Karakterszám: |
7761 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
10 |
Játékhét: |
21 |
E
forduló ára: |
28 zs. |
Maradék zseton: |
112 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2004. szept. 13. 9h:10' |
A következõ
fordulód táplálható: 2004. szept. 16. |
|
E-mail!
OPARO GRIDDHON KALANDJAI
Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
**
1. NAP ** Nem átall háborgatni
Andrej, egy még a sötétben is világító
férfi. A Halhatatlanok klánjának alázatos rendtag rangú tagja. Viselt tárgyai:
átlátszó köntös, kristályamulett, bronzmedál, az egészség szimbóluma, a
tolvaj karkötõje, suhanó csizma, az egyensúly gyûrûje, khaldoran öv, az
óriás fejpántja, az elfek márványgyûrûje. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A közelben van egy hatalmas
cseppkõ. A feladat: ki jut fel elsõnek? Rohantok a cseppkõhöz, és azonnal
mászni kezdtek. Lihegve érsz fel a tetõre, Andrej már ott várakozik. Õ
nyert!
**
1. NAP ** Ó, a fenébe! Amíg pihentél, valaki csendben ellopott tõled
27 aranyat. Valami igazán jó csapdára lenne szükség.
**
4. NAP ** Ez nem lehet igaz! Valaki ellopott tõled 13 aranyat. Fejlesztened
kellene az éberségedet!
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Maximilian Ûbertáp, egy pillanatig
tudod csak állni átható tekintetét. Az Õsök tudását õrzi e férfi. (hírneve
21755.) A te szinteden a legnevesebb
Night Wolf, egy szürkés-kék bõrû,
kék szemû, tüskés fejû, emberre hasonlító férfi. (hírneve 1458.)
A következõ híreket kaptad a szintedrõl:
*szept. 6.* Balays gyõzelmet aratott Förtelmes Mutáció felett.
Most pedig lássuk, mi hír a nagyvilágban:
*szept. 7.* A Remény Küldöttei szövetség fényes gyõzelmet aratott Mofisztor
felett!
*szept. 8.* Akadil Tel Kator rangja a Bárdok Klánjában "mesemondó
mester" lett.
*szept. 8.* Akadil Tel Kator és Edil Ves Ybesel Tal Ular
pszi párbajt vívtak. Akadil Tel Kator került ki gyõztesen.
*szept. 8.*
Clow pszionikus párviadalban legyõzte Álmaid Nõjét.
*szept. 8.* Dark
Valek a Renegát Elf pszionikus párviadalban legyõzte Errtut.
*szept. 8.*
A 15006 szövetség fényes gyõzelmet aratott Mofisztor felett!
*szept. 8.*
Signy Mallory és Emperor Sir Zaltain pszi párbajt vívtak. Signy Mallory
került ki gyõztesen.
*szept. 9.* Köpködõ Méregzsák pszionikus párviadalban
legyõzte Sirályt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 158.]
gy 50 0 20 |
felt. gyógyítás 50%-ra |
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 50 százaléka alá zuhan. (De csak
akkor, ha legalább 20 TVP-d marad a gyógyítás után.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 158.]
kno 9 4 |
9. képességre 4 képességpont |
Elköltesz 4 képességpontot a méreted növelésére (+2 méret).
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 158.]
Harcban a legkisebb ép-jû ellenfelet fogod támadni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 158.]
(5. kaland:) Felkeresed a boltost. Fellélegzel - még mindig nem végeztek
vele a adószedõk, idejében érkeztél, hogy kölcsönt adj neki!
[Tárgyhasználat: 100 arany]
Odalépsz a boltoshoz, és vállon veregeted. Elõször értetlenül néz rád, de
aztán meglátja a kezedben a pénzt. - Megmentõm! - borul a nyakadba. Majd
felmarkolja a pénzt, és csillogó szemmel megszámolja. - Köszönöm, hogy
segítettél, ezt mindenképpen meg fogom hálálni! - Boldogan távozol, hiszen
segíthettél valakin. Csak jóval késõbb tudod meg, hogy a boltos már több
tucatnyi galetkitõl kért kölcsön, és a mai napig nem adta meg a tartozását
senkinek. Adóbehajtók nemhogy nem fenyegetik, sõt! Õ kért védelmet a boltját
kirabolni szándékozó galetkiktõl... Így aztán a gonosz boltostól a 100
aranyadat sosem szerezheted vissza. Ez bizony egy életre szóló tapasztalat!
