Karakterszám: |
4076 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
101 |
Játékhét: |
121 |
E forduló ára: |
28 zs. |
Maradék zseton: |
213 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2003. okt. 10. 14h:15' |
A következõ
fordulód táplálható: 2003. okt. 13. |
|
E-mail!
ZHÉNIA KALANDJAI
Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
**
1. NAP ** Obir beleegyezett, hogy a szövetség tagjává válj. Ezzel eddig
4 szavazatot gyûjtöttél.
**
5. NAP ** Bezörget hozzád
Muninn, egy fekete, copfos hajú, szürke szemû,
kecskeszakállas, kreolszínû bõrû férfi. A Bárdok klánjának énekes rangú
tagja. A Tudás Õrzõi szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését:
a tökéletesség kõamulettje, az egyensúly gyûrûje, az ellenállás díszes
fejpántja, a természet háromszögszimbóluma, a tûz ezüst nyaklánca, Rogan
karkötõje, Végzetpenge, szivárványkristály, Xantin ezüstöve, ozin fülkarika,
ében láncing, ében nyílpuska, fekete csizma, a mágia köpenye. Kedvesen
köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Micsoda megtiszteltetés a harcos hétköznapokban! Végre valaki, aki baráti
szándékkal látogatott hozzád. Rögvest hellyel és étellel kínálod. Vacsora
közben barátságos vitába keveredtek kedvenc klánjaitokkal kapcsolatban;
hosszasan érveltek egyik vagy másik mellett. Végül Muninn feláll, megköszöni
a finom vacsorát, és búcsút int. (+8% jóllakottság) Megjegyzel valamit
a Muninn által meséltekbõl, megtudod, mi az a Wyntaria.
[ld. enc.]
**
11. NAP ** Látogatód érkezik, aki
Cerberus, egy barna szõrû, vörös szemû,
hegyes fülû, erõs testalkatú, galetki férfi. A Mágusok klánjának varázsló-jelölt
rangú tagja. A Kiválasztottak szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: az
egyensúly gyûrûje, ezüstmedál, a szakács üstje, Rogan karkötõje, a kalmár
nyaklánca, a Tél aranylánca, az entek könnyû íja, a szívósság vándorcsizmája,
ozin fülkarika, a természet vassisakja, ében láncing, a majom márványgyûrûje,
a gladiátor utazóköpenye, a tûz fogazott kardja, a mágia smaragdja, a természet
karikaszimbóluma, óriás fülbevaló, zsugorító gyûrû. Kedvesen köszönt, és
megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Micsoda öröm, egy vendég, aki baráti beszélgetésre tért be! Meleg szívvel
fogadod, hellyel kínálod, elõkerül az ennivaló. Hamarosan jóízûen falatoztok
a padlóra terített takaróra rakott finomságokból. Vacsora közben barátságos
vitába keveredtek kedvenc klánjaitokkal kapcsolatban; hosszasan érveltek
egyik vagy másik mellett. Végül Cerberus megköszöni a vendéglátást, és
"látjuk még egymást!" felkiáltással távozik. (+6% jóllakottság) Megjegyzel
valamit a Cerberus által meséltekbõl, megtudod, mi az a pankrátor ezüstöve.
[ld. enc.]
**
14. NAP ** Fényszív beleegyezett, hogy a szövetség tagjává válj. Ezzel
eddig 8 szavazatot gyûjtöttél.
**
15. NAP ** Lítia De Gaszkony beleegyezett, hogy a szövetség tagjává válj.
Ezzel eddig 12 szavazatot gyûjtöttél.
Ez elegendõ ahhoz, hogy belépj a szövetségbe! Mostantól a 15049. szövetség
tagja vagy.
**
18. NAP ** Szerény szállásodban lep meg
Magitor Pater, egy magas, zöldcsuhás,
csuklyát mélyen a szemébe húzó kántáló varázsló férfi. A Mágusok klánjának
varázslatmondó rangú tagja. A Magiszterek szövetségbe tartozik. Felszerelése:
az egyensúly gyûrûje, a lich görbekardja, a gepárd vándorcsizmája, bronzmedál,
a kígyó öve, szivárvány karkötõ, a tárgyalás gyûrûje, a szívósság karkötõje,
ezüstmedál, a teknõs könnyû pikkelyvértje, a majom csepp fülbevalója, ozin
fülkarika, a gyorsaság zöld köntöse, a tökéletesség kerek pajzsa, a tudós
karikaszimbóluma, a gyorsaság nyílpuskája, a tökéletesség halotti maszkja,
a mágus gyalogos lándzsája. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy
kis átokszóráshoz van kedve.
Belépés után üdvözöl: "A hóhér kösse fel a nyakravalódat!" Rögtön visszavágsz:
"Olyan kövér vagy, hogy ki se férsz az ajtón." Így szól hozzád: "Sugárzik
belõled a butaság, mint görényteknõsbõl a tömény bûz." Szóhoz sem jutsz
megdöbbenésedben! Micsoda átok! Lehajtott fejjel elismered, Magitor Pater
volt a jobb. A gyõztes jutalma lélekenergia.
**
18. NAP ** Sünkutya a "Rettentõ" kihívott téged. Ha elfogadod, adj ki
egy P 3485 parancsot. Ha elutasítod, add ki a P 3485 9 parancsot.
**
18. NAP ** Cinca-Nyuszi ajándékot küldött neked kineport varázslattal:
nini, zsugorító gyûrû!
**
18. NAP ** Látogatód érkezik, aki
Cinca-Nyuszi, egy bársonyos, hegyes
fülû, rideg kék tekintetû, macska természetû, ragadozó nõ. A Tudósok klánjának
oktató rangú tagja. A KANKURENCIA szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai:
a bûz sárgaréz nyaklánca, a remete márványgyûrûje, a regenerálódás hosszú
lándzsája, a teknõs karikaszimbóluma, az egyensúly gyûrûje, ében láncing,
a gyõzelem szárnyas sisakja, Rogan karkötõje, az erõ amulettje, a szellemek
ónix karkötõje, ozin fülkarika, a tudás zafírja, a tûz könnyû íja, a jég
fekete csizmája, a gólem kék köpenye, a gepárd ezüst fülbevalója, a káosz
fekete öve. Vegye hát kezdetét az epikus ütközet!
*** 1. KÖR *** Cinca-Nyuszi rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy
tombolás. Cinca-Nyuszi ellõ egy féreg érintése varázslatot. Parázs Cinca-Nyuszi
felé mozog. Mészáros, a quwarg katona feléd mozog. A csontváz harcos
Pistike felé mozog. Mészáros, a quwarg katona felé mozogsz, hogy megtámadhasd.
Pistike a csontváz harcos irányába megy. Parázs Cinca-Nyuszit támadja.
Mészáros, a quwarg katona téged támad. Csáprágójával agresszívan harap.
Mellé! Odacsap neked bal karmával.
(21 ép-t sebzõdtél). A csontváz harcos
és Pistike egymással harcolnak. Támadod Mészáros, a quwarg katonát. Nótára
gyújtasz. Támadásod megnõ (+16%). Odacsapsz jobb karmoddal.
(1 ép-t sebeztél).
Paralizáltad! Hosszú lándzsával támadsz.
(1 ép-t sebeztél). Megpróbálod
belemélyeszteni fogaidat.
(11 ép-t sebeztél). Illatod zavarja
(6 sebzés).
Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Cinca-Nyuszi és Parázs egymással harcolnak. Parázs kontaktméreg
áldozata lett. Parázs halálos sebet kapva a földre zuhan. A csontváz harcos
és Pistike egymással harcolnak. Megtámadod Mészáros, a quwarg katonát.
Felé döfsz jobb karmoddal.
(1 ép-t sebeztél). Hosszú lándzsával próbálsz
sebet ejteni ellenfeleden.
(1 ép-t sebeztél). Fogaidat próbálod belemélyeszteni.
(6 ép-t sebeztél). Illatodat döbbenten szippantja be
(7 sebzés). Regenerálsz
(+4 ép)
*** 3. KÖR *** Cinca-Nyuszi feléd mozog. Cinca-Nyuszi rád támad. Ütni próbál
jobb mancsával.
(37 ép-t sebzõdtél). Nem vagy képes ellenállni a kontaktméregnek.
Acsarogva harapni próbál fogával.
(50 ép-t sebzõdtél). Megpróbálja eltörni
a bûz bíbor láncingét. Sikerrel járt. Elõrehajolva, egy a regenerálódás
hosszú lándzsájával csap le.
(25 ép-t sebzõdtél). Eszméletedet vesztve
összeesel. Mészáros, a quwarg katona nem támad, mivel választott ellenfele
már a földön van. A csontváz harcos és Pistike egymással harcolnak.
*** 4. KÖR *** Mészáros, a quwarg katona Pistikét támadja. A csontváz
harcos és Pistike egymással harcolnak. Cinca-Nyuszi Pistikét támadja.
Pistike kileheli lelkét.
[A csatában összesen 34 sebzést okoztál, és 60 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Pistike: 37/100, Parázs:
13/34.] Ebben a csatában alulmaradtál. Lassanként magadhoz térsz. Ellenfeled
tiszteleg elõtted, jelezve, hogy méltó ellenfél voltál. Cinca-Nyuszi elbúcsúzik,
és kilép a barlang ajtaján.
Felépült
az istálló.
**
22. NAP ** Látogatót kapsz, aki
Cinca-Nyuszi, egy bársonyos, hegyes fülû,
rideg kék tekintetû, macska természetû, ragadozó nõ. A Tudósok klánjának
oktató rangú tagja. A KANKURENCIA szövetségbe tartozik. Felszerelése: a
bûz sárgaréz nyaklánca, a remete márványgyûrûje, a regenerálódás hosszú
lándzsája, a teknõs karikaszimbóluma, az egyensúly gyûrûje, khaldoran öv,
a gyõzelem szárnyas sisakja, Rogan karkötõje, az erõ amulettje, a szellemek
ónix karkötõje, ozin fülkarika, a tudás zafírja, a tûz könnyû íja, a jég
fekete csizmája, a káosz éjfekete láncinge, a gólem kék köpenye, a gepárd
ezüst fülbevalója. Megremegnek a hegyek, ahogy kezdetét veszi az összecsapás.
