Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
HKK - Karácsonyi menü 2024 december 10.
Hatalom Kártyái - Moa civilizáció november 30.
Alfa menü – Druidák október 15.
Alfa menü – Boszorkányok október 15.
Alfa menü – Tengeri rablók október 15.
Alfa menü – Mágusok október 15.
Alfa menü – Felfedezők október 15.
Alfa menü – Kereskedők október 15.
A pillanat képe
Adeptus
(Shadowrun archetípus)
Küldd el képeslapként!
Az adeptusok mágikusan aktív személyek, akik mágikus potenciáljukat saját belső képességeik feltárására fordítják.
Nézz szét a galériában!
Bukottak és felemelkedettek – Hódítások
Kérdezz-felelek 56.
HKK Kiadói tervek 2025
Karakter reinkarnáció - tárgyak
Paklibemutató: Tarrgeth

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020

A lista folytatása...
Lapötletek (65085)
Bukottak és felemelkedettek – Hódítások (7)
HKK kérdés? (47289)
[HKK Piac] Eladó gyűjtemény (9489)
HKK Kiadói tervek 2025 (19)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8236)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:

Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 | 1 |
Nézet:
Hi!
Egy A parancs nélküli világ, bónuszok nélkül? Mondjuk fordulónként fix 10 zsetonért.. Én indítanék egy karit egy ilyenben. Már csak a verseny kedvéért is.
 
Teljesen egyet értek veled Shaolor.
Ez a játéktér lehetne egy új világ. Az olló ott is nyílni fog, mindig is fog de ahhoz idő kell. De az is igaz hogy a kemény mag mondja meg mi legyen, hisz őbelőlük él a játék.
Kíváncsi lennék ők mit mondanának reinkarnáció vagy új világ?
 
A játék mindig is személyre szabott volt. Ha több időt öltél egy forduló megírásába, az hosszabb távon nagyon behozta a gyümölcsét, ha jobban megjegyezted az infókat, akkor sokkal jobban kiigazodtál a játék egészében. Hiába a Hyper, ha nem tudod, mire kell kattintani... A probléma azzal volt, mindig is, hogy van egy szűk réteg - most, ebben a pillanatban is, akik reinkarnálódni akarnak - akik komoly összegeket ölnek a játékba (az évek múlásával valóban a cég fenntartó erejének egy oszlopává válhattak) és azoknak az összegeknek egy reális materializálódását akarták látni (elnézést a szójátékért) a karakterüknél. Így, vagy úgy! Így lett felgyorsult fejlődés, így lett egyre kevesebb idő az új dolgok kidolgozására, és így jutottunk el odáig, hogy egy 57-60K HP-val rendelkező szörny már csak tucatellenfél az élenjáróknak. Egyszerűen elveszett az arány, a mérték. A karakterem anno 57 HP-val kezdett. Ma már ötszámjegyű a HP, lassan hatszámjegyű a VP, a PP. Eze a karakterek már nem emberek, sokkal inkább félistenek, istenek, akik viszont együtt játszanak a földi halndókkal, pl. az Olimpián. Na ERRE kellen megoldás, erre kellene külön játéktér.
 
Szerintem meg pont ezen karakterek miatt nyílik mindig az olló, és a "nem annyira optimalizált" karakterek kerülnek hátrányba. Viszont nekem nincsen energiám (se pénzem, se kedvem) annyit beleölni egy karakterbe, hogy az fel tudjon zárkózni, ezért is jegelem egyelőre a játékot. Egy karival még lépegetek, de nem biztos, hogy sokáig.
(mondjuk lehet, hogy újabb 10-en x év kihagyás után újra játszok majd. )
 
Szerintem nem a "szupernova" karakterekkel van a gond, sőt ők mivel több karakterrel lépnek több pénzt hoznak.
Hanem a pénzügyi modelt kéne átvariálni akár a mostanival is meglehetne tenni. Olcsóbb fordulók, több mikro-tranzakciós lehetőség. A jelenlegiek is nagyon jó, szerintem jó irányba indultak. De még van mit bővíteni szerintem.
 
Plusz akkor már lehetne - még ha csak elvi síkon is - korlátozni a szupernóva gyártást, mittomén pl. megtiltva a tárgyak átadását (esetleg egy tárgy / 100 zseton áron megtartva ezt a funkciót). Mert hosszú távon ugyanoda fajulna szerintem a 2.0 is, mint a mostani...
 
Köszi a választ, már már azt hitte tényleg semmi értelme mert már senki nem nézi itt a fórumot.
Csak rossz nézni hogy szép lassan elfogynak a játékosok és ezzel az életem egy korszaka lezárul.
Nem tehetek ellene semmit. Hacsak nem megpróbálok egy karakterrel nyugisan játszani. (Annyi belefér)
 
Technikailag valószínűleg megoldható lenne, de hogy gazdaságos is-e... az már más kérdés. 1992-ben amikor elindult a játék az internet és az online játékok csak a ködös jövőben léteztek, rengetegen játszottak. Azóta azonban bejöttek az imént említett online játékok, amelyeknél nincs időkorlát, egyre több ami ingyenes, élő képet látsz, nem egy fordulót olvasol és a társaiddal, klántagokkal azonnal tudsz beszélni játék közben is - mindezek sok játékost elszipkáztak a TF-től is. Nem biztos, hogy ma is lenne sok lelkes játékos, akik ugyanúgy elkezdenék a játékot a semmiből. Ráadásul a meglévő játékosok sem biztos hogy ha indítanának is új karaktert, azt az abszolút ismeretlenségben kívánnák tenni, az abszolút nulláról. (A karakter reinkarnáció vagy a Túlélők KT is picit más irányt céloz meg). Sajnos az a hangulat, ami akkor volt elszállt, mára a játék megváltozott, de a szép emlékek sok ember tudatában ott maradnak. S hogy jobb ez így - kényelmesen fordulót írni, Hypert böngészve, százak tapasztalatait egy gombnyomásra megnézni, okulni belőle - vagy sem, azt nehéz eldönteni.
 
Most hogy félretették a tf online-t, mindig vágyakozom hogy TF-ezhessek, de mindig vagy az ár vagy a többi messzi karakter rémít el.
Felmerült bennem egy kérdés.
Lehetséges lenne a TF-et újrakezdeni külön a már meglévőtől tiszta térképpel. Se oltárak, se kohók, de a mostani redszerrel az új tárgyakkal szörnyekkel.
Lenne ennek létjogosultsága?
Érdekelne-e mást is?
Megoldható-e technikailag?
Ettől lenne-e több játékos, és ezáltal olcsóbb is lehetne?

Mi a véleményetek? (karakter reset helyet inkább ebben kéne
gondolkodni)
 
 | 1 |
Nézet:
Infók | Hírek, változások | Segítség kezdôknek | Fejlesztési ötletek | Közös Tudatok | Bugok | Csere-bere | Átadó karakterek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.