(+6 képességpont.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 153.]
Ellátogatsz a helyi "fûszerárushoz". Amíg sorra kerülsz, végignézed a kirakott
árukat, és gondolatban hozzáteszed az árat, amit ki tudnál alkudni: kemény
bõrpáncél (#3) 46 ap, törpe pikkelyvért (#4) 57 ap, kés (#5) 2 ap, fogazott
tõr (#6) 4 ap, bõrpáncél (#9) 23 ap, parittya (#10) 13 ap, kerek kõ (#11)
2 ap, harci fejsze (#12) 23 ap, sziklarepesz (#13) 6 ap, üvegcse (#14)
4 ap, mandolin (#19) 92 ap, winropu moha (#22) 46 ap, liánvirág (#24) 46
ap, csótányláb (#25) 46 ap, ragálygomba (#26) 46 ap, gyilkos boróka (#27)
46 ap, tejfonál (#28) 46 ap, kötél (#128) 23 ap, rozsdás kard (#131) 13
ap, díszes fejék (#135) 23 ap, szivárvány karkötõ (#139) 184 ap, elektronit
(#141) 23 ap, nordkristály (#146) 13 ap, pirgamit (#152) 18 ap, lemúr hártya
(#161) 6 ap, molitár háj (#165) 27 ap, pókcsatos öv (#173) 92 ap, nohnetár
gumó (#212) 23 ap, lelakatolt ládikó (#310) 690 ap, lemezpáncél (#1000)
115 ap, vas lemezpáncél (#1001) 198 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 295
ap, pikkelyvért (#1015) 46 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 88 ap, díszes
pikkelyvért (#1017) 157 ap, láncing (#1030) 92 ap, könnyû láncing (#1031)
162 ap, bíbor láncing (#1032) 248 ap, mellvért (#1045) 80 ap, bõr mellvért
(#1046) 143 ap, bronz mellvért (#1047) 226 ap, pajzs (#1060) 23 ap, kerek
pajzs (#1061) 52 ap, nagy pajzs (#1062) 110 ap, sisak (#1075) 23 ap, vassisak
(#1076) 52 ap, szárnyas sisak (#1077) 110 ap, maszk (#1090) 11 ap, halotti
maszk (#1091) 33 ap, csontmaszk (#1092) 88 ap, fejpánt (#1105) 11 ap, díszes
fejpánt (#1106) 33 ap, ezüst fejpánt (#1107) 88 ap, csizma (#1120) 11 ap,
vándorcsizma (#1121) 33 ap, köpeny (#1135) 6 ap, utazóköpeny (#1136) 27
ap, kék köpeny (#1137) 80 ap, köntös (#1150) 11 ap, zöld köntös (#1151)
33 ap, átlátszó köntös (#1152) 88 ap, öv (#1165) 6 ap, csatos öv (#1166)
27 ap, sárga öv (#1167) 80 ap, nyaklánc (#1180) 18 ap, sárgaréz nyaklánc
(#1181) 44 ap, amulett (#1195) 11 ap, kõamulett (#1196) 33 ap, csontamulett
(#1197) 88 ap, szimbólum (#1210) 18 ap, karikaszimbólum (#1211) 44 ap,
háromszögszimbólum (#1212) 102 ap, gyûrû (#1225) 11 ap, márványgyûrû (#1226)
33 ap, malachitgyûrû (#1227) 88 ap, karkötõ (#1240) 11 ap, malachit karkötõ
(#1241) 33 ap, díszes karkötõ (#1242) 88 ap, fülbevaló (#1255) 6 ap, tõr
(#1300) 11 ap, csonttõr (#1301) 33 ap, rövid tõr (#1302) 88 ap, kard (#1315)
23 ap, görbekard (#1316) 52 ap, hosszúkard (#1317) 110 ap, lándzsa (#1330)
23 ap, barbár lándzsa (#1331) 52 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 110 ap, az
elefánt láncinge (#16330) 207 ap, a sün láncinge (#24880) 149 ap, a sün
görbekardja (#25166) 201 ap, a sün barbár lándzsája (#25181) 201 ap, az
angyalok mellvértje (#28045) 138 ap. Eladsz 1 díszes fejéket 3 aranyért.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 148.]
