Karakterszám: |
6947 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
10 |
Játékhét: |
163 |
E
forduló ára: |
31 zs. |
Maradék zseton: |
403 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2008. okt. 8. 9h:19' |
A következõ
fordulód táplálható: 2008. okt. 9. |
|
E-mail!
SÁSKA SEBESTYÉN KALANDJAI
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Ren, egy fehér bõrû, izzó, vörös
szemû, sötét homályba burkolózó férfi. (hírneve 32577.) A te szinteden
a legnevesebb
Adren Alin, egy szikár, jóképû, lenézõ, szûk tekintetû, magabiztos,
zöld szemû férfi. (hírneve 975.)
Eljut hozzád néhány morzsa abból, hogy mi hír a nagyvilágban:
*júl. 17.* Morq Fan Gor és Zorander, a mágus megküzdöttek egymással, és
Morq Fan Gor gyõzött.
*júl. 23.* Pannonica csatában legyõzte Rent.
*júl.
25.* A Káoszdemokrata szövetség fényes gyõzelmet aratott mutáns lemúr
felett!
*júl. 29.* Nosean pszionikus küzdelemben diadalt aratott Amorthis
felett.
*aug. 6.* Ambassadart majdnem felfalta egy triklem drakolder.
*aug. 7.* Nosean elsõként ért el 102-es rezisztencia tulajdonságot a Hegy
lakói közül!
*aug. 13.* Pannonica mellé szegõdött egy agyaggólem.
*aug.
13.* Akadil Tel Kator elsõként ért el 43-as meggyõzõkészség tulajdonságot
a Hegy lakói közül!
*aug. 21.* Pannonica szolgálatába állt egy bjöltreodrok.
*aug. 25.* Ambassadar rangja a Mágusok Klánjában "felsõbbrendû manaörvény"
lett.
Zavartalanul és eseménytelenül pihentél barlangodban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 174.]
kno 102 5 |
102. képességre 5 képességpont |
Elköltesz 5 képességpontot a bal csáp végtagodhoz tartozó vámpirizáció szakértelem
növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen bal csáp végtagod speciális támadási
módja 3. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 174.]
Készenléti állapotodat ellenõrzöd, majd elindulsz. Izgatottan lépkedsz.
Itt is, ott is barlangnyílások sötétlenek, hozzád hasonló (vagy teljesen
más) galetkiket rejtve! Egy meredek sziklafal mellett haladsz el. Odafent
megragadja a figyelmedet egy sötét barlangnyílás. A levegõ rezdüléseibõl
úgy látod, hogy meleg levegõ áramlik belõle kifelé! Talán megérné felmászni
oda és egy kicsit körbevizsgálódni.
(316. kaland, összköltsége 10 TVP.)
Némi válogatás után elégedetten indulsz meg az egyik nyílás felé. A jelzések
alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
Odabent fogad
Dumbledore Professzor, egy magas, sápadt, négykarú, hosszú
õsz hajú, meg-megvillanó vörös szemû férfi. A következõket látod nála:
márványgyûrû, bõr mellvért, a tûz malachit karkötõje, bronz lárvaköpeny,
halotti maszk. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben
méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A barlang mögött
van egy igen meredek sziklafal, a tetején egy sziklapárkánnyal. Igencsak
képzett mászónak kell lenni ahhoz, hogy fel tudj oda jutni, méghozzá gyorsan!
Fürgén mászni kezdtek. Lihegve érsz fel a tetõre, Dumbledore Professzor
már ott várakozik. Õ nyert!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 174.]
Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. Magabiztosan, mosolyogva indulsz
utadra. A fal egy beugrójában megtalálod a sötét járatot, ami lefelé vezet,
a "vadászmezõkre". Tétovázás nélkül leereszkedsz. Egy meredek lejtõ szélén
állsz. Óvatosan, minden lépésre ügyelve leereszkedsz. Figyelsz a meredély
oldalán levõ üregekre, hisz bármelyikbõl elõugorhat egy lény. Üvöltést
hallasz magad mögött. Nocsak, vadászó és éhes torzszülött(ek)! Megfordulsz.
Ellenfeled egy tûzféreg (#5).
*** 1. KÖR *** A tûzféreg odajön hozzád. A tûzféreg irányába mozogsz. A
tûzféreg rád veti magát. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban
elborít tûzleheletével.
(8 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a tûzférget. Mélyet
lélegzel, és gyilkos gázfelhõt fújsz ellenfeledre.
(8 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** A tûzféreg rád veti magát. A tûzféreg tüzet lehel rád.
(9
ép-t sebzõdtél). Megtámadod a tûzférget. Mérgezõ gázt fújsz.
