Arkangyal 102. fordulója
TÚLÉLÕK FÖLDJE | Betáplálva: 2004. jan. 27. 8h:50'
EZ A 204. JÁTÉKHETED, 102. FORDULÓD
205. játékheted kezdete: febr. 1.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #5638
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 345
Extra forduló: 17 |
|
ARKANGYAL KALANDJAI
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [98,-16] koordinátán. Idegen jelenlétet érzel a fejedben. Amióta találkoztál azzal a
lénnyel, többször is elõfordult már. Hogy mit keresett, nem tudod, de néha nem emlékszel dolgokra, keresed a tárgyak,
lények nevét. Tudod, hogy nem most találkozol ezzel a valamivel... De mikor is? Hol is? A mostani alkalom más: a lényre
gondolsz, érzed, hogy fájdalmai vannak. Segíteni akarsz neki, önként ajánlod fel neki véredet, erõdet. És õ kegyesen elveszi,
térdre kényszerít, ahogy belõled regenerálja sérüléseit... Többen csodálkozva néznek rád. Nem tudják - nem tudhatják -,
milyen az, ha egy vámpír bélyegét viselik...
Hatalmába kerít a vadászszenvedély. Látod magad elõtt a szörny nyomait, s bár nem túl frissek, kitartóan követed õket.
Óvatosan helyezed egyik lábad a másik elé, ügyelve nehogy megreccsenjen valami a talpad alatt. Nyugalmat erõltetsz
magadra, nem lehetsz már messze a sikertõl. Mint külsõ szemlélõ figyeled magadat, ahogy osonsz, bokorról bokorra, a cél
felé. De hirtelen megcsúszol, és hangos robajjal gurulsz lefelé a domboldalon. Ó, a mennydörgõs ménkõ, legközelebb nem
alszol lejtõn! De hátha tanultál valamit az álom-vadászatból, nosza, próbáld ki!
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idõ ellenére is sikerült némi életerõt
visszanyerni. (+3 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+19 varázspont.) Idõt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erõt merítesz a
Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idõ egy uzbány nyomára vezet. Sajnos sikertelenül. [10 pontot
használtál fel, van még 249.]
* 1. KP: | elmormolod a 21. varázslatot
| Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy végsõ
mozdulattal elõhívod a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, elõtted van 4 kaja. [-12
varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 244.]
* 2. KP: | használod a 233. tárgyat
| Játszani kezdesz a furulyán. Egy bonyolultabb nótával próbálkozol, és sikerül is néhány hibával lejátszani! A sok gyakorlás
növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+4 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 214.]
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra
| [98,-17] Továbbra is síkságon vagy. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel elõtted. Megpróbálod kibogarászni a
kusza betûket: " Északra fekszik egy helytartói város. " (Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglõrök, erõmûvészek és
bohócok. Elõször nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett
a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe
rohan utánad, majd aranyat kér belépõ gyanánt. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelõdtél kicsit, majd
továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Keresel egy magasabb
pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy rúnakövet. Délnyugatra nézve
látsz egy rúnakövet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
(Továbbmész...) [98,-18] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Miközben fütyörészve
sétálsz, megpillantasz a közelben egy smirglibokrot. Egy turbános alak ül a földön, elõtte egy kosár, amibõl egy kobra
emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbûvölõ. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya,
pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34.
jellempróba). Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2
hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Eszel valamit. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [98,-19] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri
meg egy-egy nagyobb cserje. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Csak egy karmos
tankány. Megvetõ mosollyal várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Nem árt valamilyen védekezõ mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mielõtt
ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsõvel. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a karmos tankány
kitinpáncélját. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Teli tüdõbõl elordítod: "Csak a fejét, hogy meg ne sántuljon!"