vee 1121 1092 1 |
sok-sok vásárlás |
Veszel 1 vándorcsizmát 33 aranyért. Nincs elég pénzed, hogy megvásárolhass
egy csontmaszkot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 148.]
kf 1121 1092 |
bekészíted az 1121. tárgyat |
Visszamész a barlangodba. Felveszed a vándorcsizmát. Sajnálom, de nincs
a birtokodban az a tárgy.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 148.]
be 1 |
meglátogatod az 1. épületet |
Felkeresed a szint vegyesboltját. A boltban Te vagy az egyetlen vásárló.
A boltos egy kicsit méreget, aztán halkan megszólal.
- Belevaló gyereknek
látszol, biztos lenne kedved egy kis tréfához. A dolog egy kicsit veszélyes,
ugyanis a szint elöljáróját kéne megtréfálnod, de rendesen megfizetném.
Tudod a múltkor nagyon összevesztünk, és úgy érzem, hogy túlságosan megalázott
a nagy nyilvánosság elõtt. Én nem akarom õt bántani, de egy kis lecke azért
nem ártana neki. Ebben a zacskóban rendkívül hatásos viszketõpor van. Ezzel
kéne az ágyát jól megszórni.
Elõször persze tiltakozol, de amikor a boltos
100 aranyat és komolyabb mennyiségû varázstárgyat kezd emlegetni, csak
annyit mondasz, hogy meggondolod.
(17. kaland, összesen 25 TVP-t igényel.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 143.]
be 4 103 |
meglátogatod a 4. épületet |
Elhagyod a boltot. Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Az ügyeletes
egy vékony, szürke bõrû, gülüszemû szárnyatlan denevér. Csicseregve kérdi,
hogy miért jöttél. Elmondod, hogy szeretnél egy új farkat növeszteni és
rögtön megfelelõ harci jártasságot is szerezni a használatában. Az ajtónálló
elmagyarázza, hová kell menned. Az új végtagod kinövesztése látványos és
érdekes szórakozás. Amikor elõször mozgatod, furcs érzés, de aztán megszokod.
Hozzáértõ oktatók megfelelõ kiképzésben részesítenek, melynek eredményeképp
újabb támadó végtaggal bõvül arzenálod. (-10 képességpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 123.]
m 6 11 1121 4412 2344 1123 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 6,11) Ellátogatsz az Õsök Csarnokába.
(M 6,10) A folyosó északra tart. Ahogy megkerülöd az utolsó oszlopokat,
ricsaj támad. Megzavartál egy torzszülött szeánszt! Ellenfeled egy albinó
pók (#32).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** Megindulsz az albinó pók felé. Már ott is vagy! Az albinó
pók máris elõtted terem! Az albinó pókot próbálod megsebezni. Rávágsz
jobb karmoddal. Elkerülte. Meglóbálva zúzol farkaddal. Mellétrafáltál.
Az albinó pók téged támad. Elõrehajolva marni próbál.
(5 ép-t sebzõdtél).
Mérget kaptál! Mérgezõdsz.
Sebzõdsz 3 ép-t. Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Az albinó pók rád veti magát. Elõrehajolva marni próbál.
(6 ép-t sebzõdtél). Támadod az albinó pókot. Elõre szúrsz jobb karmoddal.
(16 ép-t sebeztél). Ostorként csattantasz farkaddal.
(3 ép-t sebeztél).
Méreg marja tested.
3 ép-t sebzõdtél. Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** Az albinó pók rád támad. Elõrehajolva marni próbál.
(5 ép-t
sebzõdtél). Az albinó pókot próbálod megsebezni. Rávágsz jobb karmoddal.
(12 ép-t sebeztél). Mérgezed! Körbe-körbe forgatva ütsz farkaddal.
(3
ép-t sebeztél). Az albinó pók hörögve elterül. Méreg marja tested.
3 ép-t
sebzõdtél. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 34 sebzést okoztál, és 25 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+32%).
(M 6,9) Irány észak! Rábukkantál az õsök egyik rejtett növénykertjére. Furcsa
növények nõnek mindenhol. Nocsak, mit találtál! 1
csótányláb ! Óvatosan
begyûjtöd.
