Vissza a Főoldalra
 
Hatalom Kártyái

2025-től a kétszínű lapoknak csak az egyik színét kell figyelembe venni pakliépítéskor. Legyen ez érvényes az 1 és 2 színű versenyekre is?

1) Igen
2) Nem
3) Tartózkodom

(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
További szavazások...
Fórum a témához...

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa menü – Druidák október 15.
Alfa menü – Boszorkányok október 15.
Alfa menü – Tengeri rablók október 15.
Alfa menü – Mágusok október 15.
Alfa menü – Felfedezők október 15.
Alfa menü – Kereskedők október 15.
Zén Legendái: Varázslatok szeptember 21.
A pillanat képe
A kyorgok tudása
(Túlélők Földje)
Küldd el képeslapként!
A kyorgok soha nem elégedtek meg a hatalmas agykapacitásuk kínálta tanulási sebességgel: ők még többet, még gyorsabban, még hatékonyabban akartak tanulni. Ennek elérésében a birtokukban lévő különlegesebbnél különlegesebb varázslatok segítettek.
Nézz szét a galériában!
Új webshop
Szavazás: új kétszín szabály
Moa civilizáció előrendelés: 2024.11.15-től.
Kalandozók Versenye 3.
Társasjátékok Ünnepe 2024. November 16.

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020

A lista folytatása...
TF help (6743)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8233)
Szavazás: új kétszín szabály (13)
Moa civilizáció lapbemutató 3. hét (73)
Moa civilizáció előrendelés: 2024.11.15-től. (1)
HKK kérdés? (47244)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Musashi Kenjiró 101. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. nov. 18. 9h:51'
EZ A 107. JÁTÉKHETED, 101. FORDULÓD
108. játékheted kezdete: nov. 24.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #1367
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 82

MUSASHI KENJIRÓ KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [66,11] koordinátán. Bossy átadott neked a 1. napon 10 TU-t.

A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idõ ellenére is sikerült némi életerõt visszanyerni. (+4 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+11 varázspont.) 3 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.


jlk 2325 jelszó kimondása 2325
Hangosan, érthetõen kimondod a találós kérdés megfejtését. AAááhhhh! Zümmögve félrehúzódik a phua-kúp ajtaja. Gombócot érzel a torkodban, ahogy penetrálod az évezredes építmény légterét. Odabent világos van, õsi titok ad fényt a kúp belsejének. Hohó, felzümmög a szörnygenerátor, és máris egy ocsmány massza pattan eléd!

Mielõtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsõvel. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a massza farkát. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerõ.) Sajnálatos módon tönkrement 10 aranyad is. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel többször eltalálod a massza bal középsõ lábát. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) A massza mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A lénybõl áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerõ.) Ezenkívül elkorrodált 11 aranyad. Ki-tudásod egy igazi tesztje elõtt állsz: az Erõ Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a massza jobb oldalát. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a massza testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A massza leken néhány pofont. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A lény szörnyû sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerõ.) Ezenkívül elkorrodált 9 aranyad. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Hiszen ez iszonyatos! Vinnyogva menekülsz a számodra nagyon veszedelmes szörny elõl. (Ne aggódj, még elég sok életpontja volt.) [15 pontot használtál fel, van még 224.]

m 2 2 3 mozogsz keletre, keletre, délkeletre
[67,11] A bozótos terep dombvidékbe megy át.
(Feltételes támadás:) Egy mélységi grittang! Ezt kerested. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a mélységi grittang testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a mélységi grittang testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A mélységi grittang megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 174 tapasztalati pontot kaptál. Látsz egy krómkaktuszt. Látsz egy oltárt. Sheran hívõi építették. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bõrû, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeirõl 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [68,11] A buckák elmaradoznak, és máris egy sûrû erdõben vagy! Körbevizsgálódsz. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [69,12] Az erdõnek vége, dombvidéken vagy. A feléd lépkedõ lény meg sem próbál rejtõzni, ezért hamar kiszúrod. Hmm, csak egy Jerome. Ettõl nincs semmi félnivalód. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mielõtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsõvel. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a Jerome testét. (3 támadással 7 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Elszántan a másikra támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Jerome páncélos testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a Jerome testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - a Jerome ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A Jerome fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ököllel eltalálod a Jerome testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a Jerome bal hátsó lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - a Jerome ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A Jerome fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 7 csepp rákfatty váladékot. 645 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnõtt tudásod (+1 vágófegyver). Megvizsgálod a talajt. Friss elf nyomok vezetnek délre. Megéheztél, elõ az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 200.]

