dögkeselyû testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Meglengetve a troll dorongot ellenfeledre rontasz. Troll doronggal halálos csapásokat osztva péppé vered a dögkeselyû jobb lábát. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerõ). Harci kalapáccsal párszor megpöccinted a dögkeselyû csupasz nyakát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerõ). Többször megcsíp a dögkeselyû. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Troll doronggal megütöd a dögkeselyû fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerõ). Harci kalapáccsal gyengén megütöd a dögkeselyû tollas testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerõ). Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A dögkeselyû még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 8 madártollat. 758 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Folytatod a kutatást. Hohó, valamit találtál! Úgy tûnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy rövid íj. Valami motoszkál melletted! Minden eshetõségre készen lazítod el izmaidat. Egy dögkeselyû támad rád.

Még megfelelõ a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 15 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetõen meglõtted a dögkeselyû jobb szárnyát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Meglengetve a troll dorongot a másikra ugrasz. Troll doronggal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a dögkeselyû tollas testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerõ). Harci kalapáccsal néhányszor súrolod a dögkeselyû tollas testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerõ). Megcsipkedi a dögkeselyû a jobb válladat. (3 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Troll doronggal megcsapod a dögkeselyû tollas testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerõ). Harci kalapáccsal csak érinted a dögkeselyû tollas testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerõ). Többször megcsíp a dögkeselyû. (3 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 7 madártollat. 758 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Undorítók ezek a lények, a hullahegyek közt élnek! Tovább kurkászol... Hosszadalmasan nézelõdsz. Az az egy pozitív dolog van ebben a kukázásban, hogy nincsenek erre igazán komoly szörnyek. Valami motoszkál melletted! Minden eshetõségre készen lazítod el izmaidat. Egy élõholt mágus készül a lemészárlásodra.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következõ másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy számodra ismeretlen védekezõ rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lõsz. 17 életpontot sebeztél. Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élõholt mágus testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Meglengetve a troll dorongot ellenfeledre ugrasz. Troll doronggal többször kegyetlenül megütöd az élõholt mágus bal vállát. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerõ). Harci kalapáccsal gyengén megütöd az élõholt mágus fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerõ). Az élõholt mágus újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következõ pillanatban apró villámok cikáznak feléd. 20 életpontot vesztettél. Az élõholt mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 922 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Hirtelen ötlettõl vezérelve, arra kutakodsz, amerrõl a szörny támadott. Az ötlet tökéletes volt, mosolyogsz elégedetten. Úgy tûnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy bõrsisak, egy nyu-shuriken, egy bakkura csizma (ld. enc.) és egy mérg. ubuk dobónyíl. A messzeségben élõholtak gyülekezõ seregét látod. Jó lesz sietni! Felhagysz a további keresgéléssel, és angolosan távozol. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy gyilkos mókus lábát masszírozza. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erõlteted, észreveszel keletre egy rúnakövet. délre nézve látsz egy friss csatamezõt. északra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Elõpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Összefutsz +1 varázslattal. Fairlight személyes tanácsadója. Egy arany masszariasztót, egy ezüst papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyût, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku sisakot, egy sárga erõövet, egy villám szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy lábascet trófea, egy ekharion trófea és egy sarki óriásteknõs trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy teknõcpajzsot tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd quwarg harcos. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. Motyogni kezd: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont). Köszöntitek egymást, aztán tovább.