(M 7,9) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 6,8) A folyosó északra tart. Alapos körbevizsgálódás után sem találsz
semmi fontosat itt.
(M 5,8) Nyugat felé mész az útvesztõben. Körbevizsgálódsz a helyen, ahová
érkezel, de nincs itt semmi.
(M 4,8) Csendben lépkedsz. Egy üres barlangterembe érkezel.
(M 4,7) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 5,8) Mindenfelé figyelve, a keleti járaton mész. A következõ helyszínen
nincs semmi érdekes.
(M 6,8) A folyosó keletre visz. A boltíves csarnok kong az ürességtõl.
(M 6,9) Elõrefutsz az összeszûkülõ barlangjáratban. Moha borítja a falakat,
a szikák mellett furcsa cserjék nõnek. Érdekes!
(M 5,9) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 5,9) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 6,8) Mindenre felkészülve, északra mész. A barlangszobában, ahová az
út vezet, nincs semmi néhány kövön kívül.
(M 6,7) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 7,8) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 6,9) A térképen még egyszer ellenõrizve, déli irányba indulsz. Fehér
szálú, a sötétséghez szokott növények növik keresztül-kasul ezt a barlangszobát.
[23 TVP-t használtál fel, maradt még 100.]
cs 30 |
csapdaállítás 30 TVP-ért |
Elhagyod az Õsök Csarnokát. Itt az ideje, hogy csapdát állíts a bejáratnál!
Óvatosan, odafigyelve dolgozol. Csapdád (30 TVP-s) rejtettsége: 2, sebzése:
9-17.
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 70.]
be 20 35 |
meglátogatod a 20. épületet |
Ellátogatsz a remetéhez, aki kíváncsian várja a megfejtésedet.
- A válasz
35! - közlöd a remetével, majd várod az eredményt. A remete boldogan tapsol.
- Gratulálok, a megfejtés tökéletes! (+1 képességpont.) Most pedig lássunk
munkához! Több különleges kalandot is ismerek, de tudnod kell, hogy ezeket
egy galetki képtelen önmagában, egyedül megoldani. Keresned kell más galetkiket,
akik hozzád hasonlóan, ugyanazt a feladatot kapják tõlem, és velük együtt
kell útnak indulnod! Egyszerre mindig csak egy megbízást adok, és amíg
azt nem teljesíted, vagy nem mondasz le róla [DK parancs], nem kapsz újabbat.
A remete megköszörüli a torkát, majd így szól:
- Volna itt egy küldetés,
amelyrõl azonban bizonyosan tudom, hogy csakis jól fejlett galetkik oldhatják
meg sikeresen. Azaz buta, gyenge, beteges, lassú galetkiknek semmi esélye!
Ha azonban életerõs, tettrekész ifjakból áll össze a csapat, a siker garantált.
A feladat: behatolni egy vuerg barlangrendszerébe! - amikor szó nélkül
sarkon fordulsz, a remete utánadkiabál.
- Várj, tudom, hogy milyen híre
van a vuergeknek! Az Ellenséget imádó galetkiket társadalmunk üldözi és
halálra ítéli. Amiért még mindig léteznek, az borzalmas nagy hatalmuk és
gyilkos hírük. Különösen ilyen alacsony szinten senki sem mer szembeszállni
velünk. Most az egyszer azonban higgy nekem! Van esélyetek ez ellen a vuerg
ellen! A feladatotok pedig nem a vuerg legyõzése, erre amúgy sem lennétek
képesek - egyszerûen csak fel kell térképeznetek a vuerg tanyáját, hogy
egy képzett harcosokból álló csapat behatolhasson. - lassan megfordulsz,
és bizonytalanul biccentesz.
(52. kaland, összesen 40 TVP-t igényel, és
maximum 3 galetki vehet részt benne.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 65.]
Itt az ideje, hogy baráti látogatást tegyél galetkitársaid között. Elhaladsz
néhány elhagyatott barlang mellett - a lakók nyilván már feljebb költöztek
- de a következõ soron a barlangokból már fény szûrõdik ki. Nem telik sok
idõbe, és találsz egy alkalmas helyet. A jelzés alapján, a lakóval baráti
társalgás lesz.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd
Doki, egy még a kezébõl is villámokat
szóró nõ. A Tudósok klánjának diák rangú tagja. Felszerelése: a kobra maszkja,
bronzmedál, vándorcsizma, ezüstmedál, a szellemek csatos öve, az egyensúly
gyûrûje, szivárvány karkötõ, a teknõs zöld köntöse, a harcmûvész szimbóluma,
a sebezhetetlenség malachit karkötõje. Vendéglátod hellyel kínál, amit
örömmel elfogadsz. Kényelembe helyezitek magatokat, és elõkerülnek az elemózsiás
csomagok: élvezettel fogyasztotok a másik galetki által kínált ínyencségekbõl.
