Hatalom Kártyái verseny - 2011. július 9., BalassagyarmatIdőpont: | 2011. július 9. 11 óra (nevezés 10-től). | Helyszín: | Balassagyarmat, Kossuth út 36. (A konditeremmel szemben, Az evangélikus templom mellett. Nádkerítéses a kapu) | Szabályok: | Páros verseny - Ez mit is jelent?Tiltott lapok: A Mennyek Úrnője, Bufa segítsége, Elmerombolás, Isteni érzés, Isteni érzés (új), Iustitia, Kismassza, Krigis, a lélekkufár, Leira, a hangtolvaj, Lépéselőny, Napkirály (2023), Nekrofun máglya, Oz'mogroth univerzumkifordító, Öntörvényű krabber, Ragyogó manó, Szerencsés szám, Szerepcsere, Szürkeállomány aktivizálása, Teremtő rakshallion (új), Transzformáció, Tűzmadár (2020), Tűzrakás (új), Unaloműző (új), Villámháború, Vízitündér (új).
A módosított szövegű lapok listáját itt tekintheted meg.
Minden HKK versenyen tiltottak a próbanyomásnak gyártott lapok: A művészet ereje (CM), Cunami teknős (CM), Alanor (CM), Beholder Mágus (CM).
A pakliépítésre a Hagyományos verseny (lásd feljebb) szabályai vonatkoznak.
Két-két pár játszik egymással. A párok egymással szemben ülnek, csak hangosan beszélhetik meg a stratégiájukat (kódok, utalások nélkül), és nem nézhetik egymás lapjait.
A szabálylapokat a párok közösen használják, tehát a párban mindkét játékosnak ugyanazzal a szabálylappal kell játszania. A szabálylap mindenkire hat, de nem adódik össze. Vagyis, ha az egyik tag játszik A bőség zavarával, akkor a másiknak is azzal kell játszani, de csak egyszer húznak +3 lapot, nem pedig kétszer.
Szabálylapok, ill. azok késleltetett hatása (pl. Egérút): A páros versenyen a pároknak kötelező ugyanazt a szabálylapot használni. Ez azonban nem jelenti azt, hogy egyetlen szabálylapjuk van, mindenkinek sajátja van. Meg is követeljük a versenyen fizikailag a két lap meglétét, ugyanúgy, mint bármely más lapnál.
A késleltetett hatás jelzők minden játékosnak a saját körében, a párjától függetlenül fogynak, és sül ki a hatásuk. A késleltetett hatás jelzőket mindenki a saját szabálylapján jelöli. Tehát az Egérútnál (új) csak a 8. körben nyersz (a pár azon tagja fog "nyerni", aki előbb jön). Amikor egy hatás kisül, akkor meg kell nevezned, melyik ellenfeledre hasson, és onnantól arra fog hatni végig.
Változó környezet: Mindkét játékosnak ugyanazokat a szabálylapokat kell használniuk a Változó környezet mellé. Mindkét játékos köre elején "vált" a környezet, azaz másik szabálylapot kell választani, a pár két tagjának ugyanazt. Ha az egyik játékosnál valamilyen módon megszűnik a szabálylap, akkor másik játékosnál is megszűnik.
Védekezés: ha az ellenfél pár egyik tagja kezdi a játékot, akkor a ti párotok bármelyik tagja ingyen kijátszhatja védekezéses lapját, de kizárólag ebben a legelső körben, az ellenfél pár másik tagjának első körében már nem. (Ilyenkorra már amúgy is volt lehetőségük cselekedni.)
(K) és (E) képességek: ezeket összesen csak egyszer (K2-t, E2-t kétszer, K3-t háromszor) lehet használni, amíg nem a te köröd van, és ismét sorra kerülsz.
A követők csak a játékosra hatnak, ezért a pár minden tagja külön használhat követőket.
Életenergiával 50 ÉP-ről indultok.
Az E (ellenfél körében) képességek mindkét ellenfél körében használhatók.
Az Egy híján húsz páros versenyen 39 ÉP-re sebez/gyógyít. Mivel a sebzést/gyógyulást bizonyos források módosíthatják, ezért lényeges, hogy konkrétan melyik játékos sebződik/gyógyul. Ehhez a lap kijátszójának meg kell neveznie mindkét páros egyik tagját, aki gyógyulni/sebződni fog.
Büntetőszabály: Ha az ellenfél profi játékos, versenyen alkalmazható ellene az ún. büntetőszabály. (bővebben) | Nevezési díj: | 1000 Ft/fő. Ha valakinek nincsen esetleg társa a versenyre, akkor jelezzen nekem és keresünk neki partnert a versenyre! | Díjak: | HKK paklik és Az ítélet napja. | Érdeklődni lehet: | Dávid Ádám - razak255{kukk}gmail{ponty}com - 70-538-9764 | Megjegyzések: | 1. helyezett: UR + 2 pakli, UR + 2 pakli
2. helyezett: 2-2 pakli
3. helyezett: 1 pakli+zén, 1 pakli+zén
6 pár induló felett, minden második pár után 1-1 pakli és 1-1 zén. A plusz paklit az első helyezettől kezdve osztjuk ki, a plusz zéneset pedig a negyedik helyezettől kezdve. |
Körök száma: 3. Körök: A körök alapján szerzett pontok: megnyert kör - 3 pont, döntetlen - 1 pont, vereség - 0 pont. Játszmák: győztes játszma - 2 pont, döntetlen - 1 pont, vesztett játszma - 0 pont. Buchholz: Az ellenfelek által szerzett körpont (első oszlop). HSZ pont: A Hatalom Szövetsége versenyben ezért a versenyért járó pont (csak HSz tagoknak). Profi pont: Ezért a versenyért járó profi pontok száma. Létrehozás: 2011. június 21. 10:48:26 | Utolsó frissítés: 2023. június 21. 09:21:46 | Nyomtatási forma |
|