*** 1. KÖR *** Cinca-Nyuszi ellõ egy tombolás varázslatot. Magában motyogva,
Cinca-Nyuszi létrehoz egy féreg érintését. Mészáros, a quwarg katona közelebb
jön, hogy támadhasson. A csontváz harcos közelebb jön, hogy támadhasson.
A csontváz harcos felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Mészáros, a quwarg
katona rád támad. Megpróbálja beléd mélyeszteni csáprágóját.
(24 ép-t sebzõdtél).
Rád vág bal karmával.
(23 ép-t sebzõdtél). A csontváz harcos rád veti
magát. Meglengetve egy rozsdás kardot, megpróbál eltalálni.
(9 ép-t sebzõdtél).
Támadod a csontváz harcost. Nótára gyújtasz. Támadásod megnõ (+16%). Felé
suhintasz jobb karmoddal.
(19 ép-t sebeztél). Hosszú lándzsával támadsz.
(17 ép-t sebeztél). Harapásra nyitod szádat.
(34 ép-t sebeztél). A csontváz
harcos kileheli lelkét. Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Cinca-Nyuszi közelebb jön, hogy támadhasson. Mészáros, a
quwarg katona téged támad. A csáprágójával támad.
(24 ép-t sebzõdtél).
Lecsap rád bal karmával.
(24 ép-t sebzõdtél). Cinca-Nyuszi rád támad.
Feléd üt jobb mancsával.
(31 ép-t sebzõdtél). Támad fogával.
(46 ép-t
sebzõdtél). Megpróbálja eltörni a hosszú lándzsát. Sikerrel járt. Fegyverével,
egy a regenerálódás hosszú lándzsájával keresi a gyenge pontodat.
(21 ép-t
sebzõdtél). Eszméletedet vesztve összeesel.
[A csatában összesen 70 sebzést okoztál, és 202 sebzést kaptál.] Mi tagadás,
legyõztek. Hosszú idõ után térsz magadhoz. Ellenfeled meghajlással tiszteleg.
Cinca-Nyuszi meghajol elõtted, majd elhagyja a barlangodat.
**
22. NAP ** A barlangodban egy szellemalak formálódik. Egy õsi szellem?
Ahogy a hatalmas alak parancsoló, dübörgõ hangja megszólal, kétséged sincs
felõle. "Sünkutya a "Rettentõ" vagyok, a pusztítás és megsemmisítés õsi
apostola. Azért jöttem, mert bûneidrõl még a szellemvilág éterében is suttognak.
Meg kellene, hogy semmisítselek, ki kellene facsarnom lelkedet, és az idõk
végezetéig kínoznom. Azonban kapsz még egy lehetõséget. De figyelmeztetlek,
vigyázz, lapulj meg, mint egy féreg, különben dühöm elér!" Az õsi figura
alakja szertefoszlik. Micsoda hihetetlen tapasztalat.
**
28. NAP ** Rogen a Kalandor ajándékot küldött neked kineport varázslattal:
nini, a bénaság fülbevalója!
*** 9.25. ***
Böfike (#6208) belépését kérte a szövetségetekbe.
**
32. NAP ** Szerény szállásodban lep meg
Le Henger Elek, egy kondipadon
heverõ, súlyzókkal álmodó, kigyúrt agyú, izomállat férfi. A Halhatatlanok
klánjának misztériumok ismerõje rangú tagja. A Kalandférgek szövetségbe
tartozik. Viselt tárgyai: a gepárd csepp fülbevalója, a hatalom rubinja,
ozin fülkarika, az egyensúly gyûrûje, vörös karkötõ, suhanó csizma, az
erõ amulettje, ezüstmedál, a harcos szarvas sisakja, a tárgyalás gyûrûje,
Rogan karkötõje, a bûz könnyû íja, a gólem háromszögszimbóluma, a titán
utazóköpenye, kék gömb, az óriás csatos öve, az óriás nagy pajzsa, görényfarok,
cseppkõ gyûrû. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni.
Bólintasz.
Hellyel kínálod a vendéget, aki elismerõen nyilatkozik szépen berendezett
barlangodról. Büszkén mutogatod a trófeáidat, majd hozzáláttok a vacsorához,
amelyhez Le Henger Elek is hozzájárult. Hosszasan társalogtok mindenféle
érdekes témáról: a torzszülöttekkel való állandó küzdelemrõl, más galetkik
elleni technikákról, a faj jövõjérõl, távoli, misztikus világokról. Végül
Le Henger Elek megköszöni a vendéglátást, és "látjuk még egymást!" felkiáltással
távozik. (+10% jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból,
megtudod, mi az az Ödlerk fivér.
[ld. enc.]
*** 9.29. ***
Vampírssonn Báró (#4700) belépését kérte a szövetségetekbe.
**
32. NAP ** Amíg aludtál, betört hozzád valaki, de szerencsére felriadtál.
Megnézed a rablót:
Csuhi a Pusztító, egy magas, szõke, kék szemû, batár,
hiányos fogazatú, szélesen vigyorgó, bamba férfi. A Tudósok klánjának helyettes
oktató rangú tagja. A Magiszterek szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai:
a tudás zafírja, a sün kõamulettje, szivárvány karkötõ, az enyészet ezüst
fülbevalója, a sav díszes karkötõje, a kalmár nyaklánca, a regenerálódás
hosszú íja, az ellenállás hosszúkardja, a regenerálódás vívótõre, a bûz
halotti maszkja, az enyészet átlátszó köntöse, ezüstmedál, a bûz bíbor
pikkelyvértje, a regenerálódás hosszúkardja, ezüst nadrág, a káosz végzetes
csizmája, a mágus malachit karkötõje, a káosz sötét gyûrûje, a káosz pulzáló
fülbevalója, zöld mutációs gyûrû, a sün kerek pajzsa. Kezdõdjék hát a csata!
*** 1. KÖR *** Csuhi a Pusztító közelebb jön, hogy támadhasson. Megrohamozod
Csuhi a Pusztítót. Csuhi a Pusztító rád veti magát. Nagy levegõt vesz,
és hatalmas savcsóvát köp feléd.
(47 ép-t sebzõdtél). Nehezen bírod a szagát.
(-4 ép.) Támadod Csuhi a Pusztítót. Nótába kezdesz. Támadásod megnõ (+16%).
Lecsapsz jobb karmoddal.
(19 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre
(-15 ép) Paralizálod.
A mérget varázslattal semlegesíti. Benyomsz neki bal mancsoddal. Nem találtál.
Megpróbálod megmarni.
(27 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek
(-15 ép) Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Csuhi a Pusztítót próbálod megsebezni. Rávágsz jobb karmoddal.
Fürgén elhajolt. Lekeversz egyet bal mancsoddal. Félrehajolt. Megpróbálod
megmarni. Elkerülte. Csuhi a Pusztító téged támad. Csuhi a Pusztító savat
lehel rád.
(49 ép-t sebzõdtél). Bûze zavar.
(-4 ép.) Minden elsötétül elõtted.
[A csatában összesen 46 sebzést okoztál, és 134 sebzést kaptál.] Teljes
vereséget szenvedtél. Hosszú idõ után térsz magadhoz. Ellenfeled meghajlással
tiszteleg. Csuhi a Pusztító elbúcsúzik, és kilép a barlang ajtaján.
**
34. NAP ** Eljön barlangodba
Cinca-Nyuszi, egy bársonyos, hegyes fülû,
rideg kék tekintetû, macska természetû, ragadozó nõ. A Tudósok klánjának
oktató rangú tagja. A KANKURENCIA szövetségbe tartozik. Felszerelése: a
bûz sárgaréz nyaklánca, a remete márványgyûrûje, a káosz fekete csizmája,
a regenerálódás hosszú lándzsája, a teknõs karikaszimbóluma, az egyensúly
gyûrûje, khaldoran öv, a gyõzelem szárnyas sisakja, Rogan karkötõje, az
erõ amulettje, a szellemek ónix karkötõje, ozin fülkarika, a tudás zafírja,
a tûz könnyû íja, a káosz éjfekete láncinge, a gólem kék köpenye, a gepárd
ezüst fülbevalója. Megremegnek a hegyek, ahogy kezdetét veszi az összecsapás.
*** 1. KÖR *** Cinca-Nyuszi varázshatalma segítségével elmond egy tombolást.
Magában motyogva, Cinca-Nyuszi létrehoz egy féreg érintését. Elõhívsz egy
életszívás varázslatot. Az ichinedar ellenáll a varázslatnak. (-6 vp.)
Az ichinedar elmond egy agyroppantás varázslatot. A varázslat nem hatott
rád. Mészáros, a quwarg katona közelebb jön, hogy támadhasson. Mészáros,
a quwarg katona rád veti magát. Marni próbál.
(26 ép-t sebzõdtél). Teljesen
megbénulsz. (-99 ügyesség.) Feléd suhint bal karmával.
(23 ép-t sebzõdtél).
Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Az ichinedar mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy parancsot.
Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. Cinca-Nyuszi odajön hozzád. Mészáros,
a quwarg katona rád veti magát. Csáprágójával agresszívan harap.
(25 ép-t
sebzõdtél). Feléd döf bal karmával.
(22 ép-t sebzõdtél). Cinca-Nyuszi
rád veti magát. Odaken neked jobb mancsával.
(35 ép-t sebzõdtél). Lábaid
megremegnek. Ellenfeled kontaktmérget használt. Harapni próbál fogával.
(44 ép-t sebzõdtél). Megpróbálja eltörni a vassisakot. Sikerrel járt. A
regenerálódás hosszú lándzsájával sújt rád.
(27 ép-t sebzõdtél). Eszméletedet
vesztve összeesel.