Az ennivalóról eszetekbe jut, hogy milyen eltérõek a galetkik szokásai,
táplálkozástól függõen! Hüledezve hallgatod beszélgetõtársadat. Hogy mik
vannak! Megköszönöd a vendéglátást, összeszedelõdzködsz, és a baráti búcsúzkodás
után távozol. (+8% jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból,
megtudod, mi az a tehemót.
[ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 65.]
Az igazi tapasztalatot más galetkikkel való találkozás jelenti, ezért portyázni
indulsz. Keresgélni kezdesz a legközelebbi barlangok között, vajon ki van
otthon? Pillanatnyi habozás után határozott léptekkel indulsz az egyik
nyílás felé. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat
mulattatni.
Odabent fogad
Förtelmes Mutáció, egy förtelmesen mutálódott, mégtöbb lélekenergiára
szomjazó nõ. A Mutánsok klánjának kocsány rangú tagja. Tárgyai: köntös,
a gólem nagy pajzsa, bõrpáncél, bronzmedál, fejpánt. Üdvözlõ mondatod:
"A szagod után is megtalálni a barlangodat." Dühösen kiabálja vissza: "Te
kékorrú pocokvadító!" Nem habozol, máris mondod: "Kérlek, ismételd meg,
mert nem értettem jól a böfögésedtõl!" Förtelmes Mutáció szóhoz sem tud
jutni megdöbbenésében. Ezt megkapta! Végül hangos sóhajjal elismeri, hogy
legyõzted. (+25% lélekenergia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 55.]
Kedved támad egy csöpp baráti portyázgatásra. Olyan lakott barlang után
kutatsz, amelynek lakója hajlandó elfogadni a kihívást. Találomra kiválasztasz
egy barlangot, amelybe be tudsz jutni. A zászlócska egyértelmû: átokszórással
fogjátok magatokat mulattatni.
Szertartásosan üdvözöl
Nodariel, egy lángvörös szemû, szárnyas, sárkányszerû
vonásokkal bíró férfi. A Halhatatlanok klánjának egyszerû halandó rangú
tagja. Felszerelése: díszes fejék, kemény bõrpáncél, köntös, bronzmedál,
az Örökkévalóság Rubinja, nyaklánc. Köszönés helyett ezt kiáltod: "Te gerinctelen
puhány!" Nem késik a válasszal: "Hogy az ablakra aggatnának szellõztetni!"
A következõvel folytatod: "Te két lábon járó anti-bébi reklám!" Nodariel
nagy levegõt vesz, de csak nyögdösni tud kétségbeesésében. Végül hangos
sóhajjal elismeri, hogy legyõzted. (+25% lélekenergia.) Elegendõ lélekenergiát
gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 45.]
Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! Ezúttal egy még sosem
próbált aknában ereszkedsz le a torszülöttek szintjére. Aha, torzszülött
szagot érzel! A levegõt szaglászva, elindulsz a nyomon. Szimatot fogva,
elindulsz egy folyosón. A folyosó végén egy torzszülött fészek van! Ellenfeled
egy orgling szolga (#23).
*** 1. KÖR *** Az orgling szolga közelebb jön, hogy támadhasson. Az orgling
szolga felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az orgling szolga téged támad.
Benyom neked jobb mancsával.
(6 ép-t sebzõdtél). Az orgling szolgát próbálod
megsebezni. Felé suhintasz jobb karmoddal.
(13 ép-t sebeztél). Körbe-körbe
forgatva ütsz farkaddal. Elhibáztad. Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Támadod az orgling szolgát. Felé ütsz jobb karmoddal.
(16
ép-t sebeztél). Megmérgezted. Elõresuhintasz farkaddal.
(1 ép-t sebeztél).
Az orgling szolga holtan terül el. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 30 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+32%).