m 3 3 2 mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre
[70,13] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Megérezve a magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy evaporõr. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mielõtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsõvel. Elrepül 3 ubuk tüske. Alaposan megsorozod az evaporõr gumiszerû szenzorát. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Az evaporõr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 evaporõr hájat. 112 tapasztalati pontot kaptál.

(Továbbmész...) [71,14] Szûnni nem akar a zöld síkság. Ez a rejtélyes nevû Gevözs-Teküs síkság nyugati széle. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Megvizsgálod a talajt. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [72,14] A síkságot ritka erdõ váltja fel. A ritkás lombozaton itt-ott sugárnyi napfény szûrõdik be. A madarak már messzirõl jelzik VALAMI érkezését. Hmm, csak egy khór darázs. Ettõl nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Itt csata lesz.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsõvel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a khór darázs csíkos potrohát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erõ Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a khór darázs bal szárnyát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a khór darázs bal oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A khór darázs farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Lehetõséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel megcsapod a khór darázs csíkos potrohát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a khór darázs jobb középsõ lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A khór darázs farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Rossz elõérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgezõ volt, bár most még nem érzel semmit. A khór darázs összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 darázsszárnyat. (ld. enc.) Messze hajítod a vacak kis vérszomjas csüldõ trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes khór darázs trófeát. 535 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnõtt tudásod (+1 lõfegyver). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A forró energia testedbe áramlik. Létrehoztad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.]

(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+19 életerõ). [-6 varázspont.]
(Vándorcirkusz:)
Elõször egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképû árnymanó kezében lufival. - Közel a cirkusz - gondolod, és sietõsebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedõ törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltûnik a tömegben. Az ötpróbás sátor felé veszed az irányt. Az elõtte álló alakváltó fiúcska - felfigyelve érdeklõdésedre - rögtön befelé tessékel. Úgy döntesz, próbát teszel. Nekiveselkedsz a feladatként kapott súlyzó felemelésének, az viszont mégsem olyan pehelykönnyû, mint kívülrõl látszik. Pár percnyi izzasztó erõlködés után kénytelen vagy feladni. 224 tapasztalati pontot kaptál. Hát ez most nem jött össze. A cirkuszi tömegben haladva, egyszer csak a banyába botlasz. Már nincs idõ elfutni, a találkozás elkerülhetetlen. Mérgesen követed a sátrába, hogy megbeszéljétek, hogy is állsz a küldetéssel. A boszorka mosolyogva fogad. Turkálsz kicsit a cuccaid között, míg a kõkés a kezedbe nem kerül. Széles vigyorral az arcodon adod át a tárgyat a munkaadódnak, õ viszont nem tûnik ennyire boldognak. - És a többi?!? - förmed rád, de te csak hebegni-habogni tudsz. - Akkor ezt most elkoboztam. - mondja dühösen. Szégyenkezve otthagyod a sátrat. Feladat nélkül maradtál. Egy megtermett, mélyhangú férfi kiabálására leszel figyelmes. Egy sátor elõtt áll, és kalandozókat próbál rávenni arra, hogy belépjenek a szirén labirintusába. Közelebb lépsz, és a feladat mivoltáról kérdezõsködsz. - Az a bátor ifjú, aki kiállja az odabent található próbákat, mesés jutalomban részesül - közli veled fennhangon a fickó. - A próbálkozóknak minden tárgyat a bejáratnál kell hagyniuk, a labirintusban nélkülük kell helyt állni. - Mintegy végszóra odabentrõl egy velõt rázó sikoltás hallatszik. - Biztos csak a hatás növelése céljából - gondolod, és jelentkezel, hogy belépnél. Egy szûk embermagasságú folyosóra jutottál. Megpróbálsz a világosabb vége felé haladni, ami hamarosan egy még sötétebb járatba vezet. Még hosszú percekig bolyongsz az útvesztõben, majd fáradtan adod fel meghódítását. 224 tapasztalati pontot kaptál. Visszakapod a tárgyaidat, majd az ott sorakozó többi jelölt szánakozó tekintetétõl kísérve, utadra indulsz. A madarak már messzirõl jelzik VALAMI érkezését. Magabiztosan nézed a közeledõt. Hiszen csak egy fabontó szójer. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra rontasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a fabontó szójer testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a fabontó szójer jobb oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A fabontó szójer állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 3 fabontót. 159 tapasztalati pontot kaptál. Eszel valamit. (-1 kaja.) [49 pontot használtál fel, van még 151.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[72,15] Tovább barangolsz a fák között. A ritkás lombozaton itt-ott sugárnyi napfény szûrõdik be. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy elf kósza házát. (ld. enc.) Megtudod, hogyan szerezhetsz orvosságos zacskót. (ld. enc.)