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 133 sebzést kaptál.] Mi tagadás,
legyõztek. Hosszas sötétség, majd lassan magadhoz térsz. Ellenfeled biccent,
jelezve, hogy jó küzdelem volt. Cinca-Nyuszi elbúcsúzik, és kilép a barlang
ajtaján.
**
34. NAP ** Cinca-Nyuszi kihívott téged. Ha elfogadod, adj ki egy P 3893
parancsot. Ha elutasítod, add ki a P 3893 9 parancsot.
**
34. NAP ** Lassan egy halványan derengõ alak materializálódik a barlangodban.
Ijedten hátrálsz - csak nem egy õsöd szelleme látogatott meg? Hozzád szól.
"Sünkutya a "Rettentõ" vagyok, a Hegy csúcsának uralkodója, az istenek
ura és parancsolója! Intésemre még az Ellenség porrá omlik. Szolgák tízezrei
lesik parancsomat, varázshatalmammal képes vagyok még az univerzum tengelyét
is meggörbíteni. Képes vagyok életet létrehozni és elvenni, úgy, ahogy
a galetki egy követ rúg odébb. Tisztelj és félj engem, és élni hagylak,
te, aki kevesebb vagy a legapróbb porszemnél is." A szellem lassan eltûnik.
Levegõért kapkodsz, ahogy a földre rogysz.
**
34. NAP ** Sünkutya a "Rettentõ" kihívott téged. Ha elfogadod, adj ki
egy P 3485 parancsot. Ha elutasítod, add ki a P 3485 9 parancsot.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Maximilian Ûbertáp, egy pengével
lemetszed férfiasságod most, hogy tudod milyen egy igazi férfi. (hírneve
15594.) A te szinteden a legnevesebb
Csáth Géza, egy õsz hajú, sápadt,
enervált, ködös tekintetû férfi. (hírneve 7084.)
Eljut hozzád egy kevés a helyi hírekbõl:
*júl. 30.* Cy Bon Tom teljesítette a 13. küldetést, amit az akadémián kapott.
*júl. 30.* Gyudron és Helior megküzdöttek egymással, és Gyudron gyõzött.
*júl. 31.* Balu, az öreg gyõzelmet aratott Helior felett.
*júl. 31.*
Helior csatában legyõzte Vicq-d' Azyrt.
*aug. 4.* Helior csatában legyõzte
Dominiát.
*aug. 7.* Fusta de Muerte felköltözött a következõ szintre.
*aug. 13.* Mikanno Hosi Kanpokusan pszionikus párviadalban legyõzte Dirtent.
*aug. 25.* Cy Bon Tom rangja a Tudósok Klánjában "oktató" lett.
*aug.
25.* Fenrokhazant Tsinborongi és Yarea megküzdöttek egymással, és Fenrokhazant
Tsinborongi gyõzött.
*szept. 1.* Vicq-d' Azyr teljesítette a 9. küldetést,
amit a palotában kapott.
Egy futár távoli híreket hoz:
*júl. 17.* Kronx rangja a Pszionicisták Klánjában "a gondolat ura" lett.
*júl. 18.* Sub-Zerot legyõzte harcban egy Mofisztor.
*júl. 25.* Alba
Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott Galarin Thorfel felett.
*júl.
28.* Az 15100 szövetség fényes gyõzelmet aratott Ssseitak, a káoszkígyó
felett!
*júl. 31.* Köpködõ Méregzsák és Amorpheus Amorphea pszi párbajt
vívtak. Köpködõ Méregzsák került ki gyõztesen.
*aug. 7.* Köpködõ Méregzsák
pszionikus párviadalban legyõzte ÁlomVándort.
*aug. 11.* Alba Regina és
Handur pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen.
*aug. 14.*
Köpködõ Méregzsák és Kroxigor pszi párbajt vívtak. Köpködõ Méregzsák került
ki gyõztesen.
*aug. 14.* Köpködõ Méregzsák és GGÓT pszi párbajt vívtak.
Köpködõ Méregzsák került ki gyõztesen.
*aug. 18.* Alba Regina pszionikus
küzdelemben diadalt aratott Luther Frostbringer felett.
Használod a csodás tárgyat, amely a birtokodba került: Leveszed az egyensúly
gyûrûjét. Felveszed a zsugorító gyûrût. Felveszed a bénaság fülbevalóját.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 336.]
sz 6208 |
szövetség parancs |
Beleegyezel, hogy Böfike belépjen a szövetségetekbe. Ezzel eddig 10 szavazatot
kapott. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 336.]
sz 4700 |
szövetség parancs |
Beleegyezel, hogy Vampírssonn Báró belépjen a szövetségetekbe. Ezzel eddig
10 szavazatot kapott. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 336.]
Átadod a szavazatodat Obir részére. [0 TVP-t használtál fel, maradt még
336.]
ism 20 |
a következõ parancs ismétlése 20 alkalommal |
Tökéletes kondícióban érzed magad egy kis lazító portyához. Hosszú kutatásba
kezdesz, lehetõleg egy olyan barlangot szeretnél találni, amelyben még
nem voltál. Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 2
gyilkos
borókát. Hamarosan kiválasztasz egy megfelelõ barlangot. A jelzés alapján,
a lakóval baráti társalgás lesz.
Szertartásosan üdvözöl
Donanor Drahhba, egy viharvert, szikár, hosszú õsz
hajú, ráncos bõrû férfi. A Mutánsok klánjának fatty rangú tagja. Viselt
tárgyai: Enyészmester, zsugorító gyûrû, szerencsekõ, spanyolcsizma. Számodra
észrevétlenül a földre esik a ruhádból a bénaság fülbevalója. Híven a
régi galetki szokásokhoz, a kölcsönös üdvözlés után helyet foglaltok, és
hozzáláttok a közösen összedobott vacsorához. Mennyivel jobban esik az
étel, ha nem veszélyek közt, egyedül kell magadba tömnöd! Miután alaposan
belaktatok, beszélgetni kezdtek a mindkettõtöket érdeklõ témákról: a varázslatokról,
a klánokról... Aztán persze az ellenkezõ nemû galetkikre terelõdik a szó.
Vidáman pletykálkodtok egy kicsit. Nocsak, hogy elrepült az idõ! Sajnos
menned kell. Elköszönsz vendéglátódtól. (+6% jóllakottság)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 336.]
Portyázásra szottyan kedved. Meglátogatod galetkitársaidat. Keresgélni kezdesz
a legközelebbi barlangok között, vajon ki van otthon? Találomra kiválasztasz
egy barlangot, amelybe be tudsz jutni. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket
fogjátok összemérni.
A barlang lakója
Cerberus, egy barna szõrû, vörös szemû, hegyes fülû, erõs
testalkatú, galetki férfi. A Mágusok klánjának varázsló-jelölt rangú tagja.
A Kiválasztottak szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: az egyensúly
gyûrûje, ezüstmedál, a tárgyalás gyûrûje, Rogan karkötõje, a Tél aranylánca,
az entek könnyû íja, az ellenállás vándorcsizmája, az ellenállás átlátszó
köntöse, az ellenállás sárgaréz nyaklánca, az elfek díszes fejpántja, ozin
fülkarika, ében láncing, a majom márványgyûrûje, a tûz fogazott kardja,
a mágia smaragdja, a természet karikaszimbóluma, óriás fülbevaló. Rövid
beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze
zene szakértelemben való jártasságotokat. Nyilvános hangversenyt adtok,
ahol a nagyérdemû közönség dönthet arról, hogy melyikõtök a jobb. A befolyt
bevételeket jótékonysági célra fordítjátok. A közönség téged éltet, a te
muzsikádnak tapsol. Te vagy a nyertes!
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 326.]
Itt az ideje, hogy baráti látogatást tegyél galetkitársaid között. A kolónia
egy olyan szegletét keresed fel, ahol nagyon sok barlang van, így könnyû
lesz választani. Pillanatnyi habozás után határozott léptekkel indulsz
az egyik nyílás felé. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Szertartásosan üdvözöl
Az Ördög bal keze, egy fekete pikkelyes, vérvörös
szemû, tûhegyes fogú, hatalmas, tiszta izom férfi. [aura: tanulás: 3.]
A Tisztogatók klánjának nyomkeresõ rangú tagja. Tárgyai: a kobra hosszú
íja, vándorcsizma, Rogan karkötõje, a bûz malachit karkötõje, a sebesség
csontamulettje, ében láncing, kék gömb, zsugorító gyûrû, a kígyó márványgyûrûje,
a kígyó csontamulettje, a kígyó díszes köpenye, a kígyó aranyozott fülbevalója,
a kígyó halotti maszkja, a bûz ezüst fülbevalója, a bûz aranyozott nyaklánca,
a gyõzelem malachitgyûrûje, a bûz nagy pajzsa. Máris otthonosan érzed magad
vendéglátód barlangjában. Az Ördög bal keze mosolyogva hellyel kínál, majd
õ maga is lehuppan. Hohó, micsoda finomságok vannak itt elõkészítve! Máris
falatozni kezdtek. A szokásos témák - torzszülöttek, kalandok - után a
családotokra terelõdik a szó, és egy pillanatnyi csönd támad. Te is eltûnõdsz,
mit csinálhatnak most a szüleid. Bár még szívesen maradnál, de már tényleg
ideje indulni. Elköszönsz, és távozol. (+8% jóllakottság) Elmédben elraktározol
egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az az ezüst porontyköpeny.
[ld.
enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 316.]
Úgy döntesz, hogy keresve sem találhatnál jobb idõpontot egy kis portyára.
Olyan lakott barlang után kutatsz, amelynek lakója hajlandó elfogadni a
kihívást. Odamész az egyik "galetkitanyához". A jelzés alapján, a lakóval
baráti társalgás lesz.