Meglengetve a vashegyû lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyû lándzsával jól megszurkálod a karmos tankány testét. (3
támadással 24 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 5 életpontot
vesztesz.) Karmait felemelve, a karmos tankány meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Vashegyû
lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a karmos tankány kitinpáncélját. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) A karmos
tankány szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A karmos tankány többször
végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Oldalt pillantva, meglátsz egy
gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyûjtesz 2 gyöngymangót. Zajt hallasz a közeledbõl. Nem is zaj ez, hanem
beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is
alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé.
Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy
bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra
(48. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert nyugatra fordítod,
megpillantasz egy Sheran oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Északra egy márványtorony van.
Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Elõtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.)
[24 pontot használtál fel, van még 190.]
gy 30 | gyógyítás 30 pontért
| Minden tapasztalatodat latba vetve megtalálod az ideális helyet az ásáshoz. Kezeddel beletúrsz a földbe, majd kiemeled az
áhított terlom-gyökeret. Óvatosan lehántod a külsõ burkát, majd piciket harapdálva elfogyasztod. Rögtön rájössz, hogy a
faludbéli kuruzslónak ebben is igaza volt. (+46 életerõ.) [30 pontot használtál fel, van még 160.]
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra
| [98,-20] Szûnni nem akar a zöld síkság. A zöld mezõ egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Egy fekete
tintával bemázolt fatábla bukkan fel elõtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betûket: " Északra fekszik egy helytartói
város. " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy márványtornyot. Látsz egy oltárt. Raia híveié.
Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsõvel. Messze északkeletre látsz
egy vaskohót. Délnyugatra nézve látsz egy Sheran oltárt. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy rúnakõ van.
Északra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön
fölfelé! Már távolról sem tûnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy vérszomjas csüldõ. Rögtön
látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Teli tüdõbõl elordítod: "Rajta, rajta, rajta, fel a diadalra!" Marokra fogva a vashegyû lándzsát a másikra támadsz. Vashegyû
lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vérszomjas csüldõ hájas testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.)
Csápjaival a vérszomjas csüldõ lecsap a bal karodra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Vashegyû lándzsával nagy
lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vérszomjas csüldõ hájas testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Csápok
tekergõdznek feléd. Megpróbálod elkerülni õket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A
vérszomjas csüldõ szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
500 tapasztalati pontot kaptál.
(Továbbmész...) [98,-21] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Találsz egy oltárt. Tharr hívõi építették. Észreveszel
egy vaskohót. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod,
megpillantasz egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy rúnakõ
van. Északnyugatra egy phua-kúp van. Északra egy Raia oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A sziklák
mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy rõtmanó berzerker nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak.
Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.
Mielõtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsõvel. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a rõtmanó
berzerker tüskés bõrét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Elüvöltöd magad: "Dögölj meg!" Meglengetve a vashegyû
lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a rõtmanó berzerker tüskés bõrét. (3
támadással 70 életpontot sebezve.) A rõtmanó berzerker többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 24 életpontot
vesztesz.) Vashegyû lándzsával eltalálod a rõtmanó berzerker bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Karmával
néhányszor a rõtmanó berzerker megcsapja a fejedet. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A rõtmanó berzerker
összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Átkutatod a tetemet. Úgy tûnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 rõtmanó kacagány. 630 tapasztalati pontot kaptál.
Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Eszel valamit. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [98,-22] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Találsz egy táblát, rajta a következõ felirattal: " Északra
fekszik egy helytartói város. " Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia híveié. Utad során
felfedezel egy világítótornyot. Találsz egy vaskohót. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen!
Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz
egy Elenios oltárt. Keletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délkeletre egy vaskohó van. Délnyugatra egy rúnakõ van. Nyugatra
egy phua-kúp van. Északnyugatra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A sziklák mögül kibukkanó
lény nem tudott meglepni. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a
rejtõzés. A végén persze gyõz a kíváncsiság. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy emberevõ. Amint megtisztul a terep,
Te is elõkerülsz. [24 pontot használtál fel, van még 136.]
gy 30 | gyógyítás 30 pontért
| A mezei mekkencs igen ritka állat. Ennek az az oka, hogy frissen lenyúzott bõrének erõs gyógyhatása van. Kettõtök közül te
vagy a szerencsésebb, ezért módod van kipróbálni a sokat hallott módszert. Homlokodra rakod a gõzölgõ bõrt, és vársz. Pár
perc múlva már áramlik is beléd a mekkencs gyógyenergiája. (+46 életerõ.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1
gyógyítás). [30 pontot használtál fel, van még 106.]
m 8 8 | mozogsz északra, északra
| [98,-23] A lejtõk lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Az Ottomár hegység lábainál jársz. Ahogy sétálsz, egyszercsak
megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Miközben
fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája
egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tûnõ szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt.
Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t
(47. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsõvel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy
rúnakövet. Keletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délkeletre egy Raia oltár van. Délnyugatra egy phua-kúp van. Nyugatra
egy vaskohó van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Remegést érzel a föld
alól... Valami jön föl! Úgy gondolod, hogy a közeledõ mélységi grittang nem jelenthet komoly veszélyt. Kicsit sokat tud ez
az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Ellenfeledre nézel, és a képébe ordítod: "Lejárt az idõd!" Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vashegyû lándzsával
néhányszor teljesen átdöföd a mélységi grittang testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) A mélységi grittang állkapcsa a
levegõben csattan. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 174 tapasztalati pontot kaptál. Nyomok után kutatsz, sikeresen!
Elég régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra,
kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes
mutáns nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Összeakadsz egy kopasz, szürke szemû kobudera férfival. Fekete a bõre. Fegyverzetét egy sötét motyogó trófea, egy
árnyékrája trófea és egy mélységi grittang trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Idõs asszonyt szopógödörbe
segítõ ifjú harcos. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, akárcsak a lelke. Összeismerkedtek. Az õ neve
Kalandozóskalp. Bizalmas homlokérintésetek lehetõvé teszi, hogy a késõbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Egy
végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább. Megéheztél, elõ az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [98,-24] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf
leányokat kísérgetnek troll testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Veszélyt érzel az utca végén feltûnõ
alakból. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy orgyilkos közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az
ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
A fúvócsõvel ellenfeledre célzol és lõsz. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja az orgyilkos testét. (3 támadással 12
életpontot sebezve.) Teli tüdõbõl elordítod: "Éljen a Pöröly Rend!" Elszántan ellenfeledre támadsz. Vashegyû lándzsával
néhányszor teljesen átdöföd az orgyilkos testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Az orgyilkos feléd döf, de csak
ijesztésképp. Az orgyilkos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tõrt. 320
tapasztalati pontot kaptál.
Találkozol egy vörös, kontyos hajú, félszemû árnymanó nõvel. Fekete a bõre. Leah félisten hatalmú szolgája. Felszerelését
egy fekete köpönyeg, egy dísztelen acélsisak, egy sötét színû, rangjelzésekkel teli egyenruha és egy harcokban megviselt, ám
remek állapotban lévõ fegyverzet alkotja. Övtarsolyából egy pakk, igencsak használtnak látszó kártyapakli kandikál ki.
Rangja a Kompániában: szakaszvezetõ. Fegyverzetét egy acélkolosszus trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy zafír
sárkány trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: csaták viharától tépett lobogó. Övén 1 kalandozóskalp fityeg!
Egy mutáns pók a hátasa. Teherhordója is van: egy púpos burástya! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját:
feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Megbarátkoztok egymással. Az õ neve High Density. Homlokérintéssel biztosítjátok
a késõbbi telepatikus összeköttetést. Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább. [16 pontot használtál fel, van még
90.]
* 1. BP: | használod a 242. tárgyat
| Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 89.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz /
élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
| Felhasználva egy ágat és a talajt, rajzos matematikai feladványokat készítesz, logikád csiszolása érdekében. Ez még
édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d érezhetõen megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 49.]
tf 2 19 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 19 pontért
| Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... Ez még édeskevés ahhoz,
hogy az IQ-d komolyan megnõjön. [19 pontot használtál fel, van még 30.]