(Továbbmész...) [72,16] A terep továbbra is ritka erdõ. Felfedeztél egy phua-kúpot. Téged még az erdõben sem lephet meg buta szörny. Magabiztosan nézed a közeledõt. Hiszen csak egy legyengült khór darázs. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a khór darázs csíkos potrohát. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a khór darázs csíkos potrohát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a khór darázs, épp csak megsuhint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Rossz elõérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgezõ volt, bár most még nem érzel semmit. A khór darázs szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 darázsszárnyat. 267 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Nekilátsz a varázslat elmondásának. Bizsergetõ, csípõs érzés fut végig rajtad. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Megéheztél, elõ az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [16 pontot használtál fel, van még 135.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Hmm! Hiszen itt van a feladvány rögtön az orrod elõtt, a kúp oldalán:

Feje van, de haja nincsen,
Szeme van, pillája nincsen,
Szárnya van, de sosem repül,
Felhõ útjába nem kerül.

Részletes és aprólékos kutatásba kezdesz. Jó szimatod van! Egy rejtett helyen találsz 1 csontkulcsot. Elteszed. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [20 pontot használtál fel, van még 115.]

m 6 mozogsz nyugatra
[71,16] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy tûzbokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. (ld. enc.) Észreveszel egy quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Észreveszel valamit a földön. Még egész friss elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Összeakadsz egy fekete, kontyos hajú, csillogó szemû ember nõvel. A bõre kreolszínû. Sheran tanítványa. Egy ametiszt medált, egy aranygyûrût, egy aranyláncot, egy borostyán függõt, egy ezüst papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy kígyóbõr övet, egy láncinget, egy örökkéval. rubinját, egy sötét kámzsát, egy tankány karmot, egy vas fejpántot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy rozmárember trófea, egy liumbe trófea és egy vérszomjas csüldõ trófea díszíti. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Hátasa egy idomított tazunkaróka. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Chini. Bizalmas homlokérintésetek lehetõvé teszi, hogy a késõbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. [8 pontot használtál fel, van még 107.]

ek 395 t. energia kisütése: 395
Ez a hely alkalmas táborhelynek látszik, megjelölöd, hogy késõbb el tudj ide teleportálni. [-6 TU.] [20 pontot használtál fel, van még 87.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergetõ érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 57.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[70,15] Dombos terepre érkeztél. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élõlényt. Felismered a közeledõt. Csak egy gyilkos tetû. Nem jelenthet különösebb problémát. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a gyilkos tetû jobb hátsó lábát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a gyilkos tetû testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A gyilkos tetû feléd sújt csáprágóival, de mellé! Mandibulakaszával kilukasztod a gyilkos tetû testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a gyilkos tetû szõrös potrohát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A gyilkos tetû feléd sújt csáprágóival, de mellé! A gyilkos tetû most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! 240 tapasztalati pontot kaptál. Itt, a vadon közepén kissé meglepõ megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Itt Csibészke lop, csapda és õrállat használata fölösleges. " Egy rosszkedvû elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitõl semmit. A rokonai meghaltak a tûzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Észreveszel egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy barátság szent tüzét. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következõ felirattal: " "Újra él, újra támad, újra eljön, nem vártad!" - A vámpírurak visszatértek! " Van itt egy szürke kastély (547. épület.). Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [8 pontot használtál fel, van még 49.]