A barlang lakója
Polipka a"Jel Hordozója", egy leereszkedõ mosolyú, fensöbbségének
tudatában kacsóját nyújtó isten- nõ. A Halhatatlanok klánjának felvilágosult
halandó rangú tagja. A Bölcsek Köre szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai:
a harcos szöges öve, a kalmár nyaklánca, a sas köpenye, bronzmedál, a merénylõ
könnyû láncinge, óriás fülbevaló, a bölcsesség ezüst fejpántja, szivárvány
karkötõ, az egyensúly gyûrûje, a szalamandra ezüst nyaklánca, fekete nadrág,
zsugorító gyûrû, a küzdelem ezüst fülbevalója, suhanó csizma, kék gömb,
a gyorsaság hosszú íja, a bûz kerek pajzsa, a tárgyalás gyûrûje, Örökkévalóság
Gyémántja, a tökéletesség malachit karkötõje, görényfarok. Híven a régi
galetki szokásokhoz, a kölcsönös üdvözlés után helyet foglaltok, és hozzáláttok
a közösen összedobott vacsorához. Mennyivel jobban esik az étel, ha nem
veszélyek közt, egyedül kell magadba tömnöd! Degeszre tömitek magatokat,
aztán barátságos csevegés kezdõdik. Többek között a boltosról beszélgettek:
feltûnõen sokan tartják gazembernek, talán lehet valami alapja a szóbeszédnek.
Bár még szívesen maradnál, de már tényleg ideje indulni. Elköszönsz, és
távozol. (+5% jóllakottság)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 306.]
Úgy döntesz, hogy keresve sem találhatnál jobb idõpontot egy kis portyára.
Keresgélni kezdesz a legközelebbi barlangok között, vajon ki van otthon?
Egy módfelett különös barlangterembe jutsz felderítésed során. A falakon
körbe mindenütt fáklyák vannak, a kinti nappalhoz hasonlatos fénnyel világítva
be a termet. Középen egy kõemelvény van, talán oltár? A terem távoli végében
sötét barlangnyílás ásít. Bátorságot kéne gyûjteni, és kutatodni itt egy
kicsit!
(381. kaland, összköltsége 25 TVP.) [Figyelem: a kaland során követõt
szerezhetsz!] Nem habozol sokat, választasz egy barlangot. A jelzés alapján,
a lakóval baráti társalgás lesz.
Vendéglátód
Muninn, egy fekete, copfos hajú, szürke szemû, kecskeszakállas,
kreolszínû bõrû férfi. A Bárdok klánjának énekes rangú tagja. A Tudás Õrzõi
szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: a tökéletesség kõamulettje, az egyensúly
gyûrûje, az ellenállás díszes fejpántja, a természet háromszögszimbóluma,
a tûz ezüst nyaklánca, a tûz utazóköpenye, Végzetpenge, szivárványkristály,
Xantin ezüstöve, a bûz díszes karkötõje, a tûz malachit karkötõje, ozin
fülkarika, ében láncing, ében nyílpuska, a tûz fogazott kardja, fekete
csizma, a sólyom márványgyûrûje, a sólyom tõre. Híven a régi galetki szokásokhoz,
a kölcsönös üdvözlés után helyet foglaltok, és hozzáláttok a közösen összedobott
vacsorához. Mennyivel jobban esik az étel, ha nem veszélyek közt, egyedül
kell magadba tömnöd! Az ennivalóról eszetekbe jut, hogy milyen eltérõek
a galetkik szokásai, táplálkozástól függõen! Hüledezve hallgatod beszélgetõtársadat.
Hogy mik vannak! No, most már ideje indulni! Elköszönsz vendéglátódtól.
(+5% jóllakottság) Megjegyzel valamit a Muninn által meséltekbõl, megtudod,
mi az a Dt'azzrax, ében íjász.
[ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 296.]
Felkészülsz egy kiruccanásra a környékre. Egy találomra választott irányba
indulsz. Mindenfelé nézelõdsz galetkik által lakott barlangokat keresve.
Észreveszel 1
mátekel gombát. Szakértõ módon leszeded. Hohó! Ez a barlang
itt megfelelõ lesz. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok
összemérni.
Vendéglátód
José Desperato, egy idegesítõen csápos, hidraulikus láblengetõvel
mászkáló férfi. A Mágusok klánjának varázslatmondó rangú tagja. Tárgyai:
az egyensúly gyûrûje, szivárvány karkötõ, a sólyom díszes fejpántja, a
védekezés sárgaréz nyaklánca, ezüstmedál, a kalmár nyaklánca, szerencsekõ,
kõrisfa íj, a mentát köpenye, ében láncing. Megállapodtok, hogy a tét 1
arany lesz. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben
méritek össze tanulás szakértelemben való jártasságotokat. Ki a jobb tanuló?
Ezt kell most eldönteni. Bonyolult teológiai tételeket szereztek a könyvtárból.
Adott idõ alatt kell hibátlanul memorizálni a bonyolult szöveget. Lássuk,
kinek megy jobban! Hamar kiderül, hogy messze jobb tanuló vagy, mint José
Desperato.
Megnyerted a tétet, ami 1 arany volt! [10 TVP-t használtál fel, maradt még
286.]
Kedved szottyan egy kis kirándulásra a városban. Egy találomra választott
irányba indulsz. Mindenfelé nézelõdsz galetkik által lakott barlangokat
keresve. Egy tündöklõen szép kristálypalota bukkan fel elõtted. Csak illúzió!
- gondolod, de közelrõl megtapogatva meggyõzõdhetsz róla, hogy nagyon is
valóságos. Hmmm... körbe kéne vizsgálódni a belsejében.
(481. kaland, összköltsége
40 TVP.) Odamész az egyik "galetkitanyához". A jelzés alapján, a lakóval
baráti társalgás lesz.
A galetki, aki itt lakik
Leslie, egy jóképû, barátságos, sármos és szerény
férfi. A Tudósok klánjának tanársegéd rangú tagja. A Tudás Õrzõi szövetségbe
tartozik. A következõket látod nála: kristályamulett, az egyensúly gyûrûje,
szivárvány karkötõ, a tárgyalás gyûrûje, a bérmágus hosszúkardja, a remete
ezüst nyaklánca, Rogan karkötõje, Xantin ezüstöve, a harcmûvész köpenye,
ozin fülkarika, az egészség csepp fülbevalója, ónixgyûrû, fekete csizma.
Híven a régi galetki szokásokhoz, a kölcsönös üdvözlés után helyet foglaltok,
és hozzáláttok a közösen összedobott vacsorához. Mennyivel jobban esik
az étel, ha nem veszélyek közt, egyedül kell magadba tömnöd! Hosszasan
társalogtok a világban történt eseményekrõl, szüleitekrõl, legutóbbi vadászataitokról.
Megköszönöd a vendéglátást, összeszedelõdzködsz, és a baráti búcsúzkodás
után távozol. (+10% jóllakottság)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 276.]
Készenléti állapotodat ellenõrzöd, majd elindulsz. Nincs más dolgod, mint
végigsétálni a település egyik széles ösvényén, és megfelelõ barlangok
után nézelõdni. Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1
winropu
mohát. Találomra kiválasztasz egy barlangot, amelybe be tudsz jutni. A
jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
Szertartásosan üdvözöl
Dzedzsarr, egy galetki férfi. A Mágusok klánjának
idézõ rangú tagja. Felszerelése: a szívósság malachitgyûrûje, a ragadozó
zöld köntöse, a kobra csepp fülbevalója, a mágia smaragdja, vörös karkötõ,
zangrozi csizma, szent templomi maszk, a puhányság köve, a kobra lovagi
lemezpáncélja. Megbeszélitek, hogy tét is lesz, 10 arany! Rövid beszélgetés
után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze régészet szakértelemben
való jártasságotokat. Együtt vonultok le a legközelebbi ásatásra. A tét
egyszerû: aki elõször talál valami jelentõs leletet, az nyert! Ásni, kutatni
kezdesz a gödör egyik felén, míg ellenfeled a másik oldalon kezd dolgozni.
Itt további vitának nincs helye: Dzedzsarr tudása messze a tiéd fölött
áll.
Sajnos, a tétben való párviadal 10 arannyal kurtított meg. [10 TVP-t használtál
fel, maradt még 266.]
Itt az ideje, hogy baráti látogatást tegyél galetkitársaid között. Egy találomra
választott irányba indulsz. Mindenfelé nézelõdsz galetkik által lakott
barlangokat keresve. Megközelíted az egyik alkalmasnak látszó barlangot.
A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Vendéglátód
Cy Bon Tom, egy zöld szemû, csendes beszédû, villásnyelvû, zöld
szakállú és hajú, kampós orrú férfi. A Tudósok klánjának oktató rangú tagja.
A KANKURENCIA szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: a jég karikaszimbóluma,
spanyolcsizma, a jég átlátszó köntöse, a jég ónixgyûrûje, a bûz rövid tõre,
a teknõs csonttõre, a titán malachit karkötõje, a jég szürke maszkja, a
jég vaspajzsa, a gyorsaság sárgaréz nyaklánca, a bûz márványgyûrûje, a
teknõs hosszú lándzsája, a mágus malachit karkötõje, a jég szöges öve,
a tudás zafírja, a teknõs könnyû íja, a bénaság fülbevalója, az energia
karikaszimbóluma, a mágia ezüst fülbevalója. Híven a régi galetki szokásokhoz,
a kölcsönös üdvözlés után helyet foglaltok, és hozzáláttok a közösen összedobott
vacsorához. Mennyivel jobban esik az étel, ha nem veszélyek közt, egyedül
kell magadba tömnöd! Az evés befejeztével izgalmas beszélgetésbe bonyolódtok,
a téma: vajon hogyan nézhet ki az Ellenség? Mit csinál most odakint? A
szó aztán a közelmúlt kalandjaira terelõdik, mindketten eldicsekedtek gyõzelmeitekkel.
Végül elbúcsúzol vendéglátódtól, és jókedvûen hazasétálsz. (+8% jóllakottság)
Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az a rend köve.
[ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 256.]