(Továbbmész...) [136,5] Még mindig füves síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledõ szörny egy quwarg harcos. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetõséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lõsz. 22 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Meglengetve a troll dorongot ellenfeledre ugrasz. Troll doronggal többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos bal oldalát. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerõ). Harci kalapáccsal gyengén megütöd a quwarg harcos torát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerõ). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 20 életpontot vesztettél. A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Felfedeztél egy friss csatamezõt.
(Feltételes kutatás:) Nekikezdesz a friss csatamezõ véletlenszerû átkutatásának. Mindenhol hullahegyek. Vajon milyen homályos célért folyhatott a küzdelem? Nem mintha nagyon izgatna. Turkálni kezdesz a szemétben, a kiszáradt belek közt. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy dögkeselyû intéz feléd kihívást.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következõ másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a dögkeselyû testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Meglengetve a troll dorongot ellenfeledre ugrasz. Troll doronggal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a dögkeselyû fejét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerõ). Harci kalapáccsal gyengén megütögeted a dögkeselyû csupasz nyakát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerõ). Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (3 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Troll doronggal eltalálod a dögkeselyû csupasz nyakát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerõ). Harci kalapáccsal gyengén megütöd a dögkeselyû nyakát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerõ). Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A dögkeselyû összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 7 madártollat. 758 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása. Letörölgeted a vért, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Hohó, valamit találtál! A következõ kincseket találtad: egy ubuk tüske és egy mérg. ubuk dobónyíl. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy zombi intéz feléd kihívást.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a zombi rotható húsát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A zombi szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 27 tapasztalati pontot kaptál. Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Orrodat befogva, könyékig turkálsz a több hónapos, foszladozó hullák közt. Mázli, hogy a temetõt uraló óriásszörny még nem keveredett elõ. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy nómenklatúra készül a lemészárlásodra. (ld. enc.)

Üdvözlésképpen egy méregfelhõ varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a nómenklatúra testét. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegõt vesz, majd savfelhõt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (15 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a troll dorongot ellenfeledre rohansz. Troll doronggal többször kegyetlenül megütöd a nómenklatúra nyálkás tömegét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a nómenklatúra nyálkás tömegét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A nómenklatúra fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerõ.) Ebben a helyzetben a menekülés a legbölcsebb lépés. Szerencsére ellenfeled nem követett. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogynem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy oltárt. Raia hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy õ Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Miféle isten az, amelyiknek a papjai virágszedéssel töltik az idejüket?! Ez tûrhetetlen! Miután könnyedén végeztél az öreggel, átkutatod a holmiját. Csupán egy mocsári penke van nála és egy szem szimbólum, de az megégeti a kezedet, amikor megérinted, sajnos azt itt kell hagynod. (+2 gonoszság.) Szereztél egy mocsári penkét. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erõlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
(Feltételes gyógyítás:) Eszedbe jut, hogy láttál egyszer egy ork sámánt munka közben. Terpeszbe állsz, két karod a magasba emeled, és megpróbálod utánozni a sámán szavait: "I szkúsná, i grúsztna, i nyékámu vrúku pádágy vminútu dusévnuj nyezgódu...". Kicsit nehezen mondod ki a nyelvtörõ szavakat, de mire a végére érsz, érzed jótékony hatását. (+81 életerõ.) Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [135,4] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Nemrég eshetett, mert a fûszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esõcsepp. Utad során felfedezel egy gyöngymangó bokrot. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsõvel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. keletre nézve látsz egy friss csatamezõt. délnyugatra egy márványtorony van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek. Itt a lunch ideje. (-1 kaja.) [131 pontot használtál fel, van még 47.]

gy 20 gyógyítás 20 pontért
Észreveszed, hogy melletted egy totyogó bogár éppen a petéit rakja egy fa leveleire. Megvárod amíg befejezi a mûveletet, és továbbáll. Begyûjtöd a leveleket, egy pár csepp vizet csöppentesz rá, majd befalod. Rögtön érzed, hogy megérte a fáradságot. (+27 életerõ.) [20 pontot használtál fel, van még 27.]