(9 ép-t sebeztél).
A tûzféreg kileheli lelkét.
[A csatában összesen 17 sebzést okoztál, és 17 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+20%).
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 164.]
Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. Megkeresed az egyik járatot, ami az alsó
barlangrendszerekbe vezet, és leereszkedsz. Egy nagy barlangteremben találod
magad. Folyosók vezetnek minden irányba. Egyik pillanatban még minden nyugodt,
a következõ pillanatban azonban elszabadul a pokol. Ellenfeled egy barlangi
pók (#6).
*** 1. KÖR *** Megindulsz a barlangi pók felé. Már ott is vagy! A barlangi
pók máris elõtted terem! Támadod a barlangi pókot. Mélyet lélegzel, és
gyilkos gázfelhõt fújsz ellenfeledre.
(10 ép-t sebeztél). A barlangi pók
rád veti magát. Megpróbál megmarni.
(3 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik.
Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz (-10% támadás). A barlangi pók halálos
sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 15 sebzést okoztál, és 3 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+20%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Ideje enni! Az ételre veted magad. (+12% jóllakottság.)
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 151.]
A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. Egy fémlétrán, egy függõleges
aknában jutsz le az elkülönített szintre, ahová a galetkik vadászni járnak.
A barlangteremben, ahová érkezel, óriási szobrokat pillantasz meg. Egy
letûnt, barbár civilizáció idoljai, õseid már ledöntötték, lerombolták
õket. Rövid kutatás után megpillantasz egy torzszülöttet. Menekülni próbál,
üldözni kezded. Egyenest a fészkébe menekül a bolond! Ellenfeled egy womath
(#16).
*** 1. KÖR *** A womath irányába mozogsz. A womath feléd mozog. Támadod
a womathot. Mérgezõ gázt fújsz.
(8 ép-t sebeztél). A womath téged támad.
Egy rúgást próbál bal lábával. Elkerülted. Megereszt egy jól irányzott
rúgást jobb lábával.
(5 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja.
*** 2. KÖR *** A womathot próbálod megsebezni. Mérgezõ gázt fújsz.
(10 ép-t
sebeztél). A womath téged támad. Elõrerúg bal lábával. El sem talált,
haha. Egy rúgást próbál jobb lábával.
(5 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik.
*** 3. KÖR *** Támadod a womathot. Mérgezõ gázt fújsz.
(9 ép-t sebeztél).
A womath hörögve elterül.
[A csatában összesen 31 sebzést okoztál, és 10 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a
lélekenergiát (+22%).
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Elég rossz állapotban vagy. Lepihensz
egy kicsit, várod, hogy regenerálódj. (+12 életpont.)
[24 TVP-t használtál fel, maradt még 127.]
kno 102 1 |
102. képességre 1 képességpont |
Elköltesz 1 képességpontot a bal csáp végtagodhoz tartozó vámpirizáció szakértelem
növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen bal csáp végtagod speciális támadási
módja 4. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 127.]
k 204 282 403 |
kaland elvállalása |
(204. kaland:) Felkeresed a különös felfedezés helyszínét. Szerencsére eléggé
eldugott volt, láthatóan nem zavarta meg senki. Erõdben, ügyességedben
bízva mászol felfelé.
[Mászás próba 3-as küszöbre: sikeres] Felkapaszkodsz
a sziklaperemre.
Hát, itt bizony nincs semmi, egy fia kincset sem találsz.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 20% lélekenergia.
(282. kaland:) Megkeresed a kõomlást. Az a fehér dolog már nincs ott a tetején,
de ha már idáig eljöttél, mindenképp érdemes felmászni, határozod el. Mászni
kezdesz fölfelé.
[Mászás próba 6-os küszöbre: sikeres] Baj nélkül felértél
a kõomlás tetejére.
Hoppá, valami van a levegõben! A másodperc törtrésze alatt reagálsz, amikor
támadás ér. Ellenfeleid 2 sziklozug (#9).
Nem látsz esélyt arra, hogy ezt a csatát megnyerd, ezért inkább nem is bocsátkozol
harcba. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(403. kaland:) Megkeresed a repedéseket, és átpréseled magad a megfelelõ
helyen. Igen, egy meredek aknában találod magad, azonban le tudsz mászni,
ha elég ügyes vagy! Óvatosan, vigyázva mászol lefelé.
[Mászás próba 5-ös
küszöbre: sikeres] Leérsz az akna aljára. Egy barlangban találod magadat.
Reménykedsz, hogy nem fáradtál hiába, de úgy tûnik, mégis: nem találsz kincset.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 20% lélekenergia.