Az idõ tökéletesen alkalmas egy vérbeli portyázásra. Rövid túra után lakott
barlangok közé érsz. Nem habozol sokat, választasz egy barlangot. A jelzés
alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A galetki, aki itt lakik
Lillith, egy rúnákkal díszített ébenfekete bõrû
nõ. A Mágusok klánjának idézõ rangú tagja. Tárgyai: a tudás kerek pajzsa,
az élet malachit karkötõje, a tökéletesség csatos öve, a tudás csizmája,
ozin fülkarika, az egyensúly gyûrûje, kék gömb, a tárgyalás gyûrûje, szivárvány
karkötõ, az elektromosság sárgaréz nyaklánca, szent templomi maszk, ezüstmedál,
a sebesség tõre, a regenerálódás nehéz nyílpuskája, ezüst nadrág, a mágia
smaragdja, görényfarok, a sebezhetetlenség köpenye, a tökéletesség görbekardja,
a tökéletesség ezüst nyaklánca, a tökéletesség gyalogos lándzsája, a mágus
karkötõje, a tökéletesség bronz mellvértje, az Örökkévalóság Rubinja. Vendéglátod
hellyel kínál, amit örömmel elfogadsz. Kényelembe helyezitek magatokat,
és elõkerülnek az elemózsiás csomagok: élvezettel fogyasztotok a másik
galetki által kínált ínyencségekbõl. Beszélgetni kezdtek, és hamarosan
kiderül, hogy rengeteg érdekes témátok van. Mindkettõtöket nagyon izgatnak
a varázstárgyak, különösen a káoszmágia alkotásai. Vajon hogyan is mûködnek
ezek a relikviák? Persze csak találgatni tudtok... Végül elbúcsúzol vendéglátódtól,
és jókedvûen hazasétálsz. (+9% jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel
gyarapodtál, megtudod, mi az a törp szekerce.
[ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 246.]
Kedved támad egy csöpp baráti portyázgatásra. Különösebb cél nélkül kóvályogsz
a barlangok között, kihívást keresve. Útközben észreveszel egy
velparajt.
Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot.
Nini, ez a barlang pont jónak tûnik. A jelzés alapján, a lakóval baráti
társalgás lesz.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd
Elemi Átok, egy átkozottul elemében lévõ
férfi. A Mágusok klánjának varázslatmondó rangú tagja. A Tudás Õrzõi szövetségbe
tartozik. Viselt tárgyai: az enyészet gyöngysor nyaklánca, szerencsekõ,
a védekezés könnyû pikkelyvértje, az egyensúly gyûrûje, ozin fülkarika,
az Örökkévalóság Rubinja, Enyészmester, a tökéletesség utazóköpenye, az
enyészet csatos öve, ezüstmedál, a tökéletesség csontmaszkja, a tûz fogazott
kardja, ezüst nadrág, a tárgyalás gyûrûje, kék gömb, a titán vándorcsizmája,
a gyorsaság sárgaréz nyaklánca. Dícsérõ szavakkal illeted a takaros kis
barlangot, majd beljebb lépsz. Leültök a földre, Elemi Átok pedig egybõl
étellel kínál. Te is elõveszed az ennivalót, amit magaddal hoztál. Mohón
falatozni kezdtek. Miután alaposan belaktatok, beszélgetni kezdtek a mindkettõtöket
érdeklõ témákról: a varázslatokról, a klánokról... Aztán persze az ellenkezõ
nemû galetkikre terelõdik a szó. Vidáman pletykálkodtok egy kicsit. Nocsak,
hogy elrepült az idõ! Sajnos menned kell. Elköszönsz vendéglátódtól. (+9%
jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod,
mi az a káoszsárkány gyûrûje.
[ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 236.]
Kinyújtózol, majd vidáman fütyörészve kilépesz a barlang ajtaján. A közelben
van egy kolónia, amelyben sok új lakó talált szállást. Ha egy kis szerencséd
van, könnyen találsz arrafelé ellenfelet. Észreveszel 1
ragálygombát. Szakértõ
módon leszeded. Találtál egy alkalmas barlangot. A jelzés alapján, a lakóval
baráti társalgás lesz.
Odabent fogad
Hektor, egy sorsával szembenézõ, a halál arcába visszamosolygó
férfi. A Katonák klánjának apród rangú tagja. A Fény Apostolai szövetségbe
tartozik. Tárgyai: a mágia nyaklánca, bronzmedál, az egyensúly gyûrûje,
a tökéletesség halotti maszkja, suhanó csizma, nagy pajzs, a tárgyalás
gyûrûje, a túlélés köpenye, Trollagyar, Rogan karkötõje, az ügyesség csontamulettje,
ében láncing, a regenerálódás könnyû nyílpuskája, óriás fülbevaló, az óriás
csatos öve, a harcmûvész ónixgyûrûje, ozin fülkarika, vörös karkötõ. Hektor
mosolyogva tessékel beljebb, és leültök a bõrbõl készült ülõpárnákra. Milyen
kellemes meleg van itt! Elõveszed az ételt, amit hoztál, míg Hektor finomságai
már a földre terített takarón gõzölögnek. Jó étvággyal falatoztok. A vacsora
után a mágiáról beszélgettek, hogyan, mint érdemes használni, és megéri-e
a rááldozott energiát. Aztán persze a kalandjaitokról is szó esik. Megköszönöd
a vendéglátást, összeszedelõdzködsz, és a baráti búcsúzkodás után távozol.
(+5% jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod,
mi az az asztrálgyöngy.
[ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 226.]
Itt az ideje, hogy felkeresd a szint többi lakóját egy baráti megmérettetés
céljából. Rövid túra után lakott barlangok közé érsz. Találomra kiválasztasz
egy barlangot, amelybe be tudsz jutni. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket
fogjátok összemérni.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd
Magmatikus Bûzfelhõszáj, egy égõn áporodott
szagú, struccnyakú, galandosan gyûrûzött, pióca szájú férfi. A Bárdok klánjának
muzsikus rangú tagja. A KANKURENCIA szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai:
Éneklõ tunika, szivárvány karkötõ, Enyészmester, az egyensúly gyûrûje,
az elfek rövid tõre, Xantin ezüstöve, a kígyó karikaszimbóluma, klánháborús
kitüntetés, ozin fülkarika, szivárványkristály, a sólyom malachit karkötõje,
a gepárd nagy pajzsa, a sebezhetetlenség zöld köntöse, a tûz malachitgyûrûje,
a sólyom háromszögszimbóluma, a tûz harci nyílpuskája, a gepárd csonttõre,
a gyorsaság szárnyas sisakja, a gyorsaság csepp fülbevalója, Örökkévalóság
Smaragdja, a sebesség kõamulettje, fekete nadrág. Megállapodtok, hogy a
tét 10 arany lesz. Fel sem tûnik, hogy elveszted a zsugorító gyûrût. Fõleg,
mert a tárgy osztódott: egy új példány lapul a zsákodban! Rövid beszélgetés
után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze zene szakértelemben
való jártasságotokat. A Takarítók tartják rendben a szintet. Szegényeknek
nem sok szórakozásuk van! Igazán felvidulnak, amikor beállíttok hozzájuk,
és bejelentitek, hogy zenélni fogtok nekik. Még jobban örülnek, amikor
megtudják, hogy nekik kell elbírálniuk, melyikõtök a jobb. Bizony, a közönség
hangosabban tapsol, amikor Magmatikus Bûzfelhõszáj játszik. Sebaj, azért
téged is kedveltek.
Hát igen, kár volt tétet felrakni: 10 arannyal lettél szegényebb. [10 TVP-t
használtál fel, maradt még 216.]
Elég a henyélésbõl! Itt az ideje egy kis akciónak. Különösebb cél nélkül
kóvályogsz a barlangok között, kihívást keresve. Valamiben megakad a szemed.
Nocsak, itt
ragálygomba nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Nem telik sok
idõbe, és találsz egy alkalmas helyet. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket
fogjátok összemérni.
A galetki, aki itt lakik
Mancsos Balambér, egy babarózsaszín, csábosan tüskés
bõrû, szõke, rövid hajú, kék szemû, árja férfi. A Bárdok klánjának muzsikus
rangú tagja. Végignézed a felszerelését: a kobra bíbor pikkelyvértje, a
védekezés háromszögszimbóluma, bronzmedál, a gyorsaság amulettje, ozin
fülkarika, szivárvány karkötõ, az erõ gyûrûje, a tárgyalás gyûrûje, a hatalom
gyíkbõr öve, a füvész köpenye, Rogan karkötõje, szivárványkristály, az
ügyesség szürke maszkja, spanyolcsizma, zsugorító gyûrû, a bénaság fülbevalója.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze zene szakértelemben való jártasságotokat. Nyilvános hangversenyt
adtok, ahol a nagyérdemû közönség dönthet arról, hogy melyikõtök a jobb.
A befolyt bevételeket jótékonysági célra fordítjátok. Bizony, a közönség
hangosabban tapsol, amikor Mancsos Balambér játszik. Sebaj, azért téged
is kedveltek.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 206.]
Tökéletes kondícióban érzed magad egy kis lazító portyához. Izgatottan lépkedsz.
Itt is, ott is barlangnyílások sötétlenek, hozzád hasonló (vagy teljesen
más) galetkiket rejtve! Odamész az egyik "galetkitanyához". A jelzés alapján,
a lakóval baráti társalgás lesz.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd
Leph Arlone a szétszórt, egy földöntúlian
irizáló bõrû, arany szemû, megkapóan kócos hajú, nyeszlett férfi. A Pszionicisták
klánjának bölcselkedõ rangú tagja. A Quinta Essentia szövetségbe tartozik.
Végignézed a felszerelését: Ulthaodron karkötõ, az egyensúly gyûrûje, a
tárgyalás gyûrûje, Rogan karkötõje, ében láncing, a kalmár nyaklánca, a
mentát gyöngye, a harcos malachit karkötõje, a sólyom háromszögszimbóluma,
bronz pszi váll-lap, ozin fülkarika, a remete ezüst fülbevalója, az ügyesség
öve, a küzdelem kék köpenye, zangrozi csizma, a küzdelem könnyû nyílpuskája,
a gyorsaság kerek pajzsa. Észre sem veszed, hogy kipottyan a zsebedbõl
a zsugorító gyûrû. Leph Arlone a szétszórt mosolyogva tessékel beljebb,
és leültök a bõrbõl készült ülõpárnákra. Milyen kellemes meleg van itt!