m 7 6 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra
[134,3] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Hopp! Egy örvénylõ porfelhõbõl kialakuló szoborral találkoztál, mely egy ryuku légiós formáját vette fel, amint éppen egy megfelelõnek látszó Chara-din trófeát tûz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Találsz egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. A sûrû bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Felismered a közeledõt. Csak egy ragyás burástya. Nem jelenthet különösebb problémát. A ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Teli erõbõl bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bõrödet. (13 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a troll dorongot a másikra támadsz. Troll doronggal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ragyás burástya bal lábát. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod a ragyás burástya ragyás testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya mellédcsap a farkával! A ragyás burástya meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Troll doronggal megcsapod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a ragyás burástya testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A ragyás burástya farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. A ragyás burástya csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A ragyás burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csõrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál. Már messzirõl meghallod a feléd tartó lényt. Ráismersz a lényre. Egy ryuku légiós. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Teli erõbõl ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a ryuku légiós nyakát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Meglengetve a troll dorongot ellenfeledre ugrasz. Troll doronggal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku légiós páncélos testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a ryuku légiós páncélos testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku légiós ravasz és erõs ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Troll doronggal többször kegyetlenül megütöd a ryuku légiós testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a ryuku légiós bal oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A ryuku légiós újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál. Észreveszel valamit a földön. Friss alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek keletre, friss elf nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss gnóm nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [133,3] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északra nézel, észreveszel egy mûvészi porolitot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Friss troll nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [24 pontot használtál fel, van még 3.]

m 6 6 3 mozogsz nyugatra, nyugatra, délkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]


* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késõ. [3 pontot használtál fel, van még 0.] Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlõbõl. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 17, 16. Etetési idõ! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját bezabál a sullár. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erõddel táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerõ.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt az a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 244 pontot. A következõ körben tehát 244 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DÖGKESELYÛ (174. SZÖRNY)
Dögkeselyûkkel leggyakrabban ott találkozhatsz, ahol bõven van friss hulla: a csatamezõkön. A ghallai dögkeselyûk különösen kövérek és erõsek, és rettenetesen szemtelenek: nem egykönnyen hagyják magukat elzavarni a kiválasztott zsákmánytól. Leölésüknél leghatékonyabb, ha valamilyen vágófegyverrel átmetszed a nyakukat, de még az a technológia is elmegy, ha jól kupánvered õket valamilyen ütõfegyverrel.

BAKKURA CSIZMA (96. TÁRGY)
Négy bakkura bõrbõl kiváló csizmát készíthetsz, a lábad védelmére. A mezítláb gyaloglással szemben nyújtotta elõnyeit azt hiszem, nem kell ecsetelnem, de emellett nem árt, ha tudod, hogy ez a 36 pontért elkészíthetõ tárgy 2-vel javítja a védettségedet is!.

QUWARG HARCOS (201. SZÖRNY)
A quwargok szaporodásának egyik példája ez a hatalmas, a királynõét megközelítõ termetû lény, mellyel általában olyankor találkozhatsz, ha egy királynõt a közelben elpusztítottak, hiszen ilyenkor a harcosok bosszúhadjáratra indulnak, és elpusztítanak mindent és mindenkit, aki az útjukba kerül. Vastag kitinpáncélját érdemes egy ütõfegyverrel hamar bezúzni, mert különben hatalmas csáprágóival pillanatok alatt darabokra tép, és helyben bezabálja a húsodat.

NÓMENKLATÚRA (158. SZÖRNY)
Ez a csupa nyálka, trutyi és gyanúsan csavarodó izom szörny fõként sötét vagy ködös helyeken fordul elõ. Ne aggódj, az elsõ pillantásra undorító zsezsgés egy félelmetes, és minden érzelmet nélkülözõ, mélységesen gonosz lényt takar. Ebbõl a lénybõl csak úgy csöpög a méreg, a sav, ahogy azt majd az elsõ pillantás alkalmával majd látni is fogod. Kezdeti pucolásnak érdemes egy alkalmas tisztítótûzzel kezdeni, aztán ragadj valamilyen steril fegyvert - lehetõleg vágót, ha az nincs, akkor esetleg szúrót - és aprítsd péppé. A trutyiban nem bizonyos, hogy érdemes a harc után nagyon nyúlkálni, mert elõfordulhat, hogy valamilyen iszonyatosan gyilkos és idegen vírust is sikerül magadhoz venni.



KARAKTERLAP
Wirnox a tomboló, egy kopasz, piros szemû, körszakállas troll férfi vagy. Fekete a bõröd. Leah ministránsa vagy. A Sötét Inkvizíció Apostolai (#9148) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 103. fordulód.