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 35.]
A következõ programod egy baráti vadászkirándulás lesz. A szokásos izgalom
lesz rajtad úrrá, ahogy lemászol a csatornarendszer szûk és sötét folyosói
közé. Szellõ söpör végig a néma folyosókon, nyilván valamelyik külsõ szellõzõaknából.
Rémisztõ huhogást hallasz egy oldaljáratból. Valami mozdul a sötétben.
Igen! Vérszomjas torzszülött(ek)! A csatába veted magad. Ellenfeled egy
protolisk lárva (#19).
*** 1. KÖR *** A protolisk lárva felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A protolisk
lárva odajön hozzád. Támadod a protolisk lárvát. Felé ütsz jobb karmoddal.
(11 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek
(-3 ép) Megmérgezted.
Tekergetve suhintasz farkaddal.
(4 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék
felsértenek
(-3 ép) A protolisk lárva rád veti magát. Kitátja száját, és
mérges gázt lehel rád.
(6 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+2 ép) Mérgezõdik:
A protolisk lárva
4 sebzést kap.
*** 2. KÖR *** A protolisk lárvát próbálod megsebezni. Kimeresztve, elõre
suhintasz jobb karmoddal.
(17 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre
(-3 ép) Megmérgezted.
Körbe-körbe forgatva ütsz farkaddal.
(4 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez
(-3 ép) A protolisk lárva halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz
(+2 ép)
[A csatában összesen 36 sebzést okoztál, és 18 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+37%).
Elteszed a zsákmányt, ami 9 arany.
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 22.]
Elhatározod, hogy vadászni mész. Rövid sétálás után eljutsz az egyik jól
õrzött járathoz, amelyen a galetkik vadászni járnak az alsó szintre, de
amelyen még élõ torzszülött nem jutott ki. Egy meredek lejtõ szélén állsz.
Óvatosan, minden lépésre ügyelve leereszkedsz. Figyelsz a meredély oldalán
levõ üregekre, hisz bármelyikbõl elõugorhat egy lény. Lassan haladsz tovább.
Neszezést hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Ellenfeled egy árnymanó
suhanc (#18).
*** 1. KÖR *** Az árnymanó suhanc máris elõtted terem! Az árnymanó suhanc
felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az árnymanó suhanc rád veti magát. Fogazott
tõrt forgatva támad. Ez mellément. Megtámadod az árnymanó suhancot. Kimeresztve,
elõre suhintasz jobb karmoddal. Félrehajolt. Ostorként csattantasz farkaddal.
(4 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Támadod az árnymanó suhancot. Gyorsan felé lendítesz jobb
karmoddal.
(20 ép-t sebeztél). Rávágsz farkaddal.
(3 ép-t sebeztél). Az
árnymanó suhanc rád támad. Egy nevetséges fogazott tõrrel próbál lecsapni
rád.
(4 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** Az árnymanó suhanc rád veti magát. Fogazott tõrrel támad.
Hátraugrasz a támadás elõl. Az árnymanó suhancot próbálod megsebezni. Felé
ütsz jobb karmoddal. Elhibáztad. Rávágsz farkaddal.
(4 ép-t sebeztél).
Az árnymanó suhanc halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+2
ép)
[A csatában összesen 31 sebzést okoztál, és 4 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+32%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elrakod a zsákmányt, ami egy fogazott tõr.
[ld. enc.]
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 6.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 6.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +4 galetki
erõt és +13 hírnevet kaptál. A kör során összesen 131 sebzést okoztál,
és 53 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
4 képességpontot
kapsz. Errõl a fordulóról 6 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt,
amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
166 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Oparo Griddhon, egy magas, barna hajú, barna szemû férfi
vagy. Jelenlegi lakóhelyed: puhányszint (2. szint). Táplálkozásod: mágiafaló.