Elõveszed az ételt, amit hoztál, míg Leph Arlone a szétszórt finomságai
már a földre terített takarón gõzölögnek. Jó étvággyal falatoztok. Közben
beszélgettek mindenfélérõl, meséltek a kalandjaitokról, megvitatjátok a
világ dolgait, a galetki faj jövõjét. Hú, milyen késõ van már! Megköszönöd
a vendéglátást, és hazaindulsz. (+10% jóllakottság) A beszélgetés alatt
új ismerettel gyarapodtál, megtudod, mi az a pankrátor aranyöve.
[ld.
enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 196.]
Itt az ideje, hogy baráti látogatást tegyél galetkitársaid között. Nincs
más dolgod, mint végigsétálni a település egyik széles ösvényén, és megfelelõ
barlangok után nézelõdni. Találomra kiválasztasz egy barlangot, amelybe
be tudsz jutni. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Vendéglátód
Thief, egy sunyi, alattomos, gátlástalan, tolvaj férfi. A Tolvajok
klánjának tolvaj rangú tagja. Végignézed a felszerelését: Trükkös fülbevaló,
a sebezhetetlenség ónix karkötõje, a villám márványgyûrûje, az angyalok
vívótõre, a tökéletesség könnyû nyílpuskája, a villám csepp fülbevalója,
szivárvány karkötõ, a villám sárgaréz nyaklánca, az egyensúly gyûrûje,
a villám karkötõje, a villám fekete csizmája, Enyészmester, díszes villámöv,
a villám karikaszimbóluma, a tárgyalás gyûrûje, a villám kõamulettje, a
szívósság gyalogos lándzsája, ametiszt szkarabeusz, a villám vassisakja,
a villám kerek pajzsa, a káosz hatalmának köpenye. Híven a régi galetki
szokásokhoz, a kölcsönös üdvözlés után helyet foglaltok, és hozzáláttok
a közösen összedobott vacsorához. Mennyivel jobban esik az étel, ha nem
veszélyek közt, egyedül kell magadba tömnöd! Az ennivalóról eszetekbe jut,
hogy milyen eltérõek a galetkik szokásai, táplálkozástól függõen! Hüledezve
hallgatod beszélgetõtársadat. Hogy mik vannak! No, most már ideje indulni!
Elköszönsz vendéglátódtól. (+9% jóllakottság) Elmédben elraktározol egy
keveset a hallottakból, megtudod, mi az a Trükkös fülbevaló.
[ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 186.]
Kalandra fel! Portyára indulsz. Kirándulásod során számos barlangot találsz,
kérdés, hogy van-e köztük alkalmas. Menet közben botanikus gyûjteményed
szaporodik: leszedsz 1
csótánylábat. Na végre, találtál egy megfelelõ barlangot.
A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Vendéglátód
Pindurutalagala, egy kellemes modorú, sovány férfi. A Halhatatlanok
klánjának a rend híve rangú tagja. A KANKURENCIA szövetségbe tartozik.
Felszerelése: a tárgyalás gyûrûje, szivárvány karkötõ, a bénaság fülbevalója,
khaldoran öv, az egyensúly gyûrûje, a harcos ezüst fejpántja, ében láncing,
Rogan karkötõje, a szívósság csizmája, a pontosság kõamulettje, a sün sárgaréz
nyaklánca, ozin fülkarika, a ragadozó kardja, az erõ karikaszimbóluma,
a kobra köpenye, a hatalom rubinja. Híven a régi galetki szokásokhoz, a
kölcsönös üdvözlés után helyet foglaltok, és hozzáláttok a közösen összedobott
vacsorához. Mennyivel jobban esik az étel, ha nem veszélyek közt, egyedül
kell magadba tömnöd! Az ennivalóról eszetekbe jut, hogy milyen eltérõek
a galetkik szokásai, táplálkozástól függõen! Hüledezve hallgatod beszélgetõtársadat.
Hogy mik vannak! Jóllaktatok és kibeszéltétek magatokat: búcsút intesz
vendéglátódnak. (+7% jóllakottság) Megjegyzel valamit a Pindurutalagala
által meséltekbõl, megtudod, mi az a pankrátor bronzöve.
[ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 176.]
Tökéletes kondícióban érzed magad egy kis lazító portyához. A barlangokat,
amelyek között jársz, mohatelepek borítják, kiválóan álcázva a bejáratokat.
Téged azonban nem lehet ezzel megtéveszteni. A kiszélesedõ barlangjárat
közepén egy quwarg boly magasodik. Az apró (és kevésbé apró) rovarok családja
már nagyrészt kihalt az erõsebb fajokkal való versengés eredményeképp,
ez a boly is kihaltnak látszik. Azaz várjunk csak! Valaki egy bejáratot
vágott a tetején. Talán mégsem annyira lakatlan...
(232. kaland, összköltsége
15 TVP.) Kiválasztasz egy barlangnyílást, amelybõl némi fényt látsz. A
jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd
Celtic Onmdien, egy szõke, tüsi hajú,
szürke szemû, világoskék bõrû, arcára skorpiót tetovált férfi. A Tudósok
klánjának oktató rangú tagja. A Quinta Essentia szövetségbe tartozik. Felszerelése:
a jég csontmaszkja, óriás fülbevaló, bronzmedál, ezüstmedál, a füvész köpenye,
a Tél aranylánca, a jég malachitgyûrûje, ében láncing, a Kõ Kardja, ozin
fülkarika, bronz pszi váll-lap, a sebezhetetlenség fekete csizmája, a küzdelem
ónix karkötõje, a jég szimbóluma, kék mutációs gyûrû, szerencsekõ, a titán
hosszú íja, a bénaság fülbevalója. Rövid beszélgetés után megállapodtok,
hogy barátságos versenyben méritek össze régészet szakértelemben való jártasságotokat.
Felkeresitek az õsi templom romját, amelyet nemrégiben ástak ki. Mindkettõtöknek
ugyanaz a feladata: a templom homlokzatára írt õsi feliratból kell minél
többet megfejteni. A kutatást vezetõ õsz galetki vállalja a döntõbíró szerepét.
Itt további vitának nincs helye: Celtic Onmdien tudása messze a tiéd fölött
áll.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 166.]
Az idõ tökéletesen alkalmas egy vérbeli portyázásra. Útközben más, portyára
induló galetkikkel is összeakadsz. Hiába, pezseg az élet! Találtál egy
alkalmas barlangot. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok
összemérni.
Odabent fogad
Energy, egy nõ. A Mutánsok klánjának mutáns-jelölt rangú
tagja. A következõket látod nála: zsugorító gyûrû, szerencsekõ. Rövid beszélgetés
után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze zene szakértelemben
való jártasságotokat. A Takarítók tartják rendben a szintet. Szegényeknek
nem sok szórakozásuk van! Igazán felvidulnak, amikor beállíttok hozzájuk,
és bejelentitek, hogy zenélni fogtok nekik. Még jobban örülnek, amikor
megtudják, hogy nekik kell elbírálniuk, melyikõtök a jobb. A közönség téged
éltet, a te muzsikádnak tapsol. Te vagy a nyertes!
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 156.]
Elég a henyélésbõl! Itt az ideje egy kis akciónak. Keresgélni kezdesz a
legközelebbi barlangok között, vajon ki van otthon? Egy nyílást pillantasz
meg a földön. Majdnem kikerülöd, mint egy egyszerû gödröt, de aztán megakad
a pillantásod valamin. A gödör falába kapaszkodók vannak építve, és a mélybe
vezetnek! Hmm... Valamilyen búvóhely, nem vitás.
(278. kaland, összköltsége
15 TVP.) Némi válogatás után elégedetten indulsz meg az egyik nyílás felé.
A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
Odabent fogad
Mocsáry Nyerõce, egy karcsú, zöld hajú, bájos arcú, iszonyatos
erejû mágiát sugárzó nõ. A Mágusok klánjának varázslatmondó rangú tagja.
A Kalandférgek szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: az egyensúly gyûrûje,
szárnyas sisak, a mágia ezüst nyaklánca, a torony sárga öve, szivárvány
karkötõ, ezüst nadrág, a harcmûvész sárgaréz nyaklánca, a merénylõ márványgyûrûje,
a gladiátor kõamulettje, a káosz furcsa tõre, tõr, csonttõr, az ellenállás
vándorcsizmája, a mágia smaragdja, az elfek könnyû láncinge, ozin fülkarika,
kerek pajzs. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben
méritek össze gyógynövények szakértelemben való jártasságotokat. Elmentek
a vándor kereskedõhöz, és végignézitek a gyógyfû gyûjteményét. Aki többet
tud a száraz gazok közül azonosítani - latin elnevezéssel együtt - az a
gyõztes. A verseny után Mocsáry Nyerõce elismeri: a te tudásod messze meghaladja
az övét.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 146.]
Tûzgyík morálja 0 lett, teljesen elvesztette a beléd vetett hitét, ezért
elhagy téged. Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
[ld. enc.]
Ebben a körben +73 hírnevet kaptál. A kör során összesen 150 sebzést okoztál,
és 529 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
10
képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 146 TVP-t viszel át a következõre.
Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
405 TVP-t költhetsz
majd el.
KARAKTERLAP
Zhénia, egy barna, hosszú hajú, igézõ kék szemû, formás alakú,
kecses mozgású, vadóc nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: kutyaszint (5. szint).
Táplálkozásod: piromád. Ez a 101. fordulód.
|
[1] erõ: |
7 (9) / 5.60 |
[2] IQ: |
13 / 1.82 |
[3] ügyesség: |
7 (9) / 1.10 |
[4] egészség: |
6 / 0.67 |
[5] mágia: |
10 / 4.93 |
[6] gyorsaság: |
8 (7) / 3.17 |
[9] Méret/ép: |
100 (104) / 104 |
Min. méret: |
93 |
Barlangméret: |
101 |
|
|
Varázspont: |
133 / 133 |
Képességpont: |
67 / 97% |
Hõsi pont: |
13 (6) |
Tám.bónusz: |
0% |
Véd.bónusz: |
4% |
Galetki erõ: |
480 / 262 |
Hírnév : |
1717 |
Jóllakottság: |
200% |
Életkor: |
13 / 13 |
|
|
Galetki csaták: |
43 (4) |
Galetki gyõzelmek: |
12 (0) |
Torzsz. csaták: |
334 (0) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
251 (0) |
Leölt torzszülött: |
429 (0) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
9 (0) |
|
A Bárdok Klánjának (#18) tagja vagy.