Elõkapod a zsákból a vizestömlõt, és csillapítod szomjadat. Egy pillanatra a "testen kívüliség" érzete fut át tudatodon, ahogy
kapcsolatba lépsz az Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborozásra
alkalmas helyet keresel. Amint ledõlsz, szemeid lecsukódnak, és a következõ percben már a lóbõrt húzod. A kalandozás
közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerõ.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 243 pontot. A következõ körben
tehát 273 pontot költhetsz el.
KARAKTERLAP |
Arkangyal, egy szõke, copfos hajú, zöld szemû alakváltó nõ vagy. Bõröd babarózsaszín. Sheran tanítványa vagy. Papi hited: 56. A Pöröly Rend (#9114) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 102. fordulód.
Erõ: | 21 | | Szint: | 14 | | Merészség: | 6/1 | | Magasság: | 160 cm |
IQ: | 27 | | Támadás: | 13 | | Agresszió: | 4 | | Testsúly: | 74 kg |
Ügyesség: | 19 | | Védekezés: | 25 | | Menekülés: | 30 % | | Életkor: | 32/32 év |
Egészség: | 18 (20) | | Életpont: | 211/190 | | Jellem: | semleges (+4) | | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 21 | | Varázspont: | 227/0 | | Pénz: | 0 arany | | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 8/3 | | | | | | | | | |
|
Eddig összesen 308 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1624 TP-t kaptál. Jelenleg 55907 TP-d van. A következõ szinthez még 19093 TP szükséges. Trófeáid: nukleáris cickány, kérõdzõ etra, ryuku gárdista.
HARCI ISMERETEK |
| ökölvívás: | 2/49 | | szúrófegyverek: | 17/90 (+10%) | | vágófegyverek: | 1/0 |
ütõfegyverek: | 1/84 | | lõfegyverek: | 12/41 (+12%) | | | |
|
Feltételes fegyverváltás: bunkósbot (#9) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
|
EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtõzködés: | 5/79 (+10%) | | 2. nyomkövetés: | 17/70 (+8%) | | 3. mászás: | 4/8 |
4. csapdakészítés: | 5/108 (+7%) | | 5. csapdaészlelés: | 1/4 | | 6. gyógyítás: | 49/26 (+48%) |
7. titkosírás: | 1/0 | | 8. felderítés: | 1/6 | | 9. teológia: | 7/31 (+6%) |
10. taumaturgia: | 14/82 (+2%) | | 11. zene: | 8/16 (+20%) | | 12. szörnyismeret: | 3/78 (+18%) |
13. vadászat: | 10/46 | | 14. bányászat: | 1/81 (+25%) | | 15. ordítás: | 1/103 (+40%) |
|
FELTÉTELES PARANCSOK |
deus ex machinád 8 mezõre repítsen |
gyógyítasz 40% életerõ alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 2. fajúaknak a 4. fajúaknak |
kutatsz max. 30 TVP-ért |
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 50 TVP-ért |
maradék TVP-dbõl az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
óriás patkány (#42) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 12) |
jók (#990), emberevõ (#119), férfiak (#998), kardfogú fülemüle (#146), nektoraf (#355), 9302. szövetség (#9302) |
|
VARÁZSLATAID |
Varázslói varázslataid | energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | idõcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esõidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | |
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
7. és magasabb szintûek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
izomernyesztés (#33) |
Védekezõ varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
hhaar burka (#32) |
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 39 - védekezõ varázslatokkal együtt) |
energiatüskék (#29) | >> | nõk (#999) | | energiatüskék (#29) | >> | férfiak (#998) |