Ez a 10. fordulód.
|
[1] erõ: |
3 / 1.25 |
[2] IQ: |
3 / 2.60 |
[3] ügyesség: |
4 / 0.15 |
[4] egészség: |
4 / 1.35 |
[5] mágia: |
4 / 0.80 |
[6] gyorsaság: |
4 / 0.60 |
[9] Méret/ép: |
60 / 27 |
Min. méret: |
39 |
Barlangméret: |
60 |
|
|
Varázspont: |
35 / 35 |
Képességpont: |
7 / 22% |
Hõsi pont: |
7 (2) |
Tám.bónusz: |
3% |
Véd.bónusz: |
14% |
Galetki erõ: |
117 / 95 |
Hírnév : |
112 |
Jóllakottság: |
156% |
Életkor: |
12 / 12 |
|
|
Galetki csaták: |
4 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
2 (0) |
Torzsz. csaták: |
50 (4) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
40 (4) |
Leölt torzszülött: |
49 (4) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
2 (0) |
|
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[12] savlehelet: |
2 / 0.48 |
[15] regeneráció: |
4 / 0 |
[17] vastag bõr: |
3 / 0 |
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
2 / 0.60 |
[47] zárnyitás: |
1 / 0.30 |
[48] mászás: |
3 / 1.14 |
[64] átokszórás: |
3 (5) / 0.75 |
|
|
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb karom |
[100] méret: |
7 / 0 |
[101] szakért.: |
4 / 3.87 |
[102] sebzõ méreg: |
4
/ 0 |
farok |
[103] méret: |
1 / 0 |
[104] szakért.: |
1 / 0.40 |
|
|
FELTÉTELES PARANCSAID GY 50 0 20;
VI erõ:100% ép:30%;
PV 4 3 5;
PSZ
48 47 45;
HE 2;
CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 30 szint: 2 sebzés: 9-17
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #1 (3. épület), #9 (7. épület), #15 (4. épület),
#17 (1. épület), #20 (9. épület), #52 (20. épület).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
* |
1 bõrpáncél (#9) |
* |
1 díszes fejék (#135) |
* |
1 köntös (#1150) |
* |
1 vándorcsizma (#1121) |
Ékszerek, kincsek |
|
73 arany (#1) |
* |
1 bronzmedál (#207) |
Felszerelés |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 kötél (#128) |
Fegyverek |
|
1 fogazott tõr (#6) |
|
1 kés (#5) |
Varázsitalok és füvek |
|
2 csótányláb (#25) |
|
3 liánvirág (#24) |
|
2 mátekel gomba (#21) |
|
1 mitulen fû (#20) |
|
1 sötét mák (#23) |
|
5 üvegcse (#14) |
Egyéb kacatok |
|
1 lemúr hártya (#161) |
|
1 molad púp (#16) |
|
Az elõzõ forduló óta szerzett tárgyaid: 1 csótányláb (#25), 1 vándorcsizma
(#1121), 1 fogazott tõr (#6).
Az elõzõ forduló óta elhasznált tárgyaid: 121 arany (#1), 1 díszes fejék
(#135).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
ALBINÓ PÓK (32. LÉNY) Az albinó pók teljesen fehér, hosszú lábú, kis
törzsû óriáspók. Harapása természetesen mérgezõ, a méreg azonban nem bénít,
inkább lassan (egyesek szerint gyorsan) megöli az ellenfelet. Az albinó
pók fehér, zamatos húsa ízletes csemege mind a rovarevõk, mind a micinisták
számára.
TEHEMÓT (24. LÉNY) A tehemót nagy, lomha lény, amely meglepõen jól tudja
magát álcázni a mélység járataiban. A sötét barlangokban ez persze nem
annyira szín-alkalmazkodást, hanem hõmérsékletet jelent, bõre nem sugároz
több hõt, mint környezetéé, ezért az infralátásra hagyatkozó lények nehezen
bukkannak rá. Ha mégis felfedezik, a tehemót hathatósan képes védekezni
óriási mancsaival, és a harc minden esetben a normál távolság helyett közelirõl
indul. A tehemót elejtése gazdag zsákmányt jelent a kõevõk és a piromádok
számára.
FOGAZOTT TÕR (6. TÁRGY) Mindig elámulsz, amikor ezekkel a törékeny, szerencsétlen
fegyverekkel találkozol, amelyeket némelyik torzszülött használ ahelyett,
hogy normális végtagokat növesztene. A fogazott tõr sebzése 2D4, valljuk
be, ennél bármely lárva bármely végtagja többet képes sebezni. A fogazott
tõrt KF 6 (végtag) paranccsal használhatod, de te meg ne tedd! Inkább add
el néhány aranyért a boltban, öreg galetki matrónák régiségként gyûjtik
az ilyesmit.