be 547 bemész az 547. épületbe
Rövid habozás után odalépsz a mintás kapuhoz, és bekopogtatsz. Nyikorogva nyílik ki egy oldalajtó, és egy vörösen izzó szemû lidérc jelenik meg! Hátrahõkölsz, mire a lidérc közelebb suhan. Mögötte újabb vöröslõ szempárok jelennek meg! Bekopogtatsz, mire elõsuhan a lidérc. Még mindig borzongva, de követed a gróf színe elé. Elmondod neki, hogy mi minden történt veled az utóbbi idõben. A gróf mosolyog, amikor elmondod, hogy megtaláltad a rejtekhelyet. [ 150 tapasztalati pontot kaptál.] Majd elõveszi a következõ térképet, és eléd teríti. Ez talán már egy kicsit keményebb feladat lesz.

                    
   5           11    
                    
       6            
           8        
                    
                 10  
 1 2     7          
                    
              9     
                    
       3            
                 12  
   4                
                    
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
Ez a 34. labirintus térképe. A bejárat innét északra 33 mérföldre található. Elhagyod a kastélyt, még mindig csodálkozva: hogyan úszhattad meg ép bõrrel ezt a találkozást? [5 pontot használtál fel, van még 44.]

f 333 114 kísérletezel a 333. tárggyal a 114. tárggyal
Töprengesz, a körmödet rágod, a hátizsákodban matatsz, mint minden igazi feltaláló. Eltelik egy óra... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy acéltût. (ld. enc.) 48 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 34.]

kt 17 elkészíted a 17. tárgyat
Begyûjtöttél 1 szögletes követ. [2 pontot használtál fel, van még 32.]

kt 13 elkészíted a 13. tárgyat
Ehhez sajnos nem megfelelõ terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 32.]

f 50 99 13 kísérletezel az 50. tárggyal a 99. tárggyal a 13. tárggyal
Sajnos nincs nálad kõkalapács. [0 pontot használtál fel, van még 32.]

ef 2 energia fejlesztése 2
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-2 TU.] A befejezéshez még 2698 TU szükséges. [20 pontot használtál fel, van még 12.]

le 308 leveszed/lerakod a 308. tárgyat
Leveszed az ezüst papi karkötõt. [0 pontot használtál fel, van még 12.]

kf 482 1 kézbeveszed/felveszed a 482. tárgyat a jobb kezedbe
A jobb kezedbe veszed a raptor szablyát. [0 pontot használtál fel, van még 12.]

kf 159 2 kézbeveszed/felveszed a 159. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a rövid kardot, majd a bal kezedbe veszed a kis vaspajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 12.]

szk 103 keresed a 103. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy mélységi grittangot. [0 pontot használtál fel, van még 12.]


* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 7.] Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlõbõl. Leterhelt a gyorsgyaloglás. (-6 életerõ.) Etetési idõ! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját bezabál a sörényes ubuk. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerõ.)
Ebben a körben 7 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 7 pontot vihetsz át. Kapsz még 242 pontot. A következõ körben tehát 249 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KHÓR DARÁZS (348. SZÖRNY)
Az erdõjáró vadász varkaudarok és varkaudar kószák által Khór bányáiból betelepített "házikedvencek" gyorsan az erdõ rémeivé váltak. Ezek a kutya méretû, iszonyatos darazsak képesek az erdõ bármely kisebb állatát egy pillanat alatt megölni, és a nagyobbakra is veszélyesek. A folyton repkedõ darazsat nehéz szúrófegyverrel eltalálni, de egy ütõfegyverrel könnyedén lecsaphatod.