 Erõ:19 (21)  Szint:15  Merészség:8/6 Magasság:257 cm 
 IQ:26  Támadás:19  Agresszió:3 Testsúly:493 kg 
 Ügyesség:18  Védekezés:27  Menekülés:30 % Életkor:19/19 év 
 Egészség:16  Életpont:218/94  Jellem: gonosz (99) Tul. pont:
 Szerencse:20 (22)  Varázspont:147/2  Pénz:151 arany Kép. pont:
 Tudatpont:14/4   Pszi pont:48/28       EFejl:20 
Eddig összesen 367 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6324 TP-t kaptál. Jelenleg 105685 TP-d van. A következõ szinthez még 14315 TP szükséges. Trófeáid: csontváz lord, áeratikus hasnyák, hadroszaurusz. A 98. fordulódban 1911 arany került a bankszámládra. 1968 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  szúrófegyverek: 6   ütõfegyverek: 20   lõfegyverek: 5 (+1)
  dobófegyverek: 13        

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) << csontszablya (#64) << csontszurony (#12)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -10.); ubuk dobónyíl (#138) (11 -); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 5   2. nyomkövetés: 16   3. lopás: 5
  4. mászás: 3   5. csapdakészítés: 8   6. csapdaészlelés: 3
  7. gyógyítás: 40   8. titkosírás: 1   9. felderítés: 2 (+1)
  10. szörnyidomítás: 3   11. teológia: 6   12. taumaturgia: 10
  13. szörnyismeret: 5   14. pszi: 8   15. zárnyitás: 1
  16. vadászat: 6   17. bányászat: 9    

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 1 mezõre repítsen
lopsz a törpéktõl (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit
gyógyítasz 25% életerõ alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), sötét kámzsát (#699) (max. 1 darabot , csak egyszer)
elfogod ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219), törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219)
gonoszkodsz max. 90 TVP-ért
mászol max. 90 TVP-ért
maradék TVP-dbõl az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
színes dözmöng (#78) (csak egyszer), törpemammut (#115) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
ryuku ostromteknõs (#362), áeratikus hasnyák (#243)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)    
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)    
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 20 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 12 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 20 TVP)  

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
11. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Védekezõ varázslatok (aktív: 3, max: 10)
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 39 - védekezõ varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> gonoszok (#988)   lángcsóva (#31) >> semlegesek (#989)
lángcsóva (#31) >> jók (#990)   lángcsóva (#31) >> szintszívó (#96)
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 8, max: 39 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> szintszívó (#96)   hhaar burka (#32) >> jók (#990)
hhaar burka (#32) >> semlegesek (#989)   hhaar burka (#32) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kõkorszaki szakit.
2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követõjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendõ az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt.