Rangod: muzsikus (31)
Speciális
képességeid:
+5 hírnév / kör, vegetáriánusnak E 10-re +31% jóllakottság,
+3 KNO ha nem harcolsz (VD, P vagy BE 5/6 paranccsal). Hátrány: 0.80 szorzó
harcért kapott lélekenergiára.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Érj el 1400-es
hírnevet. 2.) Érj el 12-es tanulás szakértelmet! 3.) Hajtsd végre az
54-es Klánkalandot (KK 54)! (összesen 20 TVP-t igényel) |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[13] elektr.lehelet: |
12 / 2.43 |
[15] regeneráció: |
9 / 0 |
[18] tûzimmunitás: |
3 (7) / 0 |
[19] hidegimmunitás: |
3 / 0.20 |
[20] savimmunitás: |
3 / 1.20 |
[21] elkt.immunitás: |
3 / 0 |
[22] imm.mérg.gázra: |
3 / 0 |
[24] rezisztencia: |
4 / 0 |
[25] illat: |
11 / 1.69 |
[26] lõfegyver: |
5 / 3.92 |
|
|
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
3 / 0.30 |
[46] csapdaészlelés: |
5 / 1.86 |
[47] zárnyitás: |
5 / 0.43 |
[48] mászás: |
5 / 2.98 |
[49] rugalmasság: |
5 / 0.15 |
[50] meggyõzõkészség: |
8 (10) / 2.20 |
[51] transzformáció: |
6 / 0 |
[52] auraészlelés: |
3 / 0.05 |
[53] ékszerészet: |
3 / 0.23 |
[54] kereskedelem: |
8 (11) / 5.35 |
[55] szívósság: |
10 / 2.10 |
[56] varázsitalfõzés: |
6 / 5.28 |
[57] gyógynövények: |
6 / 1.68 |
[58] nyomkeresés: |
6 / 0.40 |
[59] vezetõkészség: |
9 (10) / 4.88 |
[63] éberség: |
3 / 1.16 |
[64] átokszórás: |
6 / 5.11 |
[65] álcázás: |
5 / 0.10 |
[66] lopakodás: |
3 / 0.25 |
[67] régészet: |
11 / 6.89 |
[68] zene: |
15 (16) / 9.46 |
[69] tanulás: |
9 / 2.58 |
[70] idézés: |
1 / 0 |
[72] építés: |
10 / 4.36 |
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb karom |
[100] méret: |
7 (8) / 1.54 |
[101] szakért.: |
7 (8) / 2.77 |
[102] paraliz.méreg: |
12
/ 0 |
bal mancs |
[103] méret: |
1 / 0 |
[104] szakért.: |
3 / 2.43 |
|
|
fog |
[106] méret: |
10 / 0.64 |
[107] szakért.: |
5 / 1.28 |
[108] sebzõ méreg: |
7 /
0 |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[149] dimenziókapu: |
4 / 0 |
[37] egokínzás: |
3 / 1.44 |
[11] elektromos kéz: |
7 / 0.85 |
[48] ellenáll.megtörése: |
1 / 0.96 |
[29] életszívás: |
7 / 3.80 |
[152] felejtés: |
6 / 1 |
[172] gázpajzs: |
1 / 0 |
[15] jégpajzs: |
5 / 1.42 |
[163] kineport: |
1 / 0 |
[154] kisebb erõpajzs: |
3 / 2.48 |
[27] kisebb gyógyítás: |
5 / 3.04 |
[146] kontakt.õseiddel: |
3 / 1.32 |
[165] manafókuszálás: |
4 / 2.06 |
[171] savpajzs: |
3 / 0 |
[140] szellemkalapács: |
7 / 2 |
[16] tûzpajzs: |
3 / 0.24 |
[14] vakító fény: |
4 / 0.18 |
[170] villámpajzs: |
3 / 0.24 |
T/V VARÁZSLATLISTÁID (KIKAPCSOLVA) |
2. lista (60%): |
11 elektr |
15 jégpaj |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] Pistike, a tehemót |
38/38 |
8% |
35% |
3 / 1.84 |
harcol |
lélekenergia rész |
0% |
jóllakottság határ |
80% |
gyógyítás: |
3 |
|
MAKRÓID |
1. Makró |
z 167 50 |
e 9 60 |
v 154 |
p |
|
2. Makró |
z 166 40 |
v 154 |
pv 3 5 4 8 |
p |
be 9 6 |
be 9 5 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: villámlehelet itala v.var. ha ellenfeled #76. |
2: elektr.lehelet használata a harc 1. körétõl. Prioritás: 20. |
3: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 10 alatt van. Prioritás: 80.
|
4: elektromos kéz t.var. ha ellenfeled #30. |
5: Közelharc támadás ha a harc 1. köre van. |
6: Közelharc támadás ha ellenfeled #80. |
7: elektromos kéz t.var. ha ellenfeled #131. |
8: szellemkalapács t.var. |
9: Közelharc támadás a harc 1. körétõl. Prioritás: 20. |
12: Közelharc támadás ha ellenfeled #77. Prioritás: 30. |
13: Közelharc támadás ha ellf. 16. képessége 10 v. kevesebb. Prioritás:
30. |
14: Közelharc támadás ha ellf. 17. képessége 10 v. kevesebb. Prioritás:
30. |
15: Közelharc támadás ha ellenfeled #132. Prioritás: 82. |
16: Közelharc támadás ha ellenfeled #131. Prioritás: 81. |
10: szellemkalapács t.var. a harc 2. körétõl, Prioritás: 20, és ha ellenfeled
#80. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 40 3 25 9 50 27;
VI erõ:150% ép:20%;
PV 3
5 4 8;
PSZ 68 59 69 67 57 56;
BA 15040 15021 15002;
TT 10;
I 20 3 30;
ÁTADÁS PARANCSAID: A 3034 25 3 23 3;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #6 (3. épület), #8 (4. épület), #9 (7. épület),
#52 (20. épület), #229 (97. forduló), #441 (98. forduló), #227 (98.
forduló), #307 (98. forduló), #385 (98. forduló), #383 (99. forduló),
#448 (99. forduló), #309 (99. forduló), #458 (100. forduló), #400 (100.
forduló), #381 (101. forduló), #481 (101. forduló), #232 (101. forduló),
#278 (101. forduló), #392 (96. forduló), #285 (96. forduló), #279 (96.
forduló), #463 (96. forduló), #432 (96. forduló), #390 (97. forduló).
SZÖVETSÉGED:
Kiválasztottak (#15049). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod
jelenleg a 6964. karakternél van. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele:
Monokonstrumatik Abarrun. Még 1 alkalommal gyõzhetitek le. (De te már csak
a következõ ellenfélnél adhatsz ki LCS parancsot). Jelenleg 12 legenda
pontod van.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 lovagi lemezpáncél (#1002) |
|
1 villámöv (#172) |
|
2 maszk (#1090)
|
|
1 vándorcsizma (#1121) |
|
1 díszes villámöv (#177) |
|
1 átlátszó köntös
(#1152) |
|
1 pajzs (#1060) |
|
2 törpe pikkelyvért (#4) |
|
1 a sólyom csatos öve
(#29516) |
|
1 halotti maszk (#1091) |
|
1 a védekezés köpenye (#4735) |
|
1 pikkelyvért
(#1015) |
|
1 díszes fejpánt (#1106) |
|
1 a káosz harmadik köpenye (#21849) |
|
1
nagy pajzs (#1062) |
|
1 a bûz szöges öve (#29068) |
|
1 a sólyom vassisakja (#29426) |
|
1 a
káosz árnyékpajzsa (#28974) |
Ékszerek, kincsek |
|
4348 arany (#1) |
|
2 háromszögszimbólum (#1212) |
* |
1 kék gömb (#143)
|
|
1 szivárvány karkötõ (#139) |
|
1 kristályamulett (#130) |
|
1 az egyensúly
gyûrûje (#213) |
|
1 márványgyûrû (#1226) |
* |
1 malachitgyûrû (#1227) |
|
1 díszes karkötõ
(#1242) |
* |
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
|
1 ozin fülkarika (#211) |
* |
1 a tárgyalás
gyûrûje (#144) |
* |
1 Rogan karkötõje (#145) |
|
36 drágakõ (#2) |
|
2 keresztszimbólum (#1213)
|
* |
1 a szalamandra aranyozott nyaklánca (#25933) |
|
1 bronz amulett (#1198)
|
|
1 gyûrû (#1225) |
* |
1 szivárványkristály (#164) |
|
1 a regenerálódás ónixgyûrûje (#24628)
|
Felszerelés |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 mandolin (#19) |
|
2 furulya (#167) |
|
2 lant (#166) |
|
1 lelakatolt ládikó (#310) |
|
1 molitár dob (#168) |
|
1 õskõ (#8) |
Fegyverek |
|
1 harci nyílpuska (#1288) |
|
1 parittya (#10) |
|
3 kés (#5) |
|
5 kerek kõ (#11) |
|
1 rövid tõr (#1302) |
|
1 a pontosság gyalogos lándzsája
(#4482) |
|
1 az egészség gyalogos lándzsája (#3132) |
* |
1 az óriás könnyû nyílpuskája
(#8936) |
|
1 kõrisfa íj (#1273) |
|
1 nyílpuska (#1285) |
|
10 sziklarepesz (#13) |
|
1 a légzés rövid tõre
(#27852) |
|
2 harci fejsze (#12) |
|
1 csonttõr (#1301) |
|
1 görbekard (#1316) |
|
1 kard (#1315) |
|
1 rozsdás kard (#131) |
|
1 az enyészet görbekardja
(#23366) |
Varázsitalok és füvek |
|
12 sötét mák (#23) |
|
11 csótányláb (#25) |
|
7 üvegcse (#14) |
|
12 winropu moha (#22) |
|
10 tejfonál (#28) |
|
7 ragálygomba (#26) |
|
3 méregellenállás itala (#51) |
|
4 hónakkupók (#30) |
|
8 gyilkos boróka
(#27) |
|
9 mátekel gomba (#21) |
|
7 elonotichlan (#31) |
|
2 óriásnövés itala (#60)
|
|
4 mitulen fû (#20) |
|
6 sárkányvirág (#32) |
|
5 elfu moha (#33) |
|
2 liánvirág (#24) |
|
2 védelem itala (#59) |
|
9 rémcserje (#34) |
|
6 velparaj (#35) |
|
6 mézfû (#29) |
Egyéb kacatok |
|
2 nordkristály (#146) |
|
10 yeti csont (#160) |
|
3 nohnetár gumó (#212)
|
|
5 molitár háj (#165) |
|
3 bolhedor szárny (#15) |
|
17 pirgamit (#152)
|
|
5 lemúr hártya (#161) |
|
4 elektronit (#141) |
|
3 húsevõ bibe (#151)
|
|
7 ekinda haj (#147) |
|
1 mandibula (#157) |
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): ezüst
fejpánt #1107 (3), fekete csizma #1122 (3), aranyozott nyaklánc #1183 (5),
hosszú lándzsa #1333 (5), a tökéletesség díszes karkötõje #21942 (12),
ezüst fülbevaló #1257 (2), a szalamandra díszes köpenye #25888 (12), a
bûz bíbor láncinge #28932 (11), hosszú lándzsa #1333 (5), vassisak #1076
(2).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
WYNTARIA, AZ ÕSSZIRÉN (297. LÉNY) Az õsi történetek szerint minden szirén
Ethariadtól, a legendák isteneinek gyermekétõl származik. Ez a félig ember,
félig madárszerû lény annak idején maga is isteni hatalom birtokosa volt.