[40 TVP-t használtál fel, maradt még 87.]
m 6 5 3221 3334 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 6,5) Itt az ideje, hogy tiszteletedet tedd az õsöknél! Elsétálsz a fenséges
Csarnokig.
(M 6,6) Déli irányba folyatod utadat. A terembõl mozgást, surrogást hallasz.
Mosolyogva készülsz a harcra. Ellenfeled egy johhtukul (#4).
*** 1. KÖR *** Megindulsz a johhtukul felé. Már ott is vagy! A johhtukul
feléd mozog. A johhtukult próbálod megsebezni. Lesújtasz bal csápoddal.
(9 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+2 ép). A johhtukul rád veti magát. Harapásra
nyitja száját, támad fogával.
(7 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Nehezen
bírod a szagát.
(-2 ép.)
*** 2. KÖR *** Támadod a johhtukult. Ostorként csattantasz bal csápoddal.
(10 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+2 ép). A johhtukul halálhörgés közepette
a földre zuhan.
[A csatában összesen 24 sebzést okoztál, és 9 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a
lélekenergiát (+32%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy
kapj egy képességpontot.
(M 7,6) Nem sokat töprengesz, mész kelet felé. Egy kõemelvényt látsz, nyilvánvalóan
egy imahely, amit még az õsök emeltek. Az oldalán mágikus jeleket látsz.
Tudod, mi a dolgod: imádkozol. Az õsök figyeltek rád! (megtudod, hogy ezen
a szinten három különbözõ fajta varázsitalt készíthetsz.)
(M 8,6) A keletre menõ folyosót követed. Egy ráktestû, páncélozott rovarszerû
galetki állja utadat. Ollóival integet, és elzörgi, hogy itt csak az mehet
tovább, aki kiállja az õsök próbáját. Egyszerû feladatot kapsz: versenyt
kell futnod a galetkivel a barlang túlsó végéig! A rajtjelre lélekszakadtából
rohanni kezdesz.
[Gyorsaság próba 8-as küszöbre: 1 hõsiesség pont árán
sikeres] - Kevés torzszülött tud elõled elmenekülni - biccent a galetki.
(M 8,5) Nem sokat töprengesz, mész észak felé. A teremben, ahová belépsz,
mozgást látsz. A harc elkerülhetetlen! Ellenfeled egy zöld nyálka (#8).
*** 1. KÖR *** Megközelíted a zöld nyálkát. A zöld nyálka odajön hozzád.
Megtámadod a zöld nyálkát. Elõresuhintasz bal csápoddal.
(9 ép-t sebeztél).
Vámpirizálsz (+2 ép). A zöld nyálka téged támad. Nagy levegõt vesz, és
hatalmas savcsóvát köp feléd.
(4 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** A zöld nyálka téged támad. Kitátja száját, és fekete savat
köp rád!
(7 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a zöld nyálkát. Meglóbálva zúzol
bal csápoddal. Mellé!
*** 3. KÖR *** Megtámadod a zöld nyálkát. Tekergetve suhintasz bal csápoddal.
(8 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+2 ép). A zöld nyálka halálos sebet kapva
a földre zuhan.
[A csatában összesen 17 sebzést okoztál, és 11 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+23%).
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket
veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+11 életpont.)
(M 8,6) A következõ terem délre van, így arra mész. A próbatételt vezetõ
galetki most is itt van. Üdvözöl téged.
(M 8,7) Elõrefutsz az összeszûkülõ barlangjáratban. Egy csíkos bõrû, gigantikus
fogakkal rendelkezõ gyíkfejû galetki áll eléd. Elmondja, hogy az õsök egyik
próbáját kell kiállnod. Nyers mágikus energiáidról kell számot adnod néhány
látványos energiaszállal, amit a mágia fonalából fonsz.
[Mágia próba
8-as küszöbre: sikertelen] Micsoda égés! Elsunnyogsz.
(M 8,7) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 7,6) Nyugat felé mész az útvesztõben. Egy kõemelvényt látsz, nyilvánvalóan
egy imahely, amit még az õsök emeltek. Az oldalán mágikus jeleket látsz.
Imádkozol.
[40 TVP-t használtál fel, maradt még 47.]
be 5 |
meglátogatod az 5. épületet |
Elhagyod a Csarnokot. Felkerekedsz, és elmész a szint távoli végében épített
arénába. A porond hátsó végében egy pár küzd, de egyébként az aréna üres.
Megkeresd az arénamestert. Üdvözlöd, és elmondod neki, hogy a soron következõ
torzszülöttel szeretnél megküzdeni. Megnézi a jegyzeteiben, hol is tartottál,
és biccent. Kifizeted a beugrót, 5 aranyat, és az arénamester elõkészíti
a terepet. Ezalatt megtudtad, hogy a jelenlegi bajnok Avvocato Terrasini,
az általa legyõzött akadály 2 nekropoid (#70). Huh, máris harcolhatsz!