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1   bakkura csizma (#96) 1 * bíbor erõöv (#291) 1   bõrsisak (#57)
1 * fekete bõrcsizma (#247) 1 * gromak páncél (#270) 2 * lánckesztyû (#230)
1   Mágikus Koponya (#279) 2   mászókarom (#78) 1   sárga erõöv (#276)
1 * sötét kámzsa (#699) 1   teknõcpajzs (#417) 1 * vassisak (#160)
Fegyverek és lövedékek
3 * bumeráng (#249) 1 * harci kalapács (#174) 1   kõkalapács (#13)
1   kõkés (#6) 3   mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1   mérg. ubuk tüske (#137)
2   nyu-shuriken (#157) 1   parittya (#18) 2   rövid íj (#107)
6   tolmokov-koktél (#351) 1 * troll dorong (#550) 1   ubuk dobónyíl (#138)
15   ubuk tüske (#131) 2   vas dobónyíl (#189)    
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1   aranylánc (#191) 1 * Eldaran karkötõje (#373) 1 * koponya szimbólum (#139)
1 * obszidián karkötõ (#229) 1 * smaragd védõgyûrû (#223)    
Eszközök, használati tárgyak, készletek
20   acéltû (#334) 2   aranypikkely (#415) 1   aranytû (#272)
1   ásó (#34) 1   bronzkulcs (#76) 1   csontkulcs (#74)
3   deus ex machina (#1) 1   ezüst kulcs (#184) 5   fáklya (#36)
1   furulya (#233) 1 + hebrencs csapda (#147) 18   kaja (#2)
1   kötél (#92) 1   nagy bronzkulcs (#185) 1   nagy vaskulcs (#186)
1   piranha zsákvédõ (#337) 1   rézkulcs (#75) 1   szeksztáns (#32)
1   szuper dobóháló (#273) 1   távcsõ (#42)    
Löttyök és porok, tartóstul
3   aranyló ugarhéj (#100) [bennük 22 csepp tinta (#101), fér még: 8]
1   fûszertartó (#210) [üres, kapacitás: 5]
3   huhogó bibe (#332) [bennük 4 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 32]
2   kavadu iszák (#25) [bennük 6 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 14]
4   sullár hólyag (#168) [bennük 37 csepp spiritusz (#170), fér még: 43]
3   uzbány csõr (#169) [bennük 20 csepp ugh méreg (#166), fér még: 16]
2   vizestömlõ (#3) [bennük 29 korty víz (#27), fér még: 11]
5   zöld üveg (#82) [bennük 3 csepp ragasztó (#83), fér még: 97]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
23   álompor (#396) 10   amniosz (#203) 1   aurach bõr (#658)
1   darázsszárny (#652) 1   dorony tüdõ (#212) 3   drótszõr (#37)
3   elkarog szõr (#665) 7   fekete gyöngy (#99) 1   féregbél (#1071)
6   fõnixtoll (#563) 28   madártoll (#112) 2   magszim bél (#103)
3   mocsári penke (#148) 1   móri gyümölcs (#116) 1   mutáns csont (#331)
3   óndarab (#85) 2   ormánygõte csont (#21) 1 * örökkéval. rubinja (#900)
10   pirkit (#153) 6   rézdarab (#70) 17   smirglilevél (#29)
9   sünmedve tüske (#14) 1   trikornis szarv (#198) 1   tükör (#43)
1   ulkor gyöngy (#1072) 23   vasérc (#152)    

Összsúly: 73.57 kgMegterheltség: 141%
GYJ: Tetszõleges értkû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN
1   ezüst papi karkötõ (#308) 6   ezüstdarab (#326) 1   sárga erõöv (#276)
1   teknõcteknõ (#416) 5   trikornis szarv (#198) 10   vasérc (#152)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 acélpengõke (#231) 2 drótszõr (#37) 4 kaja (#2)
20 kaktusztüske (#114) 20 rákfatty váladék (#333) 3 sünmedve tüske (#14)
2 ubuk dobónyíl (#138) 2 ubuk tüske (#131) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
19 acéltû (#334) 3 álompor (#396) 1 aranypikkely (#415)
1 bakkura csizma (#96) 1 bõrsisak (#57) 19 madártoll (#112)
2 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 mocsári penke (#148) 1 nyu-shuriken (#157)
1 piranha zsákvédõ (#337) 1 rövid íj (#107) 3 ugh méreg (#166)



E körben tett lépéseid térképe

(134,3) szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), mûvészi porolit (#720), Chara-din monolitja
(#534), oltár, ragyás burástya (#111), ryuku légiósok (#361)
(135,3) ryuku gárdisták (#360)
(135,4) gyöngymangó bokor (#134, belõle készíthetõ: #135)
(136,4) dögkeselyû (#174), élõholt mágus (#175), friss csatamezõ (#262), Chara-din monolitja (#534), mûvészi porolit
(#720), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), +1 varázslat (5231. kalandozó)
(136,5) quwarg harcos (#201), dögkeselyû (#174), zombi (#49), nómenklatúra (#158), friss csatamezõ (#262), Chara-din
monolitja (#534), Raia oltár, álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), 37. jellempróba



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.