Félisteneket, õsmágusokat, császárokat csábított el mágiájával. Utódjainak
se szeri, se száma, közülük csak egyet emelnek ki a krónikák: Wyntariát,
a fattyút, akinek ereiben sokak szerint Okulüpaj vére csordogál. Van, aki
szerint Wyntaria hatalma Ethariadéval vetekszik, de ez persze csak mese.
Wyntaria igencsak halandó, és ezzel maga is tisztában van - nem véletlen,
hogy rejtõzik a galetkik elõl.
A PANKRÁTOR EZÜSTÖVE (221. TÁRGY) Büszkén viselheted ezentúl a pankrátor
ezüstövét! A vastag és hatalmas övön nagy betûkkel áll, hogy második helyezettje
voltál a Teron hegyi olimpiai játékok pankrációjának. Persze, ez nem minden,
az öv egyben mágikus is! Minden végtagoddal való jártasságodat megnöveli
eggyel, és egyet ad a mágia tulajdonságodhoz is. A pankrátor ezüstövét
nem adhatod el.
ÖDLERK FIVÉR (298. LÉNY) Az Ödlerk fivérek... nos, nem túlzottan gusztusos
teremtmények. Hatlábú, disznótestû lények, fejük hüllõszemû, félelmetes
agyarakkal vicsorgó, csavaros szarvú. A négy Ödlerk fivér mindig együtt
vadászik, a falkának kevés torzszülött jelent kihívást, percek alatt képesek
széttépni egy talriai behemótot. Itt az ideje, hogy pontot tegyen garázdálkodásuk
végére egy bátor galetki szövetség!
EZÜST PORONTYKÖPENY (358. TÁRGY) Ez a gyönyörû, ezüst mintákkal hímzett
köpeny a harmadik és negyedik szint pankrációs versenye második helyezettjének
jár. Ez egy személyhez kötött díj, ezért nem átadható.
DT'AZZRAX, ÉBEN ÍJÁSZ (299. LÉNY) Dt'azzrax és Med'amhanax a Dezzrok
sötét elf ház fejei, fajuk legkiválóbb harcosai. Kedvenc taktikájuk, hogy
ellenfeleiket mágiával mozgásképtelenné teszik, és ezután gyilkos íjukkal
kedvükre agyonnyilazzák. A két fivér annyira egyforma, hogy még más sötét
elfek sem tudják õket megkülönböztetni, nemhogy te - így aztán az egyszerûség
kedvéért mindkettõjüket Dt'Azzraxnak fogod hívni, már ha éppen beszélgetésre
kerülne sor, ami ugye nem túl valószínû...
A REND KÖVE (158. TÁRGY) Egy gyönyörû jáde kõ, ezüst foglalatban. Csak
azok a katonák kapják meg, akik valamilyen különleges szolgálatot tesznek
rendjüknek. Büszkén viselheted a KF 158 paranccsal. Ha kíváncsi vagy, milyen
mágikus képességeket ad, használd az AZ 158 parancsot. A rend kövét csakis
a Katona Klán tagjai használhatják.
TÖRP SZEKERCE (235. TÁRGY) Igazi mestermû ez a fegyver, nem is gondolnád,
hogy primitív törpe lények készítették! Nyele igazi fából van, és a feje
pedig kiválóan kovácsolt acélból. A fegyver nagyon jól kiegyensúlyozott,
kényelmesen és jól lehet forgatni.
KÁOSZSÁRKÁNY GYÛRÛJE (243. TÁRGY) Gyönyörû, hideg tapintású, fekete fémgyûrû
- egyértelmûen a káoszmatériából készült. Vajon milyen rejtélyes mágikus
képességeket birtokolhat? Azonosítás után megtudod! Természetesen, mint
minden káosztárgy, ez is megsemmisül továbbköltözéskor, és ez még át sem
adható.
ASZTRÁLGYÖNGY (233. TÁRGY) Az asztrális térbõl származó, rejtélyes tárgy,
egyike azon furcsa objektumoknak, amelyeket egy pszionicista képes "áthozni"
az álmok világából. A levegõn kristályossá keményedõ, gömb alakú tárgy
ékszerként KF-elhetõ, ekkor pszionikus támadó képességedet erõsíti.
A PANKRÁTOR ARANYÖVE (220. TÁRGY) Büszkén viselheted ezentúl a pankrátor
aranyövét! A vastag és hatalmas övön nagy betûkkel áll, hogy elsõ helyezettje
voltál a Teron hegyi olimpiai játékok pankrációjának. Persze, ez nem minden,
az öv egyben mágikus is! Minden végtagoddal való jártasságodat megnöveli
kettõvel, és kettõt ad a mágia tulajdonságodhoz is. A pankrátor aranyövét
nem adhatod el.
TRÜKKÖS FÜLBEVALÓ (327. TÁRGY) Szájtátva lesed ezt a különös varázstárgyat.
Ahogy megfordítod az aranyba foglalt jádekõ fülbevalót, a kõ eltûnik, majd
visszafordítva újra elõbukkan, ezúttal örvénylõ rubinként! Ez a mágikus
színjátszó ékszer az egyik legértékesebb csecsebecse a tolvajoknál, olyannyira,
hogy el sem merik lopni egymástól. Azon felül, hogy viselésekor klánrangod
nõ hárommal, számos egyéb mágikus bónuszt nyújt számodra - mint például
ha egy szolgád életpontja egy csata végén 50% alatt van - de nem ájult
el - akkor a fülbevaló maxba gyógyítja, de körönként csak egyszer mûködik
ez a képesség; vagy hogy a dukát kereskedõ gyakrabban látogat meg; vagy
hogy a véletlen kalandokért több lélekenergiát kapsz; vagy hogy kineport
varázslatod kettõvel magasabb szintûnek számít....
A PANKRÁTOR BRONZÖVE (222. TÁRGY) Büszkén viselheted ezentúl a pankrátor
bronzövét! A vastag és hatalmas övön nagy betûkkel áll, hogy harmadik helyezettje
voltál a Teron hegyi olimpiai játékok pankrációjának. Persze, ez nem minden,
az öv egyben mágikus is! Megnöveli eggyel az elsõdleges végtagod méretét
és a vele való jártasságodat. A pankrátor bronzövét nem adhatod el.
VÉGTAG SPEC. SZAKÉRTELEM TRANSZFORMÁCIÓ A felejtés varázslathoz hasonlóan,
a végtag spec. szakértelmeknél is bevezetjük, hogy a 20 vagy annál nagyobb
végtag spec. szakértelmet csak úgy transzformálod, ha egybõl lemegy 20
alá. Tehát pl. ha 25/0-ás végtag spec. szakértelmed van, 10-es transzformáció
esetén legalább 13-at kell 2. (ismétlés) paraméternek írni, és legalább
130 TVP-dnek és 130 ÉP-dnek kell lennie ahhoz, hogy a parancs végrehajtódjon.
Írhatsz persze nagyobb számot is (az egyszerûség kedvéért javasoljuk a
99-et), ha 19-nél nagyobb a szakértelmed, úgyis csak annyiszor fog végrehajtódni,
hogy 20 alá csökkenjen.
Természetesen felmerül a kérdés, mi van, ha valakinek
50-es vagy nagyobb végtag szakértelme van. Neki honnan lesz elegendõ ép-je
és TVP-je a parancs végrehajtására? Bárhányszor is ismétlõdik a transzformáció,
legfeljebb 200 ép sebzést fogsz így elszenvedni. Ha híján vagy a TVP-nek
is, akkor nincs más megoldás - több forduló alatt kell a szükséges TVP
mennyiséget összespórolni. Természetesen megoldás az is, ha a transzformáció
szakértelmedet növeled. Például, egy 50-es végtag szakértelmet 35-ös transzformációval
320 TVP és 200 ép árán tudsz lecsökkenteni, míg 15-ös transzformációnál
ez 710 TVP-be és 200 ép-be kerül.