Ellenfeled egy jégmedúza (#22).
*** 1. KÖR *** Megközelíted a jégmedúzát. A jégmedúza odajön hozzád. Megtámadod
a jégmedúzát. Meglóbálva zúzol bal csápoddal.
(8 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz
(+2 ép). A jégmedúza rád veti magát. Nagy levegõt vesz, és a következõ
pillanatban dermesztõ hideget köp rád.
(7 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** A jégmedúza téged támad. Kitátja száját, és beborít jeges
leheletével!
(9 ép-t sebzõdtél). Támadod a jégmedúzát. Tekergetve suhintasz
bal csápoddal.
(9 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+2 ép).
*** 3. KÖR *** A jégmedúza rád támad. A jégmedúza csonttá fagyaszt jéghideg
leheletével.
(10 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a jégmedúzát. Tekergetve suhintasz
bal csápoddal.
(10 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+2 ép). A jégmedúza halálhörgés
közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 27 sebzést okoztál, és 26 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+40%).
Összegyûjtöd a "kincset": egy nordkristály, 11 arany és egy hamis arany.
[ld. enc.] Az arénamester gratulál gyõzelmedhez, és átadja a nyereményedet,
25 aranyat. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 37.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +3 galetki
erõt és +4 hírnevet kaptál. A kör során összesen 131 sebzést okoztál, és
76 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
3 képességpontot
kapsz. Errõl a fordulóról 37 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt,
amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
197 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Sáska Sebestyén, egy halványzöld bõrû, összetett szemû férfi
vagy. Jelenlegi lakóhelyed: lárvaszint (1. szint). Táplálkozásod: rovarevõ.
Ez a 10. fordulód.
|
[1] erõ: |
4 / 0.30 |
[2] IQ: |
3 / 0.95 |
[3] ügyesség: |
3 / 0 |
[4] egészség: |
4 / 2.30 |
[5] mágia: |
1 / 0.25 |
[6] gyorsaság: |
6 / 1.21 |
[9] Méret/ép: |
42 / 3 |
Min. méret: |
35 |
Barlangméret: |
42 |
|
|
Varázspont: |
5 / 5 |
Képességpont: |
4 / 63% |
Hõsi pont: |
1 (2) |
Tám.bónusz: |
0% |
Véd.bónusz: |
0% |
Galetki erõ: |
91 / 75 |
Hírnév : |
26 |
Jóllakottság: |
101% |
Életkor: |
12 / 12 |
|
|
Galetki csaták: |
3 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
1 (0) |
Torzsz. csaták: |
63 (6) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
54 (6) |
Leölt torzszülött: |
54 (6) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
1 (0) |
|
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[14] mérg. lehelet: |
6 / 3.76 |
[16] tüskés bõr: |
5 / 0 |
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[48] mászás: |
4 / 2.05 |
[64] átokszórás: |
2 / 0.28 |
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
bal csáp |
[100] méret: |
4 / 0 |
[101] szakért.: |
3 / 0.92 |
[102] vámpirizáció: |
4
/ 0 |
|
FELTÉTELES PARANCSAID GY 30 10;
VI erõ:80% ép:20%;
PV 3 4 5;
PSZ 48;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #11 (2. forduló), #19 (9. épület), #344 (0. forduló),
#430 (1. forduló), #282 (6. forduló), #316 (10. forduló).
TÁRGYAID |
|
135 arany (#1) |
|
2 csótányláb (#25) |
|
1 fehér gyógyital (#50) |
|
3 hamis arany (#809) |
|
3 kés (#5) |
|
2 lemúr hártya (#161) |
|
2 liánvirág (#24) |
|
2 mátekel gomba (#21) |
|
1 mitulen fû (#20) |
|
2 nohnetár gumó (#212) |
|
1 nordkristály (#146) |
|
1 õskõ (#8) |
|
2 sötét mák (#23) |
|
1 szimbólum (#1210) |
|
5 üvegcse (#14) |
|
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 31 arany (#1), 1 hamis arany (#809),
1 nordkristály (#146).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
NORDKRISTÁLY (146. TÁRGY) A nordkristály egy különös esszencia, egy parányi,
rettenetesen hideg kristálydarab, amely bizonyos torzszülöttekben található
meg. Egyes bölcsek állítása szerint a Halhatatlanság legendás esszenciájának
fontos kelléke a nordkristály, de amennyire te tudod, ezt a különleges
varázsitalt még senkinek sem sikerült elõállítania.