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 4, max: 39 - támadó varázslatokkal együtt) |
tüskepajzs (#30) | >> | férfiak (#998) | | tüskepajzs (#30) | >> | nõk (#999) |
|
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet. |
2.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 0) |
3.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezõn keresztül. |
|
NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) |
Páncélok és pajzsok |
1 | * | fekete bõrcsizma (#247) | 1 | * | gromak páncél (#270) | 1 | * | kígyóbõr kesztyû (#49) |
1 | * | kis vaspajzs (#159) | 1 | | mászókarom (#78) | 2 | | rõtmanó kacagány (#714) |
1 | * | vassisak (#160) | | | | | | |
Fegyverek és lövedékek |
1 | * | fúvócsõ (#20) | 1 | | hosszú íj (#111) | 1 | | kõkalapács (#13) |
1 | | kõkés (#6) | 7 | | orgyilkos tõr (#225) | 1 | | szöges bunkó (#8) |
10 | | tüske (#22) | 1 | * | vashegyû lándzsa (#182) | | | |
Ékszerek és egyéb csecsebecsék |
1 | | aranygyûrû (#193) | 1 | * | obszidián karkötõ (#229) | 1 | * | virág szimbólum (#143) |
Eszközök, használati tárgyak, készletek |
2 | | aranypikkely (#415) | 1 | | ásó (#34) | 1 | + | deus ex machina (#1) |
1 | | fáklya (#36) | 1 | | furulya (#233) | 32 | | kaja (#2) |
1 | | kötél (#92) | 1 | | távcsõ (#42) | 1 | + | tüskecsapda (#242) |
Löttyök és porok, tartóstul |
1 | | aranyló ugarhéj (#100) | [benne 10 csepp tinta (#101), fér még: 0] |
1 | | huhogó bibe (#332) | [benne 4 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 8] |
1 | | kavadu iszák (#25) | [benne 3 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 7] |
5 | | sullár hólyag (#168) | [bennük 5 csepp spiritusz (#170), fér még: 95] |
6 | | uzbány csõr (#169) | [bennük 30 csepp ugh méreg (#166), fér még: 42] |
4 | | vizestömlõ (#3) | [bennük 74 korty víz (#27), fér még: 6] |
1 | | zöld üveg (#82) | [benne 2 csepp ragasztó (#83), fér még: 18] |
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok |
1 | | acélpengõke (#231) | 13 | | álompor (#396) | 1 | | dorony tüdõ (#212) |
6 | | fõnixtoll (#563) | 4 | | gyöngymangó (#135) | 16 | | kaktusztüske (#114) |
3 | | lapockacsont (#33) | 8 | | madártoll (#112) | 1 | | mákrózsa virág (#56) |
15 | | pirkit (#153) | 1 | | rézdarab (#70) | 2 | | sallank karom (#128) |
2 | | sámán erszény (#650) | 7 | | sünmedve tüske (#14) | 9 | | vasérc (#152) |
|
Összsúly: 57.47 kg | Megterheltség: 92% |
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
|
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... |
8 | | tüske (#22) | 3 | | víz (#27) | | | |
|
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... |
2 | | gyöngymangó (#135) | 3 | | kaja (#2) | 1 | | orgyilkos tõr (#225) |
1 | | rõtmanó kacagány (#714) | 3 | | spiritusz (#170) | | | |
|
|
E körben tett lépéseid térképe |
|
(98,-24) orgyilkos (#131), High Density (1949. kalandozó)
(98,-23) vaskohó (#155), oltár, 47. jellempróba, mélységi grittangok (#103), Kalandozóskalp (5693. kalandozó)
(98,-22) Raia oltár, világítótorony (#156), vaskohó (#155), érclelõhely, emberevõ (#119)
(98,-21) Tharr oltár, vaskohó (#155), rõtmanó berzerker (#369)
(98,-20) márványtorony (#175), Raia oltár, vérszomjas csüldõ (#114)
(98,-19) karmos tankány (#137), gyöngymangó bokor (#134, belõle készíthetõ: #135), 48. jellempróba
(98,-18) smirglibokor (#31, belõle készíthetõ: #29), 34. jellempróba
|