DARÁZSSZÁRNY (652. TÁRGY)
Szép kis trófea a gyûjteményedbe, ha már az egész darazsat nem rakhatod el. Talán egy szép napon irtózatos erejû mágikus relikviát tudsz belõle kovácsolni, de ha azt nem, talán jó lesz valamilyen varázslathoz.

ELF KÓSZA HÁZA (681. TEREPTÁRGY)
Ahogy az erdõben sétálsz, egyszercsak megpillantasz valamit az egyik fa tetején. Igen, semmi kétség, egy házikó, méghozzá igencsak takaros! Kíváncsian járkálsz körbe, és már épp nekilátnál, hogy felmászol, amikor egy kötélhágcsón egyszercsak lehuppan melléd egy zöldbe öltözött elf. Terepszínû ruhája szinte észrevehetetlenné teszi, ahogy mozdulatlanul áll. Vállán hosszú íj van átvetve, kezében vadásztõrt tart. A fegyverek óvatosságát jelzik, de azért udvariasan szólít meg. - Üdv, kalandor, mi járatban itt, az erdõ mélyén? - Izé... csak sétálok... - az elf elmosolyodik bizalmatlanságodon, majd biccent. - Sétálgass csak nyugodtan! De látom, nem vagy túl jó bõrben! Szívesen készítek neked orvosságos zacskót, persze a hozzávalókról neked kell gondoskodnod. - biccentesz. [Figyelem: a küldetést bármely elf kósza házban leadhatod (több is van), nem csak ebben.]

ORVOSSÁGOS ZACSKÓ (682. TÁRGY)
Végre egy szakavatott gyógyító által összeállított orvosi segédcsomag! Ezt a finom illatú mágikus füveket tartalmazó zacskót az elf kósza állítja össze, a hozzávalók: sámán erszény, 5 liumbe hajtás, 3 rakolits por, és egy mákrózsa. Ha mindent összeszedtél, keresd fel újra az elf kószát, add át neki ezeket a tárgyakat, és megkapod az orvosságos zacskót! (Ehhez a Küldetés Teljesítése: KT 682 parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért.) A zacskót KF-elned nem kell, automatikusan használod a továbbiakban: minden GY parancsod 33%-kal hatékonyabb lesz ezután.

SZENT TÖLGYFA (393. TÁRGY)
Elõször nem hiszel a szemednek. Majdan, miként többször is körbejárod megbizonyosodsz róla, hogy a legendákból ismert szent faóriást mégsem álmodod: valóban elõtted áll. Miközben kérgét tapogatod, úgy érzed, mintha beszélne hozzád; ám hiába figyelsz, csak a természet békéje és harmóniája ér el hozzád. Megpróbálsz visszaemlékezni arra, amit e Tölgyrõl regéltek, de csak halvány utalások futnak át tudatodon a Druidákról és hatalmukat hûen mutató szent fáikról és ligeteikrõl. Annyi mindenesetre biztos: kellemes pihenés ígérkezik óvó karokként föléd boruló ágai alatt és érezhetõen nagyon közel áll a természet Istennõjéhez... S ha kipihented magad, ródd le hálád a fának néhány csepp tiszta vízzel. [Ez egy tudatalatti kényszer, tehát akkor is fogsz öntözni, ha gonosz vagy!] A Szent Tölgyfa kiirtása igen sok munkát kíván. A Szent Tölgyfánál Sheran hívei ugyanúgy IMádkozhatnak, mint az oltároknál.

ACÉLTÛ (334. TÁRGY)
Egy csepp rákfatty váladékot pöttyentve egy kaktusztüskére, acélkeménységû tûhöz juthatsz. Ehhez a KT 334 parancsot kell kiadnod, 1 TVP-ért. Varrni ugyan nem tudsz vele (túl rövid, és nincs a végén luk), lövedéknek pedig túl apró és könnyû, viszont néhány új csapda ötletét sugalmazza.



