Ősök Városa II. Szabálykönyv - 4. Az Ősök CsarnokaAz új szinten egy újfajta
kihívással fogsz az Ősök Csarnokában találkozni: ezek a logikai feladványok.
Ilyenkor a feladvány megoldása egy
1-3 jegyű szám.
A megoldáshoz az M 8<kód>
parancsot kell kiadnod, még mielőtt a mezőre lépnél! (Tehát a 8-at a kód elé kell
biggyesztened, egy számot hozva így létre, pl. 8124.) Ezután, amikor a feladvánnyal
találkozol, megpróbálkozol a kóddal. A fenti parancs természetesen kombinálható a
többi M paranccsal. Pl:
M 1 19 8617 1
Belépsz az Ősök Csarnokába az
(1,19)-es ponton, felkészülsz rá, hogy szükség esetén használd a 617-es kódot,
majd mozogsz tovább északra (ahol esetleg szükség is lesz erre a kódra).
Természetesen nem várjuk el
senkitől, hogy matematika zseni legyen, és minden feladatot meg tudjon fejteni. Ha üres
kódot adsz meg (M 8), a következő feladványt automatikusan megfejted, 1 képességpont
árán. (Vigyázz, ez nem ugyanaz, mint az M 80 - az M 80 azt jelenti, hogy a feladvány
megfejtése 0.) Az M 8<kód> parancs csak kör végéig marad érvényben, tehát ha
kiadsz pl. egy M 8-as parancsot, és utána nem találsz kódot, a parancs nem (és így a
képességpont sem) kerül felhasználásra.
Létrehozás: 2003. szeptember 14. 12:00:38 | Utolsó frissítés: 2015. május 20. 10:44:20 | Nyomtatási forma |
|