KARAKTERLAP
Musashi Kenjiró, egy barna, rövid hajú, zöld szemû kobudera férfi vagy. A bõröd sötétebb az átlagosnál. Sheran ministránsa vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 101. fordulód.

 Erõ:21 (22)  Szint:14  Merészség:6/5 Magasság:150 cm 
 IQ:21  Támadás:14  Agresszió:6 Testsúly:55 kg 
 Ügyesség:19  Védekezés:35  Menekülés:30 % Életkor:31/31 év 
 Egészség:17 (19)  Életpont:219/117  Jellem: semleges (+3) Tul. pont:
 Szerencse:16 (18)  Varázspont:64/7  Pénz:432 arany Kép. pont:
 Tudatpont:12/4         EFejl:29 
Eddig összesen 522 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2779 TP-t kaptál. Jelenleg 58157 TP-d van. A következõ szinthez még 16843 TP szükséges. Trófeáid: khór darázs, Jerome, törpemammut.

HARCI ISMERETEK
  ökölvívás: 13/45 (+9%)   vágófegyverek: 16/13 (+19%)   ütõfegyverek:2/72
  lõfegyverek: 18/0 (+12%)   dobófegyverek: 4/40   

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (200%) << ököl (#28)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -1.); tüske (#22) (2 -3.); ubuk tüske (#131) (4 .); mérgezett tüske (#23) (5 -6.); mérg. ubuk tüske (#137) (7 .); sallank nyíl (#129) (8 -); bronzhegyû nyíl (#94) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 3

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 3/37   2. nyomkövetés: 17/78 (+20%)   3. mászás:4/75
  4. csapdakészítés: 6/89 (+13%)   5. csapdaészlelés: 4/13   6. gyógyítás:32/15
  7. titkosírás: 2/80 (+10%)   8. felderítés: 6/17 (+26%)   9. szörnyidomítás:1/49
  10. teológia: 3/33 (+15%)   11. szerencsejáték: 1/21   12. versengés:1/47 (+16%)
  13. harcmûvészetek: 17/0   14. szörnyismeret: 7/66   15. zárnyitás:1/55
  16. vadászat: 14/50       

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
deus ex machinád 8 mezõre repítsen
totem 50% életpont alatt [gyógymógy (#5)]
gyógyítasz 40% életerõ alatt 20 TVP-ért
udvarolsz a 7. fajúaknak
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 7 darabot ), fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), botot (#4) (max. 1 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot , csak egyszer), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), nyílvesszõt (#108) (max. 8 darabot ), dobóhálót (#221) (max. 1 darabot ), sallank nyilat (#129) (max. 8 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 7 darabot )
elfogod pókvadászt (#59) háló-csapdával (#220)
mászol max. 42 TVP-ért
cirkusz: ötpróba, labirintus (18)
maradék TVP-dbõl az erõ (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 12)
bo-skorpió (#54) (csak egyszer), varkaudar (#64), sörényes ubuk (#89), alpesi tehén (#91), mélységi grittang (#103), mutáns pók (#117), drótszõrû pincsi (#22), grákó denevér (#25) (csak egyszer), technokolin (#50), móleon (#68), törpemammut (#115), szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 11, max: 12)
Túlélõ Káoszvirág (#4637), Lightelf (#4965), Mangas Elf (#5024), Sylvestris (#1905), Hannibal (#4537), Fantalas Malcolm (#5949), Tündér Lala (#2116), Andrej (#5837), Silver Ice (#3589), Mangas Gnóm (#5370), Lélektolvaj Wortan (#2210)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)esõidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)tündérfény (#25, 1 VP)

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14)   

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sörényes ubuk (#89) (málhás: +6 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerûbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezõre.]
2.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet.
3.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál!

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * cetbõr válltömés (#1091) 1 * fekete bõrcsizma (#247) 1 * gromak páncél (#270)
1 * Jerome köpenye (#1527) 1 * jing-jang fejpánt (#556) 1 * kis vaspajzs (#159)
1   mászókarom (#78) 1 * sárga erõöv (#276) 1 * tankány karom (#237)
Fegyverek és lövedékek
1   bot (#4) 1   bronzhegyû lándzsa (#87) 6   bronzhegyû nyíl (#94)
1   csontszurony (#12) 1   ezüstkard (#325) 1 * fúvócsõ (#20)
1   hosszú íj (#111) 1   mandibulakasza (#127) 8   nyílvesszõ (#108)
1 * raptor szablya (#482) 1   rövid kard (#171) 1   szögletes kõ (#17)
17   ubuk tüske (#131)        
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
2 * aranygyûrû (#193) 1   ezüst papi karkötõ (#308) 1 * obszidián karkötõ (#229)
1 * virág szimbólum (#143)        
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1   aranytû (#272) 1   ásó (#34) 1   bronzkulcs (#76)
3   csontkulcs (#74) 2 + deus ex machina (#1) 1   dobóháló (#221)
2   fáklya (#36) 1   kaja (#2) 2   kis vaskulcs (#40)
5   kötél (#92) 1   márványkulcs (#245) 2   nagy bronzkulcs (#185)
1 + nyílcsapda (#243) 3   rézkulcs (#75) 1   szeksztáns (#32)
1   szent jogar (#150) 3   vaskulcs (#183)    
Löttyök és porok, tartóstul
2   aranyló ugarhéj (#100) [bennük 20 csepp tinta (#101), fér még: 0]
3   huhogó bibe (#332) [bennük 14 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 22]
3   kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 30]
1   sullár hólyag (#168) [benne 16 csepp spiritusz (#170), fér még: 4]
4   uzbány csõr (#169) [bennük 26 csepp ugh méreg (#166), fér még: 22]
1 + vizestömlõ (#3) [benne 5 korty víz (#27), fér még: 15]
3   zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 60]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2   acélpengõke (#231) 3   álompor (#396) 4   amniosz (#203)
2   darázsszárny (#652) 5   dözmöng szív (#122) 7   drótszõr (#37)
1   evaporõr háj (#105) 3   fabontó (#106) 1   fekete gyöngy (#99)
2   grákóbõr (#41) 3   gyöngymangó (#135) 2   kaktusztüske (#114)
1   kazmár gyökér (#205) 3   lapkorong (#80) 14   madártoll (#112)
3   magszim bél (#103) 1   manifeszt.nyúlvány (#214) 1   móri gyümölcs (#116)
1   mutáns csont (#331) 1   ormánygõte csont (#21) 4   ramit kõ (#226)
1   rézdarab (#70) 1   rókafarok (#124) 14   sallank karom (#128)
3   smirglilevél (#29) 3   sünmedve tüske (#14) 3   surranó kígyó bõr (#47)
1   szárnyas hernyó (#69) 2   szuperkötél (#209) 3   szvó-ektoplazma (#151)
1   vapár ág (#110) 4   varányszem (#30) 5   varkaudar csont (#1113)

Összsúly: 70.12 kgMegterheltség: 116%
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 62 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
50 arany (#50) 5 kaja (#2) 1 kõkés (#6)
7 tüske (#22) 2 ubuk tüske (#131) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 csontkulcs (#74) 2 darázsszárny (#652) 1 evaporõr háj (#105)
3 fabontó (#106) 7 rákfatty váladék (#333) 3 spiritusz (#170)
1 szögletes kõ (#17)        



E körben tett lépéseid térképe

(66,11) massza (#217)
(67,11) mélységi grittang (#103), krómkaktusz (#46, belõle készíthetõ: #43), Sheran oltár, vaskohó (#155), 50.
jellempróba
(69,12) Jerome (#956)
(70,13) evaporõr (#69)
(70,15) gyilkos tetû (#116), szürke kastély (#547), 38. jellempróba, vaskohó (#155), barátság szent tüze (#484), oltár
(71,14) oltár
(71,16) tûzbokor (#35, belõle készíthetõ: #36), szent tölgyfa (#393), Chini (4300. kalandozó)
(72,14) khór darázs (#348), fabontó szójer (#71)
(72,15) elf kósza háza (#681)
(72,16) phua-kúp (#372), khór darázs (#348)




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.